"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Waarom staat er Nokia 7600 bij de firmware?
En aan het menu te zien is het slechts een series 40. Jammer van de rondingen maar eindelijk weer eens een nokia uitgevoerd in RVS.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi
Er is nog nooit sprake geweest van Symbian Series40, hooguit van Symbian met Nokia Series60 software/UI voor Symbian. De 6610/7210/etc hebben allemaal Series40 software, maar dat staat compleet los van Symbian.trimakassi schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 02:06:
Owkee, relaxte shit! Zijn er ook wat meer specs bekend over deze serie? Iig Symbian series40? Ben erg benieuwd wat ze standaard nog meer aaan boord hebben...
[ Voor 18% gewijzigd door Phuncz op 16-03-2005 09:24 ]
• geen mp3/radio
• geen uitbreidbaar geheugen
• geen camera
• nieuw type batterij
• customized zwart/grijs Series 40 UI (op foto is dus waarsch. een prototype OS)
• 208 * 208 screen
• dit is niet de enige nieuwe 8xxx Series, dit is de opvolger van de 8910(i), er komt ook nog de 8650 zonder staal en meer toeters en bellen...
maar dit is dus duidelijk mijn nieuwe telefoon
Ik blijf het voorlopig nog wel ff doen met me nokia 7260 die k pas 2 maanden heb
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Hij is MOOI!
Maar dan moet ie toch wel een geheugenslot en een mp3 speler krijgen, anders heb je er weer niks aan.
Toch?
Verwijderd
Kan je je de Nokia 8810 en 8850 nog herrineren?Phuncz schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 09:24:
Is dit niet gewoon een prototype dat nooit uitgebracht is geweest ? Ziet er nogal kitschig uit voor een 8000 reeks. Zeker na de 8310, die er erg degelijk uitzag...
http://www.nokia.com/pics...dels/8810_mainpage_s1.jpg
http://www.nokia.com/pics...dels/8850_mainpage_s1.jpg
Die zien er ook wel kitschig uit vind je niet
Iemand enig idee of deze ooit op de markt komt en zo ja wanneer ongeveer?
bron (+ meer pics): http://www.mobile-review....s/2005/new-nokia-en.shtmlAnd again photos of Nokia's new model appeared on one of Chinese forums, thereafter their procession into the world started. Judging by the design we can say that is a 8000-series phone created in contrast to the "slim" line by Motorola. We'll remind Motorola V3 RAZR became the first thin model and then the company represented classical monoblocks. The peculiarity of this phone is that it's a slider successor of Nokia 8910. The keypad is hidden behind a sliding cover accessible by pressing a latch under the screen. Pop Port is absent and only a standard earphones and charger connector are present. This construction allows supposing the device has no radio or mp3 player integrated. On the other hand all the last models support mp3 and AAC and it is probable to be here also. As for me, it would be logical to equip the phone only with Bluetooth since IrDA is not as necessary in a model of this class. In some way the device copies Nokia 7280 only with a keypad. A new battery type was developed specially for the model. The screen certainly has the resolution of 208x208 pixels and is similar to the one in Nokia 6230i. The model will be announced in the nearest future, and then we'll see exact specifications and get to know everything about the model.
Zelf lange tijd de 8810 gehad, toch wel 1 van de meest mooie designs so far (helaas bagger features, maarja, hij heeft als doel bellen toch?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat zijn dan ook GSM's die niet van deze tijd zijn...Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 10:58:
[...]
Kan je je de Nokia 8810 en 8850 nog herrineren?
http://www.nokia.com/pics...dels/8810_mainpage_s1.jpg
http://www.nokia.com/pics...dels/8850_mainpage_s1.jpg
Die zien er ook wel kitschig uit vind je niet![]()
![]()
Iemand enig idee of deze ooit op de markt komt en zo ja wanneer ongeveer?
Ben blij dat ik mijn 8850 nooit heb weggedaan.
"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.
