Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 34 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.665 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 17:20:
[...]

ja geweldig altijd. vooral met bidwars. 'i'm just a small team and i don't have a lot of money. please let me buy him...'

NEE! :P dan ga ik hem JUIST kopen. ook al gaat ie 4x over de kop
Waar ik wel gek van wordt is als je in een bidwar zit, en vervolgens zie je dat je tegen b.v. een V klasser het bieden bent. Dan denk ik biedt dan gelijk 15 K hoger fozo, dan laat je me niet in de waan dat ik die speler kan kopen, maar nee hoor, vaak is het juist braaf met 1000 omhoog :(, en als je dan 16112 bied dan gaan ze vrolijk door op 17112 ipv 18000 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je bent zeker geen econoom.... als je elke keer als je een transfer hebt zo gaat bieden gaat je geld HARD achteruit. gewoon +1000 elke keer. de aanhouder wint. je kan wel met geld gaan smijten, maar dan biedt je wellicht 20k teveel. en dat keer op keer(en vaak grotere bedragen naarmate je hoger zit))

nee zo werkt het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 17:33:
[...]

Waar ik wel gek van wordt is als je in een bidwar zit, en vervolgens zie je dat je tegen b.v. een V klasser het bieden bent. Dan denk ik biedt dan gelijk 15 K hoger fozo, dan laat je me niet in de waan dat ik die speler kan kopen, maar nee hoor, vaak is het juist braaf met 1000 omhoog :(, en als je dan 16112 bied dan gaan ze vrolijk door op 17112 ipv 18000 :(
Ik vind het zo irritant als mensen rare bedragen gaan invullen, dat is al reden genoeg om dan met 1000 euro te verhogen :( Al is het maar dat ze er ziek van worden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hihi ik maak er ook altijd gekke bedragen van :P beetje irriteren. hoort bij het spel. of na afloop ff een zuigend pmmetje sturen dat je hem niet eens nodig hebt ofzo

heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toevallig doe ik een studie die vooral uit economie bestaat :),
als je 5000 hoger biedt dan ontmoedig je je tegenbieder natuurlijk wel... meer dan steeds met 1000 omhoog. Mijn laatste aankoop heb ik voor 25 555 gekocht, en meteen was mijn tegenbieder weg (iets van 1555 meer geboden op laatste bod).

Was dacht ik wel een redelijke prijs voor een speler met
TSI 300
leeftijd:17

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak

OF nie dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bieden vind ik altijd heerlijk :> Ik bied altijd in de laatste seconde(n), wat sowieso al veel ergenis oproept, en daarbij ook altijd precies wat moet. Dus "je moet je bedrag minimaal verhogen met 2%" dan bied ik $ 164.800. Vele zullen het onzin vinden, maar het kost geen moeite en wekt alleen maar irritatie op bij de kerel die meebiedt. Vaak zie je dan dat zo'n kerel nog een wanhoopsbod doet en ineens van 220k naar 300k gaat, bied jij weer netjes $ 306.400 en dan geeft hij het vol ergenis op |:( Moet je voor de grap is een soortelijke speler volgen op de TL en vaak zie je dan dat hij direct 400k biedt op een kerel waar ze pas in de 200k zaten, gewoon uit pure frustratie :D

Wat ook nog wel is helpt als je op een speler biedt waar veel belangstelling voor is, is eerst even afwachten, dan blijven er meestal 2, 3 man over die een tijdje doorbieden en daarvan haakt er altijd op een gegeven moment 1, 2 vanaf. Jij hebt tot die tijd nog niet geboden dus zij denken dan vaak: tsjakka :Y) Als jij vervolgens ineens ook mee gaat bieden denken ze dat je een rijke oliesjeik bent ofzo, want het is vrijwel altijd direct zo dat ze meteen kappen :P

Heerlijk eigenlijk, krijg direct al weer zin om de TL op te gaan, maar ik moet mij inhounden voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 18:42:
Bieden vind ik altijd heerlijk :> Ik bied altijd in de laatste seconde(n), wat sowieso al veel ergenis oproept, en daarbij ook altijd precies wat moet. Dus "je moet je bedrag minimaal verhogen met 2%" dan bied ik $ 164.800. Vele zullen het onzin vinden, maar het kost geen moeite en wekt alleen maar irritatie op bij de kerel die meebiedt
Zooo irritant inderdaad als een rijke V'e klasser ofzo er steeds precies 2% boven gaat zitten...
Dat in de laatste seconden doe ik ook nog wel es (en zelfs er overheen) , dus wanneer DL 13.00 is biedt je op 13:00 en 10 seconde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 19:03:
[...]

Zooo irritant inderdaad als een rijke V'e klasser ofzo er steeds precies 2% boven gaat zitten...
Dat in de laatste seconden doe ik ook nog wel es (en zelfs er overheen) , dus wanneer DL 13.00 is biedt je op 13:00 en 10 seconde
Ik ben een arme VII'e klasser, dus wat dat betreft heb ik 'het recht'. Kijk als je spelers van miljoenen koopt ga je niet mierenneukerig lopen doen, bovendien maken die paar centen extra je toch niet uit. Je hebt geld zat en koopt hem toch wel. Maar juist met trainees of als je spelers in honderden koopt ipv in miljoenen kan het zeer effectief werken en eigenlijk vrijwel altijd in je voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
:D Gewonnen van Rood Geel (6e klasser), sta ineens geen laatste meer in mijn poule in de GoT-cup 8)

[ Voor 15% gewijzigd door Pewwy op 30-03-2005 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
hmm, 2 blessures bij mn trainees, niet zo lekker

Btw. ik begin nu wel heel vaak (min. 1 keer per wedstrijd) de melding te krijgen dat mijn snelle vleugelspeler (toekomstig coach) zijn tegenstander op snelheid voorbijgaat, blijkbaar wel een groot voordeel tov geen specialiteit, want bij mn andere vleugelspeler krijg ik vrijwel nooit meldingen
(is bovendien ook leuk voor zn ervaring :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 18:15:
[...]

