Heb je de moeite genomen om meer dan de start post te lezenVerwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 21:29:
Ik wil geen partypooper zijn maar ik heb m al zien liggen bij the phone house belcompany hij staat ook al in de pricewatch dus dit is zeker mijn nieuwe tellie en op www.nokia.nl staat dat er wel een camera en radio en mp3 ed inzit
Verwijderd
29 pagina's en 4,5 uurtjes verder heb ik alle berichten gelezen over de nieuw nokia 8800.
Alle voor/nadelen tot me genomen en gaan overwegen.
Voordelen;
Super design (mooie foto's trouwens)
Nadelen;
Batterijduur
en enkele gevallen met toetsenbord problemen
Denk dat ik de stap ga wagen en lekker ga patsen met de Nokia 8800!
Voordelen;
Nadelen;
Batterijduur
als je hem koopt laad dan je batterij via de juiste wijze op dan valt de gebruiksduur op zich erg mee (3 dagen). Bluetooth aan vreet echt batterij dus gebruik die functie zo min mogelijk.
Verwijderd
voor wat betreft het toetsenbord: veel gevallen met gebreken heb ik gehoord en tot nu toe geen enkele verbertering na reparatie. Echter, het blijft een bijzonder mooi toestel, je moet er alleen niet veel mee smsen.Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 13:03:
29 pagina's en 4,5 uurtjes verder heb ik alle berichten gelezen over de nieuw nokia 8800.
Voordelen;
Nadelen;
Batterijduur
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2005 18:40 ]
Verwijderd
3 dagen doe je echt niet met 1 batterij bij normaal gebruik.. En ja, ik heb ze allebei opgeladen en ontladen zoals het hoort. Misschien dat je tel met 1 batterij wel 3 dagen stand-by kan staan.. maar als je er ook gewoon mee belt en sms't enzo, dan haal ik met 2 batterijen de 3 dagendanda schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 18:23:
als je hem koopt laad dan je batterij via de juiste wijze op dan valt de gebruiksduur op zich erg mee (3 dagen). Bluetooth aan vreet echt batterij dus gebruik die functie zo min mogelijk.
Verwijderd
Mail me even op kesj_news@hotmail.com, of voeg me even aan msn toe aub!danda schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 14:59:
ik verkoop hem voor 775 euro .... (heb een notebook nodig)
pm me maar
Verwijderd
Zijn er actuele aanbiedingen aangaande de 8800 i.c.m. een abbonement tot 40 E van een A-klasse provider? wie kan ze in een rijtje zetten voor me?
(wil liever niet meer dan 400 E voor het toestel betalen wat zijn de mogelijkheden (vriendinnen
))
(wil liever niet meer dan 400 E voor het toestel betalen wat zijn de mogelijkheden (vriendinnen
Hehe werk zelf bij belcompany en bij t duurste vodafone abbo duikt hij niet onder de 450 +- dus dat word ff sparen
Verwijderd
werk bij the phone house.
2 jaar vodafone 50 . toestel 385 euro. iets meer dan je wil maar wel inclusief bellen en smsen. en zoals je ziet goedkoper als bij de belco!
of een kpn hi 40 voor 2 jaar. toestel kost dan 375 euro.
je maandbedrag wat je max wil uitgeven en toestelprijs beneden de 400 euro.
2 jaar vodafone 50 . toestel 385 euro. iets meer dan je wil maar wel inclusief bellen en smsen. en zoals je ziet goedkoper als bij de belco!
of een kpn hi 40 voor 2 jaar. toestel kost dan 375 euro.
je maandbedrag wat je max wil uitgeven en toestelprijs beneden de 400 euro.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2005 16:27 ]
hehe concurentie moet dr zijn ik ga t ff donderdag na kijken als ik weer moet werken
even goed kijken wat t goedkoopst bij me is
Verwijderd
Heb zojuist bij telfort op de online shop heb ik hem zojuist gezien voor 329 E met een maandbedrag van 44 E
Wie gaat er lager :P:P:P
OP internet is het meestal goedkoper heVerwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 13:02:
Heb zojuist bij telfort op de online shop heb ik hem zojuist gezien voor 329 E met een maandbedrag van 44 E
Misschien fijn als je verteld waar dat was, dan hebben anderen er ook iets aanVerwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 13:02:
"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
Verwijderd
ik zag hem vanmorgen op de site van telfort (www.telfort.nl)
vanmiddag was de 8800 opeens van de site verdwenen dus maar gebeld naar telfort, een dame daar wist me te melden dat de 8800 sinds vandaag van de site is gehaald en waarschijnlijk voorlopig niet meer binnenkomt...
dat lijkt mij een typisch gevalletje van jammer maar helaas
vanmiddag was de 8800 opeens van de site verdwenen dus maar gebeld naar telfort, een dame daar wist me te melden dat de 8800 sinds vandaag van de site is gehaald en waarschijnlijk voorlopig niet meer binnenkomt...
dat lijkt mij een typisch gevalletje van jammer maar helaas
Verwijderd
Geen nokia 8800 meer op telfort.nl ..
Dat is wel erg vet vervelend
maar ach, bij gsmweb.nl heb je um voor 2 euri meer ... dus erg diep hoeven we de put niet in te kijken!!

Dat is wel erg vet vervelend
maar ach, bij gsmweb.nl heb je um voor 2 euri meer ... dus erg diep hoeven we de put niet in te kijken!!
Nog even voor de mensen die niet het hele topic hebben gelezen:
Bij Vodafone was hij bij verlenging met een 2jaar abbo van €35,- per maand €309,- euro.
Ik weet niet of dit nog zo is, maar een belletje naar de klantenservice kan geen kwaad.
Volgens mij was/is dit trouwens alleen voor bestaande abbonees.
Bij Vodafone was hij bij verlenging met een 2jaar abbo van €35,- per maand €309,- euro.
Ik weet niet of dit nog zo is, maar een belletje naar de klantenservice kan geen kwaad.
Verwijderd
Nog even voor de mensen die niet alle post goed lezen en dan rare antwoorden geven:BreeeZe schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 18:51:
Nog even voor de mensen die niet het hele topic hebben gelezen:
NIET IEDEREEN HEEFT VODAFONE!!!!
Op gsmweb.nl krijg je um mee voor een dikke 300 euri bij alle providers (2 jarige contracten)
Prima dat niet iedereen Vodafone heeft, de info was ook bedoeld voor de mensen die het wel hebben maar niet het hele topic doorlezen.Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 19:51:
[...]