Ik vind deze foon verre van kitscherig, heel stijlvol juist. Maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak, ik vond de 8850 en -900 ook heel mooi.
Toch?
Verwijderd
Verwijderd
lol, het meest verbaas ik me er nog altijd over hoe zij zo ontzettend snel altijd alle nieuwe modellen in hun bezit hebben (gehad).daniel_ev schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 13:31:
Jezus kunnen die lui van MobileReview nou nooit een keertje behoorlijke foto's schieten?
Ik vind deze foon verre van kitscherig, heel stijlvol juist. Maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak, ik vond de 8850 en -900 ook heel mooi.
Verder wel een mooi ding, vond de 89-serie niet zo mooi, heb wel een 8850 gehad en die was echt super vond ik
8xxx series heeft nooit echt bekend gestaan om zijn functies het ging vaak meer om desgin.Genoil schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 09:47:
ik heb wat meer geruchten gehoord over deze telefoon:
• geen mp3/radio
• geen uitbreidbaar geheugen
• geen camera
• nieuw type batterij
• customized zwart/grijs Series 40 UI (op foto is dus waarsch. een prototype OS)
• 208 * 208 screen
• dit is niet de enige nieuwe 8xxx Series, dit is de opvolger van de 8910(i), er komt ook nog de 8650 zonder staal en meer toeters en bellen...
maar dit is dus duidelijk mijn nieuwe telefoon
opzich heb ik er geen problemen mee met bovenstaande specs.
8910 kwam ook uit toen je zou verwachten dat het een kleurenscherm zou hebben maar dat was niet de 8910I kreeg wel kleuren scherm maar verder niks.
maarja het wordt gewoon afwachten. had zelf een 8850 vond het een erg fijne telefoon baal echt dat ik hem verloren ben op school.
"If u do something do it with style, or do it at all."
nee ik bedoel ook niet te klagen hoor, prima specs. ik heb al weer wat andere geruchten gehoord die enkele van de andere tegenspreken:jazzVL schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 22:58:
[...]
8xxx series heeft nooit echt bekend gestaan om zijn functies het ging vaak meer om desgin.
opzich heb ik er geen problemen mee met bovenstaande specs.
8910 kwam ook uit toen je zou verwachten dat het een kleurenscherm zou hebben maar dat was niet de 8910I kreeg wel kleuren scherm maar verder niks.
maarja het wordt gewoon afwachten. had zelf een 8850 vond het een erg fijne telefoon baal echt dat ik hem verloren ben op school.
• er schijnt wel een camera in te zitten, nl. op de achterkant van het gedeelte dat slide. ik heb er een hard hoofd in maar dat zou wel nifty zijn.
• 50MB intern geheugen, niet uitbreidbaar
ik zit me ineens te bedenken dat zo'n camera op de achterkant van de slider wel raar zou zijn..dan zit je hand immers in de weg als je gewoon een kiekje wilt maken..
[ Voor 9% gewijzigd door Genoil op 16-03-2005 23:29 ]
it is real and release very soon in retail also.
86xx is not the only one in this range
also, the pictures are rough, press pictures from nokia etc will show true representation of this phone. it is very elegant and slim, almost half thickness of 8910. if you have not noticed, it takes design cue from vertu line. build quality is very very high. titanium was dropped due to lack of expression in available colours (you will see many nokia upcoming ones are very shiny and colourful, more than this one). They had to drop aspects of 8910 design to integrate the side volume buttons, front 2 softkeys and speakerphone.
of course it is very different from 8910, it has to be
you will see fast progression with this line however, more like 8850 (which had many variants constantly released over next 3 years on same base).
As someone mentioned, it makes no sense to put contemporary "gadget" features in this type of phone, elegance is the main point - and this phone has strongest RF of any phone nokia has ever made (along with another one they will release soon). It is a 6230i with gimmicks removed and best features left in, special battery, smaller (whilst retaining strength and usability), what more could you want?
