Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 34 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.662 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 14:35:
Edit: ben dus alleen "bang" dat ervaringsfoutjes in de verdediging me gaan nekken..
dat bedoel je dus, dat zal wel meevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 14:40:
[...]

Weet je dat wel heel zeker? kijk nou nog eens goed... Uitmuntent is beter dan formidabel hé }:O
Dus waarom zou je dat niet doen :p behalve dan het feit dat je dan een waardeloos ervaring trainee hebt maar goed, zoveel verschil zal dat imo niet maken
Yep, dat weet ik. En maak van die waardeloos trainee maar een rampzalige ;( en zie ook wel dat ie op beide fronten iets beter. maar goed dan neem ik maar aan dat jullie uitstekend ervaringsdeskundigen ;) het goed hebben. iig bedankt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn ham evaluatie periode is weer verlopen, nu dus maar op zoek naar iets anders.
Jammer, vond het wel een erg handig programma. Vaag dat het nu geen hrf's meer opslaat enzo, waardoor ik de zaken niet in een oude versie kan importeren helaas.

sinds wanneer is buddy betaald beworden trouwens? Voorheen was dat altijd het beste onbetaalde programma.

hoe dan ook, het zal er wel op neer komen dat ik alle dingen apart moet gaan proberen. Hattrick Organizer doe ik wel als eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Vorm: +7/-5
TSI: +570

Geen verdedigers omhoog, dus helaas niet zo goed, maarja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:48
Laat maar....

[ Voor 93% gewijzigd door lochtejans op 01-04-2005 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 21:09

Cis

Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 15:20:
mijn ham evaluatie periode is weer verlopen, nu dus maar op zoek naar iets anders.
Jammer, vond het wel een erg handig programma. Vaag dat het nu geen hrf's meer opslaat enzo, waardoor ik de zaken niet in een oude versie kan importeren helaas.

sinds wanneer is buddy betaald beworden trouwens? Voorheen was dat altijd het beste onbetaalde programma.

hoe dan ook, het zal er wel op neer komen dat ik alle dingen apart moet gaan proberen. Hattrick Organizer doe ik wel als eerste.
Ik gebruik HO al een tijdje en ben zeer tevreden.
Hij houdt nu ook de tussentijdse trainingsstats bij B) (dus 7,2 naar 7,3 enzo)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
Wéér geen stijgers vandaag :( Al weer een paar weken niet, ik koop blijkbaar de verkeerde trainees :P Ik sta na de economische update al weer -266k dus ik moet weer snel wat trainees gaan verkopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cis schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 15:45:
[...]

Ik gebruik HO al een tijdje en ben zeer tevreden.
Hij houdt nu ook de tussentijdse trainingsstats bij B) (dus 7,2 naar 7,3 enzo)
Omdat bij mij HO niet meer wil werken heb ik gisteren Hattrick Coach Professional ontdekt en ben er zeer tevreden over, is zeer uitgebreid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die is zeker uitgebreid. Ben nog aan het uitvogelen hoe ik de display van skills kan veranderen in numerieke weergave ipv tekst.
Ze lijken me allebei tot nu toe wel aardig. HCP krijgt voorlopig mijn voorkeur omdat ik JAVA niet al te prettig en soepel vind werken, daar werkt HO mee. Aan de andere kant is die wel wat minder gecompliceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 18:57
Zijn er hier ook fanatieke linux gebruikers btw?
Ik ben aan het migreren naar linux (windows heb ik het zo zwaar mee gehad!) en zoek nu dus een tooltje zoals HAM voor linux... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 08:03:
WOOOEI Xanathorn heeft Pawel geselecteerd voor het nationale elftal
(GoT-)vriendjespolitiek! ;)
Ik zie trouwens dat hij nog niet geselecteerd is, maar het lijkt me ook een beetje een vreemd moment (?).
edit: Zie nu dat het een Pool is geloof dat ik er toch nog ingestonken ben :+

Voor de n00bs die Hein serieus nemen even wat rechtzetten ;)
@oumou een onvoorspelbaar skill was daar erg leuk bij geweest: lobjes en afstandschoten.
Onvoorspelbaar heb je alleen wat aan als je speler ook passen of scoren heeft, de combinatie met set pieces levert geen extra voordeel op. Mijn taal staat op Engels, en ik weet dus niet wat het 'lobjes' bericht is, maar afstandsschoten worden veroorzaakt door een speler met hoge sp en scoren.
ook is scoren en ervaring belangrijk bij setpieces.
Scoren is inderdaad belangrijk voor afstandsschoten volgens de regels, en ervaring is altijd van invloed op het functioneren van spelers
corners hebben volgens mij niks met setpieces te maken. althans bij mij worden ze door spelers genomen die niet als SP op het formulier staan. terwijl die desbetreffende speler wel gewoon speelt. dat zie ik regelmatig in het verslag.
Ik niet, wat oumou zei klopt precies; als je een goede sp speler hebt en minstens 1 speler met [head] zul je regelmatig een corner + head special event voorbij zien komen.
@oumou: wat een koopje! :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2005 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijne Tu vandaag, geen stijgers maar de gemiddelde vorm zit nu boven redelijk. Basis 11 zit zelfs op 6.45 dus qua vorm zit t wel goed eigenlijk. Ook gelukkig n trainee die al weken uit vorm was (zelfs 3 op rij waardeloos in vorm geweest) weer op de weg terug en na n leuke jump vorige week (waardeloos naar zwak) deze week alweer naar matig. Komt goed uit want over n week of 4 gaat hij op de TL als 'n briljante verdediger dus een beetje vorm zou dan goed uitkomen. ;)

@oumou: inderdaad een erg leuk koopje, ik ben al n tijdje op zoek naar n goeie spelhervatter en dit is een hele fijne. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegene die Nederland - Magyarország op Hattrick volgen.
Als nederland wint en portugal van schotland verliest is de kans groot dat NL op doelsaldo doorgaat.
WAAR IS XANATORN IN GODSNAAM MEE BEZIG DAT HIJ EEN 0-6-4 OPSTELLING NEERZET!?

Sorry maar dit is toch wel een toppunt van lomp of zit hier een enorme taktiek achter... zoja, mogen jullie me die fijn gaan uitleggen want met een 3-5-2 speel je die gasten waarschijnlijk zo van de tafel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er een tactiek achterzit werkt hij niet echt volgens mij.....

Dit word echt een blamage voor ons NEDERLAND

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 20:47:
Als er een tactiek achterzit werkt hij niet echt volgens mij.....

Dit word echt een blamage voor ons NEDERLAND
Ik snap hem niet hoor, waar is hij nou mee bezig, ik ga counter strike source spelen want ik kan het echt niet meer aanzien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Nu online
0-6-4, hoe komt ie erop :P

Ik ga ook ff kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:11
De reden staat gewoon in het topic op HT...

