toetsenbord is en blijft (ook na reparatie) een ramp_Brake_ schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 23:08:
Dit heeft de 6260 ook, géén idee! Ik dacht via GSM / GPRS / GPS je locatie bepalen (mbt bluetooth GPS muis).
Dat losse toetsenbord lijkt me echter niet normaal!
Ben vandaag weer ff bij Belcompany geweest. Ze hebben nog geen nieuwe 8800 binnen, maar er stond wel keihard VOORRANG bovenaan het formulier
Vandaag kon ik geen enkele toets meer indrukken!
Moest het toetsenbord in z'n geheel iets "omhoog schuiven" en toen leek hij weer op z'n plaats te "klikken". Heel vaag allemaal.
Moest het toetsenbord in z'n geheel iets "omhoog schuiven" en toen leek hij weer op z'n plaats te "klikken". Heel vaag allemaal.
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Verwijderd
inderdaad vaag, en dat voor 1000 euro!_Brake_ schreef op woensdag 28 september 2005 @ 13:16:
Vandaag kon ik geen enkele toets meer indrukken!
Ik raad iedereen ten zeerste aan om een software update te doen ( versie 3.60 ), de meeste problemen qua software zullen dan opgelost zijn bijvoorbeeld het feit dat het toestel niet meer vraagt om Toetsen blokkeren? als je de schuif dichtdoet en het toestel is sinds de update niet meer uitgevallen en lijkt echt wel een stuk sneller dan voorheen, zeer stabiel geworden
Als je zoekt naar audiotoebehoren in het bluetooth menu, zegt ie dan ook niet meer "Appaten worden gezocht" ipv apparaten
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
waar heb jij de update laten uitvoeren want vorige week donderdag hadden ze V3.60 nog nietLe0032 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 19:41:
Ik raad iedereen ten zeerste aan om een software update te doen ( versie 3.60 ), de meeste problemen qua software zullen dan opgelost zijn bijvoorbeeld het feit dat het toestel niet meer vraagt om Toetsen blokkeren? als je de schuif dichtdoet en het toestel is sinds de update niet meer uitgevallen en lijkt echt wel een stuk sneller dan voorheen, zeer stabiel geworden
ik heb V3.28 en die is nog nooit uitgevallen .... misschien dat je hem te vaak heb laten stuiterenVerwijderd schreef op woensdag 28 september 2005 @ 23:39:
Ik heb er V3.60 op staan. en valt de hele tijd nog uit.
O ja nog iets, ik probeerde laatst mijn nokia 8800 met mijn palm Tungsten T3 via bluetooth te koppelen en hij vraagt ineens om een 16 cijferige pincode ??? Het is daarna niet meer voorgekomen. (koppeling met gewoon 4 cijfertjes is geslaagd)
[ Voor 9% gewijzigd door danda op 28-09-2005 23:57 ]
Wie heeft dit toestel trouwens verzekerd? En waar, en hoe (als in welke verzekering).
Ik ben van plan de Super verzekering van de BelCompany af te sluiten voor dit toestel. Hebben mensen hier ervaring mee?
Ik ben van plan de Super verzekering van de BelCompany af te sluiten voor dit toestel. Hebben mensen hier ervaring mee?
[ Voor 89% gewijzigd door bjck op 29-09-2005 23:35 ]
assumption is the mother of all fuck ups
Verwijderd
ik heb ook sw 3.28 en eigenlijk nooit geen problemen met mijn 8800. toetsenbord kraakt wel een beetje maar kan ik mee leven. valt nooit uit. accu 2 dagen ongeveer bij intensief gebruik. ben eigenlijk zeer tevreden over mijn 8800.
verzekering heb ik via the phone house. de zakelijke verzekering.
40 euro eenmalig verzekerd voor val en waterschade, max 3 jaar garantie en 15 euro eigen risico. alleen geen diefstal maar die kans is gewoon erg klein dat ie gestolen wordt heb hem altijd bij me en wordt ie thuis gestolen heb ik altijd nog mijn inboedelverzekering.
verzekering heb ik via the phone house. de zakelijke verzekering.
40 euro eenmalig verzekerd voor val en waterschade, max 3 jaar garantie en 15 euro eigen risico. alleen geen diefstal maar die kans is gewoon erg klein dat ie gestolen wordt heb hem altijd bij me en wordt ie thuis gestolen heb ik altijd nog mijn inboedelverzekering.
In Alkmaar, bij TBA. Superservice, ontzettend professionele mensen, die weten waar ze over praten.danda schreef op woensdag 28 september 2005 @ 21:56:
[...]
waar heb jij de update laten uitvoeren want vorige week donderdag hadden ze V3.60 nog niet
[ Voor 61% gewijzigd door bjck op 29-09-2005 23:35 ]
vandaag bij de Nokia service centre in Rotterdam geweest, ze zeggen dat ze vanaf morgen
de nieuwe firmware update in de computer hebben staan voor de flash update.
ook schijnt het maar een uurtje te duren voor de update
ik denk dat ik het volgende week laat doen.
ben benieuwd of de update de batt duur ook verbeterd
Xeno
de nieuwe firmware update in de computer hebben staan voor de flash update.
ook schijnt het maar een uurtje te duren voor de update
ik denk dat ik het volgende week laat doen.
ben benieuwd of de update de batt duur ook verbeterd
Xeno
Naaier, mensen als jou verneuken het voor de rest.
[ Voor 32% gewijzigd door bjck op 29-09-2005 23:36 ]
Ik heb hem sinds vandaag 
kan je hem ook gewoon opladen met een willekeurige nokia lader? (bv van de 6230?)
kan je hem ook gewoon opladen met een willekeurige nokia lader? (bv van de 6230?)
de lader van de 6230 is dezelfde als bij de 8800, ACP-12 Nokia snellader.
Ja dus
Ja dus
Vanmiddag telefoon van de BelCompany, nieuw toestel lag klaar.
Firmware 3.60
09-2005 fabricatiedatum
géén rammelend toetsenbord
nederlandse versie
* _Brake_ is zeer tevreden
Heb ook gelijk de Super+ verzekering afgesloten bij het toestel.