Toevallig doe ik een studie die vooral uit economie bestaat :),
als je 5000 hoger biedt dan ontmoedig je je tegenbieder natuurlijk wel... meer dan steeds met 1000 omhoog. Mijn laatste aankoop heb ik voor 25 555 gekocht, en meteen was mijn tegenbieder weg (iets van 1555 meer geboden op laatste bod).

Was dacht ik wel een redelijke prijs voor een speler met
TSI 300
leeftijd:17

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak

OF nie dan
ik koop spelers van 18 met redelijk verdedigen en redelijk vleugelspel met de bijstats zwak en slecht enzow met een TSI van 600 voor 8000 en een ander met ongeveer hetzelfde 11000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn spits/penalty/vrije trappen man staat ook altijd wel 3/4x per wedstrijd in het verslag. ook heeft hij uitstekend SP en is onvoorspelbaar, heeft scoren en ervaring. hoop leuke factoren voor afstandsschoten, lobjes en veel vrijetrappen/pingels gaan raak.

ik bied ook altijd de laatste seconde of zet er xx.001 achter ofzo. puur zieken. heerlijk. of soms gaan bieden op een speler die je eigenlijk niet echt nodig hebt en ook niet echt wilt. gewoon die transferprijs lekker opkrikken en aan het eind gewoon weggaan en uitloggen. heb je de pech dat je hem wel hebt nou dan hou je hem lekker en verpats je hem een maandje later weer.

mooi spul hoor die TL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit dat eigenlijk met als een speler rood krijgt, krijgt hij dan wel gewoon de volle training? Ik heb het eigenlijk nog nooit meegemaakt dat een speler rood kreeg, een trainee dan, wel eens dat hij er voor +1 week uit lag, en dus gewoon meetrainde, maar rood nee daarvoor scout ik ze te goed op karakter, dit is net aangekochte verhitte spanjaard O-) Dus kan ik gerust gaan slapen of B) Gebeurt nu net in friendly.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2005 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 2 internationals, 1 van Griekenland en 1 van Hongarije. Nu vraagt de bondscoach van Griekenland of ik mijn speler general wil laten trainen ivm vorm en zijn world cup wedstrijd. Alleen ik vind eigenlijk mijn andere spelers (vooral die Hongaar) even belangrijk. Wat zouden jullie doen? Switchen naar general of gewoon toch hetzelfde blijven trainen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Tsja, heb geen ervaring met internationals, maar voor mij zou hij de boom in kunnen. Je levert je training in omdat hij wil winnen, lijkt me niet de juiste manier. Algemeen trainen is sowieso lame (Zie mijn laatste 2 wedstrijden ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 07:11:
Ik heb 2 internationals, 1 van Griekenland en 1 van Hongarije. Nu vraagt de bondscoach van Griekenland of ik mijn speler general wil laten trainen ivm vorm en zijn world cup wedstrijd. Alleen ik vind eigenlijk mijn andere spelers (vooral die Hongaar) even belangrijk. Wat zouden jullie doen? Switchen naar general of gewoon toch hetzelfde blijven trainen?
Zolang hij niet dreigt je speler uit de selectie te zetten zou ik het inderdaad ook negeren, lekker doortrainen, op de langere termijn plukt je speler daar weer de vruchten van.
Waarschijnlijk stuurt hij zo´n HT-mail naar alle eigenaren van z´n internationals en is hij al blij met elke manager die aan z´n oproep voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 17:42
Tja, algemeen trainen kost je pakweg 400.000/500.000 per week. Dat schiet niet op... Tenzij je zelf zondag een zeer belangrijke wedstrijd hebt. Is het de bedoeling dat je 1 weekje algemeen traint of dat je het voorlopig blijft trainen? In het laatste geval zou ik het zeker niet doe en dat ene weekje is naar mijn idee afhankelijk van hoe het jezelf uitkomt. En wat als je het niet doet, wordt hij dan de selectie uitgeschopt?

@de hele discussie over bieden: ik moet zeggen dat ik het altijd wel grappig vind als mensen iets van 200.001 gaan bieden. Het zal mij worst zijn :) Ik druk, als ik de speler nog wil hebben, gewoon op het knopje "bid" en ga dan door tot ik de speler heb of het geld op is. Het heeft totaal geen zin om je moeite te doen bij het invullen van een bedrag als ik meebied... ik heb me er vroeger ook wel eens schuldig aan gemaakt trouwens, maar dat heeft alleen zin bij zeer lage geldbedragen (<50.000).

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
Gewoon zeggen dat je algemeen gaat trainen. En dan natuurlijk verdedigen blijven trainen.

Zijn er twee mensen gelukkig...

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
hoedjevanpapier schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 08:58:
[...]

Gewoon zeggen dat je algemeen gaat trainen. En dan natuurlijk verdedigen blijven trainen.

Da's liegen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 17:42
Da's intelligent handelen :)

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:28
Leugentje voor eigen bestwil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 20:21

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 17:20:
[...]

ja geweldig altijd. vooral met bidwars. 'i'm just a small team and i don't have a lot of money. please let me buy him...'

NEE! :P dan ga ik hem JUIST kopen. ook al gaat ie 4x over de kop
Of je zet er neer: Sorry, I have 2* million to spend.

(* bedrag per situatie verschillend natuurlijk)

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Laatst online: 03-01-2023
hoedjevanpapier schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 08:58:
[...]

Haha tja zulke problemen zal ik voorlopig nog niet tegenkomen haha dikke lol. Gewoon verdedigen trainen lijkt me idd vrij duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 18:57
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 15:36:
GoT heeft een lekker oost-europees balkan dictatoriaal censuur beleid. heerlijk. oftewel daar mag niet over gesproken worden.

maar dat die gast nooit meer reageerde, niet meer inlogde en zijn team kwijt is... nou ik studeer geen wiskunde maar 1+1=3 dat weet ik wel.
Idd Hein, je had het niet beter kunnen verwoorden! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Quintus schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 09:10:
[...]

Of je zet er neer: Sorry, I have 2* million to spend.

