Wtf? is dat for real? Ik check 't morgen wel even op m'n eigen PSP+wipeout, nu even geen zin
Wat doe je dan zo laat nog op!.. ga rusten!!Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 01:18:
[...]
heeeee ik ga morgen toevallig trouwen man met Karen!![]()
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Verwijderd
Tips voor je PSP, o.m. hoe je Ebooks kun gebruiken, en hoe je Non-Duo Memory Sticks kunt gebruiken...
http://games.slashdot.org...238.shtml?tid=212&tid=207
En er is al een Webbrowser gevonden in het spel Wipeout Pure:
http://www.fumanchuu.com/pspdev/
http://www.pspondering.com/
En voor de mensen zonder PSP die eens willen kijken wat Illumines precies voor spel is waar iedereen het overheeft...Er bestaat ook een Windows-versie, te downloaden @
http://www.download.com/I...10363589.html?tag=lst-0-1
http://games.slashdot.org...238.shtml?tid=212&tid=207
En er is al een Webbrowser gevonden in het spel Wipeout Pure:
http://www.fumanchuu.com/pspdev/
http://www.pspondering.com/
En voor de mensen zonder PSP die eens willen kijken wat Illumines precies voor spel is waar iedereen het overheeft...Er bestaat ook een Windows-versie, te downloaden @
http://www.download.com/I...10363589.html?tag=lst-0-1
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2005 09:52 ]
Verwijderd
Bedankt Cowboy! Goede links.
[Grote Edit]
[Grote Edit]
[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2005 10:23 ]
Het lijkt mij niet de bedoeling om dit topic uitgebreid als marktplaats te gaan gebruiken, ik zou je post gewoon even editen dat mensen je kunnen mailen voor meer info
Verwijderd
Oud nieuws; maar toch misschien wel handig. Er zijn 5 "echte" online games:
http://www.gamespot.com/news/2005/02/08/news_6118191.html
Wie heeft er trouwens NBA? Hoe bevalt het?
Ik had NBA besteld, maar ik heb mijn order bij dvdboxoffice gecancelled omdat ze toch niets leveren-Daniël- schreef op zondag 27 maart 2005 @ 10:23:
Oud nieuws; maar toch misschien wel handig. Er zijn 5 "echte" online games:
Verwijderd
Zijn zeer verschillende reviews. op NLgamer.com staat een 8,9.
Welke heb je nu besteld?
Wie speelt er online met NBA en/of Twisted Metal?
Welke heb je nu besteld?
Na het doorlezen van een aantal reviews heb ik:-Daniël- schreef op zondag 27 maart 2005 @ 10:32:
Zijn zeer verschillende reviews. op NLgamer.com staat een 8,9.
Welke heb je nu besteld?
Wipeout pure
Twisted Metal
Limunes
Besteld, eigenlijk wil ik nog veel meer spellen maar dan gaat je geld zo hard
Verwijderd
w00t! Ook twisted metal. Heb je een hotspot thuis?BreeeZe schreef op zondag 27 maart 2005 @ 10:37:
[...]
Na het doorlezen van een aantal reviews heb ik:
Wipeout pure
Twisted Metal
Limunes
Besteld, eigenlijk wil ik nog veel meer spellen maar dan gaat je geld zo hard
Offcourse-Daniël- schreef op zondag 27 maart 2005 @ 10:42:
[...]
w00t! Ook twisted metal. Heb je een hotspot thuis?
Ik heb trouwens al RR online gespeeld via X-link Kai, zoek maar eens in het vorige topic, daar staan een aantal posts van mij over dit onderwerp
Breeze, werkt dat online gebeuren thuis ondertussen goed? Loopt het een beetje, of nog veel last van lag? Jij had een laptop, of niet? Wil op zich wel een wireless netwerkkaart kopen, maar zou graag zeker weten dat die ook werkt, aangezien ik er 3 geprobeerd heb ondertussen
Haters everywhere but I don’t really care
Ik heb al even niet meer gespeeld, maar wat ik gespeeld heb liep goed, zeker als je tegen europeanen raced.matthijst schreef op zondag 27 maart 2005 @ 12:53:
Breeze, werkt dat online gebeuren thuis ondertussen goed? Loopt het een beetje, of nog veel last van lag? Jij had een laptop, of niet? Wil op zich wel een wireless netwerkkaart kopen, maar zou graag zeker weten dat die ook werkt, aangezien ik er 3 geprobeerd heb ondertussen
Het werkt op kai ook beter als je een private arena aanmaakt, dan storen de andere verbindingen niet zeg maar, als je in de main arena blijft en daar speelt heb je nog wel eens dat in jouw game 1 van de andere de hele race niet beweegt en vice versa terwijl hij wel gewoon rijd en het ook meetelt.
Ik heb idd een laptop en gebruik een asus pcmcia kaartje, het gaat erom dat er een broadcom of een ehm.. naam vergeten.. chipset op zit (staat wel in het vorige topic
YEP ik heb exact die mail ookBreeeZe schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 16:32:
[...]
