en toevallig krijgt hij nog een vermelding ook in de komende YGM, bofkont
Verwijderd
Bij mij duurde dat ook 2 a 3 wedstrijden, was eerst nog een tussensprongetje naar ervaring "goed".lameeuw schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 10:18:
Mjah... gisteravond een friendly in Italia.... en grmblll weer verlorennou jah, nou boeit dat niet zo natuurlijk..... hoewel ik wel bijna m'n sterkste team had opgesteld....
Wat me echter opviel is dat de ervaring met 3-5-2 na 2 wedstrijden (1 walk-over dus niet gespeeld) al van slecht naar uitstekend is gegaan... lijkt me een beetje erg snel eigenlijk ?
Bestaat er ook een lijst waarin het effect van het aantal assisten-trainers staat vermeld?
Heb momenteel 6 assistent-trainers maar wil misschien uitbreiden ten koste van 1 woordvoerder.
GoT Toto
Mensen de uitslag van ronde 7.
s_de_hoog 7
Tinus1911 7
Dark_cloud 5
hestaatje 5
Ronald_Koeman 5
Brainpower 5
Kilverdo 4
pruimtabak 4
Kyoko 4
Marcel_Meessen 4
cquintus 4
Gandalf-NL 4
Wubmaster 3
rocotjuh 2
Frizza 1
En week 8 staat er ook op!
Pielewiepers - FightClub
Travel FC - JuVe!
Vitoria Gammaraes - De Japie's
Amsterdam United - Sjeetje-United
The Fighting Hyena's - Bjusterbaarlik
FC Zjwame - Force One
Deportivo Say No MoRe - Duf United
FC P.A.A.R.D - FC Knaarie
Team Puteanus - Fc_Wolves
Vitussa FC - FC Tortsari
Endatharmur - Trash United
Succes peeps.
http://gottrick.bitxs.com
Mensen de uitslag van ronde 7.
s_de_hoog 7
Tinus1911 7
Dark_cloud 5
hestaatje 5
Ronald_Koeman 5
Brainpower 5
Kilverdo 4
pruimtabak 4
Kyoko 4
Marcel_Meessen 4
cquintus 4
Gandalf-NL 4
Wubmaster 3
rocotjuh 2
Frizza 1
Pos. | Naam | Score | Aantal toto's |
1 | Marcel_Meessen | 49 | 7 |
2 | hestaatje | 40 | 7 |
3 | Tinus1911 | 39 | 7 |
4 | Wubmaster | 37 | 7 |
5 | neudeboules | 36 | 6 |
En week 8 staat er ook op!
Pielewiepers - FightClub
Travel FC - JuVe!
Vitoria Gammaraes - De Japie's
Amsterdam United - Sjeetje-United
The Fighting Hyena's - Bjusterbaarlik
FC Zjwame - Force One
Deportivo Say No MoRe - Duf United
FC P.A.A.R.D - FC Knaarie
Team Puteanus - Fc_Wolves
Vitussa FC - FC Tortsari
Endatharmur - Trash United
Succes peeps.
http://gottrick.bitxs.com
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Hmm misschien snap ik het niet helemaal, maar deze speler:
17 jaar
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
voor 22k kan toch niet veel zijn? TSI is wel maar 520, dus een aantal weekjes trainig is wel nodig, maar voor een 17 jarige... lijkt me ok toch?
17 jaar
voor 22k kan toch niet veel zijn? TSI is wel maar 520, dus een aantal weekjes trainig is wel nodig, maar voor een 17 jarige... lijkt me ok toch?
Verwijderd
Het lijkt me sterk ---> lees onmogelijk ---> dat die speler voor 22k wordt verkocht, hoelang duurt het nog tot de deadline? een prijs van rond de 200K en meer, lijkt me een betere schattingCoca-Cola schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 12:28:
Hmm misschien snap ik het niet helemaal, maar deze speler:
17 jaar
Verwijderd
zonder mijn toestemming? wil jij een rechtzaak aan je broek?! nou vooruit deze ene keer dan. wat stond er dan in(welke editie beter gezegd) en nee ik ga ze niet allemaal lezenyared schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 20:58:
woah hebben we Hein niet in de YGM gehad? volgens mij wel, moet wel iets slechts geweest zijn dat ie het zo verdrongen heeft... zeiden we niet zoiets van Hein is liev?
hij zet ook heel slim geen ID nummer neer. anders trek ik hem voor zijn neus wegVerwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 12:31:
[...]
Het lijkt me sterk ---> lees onmogelijk ---> dat die speler voor 22k wordt verkocht, hoelang duurt het nog tot de deadline? een prijs van rond de 200K en meer, lijkt me een betere schatting
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2005 12:55 ]
Ah jij heb de algemene voorwaarden niet gelezen toen je lid werd van deze federatieVerwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 12:53:
zonder mijn toestemming? wil jij een rechtzaak aan je broek?! nou vooruit deze ene keer dan. wat stond er dan in(welke editie beter gezegd) en nee ik ga ze niet allemaal lezen
Daar staat gewoon in dat wij ongestoord alles van jou en je team mogen publiceren.
Even kijken volgens mij kom jij in 1,2,3,4,5,6 en 7 voor
Gewoon effe door bladeren joh die blaadjes is niet veel werk
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Hangt ook af van de ervaring van je spelers. Als de ervaring van je spelers en je woordvoerder goed zijn, dan treed er minder snel verwarring op, misschien heeft dit ook wel effect op de routine in zo'n formatie.Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 12:03:
[...]
Bij mij duurde dat ook 2 a 3 wedstrijden, was eerst nog een tussensprongetje naar ervaring "goed".
Bestaat er ook een lijst waarin het effect van het aantal assisten-trainers staat vermeld?
Heb momenteel 6 assistent-trainers maar wil misschien uitbreiden ten koste van 1 woordvoerder.
Elke keer dat je een andere formatie speelt dan de laatst gespeelde zakt de één terug naar goed.
Bijvoorbeeld 4-5-1 op zondag en 3-5-2 op woensdag, dan staat 4-5-1 op zondagavond tot en met de wedstrijd erna op uitstekend. Op woensdag zakt de ervaring terug naar goed en staat 3-5-2 op uitstekend.
In de wedstrijd zul je echter geen verschil merken tussen uitstekend en goed.
Nou, das mooi dan want ik heb 'm gewoon hoor, voor 22001 €
Fredrik Fjällhult (58276573)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 520
Loon: 651 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Klik60
echt heel goed is 'ie nou ook weer niet, maar ik denk dat 'ie na 2-3 weken weleens naar goed zou kunnen gaan en dan staat het al een stuk leuker
echt heel goed is 'ie nou ook weer niet, maar ik denk dat 'ie na 2-3 weken weleens naar goed zou kunnen gaan en dan staat het al een stuk leuker
Verwijderd
apart dat ik in alle edities voorkom terwijl ik er op dat moment niet eens was(althans hier niet) beetje weinig stof ofzo? zijn de andere leden zo saai? hoe komt dat?
Ik heb vanmiddag een wedstrijd (doh
) maar die is wel voor een cup. Nu wil ik die wedstrijd wel ff graag winnen
De verschillende stats zijn wel zo'n beetje hetzelfde, middenveld is ook wel ongeveer hetzelfde als ik naar onze laatste wedstrijden kijk.
De laatste vriendschappelijke wedstrijd tegen hetzelfde team verloor ik op het randje met 2-1, nu wil ik hem dus wel ff verslaan
Wat kan ik het beste gaan spelen? Ik weet niet precies wat counter en pressie enzo doen. Iemand ideeen
De laatste vriendschappelijke wedstrijd tegen hetzelfde team verloor ik op het randje met 2-1, nu wil ik hem dus wel ff verslaan
Wat kan ik het beste gaan spelen? Ik weet niet precies wat counter en pressie enzo doen. Iemand ideeen
[ Voor 3% gewijzigd door diabyte op 23-03-2005 15:09 ]
Verwijderd
HET IS EEN ZWEED! ga je schamen!!Coca-Cola schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 14:36:
Nou, das mooi dan want ik heb 'm gewoon hoor, voor 22001 €

En nog een klote zweed ook, want hij haalde meteen mijn TS omlaag! Dat wordt straftraining voor 'mVerwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 15:08:
HET IS EEN ZWEED! ga je schamen!!hehe neej wel lekker spelertje hoor. Altijd leuke prijs
Verwijderd
Dan nog een leuke prijs, waar ga je em op trainen verdedigen of positiespel?Coca-Cola schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 15:10:
[...]
En nog een klote zweed ook, want hij haalde meteen mijn TS omlaag! Dat wordt straftraining voor 'm
Verwijderd
poe.. ik heb verkeerde trainees zo te zien. ik verkoop mijne weer als ze uitstekend zijn en haal dan ff echte goeie. dit is een beetje brak. zeker in de 6e zometeen(waarschijnlijk) heb betere nodig en ze zijn ook al te oud.
HT ligt eruit?
Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80004005'
[DBNETLIB][ConnectionOpen (Connect()).]SQL Server does not exist or access denied.
D:\HATTRICK\WEBB\COMMON\../common/includes/Database2.asp, line 190
HT ligt eruit?
Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80004005'
[DBNETLIB][ConnectionOpen (Connect()).]SQL Server does not exist or access denied.
D:\HATTRICK\WEBB\COMMON\../common/includes/Database2.asp, line 190
Dat heb ik ook, maar dan heb ik bijvoorbeeld www20.hattrick.org, dat verander ik dan naar www19.hattrick.org en dan werkt het wel
Verwijderd
Wat heb je dan bv? Alleen omdat daarnet coca cola er een voor 22k gekocht had, of wat bedoel je?Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 16:12:
poe.. ik heb verkeerde trainees zo te zien. ik verkoop mijne weer als ze uitstekend zijn en haal dan ff echte goeie. dit is een beetje brak. zeker in de 6e zometeen(waarschijnlijk) heb betere nodig en ze zijn ook al te oud.
Verwijderd
als trainees? 2x20jaar formidabel+5/+6 1x19 formidabel+2 1x18 uitstekend+5 2x18 goed+6 die 2 laatste vind ik eigenlijk te slecht.
alleen bijna niemand heeft bijstats(zwak passen of verdedigen alleen) en dat levert veel op. aan de andere kant. ik speel pas 2,5 seizoen dus ik moet de lat ook niet al te hoog leggen
volgens generatie trainees gaat wel veel beter zijn. bijstats minimaal redelijk/goed
je haalt slecht middenveld met 2 wingers naar het midden! mijn god... ga daar eens wat aan doen. middenveld is cruciaal. dus ik zou een aanvaller verdedigend of een centrale def aanvallend. je moet echt hoger halen dan slecht. maar het is denk ik een klein beetje kansloos. aangezien hij zijn wingers niet naar het midden had. stel dat ie dat doet win je denk ik niet. hij is gewoon net een tikkie beter, maar met ht moet je ook geluk hebben(of afdwingen in mijn geval).
alleen bijna niemand heeft bijstats(zwak passen of verdedigen alleen) en dat levert veel op. aan de andere kant. ik speel pas 2,5 seizoen dus ik moet de lat ook niet al te hoog leggen
je haalt slecht middenveld met 2 wingers naar het midden! mijn god... ga daar eens wat aan doen. middenveld is cruciaal. dus ik zou een aanvaller verdedigend of een centrale def aanvallend. je moet echt hoger halen dan slecht. maar het is denk ik een klein beetje kansloos. aangezien hij zijn wingers niet naar het midden had. stel dat ie dat doet win je denk ik niet. hij is gewoon net een tikkie beter, maar met ht moet je ook geluk hebben(of afdwingen in mijn geval).
Als ik even weer advies mag van je H3!NVerwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 16:40:
als trainees? 2x20jaar formidabel+5/+6 1x19 formidabel+2 1x18 uitstekend+5 2x18 goed+6 die 2 laatste vind ik eigenlijk te slecht.
Ik heb nu 2 trainees van 18 jaar waarvan 1x uitstekend (vorige week) en 1x goed
Dan heb ik nog 4 trainees van 19 jaar waarvan 1x uistekend en 3x goed.
