Het Playstation Portable topic Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.080 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Deze lever ik

Afbeeldingslocatie: http://kiddyl.spymac.net/psp/UMD_case.jpg

Heel handig moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136201

mensen wat staat er achterop jullie batterij bij mij 3.6 volt en de aansluiting is 5 volt heel raar is dat hij wil namenlijk niet laden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Als hij aan het laden is brand er een rood lampje. Kun je dan wel spelen met de batterij en de adapter er in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 16:58
Anoniem: 136201 schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 17:47:
mensen wat staat er achterop jullie batterij bij mij 3.6 volt en de aansluiting is 5 volt heel raar is dat hij wil namenlijk niet laden
Er staat op:

code:
1
2
3
4
5
6
7
Sony

3.6 v
1800 mAh

Battery Pack
PSP

Dat is dus de goede batterij. En die 5 volt is niet raar. Die levert de stroomkabel aan de PSP waar de PSP de batterij mee oplaadt. Dit is meestal ook meer volt dan de batterij levert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

trancesetter schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 17:50:
[...]

Er staat op:

code:
1
2
3
4
5
6
7
Sony

3.6 v
1800 mAh

Battery Pack
PSP

Dat is dus de goede batterij. En die 5 volt is niet raar. Die levert de stroomkabel aan de PSP waar de PSP de batterij mee oplaadt. Dit is meestal ook meer volt dan de batterij levert...
vreemd dat ie niet wil opladen dan weet iemand wat dat kan zijn batterij is ook niet kapot hij geeft wel spanning heb em ff aan de spannings meter gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kiddyl schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 17:49:
Als hij aan het laden is brand er een rood lampje. Kun je dan wel spelen met de batterij en de adapter er in?
met de adapter er in doet ie het gewoon maar als ik de adapter aansluit dan gaat ie niet laden het lampje brand heel ff en gaat dan weer uit

batterij status staat op complete maar zo snel ik de kabel er uit haal komt er een batterij met streep er door in beeld en valt de psp uit

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 136201 op 19-03-2005 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:44

Bob Popcorn

Plop!

Hmm, dan heb je eerder een ander probleem denk ik :/ Komt er gewoon de aangegeven waardes uit je batterij?

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bob Popcorn schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 18:11:
Hmm, dan heb je eerder een ander probleem denk ik :/ Komt er gewoon de aangegeven waardes uit je batterij?
Volgens mij wel

Zijn er ook mensen uit heerenveen aanwezig hier met een psp dan kan ik de batterij van diegene eens proberen en de lader zo kan ik uitsluiten waar het aan ligt dat mijn psp niet wil laden

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 136201 op 19-03-2005 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137641

Emmen, wel dicht bij Heerenveen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is idd wel dichtbij, iemand die nog dichterbij woont ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:16
welke sites zijn nog meer goed dan Lik Sang. Ik wil USA games hebben voor me JAP psp dus het liefst een betrouwbare webshop in de States zelf. Wie van jullie heeft inmiddels een USA psp gepre-orderd? en bij welke winkel/webshop!?

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurkaN
  • Laatst online: 20-05 10:05
BurkaN schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 21:27:
Nog precies een weekje en dan wordt duidelijk of Sony heeft geluisterd naar de klachten/klanten! In de tussentijd heb ik hier een lijstje voor de mensen die de PSP willen importeren vanuit de US!

klik!

Even mijzelf gequot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Anoniem: 136201 schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 17:54:
met de adapter er in doet ie het gewoon maar als ik de adapter aansluit dan gaat ie niet laden het lampje brand heel ff en gaat dan weer uit

batterij status staat op complete maar zo snel ik de kabel er uit haal komt er een batterij met streep er door in beeld en valt de psp uit
Een vriend van mij heeft dit ook al twee keer gehad, na een tijdje (een dag) deed hij het weer gewoon. Ik weet niet of het aan de lader of de PSP ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Snap de lol er niet van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilos
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:08
cypress3d schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 23:58:
welke sites zijn nog meer goed dan Lik Sang. Ik wil USA games hebben voor me JAP psp dus het liefst een betrouwbare webshop in de States zelf. Wie van jullie heeft inmiddels een USA psp gepre-orderd? en bij welke winkel/webshop!?
Ik heb er een gepreordered bij dvdboxoffice.com met Untold Legends(32 euro) en NFSU Rivals(38 euro) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GregoryBE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-04 01:18
tof dinkske die PSP... >:) >:)

It's just a matter of time...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:52
Tr1gg3r:
http://www.lik-sang.com/i...ory=306&products_id=6383&

Je PSP ligt onder het onderste flapje. De flap biedt aan de onderkant bescherming voor je scherm. Heb ze ook gezien zonder zo'n tussenschotje (dus alleen dat zakje aan de bovenkant, maar dan hangen je UMD disks etc... dus vrolijk op je beeldscherm in de case:
Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/images/90/psp-airo-case-black.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/images//large/psp-airo-case-black3.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door matthijst op 20-03-2005 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 15-05 10:22
Ik zag laatst op RTL Boulevard dat J.Lo ook tasjes voor de PSP gaat ontwerpen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CorteX schreef op zondag 20 maart 2005 @ 00:04:
[...]

Een vriend van mij heeft dit ook al twee keer gehad, na een tijdje (een dag) deed hij het weer gewoon. Ik weet niet of het aan de lader of de PSP ligt.
Heeft die vriend van jouw hem dan een dag aan de lader laten liggen of gewoon na een dag weer aan de lader gedaan ?

Ik was net ff aan het kloten met de batterij en hij heeft toen een half uurtje opgeladen en toen ging het lampje weer uit heel vreemd allemaal iemand suggesties ?
ik heb al geprobeerd papiertjes tussen de batterij te doen zodat ie beter contact maakt maar helpt ook niet.