LOL![]()
Hopelijk is mijn order cancellation ontvangen
"This is an automatically generated Delivery Status Notification.
THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY.
YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE.
Delivery to the following recipients has been delayed.
orders@dvdboxoffice.com
"
Nu maar wel hopen dat mijn order gecancelled is want ik heb dezelfde bestelling bij VideoGamePlus (canada) gedaan
http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg
cypress3d schreef op zondag 27 maart 2005 @ 13:23:
-knip-
Nu maar wel hopen dat mijn order gecancelled is want ik heb dezelfde bestelling bij VideoGamePlus (canada) gedaan
Bijna dezelfde order dan..
Maar mocht het mis gaan kan je de games altijd wel via marktplaats kwijt ofzo
[ Voor 14% gewijzigd door BreeeZe op 27-03-2005 13:39 ]
Verwijderd
Weet iemand of je de downloads van Wipeout ook gewoon kan downloaden en op je MS kan zetten ?
Verwijderd
Jep dat is noodzakelijk-Daniël- schreef op zondag 27 maart 2005 @ 14:51:
Ik stel m'n vraag nog maar eens dan. Is een memorystick nodig om je save's op te slaan?
Verwijderd
Ok, dankje!
Ga denk ik Tony Hawk Underground Remix 2 en Ridge Racer kopen. Zit alleen te twijfelen, misschien moet ik ipv Tony Hawk toch maar Twisted Metal nemen.
Wat raden jullie mij aan? Ik moet tot 25 Mei doorkomen; dan komt GT Mobile uit; volgens Lik-Sang.
Ga denk ik Tony Hawk Underground Remix 2 en Ridge Racer kopen. Zit alleen te twijfelen, misschien moet ik ipv Tony Hawk toch maar Twisted Metal nemen.
Wat raden jullie mij aan? Ik moet tot 25 Mei doorkomen; dan komt GT Mobile uit; volgens Lik-Sang.
Verwijderd
Kan ik ophalen in delft ;-)-Daniël- schreef op zondag 27 maart 2005 @ 15:32:
Zeg Kyddl, hoeveel kost een value pack bij jou? Japans svp. Kan ik ophalen in Leiden?

Verwijderd
Je kan hem beter gaan mailen.. voor prijzen.. en vragen..-Daniël- schreef op zondag 27 maart 2005 @ 15:32:
Zeg Kyddl, hoeveel kost een value pack bij jou? Japans svp. Kan ik ophalen in Leiden?
de mail staat op ze profile
dat gaat stuk sneller hehe...
Ik kan je iig al zeggen, als je van THPS houdt, dan MOET je THUG hebben-Daniël- schreef op zondag 27 maart 2005 @ 15:12:
Ok, dankje!
Twisted Metal had ik gister even in de winkel gespeeld, maar 'k vond 'm eigenlijk erm, mjah, niet mijn spel
Verwijderd
Hallo,
Krijg je ook bij een pakket een USB kabel?(voor dingen over te zetten)
Zo ja, bij welke pakket? Zo nee, is het gewoon een standaard usb, maar dan wel van zo'n klein kopje naar een normale usb?(of zijn er nog speciale)
BTW nice TS
Krijg je ook bij een pakket een USB kabel?(voor dingen over te zetten)
Zo ja, bij welke pakket? Zo nee, is het gewoon een standaard usb, maar dan wel van zo'n klein kopje naar een normale usb?(of zijn er nog speciale)
BTW nice TS
Nee, je krijgt geen USB kabel erbij, je moet een MINI-B connector USB kabel halen; gemakshalve is dat zeg maar de kleine stekker (je hebt ook nog een MINI-A dus vraag expliciet naar de MINI-B)
Of aan mijBreeeZe schreef op zondag 27 maart 2005 @ 13:38:
[...]
Me too !
Bijna dezelfde order dan..
Maar mocht het mis gaan kan je de games altijd wel via marktplaats kwijt ofzo
Verwijderd
Dus ik kan hem ook gewoon bij de mediamarkt kopen? gewoon zeggen dat ik een MINI-B USB connector wil?prototype schreef op zondag 27 maart 2005 @ 17:30:
Nee, je krijgt geen USB kabel erbij, je moet een MINI-B connector USB kabel halen; gemakshalve is dat zeg maar de kleine stekker (je hebt ook nog een MINI-A dus vraag expliciet naar de MINI-B)
En is deze special ovor de PSP(dus bij release van de psp is hij er pas @ mediamarkt)? Of is dit ook voor iets anders?
Verwijderd
Kabel kan je gewoon kopen zijn dus al verkrijgbaar.Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 17:39:
[...]
Dus ik kan hem ook gewoon bij de mediamarkt kopen? gewoon zeggen dat ik een MINI-B USB connector wil?
En is deze special ovor de PSP(dus bij release van de psp is hij er pas @ mediamarkt)? Of is dit ook voor iets anders?
