Daar heb je helemaal gelijk in ja
Verwijderd
Iemand hier met een Alcatel Speedtouch 510 die het wel is gelukt om poorten juist open te zetten?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2005 13:04 ]
Mijn Modem:Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 13:03:
Iemand hier met een Alcatel Speedtouch 510 die het wel is gelukt om poorten juist open te zetten?
Product Name: SpeedTouch 510
is het gelukt: ja
maar hier heb je niet zoveel aan. poort 8258 UDP forwarden naar juiste adres:
linkermenu->advanced->NAPT->NAPT entries->new->
protocol:udp
inside ip: adres van je pc
outside ip: adres van je modem
inside port & outside port:3658
dit MOET werken. wat makkelijker is: bij napt->default server het ipadres van je pc in te vullen, wordt alles doorgestuurd...
Ja, gewoon de bovengenoemde poorten open.Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 13:03:
Ik heb voor het zekere ook 80 (lijkt me overigens dat dat niet hoeft) en 443 open gezet.

Toen ik het in november speelde heb ik alleen helemaal niets open gezet, toen werkte het gewoon. Overigens staat mijn windows firewall uit en heb ik geen andere firewalls.
Verwijderd
Is er iemand (die aan het toernooi meedoet) die zin heeft om een oefenpartijtje te spelen? Mail me dan ff..
heb gemailt... maja...Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 16:22:
Is er iemand (die aan het toernooi meedoet) die zin heeft om een oefenpartijtje te spelen? Mail me dan ff..
Als het goed is ga ik vanmiddag mijn tweede wedstrijd spelen. Ik ben benieuwd, want Vrankie heeft zijn eerste wedstrijd nog niet gespeeld dus ik heb geen enkele vorm van een referentiekader ofzo.
Verwijderd
nee maar das weer positief voor mij... ik hoop vrijdag de wedstrijd te kunnen inhalen tegen hem, deze week erg weinig tijd, moet vrijdag en/of zaterdag 2 wedstrijden spelen als mijn beide tegenstanders dan tijd hebben, gelukkig krijg ik het na deze week weeer rustiger.Blaatschaap11 schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 12:26:
Als het goed is ga ik vanmiddag mijn tweede wedstrijd spelen. Ik ben benieuwd, want Vrankie heeft zijn eerste wedstrijd nog niet gespeeld dus ik heb geen enkele vorm van een referentiekader ofzo.
maarja noteer zijn speelwijze en geef alles aan mij door
Maar zo werkt het natuurlijk niet in de topsportVerwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 12:48:
[...]
nee maar das weer positief voor mij... ik hoop vrijdag de wedstrijd te kunnen inhalen tegen hem, deze week erg weinig tijd, moet vrijdag en/of zaterdag 2 wedstrijden spelen als mijn beide tegenstanders dan tijd hebben, gelukkig krijg ik het na deze week weeer rustiger.![]()
maarja noteer zijn speelwijze en geef alles aan mij door
...en mensen: hoe staat het met de andere niet gespeelde wedstrijden?
Belangrijk!!!
Ik heb een aantal mailtjes gekregen met de vraag wat ze konden doen bij iemand die niet reageert. Als diegene die bij de eerste wedstijd niets van zich lieten horen deze week nog geen wedstijd heeft gespeeld of nog niets van zich heeft laten horen dan word diegene uit het toernooi gekickt. (dus hij heeft tot zaterdag 7 mei 23:59 de tijd).
Voor de mensen die de wedstijd niet kunnen spelen vanwege een niet opdagende tegenstander geldt: Stuur een mailtje naar fifa.toernooi@gmail.com (of bij Contact op http://fifa.gobbel.nl).
Hoop dat e.e.a nou duidelijk is!
We hebben contact gehad met Rekkie, dus die wedstrijden worden zsm gespeeld.
Ik heb een aantal mailtjes gekregen met de vraag wat ze konden doen bij iemand die niet reageert. Als diegene die bij de eerste wedstijd niets van zich lieten horen deze week nog geen wedstijd heeft gespeeld of nog niets van zich heeft laten horen dan word diegene uit het toernooi gekickt. (dus hij heeft tot zaterdag 7 mei 23:59 de tijd).
Voor de mensen die de wedstijd niet kunnen spelen vanwege een niet opdagende tegenstander geldt: Stuur een mailtje naar fifa.toernooi@gmail.com (of bij Contact op http://fifa.gobbel.nl).
[ Voor 10% gewijzigd door Sport_Life op 03-05-2005 19:00 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Sport_Life schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 18:55:
Belangrijk!!!

Verwijderd
Ik heb verloren van Werder bremen met 4-2.. We waren redelijk aan elkaar gewaagd. In het begin had ik een paar goede kansen maar aan het einde van de 2e helft was hij duidelijk de sterkste.
Een goede tweede helft van mijn kant heeft de westrijd idd in mijn voordeel beslist. Nog 4 punten en ik ben in theorie door (zo luidde de Ferguson regel toch?)