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 136201 op 20-03-2005 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Sir_Killalot schreef op zondag 20 maart 2005 @ 04:12:
Ik zag laatst op RTL Boulevard dat J.Lo ook tasjes voor de PSP gaat ontwerpen 8)7
J-Lo en anderen hebben er een aantal ontworpen:
http://biz.yahoo.com/prnews/050315/sftu135_2.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basje|IA
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06-2009
Heeft iemand inmiddels al een vertaling voor Need for Speed Underground Rivals gevonden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-05 21:21
lol, een bling bling tasje :r :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Yeeej :D . Net gebeld door m'n moeder, die weer contact heeft gehad met een kennis die momenteel in China zit, Wenchow om precies te zijn!.
De PSP is daar gelukkig ook al te koop :). Kennis heeft em gekocht voor 2500 Chinese yens, wat ongeveer neerkomt op 231 euro volgens de huidig wisselkoersen!! (Wil der iemand ook een?:P). Het is de Valuepack, spellen kosten daar 500 yen, maar die hoef ik nie, aangezien ze Japans, danwel Chinees zijn.
Krijg em 10 april, net na m'n toetsweek..maar goed ook ;)

Bron

[ Voor 22% gewijzigd door Yellowneck op 23-03-2005 16:03 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gefeliciteerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-02 20:38

shameblaster

BB4E^Cons

Beste tijd om te posten :D
1337 : >>>>

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parmenides
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-03-2023
nioz schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 15:53:
Beetje laat, maar nog ff een reactie op een post van Parmenides uit het vorige topic mbt de hands-on van IGN van Tales of Eternia. [...]
Dank voor deze (op maat gesneden) mini-review! Het zal wel moeilijk te volgen zijn, al dat Japans. :)
trancesetter schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 15:23:Wel grappig dat mijn vooruitgang bij Ridge Racers dan toch ergens wordt opgeslagen ook al zit de menory stick er niet in... Misschien een heel klein stukje van de UMD daarvoor gereserveerd ofzo? Ik kan wel de savegame op de memory stick zetten, maar standaard slaat hij hem toch echt ergens anders op...
Kan iemand dit bevestigen? De PSP kan toch geen saves in het eigen geheugen (of de UMD) bewaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-05 15:53
ik heb een klein vraagje: is NFSU rivals precies hetzelfde als deel 2 of is het echt een nieuw deel?

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tiduz schreef op zondag 20 maart 2005 @ 14:40:
ik heb een klein vraagje: is NFSU rivals precies hetzelfde als deel 2 of is het echt een nieuw deel?
Het lijkt erg op NFSU 2 dus echt heel nieuw is het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Kan iemand dit bevestigen? De PSP kan toch geen saves in het eigen geheugen (of de UMD) bewaren?
Nee, UMD is gewoon een DVD-tje. Om erop te schrijven zou er een brander in de PSP moeten zitten (OK, of een chip in de UMD disk). Hij schrijft het gewoon naar memory stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Parmenides schreef op zondag 20 maart 2005 @ 14:28:
[...]
Dank voor deze (op maat gesneden) mini-review! Het zal wel moeilijk te volgen zijn, al dat Japans. :)
[...]
Als je het even een uurtje hebt gespeelt en bekend bent met de tales of... serie, dan is het qua menu's en controls geen probleem. Er zitten verder ook geen lastige puzzles of belangrijke hints in het spel die je met behulp van een beetje trail and error niet zelf kan uitvinden. Alleen het verhaal is een beetje lastig te volgen, maar het is nog steeds leuk om te spelen en af en toe lees ik wat stukje dialoog die in verschillende faq's in het engels staan uitgeschreven =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeni
  • Laatst online: 18-05 11:32
PSP @ http://www.dvdsoon.com/show-title-details.xml?uid=136913

CAD 348.98 maar met 1 van de onderstaande links gaat daar (als het goed is) 10% van af.

10% (extra) korting (éénmalig bruikbaar, geldig t/m 30-04-05) - TIMESMA05
10% (extra) korting (éénmalig bruikbaar, geldig t/m 30-04-05) - SWAPSMA05
10% (extra) korting (éénmalig bruikbaar, geldig t/m 30-04-05) - CHECKMA05
10% (extra) korting (éénmalig bruikbaar, geldig t/m 30-04-05) - SEARCHMA05

Dit komt dan neer op € 197. Heeft al iemand zijn PSP bij DVD Soon besteld (en werkte bovenstaande codes)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OPROEP:

Ik heb een probleem met mij batterij en nu ben ik op zoek naar iemand die vlakbij of in heerenveen woont en een PSP heeft zodat ik mischien de batterij van diegene kan testen in mijn psp om er achter te komen waarom hij niet wil laden. zo kan ik uitsluiten of het aan de batterij of de PSP ligt

Mail me als je me kan helpen AUB mail is Justin1986@gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:17
hm ik ben beetje aan het twijfelen:

een kennis van me, gaat dinsdag naar de VS. ze gaat donderdag weer terug, donderdag is de 24 = release van PSP in de vs... ze wil er wel een voor me meenemen, ik moet wel ff goed zeggen wat t precies is want ze is nie zo technisch :P maar stel dat ie dode pixels heeft, wat dan?? kan ik hem opsturen naar Sony? of moet ie echt naar de winkel terug? want dat gaat lastig worden dan.

doen of niet? of gewoon bij dvdboxoffice oid bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

Gaargod schreef op zondag 20 maart 2005 @ 16:58:
hm ik ben beetje aan het twijfelen:

een kennis van me, gaat dinsdag naar de VS. ze gaat donderdag weer terug, donderdag is de 24 = release van PSP in de vs... ze wil er wel een voor me meenemen, ik moet wel ff goed zeggen wat t precies is want ze is nie zo technisch :P maar stel dat ie dode pixels heeft, wat dan?? kan ik hem opsturen naar Sony? of moet ie echt naar de winkel terug? want dat gaat lastig worden dan.

doen of niet? of gewoon bij dvdboxoffice oid bestellen?
Ik denk niet dat die kennis van je in de rij gaat staan, imho is 90% al gepre-orderd en verder staan er gigantische rijen denk ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131484

Bob Popcorn schreef op zondag 20 maart 2005 @ 17:02:
[...]

Ik denk niet dat die kennis van je in de rij gaat staan, imho is 90% al gepre-orderd en verder staan er gigantische rijen denk ik :p
als die kennis naar chuckleberry farm gaat in north dakota zal het met die rijen wel meevallen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

shameblaster schreef op zondag 20 maart 2005 @ 14:09:
[...]

Beste tijd om te posten :D
1337 : >>>>
Wat bedoel je daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

Heeft iemand een downloadlink naar een MP4 filmpje van ongeveer 25 MB ofzo? Ik heb geen zin om zelf te gaan comprimeren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130171

Hey heb een vraagje..

wat zijn de verzendkosten van dvdboxoffice??? :)

en is deze site betrouwbaar?? iemand hier ergens iets gekocht?? :)

http://www.alternativedvd.com

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 130171 op 20-03-2005 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

dvdboxoffice is al incl porto

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Iemand enig idee hoe snel die dvdboxoffice is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-05 21:26

lithiumangel

Tuurlijk !

Eindelijk de tijd om eens te posten .
Na ruim 2 weken geleden mijn pakketjes van KiddyL in ontvangst genomen zonder douane gezeik en ook nog eens in een rappe 3 daagjes _/-\o_ is het nu eens tijd om een review te posten van de Gametech PSP screen protector voor degene die er nog over tobben zulks te instaleren op hun PSP
Wat me overigens niet een slecht idee lijkt aangezien .

1) Het mij opvalt dat de meeste mensen om mij heen die ff willen gamen vreselijk lomp zijn en acties uithalen zoals op het scherm tikken !? |:(
Een fout die ze onderhand niet meer kunnen maken aangezien met een snelle rappe 8)7 ik ze de hemel O-) heb verzonden per express , one way ticket .

2. Het PSP scherm een zeer groot oppervlakte heeft wat hem extra kwetsbaar maakt voor krasjes en allerlei aandoeningen

3. Het een dermate duur handheld is dat je niet 1,2,3 vervangt als hij wat heeft (krasjes e.d)

Zelf loop ik al lange tijd mee met de pocket PC scene sinds eind `98 en heb al ruime ervaring met verscheidene screenprotectors op deze machientjes dus kon ik gelijk ook een goede beoordeling geven over de kwaliteit van deze produkt .

Als eerste :

Wat hebben wij nodig ?

1) PSP
2) Gametec screen protector
3) Anti-statishe doekje
4) TFT schoonmaak spul
5) Een kalme hand
6) Gedult

Afbeeldingslocatie: http://www.gwennyruiz.demon.nl/Screenshots/psp/psp_sfg_small.jpg

Alle benodigde items op een rij .

Het busje "Safeclean" kan veilig gebruikt worden op alle TFT schermen en doet zijn werk goed .
Deze busje + de bijbehorende anti-statishe doekjes zijn voor een paar euro te verkrijgen bij de Paradigit .

Bij het openen van het plastic wat om de verpakking van de PSP screenprotector zat , werdt ik verwelkomt door een vrij duidelijke handleiding die in verscheidene plaatjes weergeeft hoe de screen protector aan te brengen is .

Afbeeldingslocatie: http://www.gwennyruiz.demon.nl/Screenshots/psp/psp_sfg2_small.jpg

Waar ik overigens sterk over tevreden ben , is dat deze screen protector 2 plaatjes omzich heen heeft
Dit ter bescherming van vingerafdrukken e.d
Allereerst begin je door je PSP schoon te maken .
Vuiltjes en vingerafdrukken blijven zichtbaar als men de screen protector toegepast heeft .
Dit wil je niet .

Eenmaal schoon gemaakt begint het echte werk .
Je haalt dus aan 1kant ( de blauwe ) plaatje los , en in een 40 graden hoek leg je deze sticky side neer op de rechterkant van het PSP scherm .
Vervolgens laat je geleidelijk wat druk neervallen over de bovenkant van de screen protector zodat je hem er voorzichting en geleidelijk oprolt .
Plak hem NIET direct op de PSP , dit werkt wel maar staat garant voor luchtbelletjes tussen je screen protector en PSP scherm ZEER LELIJK

Nadat de screen protector is toegepast inspecteer je of je geen luchtbelletjes heb of dat er geen vuiltjes meer onderzitten .
Eenmaal tevreden, grijp je de rode handel en haal je de laaste beschermlaag weg en ben je nu klaar.
Mocht je een paar luchtbelletjes zien maak je dan geen zorgen , je kan de screen protector er weer vanaf halen en het opnieuw proberen .
Probeer echter dit zo minimaal mogelijk te houden zodat je screen protector wat langer meegaat .

Na het toepassen heb ik mijn unit eens goed bekeken .

Ten eerste , is de screen protector zo`n 2 mm groter dan de PSP scherm van weerszijden .
Je ziet dus altijd een kleine randje links en rechts van je scherm van 1 mm , maar dit is niet zo erg .
De PSP scherm reflecteert net zo hard als met de protector als zonder , een goed teken want het toepassen van een screen protector houdt meestal in dat je wat aan scherm helderheid opoffert ( hele kleine percentage overigens )

Om dit te testen zette ik meteen me PSP aan en ging eerst Lumines spelen .
Ik speel altijd op max brightness , en ik merkte absoluut geen verschil , m.a.w geen verlies in helderheid.
Tevens had ik een filmpje (SW Ep III trailer) bekeken , wederom zonder merkbare verlies van helderheid .

