Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.249 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86072

Misschien is het wel leuk om een keer een klein polletje te houden om te kijken op welk lvl de gemmidelde tweaker nu zit na iets meer dan een maandje spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

WiXX schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 11:45:
Op gegeven moment krijg je op lvl 40 een quest waarbij je als je die vervult hebt kan kiezen uit een whirlwind sword, whirlwind axe of whirlwind mace.

Ik heb hierbij de zwaard gepakt omdat deze een kortere swingtime heeft, maar minder damage doet per slag (maar dus zelfde dmg p/s). Dit heb ik gedaan omdat je dan meer swings hebt, waardoor meer kans op critical strikes of 2x de damage van het wapen met 1 strike (talent skill).

Ik zie ook veel mensen met de axe maar die zou ik dan alleen pakken als je ook axe specialiazation hebt EN 5 talents points in crit strike.
DPS is belangrijk, als je namelijk meer swings hebt, heb je weliswaar meer criticals, maar ook meer misses/dodges/parries en de crits leveren minder op, aangezien je minder damage doet per swing.
Dus kijk naar DPS, maar als je exact hetzelfde DPS hebt met een hogere snelheid (dus een lager getal bij speed), dan kan je beter die nemen.
Want, er zijn namelijk enhancements die extra damage geven per swing, en dan zijn meer swings dus effectiever. (bijv een sharpening stone geeft bijv +3 damage, dat is afaik per swing)
Zonder enhance/enchantments boeit het over langere tijdsspanne niet hoe snel een wapen is.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:28
HellPunk schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 08:54:
[...]

Ik kan je Dark Age of Camelot wel aanbevelen (www.camelot-europe.com), maar dat is meestal al even moeilijk te krijgen als WoW. Overmorgen komt namelijk de volgende uitbreiding uit en volledige gamepacks worden pas over drie weken weken weer uitgebracht, dus tegen dan kun je ook wel opnieuw aan WoW komen. De keuze blijft dus :-).

Ik wil hier geen debat starten over wat het beste spel is - _voor mij persoonlijk_ is dat nog altijd DAoC - maar WoW is zonder twijfel ook een hele goede keuze, zeker als je nog nooit een MMORPG gespeeld hebt. Het online helpsysteem gidst je in het begin heel goed door de basic skills en op de meeste servers zijn je medespelers ook wel bereid om je verder te helpen. In DAoC moet je alles wat meer zelf uitzoeken, alhoewel er de laatste maanden veel inspanningen gedaan zijn om het spel wat 'startvriendelijker' te maken voor nieuwe spelers.

Als je toch voor DAoC kiest, start dan op de server Excalibur in het rijk Albion, dan kan ik je alvast wat verder helpen met cash en items :).
Ik heb nog wel een lvl 50 ML3 Blademaster met 68P op Hib/Excal die "beschikbaar" is. zie profiel voor email

Effies, DAOC was vet, maar WoW is zoveel relaxter. Toen ik DAOC speelde werd ik soms gewoon gefrustreerd vanwege de ellelange raids en het verkrijgen van exp. Ik heb in totaal 5 accounts gehad met multiple level 50's maar ik heb er absoluut geen spijt van dat ik ze verkocht heb en WoW ben gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661

Anoniem: 86072 schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 12:21:
Misschien is het wel leuk om een keer een klein polletje te houden om te kijken op welk lvl de gemmidelde tweaker nu zit na iets meer dan een maandje spelen ;)
Eensch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 07:42:
[...]

Green Iron Hauberk
Counterweight
Patterned Bronze Bracers

verkopen denk ik wel redelijk

Green Iron Hauberk is een uber armor voor zijn lvl

enige nadeel is dat je voor de hauberk een green leather armor nodig hebt :P welke gemaakt wordt door een leatherworker :) dus sluit een deal en regel het, op bloodscalp gaan GIH's voor gemiddeld 3G reken erop dat je ongeveer 80s tot 1g betaald voor een Green Leather Armor in AH
Ik loop op Arathor (PvE) en maak die hauberks aan de lopende band, heb er nu 14 verkocht voor 8g per stuk (is de buyout price) Heb een dealtje gesloten met een leatherworker, krijg de green armors for free als ik maar de supplies lever....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razieldoc
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 19:39
Dreamer... schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 12:11:
Hebben nog meer mensen hier ook zon probleem met betalen met credit card? Om de dag of om de twee dagen is me account frozen en moet ik opnieuw me subscription opzetten. Dan vul ik mee cc gegevens opnieuw in en dan kan ik weer even spelen. Maar er blijft maar pending in het status scherm in me account management staan (met datum 14-03-2005) bij me betaling (elke x weer). Ik heb dit al 8x gedaan. Dus toen belde ik vanochtend op naar mastercard: en ja hoor wat bleek. Er staan 8 reserveringen van 66 euro voor blizzard op me creditcard. Dit betekent nog niet dat het er al vanaf is geschreven maar toch. Blizzard is er een behoorlijk rotzooi van aan het maken. want die vrouw van mastercard zei dat er al veel was gebeld over problemen met credit cards met betaling voor WoW. Dus ik daarna blizzard billing support gebeld en die zeiden vrolijk van: ja we hebben wel wat problemen, we zijn er mee bezig. Tot dat het op is gelost zou ik maar een gamecard kopen :S :S. Lekker is dat.

Begin er nu toch echt wel een beetje moe van te worden :r !
Mag ik dan even vragen welke creditcard je hebt? Toevallig ook ing card? Ik heb namelijk precies hetzelfde probleem alleen stonden er bij mij 15 requests al.

http://specs.tweak.to/8534

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-05 12:17

-SaveMe-

-klik-

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 07:42:
[...]

Green Iron Hauberk
Counterweight
Patterned Bronze Bracers

verkopen denk ik wel redelijk

Green Iron Hauberk is een uber armor voor zijn lvl
Counterweight is erg handig voor 2hand axes/maces hoewel mensen mischien een of andere crappy glow preferen boven 3% snellere attack speed (ik wacht nog steeds tot een zekere Traag er 1 voor mij maakt :P )

Patterned Bronze bracers zijn een quest item voor in badlands, erg cheap om te maken, niet al te veel winst mee te maken, maar lopen wel redelijk volgens mij

enige nadeel is dat je voor de hauberk een green leather armor nodig hebt :P welke gemaakt wordt door een leatherworker :) dus sluit een deal en regel het, op bloodscalp gaan GIH's voor gemiddeld 3G reken erop dat je ongeveer 80s tot 1g betaald voor een Green Leather Armor in AH

verder kijk eens wat mensen dragen op een bepaald niveau en wat er aangeboden wordt.

zelf is het meeste wat ik maak met leatherworking NPC trash, tot ik de dikke recipes heb :)

ik hoop vrijdag voor mezelf eindelijk een Dragonscale armor te kunnen maken, meot nog 11 skillups, maar dat betekend dat ik nog 141 thick leather nodig heb :/ paar uur farmen in badlands en dan ook nog 40 thick nodig voor die armor :/
toon volledige bericht
Hmmm, ik verdien het meeste G nog steeds door te verkopen wat ik vind, niet wat ik maak. Gevonden spelen hebben geen kosten en dus maximale winst :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer...
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:29
Razieldoc schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 12:40:
[...]

Mag ik dan even vragen welke creditcard je hebt? Toevallig ook ing card? Ik heb namelijk precies hetzelfde probleem alleen stonden er bij mij 15 requests al.
Heb Mastercard (ABN). Het gekke is dat een vriend van me ook een mastercard van de ABN heeft en totaal geen problemen heeft met betaling voor WoW :S!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-05 08:42

PromWarMachine

Forsaken Archer

Nee, maar ik heb het via Lynx (unix browser) bekeken. Er zijn geen wijzigingen sinds vorige week voor zover ik zag. De patch notes van vorige week had ik al helemaal gelezen. Zit een hoop leuk spul in. :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
-SaveMe- schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 12:40:
[...]

