Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
bron: De Telegraaf

Nokia 8800 designtelefoon
AMSTERDAM - Nokia’s nieuwe topmodel 8800 steekt in een kastje van roestvrij staal en kunsthars. Bij de vormgeving is de Finse fabrikant niet over één nacht ijs gegaan. Nokia zegt zich te hebben laten inspireren door horlogemakers en juweliers.

Bij het ontwerp van de 8800 liet Nokia zich leiden door de aanpak van horlogemakers.
Ook komen uit die wereld de technieken, die de opvolger van de 8910i elegant en stijlvol moeten maken. Zo zijn metaalinjectieprofielen gebruikt op de functietoetsen. Een speciaal versterkt glas dat normaal wordt gebruikt voor luxe horloges, maakt het schermpje extra stevig en krasbestendig. Bovendien is de merknaam Nokia chemisch op de achterplaat geëtst. Ook het schuifmechanisme is het resultaat van veel denkwerk. Dankzij een geavanceerd veermechanisme en kogellagers in roestvrij staal schuift het toetsenbord soepel uit de beschermende behuizing. Tegelijk komt meteen een verborgen camera aan de achterkant tevoorschijn.

De Nokia 8800 zal niet zo gauw voor 0 euro bij een discounter liggen. Zonder subsidie gaat hij ongeveer 1900 euro kosten. De fabrikant ziet het liefst jonge succesvolle carrièremakers hiermee rondlopen. De tweede groep waarvoor de 8800 is bedoeld, bestaat uit mensen die zich graag met design omringen. Het uiterlijk van de nieuwe telefoon is belangrijker dan de features.

Nokia zegt bij zijn modellenpolitiek een voorbeeld te nemen aan de Volkswagen Groep die design en merken afstemt op heel specifieke doelgroepen. Hoewel technisch verwant, wordt met Audi op een hoger publiek gemikt dan met Skoda en Volkswagen. Het eerste merk is meer bedoeld voor mensen die het belangrijk vinden indruk te maken, terwijl bijvoorbeeld Skoda meer voor volgers is. Ook andere merken zoals Siemens proberen zich in design te onderscheiden, maar Nokia lijkt daarbij succesvoller. Nokia is ook consequent in de uitvoering. Ook de bel- en alarmtonen voor de 8800 zijn exclusief. De componist Ryuichi Sakamoto zorgde voor de muzikale begeleiding. De Nokia 8800 wordt rond juli verwacht.

Het toestel staat vandaag in de zondagskrant voor 299 euro icm abonnement van 150 min 2 jr. Hij zou los 1900 eurotjes gaan kosten, het betreft een voorinschrijving :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Laatst online: 24-05 16:25
Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 12:49:
Search, 7280, et voila! Het 7280 topic

Nokia 7280
Thnx maar misschien zat die ringtone wel op een andere nokia,aangezien ze daar allemaal nokia's hebben,dus vandaar dat ik de vraag hier ook stelde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hercul3s
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:24
rooie60 schreef op zondag 24 april 2005 @ 14:07:
[...]

Thnx maar misschien zat die ringtone wel op een andere nokia,aangezien ze daar allemaal nokia's hebben,dus vandaar dat ik de vraag hier ook stelde...
Ik denk dat, aangezien de 8800 speciale ringtones heeft zoals hierboven in het artikel staat, je beter kan zoeken naar mensen met de 72xx serie, dus de 7260, 7270 en 7280 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hercul3s schreef op zondag 24 april 2005 @ 17:37:
[...]

Ik denk dat, aangezien de 8800 speciale ringtones heeft zoals hierboven in het artikel staat, je beter kan zoeken naar mensen met de 72xx serie, dus de 7260, 7270 en 7280 :).
1900 euro lijkt me wat overdreven voor zo'n toestel: voor 2500 heb je al een Vertu! De 8800 wordt op de diverse internetsites al voor 750 als verwachtingsprijs aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die 1900 is gewoon een typfout, ik heb hetzelfde stukje in de krant gelezen en daar stond gewoon 900 euro.. Maar zelfs dat lijkt me een beetje aan de hoge kant, in de press release van Nokia staat dat het toestel idd zo rond de 750 euro gaat kosten... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

en terecht, hoe meer hoe beter, hoe meer exclusiever

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:03

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Die 750 is ook idd niet meer dan terecht, 1900 is belachelijk en idd een typfout :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 22:31:
die 1900 is gewoon een typfout, ik heb hetzelfde stukje in de krant gelezen en daar stond gewoon 900 euro.. Maar zelfs dat lijkt me een beetje aan de hoge kant, in de press release van Nokia staat dat het toestel idd zo rond de 750 euro gaat kosten... :)
750 excl. btw....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Genoil schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 09:47:
ik heb wat meer geruchten gehoord over deze telefoon:
• geen mp3/radio
• geen uitbreidbaar geheugen
• geen camera
• nieuw type batterij
• customized zwart/grijs Series 40 UI (op foto is dus waarsch. een prototype OS)
• 208 * 208 screen
• dit is niet de enige nieuwe 8xxx Series, dit is de opvolger van de 8910(i), er komt ook nog de 8650 zonder staal en meer toeters en bellen...

maar dit is dus duidelijk mijn nieuwe telefoon :P
http://www.nokia.com/nokia/0,,73092,00.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
yuppenfoon dus,sorry zou hem nog niet gratis willen hebben,maar goed.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ_Latitude
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 14:25
VanDale:
yup·pie (de ~ (m.), ~s)
1 jonge, dynamische persoonlijkheid die snel carrière maakt en een exclusieve, trendgevoelige levensstijl heeft [young urban professional] => yup
Klopt dus helemaal, volgens Nokia is een van de doelgroepen inderdaad de Yup :) (zie ook Telegraaf artikel).

