Nou het gaat in mijn geval niet om etenswaren e.d. Van nature gewoon een vette huid. Vooral mijn gezicht, maar blijkbaar ook mijn vingers. Ik kan mijn handen wassen, een uur gaan gamen en vervolgens is die muis toch ranzig. Ik heb ook meestal een handoek in de buurt, vooral 's zomers als het warmer is.
De mx510 heeft gladde knoppen bovenop en ruwe zijkanten. De Diamondback heeft ruwe knoppen bovenop en gladde zijkanten. Ik zie wel hoe het gaat, maar ik denk dat "vuile" zijkanten me minder zullen ergeren dan de bovenkant.
Uiteindeljk gaat het me om het gebruiksgemak. De mx510 zorgt bij mij voor een heel onnatuurlijke houding van mijn hand.
Ik heb zaterdag j.l. (04-06-05) een Razorback Diamond Plasma LE en een eXactbundle besteld. Vanochtend (07-06-05) werd er een vrij grote doos bezorgd. Levering na 1 werkdag, erg netjes. Ik woon dan wel in de buurt van de Duitse grens (Europese Razer-leverancier is in Duitsland gevestigd), maar goed.
Zoals gezegd, grote doos, veel verpakkingsmateriaal, alles keurig netjes en onbeschadigd aangekomen. Ik ben al erg te spreken over de eXactmat inclusief polssteun (met rubberen mat die onder de muismat komt te liggen zodat de boel bij elkaar blijft en je polssteun niet verschuift, erg handig). De muis ga ik zometeen eens uitpakken en dan edit ik dit bericht wel. In combinatie met mijn onderarmsteun is dit nu al erg comfortabel.
/////
Ik beschik niet over een degelijke digitale camera, dus niet over de kwaliteit gaan zeuren. Voor de mensen die behoefte hebben aan foto's die niet gephotoshopped zijn volgt hier een voorbeeldje:
Meer foto's vind je
HIER
Het LAN-tasje dat bijgeleverd wordt is ook best melig. In elk geval beter dan de plastic tas waar ik normaal mijn zooi in dump. xD
[
Voor 17% gewijzigd door
Verwijderd op 07-06-2005 19:21
]