8910 heeft gewoon geen behoorlijke specs. Ziet er idd mooi uit, maar triband hoort bij een beetje zakelijke telefoon
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 21:44
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Verwijderd
die V3 van mij is zelfs quad band, maar hoe vaak heb je dat nou echt nodig? ik ga 1 x in het jaar naar het buitenland dus heb ik eigelijks zelfs genoeg aan singleband of hoe zoiets ook mag heten,
ik vind trouwens ook niet dat je de 8000 series 'zakelijk' mag noemen,
dat de telefoons er superslick uitzien en een hoog prijskaartje hebben maken ze nog niet automatisch geschikt voor de zakelijke markt, integendeel, ik denk eerder dat ze bedoeld zijn voor hippe/trendy mensen (of die dat tenminste proberen te zijn) die zich willen onderscheiden met een geil gevormd toestelletje bij een zakelijke telefoon denk ik eerder aan de 9000 serie van nokia of bijvoorbeeld de smartphones.
The fugitive
on the run..
dat de telefoons er superslick uitzien en een hoog prijskaartje hebben maken ze nog niet automatisch geschikt voor de zakelijke markt, integendeel, ik denk eerder dat ze bedoeld zijn voor hippe/trendy mensen (of die dat tenminste proberen te zijn) die zich willen onderscheiden met een geil gevormd toestelletje bij een zakelijke telefoon denk ik eerder aan de 9000 serie van nokia of bijvoorbeeld de smartphones.
The fugitive
on the run..
- We Are Borg
Beetje kortaf, maar ook mijn eerste reactie
Tsja, no offence, maar er zijn mensen die vaker naar het buitenland gaan of moeten en dan zit je toch echt met je handen in de haren als je geen triband (of quad band in jouw gevalVerwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 22:20:
die V3 van mij is zelfs quad band, maar hoe vaak heb je dat nou echt nodig? ik ga 1 x in het jaar naar het buitenland dus heb ik eigelijks zelfs genoeg aan singleband of hoe zoiets ook mag heten,
The fugitive
on the run..
quadband is btw niks anders dan triband + UMTS ondersteuning...

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Verwijderd
Volgens mij ondersteunt niet elk quadbandtoetsel ook UMTS_Brake_ schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 13:19:
niet helemaal. quadband kan ook zijn:_Brake_ schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 13:19:
ondersteuning voor de GSM 850/900/1800/1900 netwerken.
true, hier doelde ik echter niet op!Metten schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 13:43:
[...]
niet helemaal. quadband kan ook zijn:
ondersteuning voor de GSM 850/900/1800/1900 netwerken.
nee? moet je es kijken hoevaak phoneshops dat zo noemenVerwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 18:22:
Quad-band heeft zelfs niks met UMTS te maken
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
- We Are Borg
Sinds wanneer zeggen phoneshops alleen de waarheid_Brake_ schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 21:39:
[...]
true, hier doelde ik echter niet op!
[...]
nee? moet je es kijken hoevaak phoneshops dat zo noemen
Verwijderd
Phoneshops zeggen wel meer_Brake_ schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 21:39:
[...]
true, hier doelde ik echter niet op!
[...]
nee? moet je es kijken hoevaak phoneshops dat zo noemen
Verwijderd
Ik was laatst bij de Nokia store in Amsterdam. Die medewerker vertelde me dat het waarschijnlijk eind juli zou worden. De prijs zou volgens hem rond de € 650 - € 700,- liggen (incl. BTW)
Ik heb nu ook de Moto V3 Black, super telefoon.. Hiervoor had ik een zwarte 8910i (twee keer) die heb ik bijna 2 jaar gebruikt
Maar ik kan niet wachten op de 8800!!
Even iets anders; weet iemand of deze telefoon (t.z.t.) ook in het zwart gaat uitkomen???
Want eerlijk gezegd, zou deze telefoon in het zwart nog mooier zijn imo. En het zou me niet verbazen, want zo ging het natuurlijk ook bij de 8910 en bij de V3.
Eerst alle grijzen verkopen, als de verkopen dan stabiliseren snel een zwarte introduceren om de verkopen weer te stimuleren. Dan wacht ik eerlijk gezegd liever op de zwarte.
Pr1nZy
Ik heb nu ook de Moto V3 Black, super telefoon.. Hiervoor had ik een zwarte 8910i (twee keer) die heb ik bijna 2 jaar gebruikt
Even iets anders; weet iemand of deze telefoon (t.z.t.) ook in het zwart gaat uitkomen???
Want eerlijk gezegd, zou deze telefoon in het zwart nog mooier zijn imo. En het zou me niet verbazen, want zo ging het natuurlijk ook bij de 8910 en bij de V3.
Eerst alle grijzen verkopen, als de verkopen dan stabiliseren snel een zwarte introduceren om de verkopen weer te stimuleren. Dan wacht ik eerlijk gezegd liever op de zwarte.
Pr1nZy
- We Are Borg
Pr1nZy: ik zou ook graag een black edition willen zien. Vraag het nokia zou ik zo zeggen 
edit:
Omdat je nee hebt, en ja kunt krijgen:Je vraag is verstuurd. Iemand van ons klantendienstteam zal zo snel mogelijk reageren.
Bedankt voor je tijd om ons te schrijven.
Verder naar:
[ Voor 56% gewijzigd door We Are Borg op 06-06-2005 13:29 ]
Op www.2call.nl staat hij ook: Leverbaar vanaf Juni/Juli!
Hij is wel redelijk duur i.c.m. een abbonement (rond de €200/€300 of soms €400)
Hij is wel redelijk duur i.c.m. een abbonement (rond de €200/€300 of soms €400)
Verwijderd
Hij staat trouwens te koop op eBay 
Deze verkopers hebben 'm echt in stock en zijn volgens hun feedback(score) best betrouwbaar.
Ik wacht er sowieso mee tot eind juli, omdat ik dan pas mijn abo kan verlengen..
Maar voor de beter bedeelden onder ons die niet kunnen wachten en zo een € 870,- te besteden hebben... kom naar beneden en sla je slag!!!
- $ 1029,- (incl. shipping + Manufacturer's International Warranty)
- $ 1024,- (incl. shipping) zonder garantie
- $ 1029,- (incl. shipping) zonder garantie
Deze verkopers hebben 'm echt in stock en zijn volgens hun feedback(score) best betrouwbaar.
Ik wacht er sowieso mee tot eind juli, omdat ik dan pas mijn abo kan verlengen..

