ik ben thuis aangemeld op msn, dus 2 AC en Werder , ik ben er klaar voor
Ik weet niet wat je msnadres is?
Real - Werder
Schoten op doel = 10 - 2
Score = 0 - 2
Heel veel geluk gehad dus.
Real - Werder
Schoten op doel = 10 - 2
Score = 0 - 2
[ Voor 59% gewijzigd door HCMarX op 13-05-2005 19:42 ]
Verwijderd
Blaatschaap11 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 19:07:
Ik weet niet wat je msnadres is?
Real - Werder
Schoten op doel = 10 - 2
Score = 0 - 2

die ronaldo kan z`n salaris deze maand wel vergeten

Verwijderd
Net potje gespeelt in de 4e ronde, voor de tweede keer tegen "stvdmeulen / deportivo la coruna", en ook deze keer weer gewonnen, maar we zijn aan elkaar gewaagd! Denk dat het in de finale-rondes nog een erg mooi en spannend toernooi kan gaan worden!!
Er zijn dit toernooi idd erg veel goede spelers!Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2005 @ 21:49:
Net potje gespeelt in de 4e ronde, voor de tweede keer tegen "stvdmeulen / deportivo la coruna", en ook deze keer weer gewonnen, maar we zijn aan elkaar gewaagd! Denk dat het in de finale-rondes nog een erg mooi en spannend toernooi kan gaan worden!!
Wordt een spannende strijd ja, ik ben bang dat ik niet zo ver kom
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Tering... wat een thriller tegen Poghi net... met rust nog 0-0, sta gewoon in de 73e minuut met 3-0 achter. Maak 3-1, krijg een penal... 3-2... en dan nog de 3-3. Ik natuurlijk super blij, laatste minuut had ik de 3-4 op de slof. Damn
Spannend Spannend Spannend in onze poule
[ Voor 4% gewijzigd door ephymerous op 16-05-2005 17:12 ]
XXXVI
Verwijderd
dat herken ik maar al te goed, poghi kan echt met 10-0 achter staan en dan de laatste 5 minuten met 10-11 winnnenephymerous schreef op maandag 16 mei 2005 @ 17:08:
Tering... wat een thriller tegen Poghi net... met rust nog 0-0, sta gewoon in de 73e minuut met 3-0 achter. Maak 3-1, krijg een penal... 3-2... en dan nog de 3-3. Ik natuurlijk super blij, laatste minuut had ik de 3-4 op de slof. DamnSpannend Spannend Spannend in onze poule
Verwijderd
net met moeite van haydar/villareal gewonne, 3-2. Hele dag swat 4 gespeeld, dus was sow gaar van hier tot tokyo
Verwijderd
zozo ff een kickje hoor...
ac gewonnen van liverpool, ik hoop dat ik deze week van bremen kan winnen aangezien die nog maar 1 punt nodig heeft om door te gaan(normaal gesproken) de inhaal wedstrijd tegen AC wordt echt van belang als ik die verlies is het über ünd ßlußen.
2 bremen & AC : wanneer kunnen julei spelen? ik kan vananvond en morgen de hele dag (eindelijk vrije dag)
ac gewonnen van liverpool, ik hoop dat ik deze week van bremen kan winnen aangezien die nog maar 1 punt nodig heeft om door te gaan(normaal gesproken) de inhaal wedstrijd tegen AC wordt echt van belang als ik die verlies is het über ünd ßlußen.
2 bremen & AC : wanneer kunnen julei spelen? ik kan vananvond en morgen de hele dag (eindelijk vrije dag)
Ik kan morgen wel spelen, ik ben in principe de hele dag thuis. Alleen wil ik nog even de handen warmspelen, want mijn laatste pot was de 0-2 zege tegen jou. En dat ging al vrij moeizaam. Cadeautjes wil ik niet weg gaan geven.
Verwijderd
nee dat zou ik ook niet willen, PBlaatschaap11 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 21:21:
Ik kan morgen wel spelen, ik ben in principe de hele dag thuis. Alleen wil ik nog even de handen warmspelen, want mijn laatste pot was de 0-2 zege tegen jou. En dat ging al vrij moeizaam. Cadeautjes wil ik niet weg gaan geven.
/me heeft echt een overwinning nodig want anders is het gedaan met me.
ik heb morgen ook de hele dag de tijd, ik gooi me msn wel aan en dan spelen we wel, ik meot ook nog ff oefenen, ik moet zeggen dat in m`n laatste oefenpotjes ik weer beter scoor dus hopelijk kan ik dat doorzetten
Verwijderd
Eindelijk gewonnnen, 5-2 van bremen, de wedstrijd was zwaar voor mij, scoorde direct de 1-0 en dat ging zo door, af en toe een kans voor bremen maar het werd 5-1 en nog een goal op het laatst maakte 5-2, ik had de 5-1 mooi kunnen gebruiken vooor m`n doelsaldo, maar het belangrijkste heb ik: "de 1e 3 punten" nog 4 wedstrijden te spelen voor mij, hopelijk speel ik net zo goed als tegen bremen en poghi (4-1) vanmiddag
Ja Kampoe1 is serieus in vorm. Ik heb geen kans gehad (naja drie dan
). Kijken of ik volgende week tegen Liverpool definitief mezelf kan gaan plaatsen voor de volgende ronde.
Poghi| || || zegt:
haha jij hebt je oude vorm weer voglens mij
/\/\@RC ->Toetsweek is coming (Hers ook ) zegt:
ja net te laat hehe
Poghi| || || zegt:
nou ja jek an nog door..
Verwijderd
Spannend in sommige poules!
Bij ons is wellicht al de nr.1 en 4 bekend, voor plaats 2 word het echter nog wel spannend denk ik!
Oe, ik kan het nogsteeds na lang niet gespeeld te hebben hé Poghi
(5-0)
Edit: Tegen Elvis; 7-0, 5-1 en 3-2 na verlenging.
1e potje was te simpel.