Nog even voor de mensen die niet alle post goed lezen en dan rare antwoorden geven:
NIET IEDEREEN HEEFT VODAFONE!!!!
Op gsmweb.nl krijg je um mee voor een dikke 300 euri bij alle providers (2 jarige contracten)
Overigens is meteen gaan schreeuwen erg onbeleefd.
Overigens is je informatie over de prijs bij gsmweb.nl interessanter als je ook aangeeft bij welk maand bedrag hij een 'dikke 300 euro' is
Trouwens heb de 8800 meerdere malen in mijn handen gehad en ik vind hem echt niet 100 euro waard. Oke het is een mooi design maar dat je daar zo veel geld voor kwaijt bent en een duur abbo 2 jaar lang. Vind ik een beetje dom want ik koop liver de se w800 zodat ik 10000 meer dingen kan doen voor een betere prijs dan een tel die gemaakt is van ijzer en die snel beschadigd en niet te repareren valt. Want hij loopt echt snel diepe krassen op
dan doe je dat toch.
ontopic:
ik denk dat ik hem ga nemen met mijn verlenging, is hij momenteel een beetje leverbaar bij de internetshops? De 2 die ik mailde hadden hem namelijk niet.
En is het dan de moeite waard om hem nu te bestellen of kan je beter een week of 5 wachten zodat de levering beter is en waarschijnlijk de prijs ook ietsje lager door de betere levering.
ontopic:
ik denk dat ik hem ga nemen met mijn verlenging, is hij momenteel een beetje leverbaar bij de internetshops? De 2 die ik mailde hadden hem namelijk niet.
En is het dan de moeite waard om hem nu te bestellen of kan je beter een week of 5 wachten zodat de levering beter is en waarschijnlijk de prijs ook ietsje lager door de betere levering.
Verwijderd
de prijs zal voorlopig niet zakken het is nu voorlopig gewoon kijken wie de meeste korting biedt bij een abbonement, of kijken wie het minste winst wil maken op zo'n toestel los...
Verwijderd
Zeg, bij de spec staat dat de spreektijd maar 1,5 tot 3 uur is. Weet iemand of dat klopt? Dat is toch heel weinig?
Ik zoek een toestel om veel mee te bellen. Echt uren per dag. De motorola V3 is ook mooi, maar te klein vind ik. Heeft iemand nog suggesties?
bvd
Ik zoek een toestel om veel mee te bellen. Echt uren per dag. De motorola V3 is ook mooi, maar te klein vind ik. Heeft iemand nog suggesties?
bvd
Verwijderd
dat klopt zeker! bij mij is ie na 2 ,3 uur bellen op 1 dag echt helemaal leeg!Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 22:28:
Zeg, bij de spec staat dat de spreektijd maar 1,5 tot 3 uur is. Weet iemand of dat klopt? Dat is toch heel weinig?
Verwijderd
je koopt dit toestel ook niet voor de inhoud maar voor het uiterlijk! hoezo snel beschadigt ie snel? heb je er ervaring mee? volgens mij niet,want je hebt hem niet. Ik heb hem nu bijna 3maand en heb echt nog geen een enkele kras, dus je gezeur is nergens op gebaseerd.DaannO schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 20:59:
Trouwens heb de 8800 meerdere malen in mijn handen gehad en ik vind hem echt niet 100 euro waard. Oke het is een mooi design maar dat je daar zo veel geld voor kwaijt bent en een duur abbo 2 jaar lang. Vind ik een beetje dom want ik koop liver de se w800 zodat ik 10000 meer dingen kan doen voor een betere prijs dan een tel die gemaakt is van ijzer en die snel beschadigd en niet te repareren valt. Want hij loopt echt snel diepe krassen op
wat zoek je ook in dit topic by the way als je alleen komt zeuren? dit topic is voor liefhebbers!
Verwijderd
Wat een onzin. Een forum is om ervaringen uit te wisselen. Ik denk er over om een 8800 aan te schaffen en als ik promopraat wil horen ga ik wel naar de nokia site.Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 22:50:
[...]
je koopt dit toestel ook niet voor de inhoud maar voor het uiterlijk! hoezo snel beschadigt ie snel? heb je er ervaring mee? volgens mij niet,want je hebt hem niet. Ik heb hem nu bijna 3maand en heb echt nog geen een enkele kras, dus je gezeur is nergens op gebaseerd.
wat zoek je ook in dit topic by the way als je alleen komt zeuren? dit topic is voor liefhebbers!
Verwijderd
Jeetje, hij geeft alleen maar een mening. Inderdaad koop je de 8800 voor het uiterlijk en niet voor de prestaties, want die stellen inderdaad niet veel voor. Wat ik wel vind is dat ze er voor dat geld een fantsoenlijke camera in hadden mogen plaatsen en een toetsenbord wat niet los in de kast is gegooid, want dat is echt helemaal een ramp.Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 22:50:
[...]
je koopt dit toestel ook niet voor de inhoud maar voor het uiterlijk! hoezo snel beschadigt ie snel? heb je er ervaring mee? volgens mij niet,want je hebt hem niet. Ik heb hem nu bijna 3maand en heb echt nog geen een enkele kras, dus je gezeur is nergens op gebaseerd.
sorry hoor, maar zelfs die camera op zich vind ik zeker niet slecht hoor! Het geweldige display speelt hierin ook een rol
De lens is zeer lichtgevoelig en maakt op zich hele mooie foto's die best goed met mijn 6680 te vergelijken zijn. Ik denk dat iedereen die het toestel nog niet heeft een nogal negatieve mening heeft door alleen de specificaties 800 X 600 .... maar hij is echt goed hoor!
En het toetsenbord zit bij mij gewoon goed! Heeft misschien te maken dat je er 1 hebt van voor de produktiedatum van voor 8-2005 .....
was vandaag trouwens bij de nokia store in r'dam om mijn software te updaten. Versie 3.60 is voor nederland nog niet beschikbaar (hij is wel uitgebracht voor Europa, ze zijn hem nog aan het testen voor Nederland) en wordt volgende week beschikbaar gesteld.
geef je wel even een klein advies: if it ain't broke, don't fix it. Het blijkt namelijk dat juist door een softwareupdate blijkt dat je toestel daarna kuren gaat vertonen die je voor die update juist niet had !
De lens is zeer lichtgevoelig en maakt op zich hele mooie foto's die best goed met mijn 6680 te vergelijken zijn. Ik denk dat iedereen die het toestel nog niet heeft een nogal negatieve mening heeft door alleen de specificaties 800 X 600 .... maar hij is echt goed hoor!
En het toetsenbord zit bij mij gewoon goed! Heeft misschien te maken dat je er 1 hebt van voor de produktiedatum van voor 8-2005 .....
was vandaag trouwens bij de nokia store in r'dam om mijn software te updaten. Versie 3.60 is voor nederland nog niet beschikbaar (hij is wel uitgebracht voor Europa, ze zijn hem nog aan het testen voor Nederland) en wordt volgende week beschikbaar gesteld.
geef je wel even een klein advies: if it ain't broke, don't fix it. Het blijkt namelijk dat juist door een softwareupdate blijkt dat je toestel daarna kuren gaat vertonen die je voor die update juist niet had !
[ Voor 52% gewijzigd door danda op 13-09-2005 23:42 ]
Verwijderd
ik heb 1 van de eerste versies.6-2005. heb eigenlijk geen problemen. accu ja dat hebben ze allemaal, vind het geen probleem.
toestel heeft verder geen enkele fout bij mij. ga hem dus zeker niet updaten.
toestel heeft verder geen enkele fout bij mij. ga hem dus zeker niet updaten.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2005 09:51 ]
Verwijderd
offtopicBreeeZe schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 20:52:
[...]
Prima dat niet iedereen Vodafone heeft, de info was ook bedoeld voor de mensen die het wel hebben maar niet het hele topic doorlezen.
Overigens is meteen gaan schreeuwen erg onbeleefd.
Overigens is je informatie over de prijs bij gsmweb.nl interessanter als je ook aangeeft bij welk maand bedrag hij een 'dikke 300 euro' is
Kzal nooit meer gaan schreeuwen tegen je, kwas alleen even geirriteerd!
ontopic
Op gsmweb.nl vind je het toestel voor een dikke 300 euri (zoals ik al zei) bij een maandbedrag van plus minus 40 euro en dat 2 jaartjes lang. Tevens is 1 jaar verlenging/contract wel aan te raden, aangezien de hoop aanwezig is op de komst van de 8800i.
Verwijderd
bij gsmweb.nl is de 8800 wel aantrekkelijk i.c.m. een abbo van telfort...
i.c.m. een 2 jarig abbo:
26 E per maand + 337 E bijbetalen (200 min)
35 E per maand + 337 E bijbetalen (300 min)
vanaf 44 E p.m. 307 E bijbetalen (vanaf 400 min)
i.c.m. een 1 jarig abbo:
26 E per maand + 450 E bijbetalen
35 E per maand + 438 E bijbetalen
vanaf 44 E p.m. 426 E bijbetalen
i.c.m. een 2 jarig abbo:
26 E per maand + 337 E bijbetalen (200 min)
35 E per maand + 337 E bijbetalen (300 min)
vanaf 44 E p.m. 307 E bijbetalen (vanaf 400 min)
i.c.m. een 1 jarig abbo:
26 E per maand + 450 E bijbetalen
35 E per maand + 438 E bijbetalen
vanaf 44 E p.m. 426 E bijbetalen
Verwijderd
Ummmmm ja...DaannO schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 20:59:
een SE W800 past inderdaad veel beter bij jou!
Oke ik werk in belcompany en 2 van mijn collegas hebben hemVerwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 22:50:
[...]
Vind ik dus ookVerwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 17:25:
[...]
Ummmmm ja...
een SE W800 past inderdaad veel beter bij jou!
Kan dus wel voor 195e een behuizing kopen :
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 17:54:
waar verkopen ze dieheb wel interesse
![]()
b.t.w. op www.eu-gsm.nl kun je de behuizing los kopen, weliswaar voor 195 E maar tog
[ Voor 20% gewijzigd door DaannO op 14-09-2005 18:08 ]
Verwijderd
waar verkopen ze die
heb wel interesse
b.t.w. op www.eu-gsm.nl kun je de behuizing los kopen, weliswaar voor 195 E maar tog
zoooooo de LCD display kost al 145 euro !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vandaar dat hij heel anders is dan die van een 6230i
vandaar dat hij heel anders is dan die van een 6230i
[ Voor 39% gewijzigd door danda op 14-09-2005 20:10 ]
Verwijderd
Dus...
6230i kopen, behuizing via web aanschaffen, even ombouwen en voila... 8800 is klaar.
6230i kopen, behuizing via web aanschaffen, even ombouwen en voila... 8800 is klaar.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2005 09:28 ]
Verwijderd
Als je gelukt hebt, want de sw voor de 8800 is bestemd voor 256k schermen en die van de 6230i voor 64k.Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 20:58:
Dus...
6230i kopen, behuizing via gsmweb aanschaffen, even ombouwen en voila... 8800 is klaar.
Nou die 265k van de 8800 scherm ziet er echt niet uit heb nu nog de d500 en dat ziet er veel en veel beter uit dan de 8800Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 22:18:
[...]
Als je gelukt hebt, want de sw voor de 8800 is bestemd voor 256k schermen en die van de 6230i voor 64k.
lol DaannO kan geen 8800 betalen 
(ongeveer net zo nuttig als jouw reply)
Ik twijfel nog een beetje of ik hem hier in de stad haal of op internet, het verschil is zo'n 150 e en ik wee tniet of het gemak en het gelijk hebben van de telefoon dat waard is.. Moet gelukkig nog een paar dagen tot mijn verlenging, dus ik kan nog even nadenken.
(ongeveer net zo nuttig als jouw reply)
Ik twijfel nog een beetje of ik hem hier in de stad haal of op internet, het verschil is zo'n 150 e en ik wee tniet of het gemak en het gelijk hebben van de telefoon dat waard is.. Moet gelukkig nog een paar dagen tot mijn verlenging, dus ik kan nog even nadenken.
Je kan ook TE ver gaan

Ja man
Verwijderd
ik denk dat ik voor meer mensen spreek als ik zeg dat de d500 nou niet bepaald een toonbeeld van stijl is, sterker nog naar mijn mening ziet het er niet uit (een of ander uitschuifbaar ei) de specs van de d500 komen overeen met andere mooiere toestellen die net als de d500 de nokia 8800 zwaar achter zich laten op het gebied van specs.
