Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 34 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.679 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-10 23:03
Pewwy schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 19:06:
Dat wist ik dus niet, is dat ff jammer. Moet ik dat geld zien te bewaren tot zondag, gaat nog moeilijk worden :X
Laat ik nou precies dat zelfde probleem hebben, doordeweeks geld reserveren voor een trainer en zondags is dat geld al weer verdwenen. |:(

Wie het laatst lacht is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-10 17:19

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Pewwy schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 21:13:
[...]

Je koopt een mummie met veel ervaring als je het goed doet. Die zijn goedkoop en door de ervaring halen ze leuke ratings. Daarom koop je een mummie. En nu kappen met die term, want die mummies waar jij het over hebt hebben zo ongeveer mijn leeftijd 8) En ik weet dat er hier mensen rondlopen die echt boven de 30 zijn, dus je moet voorzichtig zijn met die uitspraken ;)
Maak je niet druk ;) voor de meeste van mij vrienden ben ik al een mummie :p en ik ben "pas" 29 ;) en nu zal ik ophouden met die term uit de oudheid :)

ow jah, nog ff de reden van die term:
die 20 jarige verdediger verpatsen die 18 jarige ook en 2 goedkope voor terug kopen met verdedigen redelijk en erg oud zijn

[ Voor 17% gewijzigd door lameeuw op 17-03-2005 21:36 ]

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:01

Ottooo

Vuurvlieg

Hmm, me 3 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk, friendly geregeld in Mexico tegen n ploeg uit de III. (mooi vlaggetje) Ik zie net alleen dat hij in z'n afgelopen friendly n formidabel middenveld haalt en n goddelijke CD. :X

[edit] Phew, zie nu net dat hij zondag n WO had en dus in de friendly met z'n basis speelde.

[edit2] Hij traint ook verdedigers zoals ik en al z'n spelers achterin komen uit z'n eigen jeugd en halen nu minimaal 5*. Echt al z'n trainees (al tot 24 jaar) komen uit z'n eigen jeugd, nog nooit gezien zoiets.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2005 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 21:37:
Leuk, friendly geregeld in Mexico tegen n ploeg uit de III. (mooi vlaggetje) Ik zie net alleen dat hij in z'n afgelopen friendly n formidabel middenveld haalt en n goddelijke CD. :X

[edit] Phew, zie nu net dat hij zondag n WO had en dus in de friendly met z'n basis speelde.

[edit2] Hij traint ook verdedigers zoals ik en al z'n spelers achterin komen uit z'n eigen jeugd en halen nu minimaal 5*. Echt al z'n trainees (al tot 24 jaar) komen uit z'n eigen jeugd, nog nooit gezien zoiets.
Dat doet hij best goed dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou hij in een friendly met zijn A-elftal spelen en kans lopen op blessures??

Ik zeg: Competitie (dus ook WO) voor a-elftal, en friendlys voor b-elftal/trainees

Of is een WO slecht voor vorm etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Nee, wel voor ervaringspunten, dus voor allebei is iets te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 22:27:
Nee, wel voor ervaringspunten, dus voor allebei is iets te zeggen.
Ah kijk, een WO (in comp) geeft minder ervaringspunten dan een gewone comp-wedstrijd?

óf

dan een friendly (en dan binnen de eigenlandsgrenzen - buiten meer uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een competitiewedstrijd geeft altijd hetzelfde aantal ervaringspunten, WO of niet dat maakt niet uit. Zelf zou ik het ook nooit doen, daar zijn m'n A-spelers me te kostbaar voor. Als ik nu bijvoorbeeld nog in de beker zou zitten en n WO in de competitie zou hebben dan speel ik natuurlijk ook met m'n A-spelers op woensdag maar anders pak ik die veilige wedstrijd op zondag gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 22:56:
Een competitiewedstrijd geeft altijd hetzelfde aantal ervaringspunten, WO of niet dat maakt niet uit. Zelf zou ik het ook nooit doen, daar zijn m'n A-spelers me te kostbaar voor. Als ik nu bijvoorbeeld nog in de beker zou zitten en n WO in de competitie zou hebben dan speel ik natuurlijk ook met m'n A-spelers op woensdag maar anders pak ik die veilige wedstrijd op zondag gewoon.
Juist, maar misschien speelde die mexicaan wel tegen een vriend van hem en was het een prestigestrijd O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I guess we'll never know...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:42
Weer een prima trainingsupdate!!! Ik begin het een beetje door te krijgen hor, 2 spelers die ik deze week gekocht heb zijn van redelijk naar goed verdedigen gegaan!! Ik heb nu 1 goed verdediger van 22, 3 van 18 en 1 van 17!! Die verdediging staat dus prima :)
Update:
TSI: +1250/-70
Vorm:+10/-3
Verdedigen: +3

Waar denken jullie dat ik het meest voor kan krijgen?
17 jaar, verdedigen goed, vorm goed, TSI 470
18 jaar, verdedigen goed, vorm redelijk, TSI 790

Want ik sta na zondagwel -155k en dat wil ik liefst zo snel mogelijk weg hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
Mjah, dan toch de jongste speler..

