Mn pa gaat as woensdag naar New York, denken jullie dat hij dan nog beschikbaar is, of is hij nu al uitverkocht? En is de prijs trouwens vast $250,- of verschillen die nog?
Ioniq 5 P45
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ioniq 5 P45
[ Voor 22% gewijzigd door matthijst op 24-03-2005 17:09 ]
Haters everywhere but I don’t really care
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Tuurlijk, dream on.S2S schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:21:
Met al dat gedram over dead pixels en het niet vervangen wacht ik toch maar op de EU release...als je hem hier in de winkel haalt kun je altijd wel wat opspelen of Sony Nederland omlullen.
[ Voor 28% gewijzigd door Arx op 24-03-2005 17:40 ]
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Kijk is op pagina 11 bij BreeeZeArx schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:35:
Weet niet of het al bekend was, zoja dan excuses,
Maar er is een update beschikbaar via de Network Update. Dat ding is 14MB groot!!!Ik ben hem nu aan het downloaden op de PSP. Rare gewaan wording
downloaden op de portable console. Ben benieuwd! Als het interesant is post ik nog wel mijn bevindingen!
Verwijderd
Jaaaa. hier nog 1!Nilos schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:34:
Heeft iemand (die bij dvdboxoffice zijn psp heeft besteld) al zijn order op filled staan?
Ik namelijk nog niet, maar het is dan ook nog maar 11.30 bij hun
Aha, in dat geval excuses.
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Ja ik heb mijn Order maar gecancelt bij DVD Box Office het duurde mij allemala veelste lang. ik ga m`n games vanaf nu maar bij www.nedgame.com bestellen is al in nederland is wel zo handigVerwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:43:
[...]
Jaaaa. hier nog 1!
ik had maandag untold legends en wipe out pure besteld. Maar er is nog steeds niks met mijn order gedaan.. Ik ga binnenkort maar even mailen, want officiele release dag is vandaag namelijk daar in noord america.
Ik had vorige week vrijdag PSP met NFSU en Untold besteld maar staat nog niet op filled, hoop dat dat vandaag nog gebeurd anders word ik gekVerwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:43:
[...]
Jaaaa. hier nog 1!
ik had maandag untold legends en wipe out pure besteld. Maar er is nog steeds niks met mijn order gedaan.. Ik ga binnenkort maar even mailen, want officiele release dag is vandaag namelijk daar in noord america.
OMG..wat is Nedgame verschrikkelijk duur met die import games van de USA.Ace P900 schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:45:
[...]
Ja ik heb mijn Order maar gecancelt bij DVD Box Office het duurde mij allemala veelste lang. ik ga m`n games vanaf nu maar bij www.nedgame.com bestellen is al in nederland is wel zo handig
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Maarja Nedgame zit wel in nederlad het voordeel is wel dat je iig niet te maken krijgt met invoer kosten. Of het sneller is weet ik niet..YellowNeck schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:50:
[...]
OMG..wat is Nedgame verschrikkelijk duur met die import games van de USA.
MGS Acid kost daar 59,99. Liksang 38 euro...
Verwijderd
Nou dat doe ik wel vakermatthijst schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:24:
[...]
Tuurlijk, dream on.
Vrolijk kerstfeest alvast, misschien kun je je dooie pixels zoeken in het schijnsel van de kerstboom, als hij dan al uit is in Nederland
Verwijderd
Heb net ook een mail gestuurd met de vraag wnnr mijn PSP verstuurd zal worden!Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 18:39:
Had 18 maart een psp met ridge racers en luminex georderd bij dvdboxoffice, had al verwacht dat ie slecht leverbaar zou zijn had ze dus gevraagd wanneer ze verwachten te leveren. Kreeg het volgende antwoord:
We expect the PSP to start shipping towards the end of March, early April.
Dus even geduld hebben maar.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
With all due respect, maar deze vragen zijn al tig keer gesteld, gewoon die vorige topics lezen en je komt heel verjo_1 schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 20:54:
hallo ff een vraagje tussendoor ik volg al die artikelen in dit topic en kwam er achter dat het wachten op nederlandse release wel ergens in mei kan worden. En omdat ik niet zoveel geduld heb en die psp eindelijk in huis wil hebben neem ik de gok om hem te importeren.