Wat ik alleen niet zo goed snap is dat ik veel mensen hoor (hier, maar ook op andere fora) die zeggen dat deze (IMHO overigens geweldig ogende mob) een tekort aan specs heeft. Maar hij is volgens mij toch echt wel compleet: Java, MP3-speler, radio, GPRS, EDGE (!) BT, 3D engine (!), camera, etc. Soit, je kan het geheugen niet uitbreiden en soit, de camera is geen MP-camera. Maar het gaat in de eerste plaats niet om specs bij deze telefoon. Uitstraling is het woord! En als ze dan deze looks combineren met dit pakket eigenschappen, dan vind ik dat je niet kan zeggen dat de telefoon onder-compleet is (zoals dat bij mijn huidige 8910 wel het geval was ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Word nu aangeboden voor $949 :
http://www.mobilebee.com/PhoneDetailsID554.html

Current price: $949.99
Price w/Contract: $809.99
Price w/Contract: $709.99
Network type: GSM 900/1800/1900 MHz
Availability: Estimated 37 days

Zij verwachten hem over 37 dagen, dat is 1 juni als het goed bereken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de 3e keer een fantastisch mooie telefoon met baggerfeatures, maar dat laatste zijn we ongeveer wel gewoon van nokia. Vraag me af wanneer ze een foon maken die er én goed uitziet én alle features heeft.

Heb een 8810 en 8850 maar ga deze mooi laten liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 00:24:
Vraag me af wanneer ze een foon maken die er én goed uitziet én alle features heeft.
Buiten uitbreidbaar geheugen zou ik niet weten welke features er nog meer allemaal op zouden moeten zitten hoor... Deze telefoon heeft iig 10x zo veel features dan jouw 8810 en 8850 bij elkaar! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje pimp phone ;)

Wel mooi en misschien neem ik hem ook wel, maar SE maakt tegenwoordig ook aardige telefoons.....
Wat me een beetje tegenstaat is dat nokia hiermee mikt op de upperclass van de bevolking, zo'n toestel die iedereen op de plaatselijke GOLF baan heeft.... verder leuk toestel en eindelijk een opvolger voor de 8850, gezien de 8910i beetje minder was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 00:24:
Voor de 3e keer een fantastisch mooie telefoon met baggerfeatures, maar dat laatste zijn we ongeveer wel gewoon van nokia. Vraag me af wanneer ze een foon maken die er én goed uitziet én alle features heeft.

Heb een 8810 en 8850 maar ga deze mooi laten liggen
Voor de derde keer: de specs zijn prima maar als je een 1.5megapixel camara wil met 512MB flash geheugen dan moet je een andere telefoon nemen. Deze telefoon is daarvoor niet bedoelt, dat geeft nokia zelf ook aan. Specs zijn prima aangezien het een triband is en je dus overal kunt bellen :) Het liefst had ik dat ding juist gezien met 'slechtere' specs: dan had de camera gelijk de prullenbak in gekunt :)

[ Voor 9% gewijzigd door We Are Borg op 26-04-2005 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Modbreak:Wat offtopic reacties verwijderd.
Dit topic gaat over de Nokia 8800
En houden we er ook rekening mee dat smaken verschillen?

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Natuurlijk verschillen de smaken, maar het is toch de bedoeling op een forum dat je kunt discussiëren? als we het allemaal met elkaar eens zouden zijn zou het een dooie boel zijn vrees ik.

Of begrijp ik het nu verkeerd. Ik heb overigens niet de reacties gelezen welke je verwijderd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
als je al niet eens je mening mag geven.... en ik kan er niks aan doen dat een of ander onvolwassen typje zo onvolwassen reageerd,als ik mijn menig over nokia geef,beetje zielig hoor
Had het laten staan,kunnen anderen er van leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 10:54:
Natuurlijk verschillen de smaken, maar het is toch de bedoeling op een forum dat je kunt discussiëren? als we het allemaal met elkaar eens zouden zijn zou het een dooie boel zijn vrees ik.

Of begrijp ik het nu verkeerd. Ik heb overigens niet de reacties gelezen welke je verwijderd hebt.
Dat waren mijn reacties. Wij mogen van moderator-boy nu alleen maar "I Love Nokia" berichten posten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
andere mogen niks negatiefs lezen over 'de nokia'
............ :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

... zucht, tuurlijk mag je wel je eigen mening geven, maar de reacties die er stonden waren zoals: nokia is plastic , en SE roeleert. zulk soort meningen boeien niemand, iemands gegronden mening over deze telefoon mag tuurlijk wel

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Homedisc schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 08:18:
... zucht, tuurlijk mag je wel je eigen mening geven, maar de reacties die er stonden waren zoals: nokia is plastic , en SE roeleert. zulk soort meningen boeien niemand, iemands gegronden mening over deze telefoon mag tuurlijk wel
Nee hij noemde mijn SE plastic én een poeptelefoon,wat mij niet uitmaakt hoor,ieder zijn meug.
Ik denk dat hij nog érg jong is........... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In dat geval kan ik het me voorstellen, al zit er natuurlijk wel een kern van waarheid in.
Zowel nokia als SE zijn veelal plastic, dat klopt dus wel.

Verder is het natuurlijk wel makkelijk als je een mening kunt onderbouwen, maar een mening is iets persoonlijks.

Bijvoorbeeld, ik heb een hekel aan motorola, ik kan het je niet uitleggen en of onderbouwen, maar persoonlijk heb ik het er niet op.
Het kan dus wel degelijk voorkomen dat men een uiting kan geven van hen mening zonder dat hier een goed onderbouwende tekst bij staat.

Uitspraken van: Nokia is POEP, SE is plastic en nep getuige van het IQ van de schrijver op dat moment, wellicht komt het IQ niet verder dan die van de gemiddelde plak smeerworst. (in welke de smeerworst nog laag ingeschaald is).
Je kunt zoiets echter toch niet tegenhouden, zelf ben ik moderator op een ander forum en om dit bij te houden heb je een dagtaak aan, laat staan op tweakers, daar is het nog iets groter.....

Meestal zijn dit inderdaad de jongelingen, denk aan de BrEeZaH-JeUgD. Iets waar ik me persoonlijk bijzonder aan irriteer. Tevens irriteer ik me aan spelfouten, maar je kunt niet iedereen aanspreken die stelselmatig veel type en taal fouten maakt.

Je weet hoe het gaat op een forum....
Laten we deze discussie maar verder vergeten, een mooi leermoment en verder gaan met de nokia 8800, het oorspronkelijke topic.

(voor de betrokkenen in kwestie in hun eigen taal:

Nookiaah rulz, ehn Sonie Erikzon ook, het sein alebei choede toeztelen. DeNk In HeT vErVoLg Om Je UiTsPrAkEn.
Led er duz oop datt je cheen dome uispraakuh doet, want daar hebbuh we niks an, dan kun je beter naar het voorum van TMF ghaan.)

Ik dank u voor de aahndagd, euuh aandacht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ontopic verder svp.
Dus over de Nokia 8800 :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Ik sluit me hélemaal bij marx2011 aan....coowl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 12:34:
Meestal zijn dit inderdaad de jongelingen, denk aan de BrEeZaH-JeUgD. Iets waar ik me persoonlijk bijzonder aan irriteer. Tevens irriteer ik me aan spelfouten, maar je kunt niet iedereen aanspreken die stelselmatig veel type en taal fouten maakt.
'Iets irriteert je' of 'je ergert je ergens aan'.
Als je aan correcte taal hecht moet je die zelf ook gebruiken ;)

Ik heb dat probleem nou ook met Motorola. Ik heb er in het verleden een paar gehad en ze gingen altijd voortijdig kapot (meestal scheurtjes in de flip-scharnieren). OK, met Nokia's gaat er ook weleens iets mis, maar toch minder.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2005 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dat is een taalfout en geen spelfout ;)

Maar even over de 8800, ik ben een beetje bang dat het weer zo'n fout toestel gaat worden, gelikt uiterlijk en veel gezien op de tennis-club. Verder lopen waarschijnlijk een hoop lover-boys met dit toestel omdat de gewone jongere met zijn of haar krantenwijk het niet betalen kan....

Heeft natuurlijk ook wel weer wat om een toestel te gebruiken dat niet half nederland heeft, maar voor dat geld, kun je beter een VERTU kopen, dan ben je pas echt origineel ;)

Wat betreft motorola, tja, ik kan het niet uitleggen, de V3 als voorbeeld, het moet eenzelfde soort toestel zijn als de 8800 gaat worden, maar het is het gewoon niet.
Verder heeft die maar een paar mb (4) mb geheugen voor MP3, dat is ook geen vetpot.
En flatcable problemen, maar die heeft samsung ook....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja Marxx je hebt gelijk, eigenlijk ben ik maar een zielige breezer-jongetje met een bijzondere lage IQ. Ik geniet tot nu toe wel van jullie reacties, ga zo door!

Misschien dat ik een nieuwe "afkraak-topic" kan beginnen voor alle domme mensen zoals ik?

groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 22:06:
Maar dat is een taalfout en geen spelfout ;)

Maar even over de 8800, ik ben een beetje bang dat het weer zo'n fout toestel gaat worden, gelikt uiterlijk en veel gezien op de tennis-club. Verder lopen waarschijnlijk een hoop lover-boys met dit toestel omdat de gewone jongere met zijn of haar krantenwijk het niet betalen kan....
Zo'n verhaal heb ik op een ander forum ook gepost, kreeg ik wel een paar reacties van mensen op die zich aangesproken voelden :). Maar het hangt een beetje af van wat Nokia de komende maanden nog meer uit gaat brengen en hoe de marketing boys het gaan aanpakken. De 8910 is bijvoorbeeld nooit heel hard gepushed als boytoy en is daardoor redelijk exclusief gebleven. En qua nieuwe modellen is er alleen van Nokia alleen al genoeg spul dat potentieel de 'foute' telefoon kan worden. Neem de N91 die niet alleen bijna net zo hard glimt maar ook nog eens volgestouwd zit met technische hoogstandjes en de to-be-announced 8650 (soort vederlichte kruising tussen 8800 en N91, van plastic en zonder HD) en de 8220 (8210/8310 opvolger). Ook maar van horen zeggen hoor...

