Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 00:26:
Ik zit eens even op Belcompany.nl te kijken voor een 8800 en wat ie moet kosten, zie ik hem helemaal niet meer op de website staan? Is dit een foutje of wordt hij echt uit de handel genomen ofzo? Hij heeft wel gewoon altijd op de site gestaan vandaar... :?
Nee joh, hij is gewoon nog te krijgen hoor bij de Belco. Hij wordt niet uit de handel genomen en inderdaad heeft hij op de site gestaan maar ze maken gewoon een foutje denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok dan, ik schrok al... >:)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2005 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Nou, wat mij betreft mag hij wel (tijdelijk) uit de winkel gehaald worden....

Er zitten mij veelste veel fouten is het toestel.....

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:06

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Ginz schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 16:57:

Je bedoelt fouten in de software? Newsflash: dat zit in elke nokia telefoon die ik tot nu toe in mijn handen heb gehad. Dat is een nadeel als je een early adaptor bent en graag het nieuwste toestel wilt hebben zodra het uit is. In elk toestel zitten dan helaas fouten die met software updates gefixed worden. Ik heb persoonlijk totaal geen last van de bugs die in de software zitten :). Kortom, als je het over de software hebt, vind ik het totaal geen steekhoudend argument. Zo zou nokia nooit toestellen op de markt hebben gebracht.

Ik heb net even nokia gemaild m.b.t. de batterij. Ik vind de telefoon echt heerlijk, maar die batterij begint me te irriteren (alleen dat puntje). Kortom, of ik koop de betere onofficiele batterij of (en dat hoop ik echt) koop een betere batterij als nokia die gaat aanbieden. Ik hoop het laatste (heb liever van nokia), maar ik denk dat het toch het eerste wordt. Volgens mij verlies je dan wel je garantie, maar dat weet ik niet zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
Ginz schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 16:57:

Ik heb er geen enkel probleem mee gehad. Behalve dan de smoesjes die ik aanvoer zodat de update er op wordt gezet, maar dat terzijde ;).
Als hij tijdelijk de winkel uit wordt gehaald, gaat het vertrouwen in het produkt achteruit. En als het vertrouwen achteruitgaat, wordt er minder verkocht blablabla ( Nokia redeneer modus ).
En het zijn maar kleine kinderziektes, niet dat er bijv. blauw vloeistof ( doet me denken aan Bluetooth :P ) uit de toestellen lopen, wat wij overigens hebben gehad bij een serie E720's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

We Are Borg schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 20:13:
[...]
Je bedoelt fouten in de software? Newsflash: dat zit in elke nokia telefoon die ik tot nu toe in mijn handen heb gehad. Dat is een nadeel als je een early adaptor bent en graag het nieuwste toestel wilt hebben zodra het uit is. In elk toestel zitten dan helaas fouten die met software updates gefixed worden. Ik heb persoonlijk totaal geen last van de bugs die in de software zitten :). Kortom, als je het over de software hebt, vind ik het totaal geen steekhoudend argument. Zo zou nokia nooit toestellen op de markt hebben gebracht.

Ik heb net even nokia gemaild m.b.t. de batterij. Ik vind de telefoon echt heerlijk, maar die batterij begint me te irriteren (alleen dat puntje). Kortom, of ik koop de betere onofficiele batterij of (en dat hoop ik echt) koop een betere batterij als nokia die gaat aanbieden. Ik hoop het laatste (heb liever van nokia), maar ik denk dat het toch het eerste wordt. Volgens mij verlies je dan wel je garantie, maar dat weet ik niet zeker :)
Naja, ik heb een andere visie omdat ik aan de andere kant van de balie zit.... ik repareer die dingen namelijk.... En ik merk gewoon teveel klachten..

En ik weet als geen ander dat toestellen met software die onaf is op de markt gezet wordt. (En dat is natuurlijk bij elk merk) maar als je zoveel voor zo'n telefoon betaal, dan mag je toch wel iets beter verwachten ben ik van mening

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 10:53
effe wil ik van alle nokia 8800 mede-eigenaren weten:

Vinden jullie dat de volume van de gehoorspeaker hard genoeg is? Ik heb het idee dat deze echt te zacht is, ook op de hoogste stand en audioversterking aan. In een drukke omgeveing kan ik echt niks horen (moet dan handsfree setje gebruiken) .... Is dit op te lossen door een sw update of moet het toestel worden gerepareerd

Wat vinden jullie ervan?

