"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Die pixels zijn zo klein dat je het haast niet ziet; had mijn PSP meteen na ophalen op Schiphol gecheckt, zag er niks aan. Pas na een tijdje spelen viel me op dat er 1 rooie pixel in zat. Denk werkelijk niet dat ze bij Bartje Smit 100-en PSP's gaan laten spelen voordat iemand ze mag kopen. Zou zelf liever een ongebruikte PSP kopen dan eentje met de ranzige vingerafdrukken van 100 koters erop
Denk dat het hier net zo zal gaan als Kiddyl zegt: textje in de handleiding dat dit normaal is, en alleen hele erge gevallen, van een rijtje dooie pixels zullen wel vervangen worden. Als het met TFT schermen zo gaat, waarom zou een PSP dan opeens anders gaan.
edit: 65 voor Tony leek me ook wat veel, lijkt me wel een cool spel, maar geen 65 euro waard. Misschien ff een keer bestellen in VS/Canada, als men eruit is welke zaak wel gewoon op tijd levert en niet zoals dvdboxoffice 16 maart op de site zet en vervolgens doodleuk mailt dat ze de spellen nog niet eens op voorraad hebben

[ Voor 18% gewijzigd door matthijst op 25-03-2005 16:34 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Mjah, 'k haal 'mvolgende week dinsdag wel bij de nedgame, scheelt 5 pleurmatthijst schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 16:33:
[...]
edit: 65 voor Tony leek me ook wat veel, lijkt me wel een cool spel, maar geen 65 euro waard. Misschien ff een keer bestellen in VS/Canada, als men eruit is welke zaak wel gewoon op tijd levert en niet zoals dvdboxoffice 16 maart op de site zet en vervolgens doodleuk mailt dat ze de spellen nog niet eens op voorraad hebben
Yepprototype schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 16:41:
[...]
Mjah, 'k haal 'mvolgende week dinsdag wel bij de nedgame, scheelt 5 pleur
Op zich wel een geinig spel misschien. Zit nu eigenlijk te wachten op NBA Street. Voorlopig wel weer bezig met Wipeout. Cool dat die downloadoptie erin zit, helaas nog geen levels etc. beschikbaar
Mjah, 'k heb wipeout gisteren ook even een uurtje of 2 gedaan, erg vermakelijk, beetje futuristische mariokartmatthijst schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 16:44:
[...]
Yep
Op zich wel een geinig spel misschien. Zit nu eigenlijk te wachten op NBA Street. Voorlopig wel weer bezig met Wipeout. Cool dat die downloadoptie erin zit, helaas nog geen levels etc. beschikbaar
Hoe heb jij trouwens netwerk instellingen voor elkaar gekregen? Mijn PSP kan namelijk geen 'internet connect' bewerkstelligen via m'n router (linksys geval).
Verwijderd
het schijnt dat je het handmatig moet instellen, want automatisch een IP adres ophalen van je router lukt niet.
Zelfs als ik dat doe gaat 't niet goed. Internet connection blijft op failed staan, 'k heb WEP encryptie gebruikt, is dat misschien 't probleem?Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 16:51:
over dat netwerk instellingen....
het schijnt dat je het handmatig moet instellen, want automatisch een IP adres ophalen van je router lukt niet.
Jij hebt gelijk dat een winkel in Nederland niet verplicht is om iets om te ruilen, maar bijna bij elke kassa staat een groot bordje met "Ruilen is mogelijk binnen x dagen, uitgezonder software artikelen." En wedden dat ze het apparaat weer terug nemen, als je naar dat bordje wijst...vooral met veel klanten erom heen?matthijst schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 16:17:
[...]
Alleen via internet, niet in de winkel.
Als jij iets in de winkel koopt zijn ze niet verplicht te ruilen, of je geld terug te geven. Ze kunnen je uit coulance helpen...
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Ja maar een psp pre-order je toch! En toch gaat het niet snel!schnumi schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 16:33:
Mensen even over dvdboxoffice:
Ik heb hier al een hele tijd ervaring mee en ik kan je maar 1 ding zeggen:
Gebruik deze website alleen voor pre-orders!!!
Dan zijn ze echt snel maar bij gewone orders varieert het extreem. Als je gewoon een order wil plaatsen zou ik deze site gebruiken, snel en goedkoop en ook uit canada:
www.videogamesplus.ca
En hier kan je gelijk zien of ze nog in voorraad zijn of dat het product in backorder staat etc.
[ Voor 189% gewijzigd door Nilos op 25-03-2005 17:22 ]
[ Voor 95% gewijzigd door Nilos op 25-03-2005 17:22 ]
Tenzij ze je aanhouden, dan mag je 19% BTW betalen. Kans is natuurlijk erg klein.Bong-One schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 17:40:
hey, hier een vraagje die ws al is gesteld: Hoe zit het met invoerrechten en vliegvelden? Mn broer komt langs singapore en is bereid een PSP voor me mee te nemen, maar als je die gewoon in je baggage stopt heb je er verder geen probleem mee toch?
Dat mogen ze alleen doen over nieuwe goederen, dus als die broer gewoon de PSP uit de doos haalt en de verpakking opstuurt naar jou/weggooid oid, dan maak je een betere kans.matthijst schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 17:43:
[...]
Tenzij ze je aanhouden, dan mag je 19% BTW betalen. Kans is natuurlijk erg klein.