Hmmm, ik verdien het meeste G nog steeds door te verkopen wat ik vind, niet wat ik maak. Gevonden spelen hebben geen kosten en dus maximale winst :)
tuurlijk verdien je me grinden en verkopen van raws meer dan met je profession, maar hij vroeg wat hij het beste kon verkopen met zijn prof, dus gaf ik antwoord :)

zelf verkoop ik niets op AH behalve quest items (scorpid scale sutff en turtle scale armors) de rest is npc trash en skillups only

zelfs green leather armors maak ik niet meer omdat ik nu puur voor de skillups ga :)

ben ook van plan om dragonkin te gaan farmen zodat ik straks Dragonscale armors kan verkopen op de AH :) denk wel dat ie goed gaan lopen

[ Voor 17% gewijzigd door Bokkie op 23-03-2005 13:01 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 22:56

m0nk

16-09-2003 15.15

Dreamer... schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 12:11:
Hebben nog meer mensen hier ook zon probleem met betalen met credit card? Om de dag of om de twee dagen is me account frozen en moet ik opnieuw me subscription opzetten. Dan vul ik mee cc gegevens opnieuw in en dan kan ik weer even spelen. Maar er blijft maar pending in het status scherm in me account management staan (met datum 14-03-2005) bij me betaling (elke x weer). Ik heb dit al 8x gedaan. Dus toen belde ik vanochtend op naar mastercard: en ja hoor wat bleek. Er staan 8 reserveringen van 66 euro voor blizzard op me creditcard. Dit betekent nog niet dat het er al vanaf is geschreven maar toch. Blizzard is er een behoorlijk rotzooi van aan het maken. want die vrouw van mastercard zei dat er al veel was gebeld over problemen met credit cards met betaling voor WoW. Dus ik daarna blizzard billing support gebeld en die zeiden vrolijk van: ja we hebben wel wat problemen, we zijn er mee bezig. Tot dat het op is gelost zou ik maar een gamecard kopen :S :S. Lekker is dat.

Begin er nu toch echt wel een beetje moe van te worden :r !
Zelfde probleem hier bij het account van mijn broertje, echt vreemd omdat hij hij bij mij en 2 anderen voor wie ik voorgeschoten heb wel werkte. Ben nu aan de lijn met Interpay, kijken of er wat is afgeschreven..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
m0nk schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 13:01:
[...]

Zelfde probleem hier bij het account van mijn broertje, echt vreemd omdat hij hij bij mij en 2 anderen voor wie ik voorgeschoten heb wel werkte. Ben nu aan de lijn met Interpay, kijken of er wat is afgeschreven..
Zelfde hier. Alleen reserveringen, geen afboekingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 12:56:
[...]

tuurlijk verdien je me grinden en verkopen van raws meer dan met je profession, maar hij vroeg wat hij het beste kon verkopen met zijn prof, dus gaf ik antwoord :)

zelf verkoop ik niets op AH behalve quest items (scorpid scale sutff en turtle scale armors) de rest is npc trash en skillups only

zelfs green leather armors maak ik niet meer omdat ik nu puur voor de skillups ga :)

ben ook van plan om dragonkin te gaan farmen zodat ik straks Dragonscale armors kan verkopen op de AH :) denk wel dat ie goed gaan lopen
Als jij mij al je gems, ore en stone geeft, krijg je van mij al mn thick leather!

Dan kan ik mn bs skill uppen, en zon counterweigt voor je zwartsmeden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

VinnieWeiss schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 13:04:
[...]

Bij mij ook, zijn heel veel authorisaties aangevraagd maar er is niks mee gedaan, hoop niet dat ze alles in 1 keer gaan afschrijven.. zou beetje jammer zijn.. gelukkig wel verzekerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Ik ben op zoek naar de plans van counterweight, mitrhil shield spike, steel (weapon) chain, zullen best prijzig zijn, maar volgens mij leveren ze ook aardig wat geld op.
Vooral die chain lijkt me erg handig, nooit mee disarmed worden. :P
Maar mocht iemand toevallig op thunderhorn zitten... Ik heet daar (toevallig) ook NhImF :P

Maar wat zullen deze plans op thunderhorn kosten? 5g?

ps. Wanneer gaan de trade/realm forums bij ons open? Ik zou het erg handig vinden als ik ergens een vraag voor deze plans neer kan zetten (om te kopen)

[ Voor 17% gewijzigd door nhimf op 23-03-2005 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Laatst online: 03-05 20:21

Rannasha

Does not compute.

Hydra schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 11:50:
[...]

Nee, speed heeft invloed op de damage. Bij gelijke DPS, doet een sneller wapen minder damage per slag. Wapens zijn gebalanceerd rond hun DPS, en dat is ook het enige dat echt belangrijk is.
Dat ligt maar net aan de manier waarop je het bekijkt. Als je DPS als gegeven beschouwt, dan is speed van invloed op de damage per slag, maar als je damage als gegeven beschouwt, dan is speed van invloed op de DPS. Zowel jouw manier van bekijken als die van mij is correct :)

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
De speed van het wapen is ook van belang als je bepaalde spreuken gebruikt, deze kun je met een hogere weaponspeed immers sneller achter elkaar casten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Was gisteren een quest aan het doen in STV (Horde), moest Lashtale Raptors doden voor veertjes ofzo, was klaar en wilde er nog ff een killen voor de XP..
dropt ie me nieuwe wapen http://www.thottbot.com/?i=7166 :D ik blij joh!
Ben lvl39 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55165

VinnieWeiss schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 13:04:
[...]

Idem hier maar dan postbank Mastercard .. maar ze hebben al erkend dat er problemen zijn dus ja .. ik w8 wel af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Kreng, ik heb wel 30/35 van die beesten afgemaakt, nooit die drop gekregen! :p

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
MrVegeta schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 13:24:
Kreng, ik heb wel 30/35 van die beesten afgemaakt, nooit die drop gekregen! :p
SOJ = Epic World drop => Elk beest 4 lvls boven het lvl van het wapen kan dat ding droppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

m0nk schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 13:16:
Was gisteren een quest aan het doen in STV (Horde), moest Lashtale Raptors doden voor veertjes ofzo, was klaar en wilde er nog ff een killen voor de XP..
dropt ie me nieuwe wapen http://www.thottbot.com/?i=7166 :D ik blij joh!
Ben lvl39 Druid
Nou dat is toch weer mooi dan, ik heb deze gisteren geloot /www.goblinworkshop.com/items/illusionary-rod.html :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 22-04 11:20
johnnyv.nl schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 13:13:
De speed van het wapen is ook van belang als je bepaalde spreuken gebruikt, deze kun je met een hogere weaponspeed immers sneller achter elkaar casten.
Vaak zijn dat soort spells/skills ook weer afhankelijk van je weapon damage. Dus boeit het weer niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 00:48
Ook een goede manier van snel geld maken, is Linen Cloth zeer goedkoop inkopen, en op de AH inzetten voor zo'n 15s, en buyout voor 45-50s, en reken maar dat het goed loopt :D
Zo'n 3g al ontvangen in zeer korte tijd dankzij dit trucje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135339

Hier staat een kaartje van WoW die van Blizzard is
http://www.blizzard.com/wow/townhall/worldmap.shtml
Daar in het midden zie ik ook de naam staan ""The Maelstrom" staan
Nu is WoW III alweer een tijdje geleden dus kan mn niet echt herrineren dat het daar iets mee te maken heeft
Iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Ik kijk toch wel degelijk naar de snelheid van het wapen. even makkelijke standaarden nemen

wapen 1 38 dps speed 3 sec weapon damage 250 dmg
wapen 2 38 dps speed 2 sec weapon damage 170 dmg

Bijde wapens slaan gedurende 40 seconden met een 1op3 missratio

houd in dat wapen 1, 13 keer slaat met 4 slagen mis, maakt dus 9*250 dmg = 2250 dmg
houd in dat wapen 2, 20 keer slaat met 6 slagen mis, maakt dus 14*170 dmg = 2380 dmg

best wel domme berekening opzich :P maar punt wat ik wilde maken is dat ik eerder voor een wapen ga met een hogere speed.
Dit voornamelijk omdat de missers op een wapen met een lagere snelheid voor mij gevoelsmatig als minder damage output overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130105

nhimf schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 12:22:
[...]