[ Voor 4% gewijzigd door danda op 21-12-2005 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 11:13
Ik vind het ook echt brak. Helemaal als je een 6230 gewend bent. Die 8800 is niet mee te bellen in een kroeg, dus ik hoop dat ze dat ooit softwarematig ook omhoog schroeven!

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een tip welke onofficiele batterij langer meegaat dan de standaard meegeleverde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

kijk eens een paar posts boven die van jou KeSj ;) Mijn post doel ik dan op: staat een perfect linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

Le0032 schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 13:45:
[...]

Nee joh, hij is gewoon nog te krijgen hoor bij de Belco. Hij wordt niet uit de handel genomen en inderdaad heeft hij op de site gestaan maar ze maken gewoon een foutje denk ik...
De rede is dat hij momenteel heel moeilijk te krijgen is...de prijs daling snap ik zelf ook niet helemaal meer, word nu nog goedkoper aangeboden....
Je hebt alleen kans op een 8800 als je hem reserveerd en veel geduld hebt. (denk aan eind febr 2006)

't is een exclusief toestel vergeet dat niet, worden er ook maar een x aantal van gereleased per maand

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Underworld schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 23:03:
[...]

De rede is dat hij momenteel heel moeilijk te krijgen is...de prijs daling snap ik zelf ook niet helemaal meer, word nu nog goedkoper aangeboden....
Je hebt alleen kans op een 8800 als je hem reserveerd en veel geduld hebt. (denk aan eind febr 2006)

't is een exclusief toestel vergeet dat niet, worden er ook maar een x aantal van gereleased per maand
vandaag bij 4 B's geweest/gebeld en gewoon op voorraad hoor. Niks exclusiefs meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
voor degene die een hogere software versie dan 3.28 op hun telefoon hebben :

Is de door jou gekozen afbeelding uit de gallery voor een caller-ID nog steeds zo klein of wordt deze nu op volledig formaat getoond?

Bij mij (V3.28) is het zo klein .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 15:48

Leviathan23

I am the proof....

danda schreef op woensdag 28 december 2005 @ 20:35:
voor degene die een hogere software versie dan 3.28 op hun telefoon hebben :

Is de door jou gekozen afbeelding uit de gallery voor een caller-ID nog steeds zo klein of wordt deze nu op volledig formaat getoond?

Bij mij (V3.28) is het zo klein .....
is nog steeds zo klein en blijft waarschijnlijk zo, is Nokia standaard (geloof ik)....heb versie 3.78

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
Leviathan22 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 21:04:
[...]

is nog steeds zo klein en blijft waarschijnlijk zo, is Nokia standaard (geloof ik)....heb versie 3.78
That sucks !
Volgens mij was het zelfs wel groot op de nokia 8910i .....
Ik had gelezen dat iemand hiero werkte bij een nokia-servicepunt. Kan die persoon dit punt ter verbetering voordragen aan Nokia voor de volgende software-update ? Want nu heb je er feitelijk geen bal aan, je ziet geen kloteh :)

[ Voor 4% gewijzigd door danda op 28-12-2005 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
offtopic:
mijn geliefde moeder heeft deze week m'n accu's een paar keer gewassen. resultaat: contactpunten weggevreten, deuken, bergen... d00d

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste,

De nokia 8800 is al enkele maanden in mijn bezit en altijd zonder problemen gebruikt. Sinds het omwisselen van simkaart (Telfort naar KNP) valt het ding constant uit als ik iemand wil bellen of als ik gebeld wordt. De telfoon geeft aan dat de batterij leeg is en valt uit. Dit terwijl de batterij gewoon vol is. Het meest komt dit voor als ik buiten loop. Kan het komen door de kou? Of is dit toeval? Zijn er meer mensen met dit probleem? Zou een softwareupdate helpen? Hoe bekijk je welke softwareversie je hebt? En hoe update je deze?

Dankjewel voor de antwoorden!

Groeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 15:23:
Beste,

De nokia 8800 is al enkele maanden in mijn bezit en altijd zonder problemen gebruikt. Sinds het omwisselen van simkaart (Telfort naar KNP) valt het ding constant uit als ik iemand wil bellen of als ik gebeld wordt. De telfoon geeft aan dat de batterij leeg is en valt uit. Dit terwijl de batterij gewoon vol is. Het meest komt dit voor als ik buiten loop. Kan het komen door de kou? Of is dit toeval? Zijn er meer mensen met dit probleem? Zou een softwareupdate helpen? Hoe bekijk je welke softwareversie je hebt? En hoe update je deze?

Dankjewel voor de antwoorden!

Groeten!
Softwareversie checken: *#0000#
Software kan je updaten bij een Nokia Service Point (NSP) of je kan je toestel laten terugsturen door de winkel waar je 'm hebt gekocht. Een software update kan helpen. Heb je al geprobeerd om een telfort kaart er in te doen en kijken of hij hetzelfde doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Het is eigenlijk al weer tijd voor een nieuw topic... Als niemand zich geroepen voelt, wil ik die wel maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

_Brake_ schreef op maandag 02 januari 2006 @ 20:23:
Het is eigenlijk al weer tijd voor een nieuw topic... Als niemand zich geroepen voelt, wil ik die wel maken :)
ik wil wel helpen.....dit keer wel een beetje een openingspost aub ;)

misschien met overzichten van software versies.....links naar accessoires, service points etc.....roep maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Leviathan22 schreef op maandag 02 januari 2006 @ 20:47:
[...]

ik wil wel helpen.....dit keer wel een beetje een openingspost aub ;)

misschien met overzichten van software versies.....links naar accessoires, service points etc.....roep maar!
Voeg me maar ff toe aan MSN, dan zullen we een startpost in elkaar draaien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

danda schreef op woensdag 28 december 2005 @ 22:04:
[...]

That sucks !
Volgens mij was het zelfs wel groot op de nokia 8910i .....
Ik had gelezen dat iemand hiero werkte bij een nokia-servicepunt. Kan die persoon dit punt ter verbetering voordragen aan Nokia voor de volgende software-update ? Want nu heb je er feitelijk geen bal aan, je ziet geen kloteh :)
That's me.....

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Doe je ook iets met het commentaar / requests die hier worden gegeven op de software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Nee......

Het enige wat ik kan doen, is reageren op problemen die bepaalde mensen alhier hebben en hun daarover adviseren wat te doen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
ha die Ginz,

het geluid is zacht van het toestel (ook op hoogste volume met audioversterking aan)
is dit inherent aan dit toestel of kan dit worden opgelost met een softwareupdate of is er sprake van een ordinaire defect?

Ik denk dat je deze klacht vaker bent tegengekomen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

zojuist een betere accu bestelt. Heb geen zin om voor 25 euro te wachten op een officieele van nokia. Nu gewoon deze en wanneer nokia met een nieuwe betere versie komt koop ik die :). Zodra ik de nieuwe accu binnen heb en aantal dagen gebruikt heb zal ik wat ervaringen posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We Are Borg schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 10:04:
zojuist een betere accu bestelt. Heb geen zin om voor 25 euro te wachten op een officieele van nokia. Nu gewoon deze en wanneer nokia met een nieuwe betere versie komt koop ik die :). Zodra ik de nieuwe accu binnen heb en aantal dagen gebruikt heb zal ik wat ervaringen posten :)
mits niet ontploft in de tussentijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

dat risico loop ik idd, maar nu ik de telefoon echt veel gebruik op een dag red ik het gewoon niet met de normale batterij :) En van nokia krijg je gewoon geen concreet antwoord m.b.t. de eventuele komst van een officieele betere batterij

[ Voor 32% gewijzigd door We Are Borg op 04-01-2006 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

danda schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 02:20:
ha die Ginz,

het geluid is zacht van het toestel (ook op hoogste volume met audioversterking aan)
is dit inherent aan dit toestel of kan dit worden opgelost met een softwareupdate of is er sprake van een ordinaire defect?

Ik denk dat je deze klacht vaker bent tegengekomen ....
Ja, dat is een bekend probleem.

De 8800 heeft zoals veel andere toestellen tegenwoordig 2 luidsprekers. Die waar je je oor tegenaan plaats tijden het bellen. En een luidspreker achterop voor de ringtones en als je hem op de handsfree modus zet.