In ieder geval spelen we geen conventionele opstelling. De Hongaren hebben een ijzersterke verdediging, zelfs met 3 verdedigers. Ze hebben ook een teamspirit voordeel op ons, omdat ze vorige week picten. We spelen dus ipv een conventionele opstelling een all-out opstelling, 0-6-4. Een groot risico maar we hebben toch niets meer te verliezen. Ik gok erop dat de Hongaren defensief spelen om te proberen een gelijkspel te behalen. Zo niet dan is het waarschijnlijk einde oefening.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
zonde man, allebei onze teams zijn gewoon kansloos :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

Sandyman538 schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 21:15:
De reden staat gewoon in het topic op HT...

In ieder geval spelen we geen conventionele opstelling. De Hongaren hebben een ijzersterke verdediging, zelfs met 3 verdedigers. Ze hebben ook een teamspirit voordeel op ons, omdat ze vorige week picten. We spelen dus ipv een conventionele opstelling een all-out opstelling, 0-6-4. Een groot risico maar we hebben toch niets meer te verliezen. Ik gok erop dat de Hongaren defensief spelen om te proberen een gelijkspel te behalen. Zo niet dan is het waarschijnlijk einde oefening.
Het _is_ einde oefening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Ik ben niet helemaal zeker of het is toegestaan, maar ik las in de topicstart niet dat het niet mocht, dus hier gaat 'ie: Ik heb nog een jonge trainee van 17 te koop voor de geïnteresseerden, die goed in vorm is en goed kan scoren. Raanan Eliyav (56481027). Mocht ik hiermee enige (ongeschreven?) regels overtreedt, laat het even weten! :)

Ik vroeg me trouwens verder nog af wat er allemaal van invloed is op de vorm van een speler. Maakt het uit of 'ie altijd speelt? Want soms daalt het ook, ook al speelt de desbetreffende speler. Is hier wat tegen te doen?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

Captain N schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 22:17:
Ik ben niet helemaal zeker of het is toegestaan, maar ik las in de topicstart niet dat het niet mocht, dus hier gaat 'ie: Ik heb nog een jonge trainee van 17 te koop voor de geïnteresseerden, die goed in vorm is en goed kan scoren. Raanan Eliyav (56481027). Mocht ik hiermee enige (ongeschreven?) regels overtreedt, laat het even weten! :)
Het wordt absoluut niet op prijs gesteld. Daarbij vraag ik me af wat het nut is. Volgens mij zijn hier heel weinig mensen die op zo'n (aan)bod ingaan.
Als ik een speler nodig heb, check ik de transferlijst wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 17:44

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Cis schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 21:36:
[...]

Het _is_ einde oefening :)
mjah, minimaal :p zekers als je met 1-5 meen ik verliest... helaas, het sprookje is over :(

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij had gewoon met een conventionele opstelling moeten komen, ga toch weg met je 0-6-4 alsjeblieft zeg... maar goed, het was zijn keuze... Einde oefening...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cis schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 22:45:
[...]

Het wordt absoluut niet op prijs gesteld. Daarbij vraag ik me af wat het nut is. Volgens mij zijn hier heel weinig mensen die op zo'n (aan)bod ingaan.
Als ik een speler nodig heb, check ik de transferlijst wel :)
Inderdaad, 9 van de 10 reageert niet op zulk soort posts en dus zijn het compleet overbodige berichten. Wanneer iemand een speler wil kopen kijkt hij wel op de transferlijst en als hij geinteresseerd is in een speler zoals die van jou dan komt hij die wel tegen.

Ik kreeg vanmiddag ook weer een ht-mailtje van een totaal onbekende of ik geinteresseerd was in 1 of andere gozer. nou neej dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
aan dat soort berichtjes kan ik me ook mateloos irriteren idd! :(
En wat er allemaal van invloed is op de vorm....lees de OP eens! Dit soort dingen staat allemaal netjes op andere sites uitgeschreven! We proberen hier het nivo weer een beetje op te krikken naar leuke discussies over hattrick ipv steeds weer dezelfde vragen...(nofi, ik heb ze ook aleens gesteld :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Okay, zal 't niet meer doen :)

En ik heb al behoorlijk wat materiaal doorgelezen. Zover ik tot heden kan zien is van invloed of een speler speelt in een wedstrijd, of hij geblesseerd is (geraakt), en trainen op conditie. Toch daalt de vorm van een speler ook wel eens als hij speelt, niet geblesseerd is, en ik niet op conditie train. En daar kan ik nergens wat over terugvinden. Is dit te voorkomen? Of hoort dat gewoon bij het spelletje?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 23:43

Xanathorn

Mmorpg addict

Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 23:01:
hij had gewoon met een conventionele opstelling moeten komen, ga toch weg met je 0-6-4 alsjeblieft zeg... maar goed, het was zijn keuze... Einde oefening...
Moet je eens het topic doorlezen op de Nationale conference, daar staat mijn beredenering waarom ik zo gespeeld heb. In ieder geval hadden we met een conventionele opstelling ook verloren omdat we dan niet opgekund hadden tegen de verdediging van Hongarije.

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jij bedoelt zeker:

In ieder geval spelen we geen conventionele opstelling. De Hongaren hebben een ijzersterke verdediging, zelfs met 3 verdedigers. Ze hebben ook een teamspirit voordeel op ons, omdat ze vorige week picten. We spelen dus ipv een conventionele opstelling een all-out opstelling, 0-6-4. Een groot risico maar we hebben toch niets meer te verliezen. Ik gok erop dat de Hongaren defensief spelen om te proberen een gelijkspel te behalen. Zo niet dan is het waarschijnlijk einde oefening

Wat ik niet snap, als je er zo zeker van bent dat wanneer je met een conventionele opstelling niet wint, waarom denk je dan juist met DEZE opstelling wel te winnen? Zou je mij dat kunnen uitleggen want ik zou zelf nooit voor zo'n opstelling hebben gekozen. Wat zijn de voordelen van zo'n opstelling (de nadelen kunnen we allemaal zelf wel bedenken lijkt me (met 0 verdedigers ;)))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Nu online
Ik denk dat ie dit bedoelt:
Ik zal mijn keuze dan maar eens toelichten, moet je zelf maar bedenken of je het beter had kunnen doen.

Achteraf praten is altijd gemakkelijk. Ik dacht ook wel eens achteraf dat had zo beter gekund maar dat kun je op het moment dat je de opstelling maakt niet weten hoe het allemaal gaat lopen.

De eerste wedstrijd tegen Portugal was nooit te winnen. In ieder geval kan deze wedstrijd me niet aangerekend worden. Wie verwacht er nu dat je de eerste wedstrijd gelijk gaat motsen. Zelfs als we normal hadden gespeeld in plaats van pic hadden we nog verloren.
De tweede wedstrijd zat ik met het dilemma dat Schotland al 3 punten had en misschien ging proberen tegen ons al de winst te pakken. Zouden ze motsen hadden ze ons weggespeeld, zouden we 3-4-3 spelen dan hadden we dezelfde kans. Ik dacht dus dat 3-5-2 de beste keuze zou zijn en hopen dat we onze kansen wel zouden verzilveren. Helaas kregen we maar weinig kansen en verloren we tegen een piccend Schotland met 2-3.
Vandaag is bekend. De Hongaren hebben een superverdediging, en een veel betere teamgeest. Omdat we aanvallend tekort komen was 3-5-2 alvast geen optie. 3-4-3 ook niet want dan kwamen we tekort op het middenveld. We hebben geen counterteam dus dat viel ook alvast af. Ik weet dat extreme opstellingen aan banden was gelegd maar ik heb nog wat gevallen gezien waar het wel heeft geholpen. Het was volgens mij de enige manier om te proberen nog wat eer te behalen en hopen dat we niet teveel verwarring kregen. Het liep helaas anders en we verloren.

Misschien tactische foute keuzes de tweede en derde wedstrijd, maar feit is ook dat we als natie nog tekort komen. Nederland mag dan wel het tweede grootste land zijn maar wat betreft doortrainen van internationals, vooral verdedigers en keepers, lopen we nog heel ver achter. Ik heb geprobeerd wat ik kon met het beschikbare spelerspateriaal maar het heeft niet mogen baten. Wat dat betreft heb ik keihard gefaald.

Wat de toekomst brengt, hoewel ik nog een tweede termijn zou willen aanblijven, in het NT of U20, die kans is zeer klein. Mensen kijken naar resultaten en ik denk niet dat ik herkozen zal worden op die basis. Wat ik nalaat na de verkiezingen eind Mei, is een elftal wat momenteel op 2 spelers na wordt doorgetraind, en enorm veel tijd wat ik in het elftal heb gestoken.

Ik wil dan in ieder geval bij dezen allen bedanken die me hebben meegeholpen met de taken rond het NT, en die me door dik en dun steunen.

En voor degenen die denken het beter te kunnen: Stel jezelf kandidaat, je zult zien dat het enorm tegenvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 08:53:
jij bedoelt zeker:

In ieder geval spelen we geen conventionele opstelling. De Hongaren hebben een ijzersterke verdediging, zelfs met 3 verdedigers. Ze hebben ook een teamspirit voordeel op ons, omdat ze vorige week picten. We spelen dus ipv een conventionele opstelling een all-out opstelling, 0-6-4. Een groot risico maar we hebben toch niets meer te verliezen. Ik gok erop dat de Hongaren defensief spelen om te proberen een gelijkspel te behalen. Zo niet dan is het waarschijnlijk einde oefening

Wat ik niet snap, als je er zo zeker van bent dat wanneer je met een conventionele opstelling niet wint, waarom denk je dan juist met DEZE opstelling wel te winnen? Zou je mij dat kunnen uitleggen want ik zou zelf nooit voor zo'n opstelling hebben gekozen. Wat zijn de voordelen van zo'n opstelling (de nadelen kunnen we allemaal zelf wel bedenken lijkt me (met 0 verdedigers ;)))
Heb je de beker ook gevolgd? Er zijn meerdere hoge teams uitgeknikkerd (lees: divisie II en III) door teams uit divisie VI of VII. Soms waren die teams beter, maar er zijn ook zaken bekent dat die lage teams met de bekende 0 - 7 - 3 opstelling speelden. Daarom lijkt me de keuze van Xana voor 0 - 6 - 4 best wel een aardige.

Met een standaardopstelling zouden we niet door hun verdediging heenkomen, dus een extra aanvaller, vier stuks zeg maar. En dan proberen om ook het middenveld te winnen met een mannetje extra. Iedereen weet dat (op dit moment) de verdediging in hattrick nog zwaar ondergeschikt is. Dus zo gek vind ik deze opstelling niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzie110
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:06
Hulde voor de openhartigheid van Xanathorn. Helaas heeft zn (zeker lang over nagedachte) tactiek niet gewerkt, hopelijk kan de toekomstige manager van t NL team zn voordeel doen met t werk wat Xanathorn heeft geleverd.

Persoonlijk vind ik ook dat ie een fout heeft gemaakt door zo'n opstelling te spelen, maar als hij denkt dat dat de enige optie was dan moet ie dat proberen, wij met zn allen hebben veel te weinig kennis om echt te zeggen dat het een volledig foute tactiek was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Laat ik de aandacht maar even op slinkse wijze afleiden, zodat Xana ook gewoon een leuk weekend heeft :)

Weer eens een polletje vanuit het interfed project van de ODF.

Poll: Willen wij federatie MODs?
Nee
Ja, een aparte federatie mod
Ja, maar alleen moderator rechten
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=52561&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

Algemeen: De president krijgt altijd Moderator rechten. De functie van FedMod, dan wel Moderator opties komen pas voor andere functies beschikbaar vanaf 250 leden. Voor elke 250 leden 1 persoon extra.
(Mocht dit voor de HT's niet aanvaardbaar zijn kan er een maximum aantal gesteld worden). De rechten die toebehoren aan de FedMod zijn:
- Sluiten topics
- Verwijderen topics
- Editten topic titel

1 Lijkt me duidelijk, een FederatieMod, dan wel Moderator opties is niet nodig.

2 Ja, er moet federatieMod komen. Deze persoon wordt gekozen, dan wel aangewezen binnen de federatie en krijgt Moderator rechten.

3 Het idee van een federatiemod opzich is goed, maar het moet geen aparte baan worden. Net als het recht om een poll te maken kunnen de rechten van een moderator als aparte rechten toegewezen worden aan een persoon.

Waarom niet....
Stickies? Dit is ooit uitgeprobeerd in enkele federaties, maar het bleek niet makkelijk te zijn voor de server. Misschien dat dit later een apart punt wordt.

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tegen. Dit soort ken ik. Krijg je powertrippende machtswellustelingen die bij elke piep een topic gaan veranderen. Ik noem geen namen, maar bijna iedereen die hier komt, komt ook weleens op een forum waar het er soms aan toe gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 11:53:
Tegen. Dit soort ken ik. Krijg je powertrippende machtswellustelingen die bij elke piep een topic gaan veranderen. Ik noem geen namen, maar bijna iedereen die hier komt, komt ook weleens op een forum waar het er soms aan toe gaat ;)
oftewel, met h3!n eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit dat überhaupt eigenlijk met internationals. De afgelopen tijd zoveel verschillende versies gehoord, dat ik er niet veel meer van begrijp. In Nederland is het zo: je kan alléén international worden als je als speler op 17jarige leeftijd in de eerste week van het seizoen gepulld ben mét uitstekend voor een bepaalde linie? (hoe zit het dan bv. met passen?)

En bij welke landen is dit nog meer het geval? Gewoon de landen met meer dan 8 divisies ofzo :?