6230 display size (physical) is very small. now consider that the whole of this new phone is less than 3x the size of that square display - it is a *very* small phone, overall less volume than V3 actually, and nokia will be showing other very small phones as well. I will not comment on release dates now because it is based on market/strategy. what i can say is that these handsets are very ready now and nokia really can get them in shops in 3 weeks if they want to..
early protos had banana/boomarang style effect and dull materials were not working well (they've made design more simple and more square, note), and a early version of this phone with 128x display was cancelled last year (causing the long wait, same situation as with 9210i > 9500)
As mentioned previously 6830 will again be based on 208x208 resolution platform, same as this one and 6230i but qwerty (new style). 6300 release also pending around same time. i.e. nokia's strongest phones are yet to come.
other manufacturers are announcing impressive products but do note their release dates and previous track records of actually releasing them
Maar nu word het dus duidelijk deze, jammer dat het waarschijnlijk nog lang duurt.
voor mij hoeft hij eigenlijk alleen maar te kunnen smssen, bellen en hij moet bluetooth hebben. camera is leuk meegenomen zodat je een foto'tje ziet wanneer er eimand belt.
Ie mand enig idee wanneer deze beschikbaar wordt?
Toch?
Verwijderd
Ik heb nu sinds 1 maand weer een in nieuwstaat verkerende 8850 , maar men wat is het een gammel dingcky schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 13:16:
dit word echt men volgende phone, was toevallig vandaag weer aan het kijke naar een 8850 of 8850 gold edition omdat ik deze nog steeds prachtig vind.
Maar nu word het dus duidelijk deze, jammer dat het waarschijnlijk nog lang duurt.
voor mij hoeft hij eigenlijk alleen maar te kunnen smssen, bellen en hij moet bluetooth hebben. camera is leuk meegenomen zodat je een foto'tje ziet wanneer er eimand belt.
Ie mand enig idee wanneer deze beschikbaar wordt?

De looks zijn geweldig, maar heb nu alweer de bekende Nokia problemen van een paar jaar terug met wegvallende display en speaker
Krijg er wel hele leuke reactie op btw, zo'n 5 jaar oud ding
Ben nog steeds tevreden met het dingetje. Al die pda functies hoeven van mij niet op een gsm. Dan had ik wel een PDA gekocht.
Een telefoontje voor de zakelijke markt dus.
Ik vind het idd ook nog steeds een mooi toestel en heb hem weer in gebruik genomenJohny58 schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 13:22:
Maar wel nog steeds een van de mooiste GSM's ooit. De 8850 is naast een GSM ook een soort fashion item, net zoals de iPod.
Ben blij dat ik mijn 8850 nooit heb weggedaan.
Jammer dat ze het toestel niet reproduceren maar dan met extra opties zoals blue tooth.
[ Voor 11% gewijzigd door Moffin op 24-03-2005 20:01 ]
[ pvoutput | 5760 wp @ O 45° - Z 10° - W 45°]

Pagina op Nokia.comNOKIA PRESS RELEASE April 7, 2005
Art Meets State-of-the-Art: Exquisite Materials, Distinctive Details Unite to Create a Mobile Icon - the Nokia 8800
Exclusive audio accompaniment, including signature ringtone "Dharma", by award-winning composer Ryuichi Sakamoto
Espoo, Finland - Drawing upon modern watchmaking and jewelry techniques, Nokia has unveiled a truly inspired mobile phone for today's connoisseurs of quality and taste. Encased in a slim stainless steel body, the Nokia 8800 subtly glides open to reveal a number of distinctive details, each meticulously considered and researched to complement the prestige and quality of the device. To heighten the experience, the Nokia 8800 features exclusive audio accompaniment, including all ringtones and alerts, by award-winning composer Ryuichi Sakamoto. This attention to detail continues Nokia's heritage of premium mobile phones that have set the industry standard for elegance and performance.