Voor Kampoe1: Tja, wat moet ik er over zeggen. Hele spannende pot, net als tegen Qosmic('s broertje). Kansen over en weer net als tegen Qosmic('s broertje), alleen manier van spelen is wat anders (en die van mij twee keer het zelfde).
Voor Kampoe1: Tja, wat moet ik er over zeggen. Hele spannende pot, net als tegen Qosmic('s broertje). Kansen over en weer net als tegen Qosmic('s broertje), alleen manier van spelen is wat anders (en die van mij twee keer het zelfde).
[ Voor 44% gewijzigd door HCMarX op 04-05-2005 16:38 ]
Verwijderd
hehe lol.Blaatschaap11 schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 16:29:
Een goede tweede helft van mijn kant heeft de westrijd idd in mijn voordeel beslist. Nog 4 punten en ik ben in theorie door (zo luidde de Ferguson regel toch?)
wordt spannend jij 2x gewonnen ik nog niks gespeeld, weet iig dat ik 1 van de 2 wedstrijden moet winnen om goede zaken te doen, ga denk ik toch wat terug houdender spelen om niet na 2 wedstrijden eruit te liggen
2 vrankie (liverpool):
kan je vrijdag denk je??
2 qosmic (ac milan):
kan je vrijdag ook denk je ??
2 blaatschaap (werder):
gelukkig kan ik me voor volgende week goed voor bereiden op de match tegen jou, we moeten 2x tegen elkaar ik neem iig me tijd om goed te oefenen, ik geloof dat we nog geen oefenwedstrijd tegen elkaar hebben gespeeld he? wil je nog een x oefenen of wil je profesioneel onverwacht direct voor het eggie
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2005 17:03 ]
Ik ben even tot zondag met vakantie, Mangeloos zal mailtjes beantwoorden e.d. en de wedstrijd die ik deze week moet spelen schuift door naar volgende week. (overlegt met tegenstander wiens pc is gecrasht
).
Succes voor iedereen die nog moet spelen en tot volgende week!
Succes voor iedereen die nog moet spelen en tot volgende week!
Bedankt mensen voor de info over het hosten met dit spel, ik heb het voor elkaar gekregen.
Ik heb m'n eerste wedstrijd (die we niet gespeeld hebben vanwege het host probleem) 0-0 laten noteren, is het de bedoeling dat we die pot overdoen en de score veranderen (heb een redelijke kans om te winnen
)
Ik heb m'n eerste wedstrijd (die we niet gespeeld hebben vanwege het host probleem) 0-0 laten noteren, is het de bedoeling dat we die pot overdoen en de score veranderen (heb een redelijke kans om te winnen
Als je die wedstrijd helemaal nog niet gespeeld hebt dan is het wel de bedoeling dat je die inhaalt toch? Dat is ook wel het leukste, niet gespeelde wedstrijden als 0-0 laten noteren is een beetje competitievervalsing ookNO2 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 12:45:
Bedankt mensen voor de info over het hosten met dit spel, ik heb het voor elkaar gekregen.
Ik heb m'n eerste wedstrijd (die we niet gespeeld hebben vanwege het host probleem) 0-0 laten noteren, is het de bedoeling dat we die pot overdoen en de score veranderen (heb een redelijke kans om te winnen)
Je moet even overleggen met je tegenstander wanneer je die wedstrijd inhaalt. Sowieso zal je tegenstander ook de 0-0 stand in moeten voeren, anders is de uitslag nog steeds niet helemaal ingevoerd
ik snap niet dat je dat niet eerder heb gezegd, dan is het makkelijker te regelen. Als jullie beiden ff een mailtje sturen naar het bekende mailadres, zal ik wat regelen, zodat de score van 0-0 niet telt en dat je het opnieuw kunt spelen...NO2 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 12:45:
Ik heb m'n eerste wedstrijd (die we niet gespeeld hebben vanwege het host probleem) 0-0 laten noteren, is het de bedoeling dat we die pot overdoen en de score veranderen (heb een redelijke kans om te winnen)
.....een nieuw record: Barcelona 0-15 Bayer Leverkusen
ik wist niet dat je ook online doping kon gebruiken?
Verwijderd
Bij de 60e minuut stond het 9-0 en toen verloren ze connectie.Mangeloos schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 12:50:
[...]
ik snap niet dat je dat niet eerder heb gezegd, dan is het makkelijker te regelen. Als jullie beiden ff een mailtje sturen naar het bekende mailadres, zal ik wat regelen, zodat de score van 0-0 niet telt en dat je het opnieuw kunt spelen...
.....een nieuw record: Barcelona 0-15 Bayer Leverkusen![]()
ik wist niet dat je ook online doping kon gebruiken?
Toen zijn zo overeengekomen dat de einduitslag maar 15-0 moest zijn.
90 min/15: dude dat is elke 6 minuten scoren?
