Het Playstation Portable topic Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.220 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 18:01:
hoe zit het met PSP-1001K die op de sony site staat
Wat is daarmee?
Dat is de productcode voor de Amerikaanse PSP Valuepack (en ook de enige)

Aargh,...breeze jij weer!!! :P

[ Voor 7% gewijzigd door Yellowneck op 28-03-2005 18:03 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:39

BreeeZe

Devt

YellowNeck schreef op maandag 28 maart 2005 @ 18:02:
[...]

Wat is daarmee?
Dat is de productcode voor de Amerikaanse PSP Valuepack (en ook de enige)

Aargh,...breeze jij weer!!! :P
:> :>

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LEES A.U.B. dit stuk en help mij :'(

Het geluid van m`n PSP is er vorige week mee gekapt :'( 2 maanden geleden geimporteerd uit Japan via Ebay en nu al stuk. De boxjes doen het niet meer en de koptelefoon werkt alleen nog maar met 1 oortje als ik hem er volledig in plug en als ik hem half erin plug nog wel stereo, maar dan valt ie er dus automatisch uit als ik hem los laat.

Sony Nederland gebeld, waren allemaal heel vriendelijk maar ze konden (ze wilden wel) me zoals ik al dacht niet helpen. Vreemd genoeg had geen enkele persoon in het hele gebouw enig benul van hoe ze in contact konden komen met Sony Japan.

Vervolgens de verkoper van Ebay gebeld en het verhaal uitgelegd en de vraag erbij gevoegd of hij me zou kunnen helpen. Ik zou de PSP naar hem in Japan sturen, hij zou de garantie regelen en ik zou alle kosten dekken die hij eventueel zou maken. Hij ging wonder boven wonder binnen enkele minuten via email al akkoord. Toen begon ik echter na te denken: versturen naar Japan en weer terug kost vast al iets van 50 euro. Daar komen dan ook nog eens BTW heffing naar beide richtingen op, wat tot gevolg heeft dat deze hele grap van terugsturen me +/- 150 zou gaan kosten.Deze oplossing legde ik dus maar even opzij.

Ik msn-de met een kennis van me en die was wel bereid er naar te kijken: hij dacht te weten wat het probleem was. Ik stuurde m`n PSP dus naar hem op en na 1 dag had ik het antwoord dat het een te moeilijk probleem voor hem was. Balen dus...

Nu zit ik dus op dat punt. Ik weet bij god niet wat ik moet doen, maar wat ik wel weet is dat ik absoluut heel graag een goed werkende PSP wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn dus een aantal handelingen die ik kan doen:
- PSP alsnog versturen naar Japan tegen heel hoge kosten (bijna net zo hoog als een nieuwe PSP)
- PSP verkopen op internet aan een techneut die het wel denkt te kunnen fixen, iemand die hem bereid is naar Japan te sturen, iemand die zelf naar Japan gaat, enz. voor een bedrag van €100,- ofzo
- Amerikaanse PSP laten kopen door familie die in de VS woont: makkelijker wat garantie betreft dan naar Japan sturen
- Een nieuwe uit Japan importen via ebay, lik-sang, enz.
- Wachten tot Euro-release of in ieder geval meer info over deze (kan nog maanden duren: wil in ieder geval een PSP hebben vóór Juni)

Als ik hem uit Japan of Amerika laat sturen loop ik weer risico op dead pixels: iets waar ik bij mijn huidige PSP gelukkig geen last van heb.

Adviseer mij a.u.b. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Het klinkt heel hard opzich, maar dit had je aan kunnen zien komen dat je garantieproblemen zou krijgen. Maar aangezien ik een hekel heb aan 'I-told-you-so' praktijken, zal ik je dat maar besparen.
Is het niet mogelijk om je PSP terug op te sturen met een RMA code? Of bezit deze persoon geen winkel/btw nummer in dat land? Een RMA code is zeg maar een return voor reparatie code waardoor je gevrijwaard bent volgens mij van extra belasting. Sony evalueert 't geval dan, en als het daadwerkelijk als een defect wordt bestempeld, worden je verzendkosten vergoed dacht ik. Neem anders contact op met Kiddyl? Die heeft er misschien wat meer ervaring mee met het verzenden naar japan etc... en misschien wil hij je uit coulance wel helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 18:08:
LEES A.U.B. dit stuk en help mij :'(
probleem.
Uh, waarom stuur je em gewoon neit op naar Sony Japan. Nummer staat op dat gele blaadje in de doos, mits je die nog hebt :P.
Je hoeft dan alleen verzendkosten heen en terug te dokken. (Naar Japan met TPG kost 13,50, wat et terug kost weet ik niet) Maar je hoeft iig geen belasting te betalen, omdat je nix nieuws import, je hebt immers al belasting over heen betaald.

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:53
Zit geen geel blaadje in de Japanse PSP doos :)
Japanners hebben geen gele inkt.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

YellowNeck schreef op maandag 28 maart 2005 @ 18:22:
[...]