Dat wil niet zeggen dat ik een ander toestel overweeg, mijn digi-cam en pc overtreffen de d500 (en anderen) op het gebied van fotograferen en dergelijke, zodat een nokia 8800 dat niet hoeft te doen, die is gewoon om te bellen! voor mij hoefde er geen camera in (liever niet!)
het is een beetje onzin om de 8800 te gaan vergelijken met andere toestellen, want er is simpelweg geen concurentie voor de 8800 of het moet van Vertu komen.
Dat wil niet zeggen dat ik een ander toestel overweeg, mijn digi-cam en pc overtreffen de d500 (en anderen) op het gebied van fotograferen en dergelijke, zodat een nokia 8800 dat niet hoeft te doen, die is gewoon om te bellen! voor mij hoefde er geen camera in (liever niet!)
het is een beetje onzin om de 8800 te gaan vergelijken met andere toestellen, want er is simpelweg geen concurentie voor de 8800 of het moet van Vertu komen.
Verwijderd
beetje jammer,
bij www.gsmweb.nl is hij wel scherp inderdaad maar afhalen is niet mogelijk en aanvullend verzekeren ook niet... Toch wel wenselijk bij een toestel in deze prijsklasse!
bij www.gsmweb.nl is hij wel scherp inderdaad maar afhalen is niet mogelijk en aanvullend verzekeren ook niet... Toch wel wenselijk bij een toestel in deze prijsklasse!
Verwijderd
die D500 ziet er inderdaad ook goed uit. Alleen jammer dat er 5 miljoen mensen mee rondlopen, met de 8800 heb je een iets exclusiever toestel. Dat het niks is ben ik niet met je eens. Het blijft een mooi toestel, maar dat is altijd puur persoonlijk. Nadelen van Samsung vind ik de compabiliteit met Exchange Server. Iets wat ik een noodzaak vind voor een mobieltje.DaannO schreef op woensdag 14 september 2005 @ 23:07:
[...]
Nou die 265k van de 8800 scherm ziet er echt niet uit heb nu nog de d500 en dat ziet er veel en veel beter uit dan de 8800. Maar ik kraak nogal de telefoon af maar dat komt gewoon omdat ik vind dat iedereen zich er te veel van voorstelt terwijl het niks is!!! naja dat is mijn mening
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2005 09:50 ]
Verwijderd
Ben sinds een week in het bezit van deze prachtige telefoon maar nu gaat hij spontaan uit terwijl de accu nog vol is? Iemand?
Nou ik heb die d500 ook hoor en het beeld van de 8800 is echt vele malen mooier. Hij is veel contrastrijker door de fellere achtergrondbelichting en de resolutie is ook nog eens hoger en aangezien het schermpje dan nog iets kleiner is kun je wel nagaan dat het schermpje die van de d500 overtreft, daar heb je die 8800 niet eens voor nodig als je logisch nadenkt ... Ik vind het trouwens minder dat je bij de d500 altijd de menubalkjes blijft zien terwijl de 8800 het volle schermpje benutDaannO schreef op woensdag 14 september 2005 @ 23:07:
[...]
Nou die 265k van de 8800 scherm ziet er echt niet uit heb nu nog de d500 en dat ziet er veel en veel beter uit dan de 8800. Maar ik kraak nogal de telefoon af maar dat komt gewoon omdat ik vind dat iedereen zich er te veel van voorstelt terwijl het niks is!!! naja dat is mijn mening
gebeurt dat ook bij die andere accu? zo ja, dan is het toestel defectVerwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 19:33:
Ben sinds een week in het bezit van deze prachtige telefoon maar nu gaat hij spontaan uit terwijl de accu nog vol is? Iemand?
wip anders even langs bij een nokia servicepunt ... als het een accudefect betreft krijg je bij aantonen van de aankoopfactuur een splinternieuwe accu als vervanging mee (binnen 6 maanden)
[ Voor 6% gewijzigd door danda op 15-09-2005 23:52 ]
Morgen, straks, bestel ik de mijne
Verwacht hem volgende week donderdag dan! \o/
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Verwijderd
Ik wil hem gaan bestellen bij gsmweb maar die leveren geen aanvullende verzekering, kan ik die elders regelen? iemand?
Verwijderd
volgens mij via actua. www.actua.nl vind wel dat ze diefstal etc slecht uitkeren bij actua.Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 13:18:
Ik wil hem gaan bestellen bij gsmweb maar die leveren geen aanvullende verzekering, kan ik die elders regelen? iemand?
Verwijderd
diefstal is volgens mij alleen nog verzekerbaar bij diefstal uit een afgesloten auto of huis of zo. Er moet aantoonbare braakschade zijn. laten vallen en waterschade is veeal ook al uitgesloten. Je kunt beter kijken wat nog wel verzekerd is en dat in relatie brengen tot de premieVerwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 13:46:
[...]
volgens mij via actua. www.actua.nl vind wel dat ze diefstal etc slecht uitkeren bij actua.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2005 14:10 ]
Verwijderd
bij ons wordt 90% val- waterschade uitgekeerd, alleen diefstal bijna nooitVerwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 14:09:
[...]
. laten vallen en waterschade is veeal ook al uitgesloten. Je kunt beter kijken wat nog wel verzekerd is en dat in relatie brengen tot de premie
270 euro bij T for Telecom, KPN Hi50 2-jarig.
Ja, hij is nu ook van mij \o/
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
oefffff dat is dus 1200 euro alleen aan abogeld plus nog eens 270 euro erbij betalen voor het toestel._Brake_ schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 16:59:
270 euro bij T for Telecom, KPN Hi50 2-jarig.
BIG DEAL !!! blijft hij lekker exclusief
Verwijderd
Mijn 8800 staat in bestelling bij tfortelecom i.c.m. een kpn mobile 30 E abo moest ik 290 E bijbetalen!!!!
Mijn negatieve ervaringen tot nu toe:
- Dat display is niet krasbestendig
- Het toetsenbord trilt idd mee (klinkt belachelijk goedkoop als je foon overgaat)
- Geluid is inderdaad erg zacht (vooral tijdens het bellen met enige rumoer om je heen)
- Vingervlekken / zweetvlekken zie je wel érg goed over de gehele telefoon (persoonsgebonden)
- Speling in de Favorieten / rechter selectietoets (Favorieten toets vooral)
- Krassen op het zwarte plastic om de lens heen (aan de achterkant van het toestel.