[ Voor 3% gewijzigd door Genoil op 02-05-2005 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, momenteel is het de V3, en inderdaad ik zag ook al de nieuwe series van Nokia. weet het niet, lijkt wel alsof nokia zich alleen maar richt op de upperclass en de jongeren tot 13 jaar.
Zoveel bling bling en lelijke designs.

Het is maar goed dat smaken verschillen........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:37

Remi

Moo!

Jammer dat ik nog een jaartje met m'n 6230 moet doen anders had ik deze meteen opgehaald. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kijoki
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11-2016
De prijs is ook niet echt laag.. Ik vind hem wel mooi en alles, maar zie dat hij op een belgische site maar lieft 1100 euro kost.. Voor zoveel geld heb je al de beste PDA denk ik...
Maar er staat op de nokia site dat ie 64mb NAND geheugen heeft.. Is dit snellere geheugen dan die ze standaard gebruiken? De nokia 6230i werkt namelijk echt traag met zijn 32mb geheugen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ_Latitude
Kijoki schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 09:15:
De prijs is ook niet echt laag.. Ik vind hem wel mooi en alles, maar zie dat hij op een belgische site maar lieft 1100 euro kost.. Voor zoveel geld heb je al de beste PDA denk ik...
Duur land, Belgie :p Hier staat 'ie bijna overal toch echt voor 750. Nog veel geld, maar dan heb je ook wat :)

Manual
Ook leuk: hij is nog niet uit, maar met een beetje licht gehack (cijfertjes veranderen in URL) kan je toch de Nederlands manual van de 8800 op de site van Nokia vinden:
http://nds1.nokia.com/pho...ides/Nokia_8800_UG_nl.pdf

Dan kan je op pagina 22 ook zien wat die twee knopjes aan de zijkant nu zijn: dat zijn de palletjes die je in moet drukken als je de batterij-cover weg wilt halen :)

[ Voor 12% gewijzigd door CJ_Latitude op 06-05-2005 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09-2023
Als je de handleiding door leest zie je dat er een extra accu, een bureau lader én een tasje bij zitten. Wie had dat nou verwacht van Nokia. Nu nog een keer een datakabel

• Uw Nokia 8800-telefoon
• Twee batterijen BL-5X
• Lader ACP-12
• Bureaustandaard DT-8
• Hoofdtelefoon met snoer HS-15
• Draagtasje CP-35
• Gebruikershandleiding
• Geschiedenisboekje
• Cd-rom

[ Voor 99% gewijzigd door wout-hugo op 12-05-2005 13:27 ]

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wout-hugo schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 13:25:
Als je de handleiding door leest zie je dat er een extra accu, een bureau lader én een tasje bij zitten. Wie had dat nou verwacht van Nokia. Nu nog een keer een datakabel

• Uw Nokia 8800-telefoon
• Twee batterijen BL-5X
• Lader ACP-12
• Bureaustandaard DT-8
• Hoofdtelefoon met snoer HS-15
• Draagtasje CP-35
• Gebruikershandleiding
• Geschiedenisboekje
• Cd-rom
Heb je wel iets aan een datakabel, hij heeft toch geen pop-port?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Laatst online: 25-01 12:49
Het leuke is ook nog dat als je zon telefoon van + €800 koopt, de meeste mensen zeggen oh leuke telefoon. Wat zit er allemaal op dan? Huh zo weinig? Wat kosste die dan? uhhh 800-1100 euro... Omg jij bent gek!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo'n telefoon koop je ook om z'n design.

750 is perfecte prijs, dan is die gelukkig niet gratis te krijgen zoals D500 en 6230i

Van mij hoeft die alleen maar te bellen en te sms'en, vind het zelfs jammer dat er een camera op zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
Maak daar maar gerust €900 van hoor. De genoemde prijs van €750 is exclusief BTW. Mocht je abo afgelopen zijn en je er dus een nieuwe bij nemen, dan gaat er voor een stevig 2 jaars abo zo'n €400 af en mag je dus nog €500 bijleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ_Latitude
ToFast schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 15:32:
[...] Wat zit er allemaal op dan? Huh zo weinig? [...]
Sommigen leren het ook nooit of lezen de rest van de thread niet...
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 15:27:
[...]
Heb je wel iets aan een datakabel, hij heeft toch geen pop-port?
Klopt, zit geen pop-port op de 8800, maar ik gok dat wout-hugo het meer algemeen bedoelde. Maar zijn er dan fabrikanten die standaard een datakabel bij hun telefoon doen? Ben er zelf nooit een tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
CJ_Latitude schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 09:42:
[...]

Sommigen lezen het bericht niet goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag een inkoop actie van de nokia 8800, voor 350,- euro, maar dat is zo laag, dat kan gewoon niet. Zie www.inkoopactie.net.