Online doping, hahaha die houden we erin
Tja... 2 rode kaarten deden mij de das om.Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 13:09:
[...]
Bij de 60e minuut stond het 9-0 en toen verloren ze connectie.
Toen zijn zo overeengekomen dat de einduitslag maar 15-0 moest zijn.
90 min/15: dude dat is elke 6 minuten scoren?![]()
Online doping, hahaha die houden we erin
Ja en het feit dat dit pas de 2e keer is dat het spel überhaupt speel ook waarschijnlijk.
Ik kan er trouwens niet omheen hoe erg mij dit spel tegenvalt ten opzichte van eerdere versies.... (1997, 1998 e.d.)
Verwijderd
net 4-1 verloren van liverpool.
had heel de week niet geoefend en zelf niet ff voor de wedstrijd, hij starfte me zwakke domme spel gelijk met 2 goals, ik was daarna sterker dan het begin en het ging gelijk op, ik maakte na rust 2-1, maar ik speeld 3-4-3 en dus met weinig man achterin en kreeg de laatste minuten nog 2 tegengoals
p.s wel een pingel gehouden
mja 4-1 dus, werder bremen heeft de beste papieren om de 1e plaats te veroveren.
had heel de week niet geoefend en zelf niet ff voor de wedstrijd, hij starfte me zwakke domme spel gelijk met 2 goals, ik was daarna sterker dan het begin en het ging gelijk op, ik maakte na rust 2-1, maar ik speeld 3-4-3 en dus met weinig man achterin en kreeg de laatste minuten nog 2 tegengoals
p.s wel een pingel gehouden
mja 4-1 dus, werder bremen heeft de beste papieren om de 1e plaats te veroveren.
fijn dat het met de deelnemers goed gaat, ik bedoel: iedereen speelt zijn wedstrijden... maar iemand al iets van playernick vernomen? hij moet met FC Utrecht in poule E al minstens 1 wedstrijd hebben gespeelt...
Verwijderd
ik had hem gemaild voor vandaag of morgen ik hoop dat het lukt, anders v.d weekBlaatschaap11 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 22:25:
Kampoe1, staat de pot met Milan al op het programma. Ik teken voor een troosteloos gelijkspel
maar reken maar niet op een gelijkspel zo makkelijk kom je er niet vanaf
ik heb vanmiddag "friendly" met 2-0 van stvdmeulen(deportivo) gewonnen en die heeft al een mooi overwinnigslijtje:
http://fifa.gobbel.nl/?lib=team&id=24\
7-0 en 12-0
dus zo slecht ben ik nog niet
ps: iemand nog een oefenpotej?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2005 22:38 ]
Mijn verlieslijstje is anders nog imposanter hoor: 0-15 en 0-9!Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 22:37:
[...]
ik had hem gemaild voor vandaag of morgen ik hoop dat het lukt, anders v.d week
ik heb vanmiddag "friendly" met 2-0 van stvdmeulen(deportivo) gewonnen en die heeft al een mooi overwinnigslijtje:
7-0 en 12-0
Bagger!!
Verwijderd
Ja, je speelde dat potje erg goed, al moet ik zegge dat ik zelf erg matig speeldeVerwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 22:37:
[...]
ik had hem gemaild voor vandaag of morgen ik hoop dat het lukt, anders v.d week
7-0 en 12-0

Ik wil binnenkort nog even een keertje tegen je spelen
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2005 12:38 ]
Verwijderd
Da lult die gozer altij als tie verliest, dus trek je er maar nix van aanVerwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 12:37:
[...]
Ja, je speelde dat potje erg goed, al moet ik zegge dat ik zelf erg matig speelde, gelukkig was het maar een oefenpotje
![]()
Ik wil binnenkort nog even een keertje tegen je spelenhopelijk ben k dan in "normale" doen en word het een leuk potje
Verwijderd
LOLVerwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 12:00:
[...]
Da lult die gozer altij als tie verliest, dus trek je er maar nix van aan![]()
maar het was wel een leuke pot, we hadden geloof ik al eerder gespeeld en dat was ook een stevige pot, bij de meeste tegenstanders is er altijd wel een moment rust te vinden, maar tegen jou niet
maar ik wil ook nog wel een potje oefenen, kijken of ik m`n goede score door kan zetten.
ik heb maandag avond tijd voor mijn pot tegen milan, en als het goed is hij ook.
wanneer spelen wij onze match blaatschaap?
@Kampoe1:
Speel eerst maar tegen Milan, kan ik ook nog even oefenen. Ik kreeg van STVDMeulen een gigantisch pak rammel.
Speel eerst maar tegen Milan, kan ik ook nog even oefenen. Ik kreeg van STVDMeulen een gigantisch pak rammel.
[ Voor 9% gewijzigd door HCMarX op 08-05-2005 12:40 ]
Ik heb een probleem.