Ik had het geluk dat bij het fototoestel van me ouders dezelfde kabel zat als die ik voor me PSP nodig heb.
Verwijderd
Kun je met een Japanse Ridge Racers tegen een Amerikaanse Ridge Racers, via Xai bijvoorbeeld?
Verwijderd

Dit schema snap ik niet helemaal.
Betekent dit dat voor games etc. de PSP regio vrij is, en voor films kan je ook ui japan halen, maar niet uit USA?
ps. Er staat in de TS, dat je in de handleiding moet kijken voor een firmware update, dus de handleiding die je bij de PSP krijgt, of een handleiding op het internet?
Ja films uit de VS werken niet op een JAP of EU PSP.
De games zijn wel regio vrij dus die werken op elke PSP.
De games zijn wel regio vrij dus die werken op elke PSP.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
dat heeft meerdere mensen al gevraagd.. aub leest die vorige berichten enzo...-Daniël- schreef op zondag 27 maart 2005 @ 18:33:
Kun je met een Japanse Ridge Racers tegen een Amerikaanse Ridge Racers, via Xai bijvoorbeeld?
het kan niet samen gespeeld worden.. andere talen...
De handleiding staat op Begin Topic...Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 19:12:
[afbeelding]
Betekent dit dat voor games etc. de PSP regio vrij is, en voor films kan je ook ui japan halen, maar niet uit USA?
ps. Er staat in de TS, dat je in de handleiding moet kijken voor een firmware update, dus de handleiding die je bij de PSP krijgt, of een handleiding op het internet?
Verwijderd
Weet iemand wat de winkelprijzen van PSP spellen zijn in VS.
Ik zit te denken een kennis daar te vragen mij paar spellen op te sturen namenlijk.
Ik zit te denken een kennis daar te vragen mij paar spellen op te sturen namenlijk.
kijk b.v. eens op www.ebgames.com, schijnt een grote keten te zijn in the usaVerwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 19:16:
Weet iemand wat de winkelprijzen van PSP spellen zijn in VS.
Merk wel op dat dit prijzen zijn zonder belasting en dan bedoel ik US tax; reken er voor de zekerheid nog zo'n 8,5% overheen (was de tax van de staat waar m'n tante woont).BreeeZe schreef op zondag 27 maart 2005 @ 19:37:
[...]
kijk b.v. eens op www.ebgames.com, schijnt een grote keten te zijn in the usa
Ik heb dat schema'tje gemaakt. Het toont van elke PSP de overeenkomstige vlakken aan (groen) en de niet-overeenkomstige vlakken (rood).Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 19:12:
[afbeelding]
Alle 3 PSP's van elke werelddeel, hebben dus 3 punten met elkaar gemeen. Allemaal regiovrij voor games, kunt met elkaar multiplayeren en de PSP kan nederlandstalig worden gemaakt.
Het enige vlak wat ze niet met elkaar gemeen hebben, is dat de USA PSP een ander regiocode heeft voor UMD films (namelijk 1) terwijl de EU PSP en de JAP PSP regiocode 2 hebben (nb. nog niet bevestigd ofzo, maar wel erg waarschijnelijk!)
Verder, over het updaten van firmware, met handleiding bedoeel ik de handleiding die bij je PSP zat (en niet een of ander vaag handleiding zwevend op et internet). Mocht je een Japanse handleiding bij je PSP hebben gekregen, dan vind je in de TS wel een engelse versie hiervan.
Btw, het nieuws dat Sony de Dodepixels PSP toch wel gaat vervangen heeft eindelijk de frontpage bereikt

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Verwijderd
kiddyl als jij nu een JAP en USA psp hebt kun je ons dan eens vertellen of er nog verschil is tussen levensduur van de accu in beide psp's?
/edit wil je die us psp echt houden, ik wil em namelijk ook erg graag hebben
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2005 20:08 ]
Verwijderd
De accu's zijn beide even slechtVerwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 20:05:
kiddyl als jij nu een JAP en USA psp hebt kun je ons dan eens vertellen of er nog verschil is tussen levensduur van de accu in beide psp's?
Verwijderd
Ik heb even de handleiding van de TS gedownload, alleen vind ik niks over het firmware updaten. Kan iemand mischien zeggen onder welke paragraaf/hoofdstuk het staat?YellowNeck schreef op zondag 27 maart 2005 @ 19:39:
[...]
Verder, over het updaten van firmware, met handleiding bedoeel ik de handleiding die bij je PSP zat (en niet een of ander vaag handleiding zwevend op et internet). Mocht je een Japanse handleiding bij je PSP hebben gekregen, dan vind je in de TS wel een engelse versie hiervan.
Alvast bedankt
Network Update.. Begint bij pagina 104 ergens.
Verwijderd
Voor mensen die hun PSP op dode pixels willen checken zie onderstaande link
http://psp.ign.com/articles/599/599236p1.html
http://psp.ign.com/articles/599/599236p1.html
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2005 22:08 ]
Hmm..heb een vraagje voor de mensen die Online kunnen met hun PSP.
