Het Playstation Portable topic Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.211 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 20:18
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 23:50:
voor de mensen die bij dvdboxoffice.com de games besteld hebben. Zijn die games bij jullie al verscheept? of wacht dvdboxoffice op de officiele release dag(donderdag) ?
Ik heb er Lumines en Wipeout Pure besteld. Mijn games zijn nog niet opgestuurd ( al zijn ze volgens de site binnen ). Ik heb een mail verzonden waarin ik vroeg of ze de orders mij zo spoedig mogelijk wilden opsturen. Ik kreeg beetje standaard antwoord en ze zouden de orders opsturen als ze binnen kwamen. Al worden de pre-orders wel via "first come, first get" principe verstuurd. Ik heb zelf al behoorlijk optijd gepreorderd, dus ik denk dat ze toch tot de release wachten :( . En dat is kut, want dan heb ik straks de PSP en dan moet ik nog dagen wachten op de spellen.

[ Voor 4% gewijzigd door greenlizzard op 23-03-2005 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, ik vond het ook al vreemd dat ze nog niet verstuurd waren bij mij... Vervelend man.. weer extra dagen wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bob Popcorn schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 11:24:
Er zat trouwens gisteren een Japanner naast me op Delft CS (ik weet niet op hij Nederlands was ofzo, hij zag er Japans uit :D ) en die zat vol belangstelling te kijken. :D

Sowieso overal waar ik hem tevoorschijn haal hoor ik mensen fluisteren over 'die nieuwe playstation' :*)

Hebben jullie al leuke reacties gehad? :)
Voornamelijk reacties van ongeloof:

"jij kan die helemaal nog niet hebben!" *showt PSP* "Wow .... dude..."

Maar mensen die in de trein over je schouder mee zitten te kijken, of stiekum vanachter hun krantje mee spieken, komen het meeste voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 20:18
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 00:27:
[...]

Voornamelijk reacties van ongeloof:

"jij kan die helemaal nog niet hebben!" *showt PSP* "Wow .... dude..."

Maar mensen die in de trein over je schouder mee zitten te kijken, of stiekum vanachter hun krantje mee spieken, komen het meeste voor :P
Haha dat is wel wat voor mij :9 houd wel van aandacht, zolang ze er maar niet aanzitten ;) . Zelfde wat ik altijd met mijn Ferrari 3200 laptop en P900 telefoon heb _/-\o_ . Alleen zijn jaloerse mensen soms ook wel irritant. Sommige mensen kunnen dit arrogant vinden, dat is het misschien ook wel, maar niemand kan zeggen dat ie het niet leuk vind om dat soort aandacht te hebben. Zolang dat maar niet je enige manier is om aandacht te krijgen. Vrouwelijk schoon moet je toch op een andere manier aanpakken O-) .

[ Voor 3% gewijzigd door greenlizzard op 23-03-2005 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:30

Aight!

'A toy robot...'

Ik weet echt niet wat ik moet doen, ik kan hem kopen, maar dan zit ik met een dillemma, dan is ongeveer meteen mijn loon op, spaar namelijk automatisch de helft.
Als ik hem dus bestel en hij word onderschept door de douane heb ik een probleem, moet ik aan mijn spaar centjes zitten :(. Ten 2e, de garantie, als er wat is, kan ik hem dan ook hier laten repareren?

En dan nog ik wil graag voor het value pack gaan 250 + nog een spel erbij, dat komt dan op 280. Vind ik toch erg veel geld, vooral als er dadelijk wat mis gaat..
Ik lees hier wel allemaal goede reacties en zo.

Twijfels, twijfels.

Net eens op mijn bankrekening gekeken, dat wordt een beetje snoepen van mijn spaar rekening maar dan moet het wel lukken...
Ik ga eens wat rond speuren/lezen.

[ Voor 12% gewijzigd door Aight! op 23-03-2005 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilos
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:30
Weet je cker dat je die xbox kabel in je psp adapter kan steken?
Gaatie dan niet kapot ofzo, want heb zelf zo'n kabel liggen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Nilos schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 08:44:
Weet je cker dat je die xbox kabel in je psp adapter kan steken?
Gaatie dan niet kapot ofzo, want heb zelf zo'n kabel liggen namelijk.
Ik heb gewoon mijn Dreamvast kabel erin gestopt. Je krijg van sony het deel dat in je PSP gaat, daar zit een adapter aan die de stroom gewoon converteerd naar het juist volt etc. Dus zolang je kabel in het stopcontact en de adapter past, dan is het goed =)

Wat betreft PSP spotting; ergens vind ik het wel grappig dat iedereen zit te kijken wat ik in mijn handen heb als ik in de trein zit, maar als ze na 10min nog steeds zitten te staren, dan wordt het wel irritant.
Zat laatst een jongen (jaar of 13-15 volgens mij) in de trein die op het puntje van zijn bank zat om goed te kunnen kijken, dus ik liet hem maar even wat dingen zien, dus toen hij uit de trein moest zei hij "oh man, iedereen op school gaat echt jaloers zijn dat ik hem heb gezien", toen heb ik wel ff gelachen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:37

