Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.505 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Yup, ik heb het afgesneden (beetje gestealthed soms).
Deadwind Pass stond als hoog level area (50+) maar ben helemaal niets tegengekomen.. wel jammer.
Anyway, ik ben er nu. Kan ik even 2 questjes gaan afronden (dat logboek moet een stuk leger).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
ik heb er een keer een lvl 56 vogeltje rond zien vliegen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-09 22:00

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ben er gister achter gekomen dat er ook nog vriendelijke Horde rondlopen. Was gewoon een beetje door de Badlands aan het rondstruinen, vooral aan het exploren om de rest van de wereld eens te bekijken en toen kwam ik onderweg wat level 10 orcs tegen (ben zelf level 28 ne) die gewoon even vriendelijk naar me zwaaiden en bowden. :) Had ze nog even geholpen met het afmaken van wat beestjes. :P

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 23-08 17:09
da's niet vriendelijk, da's bang :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 16:15:
[...]

Tis een van de zeldzaamste drops uit Strat, dus een goeie 50-100g lijkt mij een goed begin :)
ALs je hem nog kwijt wilt, ik geef er 41 g voor :) heb niet meer

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien al eens langs gekomen, maar kan iemand me vertellen waar ik mn talentbuild kan resetten? (alliance)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:12

Xeo

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 19:49:
misschien al eens langs gekomen, maar kan iemand me vertellen waar ik mn talentbuild kan resetten? (alliance)
bij je classtrainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
zie: dit stukje

heeft iemand anders dat ook nog, dus niet betalen, en toch spelen?

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:50
Hydra schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 17:07:
[...]

En dat vindt je LEUK? Zeikstraal toch alsjeblieft een heel eind op en ga CS spelen ofzo. Gadveredamme. Snap je nou echt niet dat dit compleet not done is? Als je zo iets zou doen zou je linea recta uit ons guild gekicked worden. Sorry, maar hier kan ik me echt over opwinden...
Jaja we weten dat op jouw ubah roleplay server alles beter is en dat jij niet op kinderservers wilt spelen vanwege het gedrag. Hoef je niet elke post te verkondigen dat op argent dawn alles beter is en dat jij beter bent dan anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de build voor een shadow priest voor me? Of anders een linkje naar de build specs toe..? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:55

SkyStreaker

Move on up!

Ik ben vastgelopen op de "James Hyal"-quest. Voor zover ik weet heb ik alles gedaan en Jana Proudmoore zegt dat hij gevangen is en dat ik geduld moet hebben... Ze neemt contact met me op, zegt ze.

Daarentegen blijft Archmage Tervosh wel met een grijs uitroepteken staan met de tekst: "Well met, TranzTaz. We must be brief because there is much to do"

Enig idee hoe het nu verder moet?

@ KUSJEEEEEE, dat is zo - maar als ik te laag (ben nu lvl 35) ben voor de quest , behoor ik hem al uberhaupt niet eens te kunnen spreken en nu kan dat dus wel.

[ Voor 29% gewijzigd door SkyStreaker op 23-03-2005 22:11 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tranztaz schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 22:06:
Ik ben vastgelopen op de "James Hyal"-quest. Voor zover ik weet heb ik alles gedaan en Jana Proudmoore zegt dat hij gevangen is en dat ik geduld moet hebben... Ze neemt contact met me op, zegt ze.

Daarentegen blijft Archmage Tervosh wel met een grijs uitroepteken staan met de tekst: "Well met, TranzTaz. We must be brief because there is much to do"

Enig idee hoe het nu verder moet?
Ik ken de quest niet, maar een grijs uitroepteken betekent normaal gesproken dat je te laag lvl bent, misschien dat het daar aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

kevinp schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 20:09:

ik heb vandaag even geprobeerd en ik kon inderdaad gewoon spelen... >:)

terwijl een tijdje terug m'n account het echt niet meer deed.

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 12:40

On_E

Housemusic

Meer mensen weleens op een compleet verkeerde graveyard terecht gekomen ?

Ik ging dood in Hillsbrad Foothills, en kwam bij de Booty Bay graveyard terecht. :'(

En oh ja, ik was eerder op de avond in Booty Bay geweest voor een quest, en ging daarna ''slapend'' wachten op de boot terug naar Ratchet, midden tussen 3 alliance gasten in.

Ze vielen niet aan, keken hooguit een beetje stoer, gingen ze uiteindelijk duellen met elkaar, dus ik /applaud enzo, dacht nog bij mezelf : ''zo kan het dus ook'', gaan we daarna de boot op, maken ze me onderweg met zijn 3en af, zodat ik WEER op de boot kon gaan wachten... :X

[ Voor 75% gewijzigd door On_E op 23-03-2005 22:37 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Ik heb gisteren iets meegemaakt en dat was nogal vreemd (nog niet eerder meegemaakt), dus misschien dat een van jullie weet hoe dat zit:
Ik was gisteren met mijn lvl 33 Shaman (Crit-flurry-Windfury build(net Ragnarok online :D)) dalaran shieldguards aan het killen (lvl 32), maar steeds als ik windfury kreeg, kreeg ik zelf super veel schade en was ik letterlijk in 3 tellen dood in plaats van dat zij dood gingen. Hebben ze een ability die de damage omdraait oid?
Ik heb in de US retail een warrior gelvled en een shaman tot lvl 38 (zelfde build) en daarmee heb ik dat nooit gehad als ik Dalaran schieldguards killde : /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
On_E schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 22:33:
Meer mensen weleens op een compleet verkeerde graveyard terecht gekomen ?

Ik ging dood in Hillsbrad Foothills, en kwam bij de Booty Bay graveyard terecht. :'(

En oh ja, ik was eerder op de avond in Booty Bay geweest voor een quest, en ging daarna ''slapend'' wachten op de boot terug naar Ratchet, midden tussen 3 alliance gasten in.

Ze vielen niet aan, keken hooguit een beetje stoer, gingen ze uiteindelijk duellen met elkaar, dus ik /applaud enzo, dacht nog bij mezelf : ''zo kan het dus ook'', gaan we daarna de boot op, maken ze me onderweg met zijn 3en af, zodat ik WEER op de boot kon gaan wachten... :X
meesterlijk :D

had vanavond ook zoiets

Undead Rogue zat net buiten [naam vergeten] te klote... Hij gaat stealth , ik ga ook stealth als druid...loop om hem heen ga achter hem staan en type |-| ! ...Hij schrok zich de pleuris en rende gelijk weg :+
wazige was ik was lvl 39 en hij lvl 53 ofsow :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevinp schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 20:09:

Nou je het zegt :o

Mijn account is sinds 17 maart al frozen, ook vanwege het geen gamecard hebben, maar ik kan nu gewoon inloggen, terwijl ik eerst netjes kreeg dat me prepaid time op was.