Maar voor de beter bedeelden onder ons die niet kunnen wachten en zo een € 870,- te besteden hebben... kom naar beneden en sla je slag!!!
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2005 21:54 ]
EINDELIJK is week 24 aangebroken! \o/
Wie heeft er al meer info?
Wie heeft er al meer info?
volgens de mensen van GSMTrack is het deze week de waarheid........Smartphoneshop.nl zegt dat het de 20ste wordt......afwachten dus wie gelijk heeft.....kan niet wachten.....
voor mensen die geintereseerd zijn in meer plaatjes van de 8800 of de 8801 zoals ie in Amerika gaat heten........
http://www.howardforums.com/showthread.php?t=652424

ik kijk er niet graag naar.....wordt er jaloers van........
http://www.howardforums.com/showthread.php?t=652424
[ Voor 15% gewijzigd door Leviathan23 op 13-06-2005 15:48 ]
Hij is dus al uit!!!Leviathan22 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:33:
voor mensen die geintereseerd zijn in meer plaatjes van de 8800 of de 8801 zoals ie in Amerika gaat heten........
http://www.howardforums.com/showthread.php?t=652424![]()
![]()
Meestje plaatjes hebben bandwidth exceeded
Hij is uit in heel veel landen van oost-europa tot azië en amerika.....behalve natuurlijk NL.........de meeste foto's en reacties van mensen op deze site hebben hem gekocht via Ebay......dat wil ik dus niet gaan doen..........maar goed.....mooie plaatjes en geduld hebben....dat is wat wij moeten doen......_Brake_ schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:26:
[...]
Hij is dus al uit!!!
Meestje plaatjes hebben bandwidth exceeded
Verwijderd
ziet er echt super uit
maar is dit nou de zwarte versie? Of de zilvere versie?
ow ik zie het al de zilvere..maar komt er ook nog een zwarte versie uit?
het lijkt wel de zwarte, miscchien dat het komt door de lichtinval.
http://unkool.com/archives/2005/06/08/nokia-8800/
Verwijderd
Op de laatste foto kun je duidelijk zien dat het de gewone zilveren versie is. Over een een zwarte is volgens mij helemaal niks bekendVerwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 12:30:
ziet er echt super uit![]()
![]()
![]()
- We Are Borg
ik kan echt niet wachten....heb zelfs gsmtrack mijn home page gemaakt.....zodat ik elke minuut kan kijken of hij er al is!!
als iemand nu ff snel gaat emailen naar gsmtrack ofzo kijken of we een nieuw antwoord krijgen....van mij zullen ze nu wel een beetje gek worden......
als iemand nu ff snel gaat emailen naar gsmtrack ofzo kijken of we een nieuw antwoord krijgen....van mij zullen ze nu wel een beetje gek worden......
Had net de Belcompany nog aan de telefoon en die gast zei dat ie pas half augustus verwacht wordt
Daarp heb ik Vodafone gebeld en die zeggen dat ze nog aan het testen zijn met de 8800 en dat het nog wel even kan duren
Knap klote dat er geen duidelijke eenduidige berichtgeving is
Daarp heb ik Vodafone gebeld en die zeggen dat ze nog aan het testen zijn met de 8800 en dat het nog wel even kan duren
Ja man
BelCompany is een bagger bedrijfBierPul schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 20:54:
Had net de Belcompany nog aan de telefoon en die gast zei dat ie pas half augustus verwacht wordt![]()
Daarp heb ik Vodafone gebeld en die zeggen dat ze nog aan het testen zijn met de 8800 en dat het nog wel even kan duren![]()