Als proef op de som , heb ik de PSP bekeken onder "extreme lichtcondities" ( Lees : Fliters erop gezet)
Tot mijn verbazing brak het licht anders dan normaal over het scherm heen , veel doffer ten eerste dan met zonder ( Ik was nogal aan het kutten om de PSP te fotograferen zonder flits met de opstelling ) Daarmee zou het dus waar zijn waar gametec reclame op maakt , dat deze screen protector de glare van de zon helpt te verminderen .

Morgen zal ik dat in de praktijk uit testen .

Vingerafdrukken zie je tevens minder snel op je scherm verschijnen , iets waar iedere PSP gebruiker zich aan zal irriteren de eerste paar dagen overigens , het overvloed aan vingerafdrukken die overal op de unit lijken te verschijnen.

Al met al , na een half uur game plezier , moet ik toch eerlijk zeggen dat de gametec screen protector (7.50 Kiddyl ) zeer zeker de moeite waard is om je investering te beschermen tegen alle narigheden die de wereld hem aan te bieden heeft .
Het feit dat de screen protector iets groter dan het scherm is is het enige nadeel , maar valt zeer zeker snel te overzien , het stoort immers niet tijdens het gamen of film kijken en bied meer voordelen , dan nadelen .

Voordelen :

1) Bestand tegen krassen
2) Anti glare
3) Zeer simpel en betrouwbaar te plaatsen dankzij dubbel verwijderbare plaatjes
4) Goedkoop ! Vergelijkbare screen protectors op PDA gebied zijn 15 Eur

Nadelen :

1) Screen protector is ietsies groter als het werkelijke scherm .
Als gevolg 1 mm extra aan weerszijden

NOTE: Alle plaatjes zijn klikbaar !

[ Voor 10% gewijzigd door lithiumangel op 20-03-2005 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 00:04
Geweldige review.

Zeer duidelijk allemaal :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Mooie PSP lithiumangel, komt bekend voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Vergeet ook niet te melden dat deze screenprotector er ook voor zorgt dat het scherm veel minder stof aantrekt. Dat was voor mij de reden om deze te gaan gebruiken (en ook te leveren). Stof kan heel irritant zijn, omdat je dat weer wel kan zien tijdens het spelen als het veel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goeie Info.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel

lithiumangel

Tuurlijk !

Blij dat mensen er nog wat aan hebben gehad :)

Over anderhalve week meer reviews van verscheidene PSP Accessories die ik zal bemachtigen .
Onder andere 2 verschillende PSP carrying cases en een impressie van UMD Audio & Video .

Ik ben niet echt van plan om big into UMD audio & video te gaan .
Immers zijn UMD schijven niet herschijfbaar , je memorystick wel dus daar kan je wel je favo tunes op kwijt . Het zelfde geld voor films .
Maarja ik wil het toch wel een keer meegemaakt hebben :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

lithiumangel schreef op maandag 21 maart 2005 @ 10:36:
Blij dat mensen er nog wat aan hebben gehad :)

Over anderhalve week meer reviews van verscheidene PSP Accessories die ik zal bemachtigen .
Onder andere 2 verschillende PSP carrying cases en een impressie van UMD Audio & Video .

Ik ben niet echt van plan om big into UMD audio & video te gaan .
Immers zijn UMD schijven niet herschijfbaar , je memorystick wel dus daar kan je wel je favo tunes op kwijt . Het zelfde geld voor films .
Maarja ik wil het toch wel een keer meegemaakt hebben :-)
Mits UMD video een beetje betaalbaar wordt (lees 10/15 euro voor een film) wil ik wel big into UMD video gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

Trouwens, zijn er al US games getest op Jap consoles? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-05 15:53
VERDOMME! Ridge Racers USA is vertraagd naar 6 april :X

nu weet ik niet welk spel ik als eerste moet halen, Lumines leek me eerst leuk omdat ik dacht dat je zelf de muziek maakte, jammer genoeg niet

nu zit ik te denken om BLEACH jap te halen..... ach ik zie het vanzelf wel over 8 dagen ofzo bestel ik de psp bij kiddy O-)

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 22:18

BreeeZe

Devt

Bob Popcorn schreef op maandag 21 maart 2005 @ 11:17:
Trouwens, zijn er al US games getest op Jap consoles? :)
Yep, door IGN, die hebben al US games op een Jap machine getest, en het werk :)

Staat ergens in het vorige deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parmenides
Tiduz schreef op maandag 21 maart 2005 @ 11:20:
VERDOMME! Ridge Racers USA is vertraagd naar 6 april :X

nu weet ik niet welk spel ik als eerste moet halen, Lumines leek me eerst leuk omdat ik dacht dat je zelf de muziek maakte, jammer genoeg niet

nu zit ik te denken om BLEACH jap te halen..... ach ik zie het vanzelf wel over 8 dagen ofzo bestel ik de psp bij kiddy O-)
Ridge Rager vertraagd naar 6 april? IGN meldt juist dat hij morgen al in de winkels ligt (2 dagen vervroegd dus)...

Ook al aan Wipeout Pure gedacht? Het spel gooit hoge ogen in de reviews (zie o.a. Gamespot en IGN). En ja, Bleach is (ook voor mij) een must-have. Hopelijk is de game net zo prachtig als de serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Ik kwam dit tegen:
PSP Video 9 is a free PSP video conversion and management application. It can convert regular PC video files (avi, mpeg, etc) into PSP video files, as well as manage/copy these PSP video files between your PC and PSP.

When combined with another application, Videora + PSP Video 9 form the first PSPcasting solution, allowing you to download, convert and copy video to your PSP, automatically using BitTorrent and RSS technology.
bron: http://www.pspvideo9.com/

Handig voor in de startpost!

