Deze lever ik

Heel handig moet ik zeggen.

Heel handig moet ik zeggen.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 136201
Er staat op:Anoniem: 136201 schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 17:47:
mensen wat staat er achterop jullie batterij bij mij 3.6 volt en de aansluiting is 5 volt heel raar is dat hij wil namenlijk niet laden
1
2
3
4
5
6
7
| Sony 3.6 v 1800 mAh Battery Pack PSP |
vreemd dat ie niet wil opladen dan weet iemand wat dat kan zijn batterij is ook niet kapot hij geeft wel spanning heb em ff aan de spannings meter gehadtrancesetter schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 17:50:
[...]
Er staat op:
code:
1 2 3 4 5 6 7 Sony 3.6 v 1800 mAh Battery Pack PSP
Dat is dus de goede batterij. En die 5 volt is niet raar. Die levert de stroomkabel aan de PSP waar de PSP de batterij mee oplaadt. Dit is meestal ook meer volt dan de batterij levert...
met de adapter er in doet ie het gewoon maar als ik de adapter aansluit dan gaat ie niet laden het lampje brand heel ff en gaat dan weer uitkiddyl schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 17:49:
Als hij aan het laden is brand er een rood lampje. Kun je dan wel spelen met de batterij en de adapter er in?
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 136201 op 19-03-2005 17:57 ]
Kan niet stoppen met ontploffen!
Volgens mij welBob Popcorn schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 18:11:
Hmm, dan heb je eerder een ander probleem denk ikKomt er gewoon de aangegeven waardes uit je batterij?
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 136201 op 19-03-2005 20:00 ]
http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg
BurkaN schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 21:27:
Nog precies een weekje en dan wordt duidelijk of Sony heeft geluisterd naar de klachten/klanten! In de tussentijd heb ik hier een lijstje voor de mensen die de PSP willen importeren vanuit de US!
klik!
Even mijzelf gequot
Een vriend van mij heeft dit ook al twee keer gehad, na een tijdje (een dag) deed hij het weer gewoon. Ik weet niet of het aan de lader of de PSP ligt.Anoniem: 136201 schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 17:54:
met de adapter er in doet ie het gewoon maar als ik de adapter aansluit dan gaat ie niet laden het lampje brand heel ff en gaat dan weer uit
batterij status staat op complete maar zo snel ik de kabel er uit haal komt er een batterij met streep er door in beeld en valt de psp uit
Ik heb er een gepreordered bij dvdboxoffice.com met Untold Legends(32 euro) en NFSU Rivals(38 euro)cypress3d schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 23:58:
welke sites zijn nog meer goed dan Lik Sang. Ik wil USA games hebben voor me JAP psp dus het liefst een betrouwbare webshop in de States zelf. Wie van jullie heeft inmiddels een USA psp gepre-orderd? en bij welke winkel/webshop!?
It's just a matter of time...
[ Voor 25% gewijzigd door matthijst op 20-03-2005 00:12 ]
Heeft die vriend van jouw hem dan een dag aan de lader laten liggen of gewoon na een dag weer aan de lader gedaan ?CorteX schreef op zondag 20 maart 2005 @ 00:04:
[...]
Een vriend van mij heeft dit ook al twee keer gehad, na een tijdje (een dag) deed hij het weer gewoon. Ik weet niet of het aan de lader of de PSP ligt.
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 136201 op 20-03-2005 11:49 ]
J-Lo en anderen hebben er een aantal ontworpen:Sir_Killalot schreef op zondag 20 maart 2005 @ 04:12:
Ik zag laatst op RTL Boulevard dat J.Lo ook tasjes voor de PSP gaat ontwerpen
lol, een bling bling tasjematthijst schreef op zondag 20 maart 2005 @ 12:11:
[...]