Bob Popcorn

Plop!

nioz schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 10:25:
[...]
Wat betreft PSP spotting; ergens vind ik het wel grappig dat iedereen zit te kijken wat ik in mijn handen heb als ik in de trein zit, maar als ze na 10min nog steeds zitten te staren, dan wordt het wel irritant.
Zat laatst een jongen (jaar of 13-15 volgens mij) in de trein die op het puntje van zijn bank zat om goed te kunnen kijken, dus ik liet hem maar even wat dingen zien, dus toen hij uit de trein moest zei hij "oh man, iedereen op school gaat echt jaloers zijn dat ik hem heb gezien", toen heb ik wel ff gelachen :D
Haha, gisteren ook een collegaatje (15 jaar) de dag van zijn leven gegeven door hem even een rondje te laten rijden met RR :D

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

CT schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 22:06:
Weet iemand of het mogelijk is video te 'streamen' over wifi?
Dus kan je bijv. je SMB shares aanroepen over het netwerk? Of een shoutcast, Realplayer, whatever vorm van stream aanspreken over wifi?
Kan daar op het net niks over vinden..
Arx in "Het Playstation Portable topic Deel 4"

Staat ook een link in de start post :Y) .

[ Voor 9% gewijzigd door Arx op 23-03-2005 10:53 ]

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
'k heb het helemaal gehad... (met het mogelijk uitstellen tot na de zomer....) Ga importeren.... Wacht nog ff tot ik hier zie dat een JAP PSP ook de US games speelt.... (weet wel dat dat moet werken enzo maar zie graag ff bevestiging van een GOTter)

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:47

BreeeZe

Devt

Spyro_the_Dragon schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 11:06:
'k heb het helemaal gehad... (met het mogelijk uitstellen tot na de zomer....) Ga importeren.... Wacht nog ff tot ik hier zie dat een JAP PSP ook de US games speelt.... (weet wel dat dat moet werken enzo maar zie graag ff bevestiging van een GOTter)
Mijn US games zijn besteld, zodra ik iig wat weet laat ik het hier weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg morgen Wipeout Pure (USA) binnen, zodra ik hem heb meld ik het hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Laatst online: 13:25

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Waar kan je nou de psp het beste kopen? Ik heb het allemaal een beetje doorgelezen en je hoort veel over KiddyL oid. Wat is het adres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoeiOrdinair schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 11:48:
Waar kan je nou de psp het beste kopen? Ik heb het allemaal een beetje doorgelezen en je hoort veel over KiddyL oid. Wat is het adres?
kiddyl@gmail.com

Hij is de huisdealer van GOT zeg maar :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2005 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 12:07:
[...]

kiddyl@gmail.com

Hij is de huisdealer van GOT zeg maar :)
Wat meer info? Iemand die schepen leeg rooft? Of een winkel heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sony PSP Price Drops to US$279.90 (€215 / £149 / AUS$349)

Welcome to another issue of the Lik-Sang newsletter! Last time the major news was all Nintendo DS and SmartJoy FRAG, but since then a little thing called PSP launched, and one thing's for sure, every last part of it looks extremely stylish and well-designed. The whole package just feels like one of those visions when past meets future. Some US games have just started to ship out in the last couple of days and by the end of this month we'll be looking at a software library of around 56 PSP titles, not bad of a launch. The Standard Pack is just US$279.90 (about €215 / £149 / AUS$349), while the Value Pack is down to US$329.90 (about €249 / £174 / AUS$414), usually in stock and shipping within 24 hours.
net in een mail van Lik sang gekregen, of breng ik hier nu oud nieuws 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 22:08
LoeiOrdinair schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 12:10:
[...]

Wat meer info? Iemand die schepen leeg rooft? Of een winkel heeft?
Gewoon iemand die in HK oid stage loopt en die dingen naar mensen in NL verstuurt. (zover ik weet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
lekker offtopic :)

Kiddyl woont ergens JP, staat in zijn [tekst onder plaatje]

Maar hij krijgt van mij een "order" op het moment dat ik hier lees dat US games op een JP PSP werken...

[edit]Yokohama dus...

[ Voor 10% gewijzigd door Spyro_the_Dragon op 23-03-2005 12:16 ]

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Spyro_the_Dragon schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 12:16:
lekker offtopic :)

Kiddyl woont ergens JP, staat in zijn [tekst onder plaatje]

Maar hij krijgt van mij een "order" op het moment dat ik hier lees dat US games op een JP PSP werken...