DPS is belangrijk, als je namelijk meer swings hebt, heb je weliswaar meer criticals, maar ook meer misses/dodges/parries en de crits leveren minder op, aangezien je minder damage doet per swing.
Dus kijk naar DPS, maar als je exact hetzelfde DPS hebt met een hogere snelheid (dus een lager getal bij speed), dan kan je beter die nemen. Want, er zijn namelijk enhancements die extra damage geven per swing, en dan zijn meer swings dus effectiever. (bijv een sharpening stone geeft bijv +3 damage, dat is afaik per swing) Zonder enhance/enchantments boeit het over langere tijdsspanne niet hoe snel een wapen is.
Dit is lang niet altijd waar. Voor veel warriors is het juist belangrijk een langzaam wapen te hebben die met 1 klap veel damage doet. Dat is omdat je een aantal instant skills hebt die weapon damage doen, en het schiet niet op als je een of ander snel daggertje, die maar weinig damage per swing doet, gebruikt voor die skill.

Het enige wat echt verschil maakt als je snellere wapens gebruikt met dezelfde DPS, is +x damage enchantments. Die maken relatief meer verschil op snelle wapens met lagere damage per hit. Alle enchantments die "chance on hit" hebben, zijn zo gemaakt dat ze per tijdseenheid net zo veel 'proccen' op een snel als op een langzaam wapen. Tevens veroorzaken snelle wapens meer interrupts als je tegen spellcasters vecht, en heb je minder nadelige effects als je een paar keer achter elkaar mist, dit kan bij langzame wapens erg irri zijn (daarentegen is het weer stoerder als je 2 of 3x achtereen een critical hit hebt). Langzame wapens hebben weer het voordeel dat je niet de hele tijd je tegenstander in het gebied moet hebben waar je ze ook werkelijk raakt. Met langzame wapens kun je wat meer rondrennen, zonder dat je veel nadelig effect hebt van aanvallen die niet doorgaan omdat je tegenstander net even niet in je melee range staat.

Het maakt dus echt uit wat voor class, en zelfs talent build, je hebt bij de keus van snelle of langzame wapens.

Edit: typo's

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 130105 op 23-03-2005 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Tpn schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 13:47:
Ik kijk toch wel degelijk naar de snelheid van het wapen. even makkelijke standaarden nemen

wapen 1 38 dps speed 3 sec weapon damage 250 dmg
wapen 2 38 dps speed 2 sec weapon damage 170 dmg

Bijde wapens slaan gedurende 40 seconden met een 1op3 missratio

houd in dat wapen 1, 13 keer slaat met 4 slagen mis, maakt dus 9*250 dmg = 2250 dmg
houd in dat wapen 2, 20 keer slaat met 6 slagen mis, maakt dus 14*170 dmg = 2380 dmg

best wel domme berekening opzich :P maar punt wat ik wilde maken is dat ik eerder voor een wapen ga met een hogere speed.
Dit voornamelijk omdat de missers op een wapen met een lagere snelheid voor mij gevoelsmatig als minder damage output overkomen.
Je berekening klopt ook niet. 13 moet 13,333+ zijn. Dan zijn die 2 getallen ineens weer gelijk ;)

En je dps klopt ook niet. De DPS van het eerste wapen is 83,333+ en die tweede 85... Ook niet echt eerlijk ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 23-03-2005 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

hehe, dan laat alleen gevoelsmatige beredenering staan dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Een van de belangrijkste redenen om een snel wapen te hebben overigens imho is dat je spellcasters vaker onderbreekt. Voor damage boeit het zo goed als niet.
Anoniem: 130105 schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 13:51:
[...]

Dit is lang niet altijd waar. Voor veel warriors is het juist belangrijk een langzaam wapen te hebben die met 1 klap veel damage doet. Dat is omdat je een aantal instant skills hebt die weapon damage doen, en het schiet niet op als je een of ander snel daggertje, die maar weinig damage per swing doet, gebruikt voor die skill.
Voor een warrior is het ook weer anders. Ja een 2-handed doet meer damage, maar je bouwt ook minder rage op. Met dual wield en minder damage per wapen bouw je meer rage op en kun je vaker je skills gebruiken om de lagere damage output weer te compenseren.

Ik denk dat mensen zich verkijken op hoe goed Blizzard deze game heeft weten te balanceren ;)

[ Voor 88% gewijzigd door Bosmonster op 23-03-2005 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 14:09:
Een van de belangrijkste redenen om een snel wapen te hebben overigens imho is dat je spellcasters vaker onderbreekt. Voor damage boeit het zo goed als niet.

[...]

Voor een warrior is het ook weer anders. Ja een 2-handed doet meer damage, maar je bouwt ook minder rage op. Met dual wield en minder damage per wapen bouw je meer rage op en kun je vaker je skills gebruiken om de lagere damage output weer te compenseren.

Ik denk dat mensen zich verkijken op hoe goed Blizzard deze game heeft weten te balanceren ;)
De tegenhanger van dat verhaal is weer dat je minder rage per hit krijgt omdat je minder damage doet...
Ik heb ook t idee dat het wat dit betreft prima in balans is, en dat t puur eigen voorkeur is waar je mee speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
en voor een rogue is het ook weer anders, omdat bijna al onze skills uitgaan van weapondamage, dus dan is daar eentje met lage snelheid (dus meer weapondamage) weer beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 51661 schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 14:17:
[...]

De tegenhanger van dat verhaal is weer dat je minder rage per hit krijgt omdat je minder damage doet...
Ik heb ook t idee dat het wat dit betreft prima in balans is, en dat t puur eigen voorkeur is waar je mee speelt.
het is inderdaad puur voorkeur, daarbij speelt ook gevoel een rol, en niet te vergeten de situatie waarin je je op dat moment bevind.

Voorbeeld met mijzelf
Instance run:
* ik ben shaman,
* in de party zit tevens een priest en een warrior.

Mijn rol: secondary healer + damage dealer
* Weapon of choice: 2 hander met dikke dmg, waarom? ik trek geen aggro als het goed is en wil dus maximaal dmg doen, dus 2h is meer dmg ook ivm mijn procs (flurry + windfury)

Solo:
afhankelijk van de monsters waarmee ik vecht pak ik een dagger (snel+minder dmg) of een mace (meer dmg minder snel) omdat mis dan 'voor mijn gevoel' minder penalty heeft.

Mobs die zelf ook snelle attackspeed hebben, prefereer ik een snel wapen mee, caster mobs met tragere attackspeed, pak ik een mace => meer dmg, cast interupt ik met earthshock

naast de dmg die je doet, is de tegenhangende factor ook de dmg die je krijgt, hoe meer dmg je krijgt hoe meer downtime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 26-04 16:12
Want, er zijn namelijk enhancements die extra damage geven per swing, en dan zijn meer swings dus effectiever. (bijv een sharpening stone geeft bijv +3 damage, dat is afaik per swing)
Nee hoor, die damage wordt ook aangepast aan de snelheid van je wapen. Het voornaamste verschil tussen snelle en langzame wapens is dat snelle wapens makkelijker casters interrupten.
Species5618 schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 13:10:
Dat ligt maar net aan de manier waarop je het bekijkt. Als je DPS als gegeven beschouwt, dan is speed van invloed op de damage per slag, maar als je damage als gegeven beschouwt, dan is speed van invloed op de DPS. Zowel jouw manier van bekijken als die van mij is correct :)
Zoals ik al zei, het spel is gebalanceerd rond de DPS van een wapen. Je ziet dat 1h wapens, of het nu een mace, sword of dagger is, op hetzelfde level dezelfde DPS hebben. Het gaat me er niet om dat je verhaal niet klopt, maar dat in het spel de DPS het uitgangspunt is.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131931

Ben echt zwaar aan het afkicken...

Heb een gamecard nodig :)

Heb eergisteren mijn laaste dag gespeeld en vond toen dit:

Icemail Jerkin
Lvl 39, 294 AC, +10 Frost, +5 Agi, +15 Sta, +24 Spi (epic item)

ben een hunter level 50

En nu al 2 dagen niet gespeeld :(

Heb bij Dynabyte besteld iemand een idee wanneer dit bedrijf ze binnen krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

[...]