(* bedrag per situatie verschillend natuurlijk)
Ik heb 1 keer iemand meegemaakt die ging bluffen hoeveel geld hij uit te geven had :? Toen ik angaf dat ik het dubbele had en hem altijd zou overbieden (ik had net genoeg om die gast te kopen 8)) stopte hij met bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appesteijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Even een vraagje, mijn clown heeft goed leiderschap (niemand anders in mijn team heeft goed of hoger) en hij is sympatiek. (Dit zou wat hoger kunnen, maar ja) Hij spreekt alleen geen Nederlands. Maakt dit nog wat uit? Mijn teamgeest komt namelijk nooit boven kalm/content uit en zakt binnen 1 week weer terug naar bedaard. Moet ik een andere clown zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Laatst online: 16-09 20:21

Quintus

Eg wel! Dus....

Appesteijn schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 10:48:
Even een vraagje, mijn clown heeft goed leiderschap (niemand anders in mijn team heeft goed of hoger) en hij is sympatiek. (Dit zou wat hoger kunnen, maar ja) Hij spreekt alleen geen Nederlands. Maakt dit nog wat uit? Mijn teamgeest komt namelijk nooit boven kalm/content uit en zakt binnen 1 week weer terug naar bedaard. Moet ik een andere clown zoeken?
Een echte clown is Populair met goed leiderschap. (Meerdere te koop voor 79500 Euro op de TL)
Een speler met sympathiek en goed leiderschap is een Semi-Clown (Heb ik ook)
Dat je TS zo snel zakt en niet hoog komt ligt aan het leiderschap van je coach! (Die heeft leiderschap zwak of slecht?)
De invloed van een clown op de TS is laag. (als er al invloed is dat is niet bewezen)

[ Voor 6% gewijzigd door Quintus op 31-03-2005 10:54 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Appesteijn schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 10:48:
Dat is geen clown, clowns zijn populair met goed leiderschap. Je trainer heeft waarschijnlijk slecht leiderschap, dan is het moeilijk daar bovenuit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appesteijn
  • Niet online
Juist, dus het ligt aan het rampzalige leiderschap van mijn coach. En ik maar bedenken dat dat niet erg was........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Heerlijk dat handelen, ik noem het psychologisch oorlogsvoeren, of het nou bieden of trainen.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk dat jullie zo opgaan in de tl. Ik kijk nooit naar wat anderen bieden. Ik druk gewoon net zolang op die knop totdat niemand er meer overbiedt of de prijs hoger wordt dan ik bereid ben te betalen. Maar misschien heeft het ermee te maken dat ik nogal veel handel om m'n spelhervattingen training op pijl te houden.
Ik heb trouwens ook de ervaring dat mensen die mailtjes sturen 'pas op, ik ga tot x miljoen bieden', meestal meteen afhaken als je ze overbiedt. (En uiteraard lees je die berichtjes door de traagheid van HT pas nadat het bieden is afgelopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo net maar weer even de ABC taktics pagina gelezen uit de OP (geprikkeld als ik ben door Hein om de OP aandachtig te lezen! ;) ) en daar staan toch veel interessante dingen in, ben weer wat wijzer geworden. Alleen 1 ding valt me op, er wordt erg negatief over counteren gedaan, dat het maar zeer beperkt inzetbaar is en je met zeer veel variabelen rekening moet houden. Ik haal juist vaak zeer goede resultaten in mijn oefenwedstrijdjes met mijn 5-4-1 opstelling en heb tot nu toe maar weinig negatieve ervaringen ermee gehad.

Hoe denken de medecoaches daarover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 11:47:
Zo net maar weer even de ABC taktics pagina gelezen uit de OP (geprikkeld als ik ben door Hein om de OP aandachtig te lezen! ;) ) en daar staan toch veel interessante dingen in, ben weer wat wijzer geworden. Alleen 1 ding valt me op, er wordt erg negatief over counteren gedaan, dat het maar zeer beperkt inzetbaar is en je met zeer veel variabelen rekening moet houden. Ik haal juist vaak zeer goede resultaten in mijn oefenwedstrijdjes met mijn 5-4-1 opstelling en heb tot nu toe maar weinig negatieve ervaringen ermee gehad.

Hoe denken de medecoaches daarover?
Counteren is imo vooral handig als verdedigers trainer. Met een superverdediging en een heel zwak middenveld kun je dan toch een paar kansen krijgen. Counteren met 3-5-2 en 40% balbezit vind ik minder slim: je counter skill is dan veel minder, en het aantal counter kansen is waarschijnlijk kleiner dan het aantal kansen dat je verliest (en je tegenstander erbij krijgt) omdat counteren je middenveld verzwakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HT-Johan: While trying to adjust the effect of assistants, one of our harddisks crashed. Unfortunately we are not able to undo our adjustment before the training of the first countries begins, so we decided to handle all countries equally and undo it on saturday 11:00 am.
This means that all countries are disadvantaged by the training this week. The effect now is that the more assistants you got, the less training your players will get. We're sorry for the inconvenience.
oké, 1 april grap of niet, het zou ook wel eens serieus kunnen zijn. Assistent trainers toch maar ontslaan of niet? of zouden ze wél de TU op zaterdag herstellen?

edit: ik geloof er eigenlijk donders weinig van

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2005 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 12:07:
[...]

oké, 1 april grap of niet, het zou ook wel eens serieus kunnen zijn. Assistent trainers toch maar ontslaan of niet? of zouden ze wél de TU op zaterdag herstellen?

edit: ik geloof er eigenlijk donders weinig van
Haha zou wel grappig zijn imo als het een grap was :) Iedereen die trainers ontslaan enzo :p

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onzin Frits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 11:52:
[...]

Counteren is imo vooral handig als verdedigers trainer. Met een superverdediging en een heel zwak middenveld kun je dan toch een paar kansen krijgen. Counteren met 3-5-2 en 40% balbezit vind ik minder slim: je counter skill is dan veel minder, en het aantal counter kansen is waarschijnlijk kleiner dan het aantal kansen dat je verliest (en je tegenstander erbij krijgt) omdat counteren je middenveld verzwakt.
Idd zo gebruik ik het dus ook....met twee vleugelspelers (aanvallend) en dat werkt prima tegen sterkere tegenstanders! :) Ik train uiteraard ook verdedigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 12:13:
[...]