J-Lo en anderen hebben er een aantal ontworpen:
http://biz.yahoo.com/prnews/050315/sftu135_2.html
[ Voor 22% gewijzigd door Yellowneck op 23-03-2005 16:03 ]
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Beste tijd om te posten
Cons:::BB4E
Dank voor deze (op maat gesneden) mini-review! Het zal wel moeilijk te volgen zijn, al dat Japans.nioz schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 15:53:
Beetje laat, maar nog ff een reactie op een post van Parmenides uit het vorige topic mbt de hands-on van IGN van Tales of Eternia. [...]
Kan iemand dit bevestigen? De PSP kan toch geen saves in het eigen geheugen (of de UMD) bewaren?trancesetter schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 15:23:Wel grappig dat mijn vooruitgang bij Ridge Racers dan toch ergens wordt opgeslagen ook al zit de menory stick er niet in... Misschien een heel klein stukje van de UMD daarvoor gereserveerd ofzo? Ik kan wel de savegame op de memory stick zetten, maar standaard slaat hij hem toch echt ergens anders op...
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Het lijkt erg op NFSU 2 dus echt heel nieuw is het nietTiduz schreef op zondag 20 maart 2005 @ 14:40:
ik heb een klein vraagje: is NFSU rivals precies hetzelfde als deel 2 of is het echt een nieuw deel?
Nee, UMD is gewoon een DVD-tje. Om erop te schrijven zou er een brander in de PSP moeten zitten (OK, of een chip in de UMD disk). Hij schrijft het gewoon naar memory stick.Kan iemand dit bevestigen? De PSP kan toch geen saves in het eigen geheugen (of de UMD) bewaren?
Als je het even een uurtje hebt gespeelt en bekend bent met de tales of... serie, dan is het qua menu's en controls geen probleem. Er zitten verder ook geen lastige puzzles of belangrijke hints in het spel die je met behulp van een beetje trail and error niet zelf kan uitvinden. Alleen het verhaal is een beetje lastig te volgen, maar het is nog steeds leuk om te spelen en af en toe lees ik wat stukje dialoog die in verschillende faq's in het engels staan uitgeschreven =)Parmenides schreef op zondag 20 maart 2005 @ 14:28:
[...]
Dank voor deze (op maat gesneden) mini-review! Het zal wel moeilijk te volgen zijn, al dat Japans.
[...]
Kan iemand dit bevestigen? De PSP kan toch geen saves in het eigen geheugen (of de UMD) bewaren?
Ik denk niet dat die kennis van je in de rij gaat staan, imho is 90% al gepre-orderd en verder staan er gigantische rijen denk ikGaargod schreef op zondag 20 maart 2005 @ 16:58:
hm ik ben beetje aan het twijfelen:
een kennis van me, gaat dinsdag naar de VS. ze gaat donderdag weer terug, donderdag is de 24 = release van PSP in de vs... ze wil er wel een voor me meenemen, ik moet wel ff goed zeggen wat t precies is want ze is nie zo technischmaar stel dat ie dode pixels heeft, wat dan?? kan ik hem opsturen naar Sony? of moet ie echt naar de winkel terug? want dat gaat lastig worden dan.
doen of niet? of gewoon bij dvdboxoffice oid bestellen?
Anoniem: 131484
als die kennis naar chuckleberry farm gaat in north dakota zal het met die rijen wel meevallen denk ikBob Popcorn schreef op zondag 20 maart 2005 @ 17:02:
[...]
Ik denk niet dat die kennis van je in de rij gaat staan, imho is 90% al gepre-orderd en verder staan er gigantische rijen denk ik
Anoniem: 130171
[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 130171 op 20-03-2005 21:37 ]
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
[ Voor 10% gewijzigd door lithiumangel op 20-03-2005 23:58 ]
Mits UMD video een beetje betaalbaar wordt (lees 10/15 euro voor een film) wil ik wel big into UMD video gaanlithiumangel schreef op maandag 21 maart 2005 @ 10:36:
Blij dat mensen er nog wat aan hebben gehad
Over anderhalve week meer reviews van verscheidene PSP Accessories die ik zal bemachtigen .
