Ik ben wel beschikbaar voor een friendly, vincent.kooijman [at] 12move.nl is me msn adress.
Als er een geldige reden is die van tevoren is gegeven, mag er uitstel aangevraagd worden. Als de tegenstander niet wil/kan zal er ff overlegd worden wat er gaat gebeuren. Waarschijnlijk zal die tegenstander uit het toernooi geschopt worden en gaan jullie met 3 verder in de poule of er komt een reservespeler in.Verwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 15:27:
wat gebeurd er als een wedstrijd niet is gesubmit of niet is gespeeld? en wat als ik wel wil en kan maar mijn tegenstander telkens niet?
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Verwijderd
ok , maar ik neem gewoon aan dat iedereen fair genoeg is om zelf te zeggen dat ie geen tijd meer heeft maar ik neem aan dat iedereen wel 1 kwartiertje per week vrij kan maken.Sport_Life schreef op maandag 25 april 2005 @ 16:17:
[...]
Als er een geldige reden is die van tevoren is gegeven, mag er uitstel aangevraagd worden. Als de tegenstander niet wil/kan zal er ff overlegd worden wat er gaat gebeuren. Waarschijnlijk zal die tegenstander uit het toernooi geschopt worden en gaan jullie met 3 verder in de poule of er komt een reservespeler in.
2 mangeloos: is het ook mogelijk om voor iedereen een eigen profiel te maken die hij zelf in kan vullen? hier kan je b.v friendly uitslagen invullen en andere dingen zoals je msn adress zodat je mensen kan uitdagen voor een potje. Ik denk alleen dat dit erg veel werk zal zijn.
*edit* 1005e post op GoT
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2005 16:41 ]
ja leuk ideeVerwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 16:26:
[...]
ok , maar ik neem gewoon aan dat iedereen fair genoeg is om zelf te zeggen dat ie geen tijd meer heeft maar ik neem aan dat iedereen wel 1 kwartiertje per week vrij kan maken.
2 mangeloos: is het ook mogelijk om voor iedereen een eigen profiel te maken die hij zelf in kan vullen? hier kan je b.v friendly uitslagen invullen en andere dingen zoals je msn adress zodat je mensen kan uitdagen voor een potje. Ik denk alleen dat dit erg veel werk zal zijn.
Uit ervaring van het eerste toernooi blijkt dat dit helaas niet altijd het geval isVerwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 16:26:
[...]
ok , maar ik neem gewoon aan dat iedereen fair genoeg is om zelf te zeggen dat ie geen tijd meer heeft maar ik neem aan dat iedereen wel 1 kwartiertje per week vrij kan maken.
En feli met je 1005e post
Verwijderd
Groep A: 14/20 sterren
Groep B: 14/20 sterren
Groep C: 17/20 sterren
Groep D: 16/20 sterren
Groep E: 12/20 sterren
Groep F: 17.5/20 sterren
Groep G: 17/20 sterren
Groep H: 15/20 sterren
('kheb echt niks beters te doen ofzo)
En wie heeft weer de moeilijkste poule...
Ach 't is grotendeels de speler die erachter zit gelukkig
Ik heb btw de angst dat ik in de officiele matches opeens hard ga zuigen, zou wat zijn
Oh en hopelijk komt iedereen opdagen bij de matches
Edit: Argh, SQL errors de gekste @ fifa.gobbel.nl
Edit2: Opnieuw laden, en ze zijn weg
En wie heeft weer de moeilijkste poule...
Ach 't is grotendeels de speler die erachter zit gelukkig
Ik heb btw de angst dat ik in de officiele matches opeens hard ga zuigen, zou wat zijn

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2005 19:07 ]
Ik wil wel een keer een friendly spelen tegen je, alleen zit ik ook bij je in de poule (Werder). Als je toch een keer een opwarmpotje wilt spelen: Mark_plons[apenstaartje]hotmail[punt]comVerwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 10:29:
raar allemaal kan er geen vraag voor bevestiging worden meegestuurd, zo ziet de verzender gelijk of hij wel of niet is aangekomen.
