Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Wat een vet toestel zeg, niet normaal! Ik heb 'm nu en hij is zooooooooooooooo mooi! Ik heb 'm nu 2 dagen en hij bevalt echt heel erg :*)

[ Voor 28% gewijzigd door Le0032 op 13-08-2005 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mag ik weten waar en hoe lang geleden je hem hebt besteld? Ik heb hem 4 weken geleden besteld i.c.m. een abonnement. Abonnementsaanvraag was gelijk goedgekeurd, nokia 8800 heb ik nog steeds niet ontvangen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:48

BreeeZe

Devt

Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 15:21:
mag ik weten waar en hoe lang geleden je hem hebt besteld? Ik heb hem 4 weken geleden besteld i.c.m. een abonnement. Abonnementsaanvraag was gelijk goedgekeurd, nokia 8800 heb ik nog steeds niet ontvangen.....
Die van mij was via vodafone na 8 dagen thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 15:21:
Ik heb 'm gewoon gekocht in een winkel. Moest 50 euro bijleggen voor het toestel en gelijk ook verzekerd natuurlijk, daar hoefde ik niet lang over na te denken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Ik heb trouwens vandaag even een orange simkaartje in m'n 8800 gehad en er zit dus geen simlock op :) :)
(besteld via vodafone dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Le0032 schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 19:49:
[...]

Ik heb 'm gewoon gekocht in een winkel. Moest 50 euro bijleggen voor het toestel en gelijk ook verzekerd natuurlijk, daar hoefde ik niet lang over na te denken ;)
50 euro maar bijbetalen? bij een vriend ofzo? is wel heel goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel een rare gewaarwording. Ik las laatst over de 8910 iets in de trant van deze is van titanium, lichter en sterker dan staal....... en nu komen ze weer terug op staal. Wat zullen de redenen zijn geweest? prijstechnisch is er niet veel verschil tussen de 8910(i) en de nokia 8800. gezien de gestegen prijsindex werden ze beiden voor een kleine 800 euro geintroduceerd. Titanium is veeeeeeel duurder dan staal, ik weet dat nokia voor een compleet nieuwe titanium behuizing iets van 200 euro vraagt (met montage 369 euro via dynafix), in feite is hij gezien de materiaalkeuze dus minder exclusief en exotisch als de 8910 (i) ...... wel mooier :) Wie weet dat ze een titaniumversie van de 8800 uitbrengen....

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2005 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:48

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 20:23:
wel een rare gewaarwording. Ik las laatst over de 8910 iets in de trant van deze is van titanium, lichter en sterker dan staal....... en nu komen ze weer terug op staal. Wat zullen de redenen zijn geweest? prijstechnisch is er niet veel verschil tussen de 8910(i) en de nokia 8800. gezien de gestegen prijsindex werden ze beiden voor een kleine 800 euro geintroduceerd. Titanium is duurder dan staal, k weet dat nokia voor een compleet nieuwe titanium behuizing iets van 200 euro vraagt (met montage 369 euro), ik hoop dat die stalen behuizing minstens de helft goedkoper zal zijn :)
Je geeft al een goede motivatie voor de keuze van nokia: goedkoper om te produceren. Daarnaast gaven ze aan met staal meer kleuren te kunnen toepassen en dat dit met de 8910 (titanium) lastig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8910i verkleurd, 8800 niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

:(
Heb ik eindelijk m'n 8800 blijft m'n rechter selectie toets steeds hangen...
Zal hem eerst wel proberen goed schoon te maken ofzo, anders wordt het een tripje naar de nokia store, en die zit helaas niet in de buurt :(

Iemand anders nog tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BreeeZe schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 10:03:
:(
Heb ik eindelijk m'n 8800 blijft m'n rechter selectie toets steeds hangen...
Zal hem eerst wel proberen goed schoon te maken ofzo, anders wordt het een tripje naar de nokia store, en die zit helaas niet in de buurt :(

Iemand anders nog tips ?
een van de vele toetsprobleempjes. FF naar Nokiastore of NSP, toetsenbordje los laten maken weer opnieuw vast laten zetten. Zal ook wel mee-rammelen tijdens de trilfunctie. Niet zeker overigens dat het probleem dan opgelost is.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2005 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 10:23:
[...]

een van de vele toetsprobleempjes. FF naar Nokiastore of NSP, toetsenbordje los laten maken weer opnieuw vast laten zetten. Zal ook wel mee-rammelen tijdens de trilfunctie. Niet zeker overigens dat het probleem dan opgelost is.
Ik heb even een papiertje langs het knopje geschoven, het leek alsof er een korreltje van iets tussen zat, het lijkt nu weer goed/beter te zijn.
* BreeeZe keeps his fingers crossed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik heb inmiddels speling in mijn accuklep. (maar een millimeter hoor)
Ik kan hem omhoog en omlaag schuiven nu, waarschijnlijk van het te vaak open maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 15:43:
En ik heb inmiddels speling in mijn accuklep. (maar een millimeter hoor)
Ik kan hem omhoog en omlaag schuiven nu, waarschijnlijk van het te vaak open maken.
Hopelijk zijn dit soort dingen niet standaard bij dit toestel en blijft de lijst met 'mankementen' beperkt.
Zou nokia niet echt netjes staan problemen bij 1 van de duurste toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BreeeZe schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 15:44:
[...]

Die van mij was via vodafone na 8 dagen thuis.
Hoe heb je hem bij vodafone besteld? Bij een service point? En kan je ze daar ook zonder abbonement krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 17:44:
[...]

