EB cardetailing tot aan uw huis
Djeez...waar haal je et idee vandaanEdiejo schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 17:53:
[...]
Ik ga hem ook niet als fan guard gebruiken.
Lijkt me wel gaaf iig!!!
Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5
* gianada is echt ongeloofelijk jaloers.
gianada
ja want dan gaat mn internet ook dik veel sneller
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Verwijderd
ps. kun je deze spullen ook bij de hwi dagen krijgen:P
gianada
Verwijderd
blijft mooi...!
Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5
Ik kom morgen zeker ff kijken!
Verwijderd
Verwijderd
Hij kan die poster er natuurlijk gewoon op brushen
gianada
Verwijderd
Misschien kom ik morge ook even langs
Als je iemand ziet die altijd overal staat de vreten en te zuipe maar niet vet of dik is kan ik het wel zijn
Weg met dat roze, terug met het groene xD
Dat is zown beetje de kracht van Lian Li, het ziet er superstrak uit en Ediejo heeft dat kunnen behoudenWho Am I? schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 12:57:
Tot nu toe had ik eigenlijk alleen de zijkant van de kast gezien, maar nu ik de voorkant zie moet ik tog zeggen dat die er een btje saai uit ziet in vergelijking met de rest van de kast. Ik heb verder ook nog niet echt een idee hoe je dat zou kunnen oplossen, maar misschien dat je er nog iets mee zou kunnen doen.
Moooi
Het enigste wat niet in mijn smaak licht bij de voorkant is dat er ruimte is tussen de verschillende drive's...verder vind ik de 3 1/2 " bays er niet 100 % bijpassen.(beetje te druk naar mijn mening

Maar dat doet niets aan het feit dat dit de mooiste mod is dat ik ooit gezien heb !
If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...
If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...
Verwijderd
erg mooie lineup hoor hulde voor de modders
Is er al iets bekend over beurzen waar je volgend jaar naartoe gaat? Cebit bijvoorbeeld
[ Voor 21% gewijzigd door syo op 31-10-2005 20:16 ]
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Kijk das dan weer goed nieuws voor moiEdiejo schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 19:59:
Op na de HCCdagen......................................![]()
[afbeelding]
Zie ik je modje toch nog eens IRL .
edit: dan ben ik die persoon die met een shirt met achterop Sapphire@ HCC 2005
[ Voor 13% gewijzigd door sapphire op 31-10-2005 21:07 ]
idd, tot dáársapphire schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 20:27:
[...]
Kijk das dan weer goed nieuws voor moi
Zie ik je modje toch nog eens IRL .
zie je op HCC edje
K to the KillaZ
alleen al voor dat LEIPE geheugen zou ik m al wille hebbe
(die groene dan he:p) was trouwens ook op Campzone2005
[ Voor 28% gewijzigd door InjecTioN op 31-10-2005 23:18 ]
1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI
Nee toch !?
btw ik wil ook een douche in m'n case
en vanwaar de keuze voor (hoofdzakelijk) zilver en groen ?
Dus allemaal groen of rood of per unit de kleur.
Dus boven rood en dan midden groen en onder weer rood.
Is misschien een idee
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Volgens mij had Ed laatst al geroepen dat ie alles weer groen ging maken? Omdat dat rood nogal roze werd..mydogisgone schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 23:37:
trouwens ed, nog 1 ding he.. je moet even alle fans hetzelfde kleurtje geven.
Dus allemaal groen of rood of per unit de kleur.
Dus boven rood en dan midden groen en onder weer rood.
Is misschien een idee
Ik vond het in 1 kleur ook mooier
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Maar idd is alles groen mooier imho
[ Voor 20% gewijzigd door TommyGun op 02-11-2005 01:13 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Ik weet t wel zekerpetervandamned schreef op woensdag 02 november 2005 @ 00:39:
Denk ook dat Ed alles in 1 kleur ga jassen
Moet zeggen dat ik het volledig groene schema erg netjes vond. Met t rood/roze erbij werd het een beetje een disco... keep up the good work. ben benieuwd naar je andere "projectjes"
Verwijderd
Denk wel dat Ed er iets moois zal van maken
[ Voor 13% gewijzigd door Ediejo op 02-11-2005 18:31 ]
Ik denk vooral dat die ''fluit'' vorm voor de airflow is. Het uiterlijk is natuurlijk een mening jongen!Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 18:07:
Hmm, vind die nieuwe case van lian-li maar niets, lijkt net op een schijtsrechtersfluit imo.
Denk wel dat Ed er iets moois zal van maken
[CiP] Le Régional Built To Last.
Ed, ik denk dat ze wat anders bedoelde toen ze zei "maak eens wat meer tijd voor me vrij"Ediejo schreef op woensdag 02 november 2005 @ 18:26:
[...]
Het wordt de p.c. voor me vriendin. Voor het accepteren van de troep iedere keer in huis, en het opruimen.
edit: even de andere inzendignen voor SLI rig november zitten kijken, OMG. geen wonder dat ze je gekozen hebben, de rest is werkelijk triest of stock, en zet dat tegen zo'n tower als de jouwe, ja goh moeilijk kiezen zeg
Alsof je een Volledig getunde sportwagen emt een standaard Panda vergelijkt.
[ Voor 34% gewijzigd door sapphire op 02-11-2005 18:55 ]
Verwijderd
Grt Roel
Verwijderd