Edit, laat maar zitten, topic is alweer weggehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CJ_Latitude schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 09:42:
[...]

[...]

Klopt, zit geen pop-port op de 8800, maar ik gok dat wout-hugo het meer algemeen bedoelde. Maar zijn er dan fabrikanten die standaard een datakabel bij hun telefoon doen? Ben er zelf nooit een tegengekomen.
Bij nagenoeg alle nokia's na de 6600 zat de dsu-kabel. De 6600 had ook geen pop-port.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Laatst online: 20:10
Ik volg dit topic al een tijdje (gebanned), ken de handleiding van voor naar achter uit m'n hoofd en WIL dit toestel gewoon.

Wat ik mij nu afvraag of er al mensen zijn die mij kunnen vertellen wanneer hij uitkomt en wat hij in combinatie met een abbonement gaat kosten. Overigens was ik bij Vodafone CityPoint Groningen, en daar had de manager het erover dat het wellicht een Vodafone UMTS toestel ging worden?! Ligt het aan mij of... :X

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hercul3s
_Brake_ schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 14:31:
Ik volg dit topic al een tijdje (gebanned), ken de handleiding van voor naar achter uit m'n hoofd en WIL dit toestel gewoon.

Wat ik mij nu afvraag of er al mensen zijn die mij kunnen vertellen wanneer hij uitkomt en wat hij in combinatie met een abbonement gaat kosten. Overigens was ik bij Vodafone CityPoint Groningen, en daar had de manager het erover dat het wellicht een Vodafone UMTS toestel ging worden?! Ligt het aan mij of... :X
Hmm, winkel verkopers zeggen soms ook maar 'iets' om niet dom over te komen heb ik het gevoel. De 8800 heeft volgens de specs geen UMTS, dus hoe hij dat toestel als UMTS toestel wil weet ik niet maar volgens mij maakt hij een fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Ik heb vernomen dat de inkoopprijs €653 ex BTW bedraagt. Levertijd is nog steeds niet bekend, en in combinatie met een Hi50 2-jarig zal hij ongeveer €250 moeten gaan kosten. :) Niemand hier met (meer intern) nieuws?

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ_Latitude
Ik heb van een persoon die bij de BelCompany werkt vernomen dat hij eind volgende maand (eind juni dus) daar in de winkel ligt tegen een losse verkoopprijs van € 950,-. Wel flink dus :)

Ook leuk: heb ook een flink aantal mensen horen zeggen dat 'ie niet zo zou verkopen. Nou, in die ene BC-shop hebben ze al 20 voorinschrijvingen liggen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:32
ik wil em ook hebben. Mijn abonnement loopt echter 23 mei al af.
Weet iemand of m'n abbo dan stilzwijgend weer verlengt wordt met een jaar? Of werkt dat anders?

Heb een 1-jarig T-Mobile Relax 400 abbo

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
Qosmic schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 11:45:
ik wil em ook hebben. Mijn abonnement loopt echter 23 mei al af.
Weet iemand of m'n abbo dan stilzwijgend weer verlengt wordt met een jaar? Of werkt dat anders?

Heb een 1-jarig T-Mobile Relax 400 abbo
Je abonnement wordt niet stilzwijgend verlengd met een jaar maar steeds met een opzegtermijn van 3 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaoske
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-08 08:51

Gaoske

Moddicted...

_/-\o_ Ik ben blij dat ik hem al besteld heb, damm wat issie mooi :9~ :*)

Het filmpje op de site van nokia is ook erg "lekkermakend"...

BTW, Bij Nokia hebben ze ontdekt dat hun handleiding is uitgelekt, btje jammer dat ze hem hebben verplaatst/verwijderd...

[ Voor 34% gewijzigd door Gaoske op 21-05-2005 23:49 ]

M'n hobby PC'tje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

waar heb je de telefoon besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hercul3s
Gaoske schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 23:48:
_/-\o_ Ik ben blij dat ik hem al besteld heb, damm wat issie mooi :9~ :*)

Het filmpje op de site van nokia is ook erg "lekkermakend"...

BTW, Bij Nokia hebben ze ontdekt dat hun handleiding is uitgelekt, btje jammer dat ze hem hebben verplaatst/verwijderd...
:9~ :9~ :9~ Waar, en voor hoeveel met welk abo? 'Enlighten us' _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaoske
  • Laatst online: 30-08 08:51

Gaoske

Moddicted...

Ik weet nog niet zeker met welk abonnement, maar het zal een vodafone 2 jaar worden. De hoogte weet ik nog niet zeker, is beetje afhankelijk van de prijs. Winkel is een grote keten. Wel misschien iets duurder dan de internetwinkels, maar een van de medewerker is een vriend van me dus ben zeker van goede service in geval van garantie of verzekering. De prijs weet ik ook nog niet. Ik weet dat zij voor het personeel ook al een aantal toestellen hebben besteld, dus ze zitten er behoorlijk bovenop om de tels zo snel mogelijk te hebben.

Ideaal, zonder te vragen informeren ze bijna dagelijks naar de leverdatum...