Heb zelf ook WEP, en automatisch IP-adres verkrijgen. Geen idee eigenlijk, niks speciaals voor gedaan. Heb de volgende instellingen:prototype schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 17:04:
[...]
Zelfs als ik dat doe gaat 't niet goed. Internet connection blijft op failed staan, 'k heb WEP encryptie gebruikt, is dat misschien 't probleem?
Naam van verbinding: Connection 1
SSID: Default
Codering: WEP
WEP-sleutel: ************
IP-adres: automatisch
Netmasker: automatisch
Standaardrouter: automatisch
Primaire DNS: automatisch
Secundaire DNS: automatisch
Proxyserver: Niet gebruiken
hmm ok thanks, ik zal het aan die broer vragen...prototype schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 17:46:
[...]
Dat mogen ze alleen doen over nieuwe goederen, dus als die broer gewoon de PSP uit de doos haalt en de verpakking opstuurt naar jou/weggooid oid, dan maak je een betere kans.
Verwijderd
Ja je moet de webkey ook instellen op je psp als je een verbinding maakt kies je web en dan kan je je gebruikte webkey invoeren , als het goed is heb je dan verbinding...prototype schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 17:04:
[...]
Zelfs als ik dat doe gaat 't niet goed. Internet connection blijft op failed staan, 'k heb WEP encryptie gebruikt, is dat misschien 't probleem?
greets marco
edit:Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 17:56:
[...]
Ja je moet de webkey ook instellen op je psp als je een verbinding maakt kies je web en dan kan je je gebruikte webkey invoeren , als het goed is heb je dan verbinding...
greets marco
als ik dat niet wist, dan zat deze computer niet vast aan 't internet
[ Voor 29% gewijzigd door prototype op 25-03-2005 18:10 ]
They are in stock and shipping is 59.99 and 5.99 per game Can
Sidney
Customer Service Representative
VIDEOGAMESPLUS.CA
On Fri Mar 25 2:11 , 'Marc' <-@quicknet.nl> sent:
Ik mis wel de import kosten.. Hier zijn ze dus (nog) op voorraadHey,
I want to order:
-1 x Sony PSP System Value Pack Bundle With Gretzky (1 Per Customer) - PSP (IN STOCK)
-1 x Ridge Racer - PSP
Are both these items in stock?
And what will be the ship & import costs? I live in the Netherlands, Europe.
Thanks a lot
Marc
[ Voor 21% gewijzigd door Sak3d op 25-03-2005 18:30 ]
Als ik deze en volgende week niks hoor van dvdboxoffice dan bestel ik hem ook daar!Sak3d schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 18:26:
Over dvdoffice weet ik niets.. maar ik heb wel net mail terug gehad van VIDEOGAMESPLUS.CA
They are in stock and shipping is 59.99 and 5.99 per game Can
Sidney
Customer Service Representative
VIDEOGAMESPLUS.CA
On Fri Mar 25 2:11 , 'Marc' <-@quicknet.nl> sent:
[...]
Ik mis wel de import kosten.. Hier zijn ze dus (nog) op voorraad
Mja ik vertrouw nogsteeds op dvdboxoffice, hopen dat zei me wel een normaal value pack ( zonder gretsky ) kunnen leveren. Had er al 12 feb. besteld, dus moet lukken. Ik vind het trouwens erg vreemd dat dvdboxoffice de PSP-games ook nog niet verstuurt, terwijl andere shops bepaalde games al zo'n 1.5 week leveren.
"Thank you for your e-mail.
We do apologize, unfortunately the title is not in stock at the moment."

Verwijderd
Heeft iemand ervaring met PayPal ik wil graag wat bij link-san bestellen maar heb geen creditcard
zou ik dan kunnen betalen met PayPal ?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2005 20:27 ]
Verwijderd
WoooW.. er zit wel Vreselijk veel japans in....en menu beetje vreemd..
komt die game mischien in US version???
@Prototype...
Hey heb je zin in een potje Street Fighter....
[ Voor 114% gewijzigd door Yellowneck op 25-03-2005 20:31 ]
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Ik zelf gebruik paypal icm. met mijn credit card, dus weet niet precies hoe het zonder werkt.Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 20:09:
beetje offtopic vraag naar toch
Heeft iemand ervaring met PayPal ik wil graag wat bij link-san bestellen maar heb geen creditcard dus
zou ik kunnen betalen met PayPal maar weet niet of dat makkelijk werkt
Wat ik wel weet is dat ze eerst je bankrekening/creditcard confirmen door een laag bedrag (2$ ofzo)af te schrijven (dat wordt weer in mindering op je eerst volgende aankoop gebracht, dus het kost je uiteindelijk niets), zodat ze zeker weten dat je informatie klopt.
Als creditcard gebruiker kan je daarna meteen beginnen met kopen etc., als non-creditcard gebruiker moet je eerst geld naar je paypal account transferren.
Ik zou zeggen, meld je gewoon aan, het is gratis en check het even, lees de FAQ's door etc.
Nadeel als je het nu meteen wilt gebruiken is dat die verificatie van je CC of bankrekening wel een maandje kan duren. Maar als je in de toekomst vaker op internet wilt kopen kan ik het je toch wel aanraden.