[edit]Yokohama dus...
Die werken erop. Alleen de films niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is nog steeds niet de bedoeling dat dit topic het bespreekpunt wordt voor alle handel met Kiddyl. Regel dit buiten GoT om aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Zoek gewoon een post van mij op. Mijn e-mail staat gewoon in mijn profiel. Ik ben trouwens nu weer net terug in NL, maar Bleach komt morgen mijn kant op.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

kiddyl schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 12:30:
Zoek gewoon een post van mij op. Mijn e-mail staat gewoon in mijn profiel. Ik ben trouwens nu weer net terug in NL, maar Bleach komt morgen mijn kant op.
offtopic:
heb je net gemailt..

Maar nog een vraagje. Is het niet slimmer om em uit de US te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

kiddyl schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 12:30:
Zat jij maandag op Delft CS dan? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Ik heb zelf een PSP, dus hoef ik helemaal niet interessant te doen als ik iemand zie met een PSP :P. Als ik iemand zie met een PSP zal ik vragen of hij multiplayer wilt spelen in de trein! Lijkt me echt wel super om dat te doen met een vreemde in de trein. Totdat iemand mijn nick ziet en hem herkend ;)

[ Voor 3% gewijzigd door kiddyl op 23-03-2005 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb toch ook maar besloten niet meer te wachten op eu release. ik weet ook al dat ik em bij kiddyl koop, ik zit alleen nog te twijfelen tussen tussen de standard of de value pack. denk dat het toch maar value pack wordt. een grote memory stick heb ik toch (nog) niet nodig.

iemand die mij een goede reden kan geven om niet voor de value pack te gaan of juist wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basje|IA
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06-2009
Kijk hier voor een vertaling van Need for Speed Underground Rivals:

http://forum.lik-sang.com...p?t=2474&highlight=rivals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

kiddyl schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 14:06:
Ik heb zelf een PSP, dus hoef ik helemaal niet interessant te doen als ik iemand zie met een PSP :P. Als ik iemand zie met een PSP zal ik vragen of hij multiplayer wilt spelen in de trein! Lijkt me echt wel super om dat te doen met een vreemde in de trein. Totdat iemand mijn nick ziet en hem herkend ;)
Nou, toen ik hem zag dacht ik wel direct aan jou :p Ik dacht dat hij wilde vragen of het er een 'van hem' was :D

Maar; ja, lijkt me idd erg cool om tegen 'vreemden' te spelen in de trein :D

Hoe gaat dat worden trouwens, als WiFi Hotspots door heel Nederland staan, zou er dan een service komen net zoals Xbox-live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Woei, zojuist de eerste 6 PSP's van de 15 ontvangen van expansys, 'k wilde jullie dit niet onthouden :)

Foto's!1111

Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~buixn/psp/1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~buixn/psp/2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~buixn/psp/3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~buixn/psp/4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~buixn/psp/5.jpg

(c) Ninh Bui enzo ;)

[ Voor 6% gewijzigd door prototype op 23-03-2005 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 14:20:
ik heb toch ook maar besloten niet meer te wachten op eu release. ik weet ook al dat ik em bij kiddyl koop, ik zit alleen nog te twijfelen tussen tussen de standard of de value pack. denk dat het toch maar value pack wordt. een grote memory stick heb ik toch (nog) niet nodig.

iemand die mij een goede reden kan geven om niet voor de value pack te gaan of juist wel?
Als ik jouw was zou ik wel voor de value pack gaan omdat
je goedkoper uit bent dan als je later een MS Pro Duo Stick,handstrap,softcase,oordoppen en afstandsbediening koopt.
En je bent gelijk klaar vooral de hardstrap, softcase en Memory stick zijn zeer handig.
anders moet je later weer spul bijkopen met value pack kun je gelijk los

Hoeveel mensen hebben nou eigenlijk een PSP op dit forum ? wel geinig om te weten

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2005 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 15:31

lange

Boom Boom?

FYI: ik ben niet voor het value pack gegaan omdat;
* ik het apparaatje niet voor mp3's gebruik, dus geen ab nodig (gebruik de ab van m'n mp3 speler trouwens ook niet B) )
* 32mb memory stick..?? ik wil minstens 1gb.. (een svcd film is al 1.4gb, dus eig meer)
* oordopjes zijn prut, heb al betere (ook sony btw ;) )
* een hoesje voor de PSP koop je voor 8dollar los...

valt me trouwens op dat het beeld met de zon erop toch niet heel erg goed meer is, donkere bochten enzo in RRacer worden ineens best lastig dan, meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:42
prototype schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 15:00:
Woei, zojuist de eerste 6 PSP's van de 15 ontvangen van expansys, 'k wilde jullie dit niet onthouden :)

Foto's!1111
dope, zoveel moois in een doos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon

Foto's!1111
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

(c) Ninh Bui enzo ;)
aaahhhhh hebbe :9~ hebbe :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nog een betrouwbare site waar ik US games kan kopen die ik gewoon via bank kan betalen link-san is creditcard enzo en ik heb geen creditcard.
Als jullie andere suggesties hebben hoor ik het graag .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 16:46:
Weet iemand nog een betrouwbare site waar ik US games kan kopen die ik gewoon via bank kan betalen link-san is creditcard enzo en ik heb geen creditcard.
Als jullie andere suggesties hebben hoor ik het graag .
Indirecte oplossing: bij paypal kan je volgens mij ook zonder CC een account nemen, daar zet je gewoon geld op (door bank overschrijving) en dan kan je gewoon bij bijvoorbeeld lik-sang etc betalen via pay-pal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021

Foto's!1111

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

(c) Ninh Bui enzo ;)
Ik heb de laatste tijd niet alles hier gelezen dus heb ik misschien er overheen gelezen maar wat ga je met al die PSP's doen? Een render farmpje maken? :P Heb je invoer/belasting moeten betalen?

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nedgame in Groningen heeft al een paar spellen in de vitrine liggen. Ik heb net Twisted Metal gekocht (koel spel) en een vriend heeft Gretzky gehaald (nog niets over gehoord). Nu nog even zien hoe ik online kan met dit spel :)
Oh ja, was niet goedkoop --> € 59,95. Volgende game importeer ik dus maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Ik had er gisteren ook 6 liggen op mijn kamer :). Maar het blijft een mooi ding om naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Alpha-sphere schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 16:51:
[...]

Ik heb de laatste tijd niet alles hier gelezen dus heb ik misschien er overheen gelezen maar wat ga je met al die PSP's doen? Een render farmpje maken? :P Heb je invoer/belasting moeten betalen?
Gebruiker Prototype heeft een inkoopactie georganiseerd. Heeft 13 PSP's besteld, waarvan nu dus 6 binnen zijn.
Met belasting had hij niet te maken, aangezien hij het via Expansys heeft besteld een nederlands bedrijf.

Morgen is het dan zover in de US, lucky bastards.
De amerikaanse gamers zullen nu vast al in hun nest liggen, zodat ze vanacht/morgenvroeg al voor de winkel kunnen staan :P

[ Voor 16% gewijzigd door Yellowneck op 23-03-2005 17:09 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YellowNeck schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 17:07:
[...]

De amerikaanse gamers zullen nu vast al in hun nest liggen, zodat ze vanacht/morgenvroeg al voor de winkel kunnen staan :P
Zag op RTL-Z dat er al rijen voor de winkels stonden. alleen jammer dat ze er geen videobeelden van hadden.
Bericht luide:
IN DE RIJ VOOR GADGET HIT VAN 2005

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2005 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb kabelinternet met een router. Wat is voor mij de goedkoopste manier om draadloos internet te krijgen? Iemand een idee?
Ik zag laatst een product staan bij de MediaMarkt, waarop stond dat je het aan je router kon hangen om draadloos internet te krijgen...ik weet alleen niet meer wat het was... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

YellowNeck schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 17:07:
[...]

Gebruiker Prototype heeft een inkoopactie georganiseerd. Heeft 13 PSP's besteld, waarvan nu dus 6 binnen zijn.
Met belasting had hij niet te maken, aangezien hij het via Expansys heeft besteld een nederlands bedrijf.

Het tijd verschil is tussen de 6 en 9 uur VROEGER (van kust tot kust), lijkt mij een beetje vroeg om al op je nest te liggen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

BreeeZe schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 17:15:
[...]

Het tijd verschil is tussen de 6 en 9 uur VROEGER (van kust tot kust), lijkt mij een beetje vroeg om al op je nest te liggen :Y)
LOL, daar heb ik nie rekening mee gehouden ;) :P
Maar blijkbaar is het dus niet te vroeg om al in de rij zelf te staan!!
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 17:13:
[...]

Zag op RTL-Z dat er al rijen voor de winkels stonden. alleen jammer dat ze er geen videobeelden van hadden.
Bericht luide:
IN DE RIJ VOOR GAGET HIT VAN 2005
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 17:14:
Ik heb kabelinternet met een router. Wat is voor mij de goedkoopste manier om draadloos internet te krijgen? Iemand een idee?
Ik zag laatst een product staan bij de MediaMarkt, waarop stond dat je het aan je router kon hangen om draadloos internet te krijgen...ik weet alleen niet meer wat het was... |:(
Als je een Asus moederbord hebt met een wifislot, zou je de Asus Wifi@home module kunnen kopen. Je computer simuleert dan softwarematig een accesspoint. Kost je 15 euro ofzo

[ Voor 18% gewijzigd door Yellowneck op 23-03-2005 17:37 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Naja ik ben eruit, zodra ik eind deze maand mijn loon heb, bestel ik er een + een spel, weet alleen nog niet welke, iemand aanraders?