Er zijn dus 2 manieren om online te gaan met je PSP
• De Goedkope: met een wifi-USB adapter (zie TS)
• De Duurdere: Accesspoint aanschaffen
Eerste heeft uiteraard mijn voorkeur, omdat het lekker goedkoop is. Maar is de dekking van zo'n kleine wifi-USB adapter wel even groot als die van een AP?
Met andere woorden: Kan ik in de achtertuin nog wel online gamen met m'n PSP als ik een wifi USB adapter gebruik ipv een AccessPoint?
Er zijn dus 2 manieren om online te gaan met je PSP
• De Goedkope: met een wifi-USB adapter (zie TS)
• De Duurdere: Accesspoint aanschaffen
Eerste heeft uiteraard mijn voorkeur, omdat het lekker goedkoop is. Maar is de dekking van zo'n kleine wifi-USB adapter wel even groot als die van een AP?
Met andere woorden: Kan ik in de achtertuin nog wel online gamen met m'n PSP als ik een wifi USB adapter gebruik ipv een AccessPoint?
Sorry mensen, ik heb een vraagje over het draadloos netwerk gedoe, ik wil graag online met ridge racers als ik mijn psp heb, MOET ik perse een wireless Router kopen, of zou dit ook werken: Sweex Wireless PCI Card (54Mbps) ( LC700030) , of een Sweex USB wireless adapter? of moet je perse een router van 80 euro hebben, en heb de TS net gekeken maar snap nix van al die compatible gedoe eerlijk gezegd.
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Met die adapter moet et lukkenTiduz schreef op zondag 27 maart 2005 @ 22:44:
Sorry mensen, ik heb een vraagje over het draadloos netwerk gedoe, ik wil graag online met ridge racers als ik mijn psp heb, MOET ik perse een wireless Router kopen, of zou dit ook werken: Sweex Wireless PCI Card (54Mbps) ( LC700030) , of een Sweex USB wireless adapter? of moet je perse een router van 80 euro hebben, en heb de TS net gekeken maar snap nix van al die compatible gedoe eerlijk gezegd.
Je moet dan je internetconnection bridge'en met je adapter. Zodat je PSP via die adapter...toegang krijgt tot internet. Natuurlijk moet je nog meer doen, maar dat staat allemaal hier uitgelegd
bedankt, ik heb mn ps2 ook via xlink kai, met een sweex Switch ertussen, die ip daarvan is 10.0.0.4, dus ik verwacht dat bij mijn psp ipv 192 etc 10.0.0.* range word. maar dat zien we dan wel, ik haal later dan wel
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Kvind dat Xlink Kai nie echt wat. Mocht ik gewoon "officieel" online willen gaan (geen tunneling software ed), dus op de orginele manier, dan kan dat alleen met een AP?Tiduz schreef op zondag 27 maart 2005 @ 23:12:
bedankt, ik heb mn ps2 ook via xlink kai, met een sweex Switch ertussen, die ip daarvan is 10.0.0.4, dus ik verwacht dat bij mijn psp ipv 192 etc 10.0.0.* range word. maar dat zien we dan wel, ik haal later dan wel
[ Voor 5% gewijzigd door Yellowneck op 27-03-2005 23:21 ]
Misschien een beetje een gekke vraag, maar weet iemand hoe groot de doos is van het Valuepack, in breedte*hoogte*lengte? Mn pa gaat er drie voor me kopen, maar vraagt zich af of ie het wel mee kan krijgen aangezien je soms achtelijk grote dozen krijgt.
Ioniq 5 P45
Ik schat dat het ongeveer 12x12x25 cm is voor de valuepack.Spiller schreef op maandag 28 maart 2005 @ 00:09:
Misschien een beetje een gekke vraag, maar weet iemand hoe groot de doos is van het Valuepack, in breedte*hoogte*lengte? Mn pa gaat er drie voor me kopen, maar vraagt zich af of ie het wel mee kan krijgen aangezien je soms achtelijk grote dozen krijgt.
Crap 
Your message is being returned; it has been enqueued and undeliverable for
1 day to the following recipients:
Recipient address: cancel@dvdboxoffice.com
Reason: unable to deliver this message after 1 day
Verwijderd
mischien een stomme vraag maar bij welke online-shops (bij lik-sang?) kun je gewoon in euro's betalen, want ik heb geen paypal of creditcard of zoiets...
Dus, 'k had iemand hier volgens mij beloofd een handson te geven van Tony Hawk Underground: Remix, maar 'k ben zo druk geweest met het spelen, programmeren en leren van schoolopdrachten dat ik er niet echt meer aan toe ben gekomen. Bovendien denk ik dat woorden niet zoveel zeggen en dat beelden maar 't spreken moeten doen; bij deze heb ik dan ook even een filmpje gemaakt voor jullie van THUG:R, en alvast mijn excuses voor m'n ultiemo slechte skillz in 't filmpje, maar 'k wilde ven de freak-out ook demonstreren 
Prototype's THUG FILMPJE!!1111
Als je gaat linken, vermeld dan wel even de credits erbij, want het kost de uni ook bandbreedte
Ik moet zeggen, het is een van de leukste spellen imho op dit moment voor de PSP, maar 'k ben dan ook een liefhebber van THPS/THUG
Als je gaat linken, vermeld dan wel even de credits erbij, want het kost de uni ook bandbreedte
Ik moet zeggen, het is een van de leukste spellen imho op dit moment voor de PSP, maar 'k ben dan ook een liefhebber van THPS/THUG
Ik heb een PSP sinds gisteren (Gekocht op Schiphol). Singapore import maar het apparaat is gewoon in te stellen naar Engels en zou als het goed is regiovrij moeten zijn. Heb er als game wipeout bij gekocht. Het is een prachtig ding met een superstrak beeld.
Die-hard Brexiteer
Verwijderd
Downloadingprototype schreef op maandag 28 maart 2005 @ 04:15:
Dus, 'k had iemand hier volgens mij beloofd een handson te geven van Tony Hawk Underground: Remix, maar 'k ben zo druk geweest met het spelen, programmeren en leren van schoolopdrachten dat ik er niet echt meer aan toe ben gekomen. Bovendien denk ik dat woorden niet zoveel zeggen en dat beelden maar 't spreken moeten doen; bij deze heb ik dan ook even een filmpje gemaakt voor jullie van THUG:R, en alvast mijn excuses voor m'n ultiemo slechte skillz in 't filmpje, maar 'k wilde ven de freak-out ook demonstreren
uit interesse - hoe duur was de PSP op schiphol?KingNothing schreef op maandag 28 maart 2005 @ 05:40:
Ik heb een PSP sinds gisteren (Gekocht op Schiphol). Singapore import maar het apparaat is gewoon in te stellen naar Engels en zou als het goed is regiovrij moeten zijn. Heb er als game wipeout bij gekocht. Het is een prachtig ding met een superstrak beeld.
Was iets van 400 euro kwijt (Incl. WipeOut Pure).
Die-hard Brexiteer
Geen dode pxiels of wel?prototype schreef op maandag 28 maart 2005 @ 04:15:
Damn, dat filmpje ziet er soepel uit.
Ik zie dat de server universiteit twente is. Studeer/woon je hier ook? Kunnen we multiplayen als mn PSP binnen is.
Ik zie dat de server universiteit twente is. Studeer/woon je hier ook? Kunnen we multiplayen als mn PSP binnen is.
Verwijderd
Welke winkel?KingNothing schreef op maandag 28 maart 2005 @ 05:40:
Lagen er nog meer spellen? Hoeveel kosten ze? Hadden ze er nog een?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2005 11:52 ]
Vet filmpje, thanks, die ga ik gelijk ff bestellenprototype schreef op maandag 28 maart 2005 @ 04:15:
Die Freak-out is trouwens echt droog (en de psp die door het button-bashen door het beeld 'stuitert' ook
Tering! Die TH is echt bruut zeg. Had ik niet verwacht gezien de screenshots op ign.com.
Maar s ff bestellen
Maar s ff bestellen
Iemand al ervaring met 3th party memory sticks?
Verwijderd
Sja, ik heb hem ook maar besteld (via VIDEOGAMESPLUS.CA).
Ben erg benieuwd.. verwacht er veel van. Ik ga binnenkort naar mijn nieuwe werk met de trein in plaats van de auto dus dan komt de PSP goed van pas
Ben erg benieuwd.. verwacht er veel van. Ik ga binnenkort naar mijn nieuwe werk met de trein in plaats van de auto dus dan komt de PSP goed van pas
Sandisk, werkt prima.Aight! schreef op maandag 28 maart 2005 @ 12:10:
Iemand al ervaring met 3th party memory sticks?
Proto: heb jij nog iets op je scherm zitten ter bescherming? Zo ja: wat.
Verwijderd
Welke PSP is beter de japanse of amerikaanse , ik lees allerlei wilde verhalen.
wat is jullie ervaring met de PSP qua allerlei problemen
zie ook deze site !
*knip
wat is jullie ervaring met de PSP qua allerlei problemen
zie ook deze site !
*knip
[ Voor 11% gewijzigd door Crash op 28-03-2005 17:23 ]
Verwijderd
*zucht* Stop toch eens met dat gezeur over "Nintendo fanboys" (en visa versa)
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2005 10:08 ]
Japanse: zelfde regio voor films.
Link werkt niet meer en linkt nu random, soms naar pron, dus ook zou hem even weg halenVerwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 12:42:
Welke PSP is beter de japanse of amerikaanse , ik lees allerlei wilde verhalen.
wat is jullie ervaring met de PSP qua allerlei problemen![]()
zie ook deze site !
-link-
Eehm geen idee eigenlijk welke winkel-Daniël- schreef op maandag 28 maart 2005 @ 11:45:
[...]
Welke winkel?
Lagen er nog meer spellen? Hoeveel kosten ze? Hadden ze er nog een?

