Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.509 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 10:59:
[...]

Je kunt altijd nog bij mijn guild (The Fuzz) vragen, denk wel dat er pally's bijlopen die interesse hebben!
Wat is trouwens je ingame nick, misschien dat ik je wel eens heb zien lopen :)
Hahahah, ja ik denk dat the Fuzz mij en mijn guild wel kent ;)

Ik ben Rak, van de Affliction guild.

Pino, ik ben lvl 59, soon to be 60. Ik wil er best met je om vechten maar het lijkt me niet helemaal eerlijk ;) Ik ga wel voor de meeste profit natuurlijk dus ik blijf wel bij een hoge buyout hangen :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2005 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-09 16:42
UltraR-pc schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 12:21:

Dat zeg ik, ik koop vanaf nu geen leather armor meer, maar vanaf lvl 40 kan je als hunter overstappen op mail armor. En aangezien ik leatherworker ben kan ik dan geen armor meer voor mezelf maken.
Ik zit op bloodscalp ja (Cirdan)
Je kan als leatherworker na 225 Mail gaan maken, alleen zijn de standaard patterns niet echt Agi, Stam gericht.Of je moet patterns vinden.

Ik zelf heb niks in me armor gestoken omdat je rond 36 SM ingaat en dat is Mail paradise.
je kan daar met een run of 5, 6 toch wel een compleet mail armor bijelkaar vinden goed genoeg om op lvl 40 mee te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 13:03:
[...]

Pino, ik ben lvl 59, soon to be 60. Ik wil er best met je om vechten maar het lijkt me niet helemaal eerlijk ;) Ik ga wel voor de meeste profit natuurlijk dus ik blijf wel bij een hoge buyout hangen :)
is goed :) je moet alleen wel iemand vinden die de set wilt hebben want kwa stats is het item de prijs natuurlijk zeker niet waard :)

en ik duel zon beetje altijd tegen hogere levels, heb al een paar lvl 60 verslagen. maar een high lvl shaman is andere koek natuurlijk, ik ben iemand die juist van uitdagingen houdt :) (lvl 52 atm)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 13:00:
[...]

drop is een 'egg' welke je kan 'usen' om je pet te spawnen, dit werkt heel anders dan een tamed pet van een hunter

in het kort dus, ja, iedereen kan een draakje als pet hebben.
*Grease muziekje aanzet*

Tell me more, tell me moreee!

Maar doet dat draakje ook iets, want ik had een owl en die owl deed geen zak behalve wat rond vliegen achter me aan.

En is een draakje te tamen met een hunter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
met de nieuwe patch is er een quest, waarbij je een blade vind in dire maul, hiermee krijg je een hele questchain (oa onyxia slopen) met als questreward:
Afbeeldingslocatie: http://www.krak.net/~bacon/wow/quellserrar.gif

!!!
hopelijk zitten dr ook soortgelijke quests voor andere classes in tho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 13:28:
[...]

*Grease muziekje aanzet*

Tell me more, tell me moreee!

Maar doet dat draakje ook iets, want ik had een owl en die owl deed geen zak behalve wat rond vliegen achter me aan.

Het is een Bind on Use (dus pas als je m de eerste keer activeert wordt 'ie soulbound) non-combat pet. het is gewoon een whelpling zoals je die ziet in badlands bijvoorbeeld, die om je heen vliegt.

En nee, je kan geen draken temmen :)
evilpin0 schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 13:15:
[...]

is goed :) je moet alleen wel iemand vinden die de set wilt hebben want kwa stats is het item de prijs natuurlijk zeker niet waard :)

en ik duel zon beetje altijd tegen hogere levels, heb al een paar lvl 60 verslagen. maar een high lvl shaman is andere koek natuurlijk, ik ben iemand die juist van uitdagingen houdt :) (lvl 52 atm)
Tell ya what, als je me verslaat (we knokken wel even in Tanaris buiten in de woestijn) gooi ik die belt er voor 41g buyout in :)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2005 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
kEv4h schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 13:31:
met de nieuwe patch is er een quest, waarbij je een blade vind in dire maul, hiermee krijg je een hele questchain (oa onyxia slopen) met als questreward:
[afbeelding]

!!!
:9~ en waar zou dat gedeelte zijn dan?
Of is dit alleen voor horde?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 13:00:

drop is een 'egg' welke je kan 'usen' om je pet te spawnen, dit werkt heel anders dan een tamed pet van een hunter

in het kort dus, ja, iedereen kan een draakje als pet hebben.
Dat eggje kan je ook verkopen op de AH, schijnt een hot item te zijn :P

Dus begin maar te strooien met de goldcoins. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 13:42:
[...]

Dat eggje kan je ook verkopen op de AH, schijnt een hot item te zijn :P

Dus begin maar te strooien met de goldcoins. :Y)
klopt :)

daaorm hoop ik er ook 1 te vinden, pet is leuk, gold is leuker :P

als ik er 1 vind gaat ie voor 40g start / 60g bo in de ah :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
FragNeck schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 13:41:
[...]

:9~ en waar zou dat gedeelte zijn dan?
Of is dit alleen voor horde?
dire maul is de nieuwe instance die in feralas komt iirc met de volgende patch (vrijdag dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 13:38:
[...]