Edit: En ik ben sinds vorige week donderdag weer begonnen met het spel, dus je hebt nog kans
Wie zit er als prutser met werder bremen bij AC Milan, Real Madrid en Liverpool??Verwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 19:05:
Groep A: 14/20 sterren
En wie heeft weer de moeilijkste poule...![]()
Ach 't is grotendeels de speler die erachter zit gelukkig![]()
Ik heb btw de angst dat ik in de officiele matches opeens hard ga zuigen, zou wat zijn![]()
[ Voor 56% gewijzigd door HCMarX op 25-04-2005 20:05 ]
Verwijderd
Ik heb medelijden met jeBlaatschaap11 schreef op maandag 25 april 2005 @ 20:00:
[...]
Wie zit er als prutser met werder bremen bij AC Milan, Real Madrid en Liverpool??
Verwijderd
Nou ik heb net tegen elvis84 (Newcastle United) gespeeld en hij is tamelijk goed.Blaatschaap11 schreef op maandag 25 april 2005 @ 20:31:
[...]
Hehehe jij soliciteert naar een afstraffing (ga ik eerst nog eens heel erg hard oefenen).
Ik won weliswaar met 6-2 maar toch heb ik er een nasmaak aan overgehouden.
Damn ik zuig als ik voorsta

Edit: jaja op t nippertje 4-3 tegen elvis84, prachtig
Edit2: nu zelfs verlenging nodig: 7-5 nadat ik een ferme voorsprong weggaf, 85e en 90e minuut 5-4 en 5-5

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2005 22:30 ]
LOL
net een potje tegen Poghi gespeeld, gewonnen met 8-1!!! (wel een paar penalties)
ik maakte zelfs alle goals
w00t w00t
net met 4-1 van Tha-PC-Legend gewonnen!!!
pas maar op jongens, ik ben in vorm
net een potje tegen Poghi gespeeld, gewonnen met 8-1!!! (wel een paar penalties)
w00t w00t
net met 4-1 van Tha-PC-Legend gewonnen!!!
[ Voor 41% gewijzigd door elvis84 op 25-04-2005 23:21 ]
Little Less Conversation, Little More Action Please!!!
Verwijderd
Wat? huh? wtf?? ik? verloren!!!!?
't moest er eens van komen, elvis a la playa 1-4 je was duidelijk beter
Jammer van die own goal van mij en dat Henry op de paal schoot.
Ondanks dat zou je nogsteeds gewonnen hebben, erg goed gedaan!
Ben er eigenlijk wel een beetje blij mee moet ik zeggen, ik wil niet de favorietenrol spelen
't moest er eens van komen, elvis a la playa 1-4 je was duidelijk beter
Jammer van die own goal van mij en dat Henry op de paal schoot.
Ondanks dat zou je nogsteeds gewonnen hebben, erg goed gedaan!
Ben er eigenlijk wel een beetje blij mee moet ik zeggen, ik wil niet de favorietenrol spelen

Dat belooft een zware poule te worden
Verwijderd
haha ja ik was moe dus kon me niet goed meer concentrereelvis84 schreef op maandag 25 april 2005 @ 22:54:
LOL
...

/lameexcuusVerwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 10:35:
[...]
haha ja ik was moe dus kon me niet goed meer concentrerevolgende keer win ik weer
Anyway, ik wil ook wel een keer meedoen met zo'n toernooitje, maar ben er echt veel te slecht voor.
Go elvis
Speelden jullie voor dit toernooitje nog gewoon elke dag fifa, of sinds dit toernooitje pas?
Want als je het nog speelt, dan is het stukken makkelijker dan voor wie opnieuw moet beginnen met oefenen enzo. Of houd je die skills gewoon bij?
Ik zie wel of ik de volgende keer tijd/zin heb om mee te doen.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Verwijderd
Euhm ik ben eigelijk weer begonnen met spelen toen ik ik me opgaf voor het toernooi, en gewoon elke dag een potje online ofzo of een paar
Ik ben gister gigantisch afgeschoten ...., 7-0.