Ik vind het heeel erg jammer dat ik niet kan spelen nu, morgen nog 2 schoolexamens en moet ff goed slapen. Maar als het morgen nog is :Y) Ik begon al afkickverschijnselen te krijgen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
lol me rogue begint nu wel vorm aan te nemen.

1 hit en alles is dood van alliance lol!!!!

ze zien me niet eens echt super spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 19:16
Nog redelijk wat problemen met de nieuwe patch, als iemand mn pet rezzed dan krijgt hij zelf 10 minutes ressurection sickness :P (gelukkig niet als ik het zelf doe). Verder kon ik net respawnen en toch mn corpse nog steeds zien liggen (erg schokkend was dat :P ). Maar over het algemeen is het wel vooruitgang... het lijkt bij mij wat soepeler te lopen en het ziet er ook wat gelikter uit, gek genoeg kan ik er niets over terug vinden in de patch notes. De meetingstones zijn erg handig, en mass mailing is ook erg handig. Verder nog niet enorm veel dingen tegen gekomen (was het al mogelijk om need before greed in te stellen bij de loot?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 19:46:
[...]

ALs je hem nog kwijt wilt, ik geef er 41 g voor :) heb niet meer
Ik dump m morgenochtend wel in Gadget met 40g min bid 75g BO of zo

als je geluk hebt heb je m met minimum bid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
DarkShadow schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 01:45:
Nog redelijk wat problemen met de nieuwe patch, als iemand mn pet rezzed dan krijgt hij zelf 10 minutes ressurection sickness :P (gelukkig niet als ik het zelf doe). Verder kon ik net respawnen en toch mn corpse nog steeds zien liggen (erg schokkend was dat :P ). Maar over het algemeen is het wel vooruitgang... het lijkt bij mij wat soepeler te lopen en het ziet er ook wat gelikter uit, gek genoeg kan ik er niets over terug vinden in de patch notes. De meetingstones zijn erg handig, en mass mailing is ook erg handig. Verder nog niet enorm veel dingen tegen gekomen (was het al mogelijk om need before greed in te stellen bij de loot?)
speel je op usa?

need for greed was al mogelijk, wanneer patch hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 20:13
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 21:17:
Heeft iemand de build voor een shadow priest voor me? Of anders een linkje naar de build specs toe..? :D
Ikzelf heb deze build:

Discipline Talents (10 points)

# Unbreakable Will - 5/5 points
Increases your chance to resist Stun, Fear, and Silence effects by 15%.

# Improved Power Word: Shield - 3/3 points
Reduces the duration of your Power Word: Shield's Weakened Soul effect by 15 seconds.

# Improved Power Word: Fortitude - 2/2 points
Increases the effect of your Power Word: Fortitude spell by 30%.

Holy Talents (10 points)

# Improved Renew - 5/5 points
Increases the amount healed by your Renew spell by 15%.

# Spiritual Healing - 5/5 points
Increases the amount healed by your healing spells by 10%.

Shadow Talents (31 points)

# Blackout - 5/5 points
Gives your Shadow damage spells a 10% chance to stun the target for 3 seconds.

# Improved Shadow Word: Pain - 2/2 points
Increases the duration of your Shadow Word: Pain spell by 6 seconds.

# Shadow Focus - 3/5 points
Reduces your target's chance to resist your Shadow spells by 6%.

# Improved Mind Blast - 5/5 points
Reduces the cooldown of your Mind Blast spell by 2.5 seconds.

# Improved Psychic Scream - 2/2 points
Reduces the cooldown of your Psychic Scream ability by 4 seconds.

# Mind Flay - 1/1 point
Assault the target's mind with Shadow energy, causing 75 damage over 3 seconds and slowing the target to 50% of their movement speed.

# Shadow Reach - 2/3 points
Increases the range of your Shadow damage spells by 13%.

# Vampiric Embrace - 1/1 point
Afflicts your target with Shadow energy that causes all party members to be healed for 20% of any Shadow damage you deal for 1 minute.

# Silence - 1/1 point
Silence the target, preventing them from casting spells for 5 seconds.

# Shadow Weaving - 5/5 points
Your Shadow damage spells have a 100% chance to cause your target to be vulnerable to Shadow damage. This vulnerability increases the Shadow damage dealt to your target by 3% and lasts 15 seconds. Stacks up to 5 times.

# Darkness - 3/5 points
Increases your Shadow spell damage by 6%.

# Shadowform - 1/1 point
Assume a Shadowform, increasing your Shadow damage by 15% and reducing Physical damage done to you by 15%. However, you may only cast Shadow and Discipline spells while in this form.

Ben zelf nog maar lvl 41 en heb met lvl 40 net shadowform gekregen. Nu ga ik die discipline talents halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
WOOT ^^

gisteren me eigen nieuwe Dragonscale armor gemaakt :D en hij is hard!
hijs alleen een maatje te klein :/ dus het ziet er niet uit, naja gelukkig zit mijn guild tabbard eroverheen

nu dragonkin killen voor de gloves, die wil ook.

zijn er meer mensen met Dragonscale leatherworking? hoeveel patterns hebben jullie al?

edit:

goed nieuws voor Alle taurens ^^ we got some love :D
met de patch, krijgen we een nieuwe /dance _/-\o_ eindelijk van die sucky dance af

[ Voor 19% gewijzigd door Bokkie op 24-03-2005 08:16 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
PacinoAllstars schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 02:05:
[...]

speel je op usa?

need for greed was al mogelijk, wanneer patch hier?
ah, ja ik speel USA, maar ik zou niet weten wanneer de patch in europa uitkomt, ik denk de volgende downtime, dat was geloof ik tot nu toe nog altijd het geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens europese wow forums zou de patch vrijdag komen, maar hij zei er wel bij dat het 100% zeker was, misschien dat er namelijk nog wat dingen gefixt moesten worden ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ben nu lvl 36 warrior, het sparen gaat niet zo hard met al die duren skills enzo.

wat kost een mount precies? had begrepen dat het paard opzich 40G kost wat komt daar nog bij aan trainingen etc?

hoe zit het met de andere warriors hebben jullie het id dat je wat op kan tegen de andere classes? ik heb nog steeds het "gevoel" dat ik wat achterloop. iemand wat info over een goeie warrior build?
Bosmonster schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 17:34:
[...]