With a Zen-like goal to balance form and functionality, the guiding principle of Nokia's designers and engineers was to create a truly modern mobile phone, the epitome of style and elegance, which would be a pleasure to use and a delight to behold. The organic flowing lines and dynamic surfaces perfectly complement the stainless steel and resin materials -- steel for its tensile strength and durability, and resin for its organic properties. The result is an elegant, 'human' design, comprised of materials destined to age with grace.
Finding inspiration in non-traditional sources, Nokia designers employed modern watch-making techniques, such as the use of metal injection molding on the function keys. A specially reinforced glass used in luxury timepieces provides added toughness and scratch-resistance to the front display, and even the Nokia marque has been chemically etched on the back plate using a process typically used by watchmakers.
The 'pop-up' mechanism of the Nokia 8800 is another study in functional design. Using a bi-stable spring mechanism and stainless steel ball bearings, like those used in high-performance automobiles, the keypad of the Nokia 8800 gracefully glides from its protective casing, revealing a hidden camera on the back.
The aural accompaniment of the Nokia 8800 is equally inspired. Award-winning composer and musician Ryuichi Sakamoto was commissioned to compose the ringtones and alerts. Throughout his distinguished career, Sakamoto has crossed musical and technological boundaries, experimenting with different musical styles and making a name for himself in popular, orchestral and film music.
Inspired by its modern lines and organic curves, Sakamoto has produced a musical accompaniment for the Nokia 8800 that captures an essence and emotion that touches both heart and mind. His creation draws on his vision of the Nokia 8800 user -- a world citizen constantly on the move, making an impression in a grayscale world and through great cities such as New York, Paris, Sydney and Shanghai.
"Subtlety and refinement are requirements of modern high design, appealing to consumers who place a high value in quality and attention to detail," explains Frank Nuovo, Nokia's Chief Designer. "We believe the Nokia 8800 belongs in this pantheon of iconic products - a sophisticated mobile communication device that quietly earns a nod of appreciation and admiration from other connoisseurs of fine taste."
The Nokia 8800 is expected to begin shipping in select markets during the second quarter of 2005. Estimated retail price, before subsidies or taxes, is expected to be €750. Also today in New York, Nokia introduced the Nokia 8801, a new device that shares the same premium design details and features, but is designed expressly for the Americas market. The Nokia 8801 is expected to begin shipping in the third quarter of 2005. The Nokia Wireless Stereo Headset, introduced today, is expected to begin shipping in the third quarter of 2005.
fact sheet
Wat ik wel erg cool vind, is dat het scherm dus omhoog schuift ipv het keyboard omlaag, zoals bij de meeste sliders:
Herstel, wat ik wel erg cool vind, is dat het scherm inclusief keypad dus omhoog schuift ipv het keypad omlaag

[ Voor 10% gewijzigd door Genoil op 07-04-2005 15:35 ]
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
nieuwe 8xxx serie nokia
Misschien dat het even gemerged kan worden?
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Ja dat wist ik maar dit is officieel. Speculatie over bijv. of en zo ja waardan die camera dan zou moeten zitten is niet echt zinvol meer. Het schijnt overigens dat er in de 8xxx klasse nog meer komt dit jaar.Ginz schreef op donderdag 07 april 2005 @ 14:58:
Er liep al een 'geruchten' topic:
nieuwe 8xxx serie nokia
Misschien dat het even gemerged kan worden?
Desondanks een super vette telefoon natuurlijk
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Deze komt in Q2 uit he, net als de 6230i, kan je dan niet beter meteen deze kopen? Of bedoel je een opvolger voor je 6230?Spyro_the_Dragon schreef op donderdag 07 april 2005 @ 15:15:
Ziet er mooi uit! Strak design zonder al te veel frutsels zo te zien. Kan idd een waardige vervanger van mijn 6230i worden...
