Het Playstation Portable topic Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.214 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-09 23:14
Mn pa gaat as woensdag naar New York, denken jullie dat hij dan nog beschikbaar is, of is hij nu al uitverkocht? En is de prijs trouwens vast $250,- of verschillen die nog?

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:53
Prijs zal wel vast zijn. Gok dat er vast nog wel 1 te koop is, als je het zeker wilt weten bel je efkes met een NY winkel en reserveer je er 1: creditcard info doorgeven en ze houden hem vast :)

edit: FAO Schwarz doet dit sowieso, zelf ooit een I-Cybie robothond vantevoren telefonisch gerserveerd.

[ Voor 22% gewijzigd door matthijst op 24-03-2005 17:09 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:42
hm het zou voor mij mooi zijn als t nie zo goed loopt in de VS, kennis van me zit daar nu en neemt er als t goed is een voor me mee, komt vrijdag terug en ik zie die zaterdag.. heb dan hopelijk ook een PSP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:57

S2S

Met al dat gedram over dead pixels en het niet vervangen wacht ik toch maar op de EU release...als je hem hier in de winkel haalt kun je altijd wel wat opspelen of Sony Nederland omlullen.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
S2S schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:21:
Met al dat gedram over dead pixels en het niet vervangen wacht ik toch maar op de EU release...als je hem hier in de winkel haalt kun je altijd wel wat opspelen of Sony Nederland omlullen.
Tuurlijk, dream on.
Vrolijk kerstfeest alvast, misschien kun je je dooie pixels zoeken in het schijnsel van de kerstboom, als hij dan al uit is in Nederland :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
de PSP heeft een heel andere Dead Pixel Policy dan de NDS, de DS kun je met 1 dode pixel al terugsturen en je krijgt een nieuwe. Bij de PSP moet je echt meerdere dode pixels hebben voor een nieuwe. eentje maakt ze niets uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Sterker: een aantal maakt ze niets uit, dat hoort bij de techniek. Lees de handleiding.
Maar ja, voor een paar Hollandse jankerdjes zal Sony vast hun policy wijzigen :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilos
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:30
Heeft iemand (die bij dvdboxoffice zijn psp heeft besteld) al zijn order op filled staan?
Ik namelijk nog niet, maar het is dan ook nog maar 11.30 bij hun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Weet niet of het al bekend was, zoja dan excuses,

Maar er is een update beschikbaar via de Network Update. Dat ding is 14MB groot!!! 8)7 Ik ben hem nu aan het downloaden op de PSP. Rare gewaan wording 8) downloaden op de portable console. Ben benieuwd! Als het interesant is post ik nog wel mijn bevindingen!

Edit:
Je moet met power adapter erin installeren.

Support for DUTCH!!! WOOEI!!! We hebben een Nederlandse PSP uit JAPAN!!!!

Versie is nu trouwens 1.50 ipv 1.01

[ Voor 28% gewijzigd door Arx op 24-03-2005 17:40 ]

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilos
Arx schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:35:
Weet niet of het al bekend was, zoja dan excuses,

Maar er is een update beschikbaar via de Network Update. Dat ding is 14MB groot!!! 8)7 Ik ben hem nu aan het downloaden op de PSP. Rare gewaan wording 8) downloaden op de portable console. Ben benieuwd! Als het interesant is post ik nog wel mijn bevindingen!
Kijk is op pagina 11 bij BreeeZe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nilos schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:34:
Heeft iemand (die bij dvdboxoffice zijn psp heeft besteld) al zijn order op filled staan?
Ik namelijk nog niet, maar het is dan ook nog maar 11.30 bij hun
Jaaaa. hier nog 1!

ik had maandag untold legends en wipe out pure besteld. Maar er is nog steeds niks met mijn order gedaan.. Ik ga binnenkort maar even mailen, want officiele release dag is vandaag namelijk daar in noord america.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Nilos schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:38:
[...]

Kijk is op pagina 11 bij BreeeZe
Aha, in dat geval excuses.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vighu
  • Laatst online: 13-09 13:24
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:43:
[...]

Jaaaa. hier nog 1!

ik had maandag untold legends en wipe out pure besteld. Maar er is nog steeds niks met mijn order gedaan.. Ik ga binnenkort maar even mailen, want officiele release dag is vandaag namelijk daar in noord america.
Ja ik heb mijn Order maar gecancelt bij DVD Box Office het duurde mij allemala veelste lang. ik ga m`n games vanaf nu maar bij www.nedgame.com bestellen is al in nederland is wel zo handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilos
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:43:
[...]

Jaaaa. hier nog 1!

Ik had vorige week vrijdag PSP met NFSU en Untold besteld maar staat nog niet op filled, hoop dat dat vandaag nog gebeurd anders word ik gek |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Ace P900 schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:45:
[...]

Ja ik heb mijn Order maar gecancelt bij DVD Box Office het duurde mij allemala veelste lang. ik ga m`n games vanaf nu maar bij www.nedgame.com bestellen is al in nederland is wel zo handig :)
OMG..wat is Nedgame verschrikkelijk duur met die import games van de USA.
MGS Acid kost daar 59,99. Liksang 38 euro...

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vighu
  • Laatst online: 13-09 13:24
YellowNeck schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:50:
[...]