En hoe zit het dan bij landen rond de 5 divisies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 14:13:
Hoe zit dat überhaupt eigenlijk met internationals. De afgelopen tijd zoveel verschillende versies gehoord, dat ik er niet veel meer van begrijp. In Nederland is het zo: je kan alléén international worden als je als speler op 17jarige leeftijd in de eerste week van het seizoen gepulld ben mét uitstekend voor een bepaalde linie? (hoe zit het dan bv. met passen?)

En bij welke landen is dit nog meer het geval? Gewoon de landen met meer dan 8 divisies ofzo :?

En hoe zit het dan bij landen rond de 5 divisies?
Over het algemeen zijn de meeste internationals ooit in de 1e week van het seizoen gepulled als 17 jarige met uitstekend stat. Dat wil niet zeggen dat ALLE internationals zo zijn. Er zijn ook genoeg internationals afkomstig uit week 2 of 3 (of misschien nóg later in het seizoen). Alleen hoe verder het seizoen ingaand, hoe kleiner de kans ooit international te worden, immers, hij heeft een trainingsachterstand ten opzichte van de spelers die in week 1 gepulled zijn.

Daarnaast is het ook niet zo dat alleen uitstekende gepullde spelers kans hebben, een goed middenvelder met goed passen maakt waarschijnlijk meer kans dan een uitstekend middenvelder zonder passen. Bijstats worden dus wel degelijk meegenomen in de selectieronde van de bondscoach.

In Nederland maak je als 17 jarige uitstekend in week 4 of later niet zo veel kans meer, Nederland is nogal groot als hattrick land en dus worden er de eerste weken van het seizoen genoeg leuke talentjes gepulled zodat het materiaal uit de latere weken kansloos is.
Maar hoe kleiner het land, hoe minder spelers er worden gepulld. Daardoor heeft een 17 jarig talent die later in het seizoen wordt getrokken grotere kans international te worden, simpelweg omdat de concurrentie kleiner is.

Hopelijk duidelijk genoeg nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 14:28:
[...]
Over het algemeen zijn de meeste internationals ooit in de 1e week van het seizoen gepulled als 17 jarige met uitstekend stat. Dat wil niet zeggen dat ALLE internationals zo zijn. Er zijn ook genoeg internationals afkomstig uit week 2 of 3 (of misschien nóg later in het seizoen). Alleen hoe verder het seizoen ingaand, hoe kleiner de kans ooit international te worden, immers, hij heeft een trainingsachterstand ten opzichte van de spelers die in week 1 gepulled zijn.

Daarnaast is het ook niet zo dat alleen uitstekende gepullde spelers kans hebben, een goed middenvelder met goed passen maakt waarschijnlijk meer kans dan een uitstekend middenvelder zonder passen. Bijstats worden dus wel degelijk meegenomen in de selectieronde van de bondscoach.

In Nederland maak je als 17 jarige uitstekend in week 4 of later niet zo veel kans meer, Nederland is nogal groot als hattrick land en dus worden er de eerste weken van het seizoen genoeg leuke talentjes gepulled zodat het materiaal uit de latere weken kansloos is.
Maar hoe kleiner het land, hoe minder spelers er worden gepulld. Daardoor heeft een 17 jarig talent die later in het seizoen wordt getrokken grotere kans international te worden, simpelweg omdat de concurrentie kleiner is.

Hopelijk duidelijk genoeg nu :)
hartstikke duidelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzie110
Ik heb een vraag met betrekking tot het onder de -500k staan tussen haakjes bij je economy.

Dit is de situatie:

ik stond reeds op -190k, en ik heb 2 spelers te koop staan. Op 1 is nu de vraagprijs geboden van 800k; mooi dacht ik, nu kan ik direct mn stadion uitbreiden en is mn stadion zeker klaar voor mn thuis wedstrijd over 2 weken. Ik heb voor 510k mn stadion verbouwt, wat dus betekent dat ik tussen haakjes op -700k sta. Nu weet ik dat er een regel is dat als je onder de -500k komt je binnen 5x inloggen weer boven de -500k moet staan, maar geldt dit ook als er reeds die 800k geboden is op mn speler? Het is zeker dat het geld binnenkomt...

En als het inderdaad zo is dat je binnen 5x inloggen er weer boven moet staan, krijg je hier dan een melding van?

Je zal misschien zeggen: je hebt tot maandagavond om 5x in te loggen, dat redt je toch wel, maar ik als echte verslaafde log meestal wel meer in dan 5x in zo'n tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
pas (na de eco-update) als de -500k voor de haakjes staat geldt het 5* inloggen verhaal, aangezien dat niet gaat gebeuren, hoef je je niet druk te maken

[ Voor 8% gewijzigd door Joss op 02-04-2005 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzie110
Joss schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 19:29:
pas (na de eco-update) als de -500k voor de haakjes staat geldt het 5* inloggen verhaal, aangezien dat niet gaat gebeuren, hoef je je niet druk te maken
Dat is dus niet helemaal waar, de deadline van die transfer verloopt pas maandag, dus morgen kom ik voor de haakjes nog ruim 1.5 dag op -700k te staan... betekent dit dan dus dat het 5* inloggen verhaal geactiveerd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
ohh, ja dan wel ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Nu online
Niet inloggen tot na je transfer dus, en maar hopen dat ie verkocht is :P

Hij is dus al zeker verkocht, maarja dan maar gewoon ff niet inloggen he :P

[ Voor 38% gewijzigd door diabyte op 02-04-2005 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzie110
diabyte schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 19:40:
Niet inloggen tot na je transfer dus, en maar hopen dat ie verkocht is :P
Hmmm ok; een beetje te snel mn stadion uitgebreid misschien, maar op deze manier heb ik wel een extra thuis wedstrijd met een groter stadion (en aangezien ik zelfs met slecht weer tegen de nr 7 uitverkocht zit, zal dit zeker voor extra inkomsten zorgen).

Ok nog ff voor mijn eigen duidelijkheid ;):
- het systeem waarschuwt me zodra het 5* inloggen systeem in werking is gezet
- Op het moment dat de speler daadwerkelijk verkocht is (en dus tussen haakjes ik weer boven de -500k sta, in mijn geval zelfs boven 0) wordt de regel weer gedeactiveerd (of is dit pas na de volgende economy update?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet het meer niet zeker, maar als maandag de transfer afloopt is het dan niet zo dat het bijgeschreven bedrag dan nog steeds tussen de haakjes blijft staan en pas de zaterdag daarop bij de nieuwe economische update wordt bijgeschreven bij je daadwerkelijke saldo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
You've GoT Mail editie 9 is uit!!!

Na vorige week de extra dikke uitvoering moeten we het deze week doen met 8 pagina's, maar dit is zeker niet mis. De nieuwe wist je dat zit nu ook in de nieuwe layout waar MaestroTim aan gewerkt heeft. Ook de gebruikelijke andere zaken zijn aanwezig. Veel plezier weer met lezen!

P.S. de link gottricksite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 19:49:
Ik weet het meer niet zeker, maar als maandag de transfer afloopt is het dan niet zo dat het bijgeschreven bedrag dan nog steeds tussen de haakjes blijft staan en pas de zaterdag daarop bij de nieuwe economische update wordt bijgeschreven bij je daadwerkelijke saldo.
@dizzy: Je had mijn vraag zelf al beantwoord zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
You've GoT mail is deze editie weer iets beter dan de vorige twee !!
Well done boys

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Idd, is weer een mooi werkje geworden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 18:49:
[...]
(GoT-)vriendjespolitiek! ;)
Ik zie trouwens dat hij nog niet geselecteerd is, maar het lijkt me ook een beetje een vreemd moment (?).
edit: Zie nu dat het een Pool is geloof dat ik er toch nog ingestonken ben :+
Je was niet de enige
}) 8)

@Xana je beweegredenen snap ik, echter verliezen met een conventionele opstelling had je meer diplomatiek krediet opgeleverd dan met een onconventionele aangezien de massa vaak niet verder kijkt dan zijn neus lang is, laat staan het nationale forum volgt.

Had je gewonnen hadden ze het 'geluk' genoemt en alsnog volgende keer niet op je gestemd.

[ Voor 33% gewijzigd door yared op 03-04-2005 09:08 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoedjevanpapier schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 22:04:
You've GoT mail is deze editie weer iets beter dan de vorige twee !!
Well done boys
Ik vind de vorige edities beter dan deze (tsjah, ik moet eerlijk blijven) maar hij's wel weer goed gedaan, Keep up the good work fellows. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzie110
Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 09:13:
[...]

Ik vind de vorige edities beter dan deze (tsjah, ik moet eerlijk blijven) maar hij's wel weer goed gedaan, Keep up the good work fellows. :D
Komt zeker omdat je in de vorige 2 genoemd werd en in deze niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

dizzie schreef op zondag 03 april 2005 @ 11:22:
[...]Komt zeker omdat je in de vorige 2 genoemd werd en in deze niet ;)
he ik sta er ook niet in en ben het toch met kilverdo eens... uh... hmm :P

Voel ik een Coupe Ivo?
Blijven bellen, ikke? jij hebt de ambities ;)

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Vanavond een spannende wedstrijd volgen? matchid: 36119256 Ik speel als gedeeld tweede tegen de eerste plaats! Indien ik win doe ik goede zaken richting promoveren!
Kom op mensen ik heb de steun nodig! ;)

[ Voor 3% gewijzigd door -TheNose- op 03-04-2005 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Wedstrijd nummer 9 alweer. Iedereen natuurlijk weer veel succes!

[Edit:
Och, weer zo'n gezellige wedstrijd. 2-0 achter binnen 3 minuten tegen een 3* zo slechte tegenstander

[ Voor 47% gewijzigd door Joss op 03-04-2005 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzie110
En inderdaad:
Er dreigt faillissement!!!

Je club staat op de rand van faillissement, omdat je meer dan 500 000 € in de schulden staat. Je hebt nog maar 4 logins over om hier iets aan te doen en je schulden terug te brengen tot het toegestane maximum. Nogmaals: je schulden moeten geregeld zijn VOOR je je laatste login gebruikt!

Als dat je niet lukt, wordt je team geblokkeerd en zal uiteindelijk een nieuwe eigenaar je plaats in Hattrick overnemen. Onthoud dat je economie alleen op zondag geüpdatet wordt, dus als je meer dan 4 keer inlogt voor deze update, zal je team alsnog geblokkeerd worden (zelfs als je zondag genoeg inkomsten verwacht).

Nog eenmaal: begin met spelers te verkopen en verminder nu onmiddellijk je uitgaven, anders raak je je club kwijt!
Nouja t is in ieder geval duidelijk, tot en met zondag nog 3 keer inloggen, grrr dat wordt afkicken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 13:11
Rustig hier zeg.. is het mooi weer ofzo? 8)

Op dit moment sta ik 1-2 voor. Ik verwacht toch wel een winst vanavond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
ik verwacht(te) ook winst, 40 á 50 ratings meer, 8 á 10 sterren meer....

3-0 achter, belachelijk :?

Nouja zeg, 4-0.... :X :?

[ Voor 15% gewijzigd door Joss op 03-04-2005 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
ratings zeggen niet alles he, misschien gebruikt hij een voor jou slecht uitpakkende taktiek?

Woei! Voor het eerst helemaal uitverkocht! :)

[ Voor 21% gewijzigd door -TheNose- op 03-04-2005 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
-CKY2K- schreef op zondag 03 april 2005 @ 20:39:
ratings zeggen niet alles he, misschien gebruikt hij een voor jou slecht uitpakkende taktiek?
nee, kheb hem net gesproken... hij speelt gewoon normaal. Mijn verdediging is sowieso op elke plek al 2* zo goed als zijn aanval, mijn middenveld is beter en ik heb een betere aanval dan zijn verdediging, wat is er nog meer nodig?

Kijk verliezen af en toe vink niet erg, 2 weken terug nog (ook onterecht) 1-0 verloren, maar dat is te doen. Maar 4-0 achterstaan tegen de aanfluiting van dit seizoen in de competitie? Zucht, lange avond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
0-4 voor, dus dat komt wel goed :)

Alleen één van m'n spitsen zo te zien voor lange tijd geblesseerd :'(
M'n reservespits is 3 nivo's lager, dus dat wordt waarschijnlijk een paar keer AOW de komende tijd.

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
hmmm gebeurt weereens weinig in mijn wedstrijd...alleen 1x geel gepakt... :D

En mijn tweede hele nare overtreding...het is echt een topper :D

[ Voor 32% gewijzigd door -TheNose- op 03-04-2005 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, nog n kwartiertje en t staat 1-1. Redelijk gelijke tegenstander, ik speel uit en tot nu toe pas 3 kansen in de wedstrijd, 2 voor mij en dus 1 voor de tegenstander. Ik hoop niet dat dit zo'n wedstrijd wordt met 4 goals in de 90e minuut ofzo... :X

[edit]inderdaad veel gebeurd in de laatste minuten, uiteindelijk met 2-3 gewonnen maar het zijn dure punten. Eerder in de wedstrijd raakte m'n derde IM geblesseerd (+1) en in de laatste minuten m'n beste spits ook nog ns (+6!! :( :( ) en z'n vervanger ook nog ns n lichte blessure daarna. Gelukkig had ik al 4 dokters lopen en is die spits pas 19 dus ik hoop dat die blessure nog n beetje opschiet. Volgende week n WO en daarna n redelijk zwaar schema met nog n WO. Eigenlijk is alleen de laatste wedstrijd nog interessant, de rest is of n WO of redelijk kansloos tegen de nummers 1 en 2.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2005 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Laatst online: 03-01-2023
0-9 verloren |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Hattrick op zijn best vandaag. Heb inmiddels al besloten om over te stappen naar 3-4-3 als verdedigerstrainer, want ookal zijn wij qua geld en training in het voordeel, in de wedstrijden hebben we blijkbaar niks aan ze. Briljante verdedigers kunnen immer geen redelijk/goede aanvallers afstoppen, das toch normaal?

offtopic:
fc de botjes 4
29 sterren
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: vleugelaanval
Tactiekvaardigheid: uitstekend

Middenveld: slecht (laag)
Rechterverdediging: matig (heel laag)
Centrale verdediging: zwak (heel laag)
Linkerverdediging: slecht (zeer hoog)
Rechteraanval: zwak (heel laag)
Centrale aanval: slecht (zeer hoog)
Linkeraanval: zwak (laag)

FC Strijen 0
39.5 sterren
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)

Middenveld: slecht (heel laag)
Rechterverdediging: redelijk (hoog)
Centrale verdediging: goed (laag)
Linkerverdediging: matig (zeer hoog)
Rechteraanval: matig (heel laag)
Centrale aanval: matig (heel laag)
Linkeraanval: waardeloos (zeer hoog)

4-0 verloren, geenéén kans, oordeelt u zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
waarom geen 3-5-2? zo te zien heeft je middenveld het vooral moeilijk?

Woei eindelijk 1-0!!! En het doelpunt kwam tot stand via de linkerflank waar mijn tegenstander nooit een vleugelspeler opsteld! :P taktiek lijkt te werken... :X

[ Voor 59% gewijzigd door -TheNose- op 03-04-2005 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
-CKY2K- schreef op zondag 03 april 2005 @ 21:52:
waarom geen 3-5-2? zo te zien heeft je middenveld het vooral moeilijk?

Woei eindelijk 1-0!!!
mijn middenveld heeft het niet moeilijk, het gemiddelde in mijn VI is waardeloos hoog. Bovendien moet ik aan mijn training denken. En dan nog, ik zit UIT maar 1 rating onder zijn middenveld, voorderest zit ik er overal RUIM boven

mij lijkt dit namelijk een schoolvoorbeeld voor kat in het bakkie (voor mij dan) maarja

[ Voor 11% gewijzigd door Joss op 03-04-2005 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Mijn magische centrale aanval kon het niet bolwerken tegen een wonderbaarlijke centrale verdediging. Maar zij lopen er wel 3 goals in met hun uitstekende centrale aanval tegen mijn briljante centrale verdediging... :( Tsja, het kan niet altijd feest zijn ;) Ben de koppositie in ieder geval weer kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

9 punten los met nog 5 wedstrijden waarvan 1 WO. VI here we come!

@Joss zie je nou wel dat je geen verdedigers moet trainen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Joss schreef op zondag 03 april 2005 @ 21:57:
[...]

mijn middenveld heeft het niet moeilijk, het gemiddelde in mijn VI is waardeloos hoog. Bovendien moet ik aan mijn training denken. En dan nog, ik zit UIT maar 1 rating onder zijn middenveld, voorderest zit ik er overal RUIM boven

mij lijkt dit namelijk een schoolvoorbeeld voor kat in het bakkie (voor mij dan) maarja
Hmmm niet goed gekeken, best triest idd dat je dan zo dik verliest!

@ Hein: Verdedigers trainen rules! :P

En jawel van de eerste plaats gewonnen met 1-0!

[ Voor 5% gewijzigd door -TheNose- op 03-04-2005 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 22:11:
9 punten los met nog 5 wedstrijden waarvan 1 WO. VI here we come!

@Joss zie je nou wel dat je geen verdedigers moet trainen? :P
trainen wel, maar opstellen niet meer :9

Nee ik ga het na volgende week zondag is ff drastisch op z'n kop zetten bij mij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YMG was wel weer leuk. toch moeilijk om elke week weer iets boeiends te melden. zoveel gebeurt er ook weer niet in HT land :)

verdedigers trainen en 3-4-3 spelen? ja je moet het lekker zelf weten uiteraard....

[edit] mijn god wat hebben de mensen van HT niks te doen zeg. de ene na de andere compleet overbodige functie wordt toegevoegd. nu staat er bij de speler fysiek: fit. JA DAT ZIEN WIJ OOK WEL AAN DE RODE PLUSJES OF PLEISTERS!

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2005 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dizzie schreef op zondag 03 april 2005 @ 11:22:
[...]

Komt zeker omdat je in de vorige 2 genoemd werd en in deze niet ;)
hahahaha, dat zal vast een rol spelen ja hahahaha :p

Ik sta 0-5 voor tegen de nummer laatst met 95% balbezit. Dit komt omdat ik dit seizoen al voor de zoveelste keer tegen een tegenstander speel die nog nooit heeft ingelogd en gewoon geen fuck aan zijn team doet. Ik speel met enige regelmaat tegen 9 man door blessures van de tegenstander en dan zit er geen bankspeler die hem kan vervangen.

Waar ik nog meer van baal. Nu ik juist een speler op de transferlijst heb gezet voor (voor mijn doen) flink wat geld krijgt hij vandaag.. Jawel...

De wedstrijd werd steeds grimmiger. Kalverda-speler Wienus Lössbroek kreeg in de 80e minuut zijn tweede gele kaart en kon vertrekken.

WAT HEB IK DAAR NOU AAN, zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 22:47:
YMG was wel weer leuk. toch moeilijk om elke week weer iets boeiends te melden. zoveel gebeurt er ook weer niet in HT land :)

verdedigers trainen en 3-4-3 spelen? ja je moet het lekker zelf weten uiteraard....

[edit] mijn god wat hebben de mensen van HT niks te doen zeg. de ene na de andere compleet overbodige functie wordt toegevoegd. nu staat er bij de speler fysiek: fit. JA DAT ZIEN WIJ OOK WEL AAN DE RODE PLUSJES OF PLEISTERS!
Heb je dat nu pas door? dat staat er egt al 2 weken ofzo...
kom je zeker over 5 weken ook aan dat ze balkjes hebben gezet bij het wedstrijdverslag met de balbezit verhouding :p

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2005 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is er aan de hand??

mijn ratings vorige week:

Type wedstrijd: speel het rustig
Tactiek: centrumaanval
Tactiekvaardigheid: briljant

Middenveld: goed (oud)
Rechterverdediging: matig (oud)
Centrale verdediging: redelijk (oud)
Linkerverdediging: redelijk (oud)
Rechteraanval: goed (oud)
Centrale aanval: buitenaards (oud)
Linkeraanval: uitmuntend (oud)

nu speelde ik deze week exact hetzelfde, met het verschil dat 1 spits en 1 verdediger waren geschorst. Verder stonden al mijn verdedigers op aanvallend, je zou dus zeggen gelijke stats, maar nee, mijn stats vanavond:

Middenveld: matig (oud)
Rechterverdediging: zwak (oud)
Centrale verdediging: zwak (oud)
Linkerverdediging: matig (oud)
Rechteraanval: uitstekend (oud)
Linkeraanval: briljant (oud)

mijn middenveld is met 2 levels!! gedaald terwijl mijn spelers in vorm gelijk zijn gebleven, hoe kan dit!??

is dit geheel te wijten aan onderschatting, zoals het wedstridjverslag meldt:

Bij aanvang dacht Junior de wedstrijd al op zak te hebben.

wie weet het antwoord:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-08 16:48
@ Joss

Ik als scoren trainer heb vandaar toch echt een nederlaag geleden tegen een verdedigen trainer, dus het kan wel! (hij speelde wel op de counter, maar toch!) Het werd 2-1
offtopic:
DVV Delft
Type wedstrijd: (verborgen)
Taktiek: Counteraanval
Taktische vaardigheid: uitstekend

Middenveld: waardeloos (hoog)
Rechterverdediging : redelijk (heel hoog)
Centrale verdediging: uitmuntend (heel laag)
Linkerverdediging : uitstekend (laag)
Rechteraanval : zwak (heel laag)
Centrale aanval : zwak (laag)
Linkeraanval : slecht (heel hoog)

FC Bakkie
Taktiek: Normaal
Taktische vaardigheid: (geen tactiek)

Middenveld: slecht (heel hoog)
Rechterverdediging : redelijk (heel laag)
Centrale verdediging: redelijk (hoog)
Linkerverdediging : goed (laag)
Rechteraanval : matig (laag)
Centrale aanval : redelijk (heel laag)
Linkeraanval : matig (laag)

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 22:56:
[...]

Heb je dat nu pas door? dat staat er egt al 2 weken ofzo...
zegt de term irrelevant je iets? het ging er dus om dat ze dingen toevoegen waar geen hond iets mee opschiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 23:03:
[...]

zegt de term irrelevant je iets? het ging er dus om dat ze dingen toevoegen waar geen hond iets mee opschiet.
Ik denk meer dat Kilverdo bedoelde dat we hier op dit forum al een discussie over hebben gehad wat de meerwaarde was. Op een gegeven moment werd geopperd dat het misschien handig was als je een speler kocht op het moment dat er een wedstrijd in dat land gespeeld wordt. (want dan staan de + jes er niet bij, met de kans op het kopen van een speler met een blessure). Maar dit bleek ook niet het geval te zijn, en toen hebben we unaniem besloten dat je er verder niks aan hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Nu online
Niet onverwacht met 8-0 gewonnen, nog gepicced ook :) 9de overwinning op rij :p

Gaat lekkerrr dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Gepict ivm WO en gewoon mijn TS blijven staan op hetzelfde niveau (woedend) :( Lekker zooitje weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
FC Schiedam blijft stunten!! Eigenlijk is de VII te sterk voor FC Schiedam maar door een goede tactiek en vooral falen van de tegenstanders weet ik toch weer te winnen van de veel sterkere degradant uit de VI. Met MOTS heb ik hem opzij geschoven hoewel het nu wel spannender was. tot de 83ste minuut stond het dus 2-2 en daarna werd het maar liefst 5-2.

Komende 2 weken zijn beslissend, kom ik daar goed door heen dan word ik misschien wel kampioen. Sta nu eerste met 2 punten los van de nummer 2 en 4 punten los van de nummer 3. A.s. zondag speelt de nummer 2 tegen de nummer 3. Meest positieve senario is een gelijkspel :)

Sjonge jonge echt een onwijs mooi seizoen draai ik tot nu toe!! :)

Helaas wel een top middenvelder 6 weken er uit. Moet ik 10 doktoren hier op zetten? En hoelang duurt het dan?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
In de OP staat een linkje naar blessureduur, daar kan je zien hoe lang 1 week herstel duurt per leeftijd, vermenigvuldig met 6 en je ziet hoeveel tijd je ermee wint! :P

En jawel ik ben te goed voor deze wereld! ;)
http://hem.bredband.net/thomasakerdahl/skador.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Tnx 10 doctoren voor 6 weken is dus 3,75 week ofzo voordat hij weer terug is :'(

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
das een stuk sneller dan 6 weken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 22:56:
wat is er aan de hand??

mijn ratings vorige week:

Middenveld: goed (oud)
Rechterverdediging: matig (oud)
Centrale verdediging: redelijk (oud)
Linkerverdediging: redelijk (oud)
Rechteraanval: goed (oud)
Linkeraanval: uitmuntend (oud)

nu speelde ik deze week exact hetzelfde, met het verschil dat 1 spits en 1 verdediger waren geschorst. Verder stonden al mijn verdedigers op aanvallend, je zou dus zeggen gelijke stats, maar nee, mijn stats vanavond:

Middenveld: matig (oud)
Rechterverdediging: zwak (oud)
Centrale verdediging: zwak (oud)
Linkerverdediging: matig (oud)
Rechteraanval: uitstekend (oud)
Linkeraanval: briljant (oud)

mijn middenveld is met 2 levels!! gedaald terwijl mijn spelers in vorm gelijk zijn gebleven, hoe kan dit!??

is dit geheel te wijten aan onderschatting, zoals het wedstridjverslag meldt:

Bij aanvang dacht Junior de wedstrijd al op zak te hebben.

wie weet het antwoord:S
Als je de gedetailleerdere ratings gebruikt (de nieuwe dus) zie je dat het slechts 3 dalingen is, oude ratings dus 1,5. Het uit en thuisvoordeel is hier de grootste boosdoener, dit verklaar al vaak ruim 2 levels (nieuwe ratings). Dus klopt wel ongeveer hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 17:44

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Grmblll, 0-2 verloren van de nummer 2 in m'n competitie... ach jah, de concurrentie heeft ook allemaal verloren :) dus het gat is nog steeds 4 punten, en dus moet het allemaal nog kunnen.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier gaat het ook niet helemaal geweldig, verlies steeds met een punt verschil. Nu is me middenveld eindelijk weer een beetje in vorm en kan ik dus gewoon weer normaal spelen, gisteren is het 1-1 geworden maar ik was beter... Hopelijk kan ik nog handhaven... Een goede middenvelder trouwens 3e gele kaart, jammer voor volgende week...Wordt het weer 442 :(

We zullen het wel weer zien :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2005 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op maandag 04 april 2005 @ 00:04:
[...]

Ik denk meer dat Kilverdo bedoelde dat we hier op dit forum al een discussie over hebben gehad wat de meerwaarde was. Op een gegeven moment werd geopperd dat het misschien handig was als je een speler kocht op het moment dat er een wedstrijd in dat land gespeeld wordt. (want dan staan de + jes er niet bij, met de kans op het kopen van een speler met een blessure). Maar dit bleek ook niet het geval te zijn, en toen hebben we unaniem besloten dat je er verder niks aan hebt :)
oh nou die discussie is dan even aan me voorbij gegaan. maar net als waarschuwingen(zie je aan de kaarten) of de rijtjes van niveau/ts (kan je gewoon opzoeken) trainingsvormen die geen mens traint(offensief openingen maken weet ik het), balbezit tabellen terwijl dat gewoon in het verslag staat het wordt er allemaal niet béter op.

ik zou nou zo 1,2,3 ook niet weten wat moet worden toegevoegd, maar dit zijn gewoon tierelantijnen(mooi woord). ik vind het zonde van de energie. ga dan aan iets echt gaafs werken ofzo waar ht echt beter van wordt.

maarja in dit geval geduld en gewoon doen alsof die rare functies niet bestaan :)

iets anders. HAM schat de waarde van mijn trainee in op 70k (18jr redelijk pm, goed passen) terwijl alle TL indicaties 200k aangeven(daarvoor ook gekocht). raar. de eerste keer dat HAM er echt goed naast zit bij mij. afgezien van het feit dat ie ervaring nooit meerekent.