Nu al alleen de vraag waar is dat het snelst, goedkoopst en veiligst ? Ik hoorde die liksang en die kidyll (zelfde ??) of is het nu slimmer om die usa versie te hebben ? of is de jap versie alleen voor alle regios ? heb ik voor de jap versie jap cassetes nodig of hoe heette die sticks officieel... Kan ik op de usa versie wel weer films op kijken.
Kan je op die geimporteerde versies wel nederlandse film en game discs afspelen ? Het is zoals jullie zien niet helemaal duidelijk voor mij, als iemand mij kan helpen ben ik hem daar zeer dankbaar daarvoor.
gegroet jo_1
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Verwijderd
Maarre dat de UMD's dezelfde regiocodering krijgt als DVD's is tog nie bevestigdYellowNeck schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 22:06:
Nog nie bevestigd. Nog geen site gezien die dat getest heeft.
Verder, is het missien niet even handig om dit aan de Topicstart toe te voegen, aangezien er steeds weer gasten zijn die vragen of US games of UMD films op die en die PSP kan![]()
[afbeelding]
[ Voor 30% gewijzigd door Yellowneck op 24-03-2005 22:21 ]
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
Verwijderd
[ Voor 47% gewijzigd door Yellowneck op 24-03-2005 23:23 ]
Alleen jammer dat FAO Schwarz zo ontzettend duur is, en dus gewoon meer vragen voor alles omdat je het bij FAO Schwarz koopt.matthijst schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:08:edit: FAO Schwarz doet dit sowieso, zelf ooit een I-Cybie robothond vantevoren telefonisch gerserveerd.
Verwijderd
Volgens mij heeft iedereen na pagina 12 gelezen te hebben, de updat gelijk al geinstalleerdVerwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 23:50:
Hebben jullie die update al voor je Japanse PSP? Ik igg wel. Me Japanse PSP is dus helemaal NL. Goed werk van Sony om ondanks dat de PSP hier later uitkomt alles toch te vertalen.
Verwijderd
Verwijderd
vergeet situatie 9 niet :greenlizzard schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 00:25:
Gesuggereerde situaties bij DVDboxoffice:
Situatie 8:
Ze hebben per ongeluk NDS'jes besteld.
Luilakmatthijst schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 00:37:
Kwaas/proto: wat kost Wipeout Pure bij Nedgame?
Misschien ook maar ff 1 oppikken, want moe van dvdboxoffice
Normaal gesproken doe ik dit soort dingen ook niet. Klees vaak/nooit de handleiding.Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 00:09:
Ik denk persoonlijk niet dat het nodig is om de manual uit te printen. Het werkt allemaal erg intuitief hor.
[ Voor 117% gewijzigd door Yellowneck op 25-03-2005 00:49 ]
Verwijderd
Er zijn voor zover nog geen games uitgebracht voor memstick; de enige keer dat ik 'm heb gebruikt was vanochtend voor de firmware update naar 1.5Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 00:50:
Ik volg dit topic al een ruime tijd, maar ben het volgende niet tegen gekomen:
Als je in het menu op "Game" gaat staan en vervolgens "Memory Stick" kiest staat er "There are no games".
Weet iemand of het mogelijk is er op een of andere manier games op te zetten?
59,95 maar ik had de laatste 2 gekocht voor Lithiumangel en mijzelfmatthijst schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 00:37:
Kwaas/proto: wat kost Wipeout Pure bij Nedgame?
Misschien ook maar ff 1 oppikken, want moe van dvdboxoffice
[ Voor 57% gewijzigd door matthijst op 25-03-2005 01:08 ]
of:Situatie 1:
Ze hebben alles wel binnen, maar lopen zo erg achter met orders van andere producten dat ze die eerst nog moeten verzenden.
