Laatste nieuws... |
Teams voor de 2e ronde bekend! Zie hier wie er door zijn naar de 2e ronde! Het toernooi is gestart! Zojuist is er geloot en de poule-indeling is te bekijken op de website, http://fifa.gobbel.nl. Er kunnen nog enkele spelers aanmelden!(zie onderaan deze post wie er meedoen en welke teams bezet zijn!) Inmiddels blijkt er genoeg interesse te zijn voor een vervolgtoernooi, je kunt je nu aanmelden! |
Introductie... |
Welkom bij het 4e Fifa 2005 Online Toernooi! Bijna 3 jaar geleden had ik samen met "Poghi" een Fifa 2003 toernooitje opgestart! Er bleek erg veel animo voor te zijn en het was een groot succes! Vervolgens heeft Ppietje een 2e toernooi georganiseerd en later heeft Smoonshine een 3e toernooi opgezet. Het laatste toernooi is ruim 1,5 jaar geleden gespeeld en ik krijg eigenlijk wel weer zin in een nieuw toernooi! De vorige toernooien speelden we met 32 spelers, dit aantal wil ik dit keer weer bereiken. |
Vorige toernooien... |
• Het eerste toernooi: [rml][ Fifa 2003] Online Tournooi *[/rml] (door Sport_Life) • Het tweede toernooi: FIFA 2003 online tournooi! (door Ppietje) • Het derde toernooi: [rml][ GoT - Fifa 2003 toernooi] 3e editie[/rml] (door Smoonshine) |
FAQ... |
Hoe kan ik meedoen? Helaas, het toernooi is al begonnen! Houd dit topic in de gaten voor een vervolgtoernooi als je de volgende keer mee wilt doen! Simpel, stuur even een mailtje naar fifa.toernooi@gmail.com met je nickname en gewenst team. Dan zet ik die informatie in de startpost! Kan iedereen zomaar meedoen? Ja en nee. Het is en blijft een GoT toernooi, dus iedereen moet toch wel op z'n minst hier geregistreerd zijn. Dit om het community gevoel een beetje te houden! Bovendien moet je wel zorgen dat je genoeg tijd hebt om te spelen, om te voorkomen dat je het voor een ander verziekt.. Kan ik met de minder legale versie ook meedoen? Ja. Wanneer gaan we beginnen? Zodra we 32 spelers verzameld hebben en de voorbereidingen getroffen zijn kunnen we starten. Binnen nu en 2 maanden ongeveer. Hoeveel tijd neemt het toernooi in beslag? Je speelt elke week 1 of 2 wedstrijden van 8 minuten. (voorlopig). Houdt er wel rekening mee dat je erg flexibel moet kunnen zijn aangezien je tegenstander ook op jou vrije moment tijd moet hebben. Meer vragen? Mailen kan naar fifa.toernooi@gmail.com of gebruik dit topic |
De deelnemers... |
De deelnemers die zich tot nu toe opgegeven hebben zijn: 01 Mangeloos - Bayern Munchen ![]() 02 Tha-PC-Legend - Arsenal ![]() 03 S0ulm4n - Ajax ![]() 04 VrAnKiE - Liverpool ![]() 05 Qosmic - AC Milan ![]() 06 StylLesS - Valancia ![]() 07 [sc]Zwahillius - PSV ![]() 08 El_Fenomeno/Blaatschaap11 - Werder Bremen ![]() 09 Jules - AZ ![]() 10 elvis84 - Newcastle United ![]() 11 hagi87 - Villareal ![]() 12 Sephiroth - Schalke 04 ![]() 13 stvdmeulen - Deportivo La Coruna ![]() 14 Ajaxno1 - Bayer Leverkusen ![]() 15 eChOeS_2003 - Olympique Marseille ![]() 16 Ephymerous - Celtic ![]() 17 bliNk - FC Porto ![]() 18 Poghi - Juventus ![]() 19 truStie - AS Roma ![]() 20 Sport_Life - Chelsea ![]() 21 Mongie - AS Monaco ![]() 22 NO2 - Atletico Madrid ![]() 23 Jekauv - Dortmund ![]() 24 RobertJ - Olympique Lyon ![]() 25 WMM - Manchester United ![]() 26 Robert - Galatasaray ![]() 27 Kampoe1 - Real Madrid ![]() 28 Amrulez - Parma ![]() 29 Rekkie - Barcelona ![]() 30 Razer - Tottenham Hotspur ![]() 31 playernick - FC Utrecht ![]() 32 Neophyte - Middlesbrough ![]() ![]() |
Regels... |
Iedereen wordt ingedeeld in een poule van 4 spelers. Totaal zijn er dus 8 poules. Iedereen speelt 2x tegen elk poulegenoot. Tijdens deze wedstrijden wordt geen rekening gehouden met uit en thuis doelpunten, omdat dat geen invloed heeft. De beste 2 van elke poule gaan door naar de 2e ronde en dat is een knockout ronde. Uiteindelijk zullen er 2 finalisten over blijven en de winnaar daarvan mag zich - hoe verassend ook - winnaar noemen! Mocht het na 2 wedstrijden precies gelijkstaan, dan wordt er een derde beslissingswedstrijd gespeeld. Mocht het na deze 3de wedstrijd nog steeds gelijk zijn, dan wordt er verlengd en eventueel penalties geschoten. Spelregels: - Wedstrijden duren 6 minuten per helft - Het niveau wordt ingesteld op Semi-Pro (in goed overleg met de tegenstander mag hiervan afgezien worden) - buitenspel en overtredingen staan aan - speelsnelheid = normaal (in goed overleg met de tegenstander mag hiervan afgezien worden) Voor de teamverdeling geldt, wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Is een team dus al door een ander gekozen, dan zul je dus helaas een ander team moeten kiezen. |
[ Voor 224% gewijzigd door Sport_Life op 14-06-2005 16:23 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1