Ik vind het heel relaxt om mee te betalen, alleen zij hebben mijn CC gegevens en bij sites waar ik iets wil kopen hoef ik dat dan tenminste niet te geven, terwijl het als betalingsmethode wel even snel is. (oftwel; de betaling wordt direct door paypal voor jou verricht)
[ Voor 9% gewijzigd door nioz op 25-03-2005 20:28 ]
Dat bedrag wat door Paypal wordt afgeschreven is $1.90. Als ze dat hebben gedaan dan moet je op je afschrift (online of niet) zoeken naar een nummer die bij de afschrijving staat. Deze nummer gebruik je dan om de check af te ronden. Vorig maand heb ik dat gedaan maar aan het einde van de maand stond er niks op mijn CC afschrift dus heb ik het nog een keer gedaan. Ik hoop dat het dit keer wel lukt.nioz schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 20:26:
[...]
Ik zelf gebruik paypal icm. met mijn credit card, dus weet niet precies hoe het zonder werkt.
Wat ik wel weet is dat ze eerst je bankrekening/creditcard confirmen door een laag bedrag (2$ ofzo)af te schrijven (dat wordt weer in mindering op je eerst volgende aankoop gebracht, dus het kost je uiteindelijk niets), zodat ze zeker weten dat je informatie klopt.
Als creditcard gebruiker kan je daarna meteen beginnen met kopen etc., als non-creditcard gebruiker moet je eerst geld naar je paypal account transferren.
Ik zou zeggen, meld je gewoon aan, het is gratis en check het even, lees de FAQ's door etc.
Nadeel als je het nu meteen wilt gebruiken is dat die verificatie van je CC of bankrekening wel een maandje kan duren. Maar als je in de toekomst vaker op internet wilt kopen kan ik het je toch wel aanraden.
Ik vind het heel relaxt om mee te betalen, alleen zij hebben mijn CC gegevens en bij sites waar ik iets wil kopen hoef ik dat dan tenminste niet te geven, terwijl het als betalingsmethode wel even snel is. (oftwel; de betaling wordt direct door paypal voor jou verricht)
Als je geen CC heb moet je het geld overmaken naar Paypal. zie deze FAQ https://www.paypal.com/nl...page=_request-money&flow=
Assume there are no rules and it's one big free for all
Anytime, zolang het maar een SF is met Shin Gouki of Violent Ken of Evil Ryu, anders is 't lameVerwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 20:18:
Vandaag die "ARMORED CORE FORMULA FRONT" getest
WoooW.. er zit wel Vreselijk veel japans in....en menu beetje vreemd..![]()
komt die game mischien in US version???
@Prototype...
Hey heb je zin in een potje Street Fighter....
Verwijderd
LOL!.... haha... dus Capcom Vs Snk2 is de beste.. daar zit alles erin.prototype schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 20:39:
[...]
Anytime, zolang het maar een SF is met Shin Gouki of Violent Ken of Evil Ryu, anders is 't lame
Op 't moment dat dat spel aangekondigd wordt op de PSP dan ga ik m'n slaapzak pakken en voor de importwinkel bivakeren; hele grote kans dat ik de enige ben, maar goedVerwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 20:49:
[...]
LOL!.... haha... dus Capcom Vs Snk2 is de beste.. daar zit alles erin.
Ik zou het doen!
Verwijderd
http://www.pspparty.nl/forum/attachment.php?postid=614830
gewoon deze plaatjes overzetten naar je psp in de folder PSP/PHOTO en kijken maar
Verwijderd
HAHHA.. als 1 Street Fighter Game op de PSP komt... METEEn kopen!!~~~prototype schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 21:09:
[...]
Op 't moment dat dat spel aangekondigd wordt op de PSP dan ga ik m'n slaapzak pakken en voor de importwinkel bivakeren; hele grote kans dat ik de enige ben, maar goed
Je kan namelijk niet direct je mech besturen , het is de bedoeling van de game een AI te ontwikkelen tezamen met een mech (UAC , Unmanned Armored Core) en die te laten vechten tegen andere AI (grid) bestuurde UAC`s .
Terwijl in vorige AC games je direct controle over je AC had en missies moest uitvoeren als een mercenary .
In Europa zit het heel triest met deze game , niet veel mensen houden van deze hardcore mech sim en tot deel 3 is helaas in Europa uitgekomen tot op heden .
Terwijl in de US en Japan ze al 4 games verder zitten ,Amerika loopt meestal een half jaar achter op de JP releases .
Het is ff afvragen of de amerikanen FF leuk gaan vinden , maar veel mensen hebben gewacht op verandering ( Elke AC game voelde meer aan als meer van het goede en veel dingen werden niet gefixt )
Maargoed als je geintreseerd bent en hulp nodig hebt kan je het me vragen .
Dat terzijde , ik zit nu op de breakpoint 2005 in Bingen am Rhein (duitsland)
Het is een scene party , en er komt volgens de planning een wel heel erg intersante seminar langs .
Hier de quick `n dirty van `t intranet.
--2005-03-26 - 16:30 - PSP, unleash the beast...
Markus 'TRiNiTY' Glanzer / Sony Computer Entertainment Europe Technology Group (UK)
TRiNiTY started on the C64 and the Amiga as a coder. Through demoscene parties he found the PSX, which then became his real addiction. He started working as a game programmer on the Playstation and the GBA in Great Britain. The porting of "James Pond 2: Robocod" was one of his projects. After that he started working for Sony Computer Entertainmant Europe, where he now does developer support for the PSP.