De luidspreker voor je oor is precies dezelfde als degene die in de Nokia 6230(i) en vele ander zitten. Toch is het zo dat als je perfect werkende 6230(i) luidspreker in de 8800 zet, dat hij dan een stuk zachter is dan in de 6230(i). Dan zou je dus mogen concluderen dat het aan de software ligt. Maar zo makkelijk is dat niet. Als dat alles was, dan hadden ze dat natuurlijk makkelijk aan kunnen passen in 3.78, die net ongeveer 2 weken uit is.

Wat het precies probleem is weet ik dus niet. Één ding weet ik wel. Er is (nog) geen oplossing voor bekend.

Zodra het mij gemeld word, zal ik het gelijk op GoT posten.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
Misschien komt het door het materiaal dat gebruikt wordt om de 8800 uit te vervaardigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Le0032 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 19:08:
Misschien komt het door het materiaal dat gebruikt wordt om de 8800 uit te vervaardigen...
:?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
Le0032 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 19:08:
...dat het geluid zo veel minder is dan de 6230(i)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
Leviathan22 schreef op zondag 04 december 2005 @ 18:02:
[...]

Heb hem ook besteld......zal me echt benieuwen!!

Ze zeggen 7 dagen tenzij hij niet op voorraad is......dus afwachten!

Ik houd je op de hoogte!!

Update: artikel is niet op voorraad, verwachte levertijd week 49

oftewel deze week op voorraad, volgende week in huis.....duimen maar dus!
und .......... kan men het ook nog tweaken??? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Le0032 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 20:12:
[...]

...dat het geluid zo veel minder is dan de 6230(i)...
Nee, daar zie ik nou totaal geen link in zitten.

Route van het geluid: Luidspreker, gaasjes, gaatje, oor......

Volgens heeft het dus niks met het materiaal te maken

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Oh kijk dat belooft nog beterschap! Kan ik eindelijk bellen in de kroeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

nieuwe accu binnen, even in de oplader gooien (wordt 12 uur aanbevolen) en dan maar uitproberen: 1000 mah :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
We Are Borg schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:46:
nieuwe accu binnen, even in de oplader gooien (wordt 12 uur aanbevolen) en dan maar uitproberen: 1000 mah :)
kan je er een linkje bijgeven om welke accu het gaat en waar je hem hebt gekocht ?

Ik zie ze op ebay voor 1 pond staan (verzendkosten zijn dan wel iets van 7 pond :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

ik heb meer betaald ;)

http://www.eu-gsm.nl/noki...accu_hoge_capaciteit.html

Binnen 2 dagen na bestellen had ik het ding binnen. I.p.v. de standaard 600mah nu 1000 :). Vandaag voor het eerst de batterij op de proef gaan stellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We Are Borg schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 10:00:
ik heb meer betaald ;)

http://www.eu-gsm.nl/noki...accu_hoge_capaciteit.html

Binnen 2 dagen na bestellen had ik het ding binnen. I.p.v. de standaard 600mah nu 1000 :). Vandaag voor het eerst de batterij op de proef gaan stellen :)
Keep us posted. Ben erg benieuwd of hij ook echt 1000mah is. Las op diverse fora dat er accu's zijn die 1000mah zouden moeten zijn, maar net zo kort meegaan als de standaard 600mah.

Thanks alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Verwijderd schreef op Saturday 07 January 2006 @ 15:34:
[...]

Keep us posted. Ben erg benieuwd of hij ook echt 1000mah is. Las op diverse fora dat er accu's zijn die 1000mah zouden moeten zijn, maar net zo kort meegaan als de standaard 600mah.

Thanks alvast.
Of nog korter ;) ?

Tot nu toe echt het gevoel dat het een miskoop is (gokje gewaagd, is maar 20 euro). Batterij begaf het gisteren al gelijk 's avonds (lees: telefoon ging uit en wilde niet meer aan, echt leeg dus). Nu vandaag zit ik op 3 streepjes, maar heb ook iets minder gebeld/gesmst. Toch heb ik het gevoel dat het juist korter meer gaat dan de nokia. I.i.g. niet langer. Vanavond weer opladen (nadat de accu helemaal leeg is) en dan gaan we het morgen voor de laatste keer proberen. Anders bye bye accu :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
We Are Borg schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 19:07:
[...]
Of nog korter ;) ?