Dat heb ik nou met gnomes.. ;)

Die brengen gewoon een bepaalde aggressie in me los.. vooral als ze roze staartjes hebben :P
mn vriendin speelt gnome.... wel met bruine straartjes though.... wees liev en buts haar niet :P

Overigens zijn er mensen die het gewoon niet snappen (ff reactie over morralridder / lame gedrag eerder in het topic) ik was gisteravond in het hunter-kamp in Stranglethorn vale. en er zijn daar erg veel mensen (zowel Horde als alliance) met die quests bezig. Zelf kom ik daar nu zo'n 3 dagen en er is daar echt nooit iemand die je aanvalt! je kan er altijd normaal je quests inleveren en de volgende halen etc. nooit problemen.

gisteravond stond ik daar bij een npc een quest in te leveren etc. begind een lvl 39 horde hunter van afstand op me te schieten (ik = lvl 36) een andere speler ziet dat en begind die horde aan te vallen en ik ren er ook snel heen... we moesten het wel afleggen tegen de hunter met zijn pet (ik was sowiezo al 60% healt kwijt voordat ik begon te butsen) op dat moment was het vrij rustig waren nog 2 andere lvl 40+ hordes aanwezig.

wij 2'en rennen snel terug naar het kamp (graveyard is vlakbij) rezzen en beginnen die lvl 39 horde te butsen 2 andere lui van de alliance hadden het zine gebeuren maar waren te laat en helpen lekker mee met butsen... huntertje was teon snel dood. En die lvl 40+ hordes lieten het gewoon toe.... wraak >:)

[ Voor 109% gewijzigd door Chaoss op 24-03-2005 09:03 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PacinoAllstars schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 01:23:

ze zien me niet eens echt super spel!
vast niet alliance van je eigen level of wel :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Chaoss schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 08:38:
ben nu lvl 36 warrior, het sparen gaat niet zo hard met al die duren skills enzo.

wat kost een mount precies? had begrepen dat het paard opzich 40G kost wat komt daar nog bij aan trainingen etc?

hoe zit het met de andere warriors hebben jullie het id dat je wat op kan tegen de andere classes? ik heb nog steeds het "gevoel" dat ik wat achterloop. iemand wat info over een goeie warrior build?

[...]
Mount 80gold
Riding skill = 20 Gold

10% honoured korting = 90 Gold totaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 09:01:
[...]

vast niet alliance van je eigen level of wel :r
begrijp je nu waarom ik een pest hekel heb aan rogue's?
het is ook nooit een 1on1 fight, tis altijd ik, + de 2 creeps die aan het killen ben, vs de rogue die mij backstabbed op half HP.

vind je het gek dat ze veel kills krijgen.
Daarom vind ik het ook zo jammer dat dat PVP honor system voor rogue's echt te snel zal gaan. Ze hebben echt teveel kills, terwijl de tegenstander er meestal niet eens de kans voor krijgt om wat terug te doen.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 01:45:
Neem aan dat dat op US servers is? Kan zelf die meeting stones niet vinden .. (spel ook op us)
Wilde WC doen, denk nou, laten we maar eens meeten bji de meeting stone.. maar helemaal niets...is toch neem ik aan niet iets waar jeoverheen kijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 09:08:
[...]

Mount 80gold
Riding skill = 20 Gold

10% honoured korting = 90 Gold totaal
damn...! :P nahja kzit al op 13G 8)7 .... nog ff sparen de komende 4 lvl's dus!

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Bosmonster schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 17:53:
De trip door Deadwind Pass was spannender :)
Valt mee hoor, gewoon goed opletten. Het is bijna uitgestorven daar. Moet ook wel, omdat dat de enige manier is om in SoS te komen.
Kaap schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 21:13:
Jaja we weten dat op jouw ubah roleplay server alles beter is en dat jij niet op kinderservers wilt spelen vanwege het gedrag. Hoef je niet elke post te verkondigen dat op argent dawn alles beter is en dat jij beter bent dan anderen.
Stel je niet zo aan zeg. Dergelijk gedrag is gewoon lame. En als je eens op een RP server zou komen zou je merken dat daar een heel ander soort mensen zitten. Mensen die het meer gaat om de sociale interactie dan om zo snel mogelijk te levellen en te ganken.
PacinoAllstars schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 01:23:

Iets van 10 levels lager zeker :)

Gisteren nog eventjes wezen grinden in Desolace, bij de centaurs. Kwam er een paladin langs om me te waarschuwen voor een paar Horde. Een PvP-enabled tauren shaman stond /chicken te doen, terwijl een undead rogue probeerde achter mij te gaan staan om me lek te prikken zougauw ik PvP zou enablen. Ik zet track hidden aan, en ga achter die rogue aan rennen. Kon 'ie niet waarderen :)

[ Voor 69% gewijzigd door Hydra op 24-03-2005 09:34 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 18:34

m0nk

16-09-2003 15.15

Nog steeds het probleem van de cc bij het account van mijn broertje, ik moet hem elke dag opnieuw invullen omdat er invalid staat, en elke dag kan hij gewoon spelen.. beetje vaag..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mjah ik las dus op het forum dat ze SoCom niet zo erg veranderen meer in de patch, dat dat weer terug gedraaid is omdat de devs die ontwikkeling in US van nieuwe builds wel leuk vinden.
wat voor nieuwe builds? ik wil hier graag wat meer over weten. :)

[quote]Is speed snelheid eigenlijk wel interresant. Volgens mij is die DPS die op het wapen staat belangrijker. quote]

hangt van je class, build en voorkeuren af.

snel wapen: meer kans om een caster te delayen, meer kans op een proc van sommige spels (judgement of light, judgement of wisdom), sneller skills verhogen, etc
langzaam wapen: minder kans dat een spel tegen jou procced (thorns, retribution aura, etc), meer damage door sommige spells (Seal of Command, etc), etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shezzie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-07 00:37

Shezzie

Lekker hoor!

Chaoss schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 09:12:
[...]

damn...! :P nahja kzit al op 13G 8)7 .... nog ff sparen de komende 4 lvl's dus!
Ken het probleem, 5 levels te gaan en nog 80 gold ergens vandaan te toveren, wordt zweten met pasen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Shezzie schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 09:25:
Ken het probleem, 5 levels te gaan en nog 80 gold ergens vandaan te toveren, wordt zweten met pasen :P
Idem, ben nu level 37 en heb tegen de 30 gold. Wordt grinden / minen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Hydra schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 09:35:
[...]

Idem, ben nu level 37 en heb tegen de 30 gold. Wordt grinden / minen dus.
tip voor jouw
Badlands -> Rock elementals, gewone en lesser, goede NPC Trash en Mithril veins bij de vleet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 08:38:
Ik ben nu lvl 45 warrior. en in pvp gaat het allemaal redelijk goed. een hoop horde heeft retaliation niet door. Dan gaat het super hard.

verder als ik genoeg rage heb is het "hamstring - mortal strike - heroic strike - execute" dan is het al vergedaan.

Ik ben een pure crit build (agi + stam) en bijna alle tallents in arms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:44

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ik ben 2 dagen draakjes aan het farmen geweest, maar na een uurtje of 4 en een kill of 200 had ik hem al:

http://www.thottbot.com/?i=11674 :D

Een zeer zeldzame pet, die 25-40G kan opbrengen en een droprate heeft van 1 op de 1000 of 1250 ofzo. Had me een stuk dichter bij mijn mount gebracht, maar zo'n draakje is gewoon te cute!