[edit] ja ik ben van mijn geloof aan het afvallen, maar msch toch eens kijken of die nieuwe ratings niet iets zijn. zal erg wennen worden en heb er een schurft hekel aan, maar er zit wel meer nuance in waardoor je af en toe net iets meer info over de ratings krijgt.

ik zal dat deze week eens doen en anders weer gauw terug naar 6.5 :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2005 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Laatst online: 16-09 20:21

Quintus

Eg wel! Dus....

Joss schreef op zondag 03 april 2005 @ 21:57:
[...]

mijn middenveld heeft het niet moeilijk, het gemiddelde in mijn VI is waardeloos hoog.
PFFF wat een Mickey Mouse Div VI dan zeg >:)

In mijn Div VI halen ze gemiddeld Matig hoog ofzo op het middenveld met uitschieters naar Goed laag. Daarom zit ik ook al 3 seizoenen vast in de Div VI. :X

Overigens mijn ervaring is dat een goede verdediging met een goed middenveld beter werkt dan een goede verdediging en een goede aanval of je moet bijzonder goed counteren.

@ je wedstrijd.

0 kansen das wel erg weinig.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
aangezien je er zo aan gewend bent zou ik het iets langer de tijd geven Hein... ;)

Wel vaag trouwens, mijn vertrouwen stond op wonderbaarlijk en na de winst op de nummer 1 gisteren is die gezakt naar sterk? Verder zit ik erg te twijfelen welke linie ik zal gaan versterken voor volgend seizoen aangezien ik er nu 2 35 jarigen in heb staan (1 in de spits en 1 op de vleugel) en ik niet meer nieuwe oudjes wil gaan aanschaffen, maar alvast spelers voor de toekomst...dit betekend dus erg duur in de aanschaf....ik heb dan dus geen geld om zo maar even een aantal spelers te gaan halen... :)
Moeilijk moeilijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oudjes zijn prima in het begin dat deed ik ook en ging uitstekend, maar na 1 seizoen(of maximaal 2) moet je ze echt niet meer kopen. mijn oudste a-speler is nu 28(met ervaring). kep nog een paar opa's in mijn b-team lopen maar dat is meer voor de hiphop en de nostalgie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
alleen moeten die jonkies kwa skills wel een stuk beter zijn dan de oudjes, aangezien die oudjes veel beter presteren door hun ervaring...ach mijn huidige groep trainees is pas net op uitstekend dus moet toch nog even door trainen om genoeg geld te hebben voor nieuwe goede jonge middenvelders/spitsen... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat is een proces. je kan ook verdedigende middenvelders kopen om je relatief jonge en zwakke defensie te boosten. of wingers niet aanvallend, maar normaal te zetten met wat verdedigende skills(hoewel ik daar geen voorstander voor ben)maar dan dropped je aanval weer hard. daarvoor kan je weer een aanvallende coach kopen om dat weer te vereffenen.

kijk maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Tsja het is een proces he...ik zal misschien net genoeg geld hebben voor twee spelers van 500k per stuk, dus zijn nog geen echte toppers, maar dat kunnen de overgebleven oudjes dan wel weer opvangen. Ik kan ook proberen de volgend seizoen 36 jarige oudjes gewoon door te laten spelen zolang het gaat en ze geen relevante skilldrops krijgen, dan kan ik het seizoen erna gewoon dik inkopen aangezien mijn trainees dan op een echt leuk nivo zijn :P

Offtopic: Hein jij hebt ook geen reet te doen he? We zitten zo samen bijna te chatten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rustig dagje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ga in iedergeval als laatste mijn aanval versterken, als mijn middenveld sterk genoeg is dan komt dat scoren ook wel...koop dan liever over een paar seizoenen een super spits... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yup mee too. heb nu een goed/zwak 3,5* en een redelijk/redelijk 3* met uitstekend SP. schieten er redelijk wat in en is goed genoeg voor deze compo dud waarom versterken.

over 4/5 weken een 19 jarige uitmuntende mid. die gaat dan weg en koop ik een dikke spits voor terug.

zo nu ga ik even dingen doen :D dus vanavbond ben ik er weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 16:47

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Allereerst wil ik de makers van You've GoT mail bedanken voor het aangeleverde proza. ga zo door. _/-\o_

Ten tweede wil ik graag met jullie delen dat degradatie uit Divisie VI is voorkomen. :) Met 24 punten uit 8 wedstrijden lig ik lekker op koers om weer te promoveren naar de Ve divisie. De TS is ook weer opgeveizeld middels twee PIC partijtjes.
Eigenlijk is alleen de laatste wedstrijd van het seizoen van belang waarin ik tegen de nummer 2 moet. Ik denk dat ik maar ga oefenen om op een gelijkspel te spelen.

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Het gaat wel erg lekker bij de East-side Kickers. Zou ik de eerste zijn binnen de GoT die zo'n persbericht kan uitbrengen? :9~
04-04-2005 Promotion secured
In a full arena with the best possible wheather, ESK easily won with 3-0 against no. score, the last team that could keep us from promotion.

"In the entire history of ESK, we never knew in this stage of the competition that we would play 1 step higher next season." was The Fonz' reaction.

TheKeeper:"After the next 3 matches, we have 2 more important matches, for an easy serie next season."

This week, special attention goes to "3x Niks" of manager Aereatheas. Good luck in the cup!!
Na 3 promoties op rij hopen dan ook op een mickey mouse VI om weer in de bovenste helft mee te draaien. De eerste 3 wedstrijden zijn WO's en dus goed voor de TS tegen de nummer 2. Nog wel enige twijfel of ik voor MotS moet gaan tegen hem, maar dat is van latere zorg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
tegenwoordig is het geen kunst meer om 3* op rij te promoveren met die Xe divisie :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een ongeslagen begin, heb ik in de laatste 2 wedstrijden 5 punten verspeeld. De wedstrijd van zondag dik verloren ondanks een betere aanval en verdediging en een uitmuntende countervaardigheid. Gelukkig heb ik nog maar 1 lastige wedstrijd (volgende wedstrijd) tegen de medekoploper. Dat wordt de wedstrijd van het seizoen.... verwacht em op het middenveld te kunnen verslaan. We zullen zien
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.