ik blijf erbij dat het een deze weken zover is......
[ Voor 4% gewijzigd door Leviathan23 op 14-06-2005 21:18 ]
volgens expansys komt hij over 4 dagen.....dus ff meerekenen allemaal......zaterdag dus......zal mij benieuwen.....plus dan komt de schatting van smartphoneshop.nl toch uit......
hier kan je het zien hoelang het duurt......
http://www.expansys.nl/product.asp?code=121008
- We Are Borg
Hopelijk hebben de andere shops dan ook deze phone gelijk op voorraad, want €884.95 is wel aan de hoge kant. 750 incl btw kom je in meerdere shops tegen als prijskaartje
Je moet hem ook zeker niet bij Expansys halen......de andere shops komen inderdaad met prijzen zoals €749,- incl. BTW.......daar ga ook ik vanuit.....We Are Borg schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 09:18:
Hopelijk hebben de andere shops dan ook deze phone gelijk op voorraad, want €884.95 is wel aan de hoge kant. 750 incl btw kom je in meerdere shops tegen als prijskaartje
Verwijderd
En ook nog waarschijnlijk de Engelse versieWe Are Borg schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 09:18:
Het zal mij weinig interesseren wat voor een versie het is.....ik wil hem hebben.....en net of we met z'n allen geen Engels kunnen.......plus software is altijd up-te-daten........Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 11:21:
[...]
En ook nog waarschijnlijk de Engelse versie
Dat is de zelfde prijs als ze (Expansys) hier in Engeland vragen (£600/€900). Maar hier is het momenteel wel de goedkoopste aanbiederWe Are Borg schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 09:18:
Nokia levert de phones altijd met meerder talen (Europese versie), alleen de handleiding is land afhankelijk.Leviathan22 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 11:33:
[...]
Het zal mij weinig interesseren wat voor een versie het is.....ik wil hem hebben.....en net of we met z'n allen geen Engels kunnen.......plus software is altijd up-te-daten........
[ Voor 3% gewijzigd door JoetjeF op 15-06-2005 11:40 ]
ik weet niet of mensen er in geinteresseerd zijn........maar hier kan je een (kort) filmpje vinden van de Nokia 8800.....ik vond het super om te zien.......goed kort omschreven......
http://www.howardchui.com...&op=viewarticle&artid=192
Handleidingen vind ik niet belangrijk.....ik vind alles wel.......kan niet veel fout gaan.......
mij maakt het steeds minder uit wat voor eentje het wordt......zolang ik hem maar heb.....en toch heb ik nog hoop voor deze week......
ps. hebben mensen al contact gehad met enkele webshops?? en wat zegt men??
http://www.howardchui.com...&op=viewarticle&artid=192
Handleidingen vind ik niet belangrijk.....ik vind alles wel.......kan niet veel fout gaan.......
mij maakt het steeds minder uit wat voor eentje het wordt......zolang ik hem maar heb.....en toch heb ik nog hoop voor deze week......
ps. hebben mensen al contact gehad met enkele webshops?? en wat zegt men??
[ Voor 8% gewijzigd door Leviathan23 op 15-06-2005 16:26 ]
- We Are Borg
nokia zegt dat als je wilt weten of er een zwarte versie uitkomt, dat je maar naar een servicepunt moet mailen/bellen 
Thanks voor het filmpje, best grappig

Servicepunten weten niks.....als je ze belt moeten ze eerst opnemenWe Are Borg schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 18:02:
nokia zegt dat als je wilt weten of er een zwarte versie uitkomt, dat je maar naar een servicepunt moet mailen/bellen

verder geven hun alleen maar oplossingen voor software problemen en je kan er je garantie opeisen......meer doen ze niet........
Zelf denk ik niet dat de zwarte nog komt.....zo een toestel moet je één keer goed aan de man brengen en niet in tweevoud....lijkt me een te dure grap....maar goed we hebben gekkere dingen gezien......
Ik zit zo hard te wachten tot iemand hier loopt te schreeuwen
IK HEB HEM IK HEB HEM IK HEB HEM !!!!111honderdelf!!1
IK HEB HEM IK HEB HEM IK HEB HEM !!!!111honderdelf!!1
Verwijderd
Software Update? Voor zoveel geld mag Nokia wel een toestel leveren wat goed uitgetest is. De eerste update is dan pas over een jaar of zo nodig en zal dus ook niet eerder beschikbaar zijn.Leviathan22 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 11:33:
[...]
Het zal mij weinig interesseren wat voor een versie het is.....ik wil hem hebben.....en net of we met z'n allen geen Engels kunnen.......plus software is altijd up-te-daten........
ik kreeg vorige keer een Nokia 6230 NL toestel met een software fout waarmee het niet mogelijk was berichten te verwijderen en/of te ontvangen.....dat was dus ook een afgetest toestel.....notVerwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 22:40:
[...]
Software Update? Voor zoveel geld mag Nokia wel een toestel leveren wat goed uitgetest is. De eerste update is dan pas over een jaar of zo nodig en zal dus ook niet eerder beschikbaar zijn.