Moet ik na dit seizoen de hele 19 jarige meuk verkopen en dan een leuke speler of 4 daarvoor terug halen? Waarschijnlijk zijn de 19 jarige dan allemaal op uitstekend.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
Ja precies, ik heb begin dit seizoen ook mijn slechte trainees verkocht bij uitstekend en 5 nieuwe bijgekocht met matig/matig of redelijk voor passen of verdedigen. Goed als bijstat komt na mijn eerste 'grote' verkoop over 2seizoenen.Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 16:40:
alleen bijna niemand heeft bijstats(zwak passen of verdedigen alleen) en dat levert veel op. aan de andere kant. ik speel pas 2,5 seizoen dus ik moet de lat ook niet al te hoog leggenvolgens generatie trainees gaat wel veel beter zijn. bijstats minimaal redelijk/goed
edit:
@ Damien2004
Als de bijstats onder de matig zijn of allemaal matig zou ik alles bij uitstekend verkopen, en dan redelijk (goed is nog te duur ws) of matig/matig kopen.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2005 17:01 ]
Ik ben dan wel niet H3!N, maar zal toch ff reagerenDamien2004 schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 16:56:
[...]
Als ik even weer advies mag van je H3!N
Ik heb nu 2 trainees van 18 jaar waarvan 1x uitstekend (vorige week) en 1x goed
Dan heb ik nog 4 trainees van 19 jaar waarvan 1x uistekend en 3x goed.
Moet ik na dit seizoen de hele 19 jarige meuk verkopen en dan een leuke speler of 4 daarvoor terug halen? Waarschijnlijk zijn de 19 jarige dan allemaal op uitstekend.
In principe train ik 20-jarigen ook nog wel door, met name als ze dan in de hogere skill klassen komen (>magnificent), want daar levert het nog wel wat op. Als het echter gaat om uitstekende spelers, dan heeft dat vrij weinig zin imo. Je kunt ze beter verkopen zodra ze een stapje omhoog gaan en daarna nieuwe goede trainees kopen en misschien nog wat versterking voor je team. Ik, als verdedigingstrainer, vind een 17-jarig kereltje met redelijk verdedigen een behoorlijke trainee (al kies ik tegenwoordig voor 17-jarig goed/uitstekend, maar dat komt door het hogere budget).
edit:
Mijn bekerwedstrijd is begonnen (tegen Tikkie Terug, ID: 38236588). Ik zie dat er 70.000 mensen in het publiek zitten
Ik had nooit gedacht dat mijn stadion dit seizoen al eens uitverkocht zou worden
Nu alleen hopen dat het geen 5-0 wordt...
Mijn bekerwedstrijd is begonnen (tegen Tikkie Terug, ID: 38236588). Ik zie dat er 70.000 mensen in het publiek zitten
[ Voor 11% gewijzigd door dreamtheater42 op 23-03-2005 17:03 ]
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Verwijderd
ja ik train mijn 20 jarigen ook door. wrsch tot briljant. ik kan ze wel verkopen, maar dan ehb ik ineens een gigantisch kut middenveld. ze zijn al wel best oud 20 en 'pas' formidabel, maarja ik speel dus nog niet zo lang ook en in het begin heb je echt geen geld voor een 17 jarige goed/redeijk ofzo...
het is een process
ik zou die 19 jarigen persoonlijk lekker doortrainen. hoewel 19 en pas goed is wel erg laag. ligt ook aan je a)divisie b)hoeveel geld je hebt(voor betere) en c)als je ze verkoopt heb je dan nog wel een goed genoeg middenveld.
als je geld hebt kan je 3 18 jarige goed/matig kopen in plaats van deze. dan blijft je mid hetzelfde +/- en zijn je trainees stukken beter. maarja.. pecuña....
het is een process
ik zou die 19 jarigen persoonlijk lekker doortrainen. hoewel 19 en pas goed is wel erg laag. ligt ook aan je a)divisie b)hoeveel geld je hebt(voor betere) en c)als je ze verkoopt heb je dan nog wel een goed genoeg middenveld.
als je geld hebt kan je 3 18 jarige goed/matig kopen in plaats van deze. dan blijft je mid hetzelfde +/- en zijn je trainees stukken beter. maarja.. pecuña....
Ik train verdedigen, en ik zocht eigenlijk naar 18 jaar en matig positiespel evt erbij en dan min 500 TSI Zodat als ik 'm als centrale verdediger aanvallend zet ik er ook nog iets aan heb (mijn verdediging is toch veruit de beste van mijn divisie met 5 goed verdedigers, dus een beetje minder is niet zo erg) Maar normaal betaal ik dus al iets van 15k-20k voor een hoog redelijk verdediger van 18, dus ik ben aangenaam verast door dezeVerwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 15:54:
Dan nog een leuke prijs, waar ga je em op trainen verdedigen of positiespel?
Verwijderd
Nu ik zo eens naar de transferlijst heb gekeken valt het me wel op dat een 17 jarige speler met redelijk verdedigen (en verder geen bijstat) nogal goedkoop zijn +- 10 K, zijn die in de toekomst dan ook niet zoveel waard als je ze b.v. tot uitstekend doortraint?
Zie net dat een trainee van mij het haasje is
, dat wordt nog een dokter erbij.
Zie net dat een trainee van mij het haasje is

Altijd rond de helft van het seizoen storten de prijzen voor met name 17-jarige redelijke spelers in. Dat is vrij normaal. Ik zou dus zeggen: profiteer ervanCoca-Cola schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 17:22:
[...]
Ik train verdedigen, en ik zocht eigenlijk naar 18 jaar en matig positiespel evt erbij en dan min 500 TSI Zodat als ik 'm als centrale verdediger aanvallend zet ik er ook nog iets aan heb (mijn verdediging is toch veruit de beste van mijn divisie met 5 goed verdedigers, dus een beetje minder is niet zo erg) Maar normaal betaal ik dus al iets van 15k-20k voor een hoog redelijk verdediger van 18, dus ik ben aangenaam verast door dezeZeker aangezien ik er als eerste op bod 10 sec voor de deadline! en er toen 30 sec voor mijn deadline iemand overheen ging en ik bang was dat het een bidwar zou worden. Blijkbaar hadden er meer last met inloggen
@Speedy: als je nu een redelijke 17-jarige verdediger koopt, dan is die eind volgend seizoen uitmuntend (als je een goede coach hebt en geen blessures tegenkomt). Het maakt geen barst uit wat je er oorspronkelijk voor hebt betaald, uitmuntend = uitmuntend! En die zijn nu pakweg 1.2 miljoen waard (ik heb het nog steeds over verdedigers)
[ Voor 16% gewijzigd door dreamtheater42 op 23-03-2005 17:34 ]
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Pas op wat je zegt he HE!N, voor je het weet..... YGM Special over je! 
Damn, begon ik pas om half zes met spelen, mis ik nu dus het grootste deel
Damn, begon ik pas om half zes met spelen, mis ik nu dus het grootste deel
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Verwijderd
dat komt omdat je dan veel beter een 17 jarige goed speler kan kopen. ik ga uberhaupt geen trainees meer kopen met redelijk denk ik. tenzij bv de bijstat heel hoog is. redelijk pm goed/uitstekend passen of verdedigen ofzo dan kan het wel. ik zit te twijfelen of ik nou mijn team moet upgraden(spitsen deffers enz) of dat ik voor dat geld echt hele brute trainees moet gaan kopen(die op lange termijn veel meer opleveren en je ratings boosten, maar op korte termijn heb je een even goed of slechter team)
ligt ook aan de div. waar ik in kom.
hoe kom jij aan uitmuntend? of mis ik ff iets?
7+14=21 weken(en tussenseizoen 2 wekenals je gewoon doortraint)=23 weken. verdedigers trainen duurt 8 weken. 24/8=3 redelijk>goed>uitstekend>formidabeldreamtheater schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 17:32:
@Speedy: als je nu een redelijke 17-jarige verdediger koopt, dan is die eind volgend seizoen uitmuntend
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2005 17:40 ]
Nee, je mist niks... Ik had even een stapje overgeslagen. Hoe dan ook, ik zou een 17-jarige redelijke speler altijd doortrainen t/m zijn 19e. En op het einde van zijn 19e jaar is hij bijna brilliant. Het gaat dan lijken op flink geld verdienen...Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 17:37:
dat komt omdat je dan veel beter een 17 jarige goed speler kan kopen. ik ga uberhaupt geen trainees meer kopen met redelijk denk ik. tenzij bv de bijstat heel hoog is. redelijk pm goed/uitstekend passen of verdedigen ofzo dan kan het wel. ik zit te twijfelen of ik nou mijn team moet upgraden(spitsen deffers enz) of dat ik voor dat geld echt hele brute trainees moet gaan kopen(die op lange termijn veel meer opleveren en je ratings boosten, maar op korte termijn heb je een even goed of slechter team)
[...]
7+14=21 weken(en tussenseizoen 2 wekenals je gewoon doortraint)=23 weken. verdedigers trainen duurt 8 weken. 24/8=3 redelijk>goed>uitstekend>formidabel
Verwijderd
heerlijke trianees heb ik altijd... spelbederf, gestrekbeen, hard inkomen, kopstoten...
mooie jeugdopleiding.. heerlijk
[edit]
shirt van zijn tegenstander had gehangen, kreeg United-speler Oscar Narváez een gele kaart.
hehe... mooi spul. 0-4 achter al maarja dat is ook niet anders dan verwacht...
mooie jeugdopleiding.. heerlijk
[edit]
shirt van zijn tegenstander had gehangen, kreeg United-speler Oscar Narváez een gele kaart.
hehe... mooi spul. 0-4 achter al maarja dat is ook niet anders dan verwacht...
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2005 18:05 ]
Verwijderd
Lol, hein is beerz united.. 
Je hebt inderdaad in nog geen 40 mins al aardig wat kaartjes te pakken
LAAT JE M'N SPELERS SVP WEL HEEL!!
Edit:
Nadat hij al verschillende malen aan het shirt van zijn tegenstander had gehangen, kreeg Wubmastert-speler Pelle Balle Hansen een gele kaart.....
Ik ga in jouw niveau mee....
Edit:
Nadat hij al verschillende malen aan het shirt van zijn tegenstander had gehangen, kreeg Wubmastert-speler Pelle Balle Hansen een gele kaart.....
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2005 18:12 ]
Tsja, één van mijn spelers trapt net ook een tegenstander uit de wedstrijd
Gebeurt echt het hele seizoen niets, de GoT cup begint en hij gaat lopen hakken
Nadat ik had gedreigd een paar spelers van het veld te trappen bij Elimination (uit de V) om hem een beetje te ontmoedigen zijn goede trainees op te stellen, trapt hij precies mijn beste trainee van het veld! Heel netjes!
Verwijderd
Nou, dan zou die alsnog wel wat opleverendreamtheater schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 17:45:
[...]
Nee, je mist niks... Ik had even een stapje overgeslagen. Hoe dan ook, ik zou een 17-jarige redelijke speler altijd doortrainen t/m zijn 19e. En op het einde van zijn 19e jaar is hij bijna brilliant. Het gaat dan lijken op flink geld verdienen...

Daarom heb ik bij het eerste geld dat ik binnen kreeg twee trainees (wel 18, maar dat moet ff) een een goed trainer gekocht en niet gekozen om betere middenvelders te kopen en kampioen te worden. Volgend seizoen als het meezit 17 jarige trainees aanschaffen 
Crap, 0-2 achter, en dat in de enige wedstrijd van de GoT Cup die ik hoopte te winnen
Crap, 0-2 achter, en dat in de enige wedstrijd van de GoT Cup die ik hoopte te winnen
[ Voor 15% gewijzigd door Pewwy op 23-03-2005 18:53 ]
Verwijderd
@ speedy
denk er dan wel om dat je totaal keeper- en assistent trainers niet meer is dan 10 stuks.
Dus bv. 1x keeper, 9x assistent. Doe je dit niet dan krijg je op vrijdagochtend wanneer je kwijlend achter je computer zit op je trainingsupdate te bekijken, een heerlijk bericht van van je secretaresse. Leuk denk je! Wat zou het zijn!?