Uh, waarom stuur je em gewoon neit op naar Sony Japan. Nummer staat op dat gele blaadje in de doos, mits je die nog hebt :P.
Je hoeft dan alleen verzendkosten heen en terug te dokken. (Naar Japan met TPG kost 13,50, wat et terug kost weet ik niet) Maar je hoeft iig geen belasting te betalen, omdat je nix nieuws import, je hebt immers al belasting over heen betaald.
Dat laatste is het probleem waarschijnlijk, dat het door de douane langs is gegaan zeg maar dat je geen bewijs hebt dat je al BTW erover hebt gedokt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Daniël- schreef op maandag 28 maart 2005 @ 16:33:
X5, je quote is opgef*ckt. Iedereen denkt nu dat ik die reallybites heb gepost :D.!
Sorry was niet bedoeling 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2005 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

prototype schreef op maandag 28 maart 2005 @ 18:26:
[...]

Dat laatste is het probleem waarschijnlijk, dat het door de douane langs is gegaan zeg maar dat je geen bewijs hebt dat je al BTW erover hebt gedokt.
Hmm.. maar je heoft alleen belasting te betalen over producten/artikelen die je AANSCHAFT buiten de EU. En de PSP is in dit geval al gewoon aangeschaft, dus geen belasting betalen. Toch? 8)7
Het bestellen van artikelen via internet is niet anders dan het invullen van een elektronisch bestelformulier zoals postorderbedrijven dat gebruiken. Het maakt dus niet uit of de artikelen schriftelijk, telefonisch of via internet worden gekocht.

Over alle artikelen die in landen buiten de EU worden gekocht, moeten douanerechten en BTW worden betaald. De douanerechten worden betaald over de aankoopprijs van het artikel en de verzekerings- en vervoerskosten tot aan binnenkomst van het artikel in de EU. Dit is de douanewaarde. De BTW wordt geheven over de douanewaarde, daarbij opgeteld het douanerecht en de verzekerings- en vervoerskosten tot de plaats van bestemming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

YellowNeck schreef op maandag 28 maart 2005 @ 18:31:
[...]

Hmm.. maar je heoft alleen belasting te betalen over producten/artikelen die je AANSCHAFT buiten de EU. En de PSP is in dit geval al gewoon aangeschaft, dus geen belasting betalen. Toch? 8)7

[...]
Het geluid van m`n PSP is er vorige week mee gekapt :\'( 2 maanden geleden geimporteerd uit Japan via Ebay en nu al stuk
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

YellowNeck schreef op maandag 28 maart 2005 @ 18:31:
[...]

[...]
Alleen de vraag is, hoe bewijs je dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:36
Donderdag een PSP'tje zien liggen in een fnac in Parijs, geil scherp schermpje heeft dat ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BreeeZe schreef op maandag 28 maart 2005 @ 15:28:
[...]

Ben 28, als ik nog op de middelbare school zat zou er iets niet goed zijn :P
Jongens, ik heb hem ook besteld (en flink wat games). Woon tevens in Amstelveen .. overigens ben ik bijna 24 en gelukkig niet meer op de middelbare school ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 18:53:
[...]

Jongens, ik heb hem ook besteld (en flink wat games). Woon tevens in Amstelveen .. overigens ben ik bijna 24 en gelukkig niet meer op de middelbare school ;) .
welke games heb je er bij besteld en waar heb je em besteld ?
Relaxe foto's trouwens op die hifi website

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2005 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Weet iemand hier toevallig of je de autoboot van die UMD's uit kan zetten? Als ik m'n PSP aan doe met een game UMD erin speeltie 't direct af, vind ik een beetje onwenselijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 20:18
Prototype zou je een handson filmpje kunnen maken van bleach als je die hebt ( dacht dat jij die ook zou kopen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Heb zojuist mijn PSP zonder problemen wireless ge-upgrade naar 1.50 met mijn Netgear DG834G wireless ADSL modem. Werkt echt perfect, meteen de taal naar Nederlands gezet :*)

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prototype schreef op maandag 28 maart 2005 @ 17:12:
Doe ik graag voor m'n publiek even voor ;), als er iemand nog de behoefte heeft om andere games in actie te zien moet je 't maar zeggen hoor, 'k heb in een korte tijd nogal een voorraad opgebouwd, en dat heeft m'n portemonee best pijn gedaan ;)
Zeker wel interesse. Welke games heb je? Ik zou Ridge Racers eigenlijk wel willen zien, evenals _TWISTED METAL_!! (als je die hebt natuurlijk :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
ik wil ridge racers ook graag zien want die wil ik ook gaan halen :>

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

En Metal Gear Solid Acid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wipe Out Pure >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 12:22
[quote]YellowNeck schreef op maandag 28 maart 2005 @ 16:26:
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 15:31:

[...]

Laat die linkjes aub even achterwege, tenzij je zelf zker weet dat ie et juist doet, met het juiste onderwerp.
Linkt namelijk naar een 18+ site, dus graag ff weghalen, zou zonde zijn als dit topic hiervoor dicht zou gaan

btw, heeft iemand hier in een LinkSys WRT54G Router/AP icm een PSP? Kdenk erover om namelijk die maar aan te schaffen.