Experience the future of handheld gaming systems and how to develop State Of The Art games that fit in your jacket's pocket. --
Dit gaat wel intersant worden , en hopelijk worden er ook nieuwe inovatieve add-ons getoont !
Plus kan ik iemand met verstand ervan en die er op ontwikkeld heel wat leuke vraagjes stellen
Voor de mensen die een ( SERIEUZE ) vraag hebben , post hem neer en ik zal hem voorstellen .
[ Voor 3% gewijzigd door lithiumangel op 25-03-2005 21:52 ]
Snelle impressies :
WO = Te dik , lekker soepel en snelle gfx , zeer goed muziek . Snelle gameplay .
De typishe wipe out gameplay returns !
Hou je van WO 2097 en de origineel ? Zul je zeker niet telerugestelt zijn , persoonlijk vondt ik WO3 niks aan , en heb ik nooit fusion gespeelt maargoed
NFSU-R = In mijn mening zeer teleurstellend , zo teleurstellend was hij voor mij dat ik er maar 1 multiplayer battle per toeval heb kunnen uitvoeren (V.S Prototype ) via wifi , en behalve dat maar een minuut of 5 zelf tegen de CPU ... totaal 10 mins gegamed + -
De graphics zijn -bruut- minder dan Ridge racers , het geluid is typish NFSU dus dat zal wel aandacht trekken , maar de gameplay ? Bleh , zo overdreven veel oversteer ... gewoon niet leuk .
Haha, ben je nog steeds verbitterd om het 'OWNED' berichtje van NFSU toen ik van je had gewonnen?lithiumangel schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 21:51:
P.S Heb sinds eergisteren de US versies van Wipe Out Pure & Need for speed Underground Rivals .
Snelle impressies :
WO = Te dik , lekker soepel en snelle gfx , zeer goed muziek . Snelle gameplay .
De typishe wipe out gameplay returns !
Hou je van WO 2097 en de origineel ? Zul je zeker niet telerugestelt zijn , persoonlijk vondt ik WO3 niks aan , en heb ik nooit fusion gespeelt maargoed
NFSU-R = In mijn mening zeer teleurstellend , zo teleurstellend was hij voor mij dat ik er maar 1 multiplayer battle per toeval heb kunnen uitvoeren (V.S Prototype ) via wifi , en behalve dat maar een minuut of 5 zelf tegen de CPU ... totaal 10 mins gegamed + -
De graphics zijn -bruut- minder dan Ridge racers , het geluid is typish NFSU dus dat zal wel aandacht trekken , maar de gameplay ? Bleh , zo overdreven veel oversteer ... gewoon niet leuk .
Maar je hebt gelijk, NFSU:R is gewoon de console versie, alleen met teveel oversteer...
En wipe-out is bruu t!
En pfff ,nu wel weer opeens was het helemaal vergeten .quote: prototypeHaha, ben je nog steeds verbitterd om het 'OWNED' berichtje van NFSU toen ik van je had gewonnen?
We gaan nog wel zien wie die coordinator skillz0r heeft met Wipe out
[ Voor 24% gewijzigd door lithiumangel op 25-03-2005 22:25 ]
Verwijderd
Heeft iemand trouwens Gretzky NHL al? Op Gamespot klagen ze over de frame rate en de controls, bijv. een puk die je niet mee krijgt?
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
`k heb iig geen Gretzky . . . je kan hem wel bij Nedgame kopen voor 59 Euro
En ja , het is de bedoeling dat er games uitkomen die puur infrastructure mode gebruiken voor grote multiplayer actie of andere functies .
Zoals het downloaden & uploaden van het 1 en ander , zo kan AC:FF via infrastucture mode jou mechs online uploaden en tegen andere designs van andere mensen te laten vechten .
Maar kan tevens ad-hoc gebruiken voor normale PSP to PSP ( in dezelfde kamer ) multiplayer ( dit is verreweg het meest gebruikte multiplayer netcode )
Je kan met tunneling software zoals Kai , de PSP foppen dat hij via adhoc een PSP benadert die ernaast staat , terwijl hij eigelijk via het internet getunnelt wordt naar een andere PSP .
Verwijderd
En de rest van de games die ad-hoc mode gebruiken voor reguliere (naast elkaar gamen) de meeste common zijn .
Meschien dat je met Gretzky via infrastructure het 1 en ander kan doen ( dus echt online ) maar dat weet ik niet , volg in princiepe geen game news over games waar ik niet zoveel tot geen interesse in heb
Wat voor meer gameplay biedt het dan boven zo nu en dan ff driften (gaap). Daarbij heb je nog op ongunstige momenten ook nog framedrops. Voor de rest blijft het een racegame als z'n consolevariant, en biedt het speel modi waarbij je aan jezelf moet afvragen of die wel interessant zijn voor een dergelijke genre. Als je de console versie hebt, dan heb je een goede indicatie van wat je op de PSP kan aantreffen, en 'k raad mensen dan ook aan om 'm dan niet aan te schaffen als je 't op de console al niet tof vond, want het is praktisch echt een 1:1 kopie. Persoonlijk zou ik dit niet een probleem vinden ware het dat er een ongelooflijke oversteer zit in de PSP versie, waar ridge racer net een understeer had (die je overigens goed kan compenseren door te driften). Na 3-4 uur in de trein met NFSU:R kom ik tot dezelfde conclusie als Lithiumangel, alleen duurde 't bij mij wat langer om tot die conclusie te komen, aangezien ik games graag de kans geef om zichzelf te bewijzen. Het spel voelt imho niet af, typisch een EA game dus.kiddyl schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 22:30:
NFSU: Rivals vergt enige oefening. Zeker als je van Ridge Racers komt. Het spel zelf biedt veel meer dan Ridge Racers. Waar je in Ridge Racers simpel met steeds snellere wagens tegen snellere tegenstanders rijd bied NFSU:R veel meer gameplay en heel veel speel modi. Ik vind hem meer bieden en ik speel dan ook nog eens de JPN versie.