Hoe heb je hem bij vodafone besteld? Bij een service point? En kan je ze daar ook zonder abbonement krijgen?
Ik had al een vodafone abo, die heb ik telefonisch verlengd via de klantenservice.
Volgens mij kan je via de vodafone store de toestellen niet zonder abo krijgen, dat wil je trouwens ook niet bij hun, want hij is in de pricewatch goedkoper te vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Vraagje: Ik ben sinds een week of twee in het bezit van de 8800. Ik ben zeer tevreden en heb eigenlijk weinig te klagen, behalve dan het belvolume.
Maar het is me opgevallen dat als je het toestel dicht geklapt hebt en het toestenbord vergrend. dan zie je na een paar minuten de tijd en het toestenbord vergrend. pictogrammetje in een balk verschijnen. De kleur is net even anders dan de kleur van de rest van het scherm. Dat is normaal.
Maar als ik mijn scherm omhoog schuif dan blijf ik een paar seconde die balk in beeld zien. Niet in die zelfde donkere kleur, maar door mijn achtergrond foto heen. Niet heel duidelijk maar het is er wel.
Alsof het scherm zich langzaam moet aanpassen aan de foto.
Ik heb een aantal 8850's versleten de afgelopen jaren en altijd na ongeveer een jaar problemen gehad met het scherm. lijnen in beeld, of beeld helemaal weg, enz.enz.
Is er iemand die hetzelfde probleem heeft met zijn nokia 8800? Is dit normaal? Wat is er anders aan te doen?
THANKS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 10:41:
Hallo,
Vraagje: Ik ben sinds een week of twee in het bezit van de 8800. Ik ben zeer tevreden en heb eigenlijk weinig te klagen, behalve dan het belvolume.
Maar het is me opgevallen dat als je het toestel dicht geklapt hebt en het toestenbord vergrend. dan zie je na een paar minuten de tijd en het toestenbord vergrend. pictogrammetje in een balk verschijnen. De kleur is net even anders dan de kleur van de rest van het scherm. Dat is normaal.
Maar als ik mijn scherm omhoog schuif dan blijf ik een paar seconde die balk in beeld zien. Niet in die zelfde donkere kleur, maar door mijn achtergrond foto heen. Niet heel duidelijk maar het is er wel.
Ik heb een aantal 8850's versleten de afgelopen jaren en altijd na ongeveer een jaar problemen gehad met het scherm. lijnen in beeld, of beeld helemaal weg, enz.enz.
Is er iemand die hetzelfde probleem heeft met zijn nokia 8800? Is dit normaal? Wat is er anders aan te doen?
THANKS ;)
gewoon traagheid in de software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, als het maar niet aan het scherm ligt.
Als het een software probleem is zou het misschien nog kunnen worden opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen wat het nut is van de toetsblokering als je het toestel dicht doet?

Bij de 8850 zag ik het nut er wel van aangezien die knoppen ook kon gebruiken als die dicht was.
Het enige wat ik mij kan bedenken is de power knop bovenop. Maar de 8910i had dat ook...

Jammer dat je het niet gewoon uit kan schakelen!
Er zitten nog twee toetsen boven het klepje. En toetsenblokkering kun je gewoon uitschakelen.

Vooral het belvolume stoort me nog steeds echt. Het tikken van een sms gaat al sneller hoewel je wel echt nagels moet hebben om het fatsoenlijk te doen.

Zie ik het over het hoofd of kun je bij dit toestel niet alle rapportjes tegelijk wissen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 10:41:
Hallo,
THANKS ;)
Die strepen in beeld of uitvallend beeld hadden alle 8210's en 8850 last van. Het is wel heel simpel te repareren. Met een 8850 moet het toestel wel even open, achter het Nokia logo boven je scherm (dus aan deachterkant van je frontje) zit een klein schuimrubbertje die tegen het toestel zelf aandrukt. Als je dit verstevigd (bijvoorbeeldeen papiertje dubbelvouwen en er tussen plaatsen) dan blijft je scherm perfect!

Wat jou 8800 probleem betreft heb ik geen last van. Heb je het ook als je een standaard achtergrond gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil er 1 aanschaffen met T-Mobile verlenging.
Iemand enig idee wie ze op voorraad heeft??

Bvd,
Akin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, na 4 weken wachten heb ik hem eindelijk binnen. Wat een prachtig ding is het. Mijn 8910i voelt nu wel heel erg goedkoop aan als je die opent in vergelijking met deze nieuwe 8800. Denk dat het ook te maken heeft met het zwaardere gewicht en het feit dat hij ook automatisch sluit i.t.t. de 8910i. De knopjes van de 8910i vind ik wel mooier dan de 8800, die van de 8800 zien er wel goedkoop plastiek uit. nou ja, je kan niet alles hebben he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJR
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 14:24

TJR

Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 10:43:
[...]

50 euro maar bijbetalen? bij een vriend ofzo? is wel heel goedkoop.
Wow waar is dat dan precies, die deal wil ik ook wel dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:27:
[...]

Er zitten nog twee toetsen boven het klepje. En toetsenblokkering kun je gewoon uitschakelen.

quote]

Ja ik begrijp dat er twee toetsen zijn boven het klepje :| maar die hebben geen nut!
Hoe schakel jij toetsblokkering uit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-08 16:44

cky

[quote]Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 01:43:
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:27:
[...]

quote]

Ja ik begrijp dat er twee toetsen zijn boven het klepje :| maar die hebben geen nut!
Hoe schakel jij toetsblokkering uit dan?
wanneer je het toetsen schuifje dicht doet kan je kiezen 'vergrendelen ja of nee'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:46:
[...]

Die strepen in beeld of uitvallend beeld hadden alle 8210's en 8850 last van. Het is wel heel simpel te repareren. Met een 8850 moet het toestel wel even open, achter het Nokia logo boven je scherm (dus aan deachterkant van je frontje) zit een klein schuimrubbertje die tegen het toestel zelf aandrukt. Als je dit verstevigd (bijvoorbeeldeen papiertje dubbelvouwen en er tussen plaatsen) dan blijft je scherm perfect!