Idd, het maakt over een bepaalde tijd (zeg een uur) totaal niet uit of je 2h, dw of 1h+s hebt (uitgaande van max wat je kan hebben op je level, dus vergelijkbare wapens/armor).
1h+s doet weliswaar minder damage, maar door je (veel) hogere armor raak je minder health kwijt en kan je langer hakken. (minder downtime)

Mijn voorkeur gaat uit naar 1h+s, aangezien dit bij tanken erg handig is en als je even geen zin hebt in vechten, dat je wat makkelijker door kan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 14:26:
Mijn rol: secondary healer + damage dealer
* Weapon of choice: 2 hander met dikke dmg, waarom? ik trek geen aggro als het goed is en wil dus maximaal dmg doen, dus 2h is meer dmg ook ivm mijn procs (flurry + windfury)

Solo:
afhankelijk van de monsters waarmee ik vecht pak ik een dagger (snel+minder dmg) of een mace (meer dmg minder snel) omdat mis dan 'voor mijn gevoel' minder penalty heeft.
Het 'goed' zijn in een spel heeft ook te maken met begrijpen van de regels die een spel hanteert. Dat je het 'gevoel' hebt dat iets goed of minder goed werkt doet er eigenlijk helemaal niet toe, het gaat juist om de regels. Of je nu een dagger of mace gebruikt, dat boeit echt niet (ik draag op dit moment een 2h sword gewoon omdat dat ding +13 agi heeft). Die damage doe je echt wel. Dat misses meer opvallen dan hits is gewoon psychologisch.

Sowieso is natuurlijk 1h + shield kwa damage ook niet te vergelijken met 2h of dual wield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Ik hou mijn skills lekker op Swords.
Ziet er goed uit, dual wielding met swords.

Af en toe een Axe voor de afwisseling, als iemand mij een goede axe aanbiedt..

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
[...]

Dus kijk naar DPS, maar als je exact hetzelfde DPS hebt met een hogere snelheid (dus een lager getal bij speed), dan kan je beter die nemen.
Zonder enhance/enchantments boeit het over langere tijdsspanne niet hoe snel een wapen is.
Heb nu al erg veel pvp gedaan en ik zelf heb nu 2 wapens een axe met 45 dps 3,20 speed en een zwaard met 41.5 dps en 3,90 speed

Zwaard is erg langzaam maar echt ideaal voor pvp, ik speel een human paladin die hebben enzo +5 wapen skill dus voor creeps op een hoger lvl dan mij switch ik altijd naar mijn zwaard, voor creeps onder me gebruik ik de axe (die ook betere change on hit heeft)

De reden waarom een sloom wapen ideal is, is omdat je tegen iemand met een snel wapen kan slaan en dan uitzijn bereik kan komen en als vervolgens weer in bereikkomen, veel dmg doen en weer uit ze bereik + als pala zijnde komt mijn mana erweer bij ook als ik in battle zit dus als ik het gevecht op deze manier rek kan ik extra healen op lvl 50 heb ik (met moeite een lvl 56 warrior 2-2 gedueled) maar wel ff erbij zeggen dat die een grappig actie maakte, toen ik healde en hamstinged was had die zich ergens verstopt omzich volledig te healen met bandage, erg grappig actie had echt geen idea waar die was :) Ook 1-1 gedueled tegen een lvl 60 hunter, hij won toen die mana drain arrows gebruikte (wat een bitch zijn die arrows :( ) maar helaas was die kansloos zonder :) en vooral in zulke gevechten wil je een zo sloom mogelijk wapen.

Ook tegen casters is dit beter aangezien die altijd wel spells hebben om weg te komen zodat je zel maar 1/2 keer kan raken.

Ook nog ff een tip, kwam er ook pas achter toen ik erdoor verloren had tegen een slimme roque die meteen bandage gebruikte toen ik me eerst heal deed zodat die op het eind nog een keer bandage kon doen. Als die gebeurt en je hebt shield of bent slowed. Gebruik consercetion rank1, kost 170 mana ofzo en stopt meteen zijn bandge en heeft nog een redelijk bereik ook een must have in pvp vs melee op high lvl

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Hydra schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 14:35:
[...]

Het 'goed' zijn in een spel heeft ook te maken met begrijpen van de regels die een spel hanteert. Dat je het 'gevoel' hebt dat iets goed of minder goed werkt doet er eigenlijk helemaal niet toe, het gaat juist om de regels. Of je nu een dagger of mace gebruikt, dat boeit echt niet (ik draag op dit moment een 2h sword gewoon omdat dat ding +13 agi heeft). Die damage doe je echt wel. Dat misses meer opvallen dan hits is gewoon psychologisch.

Sowieso is natuurlijk 1h + shield kwa damage ook niet te vergelijken met 2h of dual wield.
zoals ik al zei, heeft met voorkeur te maken, en met voorkeur gaat gevoel erg gepaard.

Bovendien zijn er nog veel meer factoren waar je rekening mee moet houden.

dps = gemiddelde

als ik in een gevecht zit met mijn Hypnotic blade en zowel flurry als wf proccen achter elkaar, dan kan het gevecht in 3 slagen over zijn (10 seconden), ditzelfde gevecht zou met Mograines might in 4 6 seconden overzijn ivm hogere basedmg.

tevens heeft ook de prov van de mob nog invloed. Als ik solo wil ik gewoon de AC van dat schild hebben, anders gaat me health gewoon naar beneden.

Tevens zoals ik ook al zei, afhankelijk van de mob waartegen je vecht.

tot slot dus, ik begrijp de regels van het spel prima, en alle berekeningen zijn leuk en aardig als alles constant is, maar dat is het dus niet, omdat er teveel factoren zijn die meewegen

edit:

ik kijk trouwens nooit maar misses of hits, ik let op 2 dingen, mijn HP bar en de HP bar van mijn mob, als mijn HP bar sneller zakt dan die van de mob switch ik naar een sneller/trager wapen.

[ Voor 8% gewijzigd door Bokkie op 23-03-2005 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Ik zelf gebruik voornamelijk 2h, omdat ik van grote klappen hou. Tegen casters, priests en warlocks weet je dat je als warrior shield bash klaar moet hebben, omdat het gevecht anders wel verkeerd af kan lopen. Maar ik gebruik voornamelijk een 2h wapen tegen cloth wearers. Enig idee hoe hard een klap van een 3.50 sec wapen aankomt bij iemand met cloths? Het gevecht kan met 3-4 klappen over zijn. En 2h genereert aardig wat rage, zeker bij cloth wearers omdat die minder dmg reduction hebben en die extra rage is altijd handig voor een execute >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 26351 schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 14:54:
Enig idee hoe hard een klap van een 3.50 sec wapen aankomt bij iemand met cloths? Het gevecht kan met 3-4 klappen over zijn. En 2h genereert aardig wat rage, zeker bij cloth wearers omdat die minder dmg reduction hebben en die extra rage is altijd handig voor een execute >:)
<zucht>

Natuurlijk kan een gevecht in 3-4 klappen over zijn, maar dat boeit gewoon niet! Met een snelle dagger kost het je misschien 10 klappen, maar als die 2 keer zo veel DPS heeft, duurt het gevecht toch echt de helft korter hoor. Bovendien heb je me met een 3.50 wapen erg weinig kans een mage te interrupten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135339

Anoniem: 26351 schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 14:54:
Ik zelf gebruik voornamelijk 2h, omdat ik van grote klappen hou. Tegen casters, priests en warlocks weet je dat je als warrior shield bash klaar moet hebben, omdat het gevecht anders wel verkeerd af kan lopen. Maar ik gebruik voornamelijk een 2h wapen tegen cloth wearers. Enig idee hoe hard een klap van een 3.50 sec wapen aankomt bij iemand met cloths? Het gevecht kan met 3-4 klappen over zijn. En 2h genereert aardig wat rage, zeker bij cloth wearers omdat die minder dmg reduction hebben en die extra rage is altijd handig voor een execute >:)
Kijk wij houden van hetzelfde :P

Ik gebruik dit wapen nu
Deanship Claymore
Binds when equipped
Two-Hand Sword
53 - 80 Damage Speed 2.80
(23.7 damage per second)
+4 Spirit
Requires Level 26
Equip: Increased Defense +15.