Waar ik met de vorige toernooien redelijk mee kon ballen, lijkt het er nu op dat ik fifa2005 echt nog helemaal niet kan
Maar ik ben nu weer een beetje aan het oefenen en het gaat steeds beter gelukkig, als iemand potje online wil spelen moet ie me maar toevoegen
Waar ik met de vorige toernooien redelijk mee kon ballen, lijkt het er nu op dat ik fifa2005 echt nog helemaal niet kan
Maar ik ben nu weer een beetje aan het oefenen en het gaat steeds beter gelukkig, als iemand potje online wil spelen moet ie me maar toevoegen
Verwijderd
ik heb die off the ball control niet onder controle ik snap het gewoon niet echt dat is denk ik mijn probleem.Sephiroth schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 15:19:
Ik ben gister gigantisch afgeschoten ...., 7-0.
ik voeg je vanavond (uur of 7) toe en dan spelen we wel ff een potje als je tijd hebt
Ik heb gister de z-toets pas uitgevonden, en off the ball is dat met de z-toets, of doe je dat weer anders?
Verwijderd
ik speel met joystick, vraag het maar aan poghi, volgens mij was hij diegene die veel OTBC gebruikt hij laat z`n spitsen telkens goed weglopenBlaatschaap11 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 16:15:
Ik heb gister de z-toets pas uitgevonden, en off the ball is dat met de z-toets, of doe je dat weer anders?
Verwijderd
Me eerste wedstrijd is geindigd in 3-3
Ik stond gewoon voor met 3-1 maar helaas een domme rode kaart en hij scoorde in de 90ste minuut!! de 3-3.
Die vuile duitser
Die vuile duitser
Zo net ff 3-3 gespeeld tegen Poghi (Juventus). Ik maakte al vrij snel een goal waarna Poghi ook direct scoorde
. Toen werd het ff spannend en iets voor ruste maakte Poghi de 2-1
. 2e helft maakte hij eerst 3-1 en pas in de 80e minuut kon ik terugkomen: 3-2!
. Toen kwam er een 2e gele kaart aan voor een speler van Juve en was het 10 tegen 11, heb het nog wel even lastig gehad, maar gelukkig nog wel kunnen scoren!
. 3-3 dus en de verhoudingen klopten ook wel zo'n beetje
.
EngelserVerwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 20:03:
Me eerste wedstrijd is geindigd in 3-3Ik stond gewoon voor met 3-1 maar helaas een domme rode kaart en hij scoorde in de 90ste minuut!! de 3-3.
Die vuile duitser
[ Voor 24% gewijzigd door Sport_Life op 26-04-2005 20:08 ]
Verwijderd
hmm poghi heeft tegen mij ook al 2x een rooie gehad
edit* Nu ff potje tegen elvis (newcastle)
edit* Nu ff potje tegen elvis (newcastle)
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2005 20:23 ]
Het is een beetje een klote tactiek, maar heel erg snel krijg je ook geen rood dus je kunt met van die vervelende overtredingen wel het tempo er uit halen. Maar het is meer een tactiek die in plaats van 9-0 bijvoorbeeld 7-0 verlies oplevert.
Sja ik loop ook vaak te hakken hoor
. Het is vaak een soort laatste redding
.
Verwijderd
moest jij niet een film kijke? lolSport_Life schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 20:32:
Sja ik loop ook vaak te hakken hoor. Het is vaak een soort laatste redding
.
Lang leve de pauze knop van Windows Media Player!

Nouhou
Moet wel bijgezegd worden dat ik hier DE noob op Fifa 2005 vlak ben. Heb het spel maar 2 uur gespeeld, en m'n laatste Fifa hiervoor was 2003. Maar dat is niet om het goed te praten hoor
Pc legend is akelig goed. Twee free kicks gewoon hoppa in de kruising geschoten en ook bij twee corners had ik geen enkele kans. In het begin van de tweede helft kon ik even lekker aanvallen, maar het leverde niks op en nadat ik nog een doelpunt tegen kreeg waren die aanvallende dingen ook weg bij mij
Verwijderd
tering zeg ik speel net tegen elvis, ik maak 1-0 en 2-1 en in de 80 minuut weer 3-2 en hij wint gewoon met 4-3, ik wil niet weten hoe vaak ik nou al niet in die laatste 10 minuten van de wedstrijd ben geklopt
Kampoe1:
Ik heb het vorige week donderdag pas weer geinstalleerd na het in november/december wat gespeeld te hebben. Volgens mij zit jij ook in Poul G, dus je maakt nog een kans denk ik
Ik heb het vorige week donderdag pas weer geinstalleerd na het in november/december wat gespeeld te hebben. Volgens mij zit jij ook in Poul G, dus je maakt nog een kans denk ik
Verwijderd
ja ik moet over 2 en 3 weken tegn jouBlaatschaap11 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 21:24:
Kampoe1:
Verwijderd
wel jammer dat het maar 1 wedstrijd per week is, hierdoor duurt het toernooi wel erg lang. Het zou leuker zijn om 2x in de week te spele vind ik
Enorm spannende pot in groep G.