OMG..wat is Nedgame verschrikkelijk duur met die import games van de USA.
MGS Acid kost daar 59,99. Liksang 38 euro...
Maarja Nedgame zit wel in nederlad het voordeel is wel dat je iig niet te maken krijgt met invoer kosten. Of het sneller is weet ik niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Wipeout Pure (USA) binnen !!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat een grafix zeg 8)7 niet normaal meer, goed geluid en fijne gameplay.

Ik heb overigens een JAP PSP en daar doet ie het dus gewoon op ( er was hier iemand die dat zeker moest weten)

Komt bij Nedgame vandaan (erg duur, was dan ook de eerste en laatste keer dat ik daar besteld heb), maar wel mijn geld waar, ik MOEST die game gewoon hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

matthijst schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:24:
[...]

Tuurlijk, dream on.
Vrolijk kerstfeest alvast, misschien kun je je dooie pixels zoeken in het schijnsel van de kerstboom, als hij dan al uit is in Nederland :D
Nou dat doe ik wel vaker :P En ik weet niet waar jij mee betaald...maar ik betaal niet met poep maar met zuur verdiende pegels en dan wil ik wel waar voor mijn geld en niet een portable met dead pixels.
Sony moet niet de eikel uithangen...en gewoon doen wat hoort, vervangen die handel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had 18 maart een psp met ridge racers en luminex georderd bij dvdboxoffice, had al verwacht dat ie slecht leverbaar zou zijn had ze dus gevraagd wanneer ze verwachten te leveren. Kreeg het volgende antwoord:

We expect the PSP to start shipping towards the end of March, early April.

Dus even geduld hebben maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilos
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 18:39:
Had 18 maart een psp met ridge racers en luminex georderd bij dvdboxoffice, had al verwacht dat ie slecht leverbaar zou zijn had ze dus gevraagd wanneer ze verwachten te leveren. Kreeg het volgende antwoord:

We expect the PSP to start shipping towards the end of March, early April.

Dus even geduld hebben maar.
Heb net ook een mail gestuurd met de vraag wnnr mijn PSP verstuurd zal worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, wat een geneuzel met dvdboxoffice,

afgelopen dinsdag een JPN PSP besteld bij play-asia.com, deze is al onderweg. Moesten natuurlijk ook wat games bij, en ik wil graag US versies van Lumines en Wipeout Pure, deze had play-asia niet, dus dezen besteld bij dvdboxoffice.

Nou, ondertussen gebeurd er maar niks met de bestelling, terwijl ze aangeven dat de games all een tijdje binnen zijn? :

• 1 of: Wipeout Pure @ $44.96ea.
Arrival Date: Wednesday, March 16 2005

• 1 of: Lumines @ $44.96ea.
Arrival Date: Friday, March 18 2005

Al 2 keer een email gestuurd, geen enkel antwoord ontvangen, als ze ze niet op voorraad hebben dan zou ik het graag van ze horen zodat ik het ergens anders kan proberen!

Iemand een idee waar ik deze 2 games zou kunnen kopen? Zou fijn zijn als ik ze heb rondt dezelfde tijd dat mijn psp arriveert, vlak na pasen lijkt mij.

Ze kunnen toch op zijn minst de mails beantwoorden, grrrr :( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan antwoorden ze waarschijnlijk hun mails naar hoe het hun uitkomt want ik heb zo een 5 keer met ze gemailed, en telkens kreeg ik binnen een dag antwoord terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jo_1
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-06 09:15
hallo ff een vraagje tussendoor ik volg al die artikelen in dit topic en kwam er achter dat het wachten op nederlandse release wel ergens in mei kan worden. En omdat ik niet zoveel geduld heb en die psp eindelijk in huis wil hebben neem ik de gok om hem te importeren.

Nu al alleen de vraag waar is dat het snelst, goedkoopst en veiligst ? Ik hoorde die liksang en die kidyll (zelfde ??) of is het nu slimmer om die usa versie te hebben ? of is de jap versie alleen voor alle regios ? heb ik voor de jap versie jap cassetes nodig of hoe heette die sticks officieel... Kan ik op de usa versie wel weer films op kijken.

Kan je op die geimporteerde versies wel nederlandse film en game discs afspelen ? Het is zoals jullie zien niet helemaal duidelijk voor mij, als iemand mij kan helpen ben ik hem daar zeer dankbaar daarvoor.
gegroet jo_1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jo_1 schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 20:54:
hallo ff een vraagje tussendoor ik volg al die artikelen in dit topic en kwam er achter dat het wachten op nederlandse release wel ergens in mei kan worden. En omdat ik niet zoveel geduld heb en die psp eindelijk in huis wil hebben neem ik de gok om hem te importeren.

Nu al alleen de vraag waar is dat het snelst, goedkoopst en veiligst ? Ik hoorde die liksang en die kidyll (zelfde ??) of is het nu slimmer om die usa versie te hebben ? of is de jap versie alleen voor alle regios ? heb ik voor de jap versie jap cassetes nodig of hoe heette die sticks officieel... Kan ik op de usa versie wel weer films op kijken.

Kan je op die geimporteerde versies wel nederlandse film en game discs afspelen ? Het is zoals jullie zien niet helemaal duidelijk voor mij, als iemand mij kan helpen ben ik hem daar zeer dankbaar daarvoor.
gegroet jo_1
With all due respect, maar deze vragen zijn al tig keer gesteld, gewoon die vorige topics lezen en je komt heel ver :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Zo, net even bij de nedgame dus de US versie van wipeout en nfsu:r gehaald, en ze werken allebei prima op de japanse PSP die ik heb 8), 'k moet zeggen dat nfsu:r een kleine oversteer probleem heeft tov ridge racer, maar op dat na is 't gewoon weer NFSU als vanouds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wou em ook bestellen bij dvdboxoffice :) , maar na het lezen van de klachten wacht ik maar even 2 weken, tot ze de orders weer een beetje bij kunnen benen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook bij DVD box office besteld en al 2x een mail netjes teruggekregen, het probleem is dat ze te veel orders binnen krijgen en ze niet kunnen verwerken, daarnaast hebben ze problemen met aanlevering van nieuwe games en produkten, vooral met de NDS.

Weet iemand ook waarom er in een engels blad (artikel) men spreekt dat SONY het voor elkaar heeft gekregen om 510.000 consoles klaar te krijgen voor de amerikaanse lancering, terwijl sony zelf spreek over een miljoen consoles voor amerika.

Las ook veel over dode pixels en spelletjes doe soms spontaan stoppen, zijn er ook al mensen die een update hebben opgehaald 1,5 en die dat probleem niet meer hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Hm, nu lik-sang de prijs heeft verlaagt. Is de keuze tussen dvdoffice en lik sang weer lastiger. Beide winkels zeggen de prijs te vermelden incl de verzendkosten. Maar heeft lik sang nu wel of niet te maken met import kosten? Dvdoffice schijnt vanuit swe te versturen, dus heeft sowieso geen import kosten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er al iemand achter is er nou verschil zit tussen de us en de jap versie behalve de regio code voor films

want maby was de batterij verbeterd? en de psp lichter of zijn dat geruchten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Nog nie bevestigd. Nog geen site gezien die dat getest heeft.

Verder, is het missien niet even handig om dit aan de Topicstart toe te voegen, aangezien er steeds weer gasten zijn die vragen of US games of UMD films op die en die PSP kan 8)7

Afbeeldingslocatie: http://img54.exs.cx/img54/8420/113xk.png

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er al Mini games zijn voor de PSP tetris ofzo of ander soort spelletjes ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YellowNeck schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 22:06:
Nog nie bevestigd. Nog geen site gezien die dat getest heeft.

Verder, is het missien niet even handig om dit aan de Topicstart toe te voegen, aangezien er steeds weer gasten zijn die vragen of US games of UMD films op die en die PSP kan 8)7

[afbeelding]
Maarre dat de UMD's dezelfde regiocodering krijgt als DVD's is tog nie bevestigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Als je kijkt naar de UMD producten op DVDboxoffice zie je dat die UMD een regiocode hebben, regiocode 1 wel te verstaan.
Ga je naar Lik Sang en klik je op een japanse UMD film, dan zie je bij de kenmerken RC2 staan, wat dus staat voor regioncode 2.

Totzover dus precies hetzelfde als met de DVD's...dus NL zal ook wel dezelfde RC krijgen.

Afbeeldingslocatie: http://www.weethet.nl/images/video/regions.gif

[ Voor 30% gewijzigd door Yellowneck op 24-03-2005 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Mijn Amerikaanse leverancier heeft er welgeteld 1 kunnen kopen. Die is voor hemzelf. Lijkt er op dat de VS ook snel met leveringsproblemen gaat krijgen en zeker de importers hier zullen last krijgen van vertragingen.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 20:18
Ik heb ook nogsteeds geen mail van dvdboxoffice mogen ontvangen dat ie verstuurd is :( . Maarja de dag is nog niet om daar, dus ik geef de moed nog niet op!

Wel kut als ie vandaag niet opgestuurd wordt, want dan zit er weer zo'n paasweekend tussen.

Ik had wel al 12 feb. gepreorderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oei oEi oeI |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Junkie
  • Laatst online: 28-04-2024

T-Junkie

user brain not connected...

http://www.connect.com/psp/

PSP filmpjes....

Deze al genoemd?
mss TS waardig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta al te springen voor de release van GT4 op de PSP. Lik-Sang verwacht deze 27 mei binnen te krijgen. Ik ben zeer benieuwd of deze net zo goed zal worden als die voor de PS2.

Zijn er hier meer mensen die geïnteresseerd zijn en/of meer info over kunnen geven.
Wat er nu allemaal voorbij komt is allemaal Wipeout-pure en RR :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

GT4 ga ik zker kopen!. MGS Acid ook :P en GTA uiteraard

Damn, zo'n MS Pro Duo 1GB van Sandisk kost ook al de helft v/d PSP :(
Iemand eentje over ofzo? tweedehands?
Maareh..zit er nog een verschil tussen de MS PRO DUO, MS DUO en een MS PRO? De ene sneller als de ander? PSP slikt toch alleen DUO?

nog iets voor de startpost. De definitieve amerikaanse handleiding. Zonder al die rare tekens die je bij de manual hebt die nu bij de topicstart staat:

USA PSP MANUAL FINAL

[ Voor 47% gewijzigd door Yellowneck op 24-03-2005 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 14:26

weebl

YARR!

matthijst schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:08:edit: FAO Schwarz doet dit sowieso, zelf ooit een I-Cybie robothond vantevoren telefonisch gerserveerd.
Alleen jammer dat FAO Schwarz zo ontzettend duur is, en dus gewoon meer vragen voor alles omdat je het bij FAO Schwarz koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-09 02:53
Whoehee,

Vandaag een Aero Case binnen gekregen met een crystal sleeve erbij.
Zeker weten over de crystal sleeve, doe ik niet. Maar ehm, iemand moet het toch als eerste proberen ;)
Zover ik het nu kan beoordelen, is dat de Aero case best fors is. Het is in ieder geval steviger en goedkoper dan de originele case van Sony.

Ciao tutti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie die update al voor je Japanse PSP? Ik igg wel. Me Japanse PSP is dus helemaal NL. Goed werk van Sony om ondanks dat de PSP hier later uitkomt alles toch te vertalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-09 02:53
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 23:50:
Hebben jullie die update al voor je Japanse PSP? Ik igg wel. Me Japanse PSP is dus helemaal NL. Goed werk van Sony om ondanks dat de PSP hier later uitkomt alles toch te vertalen.
Volgens mij heeft iedereen na pagina 12 gelezen te hebben, de updat gelijk al geinstalleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:16

Aight!

'A toy robot...'

Btw, als ik nu een psp bestel uit japan is hij dan al upgedate of moet ik dat nog zelf doen, damm verheug me nu al op volgende week,:D.

Ridge Racer wordt het maar, beste reacties over gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

8)7 Ben de gehele engelse manual aan et uitprinten, 127 pagina's lang. Met m'n, niet al te snelle, canon i320 printer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk persoonlijk niet dat het nodig is om de manual uit te printen. Het werkt allemaal erg intuitief hor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 20:18
Gesuggereerde situaties bij DVDboxoffice:

Situatie 1:
Ze hebben alles wel binnen, maar lopen zo erg achter met orders van andere producten dat ze die eerst nog moeten verzenden.

Situatie 2:
Ze hebben geen goede afspraken met hun leveranciers, waardoor vertragingen ontstaan.

Situatie 3:
Ze zijn zelf met de PSP's aan het spelen en compleet de tijd vergeten.

Situatie 4:
Ze houden ons in spanning door pas 1 minuut voor sluitingstijd te mailen.

Situatie 5:
Ze hebben problemen met hun systemen, dus eigenlijk is alles wel verzonden, maar dat kun je nog niet zien.

Situatie 6:
Ze hebben zich gewoon lam gezopen, omdat het bijna goede vrijdag is.

Situatie 7:
Ze werken alvast aan een 1 april grap.

Situatie 8:
Ze hebben per ongeluk NDS'jes besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Kwaas/proto: wat kost Wipeout Pure bij Nedgame?
Misschien ook maar ff 1 oppikken, want moe van dvdboxoffice :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greenlizzard schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 00:25:
Gesuggereerde situaties bij DVDboxoffice:

Situatie 8:
Ze hebben per ongeluk NDS'jes besteld.
vergeet situatie 9 niet :

ze hebben een podium gebouwd , hebben alle spullen tentoon gesteld achter kogelvrij glas en staan jullie uit te lachen.

Is er al iemand die iets bij DVDboxoffice iets besteld heeft en daadwerkelijk iets ontvangen heeft?want ik heb zo snel ik kon eventjes vluchtig het topic nog eens overgekeken en nog niet 1 persoon kunnen vinden met een dergelijk bericht.Ik heb niet zo'n ervaring met internetshops , maar hoe betrouwbaar is die site zeg maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

matthijst schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 00:37:
Luilak :P.
59,99 EUR v. Wipeout Pure @ Nedgame
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 00:09:
Ik denk persoonlijk niet dat het nodig is om de manual uit te printen. Het werkt allemaal erg intuitief hor.
Normaal gesproken doe ik dit soort dingen ook niet. Klees vaak/nooit de handleiding.
Maar aangezien m'n PSP pas 10 april komt, probeer ik dus de tijd te doden door de manual maar door te lezen :P. Kwordt al hitsig van die plaatjes :>

[ Voor 117% gewijzigd door Yellowneck op 25-03-2005 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg dit topic al een ruime tijd, maar ben het volgende niet tegen gekomen:

Als je in het menu op "Game" gaat staan en vervolgens "Memory Stick" kiest staat er "There are no games".

Weet iemand of het mogelijk is er op een of andere manier games op te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 00:50:
Ik volg dit topic al een ruime tijd, maar ben het volgende niet tegen gekomen:

Als je in het menu op "Game" gaat staan en vervolgens "Memory Stick" kiest staat er "There are no games".

Weet iemand of het mogelijk is er op een of andere manier games op te zetten?
Er zijn voor zover nog geen games uitgebracht voor memstick; de enige keer dat ik 'm heb gebruikt was vanochtend voor de firmware update naar 1.5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

matthijst schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 00:37:
59,95 maar ik had de laatste 2 gekocht voor Lithiumangel en mijzelf ;) De volgende shipment komt eind volgende week weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Apeldoorn?
En hoe is ie? 9,3 waard?