Ze meld dat je een traingsweek kwijt bent omdat je technische staf met elkaar op de vuist is gegaan
kortom: totaal niet meer dan 10stuk
denk er dan wel om dat je totaal keeper- en assistent trainers niet meer is dan 10 stuks.
Dus bv. 1x keeper, 9x assistent. Doe je dit niet dan krijg je op vrijdagochtend wanneer je kwijlend achter je computer zit op je trainingsupdate te bekijken, een heerlijk bericht van van je secretaresse. Leuk denk je! Wat zou het zijn!?

Hoe kan het komen dat sommige mensen er 10+1 hebben en geen trainingen verliezen?
Hmm, mijn tegenstander nam de cup iets serieuzer dan ik denk ik
0-4 verloren, en uitgaande van zijn gemiddelde opstelling tijdens friendlies dacht ik te kunnen winnen
Hmm, mijn tegenstander nam de cup iets serieuzer dan ik denk ik

[ Voor 59% gewijzigd door Pewwy op 23-03-2005 19:18 ]
Verwijderd
wie krijgt er hier nou rood?Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 18:09:
Lol, hein is beerz united..
Edit:
maareuh kansloze pot, kansloze poule, kansloze cup. volgend seizoen eens ff een noobcupje doen waar ik ff ez kampioen wordt
Hye!
Alles goed hier? Ben al lange tijd niet meer hier geweest. druk druk druk dat prive leven
Zal proberen weer eens wat meer te gaan lezen hier!
update van mijn team:
Komende week friendly tegen Stiphout Vooruit. Erg leuk
.. en nieuwe midfielder met 5,5 ster erbij gekocht. Erg dure uitgave voor mijn VI team
Alles goed hier? Ben al lange tijd niet meer hier geweest. druk druk druk dat prive leven
Zal proberen weer eens wat meer te gaan lezen hier!
update van mijn team:
Komende week friendly tegen Stiphout Vooruit. Erg leuk
.. en nieuwe midfielder met 5,5 ster erbij gekocht. Erg dure uitgave voor mijn VI team
Hmm ik had een kleine hoop om ff te stunten tegen FC Schiedam (7e div), door met vleugelaars naar t midden een hogere middenveld rating te halen. Dat was dan wel gelukt, overigens mn beste middenveld rating ooit, maar helaas wel 3-2 verloren. Gefeliciteerd Damien, nu maar hopen dat ik uberhaupt nog 1 wedstrijdje ga winnen in deze cup
Ik had een middenvelder per ongeluk opgesteld als verdediger. Jammer van de training, maar iig geen blessures
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
pffff.
Dik ingemaakt 6-1 verloren. Moet niet gekker worden. Al dat harde werken en dan wordt je beloond met een 6-1 verlies
Ben ik ff blij dat ik de uitslagen doe
En wat een uitzonderlijk hoge uitslagen moet ik zeggen..... Is de hattrick wereld zo oneerlijk verdeeld in GoTland
Dik ingemaakt 6-1 verloren. Moet niet gekker worden. Al dat harde werken en dan wordt je beloond met een 6-1 verlies
Ben ik ff blij dat ik de uitslagen doe
En wat een uitzonderlijk hoge uitslagen moet ik zeggen..... Is de hattrick wereld zo oneerlijk verdeeld in GoTland
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2005 20:30 ]
Sssst... Ik vind overigens dat teams die niet gespeeld hebben een zwaardere nederlaag dan 3-0 verdienen. En dat is echt niet alleen omdat ik 0-4 heb verloren

5-0 verloren voor 'onze' cup. Ik heb zo langzamerhand wel een record te pakken van meeste grote nederlagen in de GoT-cup 
En ik ben het helemaal met Pewwy eens.
[ Voor 24% gewijzigd door Ottooo op 23-03-2005 20:59 ]
Mjah,.... ik ben blij dat ik niet mee doe in de GoT cup ofzow, ik verlies alles gegarandeerdOttooo schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 20:58:
5-0 verloren voor 'onze' cup. Ik heb zo langzamerhand wel een record te pakken van meeste grote nederlagen in de GoT-cup

Nou heb ik overigens de afgelopen dagen / 2 weken heel veel gelezen, maar wat ik nog steeds niet snap is die TSI.... ik heb spelers met een (voor mijn team) hoge TSI die er geen kl*ten van maken en spelers met een lage TSI die het weer relatief gezien heel goed doen (mjah, 2,5* is echt wel toppie in mijn team
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Verwijderd
Met het verder invoeren van uitslagen wacht ik nog even omdat er een klein bugje in de programatuur zit. De uitslagen worden niet doorgevoerd naar de poulestand. Maar weet zkr dat onze Brain dit wel kan fixen. Zodra het goed werkt zal ik alle standen zo snel mogelijk verwerken
Mijn welgemeende excuses voor dit ongemak
Verwijderd
Even een polletje om dit democratisch op te lossen he Pewwy en OttoooPewwy schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 20:35:
Sssst... Ik vind overigens dat teams die niet gespeeld hebben een zwaardere nederlaag dan 3-0 verdienen. En dat is echt niet alleen omdat ik 0-4 heb verloren![]()
Poll: Wat moet de uitslag zijn van teams die niet gespeeld hebben?
• 3 - 0
• 4 - 0
• 5 - 0
• 6 - 0
• Diskwalificeren
• 3 rondjes(bier) bij de volgende meeting
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2005 22:28 ]
Verwijderd
Welke flapdrol heeft de federatienaam veranderd.
En welke flapdrol heeft publieke informatie verwijderd?
IddVerwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 22:36:

Ik was er nog niet klaar meeVerwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 22:17:
Met het verder invoeren van uitslagen wacht ik nog even omdat er een klein bugje in de programatuur zit. De uitslagen worden niet doorgevoerd naar de poulestand. Maar weet zkr dat onze Brain dit wel kan fixen. Zodra het goed werkt zal ik alle standen zo snel mogelijk verwerken
Maar het werkt nu!
--------ATTENTIE--------
Wegens een klein foutje van mijn kant heb ik de database van 20:00 overschreven met die van 22:30.
Wanneer je dus iets gepost hebt, veranderd, de toto toegevoegd etc etc. Doe dit dan even opnieuw, want deze verandering zijn er nu weer uit!!
Excuses
--------ATTENTIE--------
[ Voor 3% gewijzigd door NiMu83 op 23-03-2005 22:51 ]
Verwijderd
doe je toch echt iets verkeerd. zeker in de lagere divisies hoef je in principe nooit te verliezen. pas 1 competitie nederlaag gehad en 2 gelijkspellen... en die waren alle 3 niet echt terecht(had moeten winnen) het is echt heel makkelijk om goedkope 3* spelers te kopen. gewoon met wat ervaring erbij en beetje goed op de stats en tsi letten en geen (onnodige) bijstats. (vb een redelijk verdedigen, matig wing met zwak ervareing van jaartje of 28 zou echt niet meer moeten kosten dan 10-20k ofzo)lameeuw schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 22:12:
[...]
Mjah,.... ik ben blij dat ik niet mee doe in de GoT cup ofzow, ik verlies alles gegarandeerden 5-0 verliezen... das toch heel normaal ??? ik doe bijna niet anders
Nou heb ik overigens de afgelopen dagen / 2 weken heel veel gelezen, maar wat ik nog steeds niet snap is die TSI.... ik heb spelers met een (voor mijn team) hoge TSI die er geen kl*ten van maken en spelers met een lage TSI die het weer relatief gezien heel goed doen (mjah, 2,5* is echt wel toppie in mijn team). TSI zegt dus eigenlijk (bijna) niks ?? of vergis ik me hierin ??
nou en zo je team opbouwen. uiteraard niet op je trainingslinie.
bovendien is het een friendly cup dus winnen of verliezen interesseert echt niemand geen reet.
@poll ik vind gewoon een WO stand 5-0 normaal. maar het boeit ook weer niet echt imo
Verwijderd
lekker is datVerwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 22:36:
Hoeveel mensen hebben hier de bevoegdheid toe? niet zo heel veel volgens mij
Verwijderd
Yep, dat weet ik, tis alleen de vraag of die 3 extra assistente wat helpen.Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 18:57:
@ speedy
Dus bv. 1x keeper, 9x assistent. Doe je dit niet dan krijg je op vrijdagochtend wanneer je kwijlend achter je computer zit op je trainingsupdate te bekijken, een heerlijk bericht van van je secretaresse. Leuk denk je! Wat zou het zijn!?![]()
![]()
![]()
![]()
Ze meld dat je een traingsweek kwijt bent omdat je technische staf met elkaar op de vuist is gegaan
![]()
Dit voelt toch wel erg als natrapperijPewwy schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 18:36:
Daarom heb ik bij het eerste geld dat ik binnen kreeg twee trainees (wel 18, maar dat moet ff) een een goed trainer gekocht en niet gekozen om betere middenvelders te kopen en kampioen te worden. Volgend seizoen als het meezit 17 jarige trainees aanschaffen
Ja idddizzie schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 20:02:
Hmm ik had een kleine hoop om ff te stunten tegen FC Schiedam (7e div), door met vleugelaars naar t midden een hogere middenveld rating te halen. Dat was dan wel gelukt, overigens mn beste middenveld rating ooit, maar helaas wel 3-2 verloren. Gefeliciteerd Damien, nu maar hopen dat ik uberhaupt nog 1 wedstrijdje ga winnen in deze cup
Kwam wel 3-1 voor maar toen het 3-2 werd kneep ik hem toch even
Check, 1 - 4 verloren voor de GoT cup, maar wel van een V-er dus dat valt me nog niet tegen! Zowaar 3 kansen gehad, waarvan 2 uit de counter dus dat liep eigenlijk wel lekker. Beetje jammer dat er een trainee uit is voor 2 weken
. Naja volgende week tegen SDSD '04 uit de VII, hopen dat ik daar wat meer kan uitrichten, maar dat lijkt me sterk
TSI hoeft niet veel te zeggen idd. Het staat voor Total Skill Index en dat zegt dan ook meteen alles. Een speler die alle skills solid heeft zal een hoog TSI hebben (denk in de orde van grootte van 5000-10000), maar zal nooit meer dan 4 sterren kunnen halen (normaalgesproken). Een speler met brilliant verdedigen in redelijke vorm met nauwelijks bijstats zal ook een TSI van rond de 5000 hebben, maar die kan 5 sterren in goede vorm halen! Dus, TSI wil zeker niet alles zeggen maar het is een indicatie van de totale speler capaciteiten.lameeuw schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 22:12:
[...]
Mjah,.... ik ben blij dat ik niet mee doe in de GoT cup ofzow, ik verlies alles gegarandeerden 5-0 verliezen... das toch heel normaal ??? ik doe bijna niet anders
Nou heb ik overigens de afgelopen dagen / 2 weken heel veel gelezen, maar wat ik nog steeds niet snap is die TSI.... ik heb spelers met een (voor mijn team) hoge TSI die er geen kl*ten van maken en spelers met een lage TSI die het weer relatief gezien heel goed doen (mjah, 2,5* is echt wel toppie in mijn team). TSI zegt dus eigenlijk (bijna) niks ?? of vergis ik me hierin ??
Overigens, en dat is een idee van mezelf waar niet iedereen het mee eens is geloof ik, denk ik dat je veel beter naar het salaris van een speler kan kijken om te zien hoe goed die speler is. Het salaris geeft een betere indicatie van de hoogte van de main skill van een speler en indien handig gebruikt kun je hier best veel mee (bijvoorbeeld hoog passable/solid trainees kopen).
Het is wel leuk om even op deze mooie zomerse donderdag even een reflectie te maken op de eerste seizoens helft en de verwachtingen van de 2de seizoens helft. Kortom waar sta je nu en wat verwacht je de komende wedstrijden in je competitie.
Ik zal af trappen, heb dit ook met een persbericht in HT gedaan
Vorig jaar met de laatste 2 wedstrijden toch promotie naar de VII weten te bereiken. Een hoogte punt van FC Schiedam. De doelstelling was al gauw handhaven want ik was van meening dat de concurentie zwaar zou zijn en mijn spelers nog niet voldoende door getraind waren om dus voor de titel te gaan in de VII.