Die-hard Brexiteer
Wel gewoon op schiphol plaza dus?KingNothing schreef op maandag 28 maart 2005 @ 13:29:
[...]
Eehm geen idee eigenlijk welke winkel- Zit op mijn werk nu dus heb het bonnetje niet. Ben je ooit op Schiphol geweest? Er is daar namenlijk een diamant zaak en de winkel waar ik mijn PSP heb gehaald zit erlangs. Toen ik de mijne had gekocht lag er nog een andere maar die had een bekrast scherm..
wat kosten de games daar los, en hadden ze er nog meer?
* BreeeZe woont 10min van schiphol af
[ Voor 4% gewijzigd door BreeeZe op 28-03-2005 13:32 ]
Nee het is echt IN de terminal. En ze hadden een stuk of 6 andere games, Ridge Racer, een Japans vechtspel en nog wat anders (Ben het vergeten)
Die-hard Brexiteer
Verwijderd
In de gameshop in den haag verkopen ze ook de import PSP geloof voor 375 euro en ze hebben in de vitrine ook verschillende games staan oa tony hawks en voetbalgame maar de gameprijzen zijn echt hoog iets van 69 euries....
greets marco
greets marco
Verwijderd
Woont ook 10min van schiphol afBreeeZe schreef op maandag 28 maart 2005 @ 13:31:
[...]
Wel gewoon op schiphol plaza dus?
Verwijderd
HeyBreeeZe schreef op maandag 28 maart 2005 @ 13:31:
[...]
Wel gewoon op schiphol plaza dus?
ik werk zelf op schiphol als bijbaantje...
maar had gezien op schiphol plaza die PSP.. zijn vreselijk DUUR...
de games zijn ook VRESELIJk DUUR..

In amstelveen (bovenkerk) en jij-Daniël- schreef op maandag 28 maart 2005 @ 14:27:
[...]
Woont ook 10min van schiphol af. Waar woon je? Kunnen we misschien eens multiplayeren, mocht ik ooit een PSP importeren.
Ik zit me eigenlijk af te vragen bij welke winkel op Schiphol Plaza je dat ding nou eigenlijk kan kopen. Is dat die muziek/games/DVD winkel die op de hoek zit?Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 14:30:
[...]
Hey
ik werk zelf op schiphol als bijbaantje...![]()
maar had gezien op schiphol plaza die PSP.. zijn vreselijk DUUR...... 300 euro voor standaard pack en 400 voor valuepack...
de games zijn ook VRESELIJk DUUR..90 EURO PER GAME!!!!!
![]()
En idd... 400 euro is erg duur voor een valuepack van de PSP. Krijg je daar de USA of Japanse versie voor?
Verwijderd
Aalsmeer. Zit in Amstelveen op school.Zit je nog op (middelbare) school? Zou wel lachen zijn..
Als ik fiets, kom ik elke keer door bovenkerk heen
Edit: dom; ik zie in je sig een auto staan. Je rijdt al auto of niet? Dan zit je niet meer op de middelbare school, iig
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2005 15:04 ]
2 mei, PSP in Korea, dus voorlopig nog geen Europa.
Korea krijgt internet op de PSP, dus misschien op 2 mei nieuwe firmware
http://sg.news.yahoo.com/050328/16/3rgw3.html
The device will go on sale from May 2 with a price tag of 328,000 won (US$323). PSP customers will surf the Web in the company's 14,000 "hotspots" nationwide.
Tegelijk weer de geruchten dat Europa pas met de kerst aan de beurt komt, omdat Sony nooit meer dan 1 markt tegelijk start: als nu Korea komt, kan Europa dus nog even duren:
http://gamesradar.msn.co....d=34959&subsectionid=1585
Indeed, a July release was apparently bandied about by Sony at one point but this, it seems, will clash with PSP's launch in South Korea.
At this point, a firm release date for the machine is nothing more than speculative. But, given that July is apparently out of the question, retailers we spoke to were under the impression that Sony would further delay the UK launch until Christmas in order to cash in on what is by far the most lucrative period for new hardware and software.
Korea krijgt internet op de PSP, dus misschien op 2 mei nieuwe firmware
http://sg.news.yahoo.com/050328/16/3rgw3.html
The device will go on sale from May 2 with a price tag of 328,000 won (US$323). PSP customers will surf the Web in the company's 14,000 "hotspots" nationwide.
Tegelijk weer de geruchten dat Europa pas met de kerst aan de beurt komt, omdat Sony nooit meer dan 1 markt tegelijk start: als nu Korea komt, kan Europa dus nog even duren:
http://gamesradar.msn.co....d=34959&subsectionid=1585
Indeed, a July release was apparently bandied about by Sony at one point but this, it seems, will clash with PSP's launch in South Korea.
At this point, a firm release date for the machine is nothing more than speculative. But, given that July is apparently out of the question, retailers we spoke to were under the impression that Sony would further delay the UK launch until Christmas in order to cash in on what is by far the most lucrative period for new hardware and software.