[ Voor 57% gewijzigd door matthijst op 25-03-2005 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilos
Ik denk of:
Situatie 1:
Ze hebben alles wel binnen, maar lopen zo erg achter met orders van andere producten dat ze die eerst nog moeten verzenden.
of:
Situatie 2:
Ze hebben geen goede afspraken met hun leveranciers, waardoor vertragingen ontstaan.
Maar heb zelf ook al 2 keer een mail gestuurd maar niks ontvangen :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht deze week nog wel even af, want ik vind wel dat ze het leveren tegen een mooie prijs. Maar wat ik ook vind, is dat ze erg slordig omgaan met de klanten op deze manier. Op de website wekken ze namelijk behoorlijk de indruk dat ze het allemaal al op 16 maart in voorraad hadden, wat dus totaal niet het geval blijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

matthijst schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 01:01:
Apeldoorn?
En hoe is ie? 9,3 waard?
Ik heb hem eigenlijk blind gekocht op aanraden van lithiumangel :), maar 'k heb 'm nog niet zo goed gespeeld om er een goede review van te geven; ik ben verslaafd aan vampire chronicles, niet normaal meer, maar daar ben ik ook Street Fighter liefhebber voor. Ik zal 'm straks even goed onder handen nemen en als ik 'm saai vind, mag je 'm wel overkopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn order bij dvdboxoffice geannuleerd, beviel me niet hoe ik overal zelf achteraan moet mailen, en heb op meerdere plekken op het internet gelezen dat ze erg traag zijn.

http://videogamesplus.ca/

Deze shop kwam daarintegen erg goed uit de bus, betrouwbaar en snel, dus ik heb mijn games daar nu besteld, alleen balen dat het paasweekend ernu tussenzit.

Heb ik straks een PSP zonder games, zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Ik heb nog een vraagje voor de mensen met een japanse psp.
Is het nu wel of niet mogelijk Nederlandse umd movies op de Japanse psp af te spelen.
Want ik hoor van verschillende mensen dat de regio codes wel hetzelfde zijn, maar dat toch de Nederlandse umd movies niet op de japanse psp kunnen worden afgespeeld.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

zwembroek schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 02:08:
Ik heb nog een vraagje voor de mensen met een japanse psp.
Is het nu wel of niet mogelijk Nederlandse umd movies op de Japanse psp af te spelen.
Want ik hoor van verschillende mensen dat de regio codes wel hetzelfde zijn, maar dat toch de Nederlandse umd movies niet op de japanse psp kunnen worden afgespeeld.
Daar weet niemand nog wat over aangezien er nog geen nederlandse UMD's zijn. Maar mijn PSP vertelt me dat er een optie in zit om Nederlandstalige ondertiteling te gebruiken dus... het lijkt me wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 00:04
Mijn order bij dvdboxoffice heb ik geannuleerd na het zoveelste mailtje wat ze totaal negeren.

Order ligt nu bij -> Kiddyl :+

Heeft iemand de game: Bleach: Heat the Soul al gespeeld of hier een review van gezien?

Het schijnt een 3D Fightgame te zijn. De eerste op de PSP.

Ik vraag me af of dit weer een game is die 100% Japans is of dat de menu's etc. ook leesbaar zijn voor iemand die niet zo bedreven is in de Japanse taal.

Het is dus nu wel duidelijk dat zowel de JPN als de US PSP alle mogelijk regio games spelen.

Maar hoe zit het nu met de multiplayer tussen de verschillende releases?
Kun je nu met JPN en US games met/tegen elkaar spelen?
Of is dit uitgesloten?

[ Voor 23% gewijzigd door M289 op 25-03-2005 02:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Spiller schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:02:
Mn pa gaat as woensdag naar New York, denken jullie dat hij dan nog beschikbaar is, of is hij nu al uitverkocht? En is de prijs trouwens vast $250,- of verschillen die nog?
Ik heb er vanmiddag (GMT-8) 2 gehaald in de buurt van San Fransisco, het waren toevallig de laatste 2. Van wat collega's heb ik gehoord dat ze inmiddels in de wijde omtrek zijn uitverkocht. Ik betaalde er idd 250 dollar voor, volgens mij zijn dat gewone officiele prijzen die Sony zelf vast heeft gesteld.

Dus wat ze nu hebben zal of al uitverkocht zijn of zeer snel uitverkocht raken, dus dan zul je sowieso moeten hopen dat ze woensdag alweer een nieuwe lading binnen hebben gehad. Van wat ik ervan heb gehoord hebben ze hier (de VS dus) min of meer wel een overschot aan PSP's sinds ze de releasedate in Europa hebben uitgesteld, maar geen idee waar dat op is gebaseerd.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
hm kennis van me was in Chicago, en heeft gekeken of ze er voor mij een kon meenemen. vanavond komt ze terug in NL, krijg ik te horen of ik ook binnenkort een PSP in me klauwtjes mag houden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilos
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 01:49:
Ik heb mijn order bij dvdboxoffice geannuleerd, beviel me niet hoe ik overal zelf achteraan moet mailen, en heb op meerdere plekken op het internet gelezen dat ze erg traag zijn.

http://videogamesplus.ca/

Deze shop kwam daarintegen erg goed uit de bus, betrouwbaar en snel, dus ik heb mijn games daar nu besteld, alleen balen dat het paasweekend ernu tussenzit.

Heb ik straks een PSP zonder games, zucht.
Hoe kan je je order cancelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:39

BreeeZe

Devt

Zeg, als iedereen nou even zijn order cancelled bij dvdboxoffice wordt mijn order sneller afgerond :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prototype schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 01:28:
[...]

Ik heb hem eigenlijk blind gekocht op aanraden van lithiumangel :), maar 'k heb 'm nog niet zo goed gespeeld om er een goede review van te geven; ik ben verslaafd aan vampire chronicles, niet normaal meer, maar daar ben ik ook Street Fighter liefhebber voor. Ik zal 'm straks even goed onder handen nemen en als ik 'm saai vind, mag je 'm wel overkopen ;)
Hey Je bent een Street Fighter hebber Me TOO... :*)

Heb je toevallig winKwaks programma.. dan kunnen we online Street Fighter spelen... :)

hehe wil wel battles hebben.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilos
BreeeZe schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 09:56:
Zeg, als iedereen nou even zijn order cancelled bij dvdboxoffice wordt mijn order sneller afgerond :Y)
Ik cancel hem pas volgende week als ze niks terugsturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
.oisyn schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 03:32:
[...]

Ik heb er vanmiddag (GMT-8) 2 gehaald in de buurt van San Fransisco, het waren toevallig de laatste 2. Van wat collega's heb ik gehoord dat ze inmiddels in de wijde omtrek zijn uitverkocht. Ik betaalde er idd 250 dollar voor, volgens mij zijn dat gewone officiele prijzen die Sony zelf vast heeft gesteld.

Dus wat ze nu hebben zal of al uitverkocht zijn of zeer snel uitverkocht raken, dus dan zul je sowieso moeten hopen dat ze woensdag alweer een nieuwe lading binnen hebben gehad. Van wat ik ervan heb gehoord hebben ze hier (de VS dus) min of meer wel een overschot aan PSP's sinds ze de releasedate in Europa hebben uitgesteld, maar geen idee waar dat op is gebaseerd.
Mooi om te horen dat de prijs vast is, aangezien mn pa vast niet gaat lopen zoeken naar de laagste prijs :P Achja, ik betaal er liever $50 extra voor als ik hem tenminste volgende week kan hebben :)
Ohja, heeft iemand ook een idee hoe het met de games zit? Raken deze ook uitverkocht, of zijn die er wel in overvloede?

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Zeg, is het al iemand opgevallen dat als je de psp in standby zet dat de aan/uit let nu gaat knipperen met de nieuwe firmware :?
(of deed hij dat altijd al :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BreeeZe schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 11:31:
Zeg, is het al iemand opgevallen dat als je de psp in standby zet dat de aan/uit let nu gaat knipperen met de nieuwe firmware :?
(of deed hij dat altijd al :P)
nee daarvoor ging die niet knipperen.. dat is nu bij die nieuwe firmupdate wel knipperen

maar kheb gemerkt als je in sleepmode of psp uit doet... gaat die wel sneller uit dan daarvoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 11:40:
[...]

nee daarvoor ging die niet knipperen.. dat is nu bij die nieuwe firmupdate wel knipperen

maar kheb gemerkt als je in sleepmode of psp uit doet... gaat die wel sneller uit dan daarvoor :)
Inderdaad; deze 'feature' is wel heel prettig.
Voordien duurde het net even te lang voordat het ding oko daadwerkelijk uit ging, begon me er al aan te irriteren >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Ik wist al dat Sony geen garantie gaf op dooie pixels, maar nu ik weer dit zie , blijkt dat het dus om een groot deel van de PSP gaat.?
Vind ik onverantwoordelijk van PSP dat ze ons nie (enigszins) tegemoet komen. (Ok, bij 1 deadpixel geen garantie, maar kzie ook dat andere gebruikers een hele reeks hebben!)

Wil iemand een petitie starten? M'n engels is nie zo vlot ;) http://www.petitiononline.com/petition.html

Welke gebruikers hier op GoT hebben dode pixels op zijn/haar (Jap) PSP?

Gaat et nou om een groot deel van het aantal verkochte PSP's of om "slechts" een paar procent?
Dat je maar net pech moet hebben dat je dode pixels krijgt

[ Voor 27% gewijzigd door Yellowneck op 25-03-2005 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

YellowNeck schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:04:
Ik wist al dat Sony geen garantie gaf op dooie pixels, maar nu ik weer dit zie , blijkt dat het dus om een groot deel van de PSP gaat.?
Vind ik onverantwoordelijk van PSP dat ze ons nie (enigszins) tegemoet komen. (Ok, bij 1 deadpixel geen garantie, maar kzie ook dat andere gebruikers een hele reeks hebben!)

Wil iemand een petitie starten? M'n engels is nie zo vlot ;) http://www.petitiononline.com/petition.html

Welke gebruikers hier op GoT hebben dode pixels op zijn/haar (Jap) PSP?
Ik heb 1 pixel rechts bovenin die wit wordt als hij zwart moet zijn, dat is de enige, verder valt hij niet op alleen als het scherm helemaal zwart is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Heb 1 stuck pixel: standaard rood. Hoop gejank om weinig want je ziet er haast niks van, tenzij je gaat zoeken.

Net ff Wipeout Pure gekocht: Playz2B in Apeldoorn heeft aardig wat PSP games liggen _/-\o_
Cool spel, wel lastig bedienen, maar je, 't moet wel een uitdaging zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Poll: Hoeveel dode pixels heeft jouw PSP?
(USA PSP) 0
(USA PSP) 1
(USA PSP) 2 of meer
(JAP PSP) 0
(JAP PSP) 1
(JAP PSP) 2 of meer
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=50842&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: PSP heeft geen pixel-garantie. Past u uw koopgedrag aan?
Ja, ik wacht tot de europese release
Ja, ik koop geen PSP meer
Ja, laat de PSP tegen betaling testen
Nee, neem de kans wel, lang genoeg gewacht
Nee, stoor ik mij niet aan
Weet ik (nog) niet
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=50841&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

De oude poll (van Hoeveel dode pixels heeft jouw PSP) heb ik even ietsjes aangepast, wat exactere keuzes ;) Graag opnieuw voten

TS; graag aan de topicstart toevoegen :)

[ Voor 72% gewijzigd door Yellowneck op 25-03-2005 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Bob Popcorn

Plop!

