Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 34 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.670 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://javastraat.speedlinq.nl/tu.JPG

dit zijn de ratings waar ik voor ga dames(en het zit er zelden of nooit naast,ratings zijn gefinetuned en kloppen 95% van de keren) is waarschijnlijk een rating en * record. hoewel mijn zeer hoog goed keeper de boel nog flink wat kan opkrikken, maar die is laag slecht in vorm en speelt niet :(

trainees gaan samen met nog 1/2 spelers waarschijnlijk de deur uit. ik wil betere trainees.

[edit] verdedigers naar het midden zetten moet je ook niet weer te snel doen. wing aanval/def ratings dalen best snel. beter speel je dan met 2 CD's en 1 back. althans imo. of koop een betere keeper die kan ook zo je alle 3 je def linies een rating hoger gooien.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2005 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzie110
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 08:06
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 11:28:
http://javastraat.speedlinq.nl/tu.JPG

dit zijn de ratings waar ik voor ga dames(en het zit er zelden of nooit naast,ratings zijn gefinetuned en kloppen 95% van de keren) is waarschijnlijk een rating en * record. hoewel mijn zeer hoog goed keeper de boel nog flink wat kan opkrikken, maar die is laag slecht in vorm en speelt niet :(

trainees gaan samen met nog 1/2 spelers waarschijnlijk de deur uit. ik wil betere trainees.

[edit] verdedigers naar het midden zetten moet je ook niet weer te snel doen. wing aanval/def ratings dalen best snel. beter speel je dan met 2 CD's en 1 back. althans imo. of koop een betere keeper die kan ook zo je alle 3 je def linies een rating hoger gooien.
Ik neem (als newbee zijnde :)) aan dat dit de "oude" ratings-stijl is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het ultieme dat je binnen Hattrick kan bereiken? Dat de nummer 1 van je poule dit logo heeft:

[img]url=http://members.lycos.nl/anacho/crushcounterkopie.jpg[/img]

Vorige week met 3-1 gewonnen door een magnificent counter en voor komende zondag loopt de derrie al dun door zijn broek. :)

Mijn YP Ton Gorissen (die deze week zeker weten een basisplaats zal hebben in de U20) staat te koop voor 4.9 mln. (vorige week ging ie er niet uit voor 5.5 mln). Het is dat ik geen aanvallers train...Wel raar, want ik heb hem verkocht voor 4.7 mln, dus hij maakt bij deze prijs zelfs verlies. 8)7

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2005 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Counteren is voor mietjes, maar dat snap je zelf ook wel :P

ratings zijn idd oude stijl en ik ben zelf ook een n00b, maar van -zwak laag hoog goed redelijk matig gemiddeld laag zwak matig hoog goed redelijk laag- snapt geen mens wat van. dus ik doe oude ratings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

gebruik dan:
rating --
rating -
rating +
rating ++

Je bent uit de tijd dat de nieuwe ratings al ingevoerd waren en toch werk je emt oude ratings... vaag.. erg vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:21
TheKeeper schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:04:
gebruik dan:
rating --
rating -
rating +
rating ++

Je bent uit de tijd dat de nieuwe ratings al ingevoerd waren en toch werk je emt oude ratings... vaag.. erg vaag.
Ik moet hier toch echt met onze H3!N meegaan. Ik bedoel, je kunt toch geen 2 teams vergelijken, door de ratings te onthouden? Ik bedoel 7 items, zeg briljant uitmuntend goed etc. dat kun je in je korte termijn geheugen redelijk opslaan, en zo kun je makkelijk 2 teams vergelijken. Maar ik kan echt niet zwak+ redelijk-- goed++ en zo 7 items onthouden, en dan vergelijken met een ander team, snap je het nog? ;)

Vandaag 20 jarige trainee naar wonderbaarlijk. Weekje eerder dan geplanned, altijd leuk :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Federatie verzoek

Guildmaster/Founder
Retired Co-Founder / Fed-Stats Owner
Forum Jockey
Retired Modje
Grootmeester
Webmeester
TacTweaker
Abacus Emeritus
Geliefd Gansje
Redacteur
IRC Tweak/Beheerder
Promotor met vlaggetjes
Cupgeit

Een van deze mensen wordt verzocht de Publieke Informatie terug te zetten en even een mailtje te sturen naar Thije/Yared.

Wij danken u voor de medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Sandyman538 en H3!N

Ik snap echt niet waar jullie zo moeilijk over doen hoor, ik vind het nieuwe systeem juist veel fijner en bovendien ook gedetailleerder.

raiting --
raiting -
raiting +
raiting ++

Damn he dat is moeilijk :? :P Nee, maar dat is toch veel beter uit elkaar te houden dan al die sprookjesachtige termen als wonderbaarlijk/mythisch etc. middenveld. Helemaal omdat het hier meestel zwak t/m uitstekend middenveld betreft. En die 4 stadia zijn juist erg 'leuk' om dat zo te zien groeien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg het even niet meer, 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Stelletje conservatievelingen!

Het is maar net wat je je aanwent. Waarschijnlijk rekenen jullie ook nog in guldens }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lekker boeiend ik gebruik oude ratings. klaar. ik vind die nieuwe gewoon kut. lijkt me niet echt een punte van discussie.bovendien zijn ze ingevoerd om de goddelijk +12 gasten beter in kaart te brengen en het duurt nog 8 jaar voor ik me daar druk over hoef te maken.

en van matig(heel hoog) of redelijk(zeer laag) word ik niet wijzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar hebben jullie het nou over????

is het niet gewoon
-- heel laag
- laag
+ hoog
++ zeer hoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

ja, en dat vind H3!N lastig

[ Voor 4% gewijzigd door TheKeeper op 25-03-2005 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:05:

Federatie verzoek

Guildmaster/Founder
Retired Co-Founder / Fed-Stats Owner
Forum Jockey
Retired Modje
Grootmeester
Webmeester
TacTweaker
Abacus Emeritus
Geliefd Gansje
Redacteur
IRC Tweak/Beheerder
Promotor met vlaggetjes
Cupgeit

Een van deze mensen wordt verzocht de Publieke Informatie terug te zetten en even een mailtje te sturen naar Thije/Yared.

Wij danken u voor de medewerking.
En hoe komen we aan die publieke info?

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat dus idd nergens over...

Even een vraagje tussendoor, ik wil aan het eind van het seizoen mijn stadion fors uitbreiden voor +- 550 K, mijn trainees gaan dat echter net niet redden (komen net een weekje trainen te kort), vooral voor mijn vleugelverdediger is dat jammer die komt dan op verd. goed passen goed en vleugelspel redelijk (goed voor +- 400K). Nu kan je dus tot 200 K in de min aankopen doen, en daarna niet meer. Maar hoe zit dat nu met uitbreiden van het stadion mag dat dan wel tot (niet verder uiteraard) 500 K of mag je dan maar tot 200K in de min uitbreiden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat betreft die ratings:

Hoho, ik wou geen 'stennis' schoppen ofzo hoor. Ieder zijn eigen voorkeur idd. Ik ken er zat die nog via de oude style hattrick spelen, dus het was niet lullig bedoeld ofzo. Ik zei alleen ff mijn visie/voorkeur B)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2005 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 15:49:
Even een vraagje tussendoor, ik wil aan het eind van het seizoen mijn stadion fors uitbreiden voor +- 550 K, mijn trainees gaan dat echter net niet redden (komen net een weekje trainen te kort), vooral voor mijn vleugelverdediger is dat jammer die komt dan op verd. goed passen goed en vleugelspel redelijk (goed voor +- 400K). Nu kan je dus tot 200 K in de min aankopen doen, en daarna niet meer. Maar hoe zit dat nu met uitbreiden van het stadion mag dat dan wel tot (niet verder uiteraard) 500 K of mag je dan maar tot 200K in de min uitbreiden..
Alle uitgaven gaan TOT - 200k.

Mits, je 'virtueel' al een speler heb verkocht, dat wil zeggen: deadline is overmorgen, maar er is nu al bv 387k geboden. Dan heb je dat ook te besteden. Dit geld echter alleen voor verkopen, niet voor inkomsten van een thuiswedstrijd, want afhankelijk van inkomsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 11:28:
dit zijn de ratings waar ik voor ga dames(en het zit er zelden of nooit naast,ratings zijn gefinetuned en kloppen 95% van de keren) is waarschijnlijk een rating en * record.
Kan je die settings niet even met ons andere HAM-gebruikers delen? ;)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zullen we ophouden over die ratings? ik vind het niet lastig, het is onduidelijk.

nee die settings moet je gewoon zelf doen bij tabblab instellingen bij opstellingshulp. je pakt je laatste opstelling(of eigenljik voor de TU doen voor vorm/training) en dan zet je de schuiven zo dat de ratings kloppen met de behaalde ratings. op die manier kan je altijd vrij goed zien welke ratings je gaat halen en dat is soms handig met AIM/AOW taktieken om te kijken wat er verandert enz enz.

maar het is meer een n00b hulp ding. denk dat als je al paar seizoenen speelt het je niet boeit. ik weet zelf inmiddels ook wel welke ratings ik haal met welke spelers enzo, maar gewoon handig.(soms kan je ff kijken of een goed spits zwak in vorm of een redelijk spits goed in vorm, welke rating hoger wordt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 21:31:
denk dat mijn training grofweg 100k per week oplevert. msch iets minder.
Zodra je financiële situatie het toelaat 17 jarige solids te kopen, zal je snel per week zo´n 500k gaan verdienen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja nooit echt uitgerekend, was een schatting. msch is het ok wel meer. zeker nu de trainees beter worden en ze relatief meer gaan opbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Zo, de leuke dagen zijn voorbij jongens, ik ben weer terug :9 (incl. nieuwe PC)

Helaas wel verloren zondag, echt klote, van de nummer 7 onterecht verliezen, hmmz. Kga ze maandag paaseieren laten zoeken als ze thuis ook nog wagen te verliezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toevoeging: bij stadionuitbreiding kun je rustig tot -500k uitgeven. of dit verstandig is is een 2e, maar het kan wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 22:59:
[...]

toevoeging: bij stadionuitbreiding kun je rustig tot -500k uitgeven. of dit verstandig is is een 2e, maar het kan wel...
Is dat wel zo? Wijhe Boys (maat van mij) wou zijn stadion uitbreiden naar 35.000, en had 2 euro te kort |:( (mocht maar tot 200.000 in de min - je hebt niet genoeg geld in huis etc..). Datzelfde had ik ook begin dit seizoen met een kleinere uitbreiding die ik perongeluk deed, ik zat gewoon ff te koeken wat alles zou kosten etc (ipv dat in tomattrick of HO te doen :X ). Doordat ik niet onder de 200.000 mocht komen ging het gelukkig niet door. Of is het alleen onder bepaalde omstandigheden? (zoals ik al aangaf, als je dus virtueel al een speler heb verkocht en je dus tijdelijk onder de 200.000 kan gaan zitten). :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 10:01:
[...]

Is dat wel zo? Wijhe Boys (maat van mij) wou zijn stadion uitbreiden naar 35.000, en had 2 euro te kort |:( (mocht maar tot 200.000 in de min - je hebt niet genoeg geld in huis etc..). Datzelfde had ik ook begin dit seizoen met een kleinere uitbreiding die ik perongeluk deed, ik zat gewoon ff te koeken wat alles zou kosten etc (ipv dat in tomattrick of HO te doen :X ). Doordat ik niet onder de 200.000 mocht komen ging het gelukkig niet door. Of is het alleen onder bepaalde omstandigheden? (zoals ik al aangaf, als je dus virtueel al een speler heb verkocht en je dus tijdelijk onder de 200.000 kan gaan zitten). :?
Volgens de regels mag je tot -500.000. Je mag onder de -200.000 geen spelers meer kopen, maar stadion uitbreiden zou gewoon moeten kunnen.
Niemand houdt je tegen om geld uit te geven, ook al bezit je nul euro. Je mag maximaal 500 000 € rood staan bij de bank, maar je moet dan wel veel rente daarover betalen. Als je meer dan 500 000 € schuld hebt bij de bank, wordt je club failliet verklaard en loop je de kans uit Hattrick te worden verwijderd als manager! Maar lang voordat je dat bedrag haalt, zullen de torenhoge rentekosten je al nekken. Dus blijf zoveel mogelijk uit de schulden! Bedenk ook dat je economen geen rente meer voor je regelen voorbij de 500 000 €, dus reken niet op hen om je te redden.

Daarnaast kun je geen spelers meer kopen als door de transfers je schuld boven de 200 000 € zou oplopen. Zodra je een bod wilt uitbrengen op een speler berekent Hattrick automatisch wat je in die week krijgt en uitgeeft aan transfers en telt dat allemaal bij elkaar op.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat had ik zelf ook al gelezen idd :+ Helaas komen die regeltjes dus niet (altijd) overeen met de werkelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan hoop ik maar dat het wel kan, maar aan de reacties te lezen lijkt het dus toch in het "echt" niet mogelijk. Dat is jammer want ik denk dat het nog wel kan, aangezien je bij b.v. een schuld van 440 K een rente van 22K betaald. En de spelers gaan er zeker wel uit voor 400K. Geef wel toe dat het een klein risico is, maar heb geen zin om nog wat langer te wachten op uitbreiding van het stadion en dan met dubbele kosten te zitten, dus een klein risico wil ik wel nemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 11:16:
Dan hoop ik maar dat het wel kan, maar aan de reacties te lezen lijkt het dus toch in het "echt" niet mogelijk. Dat is jammer want ik denk dat het nog wel kan, aangezien je bij b.v. een schuld van 440 K een rente van 22K betaald. En de spelers gaan er zeker wel uit voor 400K. Geef wel toe dat het een klein risico is, maar heb geen zin om nog wat langer te wachten op uitbreiding van het stadion en dan met dubbele kosten te zitten, dus een klein risico wil ik wel nemen..
Ik denk dat er zo veel gaan denken dit seizoen. Dat gaat er ook nog eens voor zorgen dat iedereen nu zijn geld liever opzij zet in plaats van de TL op te gaan. Dus na de tweede verdubbeling van de stadionkosten is het nog een half seizoen wachten, tot iedereen er financieel weer bovenop zit en dan kunnen eindelijk die TL prijzen weer naar omhoog. Precies op het goede moment voor mijn trainees :D

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Aargh, zit zwaar te twijfelen. Heb 2 verdedigers verkocht en nu 1.6M uit te geven :) Opties die ik heb zijn het uitbreiden van mijn stadion (heb nog maar 2 thuiswedstrijden waarvan 1 WO, dus kost waarschijnlijk alleen maar geld als ik het nu doe i.p.v. eind van het seizoen) en het aanschaffen van middenvelders. Als ik een middenvelder wil kopen die ik over 2 seizoenen weer oor niet veel minder kan doorverkopen, waar moet ik dan op letten (leeftijd e.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

conditie, positiespel, passen/verdedigen(optioneel) en hoe jonger hoe duurder. ga iig geen trainee leeftijden kopen dus vanaf 21 zou ik doen. 20 wellicht.

en 2 spelers van 1.6 mln? die waren dan formidabel neem ik aan? ik zou sowieso langer doortrainen. had er dan 1 verkocht ofzo...

ik verkoop nu ook 2 trainees van uitstekend, maar ik wil betere ervoor terug kopen vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Heb je gelijk in, maar ik ben vorig seizoen pas echt begonnen met de trainees, en ze waren al 20 en 21. Heb nu 18-jarigen en dat traint wat sneller. Nog langer trainen van deze gasten zou te lang gaan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het nou aan mij of zit de hattrick site helemaal te flippen ofzo. Als ik naar de homepage ga zit ie
constant te refreshen lijkt het wel en waar je je login gegevens moet invullen geeft ie steeds een session time-out aan. Misschien ligt het aan mij, omdat ik dachtd at ik die pc al een week aan heb staan. Maar dat was het niet. Na reboot doet ik nog steeds hetzelfde.

Dacht nog even dat het aan firefox lag, maar met normale internet explorer doet ie het ook al niet.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2005 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 22:10:
Ligt het nou aan mij of zit de hattrick site helemaal te flippen ofzo. Als ik naar de homepage ga zit ie
constant te refreshen lijkt het wel en waar je je login gegevens moet invullen geeft ie steeds een session time-out aan. Misschien ligt het aan mij, omdat ik dachtd at ik die pc al een week aan heb staan. Maar dat was het niet. Na reboot doet ik nog steeds hetzelfde.
Misschien dat het eraan ligt op welke server je zit? Ik zit op 19 en heb nergens last van.

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij geeft bij mij nu een internal server error aan. Ik heb de hattrick site geprobeerd van www1 tot www18. Maar niets werkt :? Heb 19 ook getest, maar die werkt ook niet. Zelfde probleem met internet explorer.

[edit] vage shit hiero. Nou doet ie het weer zomaar

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2005 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 21:09

Cis

Ik heb me toch wederom niet kunnen bedwingen om een ouwe verdediger te kopen :)

Een 30jarige vleugelverdediger voor 129.000 (redelijke vorm)

Hij haalt op uitstekende vorm 3,8 punten als vleugelverdediger :9

In ruil voor deze speler gaan 2 verdedigers (32 en 33 jaar) op de transferlijst en hoop ik daar nog een schamele 80.000 voor te krijgen :)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:19

Ottooo

Vuurvlieg

Woei, dit is nou eens een fijne nieuwe YP, zeker als je positiespel traint :p

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
Jonas Mansens (58782576) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit:  Nederland
Total Skill Index (TSI):    2 400
Loon:   781 €/week
Eigenaar:   F.C. De Vuurvliegen
Waarschuwingen:     0

Conditie:       zwak    Keepen:     rampzalig 
Positiespel:    goed    Passen:     zwak 
Vleugelspel:    redelijk    Verdedigen:     zwak 
Scoren:     redelijk    Spelhervatting:     uitstekend 

Doelpunten in carrière:     0 
Hattricks in carrière:      0 
Competitiedoelpunten dit seizoen:   0 
Bekerdoelpunten dit seizoen:    0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Heb maar een 17y solid scoren zonder bijstats van mijn jeugd. Moet toch wel 80k opbrengen vind ik anders kan ik mijn geplande vergroting van mijn stadion (47.6k --> 60k) niet bekostigen.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
You've GoT Mail editie 8 is uit!!!

Deze week een extra dikke uitvoering van You've GoT Mail. Deze week kunnen wij ook twee nieuwe mensen verwelkomen bij de redactie. MaestroTim heeft Wist u dat... op zich genomen en Pewwy doet de groentjes.
Verder geen veranderingen in de redactie en het zelfde team is daar gebleven. Dikke uitvoering dus begin maar snel met lezen!

P.S. de link gottricksite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Mijn jeugdspeler van vandaag was alleen leuk voor zijn naam, Humphrey Nooitmeer :)
In ieder geval is nu duidelijk hoe vaak hij nog speelt ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Pewwy op 27-03-2005 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:24
Ok iets verlaat maar hier mijn eerste competitiehelft evaluatie!
Na vorig seizoen met mijn team te zijn begonnen en ik in dat seizoen van de laatste naar de 4de plaats was gestegen, eindigend met een ongeslagen reeks van 6 wedstrijden was mijn doelstelling dit jaar promoveren. De start was zeer matig te noemen, mijn team verkeerde in een vormcrisis en twee van mijn beste spelers raakten geblesseerd. Na een paar gedwongen ontslagen en twee verkochte trainees ging ik weer de transfermarkt op. In deze fase heb ik weer een hoop bijgeleerd over TSI en belangrijke bijstats (mijn dank is groot mensen!). Mijn team pikte de draad weer op na een aantal x puntverlies en is de laatste weken weer hard op weg naar de top! Inmiddels 3de in de competitie op 3 punten van de tweede plaats en met al mijn spelers in grootste vorm zullen de komende twee weken crusiaal zijn!
Ik hoop dit jaar nog tweede te kunnen worden aangezien de nummer 1 qua ratings een maatje te groot is voor me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en weer een lekkere pull:

Dirk-Jan Leijdekkers
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 350
Loon: 842 €/week
Eigenaar: Junior Stars
Waarschuwingen: 0

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak

vanavond oip de tl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Hier kwam er een 18-jarige goed scoren uit de opleiding zetten. Kan morgen wel de verkoop in :)

Vanavond moeilijke wedstrijd. Vorige week mijn #1 positie kwijtgeraakt door 2 - 0 verlies bij hem thuis. Vanavond is de place to be mijn kasteel, en zullen we zien of we door het thuisvoordeel nu kunnen winnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is 1 ding dat mij niet helemaal duidelijk is...

De tsi... ik heb spelers die als verdedigen oid gewoon " goed " hebben staan maar waarvan de tsi maar rond de 200 ligt...

Waar heeft dit mee te maken en hoeveel invloed heeft dit op de prestaties van die speler???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF snel een vraagje over de Toto, ik zit hem net in te vullen en zie dat er n wedstrijd in Belgie en in Finland tussen zitten. :? Die in Belgie is nu aan de gang en die in Finland is al afgelopen. Wel makkelijk voorspellen zo natuurlijk maar klopt dit wel of zie ik hier wat fout??? Deadline is normaal toch altijd zondag 20.00, toch??

YP van vandaag had wel n stat met goed maar dat was passen met verder alleen zwak scoren, oftewel die kan gaan vissen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 13:28:
Er is 1 ding dat mij niet helemaal duidelijk is...

De tsi... ik heb spelers die als verdedigen oid gewoon " goed " hebben staan maar waarvan de tsi maar rond de 200 ligt...

Waar heeft dit mee te maken en hoeveel invloed heeft dit op de prestaties van die speler???
Allerlei factoren. Is hij maar sinds bv 1 week op goed verdedigen (ipv tegen de uitstekend aan). Wat zijn de bijstats? Heeft hij verder overal waardeloos, slecht voor, dan zal de TSI ook niet denderend wezen (wat heeft hij bv voor conditie? dat speelt ook mee voor de TSI). Vorm speel uiteraard ook een hele grote rol. Ik denk dat ik zo wel de drie belangrijkste dingen heb genoemd.

Wat heeft dit voor consequenties voor zijn prestaties? Iemand die net op goed verdedigen staat, kan minder sterren halen dan iemand die tegen de uitstekend aan zit. Hoeft niet altijd het geval te zijn, hangt bv ook van de vorm van beiden af, en van de bijstats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een lange tijd afwezig te zijn geweest van het externe forum van onze gezellige federatie ben ik nu weer terug.

En wel het volgende wil ik gelijk even kwijt...
FC Kalverda, het team van mij, is nadat zij in de 6e editie van YGM is geplaats wederom in de 8e editie geplaatst. Een trotse eigenaar hier :D

Dan nog iets. afgelopen competitie wedstrijd heb ik met 3-2 verloren en mijn tegenstander had slechts 53% balbezit. Echter, hij had 5-man-middenveld en ik slechts 3. Ik train verdedigen en wil niet met een 3-5-2 opstelling gaan spelen omdat ik dan te weinig trainees train. voor deze ene belangrijke wedstrijd wil ik wel 4-4-2 spelen maar denken jullie dat ik daarmee mijn tegenstander overtref als hij weer 3-5-2 speelt. Ik ben zelf van mening dat dat wel zou moeten lukken maar vraag toch maar even jullie mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzie110
Speel dan (zoals ik je al es uitlegde) assymetrich 4-4-2, met 3 centrale middenvelders en dus 1 vleugel vrij laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dizzie schreef op zondag 27 maart 2005 @ 14:18:
Speel dan (zoals ik je al es uitlegde) assymetrich 4-4-2, met 3 centrale middenvelders en dus 1 vleugel vrij laten.
Inderdaad, ik train ook verdedigen en speel in de comp altijd 4-4-2 met maar 1 effectieve vleugel. Je hebt dan nog 2 opties met betrekking tot het middenveld:
-aanvaller opstellen als IM en een winger opstellen als aanvaller
-winger opdracht geven "naar het midden"

Voorheen speelde ik altijd de eerste optie maar dat is dus met 2 herpositioneringen en gaat iets ten koste van je aanval. Die tweede optie geeft je iets minder middenveld (omdat "naar het midden" iets minder opbrengt ten opzichte van n extra IM) maar wel een veel betere aanval omdat je die herpositionering niet meer hebt. Sinds een paar weken speel ik dus die tweede optie en dat bevalt zeker niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dizzie schreef op zondag 27 maart 2005 @ 14:18:
wat is het voordeel van die assymetrische 4-4-2 tegenover de gewone 4-4-2?

nadelen zijn in ieder geval dat ik 2 repositioneringen nodig heb en mijn aanval minder is omdat ik altijd met vleugelaanvallen speel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzie110
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 14:59:
[...]

wat is het voordeel van die assymetrische 4-4-2 tegenover de gewone 4-4-2?

nadelen zijn in ieder geval dat ik 2 repositioneringen nodig heb en mijn aanval minder is omdat ik altijd met vleugelaanvallen speel
Het grote voordeel hiervan is dat jij aangeeft hem op balbezit te willen verslaan, een extra centrale middenvelder levert een veel grotere boost aan je middenveld t.o.v. 2 vleugelaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dizzie schreef op zondag 27 maart 2005 @ 15:08:
[...]

Het grote voordeel hiervan is dat jij aangeeft hem op balbezit te willen verslaan, een extra centrale middenvelder levert een veel grotere boost aan je middenveld t.o.v. 2 vleugelaars.
okeej okeej... maar nu wordt het dus twijfelen. Of ik gok erop dat ik met 2 IM en 2 wingers genoeg balbezit heb om hem van het veld te spelen. Of ik zet een extra IM ten koste van 1 winger waardoor ik bijna zeker ongeveer 60% balbezit zal hebben maar waarbij mijn aanval wel te lijden heeft...

Moeilijk... moeilijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 15:13:
[...]

okeej okeej... maar nu wordt het dus twijfelen. Of ik gok erop dat ik met 2 IM en 2 wingers genoeg balbezit heb om hem van het veld te spelen. Of ik zet een extra IM ten koste van 1 winger waardoor ik bijna zeker ongeveer 60% balbezit zal hebben maar waarbij mijn aanval wel te lijden heeft...

Moeilijk... moeilijk...
Als je echt 4-4-2 wilt spelen, met een zo sterk mogelijk middenveld, dan stel je naar mijn idee gewoon 3 IM's op, en 1 vleugel towards middle. Dit betekent dus dat je de andere vleugel als 'centrale verdediger posteert' en dan een centrumverdediger als 'extra centrale middenvelder'. Aangezien 3 IM's en 1 winger towards middle meer oplevert dan 2 IM's en 2 wingers towards middle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met het vertrouwen dat mijn mede GoT-ers het beste met mij voorhebben ga ik vanavond met 3 IM's spelen en 1 Winger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu een winger als centrale verdediger en een centrale verdediger als centrale middenvelder. en een winger op "naar het midden." Hierbij speel ik al het hele seizoen op vleugelaanval, Nu wil ik weten, kan ik beter centrumaanval of vleugelaanval doen voor deze wedstrijd (ik MOET winnen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
matig YP'tje, helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 16:32:
ik heb nu een winger als centrale verdediger en een centrale verdediger als centrale middenvelder. en een winger op "naar het midden." Hierbij speel ik al het hele seizoen op vleugelaanval, Nu wil ik weten, kan ik beter centrumaanval of vleugelaanval doen voor deze wedstrijd (ik MOET winnen :))
Ik zou alleen een speciale opdracht geven als ik op die plek echt flink beter was. Vleugels heb je sowieso met die opstelling niet dus dan heeft het geen nut om meer kansen die kant op te sturen. Centrumaanval kan dan nog maar daar verzwak je ook je vleugelverdediging mee dus ja, het blijft afwegen wat je het liefste ziet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
heb ff snel reservespitsje gekocht voor vanaaf, goed/goed, hopelijk legt ie er nog wat in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TagTag
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:37

TagTag

Chevrolet Corvette rocks

Misschien een beetje late reactie, maar er staat een fout in de OP.
Bij: Hatrrick: wat is het ? is een t vergeten. ;)

Macbook 2,4ghz, Acer Aspire 1694v1, Athlon Thunderbird 1,2ghz en Phenom II X3 720 BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
TagTag schreef op zondag 27 maart 2005 @ 17:33:
Misschien een beetje late reactie, maar er staat een fout in de OP.
Bij: Hatrrick: wat is het ? is een t vergeten. ;)
of een r teveel en de t vergeten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 13:38:
FF snel een vraagje over de Toto, ik zit hem net in te vullen en zie dat er n wedstrijd in Belgie en in Finland tussen zitten. :? Die in Belgie is nu aan de gang en die in Finland is al afgelopen. Wel makkelijk voorspellen zo natuurlijk maar klopt dit wel of zie ik hier wat fout??? Deadline is normaal toch altijd zondag 20.00, toch??

YP van vandaag had wel n stat met goed maar dat was passen met verder alleen zwak scoren, oftewel die kan gaan vissen....
Oeps :D

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Omdat mijn lamme uitmuntende keeper nog steeds in de lappenmand zit (ook al is hij de hele week vertroetelt door 10 doktoren) heb ook ik nog snel een aankoopje moeten doen. Het is voor veel te veel geld een uitstekend keeper met redelijk ervaring geworden. Hopen dat ik daar niet teveel verlies op ga maken als hij volgende week de laan weer uit gaat... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

19e minuut: In deze fase van de wedstrijd voerde Knudde succesvol de druk op de tegenstander op.
28e minuut: In deze fase van de wedstrijd voerde Knudde succesvol de druk op de tegenstander op.

Jaja, ik ben niet blind! Voorlopig sta ik wel met 1-0 voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Wat vonden we allemaal eigenlijk van de YGM van deze week heb nog niet veel reacties gezien en ben daar toch altijd wel erg nieuwsgierig naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker, voor het eerst meer dan 20K toeschouwers. Oude record was ruim 19K, nu 21.363 met ruim 150K opbrengsten. :P :P

1-1 na 40 minuten, eerst n goal van de tegenstander in de 30e minuut met 1 minuut daarna een penalty gemaakt door m'n keeper :9 :9 Waarschijnlijk ook m'n tweede spits n pleistertje na n overtreding eerder in de wedstrijd, m'n reservespits heeft er ook al een. :X

[edit]Rust nu en ik heb vandaag 59% balbezit thuis, vorige week uit had ik maar 46%. Da's toch n fijn verschil tussen uit en thuis, nu nog een of twee goaltjes meepikken en die van hem tegenhouden.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2005 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die nieuwe YGM was weer heerlijk leesvoer, enkel, ik sta voor de 2e keer (editie 6 ook al) bij de groentjes pagina (niet dat ik al die aandacht erg vind ofzo :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een ongelovelijke pech,

Na 31 minuten moest Vítor Mesquita vanwege een knieblessure van het veld. Anže Plesavec kwam hem vervangen. Na een gemene trap tegen zijn schenen moest Doesburg-speler Anže Plesavec in de 34e minuut het veld verlaten en werd vervangen door Albert Hornis. De counters van Diddles bleken dodelijk voor de tegenstander. Jarno Salomons kon op rechts doorbreken en de 0 - 1 maken.

Even voor de duidelijkheid, die vitor mesquita moet ik aan het eind van het seizoen voor +- 400K zien te verkopen, die Plesavec is ook een trainee, en die Albert Hornis is een middenvelder die totaal NIET kan verdedigen, tja dan zijn die counters idd dodelijk --> balbezit wel 76 procent maja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tommilio schreef op zondag 27 maart 2005 @ 20:42:
Wat vonden we allemaal eigenlijk van de YGM van deze week heb nog niet veel reacties gezien en ben daar toch altijd wel erg nieuwsgierig naar :)
als co-writer moet ik de overige redacteuren ook een complimentje geven :) zag er weer top uit, leuk om te lezen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 21:06:
[...]
als co-writer moet ik de overigen redacteuren ook een complimentje geven :) zag er weer top uit, leuk om te lezen!
Ja ik heb er ook weer prima van genoten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 21:03:
Die nieuwe YGM was weer heerlijk leesvoer, enkel, ik sta voor de 2e keer (editie 6 ook al) bij de groentjes pagina (niet dat ik al die aandacht erg vind ofzo :P)
Sowwy, je stond nog op het lijstje ;)

Was wel de laatste keer dat je bij de groentjes vermeld staat overigens ;)

Ik heb er trouwens ook weer van genoten :)

[ Voor 6% gewijzigd door Pewwy op 27-03-2005 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Kijk deze reacties lees ik graag zorgt weer voor wat motivatie voor de volgende keer :)

Kilverdo jij hebt gewoon wat extra aandacht nodig van daar die 2 keer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Eindelijk gerechtigheid! Vorige week nog onterecht met 1-0 verloren, sta nu 4-0 voor, heerlijk :)

en voor ons Tom;
ik vond het ook weer leuk om te lezen, maar dat is overbodig om te zeggen, want dat is iedere week al zo ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Joss op 27-03-2005 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
3 - 1 gewonnen. Heerlijk. Koppositie in de V.80 weer overgenomen van de gast waar ik tegen speelde. En voor het eerst een mythische (oud) centrale aanval. Op naar goddelijk, nog 3 stapjes. Volgend seizoen moet het zover zijn :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha nou ik krijg aandacht zat in deze (en dat mag vaker gezegd worden) ZEER gezellige federatie dus ik heb het prima naar mijn zin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes, 4-2 gewonnen en da's precies het omgekeerde van vorige week. 8) Nog ff spannend op t eind toen m'n toekomstig coach eraf moest (strompelend zelfs) maar hij heeft slechts "+1, licht geblesseerd, maar kan wel trainen" Sta nu boven verwachting gedeeld derde, 4 punten los van de #5 en 5 van de #6 en misschien dat ik wel in die Top4 kan blijven hangen. Voor het seizoen was de doelstelling niet te degraderen dus alles meer is gewoon n extra eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woehoe!!! 51,5 ster en 204 in de ratings, Timberteam is breaking records!

ging dan ook gepaard met een 6-0 overwinning, jammer dat ik geen kampioen meer kan worden in V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Woohoo, 39* (beetje schraal tegenover hierboven :9 ), maar wel record voor mij, aangescherpt met een halve ster :P

bovendien heeft mn spits die ik vanavond heb gekocht meteen 2* gescoord, dus das wel lekker. Zeker als ik kijk naar vorig seizoen waar mn nieuwe spitsen respectievelijk 5 en 7 wedstrijden nodig hadden om te scoren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vorige week ging mijn team (1e) met 47% balbezit nog onderuit tegen de achtervolger met 3-2. Maar nu ik een andere taktiek gekozen heb sta ik in de rust met 2-0 en 61% balbezit voor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4-1 en nog steeds aan het spelen. kampioensvlag kan al bjina halfstok. op naar de VI!

lekker stadion vol 20k. en 4 spelers in de verkoop. heb ik zo'n 7 ton voor 2 nieuwe trainees(en wellicht nog een winger/def) dus die gaan bruut worden :P ga me zo eens orienteren op de 17 jr redelijk/redelijk

[edit] lol de nummer 2 staat op dit moment gelijk tegen nummer 5. als die gelijkspelen = BU kampioen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we duimen voor je :)

[edit] je bent dan natuurlijk nog niet EGT kampioen ;)

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2005 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:24
Woei! Weer een goede stap gezet richting promotie! Eerste plaats leed eerste puntverlies (1-1 tegen nummer 5) en de nummer 2 verliest van de nummer 4, waardoor ik na mijn WO van vanavond in punten gelijk kom met de tweede plaats! :)
Ook mijn trainingsupdate was weer goed (3 spelers een skillstijging waarvan 1 naar uitstekend). Volgende week tegen de nummer 1, als ik daartegen kan stunten (al eerder bijna gelukt) dan doe ik erg goede zaken...wordt vervolgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 22:34:
4-1 en nog steeds aan het spelen. kampioensvlag kan al bjina halfstok. op naar de VI!

lekker stadion vol 20k. en 4 spelers in de verkoop. heb ik zo'n 7 ton voor 2 nieuwe trainees(en wellicht nog een winger/def) dus die gaan bruut worden :P ga me zo eens orienteren op de 17 jr redelijk/redelijk

[edit] lol de nummer 2 staat op dit moment gelijk tegen nummer 5. als die gelijkspelen = BU kampioen.
Euhm tsja, niks is zeker, 8 punten voor met 5 wedstrijden te gaan betekend niet dat je kampioen bent he maat :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik ga definitief niet kampioen worden. Na vorige week 2-0 verloren te hebben ging ik nu thuis met 0-1 onderuit. Wat rest is de strijd om plek 2, die makkelijk te halen moet zijn.

