Nog vandaag gebeurd, 2-3 uur geleden.
K kwam bij een vriend om effe te oc'en (net gedaan, niet ver gekomen

, veiligheid

)
Dus effe een nieuwe kast gehaald en wat fannetjes, cpucooler en een northbridgecooler.
Dus dan zit je daar....
Pakt de pc en alles eruit, ging wel lekker, op de mobo na dan...
Er was namelijk een schroefje uigegraven en dus was et met geen mogelijkheid te draaien, met wat kracht lukte het, toch maar naar de tang overgestapt!!!
Ben je bezig met die tang, kon je er later achter dat je 3 chipjes er af hebt gerost (dieminiscule dingetjes

)
Gameport en de onboard audio zijn dus waarschijnlijk dood
Na wat gekloot besloot ik gewoon die tang te pakken en dat ding eruit te trekken.
Het lukte!!! En die mobo vloog toch mooi! Vervolgens een mooie landing in die case

Dus effe de northbridgecooler erop, alleen wou de oude niet los, dus dat werd effe knippen

Northbridgecooler erop en dan de CPUCooler.
Met wat gerotzooi is et gelukt
Zo, beide kasten leeg en nu de nieuwe kast, ging ook wel lekker... (nou?

)
Fannetje was wat klote te monteren, dus maar op 2 plaatsen wat schroefjes neergeknald
HDD Was ook niet geweldig vast, dus werd et weer klote om te monteren.
Na 20 minuten lukte het er 1 schroefje in te krijgen (

)
Alles erin, verder geen problemen...
Hmm... Die 3,5 drive kan er ook wel in...
Wtf? Gaat niet? Na wat stoten kwamen we erachter dan de onderkant van de HDD in de weg zat
Toen kwamen de fannetjes, mooi erin maar te weinig aansluitingen, na wat combo's te hebben gemaakt lukte het nog net, maar de cd-drive moest worden ontkoppeld ivm maar 2 male-molexen?
Effe naar de winkel en splitsers gekocht
Ook gelijk de fannetjes in orde gebracht, alles goed en aan dat ding.
Inene... WTF! K hoor wat! Laat je net effe de case in kijken, bleek er een fanconn. male tegen de case aan zitten, gevolg tot wat schokken
Dus ik wil snel de pc uit doen en denk natuurlijk niet goed na en wil ik et via de knop doen.
Voordat ik daar in slaagde op em zelfs aan te raken was de pc al uit!
Alles eraf, oude combo weer, startknop indrukken.... Niks....
Dan zit je daar dan met een kapotte pc
OWND!
/me en zn vriend slaagde erin om met een male fanconn. de hele pc te mollen door 1 druk op de knop.
Vervolg komt later of er wat delen heel zijn