Hehhhh... ik snap em niet meer. Check deze video van de 8800: http://www.nokia.com/nokia/0,,73338,00.htmlGenoil schreef op donderdag 07 april 2005 @ 14:36:
Wat ik wel erg cool vind, is dat het scherm dus omhoog schuift ipv het keyboard omlaag, zoals bij de meeste sliders:
Herstel, wat ik wel erg cool vind, is dat het scherm inclusief keypad dus omhoog schuift ipv het keypad omlaag
Halverwege de video zie je heel duidelijk dat het scherm naar boven schuift en dat het scherm dus over de toetsen zit, maar op het einde van de video schuiven de toetsen wel mee. WEIRD
Verwijderd
Zeer appart. Toch vertrouw ik het begin van het filmpje, omdat de telefoon aan het einde van het filmpje duidelijk gerenderd isdeuxani schreef op donderdag 07 april 2005 @ 18:37:
[...]
Hehhhh... ik snap em niet meer. Check deze video van de 8800: http://www.nokia.com/nokia/0,,73338,00.html
Halverwege de video zie je heel duidelijk dat het scherm naar boven schuift en dat het scherm dus over de toetsen zit, maar op het einde van de video schuiven de toetsen wel mee. WEIRD
Kijkend naar de techniek die is toegepast op het schuifmechanisme, zal het denk ik wel zijn dat de keypad blijft zitten
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2005 20:04 ]
Verwijderd
mp3 speler, maar ook uitbreidbaar geheugen ?
zie ik zo snel niet staan..
[ Voor 22% gewijzigd door cky op 07-04-2005 20:43 ]
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Verwijderd
Hoe willen ze in himelsnaam het met de kabels regelen, als alleen het scherm omhoog gaat?
Verwijderd
Scherm zit vast aan het keyboardVerwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 09:59:
Het lijkt haast alsof alleen het scherm opengaat, doordat er duidelijk een rails in het scherm zit, die past op de rails van het keypad. Van de andere kant lijkt het haast alsof de keypad samengevoegt is met het scherm
Hoe willen ze in himelsnaam het met de kabels regelen, als alleen het scherm omhoog gaat?
Verwijderd
Maar als die veer dus voor open EN dicht is gemaakt, zou dat zeker lekker zijn
Dat is gewoon nog best groter dan mijn 6610 nu, tenzij die 107 mm uitgeklapt is, maar dat zal wel niet107 mm x 45 mm x 15-16,5 mm (L x W x H)
MadMurdock schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 11:26:
Ik vond het opzich ook een heel mooi toestel, maar nu zit ik net eens naar de afmetingen te kijken, en dat valt me dan toch wel weer tegen eigenlijk:
[...]
Dat is gewoon nog best groter dan mijn 6610 nu, tenzij die 107 mm uitgeklapt is, maar dat zal wel niet
6610: 106 x 45 x 17.5 mm
8800: 107 x 45 x 15-16,5 mm
k Had eerst mn 6610 gewoon opgemeten, en toen had ik de indruk dat het verschil groter was. Maargoed. Die 8810 is dus een fractie langer en een fractie dunner
Verwijderd
Best wat langer!!! 1 mm, da's nogal wat......, zal je wel merken in de broekzakMadMurdock schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 12:25:
Mm.. hoe ze die inhoud berekenen vind k een beetje discutabel, maar dit zijn iig de maten:
6610: 106 x 45 x 17.5 mm
8800: 107 x 45 x 15-16,5 mm
k Had eerst mn 6610 gewoon opgemeten, en toen had ik de indruk dat het verschil groter was. Maargoed. Die 8810 is dus een fractie langer en een fractie dunner
Ik vind het wel jammer dat het gedeelte van de housing waar de antenne zit van plastic moet zijn voor de ontvangst. Desondanks vind ik hem er toch wel erg mooi en strak uitzien. Het glimmende deel zal wel veel vingerafdrukken krijgen maar de combinatie van zowel glimmend als brushed metal is echt schitterend
moeilijk woord he, fractie?Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 13:36:
[...]