Maar als mijn PSP nu kapot gaat, kan ik dan wel gewoon in de Europese Sony Helpdesk rotzooi hem laten maken?
Of is dat een risico wat ik maar voor lief moet nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YellowNeck schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 17:35:
Als je een Asus moederbord hebt met een wifislot, zou je de Asus Wifi@home module kunnen kopen. Je computer simuleert dan softwarematig een accesspoint. Kost je 15 euro ofzo
Dank voor de info! Ik heb echter al een manier gevonden, die ook nog eens blijkt te werken. Deze! Werkt echt, en is heel goedkoop _/-\o_ Het checken voor firmware updates werkt gewoon.

Ik ben inmiddels online geweest met Twisted Metal. Er waren wel gamers te zien in de rooms, maar helaas was de game al vol. Filmpje (2.66 MB, van inlog procedure)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2005 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Aight! schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 17:43:
Naja ik ben eruit, zodra ik eind deze maand mijn loon heb, bestel ik er een + een spel, weet alleen nog niet welke, iemand aanraders?

Maar als mijn PSP nu kapot gaat, kan ik dan wel gewoon in de Europese Sony Helpdesk rotzooi hem laten maken?
Of is dat een risico wat ik maar voor lief moet nemen?
Ik las dat iemand in Deel 3 zei dat je europese garantie had, eindhoven was et ofzo. Maar of et waar is :?

Is er btw al een online engelse handleiding? Kan ik mezelf alvast inlezen :P voordat ik me jappie krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:52

Jrz

––––––––––––

Wat is handiger om te halen, een jp, us of eu versie (die nog niet uit is)?
Kan je op een US ook jp / eu spellen spelen?
Kan je op een EU ook jp / us spellen spelen?
Kan je op een JP ook us / eu spellen spelen?

Ik speel graag rpgs, tales of eternia lijkt me erg leuk, maar die is (nog) alleen jp.

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Jrz schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 18:25:
Wat is handiger om te halen, een jp, us of eu versie (die nog niet uit is)?
Kan je op een US ook jp / eu spellen spelen?
Kan je op een EU ook jp / us spellen spelen?
Kan je op een JP ook us / eu spellen spelen?

Ik speel graag rpgs, tales of eternia lijkt me erg leuk, maar die is (nog) alleen jp.
1) Op ELKE PSP kan je ELKE PSP GAME spelen van ELKE LAND
2) IDEM
3) IDEM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YellowNeck schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 18:13:
[...]

Is er btw al een online engelse handleiding? Kan ik mezelf alvast inlezen :P voordat ik me jappie krijg
als je in startpost had gekeken had je deze link gevonden
http://image.lik-sang.com/content/psp/PSP_Manual_English.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Btw als wie ze misschien getest heeft, welke is leuker:
Ridge Racer of Need For Speed?

Ik denk dat ik zo een game maar gelijk mee bestel, lijkt me de game met de meeste replay waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:31
Als antwoord op de vraag welk spel te kopen:
Als ik maar 1 spel zou kunnen kopen zou ik Wipeout Pure nemen: 9,3 op ign.com en dit wordt het eerste spel waarbij extra levels etc te downloaden zullen zijn. Neem aan dat je dan flink waar voor je geld hebt :)
Ben zelf erg te spreken over RR; gaat ook een flinke tijd mee en ziet er erg mooi uit, WP schijnt nog mooier te zijn.

RR lijkt me mooier dan NFSU, zie ign.com. Houd zelf niet van die nachtlevels.

[ Voor 10% gewijzigd door matthijst op 23-03-2005 19:16 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Ben nooit echt een fan van wipeout geweest :P.
Eind deze maand PSP Value Pack + Ridge Racer maar kopen, alleen kijken via wie, kiddly was alweer terug en CC heb ik helaas niet.

Ach ik vind wel een methode :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Voordelen US:

- Engels (manual, menu's)
- Iets meer stuff in de Value pack.
- Nieuwere build?

Voordelen JPN:

- Zelfde regio als EU (qua video)

Ben ik iets vergeten? En kan ik niet multiplayeren tegen mensen met een andere (EU/VS/JNP) versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sak3d schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 19:27:
Voordelen US:

- Nieuwere build?

Voordelen JPN:

Ben ik iets vergeten? En kan ik niet multiplayeren tegen mensen met een andere (EU/VS/JNP) versie?
als iemand een JAP game en jij ook het zelfde dus... dan kan je gewoon multiplayen :)

alleen nu weet nog niemand kan je met US met EU multiplayen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:38

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Thanks. Dit lijkt er al een beetje op.
Dus waarschijnlijk zijn ze nog niet zo ver dat je via WiFi files op je PSP kan copieren of zelfs direct streamen, dus zonder de geconverteerde file eerst op de PSP te copieren.
Maar zo te zien komt dat nog wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aight! schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 19:24:
Ben nooit echt een fan van wipeout geweest :P.
Eind deze maand PSP Value Pack + Ridge Racer maar kopen, alleen kijken via wie, kiddly was alweer terug en CC heb ik helaas niet.