@ Breeze hierboven Als Daniel em weghaalt.. moet jij em ook weghalen uit je quote :P, anders schiet et nie op :+
Zelfde geldt voor X5-769
Ik heb de WRT54G router van Linksys en ik heb hem gisteren geupdate en dat ging feiloos. Nu is het wachten op mijn online game Twisted Metal 8)

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 19:00:
[...]

welke games heb je er bij besteld en waar heb je em besteld ?
Relaxe foto's trouwens op die hifi website
Games:
- NBA
- Tony Hawk
- Wipe-Out
- NFS

Wellicht handig om te vermelden:

- Gisteravond een PSP + een game besteld op www.dvdboxoffice.com. Diezelfde avond veel slechte berichten gelezen over dvdboxoffice.com en gelijk een mail gestuurd dat ik m'n order wou annuleren.
Zojuist (dus na 24 uur) een bevestiging gekregen van de annulering.

- Direct daarna op http://www.videogamesplus.ca bovenstaande games + 2 x een PSP Value pack besteld. Zojuist (dus ook 24 uur daarna) de DHL melding met tracking nr binnen gekregen .. Die gasten zijn dus vrij snel is mijn persoonlijke ervaring.

Groeten,
Wouter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noener
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-02-2024

Noener

dusss...

Heb ondertussen met NFSU:R alles op 100% gekregen. Alleen als ik nu bij options kijk sta ik maar op 99% en ik moet nog 2 auto's unlocke in mijn garage (heb ook geen idee hoe ik aan die extra corvette en charger ben gekomen). Ik speel de japanse versie dus is het moeilijk uitzoeken wat het is. Iemand die mij kan helpen om op 100% te komen?

Het filmpje van prototype heeft me overtuigd om THUG te kopen. Ziet er absoluut netjes uit. Ga deze week ff Untold Legends en THUG bestelle bij Lik-Sang. Weer een tijdje nieuw speel plezier

Gamer card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

cypress3d schreef op maandag 28 maart 2005 @ 20:45:

[...]

Ik heb de WRT54G router van Linksys en ik heb hem gisteren geupdate en dat ging feiloos. Nu is het wachten op mijn online game Twisted Metal 8)
Stoer..mooi om te horen.
Als je online wilt met twisted metal..dan hoef je toch geen zooi te draaien? xlink kai enzo?

[ Voor 12% gewijzigd door Yellowneck op 28-03-2005 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DenMan schreef op maandag 28 maart 2005 @ 14:53:
[...]

Ik zit me eigenlijk af te vragen bij welke winkel op Schiphol Plaza je dat ding nou eigenlijk kan kopen. Is dat die muziek/games/DVD winkel die op de hoek zit?

En idd... 400 euro is erg duur voor een valuepack van de PSP. Krijg je daar de USA of Japanse versie voor?
is bij ako tegen over... dat is dus die dvd/games/muziek winkel :)

uhh ik had 2 weken geleden gezien dus.. dat is de JAPANESE PSP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 15:23

Blaz0r

:)

Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 20:45:
[...]

Games:
- NBA
- Tony Hawk
- Wipe-Out
- NFS

- Gisteravond een PSP + een game besteld op www.dvdboxoffice.com. Diezelfde avond veel slechte berichten gelezen over dvdboxoffice.com en gelijk een mail gestuurd dat ik m'n order wou annuleren.

- Direct daarna op http://www.videogamesplus.ca bovenstaande games + 2 x een PSP Value pack besteld. Zojuist (dus ook 24 uur daarna) de DHL melding met tracking nr binnen gekregen .. Die gasten zijn dus vrij snel is mijn persoonlijke ervaring.

Groeten,
Wouter.
Heb je daar dat pack met gretzky besteld?

Graag horen we hoe het afloopt, ivm douane/btw kosten e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaz0r schreef op maandag 28 maart 2005 @ 20:50:
[...]

Klopt, .. ik hou jullie op de hoogte. Heb nu dus bericht dat hij geshipped is van DHL met tracking nr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
[...]

Games:
- NBA
- Tony Hawk
- Wipe-Out
- NFS

Groeten,
Wouter.
Ik heb ook een bestelling staan bij dvdboxoffice en heb al een cancel mail gestuurd 4x de laatste dagen. Ik krijg echter steeds een mail terug dat ie niet goed is aangekomen of delayed. Nu heb ik ook maar een email gestuurd naar orders@.. en hopelijk komt de cancelling nu wel goed. Ik heb namelijk dezelfde bestelling staan bij VideoGamesPlus (can) en die staat nu op In Process..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holographer
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-09 16:05
Blaz0r schreef op maandag 28 maart 2005 @ 20:50:
[...]