Mijn TU was +2, o.a. mijn miljoenenaankoop van deze week die naar uitstekend PM ging..Erg lekker dus.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Vorm -7/+5, maar dit keer gelukkig niet net als vorige week mijn basiself. Voor de topper niet ontevreden :)
Verdedigen +3, Mijn beste verdediger naar formidabel, dus die kan weg, want dat is in de 8e en 7e klasse niet nodig. Speler die ik van Hoog Boys heb gekocht naar uitstekend :) En mijn 27 jarige spits ook naar zwak verdedigen 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Pewwy op 18-03-2005 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Geweldige TU :) 18 jarige speler nu op Uitstekend positiespel :P Erg grote belofte voor de toekomst dus ;)

@lameeuw:

passen is niet het belangrijkste het is een bij skill. Geloof me als ik zeg verkopen die zooi en goede spelers aanschaffen. Je moet aan de toekomst denken. Spelers met een hoge passen zijn niets waard tenzij ze een hoge positie spel hebben.

Kortom verkopen.

Keeper, ik speel met mijn eerste keeper op zondag en woensdag. Raakt niet geblesseerd. Kans is echt 0,01% en dat weegt niet op tegen de salaris kosten die je heb. Kortom 1 keeper en wil je echt geen risico nemen dan zet je je coach op woensdag in de goal. Woensdag is slechts voor trainings doeleinde dus niet zeuren:"Ja maar hij is heel slecht in keepen en ik wil niet verliezen" :p

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzie110
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:54
Dit was een van mn beste trainingsupdate tot nu toe :) Vorm +11/-0 TSI +1390/-60 Positiespel +1. Die Positiespel +1 was een 20jarige die naar goed ging, die gaat er nu uit, enige reden waarom die er nog was is omdat ik geen geld had voor een nieuwe jonge trainee :)

Daarnaast mn eerste (veld)speler boven de TSI 2000 die gaat hopelijk binnenkort naar uitstekend positiespel (met redelijk verdedigen erbij), dus ik ben weer helemaal blij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:52

Quintus

Eg wel! Dus....

lameeuw schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 21:33:
[...]
nu zal ik ophouden met die term uit de oudheid :)
[...]
Hier in huis noemen we ze wel "Oude Krakjes" :D

Sorry jongs ;) zo noemen we ze hier nu eenmaal.

TU
Vorm +7/-6
Pos +2
Vleug -1
Keep -1 (coach :o)

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-10 12:14

Cis

Vorm: +3 / -4

Maaaar: wel mijn basisspelers in betere vorm. 10 van mijn 11 basisspelers zitten nu op vorm 6 of 7. Ik heb geen reden tot klagen :)
Met 2 belangrijke wedstrijden voor de deur kan ik dit dus uitstekend gebruiken :)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

TU:
17-jarige naar uitstekend wing
23-jarige IM naar zwak wing :P

Vorm:
+7/-7 (-2 voor m'n coach (nu op matig) en +2 voor en speler die zondagmorgen vertrekt) verder niet heel spannend.

TSI:
+1590/-530 (die in de verkoop staat wel +210, da's jammer. Verder 1 trainee +630 door vorm +1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Quintus schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 11:17:
[...]

Hier in huis noemen we ze wel "Oude Krakjes" :D
Oude lullen, Dinosaurussen, Mensen die de oorlog hebben mee gemaakt, afgekeurde voetballers, ect, ect.

Als je de 30 gepasseerd ben dan ben je oud :) Maar over 5 jaar denk ik daar heel anders over natuurlijk ;)

Maar je moet zo zien je wil 2 dingen in Hattrick vanuit jou positie (divisie X of IX)

1. Je wil promoveren of mee doen in de top
2. Je wil geld verdienen om spelers aan te trekken

1. Kan je realiseren om ' oude' afgedankte spelers aan te kopen die het met veel ervaring e.d. in jou competitie erg goed zullen doen. 28 tot 32 is een mooie leeftijd :)

2. Je moet goede jeugdspelers hebben die na 3 jaar vet veel waard zijn.

Voorbeeld: Ik heb vorig seizoen 6 jeugdspelers gekocht met redelijk positiespel en zwak tot matig verdedigen of passen. Deze waren tot tussen de 50.000 tot 100.000 ofzo. Allemaal worden ze dit seizoen uitstekend positiespel. 2 daarvan zijn al op uitsteken. Deze kan ik verkopen voor een slordige 300.000 of meer. Maar omdat er 1 na 1 week al uitstekend was en 1 nog 18 jaar is houd ik ze nog even tot ze wat beter worden. Voordeel daarvan is dat ik voor die 18 jarige eind volgend seizoen toch wel een paar miljoen kan vangen. 1.5 tot 3 mil als ik de transfer vergelijking moet geloven :) Daar train je dus voor. Dit betekend dat ik aan het eind van dit seizoen een aantal trainees verkoop en er betere voor aanschaf en misschien zelfs nog op andere posities versterkt.

Daar doe je dit alles voor. Kortom je heb foutjes gemaakt door de verkeerde trainees te kopen, maakt niet uit deed ik ook. Verkoop ze allemaal en koop 1 tot 3 goede trainees terug zodat je al een beginnetje heb :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheKeeper schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 11:27:
TU:
17-jarige naar uitstekend wing
23-jarige IM naar zwak wing :P

Vorm:
+7/-7 (-2 voor m'n coach (nu op matig) en +2 voor en speler die zondagmorgen vertrekt) verder niet heel spannend.