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Bleach komt toevallig 24 maart uit en er komen als het goed is meteen 2 of 3 exemplaren naar NL. Eentje is voor mij. Ik lees de manga en kijk de Anime nu ook en leek me wel leuk. Meestal begrijp die andere spellen niet die op een Manga zijn gebaseerd, maar uit dit spel moet wel uit te komen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 12:01
Hi, weet iemand het veschil tussen de normale pro duo en de

1GB SanDisk memory stick PRO Duo Gaming

Onderstaand is wat info die erbij hoort.

SDMSG-1024-E17 - icompatibel met "gewone" Pro Duo sticks.

Bruikbaar in:
- Sony PSP (Playstation Portable)
- SD - Gizmondo, Tapwave Zodiac

The SanDisk Gaming Memory Card turns a handheld game device into a fully loaded multimedia entertainment unit. With SanDisk Memory Stick PRO Duo, you will be able to save your game levels, listen to digital music, play your favorite video, and download and store game cheat codes, characters and game skins. SanDisk game cards maximize your world of entertainment.

SanDisk game cards utilize exclusive MLC memory and controller technology developed at SanDisk, meets all MS specifications, and is guaranteed compatible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is er programma's van RM(realplayer) files naar psp movie formaat maakt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9095

Crashcat schreef op maandag 21 maart 2005 @ 19:05:
Hi, weet iemand het veschil tussen de normale pro duo en de

1GB SanDisk memory stick PRO Duo Gaming

Onderstaand is wat info die erbij hoort.

SDMSG-1024-E17 - icompatibel met "gewone" Pro Duo sticks.

Bruikbaar in:
- Sony PSP (Playstation Portable)
- SD - Gizmondo, Tapwave Zodiac

The SanDisk Gaming Memory Card turns a handheld game device into a fully loaded multimedia entertainment unit. With SanDisk Memory Stick PRO Duo, you will be able to save your game levels, listen to digital music, play your favorite video, and download and store game cheat codes, characters and game skins. SanDisk game cards maximize your world of entertainment.

SanDisk game cards utilize exclusive MLC memory and controller technology developed at SanDisk, meets all MS specifications, and is guaranteed compatible.
Niets ! gewoon hype ,ik hab hier een no gaming erin zitten ,werkt perfekt
Deze vraag ook gesteld aan de verkoper van die stick ,zelfde verhaal.......hij zei dat het een hoop blabla was om de verkopen op te krikken ,aangezien er nu dan PSP op de verpakking staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138547

matthijst schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 13:00:
Damn, krijg die vuule Angelus (grijze raketwagen) maar niet verslagen in Pro mode, race 1. Kom er in het begin, of bijvoorbeeld in de derde rond in de bocht nog wel voorbij glijden, maar die rat komt altijd wel weer ergens terug. Iemand nog een tip?
Ik had geen moeite :P (beetje dan)
Mja ik kan wel paar tips geven:
Ik rem nooit, ik druk nooit op die drift knop. Om te drifte laat je gas heel kort los.
Verder moet je die bochten lekker scherp nemen en de banen goed overzien.
Gebruik je nitro als het echt nodig is, bijv als je botst

Verder een nieuw record (time attack)
1e baan
class 2 (laatste auto)
0.56.787

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel

lithiumangel

Tuurlijk !

[b][message=23023312,noline]antmon86 schreef op maandag 21 maart 2005 @

....................Verder een nieuw record (time attack)
1e baan
class 2 (laatste auto)
0.56.787
Hier is een aparte RR Time challange thread voor op GoT gaarne daarin posten aangezien veel mensen zich hieraan ergerden ( ik niet iig ik doe net zo hard mee maargoed )

http://gathering.tweakers...s/1020217///ridge%2Cracer

[ Voor 11% gewijzigd door lithiumangel op 21-03-2005 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138547

lithiumangel schreef op maandag 21 maart 2005 @ 21:30:
[...]

Hier is een aparte RR Time challange thread voor op GoT gaarne daarin posten aangezien veel mensen zich hieraan ergerden ( ik niet iig ik doe net zo hard mee maargoed )
okidoki _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 22:56

Polycom

Poes van goud

Nadelen :

1) Screen protector is ietsies groter als het werkelijke scherm .
Als gevolg 1 mm extra aan weerszijden
Dan knip je er toch aan beide kanten 1mm af? :)

Weg nadelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Pu_Dy schreef op maandag 21 maart 2005 @ 21:44:
[...]

Dan knip je er toch aan beide kanten 1mm af? :)

Weg nadelen...
Hoe krijg je hem er dan weer af als hij niet goed zit? (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
de kennis neemt em voor me mee, donderdag hopelijk psp in huis, gelijk gevraagd of ze ook Lumines en NFS Underground Rivals mee wil nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
jessevl schreef op maandag 21 maart 2005 @ 21:46:
[...]

Plakbandje erop. En aangezien het plakbandje harder plakt als de folie op je scherm, trek je hem er zo vanaf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61849

hoe krijg je het plakbandje er dan weer af als je er vanuit gaat dat het plakbandje harder plakt dan alles waar de protector anders op of aan vast zit (8>

maar uhm even zonder flauwe ongein , laat zo'n plakbandje zeg maar , niet van die hele lelijke plaksel spoortjes achter?ik denk dat er zorgvuldig afpellen wellicht een beter idee is.Maar verbeter me als ik het fout heb .

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 61849 op 22-03-2005 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Anoniem: 61849 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 00:37:
hoe krijg je het plakbandje er dan weer af als je er vanuit gaat dat het plakbandje harder plakt dan alles waar de protector anders op of aan vast zit (8>

maar uhm even zonder flauwe ongein , laat zo'n plakbandje zeg maar , niet van die hele lelijke plaksel spoortjes achter?ik denk dat er zorgvuldig afpellen wellicht een beter idee is.Maar verbeter me als ik het fout heb .
Denk het niet, want dat zul je waarschijnlijk je protector beschadigen doot met je nagels te gaan krassen ofzo. Dat plakbandje werkt echt perfect hoor... Heb het zelf al meerdere malen gedaan, en ik heb nog geen vieze spoortjes gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel

lithiumangel

Tuurlijk !

jessevl schreef op maandag 21 maart 2005 @ 21:46:
[...]