[ Voor 64% gewijzigd door matthijst op 28-03-2005 15:28 ]
Ben 28, als ik nog op de middelbare school zat zou er iets niet goed zijn-Daniël- schreef op maandag 28 maart 2005 @ 15:00:
[...]
Aalsmeer. Zit in Amstelveen op school.Zit je nog op (middelbare) school? Zou wel lachen zijn..
Als ik fiets, kom ik elke keer door bovenkerk heen
Edit: dom; ik zie in je sig een auto staan. Je rijdt al auto of niet? Dan zit je niet meer op de middelbare school, iig.
Verwijderd
[quote]Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 15:31:
link werkt nog niet
[ Voor 7% gewijzigd door Crash op 28-03-2005 17:23 ]
Verwijderd
Idd, maar goed ik ga denk ik voor de japanse, want ik ga niet wachten tot november voor dat hij hier gelanceerd word, duurt mij te lang en omdat de janpanse de zelfde regio gebruikt als de europese lijkt me dit ook de juiste keuze, hoewel ik nog wel twijfel.
Iemand die weet wat ze goedkoop zijn de japanse, hoef geen valuepack
Play-asia.com of lik-sang.comVerwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 15:50:
Idd, maar goed ik ga denk ik voor de japanse, want ik ga niet wachten tot november voor dat hij hier gelanceerd word, duurt mij te lang en omdat de janpanse de zelfde regio gebruikt als de europese lijkt me dit ook de juiste keuze, hoewel ik nog wel twijfel.
Ik zou de oude ook maar even uit je post verwijderen, bedoeld of onbedoeld linken naar porn is niet toegestaan, en af en toe krijg je dus xxx links als je er op klikt
edit:
Idd, ook niet quoten

Idd, ook niet quoten

[ Voor 26% gewijzigd door BreeeZe op 28-03-2005 16:40 ]
[quote]Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 15:31:
Linkt namelijk naar een 18+ site, dus graag ff weghalen, zou zonde zijn als dit topic hiervoor dicht zou gaan
btw, heeft iemand hier in een LinkSys WRT54G Router/AP icm een PSP? Kdenk erover om namelijk die maar aan te schaffen.
@ Breeze hierboven Als Daniel em weghaalt.. moet jij em ook weghalen uit je quote
, anders schiet et nie op 
Zelfde geldt voor X5-769
Laat die linkjes aub even achterwege, tenzij je zelf zker weet dat ie et juist doet, met het juiste onderwerp.
Linkt namelijk naar een 18+ site, dus graag ff weghalen, zou zonde zijn als dit topic hiervoor dicht zou gaan
btw, heeft iemand hier in een LinkSys WRT54G Router/AP icm een PSP? Kdenk erover om namelijk die maar aan te schaffen.
@ Breeze hierboven Als Daniel em weghaalt.. moet jij em ook weghalen uit je quote
Zelfde geldt voor X5-769
[ Voor 30% gewijzigd door Yellowneck op 28-03-2005 17:11 ]
Verwijderd
jeeeeesus als ie in november uitkomt hoop ik dat iedereen dan al een import heeft of em niet meer koopt, goede les voor sony
echt ronduit belachelijk, in die tijd heeft nintendo alweer 2 consoles op de markt gebracht of zo...kortom ik hoop dat sony zich uiteindelijk erg diep in de vingers snijd (financieel) das namelijk de enige manier waarop ze er wat van merken daar.
Verwijderd
X5, je quote is opgef*ckt. Iedereen denkt nu dat ik die reallybites heb gepost
.
Ik vind het ook niet al te slim van Sony; ik hoop echt dat de PSP deze zomer uitkomt, anders kunnen ze het echt goed vergeten!
Ik vind het ook niet al te slim van Sony; ik hoop echt dat de PSP deze zomer uitkomt, anders kunnen ze het echt goed vergeten!
Verwijderd
kent iemand deze truuk al??
internetten op je psp: (als je wireless bent)
If you are interested grab yourself a copy of wipeout pure, go into your wireless network settings on your psp, choose your connection and set it up manually in the boxes type the following numbers
Primary DNS 67.171.70.72
Secondary DNS (IP of your wireless router)
IP Address (Give your psp a address that your router would normally give it)
Default Gateway 255.255.255.0
Now fire up wipeout pure go to the downloads section and use google to surf the web
If you are interested grab yourself a copy of wipeout pure, go into your wireless network settings on your psp, choose your connection and set it up manually in the boxes type the following numbers
Primary DNS 67.171.70.72
Secondary DNS (IP of your wireless router)
IP Address (Give your psp a address that your router would normally give it)
Default Gateway 255.255.255.0
Now fire up wipeout pure go to the downloads section and use google to surf the web
Yep, werkt. Vind het alleen wel erg traag gaan. www.telegraaf.nl duurt behoorlijk langVerwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 16:33:
kent iemand deze truuk al??
Maar ja, gaat via die gast z'n eigen server begrijp ik...