Tell ya what, als je me verslaat (we knokken wel even in Tanaris buiten in de woestijn) gooi ik die belt er voor 41g buyout in :)
you got yourself a deal :) hoelaat? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 13:44:
[...]

you got yourself a deal :) hoelaat? :D
Ik ben zelf rond kwart voor 5/5 uur thuis. Als je op IRC Quakenet server channel #Bladefist gaat hangen (ik ben |A|Rak ) dan meeten we wel ff.

Moet wel helemaal vanuit Orgrimmar naar Tanaris vliegen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 13:47:
[...]

Ik ben zelf rond kwart voor 5/5 uur thuis. Als je op IRC Quakenet server channel #Bladefist gaat hangen (ik ben |A|Rak|) dan meeten we wel ff.

Moet wel helemaal vanuit Orgrimmar naar Tanaris vliegen hoor :)
Mooi ben ook rond die tijd thuis :) Ik contact je als ik thuis ben. Moet zelf uit iron forge komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
UltraR-pc schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 11:36:
Nu wil ik graag weten of het slim is om mn geld volledig aan mail armor (op de AH) uit te geven en mn mount te laten wachten (met aspect of the cheetah heb ik zoiezo al 130% snelheid dus dan voegt de
mount niet bijzonder veel toe).
Waarom zou je geld uit gaan geven aan armour? Je vind vanzelf wel goeie armour hoor, bovendien zijn de bonussen die je krijgt veel belangrijker. Zo vaak wordt je toch niet geraakt.
PacinoAllstars schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 12:00:
Me evi haalt soms ook de 2k ^^. Zo droog om te zien dat iemand je soms niet eens spot en dan al 3 kwart health weg is lol. Dan heb je nog gouge etc en dat allemaal binnen 4 seconden :)
Eviscerate werkt op combopoints. D'r is no way dat je met je eerste mep iemand dood hebt, tenzij die persoon 10 levels lager is, of het een mage is en je een lucky crit krijgt. M'n aimed shot doet ook vet veel damage, en een mage rond mijn level is ook screwed als ik een crit doe (ben full Marks), maar single-shot kills, forget it. Dat kan geen enkele class.
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 13:28:
Draken zijn Dragonkin, je kunt als Hunter alleen Beasts temmen, en dan nog zijn er uitzonderingen.

[ Voor 50% gewijzigd door Hydra op 24-03-2005 13:59 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Ach hij wel joh, en ik lig er niet wakker van.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 13:52:

Eviscerate werkt op combopoints. D'r is no way dat je met je eerste mep iemand dood hebt, tenzij die persoon 10 levels lager is, of het een mage is en je een lucky crit krijgt. M'n aimed shot doet ook vet veel damage, en een mage rond mijn level is ook screwed als ik een crit doe (ben full Marks), maar single-shot kills, forget it. Dat kan geen enkele class.
Ik wil wel eens zien wat een lvl 60 mage doet met een crit pyroblast en ignite talent points. Ik denk dat je dan met de DoT en de pyroblast zelf toch een heel eind komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 13:44:
[...]

klopt :)

daaorm hoop ik er ook 1 te vinden, pet is leuk, gold is leuker :P

als ik er 1 vind gaat ie voor 40g start / 60g bo in de ah :)
Als een pet niet meevecht, is het een beetje nutteloos imho. jammer dat draakjes niet te tamen zijn. :(
*droom vervliegt, level 12 hunter delete :P*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PacinoAllstars schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 12:00:
[...]

lol

[afbeelding]

Me evi haalt soms ook de 2k ^^. Zo droog om te zien dat iemand je soms niet eens spot en dan al 3 kwart health weg is lol. Dan heb je nog gouge etc en dat allemaal binnen 4 seconden :)
Ben jij valsheto dan? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 13:03:
[...]

Aaah affliction.. Ik idle ook in jullie chan op qnet als Ardygon (ook mn ingame nick). Volgens mij heb ik je ook al eens langs zien komen ;) Ik zal anders wel in mn guild vragen of iemand hem wil hebben, ben om 15:30 thuis dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Wanneer gaat je gratis maand in?

Op het moment je een account aanmaakt, of op het moment dat je voor het eerst een server joint? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

ik zou zeggen op het moment van aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
Gister even naar swamp of sorrows gelopen om 2 quests uit te voeren, lopen we dus in STV en valt zo'n stomme murlock ons aan (wat een irritant geluidje maken die zeg) laat hij dit vallen http://www.thottbot.com/?i=7647 die maar in de AH gezet voor 12g buyout, en binnen 15 minuten verkocht..... weer een step closer to the mount :) moet nog 7g voordat ik lvl40 ben (ben nu lvl37,5) dus dat moet gaan lukken.

heb al armor voor lvl40 in de bank staan, dus daar hoef ik niks aan uit te geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

omfg krijg je daar 12 goud voor?

ik heb wel is items gehad die vendor prijs hadden 2goud en die verkocht ik niet eens voor 5 goud buyout :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 12:40

On_E

Housemusic

Ik had gisteren 2 Lesser Wizard Robes, 2 Azure Silk Pants en 1 of andere Cloak of the Monkey in de AH gezet, bleek later dat 1 persoon op allemaal het hoogste bod had.