- Het zwarte plastic om de lens heen laat in de hoek los
- Accu gaat met een standby tijd van 1 dag (half uur bellen, BT aan) wel érg kort mee
- Lichte verticale speling in het batterijklepje
c'est ça!
Maar hij blijft erg geil
Die toetsenbord problemen erger ik me nog het meest aan (trilt + speling in selectie toetsen). Geluid moet met FW update haast wel op te lossen zijn. Accu's moeten nog 2 volledige laad/ontlaad cyclussen meemaken, wellicht wordt de accuduur dan beter. Dat loslatende plastic aan de achterkant is natuurlijk ook volstrekt belachelijk. Sowieso... plastic...
Mijn (Duitse) toestel is overigens gemaakt in 07-2005 (made in Germany) met FW 3.28.
Meer mensen met dezelfde ervaring(en) als ik?
Edit:
* _Brake_ snapt helemaaaaaaaal niks van dat licht indicatiesysteem van de lader
Zelfs na de bewuste pagina uit de handleiding 3 x te hebben gelezen, en wat te klooien met combinaties van telefoon met vol/lege accu's kom ik er nog niet uit. Lijkt wel of dat ding altijd "knippert" (licht fade in en uit)
- Dat display is niet krasbestendig
- Het toetsenbord trilt idd mee (klinkt belachelijk goedkoop als je foon overgaat)
- Geluid is inderdaad erg zacht (vooral tijdens het bellen met enige rumoer om je heen)
- Vingervlekken / zweetvlekken zie je wel érg goed over de gehele telefoon (persoonsgebonden)
- Speling in de Favorieten / rechter selectietoets (Favorieten toets vooral)
- Krassen op het zwarte plastic om de lens heen (aan de achterkant van het toestel.
- Het zwarte plastic om de lens heen laat in de hoek los
- Accu gaat met een standby tijd van 1 dag (half uur bellen, BT aan) wel érg kort mee
- Lichte verticale speling in het batterijklepje
c'est ça!
Maar hij blijft erg geil
Die toetsenbord problemen erger ik me nog het meest aan (trilt + speling in selectie toetsen). Geluid moet met FW update haast wel op te lossen zijn. Accu's moeten nog 2 volledige laad/ontlaad cyclussen meemaken, wellicht wordt de accuduur dan beter. Dat loslatende plastic aan de achterkant is natuurlijk ook volstrekt belachelijk. Sowieso... plastic...
Mijn (Duitse) toestel is overigens gemaakt in 07-2005 (made in Germany) met FW 3.28.
Meer mensen met dezelfde ervaring(en) als ik?
Edit:
* _Brake_ snapt helemaaaaaaaal niks van dat licht indicatiesysteem van de lader
Zelfs na de bewuste pagina uit de handleiding 3 x te hebben gelezen, en wat te klooien met combinaties van telefoon met vol/lege accu's kom ik er nog niet uit. Lijkt wel of dat ding altijd "knippert" (licht fade in en uit)
[ Voor 17% gewijzigd door _Brake_ op 19-09-2005 00:58 ]
aangezien je toch 2 jaar garantie hebt .... maar goed hij blijft geil zoals je zegt, het geeft ook iets persoonlijks aan je 8800 
Ik heb tot nu toe alleen last van een wat zachter geluid (wat ik eerst niet had ....). Ik denk dat het komt door de software die ik laatste heb gedownload (thema's, mp3'tjes, beltonen etc.) Zal wel door de nieuwe softwareupdate worden opgelost. Als ik mijn Bluetrek S2 headset gebruikt is het volume zelfs te hard!
Had je toevallig een diamantje in je zak .....
over dat licht ehhhhhhh... gaat hij hijgen (knipperen) dan zit hij vol
Ik gebruik hem alleen om de reservebatterij op te laden, die ander zit al in mijn phone, dus knippert 'ie dan weet ik dat hij geladen is. Maar je hebt gelijk het is een beetje ingewikkeld als je en de gsm en de reserve accu erin doet, want volgens mij is het dan net andersom
(uit het boekje begrijp ik dat hij ze niet beiden tegelijk laadt ................)
Ik heb tot nu toe alleen last van een wat zachter geluid (wat ik eerst niet had ....). Ik denk dat het komt door de software die ik laatste heb gedownload (thema's, mp3'tjes, beltonen etc.) Zal wel door de nieuwe softwareupdate worden opgelost. Als ik mijn Bluetrek S2 headset gebruikt is het volume zelfs te hard!
Had je toevallig een diamantje in je zak .....
over dat licht ehhhhhhh... gaat hij hijgen (knipperen) dan zit hij vol

[ Voor 32% gewijzigd door danda op 19-09-2005 13:38 ]
Zal ik teruggaan en vragen om opheldering? We hebben het hier wel over een telefoon van €750.
Verwijderd
Edit:
/me snapt helemaaaaaaaal niks van dat licht indicatiesysteem van de lader
Hahaha! ik dacht dat ik de enige was, klopt inderdaad niks van!
/me snapt helemaaaaaaaal niks van dat licht indicatiesysteem van de lader
Hahaha! ik dacht dat ik de enige was, klopt inderdaad niks van!
Misschien even FW update voor de lader \o/
Verwijderd
Ergens bizar dat er zoveel op en aanmerkingen zijn op het toestel... en vooral dat ik hem nog besteld heb, maja je kan maar verliefd zijn tog?!?!?
hoop alleen dat hij een beetje snel binnen is bij de shop!
hoop alleen dat hij een beetje snel binnen is bij de shop!
HAHAHA, maak even een filmpje met je N8800 van de crew van NSP als je vraagt om een FW update voor je lader ok?Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 00:46:
Ga morgen met m'n lader naar nokia service point voor nieuwe firmware erop
Ik ben trouwens vandaag teruggegaan, krijg gewoon een nieuwe! Tot die tijd mag ik deze gewoon blijven gebruiken. Hun grootste struikelblok was dat de zwarte achterkant (achter het display als je hem openklapt, rondom de cameralens) losliet. Dit vonden ook zij niet normaal.
Maar goed, het loont dus om terug te gaan (ergens vind ik het ook terecht natuurlijk binnen 3 dagen al "problemen", wordt gewoon meteen netjes opgelost). Pluim voor BelCompany!