Mijn strategie om aan mijn mount te komen (nu lvl 39 met 35G):
* gewoon levellen naar 40
* lvl 40 skills kopen
* level 40 equipment aanschaffen
* niks meer uitgeven en grinden/farmen/minen

Aangezien ik op lvl 40 sneller kan killen dan op level 37 is het dus efficienter om op level 40 pas echt te gaan farmen.

[ Voor 5% gewijzigd door FunkyTrip op 24-03-2005 09:43 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je goed en snel geld wilt verdienen als miner. badlands is the way to go.

tijdens off ours doe ik daar 50 mith in 1 uur als het mee zit.

tel uit je winst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
FunkyTrip schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 09:43:
Ik ben 2 dagen draakjes aan het farmen geweest, maar na een uurtje of 4 en een kill of 200 had ik hem al:

http://www.thottbot.com/?i=11674 :D

Een zeer zeldzame pet, die 25-40G kan opbrengen en een droprate heeft van 1 op de 1000 of 1250 ofzo. Had me een stuk dichter bij mijn mount gebracht, maar zo'n draakje is gewoon te cute!

Mijn strategie om aan mijn mount te komen (nu lvl 39 met 35G):
* gewoon levellen naar 40
* lvl 40 skills kopen
* level 40 equipment aanschaffen
* niks meer uitgeven en grinden/farmen/minen

Aangezien ik op lvl 40 sneller kan killen dan op level 37 is het dus efficienter om op level 40 pas echt te gaan farmen.
mazzelpik ben al een week non stop whelps aan het grinden, in totaal al iets van 400+ thick leather en 40+ dragonscales geskinned van die beesten, whelsp zouden onderhand zowat uitgestorven moeten zijn, zo snel en veel mol ik ze, maar nog steeds niets :/ onderhand maar doorgegaan met het soloén van de 43-45 elite dragonkin in badlands als variatie maar het schiet niet op, enige pluspunt is dat ik dik veel thick leather vind en dragonscales

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Schitterend, was gisteren bij Uldaman buiten die elites aant farmen voor cash en quest items. Opeens valt 45 shammy mij aan, ik ben 43 rogue. Ik krijg gouge op hem na 2 sinister strikes, mageweave bandage want ik wasd down tot 50%. Daarna verder meppen en een 5 point kidneyshot, achter hem gaan staan en backstab. Uiteindelijk een 4 punter evisc en hij ging toch eindelijk liggen.

Toen dacht ik wat kriebelt er in mijn rug, aaawww een 22 orc rogue. Gouge, backstab, evisc, dood.

Die shaman rezde zijn corpse, en ik heb hem toen direct gesapped waarna ik heartstonde naar IF om te gaan loggen wetende dat die shaman daar nog 20 seconden zou staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kaap schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 09:58:
Schitterend, was gisteren bij Uldaman buiten die elites aant farmen voor cash en quest items. Opeens valt 45 shammy mij aan, ik ben 43 rogue. Ik krijg gouge op hem na 2 sinister strikes, mageweave bandage want ik wasd down tot 50%. Daarna verder meppen en een 5 point kidneyshot, achter hem gaan staan en backstab. Uiteindelijk een 4 punter evisc en hij ging toch eindelijk liggen.

Toen dacht ik wat kriebelt er in mijn rug, aaawww een 22 orc rogue. Gouge, backstab, evisc, dood.

Die shaman rezde zijn corpse, en ik heb hem toen direct gesapped waarna ik heartstonde naar IF om te gaan loggen wetende dat die shaman daar nog 20 seconden zou staan.
was dat gisteravond rond 10 uur op Bloodscalp?

heb me namelijk kostelijk vermaakt bij de ingang van uldaman :) was op zoek naar een uldaman groep dus ik was daar ook die elite dwarfes aan het mollen als tijdverdrijf, samen met wat andere horde en alliance groepn ^^

geen hostilities ofzo, zwaaien en greeten naar een gnome mage en een NE priestess
beginnen andere horde gasten inenen een gevecht daaro :P na te zijn doodgegaan haalde die allianve versterking enzo, heeft iets van een half uur geduur daarzo ^^ ik lekker op het hekje zitten en genieten van het gevecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m0nk schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 09:23:
Nog steeds het probleem van de cc bij het account van mijn broertje, ik moet hem elke dag opnieuw invullen omdat er invalid staat, en elke dag kan hij gewoon spelen.. beetje vaag..
Ik heb hetzelfde probleem.
Ik speel nu al een week zonder betaald te hebben. Vanavond ga ik toch even met de credit card toko bellen, beetje apart dit allemaal... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Altijd leuk om even een gevechtje te starten bij Uldaman als je op je UBRS groepje wacht :)

Ik heb ook een Tiny Black Whelpling btw, geweldig beest. Wel 60g maar ik heb het geduld niet om die krengen te farmen dus tsja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:30
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 10:19:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem.
Ik speel nu al een week zonder betaald te hebben. Vanavond ga ik toch even met de credit card toko bellen, beetje apart dit allemaal... :(
Ik heb ook hetzelfde.. morgen even interpay bellen.

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een goede plaats voor lvl40 met liferoots (health potions zijn goud waard op ah)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 10:21:
Altijd leuk om even een gevechtje te starten bij Uldaman als je op je UBRS groepje wacht :)

Ik heb ook een Tiny Black Whelpling btw, geweldig beest. Wel 60g maar ik heb het geduld niet om die krengen te farmen dus tsja.
ach ja ik ben dus wel die krengen aan het farmen :) want 60g kan ik wel gebruiken :P
zit nu constant rond de 16g omdat ik veel met me profession bezig ben wat ook flink gold kost

en het is redelijk tijdverdrjif hoewel de exp n toch wel laag begint te worden, maar thick leather is skin ik meestal per 2 van die beesten dus dat is wel lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-07 19:50

Pellaagarion

Jeroen D

Wat zijn de hoofdsteden van de Alliance toch verrot. Ik heb een Horde Character (Tauren - warrior lvl 40) een Alliance Character (Human - Mage lvl 16). Ik was dus helemaal gewend aan Ogrimmar dat is echt een geweldige stad _/-\o_ mooi alles op logische plaatsen alles goed te vinden en GEZELLIG vooral druk bij het AH gedeelt. maar ik dus met mijn Human ff spelen nou Storwind is echt een RAMP veel te groot en vrij leeg maar dat komt waarschijnlijk omdat daar geen AH is (in thunder bluff is het meestal ook vrij leeg) dus ik dacht IF moet dan wel een stuk beter zijn nou dat was ook een ramp. super ongezellige stad. JA alleen bij de AH is het druk maar dan houdt het ook op totaal niet gezellig. dat vind ik echt vrij jammer. want alle kleine dorpjes zijn meestal wel gezelliger. Maar ja ik hou het maar lekker bij Ogrimmar _/-\o_

Gisteren Trouwens nog Stormgarde Keep gedaan met 4 man dat ging echt perfect
39 tauren Warrior (ik)
39 orc Warrior
37 UD priest
41 Tauren Druid
1 probleem we hadden geen Damage dealer 8)7 dus de gevechten duurde iets langer maar die priest deed het echt perfect. zelfs toen we 4 a 5 elite Boulderfist Shamans en die Ol kalar op ons hadden overleefde we het nog. Ik was maar 1 keer dood gegaan en dat kwam omdat die priest telefoon moest opnemen en niet echt meer tijd had om te healen :P foutje maar ja no problemo. en toe ff alle quests inleveren en hop meteen lvl 40 :) nu nog 30 g :( voor Kodo

en ff over het Ganken dat de Horde dat vaker doet. dat ligt inderdaad dus dat je Alliance speeld, want ik als Horde word ook echt tig keer gekilled door irri roque's e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 10:08:
[...]

heb me namelijk kostelijk vermaakt bij de ingang van uldaman :) was op zoek naar een uldaman groep dus ik was daar ook die elite dwarfes aan het mollen als tijdverdrijf, samen met wat andere horde en alliance groepn ^^

geen hostilities ofzo, zwaaien en greeten naar een gnome mage en een NE priestess
beginnen andere horde gasten inenen een gevecht daaro :P na te zijn doodgegaan haalde die allianve versterking enzo, heeft iets van een half uur geduur daarzo ^^ ik lekker op het hekje zitten en genieten van het gevecht :)
Volgens mij was iets dergelijks gebeurt in de Scarlet Monastery gisteren op Bloodscalp, ik was met wat guildies in SM 2 en toen we klaar waren lag die hal bezaaid met lijkjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shezzie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-07 00:37

Shezzie

Lekker hoor!

Heh yeah Stormwind kan irritant zijn als je er voor het eerst komt. Gewoon een paar keer heen gaan, mooi kleurenkaartje uitprinten van 1 of andere www, en de volgende keer kan je alles zo vinden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:40
pellaagaron, laten wij dat nou net van de horde steden vinden :X

vraagje: Waar kan ik veel iron minen? heb het al meerdere keren hier gevraagd, en in me guildchat, maar niet echt zinvolle antwoorden.
1k needles: kom zelden iron tegen
STV, ook weinig, af en toe wel eens wat...
SS- yeti cave, zit redelijk wat, maar niet genoeg om vlot door te minen..
alterac mountains, cave: ook wel aardig wat, maar met lvl 38 lelijkerds gaat dat niet simpel...

ben zelf lvl 35 nu... mining op 154 en skinning op 236
skinning spots moet ik eigleijk ook hebben, STV doe ik binnekort, eerst lvl 38 worden ofzo..

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 01:58:
[...]

hopelijk, zit op me werk nu en kan moeilijk bieden :) op hoeveel staat de timer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
FunkyTrip schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 09:43:
Inderdaad, dat was ik dus ook van plan. Het is natuurlijk heel leuk dals je als je 40 wordt meteen je mount kunt kopen, maar aangezien ik als Hunter op level 40 mail krijg, kan ik dan meteen ook eventuele fijne +agi mail drops gebruiken. Bovendien was ik van plan Rock Elementals te gaan farmen (bekende plek, vooral voor miners), en die beginnen ongeveer bij level 42. Ik verwacht tegen die tijd ergens tegen de 40-50 gold te hebben dus ik hoef niet zo heel veel meer te doen. Nadeel is wel weer dat level 42 mobs me veel XP geven, dus ik zal wel minstens level 41 zijn als ik m'n mount heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een klein vraagje...

Is er al een plugin waarmee winamp bediend kan worden vanuit WoW? Dan hoef ik alleen nog maar te alt+tabben voor Thottbot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Geweldig filmpje:
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=587

Amish paradise ;)

Goed, nu weer lekker verder spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
jarnotjuh schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 10:47:
vraagje: Waar kan ik veel iron minen? heb het al meerdere keren hier gevraagd, en in me guildchat, maar niet echt zinvolle antwoorden.
In desolace kom je primair Iron tegen. Af en toe Tin, en af en toe Mithril. STV vind ik geen erg goeie plek om te minen, te weinig bergen eigenlijk. In princiepe kun je in alle 30+ gebieden aardig wat Iron vinden, vooral als er veel bergen zijn.
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 10:53:
Een klein vraagje...

Is er al een plugin waarmee winamp bediend kan worden vanuit WoW? Dan hoef ik alleen nog maar te alt+tabben voor Thottbot.
Nee, en die gaat er niet komen ook. UI plugins kunnen gelukkig zulke dingen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 10:08:
[...]

Neej joh :) Ik speel op Burning Legion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 01:58:
[...]

Je kunt altijd nog bij mijn guild (The Fuzz) vragen, denk wel dat er pally's bijlopen die interesse hebben!
Wat is trouwens je ingame nick, misschien dat ik je wel eens heb zien lopen :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2005 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Laatst online: 27-06 14:28
pellaagaron, laten wij dat nou net van de horde steden vinden :X

1k needles: kom zelden iron tegen
STV, ook weinig, af en toe wel eens wat...
SS- yeti cave, zit redelijk wat, maar niet genoeg om vlot door te minen..
alterac mountains, cave: ook wel aardig wat, maar met lvl 38 lelijkerds gaat dat niet simpel...

ben zelf lvl 35 nu... mining op 154 en skinning op 236
skinning spots moet ik eigleijk ook hebben, STV doe ik binnekort, eerst lvl 38 worden ofzo..
in badlands
gisteren daar voor de BS quest wezen mijnen, zeker 50 mithril bars en meer dan 100 iron bars
een mount is wel aan te raden daar, anders moet je zoveel vechten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Laatst online: 11:50
Echt schandalig van Blizzard.. ze hebben m'n account op slot gezet omdat ze denken dat ik goud heb verkocht op ebay oid.. heb gebeld naar ze, maar de mensen bij de helpdesk kunnen er niks aan doen, enige manier om daar iets aan te doen is om te reageren op de email die ik daarover heb gehad.

Maar ik heb daar maandag al een emailtje naar gestuurd, nog geen reactie gehad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hydra schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 10:53:
[...]

Inderdaad, dat was ik dus ook van plan. Het is natuurlijk heel leuk dals je als je 40 wordt meteen je mount kunt kopen, maar aangezien ik als Hunter op level 40 mail krijg, kan ik dan meteen ook eventuele fijne +agi mail drops gebruiken. Bovendien was ik van plan Rock Elementals te gaan farmen (bekende plek, vooral voor miners), en die beginnen ongeveer bij level 42. Ik verwacht tegen die tijd ergens tegen de 40-50 gold te hebben dus ik hoef niet zo heel veel meer te doen. Nadeel is wel weer dat level 42 mobs me veel XP geven, dus ik zal wel minstens level 41 zijn als ik m'n mount heb :)
Andere goede plek is in Feralas, daar vindt je lvl 42/43 ogre's en die droppen silver en mageweave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:21
vraagje: Waar kan ik veel iron minen
Echt heel veel iron ben ik nooit tegengekomen, er was mij verteld dat Desolace veel had, maar echt veel heb ik er nooit gevonden (Volgens mij één vein, maar ik heb ook maar de helft van Desolace gezien).
Volgens Gatherbook heb ik nog het meeste iron gemined in STV.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/purechaos/got/wow/stv_iron.jpg
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 10:53:
Een klein vraagje...

Doe eens Options > Preferences en dan Global Hotkeys in Winamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:40
Phantom, echt kut voor je :(

Hebben ze bewijs?
Gewoon nog een mailtjes sturen zou ik doen...

Badlands is te highlvl voor mij, ik krijg amper die stealthed tijgers dood :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Laatst online: 27-06 14:28
dan baal je zeker ja, ik zou ze gewoon elke dag blijven mailen net zo lang totdat je een antwoord hebt
mijn ervaring is dat ze om 1 mail niet reageren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kaap schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 11:05:
Andere goede plek is in Feralas, daar vindt je lvl 42/43 ogre's en die droppen silver en mageweave :)
43 is 3 levels boven 40, en dan ga je wel erg vaak missen met je shots, dat is niet echt optimaal killen. Bovendien kan ik die mithril erg goed gebruiken, moet sowieso nog iets van 18 bars verzamelen voor m'n Engineering quest.

Aan de andere kant is die mageweave wel weer fijn. Zijn die Ogres trouwens melee of magic users? Heb een sterke voorkeur voor Melee mob. Nooit zo'n probleem als er een paar op je staan te hakken.
Phantom schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 11:03:
Echt schandalig van Blizzard.. ze hebben m'n account op slot gezet omdat ze denken dat ik goud heb verkocht op ebay oid.. heb gebeld naar ze, maar de mensen bij de helpdesk kunnen er niks aan doen, enige manier om daar iets aan te doen is om te reageren op de email die ik daarover heb gehad.
Hoe komen ze daar bij dan? Omdat je goud gegeven hebt aan iemand?
Purechaos schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 11:06:
Echt heel veel iron ben ik nooit tegengekomen, er was mij verteld dat Desolace veel had, maar echt veel heb ik er nooit gevonden (Volgens mij één vein, maar ik heb ook maar de helft van Desolace gezien).
Zo weinig? Ik kom ze continue tegen. Je moet ook niet op de paden blijven, dan vind je sowieso niks :)

[ Voor 43% gewijzigd door Hydra op 24-03-2005 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Jah, ik ga daalijk nog een mailtje sturen, en morgen weer een, en overmorgen weer een.. net zo lang tot ze m'n account weer activeren.
Hydra schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 11:13:
Hoe komen ze daar bij dan? Omdat je goud gegeven hebt aan iemand?
De exacte reden was 'Involvement in on-line trading activities', maar ik heb nooit goud of items gekocht of verkocht, dus iemand heeft iets fout gedaan daar.. op zich niet erg, als ze dan in ieder geval het wel snel fixen, maar het is inmiddels al 3 dagen geleden :(

[ Voor 63% gewijzigd door Mior op 24-03-2005 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iron minen op lvl 35 zou ik niet naar badlands gaan..

ik heb altijd veel gemined in Alterac Mountains. op de rand bij de ice yetties en bij de lvl 34-35 ogers daar achter. heb daar ongeveer 18 iron vines zitten geloof ik.
en nog wat mith en zelfs 4 true silver. die er vaak nog is omdat de high lvl miners allemaal in badlands en verder zitten.

ik moet nog 50 mith en 10 true silver dan ben ik eindelijk amoursmith pff. da was een hoop werk

totaal iets van 500 mith moeten minen daarvoor

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2005 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 10:59:
[...]

Je kunt altijd nog bij mijn guild (The Fuzz) vragen, denk wel dat er pally's bijlopen die interesse hebben!
Wat is trouwens je ingame nick, misschien dat ik je wel eens heb zien lopen :)
dan moeten die pallies er snel bij zijn, ik koop hem zodra ik thuis ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 11:14:
en nog wat mith en zelfs 4 true silver. die er vaak nog is omdat de high lvl miners allemaal in badlands en verder zitten.
Irritant is dat he? Ik kom in Desolace regelmatig Truesilver tegen (relatief regelmatig natuurlijk, het blijft een rare spawn), knap vervelend want zolang niemand 'em mined blijft 'ie daar staan, en ik zit zelf nog niet op 230 mining dus kan ik er ook weinig mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Phantom schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 11:14:
Jah, ik ga daalijk nog een mailtje sturen, en morgen weer een, en overmorgen weer een.. net zo lang tot ze m'n account weer activeren.

[...]

De exacte reden was 'Involvement in on-line trading activities', maar ik heb nooit goud of items gekocht of verkocht, dus iemand heeft iets fout gedaan daar.. op zich niet erg, als ze dan in ieder geval het wel snel fixen, maar het is inmiddels al 3 dagen geleden :(
maar 1 per dag?? mail bomb!!

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mining 289 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Bosmonster schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 17:34:
[...]

Dat heb ik nou met gnomes.. ;)

Die brengen gewoon een bepaalde aggressie in me los.. vooral als ze roze staartjes hebben :P
Vriend van me speelt een lvl 59 warrior met roze staartjes (en vandaag wordt ie lvl 60), dus als je je nog wil uitleven, veel succes. :P
Gister trouwens een duel gezien tussen een warrior met 6 delen van de Valor set en een rogue gezien. De warrior won dik. Natuurlijk wel 1h + shield.

Hmm en ik kan niet wachten op morgen. Programma: Diremaul, nieuwe dronk effect uitproberen en dan weer Diremaul.

Gister weer BRD gedaan, echt die instance is gewoon te lang als je alles wilt doen, de volgende keer beginnen we maar niet om half 12 's avonds.

Oh en die patch van SoCom zit er niet in morgen. Ondanks dat ie in de patch notes nog staat, heeft een mod op het US forum gezegd dat ie eruit was gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 11:16:
[...]

dan moeten die pallies er snel bij zijn, ik koop hem zodra ik thuis ben :)
Hij is zeker wel meer waard dan jouw 41g ;) Iemand bij ons had hem voor 75g van een horde gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 11:14:
Iron minen op lvl 35 zou ik niet naar badlands gaan..

ik heb altijd veel gemined in Alterac Mountains. op de rand bij de ice yetties en bij de lvl 34-35 ogers daar achter. heb daar ongeveer 18 iron vines zitten geloof ik.

ik moet nog 50 mith en 10 true silver dan ben ik eindelijk amoursmith pff. da was een hoop werk

totaal iets van 500 mith moeten minen daarvoor
En als je dan nog die quest voor anti-fear trinket wil doen, wordt je helemaal gek. Ik heb de helft voor die quests en weaponsmith maar gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hydra schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 11:13:
[...]

