EB cardetailing tot aan uw huis
[ Voor 17% gewijzigd door Ediejo op 09-10-2005 04:17 ]
Is dat een stille hint naar POV om een 512MB versie te ontwikkelen voor je casemod?Ediejo schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 18:58:
De maker heeft dus imo rekening gehouden met een 512MB versie.
Vind dat rouge wel mooi staan bij de spiegel, je kast is een zeer mooi geheel Ediejo, klasse man!
Verwijderd
Verder wel super mooie case !
3e plaatje linksonderin
K to the KillaZ
Verwijderd
"das me computer"

[ Voor 27% gewijzigd door KillaZ op 09-10-2005 17:41 ]
K to the KillaZ
Is wel duidelijk dat hier vééééél uurtjes werk in hebben gestoken! Mooi resultaat
There is no replacement for displacement!
Nu de Bat Case noge
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Oke heb het weggedit[b]
[...]
Nu niet meer.
[ Voor 22% gewijzigd door syo op 09-10-2005 22:41 ]
Kijk eens goed naar je onder en boven stuk. Moet er niet iets boven (of onder) veranderen aan de voorkant?
(Heeft te maken met '180 graden omdraaien')
Begrijp me niet verkeerd, ik vin m geweldig maar het blijft het uiteindelijk ook dat. Ik denk dat als je de voorkant van het bovenste gedeelte omdraait het er nog beter uitziet.
Keep up the nice work!
prutsert
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Ik vind het een beetje te veel van het goede, maar hij is mooi hoor
Verwijderd
Ik zie wat je bedoelt, maar volgens mij is dat niet fout maar de bedoeling. Zal ik dan maar de verlossende hint geven, begint met voor en eindigt op front.X-G schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 22:46:
Edje, je hebt een fout gemaakt!
Kijk eens goed naar je onder en boven stuk. Moet er niet iets boven (of onder) veranderen aan de voorkant?
(Heeft te maken met '180 graden omdraaien')
[ Voor 21% gewijzigd door Ediejo op 10-10-2005 18:38 ]
Verwijderd
[CiP] Le Régional Built To Last.
net voor die (chemical overdose) van _Ferry_ de beste kast is die ik tot hier toe heb gezien.
(ok,ik geef toe er zijn er mooiere, maar Orac 3 is niet mijn smaak,te veel kabels,en rondingen(met name in het front) dit is dus naar mijn mening,wil dus zeker niet zeggen dat ik de kast niet knap vind,
no flame)
Maar ben je niet van plan om in de Lian Li (ik bedoel het middenste deel) meer rode ccfl's(of één) te steken ?Zo vanboven ?En zou die slang van de prom. niet weg te werken zijn ?
Verder nog veel succes !
(ps. volgens mij staan er in jouw topic toch wel het meeste
If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...
Wat een bakbeest. respect
Geen lamp meer nodig in huis volgens mij
vind niet alleen de kast een wonder vind het ook een wonder dat je zo'n zooi mag maken in de woonkamer van je vriendin
Casemod: Cubeleon
Maar wat ik me afvroeg, die bays die jij zelf gepolijst heb, krijg je daar geen doffe aanslag op? Of heb je ze bewerkt met blanke lak?
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Maar nu ff een vraagje hoe heb je die spiegel vastgezet? Of ligt hij er gewoon los in.. En de ccfl die er onder liggen heb je daar nog iets mee gedaan of heb je die gewoon gelaten zoals ze waren?
http://www.hardware.info/artikelen.php?id=162
ed je doet je best man!!
btw lianli 2 the max he
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
owja als je nog plexi gaat zagen he... doe er dan zonnebloemolie of boor olie bij tijdens het zagen... dan krijg je dat het soort van gepollijst wordt
Verder vind ik uiteraard dat je ontzettend goed bezig bent
Verwijderd
LOL dat is mijn 03 Score op mijn Sempron64 & 6800LEEdiejo schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 21:19:
[...]
Thnx voor het compliment.
Rond de Cpu komt nog wel wat.
De eerste benchmark is eruit.
Ik ben nog niet tot het uiterste gegaan maar al met al een score waar Point of View trots op kan zijn.
[afbeelding]
screendump bureaublad

wel nog wat en je geheugen werken 210Mhz, dat moet toch stukken hoger kunnen.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2005 21:27 ]

Ik zou als ik jou was ff zo veel mogelijk van die icoontjes rechtsondering je beeld weg halen. Die gebruiken ook processortijd enzo. Bij mij scheelde het nogal wat. Wat ook wel wil helpen is, dat je zodra je 3dmark enzo hebt opgestart in taakbeheer explorer er uit gooien en alle andere overbodige dingen.Ediejo schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 21:47:
[...]
Natuurlijk kan dat geheugen hoger, maar omdat de kop van de promo van de cpu is geweest... alles rustig testen en stapje voor stapje omhoog.
offtopic:
Het geheugen staat op 2-2-2-5 wil je veel hoger dan heb je andere settings nodig rond de 225 is het op 2-2-25 echt wel over met dit geheugen .;)
Dit is de tweede avond dat alles draaid stapje hoger dan maar.
[afbeelding]
Screendump
Verder is het een supergave mod!! Ik durf geen foto's van het binnenste van Mijn kast te plaatsen

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5
Het is bij benchmarking altijd het beste om een zo uitgekleed mogelijke Windows setup te hebben. Volgens een hoop overclockers haal je zelfs betere resultaten in Windows Server 2003 Family, enige probleem is dat de drivers niet optimaal zijn voor dat OS, maar het is zeker aan te raden om als je een hogere score wil je windows zo veel mogelijk "uit te kleden" zodat je hardware zich zo veel mogelijk kan concentreren op 3Dmark05Who Am I? schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 23:35:
[...]
Ik zou als ik jou was ff zo veel mogelijk van die icoontjes rechtsondering je beeld weg halen. Die gebruiken ook processortijd enzo. Bij mij scheelde het nogal wat. Wat ook wel wil helpen is, dat je zodra je 3dmark enzo hebt opgestart in taakbeheer explorer er uit gooien en alle andere overbodige dingen.
Verder is het een supergave mod!! Ik durf geen foto's van het binnenste van Mijn kast te plaatsen
[ Voor 4% gewijzigd door Mr.S op 13-10-2005 15:57 ]
Verwijderd
Maar nette temps, ik doe het je niet na met m'n watercooling'tje
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2005 00:05 ]
Hoe kan de temp van -70C naar -48C ZAKKEN? Volgens mij stijgt de temperatuur dan, want het word minder koudEdiejo schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 23:40:
[afbeelding]
Trap ik het systeem op zijn staart dan zakt de temp na -48
Mooie mod anywayz, al een x gezegt geloof ik, maar kan et niet vaak genoeg zeggen!
[ Voor 10% gewijzigd door Who Am I? op 17-10-2005 00:34 ]
Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2005 18:53 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Ediejo op 24-10-2005 23:17 ]
[ Voor 81% gewijzigd door Mr.S op 25-10-2005 00:05 ]
Een hele prestatie edje, congrats!
prutsert
(ook de aquarium-pc van Stoppels) kicken hoor zulke pagina's! Iedereen leest gewoon de Spits! dus je wordt nog serieus 'beroemd' ook!
Ediejo, doe je goed!
Ici kann uw Werbung staan
gaat steeds beter ed, kom je nu zeker naar HCC ?
K to the KillaZ
[ Voor 65% gewijzigd door Pkunk op 25-10-2005 19:35 ]
Hallo met Tim
ik sloeg idd ook die spits open. Ik dacht zal wel weer een lomp pctje zijn van een pc boer. zie ik ffs specs erbij staan. LOL
Verwijderd
Was wel mooi, m'n klas genoten vonden je case monsterlijk
Owhjah, ik zit in het 2e jaar op het ROC... dus niet een brugpiepertje van 14 jaar ofzo
Misschien valt het eindresultaat van mijn pc wel heel erg tegen Ediejo.Ediejo schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:34:
Ja, bedankt allemaal. Ik heb even de lijst door gekeken op de slizone site sli rig of the month loopt vanaf januari 2005. Ik ben niet de eerste uit Europa een Duitser en een Engelsman zijn me voorgegaan, maar ik ben wel de eerste Nederlander die zich sli of the month mag noemen, de prijs die daar aanvast zit is een T-shirt met iets van sli of the month als opdruk. Weet je hoe tof dat is als je de enige in Nederland bent die zo'n shirt heeft.![]()
Dat zal niet voor lange duur zijn want de casemod van waterkoud hoort ook op die site thuis.
Is wel leuk als je mod zo links en rechts ziet verschijnen, toch een beetje een bevestiging dat je het goed gedaan hebt en dat al die uren werk niet voor niks zijn geweest natuurlijk.
P.S. Ik kom zondag naar de HWI dagen, ben waarschijnlijk wel te herkennen aan een opvallend vest. Denk niet dat ze dat zullen waarderen in Amsterdam, maar goed Hehehe
Woei das wel heel erg bling blingEdiejo schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 00:02:
Voor de modders die er ook aan zitten te denken om wat te gaan polijsten. De hd drive bay heb ik gepoetst de floppy drive bay niet. Dit heb ik maanden terug voor het laatst gepoetst. Je kan aan de weerspiegeling maar net zien dat de floppy drive bay iets minder spiegeld. Wat ik hier mee wil zegen is. Zolang je er met je vingers vanaf blijft glimt het maanden. Ik poets het met metal polish van autoglym.
plaatje
@Nickollo, het is nog niet zeker dat me case er ook is eerst goed lezen.
Casemod: Cubeleon
Verwijderd
maar het gaat weer te ver offtopic.
waterkoud komt met een psv vest naar amsterdamwaterkoud schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 00:17:
[...]
Misschien valt het eindresultaat van mijn pc wel heel erg tegen Ediejo.![]()
Is wel leuk als je mod zo links en rechts ziet verschijnen, toch een beetje een bevestiging dat je het goed gedaan hebt en dat al die uren werk niet voor niks zijn geweest natuurlijk.
P.S. Ik kom zondag naar de HWI dagen, ben waarschijnlijk wel te herkennen aan een opvallend vest. Denk niet dat ze dat zullen waarderen in Amsterdam, maar goed Hehehe
K to the KillaZ
Dat wordt rellen!waterkoud schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:40:
Is wel zo makkelijk voor de mensen die willen weten wie ik ben, aangezien ik niet met mijn pc aanwezig ben. Ik ben ook iemand die graag een beetje provoceerdMaar je hebt gelijk KillaZ.
psv is voetbalploeg van waterkoud ? (ben belg)
Mag ik je vragen hoe je het HDD rack gemaakt hebt ?
thx !
If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...
[ Voor 3% gewijzigd door Ediejo op 27-10-2005 17:29 ]
Anywayz...wel gave hebbedingetjes!! En nu wachten op de 1e November!
Dit topic is gesloten.