Ik heb nog wat (nieuws) ontdekt. Toevallig 2 x 's ochtends wakker gebeld een paar minuten voordat m'n wekker op m'n telefoon afging. Als je opneemt met de klep dicht (linker selectietoets Opnem.) en vervolgens gaat tijdens je gesprek die wekker af, dan geeft je telefoon de melding "Open klep om door te gaan!".
Best gaaf toch
Overigens ga ik nu een dual simcard holder bestellen. Heb net al even getest. Je kan op het zwarte gedeelte boven de simkaarthouder waar Nokia op staat, een simneerleggen zonder dat het klepje dan niet meer dicht wil. Zou moeten werken dus, maar ik hou jullie uiteraard op de hoogte!
Best gaaf toch
Overigens ga ik nu een dual simcard holder bestellen. Heb net al even getest. Je kan op het zwarte gedeelte boven de simkaarthouder waar Nokia op staat, een simneerleggen zonder dat het klepje dan niet meer dicht wil. Zou moeten werken dus, maar ik hou jullie uiteraard op de hoogte!
Verwijderd
zonde van de achterlijke prijs, verder mooie telefoon. over een paar maanden is wel goedkoper maar ik heb nu m`n abbo al verlengd
Verwijderd
met 2 abbo`s kunnen bellen, of je abbo en pre-paid, of je kan samen met iemand de kosten van de telefoon delen en allebij een sim-kaart kopen en samen bellenVerwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 15:55:
Wat is het voordeel van dual sim?
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 20:53
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Kleine kans dat deze telefoon veel goedkoper zal zijn in een paar maanden. Prijs vind ik wel meevallen, maar dat is uiteraard persoonlijkVerwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 15:56:
zonde van de achterlijke prijs, verder mooie telefoon. over een paar maanden is wel goedkoper maar ik heb nu m`n abbo al verlengd
Verwijderd
Bwa voor een exclusief toestel valt deze prijs goed mee..We Are Borg schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 16:35:
[...]
Kleine kans dat deze telefoon veel goedkoper zal zijn in een paar maanden. Prijs vind ik wel meevallen, maar dat is uiteraard persoonlijk
Voor 200€ kan je een toestel hebben waar de specs een stuk hoger van zijn, maar daar loopt dan ook weer iedereen mee rond...
Verwijderd
Vette toestel.. is dat de opvolger van de 8850? Want het lijkt er een beetje op.
Voor de rest STRAK
Voor de rest STRAK
Niet met 2 telefoons in je zak lopen bijv. om zowel privé als zakelijk bereikbaar te zijnVerwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 15:55:
Wat is het voordeel van dual sim?
Tuurlijk kun je doorschakelen (ga ik ook doen) maar even snel een telefoontje zakelijk doen met het zakelijk nummer is wel zo makkelijk natuurlijk!
http://inkoopactie.net/ia/cfc47t3j
Verwijderd
Ik had geen idee dat het bestond, maar wil dat al jaren. Is het enkel op die link te kopen, of ook ergens 'gewoon'?
Zoeken met Google op 'dual sim': http://www.google.nl/search?hl=nl&q=dual+sim&meta=
heeft iemand een id waar de 8800 op voorraad is? Ik wil hem graag en heb weinig zin om 6 weken te wachten, prijs is niet zo relevant.
ik denk nergens als je een losse (zonder abonnement) nl. versie zoekt, ze zijn meestal al een paar maanden van tevoren gereserveerd en ze worden maar met enkele stuks (2 a 3) per keer geleverd. Omdat ze zo zeldzaam zijn worden ze alleen i.c.m. abonnement aangeboden. Import 8800 is meestal wel los in de wat kleinere zaken te krijgen en je kan natuurlijk daarna de originele nl update opzetten maar dan heb je nog steeds de nederlandse boekjes NIET die in de verpakking zitten. Ongezien via een webshop kopen raad ik je niet aan want als er iets mis mee is dan ben je de klos, de webshops zeggen dan direkt het toestel op te sturen naar een reparatiecentrum, alle kosten voor verzending, verzekering etc. komen voor jou rekening en je bent het toestel weken kwijt. Een vriend had eentje bij gsmeasy besteld (import) en kreeg er 1 met krassen(!!!) Hij was echt splinternieuw in doos en ongebruikt, dus er was echt sprake van een fabricagefout maar dan zeggen ze gewoon stuur hem op en hij wordt gerepareerd en maar niet omgeruild! Voor kleine dingen of softwareupdates kan je wel terecht bij iedere nokia servicepunt bij jou in de buurt. Ook op internet, marktplaats etc. zijn ze te koop, ga niet in op aanbiedingen onder de 600 euro want dan word je echt genaaid of je koopt gestolen spul en bij gestolen spul heb je behalve dat het strafbaar is ook geen garantie dus uiteindelijk is goedkoop....duurkoop. Laat het ook niet opsturen maar ga echt zelf kijken, niet op een (benzine - trein) station afspreken, gewoon thuis bij de verkoper, hoe ver het ook is. Toestel blijft voorlopig zeker 1 jaar lang zijn waarde goed vasthouden dus kijk niet raar op als hij bij een particulier NU net zo duur (of zelfs duurder) is als in een winkel. Want de winkel kan hem niet leveren of wil hem alleen leveren i.c.m. een abonnement want daarop verdienen ze veel meer dan alleen verkoop van het toestel.
[ Voor 15% gewijzigd door danda op 21-09-2005 22:20 ]
- We Are Borg
True, maar het gaat niet om de specs bij de 8800, dat is nu wel duidelijk denk ik zoVerwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 17:27:
[...]
Bwa voor een exclusief toestel valt deze prijs goed mee..
Voor 200€ kan je een toestel hebben waar de specs een stuk hoger van zijn, maar daar loopt dan ook weer iedereen mee rond...
KNIPPERENDe reservebatterij wordt opgeladen als de telefoon niet is geplaatst of als de batterij in de telefoon volledig is opgeladen. De capaciteit van de batterij van de telefoon wordt weergegeven op het display van de telefoon.
De blauwe lichtindicator geeft de oplaadstatus van de reservebatterij aan en heeft
de volgende functie:
• De lichtindicator knippert blauw als de bureaustandaard leeg is, als de telefoon
is geplaatst (de batterij van de telefoon is volledig opgeladen of wordt
opgeladen) of als zowel de telefoon als de reservebatterij zijn geplaatst en de
reservebatterij volledig is opgeladen.