2e potje boodtie de 1e 20 minuten goed tegenstand tot die wereldgoal van Crespo
3e potje waren we aan elkaar gewaagd; 0-1, 1-1, 1-2, 2-2, verlenging: 3-2.
GG's
Bij ons is wellicht al de nr.1 en 4 bekend, voor plaats 2 word het echter nog wel spannend denk ik!
Oe, ik kan het nogsteeds na lang niet gespeeld te hebben hé Poghi
Edit: Tegen Elvis; 7-0, 5-1 en 3-2 na verlenging.
1e potje was te simpel.
2e potje boodtie de 1e 20 minuten goed tegenstand tot die wereldgoal van Crespo
3e potje waren we aan elkaar gewaagd; 0-1, 1-1, 1-2, 2-2, verlenging: 3-2.
GG's
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2005 15:13 ]
Verwijderd
Nahja ik ken "Kattuker", hij heeft waarschijnlijk geen ene moeite gedaan.
Is ondertussen even in bad geweest ofzo... of niet Hans?
Is ondertussen even in bad geweest ofzo... of niet Hans?

Verwijderd
haha.. idd.. dia Hans sal idd nie serieus gespeeld hebbe
Volgens mij heeft hij er gwn de scheit an
Verwijderd
Dat weet ik wel zekerVerwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 20:15:
haha.. idd.. dia Hans sal idd nie serieus gespeeld hebbeVolgens mij heeft hij er gwn de scheit an

Anyway mijn oponnent moet snel online komen, we hebben vandaag nog een match te spelen
Verwijderd
Isgoedzwahillius schreef op maandag 23 mei 2005 @ 09:43:
Sorry gisteren deed me internet het niet![]()
Ben vandaag online, ik maak je in
Of je me inmaakt... zou kunnen..
....maar tis wel een lekker luchtje!
Verwijderd
poll
De verliezers uit de poule spelen nog een verliezersronde
ja (74.6%)
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
nee (25.4%)
||||||||||||||||||||||||
totaal: 59 x gestemd
wat een hoop fans hebben we zeg, 59x gestemd en dat met maar 24 teams, die allemaal netjes 1 x hebben gestemd
Verwijderd
jaja dat zeg ik.
ff een blik op alle poules:
A - ajax goede kans
- Inter lijkt het niet gaan doen, is afhankelijk van reslutaat van de anderen
- overige 2 weinig gespeeld
B - bayer geplaatst
- barca lijkt kansloos
C - newcastle goed kans
- als celtic wint van chelsea zijn ze door
- chelsea eruit
- juve afhankelijk van celtic
D - valencia eruit
- overige 3 erg spannend
E - te weinig wedstrijden in deze poule gespeeld om iets op te maken
F - arsenal goede kans
- PSV en Bayern strijden om plaats 2
- ManU uitgespeeld
G - Spannendste poule denk ik
- bremen begon sterk heeft 1 winst nodig om zich te plaatsen
- AC milan heeft ook 1 winst nodig om zich los te maken van de rest
- liverpool maakt niet echt heel veel kans meer, heeft het niet in eigen hand
- Real moet 2x winnen van AC milan om door te gaan.
H - Saaiste poule denk ik
- Olympique overtuigend 1e en blijft dat ook wel hoogstwaarschijnlijk
- Deportivo ook te sterk voor de andere 2
- schalke heeft kans maar niet veel
- middlesbrough heeft ook nog kans maar met een doelsaldo van 0-32 lijkt me dat toch niet.
kortom nog niet erg veel beslist, ik hoop dat de mensen van poule E de wedstrijden snel kunnen spelen om het toernooi gewoon voort te zetten, dit geld ook voor parma, as roma en middlesbrough die pas 2 wedstrijden hebben gespeeld in speelronde 5 !!!
2 AC milan (qosmic): kan jij a.s vrijdag spelen?
ik heb volgende week tevens mijn laatste stage week, dus ben daarna ff een maand geheel beschikbaar, ik hoop wel dat we voordat de vakantie begint het toernooi af kunnen ronden i.v.m spelers die op vakantie gaan 2/3/4 weken, heb namelijk geen zin in een zomerstop
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2005 14:48 ]
hey mijn broertje speelt met ac milan, volgens mij kan ie vrijdag wel.
Maar mail em ff, hij komt zelf niet op GoT en ik heb hem ingeschreven hiervoor.
Maar je kan beter ff mailen om een afspraak te maken voor die wedstrijden
Maar mail em ff, hij komt zelf niet op GoT en ik heb hem ingeschreven hiervoor.
Maar je kan beter ff mailen om een afspraak te maken voor die wedstrijden
Stop chasing the dream, you're already living it
Verwijderd
@ Kattuker:
we moeten nogsteeds onze eerst pot spelen (uit de 1e ronde). Wanneer was je dat nu een x van plan? Heb je al een hoop keren gemailt, maar je reageert maar niet!
Ciao, eChOeS_2003 a.k.a. Olympique Marseille, groep H.
we moeten nogsteeds onze eerst pot spelen (uit de 1e ronde). Wanneer was je dat nu een x van plan? Heb je al een hoop keren gemailt, maar je reageert maar niet!
Ciao, eChOeS_2003 a.k.a. Olympique Marseille, groep H.
Verwijderd
waarom zie ik dat nu pas, real madrid is al weg....Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 17:58:
Voor de geintresseerden; Het houd niet op na dit toernooi!![]()
[rml][ FIFA 2005] GoT League[/rml]
Ik was ook te laat voor Manchester Utd en ChelseaVerwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 19:33:
[...]
waarom zie ik dat nu pas, real madrid is al weg....
Verwijderd
ik heb nu glasgow rangers, echt alles is weg, en nu kom ik ook nog in de 14 divisie klasse B district west 4 ofzoSport_Life schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 19:39:
[...]
Ik was ook te laat voor Manchester Utd en Chelsea.