Wat jou 8800 probleem betreft heb ik geen last van. Heb je het ook als je een standaard achtergrond gebruikt?
Wat je zegt over de oplossing van de 8850 wist ik. dat heb ik ook een aantal maal laten doen. maar was benieuwd of er meer mensen zijn met dit probleem met hun 8800. Maar het open maken van de 8800 lijkt me een stuk lastiger. Ik hou het wel in de gaten, en anders gaat het toestel terug. Ik heb hem pas twee weken. Dus ik neem aan dat dat dan onder garantie valt.
Als ik één van de thema's kies, met de bijbehorende achtergrond heb ik er minder last van.
Ik hoop maar, zoals iemand anders antwoorde, dat het een software probleem is.
in ieder geval thanks voor de info ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]cky schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 09:44:
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 01:43:

[...]

wanneer je het toetsen schuifje dicht doet kan je kiezen 'vergrendelen ja of nee'
Ja maar waarom moet je daar voor kiezen!! Die knoppen zijn nergens goed voor als die dicht is. Dus waarom moet die om toetsblokkering vragen?
Is hier iemand die mij wel begrijpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 16:06:
cky schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 09:44:

[...]

Ja maar waarom moet je daar voor kiezen!! Die knoppen zijn nergens goed voor als die dicht is. Dus waarom moet die om toetsblokkering vragen?
als de toetsblokkering uit staat kan er iets tegen een van die 2 knoppen drukken (in een tas of zo). Dan blijft de schermverlichting aan en is de batterij nog eerder leeg. misschien daarom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 16:09:
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 16:06:

[...]

als de toetsblokkering uit staat kan er iets tegen een van die 2 knoppen drukken (in een tas of zo). Dan blijft de schermverlichting aan en is de batterij nog eerder leeg. misschien daarom
Klopt, en aangezien dat het enige is, kunnen ze beter die knoppen gewoon uitschakelen als die dicht is. Dus als je hem dicht doet dat die gewoon niks vraagt (ala 8910)

Verwijderd

Yes! Heb hem net binnen gekregen!
Heel mooi ding, wel even een vraag:

Hoe kan ik hem synchroniseren? PC Suite vind hem wel, maar hij wordt niet opgenomen in de lijst met telefoons en verbind ook niet (bluetooth staat aan en hij is waarneembaar)

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 13:50:

Hoe kan ik hem synchroniseren? PC Suite vind hem wel, maar hij wordt niet opgenomen in de lijst met telefoons en verbind ook niet (bluetooth staat aan en hij is waarneembaar)
Heb je de nieuwste versie van PC Suite gedownload ?
Bij mij werkt hij met de nieuwste versie iig prima.

Verwijderd

BreeeZe schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 14:18:
[...]

Heb je de nieuwste versie van PC Suite gedownload ?
Bij mij werkt hij met de nieuwste versie iig prima.
Bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb gewoon de versie die op de cd staat geinstalleerd. Ik dacht dat dat wel de nieuwste moest zijn, maar goed, ik download nu versie 6.5 ofzo.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 14:24:
[...]

Bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb gewoon de versie die op de cd staat geinstalleerd. Ik dacht dat dat wel de nieuwste moest zijn, maar goed, ik download nu versie 6.5 ofzo.
6.16.16 is volgens mij de meest recente versie. Het kan even zoeken zijn met de BT-koppeling, maar eenmaal gevonden en gekoppeld gaat het feilloos. Succes

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 13:50:

Heb je hem via internet met een abonnement besteld of apart? Ik wacht er namelijk nog steeds op, terwijl ik hem zo hier bij belcompany kan halen!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 09:56:
[...]

Wat je zegt over de oplossing van de 8850 wist ik. dat heb ik ook een aantal maal laten doen. maar was benieuwd of er meer mensen zijn met dit probleem met hun 8800. Maar het open maken van de 8800 lijkt me een stuk lastiger. Ik hou het wel in de gaten, en anders gaat het toestel terug. Ik heb hem pas twee weken. Dus ik neem aan dat dat dan onder garantie valt.
Als ik één van de thema's kies, met de bijbehorende achtergrond heb ik er minder last van.
Ik hoop maar, zoals iemand anders antwoorde, dat het een software probleem is.
in ieder geval thanks voor de info ;)
Mijn toestel heeft het ook, je ziet het inderdaad bijna niet als je een standaard achtergrond gebruikt. Lijkt mij een software probleem...

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 14:47:
[...]

6.16.16 is volgens mij de meest recente versie. Het kan even zoeken zijn met de BT-koppeling, maar eenmaal gevonden en gekoppeld gaat het feilloos. Succes
Probleem is opgelost. Ik heb de PC Suite 6.6 van de Nokia site gedownload (engelstalig). Bij mij werkt alles dan in ieder geval weer perfect.
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 15:01:
[...]

Heb je hem via internet met een abonnement besteld of apart? Ik wacht er namelijk nog steeds op, terwijl ik hem zo hier bij belcompany kan halen!
Ik had hem via hetinternet besteld, maar ik zat al een maand te wachten dus heb hem bij Vodafone in Den Haag opgehaald. Met een 1 jarig 12.50 abbo en een toestelprijs van 689 euro.

Even een tip: Koop hem NIET bij belcompany, hij is daar 200 euro duurder! (Met het zelfde abbo) Als je hem los wil, koop dan ook gewoon de Vodafone versie, voor 839 euro vind je hem namelijk ook niet snel (behalve bij internetwinkels, maar die krijgen hem pas over een maand ofzo binnen (info gekregen van leverancier))

Verwijderd

Ik begrijp je. Bij de telefooninstellingen kun je automatisch blokkeren en toetsenblokkeren uitzetten. Kan het nu ff niet controleren maar dat zijn toch de goede opties daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 21:18:
[...]

Ik begrijp je. Bij de telefooninstellingen kun je automatisch blokkeren en toetsenblokkeren uitzetten. Kan het nu ff niet controleren maar dat zijn toch de goede opties daarvoor?
Nee kan je echt niet uitzetten, zowel mag jij vertellen waar!!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

en "opnemen met elke toets" functie?