Haha zou wel grappig zijn imo als het een grap was :) Iedereen die trainers ontslaan enzo :p
Lijkt me een toch wel duidelijke 1 april grap ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 12:29:
[...]

Idd zo gebruik ik het dus ook....met twee vleugelspelers (aanvallend) en dat werkt prima tegen sterkere tegenstanders! :) Ik train uiteraard ook verdedigen...
zo gebruik ik (ook verdediger trainer) het alleen in mijn oefenwedstrijden... in de competitie speel ik 4-4-2 met 3 IM en 1 winger... allen aanvallend. Werkt prima voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:04
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 12:37:
[...]

zo gebruik ik (ook verdediger trainer) het alleen in mijn oefenwedstrijden... in de competitie speel ik 4-4-2 met 3 IM en 1 winger... allen aanvallend. Werkt prima voor mij
Jij noemt 7 - 0 verliezen "werkt prima voor mij" ? ;)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom trainen vooral de lage teams in godsnaam verdedigen? train eerst ff 3/4 seizoenen middenveld. dan heb je een goed middenveld staan en kan je altijds nog scoren of verdedigen trainen. wings is niks imo. 4 spelers per week schiet niet op.

ik stap denk ik over 1 of 2 seizoenen over op scoren. ik heb een natuurlijk hekel aan verdedigen en dus ook dat trainen :) bovendien is het in HT ondergeschikt dus een wonderbaarlijke def pis je zo omver als je een dik middenveld hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Daarom wordt er ook zoveel op verdedigen getraind Hein, omdat die goede defence zo omver gepist wordt...een goede defence is juist super belangrijk! Je kunt nog zoveel scoren, als je er meer tegen krijgt... ;) En afgelopen seizoen zijn verdedigers juist belangrijker geworden omdat de invloed van de keeper verkleind is.

Ander voordeel van verdedigen trainen voor lagere teams is dat als je tegen een sterker team moet spelen je een betere uitgangspositie hebt als counterploegje. Die middenvelders en spitsen trainen anderen maar, dan koop ik ze wel over van het geld wat mijn eigen trainees opbrengen! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 14:00:
waarom trainen vooral de lage teams in godsnaam verdedigen?
Uhum, alleen lage teams?? O-)

dank je ;)
ik stap denk ik over 1 of 2 seizoenen over op scoren. ik heb een natuurlijk hekel aan verdedigen en dus ook dat trainen :) bovendien is het in HT ondergeschikt dus een wonderbaarlijke def pis je zo omver als je een dik middenveld hebt :P
Ik train ook geen def´s om m´n defense sterk te krijgen, maar om geld te verdienen om m´n overige linies te versterken :) Van m´n beste 4 spelers is er geen eentje die in de verdediging staat.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2005 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 15:22:
[...]
Uhum, alleen lage teams?? O-)

dank je ;)
kzie anders nergens "alleen" te staan, er staat toch echt vooral :9

Edit;
tegenwoordig krijg je onder het rijtje van eigenaar en waarschuwingen ook de Fysieke gesteldheid. Die staat nu dus 3 keer op dezelfde pagina, beetje overdreven :9
wel leuk is de nieuwe manier van aangeven van bbz na de wedstrijd

[ Voor 36% gewijzigd door Joss op 31-03-2005 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Even een tactische vraag: Moet zondag tegen de leider in mijn competitie, zijn team is niet zo bijzonder qua middenveld en aanval, maar zijn verdediging is formidabel! Hoe kan ik deze ploeg het beste aanvallen? Hij speelt 4-4-2 met 1 aanvallende vleugelspeler en 3 centrale middenvelders. Hij speelt altijd met een linker aanvallende vleugel, rechtervleugel is altijd leeg (altans dit hele zeizoen speelt hij al zo voorspelbaar). Ik dacht zelff gewoon 3-5-2 te gaan spelen (mits mijn 3 verdedigers sterk genoeg zijn voor zijn aanvallers) met 1 of 2 aanvallende vleugels. Ideeen iemand?

Wedstrijd id: 36119256

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo speel ik ook altijd, pak hem op het middenveld :) en zorg dat je verdediging sterk genoeg is voor zijn spitsen
het is niet voor niets dat het middenveld de eerste linie bij mij is waar ik flink ga versterken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 15:22:
Ik train ook geen def´s om m´n defense sterk te krijgen, maar om geld te verdienen om m´n overige linies te versterken :) Van m´n beste 4 spelers is er geen eentje die in de verdediging staat.
Ik ook niet, heb afgelopen weken al mijn te oude verdedigers (pas formidabel, maar ben ook pas in mijn 2,5e seizoen) verkocht :) Nu allemaal 18-jarige jonkies en een leuke middenvelder teruggekocht. Volgend seizoen ff kijken of ik nog wat moois kan gaan bereiken met die jonge heren :)

Vergeet wel ff te melden dat die jonkies gisteren iemand hebben gesloopt met counterattack 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

juist in lagere divisies wil je eerst graag paar keer promoveren tot de VII/VI en daar dan lekker ff gaan hangen en je team flink versterken . das toch echt wel lastig als je geen geld hebt en het ruim 2 seizoenen duurt voor je wat fatsoenlijke defes kan verkopen. vandaar dat ik het me afvraag. ik zag het bij mij oude IX compo genoot. die was eerste seizoen 5-4-1 counter best goed. daarna in de VIII is ie volledig weggespeeld door teams met veel lagere ratings. msch heeft hij het verkeerd aangepakt ofzo.

ik ga volgend seizoen nog 1x PM trainen en dan ga ik eens kijken wat ik doe. denk scoren. maar def levert wel veel op en je kan 10 man per week trainen(of eigenlijk 9 als je op zondag nog een beetje middenveld wilt hebben)

[edit] die TL moet eens verbeterd worden. als je transfervergelijking doet bij een spits met ook nog positiespel rekent ie dat helemaal niet mee. dat slaat nergens op uiteraard. een spits met ook nog PM die je verdedigend kan zetten is veel meer waard dan een 'gewone' spits zonder pm. zo ook bij wingbacks

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2005 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 17:27:
juist in lagere divisies wil je eerst graag paar keer promoveren tot de VII/VI en daar dan lekker ff gaan hangen en je team flink versterken . das toch echt wel lastig als je geen geld hebt en het ruim 2 seizoenen duurt voor je wat fatsoenlijke defes kan verkopen. vandaar dat ik het me afvraag. ik zag het bij mij oude IX compo genoot. die was eerste seizoen 5-4-1 counter best goed. daarna in de VIII is ie volledig weggespeeld door teams met veel lagere ratings. msch heeft hij het verkeerd aangepakt ofzo.

ik ga volgend seizoen nog 1x PM trainen en dan ga ik eens kijken wat ik doe. denk scoren. maar def levert wel veel op en je kan 10 man per week trainen(of eigenlijk 9 als je op zondag nog een beetje middenveld wilt hebben)

[edit] die TL moet eens verbeterd worden. als je transfervergelijking doet bij een spits met ook nog positiespel rekent ie dat helemaal niet mee. dat slaat nergens op uiteraard. een spits met ook nog PM die je verdedigend kan zetten is veel meer waard dan een 'gewone' spits zonder pm. zo ook bij wingbacks
Je spreekt jezelf wel tegen hoor Hein! Eerst is verdedigen tegen je aard in of zoiets en nu vind je het belangrijk dat een spits ook verdedigend gezet kan worden! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
H3!N, je gaat toch geen spits verdedigend zetten? 8)7 Dan kun je volgens mij beter een centrale verdediger nemen met redelijk wat positiespel, en die dan op aanvallend zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil ook geen def gaan trainen, maar die zijn wel meer geld waard dan mids.

spitsen kan je best verdedigend zetten(ik heb het nog nooit gedaan), maar een spits met redelijk pm is gewoon meer waard dan zonder pm. nou is dat niet echt uit de transfer gebleken(115k) maar goed ik wilde hem toch kwijt.

mijn 18 jarige trainee gaat lekker :) uitstekend pm/zwak passen staat al op 400k hehe. die komt op de TL niet boven de 250k uit.

dus ik mazzel bij de een en verlies wat bij de ander. mijn andere uitstekende trainee wil maar niet weg. als ie voor woensdag nog niet weg is train ik hem wel door tot form. tegen mijn zin in. maar 2 weken verneuken aan een trainee is ook zonde. heb ik nu al 1 week met deze, maar levert geld op dus kan het lijen...

402k is het geworden. best netjes imo

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2005 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 17:53:
H3!N, je gaat toch geen spits verdedigend zetten? 8)7 Dan kun je volgens mij beter een centrale verdediger nemen met redelijk wat positiespel, en die dan op aanvallend zetten.
Mee eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaat het niet om. hij heeft de skill wel is dus meer geld waard.

even iets anders.

Szabadkikötő SE (580156)
Tihany Town (578636)

koopt mijn spits(115k). zet hem op de TL en dit team biedt 5 minuten na getransferred te zijn al ineens 190k.

Tihany Town (578636)
laatste 5 logins

31-03-2005 om 20:04 Via 80.99.***.***
31-03-2005 om 19:34 Via 80.99.***.***
29-03-2005 om 18:29 Via 80.99.***.***
27-03-2005 om 12:36 Via 80.99.***.***
26-03-2005 om 17:29 Via 80.99.***.***

Szabadkikötő SE (580156)
laatste 5 logins

31-03-2005 om 20:09 Via 80.99.***.***
31-03-2005 om 19:38 Via 80.99.***.***
31-03-2005 om 19:27 Via 80.99.***.***
31-03-2005 om 16:26 Via 80.99.***.***

dit is HEEL duidelijk cheaten. hoe geef je deze persoon aan? dit is spelbederf. hoe pak je dat aan? kan de admin kijken of de IP's daadwerkelijk hetzelfde zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Waarschijnlijk kunnen ze dat wel zien. Ip adressen zijn voor ons niet zichtbaar in verband met privacy e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
In het menu:

Over Hattrick -->
Gamemasters

et voila, cheaters rapportje invullen en succes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 20:33:dit is HEEL duidelijk cheaten. hoe geef je deze persoon aan? dit is spelbederf. hoe pak je dat aan? kan de admin kijken of de IP's daadwerkelijk hetzelfde zijn?
U gaat naar 'transfers' daarna klikt u verder naar 'transferlijst' en dan klik je op de ultieme link 'Rapporteer verdenkingen van cheaten'. U vult het rapport in, en de GM zal gaan kijken of er actie wordt ondernomen. U hoort hier nooit weer iets van en kunt alleen checken of er daadwerkelijk iets mee gebeurt is als de teams geblocked zijn. Tot uw dienst. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Sandyman538 schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 20:41:
[...]

U gaat naar 'transfers' daarna klikt u verder naar 'transferlijst' en dan klik je op de ultieme link 'Rapporteer verdenkingen van cheaten'. U vult het rapport in, en de GM zal gaan kijken of er actie wordt ondernomen. U hoort hier nooit weer iets van en kunt alleen checken of er daadwerkelijk iets mee gebeurt is als de teams geblocked zijn. Tot uw dienst. :)
als je het kort had gehouden was je nog optijd geweest ook O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

optijd voor wat?

rapportje is ingevuld. als mensen zo overduidelijk gaan cheaten en niet eens de moeite doen om de schijn op te houden, ben je en heel dom en gewoon een eikel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 20:48:
optijd voor wat?

rapportje is ingevuld. als mensen zo overduidelijk gaan cheaten en niet eens de moeite doen om de schijn op te houden, ben je en heel dom en gewoon een eikel :)
optijd om sneller te zijn dan mij :9

maarja het is ook gewoon dom en opvallend... achja ze motten het zelf weten he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 16:47

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Gelukkig wordt het cheaten in hogere divisies steeds minder. Dus gewoon een paar keer promoveren en dan komt alles goed.