Tot nu toe echt het gevoel dat het een miskoop is (gokje gewaagd, is maar 20 euro). Batterij begaf het gisteren al gelijk 's avonds (lees: telefoon ging uit en wilde niet meer aan, echt leeg dus). Nu vandaag zit ik op 3 streepjes, maar heb ook iets minder gebeld/gesmst. Toch heb ik het gevoel dat het juist korter meer gaat dan de nokia. I.i.g. niet langer. Vanavond weer opladen (nadat de accu helemaal leeg is) en dan gaan we het morgen voor de laatste keer proberen. Anders bye bye accu :w
Ik moet zeggen dat ik vele malen meer vertrouwen heb in de officiële producten van Nokia waar de officiële specificaties opstaan dan een batterij die niet officieel door Nokia wordt uitgegeven maar waarvan ze 'zeggen' dat hij 1000 mah is... Ze kunnen wel van alles beweren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Of nog korter ;) ?

Dat is een tegenvaller. Kan het zijn dat hij een aantal keer helemaal volgeladen moet worden voordat ie aan zijn maximale capaciteit zit?

Moet zeggen dat ik het een schande vindt dat er bij dit toestel niet eens een fatsoenlijke batterij zit. Alsof ik een extra mee ga nemen om te verwisselen... Nokia mag van mij wel opschieten met een officiele batterij. Momenteel gebruik ik zelfs mijn oude toestel weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Damn zeg, dit speeltje is hard to get....
Mijn vriendin haar T-Mobile abbo loopt af in maart. Ik ga dat abbo dus opzeggen, en dan sluit ik voor haar een nieuw T-Mobile abbo af, en wil zorgen dat ik deze telefoon krijg. :)
Heb hem in mijn handen gehad bij een maat van me. Mooi speelgoed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

Voor de meeste mensen is een Aston Martin onbetaalbaar helaas maar gelukkig heb ik al een deel van de auto! _/-\o_ _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://img189.imageshack.us/img189/3272/astonmartinrapideconcept2006a5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img159.imageshack.us/img159/1637/astonmartinrapideconcept2006b9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJM
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 21:22

AJM

heel erg geil, welke Aston Marton is het precies? de DB9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

_GoldStrike_ schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 23:40:
heel erg geil, welke Aston Marton is het precies? de DB9?
Nieuw model......Rapide Concept....gepresenteerd op de Internationale Autobeurs in Amerika....erg mooi....eerste 5 deurs Aston Martin.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Of nog korter ;) ?

En, nog veranderingen? Ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
UltraSub schreef op maandag 09 januari 2006 @ 18:17:
Damn zeg, dit speeltje is hard to get....
Mijn vriendin haar T-Mobile abbo loopt af in maart. Ik ga dat abbo dus opzeggen, en dan sluit ik voor haar een nieuw T-Mobile abbo af, en wil zorgen dat ik deze telefoon krijg. :)
Heb hem in mijn handen gehad bij een maat van me. Mooi speelgoed!
Dan ben je al te laat met opzeggen, opzegtermijn bij T-Mobile is 3 maanden. Maar waarom niet gewoon verlengen? Bij T-Mobile zijn de nieuwe telefoons tegenwoordig voor verlengers en nieuwe klanten hetzelfde geprijst. Voorheen was dit niet het geval, toen was er nog sprake van veel meer voordeel voor nieuwe klanten, dat is dus niet meer het geval, ik zou gewoon verlengen dus.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Oooow, dan verleng ik dus gewoon :)
Zal eens gaan bellen. Bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
UltraSub schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 17:40:
Oooow, dan verleng ik dus gewoon :)
Zal eens gaan bellen. Bedankt voor de tip.
Ik zou als ik jou was, wachten met verlengen.
Onze van origine Duitse vriend komt namelijk medio januari met nieuwe zeer concurrerende bundels waar zowel je sms-, bel- en mms tegoed in zit. Het is niet duidelijk of overstappen van de oude Relax bundels naar de nieuwe bundels mogelijk is.
Wat overigens wel in de lijn van verwachting ligt, is dat de oude abonnees gewoon aan hun contract gehouden wordt of als ze over willen naar de nieuwe bundels hun contract, zonder tegenprestatie van T-Mobile, met 1 jaar moeten verlengen. En wat natuurlijk ook commercieel meer dan logisch is, is dat T-Mobile dit geheel gaat promoten, wat leidt tot meer korting op je nieuwe toestelletje.
Je kan in je huidige situatie, mits je wacht, alleen maar winnen. Als het nieuwe verlengingsaanbod niks is, sluit je gewoon een nieuw contract af met nummerbehoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Hmmm... Dat klinkt ook goed!
* UltraSub gaat wachten...
Maarrrrr.... Geen 8800 op de lijst bij hun. Is die lijst heilig?
https://www.t-mobile.nl/p...stpaidoverviewrenewal.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
Zit er bij de laatste softwareversie van de nokia 8800 een intervalcontrole op de email ? op v3.28 zit het niet .... en ik las dat ze bij de softwareupdates ook wat verbeteringen hadden doorgevoerd m.b.t. emailfunctie, vandaar mjn vraag.