Inderdaad mag voor het geld zeker een goed getest product zijn maar toch is dat meestal wel zo met Nokia.......meningen verschillen......
maar goed.....laten we het over de nieuwe Nokia 8800 hebben......ik kan niet wachten en van mijn part is het een import....uit China als het maar Engels erop heeft......show me the 8800
[ Voor 9% gewijzigd door Leviathan23 op 16-06-2005 00:21 ]
Verwijderd
.Leviathan22 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 00:20:
[...]
ik kreeg vorige keer een Nokia 6230 NL toestel met een software fout waarmee het niet mogelijk was berichten te verwijderen en/of te ontvangen.....dat was dus ook een afgetest toestel.....not![]()
Inderdaad mag voor het geld zeker een goed getest product zijn maar toch is dat meestal wel zo met Nokia.......meningen verschillen......
maar goed.....laten we het over de nieuwe Nokia 8800 hebben......ik kan niet wachten en van mijn part is het een import....uit China als het maar Engels erop heeft......show me the 8800![]()
Als je zo met smacht zit te wachten op een mobieltje bestel je hem toch bij Worldex-online. Deze jongens hebben meestal als eerste de nieuwste toestellen. Je betaalt welliswaar de hoofdprijs maar je hebt wel een primeur. Voor de 8800 vragen ze nu 1199$ (ex verzendkosten en tax)
ps: in Engeland is de levering minimaal een week uitgesteld (naar 24 juni) volgens de websites aldaar
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2005 07:56 ]
Ik zit zeker met smacht te wachten.....maar je zegt het goed.....wachten.....totdat ze ze in een NL webshop of anders een NL winkel hebben.....geen zin in zo een ebay achtige dingen......van die testtoestellen of gejatte.....ik wacht lekker op de usual webstores......gsmtrack is altijd supersnel en superbetrouwbaar, tenminste dat is mijn mening.....Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 07:54:
[...]
.
Als je zo met smacht zit te wachten op een mobieltje bestel je hem toch bij Worldex-online. Deze jongens hebben meestal als eerste de nieuwste toestellen. Je betaalt welliswaar de hoofdprijs maar je hebt wel een primeur. Voor de 8800 vragen ze nu 1199$ (ex verzendkosten en tax)
ps: in Engeland is de levering minimaal een week uitgesteld (naar 24 juni) volgens de websites aldaar
Ik heb net Vodafone aan de lijn gehad (hier in Engeland dus) en zij zeggen dat ze het pas op 7 july in het assortiment krijgen.Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 07:54:
Maar ja, gaat dat niet altijd zo. Vertraging, vertraging etc....
@vvvv Gaaf, erg uitgereid inderdaad. Maar ja, it's all about the looks
[ Voor 19% gewijzigd door JoetjeF op 16-06-2005 17:25 ]
Verwijderd
Er staat een review online : http://www.mobile-review.com/review/nokia-8800-en.shtml
Is erg uitgebreid en heeft veel foto's. Deze telefoon heeft trouwens geen stereo output
Is erg uitgebreid en heeft veel foto's. Deze telefoon heeft trouwens geen stereo output