Ben ik zelf ook wel benieuwd naar, want ik wil de psp daar ook graag bestellen.
Ik heb op de Douane site gelezen dat je over een "computer apparatuur" geen invoerrechten hoeft te betalen. Maar de belasting (19%) wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
cypress3d schreef op maandag 28 maart 2005 @ 21:15:
[...]
Ik heb ook een bestelling staan bij dvdboxoffice en heb al een cancel mail gestuurd 4x de laatste dagen.
Ik ook, zojuist antwoord gehad; order is gecancelled :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holographer
Ik was net even op http://www.videogamesplus.ca/ aan het kijken, maar zo te zien verkopen ze geen psp's meer. Ik kan de handheld met gretzky iig niet meer vinden op hun site... vaag 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holographer
Weten jullie nog meer online shops in de US (die naar Nederland versturen) waar je de psp kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
YES !!! Net effe naar DVDboxoffice gebeld en dit is wat me verteld werd:

- Ze hadden wel wat valuepacks en spellen binnen gekregen, maar erg weinig, dus die waren zo weg.
- De rest van de spellen worden deze week allemaal goed leverbaar.
- Ze ontvangen nu dagelijks kleine hoeveelheden PSP's.
- Ze vinden de gretsky packs maar niks, dus hebben ze besloten netals dat we besteld hebben de gewone value packs aan te bieden, maar aangezien die in Canada niet geleverd worden door Sony is daar moeilijk voor ze aan te komen, maar ze doen hun best.
- Mijn spellen ( Wipeout Pure en Lumines ) zouden zowiezo verzonden worden voor mijn PSP gepost werd.
- Ik had al 12 Feb. gepreordert en ik kon omdat ik zo vroeg gepreordert had met bijna 100% zekerheid verwachten dat ie voor eind maart verzonden wordt. Deze week dus.
- De spiderman 2 UMD-film zou er bijna 100% zeker bij zitten.
- Oftewel mijn PSP en games worden voor het einde van de week opgestuurd ( oja en gecontroleert op dead pixels )

Dat noem ik toch wel goede service en ik werd aardig te woord gestaan. Slechte levering door tekorten van het gewone value pack dus. ( ik kon hem trouwens eventueel ook om laten zetten in het gretsky pack als ik dat liever had, maar die mot ik niet ;) ).

Oftewel DVDboxoffice: _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door greenlizzard op 28-03-2005 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
8)7
Haha, ja, lekkere service man. Shiiiit, jij bent echt snel tevreden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsmakman
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-01-2021
Die Spiderman 2 film komt pas op 17 mei uit als ik de site van dvdoffice en videogames plus moet geloven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
iemand vertelde me, ik heb een Draad netwerk, niet draadloos dus, maar ik heb wel een SWITCH ertussen, dus hij zei dat ik dit kan gebruiken http://www.cool-prices.nl...id--4,sgid--16,artId--210 een Access point aansluiten op mn switch, zonder dat ik draadloze netwerk kaart ETC heb? klopt het dat dit werkt met psp?

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greenlizzard schreef op maandag 28 maart 2005 @ 22:40:
YES !!! Net effe naar DVDboxoffice gebeld en dit is wat me verteld werd:

- Ze hadden wel wat valuepacks en spellen binnen gekregen, maar erg weinig, dus die waren zo weg.
- De rest van de spellen worden deze week allemaal goed leverbaar.
- Ze ontvangen nu dagelijks kleine hoeveelheden PSP's.
- Ze vinden de gretsky packs maar niks, dus hebben ze besloten netals dat we besteld hebben de gewone value packs aan te bieden, maar aangezien die in Canada niet geleverd worden door Sony is daar moeilijk voor ze aan te komen, maar ze doen hun best.
- Mijn spellen ( Wipeout Pure en Lumines ) zouden zowiezo verzonden worden voor mijn PSP gepost werd.
- Ik had al 12 Feb. gepreordert en ik kon omdat ik zo vroeg gepreordert had met bijna 100% zekerheid verwachten dat ie voor eind maart verzonden wordt. Deze week dus.
- De spiderman 2 UMD-film zou er bijna 100% zeker bij zitten.
- Oftewel mijn PSP en games worden voor het einde van de week opgestuurd ( oja en gecontroleert op dead pixels )

Dat noem ik toch wel goede service en ik werd aardig te woord gestaan. Slechte levering door tekorten van het gewone value pack dus. ( ik kon hem trouwens eventueel ook om laten zetten in het gretsky pack als ik dat liever had, maar die mot ik niet ;) ).

Oftewel DVDboxoffice: _/-\o_
Ik ben benieuwd hoe ze daar op dead pixels controleren, ik denk niet dat daar iemand zit met alle lichten uit om ze te controleren, misschien zo effe out of the box aanzetten en vlugjes kijken, is ansich wel ok.

Verder hoor ik alleen maar slechte dingen van dvdboxoffice, emails die niet worden replied, op de www aangeven dat iets in stock is en dan maar bellen??! naar Canada om vervolgens een verhaal aan te horen dat ze dus niet op voorraad meer zijn, en op elke vraag geen 100% zekerheid kunnen bieden voor de klant..
Geen goede service dus hoe vriendelijk je ook te woord gestaan bent.

