Mmm.. jammer... Ik ben Parma in poule 1... 4 wedstrijden gespeeld... 4 gewonnen.
Appeltje eitje. Echter staat van 1 wedstrijd de uitslag niet op de site. Maarja, ik kon geen contact meer krijgen met de twee spelers waar ik nog tegen moest spelen... Helaas...
K'had eff iets eerder contact op moeten nemen met de wedstrijd leiding... Als er nog mogelijkheden zijn, b.v. een snelle kwalificatie ronde met de nummers 3, hoor ik het graag. Anders wens ik jullie veel succes in de volgende ronden!!
Appeltje eitje. Echter staat van 1 wedstrijd de uitslag niet op de site. Maarja, ik kon geen contact meer krijgen met de twee spelers waar ik nog tegen moest spelen... Helaas...
K'had eff iets eerder contact op moeten nemen met de wedstrijd leiding... Als er nog mogelijkheden zijn, b.v. een snelle kwalificatie ronde met de nummers 3, hoor ik het graag. Anders wens ik jullie veel succes in de volgende ronden!!
De regel was duidelijk; als er wat aan de hand is: Mailen! Ik kreeg ook veel klachten van de spelers Borussia Dortmund en Galatasaray, die zijn wegens onsportief gedrag uit het toernooi gegooid. Ik heb van die spelers ook geen mail ontvangen tijdens het toernooi en dan is het gewoon jammer voor hun, niks aan te doen.AmRuLeZ schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 11:18:
Mmm.. jammer... Ik ben Parma in poule 1... 4 wedstrijden gespeeld... 4 gewonnen.
Bij het uitzoeken van de spelers die naar de 2e ronde mochten, heb ik gewoon gekeken naar het aantal wedstrijden die ze gespeeld hadden. Als er wedstrijden mistte en we zijn daar niet over bericht via de mail, dan is dat jammer, niks aan te doen.
[ Voor 13% gewijzigd door Sport_Life op 16-06-2005 13:15 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Verwijderd
Jammer dat zo'n toernooi e.d. altijd veel gedonder met zich meebrengt..
Maar goed ik heb gehoord dat Mangeloos vanmiddag gaat loten, dus we kunnen weer verder!
Maar goed ik heb gehoord dat Mangeloos vanmiddag gaat loten, dus we kunnen weer verder!
Jup voor alle on- en duidelijkheid:
vandaag voor 9u vanavond heeft iedereen een mailtje in zijn of haar brievenbus over de knockoutfase
opmerkingen:
• dit geldt niet voor de verliezersronde, die start volgende week
• iedereen die dus geen mailtje heeft, zit niet in de volgende ronde (kijk ook een aantal posts terug voor de teams die doorgaan)
vandaag voor 9u vanavond heeft iedereen een mailtje in zijn of haar brievenbus over de knockoutfase
opmerkingen:
• dit geldt niet voor de verliezersronde, die start volgende week
• iedereen die dus geen mailtje heeft, zit niet in de volgende ronde (kijk ook een aantal posts terug voor de teams die doorgaan)
Ik ga zondag (of heel misschien zaterdag al) een weekje weg, dus dan stel ik mijn eerste wedstrijd van de verliezersronde ff uit, dan weet de tegenstander dat vast
.
Als er problemen zijn kun je nog mailen (fifa.toernooi@gmail.com), Mangeloos kan ook in de Gmail box.
Als er problemen zijn kun je nog mailen (fifa.toernooi@gmail.com), Mangeloos kan ook in de Gmail box.
[ Voor 24% gewijzigd door Sport_Life op 16-06-2005 13:28 ]
Verwijderd
jammer ja, ik heb zelf ook veel moeite moeten doen, maar zondag avond om 23.30(30 minuten voor de officiele deadlineVerwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 13:14:
Jammer dat zo'n toernooi e.d. altijd veel gedonder met zich meebrengt..
iedereen heeft lang genoeg de tijd gehad om alles gespeeld te kunnen hebben. We hebben nu hopelijk 16 mensen die wel bereid zijn hun wedstrijden te spelen zonder gezeik.