Best wat langer!!! 1 mm, da's nogal wat......, zal je wel merken in de broekzak
Zitten wel mooie pics bij jah
Vond t juist zo handig dat mn lader op de meeste nieuwe Nokia's pastte
[ Voor 49% gewijzigd door MadMurdock op 08-04-2005 14:10 ]
plastic? niet helemaal. in het persbericht staat 'resin', dat zich laat vertalen naar 'hars'. Nu zal het wel om kunsthars gaan, wat net als plastic ook polymeren zijn. dus eigenlijk heb je wel gelijk ja, kunsthars is gewoon een euphemisme voor plasticEggy schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 13:37:
Nog meer foto's: http://www.mobile-review....d.php?p=213254#post213254
Ik vind het wel jammer dat het gedeelte van de housing waar de antenne zit van plastic moet zijn voor de ontvangst. Desondanks vind ik hem er toch wel erg mooi en strak uitzien. Het glimmende deel zal wel veel vingerafdrukken krijgen maar de combinatie van zowel glimmend als brushed metal is echt schitterend
Google: [google]define:resin[/google]
Wat die vingerafdrukken heb je zeker gelijk. Ik heb zelf de 6170 met RVS beplating en die zit binnen no-time onder de afdrukken. Maar omdat op de 6170 het RVS helemaal brushed is en ook nog eens een ingeëtst stippelpatroontje heeft, valt het niet erg op.
[ Voor 16% gewijzigd door Genoil op 08-04-2005 14:29 ]
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 13:48
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Hmm, verkeerd gelezen

Kortom, kleurgebruik bij andere telefoons zal toenemen. Of deze andere kleuren krijgt behalve het zilver blijkt hier niet uit. Er staat i.i.g. "more" than this one, kan dus misschien een paar basis kleuren worden. Ben benieuwd, want dit zilver is te bling bling voor mijn smaakalso, the pictures are rough, press pictures from nokia etc will show true representation of this phone. it is very elegant and slim, almost half thickness of 8910. if you have not noticed, it takes design cue from vertu line. build quality is very very high. titanium was dropped due to lack of expression in available colours (you will see many nokia upcoming ones are very shiny and colourful, more than this one).
[ Voor 63% gewijzigd door We Are Borg op 12-04-2005 23:53 ]
Er zou ook een gouden versie komen zei Gaurav @ mobile-review, denk echter niet dat dat is wat je zoekt of wel?We Are Borg schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 23:43:
Ik heb ergens gelezen dat nokia overgestapt is naar deze matrialen omdat de matrialen gebruikt zijn voor de 8910i niet genoeg opties voor andere kleuren kon bieden. Hopelijk wordt het bling bling zilver ook uitgebreid met andere kleuren zoals zwart
Hmm, verkeerd gelezen
[...]
Kortom, kleurgebruik bij andere telefoons zal toenemen. Of deze andere kleuren krijgt behalve het zilver blijkt hier niet uit. Er staat i.i.g. "more" than this one, kan dus misschien een paar basis kleuren worden. Ben benieuwd, want dit zilver is te bling bling voor mijn smaak
- We Are Borg
Haha, nee, dan liever de zilverenEggy schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 23:59:
[...]
Er zou ook een gouden versie komen zei Gaurav @ mobile-review, denk echter niet dat dat is wat je zoekt of wel?
maar goed, dat is de bovenkant. Nu de onderkant
[ Voor 124% gewijzigd door We Are Borg op 13-04-2005 00:29 ]
De display lijkt op sommige foto's wel erg klein
[ Voor 19% gewijzigd door NaZ- op 13-04-2005 00:18 ]
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Verwijderd
K750i = Volkstelefoon = 300-400 euro
8800 = Upper-class foon = 700-900 euro
Verwijderd
Eindelijk is wat anders dan die breezer d500 telefoons voor 15 jarige...!!
Stijl is het woord!
Specs doe mij er niet toe.. als ik een foto wil maken pak ik mijn digitale camera wel..