Simpel , je haalt het er gewoon vanaf met je vingers .
Zet je nagel onder een zijde bijvoorbeeld en trek het er rustig af .
Gaat heel simpel ervanaf , je kan dit meerdere malen herhalen , waarschijnlijk is deze protector ook nog wasbaar (Maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen natuurlijk ) als je er vettigheid of wattan ook erop heb gekregen net zoals vergelijkbare PDA adhesive protectors .

De adhesie gaat wel weg na een stuk of 8 a 12 x wassen is mijn ervaring met zulks soort protectors dus dat moet je niet te vaak onnodig doen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

Hmm, die convertor voor filmpjes die hier gepost werd is best wel handig, maar hij maakt een aflevering van Southpark op de laagste resolutie en framerate nog steeds 45 MB :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Bob Popcorn schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 08:41:
Hmm, die convertor voor filmpjes die hier gepost werd is best wel handig, maar hij maakt een aflevering van Southpark op de laagste resolutie en framerate nog steeds 45 MB :/
Probeer de converter van deze site eens: http://www.rapiz.net/
Bij mij werkt deze perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

BreeeZe schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 08:53:
[...]

Probeer de converter van deze site eens: http://www.rapiz.net/
Bij mij werkt deze perfect.
Mja, ik kan niet echt spaans :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hey

kheb eindelijk een memory stick gekocht.. picture en movie werkt perfect...

maar hoe zet je mp3 op PSP?? kan niet echt vinden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80154

Anoniem: 130171 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 10:36:
Hey

kheb eindelijk een memory stick gekocht.. picture en movie werkt perfect...

maar hoe zet je mp3 op PSP?? kan niet echt vinden :|
?_?

Eenvoudigweg in de '.\MUSIC'-map deponeren...
Ik bedoel; als je het voor elkaar krijgt om het filesysteem aan te passen voor video, hoe krijg je het dan voor elkaar om er geen mpTroi's op te krijgen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:?
Anoniem: 80154 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 10:44:
[...]

?_?

Eenvoudigweg in de '.\MUSIC'-map deponeren...
Ik bedoel; als je het voor elkaar krijgt om het filesysteem aan te passen voor video, hoe krijg je het dan voor elkaar om er geen mpTroi's op te krijgen :D.
Ja ik zag een mapje van "MISC"
ging gewoon mijn mp3s proppen.. maar op de psp zag ik NIKS.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Anoniem: 138547 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 21:28:
[...]
Ik had geen moeite :P (beetje dan)
Mja ik kan wel paar tips geven:
Ik rem nooit, ik druk nooit op die drift knop. Om te drifte laat je gas heel kort los.
Verder moet je die bochten lekker scherp nemen en de banen goed overzien.
Gebruik je nitro als het echt nodig is, bijv als je botst
Het was al gelukt, Rest van de baantjes in Pro gaan aardig soepeltjes nu; hele bende auto's kwamen in een keer vrij. Moet nog 6 banen ofzo, en de Rally-X car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parmenides
Anoniem: 9095 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 19:29:
[...]

Niets ! gewoon hype ,ik hab hier een no gaming erin zitten ,werkt perfekt
Deze vraag ook gesteld aan de verkoper van die stick ,zelfde verhaal.......hij zei dat het een hoop blabla was om de verkopen op te krikken ,aangezien er nu dan PSP op de verpakking staat.
Dit heeft niet zozeer met een 'hype' te maken, maar meer met product positioning. Sandisk zag de vraag naar memory sticks en SD-kaartjes stijgen (onder andere door de komst van handhelds als de PSP en de Tapwave Zodiac) en kondigde daarom een nieuwe reeks kaartjes aan, speciaal bedoeld voor gamers en/of handheldbezitters. Afgezien van de knalkleurtjes zijn er volgens mij geen verschillen met de oorspronkelijke Pro Duo en SD-kaartjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

Er zat trouwens gisteren een Japanner naast me op Delft CS (ik weet niet op hij Nederlands was ofzo, hij zag er Japans uit :D ) en die zat vol belangstelling te kijken. :D

Sowieso overal waar ik hem tevoorschijn haal hoor ik mensen fluisteren over 'die nieuwe playstation' :*)

Hebben jullie al leuke reacties gehad? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Gaargod schreef op maandag 21 maart 2005 @ 21:48:
de kennis neemt em voor me mee, donderdag hopelijk psp in huis, gelijk gevraagd of ze ook Lumines en NFS Underground Rivals mee wil nemen :)
k quote ff mezelf :P ik lees net op lik-sang dat NFSU Rivals pas 6 april uitkomt... danmn. dan word het dus alleen Lumines.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Bob Popcorn schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 10:36:
[...]

Mja, ik kan niet echt spaans :p
Ik ook niet, maar hier is een directe download link http://www.nivasoft.com/rapiz/rpspvc24L.exe
De software kan gewoon op engels ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ok. Ik ga hem importeren (zodra ik weer geld heb).

Als dit waar is begaat Sony echt een hele grote fout!
Europese launch PSP mogelijk pas met Kerst

Er is een aardige mogelijkheid dat wij de PSP van Sony pas met de kerstdagen hier in Europa op de schappen terug zullen vinden. Dit melden verscheidene bronnen vanuit de retailsector van Groot-Britannië. Toen een week geleden bekend werd gemaakt dat de lauch van de PSP enkele maanden uitgesteld zou worden, gokten veel mensen op een periode tussen juli en september.