AC Milan - Werder Bremen
Na twee minuten 0-1 door Klose, zes minuten later maak ik een eigen goal met ismail 1-1. Nog voor rust scoort AC twee keer met 3-1 en wordt er een keer op de paal geschoten. . Na rust scoort Klose eerst de 3-2 waarna ik dacht Shevshenko een dot van een kans mist. Vervolgens heeft Klose drie kansen nodig voor even zoveel goals. 3-5 eindstand, maar de return belooft nu al een spectakel te worden.
AC Milan - Werder Bremen
Na twee minuten 0-1 door Klose, zes minuten later maak ik een eigen goal met ismail 1-1. Nog voor rust scoort AC twee keer met 3-1 en wordt er een keer op de paal geschoten. . Na rust scoort Klose eerst de 3-2 waarna ik dacht Shevshenko een dot van een kans mist. Vervolgens heeft Klose drie kansen nodig voor even zoveel goals. 3-5 eindstand, maar de return belooft nu al een spectakel te worden.
Correctie, 1 keer in de 2 wekenVerwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 22:48:
wel jammer dat het maar 1 wedstrijd per week is, hierdoor duurt het toernooi wel erg lang. Het zou leuker zijn om 2x in de week te spele vind ik
Verwijderd
Hm, ja FIFA ging wel lekker, had vantevoren geoefend tegen Ajaxno1 (goede speler!) en ik won met 5-3.
Reden genoeg voor mij om te constateren dat ik in vorm was, en dus toen maar snel even mijn concurrent voor deze week uitgedaagd.
Je kon idd wel merken dat je het nog niet zo lang speelde, toch deed je het in de 1e 30 minuten naar mijn mening niet bagger slecht.
Maar goed, 10-0 staat leuk, echter zijn 't pas slechts drie punten die ik binnenheb
Reden genoeg voor mij om te constateren dat ik in vorm was, en dus toen maar snel even mijn concurrent voor deze week uitgedaagd.
Je kon idd wel merken dat je het nog niet zo lang speelde, toch deed je het in de 1e 30 minuten naar mijn mening niet bagger slecht.
Maar goed, 10-0 staat leuk, echter zijn 't pas slechts drie punten die ik binnenheb
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2005 08:59 ]
1x per week toch?diabyte schreef op woensdag 27 april 2005 @ 08:02:
[...]
Correctie, 1 keer in de 2 wekenBest wel jammer ja, ik zou best meer kunnen spelen.
18
Werder Bremen - Liverpool
19
Werder Bremen - Real Madrid
20
Real Madrid - Werder Bremen
21
Liverpool - Werder Bremen
22
Werder Bremen - AC Milan
Misschien een idee voor een eventueel volgend toernooi, om van de te voren mensen te vinden die ook 2x per week kunnen/willen spelen. Ik zou dat ook best kunnen, maar ik weet niet of alle huidige spelers dat ook redden.
Verwijderd
maar soms is er wel eens een week dat ik weinig tijd heb en om dan met 2 mensen af te spreken kan best moeilijk zijn. dan moet de tijdsduur om de wedstrijden te spelen iets langer zijn, ik moet nu tegen vrankie maar die heeft ook niet altijd tijd, en ik ook niet veel. ik hoop dat ik vanavond mijn wedstrijd kan spelen.Blaatschaap11 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 09:48:
[...]