Verwijderd
Niet getreurd kampoe1, jouw manier van degraderen/promoveren vind waarschijnlijk wel doorgang in de league 
En jouw manier van teams selecteren zou ook nog wel eens doorgang kunnen vinden sport_life
En jouw manier van teams selecteren zou ook nog wel eens doorgang kunnen vinden sport_life
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2005 17:56 ]
Ik heb een vraag mbt connection lost gevallen.
Bij deze wedstrijd : 21 Atletico Madrid - Borussia Dortmund ging het mis (N)
In de 72e minuut viel ineens de verbinding weg (blijkbaar) het stond 2-1 voor atletico madrid.
Volgens B.Dortmund was het net een corner voor hem (A.Madrid heeft het niet goed onthouden
) maarja.
Wat moet er nu gebeuren?
In de 72e minuut viel ineens de verbinding weg (blijkbaar) het stond 2-1 voor atletico madrid.
Volgens B.Dortmund was het net een corner voor hem (A.Madrid heeft het niet goed onthouden

Wat moet er nu gebeuren?
Met die stand lijkt het me het fairst om nog 20 min. (incl. blessuretijd) te spelen met de huidige stand van 2-1.NO2 schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 18:00:
Volgens B.Dortmund was het net een corner voor hem (A.Madrid heeft het niet goed onthouden) maarja.
Wat moet er nu gebeuren?
Die corner kun je vergeten.
Verwijderd
Ik ben geen admin maar ik zou dit schemaatje aanhouden..NO2 schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 18:00:
Volgens B.Dortmund was het net een corner voor hem (A.Madrid heeft het niet goed onthouden) maarja.
Wat moet er nu gebeuren?
De wedstrijd opnieuw spelen met 2 min. per helft, en de gemaakte doelpunten optellen bij de stand die er al stond.
Als je een rode kaart hebt is het een goal voor de tegenstander.
Dit zijn de officiele regels, maar nogmaals kben geen admin..
Zo... ben ook door naar de 2e ronde, nog even de wedstrijd om de 1e plek tegen Elvis spelen. Wedstrijd tegen Marc gewonnen met 3-1. Hij had wel meer balbezit maar absoluut niet gevaarlijk, na mijn 2-1 ben k lekker rustig aan gaan doen. Niet meer als een dolle stier aanvallen, en met een mazzeltje nog een penalty gekregen waaruit de 3-1 kwam 
* ephymerous heeft zin in de 2e ronde
XXXVI
Toch zakte je behoorlijk in toen ik de 1-0 maakte en nog behoorlijk domineerdeephymerous schreef op maandag 30 mei 2005 @ 19:12:
Zo... ben ook door naar de 2e ronde, nog even de wedstrijd om de 1e plek tegen Elvis spelen. Wedstrijd tegen Marc gewonnen met 3-1. Hij had wel meer balbezit maar absoluut niet gevaarlijk, na mijn 2-1 ben k lekker rustig aan gaan doen. Niet meer als een dolle stier aanvallen, en met een mazzeltje nog een penalty gekregen waaruit de 3-1 kwam
Ik heb het net al uitgebreid met ephymerous over sportief voetbal gehad, daar was in mijn ogen een behoorlijk gebrek aan bij ephymerous. Zodra hij de 1-2 maakte bleef hij die bal maar bij z'n verdediging rond tikken, nou heb ik niet veel baat bij deze wedstrijd, maar ik kan me voorstellen als deze wedstrijd enorm belangrijk was geweest ik wel anders had gereageerd.
Dus even algemene mededeling/tip: Speel ajb. sportief en ga niet als een gek zitten verdedigen of achterin het balletje rondtikken, schiet je niets mee op en daar wordt niemand blij van. Bij de Champions Leugue hebben ze daar een regel voor bedacht, namelijk dat uit-goals dubbel tellen. Ik hoop dat dat hier niet nodig hoeft te zijn
[ Voor 7% gewijzigd door Sport_Life op 30-05-2005 19:19 ]
Verwijderd
maar voor mij was het wel belangrijk dat sport_life zou winnen of gelijk spelen
snif ik lig er uit
SorryVerwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 19:45:
maar voor mij was het wel belangrijk dat sport_life zou winnen of gelijk spelensnif ik lig er uit

Mja ik speelde om te winnen, niet speciaal voor jou, maar meer om zelf nog wat punten te pakken... maja helaas
Verwijderd
100 % agrees with sport_life.Sport_Life schreef op maandag 30 mei 2005 @ 19:18:
[...]
Toch zakte je behoorlijk in toen ik de 1-0 maakte en nog behoorlijk domineerde. (2-0 lag op mn schoenen)
Ik heb het net al uitgebreid met ephymerous over sportief voetbal gehad, daar was in mijn ogen een behoorlijk gebrek aan bij ephymerous. Zodra hij de 1-2 maakte bleef hij die bal maar bij z'n verdediging rond tikken, nou heb ik niet veel baat bij deze wedstrijd, maar ik kan me voorstellen als deze wedstrijd enorm belangrijk was geweest ik wel anders had gereageerd.
Dus even algemene mededeling/tip: Speel ajb. sportief en ga niet als een gek zitten verdedigen of achterin het balletje rondtikken, schiet je niets mee op en daar wordt niemand blij van. Bij de Champions Leugue hebben ze daar een regel voor bedacht, namelijk dat uit-goals dubbel tellen. Ik hoop dat dat hier niet nodig hoeft te zijn
Dat alsmaar rond blijven tikken in je verdediging is wel zo verdomd zwak.
Zelf merk ik dat als je gewoon blijft aanvallen e.d. je veel meer kans hebt op een overwinning + je tegenstander te vriend houd.
Succes in de verliezersronde Sport_Life en Poghi, wedstrijden tegen jullie zijn altijd leuk om te spelen, hopelijk maken jullie er nog iets van
Punt is dat ik dat niet alleen deed, ik viel alleen niet meer als een dolle stier aan, ik speelde continue de bal over het middenveld. Op zoek naar een goede doordachte aanval... en die voorzichtigheid was omdat als ik zou winnen door zou zijnVerwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 20:06:
[...]