Heeft iemand hier al de web browser aan de praat gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Tiduz schreef op maandag 28 maart 2005 @ 23:13:
iemand vertelde me, ik heb een Draad netwerk, niet draadloos dus, maar ik heb wel een SWITCH ertussen, dus hij zei dat ik dit kan gebruiken http://www.cool-prices.nl...id--4,sgid--16,artId--210 een Access point aansluiten op mn switch, zonder dat ik draadloze netwerk kaart ETC heb? klopt het dat dit werkt met psp?
Dat kan, dan kan je online om je firmware te checken en met games die internet gaming ondersteunen.

Met behulp van bepaalde wireless netwerk kaarten die rechtstreeks in je pc gaan kan je met tunneling software ook games via internet spellen die alleen psp to psp ondersteunen, met een access point dus (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Met dat tunneling gedoe... zie je daar ook de spelers tussen die via de PSP zelf gamen? Dus niet via tunnelingsoftware?

[ Voor 94% gewijzigd door Yellowneck op 28-03-2005 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Sorry voor de late reacties, maar 'k kan momenteel niet even m'n FTP bereiken om Wipeout filmpjes te uppen.
Verder moet je weten dat dode pixels iets anders zijn dan subpixels. Subpixels zijn pixels die halfdood zijn en net een andere kleur geven dan ze horen; redelijk irritant. Dode pixels zijn ook echt dood en zijn gewoon zwarte puntjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 23:25:Heeft iemand hier al de web browser aan de praat gekregen?
Yep, via zo'n portal, werkt leuk, maar traag. Zal wel geinig zijn als Sony zelf een browser in de firmware gooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 17:58
meer over de browser in WipeOut + screens: http://www.engadget.com/entry/1234000677037786/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Mjah die browser zit volgens mij al in de firmware van de PSP maar wordt pas ge-unlocked bij de EU launch heb ik me laten vertellen.
De grap is eigenlijk heel eenvoudig, namelijk dat als je bij wipe-out op download drukt, dat er naar een bepaalde URL wordt gerefereerd. Deze URL wordt afgevangen door de primary DNS server die je dan vervolgens naar een andere url doorstuurt; in dit geval dus de PSP portal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
prototype schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 00:37:
Mjah die browser zit volgens mij al in de firmware van de PSP maar wordt pas ge-unlocked bij de EU launch heb ik me laten vertellen.
De grap is eigenlijk heel eenvoudig, namelijk dat als je bij wipe-out op download drukt, dat er naar een bepaalde URL wordt gerefereerd. Deze URL wordt afgevangen door de primary DNS server die je dan vervolgens naar een andere url doorstuurt; in dit geval dus de PSP portal ;)
Unlocken, inbouwen, ook goed ;)
Idee is leuk, maar aangezien pagina's doorgaans "breder" zijn dan de PSP res. schiet het nog niet echt op. Misschien van die PDA-pagina's...

[ Voor 3% gewijzigd door matthijst op 29-03-2005 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

matthijst schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 00:53:
[...]

Unlocken, inbouwen, ook goed ;)
Idee is leuk, maar aangezien pagina's doorgaans "breder" zijn dan de PSP res. schiet het nog niet echt op. Misschien van die PDA-pagina's...
Nahjah, die rendering engine is ook nog verre van af; het ondersteund simpele tags als <h1> en <h2> bv niet. Bovendien bezoek ik t.net wel 's met een P900 dus dat is best te doen hoor; de hele pagina wordt door opera gescaled. Kwestie van tijd voordat men speciale psp pagina's maakt adhv hoe hard 't aan gaat slaan hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
thx voor de reactie breezer, dan bestel ik hem morgen alvast _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilos
  • Laatst online: 17:30
holographer schreef op maandag 28 maart 2005 @ 21:44:
Ik was net even op http://www.videogamesplus.ca/ aan het kijken, maar zo te zien verkopen ze geen psp's meer. Ik kan de handheld met gretzky iig niet meer vinden op hun site... vaag 8)7
Ik ook niet meer echt vaag, hij staat nog wel in mijn cart maar als ik er dan op klik zegtie product not found :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
videogamesplus.ca zijn wel verrekte snel met games: gisteren THUG besteld, nu al verzonden _/-\o_
Da's eens beter nieuws dan dat slome gedoe bij dvdboxoffice |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 15:42
bij videogamesplu.ca hebben ze de Value Pack met Gretzky voor 217 euri's.. valt me nog mee, denk dat k em daar bestel. er staat op de site IN STOCK....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nu is de zending ook te tracken op de DHL site.

Snap niet dat iedereen zo moeilijk doet met bestellen :-) Ik heb dat ding zondagavond besteld, gisteravond opgestuurd en waarschijnlijk voor het weekend binnen :-) .. ging om 2 PSP's en 6 games.