Firmware 3.60
09-2005 fabricatiedatum
nederlandse versie
* _Brake_ is zeer tevreden
mijne is van 12-08-05 en ook versie 3.60_Brake_ schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 18:08:
Firmware 3.60
09-2005 fabricatiedatum
nederlandse versie
* lester is zeer tevreden
Weet iemand of je ook een geluidje kan afspelen als je de slider open of dicht doet? zoals bij de Siemens SL 55?
Verwijderd
Vraagt die nu echt niet meer om toetsen te blokkeren als je hem dicht doet?_Brake_ schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 18:08:
Firmware 3.60
09-2005 fabricatiedatum
nederlandse versie
/me is zeer tevreden
kan wel:lester schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 19:10:
[...]
mijne is van 12-08-05 en ook versie 3.60
Weet iemand of je ook een geluidje kan afspelen als je de slider open of dicht doet? zoals bij de Siemens SL 55?
een filmpje als screensaver instellen
een mp3 afspelen
wat gebeurt er dan?
als de screensaver begint te werken gaat mp3 uit
als je hem weer opendoet gaat mp3 spelen
dus tijdens gebruik van je telefoon hoor je mp3
dit is bij v3.28 ik weet niet of het ook bij v3.60 werkt
ps. je accu gaat wel minder lang mee ....
het is dus niet zoiets als de d500 of de sl55 maar wel grappig
[ Voor 9% gewijzigd door danda op 01-10-2005 03:29 ]
Ik heb al een hele rij met (nieuwe!) bugs gevonden. Zal ze morgen ff posten, heb nu eerst een ander probleem met de server hier.
Als je de slider dichtdoet, vraagt hij er niet meer om, maar verandert de Favorieten knop in Blokkrn.
Na 5 seconden worden beide selectietoetsen vervolgens blanco
Als je de slider dichtdoet, vraagt hij er niet meer om, maar verandert de Favorieten knop in Blokkrn.
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 22:05
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Is normaal_Brake_ schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 03:56:
@ Rick
Jij had toch een toestel gekocht bij T for Telecom met Hi 50? Weet jij of die aanbieding nog steeds geldt? ( ivm met mn vrouwtje die dat toestel ook wilt )
Jij had toch een toestel gekocht bij T for Telecom met Hi 50? Weet jij of die aanbieding nog steeds geldt? ( ivm met mn vrouwtje die dat toestel ook wilt )
[ Voor 1% gewijzigd door Kees op 28-01-2025 09:57 ]
Nee bij BelCompany, voor de prijs van T for Telecom. Weet niet of die prijs nog steeds geldig is.Le0032 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 10:41:
@ _Brake_
Heb hier nog een acp 8e liggen, op nokia.com staat de 8800 niet op de Compatibility Chart, kan ik hem er wel mee laden?_Brake_ schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 15:23:
de lader van de 6230 is dezelfde als bij de 8800, ACP-12 Nokia snellader.
Ja dus
ik ben een beetje nokia noob
Als ie niet op de Compatibility Chart staat...lester schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 14:48:
[...]
Heb hier nog een acp 8e liggen, op nokia.com staat de 8800 niet op de Compatibility Chart, kan ik hem er wel mee laden?
En omdat ik weet dat de lader bij de 6230 en de 8800 gelijk zijn, wil nog niet zeggen dat ik nu meteen nokia lader expert ben
Het kan geen kwaad om een andere lader te proberen. Als de lader niet geschikt is voor de telefoon geeft hij de melding "Kan batterij niet opladen" Voor de rest kan het geen schade geven aan je toestel. Probeer het dus zal ik zeggen. De reis laders zijn het gunstigs die laden veel sneller op dan de standaard laders.
don't worry, be happy...
Verwijderd
heb je lijst al af met alle bugs die tegen bent gekomen ?lester schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 14:48:
[...]
Heb hier nog een acp 8e liggen, op nokia.com staat de 8800 niet op de Compatibility Chart, kan ik hem er wel mee laden?
ik ben eigenlijk niet zoveel tegen gekomen:Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 22:35:
[...]
heb je lijst al af met alle bugs die tegen bent gekomen ?
- e-mail onder de favorieten knop die niet weggaat
- batterijklepje dat enige speling heeft
(irritant, hebben meer mensen hier last van?)
alleen die speling is irritant, als dat erger wordt ga ik ermee terug
ik weet niet hoeveel speling erin zit, maar volgens mij kan je nu het klepje veel comfortabeler ontgrendelen. Vooral de jongste types vanaf produktiedatum 8-2005 hebben een klein beetje speling (1 mm van boven naar beneden) omdat bij de wat oudere versies die geen speling hebben het klepje met heel veel moeite te ontgrendelen is, gewoon bijna niet te doen en dat is nogal lastig bij het veelvuldig wisselen van de accu (dit lees je ook in de vele reviews van de prototypes) . Een vriend van mij had ook een minimale speling en kreeg een nieuw klepje opgestuurd na aanvraag. Bij het passen bleek zelfs dat deze nieuwe heel slecht uitgelijnd was (1 van de zijknopjes zat helemaal naar binnen) en hij had zelfs meer speling dan de originele van zijn telefoon. In de binnenkant van het klepje staat de produktiedatum, het bleek dat de nieuwe die was opgestuurd zelfs 3 maanden ouder was (uit mei 2005) dan zijn eigen klepje, hij was wel splinternieuw en origineel want er zat protectieplastiek opgeplakt, serienummer en hij was afkomstig van een nokia servicepunt. Hij heeft dus gewoon zijn originele klepje gehouden. Wel vreemd allemaal want het fabriceren is toch geen handenarbeid ??? Als het machinaal is moet het allemaal hetzelfde zijn
klopt het is maar een mm, maar toch vind ik het behoorlijk irritant bij het openen en sluiten van de telefoon, en toen ik hem net had zat er geen speling in. Dan liever wat meer moeite doen voor het openen..
morgen zet ik mijn bevinden online, nu teveel gezopenVerwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 22:35:
[...]
heb je lijst al af met alle bugs die tegen bent gekomen ?