1x per week toch?![]()
18
19
20
21
22
Werder Bremen - AC Milan
Misschien een idee voor een eventueel volgend toernooi, om van de te voren mensen te vinden die ook 2x per week kunnen/willen spelen. Ik zou dat ook best kunnen, maar ik weet niet of alle huidige spelers dat ook redden.
Ja daarom denk ik ook niet dat 2x per week haalbaar is. Mijn voordeel is dat ik mijn opleiding heel erg zelf kan indelen. In principe kan ik alleen zaterdag niet echt tijd vrijmaken/
Ik weet niet, maar voor week 18 staat er op de poule pagina van m'n poule geen wedstrijd voor mij volgende week..Blaatschaap11 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 09:48:
[...]
1x per week toch?![]()
18
19
20
21
22
Werder Bremen - AC Milan
17
Ajax - AS Roma 2 - 2
17
Parma - Olympique Lyonnais
18
Ajax - Parma
Ik ben AS Roma, nu kan het zijn dat parma - lyonnais eerst gespeelt moet worden maar lijkt me niet aangezien ajax - parma er al wel staat.
Verwijderd
hey poulegenoot...Qosmic schreef op woensdag 27 april 2005 @ 14:28:
iemand zin in een potje?
geen tijd vandaag maar wil wel nog een oefenpotje spelen tegen je voor volgende week
Ik ben nu nog druk met school, maar als je vanavond nog tijd heb dan heb ik wel tijd voor een oefenpot (en mogelijkheid op sportieve revanche op de nederlaag van gister)Qosmic schreef op woensdag 27 april 2005 @ 14:28:
iemand zin in een potje?
Je hebt gisteren tegen mn broertje gespeeld. Leuke pot trouwens, kansen over en weer.Blaatschaap11 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 14:38:
[...]
Ik ben nu nog druk met school, maar als je vanavond nog tijd heb dan heb ik wel tijd voor een oefenpot (en mogelijkheid op sportieve revanche op de nederlaag van gister)
Maar ik wil ook wel een keer tegen je spelen. M'n broertje heeft zelf geen GoT account, maar leest weleens mee en kan ook posten met mijn account.
Maar misschien vanavond ff dan.
Stop chasing the dream, you're already living it
Verwijderd
Leuk plaatjeVerwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 15:58:
[afbeelding]
hier alvast een demo van de prijs die de winnaar zal krijgen.
Misschien valt er nog meer te verzinnen.
Iets van een plaatje met nummers 1,2 en 3 (diegene die uitgeschakeld worden in de halve finale om plek 3 laten strijden) en dan zo die teamlogo's.
En bij statistieken op de site; topscorer, en allerlei andere statistieken ook wel erg vet denk ik!
Misschien is het voor het volgende toernooi de mogelijkheid om EA Sports te overtuigen om te sponsoren in de vorm van een Fifa 2006 op de pc voor de winnaar.
Net wat oefenpotjes met Qosmic gespeelt. Erg spannende potjes telkens.
Eerste potje werd het 3-1 voor hem. Tweede en derde potje won ik beide met 1-3 en het vierde potje won hij met 3-2, dat was veruit het spannendste potje. Hij tikte er al vrij snel 3 achter de keeper, ik wist maar niet door zijn verdediging hen te komen. In de tweede helft ging ik maar over naar een andere tactiek en ging het al wat beter, 3-2 uiteindelijk.
Als iemand nog een potje wilt spelen, add me maar op msn
Eerste potje werd het 3-1 voor hem. Tweede en derde potje won ik beide met 1-3 en het vierde potje won hij met 3-2, dat was veruit het spannendste potje. Hij tikte er al vrij snel 3 achter de keeper, ik wist maar niet door zijn verdediging hen te komen. In de tweede helft ging ik maar over naar een andere tactiek en ging het al wat beter, 3-2 uiteindelijk.
Als iemand nog een potje wilt spelen, add me maar op msn
Verwijderd
6-2 tegen trustie, 8-1 tegen ELV1S en de match daarna stond het 2-1 maar toen viel de verbinding weg
Allemaal GG's
Edit: en nog een 5-1 tegen elv1s, kom op jongen je kan beter!