Ik kan niet wachten om de uitslag van de loting te horen
De Loting is op de site verschenen!!
u kunt binnen 10 min een mailtje verwachten!
succes iedereen!!!
u kunt binnen 10 min een mailtje verwachten!
succes iedereen!!!
Verwijderd
Oejee tegen Razer, heb al vaak tegen 'm gespeeld (clanmaatje).
Ik denk dat ik het moet kunnen winnen maar soms is hij welles aan de winnende hand..
Nahja Daniel ik zal geen medeleven met je tonen!
Succes iedereen
Ik denk dat ik het moet kunnen winnen maar soms is hij welles aan de winnende hand..
Nahja Daniel ik zal geen medeleven met je tonen!
Succes iedereen
Iedereen succes in de 2e ronde!
Verwijderd
Ja ik denk dat hij de winnaar wordt.Blaatschaap11 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 21:34:
Ik mag tegen Bayern Leverkusen, waarvan ik al eens 14-1 op de broek heb gehad
Ik mag tegen hem in de halve finale als ik dat uberhaupt al haal...
En dan maar kijken wie er zijn dag heeft.
Wahaaaat??? Geen maitje???
Zit ik dan niet in de 2e ronde??
Zit ik dan niet in de 2e ronde??
[ Voor 12% gewijzigd door ManiacScum op 17-06-2005 08:47 ]
Verwijderd
mmmm ik heb net als amrulez ook 5 partijen gespeeld....waarvan 1 niet op site is verdwenen..
ga je dan gelijk niet meer door?
ga je dan gelijk niet meer door?
Verwijderd
t is dat ik niet zo actief op t forum ben....
maar op site staat dat je met 5 wedstrijden doorben..
nu staat dat niet op de site, maar ik zie dat amrulez datook al gemeld heeft (was onze wedstrijd)
maar op site staat dat je met 5 wedstrijden doorben..
nu staat dat niet op de site, maar ik zie dat amrulez datook al gemeld heeft (was onze wedstrijd)
Verwijderd
had er geen mail gestuurd kunnen worden dat we geschrapt werden?? ik lees t nu omdat ik toevallig weer op t forum kom..
En van de edit-knop voor je post heb je ook nog nooit gehoord zeker?Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 19:22:
ben lekker aan t zeiken he....
maar wij hebben wel aan de regels voldaan
Dat is deze knop (rechtsboven je post)

[ Voor 21% gewijzigd door ManiacScum op 17-06-2005 19:31 ]
Ik heb anders geen enkel mailtje van jullie ontvangen over een uitgestelde of niet-gespeelde wedstrijd. In dit topic en op de website is er duidelijk gezegd dat je een mailtje moet sturen als je een wedstrijd mist, om wat voor reden dan ook. Boven alles blijft het een GoT-toernooi, dus lijkt het me vanzelfsprekend om dit topic ook een beetje bij te houden.Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 19:22:
ben lekker aan t zeiken he....
maar wij hebben wel aan de regels voldaan
Iedereen heeft zelfs nog een week extra tijd gekregen om wedstrijden in te halen (of standen invullen op de website).
[ Voor 11% gewijzigd door Sport_Life op 17-06-2005 19:40 ]
Verwijderd
Goe ged8 pc legendVerwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 22:01:
[...]
Ja ik denk dat hij de winnaar wordt.
Ik mag tegen hem in de halve finale als ik dat uberhaupt al haal...
En dan maar kijken wie er zijn dag heeft.
Verwijderd
ik wil nog een oefenwedstrijdje spelen tegen jou...Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 23:45:
[...]
Goe ged8 pc legendmaare blaatschaap11, hebbie miss owk nog hotmailadres, kwee namelijk nie of ik em nog heb?
en de gmailadres die ik via toernooileider heb verkrege heeft geen passport voor msn, dusse?!?!
hebbie vanmiddag tijd? exploration2003 <a> hotm................
Verwijderd
Mooie potjes PC-Legend! Eerste 6-3 voor mij, 2e 5-3 voor jou.. Beetje jammer dat jij een normaal team hebt en ik niet
Maar goed, dat komt in de FIFA League helemaal goed 
Zie je in de kwartfinale!
edit:
Ligt het nu aan mij of heeft er nog helemaal niemand een kwartfinale gespeeld?