Onder andere 2 verschillende PSP carrying cases en een impressie van UMD Audio & Video .
Ik ben niet echt van plan om big into UMD audio & video te gaan .
Immers zijn UMD schijven niet herschijfbaar , je memorystick wel dus daar kan je wel je favo tunes op kwijt . Het zelfde geld voor films .
Maarja ik wil het toch wel een keer meegemaakt hebben :-)
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Yep, door IGN, die hebben al US games op een Jap machine getest, en het werkBob Popcorn schreef op maandag 21 maart 2005 @ 11:17:
Trouwens, zijn er al US games getest op Jap consoles?
Ridge Rager vertraagd naar 6 april? IGN meldt juist dat hij morgen al in de winkels ligt (2 dagen vervroegd dus)...Tiduz schreef op maandag 21 maart 2005 @ 11:20:
VERDOMME! Ridge Racers USA is vertraagd naar 6 april![]()
nu weet ik niet welk spel ik als eerste moet halen, Lumines leek me eerst leuk omdat ik dacht dat je zelf de muziek maakte, jammer genoeg niet
nu zit ik te denken om BLEACH jap te halen..... ach ik zie het vanzelf wel over 8 dagen ofzo bestel ik de psp bij kiddy
bron: http://www.pspvideo9.com/PSP Video 9 is a free PSP video conversion and management application. It can convert regular PC video files (avi, mpeg, etc) into PSP video files, as well as manage/copy these PSP video files between your PC and PSP.
When combined with another application, Videora + PSP Video 9 form the first PSPcasting solution, allowing you to download, convert and copy video to your PSP, automatically using BitTorrent and RSS technology.
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Anoniem: 9095
Niets ! gewoon hype ,ik hab hier een no gaming erin zitten ,werkt perfektCrashcat schreef op maandag 21 maart 2005 @ 19:05:
Hi, weet iemand het veschil tussen de normale pro duo en de
1GB SanDisk memory stick PRO Duo Gaming
Onderstaand is wat info die erbij hoort.
SDMSG-1024-E17 - icompatibel met "gewone" Pro Duo sticks.
Bruikbaar in:
- Sony PSP (Playstation Portable)
- SD - Gizmondo, Tapwave Zodiac
The SanDisk Gaming Memory Card turns a handheld game device into a fully loaded multimedia entertainment unit. With SanDisk Memory Stick PRO Duo, you will be able to save your game levels, listen to digital music, play your favorite video, and download and store game cheat codes, characters and game skins. SanDisk game cards maximize your world of entertainment.
SanDisk game cards utilize exclusive MLC memory and controller technology developed at SanDisk, meets all MS specifications, and is guaranteed compatible.
Anoniem: 138547
Ik had geen moeitematthijst schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 13:00:
Damn, krijg die vuule Angelus (grijze raketwagen) maar niet verslagen in Pro mode, race 1. Kom er in het begin, of bijvoorbeeld in de derde rond in de bocht nog wel voorbij glijden, maar die rat komt altijd wel weer ergens terug. Iemand nog een tip?
Hier is een aparte RR Time challange thread voor op GoT gaarne daarin posten aangezien veel mensen zich hieraan ergerden ( ik niet iig ik doe net zo hard mee maargoed )[b][message=23023312,noline]antmon86 schreef op maandag 21 maart 2005 @
....................Verder een nieuw record (time attack)
1e baan
class 2 (laatste auto)
0.56.787
[ Voor 11% gewijzigd door lithiumangel op 21-03-2005 21:33 ]
Anoniem: 138547
okidokilithiumangel schreef op maandag 21 maart 2005 @ 21:30:
[...]
Hier is een aparte RR Time challange thread voor op GoT gaarne daarin posten aangezien veel mensen zich hieraan ergerden ( ik niet iig ik doe net zo hard mee maargoed )
Dan knip je er toch aan beide kanten 1mm af?Nadelen :
1) Screen protector is ietsies groter als het werkelijke scherm .