Ik zou dus tegen galatasaray moeten spelen (ik ben atl madrid) maar omdat we beide niet konden hosten hebben we het op een 0-0 gehouden. Nu stelde Robert (= galatasary) ook nog eens voor om de 2e wedstrijd ook 0 - 0 te doen zodat we volgens zijn berekeningen dan beide door konden naar de knockout, ik ging hier natuurlijk niet mee akkoord.
Nu speelden we net de wedstrijd, toen het bij 75 minuten 3-2 voor hem stond en nadat ik een paar schoten misste was opeens de connectie verbroken. Ik had nog cker de mogelijkheid om te scoren. Robert kan me vertellen dat zijn firewall zegt dat ik de verbinding verbroken heb.....
Wat moet er nu gebeuren en wat moet ik doen?
(met Robert overleggen gaat niet zo goed.....)
Ik zou dus tegen galatasaray moeten spelen (ik ben atl madrid) maar omdat we beide niet konden hosten hebben we het op een 0-0 gehouden. Nu stelde Robert (= galatasary) ook nog eens voor om de 2e wedstrijd ook 0 - 0 te doen zodat we volgens zijn berekeningen dan beide door konden naar de knockout, ik ging hier natuurlijk niet mee akkoord.
Nu speelden we net de wedstrijd, toen het bij 75 minuten 3-2 voor hem stond en nadat ik een paar schoten misste was opeens de connectie verbroken. Ik had nog cker de mogelijkheid om te scoren. Robert kan me vertellen dat zijn firewall zegt dat ik de verbinding verbroken heb.....
ff mailen naar het bekende emailadres! Of kijk op de site...http://fifa.gobbel.nl/index.php?lib=contact&to=2NO2 schreef op zondag 08 mei 2005 @ 13:30:
Ik heb een probleem.
Verwijderd
Woohoo ik heb de FIFA 2005 compo @ Regroup gewonnen!
(www.regroup.nl).
Ephymerous was er ook, hij zat bij mij in de poule, hij overleefde deze helaas niet.
Dat je met zon simpel spelletje fifa, prijzen kan winnen á 200 euro ofzo?
+ een beker
En..... een ticket voor de best of benelux wedstrijden @ de GameXpo
Ephymerous was er ook, hij zat bij mij in de poule, hij overleefde deze helaas niet.
Dat je met zon simpel spelletje fifa, prijzen kan winnen á 200 euro ofzo?
En..... een ticket voor de best of benelux wedstrijden @ de GameXpo
Netjes!!
nu heb je jezelf wel uit de underdog positie gehaalt
nu heb je jezelf wel uit de underdog positie gehaalt
Nee hoor Barcelona.... komt nog terugBlaatschaap11 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 13:35:
In groep B lijkt het er op dat Bayern Leverkusen overtuigend de tweede ronde gaat halen.
Verwijderd
is het trouwens mogelijk om een ander stadion te kiezen voordat je gaat spelen(direct ip dan he)?
Misschien via teammanagement ofzo, ik zou het eigenlijk niet weten.
Edit: Ik kwam er ook vrijdag pas achter dat ik mijn standaardformatie van Bremen kon veranderen. Ik zal als een echte Mourinho voor de wedstrijd mijn opstelling wel bekend maken
.
Edit: Ik kwam er ook vrijdag pas achter dat ik mijn standaardformatie van Bremen kon veranderen. Ik zal als een echte Mourinho voor de wedstrijd mijn opstelling wel bekend maken
[ Voor 59% gewijzigd door HCMarX op 09-05-2005 15:02 ]
Weet iemand ook wat voor verbinding je hier minimaal voor nodig hebt? Met een analoog modem lukt het zeker niet goed ?
Ik zou dan niet graag tegen je willen spelenTXC schreef op maandag 09 mei 2005 @ 14:28:
Weet iemand ook wat voor verbinding je hier minimaal voor nodig hebt? Met een analoog modem lukt het zeker niet goed ?

Ik denk dat je minimaal wel een DSL verbinding nodig hebt om een beetje vlot te kunnen spelen!
Verwijderd
elke week 1 wedstrijd: nog 4 poule wedstrijden en dan de 1/8 1/4 1/2 en finaleTXC schreef op maandag 09 mei 2005 @ 14:52:
Hoe lang loopt deze league nog en wanneer komt er weer een nieuwe trouwens?
en ik denk neit dat daarna gelijk weer een toernooi komt tenzij er veel intresse is natuurlijk.
maar de rede dat ik het vroeg van dat stadion is dat het me leuk lijkt om dan een poll te houden en te stemmen waar de finale gehouden moet worden. (just 2 make it realistic). maar als je geen stadion kan keizen dan gaat dat niet door, en speelt de thuis spelende club de finale in eigen huis
Ik heb 768 up (96 kbyte theoretisch max dus) Als ik mijn constante upload van een ander programma knijp op 20 kb/s dan speelt het nog soepel. En met de oude snelheid (360kbit ofzo??) kon ik het ook prima spelen; Ik heb alleen tegen iemand gespeeld die volgens mij een wat lagere upload had, want het draaide toen niet zo heel erg soepel.Rekkie schreef op maandag 09 mei 2005 @ 14:35:
[...]