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2005 17:10 ]
Bedoel je dat er geen stereo speakers in zitten? Er zit wel AD2P in, voor een stereo Bluetooth headset.Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 17:08:
Er staat een review online : http://www.mobile-review.com/review/nokia-8800-en.shtml
Verwijderd
Er zit geen pop poort in. Alleen een mono uitgang. Er is inderdaad een stereo bluetooth headset, maar daar kun je geen radio mee luisteren, alleen mp3. Maar aangezien hij maar 64mb heeft is dit te verwaarlozen.Le0032 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 18:09:
[...]
Bedoel je dat er geen stereo speakers in zitten? Er zit wel AD2P in, voor een stereo Bluetooth headset.
7 juli hoe kan dat nou.......terwijl mensen in de UK er al mee lopen.....en gekocht hebben in UK stores.......je bedoeld dat het dan weer op voorraad is.........dat lijkt mijn logischer......JoetjeF schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 16:45:
[...]
Ik heb net Vodafone aan de lijn gehad (hier in Engeland dus) en zij zeggen dat ze het pas op 7 july in het assortiment krijgen.
Maar ja, gaat dat niet altijd zo. Vertraging, vertraging etc....
@vvvv Gaaf, erg uitgereid inderdaad. Maar ja, it's all about the looks
als je nu op deze link klikt staat er dat hij op zondag 3 juli a.s. uitkomt al je bij de amerikaanse site kijkt staat er zelfs dat hij nog later komt....Leviathan22 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:28:
volgens expansys komt hij over 4 dagen.....dus ff meerekenen allemaal......zaterdag dus......zal mij benieuwen.....plus dan komt de schatting van smartphoneshop.nl toch uit......
[ Voor 6% gewijzigd door Leviathan23 op 16-06-2005 20:54 ]
Verwijderd
Worldex-online is zeker geen ebay-achtige verkoop. Het is de grootste webwinkel in mobieltjes van Amerika.Leviathan22 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 10:42:
[...]
Ik zit zeker met smacht te wachten.....maar je zegt het goed.....wachten.....totdat ze ze in een NL webshop of anders een NL winkel hebben.....geen zin in zo een ebay achtige dingen......van die testtoestellen of gejatte.....ik wacht lekker op de usual webstores......gsmtrack is altijd supersnel en superbetrouwbaar, tenminste dat is mijn mening.....
Verwijderd
Vanmiddag Aabeco aan de lijn gehad: ook die hebben de laatste informatie gekregen dat het week 27 zou worden (op zijn vroegst) en dan nog maar zo 1 of 2 mobieltjes per winkelLeviathan22 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 20:52:
[...]
als je nu op deze link klikt staat er dat hij op zondag 3 juli a.s. uitkomt al je bij de amerikaanse site kijkt staat er zelfs dat hij nog later komt........weer uitgesteld....op deze site tenminste.....wordt een beetje gefrusteerd ervan.......heb ik al 4 weken geleden mijn S700i verkocht om de Nokia 8800 te kopen......en nu....wekenlang wachten....bah haat wachten
Verwijderd
ik was even aan het surfen kwam de volgende tegen:
http://www.gsmshop.nl/sho...?c=17&s=60&so=name&p=2406
leverbaar vanaf week 26, dus nog 2 weken wachten
Ik hoop dat de 8800 zo snel mogelijk leverbaar zal zijn.
Ik kan niet meer wachten.
http://www.gsmshop.nl/sho...?c=17&s=60&so=name&p=2406
leverbaar vanaf week 26, dus nog 2 weken wachten
Ik hoop dat de 8800 zo snel mogelijk leverbaar zal zijn.
heb net bericht terug van MobilePlaza.nl hier een quote:
ik zie het steeds erger in............
blijven hopen en opletten!
ik huil al een beetjeWe hadden een lever datum van nokia ontvangen maar nokia heeft deze datum uitgesteld zonder een reden op te geven! we hopen de 8800 binnen nu en 2 maanden te ontvangen!
als ze uitkomen dan zijn wij 1 van de eerste die de 8800 mogen/ kunnen leveren!
ik zie het steeds erger in............
blijven hopen en opletten!
neem aan dat je toch wel gewoon radio in stereo kunt luisteren via de meegeleverde headset?!Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 19:09:
[...]
Er zit geen pop poort in. Alleen een mono uitgang. Er is inderdaad een stereo bluetooth headset, maar daar kun je geen radio mee luisteren, alleen mp3. Maar aangezien hij maar 64mb heeft is dit te verwaarlozen.
ik kan het me ook niet voorstellen.....anders bouw je toch geen FM Stereo radio in....of zie ik dat verkeerd.........??!!!cky schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 01:10:
[...]
neem aan dat je toch wel gewoon radio in stereo kunt luisteren via de meegeleverde headset?!
nieuwe week, nieuwe kansen.....ondanks het mooie weer toch maar blijven opletten!! Je weet maar nooit met die kille koude Finnen!
volgens verschillende webshops is het deze week raak.....de week van 20 t/m 27 juni........week 26 om precies te zijn!
even lekker verder in de zon nu.....
en wachten maar......
volgens verschillende webshops is het deze week raak.....de week van 20 t/m 27 juni........week 26 om precies te zijn!
even lekker verder in de zon nu.....
offtopic:
week 26 is van 27 juni t/m 3 juli
Ook ik heb gehoord dat het nu week 26 geworden is. Zijn er ook mensen die dagelijks (uurlijks

Verwijderd
Met regelmaat bel en mail ik naar de shops die (uit ervaring gebleken) meestal als eerste een nieuw toestel hebben, doch steeds meer hoor ik van uitstel tot half juli tot zelfs augustus. Word je dus niet vrolijker van._Brake_ schreef op maandag 20 juni 2005 @ 12:20:
offtopic:
Ook ik heb gehoord dat het nu week 26 geworden is. Zijn er ook mensen die dagelijks (uurlijks) de shops bijlangs surfen om te zien of hij uit is? Zo ja, hou ons dan ook een beetje up-to-date
dat hoor ik ook iedere keer.....maar hopen dat ze het mis hebben.......verder houd ik elke dag bijna elk uur het in de gaten......dus mocht ie komen dan weten jullie het ook gelijk.....nadat ik de mijne besteld heb natuurlijkVerwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 12:43:
[...]
Met regelmaat bel en mail ik naar de shops die (uit ervaring gebleken) meestal als eerste een nieuw toestel hebben, doch steeds meer hoor ik van uitstel tot half juli tot zelfs augustus. Word je dus niet vrolijker van.
ja door de warmte heb ik de weken door elkaar gehaald....boeiend

[ Voor 7% gewijzigd door Leviathan23 op 20-06-2005 13:12 ]
Verwijderd
Nee, dat kan dus nietcky schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 01:10:
[...]
neem aan dat je toch wel gewoon radio in stereo kunt luisteren via de meegeleverde headset?!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2005 19:42 ]
ja das mooi minder ja.....maar ja geen zin om nog meer dan een jaar te wachten....tegen die tijd verkoop ik de "gewone 8800" wel en koop een i...........erg jammer ja van de radio....maar ja daarvoor heb je mp3 spelers!Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 19:41:
[...]
Nee, dat kan dus nietde radio is mono(zelfde aansluiting als op een 8310/6510), dat kun je lezen in de review op mobile-review.com. Volgens deze site komt er ook een 8800i, met 1.3 MP camera, POP poort (voor stereo headset) en verwisselbaar geheugen.
Verwijderd
"The Nokia 8800i will distinguish from the original device in the colour solution (lacquer in a Dart Vader style)"
De gewilde zwarte versie dus.....
Ik ga toch voor de zilvere...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2005 20:08 ]
kijk dat is natuurlijk nog beter, maar breng die dan godverdomme ook gelijk uit, kan nu wel die 8800 gaan kopen i.c.m een 2 jarig abbo, maar als er dan na een half jaar die 8800i in de winkel ligt baal ik natuurlijk ook flinkVerwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 19:41:
[...]
Volgens deze site komt er ook een 8800i, met 1.3 MP camera, POP poort (voor stereo headset) en verwisselbaar geheugen.
Verwijderd
nee die 8800i schijnt echt pas een jaar na de release van de 8800 te komen...
maarja met een 2-jarig abbo blijft dat kut
maarja met een 2-jarig abbo blijft dat kut
Verwijderd
Heb het toestel vanmorgen ontvangen, mijn broer heeft het toestel in hong kong gekocht en ik heb er omgerekent 800 euro voor betaald en de vriend die hem meenam is niet gepakt bij de douane.
Supergaaf toestel menu is hetzelfde als de 6230i maar de kast erom heen is een plaatje.
Supergaaf toestel menu is hetzelfde als de 6230i maar de kast erom heen is een plaatje.
- We Are Borg
BronVerwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 20:08:
"The Nokia 8800i will distinguish from the original device in the colour solution (lacquer in a Dart Vader style)"
Het is hier in Bangkok een paradijs op gebied van mobiele telefonie! De 8800 is hier al uit en kost omgerekend zo'n 650 euro. Echt een prachtding hoor...
ja mensen......alles in het Oosten halen....flauw hoor....was al blij....dacht dat ze het hadden in NL....maar wel stoer......
Nu maar hopen dat ie snel komt hier......
wordt een beetje moe.......
Nu maar hopen dat ie snel komt hier......

http://www.mobile-review.com/review/nokia-8800-en.shtml
ergens onderaan.......bij de conclusie......
Je bedoelt deze quote:Leviathan22 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 10:06:
http://www.mobile-review.com/review/nokia-8800-en.shtml
ergens onderaan.......bij de conclusie......
The Nokia 8800i (let's consider all written below a malicious supposition only) will distinguish from the original device in the colour solution (lacquer in a Dart Wader style or, precisely, his mask, very pleasant and unordinary), a 1.23 MP camera, stereo output and the presence of a memory card (microSD most likely, though that is a question to discuss). The battery capacity will increase slightly, which will keep the same battery life approximately. All the other characteristics will be principally comparable (if not considering the presence of Wireless USB Storage principal).