Wouter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilos
NFSU Rivals is net geshipped staat er op de site van dvdboxoffice
Nu nog wachten op me PSP en Untold Legends :P

dvdboxoffice: you are the best _/-\o_ (ik bedoel je hoeft toch niet zo lang te wachten :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Hmm mijn order van 3 games op zaterdag 26-03 staat nog op processing bij videogamesplus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Laatst online: 22:27

Bob Popcorn

Plop!

Heeft iemand THUG te koop voor een schappelijk prijsje? :p Contact me op IRC: irc.tweakers.net #PSP

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:54

Nitai

Live the life you love.

Iemand interesse in wat *bling* voor z'n PSP? :)

http://factio-magazine.co...JewelryAccessoriesPSP.htm

Afbeeldingslocatie: http://factio-magazine.com/_current/LR-Simmons-Jewelry-CoPSP.jpg
Afbeeldingslocatie: http://factio-magazine.com/_current/LR-Simmons-Jewelry-CoPs.jpg

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Laatst online: 22:27

Bob Popcorn

Plop!

Nee :/ Bah wat lelijk :/ Ik vind gewoon de zwarte het stoerst 8)

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Bob Popcorn schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 11:14:
Heeft iemand THUG te koop voor een schappelijk prijsje? :p Contact me op IRC: irc.tweakers.net #PSP
videogamesplus.ca, 44 euro shipped :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Nitai schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 11:16:
Iemand interesse in wat *bling* voor z'n PSP? :)
8) jeu, da's de 10e keer dat deze langs komt, gefeliciteerd, je gratis PSP is op te halen bij de redactie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilos
BreeeZe schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 10:52:
Hmm mijn order van 3 games op zaterdag 26-03 staat nog op processing bij videogamesplus...
Lullig, want mijn eerste game is net opgestuurd door dvdboxoffice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19
zou dat JAP import zijn? zit wel best veel engels in anders :D
(mijn broer vertrekt de 1e naar japan, daarmee :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er nog een NHL game uitkomt dit jaar? (EA?) Gretzky blijkt niet al te best te zijn, of valt dat wel mee?

/me Is NHL fan :D

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2005 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De game Metal Gear: Ac!d is naar me opgesuurd via DVDboxoffice. nou nog kijken hoelang het duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 12:16:
De game Metal Gear: Ac!d is naar me opgesuurd via DVDboxoffice. nou nog kijken hoelang het duurt.
offtopic:
Zelfde Conquistador als op XBW ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehmm... jah :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste offtopic dan :)

offtopic:
FAQ-maker voor het PSP topic :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Daniël- schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 13:08:
[...]

Laatste offtopic dan :)

offtopic:
FAQ-maker voor het PSP topic :Y)
nog 1 dan:
offtopic:
ErroX??

Het zal met trouwens benieuwen wanneer DVDbox de psp zal opsturen. of de game lumines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 13:14:
[...]

nog 1 dan:
offtopic:
ErroX??

Het zal met trouwens benieuwen wanneer DVDbox de psp zal opsturen. of de game lumines.
offtopic:
Nee, VliegtuigNL. ErroX heeft 'm alleen gepost, ben nu inmiddels gerenamed naar -Murdock- :)

Weet iemand trouwens waar ik een filmpje van high quality Tony Hawk/Ridge Racer kan weghalen? Ja, IGN heeft 'm, maar heb geen zin om te betalen voor filmpjes :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Daniël- schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 13:20:
[...]

offtopic:
Nee, VliegtuigNL. ErroX heeft 'm alleen gepost, ben nu inmiddels gerenamed naar -Murdock- :)

Weet iemand trouwens waar ik een filmpje van high quality Tony Hawk/Ridge Racer kan weghalen? Ja, IGN heeft 'm, maar heb geen zin om te betalen voor filmpjes :\
offtopic:
je hebt gewoon een nieuwe account :Y)

Helpt Googlen niet misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
THUG, 2 bladzijden terug, filmpje van proto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik al gezien, mathijs, als een van de eerste :).

Nee, ik bedoel echt high res... Maargoed, ik zal het maar met dat filmpje moeten doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn de verzendkosten van een PSP bij videogamesplu.ca?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rond de 50 CAD

Edit:
Shipping Carrier

International Shipping (Worldwide NL : 1 lb(s)) 37.15EUR

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2005 14:15 . Reden: het precieze bedrag. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 12:16:
Wanneer had je `m besteld heh? ik had een paar games besteld 7 dagen geleden, maar er is nog niks gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Mijn Wipeout Pure is verzonden bij dvdboxoffice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Vandaag weer wat spellen binnen. Japanse en Amerikaanse spellen.

hier even een snelle foto, want ik heb vandaag geen tijd om er iets mee te doen.

Afbeeldingslocatie: http://kiddyl.spymac.net/psp/lum_bleach.jpg

Meer US games en PSP's komen een dezer dagen binnen. Bleach is voor mezelf.