M'n hobby PC'tje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-08 16:44

cky

_Brake_ schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 16:55:
Ik heb vernomen dat de inkoopprijs €653 ex BTW bedraagt. Levertijd is nog steeds niet bekend, en in combinatie met een Hi50 2-jarig zal hij ongeveer €250 moeten gaan kosten. :) Niemand hier met (meer intern) nieuws?
250 wel een beetje goedkoop jammer genoeg, hoe exclusiver hoe beter, maar dit gaat nagenoeg niet meer met nieuwe toestellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Mwah, een HI50 abo en dan ook nog 2 jaar zou ik niet vrolijk van worden. Kortom, dat je dan rond de 250 zit kan ik me wel voorstellen, al begrijp ik dat het mooi zou zijn als het exclusief bleef ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hercul3s
Gaoske schreef op zondag 22 mei 2005 @ 19:32:
Ik weet nog niet zeker met welk abonnement, maar het zal een vodafone 2 jaar worden. De hoogte weet ik nog niet zeker, is beetje afhankelijk van de prijs. Winkel is een grote keten. Wel misschien iets duurder dan de internetwinkels, maar een van de medewerker is een vriend van me dus ben zeker van goede service in geval van garantie of verzekering. De prijs weet ik ook nog niet. Ik weet dat zij voor het personeel ook al een aantal toestellen hebben besteld, dus ze zitten er behoorlijk bovenop om de tels zo snel mogelijk te hebben.

Ideaal, zonder te vragen informeren ze bijna dagelijks naar de leverdatum...
Zo to horen zijn er dus al heel wat mensen die em gaan kopen, straks is hij niet meer exclusief ;). Ik heb zelf onlangs een 'good old' 8850 gekocht, en ben nu helemaal verkocht eraan, zo mooi! De 8800 lijkt me ook een geweldige telefoon, zoveel stijl :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi! Heeft iemand die handleiding van de 8800 toevallig opgeslagen?
Alvast bedankt!!

Bedankt voor het toezenden (kreeg binnen 5sec een reactie, top!!)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 17:50:
Hoi! Heeft iemand die handleiding van de 8800 toevallig opgeslagen? Zo ja, wie wil hem mailen naar gkade@home.nl?

Alvast bedankt!!
Check your mailbox, succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 17:57:
[...]

Check your mailbox, succes
Heb hem bedankt

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2005 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
www.arti-fex.nl/Nokia_8800_UG_nl.pdf

Hier staat hij (tijdelijk) gemirrord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

Er zijn nog mensen die hem TE weinig specificatie's vind hebben. Maar ik vind hem precies goed. Want het blijft een TELEFOON!!!...Maar ik heb onlangs een gloednieuwe 8850 gold. Blijf de mooiste gsm ooit gemaakt. De SX1 heb ik daarvoor de rug toe gekeerd. Ook z'n ding waarmee je alles mee kunt :9
:)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij was de leverdatum 1 juni maar lees nu dat hij nu in juli op de markt komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 18:29:
Volgens mij was de leverdatum 1 juni maar lees nu dat hij nu in juli op de markt komt.
Nokia kennende is dit vrij normaal :)

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
En ik heb zojuist weer uit een, waarschijnlijk vrij betrouwbare, bron vernomen dat het week 24 wordt.

13 juni 2005 t/m 19 juni 2005 dus! \o/ Hopen dat dit de juiste datum/week is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil je je betrouwbare bron ook delen? ;)

Ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik vrees (uit ervaring met Nokia) toch dat het eerder midden juli zal worden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 23:41:
Wil je je betrouwbare bron ook delen? ;)

Ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik vrees (uit ervaring met Nokia) toch dat het eerder midden juli zal worden :'(
Uit ervaring vrees ik ook het ergste :'(

Bron is iemand die in de telecom zit. Heeft deze datum geloof ik van een importeur! Morgen spreek ik hem weer en zal ik es verder vragen, keej?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8910i heb ik nu nog, in de praktijk bel en sms je er alleen maar mee, net zoals 90% van alle andere bellers.
Die extra's zoals camera speel je meestal mee in de eerste paar weken, daarna nooit weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Helaas geen extra info van die gast vandaag :(

@RoBBy XL, ben ik met je eens. Ik was eerst van plan ook een 8910i te halen. Ik wilde eigenlijk alleen nog bellen en smsen. Nu kan ik ook MMSen en af en toe fotootje maken op 800x600, prima toch! Wat zeurt iedereen verder nog. Hij is Triband, wat verwacht je nog meer??!1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
  • Laatst online: 16:20
Ik heb 2 8910's (black en silver) en 8910i

Mensen met een 8910i gaan jullie deze aanschaffen?

Ik twijfel nog wat, vind hem wel mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

8910 -> geen triband. Anders wat dan ook mijn phone geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ_Latitude
okio schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 20:05:
Ik heb 2 8910's (black en silver) en 8910i

Mensen met een 8910i gaan jullie deze aanschaffen?