[ Voor 3% gewijzigd door prototype op 25-03-2005 22:59 ]

-edit-
Wie weet trouwens waar die kleine gaatjes voor dienen, er zitten er 2 op de voorzijde, 1 rechtsonder de analog-nub en 1 links onder het functieknoppen gedeelte?
[ Voor 38% gewijzigd door Bob Popcorn op 25-03-2005 23:53 ]
Kan niet stoppen met ontploffen!
Die gaatjes zijn voor je stereo output voor het geluid als je de koptelefoon niet gebruikt .Bob Popcorn schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 23:51:
Hmm, klinkt niet tof dusIk wilde sowieso al geen racegame als volgende game. Ik zat te denken aan THUG 2 remix, iemand al een hands-on?
-edit-
Wie weet trouwens waar die kleine gaatjes voor dienen, er zitten er 2 op de voorzijde, 1 rechtsonder de analog-nub en 1 links onder het functieknoppen gedeelte?
Echt goed klinkt het niet maar het is meestal goed te doen als je in een stille ruimte zit en niet de luxe hebt koptelefoons lekker aan te zetten (@werk bijvoorbeeld
Dinsdag heb ik een hands-on van THUG 2 remix US voor je iig
[ Voor 5% gewijzigd door lithiumangel op 26-03-2005 00:01 ]
Het geluid komt uit de onderkant, luister maarlithiumangel schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 23:59:
[...]
Die gaatjes zijn voor je stereo output voor het geluid als je de koptelefoon niet gebruikt .
Echt goed klinkt het niet maar het is meestal goed te doen als je in een stille ruimte zit en niet de luxe hebt koptelefoons lekker aan te zetten (@werk bijvoorbeeld)
Kan niet stoppen met ontploffen!
Aan wie heb je dat toch te dankenlithiumangel schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 23:59:
[...]
Zit daar ook multiplayer op? Kan ik je daar ook mee verslaan
[ Voor 13% gewijzigd door prototype op 26-03-2005 00:12 ]
Verwijderd
dat moet apart in de voorwaarden worden vermeld van de webwinkel anders mag je gewoon de doos openmaken om te checken, ben namelijk ookal een x genaaid met m'n 19 inch tft-monitor op zo'n manierYellowNeck schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:47:
[...]
Ja ZOLANG het in een onbeschadigde verpakking retour wordt gedaan
Dus testen op dode pixels zit er niet in.
wat ik trouwens belachelijk vind is dat dat pixelgezeik pas iets is van de laatste jaren, want ik kan me niet herinneren dat ten tijde van de gameboy/color er dit gezeik was met fabrikanten die niet eens een perfect schermpje kunnen maken. wat ze gewoon horen te doen (en geef me niet van die onzin van: ja maar de schermpjes zijn allemaal geavanceerder geworden en dus moeilijker te produceren, want dan zijn ze dus kennelijk niet in staat om dit soort dingen te produceren).
in ieder geval komen de fabrikanten er met hun kl*tepolicy's er makkelijk vanaf en is de consument de lul!
OK, als je een hele rij dooie hebt kan ik me voorstellen dat je daar een probleem mee hebt en ik neem aan dat Sony die wel om zal wisselen. 1 miezerig dood pixeltje lijkt me echter geen probleem.
Hmmmm ...prototype schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 00:11:
[...]
Aan wie heb je dat toch te danken
Zit daar ook multiplayer op? Kan ik je daar ook mee verslaan
Mezelf ? Voor het in de eerste plaats aanwijzen van Nedgame waar je dan naartoe bent geweest ?
En ja THUG 2 heeft MP dus
Verwijderd
Bedankt, ik snapte nml. niet wat de Infrastructure mode is. Dit is dus online.lithiumangel schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 22:54:
Ik heb gezegt dat hij dat wel kon met AC:FF voor zover ik weet (Dus ja - officieel )
En de rest van de games die ad-hoc mode gebruiken voor reguliere (naast elkaar gamen) de meeste common zijn .
Meschien dat je met Gretzky via infrastructure het 1 en ander kan doen ( dus echt online ) maar dat weet ik niet , volg in princiepe geen game news over games waar ik niet zoveel tot geen interesse in heb
Ik heb even wat review's op Gamespot gekeken, en vooral Twisted Metal lijkt me echt kewl. Heeft iemand 'm al? Zit ook zo'n infrastructure mode op
Ik weet niet of dit representatief is voor heel Amerika, maar dit zijn wel erg slechte verkoopcijfers.