100 % agrees with sport_life.
Dat alsmaar rond blijven tikken in je verdediging is wel zo verdomd zwak.
Zelf merk ik dat als je gewoon blijft aanvallen e.d. je veel meer kans hebt op een overwinning + je tegenstander te vriend houd.
Succes in de verliezersronde Sport_Life en Poghi, wedstrijden tegen jullie zijn altijd leuk om te spelen, hopelijk maken jullie er nog iets van
XXXVI
Verwijderd
ook helemaal mee eens! sportieve plicht geld voor iedereen.Sport_Life schreef op maandag 30 mei 2005 @ 19:18:
[...]
Toch zakte je behoorlijk in toen ik de 1-0 maakte en nog behoorlijk domineerde. (2-0 lag op mn schoenen)
Trouwens, in knock out ronde tellen uit doelpunten wel dubbel? of niet?
XXXVI
Niet.ephymerous schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 13:41:
Trouwens, in knock out ronde tellen uit doelpunten wel dubbel? of niet?
Zo Poule C klaar... hoe veel tijd krijgen de overige poules nog?
XXXVI
Verwijderd
ik heb als het allemaal goed gaat zondag m`n 2 wedstrijden tegen ac milaan.ephymerous schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 19:27:
Zo Poule C klaar... hoe veel tijd krijgen de overige poules nog?
ik hoop dat liverpool vrijdag of zaterdag kan.
is het niet mogelijk om 1 week te wachten om alle duels te laten inhalen, 1 weekje maar?
Verwijderd
Baal er een beetje van dat we een persoon in de poule (H) hebben (Middlesbrough) die pas 2 wedstrijden heeft gespeeld. Ik heb bijvoorbeeld alles gespeeld op die wedstrijden tegen hem na, hierdoor zou ik dus niet door mogen naar de volgende ronde (ik heb immers meer dan 1 wedstrijd niet gespeeld). Dit terwijl ik alle andere vier wedstrijden heb gewonnen..
Wat doen we hier mee? Heb al een mailtje gestuurd via de site, maar nog geen reactie gehad!
Wat doen we hier mee? Heb al een mailtje gestuurd via de site, maar nog geen reactie gehad!
Als je de wedstrijd niet kunt spelen vanwege overmacht (tegenstander reageert niet, en jij hebt meerdere malen gemaild) dan ben je ook door.Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 18:20:
Baal er een beetje van dat we een persoon in de poule (H) hebben (Middlesbrough) die pas 2 wedstrijden heeft gespeeld. Ik heb bijvoorbeeld alles gespeeld op die wedstrijden tegen hem na, hierdoor zou ik dus niet door mogen naar de volgende ronde (ik heb immers meer dan 1 wedstrijd niet gespeeld). Dit terwijl ik alle andere vier wedstrijden heb gewonnen..
Verwijderd
Ik ken die gozer, ik spreek 'm er wel (weer) even op aanVerwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 18:20:
Verwijderd
Ik heb trouwens nog een klein foutje op de site gezien, die misschien wel heel belangrijk kan zijn bij de loting voor de volgende ronde.. De stand wordt bepaald, bij gelijk aantal punten, aan de hand van het doelsaldo, maar er wordt daarbij vergeten om te kijken naar het aantal gespeelde wedstrijden. Kijk bijvoorbeeld maar in poule H, Deportive (stvdemeulen) en ik hebben allebei 12 punten, alleen heeft hij daarvoor 6 wedstrijden gespeeld en ik maar 4; ik zou dus op 1 moeten staan en hij op 2. Nu weet ik ook wel dat normaal gesproken iedereen 6 wedstrijden speelt, maar aangezien er een aantal mensen zijn die niet alle wedstrijden kunnen spelen, kan het toch wel van belang zijn!
edit:
Klopt ja.. heb denk ik al 5x gemailt ofzo
Thanx PC-Legend dat je hem ff wilt aanspreken!
Klopt ja.. heb denk ik al 5x gemailt ofzo
Thanx PC-Legend dat je hem ff wilt aanspreken!
[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2005 08:40 ]
Beetje jammer om te melden, maar er zijn een aantal teams die nog niet eens aan de 4 wedstrijden zitten. Kijk 1 week niet kunnen spelen, dat kan gebeuren, maar meer dan 2 wedstrijden missen tot nu toe kan eigenlijk niet.
Met name Poule A en E zijn er erg aan toe wat betreft gespeelde wedstrijden.. Ook Neophyte/Middlesbrough lijkt er geen zin meer in te hebben.
Om toegang te krijgen tot de 2e ronde moet je alle wedstrijden gespeeld hebben, uitzondering geldt alleen als een tegenstander niet komt opdagen. (en wij daarvan op de hoogte gesteld zijn door jou)
Met name Poule A en E zijn er erg aan toe wat betreft gespeelde wedstrijden.. Ook Neophyte/Middlesbrough lijkt er geen zin meer in te hebben.
Om toegang te krijgen tot de 2e ronde moet je alle wedstrijden gespeeld hebben, uitzondering geldt alleen als een tegenstander niet komt opdagen. (en wij daarvan op de hoogte gesteld zijn door jou)
[ Voor 5% gewijzigd door Sport_Life op 03-06-2005 00:40 ]
Ik heb mijn potje tegen Vrankie (Liverpool verloren)
Met de rust stond het 1-1. Na rust werd het 2-1 voor hem. En toen nokte mijn toetsenbord er mee. De batterijen bleken leeg te zijn
De stand gewoon op 2-1 gehouden. Daarna nog wat potjes voor de fun. Toen heb ik nog drie keer (of vier) verloren. Spannende groep zo
.