Volgens mij doe ik die krengen voor te weinig weg ofzo... :z

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
kEv4h schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 13:31:
[afbeelding]

!!!
Ook gaar, ik ben sword/dagger rogue, ik wil ook dat sword hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
On_E schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 14:57:
Ik had gisteren 2 Lesser Wizard Robes, 2 Azure Silk Pants en 1 of andere Cloak of the Monkey in de AH gezet, bleek later dat 1 persoon op allemaal het hoogste bod had.

Ik checkte de AH vanochtend, stond iemand op die 4 wildvine voor 50S buyout verkocht. LOL Gekocht en gerelist voor 1G / stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat mij er niet om om zoveel mogelijk geld met de verkoop van items te verdienen maar meer om die spullen voor een normale prijs bij iemand te krijgen die er wel wat aan heeft.

Ik zie af en toe belachelijk dure items in AH (zeker de buyout), ik zou dan ook weleens willen zien welke percentage van de te koop aangeboden spullen ook daadwerkelijk wordt verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 14:06:
Als een pet niet meevecht, is het een beetje nutteloos imho. jammer dat draakjes niet te tamen zijn. :(
*droom vervliegt, level 12 hunter delete :P*
Je delete een level 12 hunter omdat je geen draken kan temmen? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Epitome schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 14:20:

Op het moment je een account aanmaakt, of op het moment dat je voor het eerst een server joint? :?
Op het moment dat je je account aanmaakt natuurlijk.
Je betaald de krant toch ook niet pas op het moment dat je hem voor de eerste keer open slaat ipv bij de aanmelding...
Hydra schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 15:07:
[...]

Je delete een level 12 hunter omdat je geen draken kan temmen? :S
Dat snap ik ook niet :/

Waarschijnlijk denkt hij alleen zon crappy raptor te kunnen nemen ofzo :D

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2005 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 15:03:
Het gaat mij er niet om om zoveel mogelijk geld met de verkoop van items te verdienen maar meer om die spullen voor een normale prijs bij iemand te krijgen die er wel wat aan heeft.

Ik zie af en toe belachelijk dure items in AH (zeker de buyout), ik zou dan ook weleens willen zien welke percentage van de te koop aangeboden spullen ook daadwerkelijk wordt verkocht.
daar heb je wel gelijk in, maar wie is er gekker, diegene die het koopt voor die belachelijke prijs of diegene die het erin zet voor zo'n prijs? diegene die "te hoge" prijzen hanteren snijden zichzelf een keer in de vingers omdat het dan gewoon niet verkoopt. Zal een paar x goed gaan omdat ze vertrouwen op de "domheid" van spelers.

Die 12g is natuurlijk veel te hoog, en had ook niet verwacht dat hij voor de buyout de deur uit zou gaan, maar het geluk was bij de domme dit keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Epitome schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 14:20:

Op het moment dat je je account aanmaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
On_E schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 14:57:

Geen idee voor wat jij ze aan biedt..

Maar hoe vaak ik niet items te koop zie staan waar minder voor gevraagd wordt dan de vendor waarde :X

Hoe dom ben je dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 15:23:
[...]

Geen idee voor wat jij ze aan biedt..

Maar hoe vaak ik niet items te koop zie staan waar minder voor gevraagd wordt dan de vendor waarde :X

Hoe dom ben je dan? :P
Ik had alles iets onder het standaard begin bedrag gedaan, maar je zal zien dat vanavond al mijn items door die gast voor meer geld te koop te zijn aangeboden in de AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyrus-The-Virus schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 15:13:
[...]

daar heb je wel gelijk in, maar wie is er gekker, diegene die het koopt voor die belachelijke prijs of diegene die het erin zet voor zo'n prijs? diegene die "te hoge" prijzen hanteren snijden zichzelf een keer in de vingers omdat het dan gewoon niet verkoopt. Zal een paar x goed gaan omdat ze vertrouwen op de "domheid" van spelers.

Die 12g is natuurlijk veel te hoog, en had ook niet verwacht dat hij voor de buyout de deur uit zou gaan, maar het geluk was bij de domme dit keer :)
Ik zet de buyout meestal zo scherp naast de bid-prijs dat ik meestal via de buyout verkoop. Zoveel mensen bieden er nu ook weer niet op een item (zeker armor/weapons), dus aan die buyout komen ze via bieden toch nooit. Men heeft het item dan ook meteen, iets wat ik zelf ook handig vind...

Ik heb gister dit http://www.thottbot.com/?i=7623 nog verkocht in auction voor 17g. Volgens mij is dat ook wel erg veel trouwens... (ik had een mount nodig en ben nu ook weer niet heilig he... (ben geen paladin... O-) ))

Verder kan iemand van de guild (of party) het krijgen als die het nodig heeft (allemaal reallife friends ook, dan weet je dat je niet genaaid wordt (ie, het in de auction terugvindt...)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
On_E schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 15:25:
[...]

Ik had alles iets onder het standaard begin bedrag gedaan, maar je zal zien dat vanavond al mijn items door die gast voor meer geld te koop te zijn aangeboden in de AH.
Het standaard begin bedrag is niet voor niks het standaard begin bedrag :P

Das is om er in ieder geval nog een minimale hoeveelheid winst op te maken (met aftrek van auction kosten)...

Zelfs de startbedragen zijn dus vaak zelfs te laag. Anders kun je je de moeite en kosten net zo goed besparen en ze gewoon aan de vendor verkopen..