TSI:
+1590/-530 (die in de verkoop staat wel +210, da's jammer. Verder 1 trainee +630 door vorm +1)
Waar staan al die stats op die manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 11:41:
[...]

Waar staan al die stats op die manier?
Dat komt omdat het tooltje wat ze gebruiken het zo weer geeft.

+7/-7 vorm

Betekend 7 spelers in vorm gestegen en 7 gedaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 11:44:
[...]

Dat komt omdat het tooltje wat ze gebruiken het zo weer geeft.

+7/-7 vorm

Betekend 7 spelers in vorm gestegen en 7 gedaald
Welke tool is dat en waar kan ik die krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damien2004 schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 11:32:
[...]
Als je de 30 gepasseerd ben dan ben je oud :) Maar over 5 jaar denk ik daar heel anders over natuurlijk ;)
Met de 30 in het vooruitzicht denk ik er nu al anders over ;) Wie is eigenlijk de oudste Hattrick spelende GoT-ter :?

Ik denk eigenlijk dat ik het al weet, maar ik wil het hier bevestigd zien, vind hij vast niet leuk :+

[ Voor 14% gewijzigd door Pewwy op 18-03-2005 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 08:33:
Keeper, ik speel met mijn eerste keeper op zondag en woensdag. Raakt niet geblesseerd. Kans is echt 0,01% en dat weegt niet op tegen de salaris kosten die je heb. Kortom 1 keeper en wil je echt geen risico nemen dan zet je je coach op woensdag in de goal. Woensdag is slechts voor trainings doeleinde dus niet zeuren:"Ja maar hij is heel slecht in keepen en ik wil niet verliezen" :p
Toch niet mee eens. Een vriend van mij heeft in de afgelopen twee seizoenen 2x zijn keeper eruit gehad, en totaal 8weken ofzo. Een reserve keeper (niet gelijkwaardig qua stats uiteraard) is dan ook echt geen overbodige luxe. Kijk jij praat ws over hele goede (wonderbaarlijk/briljant) keepers, maar als je zoals ik maar een goed keeper hebt, is het echt wel handig om een goedkope redelijk keeper aan te trekken (voor 30k heb je al een prima keep). Ook qua salaris scheelt dat geen ruk. Maar nogmaals, jij praat denk ik over een andere orde, en dan kan ik het me wel voorstellen, maar verstandig is het niet volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nogmaals, welke Tool word er door de meeste GoT'ers hier gebruikt met de +7/-7 enzow
en waar kan ik die krijgen/downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:20
Pfie, ben ik weer, even

Internet ligt er thuis uit door allerlei problemen met modem/netwerkkaart. Ben nu bezig met nieuwe PC, maar dat duurt nog ff dus jullie zijn ff van me af

Heb trouwens wel sinds vandaag een briljante verdediger, toch wel lekker :9 hij haalde ook 5* afgelope zondag, clubrecordje. Had ook met 3-1 gewonnen waardoor ik nog steeds 2e sta met 15 punten (nr1 ook 15pnt) en de nr3 volgt pas op 9 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Pewwy schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 11:53:
[...]

Met de 30 in het vooruitzicht denk ik er nu al anders over ;) Wie is eigenlijk de oudste Hattrick spelende GoT-ter :?

Ik denk eigenlijk dat ik het al weet, maar ik wil het hier bevestigd zien, vind hij vast niet leuk :+
The GoTFather natuurlijk !!! :D

@ Kilverdo

In HAM kun je dit bijvoorbeeld zien. Voor de downloadsite sjek ff de OP

[ Voor 11% gewijzigd door Quintus op 18-03-2005 12:06 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 11:55:
[...]

Toch niet mee eens. Een vriend van mij heeft in de afgelopen twee seizoenen 2x zijn keeper eruit gehad, en totaal 8weken ofzo. Een reserve keeper (niet gelijkwaardig qua stats uiteraard) is dan ook echt geen overbodige luxe. Kijk jij praat ws over hele goede (wonderbaarlijk/briljant) keepers, maar als je zoals ik maar een goed keeper hebt, is het echt wel handig om een goedkope redelijk keeper aan te trekken (voor 30k heb je al een prima keep). Ook qua salaris scheelt dat geen ruk. Maar nogmaals, jij praat denk ik over een andere orde, en dan kan ik het me wel voorstellen, maar verstandig is het niet volgens mij :)
Hehe. Ja je heb wel eens van die verhalen dat het kan gebeuren idd. Maar zoals ik al zei het is een kleine kans. Daarnaast weegt het echt niet op hoor voor het salaris. En heb je dus echt een keeper die er lang uit is koop je toch effe snel een keepertje. Geloof me, ik speel nu voor mijn 2de seizoen met 1 keeper en dat gaat harstikke goed :) 2de keeper op een niveau van IX to VII is gewoon overbodig. Zeker in de laagste divisies is het zonde geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Quintus schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 12:04:
[...]

Ja wie is er nu de oudste :) Wie is er nu zooooooooooo oud?? Hmmmm.....eens effe denken hoor.....hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Damien2004 schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 12:05:
[...]

Hehe. Ja je heb wel eens van die verhalen dat het kan gebeuren idd. Maar zoals ik al zei het is een kleine kans. Daarnaast weegt het echt niet op hoor voor het salaris. En heb je dus echt een keeper die er lang uit is koop je toch effe snel een keepertje. Geloof me, ik speel nu voor mijn 2de seizoen met 1 keeper en dat gaat harstikke goed :) 2de keeper op een niveau van IX to VII is gewoon overbodig. Zeker in de laagste divisies is het zonde geld.
Om maar es even een cliche erin te gooien. Wat als je keeper er in de beslissende wedstrijd uitgetrapt wordt en je door een reserve rampzalig keeper 'afgeslacht' wordt? 8)7
Weegt niet op tegen het loon? Ik ben in mijn 139 wedstrijden al een aantal keer de keeper kwijt geraakt en daarmee zijn belangrijke punten verloren gegaan. Sindsdien heb ik tenmiste een redelijk keeper als reserve.
Het komt bijdeweg ook bij mijn tegenstander voor zoals afgelopen zondag....... Dat was de revanche voor vorig seizoen toen hij mijn keeper eruit trapte >:) en ik daardoor verloor.
(Het lullige was dat hij in het forum voorspelde dat hij de mijne er weer uit zou trappen gehehe :7 )

Dus het komt zeker wel regelmatig voor. Maar ja de kans dat een keeper getorpedeerd wordt is natuurlijk kleiner dan bij een veldspeler. Maar ALS het gebeurt vliegen de goals je om de oren. Tenminste bij mij.

[ Voor 5% gewijzigd door Quintus op 18-03-2005 12:15 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quintus schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 12:04:
[...]

@ Kilverdo

In HAM kun je dit bijvoorbeeld zien. Voor de downloadsite sjek ff de OP
Wat betekent OP nou weer? k word egt gek van al die zinloze afkortingen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Hier een 18-jarig kereltje naar uitmuntend scoren en mijn 17 jarige aankoop van 2 weken geleden na 2 trainingen naar goed scoren gegaan (heeft verder redelijk passen) :) Een tevreden manager hier.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 12:16:
[...]

Wat betekent OP nou weer? k word egt gek van al die zinloze afkortingen :'(
OpeningsPost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe komt het dat bij een hoop mensen egt om de week een speler weer omhoog gaat terwijl het bij mij zo'n 15 weken duurt (zegt tommatrick) :S

Edit: en (voor de 5e keer) waar kan ik HAM downloaden?

Edit 2: Geen HAM meer nodig, ik zie dat Tomattrick deze functies ook heeft en het grote voordeel heeft dat het gratis is

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2005 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzie110
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 12:22:

Edit 2: Geen HAM meer nodig, ik zie dat Tomattrick deze functies ook heeft en het grote voordeel heeft dat het gratis is
Hattrick Coach Professional is ook gratis en biedt ook grote mogelijkheden, ook deze link kan je vinden in de OpeningsPost (=OP) van deze thread.

En wat betreft het omhoog gaan van spelers in hun skill, dat hangt van een hele hoop dingen af. Hoe oud is je trainee, hoe jonger hoe sneller, wat train je (dacht gelezen te hebben dat t positiespel was) in het geval van positiespel duurt t voor een 17 jarige 7 weken om een volledig lvl up te gaan (als je een redelijk coach hebt 8 weken). Een vuistregel voor oudere spelers is dat het voor elk jaar ouder dan 17 een week langer duurt.

[ Voor 37% gewijzigd door dizzie110 op 18-03-2005 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik train verdedigen en mijn trainees zijn 18, 18 en 19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzie110
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 12:38:
Met verdedigen heb ik zelf niet heel veel ervaring maar ik weet dat t langer duurt dan met positiespel. Ik denk dat je trainees er 9-10 weken over zullen doen (aangenomen dat je een redelijk coach hebt met aardig wat assistent trainers)

Kan overigens best zijn dat een van je trainees al eerder lvl up gaat omdat ze op t moment dat je ze kocht al "hoog" waren in verdedigen skill. Als je t in getallen uitdrukt kan een speler op 6.0 zitten (waar 6 dan bijvoorbeeld redelijk is) en op 6.9. In beide gevallen zie je bij Hattrick redelijk staan maar de eerste doet er dan 9-10 weken over en de 2e maar 1 of 2.

Verder staat op www.hottrick.org een hele uitgebreide Hattrick guide waar ikzelf heel veel aan gehad heb.

[ Voor 38% gewijzigd door dizzie110 op 18-03-2005 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Je moet ook niet vergeten dat je maximaal 10 trainees in een week kan trainen als je verdedigen traint. Stel je doet 10 weken om 1 niveau te stijgen bij een speler. Dan zou je dus in principe iedere week een speler hebben die stijgt. Dan lijkt het sneller te gaan, maar dat komt dan vooral doordat je meer spelers traint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
Leuke update

Vorm +6 / -3
Score : +3 ( 20 jarige naar form. score / 1x 18j naar redelijk score / redelijk passen
en 1x 18j naar redelijk scoren / goed passen )
Ervaring +1 ( eentje naar matig )

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 12:38:
Ik hoop toch niet dat je maar 3 trainee's hebt? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 13:51:
[...]

Ik hoop toch niet dat je maar 3 trainee's hebt? 8)7
Wat heb ik aan meer trainees. ik gebruik ze alleen maar in een midweekse wedstrijd omdat ik mijn competitie wedstrijden met mijn A-team speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 13:54:
[...]

Wat heb ik aan meer trainees. ik gebruik ze alleen maar in een midweekse wedstrijd omdat ik mijn competitie wedstrijden met mijn A-team speel.
Dan zou ik als de sodemieter zorgen dat je A-team ook trainees bezit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 13:59:
[...]

Dan zou ik als de sodemieter zorgen dat je A-team ook trainees bezit
Een waar feit.

En nog iets. Waarom speel je met maar 3 verdedigers als je verdedigen traint... Dan kun je veel beter 5-4-1 of iets dergelijks spelen, zo kun je elke wedstrijd 5 verdedigers trainen! En als je dan in de competitie 3-5-2 speelt zou ik nog kunnen begrijpen, omdat je daarmee makkelijker wint (ik zou het nooit doen, want het kost training, maar dat terzijde), dan kun je toch nog altijd in je oefenwedstrijden 5-4-1 spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Desnoods speel je 4-5-1 in competitie verband (zet je je wingbacks en vooral je wingers op aanvallend om toch nog een beetje aanvalsrating over te houden), dan speel je woensdags 5-4-1, 5-3-2 o.i.d., dan train je toch 9 man in een week.

Een nadeel van trainees in je A-team: ze zijn zwakker dan je zou willen, zeker in het begin
Een voordeel van trainees: ze worden je sterkere spelers (en dan gaan ze met pijn in je hart weg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 14:08:
[...]

Een waar feit.

En nog iets. Waarom speel je met maar 3 verdedigers als je verdedigen traint... Dan kun je veel beter 5-4-1 of iets dergelijks spelen, zo kun je elke wedstrijd 5 verdedigers trainen! En als je dan in de competitie 3-5-2 speelt zou ik nog kunnen begrijpen, omdat je daarmee makkelijker wint (ik zou het nooit doen, want het kost training, maar dat terzijde), dan kun je toch nog altijd in je oefenwedstrijden 5-4-1 spelen?
Zelf speel ik ook met 3-5-2 in competitie en 5-3-2 tijdens oefenwedstrijden, en verder ook 5 trainees waarvan er 1 inmiddels in mijn A-team speelt. Verder werd er een paar berichten eerder gezegd dat passen niet belangrijk is voor verdedigers. Dit is alleen wel erg belangrijk als je een counterteam hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja niet echt boeiende TU +5/-5 verder geen stijgingen. komende weken verwacht ik wel een hoop. iedereen schommelt rond de 75-85% in skill vordering.

wel krijg ik er standaard elke week 24 supporters bij...
Fanclub: 937 leden

en ik ben nu pas halverwege mijn 3e seizoen :D als dat zo doorgaat met een(vrijwel zekere) promotie zit ik al aan de +/-1200 supps volgend seizoen. oftewel dat wordt weer stadion uitbreiden eind dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al die training dingen en dergelijke komt volgend seizoen wel, dit jaar moet ik gewoon ff vanuit de X promoveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 14:59:
al die training dingen en dergelijke komt volgend seizoen wel, dit jaar moet ik gewoon ff vanuit de X promoveren
Heb jij effe een verkeerde instelling zeg :X

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Idd nu beginnen!!! :( en heel snel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Promoveren in je eerste seizoen is echt bijzonder onbelangrijk, maar dat leer je volgend seizoen wel met een te slecht elftal voor de IX, als dat mogelijk is dan. Ga maar gewoon voor je training, korte termijn planning brengt je waar je begonnen bent.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

TheKeeper schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 14:14:

Een nadeel van trainees in je A-team: ze zijn zwakker dan je zou willen, zeker in het begin
Dat kun je op den duur opvangen met een getrapt trainingssysteem. Elk seizoen 1 of 2 trainees weg en een gelijk aantal er weer bij. De overige trainees schuiven zo door.
Ideaal.
Alleen als je net begint mat hattrick duurt het wat langer voor je zoiets voor me kaar heb.
Maar ja in de lage divisies kun je met alleen trainees op je trainingsplaatsen ook een goed resultaat halen. Simpelweg de eerder genoemde Opa's op andere linies plaatsen om je ratings op te krikken.
Het broertje van mijn vriendin haalt nu al 30,5* en hij is pas 10 weken bezig ofzo. 8)7

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Dat heb ik opgevangen door verdedigers te trainen met een verdedigend coach. De rest moet je toch bijkopen. Op die manier kan je makkelijker een trainee opstellen in de competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Inderdaad, in het begin is dat lastig. En ik hou nu ook trainees als back-up. Ik kocht eerst nog 19-jarigen om te trainen en na 1 of 2 skillstijgingen verkocht ik ze. Nu ben ik zover dat ik al wat 17-jarig materiaal kan aanschaffen, al zijn ze nog laag in hun skills. Dat zijn dus de B-spelers. Als het financieel nog wat beter gaat, ga ik dus 17-jarigen laag hoofdskill mét redelijke bijstats of 17-jarigen hoog in hoofdskill kopen (iemand tips voor deze wingertrainer?).

Ik kan eigenlijk niet wachten tot mijn beste speler weer een keer popt, dan komt er ook een goed coach en grote verbetering in de rest van het team. Nu is het nog redelijk kruimel werk. Ik hoop alleen dat ik een beetje van de TL af kan blijven. Iemand tips om je geld langer te bewaren? Ik wil namelijk alle winst direct weer omzetten in betere spelers en koop dan vaak net niet de beste spelers :P

[ Voor 2% gewijzigd door TheKeeper op 18-03-2005 15:37 . Reden: typos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

36.5

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

@Doodindegoot; GoTfather gepiep van die broekies, komt ongeveer 1x in de 3 topics voorbij... :7

[ Voor 4% gewijzigd door yared op 18-03-2005 15:50 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Oh ja. Ik vond die half zo vreemd, ik kon niets anders verzinnen dan graden. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel hattrick nu voor het 5e seizoen en train sinds 14weken op positiespel. Begonnen in de VIII, en binnen twee jaar naar de VI. TOEN had ik moeten beginnen met trainen, maar hele jaar geen fuck gedaan (amper ingelogd) - waarom :? Jaar erop dus 'echt' begonnen en jongen trainees aangeschaft, wat resulteerde in een degradatie. Begin dit seizoen twee formidabel verkocht, en twee trainees met slecht bijstats en daarvan 5 trainees met redelijk bijstats of matig/matig gekocht en nu heb ik 7 trainees voor het middenveld (+ 2 wingers). Ik zit nu dus in de VII, maar zoals hierboven al gezegd werd naar Kilverdo (ofzoiets) >> training is het belangrijkst. Lange termijn gaat voor korte termijn! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Mjah, taktiek maar aangepast inmiddels voor de komende match. Nu maar afwachten of eht wat wordt :p

Trainee = (zeer) jonge speler ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

lameeuw schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 16:28:
Mjah, taktiek maar aangepast inmiddels voor de komende match. Nu maar afwachten of eht wat wordt :p

Trainee = (zeer) jonge speler ??
ja, tussen 17 en 21 jaar (21 alleen als ze richting reusachtig e.d. zijn, dat heet doortrainen), normaal spelers in de leeftijd categorie 17 - 19 jaar.

Niet elke speler in die leeftijd categorie is een trainee, alleen de spelers die op de juiste plek spelen en eigenlijk alleen spelers met matig (keepers willen nog wel eens getraind worden vanaf hier) of hoger op hun hoofdskill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okeej dan ga ik maar ff wat "mummies" verdedigers verkopen en trainees kopen voor mijn A-team, en een andere taktiek nemen met meer verdedigers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey onwijze noobs er is niet voor niets een OP(openings post) met ALLERLEI handige tips en trucks en taktieken en manieren om het aan te pakken als je net begint. Die is er voor jullie. Niet voor ons. Dus niet zo geiten en denken dat je het allemaal weet, maar ff die OP lezen.
Scheelt een hoop fouten bij je team en hier een hoop onnodige posts.

tjop tjop!

(ps ik reageer beetje geïrriteerd omdat mensen (die het spelletje kennen) adviezen geven en er gewoon keihard tegenin gegaan wordt. slaat nergens op. bovendien staat het gewoon allemaal in die OP, anders kan je die net zo goed verwijderen als je bij elke nieuweling alles van voor af aan weer gaat vertellen)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2005 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet je muil houden man, als ik 1 dingetje niet snap ga ik niet een lap text van 4 uur doorlezen als ik het ook gewoon kan vragen aan iemand die het al weet en die het me uit kan leggen. In plaats van zo saggerijnig doen kan je ook gewoon ff behulpzaam zijn naar je mede Hatricker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 17:43:
je moet je muil houden man, als ik 1 dingetje niet snap ga ik niet een lap text van 4 uur doorlezen als ik het ook gewoon kan vragen aan iemand die het al weet en die het me uit kan leggen. In plaats van zo saggerijnig doen kan je ook gewoon ff behulpzaam zijn naar je mede Hatricker
De bedoeling van dit forum is dat je ook zelfinitiatief toont en niet elk ding gaat vragen. Je zou het zelf eerst eens moeten opzoeken alvorens hier een vraag te stellen...

Vragen stellen mag altijd, maar je moet er wel zelf moeite voor hebben gedaan om het antwoord te vinden!

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 17:54:
[...]

De bedoeling van dit forum is dat je ook zelfinitiatief toont en niet elk ding gaat vragen. Je zou het zelf eerst eens moeten opzoeken alvorens hier een vraag te stellen...

Vragen stellen mag altijd, maar je moet er wel zelf moeite voor hebben gedaan om het antwoord te vinden!
Ik heb hier uiteraard wel begrip voor, maar 1 ding, als ik 1 kleinigheidje wil weten vind ik dat er niet teveel gezeurd moet worden als ik daarvoor niet eerst een 4 uur grote lap text door heb gespit.
Maar goed, ik ga vanavond ff hottrick.com doorspitten dus dan komt het allemaal wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Laatst online: 03-01-2023
De gezelligheid straalt er weer vanaf op het forum vandaar misschien dat ik mij hier niet meer zoveel laat zien.....maar er is ook goed nieuws in deze duistere hattrickwereld :+

Morgen ligt bij jullie op de deurmat de nieuwe You've GoT Mail.....deze week zal Tom (ik dus :P ) een stukje schrijven over de managers van de ned/belg. eredivisie. Waar het precies over gaat weet ik nog niet precies aangezien ik het nog moet schrijven >:)
Maar heb al een goed idee wat het gaat worden dus ik ga het maar is afmaken.

:7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Zal ik je dan een schop :) geven zodat je snel kunt spitten? :9

Afbeeldingslocatie: http://hagen.let.rug.nl/~s1388193/im/schop.gif

[ Voor 50% gewijzigd door Quintus op 18-03-2005 18:16 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Plaag die jongen toch niet zo :P
Ach begrijp hem ook wel ik had daar ook nooit zin in zoveel door te lezen maar ja als je eenmaal echt verslaafd bent aan het spelletje vind je het ook niet erg om wat meer te lezen. Kijk en wij jongens op het forum hier doen nu misschien een beetje stom tegen je maar das eigenlijk voor je eigen best wel. Want als je nu alles doorleest maak je niet zoveel fouten zoals wij :P

Ja ook zelfspot kan leuk zijn, toch :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Dan komt de plagschop het meest in de buurt :9

Oké nu kappen we ermee. Feit blijft dan lezen een belangrijk punt hiero is. Natuurlijk snappen we je goede bedoelingen hoor. Succes met doorspitten :)

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:42
Zo lastig is het allemaal toch niet. Ik ben ook pas 1 maand bezig, maar een beetje verslaafde heeft in die tijd alles wat er op hattrick gebied te lezen is wel langs zien komen (misschien dat f5-en van het forum op hattrick wat te ver gaat, maar verder zijn er zat sites, zie OP, die info hebben). En een beetje meer respect voor de wat oudere hattrickers hier is misschien ook wel op zijn plaats. Dit is tweakers en daar verwacht men wel een beetje zelfwerkzaamheid hoor.
Naja, ff wat meer on topic. Bij mij zijn na 4 weken mijn beste verdedigers allemaal trainees. Die hebben allemaal goed verdedigen en halen 3*, op de rest van de posities heb ik wat oud spul rondlopen, die ik tzt wel ga vervangen, maar die het voorlopig goed genoeg doen. Ik heb niet eens verdedigers boven de 22, dus met trainees in je A-team spelen moet zeker in de X/IX makelijk kunnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijne update vandaag, geen stijgers maar wel n vorm van +6/-2 Gemiddelde vorm is nu precies redelijk, A-team nog ietsje hoger. Ook m'n eerste speler met n tsi boven de 5000 nu m'n beste trainee weer 300 gestegen is. 8)

Over spelers die niet goed genoeg zijn voor je A-team; ik heb op het moment bijna n soort roulatie in t team. Volgend seizoen komt ie helemaal rond en heb ik 9 trainees, 8 vaste en 1 extra plaats die er gewoon bij loopt. Die 8 zijn dan 2 van 18, 2 van 19, 2 van 20 en 2 van 21. (of 17 als ze hun laatste pop al hebben gehad en de TL op gaan) Ik ga al m'n spelers doortrainen tot de eerste pop op hun 21e want vooral in die hogere levels zitten grote verschillen qua prijzen en zo gaat die roulatie gewoon lekker werken. Je moet even wachten tot je eerste trainees 21 zijn en dan dus wat opleveren maar vanaf dan heb je wel per seizoen 2 spelers die eruit gaan voor minimaal 3M per stuk. Oftwel, KASSA!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:44
Ik zie dat er wat onenigheid onder de HT-ers bestaat. Nou ja, er is vrijheid van meningsuiting in dit land (en ook in Belgie geloof ik ;)), dus dat moet geen probleem zijn!

Geen beste TU vandaag. Vorm: +6/-4. Lijkt goed, maar is het zeker niet. Belangrijke A-spelers omlaag en bagger B-spelers omhoog :(

Enige pluspuntje is dat een van mijn aankopen deze week van solid naar excellent def. is gegaan. Ik had zoiets wel verwacht, maar het is toch lekker :) Ik denk dat ik met skill traden best wat geld zou kunnen verdienen... (alleen jammer dat de TS dan in elkaar dondert)

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

Net aangekocht:

Tit Vrečič (7326465)
31 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft goed ervaring en is een waardeloos leider.

Nationaliteit: Slovenija
Total Skill Index (TSI): 1 110

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig

Ik heb er 133000 voor betaald, hij haalt in zijn huidige vorm 3,3 sterren als aanvaller.

Aangezien ik nog steeds Hattrick aan het leren ben: is dit een goede aankoop geweest?
Tot nu had ik alleen aanvallers van 2,5 ster. Dus ik vond het tijd voor een nieuwe :)

Het is welliswaar een bijna weggeteerde mummie, maar hij heeft goed ervaring en is in goede vorm. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:19
In mijn n00b mening vind ik het godsgeklaagd duur voor een 31jarige :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 17:15:
Hey onwijze noobs er is niet voor niets een OP(openings post) met ALLERLEI handige tips en trucks en taktieken en manieren om het aan te pakken als je net begint. Die is er voor jullie. Niet voor ons. Dus niet zo geiten en denken dat je het allemaal weet, maar ff die OP lezen.
Scheelt een hoop fouten bij je team en hier een hoop onnodige posts.

tjop tjop!