En ook nog Weapon Damage +3 ( Blauwe gloed )

En Gisteren tegen een Mage Lvl 30 een Dual gedaan en toen was de damage zo'n 150-250 per hit en een mage draagt cloth.
Na 2x slaan Heroic Strike erbij nog 2x slaan met Heroic Strike 1x Execute en hij was dood :)

Jij hebt een 3.50 speed wapen dus zal imho de damage nog iets hoger zijn maar dat hangt natuurlijk ook wat je alleen voor mail armor hebt en je lvl :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139886

Over die wapenschade:

Speciale attacks zoals Sinister Strike(of nog veel sterker, eviscerate) werken afaik onafhankelijk van de speed van het wapen: ze staan op een timer. Een trager wapen, met dus een hogere base damage is in zo'n geval een stuk beter.

Voor spells, enchants of poisons die extra schade doen per klap ligt dat precies andersom, je wil vaker slaan >:)

Dus mensen die zeggen dat speed niks uitmaakt omdat het gelijk trekt door de lagere basedamage hebben het niet helemaal bij het rechte eind.

Waar ik trouwens wel heel benieuwd naar ben is wat Attack power precies inhoudt. Als ik +X sta,+X ag kan krijgen op een wapen heb ik het liever dan +X attack power. Maar ik heb geen idee of dat wel een goede beslissing is. Dus als iemand daar het antwoord op heeft? :)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 139886 op 23-03-2005 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:28
Anoniem: 139886 schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 15:07:
Over die wapenschade:

Speciale attacks zoals Sinister Strike(of nog veel sterker, eviscerate) werken afaik onafhankelijk van de speed van het wapen: ze staan op een timer. Een trager wapen, met dus een hogere base damage is in zo'n geval een stuk beter.

Voor spells, enchants of poisons die extra schade doen per klap ligt dat precies andersom, je wil vaker slaan >:)

Dus mensen die zeggen dat speed niks uitmaakt omdat het gelijk trekt door de lagere basedamage hebben het niet helemaal bij het rechte eind.

Waar ik trouwens wel heel benieuwd naar ben is wat Attack power precies inhoudt. Als ik +X sta,+X ag kan krijgen op een wapen heb ik het liever dan +X attack power. Maar ik heb geen idee of dat wel een goede beslissing is. Dus als iemand daar het antwoord op heeft? :)
Al je damage stats die je van items en buffs krijgt, zorgen voor x aantal attack power wat vervolgens weer voor een dps boost zorgt die boven op je wapen dps komt waardoor vervolgens je dmg ook stijgt.

Ik meen dat uiteindelijk 12 attack power iets van 0.07 dps is. Dus als je je total attack power deelt door het dps die toegevoegd wordt dan zal je een getal krijgen waaruit je je dmg stats kunt terug berekenen en zodoende kan je dus berekenen hoeveel attackpower bv 1 str is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Hydra schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 15:04:
[...]

<zucht>

Natuurlijk kan een gevecht in 3-4 klappen over zijn, maar dat boeit gewoon niet! Met een snelle dagger kost het je misschien 10 klappen, maar als die 2 keer zo veel DPS heeft, duurt het gevecht toch echt de helft korter hoor. Bovendien heb je me met een 3.50 wapen erg weinig kans een mage te interrupten.
De kans dat je tegen over een mage staat en 10 klappen achter elkaar kan uitdelen is erg klein, heb nog nooit meegemaakt dat een caster zich laat slaan terwijl die een spell cast dus een snel wapen om te interupten is zeker niet nodig als warrior. Vooral als warrior zijnde met charge en intercept is een langzaam wapen er gevaarlijk voor een mage.

Dps is lang niet alles aangezien je haast nooit altijd in wapen bereik bent van je tegenstanders (afhankelijk van je class) Als je dus een snel wapen hebt en en je tegenstander komt uit je bereik verlies je als het ware je dps, je doet namelijk geen damage meer terwijl een sloom wapen "oplaad" en nog wel dmg doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

mjah ik heb als hunter een goeie bijl en een goed sword, de dps van die 2 bij elkaar opgeteld (dual wield) is meer dan welk 2hand weapon dan ook voor mijn level, zit met bijde samen op iets van 40dps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
fixxx schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 15:45:
mjah ik heb als hunter een goeie bijl en een goed sword, de dps van die 2 bij elkaar opgeteld (dual wield) is meer dan welk 2hand weapon dan ook voor mijn level, zit met bijde samen op iets van 40dps
Leuk en aardig, maar je offhand heeft een DPS van 50%, en bovendien heb je als je dual wield een missrate van 24%. Dual wield is kwa damage precies in balans met 2h.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113568

in PvM maakt het geen sodemieter uit welk type/speed wapen je gebruikt. Echter gebruik ik in PvP 2h met zoveel mogelijk damage omdat je als Shaman frostshock kunt kyten, en vervolgens af en toe in range gaan voor een hit. Als deze dan nog windfury proct dan is het meestal afgelopen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:01

SkyStreaker

Move on up!

Het blijven vreemde figuren, die mensen van Blizzard :/

Afbeeldingslocatie: http://www.kriesten.info/bilder/brustphysik.gif

:+

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Even een advertisement tussendoor:

Gisteren een mooie belt uit de Lightforge set uit Stratholme geplukt, eventuele Paladins die interesse hebben op de Bladefist server mogen best even bieden, dan gooi ik m op Gadgetzan AH

Linkje naar post:
http://forums-en.wow-euro...general-en&ThreadID=86640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
tranztaz schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 16:02:
Het blijven vreemde figuren, die mensen van Blizzard :/

[afbeelding]

:+
Keur je dit af? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Neen... ik vraag me gewoon af waar dit is :P

FF zereneus - het is gewoon apart.

[ Voor 10% gewijzigd door SkyStreaker op 23-03-2005 16:14 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Anoniem: 114195 schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 16:04:
Even een advertisement tussendoor:

Gisteren een mooie belt uit de Lightforge set uit Stratholme geplukt, eventuele Paladins die interesse hebben op de Bladefist server mogen best even bieden, dan gooi ik m op Gadgetzan AH

Linkje naar post:
http://forums-en.wow-euro...general-en&ThreadID=86640
hoeveel g wil je ervoor? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139886

Hydra schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 15:48:
[...]

Leuk en aardig, maar je offhand heeft een DPS van 50%, en bovendien heb je als je dual wield een missrate van 24%. Dual wield is kwa damage precies in balans met 2h.
Bijna goed:) Hij kan wel weer twee enchants/poison/slijpsteen etc per zwaard doen. (En ja, als dan een shaman fury cast is hij weer zijn poison op de main hand kwijt)

Bovendien zijn 2 wapens 2x stat bonussen.

Ik geloof best dat twee handed weapons ongeveer net zo goed zijn als dual wield, maar afhangende van de class zijn er toch wel wat verschillen (Voor rogues is het natuurlijk geweldig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.il.fontys.nl/~mehorny/wow/WoWScrnShot_032205_222442.jpg

We kwamen net in de Tower Of Althalaxx, zien we een groep voor ons, wij blijven netjes achter zodat ze de weg vrij kunnen maken voor ons :p Terwijl zij bezig waren met de laatste paar gastjes te bevechten, hebben wij maar meteen de boss daar voor hun neus afgemaakt :p (Je ziet ze op de achtergrond nog bezig ^_^)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

Hydra schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 15:48:
[...]

hmm dit wist ik niet :P dat van die missrate had ik wel een vermoeden van :D want je mist idd nogal vaak, wordt wel lastig berekenen zo wat ik het beste kan nemen dan, combi van sword/axe of 2h sword / axe :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Tis een van de zeldzaamste drops uit Strat, dus een goeie 50-100g lijkt mij een goed begin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Anoniem: 114195 schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 16:15:
[...]

