Sinds het begin af aan heb ik altijd geklooi met computers gehad. Alsof ze niet van me houden..
Nadat ik, na maanden zeuren, eindelijk een nieuwe pc kreeg (PB, ik was nog zo jong..), deze netjes met de monitor en de speakertjes (alles was nieuw, ik was echt blij

) had neergezet (lange zin), begon het. Ik had nog heel veel spelletjes liggen die ik niet op mijn oude computah kon draaien omdat hij, om een of andere reden, nét dat kleine beetje te traag was. Ik begon met gamen, en in een regelmatig patroon, na precies 45 minuten gamen, hield de pc er mee op, alsoffie in standby ging. De toetsen reageerden niet meer en als ik hem opnieuw opstartte ging hij weer zo doen
Papa er bij geroepen, "Ja pap, hij doet steeds dit als ik spelletjes speel".
Meteen naar de computerwinkel hier gegaan, en welja, een week later

bellen ze op en zeggen ze "eh, ja, de voeding is kapot, we hebben hem vervangen en je kan hem op komen halen". Ik blij, meteen er weer heen gegaan, opgesteld, weer het zelfde probleem..
Weeeer terug naar de winkel, en zo drie keer, na de voeding kreeg de koeler de schuld, en toen het geheugen, en toen de processor, die uiteindelijk kapot bleek te zijn (vraag me niet waarom ze daar niet eerder bij gekomen waren)
Uiteindelijk een nieuwe computer besteld en het karkas bij de winkel laten staan.
Goed, ik had dus die nieuwe pc, en ik kon weer gamen, maar na een paar maandjes moest ik weer een nieuwe grafische kaart omdat hij weer te oud werd (TNT2, werkt overigens nog). Voor honderd euro een GF 440mx aangeschaft (ik was nog steeds zo jong..) en die er in gezet.
Drie keer windows opnieuw moeten installeren omdat hij steeds weigerde dienst te doen. Uiteindelijk moest ik er maar mee leven dat ik bij het opstarten meerdere foutmeldingen kreeg.
Later een nieuwe grafische kaart aangeschaft op een pc beurs (Manli FX5700). Die werkte ook niet naar behoren. Weer windows opnieuw geinstalleerd, en steeds als ik de drivers voor de grafische kaart installeerde kapte hij er mee, weer in veilige modus, drivers er af, deed het weer. Alle drivers geprobeerd, maar hij bleef het niet doen. Toen maar een ander OS geprobeerd, ME, en daarop werkte hij wel
Uiteindelijk moest ik mijn pc formatteren, en toen kreeg ik hem met geen mogelijkheid meer aan de praat. Drie harde schijven geprobeerd. In een andere pc gezet, en daarop werkte de graka wel. Andere grafische kaart geprobeerd, en hij deed het ook.. Die is weer kapot gegaan doordat ik er een dingentje afgeschaafd heb toen ik hem uit mijn pc trok. Uiteindelijk heb ik een oude IBM aangeschaft waarop ik dit tik, met tafelventilator, geen voorkant of zijpaneel.
Nu speelt mijn broertje op mijn graka, waar mijn zure centjes in zitten (en die van mijn pa

) Castle Wolfenstein op max. mgbrlasdgb....
Dussss...
volgende keer beter, hoop ik
Goh, frustraties van je af schrijven (typen) helpt echt...
[
Voor 4% gewijzigd door
Tarmelane op 13-08-2005 00:38
]