Door de 2 WO's was ik al zeker van behoud in de VII dus ik kon eigenlijk frank en vrij spelen. Dit deed ik ook en stelde dus mijn eerste wedstrijd de spelers anders op als een soort van expiriment. Direct kreeg ik een nederlaag te verwerken tegen de mede promovendus uit de VIII.
Door deze nederlaag tegen de wat zwakkere uit de competitie was ik van meening dat ik geen kans zou maken tegen de rest maar al snel won ik wedstrijden. Ook tegen de gedoodverfde favoriet wist ik gelijk te spelen. Toen als laatste ena laatste wedstrijd moest ik tegen de degradant uit de VI. Met een slimme tactiek wist ik deze min of meer te vernederen in eigen huis met een 0-4.
FC Schiedam staat in eens op de 1ste plek. Wat niemand had durven dromen gebeurd toch en FC Schiedam onpopt zich als het AZ van de VII.
Met deze week nog een WO en de week daarop de nummer 3 en degradant uit de VI valt de beslissing voor de toekomst van FC Schiedam binnen 2 weken. Met oog op de 2de competitie helft kan dan ook worden gezegd dat FC Schiedam waarschijnlijk de huidige 1ste plek niet zal kunnen behouden. In de competitie is een echte top 3 ontstaan maar ook de nummer 4 heeft nog enige kans. Mocht FC Schiedam dus in staat zijn te promoveren dan is het echt veel te vroeg en zal er volgend jaar flink geinvesteerd moeten worden.
Zo dit was mijn riedeltje
Wie gaat er nu
Ik zal af trappen, heb dit ook met een persbericht in HT gedaan
Vorig jaar met de laatste 2 wedstrijden toch promotie naar de VII weten te bereiken. Een hoogte punt van FC Schiedam. De doelstelling was al gauw handhaven want ik was van meening dat de concurentie zwaar zou zijn en mijn spelers nog niet voldoende door getraind waren om dus voor de titel te gaan in de VII.
Door de 2 WO's was ik al zeker van behoud in de VII dus ik kon eigenlijk frank en vrij spelen. Dit deed ik ook en stelde dus mijn eerste wedstrijd de spelers anders op als een soort van expiriment. Direct kreeg ik een nederlaag te verwerken tegen de mede promovendus uit de VIII.
Door deze nederlaag tegen de wat zwakkere uit de competitie was ik van meening dat ik geen kans zou maken tegen de rest maar al snel won ik wedstrijden. Ook tegen de gedoodverfde favoriet wist ik gelijk te spelen. Toen als laatste ena laatste wedstrijd moest ik tegen de degradant uit de VI. Met een slimme tactiek wist ik deze min of meer te vernederen in eigen huis met een 0-4.
FC Schiedam staat in eens op de 1ste plek. Wat niemand had durven dromen gebeurd toch en FC Schiedam onpopt zich als het AZ van de VII.
Met deze week nog een WO en de week daarop de nummer 3 en degradant uit de VI valt de beslissing voor de toekomst van FC Schiedam binnen 2 weken. Met oog op de 2de competitie helft kan dan ook worden gezegd dat FC Schiedam waarschijnlijk de huidige 1ste plek niet zal kunnen behouden. In de competitie is een echte top 3 ontstaan maar ook de nummer 4 heeft nog enige kans. Mocht FC Schiedam dus in staat zijn te promoveren dan is het echt veel te vroeg en zal er volgend jaar flink geinvesteerd moeten worden.
Zo dit was mijn riedeltje
Ik zal wel even volgen;
Zjwame heeft een zeer goede eerste seizoenshelft gehad. Maar van te voren werd mijn team ook ingeschat als een van de favorieten voor de titel, al is dat al een seizoen of 3/4 het geval. Het is nu echter voor het eerst dat Zjwame aan de hooggespannen verwachtingen heeft voldaan, althans in de 1e seizoenshelft. Er is maar 1 keer gelijkgespeeld (tegen mede GoT-er Gambino's) en de rest van de wedstrijden zijn gewonnen, waarvan de meeste vrij gemakkelijk. Er zijn nog 2 duidelijke concurrenten over en ook dat was van tevoren wel min of meer voorzien. Die hebben 3 punten minder, maar hebben beide een team waar zeer lastig van te winnen is. Ik verwacht dan ook dat de 2e competitiehelft nog een zeer zware kluif zal worden, vooral ook doordat Zjwame nog bij deze 2 team op bezoek zal moeten. Als daar goed doorheen wordt gekomen en als de vorm en blessuregolf van het moment weer een beetje de goede kant op gaan, dan zie ik Zjwame kampioen worden en hoop ik dat IV er eindelijk aankomt!
Verder is het bekeravontuur een enorme opsteker geweest deze eerste seizoenshelft, zowel sportief als financieel. Voor de gein schreeuwde ik in het begin van het seizoen dat bekerronde 8 wel ff gehaald zou worden en nu lukt dat ook nog! Dat Zjwame er daar uitvloog tegen voormalig II-er Tikkie Terug is bepaald geen schande (het werd maar 0-2
). Financieel gezien is het wel lekker omdat de laatste 2 wedstrijden thuiswedstrijden waren met respectievelijk 62.000 en 70.000 toeschouwers. Dat is toch een lekkere opsteker van ongeveer 650.000
Zjwame heeft een zeer goede eerste seizoenshelft gehad. Maar van te voren werd mijn team ook ingeschat als een van de favorieten voor de titel, al is dat al een seizoen of 3/4 het geval. Het is nu echter voor het eerst dat Zjwame aan de hooggespannen verwachtingen heeft voldaan, althans in de 1e seizoenshelft. Er is maar 1 keer gelijkgespeeld (tegen mede GoT-er Gambino's) en de rest van de wedstrijden zijn gewonnen, waarvan de meeste vrij gemakkelijk. Er zijn nog 2 duidelijke concurrenten over en ook dat was van tevoren wel min of meer voorzien. Die hebben 3 punten minder, maar hebben beide een team waar zeer lastig van te winnen is. Ik verwacht dan ook dat de 2e competitiehelft nog een zeer zware kluif zal worden, vooral ook doordat Zjwame nog bij deze 2 team op bezoek zal moeten. Als daar goed doorheen wordt gekomen en als de vorm en blessuregolf van het moment weer een beetje de goede kant op gaan, dan zie ik Zjwame kampioen worden en hoop ik dat IV er eindelijk aankomt!
Verder is het bekeravontuur een enorme opsteker geweest deze eerste seizoenshelft, zowel sportief als financieel. Voor de gein schreeuwde ik in het begin van het seizoen dat bekerronde 8 wel ff gehaald zou worden en nu lukt dat ook nog! Dat Zjwame er daar uitvloog tegen voormalig II-er Tikkie Terug is bepaald geen schande (het werd maar 0-2
Verwijderd
Met Timberteam is het de 1e competitiehelft minder voortvarend verlopen, ambitieus wilden we aan het seizoen beginnen maar een flinke vormcrisis gooide roet in het eten, met een beetje geluk werd in de eerste wedstrijd nog wel een belangrijk puntje uit het vuur gesleept, maar 2 weken later incasseerden we een dikke 4-0 nederlaag tegen de andere concurrent.
Vlak daarna herstelde het team en steeg de vorm, het team behaalde mooie ratings en sterren en ondanks het puntverlies behoorde het kampioenschap in V nog steeds goed tot de mogelijkheden.
Tot 2 weken geleden, waar Timberteam normaal met 3 punten naar huis zou gaan, werd het hier flink te grazen genomen door de match-engine en verloor het 2 hele dure punten. Daarmee leek het kampioensschap voorbij en moeten we ons focussen op volgend seizoen. Toch jammer, we hadden meer verdient...
Vlak daarna herstelde het team en steeg de vorm, het team behaalde mooie ratings en sterren en ondanks het puntverlies behoorde het kampioenschap in V nog steeds goed tot de mogelijkheden.
Tot 2 weken geleden, waar Timberteam normaal met 3 punten naar huis zou gaan, werd het hier flink te grazen genomen door de match-engine en verloor het 2 hele dure punten. Daarmee leek het kampioensschap voorbij en moeten we ons focussen op volgend seizoen. Toch jammer, we hadden meer verdient...
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2005 11:13 ]
Verwijderd
Nadat we gedegradeerd waren uit de VI heeft voormalig SV Diepenveen zijn naam veranderd in El Tawheed SV en het toegelicht dmv onderstaan persbericht:
23-01-2005 Al hamdoe lillah
Nadat we gedegradeerd waren uit de VI.379, kwam het team in een neerwaartse spiraal terecht. We wisten niet meer waar we het zoeken moesten. We konden niet meer slapen, eten, denken, niets. Totaal kapot.
Dit veranderde toen de ploeg tijdens een uitstapje naar A'dam door iemand uit de El Tawheed moskee werd aangesproken. We werden gevraagd binnen te komen en raakte aan de praat met imaam Ahmad bin Hambal.
...
Bismillah Inna lillahi wa inna Ilaha radjioen Saddaq Allahoe adziem Sjafakalla
Ik denk, beginnen gewoon ff helemaal opnieuw
Vooraf was ik favoriet met ZP-Stolwijk, maar doordat ik (nu ik toch in de VII zat) er een flinke vernieuwing overheen gooide (zowel qua trainees - nu mét bijstats - als gewone spelers) kelderde mijn middenveld behoorlijk. Met vier WO's in de competitie is het dan ook erg saai, en heeft puntenverlies meteen al grote gevolgen. Ik heb 6x gewonnen, en 1x verloren (Maple Wings) en zodoende is het behoorlijk spannend. Binnen twee weken is er net als bij damien2004 al duidelijkheid over het verdere verloop.
Ik zie iig uit naar volgend seizoen, eerst in tussenweken ff conditie trainen (voor wingers en pm trainees) en dan heb ik ook de eerste briljant en wonderbaarlijk middenvelders
23-01-2005 Al hamdoe lillah
Nadat we gedegradeerd waren uit de VI.379, kwam het team in een neerwaartse spiraal terecht. We wisten niet meer waar we het zoeken moesten. We konden niet meer slapen, eten, denken, niets. Totaal kapot.
Dit veranderde toen de ploeg tijdens een uitstapje naar A'dam door iemand uit de El Tawheed moskee werd aangesproken. We werden gevraagd binnen te komen en raakte aan de praat met imaam Ahmad bin Hambal.
...
Bismillah Inna lillahi wa inna Ilaha radjioen Saddaq Allahoe adziem Sjafakalla
Ik denk, beginnen gewoon ff helemaal opnieuw
Ik zie iig uit naar volgend seizoen, eerst in tussenweken ff conditie trainen (voor wingers en pm trainees) en dan heb ik ook de eerste briljant en wonderbaarlijk middenvelders
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2005 16:54 ]
Mjah, een speler van 28 met redelijke stats voor 20k te pakken krijgen gaat dus niet lukkenVerwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 22:57:
[...]
doe je toch echt iets verkeerd. zeker in de lagere divisies hoef je in principe nooit te verliezen. pas 1 competitie nederlaag gehad en 2 gelijkspellen... en die waren alle 3 niet echt terecht(had moeten winnen) het is echt heel makkelijk om goedkope 3* spelers te kopen. gewoon met wat ervaring erbij en beetje goed op de stats en tsi letten en geen (onnodige) bijstats. (vb een redelijk verdedigen, matig wing met zwak ervareing van jaartje of 28 zou echt niet meer moeten kosten dan 10-20k ofzo)
nou en zo je team opbouwen. uiteraard niet op je trainingslinie.
Verwijderd
Net even gekeken voor de grap naar duurste transfers internationaal, hoe kan een speler met tsi 2810 , 20 jaar oud, nou 17 671 269 euro waard zijn
.

Zal ik dan ook maar ? 
Eind vorig seizoen had ik me nog maar net gered in de VI.40, met 1 puntje voor op de nummer 7.
Mijn doelstelling was dan ook om dit jaar mezelf eerder dan de laatste speelronde veilig te spelen.