Nu ze in de US genoeg stock hebben, komt ie misschien snel naar Europahmm.. the PSP launch at my Wal-Mart went like this. We opened at 7am. 10am we sold one. 11:30. we sold another. 5:00pm. Almost sold one, another customer said "metal gear is a card game" lost the sale. we have 58 units left. great day.
Ik hoop het hier kunnen we tenminste gewoon het ding ruilen als er dead pixels in zitten... Maar iets later mag ook wel...de PSP is een beetje gaar.zeni schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 10:39:
http://psp.ign.com/articles/599/599156p1.html
Ik weet niet of dit representatief is voor heel Amerika, maar dit zijn wel erg slechte verkoopcijfers.
[...]
Nu ze in de US genoeg stock hebben, komt ie misschien snel naar Europa
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Ohja, volgens de Power Unlimited van deze maand, is de launchdate 15 april, vinden zij het meest waarschijnelijk?
Ok, ander vraagje. Zoals je weet komen er telkens nieuwe revisies van gameconsoles, zo ook van de PSP. Men speculeert/beweert dat de US versie (1001K) beter is dan die van de Jappen (1000 en 1000K). Ik krijg dus de laatstgenoemde, maar stel dat er over een halfjaartje alleen nog maar "betere" revisies worden verkocht, hoe zit het dan met de bezitters van de "oude" revisies, worden die nog enigszins tegemoetgekomen?
.
[ Voor 90% gewijzigd door Yellowneck op 26-03-2005 12:26 ]
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Verwijderd
Nope, nieuwe revisie's zijn bij elk product te vinden, maar de bezitters van de oude revisie hebben vaak pech. Tenzij de verbeteringen softwarematig zijn. Dan kun je nieuwe firmware verwachten, hardwarematig worden de oude revisie bezitters (bijnaYellowNeck schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 11:42:
Zo blijkt maar weer dat de launch ook wel tegelijk in Europa had mogen plaatsvinden, PSP's zat
Ohja, volgens de Power Unlimited van deze maand, is de launchdate 15 april, vinden zij het meest waarschijnelijk?
Ok, ander vraagje. Zoals je weet komen er telkens nieuwe revisies van gameconsoles, zo ook van de PSP. Men speculeert/beweert dat de US versie (1001K) beter is dan die van de Jappen (1000 en 1000K). Ik krijg dus de laatstgenoemde, maar stel dat er over een halfjaartje alleen nog maar "betere" revisies worden verkocht, hoe zit het dan met de bezitters van de "oude" revisies, worden die nog enigszins tegemoetgekomen?
.
ps. Hoe duur is een PSP game (gemiddeld) in Japan / VS? Want bij de Nederlandse (game) winkels is een game rond de € 60.
Sony is currently developing policies to deal with the issue. When we talked with Sony Computer Entertainment's public relations representative about the issue, we were told that Sony Customer Service is taking calls and will deal with the issues case by case as they come up. A call to that Customer Service line (a yellow Technical Support leaflet is included inside the PSP packaging), a customer service representative we spoke with about the issue explained that the current policy is that they are asking customers to play with and use their PSP for a week to see if the dead pixels disappear, as they sometimes do. If, at that time, the pixels are not firing or cycling, customers can mail their PSP in for an exchange. As of now, the policy is that customers will incur the cost of shipping and returning, and it was not known how much that would be.
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
maar gekke is dat ik nog niet eens alle races (zwarte blokjes) in pro had gespeeld. vaag
edit:
begrijp er nu even niets van. nu moet ik duelleren met 1 auto. grmpf
[ Voor 12% gewijzigd door rammes op 26-03-2005 13:06 ]
Ik zou het doen!
Nouja... stomVerwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 12:41:
[...]
Nope, nieuwe revisie's zijn bij elk product te vinden, maar de bezitters van de oude revisie hebben vaak pech. Tenzij de verbeteringen softwarematig zijn. Dan kun je nieuwe firmware verwachten, hardwarematig worden de oude revisie bezitters (bijna) nooit tegemoet gekomen.
ps. Hoe duur is een PSP game (gemiddeld) in Japan / VS? Want bij de Nederlandse (game) winkels is een game rond de € 60.
Hopen dat et maar softwarematig blijft
een PSP game kost bij Lik-Sang, meestal 38 euro, met uitschieters naar de 49 ofzo.
Huh?Tiduz schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 12:55:
over dode pixxels, net op ign gelezen:
Sony is currently developing policies to deal with the issue. When we talked with Sony Computer Entertainment's public relations representative about the issue, we were told that Sony Customer Service is taking calls and will deal with the issues case by case as they come up. A call to that Customer Service line (a yellow Technical Support leaflet is included inside the PSP packaging), a customer service representative we spoke with about the issue explained that the current policy is that they are asking customers to play with and use their PSP for a week to see if the dead pixels disappear, as they sometimes do. If, at that time, the pixels are not firing or cycling, customers can mail their PSP in for an exchange. As of now, the policy is that customers will incur the cost of shipping and returning, and it was not known how much that would be.
Als het goed is staat hier dus dat het later (of nu ook al?) zo wordt opgelost?:
• Bel naar het nummer op het gele blaadje, welke je vind in de doos van je PSP
• Leg je probleem voor aan Sony
• Die verteld je dan een week door te spelen, om te kijken of die dodepixel vanzelf weggaan
• Zo niet, weer bellen, en dan ruilen ze em om?