In juli verschijnt de PSP echter al in Zuid-Korea en aangezien Sony het systeem niet tegelijkertijd, of kort na elkaar, in meer dan één regio kan launchen wegens een te kleine productie, lijkt een launch gedurende de feestdagen het meest waarschijnlijk te zijn als we retailers mogen geloven. De reden hiervoor is omdat nieuwe producten het van nature erg goed doen tijdens deze periode.
Bron

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bob Popcorn schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 11:24:
Er zat trouwens gisteren een Japanner naast me op Delft CS (ik weet niet op hij Nederlands was ofzo, hij zag er Japans uit :D ) en die zat vol belangstelling te kijken. :D

Sowieso overal waar ik hem tevoorschijn haal hoor ik mensen fluisteren over 'die nieuwe playstation' :*)

Hebben jullie al leuke reacties gehad? :)
Had ik bij de Free Record Shop, die medewerker daar zei:

He, dat is de PSP, of niet?
Die heb je zeker uit Japan, mooi zeg !
Mag ik ook eens proberen?

Wel leuk om dat te laten zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
Shiver23 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 14:35:
Ok. Ik ga hem importeren (zodra ik weer geld heb).

Als dit waar is begaat Sony echt een hele grote fout!

[...]

Bron
Sony begaat geen fout, als ze de keus zouden hebben hem eerder uit te brengen zouden ze dat ook doen (ivm nintendo ds). Het ligt gewoon aan het feit dat Sony er niet genoeg kan produceren, en om te voorkomen dat er een groot tekort komt, komt hij later.

Jammer, maar zeker niet de schuld van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72901

jessevl schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 14:57:
[...]

Sony begaat geen fout, als ze de keus zouden hebben hem eerder uit te brengen zouden ze dat ook doen (ivm nintendo ds). Het ligt gewoon aan het feit dat Sony er niet genoeg kan produceren, en om te voorkomen dat er een groot tekort komt, komt hij later.

Jammer, maar zeker niet de schuld van Sony.
Sony heeft denk ik gewoon te dure technologie gepropt in hun PSP waardoor het slecht leverbaar wordt en ook nog eens duur. Ik vind dat ze zelf eens de risico's en nadelen/voordelen beter hadden moeten afwegen. Dergelijke leveringsproblemen en tekorten kun je volgens mij gewoon voorspellen.

Of Sony heeft alles wel gewoon voorspelt, maar ze zitten een beetje te liegen over de EU datum en zeggen later pas dat ie is 'uitgesteld'. Maar dat lijkt me sterk. :P

Als de EU datum nooit officieel was vastgesteld is er ook geen probleem eigelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
Anoniem: 72901 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 15:02:
[...]

Sony heeft denk ik gewoon te dure technologie gepropt in hun PSP waardoor het slecht leverbaar wordt en ook nog eens duur. Ik vind dat ze zelf eens de risico's en nadelen/voordelen beter hadden moeten afwegen. Dergelijke leveringsproblemen en tekorten kun je volgens mij gewoon voorspellen.

Of Sony heeft alles wel gewoon voorspelt, maar ze zitten een beetje te liegen over de EU datum en zeggen later pas dat ie is 'uitgesteld'. Maar dat lijkt me sterk. :P

Als de EU datum nooit officieel was vastgesteld is er ook geen probleem eigelijk.
Tsja, maar die "dure technologie" is wel leuk :9 en ik vind het nogal stom wat je zegt. Een p4 is ook duurder als een p1, maar bij een p4 heb je ook wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-05 09:56
Zou iemand die de game Bleach koopt een reviewtje of kleine hands-on kunnen maken. De game komt 24-maart uit in Japan en ik ben (als fan van de animé) erg benieuwd hoe de game speelt. Ik wil de game namelijk niet blind kopen, omdat ie toevallig Bleach heet :+ .
Ik hoop dat de game goed speelbaar is en niet snel verveelt, want dan heb ik weer iets gevonden om aan de verzameling toe te voegen :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72901

jessevl schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 15:10:
[...]

Tsja, maar die "dure technologie" is wel leuk :9 en ik vind het nogal stom wat je zegt. Een p4 is ook duurder als een p1, maar bij een p4 heb je ook wat.
Maar sommigen mensen (zoals ik) geven liever geld uit aan iets goedkoper en iets wat dan ook langzamer is. Een Radeon X800 mag dan ook megasnel zijn, maar dat is toch ook geen mainstream?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-05 16:12
Ik wordt zo dood ziek van Sony. We moeten met z'n alle een mail sturen, en eisen om duidelijkheid!

[ Voor 97% gewijzigd door whiteclear op 22-03-2005 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79802

Duidelijkheid is er zeker wel... Je moet alleen niet teveel luisteren wat er om je heen geroepen wordt!
Allemaal propaganda...! :P

Je zal dus een keuze moeten maken of je nog even wilt wachten of dat je over gaat op importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138251

maakt sony nou verlies op de psp en gaan ze winst maken op de spellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
Anoniem: 72901 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 16:51:
[...]

Maar sommigen mensen (zoals ik) geven liever geld uit aan iets goedkoper en iets wat dan ook langzamer is. Een Radeon X800 mag dan ook megasnel zijn, maar dat is toch ook geen mainstream?
Nee, maar het ging er om dat Sony dus net zo graag als wij willen dat de psp uitkomt in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
greenlizzard schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 16:37:
Zou iemand die de game Bleach koopt een reviewtje of kleine hands-on kunnen maken. De game komt 24-maart uit in Japan en ik ben (als fan van de animé) erg benieuwd hoe de game speelt. Ik wil de game namelijk niet blind kopen, omdat ie toevallig Bleach heet :+ .
Ik hoop dat de game goed speelbaar is en niet snel verveelt, want dan heb ik weer iets gevonden om aan de verzameling toe te voegen :9 .
Ik koop hem en zal er wel iets over schrijven (ik lever hem ook ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vighu
  • Laatst online: 20-05 07:22
kiddyl schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 17:53:
[...]

Ik koop hem en zal er wel iets over schrijven (ik lever hem ook ;) )
Kiddyl Heb jij trouwens al US games op de Jap. PSP getest. Ik hoor namelijk verschillende dingen zoals dat de PSP regiovrij is voor games en niet voor Videos. Ik wou graga weten of iemand dit zeker weet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121276

Dit dan expansys heeft de PSP niet meer online te koop staan het wordt steeds vager een kleine opsoming van forumposters...

They have took them off ther product list thats why no more PSP's

At first i thought it might of been a problem, when i realised last night, but considering it hasnt been put back on, my theory is..

They are getting so many orders that its creating a backlog, so they are deciding to take no more orders till the backlog is gone, anyone that has ordered will get their PSP once it is in stock.

~: Please note i do not work for expansys, so i cannot guarantee any of the above i have said is correct :~

Dan dit " Expansys were told that they are no longer allowed to sell JAP PSPs to the EU so they have taken the PSP offline on the EU sites."

Het moet niet gekker worden zeg!!! Ze vertragen de boel voor europa en dan gaat iedereen voor de import en nu zou sony een halt proberen toe te roepen wat een gekken zeg!!!

Antwoord expansys volgens poster forum " Expansys were told that they are no longer allowed to sell JAP PSPs to the EU so they have taken the PSP offline on the EU sites.#

This is what I was told when I phoned customer services"

En iemand die geadviseerd werd om de order in te trekken " I was advised to cancel my order when I phoned. But I think they really don't know."

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 121276 op 22-03-2005 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eindelijk doet me PSP het dan goed, schijnt dat de batterij niet goed was maar
kiddyl heeft me een nieuwe toegestuurd en nu werkt ie perfect Thanx man _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Anoniem: 121276 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 18:35:
(...)

Dan dit " Expansys were told that they are no longer allowed to sell JAP PSPs to the EU so they have taken the PSP offline on the EU sites."

Het moet niet gekker worden zeg!!! Ze vertragen de boel voor europa en dan gaat iedereen voor de import en nu zou sony een halt proberen toe te roepen wat een gekken zeg!!!
Ik snap je frustratie wel, maar wat mij betreft mag dit de laatste post zijn die over sony+vertraging klaagt. We schieten er gewoon niets mee op en ik weet zeker dat Sony ook graag had gehad dat ze genoeg PSP's konden leveren voor een EU launch gelijk met de DS.
Wat een paar mensen op een forum zeggen zou ik trouwens ook niet gelijk als waar beschouwen (wat die eerste poster zelf al aangaf).
Wil je een EU PSP, wacht dan gewoon geduldig en anders import je lekker.... , maar dat geklaag, daar heb ik genoeg van :)

Bleach voor de PSP wordt volgens mij door hetzelfde bedrijf gemaakt dat ook al Naruto voor de Gamecube maakte of niet?
Ik had naruto namelijk voor de Cube geimporteerd en heb me er wel prima mee vermaakt, vooral multiplayer, maar ik denk nou niet dat ik hem echt veel zou gaan multiplayen op de PSP.
Ik heb later ook naruto voor de PS2 geimporteerd en die beviel me door de grotere bewegingsvrijheid en semi-RPG mode erin veel beter. Dussss... :P iemand die weet of het door een van deze bedrijven wordt gemaakt of geen van de 2? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nioz schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 19:18:
[...]
Ik snap je frustratie wel, maar wat mij betreft mag dit de laatste post zijn die over sony+vertraging klaagt. We schieten er gewoon niets mee op en ik weet zeker dat Sony ook graag had gehad dat ze genoeg PSP's konden leveren voor een EU launch gelijk met de DS.
Ik geloof dat je het verhaal er boven vergeet ik doelde niet over de zoveelste vertraging maar dat sony mischien wel imports probeerd tegen te houden wat ze niet gaat lukken en wat import betreft ik heb m al via import ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Mjah, 'k organiseer momenteel dus een inkoopactie met expansys als leverancier, maar ben niet door hen ingelicht; 6 van de 13 valuepacks zijn iig al mijn richting op gestuurd, en verwacht ik ook morgen. Ik zal morgen iig even bellen voor meer toelichting. Dan weten we meteen of Sony hierachter zit, dat me praktisch evident lijkt.

[ Voor 15% gewijzigd door prototype op 22-03-2005 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-05 21:38

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Weet iemand of het mogelijk is video te 'streamen' over wifi?
Dus kan je bijv. je SMB shares aanroepen over het netwerk? Of een shoutcast, Realplayer, whatever vorm van stream aanspreken over wifi?
Kan daar op het net niks over vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik kan met die 3GP prog niet RM files converten.. :?

is er een andere programma waar ik RM files kan converten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135919

Expansys verkoopt toch nog wat ?????

http://www.expansys.nl/product.asp?code=119369

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je die code zoekt op expandsys krijg je een error dus ze zijn alleen vergeten om die ook nog te verwijderen van hun site . Discussie loopt al aardig op in de forum tja als de doos zegt For sale and use in Japan only dan heeft sony het volste recht om er tegen op te treden staat ook op de doosjes van de games For japan only...

Ben benieuwd of de US doos ook zegt van For sale and use in USA only nou ik heb er echt schijt aan (8>

Incorrect, on the box of the Jap version it does say "For sale and use in Japan only", so im guessing Sony and well within there rights to ask eXpansys to withdraw it.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 121276 op 22-03-2005 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7084

voor de mensen die bij dvdboxoffice.com de games besteld hebben. Zijn die games bij jullie al verscheept? of wacht dvdboxoffice op de officiele release dag(donderdag) ?
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.