Aan het begin van het seizoen kreeg ik echter te maken met een vormdip waar ik nog steeds niet bovenuit ben gekomen, maar ondanks dit begon het seizoen goed. Mede door het fijne begin in de beker was de TS van de Vliegjes een pluspunt in de resultaten en wist ik als enige op de openingsspeelronde een uitwedstrijd te winnen. Sterker nog, na drie speelronden (en twee thuiswedstrijden op rij) was dat nog steeds zo. Bij elke ploeg die een thuiswedstrijd speelde, won die wedstrijd ook, op één gelijkspel na. Daardoor was ik voor het eerst in mijn Hattrick-carriere koploper (In de VII ben ik niet verder gekomen dan een gedeelde eerste plaats (2de op doelsaldo)).
Mijn overwinningen waren vaak ook veel geluk, aangezien mijn sterrentotaal nog steeds niet op het niveau van vorig jaar zat. Op de vierde speeldag ging het dan ook mis en verloor ik mijn eerste wedstrijd. Vervolgens won ik weer eens, gevolgd door een nederlaag bij de nummer 2, die meteen de koppositie overnam. Afgelopen week speelde mijn ploeg een thuiswedstrijd tegen één van de vele underachievers van mijn divisie, waarbij hij flink meer sterren haalde, maar mijn ploeg toch een gelijkspel wist te halen. Met dit punt sta ik nu op de tweede plaats met 13 punten, één minder dan de koploper en nog maar 3 minder dan dat ik op het eind van het vorige seizoen had.
Ik vrees echter wel dat ik nog flink ga zakken de komende periode, aangezien mijn geluk nu ook op begint te raken zo lijkt het.
Financieel gaat het nog niet helemaal zoals gehoopt. Ik heb een paar keer een goede opkomst gehad, maar ook een paar keer totaal niet. Tot nu toe nog maar één nieuwe basisspeler kunnen halen en nu moet ik ook nog eens gaan sparen voor een nieuwe trainer.
Eind vorig seizoen had ik me nog maar net gered in de VI.40, met 1 puntje voor op de nummer 7.
Mijn doelstelling was dan ook om dit jaar mezelf eerder dan de laatste speelronde veilig te spelen.
Aan het begin van het seizoen kreeg ik echter te maken met een vormdip waar ik nog steeds niet bovenuit ben gekomen, maar ondanks dit begon het seizoen goed. Mede door het fijne begin in de beker was de TS van de Vliegjes een pluspunt in de resultaten en wist ik als enige op de openingsspeelronde een uitwedstrijd te winnen. Sterker nog, na drie speelronden (en twee thuiswedstrijden op rij) was dat nog steeds zo. Bij elke ploeg die een thuiswedstrijd speelde, won die wedstrijd ook, op één gelijkspel na. Daardoor was ik voor het eerst in mijn Hattrick-carriere koploper (In de VII ben ik niet verder gekomen dan een gedeelde eerste plaats (2de op doelsaldo)).
Mijn overwinningen waren vaak ook veel geluk, aangezien mijn sterrentotaal nog steeds niet op het niveau van vorig jaar zat. Op de vierde speeldag ging het dan ook mis en verloor ik mijn eerste wedstrijd. Vervolgens won ik weer eens, gevolgd door een nederlaag bij de nummer 2, die meteen de koppositie overnam. Afgelopen week speelde mijn ploeg een thuiswedstrijd tegen één van de vele underachievers van mijn divisie, waarbij hij flink meer sterren haalde, maar mijn ploeg toch een gelijkspel wist te halen. Met dit punt sta ik nu op de tweede plaats met 13 punten, één minder dan de koploper en nog maar 3 minder dan dat ik op het eind van het vorige seizoen had.
Ik vrees echter wel dat ik nog flink ga zakken de komende periode, aangezien mijn geluk nu ook op begint te raken zo lijkt het.
Financieel gaat het nog niet helemaal zoals gehoopt. Ik heb een paar keer een goede opkomst gehad, maar ook een paar keer totaal niet. Tot nu toe nog maar één nieuwe basisspeler kunnen halen en nu moet ik ook nog eens gaan sparen voor een nieuwe trainer.
Verwijderd
Deja Vu. BeerZ United promoveerde op identieke wijze als het seizoen erop. Laatste speeldag tegen de nummer 1 met 3 punten achterstand en dan kampioen op doelsaldo. De jonge David Costa werd voor een recordbedrag van 720k verkocht. Hiermee werd een nieuw goed coach aangetrokken alsmede 2 verdedigers en het stadion werd verbouwd tot 20k. Naar alle waarschijnlijkheid eind dit seizoen weer.
VIII.322 > VII.387
Na grondige analyse van de teams waren de gemoederen meteen weer gunstig gestemd over een eventueel nieuw kampioenschap. De werkelijkheid:
BeerZ United had zwaar te kampen met vormcrisis na de tussenseizoen. Er werden een paar nipte overwinningen geboekt, maar punten zijn punten in de compo. De competitiegenoten waren hier en daar wat aan het zwijnen er puntjes werden gemorst.
Tegen alle verwachtingen in wist BU het zelfs tot ronde 3 van de KNVB beker te schoppen.Tegen V'er Panini werd met 4-3 gewonnen, maar daarna was het afgelopen tegen IV'er Pijnacker 0-3.
Door al dat beker geweld kwam de net verbouwde Adkuil een paar keer goed vol te zitten. Deze middelen zijn aangewend voor een paar spelers en verder het gat in de begroting te dichten.
Op dit moment heeft BU 21 punten uit 7 wedstrijden en zit het er dik in dat er wordt gepromoveerd. Hoewel de andere teams niet stil zitten. Er wordt flink gehandeld en dat wordt allemaal nauwlettend in de gaten gehouden. Maar het middenveld van BU is gewoon te goed voor de rest.
Eigenlijk gaat het nog maar om 2 duels. Tegen RBC thuis en Tegen Vwaard6 uit. Als die gewonnen worden kan over 3 of 4 weken de vlag al uit. BU is dan een puntje of 9 los.
Dus duimen voor mij hé! potverdorie....
VIII.322 > VII.387
Na grondige analyse van de teams waren de gemoederen meteen weer gunstig gestemd over een eventueel nieuw kampioenschap. De werkelijkheid:
BeerZ United had zwaar te kampen met vormcrisis na de tussenseizoen. Er werden een paar nipte overwinningen geboekt, maar punten zijn punten in de compo. De competitiegenoten waren hier en daar wat aan het zwijnen er puntjes werden gemorst.
Tegen alle verwachtingen in wist BU het zelfs tot ronde 3 van de KNVB beker te schoppen.Tegen V'er Panini werd met 4-3 gewonnen, maar daarna was het afgelopen tegen IV'er Pijnacker 0-3.
Door al dat beker geweld kwam de net verbouwde Adkuil een paar keer goed vol te zitten. Deze middelen zijn aangewend voor een paar spelers en verder het gat in de begroting te dichten.
Op dit moment heeft BU 21 punten uit 7 wedstrijden en zit het er dik in dat er wordt gepromoveerd. Hoewel de andere teams niet stil zitten. Er wordt flink gehandeld en dat wordt allemaal nauwlettend in de gaten gehouden. Maar het middenveld van BU is gewoon te goed voor de rest.
Eigenlijk gaat het nog maar om 2 duels. Tegen RBC thuis en Tegen Vwaard6 uit. Als die gewonnen worden kan over 3 of 4 weken de vlag al uit. BU is dan een puntje of 9 los.
Dus duimen voor mij hé! potverdorie....
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2005 13:56 ]
Ik heb lang getwijfeld of het in het Engels of in Nederlands moest, maar omdat GoT een Nederlands forum is, dan toch maar in het Engels.. uhh.. Nederlands.
De East-side Kickers werden 2 seizoenen terug in hun eerste seizoen met veel geluk kampioen op de laatste speeldag in de 9e. Vorig jaar was daar dan de zwaarbevochten 2e plek in de 8e en dus waren de vooruitzichten voor dit seizoen in de 7e niet echt optimistisch. Behoud in de klasse was wel het belangrijkste. Toen de indeling bekend werd, was er echter een grote meevaller, of kunnen we beter spreken van 4? 4 WO's was dan wel veel, maar er kon rustig gebouwd worden aan het team, om zo voor het kampioenschap te gaan in het 2e seizoen in de 7e.
Toen het seizoen daadwerkelijk begon, liep alles anders. De eerste bekerronde werd met gemak overleefd. De eerste uitwedstrijd werd bij een mede-promovendus en een kampioen uit de 8e klasse met 0-1gezwijnd. Daarna was er een ingecalculeerd verlies in de beker en dus een PIC-wedstrijd. De wedstrijd erna zou voorlopig de laatste 'echte' wedstrijd worden en dus werd er geMotSt en met WTM gespeeld. Dan al?, ja dan al. Het resultaat: 6-1 winst en 2 van de 3 tegenstanders waren aan de zegekar gebonden. Wat volgde waren 3 WO's en veel tijd voor de vlaggetjesjacht.
Na een lange tijd van wachten volgde uiteindelijk weer een wedstrijd waarbij de nagels het moesten ontgelden. Weer een uitwedstrijd en weer gezwijnd, 1-2 winst. Deze 2 weken heeft iedereen WO's, dus blijft de stand voorlopig onveranderd. Maar als er over anderhalve week vanaf nu nog geen puntverlies is, is East-side Kickers zeker van promotie. Aangezien er nog 2 thuiswedstrijden te gaan zijn en de uitwedstrijd op een gunstig moment komt (na 3 WO-wedstrijden) lijkt het weer richting een kampioenschap te gaan.
3 promoties in 3 seizoenen is veel, erg veel realiseert het management van East-side Kickers zich meer en meer. Zeker omdat het eerste seizoen een seizoen van geklooi was en er niet getraind werd. De zorgen voor dit seizoen zijn over, handhaving was voor aanvang al gerealiseerd, maar de angst bestaat nu dat we volgend seizoen in de 6e totaal weggespeeld worden met onze goed spelers met hier en daar een uitschieter naar uitstekend. De manager is dan ook druk bezig om informatie bij anderen in te winnen om te kijken wat voor investeringen gedaan moeten worden.
6 ton is al gereserveerd voor een goed-zwak coach en er wordt nog nagedacht over stadionuitbreiding (hoeveel is wijs met een huidige fanclub grootte van bijna 1000?). Maar op welke posities er versterkingen moeten komen, is een groot raadsel. Hierbij dan ook een kleine oproep aan alle mede-GoTtrickers om even een analyse te doen van de East-side Kickers en wat vrijblijvend advies te geven.
De East-side Kickers werden 2 seizoenen terug in hun eerste seizoen met veel geluk kampioen op de laatste speeldag in de 9e. Vorig jaar was daar dan de zwaarbevochten 2e plek in de 8e en dus waren de vooruitzichten voor dit seizoen in de 7e niet echt optimistisch. Behoud in de klasse was wel het belangrijkste. Toen de indeling bekend werd, was er echter een grote meevaller, of kunnen we beter spreken van 4? 4 WO's was dan wel veel, maar er kon rustig gebouwd worden aan het team, om zo voor het kampioenschap te gaan in het 2e seizoen in de 7e.
Toen het seizoen daadwerkelijk begon, liep alles anders. De eerste bekerronde werd met gemak overleefd. De eerste uitwedstrijd werd bij een mede-promovendus en een kampioen uit de 8e klasse met 0-1gezwijnd. Daarna was er een ingecalculeerd verlies in de beker en dus een PIC-wedstrijd. De wedstrijd erna zou voorlopig de laatste 'echte' wedstrijd worden en dus werd er geMotSt en met WTM gespeeld. Dan al?, ja dan al. Het resultaat: 6-1 winst en 2 van de 3 tegenstanders waren aan de zegekar gebonden. Wat volgde waren 3 WO's en veel tijd voor de vlaggetjesjacht.
Na een lange tijd van wachten volgde uiteindelijk weer een wedstrijd waarbij de nagels het moesten ontgelden. Weer een uitwedstrijd en weer gezwijnd, 1-2 winst. Deze 2 weken heeft iedereen WO's, dus blijft de stand voorlopig onveranderd. Maar als er over anderhalve week vanaf nu nog geen puntverlies is, is East-side Kickers zeker van promotie. Aangezien er nog 2 thuiswedstrijden te gaan zijn en de uitwedstrijd op een gunstig moment komt (na 3 WO-wedstrijden) lijkt het weer richting een kampioenschap te gaan.
3 promoties in 3 seizoenen is veel, erg veel realiseert het management van East-side Kickers zich meer en meer. Zeker omdat het eerste seizoen een seizoen van geklooi was en er niet getraind werd. De zorgen voor dit seizoen zijn over, handhaving was voor aanvang al gerealiseerd, maar de angst bestaat nu dat we volgend seizoen in de 6e totaal weggespeeld worden met onze goed spelers met hier en daar een uitschieter naar uitstekend. De manager is dan ook druk bezig om informatie bij anderen in te winnen om te kijken wat voor investeringen gedaan moeten worden.
6 ton is al gereserveerd voor een goed-zwak coach en er wordt nog nagedacht over stadionuitbreiding (hoeveel is wijs met een huidige fanclub grootte van bijna 1000?). Maar op welke posities er versterkingen moeten komen, is een groot raadsel. Hierbij dan ook een kleine oproep aan alle mede-GoTtrickers om even een analyse te doen van de East-side Kickers en wat vrijblijvend advies te geven.
Verwijderd
Vooruit dan maar,
Vorig seizoen begon Doesburg in de VIII klasse, probleempje was dat er nog maar 2 wedstrijden te gaan waren en ik dus kansloos onderaan stond. Hierna volgde de IX.89, waar ik nu 5 punten los sta op de nr. 2, toch ben ik bang dat ik nog wel 1 a 2 wedstrijdjes verlies. Uiteindelijk zal ik wel kampioen worden en promoveren, met de 100 K die ik daar zowieso mee verdien en de verkoop van mijn dan hopelijk goede verdedigende vleugelspeler moet ik wel mijn stadion uitbreiden. 7000 plaatsen is nu al 1500 te weinig en met veel overwinningen en 4 woordvoerders krijg ik elke week er weer 24 supporters bij. Dus een uitbreiding naar 15000 is eigenlijk wel noodzakelijk maar financieel wellicht niet haalbaar.
Vorig seizoen begon Doesburg in de VIII klasse, probleempje was dat er nog maar 2 wedstrijden te gaan waren en ik dus kansloos onderaan stond. Hierna volgde de IX.89, waar ik nu 5 punten los sta op de nr. 2, toch ben ik bang dat ik nog wel 1 a 2 wedstrijdjes verlies. Uiteindelijk zal ik wel kampioen worden en promoveren, met de 100 K die ik daar zowieso mee verdien en de verkoop van mijn dan hopelijk goede verdedigende vleugelspeler moet ik wel mijn stadion uitbreiden. 7000 plaatsen is nu al 1500 te weinig en met veel overwinningen en 4 woordvoerders krijg ik elke week er weer 24 supporters bij. Dus een uitbreiding naar 15000 is eigenlijk wel noodzakelijk maar financieel wellicht niet haalbaar.
De verklaring was niet ver te zoeken:Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 13:02:
Net even gekeken voor de grap naar duurste transfers internationaal, hoe kan een speler met tsi 2810 , 20 jaar oud, nou 17 671 269 euro waard zijn.
In het kort: hij nokt ermee.17-03-2005 Erlös über 34 mio. CHF
Das Kader des Team Rediners wurde heute morgen für satte CHF 34'740'912.- verkauft.
"Nun, dies war mein letzter Login, die Login Daten wandern gemeinsam mit dem Erlös in den Hattrick-Tresor, sorry liebe HT-Begeisterte, aber ich kann euch meine Daten nicht weitergeben, denn was wäre dann der Reiz an diesem Spiel?!? Also, nochmals herzlichen Dank für die tolle Zeit! Macht's gut..."
CIAO HATTRICK !!!
Met de truStopia Ballers gaat het erg goed voor de allereerste competitie helft ooit. Aan het begin van het seizoen heb ik een aantal trainees aangeschaft om mijn team te versterken, mijn doel was toch wel om te promoveren weg uit de X.403 waar ik momenteel in verblijf. De trainees zijn ook gedeeltelijk wel aangeschaft om een beetje geld in het laatje te brengen, maar toch grotendeels om te winnen. En tot nu toe gaat dat goed. Ik heb alle 7 competitie wedstrijden van dit seizoen gewonnen, 7 wedstrijden al ongeslagen dus. Meestal met wat grotere cijfers, nog geen enkele WO gehad overigens. Ik sta met een 32-1 doelsaldo en 21 punten bovenaan te pronken, de nummer 2 ligt 3 punten achter op mij met een 30-6 doelsaldo, dat is een van de weinige actieve clubs in de competitie. Nog een ander maar daar heb ik niks meer van te vrezen. Van nummer twee ook vrij weinig aangezien ik de laatste pas tegen hem speel. En het moet zeker wel te winnen zijn.
Ik ga de tweede competitiehelft dus nog zeker even van de inactieve/laag geplaatste clubjes winnen en aardig wat doelpunten voor halen en zo weinig mogelijk tegen zodat als ik eventueel van de nummer twee ga verliezen in Week 14 ik toch nog kans maak op het kampionschap dankzij mijn dan hopelijk betere doelsaldo
Promotie zit er iig wel in, hopelijk ook het kampioenschap.
Ik ga de tweede competitiehelft dus nog zeker even van de inactieve/laag geplaatste clubjes winnen en aardig wat doelpunten voor halen en zo weinig mogelijk tegen zodat als ik eventueel van de nummer twee ga verliezen in Week 14 ik toch nog kans maak op het kampionschap dankzij mijn dan hopelijk betere doelsaldo
Promotie zit er iig wel in, hopelijk ook het kampioenschap.
SC Amreiw begon 5 seizoenen geleden in de VII met nog 2 wedstrijden te spelen. Amsreiw stond 7e en was er niet veel eer meer te behalen. Degraderen kon ook niet omdat er nog geen 8e divisie was. 
Na 2 wedstrijden en 2 seizoenen in de VII waar we in het eerste volle seizoen helaas 3e werden mocht SC Amreiw het 2e seizoen promoveren naar de VI. Helaas bleek dit een ERG zware divisie te zijn waardoor Amsreiw afgelopen 2 seizoenen op de 5e plaats eindigde.
Dit seizoen waren de verwachtingen dan ook minimaal. Een 5e plaats? en misschien een 4e?
Alles bleek anders. Een van de concurrenten faalde behoorlijk en haalde ondanks ratings van gem 155 pas in de 7e wedstrijd zijn eerste 3 punten.
(Hij is daarmee vast en zeker de beste nr 7 van de div VI !!
)
Daarnaast versloeg Amsreiw de 6 wedstrijden niet te hebben verloren degradant uit de V (divisie van de Watergraafsmeer Wanderers) afgelopen zondag.
Met deze resultaten staat Amsreiw 2e met 3 punten achter op de Div V degradant.
Al met al een heel onverwacht resultaat. Illusies maken we ons niet en een 4e plaats is nu al vrij zeker. Promotie is niet weggelegd met 4 concurrenten die gemakkelijk div V waardig zijn en ook niet handig met de komende zomervakantie.
We bouwen rustig verder aan het team.
Na 2 wedstrijden en 2 seizoenen in de VII waar we in het eerste volle seizoen helaas 3e werden mocht SC Amreiw het 2e seizoen promoveren naar de VI. Helaas bleek dit een ERG zware divisie te zijn waardoor Amsreiw afgelopen 2 seizoenen op de 5e plaats eindigde.
Dit seizoen waren de verwachtingen dan ook minimaal. Een 5e plaats? en misschien een 4e?
Alles bleek anders. Een van de concurrenten faalde behoorlijk en haalde ondanks ratings van gem 155 pas in de 7e wedstrijd zijn eerste 3 punten.
(Hij is daarmee vast en zeker de beste nr 7 van de div VI !!
Daarnaast versloeg Amsreiw de 6 wedstrijden niet te hebben verloren degradant uit de V (divisie van de Watergraafsmeer Wanderers) afgelopen zondag.
Met deze resultaten staat Amsreiw 2e met 3 punten achter op de Div V degradant.
Al met al een heel onverwacht resultaat. Illusies maken we ons niet en een 4e plaats is nu al vrij zeker. Promotie is niet weggelegd met 4 concurrenten die gemakkelijk div V waardig zijn en ook niet handig met de komende zomervakantie.
We bouwen rustig verder aan het team.
[ Voor 3% gewijzigd door Quintus op 24-03-2005 16:11 ]
Unknown
Dubbelpost
[ Voor 99% gewijzigd door Quintus op 24-03-2005 16:07 ]
Unknown
Mjah.... ik zal ook maar eens dan 
Na 4 wedstrijden in de competitie kreeg lameeuw een team. FC Masters werd veranderd in FC Railrunner Lupo. De erfenis was echter niet helemaal wat je zou willen: 4 gespeeld, 4 verloren, 4 goals voor en 31 tegen. De laatste plaats dus met 4 punten achterstand op de nummer laatst. FC Railrunner had in het begin de bedoeling om zich te handhaven in divisie IX.882 maar 2 competitie wedstrijden verder leek dat onhaalbaar. Weliswaar werd er niet meer met cijfers als 10-0 verloren, maar toch bleef de schade groot met 2 keer 5-0. De stemming is dus niet wat je noemt het van je.
Afgelopen ronde kreeg FC Railrunner voor het eerst te maken met een Walk-Over (WO neem ik aan ? zie WO al veel vaker voorkomen
) en werden dus de eerste punten gepakt. Het gat met de nummer voorlaatst is geslonken naar 1 punt. FC Railrunner probeert met alle macht promotie naar een divisie lager te voorkomen, maar of het lukt...... dat valt nog te bezien.
Ondertussen wordt er druk / rustig gekeken naar versterkingen, en mocht er gepromoveerd worden naar een lagere divisie dan gaat lameeuw lekker achterover zitten en eens nadenken wat er nodig is om het team beter te maken.
Na 4 wedstrijden in de competitie kreeg lameeuw een team. FC Masters werd veranderd in FC Railrunner Lupo. De erfenis was echter niet helemaal wat je zou willen: 4 gespeeld, 4 verloren, 4 goals voor en 31 tegen. De laatste plaats dus met 4 punten achterstand op de nummer laatst. FC Railrunner had in het begin de bedoeling om zich te handhaven in divisie IX.882 maar 2 competitie wedstrijden verder leek dat onhaalbaar. Weliswaar werd er niet meer met cijfers als 10-0 verloren, maar toch bleef de schade groot met 2 keer 5-0. De stemming is dus niet wat je noemt het van je.
Afgelopen ronde kreeg FC Railrunner voor het eerst te maken met een Walk-Over (WO neem ik aan ? zie WO al veel vaker voorkomen
Ondertussen wordt er druk / rustig gekeken naar versterkingen, en mocht er gepromoveerd worden naar een lagere divisie dan gaat lameeuw lekker achterover zitten en eens nadenken wat er nodig is om het team beter te maken.
Verwijderd
Ik vind het best wel knap dat jij kan promoveren naar een lagere divisie. Ik degradeer altijd naar hogere divisies...
Dat heet positief denkenVerwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 16:35:
Ik vind het best wel knap dat jij kan promoveren naar een lagere divisie. Ik degradeer altijd naar hogere divisies...
[ Voor 12% gewijzigd door lameeuw op 24-03-2005 16:43 ]
Verwijderd
Mijn 1 seizoenshelft:
Na vijf seizoenen in de VI.1012 was er eindelijk de lang verwachte promotie. V.132 werd mijn nieuwe stekkie. In mijn 1e persbericht over dit seizoen heb ik mijn doelstellingen vastgesteld:
23-01-2005 V.132
Vandaag is bekend geworden dat Svc volgend seizoen te zien zal zijn in de V.132. Deze league zat vorig seizoen bij de top-150 van de V leagues (142e van de 256 competities). Dit seizoen ziet het er voor de league heel gunstig uit. Het zal een mooi seizoen worden voor de supporters, met veel mooie clashes. De doelstelling van Svc zal zijn:
- Handhaving V
- 4e ronde Cup overleven
Geld zal worden verstrekt voor de volgende doelen:
- Nieuwe mid
- Nieuwe trainee
- Nieuwe back
De eerste wedstrijd van het seizoen was er al 1 die alle vewachtingen overtrof. Er werd van een mede-promovendus gewonnen met 1-3. Een week na deze mooie wedstrijd werd er verloren van tkennet met maar liefst 5-3, ze hadden dan ook een wat beter middenveld. De week hierna werd, een vooraf als kansloos beschouwt duel tegen een voomalig IVer eveneens gewonnen, ditmaal was de uitslag 2-1. Met veel zelfvertrouwen ging Svc dan ook het duel tegen de koploper tegemoet. We wisten dat we zouden verliezen, dus werd er gepict en werd er een experimentje gedaan met de opstelling: 4-3-3 met 2 aanvallende wingers. De wedstrijd werd verloren met 0-2, maar het expiriment werd als geslaagd beschouwt. Week erna werd er onterecht met 5-1 verloren, een punt had terecht geweest. Met weinig zelfvertrouwen gingen we het duel tegen F.C Rat tegemoet wat tevens een 6-punten wedstrijd was, er moest worden gewonnen en dit werd dan ook gedaan met 4-1. Vorige week tegen de nummer laatst uit, dit liep uit op een 1-1 gelijkspel, waar ik natuurlijk niet tevreden mee was. Concluderend kan ik wel zeggen dat ik een onstuimige 1e seizoenshelfst heb beleefd. We staan 5e met 3 punten voorsprong op de nr. 6 en 1 punt achter de nr. 2. Alles is nog mogelijk maar dan moet er volgende week wel van de nummer laatst thuis worden gewonnen.
Over de beker kan ik kort zijn, er werd in de 1e ronde verloren, zeer onterecht, met een beter middenveld, betere aanval, iets mindere verdediging. Volgend jaar beter.
Qua spelers die ik nog heb aangetrokken; De nieuwe mid is gekomen en haalt wekelijks 5 sterren, de nieuwe trainee is gekomen, in de vorm van een 17 jarige uitstekend scoren. De nieuwe back laat nog op zich wachten, maar hier wordt aan gewerkt. Er is nog een backup voor de wingers gehaald die ook heel goed mid mid kan staan.
Na vijf seizoenen in de VI.1012 was er eindelijk de lang verwachte promotie. V.132 werd mijn nieuwe stekkie. In mijn 1e persbericht over dit seizoen heb ik mijn doelstellingen vastgesteld:
23-01-2005 V.132
Vandaag is bekend geworden dat Svc volgend seizoen te zien zal zijn in de V.132. Deze league zat vorig seizoen bij de top-150 van de V leagues (142e van de 256 competities). Dit seizoen ziet het er voor de league heel gunstig uit. Het zal een mooi seizoen worden voor de supporters, met veel mooie clashes. De doelstelling van Svc zal zijn:
- Handhaving V
- 4e ronde Cup overleven
Geld zal worden verstrekt voor de volgende doelen:
- Nieuwe mid
- Nieuwe trainee
- Nieuwe back
De eerste wedstrijd van het seizoen was er al 1 die alle vewachtingen overtrof. Er werd van een mede-promovendus gewonnen met 1-3. Een week na deze mooie wedstrijd werd er verloren van tkennet met maar liefst 5-3, ze hadden dan ook een wat beter middenveld. De week hierna werd, een vooraf als kansloos beschouwt duel tegen een voomalig IVer eveneens gewonnen, ditmaal was de uitslag 2-1. Met veel zelfvertrouwen ging Svc dan ook het duel tegen de koploper tegemoet. We wisten dat we zouden verliezen, dus werd er gepict en werd er een experimentje gedaan met de opstelling: 4-3-3 met 2 aanvallende wingers. De wedstrijd werd verloren met 0-2, maar het expiriment werd als geslaagd beschouwt. Week erna werd er onterecht met 5-1 verloren, een punt had terecht geweest. Met weinig zelfvertrouwen gingen we het duel tegen F.C Rat tegemoet wat tevens een 6-punten wedstrijd was, er moest worden gewonnen en dit werd dan ook gedaan met 4-1. Vorige week tegen de nummer laatst uit, dit liep uit op een 1-1 gelijkspel, waar ik natuurlijk niet tevreden mee was. Concluderend kan ik wel zeggen dat ik een onstuimige 1e seizoenshelfst heb beleefd. We staan 5e met 3 punten voorsprong op de nr. 6 en 1 punt achter de nr. 2. Alles is nog mogelijk maar dan moet er volgende week wel van de nummer laatst thuis worden gewonnen.
Over de beker kan ik kort zijn, er werd in de 1e ronde verloren, zeer onterecht, met een beter middenveld, betere aanval, iets mindere verdediging. Volgend jaar beter.
Qua spelers die ik nog heb aangetrokken; De nieuwe mid is gekomen en haalt wekelijks 5 sterren, de nieuwe trainee is gekomen, in de vorm van een 17 jarige uitstekend scoren. De nieuwe back laat nog op zich wachten, maar hier wordt aan gewerkt. Er is nog een backup voor de wingers gehaald die ook heel goed mid mid kan staan.
Verwijderd
Calculation6 ton is al gereserveerd voor een goed-zwak coach en er wordt nog nagedacht over stadionuitbreiding (hoeveel is wijs met een huidige fanclub grootte van bijna 1000?).
Seat distribution (community standard):
Terraces 63%
Basic Seating 25%
Seats under Roof 9,5%
Seats in VIP-Boxes 2,5%
Fanclubmultiplier:
average: 25 * fanclubsize
good: 30 * fanclubsize
bad: 20 * fanclubsize
Oftewel:
1000 fans: 20.000/25.000/30.000
Ik zou je 30.000 plaatsen aanraden, ook al ben je niet bezeig met een hele goede reeks. De kosten worden volgend seizoen verdubbeld en dus is het slim om dit seizoen maar wat extra's te doen.
De verdeling als volgt:
18.900 Staanplaatsen
7.500 Zitplaatsen
2.850 Overdekte zitplaatsen
750 VIP-plaatsen
Ik zou je nog meer aanraden als je het geld hebt. Bedenk goed dat het na volgend seizoen 2 keer zo duur zal zijn!!! Ik heb vorig seizoen (toen uitbreiden nog 2 maal zo goedkoop was) mijn stadion naar een 'belachelijke' (dacht ik toendertijd) 70.000 uitgebreid. Voor een V-ploegje is dat best wel veel, al zie ik dat veel V-ers om dezelfde redenen hun stadion ook flink hebben vergroot. Het mooie is dat het afgelopen woensdag voor het eerst uitverkocht was!!! Het kan raar lopen. De fanclub van mijn ploeg is overigens ook maar 1780, dus in extreem gunstige omstandigheden kan een team met 1000 supporters een stadion van 40.000 vol krijgen. En nu is het nog goedkoop. Kijk dus maar hoeveel geld je kan missen, het zal zich hoogstwaarschijnlijk terugbetalen!Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:28:
Ik zou je 30.000 plaatsen aanraden, ook al ben je niet bezeig met een hele goede reeks. De kosten worden volgend seizoen verdubbeld en dus is het slim om dit seizoen maar wat extra's te doen.
De verdeling als volgt:
18.900 Staanplaatsen
7.500 Zitplaatsen
2.850 Overdekte zitplaatsen
750 VIP-plaatsen
Overigens zojuist een nieuwe speler gekocht. De spits die momenteel de meeste sterren haalt in mijn team is er afgelopen woensdag 5 weken (!!!) uitgeschopt. Daarom heb ik besloten om even een nieuwe te kopen en die huidige geblesseerde te verkopen zodra hij weer beter is. Dit is het resultaat:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| Mitar Tatic (5738810) 27 years, solid form, healthy Has inadequate experience Nationality: Sverige Total Skill Index (TSI): 3 300 Wage: 1 344 €/week including 20% Bonus Owner: FC Zjwame Stamina: excellent Passing: inadequate Scoring: excellent Set Pieces: poor Career Goals: 76 |
Verder heeft hij nauwelijks bijstats. Ik ben ervan overtuigd dat deze keer zeer hoog excellent is. Daarom haalt hij in goede vorm 4 sterren (tegen de 4,5 aan zelfs). Ik heb er wel vrij veel voor betaald: 696.000, maar ik had een nieuwe goede spits nodig, dus ben niet ontevreden!
[ Voor 29% gewijzigd door dreamtheater42 op 24-03-2005 17:50 ]
Hoe staat het met Fedstats. Ik zie dat de GoT fed gegevens nog niet zijn upgedate?
Ik ga dit seizoen ook nog maar mijn stadion uitbreiden.
Ik vind dat het nu al een vermogen kost, maar volgend seizoen wordt het helemaal duur
Met mijn clubsize van momenteel 548 ga ik uitbreiden naar 16500 plaatsen.
Als ik geluk heb, promoveer ik ook nog dit seizoen
Ik vind dat het nu al een vermogen kost, maar volgend seizoen wordt het helemaal duur
Met mijn clubsize van momenteel 548 ga ik uitbreiden naar 16500 plaatsen.
Als ik geluk heb, promoveer ik ook nog dit seizoen
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Verwijderd
en hiero s mijne
FF H2opoloën is nu een seizoen bezig en sta nu 3e maar met grote kans om te promoveren en dat is dan ook de doelstelling verder wou k zorge voor de topscoorders titel maar mijn 31jarige spits die daar in aannmerking kwam is nu 7week gbleseerd dus die is verkocht khoop dus te promoveren en er is nog een kleine kans om kampioen te worden en mijn positiespel trainiers doen het uitstekend en aan het einde v het seizoen ff een trainier verkope voor stadion uitbreiden naar 12 a 13k
op naar promotie
FF H2opoloën is nu een seizoen bezig en sta nu 3e maar met grote kans om te promoveren en dat is dan ook de doelstelling verder wou k zorge voor de topscoorders titel maar mijn 31jarige spits die daar in aannmerking kwam is nu 7week gbleseerd dus die is verkocht khoop dus te promoveren en er is nog een kleine kans om kampioen te worden en mijn positiespel trainiers doen het uitstekend en aan het einde v het seizoen ff een trainier verkope voor stadion uitbreiden naar 12 a 13k
op naar promotie
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2005 19:04 ]
Verwijderd
ik gok eind seizoen inclusief promotie 10% supps al tegen de 1200 aan te zitten. dus ik ga denk ik ook maar 15-20k erbij doen voor mijn stadion. ik heb alleen geen idee hoe ik dit moet gaan betalen...
zien we dan wel weer.
zien we dan wel weer.
Wat kan ik het beste aan uitbreiding doen naar VII? Heb nu iets meer dan 600 supporters, verwacht richting 800 te gaan.
Mochten er mensen nog leuke ideeën hebben voor de Groentjes dan kunnen ze die in mijn Hattrick postbus knallen
Mochten er mensen nog leuke ideeën hebben voor de Groentjes dan kunnen ze die in mijn Hattrick postbus knallen
[ Voor 33% gewijzigd door Pewwy op 24-03-2005 20:33 ]
Verwijderd
ik ben van 15>20k gegaan toen ik naar de 7e ging. ik wilde eigenlijk 25k maar geen geld. ik zat toen rond de 700 supps ofzo toen ik promoveerde. en al paar keer vol(of flink gevuld) gehad. dus trek je conclusie...
Wilde sowieso naar ongeveer 25000, als ik ergens geld vandaan kan halen dan, want mijn middenveld moet ook beter. Dat is nu ruk
Heb nu 12500.
Onbegrijpelijk wat mijn tegenstander aan het doen is. Traint gewoon een aantal keer algemeen om van mij te kunnen winnen en kampioen te worden
Om de dooie dood dat ik mijn training ga aanpassen voor een kampioenschap. In de 8e al helemaal niet
Onbegrijpelijk wat mijn tegenstander aan het doen is. Traint gewoon een aantal keer algemeen om van mij te kunnen winnen en kampioen te worden

[ Voor 48% gewijzigd door Pewwy op 24-03-2005 20:56 ]
Verwijderd
Niet iedereen heeft het geluk dat hij wordt geholpen bij een briljante meerjaren planning door de wijze mannen met grote ervaring van het grote GOT federatie. Die je precies vertellen wat je moet doen en juist niet. tja............