na deze kast hebben ze ook hun eigen stacker gemaakt de pc 7077

Lian-li mag dan nog mijn favo case-merk zijn maar zoiets gaat te ver
mod hem maar eens mooi ome ed
www.weefab.com
vind t wel een geinig kast, hoewel mijn smaak meer uitgaat naar een strak iets meer standaard design zou ik 't niet erg vinden zoiets naast m'n buro te hebben staan. Helemaal niet nadat ie een aanvaring heeft gehad met Ediejo... Ben benieuwd, wordt vast wat moois
maak van het front een cirkel en je hebt de b&w en eens jij er me klaar bent heb je een mooie case daar mogen we gerust in zijn....Ediejo schreef op woensdag 02 november 2005 @ 19:38:
[...]
@Soul_assasin, alleen het zijpaneel is daarop gebaseerd imo. Van luidsprekers weet ik ook het een en ander af. Onder de hifi freaks heeft Bowers & Wilkins de bijnaam “bonte wollen deken” (NoF maar eerder humor) en daarom het zijpaneel veranderen. De rest zien jullie vanzelf wel.
Ik hoop dat je er anders over denkt als ik ermee klaar ben.
btw edje zou je eens bij mij op msn kunnen komen heb paar vraagjes die niet geschikt zijn voor GOT
www.weefab.com
Eerst even zoeken voor je roept.. die PC7077 was er ongeveer een jaar eerder dan de StackerSoul__assasin schreef op woensdag 02 november 2005 @ 19:21:
ik vind de kast helemaal niet mooi ik vind het gewoon reinste plagiaat van Lian-li deze kast is 100% gebaseerd op de nautilus reeks van Bowers & Wilks
[afbeelding]
na deze kast hebben ze ook hun eigen stacker gemaakt de pc 7077
[afbeelding]
Lian-li mag dan nog mijn favo case-merk zijn maar zoiets gaat te ver
mod hem maar eens mooi ome ed
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Zo zeg, je hebt net je LianLi af (zo goed als) en je koopt al materiaal in voor de mod na de mod die je nog gaat makenEdiejo schreef op woensdag 02 november 2005 @ 17:25:
offtopic:
Ook het materiaal voor een vervolg op een Lian Li casemod is binnen, wel na de batase. Ik heb maar 2 paar handen.
Moest wel invoerkosten betalen maar dat mag de pret niet drukken.
[afbeelding]
CongratsEdiejo schreef op woensdag 02 november 2005 @ 17:25:
@pixxel, ja helemaal groen op de spiegel na.![]()
Sinds vandaag rig sli of the month bij Nvidia. Thnx Nvidia.
Ze zijn alleen vergeten te vermelden dat je CPU Phase Change cooled is!
BTW je had dat Cool-o-Matic toch van die GPU coolers afgevlakt en 'm compleet spiegelend gemaakt of ben ik nou gek want op de bovenste pic op die site zie ik dat logo weerspiegelen in de spiegel
Verwijderd
Dit zijn de blokken van de 7800, die van de 6800 waren gepolijst d8 ik.MaTr1x schreef op donderdag 03 november 2005 @ 01:07:
[...]
Congrats
Ze zijn alleen vergeten te vermelden dat je CPU Phase Change cooled is!
BTW je had dat Cool-o-Matic toch van die GPU coolers afgevlakt en 'm compleet spiegelend gemaakt of ben ik nou gek want op de bovenste pic op die site zie ik dat logo weerspiegelen in de spiegel
WohoowEdiejo schreef op donderdag 03 november 2005 @ 22:45:
[...]
Die heb ik nog. Ze gaan er straks weer in terug als deze verhuizen na de batcase.
uit nieuwsgierigheid: vertel eens wat meer over je sponsors: wat je allemaal krijgt, hoe er bent opgekomen enzo...
Ja dat wil ik wel eens graag weten.Ward Vr schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 10:49:
[...]
WohoowMag je die voor altijd houden ofzo ???
uit nieuwsgierigheid: vertel eens wat meer over je sponsors: wat je allemaal krijgt, hoe er bent opgekomen enzo...
\
Verwijderd
Maar het blijft een tijdrovende hobbyCreativeMind schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 13:36:
Echt machtig hoe je die stuff weer in je kast krijgt, maar natuurlijk gaat het wat makkelijker met een paar goede sponsors natuurlijk.
Ed,
Weet je toevallig een vrij goedkope zaak waar ik aan geperforeerd aluminium kan komen?
Dan ga ik de complete behuizing van mijn Shuttle zelf maken
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2005 16:49 ]
aluminium = duur.Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 16:47:
[...]
Maar het blijft een tijdrovende hobby
Ed,
Weet je toevallig een vrij goedkope zaak waar ik aan geperforeerd aluminium kan komen?
echt ik moest een paar plaatjes hebben waarbij ik het zelf mocht vouwen en hun dus tijd scheeld kosten die paar plaatjes nog wel ff 45 EURO! en het waren maar een stel rechte stukken
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Dan ben ik toch blij met een buurman die metaalbewerking doet...mydogisgone schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 16:51:
[...]
aluminium = duur.
echt ik moest een paar plaatjes hebben waarbij ik het zelf mocht vouwen en hun dus tijd scheeld kosten die paar plaatjes nog wel ff 45 EURO! en het waren maar een stel rechte stukken
Verwijderd
Pak je toch gewoon meshX voor. Is een stuk makkelijker te krijgen en nog goedkoper ook!Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 16:47:
[...]
Maar het blijft een tijdrovende hobby
Ed,
Jij zat in het hout, Ga daar niet vanaf.
Zou het niet wat voor je zijn om een case uit het niets op te bouwen van hout. aangezien je werk/interesse geloof ik dat daar nog wat beters uit moet komen dan alu
Revive the guild!
Verwijderd
Het heeft ff geduurd , maar ik ken weer inloggen.
Wou ff zeggen dat ik je case geweldig vind.
Heb al meerdere keren het genoegen gehad er op te gamen.
En hem natuurlijk in real life te zien.
Echt een supermod:)
zit ik altijd via dat andere forum (casemodjunkies?) moeilijk te lezen. (Vaak lijkt het maar half te werken).
Kom ik erachter dat je ook een gewoon CIP topic op tweakers.net hebt.
Ik wilde nog ff zeggen dat je echt een supervette casemod hebt man.
Ik heb met zelfs pics van je pc in een verslag van me gebruikt over Casemodding.
(Met een link naar je site uiteraard in de bronvermelding
Keep up the good work.
--
Ik heb vandaag me OCZ Modstream 450 binnen gehad en een tiental losse casemod onderdelen (rounded uv kabels, fangrill, ccfl's etc etc) voor mijn nieuwe Casemod project. (Voeding hangt echter al wel in deze pc
Verwacht rond Januarie alle onderdelen te hebben om zelf een CIP topic te maken van mijn casemod.
(Heb echter een terugslag gehad afgelopen week... ben opgelicht door Ene Johan van Setten uit Friesland, die zogenaamd een 6800GT aan me verkocht zou hebben... ik had het geld over gemaakt maar heb nooit wat gezien.
[ Voor 5% gewijzigd door Da_maniaC op 18-11-2005 21:58 ]
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Verwijderd
Echt machtig zoals je alles hebt aangepakt
[ Voor 5% gewijzigd door Ediejo op 26-11-2005 15:46 ]
Verwijderd
offtopic: Ik wilde even zeggen dat er op je site 2 typfoutjes staan, op de frontpage helemaal onderaan staat 2 keer Clic, volgens mij moet daar nog een k achter.
Morgen is er weer een dag toch? Of sta je er morgen niet meer?Ediejo schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 18:57:
[...]
Niet gezien........ Hoe kan dat nu bij MSI staat hij op een verhoging van 1 meter.![]()
Helaas heb ik er geen foto's van gemaakt.
Ik heb em trouwens wel gezien en moet zeggen dat ie int echt er nog indrukwekkender uit ziet dan op de foto's!
[ Voor 19% gewijzigd door Who Am I? op 26-11-2005 19:02 ]
edje niet gezien, wat minder
K to the KillaZ
Verwijderd
Hij heeft een DFI Lanparty gekocht en ik heb de 4 sata cables van em gekregen !!!
Thanks Ed!
kut en ik koop weer een sata 160 gig schijf en vergeet de sata kabel erbij te kopeVerwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 21:13:
Edje, is een toppertje![]()
Hij heeft een DFI Lanparty gekocht en ik heb de 4 sata cables van em gekregen !!!
Thanks Ed!

K to the KillaZ
HAHA, je lijkt mij welKillaZ schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 23:41:
[...]
kut en ik koop weer een sata 160 gig schijf en vergeet de sata kabel erbij te kope
ik zit hier met 2 250 gig s-ata's....geen ruimte meer op mijn momentele hdd's...en dus geen kabels
dat krijg je met impuls aankopen

MSI GX660R for the win!
Dit topic is gesloten.