heeft iemand ook een leuk advies voor een java email programma waarmee je in 1 ruk al je email van verschillende accounts kan binnenhalen? Nu moet ik met de standaard email applicatie iedere keer handmatig de account veranderen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 19:50:
[...]

Jow, kun je me even laten weten hoe het met je 1000mah Nokia accu is? Kan je e-mail adres nergens vinden en je komt niet meer in het topic. Das daarom even hier ;)
Bij deze ;) :

Nieuwe batterij bevalt nu wel goed. Meerdere keren gebruikt tot telefoon gewoon uitviel en daarna weer vol opgeladen. Nu merk ik wel dat de batterij het langer vol houdt, maar hoe lang precies durf ik eigenlijk niet te zeggen. Aangezien ik zelf ook wel benieuwd ben, ga ik vanaf morgen even mijn timers resetten en kijken hoelang ik mijn telefoon aan kan hebben/bellen/smsen voordat de accu het begeeft. En daarna hetzelfde met de orginele batterij.

Maar voor als nog houdt de accu het langer vol, maar niet erg veel langer. De 1000mah geeft dus niet echt een duidelijk beeld van de werkelijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Als je de timer aanzet kost dat ook batterij he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

bedoel dat ik de 'tellers' op nul zet. Je hebt tellers voor aantal smsjes verstuurd, aantal minuten gebeld, etc. Kortom, dat kost geen batterij

Edit: tells op nul, batterij helemaal opgeladen :)

[ Voor 20% gewijzigd door We Are Borg op 15-01-2006 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Kan iemand me vertellen of het nou gewoon mogelijk is elke willekeurige mp3 als beltoon en sms in te stellen? Ik heb het ding even in mijn handen gehad, en ik kreeg het niet 1-2-3 voor elkaar (net zoals mijn 6230), het leek wel of de telefoon die mp3 niet wilde selecteren.
Ik ga er vooralsnog van uit dat dat mijn lompheid was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op maandag 16 januari 2006 @ 10:33:
Kan iemand me vertellen of het nou gewoon mogelijk is elke willekeurige mp3 als beltoon en sms in te stellen? Ik heb het ding even in mijn handen gehad, en ik kreeg het niet 1-2-3 voor elkaar (net zoals mijn 6230), het leek wel of de telefoon die mp3 niet wilde selecteren.
Ik ga er vooralsnog van uit dat dat mijn lompheid was ;)
ja je kan gewoon voor zowel bellen als smsen een willekeurige mp3 selecteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 16:24:
[...]

ja je kan gewoon voor zowel bellen als smsen een willekeurige mp3 selecteren
en evt. tegelijkertijd met tril ..... kick that samsung :)

hey, hoe zit dat met intervalcontrole op email, zit dat al op de nieuwere versies, check het even ?