Verder geldt gewoon: wat de gek er voor geeft. Dat 17g voor een zwaard veel is voor ons, wil niet zeggen dat het veel ie voor iemand die een tweede of derde char aan het levelen is en al 2 level 60's heeft dus ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 24-03-2005 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 15:32:
[...]

Het standaard begin bedrag is niet voor niks het standaard begin bedrag :P

Das is om er in ieder geval nog een minimale hoeveelheid winst op te maken (met aftrek van auction kosten)...

Zelfs de startbedragen zijn dus vaak zelfs te laag. Anders kun je je de moeite en kosten net zo goed besparen en ze gewoon aan de vendor verkopen..

Verder geldt gewoon: wat de gek er voor geeft. Dat 17g voor een zwaard veel is voor ons, wil niet zeggen dat het veel ie voor iemand die een tweede of derde char aan het levelen is en al 2 level 60's heeft dus ;)
Ach ja, ik maak wel weer wat nieuwe robes en pants dan, spider silk en silk cloth wordt me tegenwoordig gratis gemailed door mijn guildmaten. :)

(en dan zal ik ze eens voor wat meer geld aanbieden als nu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kaap schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 15:00:
Ook gaar, ik ben sword/dagger rogue, ik wil ook dat sword hebben.
Mwuh. Ik had liever een dagger met +20 attack en +100 damage ofzo gehad. Als rogue ben je geen tank, ik zou liever meer damage doen, vooral in PvP erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

* OkkE zit nog steeds te wachten op WoW.... Besteld via Bol.com, zou dus vandaag binnen komen; maar is uitgesteld tot 14 april. ;( Baal er echt van. Hoe meer ik in dit topic lees hoe meer zin ik krijg om te spelen! :D

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
Ik vraag me even iets af,

Ik ga dit weekend naar een maatje van me, hij heeft wow bestelt maar komt idd pas 14 april binnen.

Ik heb een guestaccount waar hij dit weekend mee gaat inloggen maar die werkt maar 10 dagen, is het mogelijk om die guestaccount over te zetten naar zijn eigen key als hij eenmaal het spel heeft zodat hij niet zijn char kwijt is?

Edit: typos

[ Voor 4% gewijzigd door Cyrus-The-Virus op 24-03-2005 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Cyrus-The-Virus schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 15:48:
Ik heb een guestaccount waar hij dit weekend me gaat inloggen maar die werkt maar 10 dagen, is het mogelijk om die guestaccount over te zetten naar zijn eigen key als hij eenmaal het spel heeft zodat hij niet zijn char kwijt is?
Yup. Je kunt dat guest account met een key omzetten in een normaal account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
On_E schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 15:35:
[...]

Ach ja, ik maak wel weer wat nieuwe robes en pants dan, spider silk en silk cloth wordt me tegenwoordig gratis gemailed door mijn guildmaten. :)

(en dan zal ik ze eens voor wat meer geld aanbieden als nu)
wil nog niet zeggen dat het item verkoopt natuurlijk :)

Er zijn veel enchanters die de AH afstruinen voor koopjes om te disenchanten. Dit is vaak goedkoper dan de componenten los kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
http://www.nurfed.com/uploads/wow/wow128.jpg
zal het waar zijn? O_O
eerste artifact/legendary drop ooit?
... *kwijlt*

[ Voor 5% gewijzigd door bcd87 op 24-03-2005 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
kEv4h schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 15:53:
zal het waar zijn? O_O
... *kwijlt*
wow :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
whow, nice drop :), balen dat je op dat moment in een raid zit, moet je dan dobbelen ofnie????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
was trouwens een groot poppetje, als dat zijn bracers zijn, die zijn echt huge 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aal
  • Laatst online: 09-09 10:57

aal

Heh las ik net ook op de us forums...

er gaan speculaties rond dat als je ook de andere helft (als die er is) hebt er iets groots gaat gebeuren :)

http://forums.worldofwarc...t=9586&p=1&tmp=1#post9586

@ KEv4H, het was dus Geddon die dat ding dropte

[ Voor 12% gewijzigd door aal op 24-03-2005 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Cyrus-The-Virus schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 16:14:
was trouwens een groot poppetje, als dat zijn bracers zijn, die zijn echt huge 8)7
hehe tja.. MC instance, das een raid instance en dus raidbazen, dan zou je mogen verwachten dat die bazen een beetje groot zijn :P
ik vraag me alleen af welke baas dat is... ff zoeken :)
edit: kan 't (nog) niet vinden :(
edit2: ah k thx aal :)

[ Voor 9% gewijzigd door bcd87 op 24-03-2005 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kEv4h schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 15:53:
zal het waar zijn? O_O
... *kwijlt*
Gave mod trouwens, met die icoontjes zo los op je scherm... is dat moeilijk om te doen? En veilig?

Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/static.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 16:23:
[...]

Gave mod trouwens, met die icoontjes zo los op je scherm... is dat moeilijk om te doen? En veilig?

[afbeelding]
Das nurfed, gebruik ik ook. Erg fijn werken vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pino, ik vlieg NU naar Gadgetzan, 5 minuujes dus ongeveer :)

*edit*

Ik heb een bid van 75g te pakken dus je hebt 10 minuten ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2005 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij boeit het al helemaal niet dat er goldfarmers zijn, snap niet waarom Blizzard dat erg vindt.
heb je wel eens andere MMORPGs gespeeld die al een tijdje op de markt waren? O.a. gold farmers verzieken de ingame economy en maken het zeer lastig voor beginnende spelers om fatsoenlijke spullen te kopen in de AH. Hyperinflatie. Een aantal spelers hebben op deze manier zo veel geld dat ze extreme bedragen uitgeven aan zelfs newbie spullen (voor hun zoveelste alt) waar beginnende spelers niet tegen op kunnen bieden. En ook high level gear is niet meer te betalen voor casual high level spelers die niet extreem veel hebben zitten farmen of goud gekocht hebben via e-bay. Krijg je een tweedeling in het spel: casual spelers tegenover farmers/buyers. De laatste groep zal de beste gear kunnen kopen, zowel voor hun low level alts als voor hun high level mains. De eerste groep zal het moeten doen met drops en quest rewards, of veel tijd moeten besteden om zelf te gaan farmen (waar ze over het algemeen geen tijd/zin in hebben).

Dit zal uiteindelijk vanzelf gebeuren, er zijn helaas niet genoeg money sinks in WoW, maar goldfarmers versnellen dit proces aanzienlijk. Dus geniet nog maar van die redelijk stabiele economy, waarin 100g nog een enorm groot bedrag is. :)

Enige manieren om dit te vertragen zijn voor Blizzard om:
- goldsellers te permabannen
- money sinks in het spel stoppen
- betere equipment door NPC vendors laten verkopen
- vergoeding voor verkopen aan NPCs sterk verlagen
- money drops verminderen

Player-driven economies in MMORPGs werken helaas niet (zijn zelfs wetenschappelijke studies naar verricht). Kapitalisme op z'n slechtst. :) Belangrijkste reden is dat er meer geld ingestopt wordt (money drops van mobs, verkopen van spullen aan NPCs, enz) dan eruit gaat (kopen van spullen bij NPCs). En dan volgt een simpele economische rekensom...meer geld in de economie dan eruit gaat -> inflatie. En veel meer geld in de economie (door goldfarmers) -> hyperinflatie. Is net zo iets als geld bijdrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Economy is het grootste probleem uiteraard, zoals Draco Leonis al heel uitgebreid neer heeft gezet.

Bijkomend probleem is het sociale aspect. Je hebt mensen die asociaal te werk gaan in het verzamelen van hun geld, omdat het om te zetten is in reallife cash. Zodra het reallife cash in voor komt worden mensen ineens heel anders...

Eens een artikel gelezen hoe dit in z'n werk ging in sommige MMORPG's. Mensen uit minder ontwikkelde gebieden die geen woord engels praten gaan dit soort spellen spelen omdat die paar dollar voor mensen daar een dag inkomen is. Zit het spel dus ineens vol met mensen die asociaal spelen en geen woord mee te communiceren is.

[ Voor 33% gewijzigd door Bosmonster op 24-03-2005 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Bosmonster schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 16:59:

Eens een artikel gelezen hoe dit in z'n werk ging in sommige MMORPG's. Mensen uit minder ontwikkelde gebieden die geen woord engels praten gaan dit soort spellen spelen omdat die paar dollar voor mensen daar een dag inkomen is. Zit het spel dus ineens vol met mensen die asociaal spelen en geen woord mee te communiceren is.
Ook iets dergelijks over gelezen ja. Mensen in china bijv die gewoon onder een baas werken en geld per dag uitbetaald krijgen om de hele dag gold te farmen. Persoonlijk vindt ik de mensen die het ingame gold juist voor echt geld kopen veel triester. Tuurlijk er zijn veel mensen die zoveel geld hebben dat ze niet weten wat ze er mee moeten doen, maar dit soort mensen vergeten dat het plezier ligt in de reis die je maakt naar je einddoel, niet het einddoel zelf.
Stel je koopt in 1 dag alle beste items op in het spel (als het mogelijk is). Je owned iedereen in pvp, maar je verveelt je na een dag. En dan? Je hele enthousiasme rondom het spel is dan weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zijn er erg veel goede (de beste) te krijgen door raidgroups, deze zijn vaak ook nog eens binds on pickup. Deze kun je altijd doen natuurlijk waardoor ook de casual higl-lvl (like me...) de beste gear kan dragen.
Dat er sukkels zijn die het spel niet willen spelen maar gewoon alles kopen vind ik jammer, maar het vergalt mi alleen hun eigen plezier, niet zozeer het mijne.

Jammer zou idd zijn als het asocialer wordt doordat er goudkapers alles voor je neus gaan weg-ninja-looten. Hoewel ik denk dat dat zo snel niet zo'n vaart zal lopen zal Blizzard er ook wel hard tegen (blijven) optreden lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:46

FunkyTrip

Funky vidi vici!

DeepSeven schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:11:
[...]