• Je moet zelf de verzendkosten betalen (heen en terug)
Dat laatste vind ik nie zo mooi
(Volgens TPG, (Pakket - Buiten Europa) 13 euro (1-2 KG , Standard) en 21,65 (1-2 KG, Priority))
[ Voor 52% gewijzigd door Yellowneck op 26-03-2005 13:06 ]
Bestel wel bij lik-sang ofzo, of heeft iemand een betere tip
Ik vind dat niet zoYellowNeck schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 13:00:
[...]
[...]
Huh?![]()
Als het goed is staat hier dus dat het later (of nu ook al?) zo wordt opgelost?:
• Bel naar het nummer op het gele blaadje, welke je vind in de doos van je PSP
• Leg je probleem voor aan Sony
• Die verteld je dan een week door te spelen, om te kijken of die dodepixel vanzelf weggaan
• Zo niet, weer bellen, en dan ruilen ze em om?
• Je moet zelf de verzendkosten betalen (heen en terug)
Dat laatste vind ik nie zo mooi. Wat zijn de verzendkosten naar Japan, weet iemand dat?
(Volgens TPG, (Pakket - Buiten Europa) 13 euro (1-2 KG , Standard) en 21,65 (1-2 KG, Priority))
Dit hadden ze vanaf het begin al moeten doen maar blijkbaar zijn ze geschrokken van de reactie's. Goed voor de mensen die een PSP hadden geimporteerd dat wel.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Als je alle responses leest dan zie je dat de berichten een beetje gemixt zijn, winkels die pre-orders aannamen zijn veelal uitverkocht andere winkels niet. Ik vind het zelf wel logisch zo 'net' na het kerstmis seizoen dat het niet zo lekker loopt als tijdens kerstmis, dit stond in een van de ingezonden mailtjes:zeni schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 10:39:
http://psp.ign.com/articles/599/599156p1.html
[...]
Nu ze in de US genoeg stock hebben, komt ie misschien snel naar Europa
Vind dat toch niet zo verrassend dat het tijdens kerst drukker was, maargoed, die mailer blijkbaar wel =)We received 40 PSP's for the launch and we only sold 10 at yesterday. During Christmas we had people lining up everyday, to see if we got any DS, PS2 or Xbox in.
Ik las en lees ook redelijk vaak berichten van mensen die de PSP wat prijzig vinden, vind ik eigenlijk ook wel vreemd aangezien een hoop mensen wel met de nieuwste mobieltjes lopen (die 2 x zoveel kosten en je weet dat het hem niet 'gratis krijgt zoals ze beweren, want sim-only abbo's zijn toch echt veel goedkoper
Het is natuurlijk ook wel een kwestie van waar je je geld het liefste aan uitgeeft, maar toch.. mensen blijven soms rare wezens imho
ps. Schiet ff op met die Tony Hawk hands-on, wil ff weten of ik die zal halen of wipeout
Verwijderd
Waarom heeft Lik-sang Ridge Racers US pas op 4 april oid op voorraad? Dat spel is toch allang uit?
Oja, is Ridge Racer in het japans te doen?
Het spel is dan welliswaar uit, maar je moet weten dat er een shitload aan pre-orders misschien aanhangen waardoor er een backorder is geplaatst die 4 april misschien binnenkom.-Daniël- schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 14:15:
Iedereen z'n vragen worden beantwoord, behalve die van mij :)!
Waarom heeft Lik-sang Ridge Racers US pas op 4 april oid op voorraad? Dat spel is toch allang uit?
Oja, is Ridge Racer in het japans te doen?
Ridge racers is heel goed in het japans te doen, grappig opzich want de dialogen zijn engels gesproken en 80% van de menu items ook, maar toch 20% nog even lekker japans, echt heel vreemd
Hehe, ja ik weet hoe het voelt, mijn bankafschrift kwam net binnen, ouchprototype schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 13:52:
PSP handson komt straks misschien nog, 'k ga 'm denk ik nu halen. Ik ben een impulskoper en student tegelijk, dat gaat echt niet goed samen man
Mijn portemonnee had donderdag mazzel dat mijn vriendin erbij was toen ik Tony Hawk zag liggen bij de futurezone in Rotterdam, die weet me namelijk altijd wel van echte impuls aankopen af te houden
Gek! Een inkoopactie deelnemer zag 'm ook liggen maar had 'm niet gekocht voor menioz schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 14:24:
[...]
Hehe, ja ik weet hoe het voelt, mijn bankafschrift kwam net binnen, ouch
Mijn portemonnee had donderdag mazzel dat mijn vriendin erbij was toen ik Tony Hawk zag liggen bij de futurezone in Rotterdam, die weet me namelijk altijd wel van echte impuls aankopen af te houden
Poll: Sony gaat de PSP's met dode-pixels wel vervangen!
• Ik ga em gelijk importeren!
• Ik wacht nog op de europese release
• Hadden ze vanaf het begin moeten doen!
• Ik ga m'n PSP dan meteen laten inruilen!
• Gelukkig had mijn PSP geen dodepixels
• Ik koop em nog steeds niet
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Maar als ze mij nog geen psp of mail gestuurd hebben volgende week dan cancel ik hem ook!
Yeah that`s me...ik was er naartoe gegaan maar ik d8 laat ik eerst vragen aan Prototype of die het goed vind. Toen wou ik hem gaan halen was die al uitverkochtprototype schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 14:28:
[...]
Gek! Een inkoopactie deelnemer zag 'm ook liggen maar had 'm niet gekocht voor me, toen hij 'm wilde halen namens mij was hij al verkocht.. was echt een minutenkwestie
.
[ Voor 3% gewijzigd door Vighu op 26-03-2005 15:48 ]
THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY.
YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE.
Delivery to the following recipient has been delayed:
orders@dvdboxoffice.com
Technical details of temporary failure:
TEMP_FAILURE: SMTP Error (state 11): 452 Requested action not taken: insufficient system storage
LOLmatthijst schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 16:01:
This is an automatically generated Delivery Status Notification
THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY.
YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE.
Delivery to the following recipient has been delayed:
orders@dvdboxoffice.com
Technical details of temporary failure:
TEMP_FAILURE: SMTP Error (state 11): 452 Requested action not taken: insufficient system storage

Hopelijk is mijn order cancellation ontvangen
DVDboxoffice is enkel ma t/m vr geopend, dus alleen op die dagen wordt de mail gecheckt.
Ivm. pasen waren ze deze (goede) vrijdag ook dicht. Of ze maandag alweer open gaan of dinsdag pas weet ik niet.
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Ik zou het doen!
<-- Nieuw icon gemaakt
[/semi-offtopic]
[ Voor 12% gewijzigd door BreeeZe op 26-03-2005 18:06 ]
en Karenrammes schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 17:47:
dvdboxifice is liefaardige dame werkt er.. janice ;o) al eens leuk mee ge-emaild
"Never let a woman do a man's job"
Verwijderd
Met een lange speelduur, en het liefste Infrastructure mode. Ik _HAAT_ Lumines. Wie kan mij wat aanbevelen?
Oja, is de PSP al officieel uitgesteld tot kerst of is het juni? Misschien kan ik dan beter wachten tot een PSP incl. Grand Turismo Mobile pack.
Vandaag is Bleach helaas niet in mijn brievenbus gevallen. Dat wordt dan na Pasen
[ Voor 34% gewijzigd door kiddyl op 26-03-2005 23:02 ]
bij wie koop je je goodz? Lik Sang? DVDboxoffice ?kiddyl schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 22:59:
Ik krijg dan nu eindelijk een US PSP binnen met de film Spiderman. Deze ga ik houden denk ik en dan ga ik een PSP collectie opbouwen. Dus straks nog een EU PSP en de speciale witte GT4 PSPUS spellen Need for Speed, Wipeout, Lumines, Dark Stalkers, Hot Shots Golf, Ridge Racers, Darkstalker Vampire Chronicle en THUG komen mijn kant op. Van elk een aantal exemplaren.
Vandaag is Bleach helaas niet in mijn brievenbus gevallen. Dat wordt dan na Pasen
http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Edit en is dit dezelfde game als Darkstalker chronicle - the chaos tower ?
[ Voor 34% gewijzigd door Little Bear op 26-03-2005 23:24 ]
Life is simple, make choices, don't look back...
Kiddyl, als je 'm hebt, neem ff contact met me op
Verwijderd
Zie namelijk vaak screenshots van de US PSP met een blauwe achtergrond en vind dat stukken mooier.
Datum veranderen elke maand krijg je een andere kleurtje.Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 23:31:
Hoe is het mogelijk om de backround color van je PSP te weizigen van het "standaard" groen naar bijvoorbeeld blauw? Of is dit uberhaubt wel mogelijk?
Zie namelijk vaak screenshots van de US PSP met een blauwe achtergrond en vind dat stukken mooier.
Ik haal de naam van Vampire Chronicles en Darkstalkers altijd door elkaar.Little Bear schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 23:23:
Kiddyl noem je darkstalker nu 2x of zijn dit effectief 2 verschillende games ?
Edit en is dit dezelfde game als Darkstalker chronicle - the chaos tower ?
Dit zijn orders om PSP orders mee te completeren en zijn allemaal verkocht dus. Ik heb minimale voorraden omdat ik het me niet echt kan veroorloven. 10 games is toch al 400 euro + en dit zijn meer dan 10 games.prototype schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 23:25:
Darkstalkers is de westerse naam voor het japanse Vampire Chronicles; net als dat Resident Evil in japan Biohazard heet.
Kiddyl, als je 'm hebt, neem ff contact met me op
Ik verwachte zaterdag Bleach samen met mijn andere spellen. Die komen nu dus dinsdag aan. Daar zit ook RR tussen.Tiduz schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 23:17:
Kiddyl, heb jij ridge racers misschien thuis liggen voor de verkoop? jap of usa versie maakt me niet uit, maar anders moet ik weer 1 tot 2 weken wachtten na mn psp, dinsdag bestel ik hem bij je mn geld is er nog niet door paasweekend
[ Voor 74% gewijzigd door kiddyl op 27-03-2005 00:12 ]
Verwijderd
Ik zoek nog steeds een savegame van mobile trainsimulator die is zo verdomde moeilijk...
Verwijderd
heeeee ik ga morgen toevallig trouwen man met Karen!greenlizzard schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 18:42:
[...]
en Karenen nog eentje maar daar weet ik de naam niet meer van
.
Dit topic is gesloten.