Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnoon
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-08 12:07
Hier een aantal mooie foto's door iemand gemaakt die em binnen hebt gekregen.

http://razer.tigga.org/phpBB2/viewtopic.php?p=38635#38635

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Klote zooi!

Ik had de plasma + muismat afgelopen zondag besteld, maar tot op heden niks binnen.. Dus ik een mailtje gestuurd naar de razershop. Blijkt dat ie al is afgeleverd!

Maarja niet bij mn buurman iig want die heeft een andere naam dan diegeen die hem heeft getekend voor ontvangst (en ik heb ook geen briefje gezien). Dus ik de pakettendienst bellen die hem heeft afgeleverd, maar die konden ook niks doen en dus moest ik contact opnemen met razer shop om aan hun te vertellen dat ik hem nog niet heb en nog niet heb ontvangen en zeker niet heb getekend.

Dus dat had ik vanmiddag gedaan, kom ik vanavond thuis bekijk de attachment die bij een eerder mailtje van razer shop zat.. Blijkt dat ze de postcode verkeerd hebben ingevuld/overgenomen. Dus iemand anders heeft hem gewoon aangenomen :(

Ik naar het adres met die andere postcode en mijn huisnummer (zit hier niet zo heel ver vandaan), maar mevrouw Ali wist van niks (de letters van de postcode ontbraken ook dus het kan zijn dat ie ergens anders nog is afgeleverd).

Het is duidelijk de fout van razershop, maar stel ze verzenden het opnieuw dan kan ik natuurlijk fluiten naar de plasma editie :/

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de Razer DB Plasma editie al helemaal uitverkocht ofzo:?
Ik zit al maanden te wachten, en krijg steeds een e-mail dat hij weer word uitgesteld.
Pff lekker hoor. Ik denk dat ik nu nooit meer een de Plasma editie kom :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EN JAH HOOR! :( Alles uitverkocht! SH*T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Ze hebben vandaag een nieuwe muis + muismat verzonden naar mij, hopelijk nog wel de plasma versie. Maar iig wel goede service (mag ook wel, was niet mijn fout).

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnoon
http://inkoopacties.net/ia/v89kljt7

Hier kan je de diamondback plasma bestellen in nederland, voor een goedkope prijs. Dit is een inkoopactie en alle muizen komen vanuit duitsland waar ze wel gewoon leverbaar zijn.

Maar wees snel, want de actie zit al in zijn afrondfase!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier die tog de razer plasma niet lekker vind, en um wil verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magnoon schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 08:33:
http://inkoopacties.net/ia/v89kljt7

Hier kan je de diamondback plasma bestellen in nederland, voor een goedkope prijs. Dit is een inkoopactie en alle muizen komen vanuit duitsland waar ze wel gewoon leverbaar zijn.

Maar wees snel, want de actie zit al in zijn afrondfase!
En je weet cker dat dit veilig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik zie dat jij ook een aantal dingen hebt besteld. Nu hopen dat ik de muis zo snel mogelijk binnen heb, want ik heb al betaald :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
LoL, wat een moeite voor blauwe LED'jes ipv rooie. :D Alhoewel er nog wel kleine verschillen zijn (de Plasma Edition schijnt ook de 3080 sensor te hebben ipv de 3070, die zonder drivers de 1 pixel skip heeft; en de hoofdknoppen schijnen iets minder klikweerstand te bieden), zou ik gewoon voor een DB Magma gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aham brahmasmi schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 13:17:
LoL, wat een moeite voor blauwe LED'jes ipv rooie. :D Alhoewel er nog wel kleine verschillen zijn (de Plasma Edition schijnt ook de 3080 sensor te hebben ipv de 3070, die zonder drivers de 1 pixel skip heeft; en de hoofdknoppen schijnen iets minder klikweerstand te bieden), zou ik gewoon voor een DB Magma gaan.
de hoofdknoppen ''SCHIJNEN'' iets minder klikweerstand te bieden.
je weet het dus niet cker, totdat je hem zelf hebt uitgeprobeerd.
De plasma editie is gewoon mooier, zoals iedereen kan zien. De specs zijn hetzelfde.
Waarom zou je dan niet voor de mooiere gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 13:34:
[...]

de hoofdknoppen ''SCHIJNEN'' iets minder klikweerstand te bieden.
je weet het dus niet cker, totdat je hem zelf hebt uitgeprobeerd.
De plasma editie is gewoon mooier, zoals iedereen kan zien. De specs zijn hetzelfde.
Waarom zou je dan niet voor de mooiere gaan?
Omdat 'ie slecht leverbaar is. :z

Over die lagere klikweerstand: dat staat gewoon te lezen op het Razer forum waar al een linkje van gepost was bovenaan de pagina.
Mooier of niet is natuurlijk ook maar een kwestie van smaak. Blauwe LEDjes zitten tegenwoordig bijna overal in. :P

[ Voor 11% gewijzigd door Aham brahmasmi op 14-06-2005 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, dat heb je als de muis limited edition is. Het is idd een kwestie van smaak, maar waarom staat de Plasma als nr2 bij populairste muizen. Ik heb gelukkig nog een site gevonden, die hem nog als enige leverd als Nederlands verkoper. Als ik hem dan niet krijg, dan moet ik tog maar voor de magma gaan denkik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:20