Ik zou dan niet graag tegen je willen spelen
Ik denk dat je minimaal wel een DSL verbinding nodig hebt om een beetje vlot te kunnen spelen!
met 100mbit up en down loopt het ook vlotjes
Verwijderd
Mwa , maar dan moet je ook niks anders doen dan alleen 1 potje fifa anders trekt ie het echt niet hoor.
anyway: als het goed is speel ik vanavond tegen milan, kan jij "Blaatschaap" a.s vrijdag spelen voor de competitie tegen mij?
Ik weet niet hoelaat je wilt spelen?
Ik zit van 1330 - 1715 op de VU, en ben dan rond half acht met een volle maag wel weer online. Of voor school zou ik waarschijnlijk eventueel ook wel kunnen (even kijken of ik 's morgens moet werkten)
Donderdag heb ik ook van 1200 - 0000 wel tijd. En de rest van de avonden kan ik wel een uurtje vrij maken waarschijnlijk. Overdag moet ik verslagen beuken voor school
Ik zit van 1330 - 1715 op de VU, en ben dan rond half acht met een volle maag wel weer online. Of voor school zou ik waarschijnlijk eventueel ook wel kunnen (even kijken of ik 's morgens moet werkten)
Donderdag heb ik ook van 1200 - 0000 wel tijd. En de rest van de avonden kan ik wel een uurtje vrij maken waarschijnlijk. Overdag moet ik verslagen beuken voor school
Verwijderd
dan lijkt me een uur of 8/9 vrijdag avond wel ok, dan zit ik het best in mijn tijd en heb ik heel de dag om te oefenenBlaatschaap11 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:19:
Ik weet niet hoelaat je wilt spelen?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2005 16:23 ]
He kunnen we hier eens een klein onderzoekje houden?
Ik ben namelijk zeer benieuwd naar de leeftijd van alle deelnemers.
Ik heb namelijk het vermoeden dat ik niet meer de jongste ben ik dit illustere gezelschap
Ik heb namelijk het vermoeden dat ik niet meer de jongste ben ik dit illustere gezelschap
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:23:
[...]
dan lijkt me een uur of 8/9 vrijdag avond wel ok, dan zit ik het best in mijn tijd en heb ik heel de dag om te oefenen
offtopic:
Ik moet tegen Kampoe1 toch
Ik moet tegen Kampoe1 toch
Overigens ben ik 19.
Edit: @ Rekkie: jij nog een tikkie ouder zo te zien
[ Voor 10% gewijzigd door HCMarX op 09-05-2005 16:36 ]
ik ben ook alweer 24 
Maar ik zou het wel relaxed vinden om na dit toernooi niet zo lang te wachten met een vervolg.
Ligt er een beetje aan of er dan weer voldoende animo is.
Maar wat mij betreft kunnen we na dit toernooi wel weer een nieuwe doen!
Maar ik zou het wel relaxed vinden om na dit toernooi niet zo lang te wachten met een vervolg.
Stop chasing the dream, you're already living it
Verwijderd
offtopic:
een vriend(ENERGY-FR) was nog ingelogt op GoT op mijn pc dus ik postte onder zijn account
een vriend(ENERGY-FR) was nog ingelogt op GoT op mijn pc dus ik postte onder zijn account

ik ben 19 btw
EenschQosmic schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:39:
ik ben ook alweer 24
(ondanks mijn belaberde resultaten)
Ik ben overigens 26.... valt toch wel mee?
(ik kwam op dit idee omdat ik zoveel hoorde praten over school..... enz)
Ik ben 19Rekkie schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:29:
He kunnen we hier eens een klein onderzoekje houden?
En een vervolgtoernooi lijkt mij ook wel cool, alleen heb ik geen tijd om te spelen ben ik bang!
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 18:17:
17 hier; iemand NU zin in een potje?
offtopic:
Jonge voetbalgod
Jonge voetbalgod
Ik heb nu effies geen tijd, maar van de week vast wel een keer. Voeg me maar alvast toe [mark_plons][at][hotmale][dot][com]
[ Voor 29% gewijzigd door HCMarX op 09-05-2005 18:18 ]
kutzooi net echt een klote pot gespeeld tegen Celtic, eerste helft honderd kansen, ging er maar 1 in. Zeker de eerste 30 min. heb ik hem alle hoeken van het veld laten zien hehe
.
2e helft kreeg hij wat meer kansen en mikt ze er ook in!
.
2-1 dus
2e helft kreeg hij wat meer kansen en mikt ze er ook in!
2-1 dus
Lesje effectiviteit van mijSport_Life schreef op maandag 09 mei 2005 @ 21:55:
kutzooi net echt een klote pot gespeeld tegen Celtic, eerste helft honderd kansen, ging er maar 1 in. Zeker de eerste 30 min. heb ik hem alle hoeken van het veld laten zien hehe.
2e helft kreeg hij wat meer kansen en mikt ze er ook in!.
2-1 dus
Tegen Poghi 4-1 verloren, miste bijna al mn kansen die ik zeker heb gehad, + gezeik met familie ondertussen dus concentratie was verre van optimaal
Maargoed, sta nog 2e in de poule met alles dik in eigen hand
XXXVI
Verwijderd
Ik zou vorige week al tegen AC Milan moeten spelen, dat ging niet door en is verplaatst naar afgelopen maandag, maar ik heb niks meer van hem vernomen, ik neem aan dat ik nog wel wat van hem hoor.
2 Blaatschaap: vind je het erg om dan tegen mij te spelen zonder dat ik die 2e wedstrijd heb gespeeld a.s vrijdag?
n.b: ik heb nu ff geen toegang tot mijn mailbox waar jou adress in staat dus doe ik het ff via het forum
2 Blaatschaap: vind je het erg om dan tegen mij te spelen zonder dat ik die 2e wedstrijd heb gespeeld a.s vrijdag?
n.b: ik heb nu ff geen toegang tot mijn mailbox waar jou adress in staat dus doe ik het ff via het forum
Ja het is niet anders natuurlijk, en anders gaan we alleen maar verder achterlopen.
mark_plons[et]hotmail[punkt]com
Maar morgen om 1200 moet ik mijn school zooi voor deze week opgestuurd hebben. Ik heb al drie mensen tegen wie ik ga spelen die middag. Trainen trainen trainen
mark_plons[et]hotmail[punkt]com
Maar morgen om 1200 moet ik mijn school zooi voor deze week opgestuurd hebben. Ik heb al drie mensen tegen wie ik ga spelen die middag. Trainen trainen trainen
kampoe,
mijn broertje speelt met ac milan, hij wil zeker nog tegen je spelen.
Alleen werkt hij in de horeca en is dus vaak laat thuis. Anyway.. hij neemt nog wel contact met je op om die game te spelen.
Wellicht dat hij vanavond nog ff kan, alleen zal dat wel laat zijn. (rond 00:00 ofzo)
Alleen werkt hij in de horeca en is dus vaak laat thuis. Anyway.. hij neemt nog wel contact met je op om die game te spelen.
Wellicht dat hij vanavond nog ff kan, alleen zal dat wel laat zijn. (rond 00:00 ofzo)
Stop chasing the dream, you're already living it
Verwijderd
het maakt mij niet zoveel uit wanneer die wedstrijd gespeeld wordt joh, ik hoor het wel, ik kan niet echt doordeweeks, ik ben het best beschikbaar op vrijdag. dus ik hoor het wel.Qosmic schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 15:18:
kampoe,
2 blaatschaap, ik moet vrijdag wel werken overdag maar dan spelen we die wedstrijd `s avonds toch? misschien kan AC dan ook wel vrijdagavond
Ik kan 's avonds, als gezegd moet ik vrijdag voor het eerst in twee weken tijd weer eens naar de VU toe. En daarna heb ik twee weken om tentamens voor te bereiden
Dus de volgende wedstrijden mogen ook geen probleem zijn.
Toch jammer dat er af en toe van die mannetjes je toevoegen om je alleen maar in te maken, en daar op kicken en lopen te zeuren dat je ff moet wachten met afsluiten omdat ze screenshots moeten maken 
Wat ik ook jammer vind is dat er personen zijn die een maniertje hebben om te scoren en dat gewoon 8x doen. Ga alsjeblieft gewoon voetballen, als je toch zeker wint maak dan mooie goals...
Gelukkig heb ik naast de pc en fifa nog wel een leven, en is het niet mijn doel anderen te vernederen en krijg ik zeker itt personen hier geen stijve leuter als ik met 6-0 voorsta
* ephymerous zegt: zo dat moest ik ff kwijt

Wat ik ook jammer vind is dat er personen zijn die een maniertje hebben om te scoren en dat gewoon 8x doen. Ga alsjeblieft gewoon voetballen, als je toch zeker wint maak dan mooie goals...
Gelukkig heb ik naast de pc en fifa nog wel een leven, en is het niet mijn doel anderen te vernederen en krijg ik zeker itt personen hier geen stijve leuter als ik met 6-0 voorsta
[ Voor 31% gewijzigd door ephymerous op 11-05-2005 22:04 ]
XXXVI
Verwijderd
En ik ben het 100% met jou eens. Ik wordt soms ook dik afgemaakt; en dan steeds met de zelfde goals. En daarna nog even zeg dat ze je zwaar ownen. Dat boeit me niet; ik heb ook nog een normaal leven.ephymerous schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 21:59:
Toch jammer dat er af en toe van die mannetjes je toevoegen om je alleen maar in te maken, en daar op kicken en lopen te zeuren dat je ff moet wachten met afsluiten omdat ze screenshots moeten maken
Kan het misschien wat vriendelijker hier?
. Er zijn spelers die meedoen om te winnen en het maakt hun niet uit hoe, punten zijn het belangrijkst. Andere vinden meedoen en leuke wedstrijden spelen weer belangrijker. Dat heb je nou eenmaal met competities en toernooien. (in het echte voetbal wereldje geldt hetzelfde).
Ga aub niet op elkaar zitten flamen, daar schiet je niets mee op.
Ik ben een echte liefhebber (omdat ik er weinig van kan
). En echte liefhebbers spellen geen 5 - 3 - 2 of 4 - 4 - 2 natuurlijk
haha wat een leuke discussie zo... laten we het er maar op houden dat het doel van het toernooi vooral plezier is, wat je aan het spel beleeft...
..maar ik kan me goed voorstellen dat sommige zich kunnen ergeren aan de manier van spelen tegen anderen. mijn advies: zoek een tegenstander die een voor jou leuke instelling hebben
..maar ik kan me goed voorstellen dat sommige zich kunnen ergeren aan de manier van spelen tegen anderen. mijn advies: zoek een tegenstander die een voor jou leuke instelling hebben
Ik heb een paar een pak rammel gehad, maar ik vond het gedrag van die spelers niet irritant. Ik wordt soms zelf wel een beetje woest als het niet loopt. Net wat harder op het toetsenbord rammen enzo.
Maar ik speelde ook tegen iemand die zijn spatie los had geslagen toen ik een opvlieging had
Maar ik speelde ook tegen iemand die zijn spatie los had geslagen toen ik een opvlieging had
Ik speel met plezier, maar wil wel graag winnen
.
Maarja wil niet altijd lukken helaas!
.
Maarja wil niet altijd lukken helaas!
Er wordt toch niemand persoonlijk genoemd??Sport_Life schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 22:56:
Kan het misschien wat vriendelijker hier?. Er zijn spelers die meedoen om te winnen en het maakt hun niet uit hoe, punten zijn het belangrijkst. Andere vinden meedoen en leuke wedstrijden spelen weer belangrijker. Dat heb je nou eenmaal met competities en toernooien. (in het echte voetbal wereldje geldt hetzelfde).
Daarom speel ik graag tegen Holleboomer.Mangeloos schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 23:18:
haha wat een leuke discussie zo... laten we het er maar op houden dat het doel van het toernooi vooral plezier is, wat je aan het spel beleeft...![]()
Wij hebben nu een paar keer tegen elkaar gespeeld en telkens was het gelijkspel na de reguliere speeltijd. We zijn evengoed zeg maar..... beter gezegd.... even slecht
In de competitie maak ik totaal geen kans.... boeiuh..... ik play 4 fun.... en dan er dan ook nog tegenstanders bij zitten waar je wel aardig mee kan komen is dan mooi meegenomen.
BTW... verliezers competitie lijkt me leuk... om zo meer onderlinge strijd teweeg te kunnen brengen!
Om te voorkomen dat dat gebeurt heb ik maar even ingegrepen.
wehehe wannabee modjeSport_Life schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 12:44:
[...]
Om te voorkomen dat dat gebeurt heb ik maar even ingegrepen.
(Geintje
Ja dat lijkt me ook wel een goed idee eigenlijk. Is het veld waarschijnlijk wel wat meer aan elkaar gewaagd. In mijn poule is dat eigenlijk al zo, maar jij krijgt gewoon dikke klop van je poule genoten soms, terwijl je waarschijnlijk minstens net zo 'goed' bent als ik (en ik sta op 6 uit 2)Rekkie schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:23:
[...]
Daarom speel ik graag tegen Holleboomer.
Wij hebben nu een paar keer tegen elkaar gespeeld en telkens was het gelijkspel na de reguliere speeltijd. We zijn evengoed zeg maar..... beter gezegd.... even slecht![]()
In de competitie maak ik totaal geen kans.... boeiuh..... ik play 4 fun.... en dan er dan ook nog tegenstanders bij zitten waar je wel aardig mee kan komen is dan mooi meegenomen.
BTW... verliezers competitie lijkt me leuk... om zo meer onderlinge strijd teweeg te kunnen brengen!
Verwijderd
en over 2 weken nog steeds 6 maar dan uit 4Blaatschaap11 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 13:15:
[...]