Hier een filmpje van Bleach

http://www.playfrance.com...4257,657-PFTV-Bleach.html

[ Voor 23% gewijzigd door kiddyl op 29-03-2005 15:59 ]

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou je de bevindingen over bleach kunnen zeggen?

Ik had Metal Gear: Ac!d 12 februari besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin11468
  • Laatst online: 11-09 10:19
dit is echt een uitkomst voor mij,

Films kijken met een hoge resolutie, dus niet pixels kijken zoals bij de gameboy

en lkkr vette games

_/-\o_ sony _/-\o_

MRTN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap dat bestellen in het buitenland allemaal niet zo van games,vanmorgen bij futurezone in rotterdam gewoon THU en metal gear gehaald voor 95 euro.

Ze hebben daar veel US games op vooraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 16:41:
Snap dat bestellen in het buitenland allemaal niet zo van games,vanmorgen bij futurezone in rotterdam gewoon THU en metal gear gehaald voor 95 euro.

edit:
Woops,verkeerd gelezen, las 1 game voor 95 :X

[ Voor 18% gewijzigd door Chester op 29-03-2005 16:43 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand ookal welke wireless routers werken bij de psp?

ik wil er namelijk 1 gaan aanschaffen en dan schaf ik het liefst meteen een goede aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:34
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 16:41:

Hebben ze daar de PSP ook op voorraad of niet? Want nu ik die verhalen hoor dat ie pas in december hier uitkomt, heb ik geen zin om daar op te gaan wachten :P

Maar aangezien ik totaal geen ervaring heb met het importeren van hardware/software vanuit het buitenland, en daar toch een beetje huiverig voor ben, koop ik 'm liever in NL. Tenzij jullie me minstens voor 95% zeker kunnen stellen dat het goed en snel gaat vanuit het buitenland :P

En _stel_ dat ik 'm zou importeren, dan heb ik toch een paar vragen:

1. is het dan verstandig om een japanse of een amerikaanse te nemen vanwege de regiocode, of maakt dat niks uit?

2. kunnen alle europese games ook op een jap/usa PSP?

3. als ik spellen vanuit het buitenland koop heb ik het liefst engelstalige games, kunnen usa spellen ook op een jap PSP?

Sorry voor m'n n00b vragen, maar zoals gezegd: ik heb er geen ervaring mee :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
DenMan schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 17:00:
[...]

Hebben ze daar de PSP ook op voorraad of niet? Want nu ik die verhalen hoor dat ie pas in december hier uitkomt, heb ik geen zin om daar op te gaan wachten :P

Maar aangezien ik totaal geen ervaring heb met het importeren van hardware/software vanuit het buitenland, en daar toch een beetje huiverig voor ben, koop ik 'm liever in NL. Tenzij jullie me minstens voor 95% zeker kunnen stellen dat het goed en snel gaat vanuit het buitenland :P

En _stel_ dat ik 'm zou importeren, dan heb ik toch een paar vragen:

1. is het dan verstandig om een japanse of een amerikaanse te nemen vanwege de regiocode, of maakt dat niks uit?

2. kunnen alle europese games ook op een jap/usa PSP?

3. als ik spellen vanuit het buitenland koop heb ik het liefst engelstalige games, kunnen usa spellen ook op een jap PSP?

Sorry voor m'n n00b vragen, maar zoals gezegd: ik heb er geen ervaring mee :)
1. Ik zou dan voor de JAP gaan aangezien die regio2 is en Europa ook. De US is regio1
2. Ja, voor de games maakt de regio niet uit.
3. Zie 2

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:34
Chester schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 17:03:
[...]

1. Ik zou dan voor de JAP gaan aangezien die regio2 is en Europa ook. De US is regio1
2. Ja, voor de games maakt de regio niet uit.
3. Zie 2
En zijn er nog sites waar je dat het beste kan doen? ik heb nu bijvoorbeeld Play-asia en Lik-Sang voor me staan. Over Lik-Sang zijn de meningen verdeeld, over dvdboxoffice hoor ik vooral (?) niet al te beste dingen, en over Play-Asia kan ik niet echt veel vinden, maar die komt op mij tot nu toe het betrouwbaarst over :?

Het zal per geval wel verschillen hoe snel het gaat, en hoe de service is, maar dat is dus een kwestie van uitproberen?

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 16:56:
weet iemand ookal welke wireless routers werken bij de psp?

ik wil er namelijk 1 gaan aanschaffen en dan schaf ik het liefst meteen een goede aan.
Heb een Draytek Vigor 2900G en die doet 't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
YES heb eindelijk het witte spook uit ridge racers (special car angelus) verslaan!!! Man dat heeft me lang geduurd... Had de moed bijna opgegeven.

Nu net nog iets erger gezien. Na alle specials te unlocken moet ik nog een race rijden in class 1 cars. Nooit gedacht dat het zo moeilijk was om met trage auto's te rijden!

Nu ik ridge racer (bijna) heb uitgespeeld ben ik wel erg benieuwd naar NFS en Wipeout. Liggen ondertussen allebei thuis maar ik zit nu nog in barcelona...