• Ononderbroken blauw licht geeft aan dat de geplaatste reservebatterij niet
volledig is opgeladen. Als de telefoon is geplaatst, wordt de reservebatterij pas
opgeladen als de batterij van de telefoon volledig is opgeladen.
- Alleen telefoon is geplaatst > telefoon accu status niet van toepassing
- Alleen reserve accu geplaatst > reserve accu is vol
- Telefoon én reserve accu geplaatst > reserve accu is niet vol
- Telefoon én reserve accu geplaatst > beide zijn vol
CONSTANT
- Alleen reserve accu geplaatst > reserve accu is niet vol
* _Brake_ gaat het binnenkort in de praktijk wel testen.
Dit schiet namelijk niet op. Ik heb m'n best gedaan! Nu de schrijvers van de handleiding nog- Telefoon én reserve accu geplaatst > reserve accu is niet vol

[ Voor 44% gewijzigd door _Brake_ op 22-09-2005 01:04 ]
Verwijderd
Ben hier achter gekomen :_Brake_ schreef op donderdag 22 september 2005 @ 00:55:
[...]
KNIPPEREN
- Alleen telefoon is geplaatst > telefoon accu status niet van toepassing
- Alleen reserve accu geplaatst > reserve accu is vol
- Telefoon én reserve accu geplaatst > reserve accu is niet vol
CONSTANT
- Alleen reserve accu geplaatst > reserve accu is niet vol
/me gaat het binnenkort in de praktijk wel testen.
[...]
Dit schiet namelijk niet op. Ik heb m'n best gedaan! Nu de schrijvers van de handleiding nog
Eerst telefoon erin dan accu : constant
Eerst accu erin dan telefoon : knipperen
Slaat nergens op!!
Verwijderd
Heb de mijne zonder abo gekocht bij Pixmania.nl, een week of 5 geleden. Toen hadden ze voorraad, nu niet geloof ik.danda schreef op woensdag 21 september 2005 @ 22:04:
Omdat ze zo zeldzaam zijn worden ze alleen i.c.m. abonnement aangeboden.
Verwijderd
Bij Phoneshop (Den Haag) GSMFAN (enschede) wordt hij gewoon los verkocht hoorVerwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 10:09:
[...]
Heb de mijne zonder abo gekocht bij Pixmania.nl, een week of 5 geleden. Toen hadden ze voorraad, nu niet geloof ik.
Ja ik snap m'n eigen verhaal nu ook al nauwelijks meer, omdat er gewoon dingen dubbel voorkomen.Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 01:50:
[...]
Ben hier achter gekomen :
Eerst telefoon erin dan accu : constant
Eerst accu erin dan telefoon : knipperen
Slaat nergens op!!
Jouw reactie daarboven op zorgt voor totale chaos in mijn inzicht mbt die lader

Verwijderd
Alleen verkocht of ook geleverd?Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 10:43:Bij Phoneshop (Den Haag) GSMFAN (enschede) wordt hij gewoon los verkocht hoor
Ik ben het absoluut eens met het feit dat je dingen nooit moet laten opsturen maar gewoon het eerst-kijken-dan-kopen principe, maar afspreken op een station is toch niet zo erg? Als het maar lekker druk is ( echt aan te raden! ) en mensen jou in de gaten kunnen houden is er niks aan de hand. Zo heb ik laatst een hele leuke verkoop gedaan, afgesproken op het station en toen nog even lekker gegeten en gezeten met de koper bij de BK...danda schreef op woensdag 21 september 2005 @ 22:04:
[...]
Laat het ook niet opsturen maar ga echt zelf kijken, niet op een (benzine - trein) station afspreken, gewoon thuis bij de verkoper, hoe ver het ook is.
[...]
Verwijderd
Heb de mijne van gisterenavond..
Heb een klein weekje moeten wachten.
Toestel is gewoon fantastisch..
Heb al veel gsm's gehad, maar dit is de het beste wat ik ooit heb gehad.
Heb een klein weekje moeten wachten.
Toestel is gewoon fantastisch..
Heb al veel gsm's gehad, maar dit is de het beste wat ik ooit heb gehad.
Hey All,
Heb de 8800 al 2 maanden in bezit.
Gekocht voor €300 met een ÉÉN JAAR CONTRACT (HI €50(Bel& SMS) en 5MB Databundel(EMAIL,WAP) )
Gekocht bij T for Telecom Woerden en ben daar super geholpen door (waarschijnlijk Shopmanager) "Robin", kreeg een week bedenktijd of ik hem elders beter kon verzekeren.
Week later hebben ze een vriendin ook zeer goed geholpen.
(Telefoon bestellen ze voor je op verzoek en is vrij snel leverbaar, toen ik belde 2mnd terug was er één direct beschikbaar)
Adres :
T for Telecom
Voorstraat 71
3441 CH Woerden
Tel.: 0348-486350
Ps; Gold Verzekering dekt ook beroving mits je in ieder geval kan "verzinnen" hoe de dader eruit zag.......
Als iemand iemand mij kan helpen aan dat kleine zwarte zakje/tasje (CP35) van de 8800 STUUR DAN EEN MAIL OF POST EEN MESSAGE, want die van mij is kwijtgeraakt......
Heb er evt een extragratis samsonite carrying-case + vergoeding voor over €15 a €20-,
Greetz ,
Gekocht voor €300 met een ÉÉN JAAR CONTRACT (HI €50(Bel& SMS) en 5MB Databundel(EMAIL,WAP) )
Gekocht bij T for Telecom Woerden en ben daar super geholpen door (waarschijnlijk Shopmanager) "Robin", kreeg een week bedenktijd of ik hem elders beter kon verzekeren.
Week later hebben ze een vriendin ook zeer goed geholpen.
(Telefoon bestellen ze voor je op verzoek en is vrij snel leverbaar, toen ik belde 2mnd terug was er één direct beschikbaar)
Adres :
T for Telecom
Voorstraat 71
3441 CH Woerden
Tel.: 0348-486350
Ps; Gold Verzekering dekt ook beroving mits je in ieder geval kan "verzinnen" hoe de dader eruit zag.......
Als iemand iemand mij kan helpen aan dat kleine zwarte zakje/tasje (CP35) van de 8800 STUUR DAN EEN MAIL OF POST EEN MESSAGE, want die van mij is kwijtgeraakt......