Ach ik vind wel een methode :D.
Levert Kiddyl geen psp's meer nu ie weer terug is in Nederland ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 20:21:
[...]

Kiddyl levert nog WEL psp's :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2005 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 20:21:
[...]

Je mag ze nu zelf persoonlijk ophalen als je dat wilt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

kiddyl schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 20:58:
[...]

Heb je geluk gehad met de douane? :D

-edit-

Ik heb nu een 256 MB memstick gehaald, maar bij films loopt mijn geluid out-of-sync :(

[ Voor 19% gewijzigd door Bob Popcorn op 23-03-2005 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Out-of-sync heb ik nog nooit gehad met films. Pak je niet een to hoge bitrate?

Ik voer ze nu gewoon in met invoer BTW. Anders duurt het 2 weken voordat ik het heb. Nu betaal ik dus gewoon door de waarde op het pakket te laten zetten en heb ik ze wel snel.

[ Voor 54% gewijzigd door kiddyl op 23-03-2005 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

kiddyl schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 21:32:
Out-of-sync heb ik nog nooit gehad met films. Pak je niet een to hoge bitrate?

Ik voer ze nu gewoon in met invoer BTW. Anders duurt het 2 weken voordat ik het heb. Nu betaal ik dus gewoon door de waarde op het pakket te laten zetten en heb ik ze wel snel.
Te laag denk ik eerder, ik zit op uuh, 320x240, 30fr, 216kbps beeld en audio 48kbps stereo :/

[ Voor 2% gewijzigd door Bob Popcorn op 23-03-2005 22:03 . Reden: Foutje! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
Edit: nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Tiduz op 23-03-2005 22:21 ]

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 19:34:
[...]

als iemand een JAP game en jij ook het zelfde dus... dan kan je gewoon multiplayen :)

alleen nu weet nog niemand kan je met US met EU multiplayen
De multiplayer ligt dus niet aan de psp zelf, maar aan de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Sak3d schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 19:27:
Voordelen US:

- Nieuwere build?

Voordelen JPN:

Voordelen van de US versie vind ik persoonlijk wel te verwaarlozen.
De Jap. PSP kan je ook int engels menu zetten, handleiding kun je dus gewoon downloaden.
Dat je wat meer stuff krijgt (Spiderman 2 en doekje) is ook maar de vraag of je bij die eerste Miljoen zit. Doekje kan je ook wel een alternatief voor vinden, zo speciaal issie ook weer niet.
NIeuwe build is dus nog niet bevestigd :P
In mijn geval vind ik de Jappie voordeel veel groter, dezelfde regio voor UMD. wel zo prettig :) voor mij althans
Sak3d schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 22:46:
[...]

De multiplayer ligt dus niet aan de psp zelf, maar aan de game?
Aan de game ja. Om te multiplayeren heb je beide de Game nodig, vandezelfde land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Bob Popcorn schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 22:03:
[...]

Te laag denk ik eerder, ik zit op uuh, 320x240, 30fr, 216kbps beeld en audio 48kbps stereo :/
Kan te maken hebben met verschil tussen NTSC (30fps) en PAL (25fps?). Ik heb zelf wel eens NTSC op 25fps gedaan, liep ook niet zo goed =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Heeft iemand al opgemerkt dat er een software update is :?
http://psp.ign.com/articles/598/598454p1.html

Jammer dat ik op m'n werk geen open accesspoint heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Looks like there's a new firmware released for the Japanese PSP.

Here's a list of the updates:

PSP Update ver 1.50
=============

The following updates will be added:

- Support for German, Spanish, French, Italian, Dutch, Portuguese and Russian languages.
- Support to retain the screen mode setting (for video data saved on Memory Stick)
- Support to allow resume play after recovery from sleep mode (for video data saved on Memory Stick)
- Support to allow resume play of audio tracks after recovery from sleep mode

Press the --> button to continue.

Do not turn off the power, disconnect the AC adaptor or remove the Memory Stick during update, as doing so may cause the system to malfunction.
Once the update is started you cannot go back to the previous version of the system software.
Press the O button to start.

Press the <-- button to go back.

If you want to download it, click on the Firmware Version button to the left of this article.

Cheers
PSP japan heeft zijn eerste update te pakken net geinstaleerd en wat zie ik onder system settings????? Mijn PSP STAAT NU IN HET NEDERLANDS dus geheel nederlandstalig.
Dit houd dus in dat de jap versie een europeese update included heeft

greets marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Heb je een linkje naar de firmware voor de mensen die niet via wireless updaten?