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2005 19:04 ]
Verwijderd
Ja ik kon echt niks brengen met 10 man die 1e pot (3e min. rode kaart)Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 14:37:
Mooie potjes PC-Legend! Eerste 6-3 voor mij, 2e 5-3 voor jou.. Beetje jammer dat jij een normaal team hebt en ik nietMaar goed, dat komt in de FIFA League helemaal goed
edit:

Uiteindelijk won ik van je met onze "toernooiteams", hopelijk voor mij kan ik dit een 2e x doen
Maar we zijn redelijk tegen elkaar opgewassen
Ik heb vanmiddag een oefenpotje tegen Razer/Tottenham (mijn tegenstander) gespeeld en ik stond voor in de 70e min. met 7-0 dus verbrooktie maar de verbinding
Jammer dattie Tottenham heeft, met Bayern bood hij mij altijd goed tegenstand
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2005 21:42 ]
Verwijderd
1e match gespeeld tegen Razer.
Met Tottenham kantie maar weinig brengen helaas, 7-1.
De goal van hem was wel geinig.
Ik heb nog niet zo vaak meegemaakt dat de keeper een speler onderuit haalt en daardoor een gele kaart krijgt + een penalty tegen
GG
Met Tottenham kantie maar weinig brengen helaas, 7-1.
De goal van hem was wel geinig.
Ik heb nog niet zo vaak meegemaakt dat de keeper een speler onderuit haalt en daardoor een gele kaart krijgt + een penalty tegen
GG
zo, dr is momenteel 1 kwart finale bekend...
tjonge het lijkt wel of iedereen momenteel last heeft van het warme weer.. Maareuh, probeer die wedstrijd nog ff te spelen, dan kunnen we volgende week verder met de kwart finales... tzou leuk zijn

tjonge het lijkt wel of iedereen momenteel last heeft van het warme weer.. Maareuh, probeer die wedstrijd nog ff te spelen, dan kunnen we volgende week verder met de kwart finales... tzou leuk zijn
pfff succes, ben blij dat ik dr uit ben, anders kon je het mooi vergeten dat ik met deze warmte achter mijn pc kruip om een wedstrijd te spelen...Mangeloos schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 13:25:
zo, dr is momenteel 1 kwart finale bekend...![]()
zit nu overigens op me werk....
IK ben met een 9-0 en een 8-3 uit de cup geknikkerd met de kanttekening dat Ajax_n01 er volgens mij nog met de handrem op speelde ook. Ik vrees het allerergste voor milan.
Verwijderd
Ik hoop de beste kerel te treffen in de halve finale (als ik Marseille voorbij kom..).Blaatschaap11 schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 18:11:
IK ben met een 9-0 en een 8-3 uit de cup geknikkerd met de kanttekening dat Ajax_n01 er volgens mij nog met de handrem op speelde ook. Ik vrees het allerergste voor milan.
Ik ken 'm, de ene keer wint hij, dan ik, etc. etc.
Maybe I'm able to stop him
Verwijderd
We sulle sienVerwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 18:17:
[...]
Ik hoop de beste kerel te treffen in de halve finale (als ik Marseille voorbij kom..).
Ik ken 'm, de ene keer wint hij, dan ik, etc. etc.
Maybe I'm able to stop him
Verwijderd
ik heb helaas helemaal geen tijd meer om te spelen, ik trek me bij deze dus terug uit de league, ik krijg een hoop werk de komende tijd dus is er simpelweg geen tijd meer voor fifa, helaas.
ik heb het al doorgegeven aan villareal, beide wedstrijden 1-0 voor hem
ik heb het al doorgegeven aan villareal, beide wedstrijden 1-0 voor hem
Verwijderd
Trouwens wel opvallend; van de 8 finalisten zijn het 6 clubs die 1e en 2e werden in de poule's B, F en H.. Misschien in het vervolg toch verschillende 'kokers' gebruiken tijdens de loting van poule's?
Neem bijvoorbeeld Newcastle.. die staat al zo goed als zeker in de halve finale, terwijl hij heeft verloren in de poule van Celtic (waar ik weer vrij eenvoudig van won in de 1/8e finale). Ik moet nu tegen PC-legend en als ik dat mocht winnen dan moet ik tegen Ajaxno1.. Hoe bedoel je de onderste helft is een stuk zwaarder??
Neem bijvoorbeeld Newcastle.. die staat al zo goed als zeker in de halve finale, terwijl hij heeft verloren in de poule van Celtic (waar ik weer vrij eenvoudig van won in de 1/8e finale). Ik moet nu tegen PC-legend en als ik dat mocht winnen dan moet ik tegen Ajaxno1.. Hoe bedoel je de onderste helft is een stuk zwaarder??
hmz.. tja maar hoe had je dit van te voren willen zien (om met kokers te loten)? ik denk ook dat het een stukje 'sport' is: onvoorspelbaarheid.. maar dat maakt het toch juist leuk?
ben trouwens met je eens dat die kokers wel beter werkt
ps: op de site staat een poll, ff invullen wie jullie denken dat er gaat winnen van de 8 kw finalisten
ben trouwens met je eens dat die kokers wel beter werkt
ps: op de site staat een poll, ff invullen wie jullie denken dat er gaat winnen van de 8 kw finalisten
[ Voor 6% gewijzigd door Mangeloos op 28-06-2005 12:29 ]
Ik denk toch Bayern Leverkusen.
Arsenal en Leverkusen zijn allebei heel erg goed. Van Leverkusen gewoon heel dik verloren (achste finale), nu ben ik natuurlijk wel als nummer 3 van de poule door gegaan maar toch. Arsenal heb ik in het begin een paar keer tegen gespeeld (ook dik verloren), maar we zullen zien.
De grote onbekende is voor mij Olympique Marseille Deportivo is namelijk ook gewoon best goed, maar Marseille is vrij simpel eerste geworden in die poule.
Kwart Finale tussen Marseille en Arsenal wordt ook al een interessante denk ik.
Arsenal en Leverkusen zijn allebei heel erg goed. Van Leverkusen gewoon heel dik verloren (achste finale), nu ben ik natuurlijk wel als nummer 3 van de poule door gegaan maar toch. Arsenal heb ik in het begin een paar keer tegen gespeeld (ook dik verloren), maar we zullen zien.
De grote onbekende is voor mij Olympique Marseille Deportivo is namelijk ook gewoon best goed, maar Marseille is vrij simpel eerste geworden in die poule.
Kwart Finale tussen Marseille en Arsenal wordt ook al een interessante denk ik.
Verwijderd
Ik onbekend?
Ga een paar mooie wedstrijden tegemoet tegen Timo / Arsenal / PC-legend, alhoewel ik denk dat hij met deze teams wel van mij wint! Heb toevallig gisteren nog een potje tegen hem gespeeld (hij met AC, ik met Inter) en die won ik met 4-3.. maar goed, Olympique is geen Inter
We zullen wel zien in de league! Daar spelen alle 'toppers' met goede teams en dan is het verschil denk ik beter zichtbaar!
Edit; reactie op bericht van Mangeloos
Het idee met de kokers zou je kunnen gebruiken voor de league, al hoeven hier natuurlijk maar 2 poules gemaakt te worden. Den sowieso dat de kwartfinalisten uit dit toernooi in poule A horen en die dan aanvullen. Als aanvulling zou je kunnen denken aan mensen die dit toernooi niet meededen, maar in het verleden bijvoorbeeld wel verdienstelijk hebben meegedaan.. Evt zou je hier ook nog kwalificatiewedstrijden voor kunnen organiseren en daar mensen aan mee laten doen die denken dat ze in poule A thuishoren!
Ga een paar mooie wedstrijden tegemoet tegen Timo / Arsenal / PC-legend, alhoewel ik denk dat hij met deze teams wel van mij wint! Heb toevallig gisteren nog een potje tegen hem gespeeld (hij met AC, ik met Inter) en die won ik met 4-3.. maar goed, Olympique is geen Inter
We zullen wel zien in de league! Daar spelen alle 'toppers' met goede teams en dan is het verschil denk ik beter zichtbaar!