Tis een van de zeldzaamste drops uit Strat, dus een goeie 50-100g lijkt mij een goed begin :)
rofl no go then, kan hem ook nog niet eens dragen ben 51 atm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-05 17:27

On_E

Housemusic

Chester schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 16:11:
[afbeelding]

We kwamen net in de Tower Of Althalaxx, zien we een groep voor ons, wij blijven netjes achter zodat ze de weg vrij kunnen maken voor ons :p Terwijl zij bezig waren met de laatste paar gastjes te bevechten, hebben wij maar meteen de boss daar voor hun neus afgemaakt :p (Je ziet ze op de achtergrond nog bezig ^_^)
Je bedoelt dat zij dus daarna moesten wachten op de respawn ?

:|

Leuk hoor...

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131931

Zitten jullie allemaal op Bladefirt soms?

Mensen nog op Dragonmaw?

Ik ben door een buyout bug ipv 1 g voor een black pearl 80!!!!!!!!!!! g kwijtgeraakt...

Heb bij dynabyte een Gcard besteld hoop dat het snel binnenkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

On_E schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 16:26:
[...]

Leuk hoor...
Gisteren iets dergelijks meegemaakt. Sta je te rollen voor een chest. Verlaat er 1 member de party
en opent die kist. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
On_E schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 16:26:
[...]

Leuk hoor...
We hadden ze gevraagd ons te joinen, maar ze reageerden niet :/

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[afbeelding]

OMG.. gasten als jullie verpesten mij WoW ervaring veel te vaak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04 20:15
Vreemde lui hoor die horde.
Ik was met een party (4) een quest aan het doen om een dude + bodyguard te killen.
Na een paar pogingen komen we erachter dat er toch echt een 5de speler bij moet want we redden het steeds net niet.
Maar voor we het wisten was er ook al een horde party aangekomen die ook deze 2 mobs moesten killen.
Wij proberen ze duidelijk te maken dat we ze wouden helpen met het killen van die 2 dudes, of ze het snapten geen idee maar ze vielen die 2 mobs aan een wij hielpen hun.
Beide mobs dood en zij hun 2 heads, nu onze beurt dachten we en we vroegen om hulp via /lsay en wat gestures.
Blijkbaar hadden ze het door want ze bleven en knikten naar ons (nods).
Plotseling staan hun beide rogues achter ons en beginnen aan te vallen en voor we het wisten was het 5 vs 4 en waren zij ook nog hogere level.
Maar gelukkig gingen al snel 2 spelers van hun dood en trokken ze zich terug naar de andere kant van de kamer en begonnen net te doen alsof het een grapje was.
Naja... en toen gingen ze dood. :P

Anyway, we stonden echter versteld waarom ze ons nou aanvielen, wij hielpen hun en ze hadden ons ook prima kunnen helpen.
Maar neeeee... het moest weer eens anders.
Naja we hebben de 2 mobs daarna toch dood gekregen. :)
[afbeelding]

Nou... stoer hoor. :|

[ Voor 18% gewijzigd door M@NIC op 23-03-2005 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

idd heb ik ook een hekel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Bosmonster schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 16:35:
[...]

OMG.. gasten als jullie verpesten mij WoW ervaring veel te vaak...
Je kunt het natuurlijk ook overdrijven. Die boss respawnt toch binnen een min :/ En de wezens in ToA respawnen erg snel.

[ Voor 7% gewijzigd door Chester op 23-03-2005 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Chester schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 16:44:
[...]

Je kunt het natuurlijk ook overdrijven. Die boss respawnt toch binnen een min :/ En de wezens in ToA respawnen erg snel.
Nah.. of die nou respawnd in een minuut of 15... het is gewoon lame. Anderen al het werk laten doen en dan zelf snel de kill stealen...

En dan nog je acties verdedigen ook :? Mijn mening verander je er niet mee hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

je kent de situatie niet :) doe ook weleens lame dingen, maar ik help ook vaak genoeg mensen als ze erom vragen. Gozer met wie ik veel samen quest heeft iets heel naars meegemaakt :/ hij was al een keer al zn items en geld kwijt na een crash, daarna nog een keer 15 gold, na nog een keer inloggen was 10 gold ineens weer terug (leek erop alsof iemand zijn acount gegevens had, mij heeft zijn computer opnieuw geinstalleerd, draaide een firewall en had zn acount gegevens veranderd :? ) Eergisteren crashte wow net toen hij lvl 38 werd, hij reconnect, char weg :( Maar ff geholpen om zn nieuwe char te levelen, in party paar rode elite quests gedaan, leverde hem behoorlijk quest xp op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Chester schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 16:44:
[...]

Dat zal allemaal wel, maar moest je het nou echt percee even laten zien op een forum ?

Dat je het doet ok, moet je zelf weten, maar om er dan ook nog mee te gaan ''patsen''....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
fixxx schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 16:58:
je kent de situatie niet :) doe ook weleens lame dingen, maar ik help ook vaak genoeg mensen als ze erom vragen. Gozer met wie ik veel samen quest heeft iets heel naars meegemaakt :/ hij was al een keer al zn items en geld kwijt na een crash, daarna nog een keer 15 gold, na nog een keer inloggen was 10 gold ineens weer terug (leek erop alsof iemand zijn acount gegevens had, mij heeft zijn computer opnieuw geinstalleerd, draaide een firewall en had zn acount gegevens veranderd :? ) Eergisteren crashte wow net toen hij lvl 38 werd, hij reconnect, char weg :( Maar ff geholpen om zn nieuwe char te levelen, in party paar rode elite quests gedaan, leverde hem behoorlijk quest xp op :D
Beetje vreemd verhaal.
Je PC kan nog zo hard crashen, in de fik vliegen, bliksem inslag, wat dan ook.
De gegevens zijn nog altijd serverside, als iets weg is ligt dat aan Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

mjah is ook vaag verhaal, maar blizzard geeft niet thuis :'( dus ik vrees dat zijn acount gehacked is eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Terwijl zij bezig waren met de laatste paar gastjes te bevechten, hebben wij maar meteen de boss daar voor hun neus afgemaakt :p (Je ziet ze op de achtergrond nog bezig ^_^)
En dat vindt je LEUK? Zeikstraal toch alsjeblieft een heel eind op en ga CS spelen ofzo. Gadveredamme. Snap je nou echt niet dat dit compleet not done is? Als je zo iets zou doen zou je linea recta uit ons guild gekicked worden. Sorry, maar hier kan ik me echt over opwinden...
fixxx schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 17:02:
mjah is ook vaag verhaal, maar blizzard geeft niet thuis :'( dus ik vrees dat zijn acount gehacked is eigenlijk
Nou, als je PC echt crashed is het waarschijnlijk geen 'gehackt' account. Als iemand inlogged met jouw account wordt je gewoon gedisconnect en kom in in het character select scherm. Ik denk eerder dat het probleem hier was dat je char nog steeds 'online' was nadat je client down ging, en dat het daarom ff duurde voordat je erbij kon.

[ Voor 34% gewijzigd door Hydra op 23-03-2005 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Char zou niet weg moeten zijn met een simpele crash natuurlijk. Al is het wel vreemd dat er zomaar geld van z'n account verdwijnt :?

Zal wel wat vage plugins geinstalleerd gehad hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

Hydra schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 17:07:
[...]

En dat vindt je LEUK? Zeikstraal toch alsjeblieft een heel eind op en ga CS spelen ofzo. Gadveredamme. Snap je nou echt niet dat dit compleet not done is? Als je zo iets zou doen zou je linea recta uit ons guild gekicked worden. Sorry, maar hier kan ik me echt over opwinden...
ik vind dit echt een moraalridder reactie hoor, het is totaal afhankelijk van de situatie. Ik heb ook weleens met 3 man een quest lopen doen, komen er 2 gasten met iets hogere levels aan die achter ons bleven hangen, waar dus duidelijk was dat zij lekker wilden profiteren van onze kills. Wij vragen of ze willen joinen, geen antwoord geven. Wij gaan huis binnen worden aangevallen door 3 mobs, gaan bijna dood, die gasten bleven lekker staan kijken zonder iets te doen. Ja dan is het duidelijk toch? ik ben naar binnen gegaan in mn eentje heb mn pet agro laten trekken van 4 mobs. Snel naar buiten rennen. Ik feign death en die mobs vallen die 2 gasten aan :D Zij dood, wij makkelijk de boss kunnen mollen.