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijne is ook binnen!!! :9~
NL versie nog wel.. ik had 'm via Smartphoneshop besteld, daar staat dat het een Engelse is.. maar zitten toch echt NL boekjes bij enzo... wat een apparaat!! _/-\o_

/me is happy!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gekkenhuis schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:47:
en "opnemen met elke toets" functie?
Die is aanwezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat het telefoontje er niet voor bedoeld is, maar als ik een java spel installeer en het dan wil spelen, komt hi alleen maar heel klein in de linker bovenhoek te staan. Hoe krijg ik de games fullscreen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 17:22:
Mijne is ook binnen!!! :9~
NL versie nog wel.. ik had 'm via Smartphoneshop besteld, daar staat dat het een Engelse is.. maar zitten toch echt NL boekjes bij enzo... wat een apparaat!! _/-\o_

/me is happy!! :*)
Staat standaard op Engels bij Smartphoneshop, dan kan het alleen maar meevallen. Het enige verschil met de internationale versie is ook maar de handleiding.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2005 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee kan je echt niet uitzetten, zowel mag jij vertellen waar!!! 8)
Net ff geprobeerd en je hebt gelijk inderdaad.

Ik stoor me meer aan die rapportjes eigenlijk. Wat is dat irritant om al die dingen apart te verwijderen. Ik snap niet dat ze die functie er niet op hebben gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 16:06:
Ik snap precies wat je bedoelt. Met de klep dicht werken die twee functietoetsen sowieso niet, dus hoeven ze ook niet vergrendeld. Zinloos menu'tje.

Wat ik erg vervelend vond was het overplaatsen van de telefoonnummers uit mijn 8910i naar mijn 8800. Ik had gedacht dat ik die met Bluetooth allemaal over kon zetten, maar dat ging dus niet. Stuk voor stuk als V-card versturen ook niet, want ik kon steeds maar in één van beiden mijn SIM steken. Ik heb een Mac met BT, en die 'ziet' beide telefoons, maar kan er geen verbinding mee behouden. En daarmee kon het dus sowieso ook niet (want daar werkt PC-Suite niet op). Heb het BT-station van mijn MX900-muis aan de PC van mijn vrouw gehangen, PC-Suite geinstalleerd, maar die zag de telefoons niet.
Nokia service adviseerde me om alle nummers van de SIM naar de 8800 te kopieren, dan weer alle nummers van de 8910 naar de SIM en weer van de SIM naar de 8800.
Dat duurde even, en ging heel slecht. De helft van de namen kwam maar gedeeltelijk aan (Jan de Vries werd Jan de Vr), en alle contacten met meer dan 1 telefoonnummer kwamen als twee entries aan (Jan de Vr en Jan de Vr1 en Jan de Vr2). Alle bellersgroepen (met aparte beltoon voor verschillende groepen, zoals werk, vrienden en familie) komen ook niet over.
Uren later, en ik heb mijn data er pas in (behalve de belgroepen, had geen zin meer). Erg ruk systeem, nodeloos ingewikkeld.

Verder vind ik het jammer dat je kennelijk alleen maar muziekringtones kunt gebruiken, en niet de klassieke ringtones zoals in mijn 8850 en 8910i.

Met Nokia Collector software kan ik op mijn Mac wel mp3's en foto's enzo naar mijn 8800 versturen, dat is wel prettig.

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2005 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De verbeterpunten van het toestel:

- Belvolume
- Batterijduur
- Toetsen blokkeren menu (OF wél actieve toetsen bij het niet blokkeren van de toetsen)
- Afleverrapporten allemaal tegelijk verwijderen
- Smiley's vind ik helemaal niet duidelijk (zijn deze te vervangen door andere?)

Hopen op een snelle software update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
wil deze telefoon ook wil hebben, maar ben nog niet uit of ik toch ga wachten voor een samsung D600 of dat ik deze nokia 8800 ga kopen??

8800 is nu al paar weken beschikbaar en zijn jullie er tevreden mee? is het het geld waard?? of kan ik beter wachten tot het wat goedkoper wordt..

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SC4RF4C3 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 13:27:
wil deze telefoon ook wil hebben, maar ben nog niet uit of ik toch ga wachten voor een samsung D600 of dat ik deze nokia 8800 ga kopen??

8800 is nu al paar weken beschikbaar en zijn jullie er tevreden mee? is het het geld waard?? of kan ik beter wachten tot het wat goedkoper wordt..

alvast bedankt
Goedkoper zal hij het eerste jaar nog niet worden, kijkende naar de prijsontwikkeling van bv de 8910 en 8910i. Of hij het geld waard is? Ja als je kijkt naar het uiterlijk en de kwaliteit, nee als je kijkt naar de mogelijkheden. Het is dus maar net waar je voor kiest. Style of funcionaliteit. Voor mij voldoen hij omdat ik kan bellen, smsen, emailen en (een beetje) internetten (met i-mode). Ik hoef geen mobiel (meer) dat als laptop gebruikt kan worden. Daarvoor zijn de schermen toch te beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 11:33:
De verbeterpunten van het toestel:

- Belvolume
- Batterijduur
- Toetsen blokkeren menu (OF wél actieve toetsen bij het niet blokkeren van de toetsen)
- Afleverrapporten allemaal tegelijk verwijderen
- Smiley's vind ik helemaal niet duidelijk (zijn deze te vervangen door andere?)

Hopen op een snelle software update :)
-Geen (zakelijke) beltonen, alleen maar irritante Muziekjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen (zakelijke) beltonen, alleen maar irritante Muziekjes
Ja, dat vind ik ook minder. En die deunen van Sakamoto vind ik niet om over naar huis te schrijven, behalve de Dharma Bells.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2005 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-09 23:26

Polycom

Poes van goud

Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 14:34:
[...]

Goedkoper zal hij het eerste jaar nog niet worden, kijkende naar de prijsontwikkeling van bv de 8910 en 8910i. Of hij het geld waard is? Ja als je kijkt naar het uiterlijk en de kwaliteit, nee als je kijkt naar de mogelijkheden. Het is dus maar net waar je voor kiest. Style of funcionaliteit. Voor mij voldoen hij omdat ik kan bellen, smsen, emailen en (een beetje) internetten (met i-mode). Ik hoef geen mobiel (meer) dat als laptop gebruikt kan worden. Daarvoor zijn de schermen toch te beperkt.
Misschien een los toestel maar hij is in samenwerking met een een abbo wel goedkoper geworden. nu heb je hem met een kpn 2 jarig abbonoment (40 euro per maand geloof ik) voor 180 euro. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
Ik ben van mening dat de Nokia 8800 dubbel en dwars je geld waard is. Echt qua design is geen enkel toestel gelijk aan deze, geen enkel toestel kan tippen aan de 8800. En tsja functionaliteit, ik wil veel bellen en sms-en, een goede geluidskwaliteit en dat krijg ik ook. Zelf gebruik ik naast de 8800 ook de 9500 voor email en ( klein ) internet gebruik, en ik moet zeggen dat het allebei uitzonderlijke top toestellen zijn die naadloos met elkaar kunnen communiceren...

Verwijderd

even voor de duidelijkheid:

wie heeft er last van een "klikkende" indrukkende toetsenbord als je de onderste rij toetsen en tekens indrukt en wie heeft dit mankement kunnen oplossen (hoe?)
mijn collega heeft dit namelijk niet, dus ik denk dat het niet normaal is.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 00:12:
even voor de duidelijkheid:

wie heeft er last van een "klikkende" indrukkende toetsenbord als je de onderste rij toetsen en tekens indrukt en wie heeft dit mankement kunnen oplossen (hoe?)
mijn collega heeft dit namelijk niet, dus ik denk dat het niet normaal is.
Hebben wij op kantoor bij meerdere toestellen gehad. Hoort niet, maar is bijna niet op te lossen. Toestellen zijn al 2 keer weggeweest maar klik blijft.

• Harm_Genius
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-01 10:11
Hebben jullie ook dat de batterij erg snel leeg is?

Ik heb hem nu een week en moet de telefoon nagenoeg elke dag opladen. Hij is dan helemaal leeg.
Erg vervelend.
Ik heb eigenlijk alleen bluetooth aanstaan.

Mijn 6230 ging makkelijk 4 dagen mee.

assumption is the mother of all fuck ups

Verwijderd

-Webmaster- schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 09:30:
Hebben jullie ook dat de batterij erg snel leeg is?

Ik heb hem nu een week en moet de telefoon nagenoeg elke dag opladen. Hij is dan helemaal leeg.
Erg vervelend.
Ik heb eigenlijk alleen bluetooth aanstaan.

Mijn 6230 ging makkelijk 4 dagen mee.
Batterij gaat inderdaad snel leeg, is ook maar klein van omvang en capaciteit. Bluetooth vreet overigens energie, dus als je geen BT-verbinding nodig hebt kun je die beter uitzetten. Zonder BT kan ik net 2 dagen. Op zich is de battarij-capaciteit niet zo'n probleem voor mij. Heb een extra bureau-lader gekocht en zet hem daar regelmatig in. Daarbij heb je ook 2 batterijen bij het toestel. Het verwisselen is echter wel een klusje.

• Harm_Genius
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-01 10:11
Erg jammer.
Zo'n mooi (en duur) toestel en dan nog niet investeren in een batterij - toch de primaire behoefte van het apparaat :)

Tweede batterij is erg leuk maar idd vervelend om te verwisselen. 8)7

assumption is the mother of all fuck ups

Verwijderd

Zo'n Li-ion batterij moet je altijd wel 3 keer helemaal af en opladen voordat-ie op maximum capaciteit is. Ik heb er 1 in mijn toestel en 1 in de lader. Nooit zonder stroom dus. Komt bij dat ik erg blij ben dat het ding zo plat is, veel prettiger voor de borstzak dan de 8910i en 8850 die ik had.

Kwa looks vind ik hem steeds mooier eigenlijk.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2005 22:10 ]

Verwijderd

behalve dat iedereen zegt dat ie gaaf is
ben ik er niet echt over te spreken.

het typen van smsjes gaat vrij bagger,
het lijkt wel of het toestel de hele dag vettig is door dat anti kras scherm,
overal komen vingerafdrukken op.

Fijnste telefoon allertijden blijft voor mij de 3310,
maarja dies beetje cheap :D

Verwijderd

Nog iets raars: met een headsetje aan de 8800 hoor ik mezelf praten. Weird, was op de 8850 en 8910i niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 8800 al een paar weken en eerlijk gezegd het bevalt me prima. Één van de beste telefoons die nokia tot nu toe gemaakt heeft. Alleen ik vind het wel jammer dat de batterij niet zo lang mee gaat. Maar dat zal niet de reden zijn dat ik hem weg doe. Gewoon een telefoon met een klasse.
Een paar foto's:
Afbeeldingslocatie: http://img378.imageshack.us/img378/9313/m41000645qh.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img6.imageshack.us/img6/6470/m41000674nj.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img6.imageshack.us/img6/5554/m41000710wj.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,
Ik ben echt zeer tevreden met mijn 8800.

Als je nog een leuke grap wilt uithalen met iemand, ga dan naar: http://www.mobiluck.com
Hier kan je een progje downloaden dat een bericht (dat je zelf hebt geschreven) naar alle apparaten met bluetooth aan binnen 10 meter stuurt! Heel komisch en het leuke is ook dat niemand weet wie het heeft gedaan. Werkt trouwens alleen goed op drukke plaatsen (in de tram, op de tramhalte, in een winkel enz.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:34:
Hello luitjes vraagje over batterij duur:

jaja vandaag de 8800 even mogen vasthouden. Erg mooi dingetje (undetstatement van het jaar). Functies zien er goed uit, alleen een vraagje aan de gelukkigen die de telefoon al hebben: wat zijn jullie ervaringen met batterij duur??

Ik heb nu een nokia 7250i met Li-Lon 780mAh batterij en daar ben ik tevreden mee qua stanby tijd. Echter die vette nokia 8800 heeft slechts een Li-Lon 600 mAh :'(
Heb geen zin om de telefoon elke dag te moeten opladen.......
Gsm 8800 out the box niet gelijk aandoen (ik weet het, het is moeilijk, maar je vermindert anders de maximale capaciteit die de accu kan bereiken), accu in de phone plaatsen en spare accu in the desktopcharger. Laden tot hij vol aangeeft. Dan gebruiken tot hij waarschuwing opladen geeft dan de spare accu gebruiken tot hij opladen waarschuwing geeft (dus niet helemaal uitputten!) en 3 keer deze cyclus volgen, dan heb je de maximum capaciteit van de accu's bereikt. De mijne werkt nu ruim 3 dagen per accu, ik bel niet abnormaal veel (gemiddeld 20 min per dag) en bluetooth staat maximaal 10 min per dag aan. Ik verwacht ook niet meer dan die 3 dagen, gezien de capaciteit van de accu. Dus in totaal: 72 uur standby, 1 uur spreken, 30 minuten bluetooth aan that's it. Het is wat dat betreft echt een fashion phone, dus gewoon voor erbij en niet alledaags.

Leuk is ook dat je een zelfgekozen filmpje (3gp) als screensaver kan instellen en hierbij een soundje (mp3 etc.) tijdens het openen en sluiten van de slider. BTW, je kunt gegevens als tijd datum profiel mailaanduiding etc. een andere kleur geven, bijv geel op een donkere achtergrond dus zeer goed zichtbaar door het werkelijk prachtige contrastrijke display. Ik heb weleens gelezen dat de nokia 8910i mooier is.... sorry hoor, ik heb die 8910i nog steeds maar die is eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeecht niet te vergelijken met die 8800 hoor (in vergelijking lijkt die 8910i net speelgoed en lomp), die 8800 is echt VERTU kwaliteit zonder dat het een koelkast is als de huidige VERTU'S :) Het zal me echt niet verbazen dat nokia hem in het goud of platina aanbied met een gewijzigde keypad (edelmetaal?) om hem als VERTU te verkopen .....

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2005 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:01
ik ben ook zeer tevreden over dit toestel :)
en ik gebruik al die extra's op dit toestel toch niet,
ik heb al een digitale cam en Ipod,en het is toch het uiterlijke plaatje
wat gewoonweg zeer mooi is :)

en hoe krijg ik dan dat geluidje tijdens het openen van de slider ??

[ Voor 17% gewijzigd door absrnd op 29-08-2005 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

absrnd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 18:39:
ik ben ook zeer tevreden over dit toestel :)
en ik gebruik al die extra's op andere toestellen toch niet, en
het uiterlijke plaatje is gewoonweg zeer mooi.

en hoe krijg ik dan dat geluidje tijdens het openen van de slider ??
..

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2005 02:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 19:14
ik heb de vertu's in het echt gezien. Die zijn niet zo lomp als jij ze beschrijf. Qua design zou ik echt voor de vertu gaan. Maar deze phones zijn verlopig nog out of my league

[ Voor 234% gewijzigd door pang op 28-08-2005 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pang schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 11:09:
ik heb de vertu's in het echt gezien. Die zijn niet zo lomp als jij ze beschrijf. Qua design zou ik echt voor de vertu gaan. Maar deze phones zijn verlopig nog out of my league
ik ook hoor :) ik bedoel alleen dat ze wel heel erg zwaar zijn maar kwalitatief benaderd deze 8800 de "goedkoopste" vertu wel met het display en RVS staal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 19:14
besides mijn vriendin wil die roze leren editie. Ikke uhuh ik kan dat telefoon touwtje net betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Laatst online: 14:01
die Vertu lijkt meer op een afstands bediening dan een
mobieltje, het is eerder de lage oplage wat het speciaal maakt.
de prijs staat voor mij niet in verhouding.

ze hadden toch beter Porsche of Starck kunen benaderen voor
het design. (8>

[ Voor 3% gewijzigd door absrnd op 29-08-2005 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Laatst online: 03:21
Is er een mogelijkheid of code om de nokia 8800 geheel te resetten naar de fabrieksinstellingen, dus ook alles eraf wat je erop hebt gezet (plaatjes, filmpjes etc.) en alle tellers op 0. Dus precies zoals je hem uit de doos haalt met alle originele software erop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

danda schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 21:52:
Is er een mogelijkheid of code om de nokia 8800 geheel te resetten naar de fabrieksinstellingen, dus ook alles eraf wat je erop hebt gezet (plaatjes, filmpjes etc.) en alle tellers op 0. Dus precies zoals je hem uit de doos haalt met alle originele software erop!
flashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mogelijk ik nog een bug ontdekt :

Mijn toestel trilt hetzelfde zowel met SMS als gebeld worden. Dus 3x kort, 3x kort

Ik kan nu niet het verschil voelen als ik gebeld word of een sms ontvang. (wel als je langer wacht, aangezien sms maar 2 keer gaat) Mijn geluid staat altijd uit!

Heb al geprobeerd andere beltoon te kiezen maar hij trilt hetzelfde...

Iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb em ook eindelijk binnen:

Afbeeldingslocatie: http://img323.imageshack.us/img323/7964/nokia0au.th.jpg

Heb hem besteld via smartphoneshop.nl. Echt prima service, maandag besteld (met verlenging abbo) en woensdag ochtend gekregen.
De telefoon zelf is (natuurlijk) fantastisch al trilt bij mij ook het veermechanisme van het toetsenbord mee als ik wordt gebeld, magoed.. ik kan er niet echt mee zitten.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:13:
Heb mogelijk ik nog een bug ontdekt :

Mijn toestel trilt hetzelfde zowel met SMS als gebeld worden. Dus 3x kort, 3x kort

Ik kan nu niet het verschil voelen als ik gebeld word of een sms ontvang. (wel als je langer wacht, aangezien sms maar 2 keer gaat) Mijn geluid staat altijd uit!

Heb al geprobeerd andere beltoon te kiezen maar hij trilt hetzelfde...

Iemand??
Denk dat het geen bug is, misschien gewoon zo hoort

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2005 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goeiendag,

ik heb net een 8800 gekocht, hagel nieuw in doos etc.
nu heb ik hem helemaal klaar (telefoon nummers overgezet en opgeladen)
en nu belde er net iemand....

wat een kut kwaliteit van geluid, heb om te controlleren nog 3 anderen gebeld,
erg schel en rot en niet zuiver heeft iedereen dit?

ik had hiervoor een 6230, daar was et geluid 10x beter van.

Groetjes,

David

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
het geluid is bij mij juist heeeeeeel goed en zuiver, alleen wat zacht vergeleken met andere nokia's op de hoogste volumestand. Bij teveel omgevingsruis gebruik ik de luidspreker en dan is het gewoon goed verstaanbaar. Met mijn bluetrek headset s2 is het perfect, geen ruis of kraakjes. Je hebt ook vaak de neiging om je oor tegen het display aan te houden ....

misschien dat je de full rate codec moet inschakelen *3370# (dit is meestal al standaard ingesteld)

[ Voor 28% gewijzigd door danda op 02-09-2005 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
ik las ergens bij de introductie van de nokia 8800 dat je een persoonlijke gegraveerde batterijklep (of ander onderdeel?) bij registratie van dit toestel kon krijgen. Heb ik dat nu gedroomd of echt ergens gelezen? Wie weet hier meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

danda schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 20:01:
het geluid is bij mij juist heeeeeeel goed en zuiver, alleen wat zacht vergeleken met andere nokia's op de hoogste volumestand. Bij teveel omgevingsruis gebruik ik de luidspreker en dan is het gewoon goed verstaanbaar. Met mijn bluetrek headset s2 is het perfect, geen ruis of kraakjes. Je hebt ook vaak de neiging om je oor tegen het display aan te houden ....

misschien dat je de full rate codec moet inschakelen *3370# (dit is meestal al standaard ingesteld)
Hij heeft het niet over het volume maar de kwaliteit. Die is inderdaad veel slechter als bijvoorbeeld het geluid bij een 7710 (supergeluid) of bij de 6680/6681

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:03
Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 20:50:
[...]

Hij heeft het niet over het volume maar de kwaliteit. Die is inderdaad veel slechter als bijvoorbeeld het geluid bij een 7710 (supergeluid) of bij de 6680/6681
Dat zegt danda toch ook!
het geluid is bij mij juist heeeeeeel goed en zuiver, alleen wat zacht vergeleken met andere nokia's op de hoogste volumestand.
* _Brake_ heeft een hele scherpe prijs weten te regelen.

Zodra het geld binnen is (één dezer dagen) is ie ook van mij :)

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superblaag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 21:51

superblaag

Mooi spul hoor!

CJ_Latitude schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 13:44:
[...]

Ik heb een grijze 8910 en ik ga deze zeker weten wel aanschaffen. De 8910 vind ik een top telefoon, maar wat ik er jammer aan vind is ten eerste het schuifmechanisme: ijzeren palletjes over kunstof rails gaat enorm slijten natuurlijk. Hij doet het overigens nog steeds prima, maar dat is omdat ik 'm zelf af en toe weer strak buig
Totaal offtopic,

maar ik kon je mail niet vinden, dus dan maar zo :)

Hoe doe jij dat?
Ik kan mijn 8910 nu ook met 1 toets openen, omdat de andere kant iets (nog geen mm) verbogen is.
Hoe kan ik dat fixxen?
Wil het toestel gewoon niet dumpen, want het is een super toestel!

https://www.henrivandewal.nl | Nikon spullen met ratjetoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Nieuwe Software!!!

Versie: 3.60

Changes made from MCU SW version 3.28 to version 3.60:

SIM:
- SIM ATK menu animations added
- SIM ATK improvements

Applications:
- Saving an edited image improved
- Improved playback of 3GP files
- Video player can play video with AAC audio track
- Improved handling of files in amr-format
- Renaming or deleting video clips improved
- It is possible to Skip Forward while playing MP3 in Multimedia Player
- Dictionary can handle also numbers
- E-mail application updated
- DRM protected contacts can not be forwarded

Browser:
- Browser functionality optimised

Games:
- Chess game updates done

Bluetooth SW updated (improved functionality with BT accessories)
- Support for 32 bit colour for display
- Wallpaper can be deactivated
- Date is shown also in power save mode
- Font size possible to change in some applications
- Moving files in Gallery improved
- Special character set updated
- Closing the slide when a headset is connected does not end the call
- An animated screensaver can be used on top of an animated background
- Data synchronization improved

Bron: Nokia

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Raimon schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 11:56:
Nieuwe Software!!!

Vooral die optie miste ik :)

Is deze versie ook al in nl verkrijgbaar bij de nokia store ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Mogen we ook een directe link naar de bron?

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 11:01

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

mijn baas heeft em nu al weer een tijdje (+1000 euro voor betaald :r) maar hij is er erg tevreden mee, na overstap van een 7210 is dat ook wel logisch :P

zelf helaas afgestapt van nokia, samsung is mijn nieuwe mobiel geworden (ik wilde de 6101, deze heeft mijn vriendin nu.. kwaliteit is toch best slecht :()

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
BreeeZe schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 13:00:
[...]

Vooral die optie miste ik :)

Is deze versie ook al in nl verkrijgbaar bij de nokia store ?
Deze is al verkrijgbaar voor alle nederlandse service-points. Bel voor de zekerheid of het overal al kan.

En de directe link naar de bron kan ik niet plaatsen omdat het een partner site van Nokia is waarbij je login gegevens nodig hebt. maar geloof mij, ik werk bij een service-point en doe daar de reparaties en deze bron is betrouwbaar.

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
Raimon schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 11:56:
Nieuwe Software!!!

Changes made from MCU SW version 3.28 to version 3.60:

SIM:
- SIM ATK menu animations added
- SIM ATK improvements

Applications:
- Saving an edited image improved
- Improved playback of 3GP files
- Video player can play video with AAC audio track
- Improved handling of files in amr-format
- Renaming or deleting video clips improved
- It is possible to Skip Forward while playing MP3 in Multimedia Player
- Dictionary can handle also numbers
- E-mail application updated
- DRM protected contacts can not be forwarded

Browser:
- Browser functionality optimised

Games:
- Chess game updates done

Bluetooth SW updated (improved functionality with BT accessories)
- Support for 32 bit colour for display
- Wallpaper can be deactivated
- Date is shown also in power save mode
- Font size possible to change in some applications
- Moving files in Gallery improved
- Special character set updated
- An animated screensaver can be used on top of an animated background
- Data synchronization improved

Kan dit gewoon bij een nokia servicepunt of wordt hij naar dynafix gestuurd om de software te updaten. (Dat was nl. met mijn nokia 8910i wel het geval en dan ben je hem dus een week kwijt en krijg je wat krassen als extra kado)

[ Voor 76% gewijzigd door danda op 07-09-2005 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

effe to the point boyz... wat is de goedkoopste manier een 8800 aan te schaffen en waar....?

ik geloof dat ik verliefd ben .... dit keer is het slachtoffer een telefoon .... met name de nokia 8800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand (een insider) of en misschien wanneer er een i versie van de 8800 uitkomt?
Ik ben namelijk erg geinteresseerd in dit toestel maar zou het liefst een eventuele 8800i willen als het bijv. memory card e.d. heeft.

• danda
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 20:49:
effe to the point boyz... wat is de goedkoopste manier een 8800 aan te schaffen en waar....?

ik geloof dat ik verliefd ben .... dit keer is het slachtoffer een telefoon .... met name de nokia 8800
bij mij :)
of bij een winkel als je bereid bent een paar maanden te wachten

enneh een kleine advies: ga niet in op lieden die hem voor 500 euro of minder verkopen je wordt geheid voor 100% opgelicht, geloof je me niet? probeer het maar:)

• danda
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 23:39:
Weet iemand (een insider) of en misschien wanneer er een i versie van de 8800 uitkomt?
Ik ben namelijk erg geinteresseerd in dit toestel maar zou het liefst een eventuele 8800i willen als het bijv. memory card e.d. heeft.
de nokia 8800i is een hoax
ik geloof er persoonlijk niet in dat hij zal worden opgevolgd door een uitgebreidere gelijksoortige model maar meer door een totaal andere topmodel/designmodel 8XXX serie na een kleine 2 jaar.

[ Voor 7% gewijzigd door danda op 08-09-2005 17:05 ]

• _Brake_
Snel opvolgend topmodel?

8910 > 8910i :(

Zo "perfect" is dit toestel nog niet he! Betere camera, meer geheugen, externe opslag, UMTS, etc...

Verwijderd

Ik weet niet of ik dit hier mag vragen, maar ik wil er dus een kopen. Heb een abo van de zaak, ik zal dus de volle mep moeten betalen. Ik zag hem voor 750 bij een webwinkel in Zaandam waar je 'em ook op kunt halen.

Is dit een faire prijs? Any other shop regio Noord-Holland?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 14:30:
Ik weet niet of ik dit hier mag vragen, maar ik wil er dus een kopen. Heb een abo van de zaak, ik zal dus de volle mep moeten betalen. Ik zag hem voor 750 bij een webwinkel in Zaandam waar je 'em ook op kunt halen.

Is dit een faire prijs? Any other shop regio Noord-Holland?
Even een melding: Je betaalt altijd de volle mep :) Een sim-only abbo is namelijk gewoon een stuk goedkoper. Ik heb laatst uitgerekend, dat welk abbo je ook neemt, je ongeveer op een oestelprijs van 800 euro uitkomt ( (Maandprijs abbo - Maandprijs abbo sim-only) x (abbo duur).

Alles onder de 800 euro is dus acceptabel. 750 helemaal, alleen moet je dan wel even vragen of ze hem op voorraad hebben. Vaak moet je 5 weken wachten bij dit soort aanbiedingen.

Verwijderd

en wat is de laagste prijs in combinatie met een abbo? (ik bedoel hiermee redelijke abbo's en liefst niet van orange)

ik heb al iemand gehoord over 180 E maar waar kan ik dat vinden

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 20:14:
en wat is de laagste prijs in combinatie met een abbo? (ik bedoel hiermee redelijke abbo's en liefst niet van orange)

ik heb al iemand gehoord over 180 E maar waar kan ik dat vinden
Ik vind zelf de allerbeste aanbieding (zo heb ik de telefoon ook gekocht) bij Vodafone.

Het toestel kost daar i.c.m. een 12.50 per maand abbo voor 1 jaar ongeveer 670 euro. Als je 1 jaar lang 12.50 neemt kom je op ongeveer 830 euro uit. Dit is een goede projs voor het toestel en je hebt ook nog een 50 belminuten per maand. En natuurlijk het allerbelangrijkste: Je zit niet 2 jaar aan een duur abbo gekoppeld.

En even om een vraag voor te zijn: De teleoon is helemaal zonder vodafone logo's. Dus je kan van buiten niet zien dat je hem bij Vodafone gekocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
ik verkoop hem voor 775 euro .... (heb een notebook nodig)
pm me maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allo!

Bij telfort is ie voor 329 eurie bij een contractverlening van 2 jaar (400 min). Tevens ook voor een nieuw abonnement voor hetzelfde geld. Binnenkort kunnen ze er bij mij ook eentje komen leveren.

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag even in mijn handen gehad, ben 12 zaken binnengelopen.
3 hadden hem, waarvan 2 in de etalage.

Slechts 1(!) had hem uitstaan en kon je er mee spelen.

800 euro kost ie. 1.760 guldens. Meer dan mijn eerste netto salaris, ha ha ha.

Maar ik ga hem kopen, wat een geweldig apparaat !!!

Heb een abo van de zaak dus die belkosten heb ik niet. Maar t is een hoop geld. Ik hoop dat de meisjes ook snel zien dat het een bling bling ding is en dat ze makkelijker mee naar huis gaan, ha ha ha :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil geen partypooper zijn maar ik heb m al zien liggen bij the phone house belcompany hij staat ook al in de pricewatch dus dit is zeker mijn nieuwe tellie en op www.nokia.nl staat dat er wel een camera en radio en mp3 ed inzit
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.