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let Op

GoT Cup

Er zat een foutje in de poule indeling van Poule B. Deze is nu verandert. Kijk hier nog even goed na en daag niet de verkeerde uit.

foutje moet kunnen baas :+

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2005 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 17:44

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Mjah....... cheaten...... walgelijk...... hoewel het soms in bepaalde games wel verrekte handig kan zijn >:)

Hmmmzzz, ik lees nu voor het eerst de YGM helemaal... staat ik gloeiendegloeilamp nog niet bij "de groentjes" :p

[ Voor 37% gewijzigd door lameeuw op 31-03-2005 22:22 ]

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheaten vind ik niet zo heel erg. als je het een beetje creatief en onopvallend aanpakt(hoewel dat erg moeilijk is trouwens, maar creatief zijn met geld is geen slechte eigenschap. maar dit kan ook op niet-cheat manieren door gewoon slim te handelen en in te kopen)).
als je het zo opvallend doet ben je te dom om te poepen en moet je team lekker verwijderd worden. ik ga er even een persoonlijke vete van maken. hij zal en moet gedeleet worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

H3IN cheaten en 'positief' erover praten word niet getolereerd, niet op HT en ook niet hier, dus laat dat ajb achterwege. Meld deze gast via het cheatersrapport en klaar. ;)

Ik zet trouwens geregeld een snelle aanvaller op defensive om mijn middenveld een boost te geven.

Mijn wingers en aanvallen middenvelders en aanvallende verdediger zorgen voor een juiste balans van voorzetten.

WOOOEI Xanathorn heeft Pawel geselecteerd voor het nationale elftal

[ Voor 10% gewijzigd door yared op 01-04-2005 08:20 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
lameeuw schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 22:20:
Mjah....... cheaten...... walgelijk...... hoewel het soms in bepaalde games wel verrekte handig kan zijn >:)

Hmmmzzz, ik lees nu voor het eerst de YGM helemaal... staat ik gloeiendegloeilamp nog niet bij "de groentjes" :p
Zaterdag ;) We liepen iets achter...ennuh, niet klagen he, dat kan ongunstig werken ;)

Fijne update vandaag.
Verdedigen +2 (18 jarige verdediger die ik gisteren heb gekocht voor 126.000 euro gestegen naar uitstekend verdedigen :) 20 jarige verdediger ook naar uitstekend. Die kan dus weg :))
Vorm +6/-4
TSI +2010/-400

[ Voor 33% gewijzigd door Pewwy op 01-04-2005 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gefeliciteerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
@Yared blijf vooral bellen....;)

@H3!N aangeven is iets wat je inderdaad moet doen. Ik zie ook geen enkele reden voor een team om te cheaten, ook niet de overweging om het te doen. Laten we mensen hier dan ook maar niet de aanzet geven om er voordeel uit te halen. Het is lame, en als je het wil doen, doe het vooral. Respect zal je er echter niet door krijgen.

@TU redelijke TU zo snel te zien. In ieder geval mijn grootste talent +1, en volgens mij nog een andere speler +1, maar dat kan ik vanavond in HAM wel even zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik heb een leuke update. Een speler is naar uitstekend positiespel gestegen en de vorm is verbeterd.

Alleen jammer dat een 33jarige vleugelspeler woensdag na zijn eerste wedstrijd na een blessure weer meteen het veld is afgedragen. Is het alleen het herstel wat bij deze oude spelers langer duurt, of is ook de kans dat ze geblesseerd raken groter?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Normaal meldt ik nooit mijn TU maar dit is toch wel extreem...

Vorige week mn 3 basisspitsen naar wereldklasse en 2 naar wonderbaarlijk...

Deze week mn 3 reserve spitsen naar briljant, formidabel en uitstekend :D
Daarbij ook nog eens 2 middenvelders naar slecht scoren...

Pfff gaat lekker :D :D

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik bedoel ook geen cheaten zoals deze gast doet, maar beetje cheap inkopen en weer lekker duur verkopen boven de waarde enzo. creatief met geld :) dat mag toch wel? althans vind ik.

Ik kijk met gemengde gevoelens op deze week terug. Aan de ene kant is mijn trainee er voor 1,5 ton meer uitgegaan dan verwacht. aan de andere kant heb ik 1 week training van hem voor niets gedaan(hij was uitstekend +1 en kon niet op tijd gister iets terug kopen. kon geen speler vinden die deze week al gespeeld had die ik wilde + had weinig tijd 's avonds om te TL'en).

maar daar tegenover staat dat 2 trainees weer 1/2 weken eerder dan verwacht zijn overgegaan.
Mijn eerste uitmuntende speler! JEEJ! en mijn 18 jarige formidabele mid...

PM +2/0
Vorm +5/-2
TSI 1950/-100

maarja nu 2 wo's dus die vorm boeit niet echt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
@Brainpower Weet je gelijk dat het voorlopig weer zeven weken duurt voordat er iets gaat gebeuren....

[ Voor 8% gewijzigd door hoedjevanpapier op 01-04-2005 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
yared schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 08:03:
WOOOEI Xanathorn heeft Pawel geselecteerd voor het nationale elftal
Wie is Pawel?

TU niet bijzonder
TSI: +12.240 / - 450
Vorm: +2 / -4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoedjevanpapier schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 09:30:
Weet je gelijk dat het voorlopig weer zeven weken duurt voordat er iets gaat gebeuren....
;)

als je een back altijd verdedigend zet. dan is zijn vleugelskill toch eigenlijk te verwaarlozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzie110
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:06
Ok ik heb een dilemma :) Mijn 17j trainee is vandaag lvl up gegaan naar uitstekend positiespel, verder heeft ie redelijk verdedigen, zwak passen en zwak conditie. Mijn planning was eigenlijk om deze gozer lekker door te trainen tot ie 19j is ofso. Echter als ik nu de transfervergelijking bekijk gaan deze 17j eruit voor tussen de 1 en de 1.4M . En dat vind ik toch wel erg veel, en ik vraag me af of als ik m doortrain (met mn redelijk trainer) hij wel ooit meer zal gaan opleveren.