Benieuwd hoe snel het gaat als je het via je eigen PC probeert. Iemand al een proxy ingericht?
De telegraaf is dan ook niet echt een "lichte" site... probeer eens hotmail ofzo Of Tweakersmatthijst schreef op maandag 28 maart 2005 @ 16:51:
[...]
Yep, werkt. Vind het alleen wel erg traag gaan. www.telegraaf.nl duurt behoorlijk lang
Maar ja, gaat via die gast z'n eigen server begrijp ik...
Benieuwd hoe snel het gaat als je het via je eigen PC probeert. Iemand al een proxy ingericht?
Jawel, linksonder helemaal, maar m'n camera is van kut kwaliteit dat je 't ws niet ziet, evenals dat de screenprotector wat licht verstrooid. Het begon overigens met een subpixel die daarna een dode pixel werd vervolgens weer is weggetrokken naar een subpixel, heeeel apart.
Yeah, 'k woon er en 'k studeer er idd (technische informatica), lijkt me grappig om eens te multiplayen!bartsmakman schreef op maandag 28 maart 2005 @ 11:38:
Damn, dat filmpje ziet er soepel uit.
Doe ik graag voor m'n publiek even voornioz schreef op maandag 28 maart 2005 @ 11:52:
[...]
Vet filmpje, thanks, die ga ik gelijk ff bestellen
Die Freak-out is trouwens echt droog (en de psp die door het button-bashen door het beeld 'stuitert' ook)
Yeah, 'k vind dat de screenshots/verhalen het spel geen eer aan doen, de filmpjes geven een wat betere idee van het spel.matthijst schreef op maandag 28 maart 2005 @ 12:09:
Tering! Die TH is echt bruut zeg. Had ik niet verwacht gezien de screenshots op ign.com.
Maar s ff bestellen
Gametech screenprotector van Kiddylmatthijst schreef op maandag 28 maart 2005 @ 12:23:
[...]
Sandisk, werkt prima.
Proto: heb jij nog iets op je scherm zitten ter bescherming? Zo ja: wat.
[ Voor 9% gewijzigd door prototype op 28-03-2005 17:21 ]
Ook geprobeerd, waren ook sloomYellowNeck schreef op maandag 28 maart 2005 @ 17:12:
[...]
De telegraaf is dan ook niet echt een "lichte" site... probeer eens hotmail ofzo Of Tweakers.
Mja ach...echt surfen via de officiele manier zal wel lekkerder gaan.
Btw,..PS3 gaat ook gebruik maken van UMD discs

Maar nu gaan ik offtopic
Hieronder: Dat dacht ik al

Maar nu gaan ik offtopic
Hieronder: Dat dacht ik al
[ Voor 8% gewijzigd door Yellowneck op 28-03-2005 17:44 ]
Waarschijnlijk wel ja, maar dat plaatje is fakeYellowNeck schreef op maandag 28 maart 2005 @ 17:35:
[afbeelding]
Maar nu gaan ik offtopic
Fake plaatje.YellowNeck schreef op maandag 28 maart 2005 @ 17:35:
Verwijderd
Had mijn psp 18 maart georderd bij dvdboxoffice en tot op vandaag nog niks van gehoord.
Had ze gevraagd of ze mijn psp voor 15 april konden leveren en of die anders gecancelled kon worden, meteen ook maar even gevraagd wanneer het geld van mijn cc zou worden afgeschreven. Kreeg het volgende antwoord:
If you feel the wait is too long and wish to cancel, please forward your request to cancel@dvdboxoffice.com. Cancelled orders cannot be reinstated; should you change your mind after cancelling, your new order will go to the end of the queue.
You are not invoiced until stock arrives for your order. We cannot estimate exactly when stock will become available for your order. Please let us know how you wish to proceed as we cannot monitor your order daily for stock allocation.
Denk dat hieruit wel valt op te maken dat ze niet zeer binnenkort gaan verschepen (neem aan dat ze dan wel idee hadden gehad van de wachttijden.
Had ze gevraagd of ze mijn psp voor 15 april konden leveren en of die anders gecancelled kon worden, meteen ook maar even gevraagd wanneer het geld van mijn cc zou worden afgeschreven. Kreeg het volgende antwoord:
If you feel the wait is too long and wish to cancel, please forward your request to cancel@dvdboxoffice.com. Cancelled orders cannot be reinstated; should you change your mind after cancelling, your new order will go to the end of the queue.
You are not invoiced until stock arrives for your order. We cannot estimate exactly when stock will become available for your order. Please let us know how you wish to proceed as we cannot monitor your order daily for stock allocation.
Denk dat hieruit wel valt op te maken dat ze niet zeer binnenkort gaan verschepen (neem aan dat ze dan wel idee hadden gehad van de wachttijden.
PSP-1000 : japanse standard packVerwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 18:01:
hoe zit het met PSP-1001K die op de sony site staat
PSP-1000K : japanse value pack
PSP-1001K: amerikaanse value pack
Dit topic is gesloten.