Heb er evt een extragratis samsonite carrying-case + vergoeding voor over €15 a €20-,
Greetz ,
ik belde net met iemand van de phone house en hij zei dat ze momenteel niet geleverd worden in verband met een productiefout. Kan iemand dit bevestigen? Zou wel verklaren waarom ze nergens leverbaar zijn momenteel. Ik kan hem echt nergens krijgen namelijk..
Wat een onzin zeg. Reinste bullshit van de Phonehouse van die productiefout. Beetje bangmakerij en dat de schuld niet bij hun ligt. Ze moeten gewoon de 8800 bestellen en ze krijgen 'm dan gerust.lester schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 10:40:
ik belde net met iemand van de phone house en hij zei dat ze momenteel niet geleverd worden in verband met een productiefout. Kan iemand dit bevestigen? Zou wel verklaren waarom ze nergens leverbaar zijn momenteel. Ik kan hem echt nergens krijgen namelijk..
Maar iedereen roept dat ze ze al weken niet meer gehad hebben, wat zou daar dan de verklaring voor zijn?Le0032 schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 11:14:
[...]
Wat een onzin zeg. Reinste bullshit van de Phonehouse van die productiefout. Beetje bangmakerij en dat de schuld niet bij hun ligt. Ze moeten gewoon de 8800 bestellen en ze krijgen 'm dan gerust.
Productiefout lijkt me ook wel sterk, zou misschien het toetsenbord oid kunnen zijn, maar dat lijkt me niet.
Nokia wilt door schaarste te creeeren de prijs van het toestel hoog houden.lester schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 11:17:
[...]
Maar iedereen roept dat ze ze al weken niet meer gehad hebben, wat zou daar dan de verklaring voor zijn?
Productiefout lijkt me ook wel sterk, zou misschien het toetsenbord oid kunnen zijn, maar dat lijkt me niet.
Als iedereen er 10 kan bestellen en alle shops liggen er mee vol, dan krijg je natuurlijk een lagere prijs, dat is gewoonweg de marktwerking van mobiele telefoons. Ik ben van mening dat elke winkel wel een toestel kan krijgen binnen 1 a 2 weken, meeste van de winkels doen dat niet omdat het soms loze bestellingen zijn ( ofwel mensen komen ze later niet halen ).
Als je bestelt in een winkel, doe dan de suggestie om een aanbetaling want dan zet je een beetje druk achter de winkel dat ze 'm moeten leveren aan jou...
jaja, hij is uit !!!!!
bijna tweemaal de capaciteit van de standaard accu: 1000 mAh / 3.7 V !!!
iemand een hogere capaciteit accu voor de 8800 gevonden??
http://l8shop.net/Product...y_for_the_Nokia_8800.aspx
Verwijderd
Ook op een Engelse site (adres ff vergeten, via googlen gevonden) wordt gesproken over het zoeken door Nokia naar een andere bevestigingsmanier voor het toetsenbord. Werd overigens wel tijd, want het trillen van het toetsenbord wordt alleen maar ergerlester schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 11:17:
[...]
Maar iedereen roept dat ze ze al weken niet meer gehad hebben, wat zou daar dan de verklaring voor zijn?
Ik wacht liever op een originele accu met meer capaciteit, helemaal bij een telefoon van deze prijs en de recente ontplofte dummy accu'sdanda schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 15:47:
jaja, hij is uit !!!!!

- We Are Borg
Is het te verwachten dat nokia zelf met zo'n batterij gaat komen_Brake_ schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 22:26:
[...]
Ik wacht liever op een originele accu met meer capaciteit, helemaal bij een telefoon van deze prijs en de recente ontplofte dummy accu's
Verwijderd
-Kickje-
Ik heb een probleempje met mn nokia 8800 die ik nog niet ergens beschreven heb zien staan:
Omdat een plaatje meer zegt dan 1000 woorden:
Klep open, vooraanzicht. De pijl is gericht op een spleetje aan de linkerkant die niet te zien is aan de rechterkant (vandaar ook het licht vd display die door die opening te zien is):

De rechterkant die goed aansluit (klep dicht):

De linkerkant met een zichtbaar grotere groef (klep dicht):

Is dit probleem bij meer mensen bekend en is het wellicht op te lossen? Opzich valt het nu nog mee maar ik ben bang dat het steeds erger wordt. Ik ga er iig mee naar een service punt maar ik was benieuwd of andere mensen dit probleem kenden.
Ik heb een probleempje met mn nokia 8800 die ik nog niet ergens beschreven heb zien staan:
Omdat een plaatje meer zegt dan 1000 woorden:
Klep open, vooraanzicht. De pijl is gericht op een spleetje aan de linkerkant die niet te zien is aan de rechterkant (vandaar ook het licht vd display die door die opening te zien is):

De rechterkant die goed aansluit (klep dicht):

De linkerkant met een zichtbaar grotere groef (klep dicht):

Is dit probleem bij meer mensen bekend en is het wellicht op te lossen? Opzich valt het nu nog mee maar ik ben bang dat het steeds erger wordt. Ik ga er iig mee naar een service punt maar ik was benieuwd of andere mensen dit probleem kenden.
Hmmzzz ik heb dat eigenlijk aan allebei de kanten wel zo'n groef
Maar wel gelijk aan beide kanten

[ Voor 7% gewijzigd door dbrouwer op 27-09-2005 12:30 ]
Dat licht heb ik ook, en mijn groeven zijn aan beide kanten gelijk!
- We Are Borg
heb ik ook, volgens mij hoort het ook gewoon zo
dat hoort zo, ik heb het ook
kans dat daar de verbinding met het scherm naar
de body zit.
kans dat daar de verbinding met het scherm naar
de body zit.
in menu "oproep-info staat onder optie 9 "positiebepaling" wat houdt dat in en wat kan je ermee doen?
Dit heeft de 6260 ook, géén idee! Ik dacht via GSM / GPRS / GPS je locatie bepalen (mbt bluetooth GPS muis).
Dat losse toetsenbord lijkt me echter niet normaal!
Ben vandaag weer ff bij Belcompany geweest. Ze hebben nog geen nieuwe 8800 binnen, maar er stond wel keihard VOORRANG bovenaan het formulier
Dat losse toetsenbord lijkt me echter niet normaal!
Ben vandaag weer ff bij Belcompany geweest. Ze hebben nog geen nieuwe 8800 binnen, maar er stond wel keihard VOORRANG bovenaan het formulier
Dit topic is gesloten.