Ook iets dergelijks over gelezen ja. Mensen in china bijv die gewoon onder een baas werken en geld per dag uitbetaald krijgen om de hele dag gold te farmen. Persoonlijk vindt ik de mensen die het ingame gold juist voor echt geld kopen veel triester. Tuurlijk er zijn veel mensen die zoveel geld hebben dat ze niet weten wat ze er mee moeten doen, maar dit soort mensen vergeten dat het plezier ligt in de reis die je maakt naar je einddoel, niet het einddoel zelf.
Stel je koopt in 1 dag alle beste items op in het spel (als het mogelijk is). Je owned iedereen in pvp, maar je verveelt je na een dag. En dan? Je hele enthousiasme rondom het spel is dan weg.
op de US forums is dit bekend onder de naam "Chinese farmers" of "Sweatshops"

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
FunkyTrip schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:18:
[...]

op de US forums is dit bekend onder de naam "Chinese farmers" of "Sweatshops"
Ken ze ja :). Weet niet waar de naam ontstaan is, maar hoorde er voor het eerst van bij lineage 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
whahah ik ken chinese farmers die gasten werken in een vet grote ruimte met daar een aantal pcs en een vast aantal accounts. De mensen krijgen dan per uur betaald ofzo en dan grinden ze allemaal geld ingame. Die verkoopt die boss weer en zo verdienen ze hun geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
DrProctor schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:34:
whahah ik ken chinese farmers die gasten werken in een vet grote ruimte met daar een aantal pcs en een vast aantal accounts. De mensen krijgen dan per uur betaald ofzo en dan grinden ze allemaal geld ingame. Die verkoopt die boss weer en zo verdienen ze hun geld.
dus als ik het goed begrijp dan verkopen ze in reallife bijv. 1g ingame voor zeg 10 dollar ofzo????
m.a.w. die gasten spelen dus voor hun beroep?

maar wat is de lol voor diegene die die ingame gold koopt? die is een vermogen kwijt en wat heb je er aan????? yay ben lvl1 en heb 100g..... ik zie dat als een soort cheaten eigenlijk.... op lvl1 moet je blij zij met 50copper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Cyrus-The-Virus schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:44:
[...]

dus als ik het goed begrijp dan verkopen ze in reallife bijv. 1g ingame voor zeg 10 dollar ofzo????
m.a.w. die gasten spelen dus voor hun beroep?

maar wat is de lol voor diegene die die ingame gold koopt? die is een vermogen kwijt en wat heb je er aan????? yay ben lvl1 en heb 100g..... ik zie dat als een soort cheaten eigenlijk.... op lvl1 moet je blij zij met 50copper :)
Het is meer 1G voor 30 $ cent ofzo :P

Maar dat kan dus een paar dollar per uur opleveren.

Mensen die het kopen dus 100G ofzo voor $50.

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 24-03-2005 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
DeepSeven schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:11:
[...]

Zo moet je het niet zien denk ik. Ik heb ook bij MMORPG's ingame currency op eBay gekocht. Ik deed dit simpelweg omdat je met normaal spelen items niet meer kon krijgen en het geld mij niet zoveel boeide.

Het is niet zo dat je ineens alles kunt kopen. Het blijft een kwestie van aanbod natuurlijk.

[edit]
Niet in WoW overigens ;) De mmorpg's waar ik het deed waren dus al verziekte economies ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 24-03-2005 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
Bosmonster schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:47:
[...]

Het is meer 1G voor 30 $ cent ofzo :P

Maar dat kan dus een paar dollar per uur opleveren.

Mensen die het kopen dus 100G ofzo voor $50.
ja ok, 1g voor 10 dollar is is belachelijk ;) maar dan snap ik wat er bedoelt word :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:27
Spel Thottbot maar eens fout. http://www.thotbot.com. Even realm selecteren (US), ze verkopen daar dus cash, items en accounts :/
$30 voor een ingame item...

[ Voor 3% gewijzigd door Thralas op 24-03-2005 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
FunkyTrip schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 17:18:
[...]

Welkom bij de mindset van de Horde. Waar de meeste Alliance voor PvP kiezen voor de kick van het PvP en het nobele paladinschap en veel nieuwkomers op MMORPG gebied bevat joint een groot deel van de Horde om 'evil' te kunnen zijn (i.e. ze kennen de achtergrond van warcraft niet) en om de brave alliance te ownen.

Je ziet het op alle servers: Horde raiden meer, zijn sneller hoger level en ganken relatief vaker. Op veel servers zijn Horde in de minderheid dus valt dat laatste minder op (er wordt evenveel gegankt zeggen ze, maar op zo'n server zijn er wel 2 alliance voor elke horde).

UD rogue => puur voor PvP & ganken dankzij de racial abilities.
Tikje generaliserend maar 'wij' aan de Horde kant zien de Alliance dan ook als 1 grote verzameling noobs die alleen maar kunnen winnen wanneer ze zeker weten in de meerderheid zijn en dan het liefst nog een leveltje of 10-15 hoger zijn dan het gebied wat ze aan gaan vallen.

Ik zou ook zo snel geen andere verklaring weten waarom de Alliance op onze server zowat elke avond Crossroads komt raiden met level 40 plussers. Zo zijn ze verzekerd van een paar overwinningen op ten hoogste level 20 spelers die daar rondlopen totdat ze alsnog The Barrens uit worden geslagen zodra er hogere levels van onze kant (weer) komen helpen.

En de Alliance Rogue is er puur voor de braafheid ofzo? Er is maar 1 goeie rogue en dat is een dode rogue, aan beide kanten.

Bijna alle bekende (ex-DAoC) Guilds spelen ook aan de Horde kant juist omdat we outnumbered zijn en het dus niet van zergs moeten hebben maar van tactics en skills :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyrus-The-Virus schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 16:08:
whow, nice drop :), balen dat je op dat moment in een raid zit, moet je dan dobbelen ofnie????
De mensen die hem nodig hebben kunnen dan raidpunten er op bieden. Je doet raid instances meestal met je guild dus een puntensysteem is wel mooi dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 18:36:
[...]

De mensen die hem nodig hebben kunnen dan raidpunten er op bieden. Je doet raid instances meestal met je guild dus een puntensysteem is wel mooi dan.
hhhmmm dat snap ik niet.... de mensen die hem nodig hebben???? iedereen kan wel een artifact gebruiken lijkt me.....

Maar hoe werkt dat puntensysteem dan? diegene met de hoogste punten krijgt hem? hoe krijg je die punten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Cyrus-The-Virus schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 18:44:
[...]

hhhmmm dat snap ik niet.... de mensen die hem nodig hebben???? iedereen kan wel een artifact gebruiken lijkt me.....

Maar hoe werkt dat puntensysteem dan? diegene met de hoogste punten krijgt hem? hoe krijg je die punten dan?
Meeste systemen werken met 1 punt per uur dat je meedeed in een raid-instance voor zover ik gezien heb. Dus meer tijd is meer punten is meer phat l00t :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Kan iemand mij uitleggen hoe het nu zit met pet's trainen? ik heb vanaf het begin dezelfde beer, en ik snapte maar niet dat mijn bite enzo niet op een hoger level dan 1 kwamen, ff wat dingen gezocht: Oke, je moet dus andere beesten tamen zodat je die skill leert en dan kan je het weer aan je andere pet leren. Ik heb ondertussen 3 tijgers en 5 raptors in sv getamed, en iedere keer kunnen ze niets :/ Hoe zit het nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Bosmonster schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:52:
[...]

Zo moet je het niet zien denk ik. Ik heb ook bij MMORPG's ingame currency op eBay gekocht. Ik deed dit simpelweg omdat je met normaal spelen items niet meer kon krijgen en het geld mij niet zoveel boeide.

Het is niet zo dat je ineens alles kunt kopen. Het blijft een kwestie van aanbod natuurlijk.

[edit]
Niet in WoW overigens ;) De mmorpg's waar ik het deed waren dus al verziekte economies ;)
Je kon met normaal spelen geen items meer krijgen? Je bedoelt dat je een maand hersenloos moest grinden om een bepaald item te krijgen, zoals bij L2 bijv? Dat soort mmorpg's zijn een enorme timesink, en wordt ingespeeld op het feit dat mensen iets willen bereiken, maar dat het hopeloos lang duurt. Zo'n spel bied vele malen minder fun als bijv WOW. Daarom kun je het gold farmen in wow ook niet vergelijken met die saaie retetrage mmorpg's vindt ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutes
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-03-2023

Locutes

Serve the Borg Collective

fixxx schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 19:43:
Kan iemand mij uitleggen hoe het nu zit met pet's trainen? ik heb vanaf het begin dezelfde beer, en ik snapte maar niet dat mijn bite enzo niet op een hoger level dan 1 kwamen, ff wat dingen gezocht: Oke, je moet dus andere beesten tamen zodat je die skill leert en dan kan je het weer aan je andere pet leren. Ik heb ondertussen 3 tijgers en 5 raptors in sv getamed, en iedere keer kunnen ze niets :/ Hoe zit het nou?
Daarvoor moet je bij een pet-trainer zijn. Dan kan je bestaande skills upgraden, en nieuwe skills laten leren

We are the Borg,
The existence as you know it is over,
We will add your biological and technological distinctiveness to our own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 23-08 17:09
maar skills als bite en claw krijg je alleen van bepaalde beesten, niet van een trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
keldon schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 19:06:
[...]

Meeste systemen werken met 1 punt per uur dat je meedeed in een raid-instance voor zover ik gezien heb. Dus meer tijd is meer punten is meer phat l00t :)
Wij hebben (nog) geen punten systeem in ieder geval bij ons op Burning Legion.
En instance servers zijn weer gecrashed, what else is new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in bloodscalp ook instance servers gecrashed. weer een paar uur niet spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: Is het mogelijk om je Secondary skill te verwijderen (unlearn)? Ik kan het wel vinden bij de normale skills, maar niet voor de secondary skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Mijn computer startte net tijdens het spelen ineens opnieuw op (voor de 2e keer gebeurt me dit tijdens WoW) en nu kan ik niet meer de Deathwing server op. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 22:23:
Vraagje: Is het mogelijk om je Secondary skill te verwijderen (unlearn)? Ik kan het wel vinden bij de normale skills, maar niet voor de secondary skill.
waarom zou je dat willen, je kan ze toch allemaal nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Hoe word ik een artisan blacksmith ?

Ik heb blacksmithing 225 en ik heb de weaponsmith quest ook al gedaan, maar ik kan dus niet vinden waar ik artisan kan worden

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Ik wordt net gekicked van de server, wil weer inloggen krijg ik een Realm list voor m'n neus zonder Bloodscalp :?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Hier ook, zullen wel problemen zijn met die server...

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 22:29:
[...]

waarom zou je dat willen, je kan ze toch allemaal nemen
oooh ja?? Dat wist ik niet eens... voel me nu erg stom :P

En werd ook net gekicked van Bloodscalp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer...
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:45
Vraag me af wat er aan de hand is, er zijn meerdere servers down :S. hopelijk is het snel weer gefixed. Ik kon vanavond eindelijk weer een wowen gebeurt dit :(!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:39

Xeo

Dreamer... schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 22:42:
Vraag me af wat er aan de hand is, er zijn meerdere servers down :S. hopelijk is het snel weer gefixed. Ik kon vanavond eindelijk weer een wowen gebeurt dit :(!
Ik kon net wel ff inloggen, na mijn char kreeg ik het bericht: "World Server Down"

edit: En hij is weer up

[ Voor 6% gewijzigd door Xeo op 24-03-2005 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

En dit vond ik zojuist terug op de FrontPage van Tweakers.net.

Enjoy reading it! (sja dit is het topic ervoor he? :P ) Voor degenen die te lui zijn om te klikken, het betreft hier een vergelijking qua performance wat betreft de GPU en CPU voor dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 10:21:Ik heb ook een Tiny Black Whelpling btw, geweldig beest. Wel 60g maar ik heb het geduld niet om die krengen te farmen dus tsja.
ik heb een rode, maar niemand wil hem hebben voor een leuke prijs :'( nu moet ik een andere manier vinden om geld te verzamelen voor mount+tijger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
VinnieWeiss schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 21:09:
[...]

Wij hebben (nog) geen punten systeem in ieder geval bij ons op Burning Legion.
En instance servers zijn weer gecrashed, what else is new.
Zelfde server als waar ik op zit :) Maar ik bedoelde niet dat het per server geregeld is. Guilds gaan gewoon voor een bepaald systeem (zullen vast wel add-ons voor te kirijgen zijn ook) en de meeste gebruiken punt/uur systeem.

Burning Legion is op dit moment down trouwens :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 09:53:
Als je goed en snel geld wilt verdienen als miner. badlands is the way to go.

tijdens off ours doe ik daar 50 mith in 1 uur als het mee zit.

tel uit je winst
ik ben miner / blacksmith dus bedankt voor de tip

badlands is horde gebied toch? overleef je daar een beetje als lvl 38/30 warrior?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Chaoss schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 00:13:
badlands is horde gebied toch? overleef je daar een beetje als lvl 38/30 warrior?
Het is een 40+ zone, dus dat zou lastig worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:38
nah, het is lvl35 tot 45... dus vanaf 37 kan je er mooi questen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Mensen al klaar voor de patch?
Ik ga nu naar bed en morgen om 11 uur weer op. Hele dag Diremaul runnen ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:59
Wat is beetje 31+ gebied voor The Alliance? Duskwood ben ik vrijwel klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Desolace, Stranglethorn Vale. Dit zijn 2 gebieden waar ik enorm genoten heb. In Desolace vind je ook de quest die naar Scarlet Monastry zal leiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas dat de server crashte toen we 3 mob packs van Drakkisath afstonden, maar m'n avond is toch niet verpest:

http://thottbot.com/?i=13374

Toch mooi even alles in de game kunnen skinnen nu, dus ook Pristine Hide of the Beast en de hondjes in Molten Core strax.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2005 02:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In orgrimmar kreeg ik warchiefs blessing (een spell), van wie krijg je dat ?
en ben nu op lvl 225 op LW, bij welke variant zijn de stats agi + stam. het gunstigst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 03:23:
In orgrimmar kreeg ik warchiefs blessing (een spell), van wie krijg je dat ?
en ben nu op lvl 225 op LW, bij welke variant zijn de stats agi + stam. het gunstigst
Hoeveel warchiefs ken jij? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:14
Als jullie slim zijn download je nu alvast de patch ;)

Gewoon even inloggen met je username en pass, dan download ie de patch.
Voorkomt straks een hoop ellende als iedereen het tegelijk wil downloaden...

EDIT: Het is patch 1.3.0
Weegt 60.52 MB :)

[ Voor 11% gewijzigd door enira op 25-03-2005 07:20 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 06:47
Heb em maar vast aangezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Patch is er!!!!! Nog ff geduld, en m'n Warrior zou een stuk fijner moeten spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om je Secondary skill te verwijderen (unlearn)?
yup. alleen is daar geen reden toe, behalve als je de "artisan 225/225" bug tegenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 07:19:
Als jullie slim zijn download je nu alvast de patch ;)

Gewoon even inloggen met je username en pass, dan download ie de patch.
Voorkomt straks een hoop ellende als iedereen het tegelijk wil downloaden...

EDIT: Het is patch 1.3.0
Weegt 60.52 MB :)
Gebruikt wow niet een torrent achtige share van patches? Want dan is er geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 00:13:
[...]

ik ben miner / blacksmith dus bedankt voor de tip

Ik zou op jouw lvl eerst minen in Alterac mountains.
badlands wordt je regelmatig bij het minen lastig gevallen door 40+ mobs. Een mount in badlands is ook wel erg handig.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zin om iemand flink de waarheid te vertellen? Lees eerst dit eens.

Is de server down op vrijdag tussen 7 en 12? Dan zijn er werkzaamheden bezig.