Met de rust stond het 1-1. Na rust werd het 2-1 voor hem. En toen nokte mijn toetsenbord er mee. De batterijen bleken leeg te zijn
Het was te verwachten dat zulke zaken zouden plaats vinden. Erg betreurenswaardig, meld je dan niet aan zou ik zeggenSport_Life schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 00:39:
Beetje jammer om te melden, maar er zijn een aantal teams die nog niet eens aan de 4 wedstrijden zitten. Kijk 1 week niet kunnen spelen, dat kan gebeuren, maar meer dan 2 wedstrijden missen tot nu toe kan eigenlijk niet.
Anyway, wat wil je gaan doen als niemand in een pool aan de 6 wedstrijden komt? Want bij pool A en E zie ik dat niet gebeuren tbh. En ik denk niet dat het probleem alleen ligt in het niet komen opdagen van tegenstanders. Gelukkig zat ik in F, fijne pool met fijne tegenstanders
Verwijderd
wat een thriller net tegen liverpool.
liverpool begon sterk, maakte snel 1-0, kans op de 2-0 maar schoot tegen de paal, daarna vlak voor rust maakte ik een vrije trap strak in de kruising(beckham), na rust kom ik 2-1 voor(mooie voorzet van owen op ronaldo dwars over de verdediging)Lliverpool zet aan en maakt de 2-2, maar beide moeten we gewoom de wedstrijd winnen, en de gouden wissen morientes(i.p.v ronaldo) benut de corner van beckham in de 85e minuut. Real wint met 3-2, liverpool ligt eruit.
Liverpool Sterke tegenstander
liverpool begon sterk, maakte snel 1-0, kans op de 2-0 maar schoot tegen de paal, daarna vlak voor rust maakte ik een vrije trap strak in de kruising(beckham), na rust kom ik 2-1 voor(mooie voorzet van owen op ronaldo dwars over de verdediging)Lliverpool zet aan en maakt de 2-2, maar beide moeten we gewoom de wedstrijd winnen, en de gouden wissen morientes(i.p.v ronaldo) benut de corner van beckham in de 85e minuut. Real wint met 3-2, liverpool ligt eruit.
Liverpool Sterke tegenstander
Verwijderd
Voor mensen in Poule H: Ik heb Neophyte gezegd z'n wedstrijden te spelen.
Als hij echt geen zin heeft moet hij maar een eindstand met jullie overeenkomen, tenminste dit heb ik tegen hem gezegd.
Een reactie kreeg ik overigens niet terug, dus zal het vandaag wel nóg een keer melden..
Als hij echt geen zin heeft moet hij maar een eindstand met jullie overeenkomen, tenminste dit heb ik tegen hem gezegd.
Een reactie kreeg ik overigens niet terug, dus zal het vandaag wel nóg een keer melden..

Als het niet aan de tegenstanders ligt: ALLEMAAL eruitWmm schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 01:47:
[...]
Het was te verwachten dat zulke zaken zouden plaats vinden. Erg betreurenswaardig, meld je dan niet aan zou ik zeggen.
Anyway, wat wil je gaan doen als niemand in een pool aan de 6 wedstrijden komt? Want bij pool A en E zie ik dat niet gebeuren tbh. En ik denk niet dat het probleem alleen ligt in het niet komen opdagen van tegenstanders. Gelukkig zat ik in F, fijne pool met fijne tegenstanders.
Dat is wel een goed idee ja. Dan zijn de rotte appels eruit en krijg je een 2e ronde met gemotiveerde mensenSport_Life schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 16:48:
[...]
Als het niet aan de tegenstanders ligt: ALLEMAAL eruit. De beste nrs 3 zulllen hun plaats innemen. En wat mij betreft ook definitief geschorst voor de competitie strals, maar daar ga ik niet over.
Is er trouwens nog een aparte loserronde? Ik hoor daar verhalen over maar heb nog niks concreets gezien. Van mij hoeft het niet hoor, in het echt gaat het ook niet zo
ja dat is wel de bedoeling. zie de stemming van afgelopen tijd, ik heb er alleen nog niets van op de site gezet, dat klopt....Wmm schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 23:19:
[...]
Dat is wel een goed idee ja. Dan zijn de rotte appels eruit en krijg je een 2e ronde met gemotiveerde mensen.
Is er trouwens nog een aparte loserronde? Ik hoor daar verhalen over maar heb nog niks concreets gezien. Van mij hoeft het niet hoor, in het echt gaat het ook niet zo.
de bedoeling is dat het er hetzelfde uit komt te zien als de knockout ronde, dus 8ste, kwart, halve en hele
komt allemaal goed!!!!
Verwijderd
Waar slaat dat op? Ik wil best 6 wedstrijden spelen, maar wij hebben in onze poule (H) een iemand die gewoon niet reageert.. Ik heb er dus 4 gespeeld en die andere 2 kan ik simpelweg niet spelen!Als het niet aan de tegenstanders ligt: ALLEMAAL eruit. De beste nrs 3 zulllen hun plaats innemen. En wat mij betreft ook definitief geschorst voor de competitie strals, maar daar ga ik niet over.
Daarnaast is het probleem nogsteeds aanwezig dat de rangschikking, bij gelijk aantal punten, als eerste op doelsaldo wordt bepaald terwijl dit het aantal gespeelde wedstrijden zou moeten zijn!!
Jij begrijpt ons verkeerd. In jouw geval kun je die 2 wedstrijden niet spelen omdat er een tegenstander uitgevallen is, dan kun je dus wel door.Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 12:01:
[...]
Waar slaat dat op? Ik wil best 6 wedstrijden spelen, maar wij hebben in onze poule (H) een iemand die gewoon niet reageert.. Ik heb er dus 4 gespeeld en die andere 2 kan ik simpelweg niet spelen!
Daarnaast is het probleem nogsteeds aanwezig dat de rangschikking, bij gelijk aantal punten, als eerste op doelsaldo wordt bepaald terwijl dit het aantal gespeelde wedstrijden zou moeten zijn!!