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Aham brahmasmi schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 13:17:
Zover ik weet zit er gewoon een A3070 chip op met nieuwere firmware (kun je flashen met de juiste hardware), helaas niet via USB.
Aham brahmasmi schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:53:
[...]
Omdat 'ie slecht leverbaar is. :z

Over die lagere klikweerstand: dat staat gewoon te lezen op het Razer forum waar al een linkje van gepost was bovenaan de pagina.
Mooier of niet is natuurlijk ook maar een kwestie van smaak. Blauwe LEDjes zitten tegenwoordig bijna overal in. :P
ff mierenneuken, het is Razer Blueprints forum, geen officieel Razer forum ofzo :)

[ Voor 34% gewijzigd door Kanarie op 14-06-2005 18:26 ]

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

\o/ Ik heb m dan toch binnen (met de mat), super support van razershop :D

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ehorde/GoT/razerDPLE1.jpg

1e indruk, een stuk sneller dan mn vorige muis, glijd super, knoppen klikken precies goed, niet te hard niet te zacht. Het scrollwieltje is stroperiger dan mn oude muis, maar dat voelt eigenlijk een stuk beter (solide) aan (bij de andere kreeg je eerder het idee alsof hij uitelkaar ging vallen).

Ik ben links dus de rechter zijkant knoppen zijn opzich nog goed met de duim te gebruiken, maar de linker zijkant knoppen niet echt (gebruik ik wel voor de on-fly sensitivity). Hoewel als ik mn pink opzij druk bedien ik de achterste knop, dus opzich nog wel bruikbaar...

Verder geen felle sensor led (love the IR :P) en mooi blauw uiteraard :9

De muismat glijd ook super. Ik heb eigenlijk nooit een echte goede muismat gehad, dus dan is dit helemaal al geweldig.

Al met al een tevreden klant O+

(15 minuten in bezit :P)

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty_6000
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11-2020
Net maar is even naar de computerland hier in haarlem gefietst om zo;n mooi razortje op de kop te tikken (dacht aan zo'n magma of chameleon) hadden ze de plasma le al liggen en voor maar 49,95 >:)
:P dus meteen meegenomen en ik moet zeggen heerlijk die muis zeg :9

-=Mijn PC Specs=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magnoon schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 19:57:
Hier een aantal mooie foto's door iemand gemaakt die em binnen hebt gekregen.

http://razer.tigga.org/phpBB2/viewtopic.php?p=38635#38635
Als de betaling is bevestigd, ben je er dan zeker van dat je wat je hebt besteld, ook krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnoon
in principe wel, als de muizen niet te leveren zijn dan krijg je je geld teruggestort of een andere muis. Je kan natuurlijk nooit 100% sure zijn, als je dat wel wilt zijn moet je goed zoeken in winkels :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magnoon schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 12:43:
in principe wel, als de muizen niet te leveren zijn dan krijg je je geld teruggestort of een andere muis. Je kan natuurlijk nooit 100% sure zijn, als je dat wel wilt zijn moet je goed zoeken in winkels :p
Degene die het eerst hebben betaald krijgen de eerste muizen tog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnoon
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 13:34:
[...]

Degene die het eerst hebben betaald krijgen de eerste muizen tog?
In principe krijgt iedereen ze tegelijk, behalve als er niet genoeg plasma muizen leverbaar zijn krijgen de mensen die als eerst betaald hebben, de eerste muizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En weet je ook wanneer ze alles opsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnoon
Ik raad je aan om het vragentopic bij die inkoopactie te lezen, de laaste pagina('s) gaan over de vooruitgang en de planning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Smarty_6000 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 14:37:
Net maar is even naar de computerland hier in haarlem gefietst om zo;n mooi razortje op de kop te tikken (dacht aan zo'n magma of chameleon) hadden ze de plasma le al liggen en voor maar 49,95 >:)
:P dus meteen meegenomen en ik moet zeggen heerlijk die muis zeg :9
nou kost hij er voortaan 59.95 aan de internet site te zien (op de voorpagina www.computerland.nl) en de magma en cameleon kosten er wel maar 49.95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty_6000
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11-2020
ik hoefde maar 49,95 af te rekenen , zker een foutje van ze :+ heb ik ffe mazzel :P

-=Mijn PC Specs=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar 49.95? Pff dat vind ik nogal wat, als je er voor 41 euro aan kan komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds 1 dag de Razer DB Plasma, had hiervoor een MX510. Ik dacht eerst: van 800dpi naar 1600dpi, dat verschil merk je toch niet. Daar heb ik me dus even in vergist. Vooral met gamen is het super, en de Razer is net een stukje "sportiever" zoals al vaker genoemd is, dan de Logitech serie.