Maar heb zelf ook al 2 keer een mail gestuurd maar niks ontvangenSituatie 2:
Ze hebben geen goede afspraken met hun leveranciers, waardoor vertragingen ontstaan.
Verwijderd
Ik heb hem eigenlijk blind gekocht op aanraden van lithiumangel
Verwijderd
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Daar weet niemand nog wat over aangezien er nog geen nederlandse UMD's zijn. Maar mijn PSP vertelt me dat er een optie in zit om Nederlandstalige ondertiteling te gebruiken dus... het lijkt me welzwembroek schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 02:08:
Ik heb nog een vraagje voor de mensen met een japanse psp.
Is het nu wel of niet mogelijk Nederlandse umd movies op de Japanse psp af te spelen.
Want ik hoor van verschillende mensen dat de regio codes wel hetzelfde zijn, maar dat toch de Nederlandse umd movies niet op de japanse psp kunnen worden afgespeeld.
[ Voor 23% gewijzigd door M289 op 25-03-2005 02:42 ]
Ik heb er vanmiddag (GMT-8) 2 gehaald in de buurt van San Fransisco, het waren toevallig de laatste 2. Van wat collega's heb ik gehoord dat ze inmiddels in de wijde omtrek zijn uitverkocht. Ik betaalde er idd 250 dollar voor, volgens mij zijn dat gewone officiele prijzen die Sony zelf vast heeft gesteld.Spiller schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:02:
Mn pa gaat as woensdag naar New York, denken jullie dat hij dan nog beschikbaar is, of is hij nu al uitverkocht? En is de prijs trouwens vast $250,- of verschillen die nog?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Hoe kan je je order cancelenVerwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 01:49:
Ik heb mijn order bij dvdboxoffice geannuleerd, beviel me niet hoe ik overal zelf achteraan moet mailen, en heb op meerdere plekken op het internet gelezen dat ze erg traag zijn.
http://videogamesplus.ca/
Deze shop kwam daarintegen erg goed uit de bus, betrouwbaar en snel, dus ik heb mijn games daar nu besteld, alleen balen dat het paasweekend ernu tussenzit.
Heb ik straks een PSP zonder games, zucht.
Verwijderd
Hey Je bent een Street Fighter hebber Me TOO...prototype schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 01:28:
[...]
Ik heb hem eigenlijk blind gekocht op aanraden van lithiumangel, maar 'k heb 'm nog niet zo goed gespeeld om er een goede review van te geven; ik ben verslaafd aan vampire chronicles, niet normaal meer, maar daar ben ik ook Street Fighter liefhebber voor. Ik zal 'm straks even goed onder handen nemen en als ik 'm saai vind, mag je 'm wel overkopen
Ik cancel hem pas volgende week als ze niks terugsturen!BreeeZe schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 09:56:
Zeg, als iedereen nou even zijn order cancelled bij dvdboxoffice wordt mijn order sneller afgerond
Mooi om te horen dat de prijs vast is, aangezien mn pa vast niet gaat lopen zoeken naar de laagste prijs.oisyn schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 03:32:
[...]
Ik heb er vanmiddag (GMT-8) 2 gehaald in de buurt van San Fransisco, het waren toevallig de laatste 2. Van wat collega's heb ik gehoord dat ze inmiddels in de wijde omtrek zijn uitverkocht. Ik betaalde er idd 250 dollar voor, volgens mij zijn dat gewone officiele prijzen die Sony zelf vast heeft gesteld.
Dus wat ze nu hebben zal of al uitverkocht zijn of zeer snel uitverkocht raken, dus dan zul je sowieso moeten hopen dat ze woensdag alweer een nieuwe lading binnen hebben gehad. Van wat ik ervan heb gehoord hebben ze hier (de VS dus) min of meer wel een overschot aan PSP's sinds ze de releasedate in Europa hebben uitgesteld, maar geen idee waar dat op is gebaseerd.