Ik twijfel nog wat, vind hem wel mooi
Ik heb een grijze 8910 en ik ga deze zeker weten wel aanschaffen. De 8910 vind ik een top telefoon, maar wat ik er jammer aan vind is ten eerste het schuifmechanisme: ijzeren palletjes over kunstof rails gaat enorm slijten natuurlijk. Hij doet het overigens nog steeds prima, maar dat is omdat ik 'm zelf af en toe weer strak buig. Ten tweede zou ik wel een toestel willen waarvan de sms-inbox wat sneller geladen wordt als er 30 of meer berichten in staan... Tenslotte toch nog enkele plastic onderdelen die gaan krassen (chromen achterplaatje bijvoorbeeld, is wel degelijk echt chroom, het plakt nl aan een magneet ;))

Ik heb niet echt veel specs nodig, maar wat op de 8800 zit is natuurlijk wel goed (EDGE, spraakbesturing zonder trainen (dacht ik iig), cameratje voor de lol). En daarna gelden natuurlijk de looks above all! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snellere sms-inbox heeft met je simkaart te maken niet met je telefoon...

Waarschijnlijk heb jij T-mobile of Orange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
En weer een extra 8800 site om ons geil te maken:

http://www.nokia8800.com/

Edit:
Op dit filmpje schuift het display weer weg, alsof het toetsenbord daar onder zit... Is dat makkelijker te renderen ofzo?! 8)7

Edit2:
Damn, geile ringtones / alarmtones :9~

Ik zeg, ga snel kijken op die site!!!

[ Voor 68% gewijzigd door _Brake_ op 30-05-2005 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
Nou qua specs is het wel errug leuk hoor, want de 8800 gaat ook AD2P ondersteunen zodat je met een Stereo Bluetooth Headset naar muziek kan luisteren. Nokia komt binnenkort met de HS-12W, waarschijnlijk met de intro van de 8800?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
http://phonearena.com/htmls/details.php?id=1217
Scheduled Availability2 Scheduled Availability2
N. America N. America
Q3
2005

Europe / Asia Europe / Asia
Q3
2005
NEEEEEEEEEEEEEEEE :'(

Dat soort berichten lees ik liever niet. Gelukkig staat niet (nog) niet op de Nokia sites... Iig USA en NL niet.

Edit:
Geloof niet dat deze foto al ergens stond:

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.nl/pics/phones/phone_models/enhancements/popups/dt_8_8800_popup.jpg

Die blauwe ring onderaan licht dus op naar de status van de batterij(en). Ja, de tweede batterij kun je er ook meteen los in opladen :) :)

[ Voor 30% gewijzigd door _Brake_ op 30-05-2005 21:33 . Reden: veel info te vinden :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneep
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-01-2024
Bij www.gsmbox.nl staat ie al bij de voorverkoop...de prijzen spreken voor zich :X

link:
http://www.gsmbox.nl/gsmb...t+Abonnement&toestelid=78

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Kneep schreef op maandag 30 mei 2005 @ 21:56:
Bij www.gsmbox.nl staat ie al bij de voorverkoop...de prijzen spreken voor zich :X

link:
http://www.gsmbox.nl/gsmb...t+Abonnement&toestelid=78
Ik hoop dat ze érg duur uitvallen hiermee!

Al meer shops die ze in de voorverkoop gooien?

Edit:
Mja, het is en blijft een vrij duur toestel op zich :D Ook icm abbo 2 jarig :D

Weer een minder bericht:
http://www.gsm.nl/frm/frmMain.php?iMenu_id=513
Nokia 8800 december 2005

[ Voor 25% gewijzigd door _Brake_ op 30-05-2005 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8910i kwam ook kwartaal later dan op site stond

Release 8800 pas in September....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Dat is idd een 'minder' bericht :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ_Latitude
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 19:04:
Snellere sms-inbox heeft met je simkaart te maken niet met je telefoon...

Waarschijnlijk heb jij T-mobile of Orange.
Ik heb Debitel (Telfort netwerk) en als ik het kaartje in een andere telefoon doe (SE T105) dan laad de inbox NOG langzamer. Volgens mij ligt het dus wel degelijk aan de telefoon, in ieder geval ook.

Prijzen zijn wel hoog ja. Maar wel lief dat je met een 1-jarig T-Mobile Sim-Only abonnement minder hoeft bij te leggen dan met een 2-jarig abonnement 8)7

Nog even wachten dan.. (en sparen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Hij loopt al een kwartaal achter hé... Zou eerste kwartaal 2005 zijn, is al naar tweede kwartaal verplaatst... Niemand met interne bronnen ofzo? RoBBy XL hoe kom jij aan september?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Brake_ schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 12:48:
Hij loopt al een kwartaal achter hé... Zou eerste kwartaal 2005 zijn, is al naar tweede kwartaal verplaatst... Niemand met interne bronnen ofzo? RoBBy XL hoe kom jij aan september?!
Hij staat gepland voor week 24 in Duitsland in Engeland voor 1 juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 14:58:
[...]