Dus wat is verstandig om te doen, verkopen en dan mn stadion uitbreiden evt nieuwe coach en nieuwe trainees halen, of doortrainen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
dizzie schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 09:48:
Ok ik heb een dilemma :) Mijn 17j trainee is vandaag lvl up gegaan naar uitstekend positiespel, verder heeft ie redelijk verdedigen, zwak passen en zwak conditie. Mijn planning was eigenlijk om deze gozer lekker door te trainen tot ie 19j is ofso. Echter als ik nu de transfervergelijking bekijk gaan deze 17j eruit voor tussen de 1 en de 1.4M . En dat vind ik toch wel erg veel, en ik vraag me af of als ik m doortrain (met mn redelijk trainer) hij wel ooit meer zal gaan opleveren.

Dus wat is verstandig om te doen, verkopen en dan mn stadion uitbreiden evt nieuwe coach en nieuwe trainees halen, of doortrainen ?
Zet hem op de lijst, met een minimale prijs die je er voor wilt hebben. De winst die je pakt, kan je dan weer investeren in je team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

hoedjevanpapier schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 09:30:
@Brainpower Weet je gelijk dat het voorlopig weer zeven weken duurt voordat er iets gaat gebeuren....
Idd, scheelt me een hoop rust vrijdagmorgen :P

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 09:44:
[...]

;)

als je een back altijd verdedigend zet. dan is zijn vleugelskill toch eigenlijk te verwaarlozen?
Ja zo kun je het wel ongeveer zien ja. Zelf koop ik verdedigers (centraal + vleugel) ook alleen maar met een hoge verdedigen rating. Als je ze aanvallend wil hebben zou ik meer naar vleugelspel kijken en wat minder naar de verdedigende capaciteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja precies. maar een 'verdedigend' back met goed wing is een beetje zonde van je geld toch? of is ie wel beter dan een back met alleen maar def? (en uiteraard ervaring)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 10:23:
ja precies. maar een 'verdedigend' back met goed wing is een beetje zonde van je geld toch? of is ie wel beter dan een back met alleen maar def? (en uiteraard ervaring)
Hij zal wellicht iets beter zijn, maar de enorme prijs die je ervoor betaalt is naar mijn idee zonde. Want voor de prijs van een goed verdediger met goed vleugelspel ben je denk ik ongeveer hetzelfde kwijt als een uitstekend verdediger met zwak vleugelspel. Dus persoonlijk denk ik dat het zonde van je geld is. Tenzij je in de toekomst nog aanvallend met die mannen wilt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

300k mijn nieuwe trainee. volgens de TL was ie minder waard, maar die hadden allemaal minder TSI. jammer van zwak conditie, maar ga tussen seizoen toch conditie trainen. goeie deal?

Jacques Henzi (57559957)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Specialiteit: Technisch

Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 900
Loon: 700 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: BeerZ United
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
Mag ik zeggen duur?...

Ik heb vergelijkbare spelers, weken eerder gekocht voor maar 2 ton...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet ook maar weer eens een updateje posten hier:

TSI: 2390 / -1620
Vorm: +5 / -9 :r
Scoren + 3 (2 19 jarige naar briljant en een 18 jarige naar uitstekend scoren met goed passen)

Die scoren omhoog is erg lekker, alleen jammer dat mijn vorm dit seizoen maar niet lekker op gang wil komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Persoonlijk vind ik dat je dat mag zeggen. Kan ik me er meteen even bij aansluiten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzie110
Ik denk ook dat t aan de dure kant is, ik heb namelijk net deze trainee voor 224k gekocht:

(17j)

Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: redelijk

(Ja ik neem hier een voorschot op t verkopen van mn andere 17j trainee :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anderen met zelfde stats gingen voor 250k weg, maar die hadden dan wel 200/300 minder TSI. achja ik had het geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dizzie schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 10:57:
Ik denk ook dat t aan de dure kant is, ik heb namelijk net deze trainee voor 224k gekocht:

(17j)

Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: redelijk

(Ja ik neem hier een voorschot op t verkopen van mn andere 17j trainee :))
probleem is dat deze veel meer stats heeft en moeilijker is in te schatten. die van mij had alleen redelijk/redelijk 900 tsi.
wellicht wat het wat prijzig, maar ik kon het lijen. die 50k boeit me niks! [/stoerdoen mode] :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzie110
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 11:00:
[...]

probleem is dat deze veel meer stats heeft en moeilijker is in te schatten. die van mij had alleen redelijk/redelijk 900 tsi.
wellicht wat het wat prijzig, maar ik kon het lijen. die 50k boeit me niks! [/stoerdoen mode] :P
[Stoerdoen mode]Jep de mijne heeft meer bijstats (= later alleen maar lekker ;) ) maar die van mij heeft tsi 1270 :P[/Stoerdoen mode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt, maar middenvelders zet ik altijd aanvallend dus verdedigen hoeven ze van mij niet te hebben. en je weet nooit hoe hoog die matig scoren is. wellicht is dat heel hoog matig en je positiespel heel laag redelijk.

nee ik zou niet willen ruilen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gokje.

Een normaalgesproken te dure middenvelder gekocht maar wel met buitenaards set pieces.
3 manieren waarop hij me mogelijk van pas kan komen.
  • penalties. Ik knal er op het ogenblik meer niet dan wel in.
  • vrije trappen. Ben benieuwd op het scheelt tegen 3.5 ster keepers.
  • kopgoals uit corners. Volgens Hattrix-files Afhankelijk van 3 factoren. Aantal koppers (die heb ik een paar). Een speler met goede scoorstats (heb ik). Set pieces van cornernemer. (ligt het nu ook niet meer aan).
Ik ken de achterliggende algoritmes niet, maar ben benieuwd. Iemand al ervaringen ?