Wel merk ik dat velen van jullie de slechte eigenschap hebben om mijn replays weg te drukken en die van zichzelf 3x te kijken
Als je goedwillend bent druk je dan op F1, wil nog welles helpen
(ik kan jullie replays niet stoppen).
Allemaal GG's
Edit: en nog een 5-1 tegen elv1s, kom op jongen je kan beter!
Wel merk ik dat velen van jullie de slechte eigenschap hebben om mijn replays weg te drukken en die van zichzelf 3x te kijken
Als je goedwillend bent druk je dan op F1, wil nog welles helpen
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2005 19:19 ]
Als jij bijv zou hosten, kan ik die van jou wegdrukken, maar niet die van mezelf, en jij die van mij ook niet, F1 wist niet dat dat kon helpen
Waarvan 50% corners?Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 19:00:
6-2 tegen trustie, 8-1 tegen ELV1S en de match daarna stond het 2-1 maar toen viel de verbinding weg![]()
Allemaal GG's
Edit: en nog een 5-1 tegen elv1s, kom op jongen je kan beter!![]()
Wel merk ik dat velen van jullie de slechte eigenschap hebben om mijn replays weg te drukken en die van zichzelf 3x te kijken![]()
Als je goedwillend bent druk je dan op F1, wil nog welles helpen(ik kan jullie replays niet stoppen).
XXXVI
Hmm rare vorm vandaag.. paar keer dik ingemaakt... en soms ook weer dik gewonnen
Die F1-knop is wel een uitvinding... echt irritant als je telkens je eigen herhaling moet kijken... zo spannend is het ook niet om een penalty 3x te zien
dus mensen met een joypad, gebruik F1!!
Wat ik trouwens wel irritant vind, is dat spelers soms zo snel op escape duwen bij corners en vrije trappen dat je niet eens kan kiezen hoe je je corner of vrije trap wil nemen
Moeten hier misschien ook regels voor gemaakt worden? Bijv. degene die scoort bepaalt wanneer hij de herhaling voldoende heeft bekeken. Sowieso bij vrije trappen en corners moet je altijd braaf wachten op je tegenstander want dat is echt irritant...
Die F1-knop is wel een uitvinding... echt irritant als je telkens je eigen herhaling moet kijken... zo spannend is het ook niet om een penalty 3x te zien
Wat ik trouwens wel irritant vind, is dat spelers soms zo snel op escape duwen bij corners en vrije trappen dat je niet eens kan kiezen hoe je je corner of vrije trap wil nemen

Moeten hier misschien ook regels voor gemaakt worden? Bijv. degene die scoort bepaalt wanneer hij de herhaling voldoende heeft bekeken. Sowieso bij vrije trappen en corners moet je altijd braaf wachten op je tegenstander want dat is echt irritant...
hahaVerwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 19:00:
Wel merk ik dat velen van jullie de slechte eigenschap hebben om mijn replays weg te drukken en die van zichzelf 3x te kijken![]()
Als je goedwillend bent druk je dan op F1, wil nog welles helpen(ik kan jullie replays niet stoppen).
wat ik irritant vind is dat je als je met de gamepad speelt, dat je dan niet tussentijd het spel kan pauzeren om bv je tactiek te veranderen of wissels te doen.
Ik ben nu noodgedwongen om dat in de rust te doen, das mn enige optie?
En dat van die corners is ook kut idd, sommige spelers gaan al lopen drukken en dan kan jij je corner niet selecteren
En dat van die corners is ook kut idd, sommige spelers gaan al lopen drukken en dan kan jij je corner niet selecteren
Ligt aan je gamepad denk ik. Op mijn gamepad zit een startknop, en die werktQosmic schreef op woensdag 27 april 2005 @ 22:52:
wat ik irritant vind is dat je als je met de gamepad speelt, dat je dan niet tussentijd het spel kan pauzeren om bv je tactiek te veranderen of wissels te doen.
Ik heb trouwens een Gravis Gamepad Pro USB... is al aantal jaartjes oud
OhQosmic schreef op woensdag 27 april 2005 @ 22:52:
ik heb een logitech dual action zit ook een startknop op, maar die doet t dus nietelvis84 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 23:56:
[...]
Ligt aan je gamepad denk ik. Op mijn gamepad zit een startknop, en die werkt![]()
Ik heb trouwens een Gravis Gamepad Pro USB... is al aantal jaartjes oud
Ja ik druk altijd direct herhalingen weg, alleen herhalingen van goals van de tegenstander (als ik host) kan ik niet wegdrukken. Heel gek.
De verdeling in het Toernooi is overigens als volgt:
Engeland 7 (Chelsea, Newcastle, Tottenham Hotspur, Arsenal, Manchester United, Liverpool, Middlesbrough)
Spanje 6 (Villareal, Barcelona, Valencia, Atletico Madric, Real Madrid, Deportivo La Coruna)
Duitsland 5 (Bayern Leverkusen, Borussia Dortmund, Bayern Munchen, Werder Bremen, Schalke 04)
Italië 4 (As Roma, Parma, Juventus, AC Milan,
Nederland 4 (Ajax, AZ, FC Utrecht, PSV)
Frankrijk 3 (Olympique Lyonnais, As Monaco, Olympique Marseille)
Schotland 1 (Celtic)
Turkijke 1 (Galatasary)
Portugal 1(FC Porto)
Ben benieuwd hoe de verhoudigen liggen na de groepsfase.
Engeland 7 (Chelsea, Newcastle, Tottenham Hotspur, Arsenal, Manchester United, Liverpool, Middlesbrough)
Spanje 6 (Villareal, Barcelona, Valencia, Atletico Madric, Real Madrid, Deportivo La Coruna)
Duitsland 5 (Bayern Leverkusen, Borussia Dortmund, Bayern Munchen, Werder Bremen, Schalke 04)
Italië 4 (As Roma, Parma, Juventus, AC Milan,
Nederland 4 (Ajax, AZ, FC Utrecht, PSV)
Frankrijk 3 (Olympique Lyonnais, As Monaco, Olympique Marseille)
Schotland 1 (Celtic)
Turkijke 1 (Galatasary)
Portugal 1(FC Porto)
Ben benieuwd hoe de verhoudigen liggen na de groepsfase.
RobertJ heeft zich afgemeld voor het toernooi, we zijn even aan het overleggen wat we er verder mee doen (reservespeler of niet).
[ Voor 46% gewijzigd door Sport_Life op 28-04-2005 14:42 ]
iemand zin in een partijtje? mkeijts at h.o.t.m.a.i.l.
Dat ligt aan het spel, dat probleem heb ik ook, soms kan ik mijn eigen replays niet wegdrukken en die van een ander wel, heel gek.Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 19:00:
6-2 tegen trustie, 8-1 tegen ELV1S en de match daarna stond het 2-1 maar toen viel de verbinding weg![]()
Allemaal GG's
Edit: en nog een 5-1 tegen elv1s, kom op jongen je kan beter!![]()
yea guys, sorry voor het oponthoud, mijn studie neemt onverwachts veel tijd in, vind het echt jammer, vorige keer echt genoten van het toernooi, maar ik heb nu simpelweg er geen tijd meer voor, ik hoop dat het alsnog wat leuk voor jullie gaat worden, succes every1!!!!!11Sport_Life schreef op donderdag 28 april 2005 @ 14:39:
RobertJ heeft zich afgemeld voor het toernooi, we zijn even aan het overleggen wat we er verder mee doen (reservespeler of niet).
Life is what you make of it. Always has been, always will be.
Er is een stand-in voor RobertJ gevonden. Inter Milan. Zie verder de site voor meer info....
Ik .... Wij, (robert en ik) hebben een probleem. We moeten tegen elkaar spelen, maar kunnen geen van beide 'hosten' . Ik zou 200+ poorten moeten openen, en dat gaat niet lukken.
Eerst zei robert dat hij wel kon hosten, maar dat bleek niet zo te zijn......
need help plz
Eerst zei robert dat hij wel kon hosten, maar dat bleek niet zo te zijn......
need help plz
Die poorten hoefte ik eerst (november) ook niet open te zetten maar nu werkte het ook niet meer ofzo. Ik heb alleen die twee of drie genoemde poorten opgen gezet. Die andere 200 hoeven niet.
