Hier een aantal mooie foto's door iemand gemaakt die em binnen hebt gekregen.
http://razer.tigga.org/phpBB2/viewtopic.php?p=38635#38635
Verwijderd
En je weet cker dat dit veilig is?Magnoon schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 08:33:
http://inkoopacties.net/ia/v89kljt7
Hier kan je de diamondback plasma bestellen in nederland, voor een goedkope prijs. Dit is een inkoopactie en alle muizen komen vanuit duitsland waar ze wel gewoon leverbaar zijn.
Maar wees snel, want de actie zit al in zijn afrondfase!
Verwijderd
de hoofdknoppen ''SCHIJNEN'' iets minder klikweerstand te bieden.Aham brahmasmi schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 13:17:
LoL, wat een moeite voor blauwe LED'jes ipv rooie.Alhoewel er nog wel kleine verschillen zijn (de Plasma Edition schijnt ook de 3080 sensor te hebben ipv de 3070, die zonder drivers de 1 pixel skip heeft; en de hoofdknoppen schijnen iets minder klikweerstand te bieden), zou ik gewoon voor een DB Magma gaan.
Omdat 'ie slecht leverbaar is.Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 13:34:
[...]
de hoofdknoppen ''SCHIJNEN'' iets minder klikweerstand te bieden.
je weet het dus niet cker, totdat je hem zelf hebt uitgeprobeerd.
De plasma editie is gewoon mooier, zoals iedereen kan zien. De specs zijn hetzelfde.
Waarom zou je dan niet voor de mooiere gaan?
[ Voor 11% gewijzigd door Aham brahmasmi op 14-06-2005 14:55 ]
Verwijderd
Zover ik weet zit er gewoon een A3070 chip op met nieuwere firmware (kun je flashen met de juiste hardware), helaas niet via USB.Aham brahmasmi schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 13:17:
LoL, wat een moeite voor blauwe LED'jes ipv rooie.Alhoewel er nog wel kleine verschillen zijn (de Plasma Edition schijnt ook de 3080 sensor te hebben ipv de 3070, die zonder drivers de 1 pixel skip heeft; en de hoofdknoppen schijnen iets minder klikweerstand te bieden), zou ik gewoon voor een DB Magma gaan.
ff mierenneuken, het is Razer Blueprints forum, geen officieel Razer forum ofzoAham brahmasmi schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:53:
[...]
Omdat 'ie slecht leverbaar is.
Over die lagere klikweerstand: dat staat gewoon te lezen op het Razer forum waar al een linkje van gepost was bovenaan de pagina.
Mooier of niet is natuurlijk ook maar een kwestie van smaak. Blauwe LEDjes zitten tegenwoordig bijna overal in.
[ Voor 34% gewijzigd door Kanarie op 14-06-2005 18:26 ]
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Verwijderd
Als de betaling is bevestigd, ben je er dan zeker van dat je wat je hebt besteld, ook krijgt?Magnoon schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 19:57:
Hier een aantal mooie foto's door iemand gemaakt die em binnen hebt gekregen.
Verwijderd
Degene die het eerst hebben betaald krijgen de eerste muizen tog?Magnoon schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 12:43:
in principe wel, als de muizen niet te leveren zijn dan krijg je je geld teruggestort of een andere muis. Je kan natuurlijk nooit 100% sure zijn, als je dat wel wilt zijn moet je goed zoeken in winkels
In principe krijgt iedereen ze tegelijk, behalve als er niet genoeg plasma muizen leverbaar zijn krijgen de mensen die als eerst betaald hebben, de eerste muizen.Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 13:34:
[...]
Degene die het eerst hebben betaald krijgen de eerste muizen tog?
nou kost hij er voortaan 59.95 aan de internet site te zien (op de voorpagina www.computerland.nl) en de magma en cameleon kosten er wel maar 49.95Smarty_6000 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 14:37:
Net maar is even naar de computerland hier in haarlem gefietst om zo;n mooi razortje op de kop te tikken (dacht aan zo'n magma of chameleon) hadden ze de plasma le al liggen en voor maar 49,95![]()
dus meteen meegenomen en ik moet zeggen heerlijk die muis zeg
Verwijderd
dan haal jij hem toch mooi voor 41 euroVerwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 08:59:
Maar 49.95? Pff dat vind ik nogal wat, als je er voor 41 euro aan kan komen....
Verwijderd
Ik zie dat jij ook op inkoopactie een muis hebt besteld. Mijn nick op IA is: ToRmenToR.
Verwijderd
Aah ik zie het nu, was cker niet egt wakker toen ik zat te lezenSpacejam schreef op maandag 27 juni 2005 @ 20:05:
ik heb hem nog niet ik reageerde alleen eropwas iemand anders die hem voor 49 euro had de prijs op de ia is trouwens 44,50
Hope for the best, prepare for the worst...
Verwijderd
Ach, had er toch ook één voor mij meegenomen man. Dikke handel hier voeren op ut forumwenneyhanney schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 12:44:
Vandaag een Diamondback Plasma LE voor 35 eurogekocht (in China) + een Rantopad PT & een set muisglijders. In totaal ben ik 39.5 euro kwijt. Thuisgekomen meteen paar headshot gemaakt in UT2004.
Ik vind Diamondback een van de beste muis!
[ Voor 4% gewijzigd door MaTr1x op 22-07-2005 15:51 ]
Verwijderd
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Verwijderd
Geen problemen met een Icemat Black.Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 20:00:
Is de Diamondback Razor relax op een icemat ? Kheb hem op de hcc beurs getest op zoeen razor matje gleed wel oke, maar op een icemat. Doettie et daar goed op ?
Als het goed is maakt dit voor de Diamondback niet uit.Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 22:26:
Mja ik heb een witte, geen verschil toch ?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq