Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 34 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.666 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen allemaal,

Mijn eerste post in tijden op het forum van GoT. Eerste bij hattrick.
Ik ben dit seizoen begonnen en sta met 7 winst en 1 verlies aan kop, ga wel makkelijk promoveren deze ronde. Maar heb nu ook wel een erg inactieve groep spelers.
Ik ben de enige supporter, dus bij mij is er weinig te lachen met die persberichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

3-2 gewonnen, 24 punten uit 8 :)
En mijn YP was een goed verdedigen van 18 :p

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 17:42
Ondanks de blessuren toch met 2-0 gewonnen (van de nr. laatst). 46,5 sterretjes en 192 hatstats punten. Beide bepaald geen record, maar toch wel aardig gezien de blessures en de matige vorm. Daarmee heeft mijn team nu 22 punten uit 8 wedstrijden en het ziet er dus goed uit! Hopelijk trekt de vorm van met name het middenveld wat aan, dan zie ik het kampioenschap snel in zicht komen.

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Laatst online: 02-08 11:17
Vraagje van mijn kant ,

Kan iemand die handig is met tekenprogramma een logo maken voor " Losers united ".
Ben zelf niet zo handig met het maken hiervan en heb nu een oer saaie op mijn pagina.
Mail me even Terrestra2000@hotmail.com

Team : Losers United
Nr : 149080

ALvast erg bedankt !!!!

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 16:47

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

[in zeikmodus]Hoe wordt bepaald wie er boven aan staat in de poule bij de GoT cup? Ik sta nu derde terwijl ik toch 7 doelpunten voor heb >:) [/in zeikmodus] Ik kan me voorstellen dat Hoedjevanpapier boven mij staat, maar Y1K staat er toch beduidend minder florisant voor? Er zit denk ik niks anders op dan de zaken woensdag zelf recht te strijken tegen Y1K.

Groep I
ClubsWGFGA Pts
Y1K 14 33
Hoedjevanpapier's XI-tal 1 503
FC-Utrèg waor 1 7 2 3

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
officieel hoor jij eerste te staan aangezien jij +5 staat (netals Hoedje), maar wel meer hebt gescoord..

1. punten
2. Verschil doelpunten
3. Aantal doelpunten gescoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Ik weet het...moet dat nog even fixen... :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Of wachten tot woensdag, Y1k (of jik, zoals zijn collega's hem noemen) wint dat toch niet ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Pewwy op 28-03-2005 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

ik probeer voor die tijd nog even een uitmuntende aanvaller te kopen, die mag dan opdraven tegen jik :-)

correctie: ik heb er net ff een aangeschaft, speciaal voor de GoT CuP

[ Voor 26% gewijzigd door neudeboules op 28-03-2005 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha speciaal voor de GoT-cup nog wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het een beetje kansloos hoeveel waarde men aan de GoTcup hecht af en toe. het zal me echt roesten opzich. ik ga er zeker niemand voor kopen of een a-speler voor opstellen.

die stand is ook pas na alle speelrondes boeiend dus om de cupgeit daar nou mee lastig te vallen en alle volgordes te veranderen. je weet zelf toch wel hoeveelste je staat?

het zal wel ongetwijfeld allemaal wel weer aan mij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 18:41:
ik vind het een beetje kansloos hoeveel waarde men aan de GoTcup hecht af en toe. het zal me echt roesten opzich. ik ga er zeker niemand voor kopen of een a-speler voor opstellen.

die stand is ook pas na alle speelrondes boeiend dus om de cupgeit daar nou mee lastig te vallen en alle volgordes te veranderen. je weet zelf toch wel hoeveelste je staat?

Zal waarschijnlijk niet al te vaak voorkomen maar ik ben het met je eens, mensen het is maar een vriendschappelijk toernooi, je training en financiën zijn toch veel belangrijker...

En inderdaad een beetje zelf kijken hoeveelste je staat zal je hersens heus geen pijn doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het komt ook allemaal wel goed. Zodra brain weer lkkr tijdens stage kan prutsen aan de programmatuur van de GoT site komt het allemaal goed. Volgend seizoen zal het allemaal wat flekkelozer lopen. Nu loop je toch de hele tijd tegen dingen aan bij de Cup site en bij de Cup. Volgend jaar ga ik toch dingen anders aanpakken.

Tja nieuwe site en een nieuwe Cup geit. Dat kan ook nooit goed gaan :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2005 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Kijk dat is ook de reden dat ik nu niet mee doe volgende keer weer wel, doe nu niet mee omdat ik extra veel ervaring wil krijgen voor mijn becoming coach :) Tja scheelt niet superveel maar toch wel iets plus dat ik mijn vlaggetjesverzameling aardig aan het uit breiden ben :P

Maar nog even een vraagje over de ervaring. Ik weet dat per speler het verschilt hoeveel punten ze nodig hebben per niveau, maar is het zo dat als hij bv 20 punten nodig heeft om niveau te stijgen dat hij het volgende niveau weer 20 punten nodig heeft of is het dan bv 21/22.....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tommilio schreef op maandag 28 maart 2005 @ 19:15:
Kijk dat is ook de reden dat ik nu niet mee doe volgende keer weer wel, doe nu niet mee omdat ik extra veel ervaring wil krijgen voor mijn becoming coach :) Tja scheelt niet superveel maar toch wel iets plus dat ik mijn vlaggetjesverzameling aardig aan het uit breiden ben :P

Maar nog even een vraagje over de ervaring. Ik weet dat per speler het verschilt hoeveel punten ze nodig hebben per niveau, maar is het zo dat als hij bv 20 punten nodig heeft om niveau te stijgen dat hij het volgende niveau weer 20 punten nodig heeft of is het dan bv 21/22.....?
Over wat voor punten gaat het hier, speel nl nog niet zo lang hattrick en vraag me af wat je bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog iets wat ik niet snap. die vlaggetjes. kost je alleen maar geld en die +0,1 of 0,2 boeit echt niet hoor. ervaringsstijging is veel meer dan 20 punten volgens mij.
gok rond de 30-35 (vanaf stijging dus, anders kan je het niet weten uiteraard)

ik heb ook het idee dat je sneller van waardeloos naar slecht gaat dan van zwak naar matig. en volgens mij krijgen jonge spelers ook sneller ervaring dan oude. maar er is eigenlijk geen zinnig woord over te zeggen

@kilverdo ik ben blij dat je het nooit met me eens bent. geeft mij weer lekker veel stof voor het forum :) (op deze keer na dan. editten die hap! :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 19:35:
[...]

Over wat voor punten gaat het hier, speel nl nog niet zo lang hattrick en vraag me af wat je bedoelt?
exp points

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Nee, het aantal ervaringspunten dat een speler per wedstrijd krijgt is willekeurig.
Een gedeelte van de spelers wordt uitgekozen en alleen die krijgen punten.
Daarnaast krijgen spelers met goals/kaarten altijd punten.

Het verschilt dus per keer en per speler.

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit (wat om een vreemde reden geheel is verdwenen): Volgens mij zijn 28 punten voor ieder level nodig.

Het gaat goed met kdbunited, in de cup werd er weliswaar in ronde 7 verloren, maar ik sta weer eerste in de IV.53 (volkomen onterecht, maar who cares?)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2005 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s_de_hoog schreef op maandag 28 maart 2005 @ 19:52:
[...]

Nee, het aantal ervaringspunten dat een speler per wedstrijd krijgt is willekeurig.
Een gedeelte van de spelers wordt uitgekozen en alleen die krijgen punten.
Daarnaast krijgen spelers met goals/kaarten altijd punten.

Het verschilt dus per keer en per speler.
V.V. Vederlicht - FC Kalverda (36226266)

20.03.2005, Competitiewedstr.

Naam Ervaring Verdedigen Waarde Trainingsweken
1. Ray ten Bruggencate 0.035 0
2. Luís Caçador 0.035 0
3. Roland Huysdens 0.035 0
4. Dik Harmsen 0.035 0.028 6.056 34
5. Niek Voorbraak 0.035 0
6. Diant Redeker 0.035 0.046 7.093 20
7. Manu van Heukelom 0.035 0
8. Everard Madou 0.035 0
9. Aalt van Popta 0.035 0
10. Patrik Börjesson 0.035 0
11. Elio Gielen 0.035 0

FC Abbenes - FC Kalverda (38271853)

23.03.2005, Vriendsch. Wedstr. (normale regels)

Naam Ervaring Verdedigen Waarde Trainingsweken
1. Alain Meunier 0.0035 0
2. Eric Macken 0.0035 0.07 5.139 13
3. Stephen Rushton 0.0035 0.07 6.139 13
4. Kenneth Hazes 0.0035 0.07 6.07 14
5. Albert Corbijn 0.0035 0.062 3.124 15
6. Roland Huysdens 0.0035 0
7. Rini Voskamp 0.0035 0
8. Philip Heinsbroek 0.0035 0.07 6.07 14
9. Aalt van Popta 0.0035 0
10. Lionel Alengrin 0.0035 0
11. Ethan Lauwers 0.0035 0

Voor elke wedstrijd die een speler speelt krijgt hij 0.0035 ervaring's punten. Of hij nu een vriendschappelijke wedstrijd of een competitie wedstrijd speelt, speelt een speler 2 keer in de week dan krijgt hij 2 maal 0.0035 ervaring erbij.
Hoe dit zit wanneer een speler in het buitenland zit weet ik niet.

(of zit ik nu helemaal verkeerd in is dit HEEL iets anders? :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee hier klopt sowieso niks van.

interland=3
beker=2
compo=1
friendly intl.=0,2
friendlu=0,1

deze informatie is ook 'vrijgegeven'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmhm, owkeej, maar in dat geval klopt dat hele programma'tje van Tomattrick totaal niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Ghehe altijd leuk om te zien dat een onbenullig vraagje kan leiden tot een grote discussie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

neudeboules schreef op maandag 28 maart 2005 @ 14:07:
[in zeikmodus]Hoe wordt bepaald wie er boven aan staat in de poule bij de GoT cup? Ik sta nu derde terwijl ik toch 7 doelpunten voor heb >:) [/in zeikmodus] Ik kan me voorstellen dat Hoedjevanpapier boven mij staat, maar Y1K staat er toch beduidend minder florisant voor? Er zit denk ik niks anders op dan de zaken woensdag zelf recht te strijken tegen Y1K.

Groep I
ClubsWGFGA Pts
Y1K 14 33
Hoedjevanpapier's XI-tal 1 503
FC-Utrèg waor 1 7 2 3
Om je zeikmodus maar weer even te bedaren is het nu gefixed. Hoop dat je nu tevreden bent? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 18:41:

@H3!N Ik vindt het een beetje kansloos dat je hier op hapt >:) . ik ga natuurlijk niet speciaal voor de GoT Cup een spits kopen en zeker niet voor de wedstrijd van morgen. Want die win ik toch wel. Maar ik ben blij dat er iig iemand zich druk over maakt. :Z En wat betreft de volgorde, ik kan me ook druk gaan maken over wat anderen denken dat mijn YP gaat opleveren. Maar dit leek me leuker. Het is niet te hopen dat we alleen maar serieuse dingen gaan zeggen. Voetbal is oorlog, het gaat uiteindelijk om de knikkers 8)7.

@brainpower: Mooie service dat het zo snel verholpen is. _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door neudeboules op 29-03-2005 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok :) jij was dan wellicht sarcastisch, maar der lopen er hier ook een paar rond... :P

Ik ben het met je eens met YP's/TU's. alleen iets melden als het grappig/de moeite waard is ofzo... anders krijg je op vrijdag ochtend 3 pagina's met volledig oninteressante informatie(terwijl er msch wel een echt leuke posttussen staat, maar die lees je dan niet want je skipt al dat TU gelul :P

zo komt de HT thread ook al aan zijn 34e deel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neudeboules schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 11:05:
[...]

@H3!N Ik vindt het een beetje kansloos dat je hier op hapt >:) . ik ga natuurlijk niet speciaal voor de GoT Cup een spits kopen en zeker niet voor de wedstrijd van morgen. Want die win ik toch wel. Maar ik ben blij dat er iig iemand zich druk over maakt. :Z En wat betreft de volgorde, ik kan me ook druk gaan maken over wat anderen denken dat mijn YP gaat opleveren. Maar dit leek me leuker. Het is niet te hopen dat we alleen maar serieuse dingen gaan zeggen. Voetbal is oorlog, het gaat uiteindelijk om de knikkers 8)7.

@brainpower: Mooie service dat het zo snel verholpen is. _/-\o_
Je vraagt er zelf om dat mensen gaan zeggen wat ze denken wat jou YP waard is doordat je 'em hier post. Maar ik ben het met je eens dat het soms wel wat veel is allemaal.

Maar goed, laten we het maar weer gezellig houden _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2005 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 11:58:
ok :) jij was dan wellicht sarcastisch, maar der lopen er hier ook een paar rond... :P

Ik ben het met je eens met YP's/TU's. alleen iets melden als het grappig/de moeite waard is ofzo... anders krijg je op vrijdag ochtend 3 pagina's met volledig oninteressante informatie(terwijl er msch wel een echt leuke posttussen staat, maar die lees je dan niet want je skipt al dat TU gelul :P

zo komt de HT thread ook al aan zijn 34e deel ;)
Hahaha precies Hein, Ik zit ook totaal niet te wachten op 100en (ietswat overdrijven natuurlijk :P) mensen die reageren op 1 YP, als 2 of 3 mensen hun mening geven lijkt me dat informatie zat. En alleen de vragen over je YP's posten als je er egt niet uitkomt (er is altijd nog transfervergelijking)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 17:44

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Woeiiii, afgelopen zondag me eerste echte competitie wedstrijd gewonnen :D sta nu niet meer laatste maar voorlaatste.... nu moet ik nog het gat van 4 punten op degene boven mij zien te dichten... maar dat zal niet makkelijk worden. Ach jah, wie niet waagt..... en nou maar hopen dat het me gaat lukken :p

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lameeuw schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 12:16:
Woeiiii, afgelopen zondag me eerste echte competitie wedstrijd gewonnen :D sta nu niet meer laatste maar voorlaatste.... nu moet ik nog het gat van 4 punten op degene boven mij zien te dichten... maar dat zal niet makkelijk worden. Ach jah, wie niet waagt..... en nou maar hopen dat het me gaat lukken :p
Als je nu pas je eerste competitie wedstrijd wint zou ik zeggen, heel veel sterkte met de strijd tegen degradatie want ik geef je eerlijk gezegd weinig kans :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 12:29:
[...]

Als je nu pas je eerste competitie wedstrijd wint zou ik zeggen, heel veel sterkte met de strijd tegen degradatie want ik geef je eerlijk gezegd weinig kans :P
Lekker positief hoor!

Of wil je even opscheppen dat jij bovenaan staat?

@lameeuw: veel succes en hou ons op de hoogte. Desnoods kun je nog wat guerilla tactieken gebruiken tegen het einde van het seizoen als het nog kantje-boord wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 21:09

Cis

TheKeeper schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 12:54:
[...]

Lekker positief hoor!

Of wil je even opscheppen dat jij bovenaan staat?

@lameeuw: veel succes en hou ons op de hoogte. Desnoods kun je nog wat guerilla tactieken gebruiken tegen het einde van het seizoen als het nog kantje-boord wordt
Ik denk dat ie niet pessimistisch is, maar realistisch :)

@lameeuw: veel piccen, en de wedstrijden, waarbij je een klein beetje kans hebt, flink MOTSen? Succes iig :)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

Ik ben een tijdje geleden ook met Hattrick begonnen via een vriend. Ik kom er dus nu achter dat men hier op Got ook al een tijdje bezig is met dit spelletje.
Ik hoopte dus dat jullie misschien nog wat tips voor mij hadden voor de toekomst :)

Ik heb al redelijk wat sites, faqs en tutorials doorgelezen dus ik weet wel half hoe het spelletje in elkaar steekt. Ik sta dan ook nu 2e in mijn competitie (X.634). Het gaat waarschijnlijk wel lukken om te promoveren, kampioen worden zit er niet meer zo in denk ik aangezien ik net 2 maal tegen de nummer 1 heb gespeeld (eerst uit verloren, daarna thuis gewonnen), nog steeds 3 punten achter sta en hij een veel beter doelsaldo heeft.

Op dit moment train ik positiespel omdat dat het handigst is met de spelers die ik gekregen heb van de hattrick organisatie. Volgend seizoen wil ik echter een echte trainingsfacaliteit gaan opzetten binnnen mijn team met trainees, een redelijk/goed coach en al dat soort onzin. Ik zat zelf te denken om spitsen te gaan trainen. Hoewel ik ook wel in mijn hoofd had om misschien vleugelspel te gaan doen omdat weinig mensen dat doen, ik ben benieuwd of daar ervaringen mee zijn hier binnen GoT? Het lijkt me namelijk wel lastig door al die bijstats die vleugelspelers moeten hebben.

Overigens heb ik waarschijnlijk niet zoveel geld straks omdat ik elke week 20000 in mijn jeugdopleiding pomp, ik hoop dus maar dat ik een goeie YP trek nog ergens dit seizoen of begin volgend seizoen :)

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
Wat mij opvalt op GoT de laatste maanden, is dat de jonge nieuwe garde het roer een beetje heeft overgenomen. Oudgedienden posten steeds minder, inclusief mijzelf, en vragen die nu gesteld worden zijn in deel 4, 16 en 25 ook een gesteld. Logisch natuurlijk, aangezien er ieder jaar weer vele nieuwe spelers bij komen.

De kracht van het GoT gevoel is wel dat je samen sterker staat dan alleen. (Te) vaak zijn er vragen, die allemaal beantwoord kunnen worden vanuit de openingspost (OP). Wat ik eigenlijk weer wil zien, is dat de oudere leden zich weer wat meer gaan mengen in de discussie. Willen is één, doen is twee..

Ik kan alleen maar voor mezelf bepalen waarom ik me niet zo veel meer bemoei met het forum. Lees 'scan' wel alles, maar veel is al vaker gedaan. Het spel blijft mensen wel boeien, want dat blijkt wel uit het nog steeds stijgende aantal leden. Is het dan nog mogelijk om hier iets interessants te zetten waardoor 'oude' ervaren hattrickers reageren? ....

No offense dus tegen alle nieuwe mensen, perfect dat jullie hier zijn, is alleen maar goed voor de continuieteit van de GoT fed. Wel graag allemaal goed de OP lezen, ik doe er moeite voor :)

De moraal van het verhaal: Even slikken en weer door gaan....

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
nexus schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 14:36:
Op dit moment train ik positiespel omdat dat het handigst is met de spelers die ik gekregen heb van de hattrick organisatie.
;)

Voor een ander trainings regime, moet je proberen om dit jaar zo veel mogelijk geld te beuren voor je getrainde spelers. Een redelijke coach zou ik zo snel mogelijk aanschaffen, daar hebben je trainees nu ook al profijt van.

Als je dan spitsen wil gaan trainen (goede keuze) dan heb je maar 6 trainees nodig. Mijn advies is om 3 17 jarigen en 3 19 jarigen te nemen. Waarom? Dan kan je om de twee seizoenen iets verkopen om je team te laten groeien. Zo groeit je team, en kan je met het geld dat je verdient redelijk snel je niet getrainde lijnen versterken.

En zoek dan spelers, met minimaal matig passen. Ik kan niet in je kas kijken, maar probeer bijv. redelijk scoren, redelijk passen te kopen. Deze kan je in 2 seizoen met mazzel drie levels door trainen. Dan zijn ze redelijk passen, formidabel scoren. Marge per speler is dan 1 miljoen schat ik zo..Dat is het begin..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoedjevanpapier schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 15:14:
De kracht van het GoT gevoel is wel dat je samen sterker staat dan alleen. (Te) vaak zijn er vragen, die allemaal beantwoord kunnen worden vanuit de openingspost (OP). Wat ik eigenlijk weer wil zien, is dat de oudere leden zich weer wat meer gaan mengen in de discussie. Willen is één, doen is twee..

No offense dus tegen alle nieuwe mensen, perfect dat jullie hier zijn, is alleen maar goed voor de continuieteit van de GoT fed. Wel graag allemaal goed de OP lezen, ik doe er moeite voor :)

dat zei ik dus laatst ook al. terwijl ik niet eens ouwe garde ben. die OP wordt gewoon niet gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 19:38:
nog iets wat ik niet snap. die vlaggetjes. kost je alleen maar geld en die +0,1 of 0,2 boeit echt niet hoor. ervaringsstijging is veel meer dan 20 punten volgens mij.
gok rond de 30-35 (vanaf stijging dus, anders kan je het niet weten uiteraard)

ik heb ook het idee dat je sneller van waardeloos naar slecht gaat dan van zwak naar matig. en volgens mij krijgen jonge spelers ook sneller ervaring dan oude. maar er is eigenlijk geen zinnig woord over te zeggen

@kilverdo ik ben blij dat je het nooit met me eens bent. geeft mij weer lekker veel stof voor het forum :) (op deze keer na dan. editten die hap! :P )
Je krijgt juist sneller ervaring als je speler wat ouder is --> dus precies andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Wat mij opvalt op GoT de laatste maanden, is dat de jonge nieuwe garde het roer een beetje heeft overgenomen. Oudgedienden posten steeds minder, inclusief mijzelf, en vragen die nu gesteld worden zijn in deel 4, 16 en 25 ook een gesteld. Logisch natuurlijk, aangezien er ieder jaar weer vele nieuwe spelers bij komen.

Ik kan alleen maar voor mezelf bepalen waarom ik me niet zo veel meer bemoei met het forum. Lees 'scan' wel alles, maar veel is al vaker gedaan. Het spel blijft mensen wel boeien, want dat blijkt wel uit het nog steeds stijgende aantal leden. Is het dan nog mogelijk om hier iets interessants te zetten waardoor 'oude' ervaren hattrickers reageren? ....

Beschouw mij zelf niet als oude garde :) Toch was ik wel de nummer 1 spammer! Maar nu ik op een nieuwe plek in mijn bedrijf zit waar de gehele afdeling op mijn scherm kan mee kijken kan ik gewoon minder posten :( Dus sorry maar ik kan jullie niet allemaal vertellen hoe belangrijk de OP is :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 15:45:
[...]

dat zei ik dus laatst ook al. terwijl ik niet eens ouwe garde ben. die OP wordt gewoon niet gelezen.
Jij bent eigenlijk maar een "jong hondje" met een grote mond.. :P

p.s. wat eet jij eigenlijk vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 15:58:
[...]

offtopic:
Pedigree Pal denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

ik weet niet of bovenstaand verhaaltje helemaal op mij sloeg, maar ik heb de OP wel degelijk doorgenomen. Overigens hulde _/-\o_ voor de OP, ik zou het je niet nadoen.

Mijn post was ook een beetje bedoeld om steun te krijgen voor de keuze die eigenlijk al min of meer gemaakt heb (die je ook in de post daarna gaf :) ), ik ken verder niemand die spitsen scoort, dus ik kon zo snel niet inschatten of er hevige voor of nadelen aan zaten, maar dat zal wel niet, anders zou 15% van de hattrickers het niet doen.

Ook was ik wel benieuwd of hier mensen waren die vleugelspel trainden, maar als dat al eerder uitgebreid besproken is houd ik mijn mond verder en probeer in die 34 topics die discussie wel terug te vinden ;)

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 15:58:
[...]

prima, zolang ik gelijk heb, maakt het me niet uit wat ik ben :)

hoogstwaarschijnlijk burrito's. hoezo wil je mee-eten? zoek je vriendjes?

[edit] het is wel een beetje een goedkope opmerking hoor. ik maakte afgelopen week al de opmerking dat ik wel blaf, maar zelden bijt. de link naar hond is erg goedkoop. volgende keer ff origineler zijn :)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2005 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 16:09:
[...]

prima, zolang ik gelijk heb, maakt het me niet uit wat ik ben :)

hoogstwaarschijnlijk burrito's. hoezo wil je mee-eten? zoek je vriendjes?

[edit] het is wel een beetje een goedkope opmerking hoor. ik maakte afgelopen week al de opmerking dat ik wel blaf, maar zelden bijt. de link naar hond is erg goedkoop. volgende keer ff origineler zijn :)
offtopic:
Zeehond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
nexus schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 16:08:
[...]

Ook was ik wel benieuwd of hier mensen waren die vleugelspel trainden, maar als dat al eerder uitgebreid besproken is houd ik mijn mond verder en probeer in die 34 topics die discussie wel terug te vinden ;)
Mijn bericht sloeg zeker niet op jou, zie het ook zeker niet als een offense. 34 topics doorzoeken is ook geen doen, dus daar kunnen we je best mee helpen. Vroeger was mankit fanatiek winger trainer, maar sinds dat de regels veranderd zijn met het daytraden is hij daar mee gestopt.

Op dit moment traint ons aller Papa Yared nog steeds wing, misschien moet je hem eens een berichtje in hattrick sturen. Nadeel zijn vooral de salarissen die exorbitant snel hoog worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:47
Ik ben het ook volledig eens met het betoog van hoedje enkele posts hierboven. Daarom post ik de laatste tijd ook wat minder (al hoor ik ook niet bij de oudste garde, maar loop al redelijk wat deeltjes mee ;) ). Soms heb ik dan even een opleving, en beantwoordt een paar vragen, maar dat hou ik dan even later ook weer voor gezien.

Ik zou zo ook geen oplossing weten waardoor de oude garde wat meer terug kan komen in het verhaal. Ik zal er eens even mijn brein over breken. :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oude garde meldt zich :)

ben het helemaal met je eens HvP! Toevallig zat ik vanmorgen nog hetzelfde te denken :)

echter, niet vergeten mag worden dat de impuls van het joinen van deze federatie vaak groot is gebleken, met actief spam-gedrag tot gevolg. Op de langere termijn verwaterd dat een beetje en wordt het meer lurken dan posten.

Maar als we er inderdaad weer voor kunnen zorgen dat de OP beter benut gaat worden, er minder vaak gevraagd gaat worden: 'wat levert deze speler op' etc etc, dan wordt de jungle van postings ook weer voor de oudere garde beter begaanbaar en is er weer ruimte voor de gezonde hattrick discussie i.p.v. vraagbaak

Vragen mag altijd, maar wel met mate s.v.p. ;)

@ sandyman: antwoord hierboven goed? :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2005 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 16:28:
oude garde meldt zich :)

ben het helemaal met je eens HvP! Toevallig zat ik vanmorgen nog hetzelfde te denken :)

echter, niet vergeten mag worden dat de impuls van het joinen van deze federatie vaak groot is gebleken, met actief spam-gedrag tot gevolg. Op de langere termijn verwaterd dat een beetje en wordt het meer lurken dan posten.

Maar als we er inderdaad weer voor kunnen zorgen dat de OP beter benut gaat worden, er minder vaak gevraagd gaat worden: 'wat levert deze speler op' etc etc, dan wordt de jungle van postings ook weer voor de oudere garde beter begaanbaar en is er weer ruimte voor de gezonde hattrick discussie i.p.v. vraagbaak

Vragen mag altijd, maar wel met mate s.v.p. ;)

@ sandyman: antwoord hierboven goed? :)
Zitten jullie ook altijd in de clash met het woord: JOINEN.. Hoe vertaal je dit nou naar normaal Nederlands zonder dat je er een TE lang verhaal van maakt? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01:24

GaMbiNo

1337

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 16:33:
[...]

Zitten jullie ook altijd in de clash met het woord: JOINEN.. Hoe vertaal je dit nou naar normaal Nederlands zonder dat je er een TE lang verhaal van maakt? :D
Toetreden misschien? ;)

Overigens kan ik me geheel vinden in HvP zijn verhaal... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 16-09 17:44

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 12:29:
[...]

Mjah.... wat wil je als je een team krijgt dat al 4 matches gespeeld heeft en een zwaar vervelend doelsaldo heeft ?? (4 voor en 31 tegen :P)

En daarbij in acht nemend dat ik nog totaal geen idee had van progsels die je kunnen helpen een team samenstellen.... (kwam ik pas achter toen ik dit topic tegenkwam) en ik geen idee had van hoe het spel werkte. Ik heb nou wel 6 punten (vorige week geen wedstrijd vond ik, was een walk-over ;) ) en hoop dat me team sterk genoeg is voor de rest van de competitie. Voordeel (of misschien nadeel) is dat de nummers 3 tot en met 6 maar 2 punten uit elkaar staan, er kan dus nog van alles gebeuren :)

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk om dit allemaal zo te lezen. Leuk? Ja leuk ja, want ik 'volg' al aardig wat delen en het viel mij uiteraard ook op dat de bekende namen amper meer reageren en alleen rond de got cup opleven. Ik zei volg, omdat ik doorgaans nooit poste, pas nu ik het spel zelf sinds een seizoen of 2 echt begin door te krijgen en ik recht van spreken heb over sommige punten. Ik weet donders goed dat ik nog niet eens de veters mag strikken van bepaalde Got-ers, maar nu ik sinds 1.5 seizoen train, wat 'vrienden' heb via hattrick en daar ook weer het een en ander van heb geleerd, heb toch aardig wat hattrick bagage als ik dat zo mag zeggen :P Nu moet ik alleen nog een paar divisies hoger en dan heb ik wat meer aanzien O-) Ik blijf toch een smerige noob door mijn positie in de VII B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 16:33:
[...]Zitten jullie ook altijd in de clash met het woord: JOINEN.. Hoe vertaal je dit nou naar normaal Nederlands zonder dat je er een TE lang verhaal van maakt? :D
LOL nu je het zegt, daar heb ik onbwust al aardig wat keren over zitten tobben :P

joinen klinkt stoer, heldhaftig, gezellig en leuk

en dan zie je in het woordenboek staan:
bij elkaar voegen (plaatsen, enz); zich verbinden, verenigen ....

laten we het woord maar vernederlandsen (bestaat dat laatste woord eigenlijk zelf al? :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lameeuw schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 17:02:
[...]

Mjah.... wat wil je als je een team krijgt dat al 4 matches gespeeld heeft en een zwaar vervelend doelsaldo heeft ?? (4 voor en 31 tegen :P)

En daarbij in acht nemend dat ik nog totaal geen idee had van progsels die je kunnen helpen een team samenstellen.... (kwam ik pas achter toen ik dit topic tegenkwam) en ik geen idee had van hoe het spel werkte. Ik heb nou wel 6 punten (vorige week geen wedstrijd vond ik, was een walk-over ;) ) en hoop dat me team sterk genoeg is voor de rest van de competitie. Voordeel (of misschien nadeel) is dat de nummers 3 tot en met 6 maar 2 punten uit elkaar staan, er kan dus nog van alles gebeuren :)
Sorry als ik wat grof overkwam maar zoals Cis al zei, ik was gewoon even realistisch, natuurlijk wens ik je veel succes in de komende weken in de strijd tegen degradatie en NEE, ik zei het niet om even op te scheppen over dat ik zelf bovenaan sta.

@maestrotim, Vernederlandsen.. hmmm... jij had net toch het woordenboek voor je? zoek het eens op :X

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2005 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joinen: je ergens bij aansluiten (en dan heb ik het niet over standpunten )

ik ben ook uit een grote GoT winterslaap gekomen. ik vond het gewoon te muf & suf worden hing mij een erge andries knevel sfeer. ook als je al een tijdje speelt(ook al ben ik nog officieel noob) er relatief minder interessante dingen langs komen, want je weet steeds meer.

nou vroeg ik ook zeker weleens wat maar de eerste weken zat ik ook op alle ht sites die er waren alles te lezen. de nieuwe n00bs zijn wel erg lui imo. gewoon ff met je luie ass de OP doorlezen en alle links die erin staan. scheelt 90% van alle vragen.
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 15:51:
[...]

Je krijgt juist sneller ervaring als je speler wat ouder is --> dus precies andersom.
is dat zo of denk je dat? waar staat dat dan?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2005 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 18:57
Misschien wel in een van de links uit de openingspost? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahahahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

oude garde? jonge honden, * yared voelt zich niet aangesproken
ouwe lul, ja, dat is wat ik telkens om mijn oren krijg :P

YGM is top, topper, toppertjes, moet ik dat nog vaak zeggen? :9

Ik leef op als ik tijd heb, wat erg weinig is gezien werk en WoW ;)

Maar achter de schermen ben ik gemiddeld twee keer per week aan de telefoon met iemand (als iemand ambities krijgt of iemand anders zo slim is de hele info op HT te deleten) op HT zitten er ongeveer 10 berichtjes per 2 dagen in mijn mailbox (nee ik maak geen logoos :D) en op het HT forum reageer ik bijna dagelijks al is het dan in verschillende forum onderdelen :)

Morgen Cup, ik hou mijn mond al >:)

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 18:10:
oude garde? jonge honden, * yared voelt zich niet aangesproken
ouwe lul, ja, dat is wat ik telkens om mijn oren krijg :P

YGM is top, topper, toppertjes, moet ik dat nog vaak zeggen? :9

Ik leef op als ik tijd heb, wat erg weinig is gezien werk en WoW ;)

Maar achter de schermen ben ik gemiddeld twee keer per week aan de telefoon met iemand (als iemand ambities krijgt of iemand anders zo slim is de hele info op HT te deleten) op HT zitten er ongeveer 10 berichtjes per 2 dagen in mijn mailbox (nee ik maak geen logoos :D) en op het HT forum reageer ik bijna dagelijks al is het dan in verschillende forum onderdelen :)

Morgen Cup, ik hou mijn mond al >:)
Ik ben zo trots op je!

Over de cup gesproken. Ik heb me klaargemaakt voor een flinke afranseling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Ik ook ;(, om hem te krijgen dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:47
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 18:31:
[...]

Ik ben zo trots op je!

Over de cup gesproken. Ik heb me klaargemaakt voor een flinke afranseling...
Dan zal ik wel voor de goals zorgen ;)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 19:43:
Ik ook ;(, om hem te krijgen dan ;)
Hahaha, ja ik ook om die afranseling te krijgen, dat bedoelde ik.
Ik als 10e divisionist moet tegen SandstorM uit de 5e divisie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 20:35:
[...]

Dan zal ik wel voor de goals zorgen ;)
Hahaha, dat bedoel ik dus Sandy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzie110
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 08:06
Ik las een stukje in de "Platypus Guide" op www.hottrick.org dat wanneer je je trainings intensiteit (drastisch) verlaagt dat een tijdelijke boost geeft aan je teamspirit, en dat wanneer je je intensiteit weer verhoogt de teamspirit minstens net zo hard weer daalt.

Mijn vraag is, wanneer geeft dit effect? Direct op t moment dat je je intensiteit verandert, of pas na de trainingsupdate? Dus anders gezegd, kan je zaterdag je intensiteit aanpassen, je TS laten stijgen, en zondagavond na de wedstrijd je intensiteit weer terug zetten? Op deze manier verlies je verder geen training.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:11
Iemand nog zonder trainingswedstrijd morgen? Ben eigenlijk vergeten iemand uit te dagen....

Oenus (506628)
speel in VIII.840

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

dizzie schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 23:08:
Ik las een stukje in de "Platypus Guide" op www.hottrick.org dat wanneer je je trainings intensiteit (drastisch) verlaagt dat een tijdelijke boost geeft aan je teamspirit, en dat wanneer je je intensiteit weer verhoogt de teamspirit minstens net zo hard weer daalt.

Mijn vraag is, wanneer geeft dit effect? Direct op t moment dat je je intensiteit verandert, of pas na de trainingsupdate? Dus anders gezegd, kan je zaterdag je intensiteit aanpassen, je TS laten stijgen, en zondagavond na de wedstrijd je intensiteit weer terug zetten? Op deze manier verlies je verder geen training.
Wat zou je dan willen trainen? 20 procent algemeen?
Het kost je wel een week training. Na een week stijgt je teamspirit.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

GoT Toto

Uitslag van week 8!

Sandyman538 11
floffert 7
Marcel_Meessen 7
Gandalf-NL 7
neudeboules 7
Wubmaster 7
s_de_hoog 6
hestaatje 6
Frizza 6
Brainpower 6
Josseke 5
Kyoko 4
lameeuw 3
cquintus 3
rocotjuh 2

Pos.NaamScoreAantal toto's
1
Marcel_Meessen
56
8
2
hestaatje
46
8
3
Wubmaster
44
8
4
neudeboules
43
7
5
Frizza
41
8

Toto van week 9 staat er ook op:

FC Torretjes - Spaarnestad
Echt vakwerk! - Racing Selwerd FC
The Bleating Dolly's United - Toppers
FC IJsselstein - CVP
OO0nMe's Dreamteam - Pretty in Pink
Knallers - Rapid Stoelgang
Amazing 11 - F.C. FOPPIE
GaMbiNo's - Ruig
Schiere Zaakjes - BZF
Furious Falcon United - *The SheaVas*
Two Nait Xupitos - Libertadores UFC

http://gottrick.bitxs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Laatst online: 21:04

Quintus

Eg wel! Dus....

dizzie schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 23:08:

Als je de intensiteit verlaagd gaat die verandering de eerstvolgende training in. De TS verandering ook. Je zult dus wel een trainingspercentage verliezen.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quintus schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 23:32:
Als je de intensiteit verlaagd gaat die verandering de eerstvolgende training in. De TS verandering ook. Je zult dus wel een trainingspercentage verliezen.
al wordt het voordeel van de teamspirit stijging ook weer meteen gedeeltelijk opgeheven: hoe harder je traint (hoger trainingspercentage) hoe beter de vorm... dus ik zie het nut van die tactiek toepassen niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzie110
De enige reden waarom ik ernaar vroeg is om zeker te zijn dat het effect pas na de trainingsupdate komt (dus niet na een dagelijkse TS update).

Als het inderdaad pas effect heeft na een trainingsupdate dan is het een vrij kostbaar en niet echt effectief taktiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
dizzie schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 00:29:
De enige reden waarom ik ernaar vroeg is om zeker te zijn dat het effect pas na de trainingsupdate komt (dus niet na een dagelijkse TS update).

Als het inderdaad pas effect heeft na een trainingsupdate dan is het een vrij kostbaar en niet echt effectief taktiek.
Als het wel na een dagelijkse update zou gebeuren dan zou iedere speler daar gebruik van maken. Dus zou het geen tactiek zijn maar een bug.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzie110
The Dolf schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 00:52:
[...]

Als het wel na een dagelijkse update zou gebeuren dan zou iedere speler daar gebruik van maken. Dus zou het geen tactiek zijn maar een bug.
[zelf reflecting mode]Achja een lezende n00b die probeert slim te zijn; hmmm geen goede combinatie[/zelf reflecting mode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=23072272,noline]

[...]

is dat zo of denk je dat? waar staat dat dan?
Tja, het stond dacht ik idd ergens in de OP :X :),
kan het alleen even niet meer terugvinden |:(

ahh, gevonden http://members.home.nl/ovhum/hattrick/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 08:31
Ben een spelersschoonmaak aan het houden.
38 spelers is een beetje veel.
Wat kan ik voor de spelers vragen?
TSI = 590 , 23 jaar
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig

TSI = 440 , 18 jaar
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak

Compitie verloopt redelijk, maak nog eens kans om te promoveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
@ died_laughing Gewoon voor 0 op de lijst zetten, en dan zondagavond af laten lopen.

@ dizzie Je trainingsverhaal moet je eigenlijk alleen gebruiken op het moment dat je je laatste wedstrijd voor promotie speelt, en je TS is te laag. Dan kan deze methode je helpen. Anders is het inderdaad zonde van je training.

@Brainpower Goed werk weer met de Toto !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgende toto ga ik weer meedoen, wil m´n 3e titel wel hebben :P
Deze toto ronde laten schieten vanwege meerdere vakanties 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk nieuwe functie bij ht, nu zie je bij het wedstrijdverslag in 1 oogopslag het balbezit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Tja en die van fit of geblesseerd is ook wel grappig, maar ietwat overdbodig aangezien je het aan de pleister of het kruisje ook ziet bij de spelers. Maar ja ze zijn in elk geval weer bezig met dingen te verbeteren dus ben benieuwd wat er nog komen gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

Ik zat zo te denken: is het raar als ik van positiespeltraining ineens overstap naar passen?
Ik heb in mijn eerste seizoen een aantal trainees gekocht. Uiteraard, door newbie-heid, de allergoedkoopste met slechtste bijstats. Nu heb ik dus een aantal goede en aantal uitstekende PM-ers, maar met allemaal rampzalig, waardeloos op slecht passen, met goede conditie. De leeftijd zit op de 19/20.
Is het een gek idee om, als ze allemaal min. uitstekend PM zijn, over te gaan op passen om de bijstats te trainen en zo de skills wat te upgraden? :) Of heeft het trainen van PM meer rendement (aangezien ik daar nu al mee bezig ben en sommige halverwege of misschien aan het einde van hun huidige skills zijn) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Ik denk dat het je heel veel geld gaat kosten.
Bedoel of een speler van rampzalig passen naar waardeloos gaat helpt niet veel als je ze wilt gaan verkopen. Krijg je ze op matig/redelijk dan heb je er wel wat aan maar ja zo koop ik mijn trainees nu in en train postiespel dan flink door hebben ze dan tenminste goede bijstats, maar ja ik zou dus nu nog even wat positiespel trainen en ze dan verkopen en dan nieuwe trainees kopen met goede bijstats. Lijkt mij verstandiger.

[ Voor 83% gewijzigd door Tommilio op 30-03-2005 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tommilio schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 11:04:
Tja en die van fit of geblesseerd is ook wel grappig, maar ietwat overdbodig aangezien je het aan de pleister of het kruisje ook ziet bij de spelers. Maar ja ze zijn in elk geval weer bezig met dingen te verbeteren dus ben benieuwd wat er nog komen gaat :)
Het is niet overbodig ;)

Aangezien je tijdens de wedstrijden de gesteldheid van de spelers niet kon zien. Met deze extra functie kun je dat wel zien. Hier kun je dan rekening mee houden wanneer je bijvoorbeeld een speler wilt kopen. (dat je dus niet later ziet van huh :? 4 weken geblesseerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

Tommilio schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 11:19:
Ik denk dat het je heel veel geld gaat kosten.
Bedoel of een speler van rampzalig passen naar waardeloos gaat helpt niet veel als je ze wilt gaan verkopen. Krijg je ze op matig/redelijk dan heb je er wel wat aan maar ja zo koop ik mijn trainees nu in en train postiespel dan flink door hebben ze dan tenminste goede bijstats, maar ja ik zou dus nu nog even wat positiespel trainen en ze dan verkopen en dan nieuwe trainees kopen met goede bijstats. Lijkt mij verstandiger.
Ja, daar zat ik ook al aan te denken. Maarja, ik denk: ik vraag nog even de opinie van een mede-HT-er B)
Ik train ze wel naar formidabel ofzow en gooi ze er dan 1 voor 1 uit.
Bij nieuwe trainees zal ik wel letten dat ze redelijk passen hebben. Conditie boeit me niet zo, want die train ik altijd in de tussentijd van seizoen x naar seizoen x+1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ thije, logisch maar niet helemaal juist.