[ Voor 17% gewijzigd door danda op 16-01-2006 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

begintijd: 15-01-2006 20:22
Totale gespeksduur: 44 minuten
Sms verzonden: 7
Ontvangen sms: 17
Voor de rest stond de telefoon de hele dag aan :)
eindtijd: 17-01-2006 10:02

Valt erg tegen :/ . Nu nokia batterij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We Are Borg schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 10:07:
begintijd: 15-01-2006 20:22
Totale gespeksduur: 44 minuten
Sms verzonden: 7
Ontvangen sms: 17
Voor de rest stond de telefoon de hele dag aan :)
eindtijd: 17-01-2006 10:02

Valt erg tegen :/ . Nu nokia batterij :)
Dat haal je volgens mij ook met de standaard batterij. Balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Damn, dat valt ernstig tegen. Snap niet dat Nokia hier nog steeds niets aan heeft gedaan.
Bedoel, tis een telefoon die toch gericht is op de zakelijke markt, en daar wordt toch heel veel gebeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Idd, en ik heb in die 2 dagen slechts 44 min gebeld. Was net aan het bellen vanochtend en toen viel mijn telefoon uit. Beetje jammer op zo'n moment.

Ga nu eens proberen met de nokia batterij: volgens mij haalde ik daar namelijk serieus een langere tijd mee.

Ach ja, voor 20 euro nam ik graag de gok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Antwoord op de vraag "gaat er ooit nog een betere batterij komen"
Geachte,

Bedankt voor het contacteren van de Nokia Helpline.

Het is ons zelf nog niet bekend of er nieuwe batterijen op de markt komen, het is ook afhankelijk van hoe u uw toestel gebruikt en de oplaadprocedure.

Indien u nog verdere informatie wenst , aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Nokia Service Professional
Nokia Helpline
Tsja....lekker nikszeggend as always bij nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We Are Borg schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 16:31:
Antwoord op de vraag "gaat er ooit nog een betere batterij komen"

[...]
Tsja....lekker nikszeggend as always bij nokia.
Waarom bel je niet Nokia Premium Support? Ze hebben mij in ieder geval hel goed geholpen toen ik een bluetooth probleem had...

België 070 70 77 70 Ma - Vr / 9-21
Luxemburg 034 2080 8193 Ma - Vr / 9-21
Nederland 0900 202 60 55 Ma - Vr / 9-21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Dat is gewoon het algemene Nokia nummer... Voor zover Premium Support...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

gister een nieuw klepje besteld.....er was iemand zo leuk om mijn foon te laten vallen op een stenen vloer..... :'( dikke beschadiging.....helaas maar er komt een nieuw klepje aan! _/-\o_
gelijk maar voor 22 euries extra een nieuwe batterij besteld....ook 1000mAH dus zou mijn benieuwen....komt van een andere winkel dan eu-gsm dus misschien ook een betere batterij.....op hoop van zegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

@Leviathan22 en Rick

Even tussen twee haakjes; hoe staat het er eigenlijk voor met de startpost voor deel 2? Is deze nog in ontwikkeling of zijn jullie ermee gestopt?

[ Voor 1% gewijzigd door Kees op 28-01-2025 09:56 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

Eggy schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 12:33:
@Leviathan22 en _Brake_

Even tussen twee haakjes; hoe staat het er eigenlijk voor met de startpost voor deel 2? Is deze nog in ontwikkeling of zijn jullie ermee gestopt?
erg weinig tijd heb ik....en ben dus er weinig mee bezig.....ik denk dat _Brake_ maar vast moet beginnen of voelt iemand anders zich geroepen?!! Eggy?

[ Voor 1% gewijzigd door crisp op 10-02-2025 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Mijn voorkeur gaat uiteraard uit naar iemand die ervaring heeft met het toestel en de startpost ook enigzins zal onderhouden. Wat dit betreft kom ik niet echt in aanmerking. Wanneer Rick de topicstart nog wel af wilt maken is dit prima. Wanneer hij het ook niet meer ziet zitten zullen we een andere oplossing moeten bedenken.

Mocht iemand zich geroepen voelen... je kunt me altijd een mailtje sturen.

[ Voor 11% gewijzigd door Eggy op 18-01-2006 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Ja ik wil hem best maken! Heb leviathan22 ook toegevoegd in m'n MSN lijst, maar nog niet online gezien / gesproken. Ik zal ermee beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
hebben jullie trouwens opera mini geinstalleerd op de nokia 8800, echt gewoon waanzinnig gaaf, je kan zelfs dan de telegraaf in je browser krijgen, wel ini-mini maar toch nog leesbaar !!!

kent iemand van jullie een goede java email applicatie met intervalcontrole ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Graag hier verder:

Nokia 8800 Topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste