Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaoske
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-08 08:51

Gaoske

Moddicted...

Zo, nu de telefoon uit is, is het niet de bedoeling dat er iemand een ervaringen/EHBO/mogelijkheden-topic wordt geopend zoals dat van de Nokia 6230i? Of gaan we alles gewoon in dit topic plaatsen?
Ik zou er graag aan beginnen, en een mooie starttopic bouwen gaat ook nog wel lukken, alleen heb ik persoonlijk niet de gelegenheid hem vervolgens netjes bij te houden. Als anderen zich hiervoor aanbieden, begin ik nu aan een SP :D .

Zo niet, weet er iemand waar er full screen games voor de 8800 te krijgen zijn? Gratis of betaald?(liefst gratis natuurlijk ;) )

M'n hobby PC'tje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
ik zorg wel voor high resolution pics van mijn 8800. Wordt vandaag verstuurd als het goed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 16:22:
Belcompany heeft er sinds woensdag inderdaad enkele binnen gehad, zoals gezegd alleen in de grootste fillialen. Groningen (daar werk ik) heeft er 1 gekregen, en het is natuurlijk niet moeilijk te raden wie die nu in zijn bezit heeft _/-\o_ _/-\o_ ! Gezien de verwachtte leveringen (zullen de komende tijd heel klein zijn, 1 of max. 2 stuks per keer) en het aantal reserveringen kan het wel eens een maand of langer duren voor het toestel 'normaal' op voorraad komt. Pech voor diegenen zonder reservering....

Ik ben met die van mij erg blij. Pracht toestel!! Alleen jammer dat net mijn ene exemplaar een ontzettend lawaaiige trilfunctie heeft, maar goed, dat laat ik tzt wel ff nakijken.
Dat heeft niet dat ene exemplaar, dat hebben er meer. Volgens mij omdat bij een aantal toestellen het toetsenbord niet helemaal vast zit in de behuizing. Je merkt dat al bij het intoetsen van cijfers: er zit iets (minimaal) een soort veerbeweging in. Met de trilfunctie aan trilt het toetsenbord mee in de behuizing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Wasgisteren bij de Belcompany in Muiden.

Was iemand voor me. Vraagt de verkoper: "Heb je misschien een korte vraag"
Ik: "Heb je die Nokia 8800 al?"

Hij hoefde alleen maar te lachen. Ze worden er gek over gevraagd. Toch best apart dat zo'n duur toestel.blijkbaar zo gewild is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Nu online

We Are Borg

telefoon is binnen :) Pics volgen nog. Online besteld. Donderdag besteld, vrijdag betaling goedgekeurd en verzonden, zaterdag binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil de 8800 bij GSMstunts bestellen met een Debitel KPN 90 abonnement. Is dit aan te raden? Graag wil ik weten of GSMstunts een betje snel leverd en of een Debitel KPN abbo goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaoske
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-08 08:51

Gaoske

Moddicted...

Graag zou ik van iemand ontvangen wat de knipperfrequenties zijn van de lader zodat ik kan zien of mijn batterij vol is. Ik zie wel verschil tussen begin van laden en eind van laden van de extra batterij, maar weet echt niet hoe ik zie of hij vol is...

Jammer vind ik dat dit niet in de gebruikshandleiding staat. Daar wordt helemaal niets genoemd betreffende de bureaulader...

THNX alvast

M'n hobby PC'tje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Nu online

We Are Borg

Hoe zet je het volume hoger tijdens een gesprek? Kan de knop niet vinden en standaard is een beetje zacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-09 08:55

Leviathan23

I am the proof....

We Are Borg schreef op zondag 24 juli 2005 @ 18:24:
Hoe zet je het volume hoger tijdens een gesprek? Kan de knop niet vinden en standaard is een beetje zacht :)
tijdens een gesprek op de 'pijltje rechts' klikken, zachter is de andere kant op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

Gaoske schreef op zondag 24 juli 2005 @ 11:50:
Graag zou ik van iemand ontvangen wat de knipperfrequenties zijn van de lader zodat ik kan zien of mijn batterij vol is. Ik zie wel verschil tussen begin van laden en eind van laden van de extra batterij, maar weet echt niet hoe ik zie of hij vol is...

Jammer vind ik dat dit niet in de gebruikshandleiding staat. Daar wordt helemaal niets genoemd betreffende de bureaulader...

THNX alvast
NL Handleiding Versie 2 zie pagina 25
De blauwe lichtindicator geeft de oplaadstatus van de reservebatterij aan en heeft
de volgende functie:

De lichtindicator knippert blauw als de bureaustandaard leeg is, als de telefoon
is geplaatst (de batterij van de telefoon is volledig opgeladen of wordt
opgeladen) of als zowel de telefoon als de reservebatterij zijn geplaatst en de
reservebatterij volledig is opgeladen.

Ononderbroken blauw licht geeft aan dat de geplaatste reservebatterij niet
volledig is opgeladen. Als de telefoon is geplaatst, wordt de reservebatterij pas
opgeladen als de batterij van de telefoon volledig is opgeladen.

U kunt de lichtindicator uitschakelen door op de schakelaar aan de achterkant
van de bureaustandaard te drukken. Door nogmaals op de schakelaar te
drukken schakelt u de lichtindicator weer in.

Als de lichtindicator uit is zonder dat u op de schakelaar hebt gedrukt, kan dat
een van de volgende oorzaken hebben: er wordt een niet-compatibele lader
gebruikt of de temperatuur van de reservebatterij is te hoog. Controleer of de
lader compatibel is en gebruik alleen compatibele Nokia-laders.

Als de temperatuur van de reservebatterij te hoog is, wordt deze niet opgeladen. Als
de temperatuur van de reservebatterij weer normaal is, begint het opladen en
gaat de lichtindicator weer branden.

Copyright © 2005 Nokia. All rights reserved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Nu online

We Are Borg

Leviathan22 schreef op zondag 24 juli 2005 @ 19:03:
[...]

tijdens een gesprek op de 'pijltje rechts' klikken, zachter is de andere kant op....
top, mijn dank :). Zat al in opties te zoeken tijdens het gesprek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net mijn 8800 besteld, krijg hem deze of begin volgende week binnen. Kan iemand even wat tips posten? Waar kan ik bijvoorbeeld leuke games vinden (als die er zijn)? En nog een vraagje: Ik las ergens dat met KPN de batterrij duur veel langer is dan met bv T-Mobile. Is dit waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:03
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 17:00:
Heb net mijn 8800 besteld, krijg hem deze of begin volgende week binnen. Kan iemand even wat tips posten? Waar kan ik bijvoorbeeld leuke games vinden (als die er zijn)? En nog een vraagje: Ik las ergens dat met KPN de batterrij duur veel langer is dan met bv T-Mobile. Is dit waar?
Waar, met welk abbo, voor hoelang en hoeveel heb je bijbetaald?

* _Brake_ gaat nu ook over tot aankoop

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij www.gsmstunts.nl, zonder abbo. Gewoon los toestel (775,-). Ik wil er even eerst een prepaid kaart in stoppen. Daarna kan ik altijd nog naar een abonnement kijken. (stomme gedachte misschien, maar ik wil niet 2 jaar lang aan een contract zitten aangezien ik erg weinig bel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_kok
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-04 20:43
Iemand enig idee waar ik een accu voor deze gsm kan verkrijgen? (Of iemand die er geen 2 nodig heeft en er 1 aan mij wilt verkopen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, Ik heb net mijn 8800. Moet dus nog eea uitzoeken.
Ik vind wel het gespreksvolume erg laag. Weet iemand hoe ik dit volume kan verhogen. De gebruiksaanwijzing is hier niet duidelijk.

Groet,
Sjef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 08:33:
Hallo, Ik heb net mijn 8800. Moet dus nog eea uitzoeken.
Ik vind wel het gespreksvolume erg laag. Weet iemand hoe ik dit volume kan verhogen. De gebruiksaanwijzing is hier niet duidelijk.

Groet,
Sjef
Sorry!
Ik zie dat de vraag al beantwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat een aantal mensen deze prachtige telefoon al hebben. Is dit de Nederlandse versie of gewoon import?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 18:18:
Bij www.gsmstunts.nl, zonder abbo. Gewoon los toestel (775,-). Ik wil er even eerst een prepaid kaart in stoppen. Daarna kan ik altijd nog naar een abonnement kijken. (stomme gedachte misschien, maar ik wil niet 2 jaar lang aan een contract zitten aangezien ik erg weinig bel).
Je kan ook een abonnement voor een jaar afsluiten, krijg je nog korting ook ;)
Ik was gister trouwens bij een Nokia Service Point voor een update van mijn 9500 en ik raakte aan de praat met een medewerker die mij vertelde dat Nokia een grote partij 8800's had teruggeroepen vanwege softwarefouten waardoor het toestel vastliep als het netwerk zoekt. En ook hoorde ik dat iemand die een 8800 bezit en er problemen mee heeft, binnen 1 uur met het toestel weer buiten moet staan, uiteraard met de problemen opgelost. Kijk dat is nou service waar je voor betaalt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Le0032 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 09:52:
[...]

Je kan ook een abonnement voor een jaar afsluiten, krijg je nog korting ook ;)
Ik was gister trouwens bij een Nokia Service Point voor een update van mijn 9500 en ik raakte aan de praat met een medewerker die mij vertelde dat Nokia een grote partij 8800's had teruggeroepen vanwege softwarefouten waardoor het toestel vastliep als het netwerk zoekt. En ook hoorde ik dat iemand die een 8800 bezit en er problemen mee heeft, binnen 1 uur met het toestel weer buiten moet staan, uiteraard met de problemen opgelost. Kijk dat is nou service waar je voor betaalt ;)
Heb je ook iets gehoord over loszittende toestenbordjes, die mee-veren tijdens in intikken van een nummer. Heb dat al bij diverse toestellen gezien en ook van meerdere mensen gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 09:45:
Ik zie dat een aantal mensen deze prachtige telefoon al hebben. Is dit de Nederlandse versie of gewoon import?
Ik heb een nederlandse versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 11:02:
[...]

Heb je ook iets gehoord over loszittende toestenbordjes, die mee-veren tijdens in intikken van een nummer. Heb dat al bij diverse toestellen gezien en ook van meerdere mensen gehoord?
Nee, ik heb hier niks over gehoord maar ze kunnen het repareren en je staat dan gegarandeerd binnen 1 uur weer buiten :+
offtopic:
Jij hebt toch ook de 9500? Had je al de firmware update ervan gedaan en zoja, hoe bevalt die? Bij mij is ie namelijk al een paar keer uitgevallen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo net thuis van heerlijk vakantie,gelijk me 8800 opgepikt. ziet er goed uit allemaal,ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Laatst online: 16-09 17:11

Underworld

+1 Inzichtvol

2 batterijen best gul (hoewel je er natuurlijk zelf voor betaald ;)
hoorde al dat ie wat SW problemo's had..
voor de rest vind ik dat ze hem in een mooie verpakkingsdoos hebben verzorgt
(toestel valt wel zwaar aan :S )

[ Voor 36% gewijzigd door Underworld op 27-07-2005 19:18 ]

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie o wie heeft er een blank logo voor mij? zodat ik dat lelijke vodafone niet meer in me scherm heb?
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 22:54:
wie o wie heeft er een blank logo voor mij? zodat ik dat lelijke vodafone niet meer in me scherm heb?
alvast bedankt
bij Bamikanarie of logomanager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maakt het trillen bij jullie ook zon hard geluid? het overheerst de ringtone zelfs!

welke bugs zijn er al bekend?

blank logo heb ik ondertussen,thanx john hendriks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 19:53:
maakt het trillen bij jullie ook zon hard geluid? het overheerst de ringtone zelfs!

welke bugs zijn er al bekend?

blank logo heb ik ondertussen,thanx john hendriks
Komt het harde geluid bij 't trillen niet door het toetsenbord. Bij mij zat het toestenbordje een beetje los en trilde mee tegen de kast.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2005 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat zou kunnen.
maar ik heb niet echt het idee dat het toetsenbord loszit. Hoe ben jij daarachter gekomen? ik kan het namelijk niet vergelijken met hoe het eventueel wel zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 00:22:
dat zou kunnen.
maar ik heb niet echt het idee dat het toetsenbord loszit. Hoe ben jij daarachter gekomen? ik kan het namelijk niet vergelijken met hoe het eventueel wel zou moeten zijn.
Wij hebben 3 8800 toestellen op kantoor in gebruik. Bij 2 ervan zie je enige verende beweging als je een toets indrukt. Het hele toetsenbord beweegt dan iets naar onder (minimaal hoor, maar je ziet het wel. Omdat het dus een beetje los zit trilt het mee met de vibra-functie. Volgende week laten we ze even vast zetten (hoop ik).

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2005 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie niet echt verende bewegingen. ik zal binnenkort wel ff langs een nokia service point gaan.

waar kan ik gratis themas,games etc vandaan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Underworld schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 19:16:
2 batterijen best gul (hoewel je er natuurlijk zelf voor betaald ;)
hoorde al dat ie wat SW problemo's had..
voor de rest vind ik dat ze hem in een mooie verpakkingsdoos hebben verzorgt
(toestel valt wel zwaar aan :S )
Ooit met een telefoon ook gehad, 2 batterijen. Mooi denk je dan, maar dan begrijp je waar je 2 batterijen voor nodig hebt. Ze gaan nl muy rapido op. Dat zal dus bij deze ook zijn (tenzij je deze telefoon ook echt alleen maar als telefoon gaat gebruiken, maar wie doet dat?). Verder is ie natuurlijk erg strak die 8800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Laatst online: 14:03
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 14:30:
(tenzij je deze telefoon ook echt alleen maar als telefoon gaat gebruiken, maar wie doet dat?).
O-)

Wat doe jij er nog meer mee dan?? Ik ga er iig niet mee lopen filmen, of als mp3 speler gebruiken.

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

batterij is zo leeg helaas,max 1 dag bij normaal gebruik.
gisteravond ging het toestel ook opnieuw opstarten,kon niet bellen en opeens uit en weer aan,erg vaag. ook erg slecht voor zon duur toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen heb nu eindelijk een nokia 8800 voor mezelf
alleen lukt het mij niet om connectie te maken met mijn pc om mp3 bestanden er op te krijgen

geprobeerd via bleutooth maar mijn laptop doet raar

iemand enig idee hoe ik er bestanden op krijg en waar kan je aan thema´s komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok. bij mij werkt hetwel allemaal prima via bluetooth. als je het bluetooth logo rechtonder bij je laptop hebt. klik ik rechtermuisknop, dan snel verbinding maken,bestandsoverdracht en dan staat bij mij de 8800 er al, misschien moet jij hier zoeken naar andere appareten.
nadat je verbonden bent kan je de mp3 slepen naar de mappen van je gsm.

thema's kan je hier downloaden www.zedgo.no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 09:43:
ok. bij mij werkt hetwel allemaal prima via bluetooth. als je het bluetooth logo rechtonder bij je laptop hebt. klik ik rechtermuisknop, dan snel verbinding maken,bestandsoverdracht en dan staat bij mij de 8800 er al, misschien moet jij hier zoeken naar andere appareten.
nadat je verbonden bent kan je de mp3 slepen naar de mappen van je gsm.

thema's kan je hier downloaden www.zedgo.no
Volgens mij is het http://zedge.no/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 17:00:
Ben ik ook benieuwd naar, waarschijnlijk 900mhz providers (vodafone, KPN)
Was het iets algemeens wat je las of specifiek over de 8800?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik schreef las, maar bedoelde eigenlijk hoorde... Ik vroeg in een winkel naar de batterijduur van de 8800 en verkoper zei de standaard info + dat hij met KPN of Vodafone langer meegaat dan met Telfort of T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vodafone als ik hem normaal gebruik max half uur bellen per dag en misschiden 5 smsje doe ik er maximaal 2 dagen mee.
kan me bijna niet voorstellen dat het met de andere dan nog sneller leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 09:04:
[...]

Wij hebben 3 8800 toestellen op kantoor in gebruik. Bij 2 ervan zie je enige verende beweging als je een toets indrukt. Het hele toetsenbord beweegt dan iets naar onder (minimaal hoor, maar je ziet het wel. Omdat het dus een beetje los zit trilt het mee met de vibra-functie. Volgende week laten we ze even vast zetten (hoop ik).
Zijn jullie toevallig al geweest? Zo ja, hoe is het afgelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Azqi schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 07:45:
[...]

Zijn jullie toevallig al geweest? Zo ja, hoe is het afgelopen?
Morgen naar Eindhoven, je hoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie er nog een 8850 wil? nieuwe, net geen 200 euro.

http://www.expansys.nl/pr...KIA-8850&sbadd=NOKIA-8850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

had ik ook gezien.....erg cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is dat ik nog een hele mooie heb,eigenlijk geen krassen anders had ik erzo weer 1 gekocht.
heb wel een 8910 titanium voor 160 euro kunnen kopen via marktplaats. geen krassen,geswapt door nokia na 4de x reparatie.
heb nu een 8850,8910titanium,8910i en de 8800.

zoek alleen nog een goede 8810 iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BierPul
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:07

BierPul

2 koffie graag

[beetje offtopic]
Ik heb er 1, zo goed als krasloos alleen de batterij heeft zn beste tijd gehad :( (michael[at]guntenaar.nl).
[/beetje offtopic]

Ja man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem!!

Via Vodafone gekocht, 299 euro, 2 jaar verlenging 35 euro p/m.
Super prijs als je mij mag vragen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een ... tekoop

Modbreak:gebruik daar ajb T.net vraag&aanbod voor

[ Voor 71% gewijzigd door Korakal op 13-08-2005 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BierPul

BierPul

2 koffie graag

Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 14:12:
Ik heb hem!!

Via Vodafone gekocht, 299 euro, 2 jaar verlenging 35 euro p/m.
Super prijs als je mij mag vragen!
Ik kan hem op Vodafone.nl niet vinden hoor :( , of bedoel je icm Vodafone abbo ?

Zo ja waar dan? de prijs is wel vrij laag inderdaad

Ja man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-09 08:43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BierPul schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 12:00:
[beetje offtopic]
Ik heb er 1, zo goed als krasloos alleen de batterij heeft zn beste tijd gehad :( (michael[at]guntenaar.nl).
[/beetje offtopic]
je hebt een 8810?
maar doet ie helemaal niks?
hoelang is ie standby?
heb je de doos,boekjes etc nog wel?
en wat moet ie kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BierPul schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 14:43:
[...]

Ik kan hem op Vodafone.nl niet vinden hoor :( , of bedoel je icm Vodafone abbo ?

Zo ja waar dan? de prijs is wel vrij laag inderdaad
Klopt, via vodafone klantenservice. Ik denk dus alleen voor bestaande vodafone klanten.

1200 bellen
Optie 4
Optie 1

Vervolgens een beetje zeuren dat je hem bij een andere provider goedkoper kan krijgen, dan geeft hij je de maximale kortingsbedrag. Hij begon bij 499 en eindigde op 309. >:)
Is inderdaad echt goedkoop!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe
  • Laatst online: 12:48

BreeeZe

Devt

Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 15:42:
[...]

Klopt, via vodafone klantenservice. Ik denk dus alleen voor bestaande vodafone klanten.

1200 bellen
Optie 4
Optie 1

Vervolgens een beetje zeuren dat je hem bij een andere provider goedkoper kan krijgen, dan geeft hij je de maximale kortingsbedrag. Hij begon bij 499 en eindigde op 309. >:)
Is inderdaad echt goedkoop!!!
Bedankt voor de tip, ga deze week ook even bellen !

Vorige maand belde ze de hele tijd om te vragen of ik mijn abbonement wilde verlengen, maar ik zei dat ik een nokia 8800 + abo wilde, nu is hij er en bellen ze dus niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BierPul

BierPul

2 koffie graag

Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 15:32:
[...]

je hebt een 8810?
maar doet ie helemaal niks?
hoelang is ie standby?
heb je de doos,boekjes etc nog wel?
en wat moet ie kosten?
Mail me anders even ;) (michael[at]guntenaar.nl)

Ja man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BreeeZe schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 15:56:
[...]

Bedankt voor de tip, ga deze week ook even bellen !

Vorige maand belde ze de hele tijd om te vragen of ik mijn abbonement wilde verlengen, maar ik zei dat ik een nokia 8800 + abo wilde, nu is hij er en bellen ze dus niet meer :(
Ik hoop dat ie er nog is, donderdag waren er net 40 stuks binnengekomen. Success!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BierPul

BierPul

2 koffie graag

Goeie zet van Vodafone :)

Heb net gebeld bij 2 jarige verlenging van Vodafone 70 betaal ik 279 :)

Al met al niet slecht en geen gezeur van het verhuizen * BierPul is tevreden :)

Ja man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet zowieso dat je bij de 35 en 50 euro abbonementen het zelfde kortingsbedrag krijgt
en die van 70 euro maar een paar tientjes scheelt.
Indien jij niet zoveel belt kan je dan beter 35 of 50 euro nemen....

Waren ze nog vooradig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BierPul

BierPul

2 koffie graag

Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 03:53:
Ik weet zowieso dat je bij de 35 en 50 euro abbonementen het zelfde kortingsbedrag krijgt

Waren ze nog vooradig?
Ja hoor ze waren nog vooradig :)

En ik ga waarschijnlijk nog upgraden naar Vodafone 100 aangezien ik toch steeds bij moet betalen anders :P

Ja man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Heb net gebeld, ze hadden er nog 4 :)
Ze zouden me de papieren mailen en dan kan ik ze ondertekend terug faxen, gaat het tenminste wat sneller als met snailmail :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 08:55:
[...]

Morgen naar Eindhoven, je hoort
En is het ze gelukt die toetsenbordjes te fixen? Ben erg nieuwsgierig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog een bug in mijn toestel;

ik had een duo-simkaart nodig.
telefoonnummers gekopieerd naar telefoonboek. Daarna nieuwe simkaart in het toestel. telefoonnummer kopieren van telefoonboek naar simkaart. Toestel zegt doelgeheugen vol ... nummers niet gekopieerd. daarna toestel uitgezet. en alle nummers staan op de simkaart zonder dat ik er nog iets voor heb moeten doen. heel vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 17:59:
nog een bug in mijn toestel;

ik had een duo-simkaart nodig.
telefoonnummers gekopieerd naar telefoonboek. Daarna nieuwe simkaart in het toestel. telefoonnummer kopieren van telefoonboek naar simkaart. Toestel zegt doelgeheugen vol ... nummers niet gekopieerd. daarna toestel uitgezet. en alle nummers staan op de simkaart zonder dat ik er nog iets voor heb moeten doen. heel vaag.
Al je nummers? simkaart heeft meestal maar plaats voor max. 200 nummers, dus als je op je gsm meer nummers heb dan die 200, dan pompt hij die simkaart vol tot 200 nummers en de rest wordt niet overgezet omdat je doelgeheugen (je simkaart) vol zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat die trillende toetsenbord betreft :
Ik denk dat het zo hoort, als je toestel trilt of de in palm van je hand slaat hoor je
en voel je iets trillen. Nokia heeft daar vast een goede reden voor.

Je mag van geluk spreken als het bij jou niet het geval is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 23:23:
[...]

Al je nummers? simkaart heeft meestal maar plaats voor max. 200 nummers, dus als je op je gsm meer nummers heb dan die 200, dan pompt hij die simkaart vol tot 200 nummers en de rest wordt niet overgezet omdat je doelgeheugen (je simkaart) vol zit.
al mijn nummers. dit zijn er iets over de 100. meer dan genoeg ruimte op me simkaart.
hij zegt meteen doelgeheugen vol,terwijl die leeg is. doe ik het toestel uit en weer aan zijn ze gekopieerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BierPul

BierPul

2 koffie graag

Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 03:53:

Waren ze nog vooradig?
Zij ze trouwens gesimlocked of Vodafone tagged :?

Lijkt me vrij lelijk zo'n Vodafone logo op de telefoon :P

Ja man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 04:06:
Wat die trillende toetsenbord betreft :
Ik denk dat het zo hoort, als je toestel trilt of de in palm van je hand slaat hoor je
en voel je iets trillen. Nokia heeft daar vast een goede reden voor.

Je mag van geluk spreken als het bij jou niet het geval is!
Het hoort niet want anders hadden alle toestellen het wel. Men krijgt het tot nu toe ook niet verholpen. Al 2 keer naar NSP geweest zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BierPul schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 09:01:
[...]

Zij ze trouwens gesimlocked of Vodafone tagged :?

Lijkt me vrij lelijk zo'n Vodafone logo op de telefoon :P
op de achterkant,antenne, daarop hebben ze een vodafone logo gedrukt. ook de software is weer iets aangepast met vodafone live etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 13:46:
[...]

op de achterkant,antenne, daarop hebben ze een vodafone logo gedrukt. ook de software is weer iets aangepast met vodafone live etc.
Crap...
Ik krijg hem vandaag of morgen ook binnen via vodafone, meteen maar even kijken of dat er af te krijgen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BierPul

BierPul

2 koffie graag

Nja zolang het niet op mn scherm zit vindt ik het niet zo erg :)

en anders Afbeeldingslocatie: http://www.guntenaar.nl/pics/11232451448800.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.borsjedoehetzelf.nl/histor/Varifix_afbijt.jpg

>:) :X

[ Voor 21% gewijzigd door BierPul op 05-08-2005 14:38 ]

Ja man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 13:46:
[...]

Nee hoor, geen logo, geen vodafone shit. Moest al mijn instellingen nog apart opvragen via Nokia site.
Is dus echt een los toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zowel, had ik het toestel onmiddelijk teruggestuurd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 08:41:
[...]

al mijn nummers. dit zijn er iets over de 100. meer dan genoeg ruimte op me simkaart.
hij zegt meteen doelgeheugen vol,terwijl die leeg is. doe ik het toestel uit en weer aan zijn ze gekopieerd.
Dat probleem had ik ook, ik heb iets van 130 nummers en mijn simkaart kan 150 aan.
Hij gaat eerst even kopieeren en dan is doelgeheugen vol!

Ach ja, uiteindelijk gewoon via bluetooth :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 14:46:
[...]

Nee hoor, geen logo, geen vodafone shit. Moest al mijn instellingen nog apart opvragen via Nokia site.
Is dus echt een los toestel!
Zit er dan eigenlijk een simlock op :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BierPul

BierPul

2 koffie graag

Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 14:48:
Zowel, had ik het toestel onmiddelijk teruggestuurd!!
_/-\o_

Ja man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 14:51:
[...]

Dat probleem had ik ook, ik heb iets van 130 nummers en mijn simkaart kan 150 aan.
Hij gaat eerst even kopieeren en dan is doelgeheugen vol!

Ach ja, uiteindelijk gewoon via bluetooth :P
kopieren en dan toestel even aan en uit , zijn ze daarna wel gekopieerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 15:37:
[...]

kopieren en dan toestel even aan en uit , zijn ze daarna wel gekopieerd
Klopt, maar blijft een bug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

BierPul schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 14:24:
Nja zolang het niet op mn scherm zit vindt ik het niet zo erg :)

en anders [afbeelding] [afbeelding]

>:) :X
Nee dat is een lekker logo :'( 8)7 Zo ziet iedereen dat je er geen drol voor hebt betaald....plus voor de latere verkoop niet erg handig maar goed dat is mijn mening...... O-) Branding S**ks.....

[ Voor 3% gewijzigd door Leviathan23 op 05-08-2005 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
Ik geloof er niks van dat het toestel Vodafone gebrand uitkomt. Volgens mij gewoon een ordinaire fotosoep... K*t als het wel zo is, want dat zal de hoge exclusiviteit van het toestel aantasten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Le0032 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 20:34:
Ik geloof er niks van dat het toestel Vodafone gebrand uitkomt. Volgens mij gewoon een ordinaire fotosoep... K*t als het wel zo is, want dat zal de hoge exclusiviteit van het toestel aantasten...
Ziet er inderdaad erg nep uit die foto, het is gewoon een vrijgeschakelde toestel. Dus 100%
Vodafone-shit vrij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ik weet niet wat jullie allemaal gaan doen maar ik ga nu richting Dance Valley (blupper stampen) :P :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BierPul

BierPul

2 koffie graag

Le0032 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 20:34:
Hey wil je mijn fotosoeps niet ordinair noeman ja :( :Y)

Ging puur om het grapje met de pot afbijt ernaast :P , ik heb een medewerker van Vodafone gesproken en ze zijn inderdaad branding vrij en nog 26 op vooraad bij Vodafone zelf _/-\o_

Ik kreeg ook de tip om even in de Vodafone shop te gaan kijken scheelt weer wachten :)

Ja man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bierpul, had jij mijn mail terug nog gehad over die 8810?"wacht nog op de foto's maar heb het idee dat mijn antwoord niet aankomt. laat het evenw eten thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog eeen bug, die bijna hetzelfde is al kopieren.

ik heb toestel ingesteld op simgeheugen. ik toets nieuw nummer in en wil hem opslaan,doe naam toevoegen, dan zegt toestel handeling mislukt.
doe het toestel uit en weer aan en de naam + nummer staat op me simkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem inmiddels ook binnen. Ik vind het een erg mooi toestel maar sommige dingen werken niet echt fijn.

- Die navigatietoets is veel te klein.
- Het geluid van zowel de ringtone als het gehoor is te zacht, iig veel zachter dan de 6230
- Kan volgens mij niet alle rapporten verwijderen
- Bluetooth werkt weer eens niet, bij mij iig
- Toetsen tikken over het algemeen niet fijn.

Het si echt een beltoestel als je het mij vraagt. Hij blijft wel erg mooi. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot nu toe :

-Geluid, vooral onder het bellen is echt zacht! Onder rumoerige omstandigheden kan ik echt niemand verstaan onder het bellen (zoals zaterdag op Dance Valley)

-Ook die klik knoppen zijn jammer. Geluidloze knoppen zou net even wat meer blingbling zijn, zoals alle andere 88xx en 89xx phones. Vind het nu echt naar een Sony-Ericsson klinken :r

-Accu klep is een beetje vervelend om eraf te krijgen (dit is opgelost door gewoon accu niet meer te verwisselen ;) )

-Accu zelf is de eerste 2 dagen binnen een dag leeg gegaan, maar nu bij normaal gebruik gewoon 2 dagen, dit is voor mij geen probleem

-Trillende toestenbord, klinkt goedkoop. Maar alle 88xx, 89xx hebben of krijgen na een bepaalde tijd hier last van. Gewoon jammer.

Ik hoop dat ze die gespreksvolume probleem met de volgende firmwareupdate kunnen aanpassen!!

Verder is het toestel gewoon _/-\o_ , en blijft de komende 2 jaar simpelweg de King!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 00:23:
Tot nu toe :

-Geluid, vooral onder het bellen is echt zacht! Onder rumoerige omstandigheden kan ik echt niemand verstaan onder het bellen (zoals zaterdag op Dance Valley)

-Ook die klik knoppen zijn jammer. Geluidloze knoppen zou net even wat meer blingbling zijn, zoals alle andere 88xx en 89xx phones. Vind het nu echt naar een Sony-Ericsson klinken :r

-Accu klep is een beetje vervelend om eraf te krijgen (dit is opgelost door gewoon accu niet meer te verwisselen ;) )

-Accu zelf is de eerste 2 dagen binnen een dag leeg gegaan, maar nu bij normaal gebruik gewoon 2 dagen, dit is voor mij geen probleem

-Trillende toestenbord, klinkt goedkoop. Maar alle 88xx, 89xx hebben of krijgen na een bepaalde tijd hier last van. Gewoon jammer.

Ik hoop dat ze die gespreksvolume probleem met de volgende firmwareupdate kunnen aanpassen!!

Verder is het toestel gewoon _/-\o_ , en blijft de komende 2 jaar simpelweg de King!!
Door al die opmerkingen van jou (die ik ook had) is het toestel voor mij al lang weer king-af. Heb ze (2 stuks) gelukkig kunnen verkopen voor 700 euris per stuk. Toestel is gewoon het geld niet waard. Het meest irritante vond ik nog het loszittende toetsenbord. De accu, och dat went wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Nu online

We Are Borg

Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 00:23:
Tot nu toe :

Tsja, daar noem je ook wat ;). Heb je het volume al op max staan? Bij mij is dat dan prima.
Had idd gewoon geruisloos mogen zijn
Geen last van, gaat prima :)
Hier ook niet, is prima :)
Idd erg jammer, trilfunctie is enorm lawaaig hierdoor.

Mee eens _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 10:34:
[...]

Door al die opmerkingen van jou (die ik ook had) is het toestel voor mij al lang weer king-af. Heb ze (2 stuks) gelukkig kunnen verkopen voor 700 euris per stuk. Toestel is gewoon het geld niet waard. Het meest irritante vond ik nog het loszittende toetsenbord. De accu, och dat went wel.
Ben ik het niet mee eens, ik probeer gewoon alle nadelen te noemen die ik kan bedenken. Eigenlijk is er niks waar ik mij echt aan stoor. Alle toestellen hebben nadelen. Er is geen "Flawless GSM"
zowel mag je direct doorgeven welke ;)

Ook wordt de 88xx, 89xx serie steeds zwaarder. Ik denk dat de 8800i (of zoiets) wel tegen de 180 gram aan kan liggen.
Nokia doet dit natuurlijk express zodat de 'Feeling" als je het toestel in je handen hebt steeds mooier en duurder voelt.
Ik geef ze groot gelijk!

Qua 88xx en 89xx serie telefoons is dit het beste wat Nokia heeft gemaakt. Ook verreweg het meest stevige, en dat is voor mij het belangrijkste kenmerk.
De 8910i gaat de eerste 50 keer dat je hem open doet heeeeeel rustig open, daarna is het voorbij en schiet die gewoon omhoog. Nou is er niemand die al een paar maand een 8800 heeft maar ik denk dat het toestel gewoon stevig blijft. Ze hebben van hun fouten geleerd, maar natuurlijk bedenken ze ook weer nieuwe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]We Are Borg schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 10:38:
[...]
Tsja, daar noem je ook wat ;). Heb je het volume al op max staan? Bij mij is dat dan prima.

Ja, volume uiteraad op max! Als ik binnen bel heb ik geen last of beter gezegd heb ik het niet door.
Vanmiddag belde ik buiten en het waaide behoorlijk, dan merk je ook dat het maximale volume erg laag is! Jammer jammer jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-09 20:49
Nou ik heb al 2 jaar een 8910i en daarvoor de silver en black 8910 maar dat openschieten heb ik nog nooit gehad, gaat nog steeds smooth.

De oudste zilveren wordt nu een beetje minder maar is nog steeds niet storend.

Moet nog steeds wachten op me 8800 bij die klote t for telecom schijnt nummer portering 2 weken te duren, ook weer fraai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 14:24:
[...]

Ben ik het niet mee eens, ik probeer gewoon alle nadelen te noemen die ik kan bedenken. Eigenlijk is er niks waar ik mij echt aan stoor. Alle toestellen hebben nadelen. Er is geen "Flawless GSM"
zowel mag je direct doorgeven welke ;)

Ook wordt de 88xx, 89xx serie steeds zwaarder. Ik denk dat de 8800i (of zoiets) wel tegen de 180 gram aan kan liggen.
Nokia doet dit natuurlijk express zodat de 'Feeling" als je het toestel in je handen hebt steeds mooier en duurder voelt.
Ik geef ze groot gelijk!

Qua 88xx en 89xx serie telefoons is dit het beste wat Nokia heeft gemaakt. Ook verreweg het meest stevige, en dat is voor mij het belangrijkste kenmerk.
De 8910i gaat de eerste 50 keer dat je hem open doet heeeeeel rustig open, daarna is het voorbij en schiet die gewoon omhoog. Nou is er niemand die al een paar maand een 8800 heeft maar ik denk dat het toestel gewoon stevig blijft. Ze hebben van hun fouten geleerd, maar natuurlijk bedenken ze ook weer nieuwe ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2005 21:50 ]

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

DAMN :(

Net vodafone gebeld waar m'n toestel blijft, blijkt de administratie nog niet de bevestiging van ontvangst van het getekende nieuwe contract te hebben door gevoerd, ik heb het een week geleden gefaxed ! :(
Inmiddels is de voorraad dus op, maar hopelijk komen ze morgen weer binnen bij vodafone.
Afwachten maar weer.

• Le0032
BreeeZe schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 15:51:
DAMN :(

Net vodafone gebeld waar m'n toestel blijft, blijkt de administratie nog niet de bevestiging van ontvangst van het getekende nieuwe contract te hebben door gevoerd, ik heb het een week geleden gefaxed ! :(
Inmiddels is de voorraad dus op, maar hopelijk komen ze morgen weer binnen bij vodafone.
Afwachten maar weer.
Jammer. Ik ga 'm straks ophalen als ik klaar ben met werken.

• BierPul

BierPul

2 koffie graag

Ik heb gewoon een city point gebeld :D

In Amsterdam zitter er 6 en was er teovallig 1 op voorraad in het eerste filiaal wat ik belde :)

Voor hun was de 8800 an een vrij normaal toestel qua levering :)

Terwijl de belcompany nog steeds zn schouders ophaald :P

Ik denk dat de inkoop coordinator daar ontslagen moet worden :P

Ja man

Verwijderd

BierPul schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 16:17:

In Amsterdam zitter er 6 en was er teovallig 1 op voorraad in het eerste filiaal wat ik belde :)

Of ze wachten op de 2e release waar de meeste bugs uit zijn. Scheelt een hoop gezeik achteraf.

• Le0032
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 16:29:
[...]

Of ze wachten op de 2e release waar de meeste bugs uit zijn. Scheelt een hoop gezeik achteraf.
Dit wordt meestal verteld in de winkel maar dit is niet zo. De meeste bugs zijn toch op te lossen met software updates en die komen er gerust wel voor deze beauty hoor.
De 8800 zal sowieso niet massaal geproduceerd worden omdat het een 'hoger' segment betreft...

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

BierPul schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 16:17:

Mocht je al vodafone klant zijn en je wilt verlengen:
Ik was afgelopen zaterdag bij een vodafone store en daar vertelde een medewerker mij dat telfonisch je abbonement verlengen goedkoper was als in de winkel zelf.
Zij konden hem voor +/- €500,- leveren en telefonisch is hij €309,-
(Bij een €35,- abbo voor 2 jaar)
Wel een beetje vaag :?

[ Voor 3% gewijzigd door BreeeZe op 11-08-2005 16:55 ]

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen wat het nut is van de toetsblokering als je het toestel dicht doet?

Bij de 8850 zag ik het nut er wel van aangezien die knoppen ook kon gebruiken als die dicht was.
Het enige wat ik mij kan bedenken is de power knop bovenop. Maar de 8910i had dat ook...

Jammer dat je het niet gewoon uit kan schakelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-08 16:44

cky

wel grappig zat gisteren the Island te kijken in de bioscoop (goede film trouwens) en daar kwam hij ook in voor, echt mooi telefoontje en subtiele reclame voor nokia ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Bkijkbaar had vodafone toch geen fout gemaakt, vandaag toch mijn toestel binnen gehad.
Wat een heerlijke telefoon, licht lekker in de hand, heeft tenminste een beetje gewicht :)
Alleen die kleine knopjes is ff wennen (vorige tel. was een 3650)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.