Ja dat lijkt me ook wel een goed idee eigenlijk. Is het veld waarschijnlijk wel wat meer aan elkaar gewaagd. In mijn poule is dat eigenlijk al zo, maar jij krijgt gewoon dikke klop van je poule genoten soms, terwijl je waarschijnlijk minstens net zo 'goed' bent als ik (en ik sta op 6 uit 2)
het is moeilijk om poules te maken waarin de krachten verdeeld zijn, na dit toernooi kan je zien wie er beter is en wie niet. je kan elke speler dus een cijfer geven, 1,2,3 of 4 en voor een volgend toernooi zorg je dat je poules maakt met een nummer 1,2,3 en 4 ook al kan dat niet altijd, je weet wel dat als je een poule van 4x4 of 3x4 en 1x1 dat er dan iets niet goed is. het lijkt me neit leuk om een verliezers teornooi te maken, iedereen heeft recht om te spelen, de goede dus ook(ook al hoor ik daar niet bij)
bij de loting kan je dus 4 potten maken en dan de sterkste in 1 pot en dan de minder sterke enz enz. net als in het echt. ook al kan je het niet helemaal precies maken, je kan wel zeggen dat mensen die met 7-0 , 10-0 verliezen wel bij de mindere horen, en de winnaars daarvan bij de betere, tevens zullen de ¼ en ½ finalisten ook bij de betere horen.
Verwijderd
Met die verliezerspoule ben k et wel eens ja, als je siet dat een paar mense gwn veel en veel beter sijn, soals: Tha-PC-Legend, stvdmeulen en Ajaxn01 (ik). Wij zijn gwn vele malen beter, en om het voor de "mindere" dan ook interessant te houden, lijkt me een verliezerspoule wel een goed idee
Dit heeft niets te maken met Tweakes.net, maar ik wil wel graag dat het toernooi leuk verloopt zonder dat er straks 2 partijen ontstaan.
Snap ook wel dat je n geintje maakt, maar laat het even duidelijk zijn
Verliezers competitie vind ik ook wel een goed idee, alleen heb ik echt te weinig tijd om dat te regelen. Ook moet je er rekening mee houden dat de afvallers in de meeste gevallen niet de meest "actieve" deelnemers zijn
[ Voor 36% gewijzigd door Sport_Life op 12-05-2005 13:50 ]
Meestal.. daarmee sla je de spijker op z'n kop!Sport_Life schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 13:47:
[...]
Verliezers competitie vind ik ook wel een goed idee, alleen heb ik echt te weinig tijd om dat te regelen. Ook moet je er rekening mee houden dat de afvallers in de meeste gevallen niet de meest "actieve" deelnemers zijn.
Ondanks mijn trage start heb ik tot nu toe wel alle wedstrijden gespeeld. En veel geoefend.
Ik ben gewoon niet beter, kan er ook niets aan doen.
Maar ik durf mezelf gerust tot 1 van de meest avtieve spelers te rekenen.
Maar hoe hadden jullie een verliezers poule in gedachten? ipv dat je nu doorgaat als beste 2 v/d poule, ga je nu ook door als slechtste 2?
of begrijp ik het goed als jullie een soort 2e toernooi met alleen verliezers willen??
of begrijp ik het goed als jullie een soort 2e toernooi met alleen verliezers willen??
Yep..... een toernooi met alle verliezers!!Mangeloos schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 17:08:
Maar hoe hadden jullie een verliezers poule in gedachten? ipv dat je nu doorgaat als beste 2 v/d poule, ga je nu ook door als slechtste 2?
The battle of the losers zeg maar
De winnaar will become opperloser hahahahRekkie schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 18:01:
[...]
Yep..... een toernooi met alle verliezers!!
The battle of the losers zeg maar
XXXVI
er valt wel iets te regelen: als we nu de verliezers ook een knock-out laten spelen....dan heb je toch iets als een toernooi... maar kijk, als sommige niet willen oid, dan heb je een probleem.
ik kan best op de site ff een verliezersronde bij maken, geen probleem. Ik start wel ff een polletje
ik kan best op de site ff een verliezersronde bij maken, geen probleem. Ik start wel ff een polletje
Verwijderd
de vraagstelling is een beetje raar, het lijkt alsof je vraagt of de verliezers ook gewoon doorgaan, dus kortom iedereen gaat naar de volgende ronde. je kan hem beter aanpassen anders denkt idereen dat of je nou 1e of 4e wordt zowiezo door mag naar de volgende rondeMangeloos schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 11:38:
er valt wel iets te regelen: als we nu de verliezers ook een knock-out laten spelen....dan heb je toch iets als een toernooi... maar kijk, als sommige niet willen oid, dan heb je een probleem.
owk jij je zinVerwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 12:02:
[...]
de vraagstelling is een beetje raar, het lijkt alsof je vraagt of de verliezers ook gewoon doorgaan, dus kortom iedereen gaat naar de volgende ronde. je kan hem beter aanpassen anders denkt idereen dat of je nou 1e of 4e wordt zowiezo door mag naar de volgende ronde
nej je hebt helemaal gelijk, tis aangepast
Verwijderd
ik vind het btw niet erg om door te gaan naar de volgende ronde als ik 4e wordtMangeloos schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 12:06:
[...]
owk jij je zin![]()
nej je hebt helemaal gelijk, tis aangepast