Willekeurg een team aangeklikt dat op dit moment een wedstrijd speelt--> speler, en het resultaat:

Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 31 890
Loon: 20 448 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: hobbits play football
Waarschuwingen: (deze informatie is niet beschikbaar terwijl er wedstrijden worden gespeeld.)
Fysiek: (Tijdens de wedstrijden wordt niet weergegeven welke spelers geblesseerd zijn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Ghehe jammer thije :P Mijn conclusie van nutteloos klopt nu dus weer aardig of heb je nog een ander motivatie gevonden voor het geheel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien zijn deze kleine wijzigingen de voorbereiding op een nieuwe versie? :D
7.0 ofzo? Zou wel leuk zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trainingsintensiteit aanpassen verhoogt tijdelijk de TS en verzwakt wel redelijk de vorm. ik zou het persoonlijk nooit doen tenzij laatste wedstrijd van het seizoen. of het ook daadwerkelijk training kost(dus dat ze minder training krijgen) weet ik eigenlijk niet. dacht het niet.

moet dat nou die 0-7 asswhooping in de YGM? beetje jammer :) verder leuke editie.

hey.. zijn die 2 balkjes nieuw bij het wedstrijdverslag van het balbezit? ik heb die nog nooit gezien iig.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2005 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Cis schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 11:27:
[...]

Ja, daar zat ik ook al aan te denken. Maarja, ik denk: ik vraag nog even de opinie van een mede-HT-er B)
Ik train ze wel naar formidabel ofzo en gooi ze er dan 1 voor 1 uit.
Bij nieuwe trainees zal ik wel letten dat ze redelijk passen hebben. Conditie boeit me niet zo, want die train ik altijd in de tussentijd van seizoen x naar seizoen x+1 :)
je zou in it geval ookal je middenvelders uit het 2e elftal al op uitstkend kunnen verkopen. Dan kan je al vast een redelijk/goed of goed/goed (pos/Pass) kopen. Deze kun je dan in je 1e team zetten op het moment dat je je huidige basis middenvelder worden verkocht.

ps ik begin steeds meer te balen dat ik vorige week de tot heb laten schieten. Tot overmaat van ramp heb ik dat deze week nog even herhaald voor mijn eigen competitie toto. Nu ben ik in 2 toto's kansloos. :'(

[ Voor 15% gewijzigd door neudeboules op 30-03-2005 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat was ik ook van plan, maar niemand kocht ze :( nu moet ik ze een week laten trainen terwijl ik daar niks aan heb. klotezooi. als nu weer niemand ze koopt hou ik ze maar tot form. en verkoop ze dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tommilio schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 11:56:
Ghehe jammer thije :P Mijn conclusie van nutteloos klopt nu dus weer aardig of heb je nog een ander motivatie gevonden voor het geheel :)
Ohja, ik heb het ook verkeerd begrepen. Het is namelijk een EXTRA verduidelijking voor mensen, dat ze dus zien dat die speler een wedstrijd aan het spelen is, en je dus niet kunt zien of hij geblesseerd is of niet.
Een extra controle voor mensen dus.. Normaal valt het andere tekentje helemaal weg, en worden de mensen er ook niet aan herinnerd. Dat is het dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klok..klepel...kuil..graven...zelf invallen...

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Long time no see....

Wat ik me zo op een woensdagmiddag afvroeg: hoe is het met Yoeri afgelopen?
Zag dat zn teams gedelete zijn. Heeft hij hier op het forum ooit nog wat gepost mbt die beschuldiging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 15:09:
Long time no see....

Wat ik me zo op een woensdagmiddag afvroeg: hoe is het met Yoeri afgelopen?
Zag dat zn teams gedelete zijn. Heeft hij hier op het forum ooit nog wat gepost mbt die beschuldiging?
Soms is het beter om te zwijgen, ongeacht of je 'schuldig' bent of niet :)

Ik heb nooit meer wat van 'm gelezen hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 18:57
Cis schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 15:18:
[...]

Soms is het beter om te zwijgen, ongeacht of je 'schuldig' bent of niet :)

Ik heb nooit meer wat van 'm gelezen hier :)
Dat alleen zegt al genoeg imho :P

Zijn teamS zijn gedelete...is dus zowiezo al valsspelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoT heeft een lekker oost-europees balkan dictatoriaal censuur beleid. heerlijk. oftewel daar mag niet over gesproken worden.

maar dat die gast nooit meer reageerde, niet meer inlogde en zijn team kwijt is... nou ik studeer geen wiskunde maar 1+1=3 dat weet ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Laatst online: 04-09 17:42
Ik ben op het moment een vriendschappelijke wedstrijd aan het spelen tegen een Andorraans team en zojuist kreeg ik dit berichtje: "because we play at my home bid on my player 25.000 euros because i loose money playing at home". Wat een idioot! Hij denkt toch niet werkelijk dat ik zoiets zou doen...

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
Ook zeker niet op reageren, maar ja, je speelt het spel al lang genoeg om dat te weten. Ik word ook nog wel eens agressief benaderd in PM berichten, van mannetjes die iets van je willen. Agressie op hattrick..Als iedere fed nou eens zijn eigen scheldhoekje zou hebben...

Over Yoeri, best wel zonde...Hij was net supporter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 15:36:
GoT heeft een lekker oost-europees balkan dictatoriaal censuur beleid. heerlijk. oftewel daar mag niet over gesproken worden.

maar dat die gast nooit meer reageerde, niet meer inlogde en zijn team kwijt is... nou ik studeer geen wiskunde maar 1+1=3 dat weet ik wel.
Vooral dat laatste geeft ons weer veel vertrouwen dat je helemaal lekker bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoedjevanpapier schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 16:04:
Ook zeker niet op reageren, maar ja, je speelt het spel al lang genoeg om dat te weten. Ik word ook nog wel eens agressief benaderd in PM berichten, van mannetjes die iets van je willen. Agressie op hattrick..Als iedere fed nou eens zijn eigen scheldhoekje zou hebben...

Wat dat betreft heeft GoT het prima geregeld...

Vraagje, hoe zit het met de 8-bits op Gottrick? worden die nog steeds elke week gehouden of liggen die helemaal stil? Ik hoor daar namelijk nooit zoveel over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
8 Bits, ik ga het vanavond eens vragen aan Starmaker...Zie m vanavond op de training, dus zal hem eens wat klappen geven als hij morgen niet met een nieuwe versie komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoedjevanpapier schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 16:11:
8 Bits, ik ga het vanavond eens vragen aan Starmaker...Zie m vanavond op de training, dus zal hem eens wat klappen geven als hij morgen niet met een nieuwe versie komt.
hahahahah doe dat maar ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoedjevanpapier schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 16:04:

ja geweldig altijd. vooral met bidwars. 'i'm just a small team and i don't have a lot of money. please let me buy him...'

NEE! :P dan ga ik hem JUIST kopen. ook al gaat ie 4x over de kop
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.