- We Are Borg
Juist die inhoud die niet vernieuwend is gaat het mij ook om. Wat moet ik met zo'n grote lens op de achterkans van mijn telefoon? Als ik behoorlijke foto's wil maken, dan pak ik een fototoestel. Bij deze telefoon zit er helaas een camera op, maar in ieder geval goed weg gewerkt.trimakassi schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:18:
Geweldig dit! Je betaald je scheel voor een leuke buitenkant, terwijl t qua inhoud niet bepaald vernieuwend is...Ik weet t, het zijn "design-telefoons" en sommige mensen betalen liever daarvoor, toch vind ik het debiel...
Verwijderd
Sja, ik ken mensen die stoelen hebben van 5 grand eachtrimakassi schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:18:
Geweldig dit! Je betaald je scheel voor een leuke buitenkant, terwijl t qua inhoud niet bepaald vernieuwend is...Ik weet t, het zijn "design-telefoons" en sommige mensen betalen liever daarvoor, toch vind ik het debiel...

De prijs licht zo hoog om hem een beetje exclusief te maken, als hij vet goedkoop was zou iedereen hem willen hebben en is hij niet meer exclusief (beetje D500 / K750i style)
Verwijderd
En ik moet zeggen dat ik iets dergelijks hier ook niet uitsluit
Verwijderd
Hoogstwaarschijnlijk waar, maar kijk maar eens naar de Motorola V3 RazR, deze was eerst onbetaalbaar en dus zeer exclusief. Na een aantal maanden werd de prijs erg omlaag gebracht, toen werd het toestel ineens veel minder exclusief, en nu is het 'ik moet hem hebben' gehalte afgenomen omdat je hem nu bij elke €20 of meer abo gratis krijgt.Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 15:32:
ja tot een bepaalde hoogte heb je wel gelijk.. maar toch denk ik dat er meer kosten bij de 8800 komen kijken dan bij de d500..
Wat nou breezah telefoons voor 15 jarige, "oe teveel 15 jarigen hebben die telefoon tja dan ist niks voor mij". Het is gewoon een kei fijne telefoon.Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:29:
Ja deze ga ik meteen halen zodra hij uit is..
Eindelijk is wat anders dan die breezer d500 telefoons voor 15 jarige...!!
Stijl is het woord!
Specs doe mij er niet toe.. als ik een foto wil maken pak ik mijn digitale camera wel..
En over die 8800, die ziet er echt mooi uit
[ Voor 3% gewijzigd door BioHazard op 13-04-2005 16:43 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Le0032 op 13-04-2005 19:10 ]
Zoals FlipFlink zegt, breng een nieuw type 8850 uit, met wat nieuwe features.
Verwijderd
Ach ja, uitmelken van goedlopende foons is ook al aan de orde van de dag...Kijk naar de Samsung e7xx series...
[ Voor 16% gewijzigd door trimakassi op 13-04-2005 22:28 ]
Verwijderd
Ja en daar baal ik dus van.. beter dat de 8800 dit niet gaat meemaken..Hercul3s schreef op woensdag 13 april 2005 @ 16:28:
[...]
Hoogstwaarschijnlijk waar, maar kijk maar eens naar de Motorola V3 RazR, deze was eerst onbetaalbaar en dus zeer exclusief. Na een aantal maanden werd de prijs erg omlaag gebracht, toen werd het toestel ineens veel minder exclusief, en nu is het 'ik moet hem hebben' gehalte afgenomen omdat je hem nu bij elke €20 of meer abo gratis krijgt.
src=gaurav311 @mobile-review-Quad band EGSM + WCDMA
-10-12MB + SD card expansion
-Dual cameras, internal = low res recording, external = 1MP
-Bluetooth, no Wireless LAN
-320x240 display with 3D hardware acceleration (I have seen some of this and it is *incredible* - I would imagine 3D is going to get big with more of this type of handset come out in 2006-7). Series 60, but not like you have seen it as before
-Audio support for all music formats in stereo (yes, everything this time, inc MP4)
-Plastic, candybar glossy body, no xpress-on on this model afaik, and clamshell analog is almost same, but that proto was huge and I think was cancelled. That clamshell proto actually copied V80 mechanism, I think nokia liked it.
