Onder het mom van ff de binnenkant afstoffen ook meteen de koelers losgehaald, voorzichtig met papier schoon gemaakt (of stof weg geblazen) en terug gestopt, case fan terug in de kast geduwt, pc aangezet, ratel ratel ratel ik: huh?!, blijkt dat er *iets* met de casefan is (geen fan afgebroken of wat dan ook) maar hij is gewoon onstabiel, en niet de hele tijd maar alleen als ik em een paar seconden in een bepaalde stand houd
Maar een nieuwe case koeler aangeschaft (als iemand een id heeft wat die rare viberatie kan zijn, aub melden, misschien is de cooler nog te redden voor een ander doeleinde

.)
Dag erna overlijd miijn mp3 speler plotseling (flash geheugen niet meer toegangkelijk -> hangt), ik denk slim te zijn en formateer het geheugen gewoon ff in windows, iets wat ik beter niet had kunnen doen

nu is het hele ding niet meer te gebruiken (eerst kon ik nog @ CF kaart komen en daarvanaf muziek luisteren)....
Even later denk ik, zet de pc maar es aan en ga maar es op zoek naar een nieuwe mp3 speler, want deze is nie tmeer te redden, wederom hoop geratel en trillingen...
* ThaStealth nogal pissig geeft een ros op zijn pc kast, en het geratel stopt
, mooi, zal wel wat in de weg gezeten hebben denk ik
.
Dag erna hetzelfde verhaal, wederom ros erop gegeven en het ding doet het weer vlekkeloos

. Gaat een paar dagen zo door, totdat in UT2k4 wat artifacts hier en daar beginnen te komen

.. Werd dus tijd voor nieuwe koeler voor grafische kaart..
Eergisteren een nieuwe koeler gekocht (Artic Cooling ATI Silencer 1 rev 2), meteen proberen te prutsen om het erop te krijgen, paste niet

, een of andere condensator zat in de weg (op verpakking stond dat ie voor mijn kaart was) Dag erna naar de pc toko teruggegaan om hem proberen in te ruilen (wat ze gelukkig deden

) en een Zalman 7700Cu meegenomen (Ja, die past op elke grafische kaart hoor!) - Thuis gekomen, doosje uitgepakt en begonnen de schroeven erin te draaien. Op het moment supreme de koeler erop plaatsen:
Hmmz, d'r zit nu een condensator in de weg bij een van de bevestigingsplaatsen, okej geen probleem, pak wel de tang en knip het geheel eraf, wederom gepast: Weer een condensator in de weg (nu bij een van de koelribben). Na een ingreep waar 3 ribben verdwenen zijn past ie eindelijk en zit ie de GPU lekker koel te houden
* ThaStealth vind wel dat zijn Radeon 9600Pro zeer taai is, verschillende keren een koeler erop geduwt gekregen en half vastgeschroeft gehad, om vervolgens tot de conclusie te komen dat het dus net niet past
[
Voor 5% gewijzigd door
ThaStealth op 16-10-2005 16:56
]