43 is 3 levels boven 40, en dan ga je wel erg vaak missen met je shots, dat is niet echt optimaal killen. Bovendien kan ik die mithril erg goed gebruiken, moet sowieso nog iets van 18 bars verzamelen voor m'n Engineering quest.

Aan de andere kant is die mageweave wel weer fijn. Zijn die Ogres trouwens melee of magic users? Heb een sterke voorkeur voor Melee mob. Nooit zo'n probleem als er een paar op je staan te hakken. :)
Zijn melee mobs, ze slaan voor normale dmg maar heel erg langzaam, daarom perfect. Volgens mij zijn de meeste lvl 42 dus moet je kunnen.

Ik had mijn mount ook pas op 41.9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Ok, ik zit met een probleem.
Ik ben nu lvl 34 NE Hunter met proffesions Skinning en Leatherworking.
Ik heb op het moment 15G in mijn bezit. Mn armor zit nu op het niveau dat ik verwacht geen leather armor meer te hoeven kopen tot lvl 40. Op dat moment wil ik volledig overstappen op Mail armor, dat gaat dus behoorlijk wat centen kosten. Ik verwacht dan ook dat de mount er voorlopig op lvl 40 nog niet in zal zitten, maar dat dat eerder lvl 43 zal gaan worden ofzo.
Nu wil ik graag weten of het slim is om mn geld volledig aan mail armor (op de AH) uit te geven en mn mount te laten wachten (met aspect of the cheetah heb ik zoiezo al 130% snelheid dus dan voegt de mount niet bijzonder veel toe).
Ook wil ik graag weten wat ik moet doen om zo snel mogelijk heel veel geld te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Phantom schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 11:03:

Maar ik heb daar maandag al een emailtje naar gestuurd, nog geen reactie gehad :(
lullig voor je als je idd onschuldig bent.

Ben wel blij zo een bericht te lezen. Of je nou schuld of onschuldig bent. Werelds dat blizzard het dus daadwerkelijk ook echt doet. Je leest wel eens dat ze zoveel accounts bannen, maar vraag me dan ook af of ze het daadwerkelijk doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
PacinoAllstars schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 11:40:
[...]

Ben wel blij zo een bericht te lezen. Of je nou schuld of onschuldig bent. Werelds dat blizzard het dus daadwerkelijk ook echt doet. Je leest wel eens dat ze zoveel accounts bannen, maar vraag me dan ook af of ze het daadwerkelijk doen...
Ik vind dat je ten koste van alles moet voorkomen dat onschuldigen worden "veroordeeld". Dat geld in dit geval dus ook. Liever 100 misdadigers laten lopen dan 1 onschuldige in de cel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm.. my lucky day?

Ik moet wachten op de pre-paid kaart en mijn gratis maand is op. Ook krijg ik de melding op de WoW site: "No subscription currently active"

Tog voor de gein even ingelogt en guess what: Ik kan gewoon inloggen! :D

Hm.. lkkr beetje aan mn nieuwe char gaan werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 10:50:
[...]

hopelijk, zit op me werk nu en kan moeilijk bieden :) op hoeveel staat de timer?
Geen flauw id, ik zit namelijk ook op werk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
UltraR-pc schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 11:41:
[...]

Ik vind dat je ten koste van alles moet voorkomen dat onschuldigen worden "veroordeeld". Dat geld in dit geval dus ook. Liever 100 misdadigers laten lopen dan 1 onschuldige in de cel.
Jouw mening denk ik ;)

Ik heb liever die ene onschuldige in de cel ipv de 100 op straat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Bosmonster schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 11:56:
[...]

Jouw mening denk ik ;)

En wat als jij nu die ene bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
UltraR-pc schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 11:36:
Ok, ik zit met een probleem.
Ik ben nu lvl 34 NE Hunter met proffesions Skinning en Leatherworking.
Ik heb op het moment 15G in mijn bezit. Mn armor zit nu op het niveau dat ik verwacht geen leather armor meer te hoeven kopen tot lvl 40. Op dat moment wil ik volledig overstappen op Mail armor, dat gaat dus behoorlijk wat centen kosten. Ik verwacht dan ook dat de mount er voorlopig op lvl 40 nog niet in zal zitten, maar dat dat eerder lvl 43 zal gaan worden ofzo.
Nu wil ik graag weten of het slim is om mn geld volledig aan mail armor (op de AH) uit te geven en mn mount te laten wachten (met aspect of the cheetah heb ik zoiezo al 130% snelheid dus dan voegt de mount niet bijzonder veel toe).
Ook wil ik graag weten wat ik moet doen om zo snel mogelijk heel veel geld te verdienen.
130% tegen 160% speed is een flink verschil, ik merkte al verschll met mijn ghostwolf (140%) als ik achter mijn guildgenoten aanhobbelden op hun mount

15g is zut
koop geen armor in AH, je bent leatherworker, hoe hoog is je skill? probeern een Scorpid Breastplate te maken op lvl 40 tenzij je wat beters vind (als je op Bloodscalp zit en je hebt de reagents wil ik em ook wel voor je maken)

snel geld verdienen? grinden, grinden grinden
alleen echt spullen waarvan je weet dat je ze kijwtraakt op de ah gooien en de rest NPC trash

koop niets op de AH, koop alleen skills die je nodig hebt.

[ Voor 4% gewijzigd door Bokkie op 24-03-2005 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Hydra schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 09:21:

Iets van 10 levels lager zeker :)
lol

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jjajr/1782.jpg

Me evi haalt soms ook de 2k ^^. Zo droog om te zien dat iemand je soms niet eens spot en dan al 3 kwart health weg is lol. Dan heb je nog gouge etc en dat allemaal binnen 4 seconden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
UltraR-pc schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 11:57:
[...]

En wat als jij nu die ene bent?
Dan heb ik pech en is dat kut. Maar zitten er zijn er wel 100 schuldigen van de straat.

M'n shadowbolt critte gister voor 977, ook nieuw record voor mij :P Niet slecht op lvl 46 als zeg ik het zelf :)

[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 24-03-2005 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Bosmonster schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 12:04:
[...]

Dan heb ik pech en is dat kut. Maar zitten er zijn er wel 100 schuldigen van de straat.
Zeg je dat ook als je in amerika in de bak zit, en dan de doodstraf hebt gekregen, ondanks dat je onschuldig bent, en ja dat gebeurt.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Speedy55 schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 12:06:
[...]