[ Voor 76% gewijzigd door BreeeZe op 24-03-2005 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of deze te downloaden is hij werkt alleen via de wireless optie de update maar kijk anders eff op http://www.psphacks.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Updaten via USB:

Download firmware hier

Plaats deze in een nieuwe map met de naam update onder \psp\game

Ga daarna op je psp naar memorystick bij de game optie in het menu en daar zie je dan "PSP Update ver 1.50" staan.

PSP moet verbonden zijn met de AC adapter

Have fun ;)

[ Voor 13% gewijzigd door BreeeZe op 24-03-2005 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt breeze ik heb eff korte quote gemaakt met jouw posting op psp party forum ik denk dat een hoop mensen blij zullen zijn met deze info

groetjes marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Ik had al een mailtje van een Japanner in mijn mailbox dat er een update was. Ook maar even gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Ik moet nog ff wachten, heb m'n AC adapter niet mee naar m'n werk genomen :P

Nog een leuk nieuwtje van PSPparty.nl, de PSP Connect site is online -> http://www.connect.com/psp/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YEP net eff filmpie gedownload nu eff snel naar de mediamarkt eff grotere memstick halen!!

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Mediamarkt is vreselijk duur! Kijk daarvoor in de pricewatch voor een memory stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 08:31:
Looks like there's a new firmware released for the Japanese PSP.

Here's a list of the updates:

PSP Update ver 1.50
=============

The following updates will be added:

- Support for German, Spanish, French, Italian, Dutch, Portuguese and Russian languages.
- Support to retain the screen mode setting (for video data saved on Memory Stick)
- Support to allow resume play after recovery from sleep mode (for video data saved on Memory Stick)
- Support to allow resume play of audio tracks after recovery from sleep mode

Press the --> button to continue.

Do not turn off the power, disconnect the AC adaptor or remove the Memory Stick during update, as doing so may cause the system to malfunction.
Once the update is started you cannot go back to the previous version of the system software.
Press the O button to start.

Press the <-- button to go back.

If you want to download it, click on the Firmware Version button to the left of this article.

Cheers
PSP japan heeft zijn eerste update te pakken net geinstaleerd en wat zie ik onder system settings????? Mijn PSP STAAT NU IN HET NEDERLANDS dus geheel nederlandstalig.
Dit houd dus in dat de jap versie een europeese update included heeft

greets marco
Als ik die update doe?? ben ik dan Japanse Menu dan kwijt??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 10:23:
[...]

Als ik die update doe?? ben ik dan Japanse Menu dan kwijt??? :?
,
Lijkt mij niet, aangezien de update gewoon op de japanse site staat en alleen voor de jap. versie is aangezien de amerikaanse hem standaard al heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Japanse taal staat er ook nog bij zie de talen die worden ondersteund in de firmware faq
Ik heb m nu op de nederlandse taal staan

groetjes marco

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2005 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 10:27:
Yep dan heb je geen japans menu meer zie de talen die worden ondersteund in de firmware faq

groetjes marco
"Support has been added..."
Je krijgt nederlands etc er dus gewoon extra bij als optie.

Edit: bah, moet sneller leren typen :D :P

[ Voor 7% gewijzigd door nioz op 24-03-2005 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HAHAHAHAHA had inderdaad eff snel de PSP aangezet en snel de edit knop ingedrukt bah je was sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 10:27:
Japanse taal staat er ook nog bij zie de talen die worden ondersteund in de firmware faq

groetjes marco
Dus als ik die update doe.. is JAPANS en ENGELS WEG... dan komt alleen deze talen te staan?

German, Spanish, French, Italian, Dutch, Portuguese and Russian languages

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ook efkes de update gedaan, schitterend, Europese PSP ;)

En NEE: je bent Engels niet kwijt, je hebt er gewoon een aantal talen bij.

[ Voor 42% gewijzigd door matthijst op 24-03-2005 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 10:36:
Ook efkes de update gedaan, schitterend, Europese PSP ;)

En NEE: je bent Engels niet kwijt, je hebt er gewoon een aantal talen bij.
OH dus Engels en Japans zit er nog erin??

alleen extra talen erbij??? :)

want moet precies weten... straks kan mijn psp geen JAp letters meer lezen van mp3tjes.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

Shit, ik heb hier geen USB kabel! :( Ik wil ook updaten! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
De extra talen komen er als extra optie bij.

Je kan ook met een memory card reader aan de slag.

[ Voor 39% gewijzigd door kiddyl op 24-03-2005 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:33

TdV

Misschien aardig om even te melden; ik kreeg een mailtje van videogamesplus.ca dat de PSP in canada in eerste instantie vrijwel uitsluitend gebundeld met het wayne gretzky spel geleverd gaat worden voor 349 cad waar de value set 299 cad had moeten worden. Ook vermelden ze dat sony geen garanties op dode pixels gaat geven maar enkel op mechanische defecten zoals de knoppen. De prijzen vallen alles mee maar de garantiehouding van sony is als vanouds weer wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Dat van de dode pixels is bekend. Geld ook in Japan. Erge gevallen vallen natuurlijk wel onder garantie, maar je ziet dan als gebruiker meteen dat het vervangen moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Ok, vind de foto's van de Launch in Amerika nog niet echt indrukwekkend...zijn ze al uitverkocht daar?