Als gevolg 1 mm extra aan weerszijden
Hoe krijg je hem er dan weer af als hij niet goed zit?Pu_Dy schreef op maandag 21 maart 2005 @ 21:44:
[...]
Dan knip je er toch aan beide kanten 1mm af?
Weg nadelen...
Plakbandje erop. En aangezien het plakbandje harder plakt als de folie op je scherm, trek je hem er zo vanaf...jessevl schreef op maandag 21 maart 2005 @ 21:46:
[...]
Hoe krijg je hem er dan weer af als hij niet goed zit?
Anoniem: 61849
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 61849 op 22-03-2005 00:38 ]
Denk het niet, want dat zul je waarschijnlijk je protector beschadigen doot met je nagels te gaan krassen ofzo. Dat plakbandje werkt echt perfect hoor... Heb het zelf al meerdere malen gedaan, en ik heb nog geen vieze spoortjes gezien!Anoniem: 61849 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 00:37:
hoe krijg je het plakbandje er dan weer af als je er vanuit gaat dat het plakbandje harder plakt dan alles waar de protector anders op of aan vast zit![]()
maar uhm even zonder flauwe ongein , laat zo'n plakbandje zeg maar , niet van die hele lelijke plaksel spoortjes achter?ik denk dat er zorgvuldig afpellen wellicht een beter idee is.Maar verbeter me als ik het fout heb .
Simpel , je haalt het er gewoon vanaf met je vingers .jessevl schreef op maandag 21 maart 2005 @ 21:46:
[...]
Hoe krijg je hem er dan weer af als hij niet goed zit?
Probeer de converter van deze site eens: http://www.rapiz.net/Bob Popcorn schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 08:41:
Hmm, die convertor voor filmpjes die hier gepost werd is best wel handig, maar hij maakt een aflevering van Southpark op de laagste resolutie en framerate nog steeds 45 MB
Mja, ik kan niet echt spaansBreeeZe schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 08:53:
[...]
Probeer de converter van deze site eens: http://www.rapiz.net/
Bij mij werkt deze perfect.
Anoniem: 80154
?_?Anoniem: 130171 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 10:36:
Hey
kheb eindelijk een memory stick gekocht.. picture en movie werkt perfect...
maar hoe zet je mp3 op PSP?? kan niet echt vinden
Ja ik zag een mapje van "MISC"Anoniem: 80154 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 10:44:
[...]
?_?
Eenvoudigweg in de '.\MUSIC'-map deponeren...
Ik bedoel; als je het voor elkaar krijgt om het filesysteem aan te passen voor video, hoe krijg je het dan voor elkaar om er geen mpTroi's op te krijgen.
Het was al gelukt, Rest van de baantjes in Pro gaan aardig soepeltjes nu; hele bende auto's kwamen in een keer vrij. Moet nog 6 banen ofzo, en de Rally-X car.Anoniem: 138547 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 21:28:
[...]
Ik had geen moeite(beetje dan)
Mja ik kan wel paar tips geven:
Ik rem nooit, ik druk nooit op die drift knop. Om te drifte laat je gas heel kort los.
Verder moet je die bochten lekker scherp nemen en de banen goed overzien.
Gebruik je nitro als het echt nodig is, bijv als je botst
Dit heeft niet zozeer met een 'hype' te maken, maar meer met product positioning. Sandisk zag de vraag naar memory sticks en SD-kaartjes stijgen (onder andere door de komst van handhelds als de PSP en de Tapwave Zodiac) en kondigde daarom een nieuwe reeks kaartjes aan, speciaal bedoeld voor gamers en/of handheldbezitters. Afgezien van de knalkleurtjes zijn er volgens mij geen verschillen met de oorspronkelijke Pro Duo en SD-kaartjes.Anoniem: 9095 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 19:29:
[...]