Of als je ziet dat 3 gasten dezelfde quest als jij aan het doen zijn, maar je mag niet joinen. Tja als ik de kans krijg pak ik hem dan hoor, dan wachten zij maar langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

Hydra schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 17:07:
Nou, als je PC echt crashed is het waarschijnlijk geen 'gehackt' account. Als iemand inlogged met jouw account wordt je gewoon gedisconnect en kom in in het character select scherm. Ik denk eerder dat het probleem hier was dat je char nog steeds 'online' was nadat je client down ging, en dat het daarom ff duurde voordat je erbij kon.
Nee zijn char was echt weg
Bosmonster schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 17:11:
Char zou niet weg moeten zijn met een simpele crash natuurlijk. Al is het wel vreemd dat er zomaar geld van z'n account verdwijnt :?

Zal wel wat vage plugins geinstalleerd gehad hebben :P
dat is aan de ene kant zijn geluk, hij had helemaal geen addons geinstalleerd (blizzard heeft in zn eula staan dat ze niets doen als er addons zijn gebruikt)

/soz voor dubbelpost, dacht dat er vast al wel weer gepost zou zijn in dit snellopende topic ;)

[ Voor 7% gewijzigd door lex op 23-03-2005 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
fixxx schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 17:12:
ik vind dit echt een moraalridder reactie hoor, ik heb ook weleens met 3 man een quest lopen doen, komen er 2 gasten met iets hogere levels aan die achter ons bleven hangen, waar dus duidelijk was dat zij lekker wilden profiteren van onze kills. Wij vragen of ze willen joinen, geen antwoord geven. Wij gaan huis binnen worden aangevallen door 3 mobs, gaan bijna dood, die gasten bleven lekker staan kijken zonder iets te doen. Ja dan is het duidelijk toch? ik ben naar binnen gegaan in mn eentje heb mn pet agro laten trekken van 4 mobs. Snel naar buiten rennen. Ik feign death en die mobs vallen die 2 gasten aan :D Zij dood, wij makkelijk de boss kunnen mollen.
En? Omdat er losers rondlopen op deze wereld, moet je je ook maar zo gedragen? Dat anderen dat doen is gewoon geen excuus, en dat maakt mij, omdat ik het belachelijk gedrag vindt, al helemaal geen moraalridder. Het ergste is ook nog eens dat hij het hier trots komt melden.

Ik weet niet wat het is, maar heb wel het gevoel dat er een flinke hoop complete kleuters aangetrokken worden tot WoW. Gelukkig maar dat deze dingen op Argent Dawn erg zeldzaam zijn.
Hoe dan ook; vreemd verhaal. WoW crashed niet omdat iemand anders inlogged. maargoed, zolang 'ie z'n char maar terug heeft.

[ Voor 10% gewijzigd door Hydra op 23-03-2005 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
fixxx schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 17:12:
[...]

ik vind dit echt een moraalridder reactie hoor, het is totaal afhankelijk van de situatie. Ik heb ook weleens met 3 man een quest lopen doen, komen er 2 gasten met iets hogere levels aan die achter ons bleven hangen, waar dus duidelijk was dat zij lekker wilden profiteren van onze kills. Wij vragen of ze willen joinen, geen antwoord geven. Wij gaan huis binnen worden aangevallen door 3 mobs, gaan bijna dood, die gasten bleven lekker staan kijken zonder iets te doen. Ja dan is het duidelijk toch? ik ben naar binnen gegaan in mn eentje heb mn pet agro laten trekken van 4 mobs. Snel naar buiten rennen. Ik feign death en die mobs vallen die 2 gasten aan :D Zij dood, wij makkelijk de boss kunnen mollen.

Of als je ziet dat 3 gasten dezelfde quest als jij aan het doen zijn, maar je mag niet joinen. Tja als ik de kans krijg pak ik hem dan hoor, dan wachten zij maar langer.
Great minds think alike ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-05 20:30

FunkyTrip

Funky vidi vici!

M@NIC schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 16:35:

Anyway, we stonden echter versteld waarom ze ons nou aanvielen, wij hielpen hun en ze hadden ons ook prima kunnen helpen.
Maar neeeee... het moest weer eens anders.
Welkom bij de mindset van de Horde. Waar de meeste Alliance voor PvP kiezen voor de kick van het PvP en het nobele paladinschap en veel nieuwkomers op MMORPG gebied bevat joint een groot deel van de Horde om 'evil' te kunnen zijn (i.e. ze kennen de achtergrond van warcraft niet) en om de brave alliance te ownen.

Je ziet het op alle servers: Horde raiden meer, zijn sneller hoger level en ganken relatief vaker. Op veel servers zijn Horde in de minderheid dus valt dat laatste minder op (er wordt evenveel gegankt zeggen ze, maar op zo'n server zijn er wel 2 alliance voor elke horde).

UD rogue => puur voor PvP & ganken dankzij de racial abilities.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Dus omdat mensen niet in je groep willen moet je ze maar dood maken of kill stealen?

Want dan ben jij de griefer hoor, niet zij...

Great minds... pfft... Als iedereen zo'n 'great mind' had liepen we nu nog allemaal in berenvellen..

[ Voor 29% gewijzigd door Bosmonster op 23-03-2005 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

Hydra schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 17:15:
[...]

En? Omdat er losers rondlopen op deze wereld, moet je je ook maar zo gedragen? Dat anderen dat doen is gewoon geen excuus, en dat maakt mij, omdat ik het belachelijk gedrag vindt, al helemaal geen moraalridder. Het ergste is ook nog eens dat hij het hier trots komt melden.

Ik weet niet wat het is, maar heb wel het gevoel dat er een flinke hoop complete kleuters aangetrokken worden tot WoW. Gelukkig maar dat deze dingen op Argent Dawn erg zeldzaam zijn.
Nee maar als je die instelling hebt moet je je ook niet opwinden over het feit dat het gebeurd toch? Ik ben het wel met je eens dat er een hoop kleuters aan het spelen zijn die af en toe de sfeer flink verzieken. Maar er zitten ook genoeg goede tussen, speel veel samen met een engelse jongen van 16 (naar eigen zeggen uiteraard :) ) In bepaalde situaties is het wat mij betreft oog om oog, tand om tand. Ik kill in principe geen horde op het moment dat ze met een quest bezig zijn, vind ik lame. Maar ik werd vorige week in SV constant geraped door een groepje 50+ gasten. Tja dan wordt ik op een gegeven moment ook vervelend, heb het uur daarna alle horde die ik kon vinden en die ik kon hebben afgemaakt, maakt niet uit wat en hoe, 10 levels lager, terwijl ze aangevallen werden door een mob, of low health waren, of alleen tegenover onze 3 man. Werd uiteindelijk een mooie confrontatie in dat hunterskamp. Alle alliance die in SV was kwam erheen geloof ik, nog nooit zoveel mensen tegelijk gezien, was echt een behoorlijke veldslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

FunkyTrip schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 17:18:
[...]

Welkom bij de mindset van de Horde. Waar de meeste Alliance voor PvP kiezen voor de kick van het PvP en het nobele paladinschap en veel nieuwkomers op MMORPG gebied bevat joint een groot deel van de Horde om 'evil' te kunnen zijn (i.e. ze kennen de achtergrond van warcraft niet) en om de brave alliance te ownen.

Je ziet het op alle servers: Horde raiden meer, zijn sneller hoger level en ganken relatief vaker. Op veel servers zijn Horde in de minderheid dus valt dat laatste minder op (er wordt evenveel gegankt zeggen ze, maar op zo'n server zijn er wel 2 alliance voor elke horde).

Grappig, op onze server is het precies andersom.

Ik denk dan ook dat het geen reet uitmaakt, lamers zitten EN bij Alliance EN bij Horde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]

Zo ken ik er ook nog wel een paar... ;)

Maar leuk verzonnen 'feiten'...

De mensen die ik ken die Horde spelen doen dit omdat ze niet weer de standaard saaie 'humans' en 'dwarves' willen spelen, maar eens wat anders. Over het algemeen wat volwassenere spelers als je het mij vraagt (zuig het ook uit mn duim net als jij even voor de duidelijkheid).

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 23-03-2005 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

Bosmonster schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 17:20:
Dus omdat mensen niet in je groep willen moet je ze maar dood maken of kill stealen?

Great minds... pfft... Als iedereen zo'n 'great mind' had liepen we nu nog allemaal in berenvellen..
:? als je ziet dat meerdere mensen tegelijk dezelfde boss willen doden dan party je toch? daar is dat hele systeem in de basis toch voor bedoeld? Als zij dan geen geen antwoordt geven, dan mag ik toch ook gewoon proberen die boss te killen? Beetje onzin om dan netjes op je beurt te gaan staan wachten hoor, dan hadden ze me maar uit moeten nodigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Bosmonster schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 17:20:

Jij mag dat zo vinden hoor, maar zij waren met 2, dus nog genoeg plek in hun groep, dan vind ik dat wij dr wel bij mochten. We doen immers allebei zelfde quest, en we zijn dan sneller klaar, en ieder heeft de quest gehaald. Doe ik zelf ook altijd als we plek in de groep hebben, dan joinen we met de andere groep.

ps: iedereen nu niet denken dat ik dit altijd doe hè :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
fixxx schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 17:23:
[...]

:? als je ziet dat meerdere mensen tegelijk dezelfde boss willen doden dan party je toch? daar is dat hele systeem in de basis toch voor bedoeld? Als zij dan geen geen antwoordt geven, dan mag ik toch ook gewoon proberen die boss te killen? Beetje onzin om dan netjes op je beurt te gaan staan wachten hoor, dan hadden ze me maar uit moeten nodigen.
Als ik achter een groep aanhobbel en zij al het werk doen? En ik vraag of ze willen joinen en willen dat blijkbaar niet? Dat is hun keuze, zie geen reden om dan ineens te gaan griefen of ander asociaal gedrag te gaan vertonen.

Ik hobbel vrolijk achter hun werk aan, dus laat ze hun gang gaan en neem de respawn...

Maar goed.. dat is mijn moraalridder-mening ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 23-03-2005 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

Bosmonster schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 17:23:
[...]

Zo ken ik er ook nog wel een paar... ;)

Maar leuk verzonnen 'feiten'...

De mensen die ik ken die Horde spelen doen dit omdat ze niet weer de standaard saaie 'humans' en 'dwarves' willen spelen, maar eens wat anders. Over het algemeen wat volwassenere spelers als je het mij vraagt (zuig het ook uit mn duim net als jij even voor de duidelijkheid).
mjah dat vind ik ook :) ik denk dat mensen die Alliance spelen --> horde lame vinden, en andersom. Komt puur omdat je alleen de horde/alliance ziet die lame bezig is. De mensen die gewoon aan het questen zijn heb je geen last van. Hoewel ik UD rogue wel een ultiem lame char vind :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

Bosmonster schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 17:25:
[...]

Als ik achter een groep aanhobbel en zij al het werk doen? En ik vraag of ze willen joinen en willen dat blijkbaar niet? Dat is hun keuze, zie geen reden om dan ineens te gaan griefen of ander asociaal gedrag te gaan vertonen.

Ik hobbel vrolijk achter hun werk aan, dus laat ze hun gang gaan en neem de respawn...

Maar goed.. dat is mijn moraalridder-mening ;)
Mjah dat kan ook :) ik zie het anders, vind er ook niets associaals aan, als ik niet had gevraagd om te partyen zou het associaal zijn, nu is het gewoon: wie het eerst komt enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 11-04 18:33
fools never differ ;)

geintje! :D

edit:
@ chester.....post van een uur geleden ofzo :+

[ Voor 47% gewijzigd door Maegrim op 23-03-2005 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
fixxx schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 17:25:
[...]

mjah dat vind ik ook :) ik denk dat mensen die Alliance spelen --> horde lame vinden, en andersom. Komt puur omdat je alleen de horde/alliance ziet die lame bezig is. De mensen die gewoon aan het questen zijn heb je geen last van. Hoewel ik UD rogue wel een ultiem lame char vind :P
UD Rogue is de ultieme solo-char. En dat trekt een specifiek type speler aan, dat wel.

Feit is ook wel dat het een hele populaire combinatie is dus je zult relatief veel 'vervelende' UD rogues tegenkomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
[...]
UD rogue = Kill on sight >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 11-04 18:33
M@NIC schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 17:30:
[...]

behalve als ie lvl 60 is en al 2 dagen alle low level alliance in BB vermoord :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Wat is de beste manier of als lvl40 hordie naar de Swamp of Sorrows te komen?
Ik ben op dit moment in Kargath (badlands).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
M@NIC schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 17:30:
[...]

Dat heb ik nou met gnomes.. ;)

Die brengen gewoon een bepaalde aggressie in me los.. vooral als ze roze staartjes hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Het kan ook anders... Ik help vaak wat lowbies (newbie vind ik zo afgezaagd en makkelijk gezegd - je weet niet hoe iemand is, lvl 4 lowbie kan een lvl 60 char hebben op dez. server) ook al zijn het horde of alliance. Ik mag gewoon graag helpen. Het heeft er zelfs toegeleid dat ik een paar horde nu ken en die hebben mij eens leuk meegebracht voor een wandelingetje door hoog level terrein met allemaal horde :)
(niet dat ik niet alle kleuren van de regenboog, inclusief infrarood en ultraviolet, in mijn broek scheet...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

:'( gheheh maar je hebt gelijk, vind dat het niet op mezelf slaat, ik zie het standpunt van bosmonster en hydra wel, maar we leven nu eenmaal niet in een ideale wereld. Dan mag je beste een beetje van je afbijten af en toe vind ik. Ik help vaak genoeg Horde spelers door hun mob neer te schieten, om dan vervolgens in mn rug geganked te worden. Tja part of the game, het moet echt een paar keer binnen korte tijd gebeuren voordat ik pissig wordt. Ik zie genoeg alliance spelers die ook lame doen, heb laatst een keer een tijd lang een paladin lopen narren. Hij kilde tot 2 keer toe een tauren hunter die rustig tussen ons in panters aan het jagen was in sv. Zijn we met 2 man constant beesten gaan pullen terwijl hij aan het vechten was. Werd hij erg pissig over :D ben zelf ook wel 3 keer doodgegaan maar het ging om de fun. Nog een tijdje met die tauren geprobeerd te praten via 1337 2|>34|< maar dat ging erg lastig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
QuarK schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 17:33:
Wat is de beste manier of als lvl40 hordie naar de Swamp of Sorrows te komen?
Ik ben op dit moment in Kargath (badlands).
STV -> Duskwood -> Deadwind Pass -> Swamp of Sorrows

Das zo gelopen. Vanuit Badlands wordt stuk lastiger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-05 13:44

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Bosmonster schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 17:36:
[...]

STV -> Duskwood -> Deadwind Pass -> Swamp of Sorrows

Das zo gelopen. Vanuit Badlands wordt stuk lastiger :P
Afslag die je in duskwood moet hebben loopt wel door alliance dorp heen, maar dat moet als lvl 40 wel grappig zijn (lvl 18-30 gebied). Ik ben 3x gestorven daar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Och, ik heb net m'n mount gekregen, ik blaas zo door die alliance gebieden heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Koetjeboe schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 17:38:
[...]

Afslag die je in duskwood moet hebben loopt wel door alliance dorp heen, maar dat moet als lvl 40 wel grappig zijn (lvl 18-30 gebied). Ik ben 3x gestorven daar :P
Als je een stukje afsnijdt en niet letterlijk de weg volgt kun je ze eenvoudig ontwijken :P

De trip door Deadwind Pass was spannender :)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zin om iemand flink de waarheid te vertellen? Lees eerst dit eens.

Is de server down op vrijdag tussen 7 en 12? Dan zijn er werkzaamheden bezig.