Die datum heb ik ook voor NL doorgekregen dus :) Hopen dat het doorgaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ_Latitude
Ze zijn er weer: de ogenschijnlijk veel te goedkope en daarom ook foutieve aanbiedingen: :)

http://www.gsmweb.nl/forms/vf005.htm
http://www.gsmweb.nl/forms/tmverl005.htm

Maar hier dan:
Wel echt, en best wel aantrekkelijk, als je zoveel belt:

2-jarig T-Mobile € 32,50, telefoon: € 250 http://www.gsmstore.nl/be...2CA97690A7D22-00C75F25%7D

2-jarig Debitel 210 (€ 27,50 p/m), telefoon: € 300 http://www.gsmstore.nl/be...0E2CA976B4911D2-00C66982} <== niet meer geldig

Als ze nu al zulke aanbiedingen doen, dan wordt het nog leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 19:56

Polycom

Poes van goud

Mijn abbonoment loopt over 3 maanden af; het 'leuke' bij orange is dat je niet met een jaar kan verlengen maar met 2 jaar.. anders moet je stoppen en weer een nieuwe een jaar abbo afsluiten (zucht wat een vage gasten)

Die telefoon ziet er zeker goed uit, een camera mp3 tones etc hoef ik dr echt niet op te hebben.. ik vind dat staal zeer mooi staan en hij is lekker klein :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CJ_Latitude schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 17:37:
Ze zijn er weer: de ogenschijnlijk veel te goedkope en daarom ook foutieve aanbiedingen: :)

http://www.gsmweb.nl/forms/vf005.htm
http://www.gsmweb.nl/forms/tmverl005.htm

Maar hier dan:
Wel echt, en best wel aantrekkelijk, als je zoveel belt:

2-jarig T-Mobile € 32,50, telefoon: € 250 http://www.gsmstore.nl/be...2CA97690A7D22-00C75F25%7D

2-jarig Debitel 210 (€ 27,50 p/m), telefoon: € 300 http://www.gsmstore.nl/be...0E2CA976B4911D2-00C66982} <== niet meer geldig

Als je die van gsmweb afsluit moeten ze hem toch leveren voor dat bedrag? Contract is toch contract?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ_Latitude
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 18:08:
[...]
Als je die van gsmweb afsluit moeten ze hem toch leveren voor dat bedrag? Contract is toch contract?
Kweet niet precies hoe dat gaat. Heb wel gehoord dat dit soort dingen wel vaker voorkomen en dat de klant dan meeltje terugkrijgt dat de aanvraag niet wordt geaccepteerd omdat het fout op de site stond of een andere technische reden. Je ziet hier ook dat er ook '[an error occured while processing this directive]' staat. Afschuiven op technische fout wordt het vast. Maar ik weet niet hoe het 'juridisch' gezien zit.

[ Voor 3% gewijzigd door CJ_Latitude op 31-05-2005 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hercul3s
_Brake_ schreef op maandag 30 mei 2005 @ 21:11:
En weer een extra 8800 site om ons geil te maken:

http://www.nokia8800.com/

Edit:
Op dit filmpje schuift het display weer weg, alsof het toetsenbord daar onder zit... Is dat makkelijker te renderen ofzo?! 8)7

Edit2:
Damn, geile ringtones / alarmtones :9~

Ik zeg, ga snel kijken op die site!!!
... ik WIL deze hebben, hij is zoooo mooi! :9~

* Hercul3s wil bij Nokia gaan werken en tester zijn voor dit soort modellen! :*)

Ontopic:

Jammer dat de release date inderdaad steeds wat veranderd, maar wel leuk dat de internetwinkels nu beginnen met de telefoon 'echt' opnemen in hun assortiment met waarschijnlijk goede
(als in correcte ;)) prijzen.

[ Voor 3% gewijzigd door Hercul3s op 31-05-2005 19:08 . Reden: Typfoutjes... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 19:56

Polycom

Poes van goud

Echt een super mooie telefoon..

nieuw prijs is alleen 750 euro :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Pu_Dy schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 20:11:
Echt een super mooie telefoon..

nieuw prijs is alleen 750 euro :(
En vanwaar deze info die overal in het topic te vinden is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-08 16:44

cky

[b][message=23493937,noline]CJ_Latitude schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 17:37

wel leuk ook dat deze aanbieding voor 27 mei bij hun binnen moest zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 14:58:
[...]

Engeland verschoven naar week 24 en volgens belcompany half juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 11:37:
[...]

Engeland verschoven naar week 24, Duitsland vanaf 13-6 en volgens belcompany half juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

interessant zo'n threat over het feit of hij nou in week 22, 23 24, september of met kerst komt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 09:35:
[...]

interessant zo'n threat over het feit of hij nou in week 22, 23 24, september of met kerst komt.....
Voor jou niet voor anderen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

kom net terug van de phonehouse in arnhem, daar zeiden ze dat de 8800 pas midden juli leverbaar zou worden. Maar eerder op de site van de phonehouse stond 2e kwartaal. Inmiddels staat er op de site 3e kwartaal :?.
Link: http://www.phonehouse.nl/...fh?subpagina=Nokia%208800

Maar goed dat is dan nog even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ_Latitude
GSM.nl:

Nokia 8800 i.c.m. 2-jarig Debitel op het Vodafone of KPN netwerk, € 20,- p/m, toestel: € 279,-

Best netjes al! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
  • Laatst online: 16:20
Nokia 8800 december 2005

Dit staat op gsm.nl

Dat zou een ramp zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind het maar een lelijk toestel, de 8910 is nog steeds het meest mooiste ontwerp van de 8000 serie.
hoewel mijn zwarte V3 er ook wel lekker uitziet
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.