Het 2e punt wordt aan gewerkt, komt ook wel goed
Verwijderd
als ik online ga komt er een bericht dat ik met de eigenaars gebruikersnaam mot inloggen maar hoe dta weet ik nou nog steeds nie
julliie wel??
julliie wel??
Verwijderd
dit topic gaat over dit toernooi, voor problemen moet je in het tech forum zijn, wij spelen iig via direct ip.Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 17:33:
als ik online ga komt er een bericht dat ik met de eigenaars gebruikersnaam mot inloggen maar hoe dta weet ik nou nog steeds nie
julliie wel??
Verwijderd
Ik heb Neophyte [Middlesbrough] zo ver bij alle scores 10-0 in te voeren.
Als zijn tegenstanders, Schalke en Marseille dit ook doen ligt Poule H op schema.
Als zijn tegenstanders, Schalke en Marseille dit ook doen ligt Poule H op schema.
Goed opgelostVerwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 22:10:
Hmm 10 vind ik wel erg veel!Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 22:10:
Misschien is het bij een vervolg toernooi verstandig dit van te voren op te nemen in het spelregelement.
Overigens vind ik 5-0 genoeg!
Verwijderd
Hij heeft stvdmeulen ook laten winnen met 20-0 incl. own goals.Rekkie schreef op maandag 06 juni 2005 @ 23:44:
[...]
Hmm 10 vind ik wel erg veel!
Misschien is het bij een vervolg toernooi verstandig dit van te voren op te nemen in het spelregelement.
Dan is 10-0 toch wel redelijk lijkt me
Oh kijk das info dat ik heb!Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 23:50:
[...]
Hij heeft stvdmeulen ook laten winnen met 20-0 incl. own goals.
Dan is 10-0 toch wel redelijk lijkt me
Dan zeg ik ook terecht!
Overigens moet ik zelf ook nog een wedstrjd spelen, maar zodra ik op MSN kom, krijg ik niet de mogelijkheid de persoon aan te spreken, of hij is alweer offline!
[ Voor 22% gewijzigd door ManiacScum op 06-06-2005 23:52 ]
10-0 of 20-0 het maakt toch allemaal niet uit, zolang iedereen maar evenveel doelpunten krijgt. Wat wel een punt zal worden is als een aantal beste nrs 3 straks door zal gaan naar de 2e ronde, en het aankomt op doelsaldo.. Uiteraard zal dan de 10-0 niet meegenomen worden, dat zou niet eerlijk zijn. Waarschijnlijk word het formeel gezien 3-0.Rekkie schreef op maandag 06 juni 2005 @ 23:44:
[...]
Hmm 10 vind ik wel erg veel!
Verwijderd
In totaal dienden er 96 wedstrijden gespeeld te worden.
Hiervan zijn er 74 gespeeld.
Dus nog 22 te gaan
Dus nog 22 te gaan

Er is een probleem in onze poule : Groep D
ik ben : Atletico Madrid en heb 2 wedstrijden nog niet gespeeld, ik moet nog tegen Borussia Dortmund en Galatasaray.
De wedstrijd tegen Borussia Dortmund waren we mee begonnen toen na een 2-1 voorsprong voor mij, na 72 minuten de verbinding ineens weg was
. Nu wil Borussia Dortmund niet de wedstrijd overnieuw doen (2 minuten per helft en 2-1 stand voor mij) Ik heb de tournooi leiding hierover gemeeld, maar die reageerd niet.
Hij wil de wedstrijd niet overdoen omdat zo als het nu staat hij en zijn kamaraad: galatasary doorgaan.
Vervolgens wil Galatasary ook de laatste wedstrijd niet tegen mij spelen, want dan gaat hij zowizo door ( ik heb een aardige kans op overwinning)
Ze spelen dus oneerlijk, b.dormtund (jakob) heeft zelfs gezegd:
» » » J a k o B » Dit weeKend w0rd FeesT (D) doe maar
» » » J a k o B » Dit weeKend w0rd FeesT (D) klaag maar aan
Jarno onsportief gedrag hoor
Jarno moiuhhh
» » » J a k o B » Dit weeKend w0rd FeesT (D) we zijn nu allebei door en we zijn kameraden van mekaar mooier kan niet
» » » J a k o B » Dit weeKend w0rd FeesT (D) ja ckerr
» » » J a k o B » Dit weeKend w0rd FeesT (D) beetje vals spelen mag hea
» » » J a k o B » Dit weeKend w0rd FeesT (D)
» » » J a k o B » Dit weeKend w0rd FeesT (D) whahah
Oftewel, ze spelen vals en wat kan ik eraan doen???
ik ben : Atletico Madrid en heb 2 wedstrijden nog niet gespeeld, ik moet nog tegen Borussia Dortmund en Galatasaray.
De wedstrijd tegen Borussia Dortmund waren we mee begonnen toen na een 2-1 voorsprong voor mij, na 72 minuten de verbinding ineens weg was
Hij wil de wedstrijd niet overdoen omdat zo als het nu staat hij en zijn kamaraad: galatasary doorgaan.
Vervolgens wil Galatasary ook de laatste wedstrijd niet tegen mij spelen, want dan gaat hij zowizo door ( ik heb een aardige kans op overwinning)
Jarno moiuhhh
» » » J a k o B » Dit weeKend w0rd FeesT (D) we zijn nu allebei door en we zijn kameraden van mekaar mooier kan niet
» » » J a k o B » Dit weeKend w0rd FeesT (D)
[ Voor 5% gewijzigd door NO2 op 08-06-2005 11:23 ]
Probeer er alles aan te doen om de wedstrijden toch te spelen (wat jij duidelijk al geprobeerd hebt), mocht dat niet lukken dan worden Dortmund en Galatasaray gediskwalificeerd voor het verdere toernooi wegens het niet spelen van wedstrijden. Aangezien jij ons op de hoogte hebt gesteld (ook via mail zie ik) van de niet gespeelde wedstrijden ben jij wel door. Maar ik stuur nog even een mailtje naar beide heren met het verzoek de wedstrijden te spelen, mochten ze daar niet of negatief op reageren dan worden hun uit het toernooi gegooid. Zo zijn de regels.NO2 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:23:
Er is een probleem in onze poule : Groep D
De wedstrijd tegen Borussia Dortmund waren we mee begonnen toen na een 2-1 voorsprong voor mij, na 72 minuten de verbinding ineens weg was. Nu wil Borussia Dortmund niet de wedstrijd overnieuw doen (2 minuten per helft en 2-1 stand voor mij) Ik heb de tournooi leiding hierover gemeeld, maar die reageerd niet.