[ Voor 47% gewijzigd door JoetjeF op 21-06-2005 10:32 ]
Dart Wader style, lol, cool 
Ik dacht dat Gaurav311 (staat bekend als Nokia insider binnen de Mobile-Review forums) het juist over een 8800i in goudkleur had maar toen was de 8800 pas net aangekondigd. Zwart zou juist wel weer een vette kleur zijn lijkt me.
Ik dacht dat Gaurav311 (staat bekend als Nokia insider binnen de Mobile-Review forums) het juist over een 8800i in goudkleur had maar toen was de 8800 pas net aangekondigd. Zwart zou juist wel weer een vette kleur zijn lijkt me.
[ Voor 17% gewijzigd door Eggy op 21-06-2005 10:59 ]
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
En heeft iemand al wat nieuws gehoord? Een leverdatum? Een email terug van een webshop? Iemand met inside news?
Heb Gami Telecom een email gestuurd.....gami is een Nokia Service Point bij mij in de buurt.....nog niks terug maar hun zouden het moeten weten toch?!! Afwachten maar......
Heb Gami Telecom een email gestuurd.....gami is een Nokia Service Point bij mij in de buurt.....nog niks terug maar hun zouden het moeten weten toch?!! Afwachten maar......
Verwijderd
Die zullen wel hetzelfde weten als alle ander NSP's: eind juli-begin augustusLeviathan22 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 22:18:
En heeft iemand al wat nieuws gehoord? Een leverdatum? Een email terug van een webshop? Iemand met inside news?
Wat Vodafone iig doet is ze testen wat het Vodafone Live gebeuren betreft.Leviathan22 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 21:17:
[...]Vodafone test ze voor eventueel ze met een simlock aan te bieden......verder is het onzin dat ze hem testen.....Nokia maakt heus wel telefoons die het doen
Dat moet goed zijn voordat ze hem als Live toestel willen releasen.
Software versies maken daar erg veel verschil in, en diverse software versies hebben het niet gehaald.
En wat Vodafone Live betreft : Er zit erg veel verschil tussen de diverse toestellen. Ook al zou je denken dat het op standaarden gebaseerd zou zijn. Sony Ericson heeft de nodige nukken bijvoorbeeld (vastlopers).
Abort, Retry, Quake ???
Ja ik stel voor dat je even een uitgebreide user review schrijft en veeeeeeeeeeeeeeeel foto's maakt!Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 01:39:
Heb het toestel vanmorgen ontvangen, mijn broer heeft het toestel in hong kong gekocht en ik heb er omgerekent 800 euro voor betaald en de vriend die hem meenam is niet gepakt bij de douane.
Supergaaf toestel menu is hetzelfde als de 6230i maar de kast erom heen is een plaatje.![]()
![]()
En filmpjes natuurlijk
http://www.imageshack.us/Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 14:21:
hoe kan ik foto's uploaden.
Nou bij Vodafone zeggen ze dat ze het de 8800 pas 7 juli binnen krijgen. Ik heb hier ook nog nergens op het web een aanbieder gezien die het wel kan leveren. Dus als je een tip hebtLeviathan22 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 19:46:
7 juli hoe kan dat nou.......terwijl mensen in de UK er al mee lopen.....en gekocht hebben in UK stores.......je bedoeld dat het dan weer op voorraad is.........dat lijkt mijn logischer......
Verwijderd
de 7e van welke maand? augustus, september??JoetjeF schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 14:45:
[...]
http://www.imageshack.us/
[...]
Nou bij Vodafone zeggen ze dat ze het de 8800 pas de 7e binnen krijgen. Ik heb hier ook nog nergens op het web een aanbieder gezien die het wel kan leveren. Dus als je een tip hebt
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 16:45:
de 7e van welke maand? augustus, september??
JoetjeF schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 14:45:
Nou bij Vodafone zeggen ze dat ze het de 8800 pas 7 juli binnen krijgen. Ik heb hier ook nog nergens op het web een aanbieder gezien die het wel kan leveren. Dus als je een tip hebt

- We Are Borg
Mail ze maar naar mij (zie profiel voor mail adres). Gooi ik ze onlineVerwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 22:48:
Kan ik de foto's naar iemand mailen en dat die ze er voor me opzet want het lukt mij niet
hoop dat ze scherper zijn dan die foto hierboven
[ Voor 20% gewijzigd door We Are Borg op 22-06-2005 23:27 ]
- We Are Borg
De foto's van de Nokia zelf zijn een beetje jammer.....beetje onscherp....maar maakt niet uit....heb al genoeg foto's ervan gezien!!
Goed om te zien dat de camera best aardige kwaliteit geeft.......
ik word er jaloers op......maar heb nog steeds geduld voor mijn NL Nokia 8800
Goed om te zien dat de camera best aardige kwaliteit geeft.......
ik word er jaloers op......maar heb nog steeds geduld voor mijn NL Nokia 8800