- this is actually not that big a phone, and the screen is very dense, the text on it is NOT small however, it seems S60 is resizing it and making it fit same proportion, and overall effect is nice.
- there will be very high emphasis of video with this phone, expect nokia marketing materials to go crazy about video
Verwijderd

Lijkt me nep
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2005 11:56 ]
l e z e n! die info (hoewel nog steeds geruchten) gaat over de 8650, niet de 8800Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 11:55:
De foto van de concept had anders geen ruimte voor een SD-CardEn waar op de foto's / in het filmpje zie je 2 camera's?
Lijkt me nep

nieuw filmpie van de 8800
In het filmpje doet die vent steeds handmatig de telefoon open en dicht. Terwijl ik ergens Mr. Nokia-guru heb horen zeggen dat het systeem hetzelfde is als de 8910, die toch echt opengaat met twee knopjes.
Daarom vraag ik me dan af waarom aan de zijkanten twee dingen zitten die toch echt op knopjes lijken om 'm te openen. Wie weet snapt die vent het niet, en anders lijkt het me wel jammer. Vind het altijd wel leuk als m'n 8910 vanzelf openschuift
daar zie je ook dat hij handmatig omhoog gedaan wordt...... erg jammer, maar ziet er voor de rest wel erg netjes uit
BarryMel
toch wil dat niet met zekerheid zeggen dat je er ook kracht voor dient te zetten. het ding kan nog steeds spring-loaded zijn, waarom zeggen ze het anders.barrymel schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 18:14:
[...]
daar zie je ook dat hij handmatig omhoog gedaan wordt...... erg jammer, maar ziet er voor de rest wel erg netjes uit
ja dat kan het ook zijn, dus dat je um een klein beetje naar boven schuift en dat hij voor de rest zelf gaat, maar toch, dat systeem op de 8910 vond ik dan mooier met die knopjesGenoil schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 19:04:
[...]
toch wil dat niet met zekerheid zeggen dat je er ook kracht voor dient te zetten. het ding kan nog steeds spring-loaded zijn, waarom zeggen ze het anders.
BarryMel
Verwijderd
Weet iemand al wat meer over de release datum?
Verwacht hem zelf pas in 3de kwartaal 2005, Kan mij nog herinneren
dat de 8910i ook een kwartaal later kwam dan op site stond vermeld.
- We Are Borg
- We Are Borg
Smartphoneshop maakt al melding van de telefoon met een prijskaartje van 750 euro.
Trouwens, ben geen held met flashgeheugen, maar ik heb gegrepen dat er een "NAND, flash" geheugen op deze telefoon te vinden zal zijn. Is dat uitbreidbaar
[ Voor 36% gewijzigd door We Are Borg op 20-04-2005 15:29 ]
Verwijderd
en dan ook nog de engelse versieWe Are Borg schreef op woensdag 20 april 2005 @ 15:12:
Prijs gaat zo'n beetje rond de 700 euro liggen (los) als ik het goed begrijp.
Smartphoneshop maakt al melding van de telefoon met een prijskaartje van 750 euro.
Trouwens, ben geen held met flashgeheugen, maar ik heb gegrepen dat er een "NAND, flash" geheugen op deze telefoon te vinden zal zijn. Is dat uitbreidbaar? Nee dus
In de serie rozegeur en wodkalime hoor je op een van de foons van de dames de ringtone notekrakersuite (volgens mij die 7280) aangezien ik geen forum van de 7280 kan vinden vraag ik het dus hier,heeft iemand die ringtone?of weet iemand hoe ik eraan kan komen?
Ik wil hem dolgraag hebben
Verwijderd
Nokia 7280
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2005 12:49 ]
Dit topic is gesloten.