Woohoee.. :) Jap PSP met NL menu...perfect. Nu m'n PSP nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddyl schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 20:58:
[...]

Ik heb er al 1 van je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:45

S2S

YellowNeck schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 13:56:
Ok, vind de foto's van de Launch in Amerika nog niet echt indrukwekkend...zijn ze al uitverkocht daar?

Woohoee.. :) Jap PSP met NL menu...perfect. Nu m'n PSP nog
Wat ik nu hoor is dat de PSP niet echt goed verkoopt....maar het is nog allemaal vroeg.

Als dit de indicatie is.....

ON CNN.COM FRONTPAGE

Would you pay $250 for a PlayStation Portable?

Yes 9% 592 votes
No 91% 5841 votes
Total: 6433 votes

This QuickVote is not scientific and reflects the opinions of only those Internet users who have chosen to participate. The results cannot be assumed to represent the opinions of Internet users in general, nor the public as a whole. The QuickVote sponsor is not responsible for content, functionality or the opinions expressed therein.
Related:

[ Voor 42% gewijzigd door S2S op 24-03-2005 15:23 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

S2S schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 15:23:
[...]

Wat ik nu hoor is dat de PSP niet echt goed verkoopt....maar het is nog allemaal vroeg.

Als dit de indicatie is.....

ON CNN.COM FRONTPAGE

Would you pay $250 for a PlayStation Portable?

Yes 9% 592 votes
No 91% 5841 votes
Total: 6433 votes

This QuickVote is not scientific and reflects the opinions of only those Internet users who have chosen to participate. The results cannot be assumed to represent the opinions of Internet users in general, nor the public as a whole. The QuickVote sponsor is not responsible for content, functionality or the opinions expressed therein.
Related:
10% van het aantal bezoekers bij CNN is nog een groot aantal.
Als 10% van de VS een PSP haalt, heb je toch een lekker marktaandeel dacht ik zo :)

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r
  • Laatst online: 13-09 15:23

Blaz0r

:)

Ik hoop maar dat ze er niet teveel van verkopen dan zodat er nog een paar overblijven om te importeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Blaz0r schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 16:04:
Ik hoop maar dat ze er niet teveel van verkopen dan zodat er nog een paar overblijven om te importeren ;)
Hoe minder ze verkopen, hoe eerder de PSP in europa komt. :)

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Shiver23 schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 15:25:
[...]

10% van het aantal bezoekers bij CNN is nog een groot aantal.
Als 10% van de VS een PSP haalt, heb je toch een lekker marktaandeel dacht ik zo :)
Je moet ook denken aan het publiek wat op cnn.com komt. Als bijvoorbeeld 75% 35+ is dan kan ik het wel een beetje begrijpen. Maar zo'n poll zegt nu natuurlijk nog niet echt veel.

2 linkjes die misschien in de FP kunnen http://ipsp.kaisakura.com/ en http://www.nullriver.com/index/products/pspware beide progs voor Mac gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r
  • Laatst online: 13-09 15:23

Blaz0r

:)

Shiver23 schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 16:06:
[...]

Hoe minder ze verkopen, hoe eerder de PSP in europa komt. :)
Ik denk toch dat als hij komende 2 a 3 weken niet aangekondigd word dat ik er 1 importeer, nu met de firmware update word die japanse ook opeens wel extra interresant. Dan is er natuurlijk helemaal geen verschil meer met die europeese versie. Ik denk persoonlijk dat ie "zuinigere versie" niet zoveel gaat schelen, het grootste verschil zal zitten in de batterij maar daar ga ik niet op wachten tot december :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Precies... ik koop denk ik zowiezo wel een extra accu erbij.

Zo damn, kzie zojuist dat alleen een accu'tje al 45 euro kost! De orginele dus, kga liever geen neppe in m'n waardevolle PSP stoppen.. :P

[ Voor 55% gewijzigd door Yellowneck op 24-03-2005 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk er ook aan om er één te importeren.

met een spel kom je op 330 eruo van lik-sang. Maar daar komen soms ook nog +/- 70.- extra bij. (douane of btw geloof ik). en dan wordt ie wel erg duur :)

hoe groot is de kans dat je er uit gepikt wordt door de douane? want het scheelt nogal in prijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een foto van die Nederlandse menu;s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 16:30:
Iemand al een foto van die Nederlandse menu;s
Weinig spannends. Muziek, Video.... etc.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad weinig spannends. Ik had persoonlijk meer van de update verwacht
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.