Ioniq 5 P45
Verwijderd
nee daarvoor ging die niet knipperen.. dat is nu bij die nieuwe firmupdate wel knipperenBreeeZe schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 11:31:
Zeg, is het al iemand opgevallen dat als je de psp in standby zet dat de aan/uit let nu gaat knipperen met de nieuwe firmware
(of deed hij dat altijd al)
Verwijderd
Inderdaad; deze 'feature' is wel heel prettig.Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 11:40:
[...]
nee daarvoor ging die niet knipperen.. dat is nu bij die nieuwe firmupdate wel knipperen
maar kheb gemerkt als je in sleepmode of psp uit doet... gaat die wel sneller uit dan daarvoor
[ Voor 27% gewijzigd door Yellowneck op 25-03-2005 13:28 ]
Ik heb 1 pixel rechts bovenin die wit wordt als hij zwart moet zijn, dat is de enige, verder valt hij niet op alleen als het scherm helemaal zwart is.YellowNeck schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:04:
Ik wist al dat Sony geen garantie gaf op dooie pixels, maar nu ik weer dit zie , blijkt dat het dus om een groot deel van de PSP gaat.?
Vind ik onverantwoordelijk van PSP dat ze ons nie (enigszins) tegemoet komen. (Ok, bij 1 deadpixel geen garantie, maar kzie ook dat andere gebruikers een hele reeks hebben!)
Wil iemand een petitie starten? M'n engels is nie zo vlothttp://www.petitiononline.com/petition.html
Welke gebruikers hier op GoT hebben dode pixels op zijn/haar (Jap) PSP?
[ Voor 72% gewijzigd door Yellowneck op 25-03-2005 14:29 ]
Kan niet stoppen met ontploffen!
Wat een damn zeg... Het maakt je zeker niet uit dat als je battery tijdens de update uitvalt, je psp niet meer wil opstarten?Bob Popcorn schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:09:
Ik heb er 2, maar ik stoor me er niet aan. Ik zie ze alleen op een volledig zwart scherm
Damn, wil ik net die update doen zegt m'n PSP: "Battery level too low, charge before update"
[ Voor 6% gewijzigd door matthijst op 25-03-2005 14:20 ]
In Nederland is het zo dat je, mits je op internet koop, je je aankoop binnen, ik geloof, 8 dagen retour kunt sturen en je geld kunt terug vragen zonder opgaaf van redenen. Deze wet geldt niet in de States.matthijst schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:19:
Wat een fuckin dombo's die kiezen voor "ja, ik pas mijn koopgedrag aan en wacht op de EU release". Alsof:
a. Sony hier wel pixelperfect PSP's gaat uitleveren.
b. er ueberhaupt al een EU datum bekend is
c. je die dooie pixels niet eens ziet
schitterend schaapgedrag, lekker nalullen over dooie pixels
![]()
JMHO
Ioniq 5 P45
Dat is toch alleen maar handigkiddyl schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:22:
Wel goed lezen. De update checked of de batterij voldoende vol is. Dan pas mag je updaten.
In dat geval wacht ik wel gewoon tot ze hun productieproces onder controle hebben.kiddyl schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:38:
De shops in Japan nemen geen PSP's terug voor dode pixels. Dit geld hetzelfde voor de US shops. In de winkels mag je niet eens dingen uitpakken voordat je het koopt en Sony policy is dat dode pixels niet onder garantie vallen (erge gevallen daargelaten). Dit zal voor NL niet veel anders zijn.
Zoals ik al zei, kun je een product in Nederland ten alle tijden ruilen, ZONDER opgaaf van reden. Het maakt dus niet uit waarom je van de koop afziet, of het nou gaat omdat er een defecte pixel is, of omdat je er net toevallig een van je oma hebt gekregen, maakt niet uit.kiddyl schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:38:
De shops in Japan nemen geen PSP's terug voor dode pixels. Dit geld hetzelfde voor de US shops. In de winkels mag je niet eens dingen uitpakken voordat je het koopt en Sony policy is dat dode pixels niet onder garantie vallen (erge gevallen daargelaten). Dit zal voor NL niet veel anders zijn.