Jarno moiuhhh
» » » J a k o B » Dit weeKend w0rd FeesT (D)![]()
Ik ga es ff rondmailen...Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 21:58:
In totaal dienden er 96 wedstrijden gespeeld te worden.
Dus nog 22 te gaan![]()
![]()
Tenzij Galatasaray & Dortmund alsnog besluiten te spelen tegen Atletico Madrid
Ik ga morgen ff een lijst maken van spelers die op dat moment doorgaan (naar aanleiding van de wel of niet gespeelde wedstrijden) en tevens iedereen mailen die nog wedstrijden mist en daardoor niet door kan gaan, ondanks genoeg punten in de poule.
[ Voor 35% gewijzigd door Sport_Life op 08-06-2005 13:56 ]
Verwijderd
Thanx! Heb inmiddels 10-0 ingevuld voor de wedstrijd uit week 22, maar deze is nog niet ingevuld door Neophyte. Daarnaast kan ik de score voor week 17 niet invullen, omdat het mailtje dat ik in die week heb gehad niet meer werkt (de link dan). Denk dat dat komt omdat de wedstrijd nu als 'inhaalwedstrijd' op de site staat. Kan de beheerder misschien een nieuw mailtje sturen naar Neophyte en mij voor deze wedstrijd?Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 22:10:
die link moet blijven werken.. dus wel enigzins gek.. maar aan je verzoek wordt gehoor gegeven om 4u moet je je mailbox nog maar es bekijken, dat geldt ook voor degene die nog wedstrijden niet gespeelt hebben!!
Verwijderd
Thanx voor de mailtjes! Ik hoop dat Neophyte ze ook snel invult.. Heb bij beide wedstrijden (zoals eerder afgesproken) 10-0 voor Olympique Marseille ingevuld.
Belangrijk Update:
Inmiddels is de extra week voorbij en is het tijd geworden om te kijken wie er doorgaan naar de 2e ronde! Een aantal poules hebben 6 wedstrijden gespeeld, hulde daarvoor!
. Hieronder de spelers die door zijn naar de 2e ronde en een eventuele opmerking:
Poule A:
Eerste: -
Tweede: -
Opmerking:
Geen van de spelers hebben voldaan aan het criteria om door te gaan, ik heb ook geen bericht gehad van gemiste wedstrijden, vandaar dat we besloten hebben niemand door te laten gaan.
Poule B:
Eerste: Bayer Leverkusen
Tweede: Villareal
Opmerking:
Villareal mist 1 wedstrijd, maar dat is in overleg vervallen aangezien die wedstrijd toch geen invloed meer had op de poule-plaats.
Poule C:
Eerste: Newcastle United
Tweede: Celtic
Opmerking:
Alle wedstrijden keurig gespeeld!
Poule D:
Eerste: Atletico Madrid
Tweede: Valencia
Opmerking:
Galatasaray en Dortmund uit het toernooi gegooid vanwege zeer onsportief gedrag
Poule E:
Eerste: AS Monaco
Tweede: Tottenham Hotspur
Opmerking:
FC Utrecht heeft 5 wedstrijden niet gespeeld, de rest heeft wel de wedstrijden gespeeld
Poule F:
Eerste: Arsenal
Tweede: Bayern München
Opmerking:
Poule G:
Eerste: Real Madrid
Tweede: AC Milan
Opmerking:
Poule H:
Eerste: Olympique Marseille
Tweede: Deportivo La Coruna
Opmerking:
Schalke 04 en Middlebrough missen wedstrijden, maar die hebben geen invloed op de nummers 1 en 2
Invallers
Eerste: Werder Bremen
Tweede: Juventus
Opmerking:
Zoals je ziet mist Poule A teveel wedstrijden waardoor wij hebben besloten deze hele poule te schrappen. Vandaar dat de 2 beste nummers 3 doorgaan.
Allemaal Gefeliciteerd!
Als je het hier niet mee eens bent kun je mailen naar fifa.toernooi@gmail.com en leg duidelijk uit waarom jij vindt dat het niet klopt. Vergeet ook je nickname en je team niet.
Hoe het nu verder gaat:
Vanavond zal Mangeloos ook iedereen even mailen met de informatie die hier staat en informatie over de 2e ronde. Over de verliezersronde wordt je ook nog geinformeerd, mocht dat nog doorgaan.
Inmiddels is de extra week voorbij en is het tijd geworden om te kijken wie er doorgaan naar de 2e ronde! Een aantal poules hebben 6 wedstrijden gespeeld, hulde daarvoor!
Poule A:
Eerste: -
Tweede: -
Opmerking:
Geen van de spelers hebben voldaan aan het criteria om door te gaan, ik heb ook geen bericht gehad van gemiste wedstrijden, vandaar dat we besloten hebben niemand door te laten gaan.
Poule B:
Eerste: Bayer Leverkusen
Tweede: Villareal
Opmerking:
Villareal mist 1 wedstrijd, maar dat is in overleg vervallen aangezien die wedstrijd toch geen invloed meer had op de poule-plaats.