Alejandro Ibarra (8615584)
Prijs: 425.000 euro:

vorm redelijk
Total Skill Index (TSI): 1 160

Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: rampzalig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: buitenaards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Een cheat-rapportje invullen doe ik nooit weer.
Als er één team duidelijk aan het cheaten was, was het deze wel: KrjSoccer (551066)

Gemeld en ook z'n 6 subteampjes aangegeven en nooit wat van weer gehoord en hij speelt fijn door met een team waar anderen jaren over doen om zulke spelers bij elkaar te zetten. Erg jammer vind ik dat.

TU was heel wazig, geen skill-stijgingen, wel vorm bij 7 spelers omhoog en 1 naar beneden, dus ik zou eigenlijk blij moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@oumou een onvoorspelbaar skill was daar erg leuk bij geweest: lobjes en afstandschoten. ook is scoren en ervaring belangrijk bij setpieces.

corners hebben volgens mij niks met setpieces te maken. althans bij mij worden ze door spelers genomen die niet als SP op het formulier staan. terwijl die desbetreffende speler wel gewoon speelt. dat zie ik regelmatig in het verslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 11:35:
Dat scheelt enorm. Ik heb een middenvelder met formidabel set pieces, en die rakker heeft dit seizoen al 11x gescoord in officiele wedstrijden. En dan speel ik ook nog wel eens tegen teams die meer dan 3.5* op de goal hebben ;) Dus ik denk dat je er heel veel plezier aan zult hebben, aangezien er maar weinig spelers met een buitenaardse keeper zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 11:35:
gokje.

Een normaalgesproken te dure middenvelder gekocht maar wel met buitenaards set pieces.
3 manieren waarop hij me mogelijk van pas kan komen.
  • penalties. Ik knal er op het ogenblik meer niet dan wel in.
  • kopgoals uit corners. Volgens Hattrix-files Afhankelijk van 3 factoren. Aantal koppers (die heb ik een paar). Een speler met goede scoorstats (heb ik). Set pieces van cornernemer. (ligt het nu ook niet meer aan).
Ik ken de achterliggende algoritmes niet, maar ben benieuwd. Iemand al ervaringen ?

Alejandro Ibarra (8615584)
Prijs: 425.000 euro:

vorm redelijk
Total Skill Index (TSI): 1 160

Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: rampzalig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: buitenaards
Leuk aankoopje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook nog niet ontevreden. Helemaal niet nu ik de ervaring van Sandyman weet.
Ik denk wel dat H3!N gelijk heeft dat bijstats en evt. specialiteiten belangrijk zijn.
Bv. beter scoren erbij en je hebt af en toe een afstandsgoal kado (longshot gaat dan omhoog volgens HTratings)
Dat van die niet spelhervatters die corners nemen is me tot nu toe ontgaan. Ik hou het eens in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze zondag is het dan eindelijk zover, door 1 schorsing op het middenveld en wat vormverlies en een heel goed middenveld van mijn tegenstander is het niet anders dan counter te gaan spelen. Nu hebben al mijn trainees die ik wil opstellen inmiddels redelijk verdedigen en hoog passen. Nu moet ik kiezen tussen een formidabel counter en een iets minder centrale verdediging of een uitmuntende counter met een iets sterkere centrale verdediging. Probleem met de laatste optie is dat ik dan nog een trainee opstel die rampzalig ervaring heeft, bij de eerste optie heb ik een speler met slecht ervaring....
wat kan ik nu het beste doen? is het bij redelijk verdedigen nog steeds zo dat spelers domme fouten zullen gaan maken??, ik dacht namelijk dat naarmate je een hogere ratings hebt voor een speler, de ervaring minder belangrijk wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 10:38:
300k mijn nieuwe trainee. volgens de TL was ie minder waard, maar die hadden allemaal minder TSI. jammer van zwak conditie, maar ga tussen seizoen toch conditie trainen. goeie deal?

Jacques Henzi (57559957)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Specialiteit: Technisch

Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 900
Loon: 700 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: BeerZ United
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
net eentje met zelfde stats maar tsi 630 (en Head) verkocht voor 395000 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 14:01:
Deze zondag is het dan eindelijk zover, door 1 schorsing op het middenveld en wat vormverlies en een heel goed middenveld van mijn tegenstander is het niet anders dan counter te gaan spelen. Nu hebben al mijn trainees die ik wil opstellen inmiddels redelijk verdedigen en hoog passen. Nu moet ik kiezen tussen een formidabel counter en een iets minder centrale verdediging of een uitmuntende counter met een iets sterkere centrale verdediging. Probleem met de laatste optie is dat ik dan nog een trainee opstel die rampzalig ervaring heeft, bij de eerste optie heb ik een speler met slecht ervaring....
wat kan ik nu het beste doen? is het bij redelijk verdedigen nog steeds zo dat spelers domme fouten zullen gaan maken??, ik dacht namelijk dat naarmate je een hogere ratings hebt voor een speler, de ervaring minder belangrijk wordt.
Als je dit goed getypt hebt, dan zie ik het probleem niet. Want dan is optie 2 op beide fronten beter, of lees ik het verkeerd 8)7. Ik zou ook niet een speler niet opstellen omdat hij 2 stapjes minder ervaring heeft. In die lage ervaringsgroepen hebben die lui toch nog niet veel in de pap te brokkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 14:24:
[...]

Als je dit goed getypt hebt, dan zie ik het probleem niet. Want dan is optie 2 op beide fronten beter, of lees ik het verkeerd 8)7. Ik zou ook niet een speler niet opstellen omdat hij 2 stapjes minder ervaring heeft. In die lage ervaringsgroepen hebben die lui toch nog niet veel in de pap te brokkelen.
Je hebt het idd goed gelezen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit: ben dus alleen "bang" dat ervaringsfoutjes in de verdediging me gaan nekken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 14:34:
[...]

Je hebt het idd goed gelezen 8)
Weet je dat wel heel zeker? kijk nou nog eens goed... Uitmuntent is beter dan formidabel hé }:O
Dus waarom zou je dat niet doen :p behalve dan het feit dat je dan een waardeloos ervaring trainee hebt maar goed, zoveel verschil zal dat imo niet maken
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.