Verwijderd
paar weken trainen levert 10x meer op dan een promotie. die 40k bonus en die 10% supps zijn niet evenveel waard. bovemdien als je daarna weer degradeert is het helemaal kansloos. denk dat mijn training grofweg 100k per week oplevert. msch iets minder.
[muggenzift modus] DE grote GOT Federatie [/muggenzift modus]Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 21:29:
Niet iedereen heeft het geluk dat hij wordt geholpen bij een briljante meerjaren planning door de wijze mannen met grote ervaring van het grote GOT federatie. Die je precies vertellen wat je moet doen en juist niet. tja............
Volgens berekeningen die ik gezien heb is dat 60 a 70k per week.Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 21:31:
paar weken trainen levert 10x meer op dan een promotie. die 40k bonus en die 10% supps zijn niet evenveel waard. bovemdien als je daarna weer degradeert is het helemaal kansloos. denk dat mijn training grofweg 100k per week oplevert. msch iets minder.
En zelfs zonder Algemeen trainen komt je vorm vrij snel wel omhoog. Tis dat ik in het eerste seizoen vrijwel alleen algemeen getraind heb. (Baal daar nog van) Ik zie weinig verschil met toen en nu qua vormhoogte. De stijging in skill heft de extra vormstijging van Algemeen trainen veelal op + dat skilltrainen meer oplevert op den duur.
Dat geldt logischerwijs niet voor conditietrainen natuurlijk
[ Voor 67% gewijzigd door Quintus op 24-03-2005 21:52 ]
Unknown
Verwijderd
Je team heeft 105 490 € gekregen, omdat je voormalige speler Javier Fernández (15240500) onlangs is verkocht voor 3 014 000 €. ...
Jummie
Jummie
Weer een prima weekje achter de rug, ben nu bijna uit de schulden dankzij wederom een prima (volgens mij tranfer):
Arie Voorsluijs (57703501)
24-03-2005 Klik60 fc de domme ! 110 000 € 790
16-03-2005 Tyrisfall Klik60 14 001 € 740
Gekocht, na 1 week naar goed verdedigen en met prima winst verkocht
Arie Voorsluijs (57703501)
24-03-2005 Klik60 fc de domme ! 110 000 € 790
16-03-2005 Tyrisfall Klik60 14 001 € 740
Gekocht, na 1 week naar goed verdedigen en met prima winst verkocht
Verwijderd
mja ligt aan je training, niveau trainees en je coach. ik heb het nooit berekend, maar zit nu wel rond de 100k denk ik. en dat stijgt alleen maar per week.Quintus schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 21:45:
[...]
Volgens berekeningen die ik gezien heb is dat 60 a 70k per week.
En zelfs zonder Algemeen trainen komt je vorm vrij snel wel omhoog. Tis dat ik in het eerste seizoen vrijwel alleen algemeen getraind heb. (Baal daar nog van) Ik zie weinig verschil met toen en nu qua vormhoogte. De stijging in skill heft de extra vormstijging van Algemeen trainen veelal op + dat skilltrainen meer oplevert op den duur.
Dat geldt logischerwijs niet voor conditietrainen natuurlijk
Trainingsupdate:
Vorm: +10/-2 (ik heb nu niemand meer onder zwak vorm en bijna iedereen op matig of hoger)
TSI: +1410/-90
Verdedigen: +1 (17j naar goed)
Tja, er kunnen er natuurlijk niet iedere week 3 poppen, maar die 17jarige had ik pas 1.5 week dus dat is zowiezo al 200k winst, dus ik vind het wel best allemaal! Zeker blij dat iedereen een beetje in vorm begint te komen, bijna mijn hele A team heeft vorm 5 (matig) of hoger dus dat begint er een beetje op te lijken!
Ik ben trouwens vanaf morgen 2 weken op Cuba, dus ik weet niet of ik mijn wedstrijd voor de GoT Cup van 6 april kan regelen. Ik hoop het wel want volgens mij is dat de enige wedstrijd in mijn poule die ik kan winnen (tegen een IX)
Vorm: +10/-2 (ik heb nu niemand meer onder zwak vorm en bijna iedereen op matig of hoger)
TSI: +1410/-90
Verdedigen: +1 (17j naar goed)
Tja, er kunnen er natuurlijk niet iedere week 3 poppen, maar die 17jarige had ik pas 1.5 week dus dat is zowiezo al 200k winst, dus ik vind het wel best allemaal! Zeker blij dat iedereen een beetje in vorm begint te komen, bijna mijn hele A team heeft vorm 5 (matig) of hoger dus dat begint er een beetje op te lijken!
Ik ben trouwens vanaf morgen 2 weken op Cuba, dus ik weet niet of ik mijn wedstrijd voor de GoT Cup van 6 april kan regelen. Ik hoop het wel want volgens mij is dat de enige wedstrijd in mijn poule die ik kan winnen (tegen een IX)
Ik heb vorig seizoen aan het einde mijn stadion naar 25k uitgebreid. Nog niet vol gehad, maar er zitten wel 21k mensen in tegen een WO-team. Helemaal vergeten dat als ik promoveer er nog eens 10% bij komt. Dus ik moet maar ergens 491k vandaan zien te halen om met een 35k groot stadion de 6e in te gaan.
Ik hanteer iets andere percentages:
62%
25%
10%
3%
Dit komt beter uit bij elk weertype is mijn ervaring.
Weer een lekkere TU:
matig 17-jarige winger naar redelijk (hij is wel goed in passen
)
Vorm: +8/-5 (spitsen zijn een drama aan het worden
)
TSI: +1840/-590
Ik hanteer iets andere percentages:
62%
25%
10%
3%
Dit komt beter uit bij elk weertype is mijn ervaring.
Weer een lekkere TU:
matig 17-jarige winger naar redelijk (hij is wel goed in passen
Vorm: +8/-5 (spitsen zijn een drama aan het worden
TSI: +1840/-590
Verwijderd
Dit is de beste vorm TU die ik ooit heb gehad. En PM is ook prima. beide trainees weekje eerder dan verwacht omhoog. ben toch bang dat ik ze verkoop. maar moet er nog even over nadenken.
PM +2/0
Vorm +10/-1
TSI +1920/-210
PM +2/0
Vorm +10/-1
TSI +1920/-210
Superupdate.
1 basisspeler vorm: - 1
3 basisspelers vorm: +1 (en keeper zelfs +2
)
3 spelers gestegen in posititespel (1x goed, 2x uitstekend)
Een fijne update dus, vooral als je ziek thuis zit
1 basisspeler vorm: - 1
3 basisspelers vorm: +1 (en keeper zelfs +2
3 spelers gestegen in posititespel (1x goed, 2x uitstekend)
Een fijne update dus, vooral als je ziek thuis zit
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Ik heb een vraagje. Ik speel al 3-5-2 (verdediger naar het midden), alleen door een enorme hoeveelheid blessures heb ik geen genoeg buitenspelers meer. Ik heb echter nog wel een redelijke centrale middenvelder over. Is het dan handig om een buiten speler op "naar het midden" te zetten? 4 man op de zelfde posititie lijkt me niet helemaal de bedoeling...
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Niet overdreven trainings results...
Vorm +5/-5 (een centrale middenvelder +2)
TSI: +760/-340
verder alleen de ervaring van een verdediger van rampzalig naar waardeloos.....
Vorm +5/-5 (een centrale middenvelder +2)
TSI: +760/-340
verder alleen de ervaring van een verdediger van rampzalig naar waardeloos.....
4 centrale middenvelders moet je inderdaad nooit doen want dan ontstaat er verwarring; en wat nog veel vervelender is, je hele training gaat verloren van die week.ph4ge schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 11:11:
Ik heb een vraagje. Ik speel al 3-5-2 (verdediger naar het midden), alleen door een enorme hoeveelheid blessures heb ik geen genoeg buitenspelers meer. Ik heb echter nog wel een redelijke centrale middenvelder over. Is het dan handig om een buiten speler op "naar het midden" te zetten? 4 man op de zelfde posititie lijkt me niet helemaal de bedoeling...
1 speler "naar het midden" laten spelen is opzich wel handig, t geeft je middenveld rating zeker een extra boost
Jep, dat heeft zin. Hij haalt dan wel duidelijk minder sterren dan wanneer hij een innermid zou zijn, maar hij haalt meer sterren dan wanneer hij als gewone of aanvallende vleugelspeler zou zijn opgesteld. Ik speel zelf ook vaak met een innermid die op de vleugel "naar het midden" staat opgesteld. Dat geeft een flinke boost aan je middenveld, maar verzwakt een vleugelaanval.ph4ge schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 11:11:
Ik zal ook eens wat over mijn eerste seizoenshelft schrijven.
Halverwege vorig seizoen kreeg ik mijn IX teampje, op dat moment stond mn team echt stijf onderaan. De eerste wedstrijd ging dan ook nog verloren, maar de wedstrijd daarna haalde ik al een gelijkspel. Vanaf dat moment won ik al mn competitie wedstrijden, maar helaas duurde t seizoen voor mij te kort, promoveren zat er niet meer in.
Dat gaf echter wel grote verwachtingen voor dit seizoen, de doelstelling was dan ook kampioen worden, liefst zonder puntverlies. Daarnaast moest er een trainingsprogramma opgezet worden want in mijn eerste 2 maanden als manager had ik dat enigzins verwaarloosd. Gelukkig was ik wel zo slim geweest om direct geld in mn jeugdopleiding te pompen.
We zijn nu een half seizoen verder en in grote lijnen lijken de doelstellingen gehaald. 7 wedstrijden gespeeld 21 punten, een jeugdopleiding die op goed (+5) staat, en een leuke groep trainende middenvelders die ondertussen een middenveld rating van slecht++ kunnen halen. Ook werd de eerste jeugdster verwelkomt in het eerste team, met zijn 17 jaar goed positiespel (+4) en verdedigen redelijk wordt hij het goudmijntje van de toekomst.
De vooruitzichten voor de 2e helft van t seizoen zijn gunstig; er is nog 1 concurrent over die ik in de ena laatste wedstrijd thuis zal treffen. Het trainingsprogramma begint vruchten af te werpen en de doelstelling voor de rest van t seizoen is om de net iets te oude spelers te verkopen zodra ze op uitstekend komen, en met dit geld het stadion uit te breiden (naar 20k) en nieuwe talentjes aan te schaffen (zo mogelijk met een redelijke bijstat).
Halverwege vorig seizoen kreeg ik mijn IX teampje, op dat moment stond mn team echt stijf onderaan. De eerste wedstrijd ging dan ook nog verloren, maar de wedstrijd daarna haalde ik al een gelijkspel. Vanaf dat moment won ik al mn competitie wedstrijden, maar helaas duurde t seizoen voor mij te kort, promoveren zat er niet meer in.
Dat gaf echter wel grote verwachtingen voor dit seizoen, de doelstelling was dan ook kampioen worden, liefst zonder puntverlies. Daarnaast moest er een trainingsprogramma opgezet worden want in mijn eerste 2 maanden als manager had ik dat enigzins verwaarloosd. Gelukkig was ik wel zo slim geweest om direct geld in mn jeugdopleiding te pompen.
We zijn nu een half seizoen verder en in grote lijnen lijken de doelstellingen gehaald. 7 wedstrijden gespeeld 21 punten, een jeugdopleiding die op goed (+5) staat, en een leuke groep trainende middenvelders die ondertussen een middenveld rating van slecht++ kunnen halen. Ook werd de eerste jeugdster verwelkomt in het eerste team, met zijn 17 jaar goed positiespel (+4) en verdedigen redelijk wordt hij het goudmijntje van de toekomst.
De vooruitzichten voor de 2e helft van t seizoen zijn gunstig; er is nog 1 concurrent over die ik in de ena laatste wedstrijd thuis zal treffen. Het trainingsprogramma begint vruchten af te werpen en de doelstelling voor de rest van t seizoen is om de net iets te oude spelers te verkopen zodra ze op uitstekend komen, en met dit geld het stadion uit te breiden (naar 20k) en nieuwe talentjes aan te schaffen (zo mogelijk met een redelijke bijstat).
Dit topic is gesloten.