Ik heb er 2, maar ik stoor me er niet aan. Ik zie ze alleen op een volledig zwart scherm :)

Damn, wil ik net die update doen zegt m'n PSP: "Battery level too low, charge before update" :(

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Bob Popcorn schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:09:
Ik heb er 2, maar ik stoor me er niet aan. Ik zie ze alleen op een volledig zwart scherm :)

Damn, wil ik net die update doen zegt m'n PSP: "Battery level too low, charge before update" :(
Wat een damn zeg... Het maakt je zeker niet uit dat als je battery tijdens de update uitvalt, je psp niet meer wil opstarten? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Wat een fuckin dombo's die kiezen voor "ja, ik pas mijn koopgedrag aan en wacht op de EU release". Alsof:

a. Sony hier wel pixelperfect PSP's gaat uitleveren.
b. er ueberhaupt al een EU datum bekend is
c. je die dooie pixels ziet

:o schitterend schaapgedrag, lekker nalullen over dooie pixels 8)7

JMHO

[ Voor 6% gewijzigd door matthijst op 25-03-2005 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
matthijst schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:19:
Wat een fuckin dombo's die kiezen voor "ja, ik pas mijn koopgedrag aan en wacht op de EU release". Alsof:

a. Sony hier wel pixelperfect PSP's gaat uitleveren.
b. er ueberhaupt al een EU datum bekend is
c. je die dooie pixels niet eens ziet

:o schitterend schaapgedrag, lekker nalullen over dooie pixels 8)7

JMHO
In Nederland is het zo dat je, mits je op internet koop, je je aankoop binnen, ik geloof, 8 dagen retour kunt sturen en je geld kunt terug vragen zonder opgaaf van redenen. Deze wet geldt niet in de States.

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Wel goed lezen. De update checked of de batterij voldoende vol is. Dan pas mag je updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

kiddyl schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:22:
Wel goed lezen. De update checked of de batterij voldoende vol is. Dan pas mag je updaten.
Dat is toch alleen maar handig 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHenk
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 14:32
Wel,
Ik ben dus zo'n 'fuckin dombo' 8)7
En om even wat dieper in te gaan op je 'allesomvattende en enige mogelijke juiste zienswijze':
a. neen, ik ben er zeker niet van overtuigd dat Sony hier wel pixelperfect PSP's gaat uitleveren
b. neen ik ken de EU datum niet
c. neen ik heb geen idee of je die dooie pixels sterk ziet
MAAR
a. ik zou graag een (mijn) PSP zelf in de winkel eens willen testen vooraleer ik m'n geld op tafel leg om me er zelf na al deze berichten van te vergewissen dat ik tevreden ben over het beeld, of er op z'n minst snel mee terug naar de winkel kunnen stappen indien dit thuis niet zo zou blijken te zijn.
b. ik kan wachten en ben zeker niet gehaast zo'n aanzienlijkbedrag op tafel te leggen als ik twijfel over m'n tevredenheid
c. zie a.
zo...
Hoop dat je het interessant vond om ook eens te kunnen constateren dat niet iedereen exact zoals jij denkt
Dat zou namelijk pas schitterend schaapgedrag zijn, alsook lekkere nalullelarij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
De shops in Japan nemen geen PSP's terug voor dode pixels. Dit geld hetzelfde voor de US shops. In de winkels mag je niet eens dingen uitpakken voordat je het koopt en Sony policy is dat dode pixels niet onder garantie vallen (erge gevallen daargelaten). Dit zal voor NL niet veel anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHenk
kiddyl schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:38:
De shops in Japan nemen geen PSP's terug voor dode pixels. Dit geld hetzelfde voor de US shops. In de winkels mag je niet eens dingen uitpakken voordat je het koopt en Sony policy is dat dode pixels niet onder garantie vallen (erge gevallen daargelaten). Dit zal voor NL niet veel anders zijn.
In dat geval wacht ik wel gewoon tot ze hun productieproces onder controle hebben.
Ik ga echt niet het risico nemen op hele rijen (want dat risico zit er volgens de laatste informatie in!!) dode pixels op een product van 200+ €.

Maar zoals ik hierboven al zei.
Iedereen zijn mening!!! (=erg belangrijk in een democratie)
Dus ieder is vrij te doen wat hij vindt/voelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
Zoals ik al zei, kun je een product in Nederland ten alle tijden ruilen, ZONDER opgaaf van reden. Het maakt dus niet uit waarom je van de koop afziet, of het nou gaat omdat er een defecte pixel is, of omdat je er net toevallig een van je oma hebt gekregen, maakt niet uit.

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHenk
..zolang het de anderen niet schaadt, wel te verstaan (was ik even vergeten 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Daarom wacht ik ook op de EU release...nou maar hopen dat de release un beetje snel is.

[ Voor 6% gewijzigd door S2S op 25-03-2005 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Spiller schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:44:
[...]

Zoals ik al zei, kun je een product in Nederland ten alle tijden ruilen, ZONDER opgaaf van reden. Het maakt dus niet uit waarom je van de koop afziet, of het nou gaat omdat er een defecte pixel is, of omdat je er net toevallig een van je oma hebt gekregen, maakt niet uit.
Ja ZOLANG het in een onbeschadigde verpakking retour wordt gedaan
Dus testen op dode pixels zit er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilos
Iemand al wat gehoord van DVDboxoffice, want het lijkt net of ze op vakantie zijn ofzo met pasen :(
Want er staat toch echt 'New Arrivals' bij de value pack!