Niets ! gewoon hype ,ik hab hier een no gaming erin zitten ,werkt perfekt
Deze vraag ook gesteld aan de verkoper van die stick ,zelfde verhaal.......hij zei dat het een hoop blabla was om de verkopen op te krikken ,aangezien er nu dan PSP op de verpakking staat.
k quote ff mezelfGaargod schreef op maandag 21 maart 2005 @ 21:48:
de kennis neemt em voor me mee, donderdag hopelijk psp in huis, gelijk gevraagd of ze ook Lumines en NFS Underground Rivals mee wil nemen
Ik ook niet, maar hier is een directe download link http://www.nivasoft.com/rapiz/rpspvc24L.exe
BronEuropese launch PSP mogelijk pas met Kerst
Er is een aardige mogelijkheid dat wij de PSP van Sony pas met de kerstdagen hier in Europa op de schappen terug zullen vinden. Dit melden verscheidene bronnen vanuit de retailsector van Groot-Britannië. Toen een week geleden bekend werd gemaakt dat de lauch van de PSP enkele maanden uitgesteld zou worden, gokten veel mensen op een periode tussen juli en september.
In juli verschijnt de PSP echter al in Zuid-Korea en aangezien Sony het systeem niet tegelijkertijd, of kort na elkaar, in meer dan één regio kan launchen wegens een te kleine productie, lijkt een launch gedurende de feestdagen het meest waarschijnlijk te zijn als we retailers mogen geloven. De reden hiervoor is omdat nieuwe producten het van nature erg goed doen tijdens deze periode.
PSN: Shiver23
Anoniem: 137641
Had ik bij de Free Record Shop, die medewerker daar zei:Bob Popcorn schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 11:24:
Er zat trouwens gisteren een Japanner naast me op Delft CS (ik weet niet op hij Nederlands was ofzo, hij zag er Japans uit) en die zat vol belangstelling te kijken.
Sowieso overal waar ik hem tevoorschijn haal hoor ik mensen fluisteren over 'die nieuwe playstation'![]()
Hebben jullie al leuke reacties gehad?
Sony begaat geen fout, als ze de keus zouden hebben hem eerder uit te brengen zouden ze dat ook doen (ivm nintendo ds). Het ligt gewoon aan het feit dat Sony er niet genoeg kan produceren, en om te voorkomen dat er een groot tekort komt, komt hij later.Shiver23 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 14:35:
Ok. Ik ga hem importeren (zodra ik weer geld heb).
Als dit waar is begaat Sony echt een hele grote fout!
[...]
Bron
Anoniem: 72901
Sony heeft denk ik gewoon te dure technologie gepropt in hun PSP waardoor het slecht leverbaar wordt en ook nog eens duur. Ik vind dat ze zelf eens de risico's en nadelen/voordelen beter hadden moeten afwegen. Dergelijke leveringsproblemen en tekorten kun je volgens mij gewoon voorspellen.jessevl schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 14:57:
[...]
Sony begaat geen fout, als ze de keus zouden hebben hem eerder uit te brengen zouden ze dat ook doen (ivm nintendo ds). Het ligt gewoon aan het feit dat Sony er niet genoeg kan produceren, en om te voorkomen dat er een groot tekort komt, komt hij later.
Jammer, maar zeker niet de schuld van Sony.
Tsja, maar die "dure technologie" is wel leukAnoniem: 72901 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 15:02:
[...]
Sony heeft denk ik gewoon te dure technologie gepropt in hun PSP waardoor het slecht leverbaar wordt en ook nog eens duur. Ik vind dat ze zelf eens de risico's en nadelen/voordelen beter hadden moeten afwegen. Dergelijke leveringsproblemen en tekorten kun je volgens mij gewoon voorspellen.
Of Sony heeft alles wel gewoon voorspelt, maar ze zitten een beetje te liegen over de EU datum en zeggen later pas dat ie is 'uitgesteld'. Maar dat lijkt me sterk.