Edit: Bij mij althans
Edit: Bij mij althans
[ Voor 8% gewijzigd door HCMarX op 29-04-2005 19:23 ]
Ik had gewoon tijdelijk van me pc een dmz gemaakt, gooit ie alle mogelijke poorten open, toen kon ik ook hosten.
gewoon DMZ is het makkelijkste ... nergens last van... later eff terugswitchen...
Voor DirectIP connectie hoeft alleen poort 3658 UDP open te staan. (en geforward naar het juiste adres natuurlijk
)
Kijk zelf maar: de ander poorten zijn om te kunnen chatten etc..
Note that if you have a firewall and want to play online, the following TCP/IP ports must be open in the outbound direction: HTTP 80 TCP/IP HTTPS 443 TCP/IP MsgConn/IM 13500-13599 TCP/IP Roomsvr 26200-26299 TCP/IP The following UDP ports must be opened for game packets, for the outbound and inbound connections: Game Packets 3658 UDP
Kijk zelf maar: de ander poorten zijn om te kunnen chatten etc..
Note that if you have a firewall and want to play online, the following TCP/IP ports must be open in the outbound direction: HTTP 80 TCP/IP HTTPS 443 TCP/IP MsgConn/IM 13500-13599 TCP/IP Roomsvr 26200-26299 TCP/IP The following UDP ports must be opened for game packets, for the outbound and inbound connections: Game Packets 3658 UDP
[ Voor 49% gewijzigd door Mangeloos op 29-04-2005 20:34 ]
Niet via Direct IP (of er gaat een wereld voor me open) Zal wel via Ea Online zijn of hoe het mag heten.
tschijnt met F10 te kunnen in multiplayer modus, maar of dit netwerk of directIP is weet ik nie....

Verwijderd
ik heb de toenooileider al gemaild via het mailform op de site:
de wedstrijd tussen mij en vrankie wordt voorlopig ff een week uitgesteld we hebben allebij niet zoveel tijd vandaag en morgen.
de wedstrijd tussen mij en vrankie wordt voorlopig ff een week uitgesteld we hebben allebij niet zoveel tijd vandaag en morgen.
Zojuist mijn eerste pot op de pot (red. wc) gewonnen
5-4 tikkeltje geforceerd, in de laatste 15 minuten met 9 man moeten spelen...
5-4 tikkeltje geforceerd, in de laatste 15 minuten met 9 man moeten spelen...
Verwijderd
Iemand die tegen me neef wilt spele kan hem ook toevoege --> pippeloentje86@hotmail.com
(Hij kan niet op forum)
en hij is ajaxno1 en speelt met Bayer Leverkussen
(Hij kan niet op forum)
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2005 11:48 ]
Jammer dat er nog een aantal wedstrijden niet zijn gespeelt, zijn die mensen nog wel actief zegmaar?
Verwijderd
Als je tegen AJAXNO1 wilt oefenen, meld mij dan aan via msn. Mijn emailadres is: pippeloentje86@hotmail.com
Enne.. tha-pc-legend.. nie sow stoer doen he;)
Enne.. tha-pc-legend.. nie sow stoer doen he;)
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2005 12:38 ]
Verwijderd
Nie zo zaniken Jeroen, ik blijf thans beleefd.
Laatste potje was 5-3 voor mij dus ik ben voorlopig je meerdere
Verwijderd
Haha.. voorlopig:p.. 5-1 van michiel en 8-0 van stefan gewonnen:PVerwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 21:33:
Nie zo zaniken Jeroen, ik blijf thans beleefd.
Verwijderd
Alle 2 mijn mindere dus zegt niksVerwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 22:48:
[...]
Haha.. voorlopig:p.. 5-1 van michiel en 8-0 van stefan gewonnen:P
Overigens is FIFA een momentopname
Verwijderd
dus die 5-3 ookVerwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 22:56:
[...]
Alle 2 mijn mindere dus zegt niks![]()
Overigens is FIFA een momentopname