Zeg je dat ook als je in amerika in de bak zit, en dan de doodstraf hebt gekregen, ondanks dat je onschuldig bent, en ja dat gebeurt.
Nee natuurlijk zeg ik dat dan niet meer. Maar dat boeit niet. Je mening is dan ook niet neutraal meer natuurlijk en dus niet meer interessant.

Greater good > Lesser Evil

Maar wat heeft dit met WoW te maken :P Hoort meer in W&L ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 24-03-2005 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
FunkyTrip schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 17:18:
[...]

Welkom bij de mindset van de Horde. Waar de meeste Alliance voor PvP kiezen voor de kick van het PvP en het nobele paladinschap en veel nieuwkomers op MMORPG gebied bevat joint een groot deel van de Horde om 'evil' te kunnen zijn (i.e. ze kennen de achtergrond van warcraft niet) en om de brave alliance te ownen.

Je ziet het op alle servers: Horde raiden meer, zijn sneller hoger level en ganken relatief vaker. Op veel servers zijn Horde in de minderheid dus valt dat laatste minder op (er wordt evenveel gegankt zeggen ze, maar op zo'n server zijn er wel 2 alliance voor elke horde).

UD rogue => puur voor PvP & ganken dankzij de racial abilities.
op pvp servers misschien ja, zit zelf op pve server en daar staan elke avond alliance gasten in de crossroads te rammen, opzich geen probleem natuurlijk, gewoon pvp uit laten staan en ze doen je niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 11:56:
[...]

Geen flauw id, ik zit namelijk ook op werk :D
Kan ik je ervan overtuigen om de buyout op 41 g te zetten? of in iedergeval niet zo lang :)
mischien kunnen we ook wel op een bepaalde ergens meeten kunnen we ff duelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 12:00:
[...]

130% tegen 160% speed is een flink verschil, ik merkte al verschll met mijn ghostwolf (140%) als ik achter mijn guildgenoten aanhobbelden op hun mount
Mount is toch 150%?
15g is zut
koop geen armor in AH, je bent leatherworker, hoe hoog is je skill? probeern een Scorpid Breastplate te maken op lvl 40 tenzij je wat beters vind (als je op Bloodscalp zit en je hebt de reagents wil ik em ook wel voor je maken)
Dat zeg ik, ik koop vanaf nu geen leather armor meer, maar vanaf lvl 40 kan je als hunter overstappen op mail armor. En aangezien ik leatherworker ben kan ik dan geen armor meer voor mezelf maken.
Ik zit op bloodscalp ja (Cirdan)
snel geld verdienen? grinden, grinden grinden
alleen echt spullen waarvan je weet dat je ze kijwtraakt op de ah gooien en de rest NPC trash
Wat is een goede area voor lvl 34 om te grinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
hey cirdan :D * Proqzor = Alyza^^

maar em misschien kan je beter een gebied zoeken waar waardevolle dingen droppen. Zo kan je silk gaan farmen of spider's silk in een cave met spinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
UltraR-pc schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 12:21:
[...]

Mount is toch 150%?

[...]

Dat zeg ik, ik koop vanaf nu geen leather armor meer, maar vanaf lvl 40 kan je als hunter overstappen op mail armor. En aangezien ik leatherworker ben kan ik dan geen armor meer voor mezelf maken.

[...]

Mount is 160%, Epic mount is 200%

Als leatherworker krijg je ook mail recipe's, zoals de scorpid set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
nope 160%
[...]

Scorpid armor is mail, als leatherworker kan je ook wat mail dingen maken
[...]

je bent lvl 34 nog 6 lvls te gaan, mijn advies

- tot lvl 36: 1K needles shimmering flats grind en skin en verkoop alles
- lvl 36-38: Stranglethon vale, skinning heaven, veel quests om beasts te jagen en ook lekker veel skinnen,
- lvl 38 - Mount: Badlands, lesser Rock elementals / rock elementals

als je interesse hebt in een scorpid armor tegen de tijd dat je 40 bent, en je kan hem zelf nog neit maken, laat maar weten, zie sig voor me char info

als je niet zelf de ingredienten aan levert kost het je wel 86 silver (zelfde prijs die ik ervoor zou krijgen als ik hem aan een NPC zou verkopen)

[ Voor 7% gewijzigd door Bokkie op 24-03-2005 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 12-09 16:00

DinX

Motormuis

UltraR-pc schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 12:21:
In het noorden van Arathi Highlands zitten een hoop spinnen van lvl 35-36, buzards van lvl 35 en dan nog een hoop raptors van 33-35

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
PacinoAllstars schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 11:40:
[...]

Mij boeit het al helemaal niet dat er goldfarmers zijn, snap niet waarom Blizzard dat erg vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Heb net een mailtje terug gehad van Blizzard dat ze er naar gaan kijken :)
Bosmonster schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 11:56:
Ik ook.. vind het ook niet erg dat mijn account uit voorzorg op slot is gegooid. Wat ik wel erg vind is dat Blizzard er drie dagen over doet om te reageren, en vervolgens ook nog tijd nodig heeft om het uit te zoeken.

Maargoed, waarschijnlijk krijg ik compensatie dagen voor de verloren tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een mount heb, werkt dat dan ook samen met aspect of the cheetah (pack)?

dus 160% * 130% = 208%?

En 200% * 130% = 260%? :9

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2005 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuws: World of Warcraft CPU- en GPU-prestatievergelijking

wel grappig.

Overigens:

Ik las hier over dragon welps, nu slacht ik de black dragon welps af al een aantal dagen en krijg lekker veel skins e.d. maar iemand hier kreeg een drop wat een draakje zou zijn (thotbot blocked). Kan een rogue die drop ook krijgen, en zoja, kan een rogue die drop ook gebruiken? Zonee is het een item die je kan mailen naar andere characters? Ik wil een draakje voor mijn hunter elf.

Of kan een hunter deze welps tamen? *ik wil draakje*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 12:53:
Als ik een mount heb, werkt dat dan ook samen met aspect of the cheetah (pack)?

dus 160% * 130% = 208%?

En 200% * 130% = 260%? :9
nee
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 12:56:
....

Ik las hier over dragon welps, nu slacht ik de black dragon welps af al een aantal dagen en krijg lekker veel skins e.d. maar iemand hier kreeg een drop wat een draakje zou zijn (thotbot blocked). Kan een rogue die drop ook krijgen, en zoja, kan een rogue die drop ook gebruiken? Zonee is het een item die je kan mailen naar andere characters? Ik wil een draakje voor mijn hunter elf.

Of kan een hunter deze welps tamen? *ik wil draakje*
drop is een 'egg' welke je kan 'usen' om je pet te spawnen, dit werkt heel anders dan een tamed pet van een hunter

in het kort dus, ja, iedereen kan een draakje als pet hebben.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zin om iemand flink de waarheid te vertellen? Lees eerst dit eens.

Is de server down op vrijdag tussen 7 en 12? Dan zijn er werkzaamheden bezig.