Die E-mail bug komt dus ook in m'n lijstlester schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 23:35:
[...]
ik ben eigenlijk niet zoveel tegen gekomen:ik ben best tevreden over de accu, die red het wel 2 dagen met normaal bellen
- e-mail onder de favorieten knop die niet weggaat
- batterijklepje dat enige speling heeft
(irritant, hebben meer mensen hier last van?)
alleen die speling is irritant, als dat erger wordt ga ik ermee terug
Over speling, m'n oude 8800 had wel last van verticale speling. M'n nieuwe echter nog geen mm. Super relaxed dus. Maar goed, nogmaals: morgen komt het hele verhaal online ivm de alcoholconsumptie van deze nacht
Donderdag + Groningen + alcohol = altijd feest \o/
Verwijderd
HAHA jij ook al! ben je niet tegengekomen in de stad anders_Brake_ schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 05:01:
[...]
morgen zet ik mijn bevinden online, nu teveel gezopen
[...]
Die E-mail bug komt dus ook in m'n lijst
Over speling, m'n oude 8800 had wel last van verticale speling. M'n nieuwe echter nog geen mm. Super relaxed dus. Maar goed, nogmaals: morgen komt het hele verhaal online ivm de alcoholconsumptie van deze nacht![]()
Donderdag + Groningen + alcohol = altijd feest \o/
Mijn toestel heeft ook speling, echt irritant ja!!!
Uhhh... ken ik jou dan?Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 13:03:
[...]
HAHA jij ook al! ben je niet tegengekomen in de stad anders![]()
Mijn toestel heeft ook speling, echt irritant ja!!!
De speling die ik bij m'n vorige toestel had was wel irritant, want als ik m'n telefoon dan open deed, schoof de batterijklep een mm naar beneden. Net alsof het hele toestel uit elkaar viel dus.
Maar goed, heb ik nu geen last meer van. Maar ik weet waar jullie het over hebben. Misschien is het handig om fabricatiedatum etc etc. van telefoons te gaan vergelijken? Of serienummers aan de binnenkant van de batterijklepjes?
ik heb deze Bugatti leather case gekocht bij mijn lokale ebay.
bij de eerste indruk ziet het er netjes afgewerkt uit, en het leer voelt stevig aan.
er zit een magnetische sluitings clip op, ik had ook ergens gelezen dat die magnetische clip problemen kan veroorzaken met de 8800, maar mijn digicam heeft die ook en ik heb daar nooit problemen mee gehad.
aan de onderkant zit ook een opening om op te kunnen laden terwijl die in de case zit, (beetje onzin als je een glimmende bureau lader hebt met mooie lichtjes
)
de 8800 past er strak in (niet te strak), en kan makkelijk eruit worden gehaald om te bellen, je kan door de open hoeken hem makkelijk er uit halen, andere zijn kompleet gesloten en moet je pielen om die er uit te krijgen.
aan de achterkant zit een klip om aan de riem te bevestigen die je in 8 standen kan draaien, en je schuift hem op de riem (dit zou ook betekenen dat iemand anders het er ook weer af kan schuiven
)
en dat de hoeken open zijn...tsja mijn redenering is, als je een glimmende 8800 koopt is het leuk om te laten zien dat je er een hebt
.
van alle tasjes die ik heb gezien is dit wel een van de mooiste, maar omdat de 8801 binnen kort op de markt verschijnt zal het me niet verbazen dat er meer design soorten op de markt verschijnen, ik wacht op de RVS case
ik geef deze 8 uit 10
Xeno

bij de eerste indruk ziet het er netjes afgewerkt uit, en het leer voelt stevig aan.
er zit een magnetische sluitings clip op, ik had ook ergens gelezen dat die magnetische clip problemen kan veroorzaken met de 8800, maar mijn digicam heeft die ook en ik heb daar nooit problemen mee gehad.
aan de onderkant zit ook een opening om op te kunnen laden terwijl die in de case zit, (beetje onzin als je een glimmende bureau lader hebt met mooie lichtjes
de 8800 past er strak in (niet te strak), en kan makkelijk eruit worden gehaald om te bellen, je kan door de open hoeken hem makkelijk er uit halen, andere zijn kompleet gesloten en moet je pielen om die er uit te krijgen.
aan de achterkant zit een klip om aan de riem te bevestigen die je in 8 standen kan draaien, en je schuift hem op de riem (dit zou ook betekenen dat iemand anders het er ook weer af kan schuiven

en dat de hoeken open zijn...tsja mijn redenering is, als je een glimmende 8800 koopt is het leuk om te laten zien dat je er een hebt
van alle tasjes die ik heb gezien is dit wel een van de mooiste, maar omdat de 8801 binnen kort op de markt verschijnt zal het me niet verbazen dat er meer design soorten op de markt verschijnen, ik wacht op de RVS case
ik geef deze 8 uit 10
Xeno
[ Voor 60% gewijzigd door absrnd op 07-10-2005 16:34 . Reden: vertaling naar Ned ]
Hey je zal dit allang geprobeerd hebben hoor maar ik denk zeg t toch nog ffies. Ik heb zelf ook last van die speling gehad. Ik heb gewoon een papiertje een paar keer dubbelgevouwen en die tussen de batterij en de klep ingeschoven. Mijn probleem is nu iig helemaal opgelost en hij zit weer lekker strak er omheen.lester schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 01:13:
klopt het is maar een mm, maar toch vind ik het behoorlijk irritant bij het openen en sluiten van de telefoon, en toen ik hem net had zat er geen speling in. Dan liever wat meer moeite doen voor het openen..
Heb je een bron?[...]
...
omdat de 8801 binnen kort op de markt verschijnt
[...]
[ Voor 13% gewijzigd door Le0032 op 08-10-2005 12:09 ]
LOL, de 8801 is de Amerikaanse uitvoering van de 8800absrnd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 16:14:
... maar omdat de 8801 binnen kort op de markt verschijnt ...
Is exact hetzelfde toestel op de gebruikte triband frequenties na
daarom zullen er meer verkocht worden en loont het meer om mooieJoetjeF schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 12:50:
[...]
LOL, de 8801 is de Amerikaanse uitvoering van de 8800![]()
Is exact hetzelfde toestel op de gebruikte triband frequenties na
cases en dergelijke er voor uit te brengen
Xeno
Bugs:
- (Menu > Instellingen > Weergave > Kleurenschema's) Zodra een thema wordt ingesteld, staat het kleurenschema standaard op "Instellen met thema". Als je dit wijzigt in een kleur en je start de telefoon opnieuw op, resulteert dit in blanco achtergronden in het menu (op 2 toestellen gezien).
- Tijd & Datum wordt niet meer automatisch geupdate via GPRS (Hi).
- Het sluiten van de slider betekent niet altijd dat een gesprek wordt beeindigt (zonder dat een audiotoebehoren is aangesloten!).
- Kiezen van een "Type weergave" in bijvoorbeeld (Menu > Instellingen > Weergave > Achtergrond > Afbeelding > Opties) anders dan Lijst met gegevens (Lijst / Raster), resulteert na het opnieuw opstarten van de telefoon in een reset naar deze instellinge (Lijst met gegevens).
Maar... Zodra je het direct in de Galerij doet (ook onder opties), dan blijft de instelling anders dan "Lijst met gegevens" staan!
- De thumbnails van de screensavers (bij een type weergave "lijst (met gegevens)" zien er niet meer uit.
Zo, hier eerst mijn lijst. Volgens mij weet / wist ik nog wel meer, maar kan er even niet meer opkomen
Zodra ik iets tegenkom, vul ik het lijstje aan! Voelen jullie je uiteraard ook vrij om deze lijst aan te vullen. Als we dan een noemenswaardig aantal punten hebben, wil ik wel bellen met de Nokia Care Premium Service om het even door te nemen.
- E-mail blijft in "Favorieten" staanNokia 8800
V 03.60
12-08-2005
RM-13
(c)NMP.
Made: 092005
- (Menu > Instellingen > Weergave > Kleurenschema's) Zodra een thema wordt ingesteld, staat het kleurenschema standaard op "Instellen met thema". Als je dit wijzigt in een kleur en je start de telefoon opnieuw op, resulteert dit in blanco achtergronden in het menu (op 2 toestellen gezien).
- Het sluiten van de slider betekent niet altijd dat een gesprek wordt beeindigt (zonder dat een audiotoebehoren is aangesloten!).
- Kiezen van een "Type weergave" in bijvoorbeeld (Menu > Instellingen > Weergave > Achtergrond > Afbeelding > Opties) anders dan Lijst met gegevens (Lijst / Raster), resulteert na het opnieuw opstarten van de telefoon in een reset naar deze instellinge (Lijst met gegevens).
Maar... Zodra je het direct in de Galerij doet (ook onder opties), dan blijft de instelling anders dan "Lijst met gegevens" staan!
- De thumbnails van de screensavers (bij een type weergave "lijst (met gegevens)" zien er niet meer uit.
Zo, hier eerst mijn lijst. Volgens mij weet / wist ik nog wel meer, maar kan er even niet meer opkomen
[ Voor 10% gewijzigd door _Brake_ op 10-10-2005 01:15 ]
Net ff m'n Vodafone SIM erin, en hij vroeg gelijk om te updaten (helemaal geen GPRS toegangspunt ingesteld oid). Toch maar ff langs KPN Businesspoint morgen!_Brake_ schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 12:54:
Verwijderd
Ik heb nu sinds 3 weken een Nokia 8800.
Allereerst is het gewoon een heftig toestel. Ik krijg er alleen maar complimenten over en ik zie ook wel eens jaloerse blikken. Dat streelt mijn ego wel
Mijn vraag:
Hoe zet ik muzieknummers van mijn pc naar de telefoon? Is er al een datakabel beschikbaar? Mijn pc heeft helaas geen bluetooth.
Wie heeft het antwoord voor mij?
Greetz,
IshQ
Allereerst is het gewoon een heftig toestel. Ik krijg er alleen maar complimenten over en ik zie ook wel eens jaloerse blikken. Dat streelt mijn ego wel
Mijn vraag:
Hoe zet ik muzieknummers van mijn pc naar de telefoon? Is er al een datakabel beschikbaar? Mijn pc heeft helaas geen bluetooth.
Greetz,
IshQ
Er is voor de 8800 helaas (nog) geen datakabel te verkrijgen. Ga er maar van uit dat die ook niet komt. Je kan wellicht overwegen om een USB Bluetooth adapter te kopen zodat je de gewenste verbinding tussen computer en telefoon álsnog kan leggen...Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 12:47:
Ik heb nu sinds 3 weken een Nokia 8800.
Allereerst is het gewoon een heftig toestel. Ik krijg er alleen maar complimenten over en ik zie ook wel een jaloerse blikken. Dat streelt mijn ego wel.
Mijn vraag:
Greetz,
IshQ
- E-mail blijft in "Favorieten" staan
- De eerste paar letters van een naam bij het verzenden van een SMS, als naam en nummer in beeld zijn en je op OK moet klikken om daadwerkelijk te verzenden, zijn soms cursief
Zijn jullie niks (extra's) tegengekomen?
Voelen jullie je uiteraard ook vrij om deze lijst aan te vullen. Als we dan een noemenswaardig aantal punten hebben, wil ik wel bellen met de Nokia Care Premium Service om het even door te nemen.
edit:
KPN heeft geen real time ondersteuning op hun netwerk vertelde een medewerker van KPN Business Point Groningen
KPN heeft geen real time ondersteuning op hun netwerk vertelde een medewerker van KPN Business Point Groningen
- De eerste paar letters van een naam bij het verzenden van een SMS, als naam en nummer in beeld zijn en je op OK moet klikken om daadwerkelijk te verzenden, zijn soms cursief
Zijn jullie niks (extra's) tegengekomen?
Voelen jullie je uiteraard ook vrij om deze lijst aan te vullen. Als we dan een noemenswaardig aantal punten hebben, wil ik wel bellen met de Nokia Care Premium Service om het even door te nemen.
[ Voor 8% gewijzigd door _Brake_ op 12-10-2005 18:43 ]
Verwijderd
waar zou je de datakabel aan willen sluiten bij de 8800???? je hebt toch BTLe0032 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 14:18:
[...]
Er is voor de 8800 helaas (nog) geen datakabel te verkrijgen. Ga er maar van uit dat die ook niet komt. Je kan wellicht overwegen om een USB Bluetooth adapter te kopen zodat je de gewenste verbinding tussen computer en telefoon álsnog kan leggen...
Op de contactpunten die je onder je accu ziet natuurlijk! Niet dat ik Le0032 ben, maar dat is wel dé plaats om zoiets aan te sluiten hoor!Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 23:04:
[...]
waar zou je de datakabel aan willen sluiten bij de 8800???? je hebt toch BT
[ Voor 3% gewijzigd door _Brake_ op 13-10-2005 04:24 ]
Verwijderd
die contactpunten zijn niet meer dan laadpunten voor de net- en autovoeding. Om te kunnen syncen heb je zeker een 9 (of nog beter) een 18 punts aansluitpunt mogelijk_Brake_ schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 04:23:
[...]
Op de contactpunten die je onder je accu ziet natuurlijk! Niet dat ik Le0032 ben, maar dat is wel dé plaats om zoiets aan te sluiten hoor!
Die contactpunten worden gebruik om te flashen. Het is mogelijk dat bedrijfje een namaak kabel maakt die je daar kan bevestigen, maar normaal is dat alleen maar om je telefoon mee te flashen.
Daarmee kan hij dus op de PC worden aangesloten voor een service check/update
Daarmee kan hij dus op de PC worden aangesloten voor een service check/update
[ Voor 20% gewijzigd door Ginz op 13-10-2005 10:16 ]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
't Is idd logisch dat ze alleen voor het flashen zijn... Zou er dan echt geen datakabel komen 
offtopic:
Ik was gister dronken
Ik was gister dronken
Ik krijg binnenkort ook een 8800. Komt uit Azie.
Deze heeft naar mijn weten geen NL taal.
Is het mogelijk om hier een NL firmware erop te zetten zodat je wel NL taal hebt? Waar kan ik dit eventueel doen. Bij Nokia service point?
Is het mogelijk om hier een NL firmware erop te zetten zodat je wel NL taal hebt? Waar kan ik dit eventueel doen. Bij Nokia service point?
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Uit welk land komt het toestel? Ik weet niet of je het vervelend vindt maar sommige versies hebben accents ( leestekens zoals accent grave ) op het toetsenbord staan...ken schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 11:59:
Ik krijg binnenkort ook een 8800. Komt uit Azie.
Komt uit HK/China
Zit waarschijnlijk tekens op toetsenbord, maar vind het niet erg
Ik betwijfel of een Nokia Service point dat voor jou doet, als ze het al kunnen (weet ik nog niet)ken schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 12:53:
Komt uit HK/China
Maar mij is verteld dat de Aziatische toestellen toch weer een beetje anders zijn dan de Europese modellen, en dat de Nokia service point daarom geen ondersteuning geven voor die toestellen.
-
Dat klopt. Nokia heeft verschillende versies van het toestel en er zijn volgens ingewijden, veel Arabische versies van in omloop in Nederland die dus geen Nederlandse taal ondersteunen...Ginz schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 15:15:
[...]
Ik betwijfel of een Nokia Service point dat voor jou doet, als ze het al kunnen (weet ik nog niet)
Maar mij is verteld dat de Aziatische toestellen toch weer een beetje anders zijn dan de Europese modellen, en dat de Nokia service point daarom geen ondersteuning geven voor die toestellen.
Zijn deze toestellen qua software anders? Of zijn er andere verschillen?
WANTED CP35 :
Iemand die inmiddels een andere casing heeft ??, ik ben dringend op zoek naar het originele leren/suede tasje (de CP35) die ik in de trein ben verloren
Ook als je iemand weet die niets om zit "zakje" geeft zou ik dat graag horen !!
Alvast thnx,
Iemand die inmiddels een andere casing heeft ??, ik ben dringend op zoek naar het originele leren/suede tasje (de CP35) die ik in de trein ben verloren

Ook als je iemand weet die niets om zit "zakje" geeft zou ik dat graag horen !!
Alvast thnx,
Vandaag batterij @ low en dan gaat het verlangen naar een betere batterij toch weer groeien. Hopelijk komt dat ding officieel van nokia snel uit
Kan ik uit jouw post opmaken dat je weet dat er een aankomt?We Are Borg schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 22:35:
Vandaag batterij @ low en dan gaat het verlangen naar een betere batterij toch weer groeien. Hopelijk komt dat ding officieel van nokia snel uit
En je hebt toch 2 accu's? * _Brake_ heeft er standaard 2 bij zich
Qua software nauwelijks. Maar meer hardwarematig. De Europese toestellen worden grotendeels allemaal in Hongarije gemaakt, en de Aziatische in een Aziatisch land. Aangezien het 2 verschillende fabrieken zijn, zijn daar zeker een paar miniscule verschillen. En miniscule verschillen kunnen ervoor zorgen dat dingen niet compatible met elkaar zijn. Daarom dusken schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 19:55:
Zijn deze toestellen qua software anders? Of zijn er andere verschillen?
-
- We Are Borg
Uiteraard heb ik er ook 2 bij gekregen, maar ik ben geen fan van batterijen wisselen. Ik heb geen idee of zo'n ding er aan komt: weet niet of nokia's (vaak) batterijen uitbrengt met betere capaciteit. Ik hoop het iig wel. De onofficieele is er wel_Brake_ schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 23:46:
[...]
Kan ik uit jouw post opmaken dat je weet dat er een aankomt?
En je hebt toch 2 accu's? * We Are Borg heeft er standaard 2 bij zich
Verwijderd
Volgens mij is een USB BlueTooth adapter goedkoper dan de eerste de beste datakabel, dus waarom niet zo'n adapter aanschaffen? Kan voor net onder de twee tientjes.Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 12:47:
Is er al een datakabel beschikbaar? Mijn pc heeft helaas geen bluetooth.
Verwijderd
Ik had even een vraag, hoe kan ik mijn menu structuur veranderen bij de 8800.
Ik heb nu gewoon het normale menu , maar hoe kan ik dat krijgen dat ik allemaal pictogrammetjes heb in 1 beeld.zoals je ook bij de 6230i kunt doen.
Alvast bedankt voor je hulp
Ik heb nu gewoon het normale menu , maar hoe kan ik dat krijgen dat ik allemaal pictogrammetjes heb in 1 beeld.zoals je ook bij de 6230i kunt doen.
Alvast bedankt voor je hulp
Verwijderd
er is geen datakabel omdat de 8800 er geen aansluiting voor heeft (net als voorheen de 6600). De contactpunten zijn er alleen voor het laden en het softwareupgradenVerwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 09:00:
[...]
Volgens mij is een USB BlueTooth adapter goedkoper dan de eerste de beste datakabel, dus waarom niet zo'n adapter aanschaffen? Kan voor net onder de twee tientjes.
Verwijderd
simpel gebruikersvraagje:
hoe zorg je ervoor dat je scherm niet binnen een minuut op 'zwart' (de spaarstand) springt?
Ik heb het in het menu uitgezet, maar nog gaat het beeld uit als ik even geen toetsen aanraak.
thanks
hoe zorg je ervoor dat je scherm niet binnen een minuut op 'zwart' (de spaarstand) springt?
Ik heb het in het menu uitgezet, maar nog gaat het beeld uit als ik even geen toetsen aanraak.
thanks
Timeout van de screensaver hoger zetten.Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 23:35:
simpel gebruikersvraagje:
thanks
Menu > Instellingen > Weergave > Screensaver > Timeout.
De achtergrond verlichting gaat sowieso wel uit (weet niet hoe dat zit als je de spaarstand uitzet, hoe lang doe jij wel niet met een accu?!!).
Verwijderd
Op het menu knopje drukken als je in de standby scherm zit, en dan op de linkerselectietoets drukken en 'roosterweergave' kiezen. Voila, daar heb je je gewilde menu structuur.Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 09:51:
Verwijderd
Inderdaad, heel makkelijk. Er zijn ook telefoons in de handel waar een handleiding bij zitLe0032 schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 09:56:
[...]
Op het menu knopje drukken als je in de standby scherm zit, en dan op de linkerselectietoets drukken en 'roosterweergave' kiezen. Voila, daar heb je je gewilde menu structuur.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2005 10:02 ]
Dat kloptVerwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 10:02:
[...]
Inderdaad, heel makkelijk. Er zijn ook telefoons in de handel waar een handleiding bij zit
Verwijderd
Me vader wil hem ook kopen, maar hij laat toch weleens zijn telefoon vallen. Bij de telefoonwinkel zeiden ze hem dat die schokbestendig is, kan die tegen een stootje?
Nee joh, hij is helemaal niet schokbestendig. Je kan 'm beter niet laten vallen.Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 12:33:
Me vader wil hem ook kopen, maar hij laat toch weleens zijn telefoon vallen. Bij de telefoonwinkel zeiden ze hem dat die schokbestendig is, kan die tegen een stootje?
Vaak vertellen bepaalde telecomwinkels niet de waarheid. Zoals gister een concurrent collega dat gister deed omdat die het toestel niet op voorraad had.
Verwijderd
Maar hij is ook niet extra fragiel? Hij heeft nu geloof ik een Nokia 6700 en deze zullen ongeveer even sterk zijn denk ik?Le0032 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 12:37:
[...]
Nee joh, hij is helemaal niet schokbestendig. Je kan 'm beter niet laten vallen.
Vaak vertellen bepaalde telecomwinkels niet de waarheid. Zoals gister een concurrent collega dat gister deed omdat die het toestel niet op voorraad had.
- We Are Borg
Zullen we weddenLe0032 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 12:37:
[...]
Nee joh, hij is helemaal niet schokbestendig. Je kan 'm beter niet laten vallen.
Nee hij is niet extra fragiel maar je moet telefoons van dat kaliber niet laten vallen. En het hoeft niet zo te zijn dat je toestel gelijk stuk gaat, maar het kan ook uitstel van executie zijn, dus dat hij later alsnog defecten vertoont.Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:52:
[...]
Maar hij is ook niet extra fragiel? Hij heeft nu geloof ik een Nokia 6700 en deze zullen ongeveer even sterk zijn denk ik?
Verwijderd
Ik heb sinds een aantal dagen de nokia 8800 .
Het toestel valt soms spontaan uit en start dan weer opnieuw op.
Verder werkt het toestel goed, Ik heb software versie V.3.60 12/08/2005
Hebben meerdere mensen hier last van ? En is er al een nieuwere software versie ?
Hebben meerdere mensen hier last van ? En is er al een nieuwere software versie ?
Nee ik heb hier geen last van, sinds ik de software heb van V.3.60. Je kan wellicht even langsgaan met je 8800 aangezien je Premium Service hebtVerwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 10:38:
premium service leuk, maar dan moeten ze bij het nokia centre wel mensen neerzetten die dat kennen/weten. mijn nokia 8800 heeft de kasseien van dichtbij gezien, en is met een deuk in de casing, en een gebroken glas richting leverancier gegaan... toch jammer om te zien dat de RVS casing toch wel een beetje kans heeft op corrosie.. ik heb mijn phone al sinds juli 2005, maar ik denk dat ik nog nooit zoveel fouten heb zien langskomen met zo'n dure en "goed voorbereide" telefoon.. het is dat het voor mij een hoog hebbending gehalte heeft, anders gaat ie gewoon de plank op en wordt er een andere nokia aangeschaft.
even de quote van de nokia site :
"Ontdek de nieuwe Nokia 8800 telefoon. Ontwikkeld voor jouw ultieme genot. Zijn elegante voorkomen en zijn gemakkelijke functies laten een blijvende indruk na. Elk aspect is zorgvuldig bestudeerd en nauwkeurig ontwikkeld; van de met de laser gesneden krommingen van de stalen behuizing tot het vernuftige schuifmechanisme en het geavanceerde scherm met versterkt glas. Deze telefoon is dan ook een echt meesterwerk. Laat je innerlijke emoties de vrije loop op het ritme van de geniaal gecomponeerde beltonen. "
dat van die beltonen is helemaal huilen
even de quote van de nokia site :
"Ontdek de nieuwe Nokia 8800 telefoon. Ontwikkeld voor jouw ultieme genot. Zijn elegante voorkomen en zijn gemakkelijke functies laten een blijvende indruk na. Elk aspect is zorgvuldig bestudeerd en nauwkeurig ontwikkeld; van de met de laser gesneden krommingen van de stalen behuizing tot het vernuftige schuifmechanisme en het geavanceerde scherm met versterkt glas. Deze telefoon is dan ook een echt meesterwerk. Laat je innerlijke emoties de vrije loop op het ritme van de geniaal gecomponeerde beltonen. "
dat van die beltonen is helemaal huilen
[ Voor 37% gewijzigd door bigbakkus op 22-10-2005 11:04 ]
vanbekkumclan is trots www.losalcoholicos.nl member
Verwijderd
Is er al een nieuwere software versie dan V.3.60.?
En wat kun je precies met die Premium Service van nokia, wat voor voordelen zitten daaraan???wat krijg ik meer dan andere klanten dan ?
En wat kun je precies met die Premium Service van nokia, wat voor voordelen zitten daaraan???wat krijg ik meer dan andere klanten dan ?
Hebben jullie het gerucht al gehoord dat de nokia 8800 weleens de laatste 8-serie van nokia kan zijn?
Er komt dus geen 8800i (wie heeft dat verzonnen?) en de opvolger zal een low-entry Vertu zijn (dus niet meer onder de naam van nokia).
Ik denk dat dit best wel eens waar zal kunnen zijn gezien de verpakking en inhoud hoe het toestel wordt geleverd met story booklet met de vermelding dat het een collector's item is etc. Ik heb alle 8 serie telefoons gehad (8810,8850,8910,8910i) maar geen 1 werd er zo luxueus en compleet afgeleverd als deze nokia 8800. De prijs van een eventuele opvolger zal nu toch wel richting de 1000 euro gaan dus je spreekt nu wel een doelgroep aan die tevens een Vertu kan overwegen. Verder merk ik nu ook op dat de nieuwe nokia fashion telefoons in de 7-serie worden ondergebracht...
wat denken jullie ervan?
Er komt dus geen 8800i (wie heeft dat verzonnen?) en de opvolger zal een low-entry Vertu zijn (dus niet meer onder de naam van nokia).
Ik denk dat dit best wel eens waar zal kunnen zijn gezien de verpakking en inhoud hoe het toestel wordt geleverd met story booklet met de vermelding dat het een collector's item is etc. Ik heb alle 8 serie telefoons gehad (8810,8850,8910,8910i) maar geen 1 werd er zo luxueus en compleet afgeleverd als deze nokia 8800. De prijs van een eventuele opvolger zal nu toch wel richting de 1000 euro gaan dus je spreekt nu wel een doelgroep aan die tevens een Vertu kan overwegen. Verder merk ik nu ook op dat de nieuwe nokia fashion telefoons in de 7-serie worden ondergebracht...
wat denken jullie ervan?
Ja, V3.61. Maar die is alleen voor Vodafone, een misschien geeneens voor de Nederlandse Vodafone.Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 11:42:
Is er al een nieuwere software versie dan V.3.60.?
Doormiddel van 2 kliks via Google heb ik dit gekregen:En wat kun je precies met die Premium Service van nokia, wat voor voordelen zitten daaraan???wat krijg ik meer dan andere klanten dan ?
En er zit ook zo'n Premium Service Point in Alkmaar, dus kom gezellig even langs....Nokia Care Premium Service
Prestige houdt zo enkele privileges in.
Daarom stellen wij Nokia Care Premium Service voor: een reeks exclusieve diensten die speciaal ontwikkeld zijn om jouw gemoedsrust te garanderen.
Als eigenaar van een Nokia 8800 telefoon heb je vanaf de datum van je aankoop gedurende 24 maanden recht op Nokia Care Premium Service. Dit omvat (in bepaalde landen):
• 24 maanden garantie voor je Nokia 8800 telefoon1.
Lees de garantieverklaring (in het engels)
• Weergaloze support van het Nokia contactcenter tegen lokale telefoontarieven.
Telefoonnummers voor Benelux
• Prioritaire dienstverlening2 in bepaalde Nokia Service Points. Nokia Service Points die een prioritaire dienstverlening aanbieden aan eigenaars van een Nokia 8800 telefoon zijn aangeduid met een asterisk (*).
Club Nokia Service Points
1 Op basis van de Nokia garantiebepalingen voor eindgebruikers. In Europa, het Midden-Oosten en Afrika is de garantie van 24 maanden van toepassing in de volgende landen: lidstaten van de Europese Unie, Azerbeidzjan, Wit-Rusland, Bosnië en Herzegovina, Bulgarije, Kroatië, Georgië, IJsland, Israël, Kazakstan, Macedonië, Moldova, Mongolië, Noorwegen, Roemenië, Rusland, Servië en Montenegro, Zwitserland, Turkije, Oekraïne.
2 Op basis van de Nokia garantiebepalingen voor eindgebruikers.
[ Voor 4% gewijzigd door Ginz op 22-10-2005 17:52 ]
-
één keer last van gehad, deze week. hij startte alleen niet weer op. moest de accu eruit halen om de foon weer aan te krijgen. (zelfde software overigens)Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 10:38:
Verwijderd
Geloof er niks van...danda schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 16:15:
Hebben jullie het gerucht al gehoord dat de nokia 8800 weleens de laatste 8-serie van nokia kan zijn?
wat denken jullie ervan?
Verwijderd
Hoe kun je de naam van je netwerk weghalen bij de nokia 8800, dus dat er geen T-mobile of kpn of vodafone in je beeldscherm staat ??
alvast bedankt!
alvast bedankt!
een blanke logo downloaden via wap en opslaanVerwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 20:13:
Hoe kun je de naam van je netwerk weghalen bij de nokia 8800, dus dat er geen T-mobile of kpn of vodafone in je beeldscherm staat ??
alvast bedankt!
ik heb de link ergens op de nokia 6230i forum hierzo gezien ...
Verwijderd
Hoi allemaal,
Kheb'r ook een sinds gisteren...
Na een korte omweg via een Motorola V3 Razr heb ik nu gelukkig weer een Nokia. Zo'n V3 is ook mooi, goed gebouwd etc maar de bediening en menustructuur van zo'n ding is een nachtmerrie. Na ruim 2 maanden intensief gebruik maakte ik nog steeds constant fouten met SMSen en allerlei andere functies. Droevenis, weg ermee en nooit meer een Motorola voor mij!
De 8800... Prachtig! OK, qua telefoon stelt het niet zo veel voor. Een simpele 6230(i) is handiger, praktischer en beter maar tjonge jonge wat smoelt en voelt dit goed zeg!
Gewoon een plezier om in je zak te hebben en te pakken. Ik moet nog wel behoorlijk aan het kleine keyboardje wennen (dat is super van een V3 trouwens) maar dat zal wel lukken.
Heeft iemand al een truuk gevonden om in één keer alle verzonden & ontvangen (SMS) berichten te verwijderen?
Kheb'r ook een sinds gisteren...
Na een korte omweg via een Motorola V3 Razr heb ik nu gelukkig weer een Nokia. Zo'n V3 is ook mooi, goed gebouwd etc maar de bediening en menustructuur van zo'n ding is een nachtmerrie. Na ruim 2 maanden intensief gebruik maakte ik nog steeds constant fouten met SMSen en allerlei andere functies. Droevenis, weg ermee en nooit meer een Motorola voor mij!

De 8800... Prachtig! OK, qua telefoon stelt het niet zo veel voor. Een simpele 6230(i) is handiger, praktischer en beter maar tjonge jonge wat smoelt en voelt dit goed zeg!
Heeft iemand al een truuk gevonden om in één keer alle verzonden & ontvangen (SMS) berichten te verwijderen?
Heb telefoon verkocht om 1 ding. De batterij is echt een HELL!
Zo'n dure telefoon, zo'n slechte batterij - persoonlijk vind ik dat erg slecht van Nokia!!
Zo'n dure telefoon, zo'n slechte batterij - persoonlijk vind ik dat erg slecht van Nokia!!
assumption is the mother of all fuck ups
naast het mooie disign vind ik het ook wel een voordeel dat de 8800 een van de weinige telefoons samen met de n90 is die meerdere bleutooth connecties aan kan! max 3 of 4 geloof ik. das wel ook een groot plus punt.
- We Are Borg
Batterij is idd niet super (en 2de batterij is niet handig: verwisselen is vervelend) maar ik wacht geduldig op een officieele betere van nokia....als die ooit komt-Webmaster- schreef op maandag 07 november 2005 @ 10:08:
Verwijderd
Weird. Bij - voor mij - normaal gebruik met veel SMS'en en bluetooth in de auto doet'ie 2 dagen met een batterij. De Motorola V3 Razr die ik hiervoor had haalde vaak niet eens een dag. DAT is pas een hel.-Webmaster- schreef op maandag 07 november 2005 @ 10:08:
Ik denk ook niet dat Nokia met een zwaardere batterij komt maar ik heb wel al zwaardere battijen voor de 8800 op het web gezien. 1000 Ma of iets dergelijks. Zou er geen batterij van een ander Nokia model in passen? Bij de 6230 past de 40% zwaardere batt. van een Ngage QD bijvoorbeeld ook. En werkt top overigens. 4 dagen zonder problemen...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2005 11:54 ]
- We Are Borg
Ja, dat vraag ik mij dus ook af. Onofficieele zijn er al, maar heb liever officieele van nokia. Maar als die niet komt....Twee dagen is lang wellicht als je vergelijkt met een Razer, maar mijn 6610 haalde gewoon dik een week stand by. Dat was heerlijk en imo ook genoeg. Twee dagen is net wat te kortVerwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 11:53:
[...]
Weird. Bij - voor mij - normaal gebruik met veel SMS'en en bluetooth in de auto doet'ie 2 dagen met een batterij. De Motorola V3 Razr die ik hiervoor had haalde vaak niet eens een dag. DAT is pas een hel.![]()
Ik denk ook niet dat Nokia met een zwaardere batterij komt maar ik heb wel al zwaardere battijen voor de 8800 op het web gezien. 1000 Ma of iets dergelijks. Zou er geen batterij van een ander Nokia model in passen? Bij de 6230 past de 40% zwaardere batt. van een Ngage QD bijvoorbeeld ook. En werkt top overigens. 4 dagen zonder problemen...
Verwijderd
Hmm.... kheb het bovenstaande mailtje nog niet geschreven en gisteren was'ie ook binnen een dag vrijwel leeg...
Ik zou ook liever een zwaardere batt. van Nokia hebben maar als die niet komt gaat er gewoon een imitatie in. Jammer dan.
Nokia maakt de batterijen ook niet zelf dus wellicht komt'ie uiteindelijk wel uit dezelfde fabriek als 'die echte'.
Nokia maakt de batterijen ook niet zelf dus wellicht komt'ie uiteindelijk wel uit dezelfde fabriek als 'die echte'.
Verwijderd
BTW, interessante draad over batterijen voor de 8800:
http://www.howardforums.c...php?t=730958&page=1&pp=15
http://www.howardforums.c...php?t=730958&page=1&pp=15
om dit topic weer een beetje nieuw leven in de blazen
hier de complete handleiding om je Nokia 8800 uit elkaar te halen....of om gewoon te zien hoe het in elkaar zit! veel plezier ermee en maak je 8800 niet kapot
http://rapidshare.de/file...e_Manuall_level4.pdf.html
hier de complete handleiding om je Nokia 8800 uit elkaar te halen....of om gewoon te zien hoe het in elkaar zit! veel plezier ermee en maak je 8800 niet kapot
http://rapidshare.de/file...e_Manuall_level4.pdf.html
Pas op ESD, vingerafdrukken, stof, krassen....
Oftewel, ik zou het iedereen afraden....
Oftewel, ik zou het iedereen afraden....
-
Verwijderd
mijne ligt nu bij nokia.
bij open of dicht schuiven ging mijn toestel helemaal uit. ook niet meer opnieuw opstarten, erg vaag.
bij open of dicht schuiven ging mijn toestel helemaal uit. ook niet meer opnieuw opstarten, erg vaag.
Verwijderd
Even een reactie op die gene die zo hard riep dat er totaal geen 8-serie meer komt... Roep het nou niet te hard want het kan best wel zo wezen. Misschien dat 8800i nog uitkomt of nog 1 serie. Maar ik denk dat nokia met het top segment meer op de N-serie gaat richtingen. De N80 gaat het maken denk ik in het segment voor mensen die 8800 willen maar meer functie's. Hij is middel groot. Goeie batterij duur en volop funtie's. Ingeval valt 8800 voor mij zwaar af vanwege de slechte batterij duur en de brakke software die er op zit. Ik ga mijn N80 al pre-orderen en laat het weten hoe de verschillen zijn.
Dit topic is gesloten.