Als de EU datum nooit officieel was vastgesteld is er ook geen probleem eigelijk.
Anoniem: 72901
Maar sommigen mensen (zoals ik) geven liever geld uit aan iets goedkoper en iets wat dan ook langzamer is. Een Radeon X800 mag dan ook megasnel zijn, maar dat is toch ook geen mainstream?jessevl schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 15:10:
[...]
Tsja, maar die "dure technologie" is wel leuken ik vind het nogal stom wat je zegt. Een p4 is ook duurder als een p1, maar bij een p4 heb je ook wat.
[ Voor 97% gewijzigd door whiteclear op 22-03-2005 17:14 ]
Anoniem: 79802
Nee, maar het ging er om dat Sony dus net zo graag als wij willen dat de psp uitkomt in Europa.Anoniem: 72901 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 16:51:
[...]
Maar sommigen mensen (zoals ik) geven liever geld uit aan iets goedkoper en iets wat dan ook langzamer is. Een Radeon X800 mag dan ook megasnel zijn, maar dat is toch ook geen mainstream?
Ik koop hem en zal er wel iets over schrijven (ik lever hem ookgreenlizzard schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 16:37:
Zou iemand die de game Bleach koopt een reviewtje of kleine hands-on kunnen maken. De game komt 24-maart uit in Japan en ik ben (als fan van de animé) erg benieuwd hoe de game speelt. Ik wil de game namelijk niet blind kopen, omdat ie toevallig Bleach heet.
Ik hoop dat de game goed speelbaar is en niet snel verveelt, want dan heb ik weer iets gevonden om aan de verzameling toe te voegen.
Kiddyl Heb jij trouwens al US games op de Jap. PSP getest. Ik hoor namelijk verschillende dingen zoals dat de PSP regiovrij is voor games en niet voor Videos. Ik wou graga weten of iemand dit zeker weet ?kiddyl schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 17:53:
[...]
Ik koop hem en zal er wel iets over schrijven (ik lever hem ook)
Anoniem: 121276
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 121276 op 22-03-2005 20:39 ]
Ik snap je frustratie wel, maar wat mij betreft mag dit de laatste post zijn die over sony+vertraging klaagt. We schieten er gewoon niets mee op en ik weet zeker dat Sony ook graag had gehad dat ze genoeg PSP's konden leveren voor een EU launch gelijk met de DS.Anoniem: 121276 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 18:35:
(...)
Dan dit " Expansys were told that they are no longer allowed to sell JAP PSPs to the EU so they have taken the PSP offline on the EU sites."
Het moet niet gekker worden zeg!!! Ze vertragen de boel voor europa en dan gaat iedereen voor de import en nu zou sony een halt proberen toe te roepen wat een gekken zeg!!!
Ik geloof dat je het verhaal er boven vergeet ik doelde niet over de zoveelste vertraging maar dat sony mischien wel imports probeerd tegen te houden wat ze niet gaat lukken en wat import betreft ik heb m al via import ;-)nioz schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 19:18:
[...]
Ik snap je frustratie wel, maar wat mij betreft mag dit de laatste post zijn die over sony+vertraging klaagt. We schieten er gewoon niets mee op en ik weet zeker dat Sony ook graag had gehad dat ze genoeg PSP's konden leveren voor een EU launch gelijk met de DS.
[ Voor 15% gewijzigd door prototype op 22-03-2005 20:20 ]
Als je die code zoekt op expandsys krijg je een error dus ze zijn alleen vergeten om die ook nog te verwijderen van hun site . Discussie loopt al aardig op in de forum tja als de doos zegt For sale and use in Japan only dan heeft sony het volste recht om er tegen op te treden staat ook op de doosjes van de games For japan only...Anoniem: 135919 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 22:59:
Expansys verkoopt toch nog wat ?????
http://www.expansys.nl/product.asp?code=119369
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 121276 op 22-03-2005 23:44 ]
Anoniem: 7084
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq