Volgende week weer dezelfde  Alleen dan thuis. Misschien is het beter om vandaag normaal tegen hem te spelen en te kijken hoe het gaat. Dan kan ik volgende week indien nodig alsnog motsen. Pic heeft niet zo veel nut met mijn coach. Waarschijnlijk stel ik drie centrale middenvelders op om die ratings wat hoger te krijgen. De week daarna heb ik overigens een WO.
 Alleen dan thuis. Misschien is het beter om vandaag normaal tegen hem te spelen en te kijken hoe het gaat. Dan kan ik volgende week indien nodig alsnog motsen. Pic heeft niet zo veel nut met mijn coach. Waarschijnlijk stel ik drie centrale middenvelders op om die ratings wat hoger te krijgen. De week daarna heb ik overigens een WO.
Je voormalige youthpull doet het trouwens leuk, is nu 4 ton waard, doet vanaf volgende week mee in mijn basiself 

Je voormalige youthpull doet het trouwens leuk, is nu 4 ton waard, doet vanaf volgende week mee in mijn basiself

:strip_icc():strip_exif()/u/36580/blizard.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/u/61650/gio.gif?f=community) 
             Hij is nog niet de helft waard naar mijn idee...
 Hij is nog niet de helft waard naar mijn idee...:strip_exif()/u/42690/jerkface2.gif?f=community) 

/u/60062/sca2.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/30032/gandalf.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/u/74565/ek04_21_11.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/24001/SV_klein.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/27355/Image2.jpg?f=community) 

:strip_icc():strip_exif()/u/46576/playerspinup_small.jpg?f=community) 

:strip_icc():strip_exif()/u/16043/modriaan-compositie_dambord.jpg?f=community) 
             Dit topic is gesloten.

Dit topic is gesloten.