Erg tevreden 8) _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 08:59:
Maar 49.95? Pff dat vind ik nogal wat, als je er voor 41 euro aan kan komen....
dan haal jij hem toch mooi voor 41 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spacejam schreef op zondag 26 juni 2005 @ 15:23:
[...]

dan haal jij hem toch mooi voor 41 euro :)
Ik zie dat jij ook op inkoopactie een muis hebt besteld. Mijn nick op IA is: ToRmenToR.
Als je al een plasma hebt, waarom bestel je bij IA ook nog één?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
ik heb hem nog niet ik reageerde alleen erop :) was iemand anders die hem voor 49 euro had de prijs op de ia is trouwens 44,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spacejam schreef op maandag 27 juni 2005 @ 20:05:
ik heb hem nog niet ik reageerde alleen erop :) was iemand anders die hem voor 49 euro had de prijs op de ia is trouwens 44,50
Aah ik zie het nu, was cker niet egt wakker toen ik zat te lezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herzeleid
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 09:22
En tel daar nog minstens 6eu verzendkosten bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Herzeleid schreef op zondag 03 juli 2005 @ 14:24:
En tel daar nog minstens 6eu verzendkosten bij ;)
DAt heb ik er cker wel voor over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wenneyhanney
  • Laatst online: 02-09 08:06
Vandaag een Diamondback Plasma LE voor 35 euro :P gekocht (in China) + een Rantopad PT & een set muisglijders. In totaal ben ik 39.5 euro kwijt. Thuisgekomen meteen paar headshot gemaakt in UT2004.

Ik vind Diamondback een van de beste muis!

Hope for the best, prepare for the worst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wenneyhanney schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 12:44:
Vandaag een Diamondback Plasma LE voor 35 euro :P gekocht (in China) + een Rantopad PT & een set muisglijders. In totaal ben ik 39.5 euro kwijt. Thuisgekomen meteen paar headshot gemaakt in UT2004.

Ik vind Diamondback een van de beste muis!
Ach, had er toch ook één voor mij meegenomen man. Dikke handel hier voeren op ut forum :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
ik heb hem vandaag binnen gekregen echt een top muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:13
Ik heb dus gisteren de Plasma van Razer binnengehad en wat me dus gelijk opviel was dat de LED's helemaal niet zo fel zijn als op de foto's maar dat vonden jullie dus ook al. Hoeveel LEDs zitten er eigenlijk in, ik zie er eentje naast het scroll wheel, en eentje in het midden, meer brandt er niet :?
Tevens zie ik bij mij onderaan helemaal geen rood LEDje branden voor de tracking terwijl de muis het wel gewoon doet. Ik vind trouwens de muis wel erg sensitive. Ik heb de sensitivity al teruggeschroefd naar 4.0 om een beetje redelijk BF2 te kunnen spelen.
edit:
Ik had wel al de sensitivity in BF2 op 3.50 staan ipv default.
Misschien handig om de muisdrivers weer te deïnstalleren?

Ik had al een Ratpadz GS mousepad en ik gebruik daar al drie jaar een Microsoft Intellimouse Optical 5-button Special Edition bij die ik had voorzien van teflon Mouseskates en ik moet zeggen dat die toch eigenlijk ietsje beter in de hand ligt. Tevens zijn de thumb en right button op de MS muis beter voor browsen (back en forward) dan die priegelige buttons aan de zijkant van de Plasma. De Plasma is idd wel iets preciezer dan de MS heb ik gemerkt en zeker met die hoge sensitivity is dat erg snel, eigenlijk wel veels te snel voor mij en daarom heb ik die snelheid wat teruggeschroefd, volgens mij word ik oud :+

[ Voor 4% gewijzigd door MaTr1x op 22-07-2005 15:51 ]

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje ik speel Half-life op mijn windows 98 al 7 jaar . ik speel op win 98 omdat daar mijn a3d het lekkerste op draaid. Nu heb ik al een tijdje een nieuwe muis razer daimondback plasma.Nu mijn vraag als ik snel beweeg met mijn muis op de desktop of in mijn game kan hij het niet aan als ik snelle moves maak dan gaat die pijltje trillen.wat moet ik doen? is daar een prog voor dat hij die muis kan verwerken naar 1000 hz want zit nu maaar op 120 hz

groetjes Daniel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Windows 98 ondersteunt geen muizen met een 16 bit datapath, daarom heb je problemen.

Hier is geen oplossing voor.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de Diamondback Razor relax op een icemat ? Kheb hem op de hcc beurs getest op zoeen razor matje gleed wel oke, maar op een icemat. Doettie et daar goed op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 20:00:
Is de Diamondback Razor relax op een icemat ? Kheb hem op de hcc beurs getest op zoeen razor matje gleed wel oke, maar op een icemat. Doettie et daar goed op ?
Geen problemen met een Icemat Black.
De standaard voetje van een Diamondback glijden al goed over het oppervlak van een Icemat. Toch slijten de voetjes dusdanig snel op een Icemat dat het raadzaam is om teflon tape of hyperglide voetjes bij de hand te hebben.

Zelf vond ik dit dusdanig vervelend dat ik mijn Icemat van de hand gedaan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja ik heb een witte, geen verschil toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 22:26:
Mja ik heb een witte, geen verschil toch ?
Als het goed is maakt dit voor de Diamondback niet uit.

Pagina: 1 2 3 Laatste