Edit; reactie op bericht van Mangeloos
Het idee met de kokers zou je kunnen gebruiken voor de league, al hoeven hier natuurlijk maar 2 poules gemaakt te worden. Den sowieso dat de kwartfinalisten uit dit toernooi in poule A horen en die dan aanvullen. Als aanvulling zou je kunnen denken aan mensen die dit toernooi niet meededen, maar in het verleden bijvoorbeeld wel verdienstelijk hebben meegedaan.. Evt zou je hier ook nog kwalificatiewedstrijden voor kunnen organiseren en daar mensen aan mee laten doen die denken dat ze in poule A thuishoren!
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2005 17:19 ]
mark_plons[at]hotmail[punt]comVerwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 17:23:
@ blaatschaap:
Wat is je MSN-adres? Voeg ik je ff toe!
[ Voor 9% gewijzigd door HCMarX op 28-06-2005 18:50 ]
Verwijderd
Ja idd.. was weer een sterk staaltje van dikke kansen voor mij en deze allemaal om zeep helpenVerwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 18:45:
ff nog een uitslagjeolympique - bayer leverkuse 3-6
Hier ben ik het niet mee eens.Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 00:40:
Trouwens wel opvallend; van de 8 finalisten zijn het 6 clubs die 1e en 2e werden in de poule's B, F en H.. Misschien in het vervolg toch verschillende 'kokers' gebruiken tijdens de loting van poule's?
Ik kan ook van PC-legend en ajax no1 winnen als het moet. Gisteren nog een pot gespeeld tegen ajax_no1 waarbij ik met 4-1 voor stond (en uiteindelijk met 7-4 verloor na verlenging
Het hangt gewoon van je vorm af. Sowieso was celtic ook mijn eerste pot en had ik daarvoor nog nooit fifa online gedaan met fifa 2005

Maar goed we zien wel hoe het toernooi loopt, ik denk toch dat je je aardig gaat verkijken op de bovenste helft, maar misschien kunnen we een oefenpotje doen
Ohja over dat loten. Daar ben ik het ook niet mee eens. Als je alles hutselt, dan is er toch geen reden om 1e te worden in de poule. Je wordt juist eerste in de poule zodat je tegen nummer 2 moet van een andere poule. Dan had dat ander team maar beter zijn best moeten doen.
[ Voor 14% gewijzigd door elvis84 op 28-06-2005 21:27 ]
Little Less Conversation, Little More Action Please!!!
Verwijderd
Check poll, deportivo bovenaan met 33%
(nie da et nie ken hor, maar tog
)... ja stvdmeulen: cookies verwijdere ken owk he

Verwijderd
1e halve finalist is bekend... PC-legend. In de oefenpotjes won ik van hem (met een normaal team), maar met Olympique (zoals verwacht) kansloos! Succes tegen Ajax_no1
tjonge, moet ik die poll echt nog met ip's daan beveiligenVerwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 15:03:
Check poll, deportivo bovenaan met 33%(nie da et nie ken hor, maar tog
)... ja stvdmeulen: cookies verwijdere ken owk he
maar het kan ook da stvdmeulen meer vrienden heeft met wie hij fifa speelt en die stemmen allemaal op hem
Verwijderd
idd.. pff k owk bijna.. maar da potje was wel mn slegtste van de dag!!Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 17:35:
Nou hij heeft met cookies zitten kloten hem kennende, pfff![]()
Oja ik zit in de halve finale
xie je in halve finale floepie!!!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2005 18:07 ]
Verwijderd
Ja 2e met 2-1 gewonnenVerwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 18:05:
[...]
idd.. pff k owk bijna.. maar da potje was wel mn slegtste van de dag!!![]()
xie je in halve finale floepie!!!, maar heb je se beide dan al gespeeld?
, want je weet maar nooit, strx verlies je met 5-1 ofso
C u in 1/2 finals.
Verwijderd
gaat een kraker worde de halve finale tusse bayer leverkuse - arsenal!!!
di wor smulle geblase
kijk er al naar uit
di wor smulle geblase
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2005 16:03 ]
Verwijderd
In het toernooi speel ik met Arsenal schatVerwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 18:00:
gaat een kraker worde de halve finale tusse bayer leverkuse - ac milan!!!
di wor smulle geblasekijk er al naar uit
Verwijderd
owja, sorry schatje van meVerwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 18:21:
[...]
In het toernooi speel ik met Arsenal schat
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2005 16:04 ]
Dan wordt de finale ook een krakerVerwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 18:00:
gaat een kraker worde de halve finale tusse bayer leverkuse - arsenal!!!
di wor smulle geblasekijk er al naar uit
Net met 5-4 na verlenging van tha-PC-legend gewonne en met 2-1 na reguliere speeltijd verloren
Pas maar op, ik word nog goed
Maar eerst maar eens van Mangeloos zien te winnen

edit: Ohja, ik speelde met Newcastle United en hij met AC Milan!
[ Voor 7% gewijzigd door elvis84 op 01-07-2005 21:20 ]
Verwijderd
Ja, als jij opeens met AC gaat spelen denk ik dat je het een stuk slechter doet.elvis84 schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 21:20:
[...]
Dan wordt de finale ook een kraker
Net met 5-4 na verlenging van tha-PC-legend gewonne en met 2-1 na reguliere speeltijd verloren
Pas maar op, ik word nog goed
Maar eerst maar eens van Mangeloos zien te winnen
edit: Ohja, ik speelde met Newcastle United en hij met AC Milan!
Je bent immers gehecht aan je cluppie
maar goed, die 1e match had eigenlijk geen winnaar mogen hebben, wat ging dat gelijk op zeg.
2e match was vettttttttttttttt
Die goals
De 2e halve finalist is ook bekend: IkkeVerwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 17:16:
1e halve finalist is bekend... PC-legend. In de oefenpotjes won ik van hem (met een normaal team), maar met Olympique (zoals verwacht) kansloos! Succes tegen Ajax_no1
Net met 6-0 van Mangeloos gewonnen.
Mangeloos miste in het begin van de wedstrijd 2 grote kansen, indien deze erin gingen was de wedstrijd wel anders verlopen denk ik
Ik had ook nog eens 2 goals in de 90e minuut.

Verwijderd
zeitie nog iets over de site?elvis84 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 20:17:
[...]
De 2e halve finalist is ook bekend: Ikke![]()
Net met 6-0 van Mangeloos gewonnen.
Mangeloos miste in het begin van de wedstrijd 2 grote kansen, indien deze erin gingen was de wedstrijd wel anders verlopen denk ik
Ik had ook nog eens 2 goals in de 90e minuut.

... en wanneer zou de laatste wedstrijd in de kw finale worden gespeelt?
Verwijderd
ja ik heb gemailt? maar nog nix truggehad?
dus we moete maar sien wanneer die gespeeld wor
dus we moete maar sien wanneer die gespeeld wor
Verwijderd
ik denk niet meer dat ie reageert?!?!
nja, deadline is vanavond, dus we zullen wel zien!!!

nja, deadline is vanavond, dus we zullen wel zien!!!
De eerste halve finale is gespeeld.
4-1 gewonnen
Het duel kwam langzaam op gang, met kansen aan beide zijden. Toen barste het ineens los en kreeg stvdmeulen 2 grote kansen. 1 net buitenspel en 1 op de paal. Natuurlijk was ook hier het voetbalgezegde van toepassing, als ie niet aan de ene kant wil vallen, dan valt ie aan de andere kant. En zo geschiede. Toen was de beer los, 4-0 ruststand
Na rust herpakte stvdmeulen zich en ging het gelijk op. Uiteindelijk scoorde stvdmeulen nog 1x via een corner en daarmee was het gedaan.
Met 1 been in de finale, al is 3 doelpunten verschil nog niet doorslaggevend. 1 slechte dag en je verliest zo maar met 5-0
4-1 gewonnen
Het duel kwam langzaam op gang, met kansen aan beide zijden. Toen barste het ineens los en kreeg stvdmeulen 2 grote kansen. 1 net buitenspel en 1 op de paal. Natuurlijk was ook hier het voetbalgezegde van toepassing, als ie niet aan de ene kant wil vallen, dan valt ie aan de andere kant. En zo geschiede. Toen was de beer los, 4-0 ruststand
Met 1 been in de finale, al is 3 doelpunten verschil nog niet doorslaggevend. 1 slechte dag en je verliest zo maar met 5-0
Potverdomme, 2e pot ook 4-1, maar dan voor stvdmeulen.