[ Voor 3% gewijzigd door Leviathan23 op 23-06-2005 21:49 ]
Verwijderd
Nokia 6630CJ_Latitude schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 09:42:
[...]
Sommigen leren het ook nooit of lezen de rest van de thread niet...
[...]
Klopt, zit geen pop-port op de 8800, maar ik gok dat wout-hugo het meer algemeen bedoelde. Maar zijn er dan fabrikanten die standaard een datakabel bij hun telefoon doen? Ben er zelf nooit een tegengekomen.
En sommige Siemens toestellen
Verwijderd
Bij de meeste nokias zit toch een kabel, tenminste na de 6600 wel. En ook bijna alle SE en Motorola'sVerwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 23:05:
[...]
Nokia 6630
En sommige Siemens toestellen
Verwijderd
Nee, alleen de "high end" toestellen vaak wel. BIjna alle SE? Mijn K700i in ieder geval niet...Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 23:29:
[...]
Bij de meeste nokias zit toch een kabel, tenminste na de 6600 wel. En ook bijna alle SE en Motorola's
2call.nl biedt hem op de site aan. Wellicht dat ze een importversie hebben (heb daar ook een import K700i gekocht vorig jaar).
heeft iemand hem al in de bestelling staan i.c.m een abonnement? en zo ja welk abbo?
ik twijfel namelijk nog met welke aanbieding ik hem ga nemen.
nokia 8800 279 euro
debitel vodafone of debitel kpn 20 euro p/m (2 jaar) op www.gsm.nl
iemand anders nog betere aanbiedingen gezien?
anders bestel ik hem vanavond
nokia 8800 279 euro
Verwijderd
Iedereen biedt de 8800 aan, maar nergens is hij leverbaarVerwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 23:47:
[...]
Nee, alleen de "high end" toestellen vaak wel. BIjna alle SE? Mijn K700i in ieder geval niet...
2call.nl biedt hem op de site aan. Wellicht dat ze een importversie hebben (heb daar ook een import K700i gekocht vorig jaar).
- We Are Borg
Ik neem nooit een 2 jarig abo, maar goed, dat is jouw keuzecky schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 10:17:
heeft iemand hem al in de bestelling staan i.c.m een abonnement? en zo ja welk abbo?
nokia 8800 279 euro
ik heb de afgelopen 3 dagen email contact gehad met Smartphoneshop.nl want die waren de enige shop nog die beweerde deze week de Nokia 8800 te krijgen.......ik vol goede moed gewacht.....vandaag toch maar weer een mailtje erheen......en kreeg er eentje terug......nog niks en nu weten ze geen datum meer te geven
iemand anders nog contacten gehad??
week 26 dan maar??

week 26 dan maar??
Verwijderd
Bij mij geven ze leverdatum 7 juli op.Leviathan22 schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 13:48:
ik heb de afgelopen 3 dagen email contact gehad met Smartphoneshop.nl want die waren de enige shop nog die beweerde deze week de Nokia 8800 te krijgen.......ik vol goede moed gewacht.....vandaag toch maar weer een mailtje erheen......en kreeg er eentje terug......nog niks en nu weten ze geen datum meer te geven![]()
![]()
![]()
week 26 dan maar??
voordat ik hem bestel heb ik bij gsm.nl gevraagd of het mogelijk was om er een verzekering bij af te sluiten. blijkt dat dit niet mogelijk is.
dit is toch wel een must bij deze dure telefoon!
weet iemand een webshop die dit wel aanbied of een andere oplossing?
misschien kan je je eigen verzekering opbellen....zodat hun het verzekeren......anders zou je de andere webshops moeten proberen alleen geef ik je weinig kans.....veel zullen dit niet aanbieden....suc6 ermee......cky schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 22:03:
voordat ik hem bestel heb ik bij gsm.nl gevraagd of het mogelijk was om er een verzekering bij af te sluiten. blijkt dat dit niet mogelijk is.
Verwijderd
Ik heb gisteren nokia gebeld. Zij vertelden mij dat ze het toestel einde van aankomende week verwachten en anders die week erop. Maar helaas beloven konden ze het niet!!!!!
verzekeren? misschien kan je je hier nog apart verzekeren. www.actua.nl
kan niet wachten! heb het toestel wel besteldt bij mijn leverancier, zodra ie binnen is stuurt ie hem af!
kan niet wachten! heb het toestel wel besteldt bij mijn leverancier, zodra ie binnen is stuurt ie hem af!
Verwijderd
Als het ergens niet weten is het wel Nokia. Meestal zijn telecomwinkels beter geïnformeerd dan de salesafdeling van Nokia.Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 09:38:
Ik heb gisteren nokia gebeld. Zij vertelden mij dat ze het toestel einde van aankomende week verwachten en anders die week erop. Maar helaas beloven konden ze het niet!!!!!
amenVerwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 12:42:
[...]
Als het ergens niet weten is het wel Nokia. Meestal zijn telecomwinkels beter geïnformeerd dan de salesafdeling van Nokia.
sorry voor Nokia maar het is echt zo.......ook hebben webshops ze meestal eerder in stock.....terwijl ze bij Nokia nog lopen te checken wanneer hij komt.....
Verwijderd
Ben benieuwd. maar ja ik heb hem toch al besteld, kan niet anders doen dan wachten.
heb 2 x 1 jaar zakelijk optimaal tmo verlengt. 30 euro per maand,kaartjes gebruik ik niet. maar heb het toestel voor 30 euro eenmalig!! superdeal dus!!
12 x 30 euro + eenmalig 30 euro betalen = 390 euro ben ik kwijt voor het toestel!!
heb 2 x 1 jaar zakelijk optimaal tmo verlengt. 30 euro per maand,kaartjes gebruik ik niet. maar heb het toestel voor 30 euro eenmalig!! superdeal dus!!
12 x 30 euro + eenmalig 30 euro betalen = 390 euro ben ik kwijt voor het toestel!!
Dit topic is gesloten.