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilos
DenMan schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 17:15:
[...]

En zijn er nog sites waar je dat het beste kan doen? ik heb nu bijvoorbeeld Play-asia en Lik-Sang voor me staan. Over Lik-Sang zijn de meningen verdeeld, over dvdboxoffice hoor ik vooral (?) niet al te beste dingen, en over Play-Asia kan ik niet echt veel vinden, maar die komt op mij tot nu toe het betrouwbaarst over :?

Het zal per geval wel verschillen hoe snel het gaat, en hoe de service is, maar dat is dus een kwestie van uitproberen?
www.videogamesplus.ca

Ik vind de service bij dvdboxoffice gewoon goed (niemand had een mail terug gekregen omdat ze vrijdag vrij waren en zaterdag en zondag werken ze niet dus) en mijn 1e game is vanochtend verstuurd!

Maar je moet het zelf weten, videogamesplus is sneller, maar ook een tikkeltje duurder (en je moet verzendkosten betalen, bijdboxoffice niet!)

[ Voor 23% gewijzigd door Nilos op 29-03-2005 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
zojuist zijn Twisted Metal online EN Ape Escape verstuurd vanuit VideoGamePlus te Canada. Net na mijn werk toch maar NBA gekocht en even geprobeerd om ONLINE te spelen. Nou dit verliep vlekkeloos en is echt te gek! Jammer dat je niet kunt chatten en na een game wordt je gelijk naar de servers terug gegooid en zodoende kan je dus niet communiceren met je tegenstander.

Maar het werkt lag-loos en dat is al heel wat! Ik ben echt benieuwd hoe Twisted Metal nou werkt online aangezien iedereen op IGN loopt te klagen over niet kunnen connecten, dit terwijl ik wel gewoon heel easy online kan spelen met NBA.... naja. ik ga weer ff gamen en ooh ja.. mocht je NBA hebben.. ik heet "titan" dus wie weet spelen we es tegen elkaar _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de PSP bij Futurezone in Rotterdam (?) op voorraad? (Value Pack?)

Anders ga ik er Zondag even heen..

Hoe bevalt NBA verder cypress? Ik kan via Amerika een bundel met NBA en Twisted Metal krijgen. Misschien doe ik dat wel :D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Nilos schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 17:30:
Maar je moet het zelf weten, videogamesplus is sneller, maar ook een tikkeltje duurder (en je moet verzendkosten betalen, bijdboxoffice niet!)
Uhuh; videogamesplus, Tony Hawk, 44 euro inclusief verzenden.
dvdboxoffice, 45,40, met "gratis" verzenden.
Don't believe the hype 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jup,wat ik vannochtend zag wel,weet alleen de prijs niet.
De games hebben ze wel allemaal op vooraad en kosten tussen de 45en 55 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Timbos

hoi and dag!

-Daniël- schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 18:08:

Hoe bevalt NBA verder cypress? Ik kan via Amerika een bundel met NBA en Twisted Metal krijgen. Misschien doe ik dat wel :D!
Je kan ze eventueel bellen?

Hoogstr 1025
3011PM Rotterdam
Tel: 010-4049908
Fax: 010-4124308
Website: www.futurezone.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilos
matthijst schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 18:12:
[...]

Uhuh; videogamesplus, Tony Hawk, 44 euro inclusief verzenden.
dvdboxoffice, 45,40, met "gratis" verzenden.
Don't believe the hype 8)
Untold is bij videogamesplus 34,05 (weet niet of er verzenden bij zit)
en bij dvdboxoffice istie 31,71 (en free shipping!)
is toch 6,9%! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb Futurezone net gebelt. Gaat het snel morgenochtend weer een voorraad binnen alleen prijs is wel 400 euro (Valuepack). Vind het niet waar om echt bijna 3x zoveel uit te moeten geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 11:42
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 18:46:
Heb Futurezone net gebelt. Gaat het snel morgenochtend weer een voorraad binnen alleen prijs is wel 400 euro (Valuepack). Vind het niet waar om echt bijna 3x zoveel uit te moeten geven
Dan zijn ze nog best wel laat open. koopavond in rotterdam?

[ Voor 3% gewijzigd door whiteclear op 29-03-2005 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Command & Conquer komt naar de PSP

In een interview met CNN tijdens de lancering van de PSP in de VS heeft een topman van Electronics Arts laten weten dat Command & Conquer, en Command & Conquer Red Alert zullen worden overgezet naar de Playstation Portable. Er zijn nog geen releasedata bekend. De games zullen volledig aangepast worden aan de PSP hardware.

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/DRA0100/200503/small1112113148_0.png

Bron: Gamer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
-Daniël- schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 18:08:

NBA is een tof spel hoor ! Het is geen NBA live maar gewoon wat anders. Je moet bij schieten 2x de cirkel toets indrukken voordat je schiet.. het is even wennen maar het speelt lekker hoor. GFX zijn ook netjes te noemen en online spelen is een must _/-\o_

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.