Nu moeten we dus op 1 of andere manier tot een verlenging komen.
We houden jullie up2date!
Ok, we hebben onderling besloten een beslissingspot te spelen.
Uitslag 6-4
We hebben besloten om stvdmeulen hierdoor te laten winnen met 5-1 ipv 4-1.
We hebben dit alleen niet door kunnen geven, omdat we al 4-1 hadden doorgegeven. Dus Marc/Mangeloos verander de 4-1 aub even in 5-1, bvd
Hieronder een kort verslagje:
Deportivo kwam eigenlijk niet echt in de problemen aangezien het telkens op voorsprong kwam. Newcastle kwam wel tot 4x toe op gelijke hoogte, maar een 5e goal bleek te veel voor de jongens van Newu. In de 90e minuut maakte Depor het af door een bal uit een corner in te koppen. Respect voor de stijl van Depor die gewoon de hele tijd bleef aanvallen, ookal stond hij telkens op voorsprong.
Dit was het dan wat betreft Newcastle in deze cup. Ik wens Depor nog veel succes in de finale en ik neem wel revenche in de GoT league

Nu moeten we dus op 1 of andere manier tot een verlenging komen.
We houden jullie up2date!
Ok, we hebben onderling besloten een beslissingspot te spelen.
Uitslag 6-4
We hebben besloten om stvdmeulen hierdoor te laten winnen met 5-1 ipv 4-1.
We hebben dit alleen niet door kunnen geven, omdat we al 4-1 hadden doorgegeven. Dus Marc/Mangeloos verander de 4-1 aub even in 5-1, bvd
Hieronder een kort verslagje:
Deportivo kwam eigenlijk niet echt in de problemen aangezien het telkens op voorsprong kwam. Newcastle kwam wel tot 4x toe op gelijke hoogte, maar een 5e goal bleek te veel voor de jongens van Newu. In de 90e minuut maakte Depor het af door een bal uit een corner in te koppen. Respect voor de stijl van Depor die gewoon de hele tijd bleef aanvallen, ookal stond hij telkens op voorsprong.
Dit was het dan wat betreft Newcastle in deze cup. Ik wens Depor nog veel succes in de finale en ik neem wel revenche in de GoT league
[ Voor 81% gewijzigd door elvis84 op 22-07-2005 19:57 ]
Verwijderd
5-4 en 2-4 tegen Bayer leverkusen.
Bij de 2e match al in de 3e minuut rood, jammer.
Ik heb opdracht gekregen van Mangeloos om de site te updaten als de halve finales gespeeld zijn.
Maar omdat Newcastle en Deportivo 2x 4-1 hebben doorgegeven, komt het systeem in de war en krijg ik dus ook een error als ik de finale wil genereren.
Ik stel voor dat Deportivo en Bayer Leverkusen gewoon de finale spelen.
31 juli kan Mangeloos dan verder alles op de site verwerken.
Bij de 2e match al in de 3e minuut rood, jammer.
Ik heb opdracht gekregen van Mangeloos om de site te updaten als de halve finales gespeeld zijn.
Maar omdat Newcastle en Deportivo 2x 4-1 hebben doorgegeven, komt het systeem in de war en krijg ik dus ook een error als ik de finale wil genereren.
Ik stel voor dat Deportivo en Bayer Leverkusen gewoon de finale spelen.
31 juli kan Mangeloos dan verder alles op de site verwerken.
Ben benieuwd wanneer beide heren de finale gaan spelen
Verwijderd
Zijn er eigenlijk alweer plannen voor een nieuw tournooi? Ik heb zin om mee te doen.
Ik neem aan dat er gespeeld wordt via de directconnect-optie?
Ik neem aan dat er gespeeld wordt via de directconnect-optie?
Ik heb geen tijd om het te organiseren, maar als iemand anders het wilt doen doe ik graag mee
.
We speelden via Direct-IP ja.
We speelden via Direct-IP ja.
[ Voor 15% gewijzigd door Sport_Life op 19-05-2006 23:39 ]