Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 34 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.698 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Volgende week weer dezelfde ;) Alleen dan thuis. Misschien is het beter om vandaag normaal tegen hem te spelen en te kijken hoe het gaat. Dan kan ik volgende week indien nodig alsnog motsen. Pic heeft niet zo veel nut met mijn coach. Waarschijnlijk stel ik drie centrale middenvelders op om die ratings wat hoger te krijgen. De week daarna heb ik overigens een WO.

Je voormalige youthpull doet het trouwens leuk, is nu 4 ton waard, doet vanaf volgende week mee in mijn basiself ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Heb al even gezocht, maar op het eerste zicht niemand met het probleem.

Maar ik kan sinds kort in firefox mn menuutje niet meer openklappen ? Wanneer ik op mn teamnaam klik kan ik dus niet meer aan economie, de club etc.
Iemand tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:25
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
Bing te Boekhorst (58287532)  
18 jaar, redelijk in vorm, gezond  
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is. 
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider. 

Specialiteit: Technisch

Nationaliteit:  Nederland  
Total Skill Index (TSI):   1 160 
Loon:  633 €/week  
Eigenaar:  FC Strijen  
Waarschuwingen:  0  

Conditie:    zwak   Keepen:    rampzalig   
Positiespel:    goed   Passen:    zwak   
Vleugelspel:    zwak   Verdedigen:    redelijk   
Scoren:    zwak   Spelhervatting:    slecht

Leuke YP in zo'n moeilijke tijd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-10 14:12
Gisteren mijn YP van vorige week voor een belachelijk hoog bedrag verkocht. Hij had passable wing + scoring EN inadequate playmaking en defending en is 17 jaar. Hij zou dus als winger getraind kunnen worden. TSI was 1110 en hij is verkocht voor 97.000 8)7 Hij is nog niet de helft waard naar mijn idee...

Ook vandaag weer een verkoopbare YP. 17 jr, inadequate wing + defense en passable passing. Hij zal niet veel opleveren (misschien 10k), maar zal denk ik wel verkocht worden!

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik dacht ik probeer HO(hattrick organizer) eens, maar ik kan niet inloggen. hij zegt iets van geen secure password. maar ik heb geen proxy/firewall ofzo. wel een routert. moet ik portmappen ofzo? gebruikt ie een specifieke port?

ikke niet snappen niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien vraagt HO niet je wachtwoord maar je veiligheidscode???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quintus schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 15:24:
[...]

Dat kun je op den duur opvangen met een getrapt trainingssysteem. Elk seizoen 1 of 2 trainees weg en een gelijk aantal er weer bij. De overige trainees schuiven zo door.
Ideaal.
Alleen als je net begint mat hattrick duurt het wat langer voor je zoiets voor me kaar heb.
Maar ja in de lage divisies kun je met alleen trainees op je trainingsplaatsen ook een goed resultaat halen. Simpelweg de eerder genoemde Opa's op andere linies plaatsen om je ratings op te krikken.
Het broertje van mijn vriendin haalt nu al 30,5* en hij is pas 10 weken bezig ofzo. 8)7
en wie zou dat nou zijn :+

btw er is een vleugel met goed vleugel en redelijk positiespel naar goed positiespel gegaan en kijk k nu naar transfer vergelijkingen rekent hij hem als een middenvelder weet iemand hoe veel hij nu ongeveer waardt is, of hoe je da kan instellen als een vleugelspeler :?

en hopelijk halen 2 van mijn middenveld trainiers alweer 3 ster

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2005 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke veiligheidscode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H2opoloër schreef op zondag 20 maart 2005 @ 15:02:
[...]
btw er is een vleugel met goed vleugel en redelijk positiespel naar goed positiespel gegaan en kijk k nu naar transfer vergelijkingen rekent hij hem als een middenvelder weet iemand hoe veel hij nu ongeveer waardt is, of hoe je da kan instellen als een vleugelspeler :?
Dit kan je niet veranderen, maar om de waarde te bapalen kan je ook vergelijkwaardige spelers op de TL opzoeken en kijken wat die opleveren.

@ pewwy: toppie dat je dat wil overnemen. Kijk maar hoe je dat wil doen, ik heb hier nog een lijst liggen met teams die nog moeten gebeuren, het zijn er alleen nogal veel, ledenaantal groeit echt snel! Je bent dus gewaarschuwd :)
mocht je die lijst willen hebben, stuur me dan maar even een HT mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Als je het dan weer naar mij stuurt als je klaar bent en het liefst op vrijdag dan ben ik ook weer tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-10 09:18
Ik investeer al een hele tijd steeds 10.000 in mn jeugdopleiding en die staat nu op redelijk. Ik zou in principe het geld kunnen missen om over te stappen naar 20.000, maar hoelang zou het ongeveer gaan duren voordat het resulteerd in een betere jeugd en hoe groot is het verschil? Ik heb net weer een jp verkocht voor 30000 dus opzich ben ik er wel blij mee zoals het is.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redelijk>goed (als ie al lang op redelijk staat) is iets van 6 weken ofzo dacht ik. van goed naar uitstekend duurt wel een seizoen ongeveer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Redelijk->goed 8 weken
Goed->uitstekend 16 weken

Verschil is niet uit te drukken, behalve dan dat je MEER KANS hebt om een uitstekende speler te pullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij komt nooit op uitstekend als je niet het maximale bedrag investeert geloof ik. Het is dus sowieso de moeite waard om meer te gaan investeren als je hem op uitstekend wil hebben. Alleen dan krijg je niet direct betere YP's, je hebt alleen meer kans op een goede YP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja klopt. van redelijk naar goed is als je al lang op redelijk zit minder dan 8 weken dacht ik. als je 10k doet is redelijk het maximale. betekent dat dan eigenlijk ook dat de maximale stat redelijk kan zijn? of hoe zit dat precies?

mijne staat nu goed+10 ofzo dus ik verwacht binnenkort wel eens een keer een pulltje die voor MEER dan 5k de deur uitgaat :)

terugkomend op mijn HO vraag. waarom kan ik niet inloggen ermee? zegt dat 'no secure password'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je ingeven bij "Mijn Hattrick - Configuratie - Veiligheidscode" De nieuwe beta van HAM gebruikt deze code ook, dus misschien dat HO ook naar deze code vraagt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 16:15:
ja klopt. van redelijk naar goed is als je al lang op redelijk zit minder dan 8 weken dacht ik. als je 10k doet is redelijk het maximale. betekent dat dan eigenlijk ook dat de maximale stat redelijk kan zijn? of hoe zit dat precies?

mijne staat nu goed+10 ofzo dus ik verwacht binnenkort wel eens een keer een pulltje die voor MEER dan 5k de deur uitgaat :)

terugkomend op mijn HO vraag. waarom kan ik niet inloggen ermee? zegt dat 'no secure password'
Nee, het betekend niet dat je geen goede kan pullen. In theorie kan je een goed speler pullen met redelijke opleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-10 20:55

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Ik geloof dat ik de YP's maar ff achterwege laat de komende tijd......

Nick Bronkhorst (58297363)
17 jaar, Specialiteit technisch

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos

en dit is niet de eerste minkukel :p

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:45
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 16:18:
[...]

Kun je ingeven bij "Mijn Hattrick - Configuratie - Veiligheidscode" De nieuwe beta van HAM gebruikt deze code ook, dus misschien dat HO ook naar deze code vraagt...
Ja waarschijnlijk wel. Met die code krijgt het progje alleen 'read only' rechten, dus kan het niks in je team veranderen. Dat zou anders in principe mogelijk zijn, maar nu dus niet meer :)

Succes vanavond iedereen.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-10 13:32

Cis

Met mijn elftal in topvorm (29,3 ster) hoop ik vanavond mijn tegenstander te verpulveren :)
In ieder geval verwacht ik geen problemen te hebben in het uitduel tegen een 24-sterren team

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 13:11
Succes allemaal vanavond :)
Mijn wedstrijd zal niet al te veel problemen opleveren, tegen de nr 8 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even mijn YP showen:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
Rian Bolt (58287272)  
18 jaar, redelijk in vorm, gezond  
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is. 
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider. 

Nationaliteit:  Nederland  
Total Skill Index (TSI):   2 340 
Loon:  830 €/week  
Eigenaar:  Wubmastert  
Waarschuwingen:  0  

Conditie:    redelijk   Keepen:    rampzalig   
Positiespel:    zwak   Passen:    matig   
Vleugelspel:    slecht   Verdedigen:    matig   
Scoren:    goed   Spelhervatting:    waardeloos

Ik train scoren, dus ik train 'm denk ik in 1 weekje naar uitstekend. Waarschijnlijk verkoop ik 'm dan of ik verkoop een wereldklasse/bovennatuurlijk die ik nu heb en is dit meteen een nieuwe gratis trainee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik mag vanavond tegen de nr7, sta zelfs 2e.
Het zal echter niet makkelijk worden denk ik, want na een paar weken heeft die gast weer ingelogd.

We zien wel weer, we zijn onderweg, iedereen veel succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik wil ook weer vroeg spelen. Volgend seizoen nog later, toch maar ff snel door naar de VI ;), daar spelen ze tenminste op normale tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Owkee, 0-1 voorgekomen daarna een van m'n trainees eraf na n gemene trap tegen z'n schenen (hoop niet dat t te lang gaat duren :( ) en meteen daarna 1-1. Gelukkig is m'n reserve niet veel slechter dus de verdediging verzwakt niet te veel.

[edit] Hmm, ineens 3-1 achter... Gaat lekker... :X

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2005 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

mjah, das een korte wedstrijd voor mij :p begonnen om 20:15 en meteen afgelopen... walk-over..... dus de eerste 3 punten zijn binnen :p

VUUT volgende week uit bij dezelfde tegenstander.... woeiii, alstie weer geen team opstelt gaat ik hem zonder spelen voorbij in de stand :D

[ Voor 42% gewijzigd door lameeuw op 20-03-2005 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn wedstrijd begon met ' Bij aanvang dacht
.... de wedstrijd al op zak te hebben'. Terwijl mijn vertrouwen maar op sterk staat :?
op dit moment staat het 0-1 met 58% balbezit, als dit maar goed gaat :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Laatst online: 29-10 12:20

Quintus

Eg wel! Dus....

Over die jeugdopleiding:

Na een hele tijd 10K geïnvesteerd te hebben op een niveau van Redelijk ging mijn jeug in 1 (één) week naar goed toen ik de investering verhoogde naar 20k.

Dus het duurt niet perse 8 weken van redelijk naar goed met 20k investment.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Staat nog 0-0 hier, heb 2 kansen tegen gehad van de nummer 7 nog wel. 60 ratings, 10 sterren verschil, het mag allemaal niet baten

1-0 achter nu zelfs, moet niet gekker worden :X :'(
kan gekker blijkbaar, ook maar een blessure erbij

[ Voor 32% gewijzigd door Joss op 20-03-2005 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Laatst online: 29-10 12:20

Quintus

Eg wel! Dus....

ZOW piccend de ongeslagen nr 1 (degradant uit de V) verslagen met 3-2.
Sta nu 2e en 3 pnt achter op hem.

Wordt de compo weer wat spannender van.

Wel een spits er voor wel 1 week uitgetrapt en een andere speler schorsing. Mwah.

[ Voor 38% gewijzigd door Quintus op 21-03-2005 00:52 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

Bah. 86% balbezit. En toch nog steeds 1-1 :(

Nog 30 minuten. Ze moeten ff opschieten nu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dass netjes, voor het eerst met een omhaal gescoord _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4-2 verloren uiteindelijk. Iets minder balbezit tegen n aanvalstrainer, en zijn aanval is zelfs voor mijn verdediging niet tegen te houden dus ik kan niet klagen eigenlijk. Volgende week hoop ik het eigenlijk om te draaien met zelf wat meer balbezit maarja, die aanval van hem blijft erg sterk.

Verder gelukkig geen zware blessure voor m'n trainee met maar "+1, licht geblesseerd, maar kan wel trainen" De speler die er voor hem in kwam werd ook nog geraakt en heeft nu n pleistertje maar niemand loopt training mis als het goed is, hebben die 4 dokters die ik vorige week voor m'n winger (nu nog n pleistertje) had gepakt toch nog nut deze week.

Verder m'n beste trainee voor het eerst 5,5* dus dat was toch nog n lichtpuntje. ;) Team weer met 38,5* net geen nieuw record (39,5), die 40* blijft toch n moeilijke barriere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

4-3 gewonnen. Na 7 wedstrijden nog zonder puntverlies :)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Wedstrijd om de eerste plek verloren, dus het wordt promoveren zonder kampioenschap dit jaar ;(
Tegen een tegenstander die 5-3-2 speelt blijft het moeilijk ballen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:53
Vandaag in zware uitwedstrijd tegen de nummer 3 met 4-3 gewonnen. Promotie (en eigenlijk ook de titel) kan ik in principe niet meer ontlopen. Met 21 punten en een voorsprong van 5 punten op de nummer 2 en 8 punten op de nummer drie durf ik wel te stellen dat ik promoveer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lochtejans schreef op zondag 20 maart 2005 @ 22:28:
Vandaag in zware uitwedstrijd tegen de nummer 3 met 4-3 gewonnen. Promotie (en eigenlijk ook de titel) kan ik in principe niet meer ontlopen. Met 21 punten en een voorsprong van 5 punten op de nummer 2 en 8 punten op de nummer drie durf ik wel te stellen dat ik promoveer :P
Same story bij mij, ben alleen bang dat ik nog een keer onderuit ga tegen een lage tegenstander. Mijn middenveld ratings zijn door "onderschatting" dramatisch gedaald deze wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-10 09:18
Jee 5-1 gewonnen, mn doel (handhaving) gaat waarschijnlijk wel lukken, ik sta nu 3e ;p. Wel jammer dat mn speler die 5 weken blessure achter de rug had weer mee deed en er nu weer 7 wedstrijden uit ligt :<

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:12
5-0 gewonnen met een Pic :) 7de wedstrijd op rij gewonnen :P 3 punten voorsprong op nummer 2 en 9 op de nummer 3 :)

Gaat wel lekker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bah, voor het eerste verloren dit seizoen. tegen de nummer 2 en hij staat nu 1 punt achter op mij.

Hij speelde met een 3-5-2 tegen mijn 4-3-3 waardoor hij een sterker middenveld had, toch was het maar 54% balbezit voor hem.
uiteindelijk wint hij van me met 3-2 bij hem thuis, maar zondag is de return op mijn terrein en ik overweeg een MOTS. Denken jullie dat dit het waard is (FC Kalverda in competitie X.210)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Mijn competitie word iets minder spannend maar met 3 mensen aan de top toch wel een hele spannende competitie. Ik en de nummer 3 hadden een WO en de nummer 2 wist van de nummer 4 te winnen waardoor die 3 punten achter komt op ons. Als dit aanstaande zondag weer gebeurt ben ik denk ik wel zeker van een 3de plek. Mocht ik die week daarna winnen dan gaat FC Schiedam iets heel moois mee maken dit seizoen :)

@vrijwilligers voor de YGM: Ik zag geloof ik 1 of 2 mensen zich vrijwillig aanbieden voor een onderdeel te schrijven voor de YGM. In princiepe sta ik hier heel open voor alleen moet je wel zp zien dat als je een nieuw onderdeel introduceert dat je dit wel iedere week moet doen en het zelfde geld natuurlijk voor een bestaand onderdeel. Inprinciepe zou ik het fijn vinden als iemand nieuw leven kan inblazen in de Wist u dat... Zelf heb ik er te weinig tijd voor om het maximale er uit te halen en ik ben ook te weinig aanwezig op verschillende fora om alles op te pikken en te onthouden of noteren.

Mochten er dus vrijwilligers zijn voor dit onderdeel of een nieuw onderdeel meld u dan even bij Tommilio of Mij.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Gisteren weer met PIC gewonnen. Deze keer van een van de zwakkere tegenstanders in mijn league. Wel een aantal nieuwe records gevestigd:
- mijn team heeft inmiddels 10 wedstrijden op rij gewonnen!
- mijn team staat 13e in het Nederlandse lijstje van teams die het langst ongeslagen zijn (18 wedstrijden in middels) :)

As woensdag is dat afgelopen. Tikkie Terug uit III is zonder enige twijfel een maatje te groot voor mijn team. Maar toch een extreem succesvolle eerste seizoenshelft (1e in comp en 8e ronde beker) :)

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:18
Wederom een overwinning voor Klik60, deze keer was de voormalig nummer 4 het haasje. 0-4 gewonnen en sta 4 punten voor op de nummer 2 en 9 op de nummer 3.
Helaas een van mijn belangerijkste spelers er voor +3 uit. Had wel de mazzel vlak voor de gezondheidsupdate in te loggen en er nog wat dokters tegen aan te kunnen gooien. Mijn beide geblesseerde na vandaag op +2, dus dat moet snel opgelost zijn.
Verder mijn beste trainee verpatst voor 180k, met winst van bijna 160k, dus mijn financiele situatie is ook weer een stuk gezonder. Als ik nou ook nog eens een keer een leuke YP zou doen... maar dat zit er natuurlijk niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0-4 gewonnen en zondag de return dus met een MOTS van mijn kant thuis. Dus zal wel winnen.
Daarna 2 wo's en weer lekker piccen... de nummer 2 verloor van de nummer 6 en de nummer 3 van mij. sta al 6 punten los en dat gaat niemand meer inhalen vrees ik.

sta al met 1 been in de VI dus :)

3x kampioen op rij worden is dat niet ergens een GoT Fed record? :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2005 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben verhuisd en nu wilde ik gisteren mijn adres veranderen bij Hattrick, dus ik ingelogd bij Hattrick.. maar opeens kan ik nergens meer de mogelijkheid vinden mijn gegevens te wijzigen. Is dat normaal? Ik heb mijn team nog niet zo heel erg lang, vanaf eind januari ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom wil je in godsnaam je adres invoeren? verwacht je een kerstkaart ofzo van de ht crew? :)
volgens mij kan het ook niet... althans ik ben het nog nooit tegen gekomen(maar dat zegt niet zoveel hoor :D)

mijn hattrick>configuratie daar kan je eea wijzigen.

PS je kan ook bij meer gegevens over de gebruiker(jezelf dus) ook nog wat info invullen

@marcel34: je had gelijk was de security code. ERG fijn dat ze dan ook in HO om je password vragen... maar ik ben er eens doorheen gefiets. ik vind het niks HO dus ik gooi het er weer af. ham is toch overzichtelijker imo. buddy is nog steeds het beste denk ik. maar ik euh.. kan geen euh.. 'goeie' versie vinden :*)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2005 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
ruim 20 ratings meer, ruim 8 sterren meer
en toch 1-0 verliezen

nr1 heeft 15 punten, ik sta op 12 en de nummer 3 volgt op 9 punten, k*tzooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tip: werk eens aan je überbrakke mid ;) zo verlies je nog van IX teams... verdediging is ondergeschikt aan middenveld en aanval.

hebben jullie ook nog geen supporters erbij? normaal na een winstpartij 11-13 supps erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die extra supporters komen er nog wel bij, zit zelf (voorlopig) standaard op 24 supporters erbij per week dus lijkt me sterk dat er niks meer komt ---> even geduld nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 11:16:
mijn hattrick>configuratie daar kan je eea wijzigen.
Bij mij stond daar tot vorige week mijn adresgegevens, maar nu niet meer.
Dat vind ik een beetje vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 13:34:
hebben jullie ook nog geen supporters erbij? normaal na een winstpartij 11-13 supps erbij
Ja dat wordt met de week langzamer idd. Uiteindelijk kwam die update rond 2/3uur ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 13:50:
[...]

Bij mij stond daar tot vorige week mijn adresgegevens, maar nu niet meer.
Dat vind ik een beetje vreemd.
geen idee. ik heb het nog nooit gezien iig. lijkt me nou niet echt noodzakelijk je adres. of is er iets van een krantje ofzo van ht waar je je op kan abonneren? zou denk ik best knaken kunnen opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Gisteren een PIC en toch 5-0 gewonnen :P
Volgende week ga ik weer PIC spelen en denk ik ook weer met 5-0 te winnen.

De week erna tegen de nummer 3. Als ik dan win, kan promotie me neit meer ontgaan. En dat met dan nog 5 wedstrijden te gaan :)

Nu al 16 competitie wedstrijden op rij niet verloren en we gaan voor de 3e promotie in 3 seizoenen dat ik nu bezig ben. Joepie!

Vraagje: is een formi middenvelder voor 390k duur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheKeeper schreef op maandag 21 maart 2005 @ 14:10:

Vraagje: is een formi middenvelder voor 390k duur?
nee. niet echt nee. ligt uiteraard aan leeftijd, bijstats, ervaring enz enz. denk niet dat dat je lukt hoor 390k. zal wel richting 600-700 gaan vrees ik. en anders stop ik per direct met pm trainen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Håkan Ingemarsson (37902645)
20 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en oneerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en matig leiderschap capaciteiten.

Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 2 920
Loon: 1 296 €/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: East-side kickers

Conditie: goed
Spelmaken: formidabel
Verdedigen: zwak

Ik neem aan dat je stopt met trainen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe lekker koop hoor. die gast die hem heeft getrained is echt HARD genaaid. echt 'raap even mijn zeepje op' hard.... 400k haha.

hehe eens even zitten kijken op de TL. dit is GEEN goed moment om je pm'ers op de TL te zetten :) ff kijken voor een leuke trainee :)

ik train tot uitmuntend of briljant. formidabel is sowieso te laag als hoofdstat vind ik. procentueel is het ook niet zo'n denderende stap. uitstekend naar formidabel levert +3 ton op ofzo naar uitmuntend +5/6 ton ongeveer briljant +7/8 laatst was hier daar ergens een rijtje over... heeft iemand dat nog ergens? is wel interessant eigenlijk. ben hem kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 15:18:
hehe lekker koop hoor. die gast die hem heeft getrained is echt HARD genaaid. echt 'raap even mijn zeepje op' hard.... 400k haha.

hehe eens even zitten kijken op de TL. dit is GEEN goed moment om je pm'ers op de TL te zetten :) ff kijken voor een leuke trainee :)

ik train tot uitmuntend of briljant. formidabel is sowieso te laag als hoofdstat vind ik. procentueel is het ook niet zo'n denderende stap. uitstekend naar formidabel levert +3 ton op ofzo naar uitmuntend +5/6 ton ongeveer briljant +7/8 laatst was hier daar ergens een rijtje over... heeft iemand dat nog ergens? is wel interessant eigenlijk. ben hem kwijt.
Zit er zwaar over na te denken om te stoppen met het trainen van middenvelders. Heb gemerkt dat het de laatste tijd al erg slecht is op de TL met die prijzen rond middenvelders. Misschien dat verdedigers of spitsen meer opleveren en dan zou ik 3-4-3 kunnen gaan spelen.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 15:50:
[...]

Zit er zwaar over na te denken om te stoppen met het trainen van middenvelders. Heb gemerkt dat het de laatste tijd al erg slecht is op de TL met die prijzen rond middenvelders. Misschien dat verdedigers of spitsen meer opleveren en dan zou ik 3-4-3 kunnen gaan spelen.
Ahjoh, dat veranderd zo weer. Misschien is het over een seizoen of twee wel weer 'in'. En je traint middenvelders niet voor 1seizoen, en bovendien heb je er profijt van want een goed middenveld (mits met een degelijke verdediging en aanval) is nou niet bepaald onbruikbaar O-)

Edit:
Denk gewoon de bijstats. Alles onder de matig is erg lastig. Met redelijk voor verdedigen of passen, of matig matig en dan flink doortrainen tot 21jaar. Zorg dat je niet alleen maar van één leeftijd heb, maar een verdeling van 17/18/19 jaar en dan ben je al weer 2/3/4 jaar verder, en dan heb je op ten duur om het jaar een paar klappers en blijft je middenveld op hetzelfde niveau. Van het geld versterk je beetje bij beetje de andere linies en koop je weer trainees. Als je eenmaal begint duurt het even voordat het zijn vruchten afwerpt, maar binnen een seizoen of 1/2 loopt het op rolletjes.

Ik begon met twee uitstekend te kopen, en die kon ik al snel met formidabel verkopen zodat ik wat ruimer in geld zat (1.8 mlj totaal verkocht), en nu heb ik 7 trainees met matig/matig of redelijk. Goed als bijstat was me nog te duur, maar dat kan na mijn eerste wereldklasse/of hoger verkoop over 1.5seizoen.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2005 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 15:41
wat vinden de mede verdedigerstrainers hier van deze link? http://introht.hattrick.tk/article-defence.htm

Stonden wel wat bruikbare dingen in vond ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

middenvelders zijn mid seizoen volgens mij altijd minder waard. ik zou ze ook niet zo snel mid seizoen verkopen denk ik.
begin van het seizoen nog een form. pm 18 jarige verkocht zonder bijstats, matig conditie voor 720k. ik moest geld hebben...

en die aanvals en verdedigingsratings... ook al zijn die brak en je mid is super win je denk ik vaak nog :)

scoren of verdedigen trainen levert wel meer op denk ik. vooral verdedigen, maar dan speel je atijd 5-4-1 enzo en win je weer nooit van zijn leven...

elk voordeel heP zijn nadeel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Laatst online: 24-09 15:41
Ik speel in mijn oefenwedstrijden altijd 5-4-1 en ik moet zeggen dat dat zo'n slechte tactiek niet is hoor, win er vaak genoeg mee. Pas nog 5-4-1 in de competitie gespeeld tegen een veel sterkere tegenstander...net niet gewonnen...dus ik gebruik de tactiek zeker vaker (wel in combinatie met counterattack natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 16:40:
middenvelders zijn mid seizoen volgens mij altijd minder waard. ik zou ze ook niet zo snel mid seizoen verkopen denk ik.
begin van het seizoen nog een form. pm 18 jarige verkocht zonder bijstats, matig conditie voor 720k. ik moest geld hebben...

en die aanvals en verdedigingsratings... ook al zijn die brak en je mid is super win je denk ik vaak nog :)

scoren of verdedigen trainen levert wel meer op denk ik. vooral verdedigen, maar dan speel je atijd 5-4-1 enzo en win je weer nooit van zijn leven...

elk voordeel heP zijn nadeel...
Ja daarom, met een goed middenveld boek je meer successen in mijn ogen. En daar is het ons toch allemaal om te doen :P Het is wel zo dat je na een aantal verkopen van je aanval of verdediging je middenveld kunt versterken, maar ik maak liever direct gebruik van mijn training door een goed middenveld te trainen en op ten duur over te beschikken. Als je een goede eerste, tweede en eventueel derde lichting trainees hebt, kan je het telkens mooi doorschuiven en langzaam je andere linies versterken. Maargoed een super goede aanval of verdediging kan ook leuk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzie110
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-10 15:12
Hmmm ik heb nog steeds geen sups erbij, is dat bij iedereen zo? Ik verwacht er toch wel weer een stuk of 10 een seizoenskaart door de maag te kunnen splitsen :)

Wat betreft het trainen van middenvelders, ik ben pas net begonnen (zowel met hattrick als met middenvelders trainen ;)) Ik hoop de komende weken mn eerste uitstekend pm's te mogen verwelkomen. Maar ik denk dat deze dip te maken heeft met dat op dit moment 25% van de mensen positiespel traint. Ik denk dat dit zich vanzelf weer stabiliseert maar misschien zullen de opbrengsten t komende seizoen(en) wel wat lager uitvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de supps erbij. 11 stuks maar :( uit gewonnen 0-4 van nummer 3 nouja.. zit al tegen de 1000 aan!

verdedigen trainen is prima te doen, maar wel in hogere divisies. anders zit je namelijk eerst 5 seizoenen in de IX en dat wil je niet. je wordt er nou niet echt fluitend kampioen mee zeg maar. het levert wel het meeste op denk ik qua trainees.

Of je moet goeie trainees kopen die je aanvallend back kunt zetten met 5-4-1 om je ratings nog enigszins op te krikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Mocht Graxies United morgen verliezen dan heeft FC Dolf een WO deze week en komt Graxon volgende week meedoen met de GoT Cup :9

* yared heeft een weddenschapje afgesloten >:)

Kans is klein maar we moeten die laatste open plek opvullen in Groep K dus als je nog niet meedoet er is nog 1 plekje!!

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzie110
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-10 15:12
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 18:29:
ik heb de supps erbij. 11 stuks maar :( uit gewonnen 0-4 van nummer 3 nouja.. zit al tegen de 1000 aan!
Ah ik nu ook, 9 stuks er weer bij. Ik heb er nu 613, toch wel redelijk dacht ik voor een IX team :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:18
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 18:29:
1000? Daarom krijg ik zo weinig bezoekers, ik heb maar 700 sups, terwijl ik ook in de VII zit. Ik krijg er wel 26 per week bij als ik win.

Wie het laatst lacht is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk maar toch, 12 supporters erbij gekregen.
Wat betreft dat verhaaltje van verdedigers trainen, stond er een zin waarin passen voor verderdigers niet belangrijk werd gevonden. Terwijl voor je countervaardigheid dat passen toch echt 2x zo belangrijk is als verdedigen. Speel zelf meestal 3-5-2 in competitie en 5-3-2 in verdediging en merk dat vooral vleugelverdedigers momenteel erg veel waard zijn. Heb 2 goedkope oudjes kunnen kopen van onder de 10K, waarvan er 1tje 3* haalt en de ander net is teruggezakt naar 2.5*, dus kan ook op elk moment wel overstappen naar 5-4-1 ipv 3-5-2. Probleem is wel dat ik op dit moment nog in de 9e divisie speel en ik het dan zonde vind om 5-3-2 en counter te spelen aangezien ik me dan aardig wat doelpunten ontneem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 19:24:
Eindelijk maar toch, 12 supporters erbij gekregen.
Wat betreft dat verhaaltje van verdedigers trainen, stond er een zin waarin passen voor verderdigers niet belangrijk werd gevonden. Terwijl voor je countervaardigheid dat passen toch echt 2x zo belangrijk is als verdedigen. Speel zelf meestal 3-5-2 in competitie en 5-3-2 in verdediging en merk dat vooral vleugelverdedigers momenteel erg veel waard zijn. Heb 2 goedkope oudjes kunnen kopen van onder de 10K, waarvan er 1tje 3* haalt en de ander net is teruggezakt naar 2.5*, dus kan ook op elk moment wel overstappen naar 5-4-1 ipv 3-5-2. Probleem is wel dat ik op dit moment nog in de 9e divisie speel en ik het dan zonde vind om 5-3-2 en counter te spelen aangezien ik me dan aardig wat doelpunten ontneem.
je traint verdedigers en koopt 2 oudjes??

gisteren solide 0-3 overwinning mét een nieuw sterrenrecord, 51 stuks :) ben tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 19:32:
[...]
je traint verdedigers en koopt 2 oudjes??

gisteren solide 0-3 overwinning mét een nieuw sterrenrecord, 51 stuks :) ben tevreden!
2 oudjes voor mijn middenveld aangezien ik 3-5-2 speel in competitie en dit jaar kampioen wil worden 8) , en +- 5 a 6 trainees (verdedigers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dizzie schreef op maandag 21 maart 2005 @ 18:56:
[...]

Ah ik nu ook, 9 stuks er weer bij. Ik heb er nu 613, toch wel redelijk dacht ik voor een IX team :)
ligt eraan hoe lang je er al in zit hé? :)
doodindegoot schreef op maandag 21 maart 2005 @ 18:56:

1000? Daarom krijg ik zo weinig bezoekers, ik heb maar 700 sups, terwijl ik ook in de VII zit. Ik krijg er wel 26 per week bij als ik win.
mja is bij iedereen weer anders. ik ben begonnen met 500 in de IX en 2x gepromoveerd en gaat laatste 2,5 maand erg hard van 700+ naar nu al bijna 1000. ik weet niet wat jij allemaal hebt gedaan verder... eerste seizoen in de IX kreeg ik er 6-8 per week bij en in de VIII 10-12... nu 25 ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:57

GaMbiNo

1337

yared schreef op maandag 21 maart 2005 @ 18:48:
Mocht Graxies United morgen verliezen dan heeft FC Dolf een WO deze week en komt Graxon volgende week meedoen met de GoT Cup :9

Kans is klein maar we moeten die laatste open plek opvullen in Groep K dus als je nog niet meedoet er is nog 1 plekje!!
Ik had Levico vorige week na zijn laatste oproep tweemaal gemaild dat ik graag mee wilde doen maar heb nooit een reactie mogen ontvangen zodat ik maar snel een andere friendly heb geregeld. Ik heb een dag of drie gewacht waarop hij veellvuldig inlogde dus sja, dan houdt het op... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Ghehe voor iedereen die wat humor zoekt kijk de persberichten in mijn competitie even na sinds vandaag is er een beetje onrust in de competitie :D

EDIT: En ik ben zo lief om een beetje te stoken :)

[ Voor 16% gewijzigd door Tommilio op 21-03-2005 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
GaMbiNo schreef op maandag 21 maart 2005 @ 20:15:
[...]

Ik had Levico vorige week na zijn laatste oproep tweemaal gemaild dat ik graag mee wilde doen maar heb nooit een reactie mogen ontvangen zodat ik maar snel een andere friendly heb geregeld. Ik heb een dag of drie gewacht waarop hij veellvuldig inlogde dus sja, dan houdt het op... :/
Ik vlieg overmorgen de beker uit en zou best mee willen doen met de GoT cup indien mogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Weer 5 - 0 gewonnen. Gaat lekker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

Zo, deze week weer 258000 euro te besteden wegens de verkoop van 2 overbodige aanvallers en de entreegelden a 80000.
Eens kijken wat we voor dit geld gaan doen: sparen voor een dure speler, of een goede jonge trainee-vleugelmiddelvelder kopen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vargo
  • Laatst online: 26-10 22:44
Ik heb eind deze week waarschijnlijk > 4mln te besteden. De vraag is wat te doen met al dat geld. Ik heb nog 1 trainnee te kopen, en zal zonder problemen kampioen worden (VII). Zouden jullie nu nieuwe spelers kopen of wachten tot het einde van het seizoen / begin volgend seizoen (en ondertussen economen ernaar laten kijken)?

Nog een 2e vraagje: telt experience 2x als een speler 2 wedstrijden per week speelt, of alleen de laatste wedstrijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Mijn leaguegenoot moet tegen hem spelen in de beker. Ik zal hem even extra motiveren, zodat Graxon lekker mee kan doen met de GoT cup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vargo schreef op maandag 21 maart 2005 @ 23:34:
Ik heb eind deze week waarschijnlijk > 4mln te besteden. De vraag is wat te doen met al dat geld. Ik heb nog 1 trainnee te kopen, en zal zonder problemen kampioen worden (VII). Zouden jullie nu nieuwe spelers kopen of wachten tot het einde van het seizoen / begin volgend seizoen (en ondertussen economen ernaar laten kijken)?

Nog een 2e vraagje: telt experience 2x als een speler 2 wedstrijden per week speelt, of alleen de laatste wedstrijd?
als je met je huidige materiaal al kampioen kan worden, zou ik je geld in ieder geval nog een paar weken vast houden, scheelt je toch zomaar een paar ton op het einde van het seizoen (behalve natuurlijk de aankoop van een nieuwe trainee)

en een speler die 2 keer in de week speelt, krijgt 2 x experience. Experience updates zijn namelijk ook altijd al ´s avonds na de wedstrijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee ik heb iets ontdekt zondag. mijn 20 jarige middenvelder kreeg VOOR de wedstrijd afgelopen was zijn exp erbij! hij scoorde en ik klikte op hem en ik zag ineens slecht ervaring... en hij was ervoor waardeloos 100% zeker. ik keek laatst nog naar hele team en hun EXP

dus de exp wordt aan het begin van de wedstrijd meteen bijgeteld.

ja die 4 mln. ik heb hetzelfde. zometeen heb ik 3 uitmuntende mids en wil ze eigenlijk verkopen. maar waarom? ik win nu ook al en wordt 99% zeker kampioen. kan ik beter doortrainen tot briljant en dan ECHT gaan shoppen :D Het ligt er ook helemaal aan in wat voor VI ik kom. Dus ik koop tot die tijd denk ik niks. althans geen grote aankopen. dus ik zou die 4mln nog houden. of ze niet hebben verkocht, maar daar is het nu te laat voor :)

msch een 1 hele brute trainee kopen van 17? dat levert nog altijd veel meer op dan al die economen kunnen regelen.kan je nog 7 weken trainen en dat is dus 1 skill omhoog. dat zou ik doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Een collega beweerde ham net voor de wedstrijd geupdate te hebben en de wedstrijden al te kunnen bekijken. Geen idee of het klopt, maar het klinkt leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Er was ook al zoiets met de topscorers van je team, die werden ook al te vroeg bijgewerkt in de statistiekenpagina geloof ik. Moet je wel weten wat het aantal voor de wedstrijd was, maar dat is bij te houden.

De lol gaat er dan wel een beetje af. Ik vind het wel humor om de volle 90 minuten met een schuin oog mee tekijken en van de bank op te veren als er weer een rood stukje tekst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:18
Ik moet zeggen dat het wel een beetje saai is als je maar naar 1 wedstrijd kijkt hoor. Ik bedoel, in mijn vorige wedstrijd was er de hele eerste helft maar liefst 1 blessure...
Gelukkig kijk ik gewoon met wat vrienden al onze wedstrijden tegelijk, dan gebeurt er altijd wel wat...
Al heeft het wel iets sneus, met zijn vieren met bier erbij op de bank naar een computerscherm zitten kijken naar een virtuele wedstrijd ;) Ze zouden eigenlijk een soort Championship Manager verslag moeten geven... Maar dat lijkt me wat te zwaar voor de servers helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ hein: interessant :) alleen heeft de server het hoogstwaarschijnlijk in de meeste gevallen zo druk met de wedstrijden dat de meeste spelers pas ná de wedstrijd worden geupdate, of zelfs enkele uren erna. Maar in uitzonderingen dus ook al tijdens de wedstrijd :)
Het HAM verbaasd me helemaal, lijkt me stug dat hattrick zo doorzichtig is toch?
Damien2004 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 08:53:
@vrijwilligers voor de YGM: Ik zag geloof ik 1 of 2 mensen zich vrijwillig aanbieden voor een onderdeel te schrijven voor de YGM. In princiepe sta ik hier heel open voor alleen moet je wel zp zien dat als je een nieuw onderdeel introduceert dat je dit wel iedere week moet doen en het zelfde geld natuurlijk voor een bestaand onderdeel. Inprinciepe zou ik het fijn vinden als iemand nieuw leven kan inblazen in de Wist u dat... Zelf heb ik er te weinig tijd voor om het maximale er uit te halen en ik ben ook te weinig aanwezig op verschillende fora om alles op te pikken en te onthouden of noteren.

Mochten er dus vrijwilligers zijn voor dit onderdeel of een nieuw onderdeel meld u dan even bij Tommilio of Mij.
Heb misschien wel interesse in dit onderdeel. ik ga eens rondsnuffelen en kijken of het wat voor mij is. Ik beloof niks, maar je hoort nog van me.

edit: misschien ook leuk om wekelijks een stukje te schrijven over de GoT-cup die woensdag van start gaat? misschien dat daar nog vrijwilligers voor zijn

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2005 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Idd de GoT cup heeft ook onze aandacht :)

De YGM 8 zal daar veel aandacht aan besteden.

Het bij houden van eventueel uitslagen e.d. lijkt mij heel veel werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha dat wilde ik nou net niet horen. Het is idd veel werk. Net als het maken van het wedstrijd schema. Wat handmatig moet gebeuren :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YGM? mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Me eerste keer dat ik an GoT cup mee doe :)

We zullen eens zien hoe ver we kunnen komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Ja best wel eigenlijk :P

De 'You've GoT mail' die elke week weer te lezen is op de website van deze prachtige fed, uit het blote hoofd even http://gottrick.bitxs.com/. Dus ga wat nuttigs doen, en lees de krant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Gaat de YGM 8 alleen maar over de GoT-cup?
Wordt ik dan genegeerd?

* TheKeeper gaat op zoek naar een andere fed :X

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 12:47:
haha dat wilde ik nou net niet horen. Het is idd veel werk. Net als het maken van het wedstrijd schema. Wat handmatig moet gebeuren :S
Het proggen ervan kost meer tijd dus niet zeuren! En je hebt toch niks te doen op je werk ;)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
TheKeeper schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 14:16:
Gaat de YGM 8 alleen maar over de GoT-cup?
Wordt ik dan genegeerd?

* TheKeeper gaat op zoek naar een andere fed :X

:+
Misschien een idee om hem eens te gaan lezen? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja weet je hoeveel ik naar buiten moeten staren richting de zon. En dan maar dromen over hoe het buiten zou zijn. Met een biertje in m'n hand en een sigaretje.

Hooo weer ff wakker worden..... De baas roept

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Laatst online: 18-03-2021
"De Jakhalzen" rules!!!

Sorry, maar dit moest er even uit.. Ik ga nu weer verder werken. :Y)

(we zijn winterkampioen) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Ik heb deze week al een friendly geregeld (toevallig vandaag rond 02.00) aangezien volgens de lijst sowieso een WO had. Vanaf volgende week mag ik meedoen dacht ik.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 13:14:
[...]

Ja best wel eigenlijk :P

De 'You've GoT mail' die elke week weer te lezen is op de website van deze prachtige fed, uit het blote hoofd even http://gottrick.bitxs.com/. Dus ga wat nuttigs doen, en lees de krant ;)
dat moet dan in de periode zijn geweest dat ik hier niet meer kwam. maar leuk idee. ik zal er eens naar kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 18:30:
[...]

dat moet dan in de periode zijn geweest dat ik hier niet meer kwam. maar leuk idee. ik zal er eens naar kijken
Klopt, was inderdaad in de H3!N-loze periode. Maar ik geloof dat we nu al op editie 7 zitten, dus het staat alweer enkele weken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

woah hebben we Hein niet in de YGM gehad? volgens mij wel, moet wel iets slechts geweest zijn dat ie het zo verdrongen heeft... zeiden we niet zoiets van Hein is liev? :9

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Jeeej we hebben er dus weer vaste lezer bij :P

Weer update bij hattrick:

23-03-2005 Cup information changes
Have you had a hard time finding the old cup results from a specific season? Not anymore! In the club history page, you can now navigate to the match archive and see the cup games for that specific season.

The cup page has also been modified slightly, with more exposure to the cup winners. The prize shelf for cup winners now also contain links to the match archive if you click the cup winners cup-image.

Kijk dit soort update's vind ik dan weer briljant. Het overzicht van wat je in de beker presteert ziet er netjes uit en handig. Alleen staat er bij mij maar 1 wedstrijd maar dat doet er niet toe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Mjah... gisteravond een friendly in Italia.... en grmblll weer verloren :p nou jah, nou boeit dat niet zo natuurlijk..... hoewel ik wel bijna m'n sterkste team had opgesteld....

Wat me echter opviel is dat de ervaring met 3-5-2 na 2 wedstrijden (1 walk-over dus niet gespeeld) al van slecht naar uitstekend is gegaan... lijkt me een beetje erg snel eigenlijk ?

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.