[ Voor 23% gewijzigd door Nilos op 25-03-2005 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Ik heb dus al heel veel PSP door mijn handen gehad. Het is dus niet zo dat Sony 'hele rijen' dode pixels niet vervangt. Dat doen ze dus wel, in Japan in ieder geval wel. Mijn langste rij pixels was ongeveer 7mm lang en dat is 2 keer voorgekomen en allebei de keren is de PSP vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHenk
kiddyl schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 15:22:
Ik heb dus al heel veel PSP door mijn handen gehad. Het is dus niet zo dat Sony 'hele rijen' dode pixels niet vervangt. Dat doen ze dus wel, in Japan in ieder geval wel. Mijn langste rij pixels was ongeveer 7mm lang en dat is 2 keer voorgekomen en allebei de keren is de PSP vervangen.
7mm!!
Geen enkele winkelier kan inderdaad weigeren dit te vervangen.

Als ik dit lees bevestigt dit alleen maar meer om nog even te wachten.
Heb namelijk echt geen zin m'n PSP terug naar Japan of de US te moeten sturen i.v.m. garantie.

Nu ja.
Ga zelf toevallig naar Japan in juni.
Dus als het productieproces tegen dan al wat beter onder controle blijkt te zijn, koop ik er dan misschien wel eentje. Dat is. Als de winkel hem wil testen waar ik bijsta of op z'n minst garandeerd dat ik er meteen mee terug kan indien het beeld dus niet naar behoren zou zijn.
En anders wacht ik dus alsnog op de EU release...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Spiller schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:20:
[...]
In Nederland is het zo dat je, mits je op internet koop, je je aankoop binnen, ik geloof, 8 dagen retour kunt sturen en je geld kunt terug vragen zonder opgaaf van redenen. Deze wet geldt niet in de States.
Ja, dat wel ja. Maar doosnee Henkie die hem bij Bart Smit koopt heeft toch echt gewoon pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

matthijst schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:35:
Heb 1 stuck pixel: standaard rood. Hoop gejank om weinig want je ziet er haast niks van, tenzij je gaat zoeken.

Net ff Wipeout Pure gekocht: Playz2B in Apeldoorn heeft aardig wat PSP games liggen _/-\o_
Cool spel, wel lastig bedienen, maar je, 't moet wel een uitdaging zijn :)
Waar ligt die zaak? :) En hebben ze ook Darkstalkers en Tony hawk, lumines en Ridge racers? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Leuk, en zit wat in, maar wordt nogal moe van 99% van de mensen die volgens mij nog nooit een PSP hebben gezien, maar wel PSP pixels gaat vergelijken met TFT scherm pixels en denken dat je gigantische dooie vlekken op zo'n klein schermpje krijgt. Wat dus niet het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Spiller schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:44:
[...]
Alleen via internet, niet in de winkel.
Als jij iets in de winkel koopt zijn ze niet verplicht te ruilen, of je geld terug te geven. Ze kunnen je uit coulance helpen...

[ Voor 14% gewijzigd door matthijst op 25-03-2005 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
prototype schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 16:15:
[...]

Waar ligt die zaak? :) En hebben ze ook Darkstalkers en Tony hawk, lumines en Ridge racers? :D
Tony Hawk hadden ze wel. Ligt aan de Asselsestraat bij het Leienplein. 055 5767678

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 01:01:
Apeldoorn?
En hoe is ie? 9,3 waard?
Ik denk Enschede

P.S. Wat kosten de games bij Playz2B ????

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2005 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal in Nederland WEL anders zijn, je hebt het recht om te zien wat je koopt. Dus als jij vraagt of de winkelier hem uit wil pakken (om te kijken of het ding compleet is bijv.) kan hij moeilijk weigeren. Hoe dat zit met testen weet ik niet, maar je mag verwachten dat een artikel het naar verwachting gewoon doet. Als de winkelier weigert om het product te laten zien ga je toch naar een andere tent?
Dat Sony roept dat ze geen garantie geven op dode pixels heb je geen bal mee te maken, tenzij de winkelier je hierop wijst (maar dat zal dat mutsje :9 bij BartSmit achter de balie vast niet weten) maar dan kun je je nog afvragen of je het ding wel moet kopen.
Blijkbaar heeft Sony geen vertrouwen in hun eigen product... Dan ben je als consument toch van de pot gerukt als je het ding TOCH koopt.
Conclusie... Niet kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 16:23:
[...]

Ik denk Enschede

P.S. Wat kosten de games bij Playz2B ????
€65,- beetje overdreven, maar die dvdboxoffice schiet niet op :(
Geloof dat ze ook goedkopere hadden, maar wilde Wipeout Pure hebben. Zag iig. Twisted Metal, World Cup Soccer (?), Tony Hawk en Ape Escape in het rek liggen. Gast haalde Wipeout uit de la, dus ze zullen nog wel meer hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

matthijst schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 16:29:
[...]

€65,- beetje overdreven, maar die dvdboxoffice schiet niet op :(
Geloof dat ze ook goedkopere hadden, maar wilde Wipeout Pure hebben. Zag iig. Twisted Metal, World Cup Soccer (?), Tony Hawk en Ape Escape in het rek liggen. Gast haalde Wipeout uit de la, dus ze zullen nog wel meer hebben.
Jezus hey, 65 euro voor tony hawk is idd overdreven.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.