Ioniq 5 P45
[ Voor 6% gewijzigd door S2S op 25-03-2005 14:45 ]
Ja ZOLANG het in een onbeschadigde verpakking retour wordt gedaanSpiller schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:44:
[...]
Zoals ik al zei, kun je een product in Nederland ten alle tijden ruilen, ZONDER opgaaf van reden. Het maakt dus niet uit waarom je van de koop afziet, of het nou gaat omdat er een defecte pixel is, of omdat je er net toevallig een van je oma hebt gekregen, maakt niet uit.
[ Voor 23% gewijzigd door Nilos op 25-03-2005 15:01 ]
7mm!!kiddyl schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 15:22:
Ik heb dus al heel veel PSP door mijn handen gehad. Het is dus niet zo dat Sony 'hele rijen' dode pixels niet vervangt. Dat doen ze dus wel, in Japan in ieder geval wel. Mijn langste rij pixels was ongeveer 7mm lang en dat is 2 keer voorgekomen en allebei de keren is de PSP vervangen.
Ja, dat wel ja. Maar doosnee Henkie die hem bij Bart Smit koopt heeft toch echt gewoon pech.Spiller schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:20:
[...]
In Nederland is het zo dat je, mits je op internet koop, je je aankoop binnen, ik geloof, 8 dagen retour kunt sturen en je geld kunt terug vragen zonder opgaaf van redenen. Deze wet geldt niet in de States.
Waar ligt die zaak?matthijst schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:35:
Heb 1 stuck pixel: standaard rood. Hoop gejank om weinig want je ziet er haast niks van, tenzij je gaat zoeken.
Net ff Wipeout Pure gekocht: Playz2B in Apeldoorn heeft aardig wat PSP games liggen![]()
Cool spel, wel lastig bedienen, maar je, 't moet wel een uitdaging zijn
Leuk, en zit wat in, maar wordt nogal moe van 99% van de mensen die volgens mij nog nooit een PSP hebben gezien, maar wel PSP pixels gaat vergelijken met TFT scherm pixels en denken dat je gigantische dooie vlekken op zo'n klein schermpje krijgt. Wat dus niet het geval is.
Alleen via internet, niet in de winkel.Spiller schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:44:
[...]
Zoals ik al zei, kun je een product in Nederland ten alle tijden ruilen, ZONDER opgaaf van reden. Het maakt dus niet uit waarom je van de koop afziet, of het nou gaat omdat er een defecte pixel is, of omdat je er net toevallig een van je oma hebt gekregen, maakt niet uit.
[ Voor 14% gewijzigd door matthijst op 25-03-2005 16:20 ]
Tony Hawk hadden ze wel. Ligt aan de Asselsestraat bij het Leienplein. 055 5767678prototype schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 16:15:
[...]
Waar ligt die zaak?En hebben ze ook Darkstalkers en Tony hawk, lumines en Ridge racers?
Verwijderd
Ik denk Enschede
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2005 16:27 ]
Verwijderd
Zal in Nederland WEL anders zijn, je hebt het recht om te zien wat je koopt. Dus als jij vraagt of de winkelier hem uit wil pakken (om te kijken of het ding compleet is bijv.) kan hij moeilijk weigeren. Hoe dat zit met testen weet ik niet, maar je mag verwachten dat een artikel het naar verwachting gewoon doet. Als de winkelier weigert om het product te laten zien ga je toch naar een andere tent?kiddyl schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:38:
€65,- beetje overdreven, maar die dvdboxoffice schiet niet opVerwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 16:23:
[...]
Ik denk Enschede
P.S. Wat kosten de games bij Playz2B ????
Jezus hey, 65 euro voor tony hawk is idd overdreven.matthijst schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 16:29:
[...]
€65,- beetje overdreven, maar die dvdboxoffice schiet niet op
Geloof dat ze ook goedkopere hadden, maar wilde Wipeout Pure hebben. Zag iig. Twisted Metal, World Cup Soccer (?), Tony Hawk en Ape Escape in het rek liggen. Gast haalde Wipeout uit de la, dus ze zullen nog wel meer hebben.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq