EB cardetailing tot aan uw huis
Veel plezier op de HCC vandaag
En show ff de kracht van je fx
[ Voor 5% gewijzigd door Ediejo op 27-11-2005 09:29 ]
EB cardetailing tot aan uw huis
Verwijderd
10000 maar?Ediejo schreef op zondag 27 november 2005 @ 09:28:
[...]
Hé, Peter volgens mij hoorde jij daar te staan bij tweakers als OC Guru. Wel leuk dat ze van tweakers een demo OC geven alleen komt Koen met een OC nog een paar duizend punten tekort in 3DMark05 om de Lian Li te verslaan. Ik heb ze mijn pc aangeboden voor een OC workshop maar dat wou Koen niet. Ik denk dat jij de 14000 zeker voorbij gaat met mijn systeem. Koen is denk ik blij als hij over de 10000 komt vandaag. Maar die hebben geen FX-55 en geen 7800GTX ze moeten het doen met een 3800+ en 7800GTssss. Ik heb ze een fx en 2 GTXen aangeboden. Graag of helemaal niet.
dat valt tegen
ik haal al meer @stock settings score
weet je wat de grootste grap is: het was geen impuls aankoopEgg schreef op zondag 27 november 2005 @ 02:16:
[...]
HAHA, je lijkt mij wel
ik zit hier met 2 250 gig s-ata's....geen ruimte meer op mijn momentele hdd's...en dus geen kabels
dat krijg je met impuls aankopen
dan mag in het mislukkingen topic nietwaar?
denk dat het door die chicks van gamerz kwam

K to the KillaZ
Gaan we in het Batcase topic toch gezellig verderEdiejo schreef op zondag 27 november 2005 @ 09:10:
Dat is nog eens mooi kijk ik op Got staat de lian li op 999 postings. Dan doe ikzelf maar post 1000.
Twee delen vol gekregen dat valt niet tegen, maar nu is het toch echt klaar met deze Casemod. Ik heb nog zat te doen er moeten in ieder geval 2 Casemods klaar zijn voor de Cebit2006. En voor degene die hem over het hoofd gezien hebben. Hal 11 bij MSI daar staat hij.
Thnx John voor de foto die je stuurde.
[afbeelding]
niet dat ik het beter kan
Verwijderd
Trouwens, waar hebje die temp metertjes gekocht ? ik vond ze erg mooi uitzien bij de HCC dagen

En een mobo wat een veelt e lage Vcore geeft voor een dikke OC (danku MSI Corecell), en Toen bleek de Venice 3800+ die ze van MSI kregen een Coldbug te hebben dus het zat ze echt neit mee.Ediejo schreef op zondag 27 november 2005 @ 09:28:
[...]
Hé, Peter volgens mij hoorde jij daar te staan bij tweakers als OC Guru. Wel leuk dat ze van tweakers een demo OC geven alleen komt Koen met een OC nog een paar duizend punten tekort in 3DMark05 om de Lian Li te verslaan. Ik heb ze mijn pc aangeboden voor een OC workshop maar dat wou Koen niet. Ik denk dat jij de 14000 zeker voorbij gaat met mijn systeem. Koen is denk ik blij als hij over de 10000 komt vandaag. Maar die hebben geen FX-55 en geen 7800GTX ze moeten het doen met een 3800+ en 7800GTssss. Ik heb ze een fx en 2 GTXen aangeboden. Graag of helemaal niet.
Weet je of de Opteron die Koen geregeld had gisteren vandaag wel hard ging ?
Verwijderd
Dat ding is enorm groot en zeer goed afgewerkt. Ga zo door.
Tja, er valt geen eer te behalen met hardware die door iemand anders al geOC'ed is geweestEdiejo schreef op zondag 27 november 2005 @ 09:28:
[...]
Ik heb een beetje pech gehad met de CPU's waardoor er toch niet uit is gekomen wat ik gehoopt had. De Opteron is zo ongeveer de aller slechtse die er op aarde rondzwerft, doet ongeveer 2600MHz op luchtkoeling. Zelfs een zware single-stage koeler (de Promkiller van Epsilon) kon er niet voor zorgen dat ik hem over de 3GHz kreeg. Max pifast was 2966MHz.
Er zijn genoeg Opteron's op de wereld die 3100MHz op luchtkoeling halen, wanneer ik die 1tje gehad zou hebben was het een ander verhaal geweest.
3500MHz door 3DMark zou de score een flinke boost gegeven hebben, we waren vandaag zwaar CPU gelimiteerd. 50MHz meer mem en 50MHz meer GPU leverde iets van 100 puntjes extra op

Achja, het was iig erg leuk om te doen
Je case trok flink wat bekijks trouwens, blijft een erg mooi ding
Nog bedankt dat je je mem zomaar af wilde staan voor een testpoging, het echte community gevoel komt toch weer boven op die manier
enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]
Liep een beetje naar die MSI chicks te kijken en ineens zie ik een groot groen monster staan, ik dacht neuuhjjj zou t?
Toch maar even van dichtbij bekeken en moet zeggen hij zag er top uit! Vond alleen de MSI sticker aan de binnenkant tegen t plexi er lame uitzien, maar hij's er gelukkig weer af!
Ook ik heb bovendien mensen gezien die er weer is niet met hun tengels vanaf konden blijven, trouwens, zat er geen kras in het plexi, zo'n beetje in het midden?
Toch blij dat ik m in het echt heb mogen aanschouwen
prutsert
Verwijderd
Bij mij lag de Sli bridge eraf van dat rijden van je.
Volgende keer misschien iets minder hard over de drempels
Verwijderd
Die beugel is niet bij mijn mobo geleverd.
Maar hij loopt als een zonnetje:)
Die muis is ook zeker relaxed.
Wordt nu toch wel moeilijk om te kiezen.
Blijf ik de G5 gebruiken of stap ik nu over op de Copperhead.
Verwijderd
Ik ben ook op de hcc daagjes geweest en ik heb eigenlijk nooit gerealiseerd dat hij zo ontiegelijk groot was ( ongeveer 1 meter) Maar alsnog echt petje af hij is prachtig. In het echt is hij nog veel mooier dan op de fotosEdiejo, ik heb je mod ook gezien op de HCC en hij zag dr weer meesterlijk mooi uit. Vorig jaar had ik hem op de HCC voor het eerst gezien, maar toen had ik een beetje het idee dat je bij een stand stond die te veel in een hoek van de zaal stond, waardoor het erg rustig was. Nu je dit jaar midden in de zaal stond bij MSI kon dr niemand meer omheenerg netjes hoor, puur vakwerk
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Koen heeft heel goed de vervanging gedaanEdiejo schreef op zondag 27 november 2005 @ 09:28:
[...]
Vind de scores nog zeer goed te noemen eigenlijk.
Volgende keer sta ik er wel hoor
Jammer dat je de kracht van de Lian ED Li niet kon showen.
Until the next show
Verwijderd
Van de Acryan contest, en het ontwerp lijkt wel verdacht veel op die van jou
Verder is het idd niet echt orgineel (kwa vorm) maar het zal er vast anders uit zien dan deze mod.
[flauwmodus] Als persoon A een raam in zijn kast zet, en jij doet dat ook ben je dan ook zielig? Hoop zielige mensen op de wereld dan
Verwijderd
Dan is er ei'k eem beetje de 'live' spanning af hé.petervandamned schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 00:17:
Volgende keer sta ik er wel hoorMaar dan moet het goed en ruim van te voren getest zijn.
Nu was het de verrassing wat er uit zou komen, en gegeven de voorhanden hw mogen we best tevreden zijn. Het ging om een demo en een leuke demo is het geworden, als het puur om de score gaat moet je dat imho niet ad hoc op een beurs proberen.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2005 23:15 ]
Had het over onze leuke speciale koelingenbotoo schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 22:02:
[...]
Dan is er ei'k eem beetje de 'live' spanning af hé.
Nu was het de verrassing wat er uit zou komen, en gegeven de voorhanden hw mogen we best tevreden zijn. Het ging om een demo en een leuke demo is het geworden, als het puur om de score gaat moet je dat imho niet ad hoc op een beurs proberen.
Power onder de -100 enzo.
Boeiuh welke HW dan ook, tenzij de coldbug derin jas.
Mensen die eerst blij zijn dat mensen hun ideeen opvolgen en er later ruzie over gaan maken, das ook zwaar triest. Had het dan gewoon meteen verteld, doen alsof je het leuk vind en later opeens niet meer, das een andere kant van die schijnheiligheidEdiejo schreef op woensdag 30 november 2005 @ 07:22:
[...]
IK heb allang met hem gesproken, en er is helemaal niks aan de hand. Ik vind het super wat hij doet. Kijk hij heeft het netjes gevraagd enz enz. Hij heeft niet met me staan praten op een beurs en het daarna gekopieerd zoals _ferry_ die schijnheilig op de Cebit aan je vraagt wat je nog meer gaat doen en die jat je idee voor je het zelf in of tussen je case hebt zitten die is zwaar triest!
Verwijderd
Hopenlijk worden je volgende 2 mod's ook zo vet.
( owja _ferry_ dit is voor jou: klikkerdeklik )
Verwijderd
alsjeblieft mannen laten we even met elkaar omgaan als volwassen mensen. Als jullie dit uit willen praten doe het dan onder 4 ogen
beetje min he die laatste reactie.Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:33:
Echt een Uber mod ed, ik volg hem al vanaf het begin en hij werd steeds mooier.
Je moet je niet bemoeien met andermans zaken dus leave those 2.
en @ hierboven:
Ik zie graag dat jullie dit als volwassen mensen oplossen.
Hoop ook dat dat gebeurt, want we moeten casemoddend nl wel goed houden!
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Verwijderd
LolVerwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:33:
Echt een Uber mod ed, ik volg hem al vanaf het begin en hij werd steeds mooier.
Verwijderd
Al meerdere malen wist hij het weer te verzieken in dit topic.
Als hij nou gewoon zich niet met een ander bemoeit en bij zn eigen casemod blijft is er niets aan de
hand. Hopenlijk is dit dan ook de laatste keer dat er weer een conflict ontstaat en dat de volgende topics vrij mogen blijven van dergenlijke ruzie's. Zo nu wel weer genoeg gelult.
Nog ff een vraag, waneer ga je verder met je andere mod's? en welke ga je eerst onder handen nemen?
Ik heb de indruk dat je zit te stangen
Ook ik vind dat dit topic niet vervuilt hoeft te worden, en dat de tweakers die er niets van af weten danwel weten hoe en wat zich er ook buitenhouden. Laat je mening in het midden !
Revive the guild!
Verwijderd
Dan is je indruk verkeerd.Jelte,89 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:11:
@ Snakez,
Ik heb de indruk dat je zit te stangen![]()
Ook ik vind dat dit topic niet vervuilt hoeft te worden, en dat de tweakers die er niets van af weten danwel weten hoe en wat zich er ook buitenhouden. Laat je mening in het midden !
Ze moeten elkaar gewoon met rust laten.
Dan is er ook geen gezeik.
In de rest van de mensen die hier posten ben ik ook teleurgesteld; er is hier een halve flamewar gaande en zie ik een topicreport? Neen, geen enkele. Jongens, dat handje is er niets voor niets en niet elke mod leest elk topic.
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
Dit topic is gesloten.