Wel 36,5 ster, terwijl ik mijn 2 beste verdedigers heb verkocht :)

[ Voor 17% gewijzigd door Pewwy op 27-03-2005 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 22:34:
Omdat er dan een grafstemming heerst? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

36* is nieuw record !
Middenveld:formidabel (oud) is ook een record(wel met mots) !

8 punten los met nog 4 wedstrijden te gaan(2 wo's dus die tellen niet mee) ga ik echt niet meer verspelen hoor. oftewel ik ben kampioen :P

@sandy ja ik wilde graag degraderen dus ik ben zeer treurig :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2005 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 22:51:
36* is nieuw record !
Middenveld:formidabel (oud) is ook een record(wel met mots) !

8 punten los met nog 4 wedstrijden te gaan(2 wo's dus die tellen niet mee) ga ik echt niet meer verspelen hoor. oftewel ik ben kampioen :P
nee, mag je niet zeggen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik kan me herinneren dat ze bij Real Madrid ook ooit zoiets dachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op zondag 27 maart 2005 @ 22:45:
[...]

Omdat er dan een grafstemming heerst? ;)
grafstemming in het kamp van de achtervolgers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LouisXV
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Hoeveel zou deze YP ongeveer kunnne opleveren? Ik denk er over om hem zelf te houden omdat een gelijkwaardige speler misschien wel meer kost, maar als ik deze kan verkopen, een nieuwe goed verdediger en nog geld overhouden doe ik dat natuurlijk liever.

Dorian Klaassens (58818918)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.

Specialiteit: Onvoorspelbaar

Total Skill Index (TSI): 1 670
Loon: 751 €/week
Eigenaar: Lutjebroek United

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo, k sta wederom 4 punten los op de achtervolging. na vorige week met 3-2 te verliezen wist ik nu in eigen huis 2-0 te winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
LouisXV schreef op zondag 27 maart 2005 @ 22:58:
Hoeveel zou deze YP ongeveer kunnne opleveren? Ik denk er over om hem zelf te houden omdat een gelijkwaardige speler misschien wel meer kost, maar als ik deze kan verkopen, een nieuwe goed verdediger en nog geld overhouden doe ik dat natuurlijk liever.

Plaats op de transferlijst:
Vraagprijs:

Transfervergelijking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik schat een 3 ton. goed/goed is veelgevraagd bij de def trainers. Als je geen verdedigen traint kan je hem beter verkopen denk ik, aangezien hij weinig zal brengen met ervaring e.d. Bovendien doen trainees het over het algemeen beter.

Die tranfervergelijking werkt slecht met verdedigers Joss, geeft meestal alleen maar de verdedigingssklills aan.

[ Voor 20% gewijzigd door Pewwy op 27-03-2005 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
zal wel aan mij liggen, maar hier werktie perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op zondag 27 maart 2005 @ 22:52:
[...]

nee, mag je niet zeggen :9
ja ok ik mag het niet jinxen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daarom :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LouisXV schreef op zondag 27 maart 2005 @ 22:58:

Die zou ik als ik jou was zeker verkopen. Dat Passen met de specialty Onvoorspelbaar erbij is erg gewild bij de def trainers, vooral bij de counteraars. Of je moet zelf op de counter willen gaan spelen, maar dat denk ik niet eigenlijk dus verkopen die hap en er een leuke, oudere speler voor terugkopen. Met een beetje geluk kun je misschien wel n uitstekende zonder bijstats kopen van de opbrengsten van deze speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Joss schreef op zondag 27 maart 2005 @ 23:06:
zal wel aan mij liggen, maar hier werktie perfect
Ik zie mijn bijstats nooit bij verdedigers als ik op de vergelijking klik :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:46
7-0 gewonnen :) En nog iets mooist, de nummer 2 heeft 2-1 van de nummer 3 verloren. Ik heb nu 6 punten voorsprong op de nummer 2 en 9 op de nummer 3.

Voor het eerst ook een slecht (heel laag) middenveld gehaald :)

Mijn avond kan niet meer stuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:56
Pewwy schreef op zondag 27 maart 2005 @ 23:30:
[...]

Ik zie mijn bijstats nooit bij verdedigers als ik op de vergelijking klik :?
Verdedigers hebben ook geen bijstats, behalve passen bij counter of vleugelspel voor backs. Maar die tellen blijkbaar niet mee.

Vanavond een spannend avondje gehad, uiteindelijk 2-2 gelijk gespeeld. En als de tegenstander dan ook nog de volgende zin in zijn persbericht zet, "Een teleurstellend resultaat tegen de wat ik nu wel kan zeggen sterkste tegenstander uit de competitie." , dan is mijn dag helemaal goed. En vooral als je bekijkt dat de meest directe tegenstanders dit spel al 1,5 mensenjaar spelen en ik pas 0,75 jaar. Dus ik doe het zeker niet slecht. 8)

Wie het laatst lacht is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Hmm ik heb een saai trainingsseizoen maar kan enorm lachen om de persberichten heb vandaag nog maar weer is het vuurtje aangestoken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Heerlijk, dat gedonder met die persberichten. Jammer dat er bij mij maar 2 man echt bezig zijn met hun supporter lidmaatschap. Heb zelf altijd wel lol met hem, vorige week netjes gefeliciteerd met zijn overwinning, was hij helemaal overdonderd dat ik zo sportief was :? Het blijft natuurlijk een virtueel spelletje wat je wil winnen, maar iemand feliciteren die net boven je staat lijkt me niet meer dan normaal...
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.