Poule C:
Eerste: Newcastle United
Tweede: Celtic
Opmerking:
Poule D:
Eerste: Atletico Madrid
Tweede: Valencia
Opmerking:
Galatasaray en Dortmund uit het toernooi gegooid vanwege zeer onsportief gedrag
Poule E:
Eerste: AS Monaco
Tweede: Tottenham Hotspur
Opmerking:
FC Utrecht heeft 5 wedstrijden niet gespeeld, de rest heeft wel de wedstrijden gespeeld
Poule F:
Eerste: Arsenal
Tweede: Bayern München
Opmerking:
Poule G:
Eerste: Real Madrid
Tweede: AC Milan
Opmerking:
Poule H:
Eerste: Olympique Marseille
Tweede: Deportivo La Coruna
Opmerking:
Schalke 04 en Middlebrough missen wedstrijden, maar die hebben geen invloed op de nummers 1 en 2
Invallers
Eerste: Werder Bremen
Tweede: Juventus
Opmerking:
Zoals je ziet mist Poule A teveel wedstrijden waardoor wij hebben besloten deze hele poule te schrappen. Vandaar dat de 2 beste nummers 3 doorgaan.
Allemaal Gefeliciteerd!
Als je het hier niet mee eens bent kun je mailen naar fifa.toernooi@gmail.com en leg duidelijk uit waarom jij vindt dat het niet klopt. Vergeet ook je nickname en je team niet.
Hoe het nu verder gaat:
Vanavond zal Mangeloos ook iedereen even mailen met de informatie die hier staat en informatie over de 2e ronde. Over de verliezersronde wordt je ook nog geinformeerd, mocht dat nog doorgaan.
[ Voor 5% gewijzigd door Sport_Life op 15-06-2005 23:02 ]
Ik heb idd in het weekend me wedstrijden niet in kunnen halen, ik moest vrijdag, zaterdag en zondag werken en ook nog eens overwerken, gewoonweg geen tijd voor gehad dus.
Wens degene die door zijn gegaan iig succes.
Wens degene die door zijn gegaan iig succes.
Verwijderd
Goed zo, onsportievelingen en niet-aan-de-regels-houders eruit gooien!
Succes allemaal in de volgende ronde, en voor wie van toepassing; in de verliezersronde
Succes allemaal in de volgende ronde, en voor wie van toepassing; in de verliezersronde
Verwijderd
werder bremen gefeliciteerd met het bereiken van de volgende ronde, vond het namelijk beetje zielig voor, je : 9 punten na 3 wedstrijden en dan op de laatste dag eruit vliegen.
de rest ook gefeliciteerd natuurlijk.
wanneer vind de loting voor de volgende ronde plaats? en hoe gaat het in z`n werk?
bak 1: alle nummers 1
bak 2: alle nummers 2(en 2x #3)
of ga je willekeurig loten? houd je wel rekening met oude poule tegenstanders want dat is niet leuk om tegen een poule tegenstander te moeten spelen in de 1/8e finale.
verder suc6 allemaal namens de winnaar van groep G(echt een bizarre poule was het trouwens)
de rest ook gefeliciteerd natuurlijk.
wanneer vind de loting voor de volgende ronde plaats? en hoe gaat het in z`n werk?
bak 1: alle nummers 1
bak 2: alle nummers 2(en 2x #3)
of ga je willekeurig loten? houd je wel rekening met oude poule tegenstanders want dat is niet leuk om tegen een poule tegenstander te moeten spelen in de 1/8e finale.
verder suc6 allemaal namens de winnaar van groep G(echt een bizarre poule was het trouwens)
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2005 12:58 . Reden: typo ]
Zit ik nog niet met je in de eventuele verliezerspoule!
.
Verwijderd
Mangeloos heeft het er maar druk mee 
Loten voor het toernooi en werken aan de Leaguewebsite.
Respectttt
Loten voor het toernooi en werken aan de Leaguewebsite.
Respectttt
Vaag dat ik daar niet van op de hoogte ben.. daar het immers om mij gaat.Sport_Life schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:09:
[
Opmerking:
Villareal mist 1 wedstrijd vanwege een tegenstander die niet op kwam dagen, maar daarover ben ik tijdig op de hoogte gebracht.
Dus ik bij buiten mijn eigen weten om... niet komen opdagen
Oh ja, klachten sturen mag, maar doe dit dan wel netjes
anders is er geen discussie mogelijk en maakt het de kansen om de volgende keer weer mee te doen alleen maar kleiner.
Ik had het misschien een beetje verkeerd verwoord, maar de wedstrijd had toch geen invloed meer op de poule-plaats vandaar dat ik er niet achteraan gegaan ben. Van Villareal kreeg ik een mailtje dat jij moeilijk bereikbaar zou zijn.Rekkie schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 09:48:
[...]
Vaag dat ik daar niet van op de hoogte ben.. daar het immers om mij gaat.
Dus ik bij buiten mijn eigen weten om... niet komen opdagen
[ Voor 21% gewijzigd door Sport_Life op 15-06-2005 16:35 ]
Ja ok. Dat was inderdaad zo. Maar ja met een kind aanstaande moet er het één en ander geregeld worden hè. Daar komt bij dat ik net een nieuwe auto heb, dus deze moest ook getest worden... en daar had ik afgelopen weekend net ff de tijd voor.Sport_Life schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 16:33:
Oh ja, klachten sturen mag, maar doe dit dan wel netjesanders is er geen discussie mogelijk en maakt het de kansen om de volgende keer weer mee te doen alleen maar kleiner.
[...]
Ik had het misschien een beetje verkeerd verwoord, maar de wedstrijd had toch geen invloed meer op de poule-plaats vandaar dat ik er niet achteraan gegaan ben. Van Villareal kreeg ik een mailtje dat jij moeilijk bereikbaar zou zijn.
Ik heb het aangepastRekkie schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:41:
[...]
Ja ok. Dat was inderdaad zo. Maar ja met een kind aanstaande moet er het één en ander geregeld worden hè. Daar komt bij dat ik net een nieuwe auto heb, dus deze moest ook getest worden... en daar had ik afgelopen weekend net ff de tijd voor.