(ps ik reageer beetje geïrriteerd omdat mensen (die het spelletje kennen) adviezen geven en er gewoon keihard tegenin gegaan wordt. slaat nergens op. bovendien staat het gewoon allemaal in die OP, anders kan je die net zo goed verwijderen als je bij elke nieuweling alles van voor af aan weer gaat vertellen)
Ik wil niet lullig doen maar wel een beetje :p (jah, ik ben in een flauwe bui). In de OP (OpeningsPost) staan helaas niet alle afkortingen die er zo langzamerhand gebruikt worden, dus dat is al een punt waar je niet helemaal in je recht staat aangaande je reply. Dat er (te) veel en misschien ook (te) vaak noobs met vragen komen.... dat zal je altijd houden, ongeacht wat voor spel of wat dan ook het over gaat. Dat je je er aan ergert kan ik me voorstellen, maar post dan liever niets ;).
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 17:43:
Zoww, als je zo een post begint vraag ik me ten eerste af wie er nou sjagrijnig is....... en dat jij NIET een lap text van 4 uur door gaat lezen... moet je zelf weten. Maar uiteindelijk is het natuurlijk wel te verwachten dat je met zo een instelling een "minder positieve" reactie krijgt, en dat komt het topic c.q. forum niet ten goede. Tevens denk ik dat je nogal een te hoge pet op hebt van je eigen kunnen. De mensen die hier reageren met adviezen doen dat niet zonder onderbouwing, maar om je te helpen. Een beetje respect enzo lijkt me niet misstaan.

Daarnaast ben ik dus bijvoorbeeld een van de weiningen die WEL 4 uur lappen text en groter gaat zitten doorspitten en (ouderwets :p) aantekeningen maakt op papier (jaja, met een PEN of POTLOOD en niet met een tb :p). Ik moet zeggen dat ik in de afgelopen anderhalf maand dat ik dus Hattrick speel op deze manier al heel wat geleerd heb over het spel, sommige dingen zijn me echter nog niet helemaal duidelijk, en daarover KUN je hier een vraag stellen... maar je kunt het ook proberen ZELF (proefondervindelijk) uit zoeken.
TheKeeper schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 16:35:
[...]

ja, tussen 17 en 21 jaar (21 alleen als ze richting reusachtig e.d. zijn, dat heet doortrainen), normaal spelers in de leeftijd categorie 17 - 19 jaar.

Niet elke speler in die leeftijd categorie is een trainee, alleen de spelers die op de juiste plek spelen en eigenlijk alleen spelers met matig (keepers willen nog wel eens getraind worden vanaf hier) of hoger op hun hoofdskill.
Aha, dat houd dus voor mij in dat ik vanavond voor 7000 een trainee heb aangeschaft :p (aangeschaft... alsof je een winkel binnenloopt en vraagt: Wat kost zo een trainee ?? verkoper: middenvelder, positiespel en passen matig... doe maar 7000 :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Cis:

Zonde van je geld :/ Voor 133.000 had je ook wel een jongere kunnen kopen. Bedenk dat spelers vanaf 29jaar ook kunnen dalen in hun (belangrijke) stats. Zeker een kerel in de 30 maakt daar kans op natuurlijk. Kijk als je een wereldklasse spits van 31 koopt, is het geen 'ramp' als hij daalt, maar als deze knakker van redelijk naar matig gaat :>

Voor zogenaamde 'mummies' zou ik dan op de TL zoeken op een leeftijd tot 25/26, die kunnen dan nog wat jaartjes mee. Zeker als je in die orde van stats kijkt die jij kan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

18 jarige trainee naar formidabel wing... past fijn bij zijn uitstekend passen :9

kom ik ook nog een YP (youth pull/jeugdspeler) tegen die ik vergeten was te verkopen twv 12ton >:)
18-03-2005
Mango United Fruits heeft 200 000 € geboden voor Mathieu Lutgendorp en nam de leiding bij het bieden.

De deadline ligt op 21-03-2005 om 14:04.
stond precies 10 minuten te koop geloof ik met een startprijs van 1 ton :+

minder puntje is dat mijn keeper weer niet zijn 6miljoen kostprijs waarmaakt en gewoon extra lang in de ziekenboeg blijft liggen.

[ Voor 31% gewijzigd door yared op 18-03-2005 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 20:02:
@ Cis:

Zonde van je geld :/ Voor 133.000 had je ook wel een jongere kunnen kopen. Bedenk dat spelers vanaf 29jaar ook kunnen dalen in hun (belangrijke) stats. Zeker een kerel in de 30 maakt daar kans op natuurlijk. Kijk als je een wereldklasse spits van 31 koopt, is het geen 'ramp' als hij daalt, maar als deze knakker van redelijk naar matig gaat :>

Voor zogenaamde 'mummies' zou ik dan op de TL zoeken op een leeftijd tot 25/26, die kunnen dan nog wat jaartjes mee. Zeker als je in die orde van stats kijkt die jij kan betalen.
Ik zoek naar spelers met scoren redelijk en passen redelijk met een max van 250.000. Vervolgens kijk ik met de miniscout van HattrickOrganizer hoeveel sterren de spelers zouden halen. Deze aanvaller kon 3,5 sterren halen. Vond ik mooi voor die prijs. Als ik kijk naar andere spelers (25 - 30 jaar) met die stats, dan betaal je al gauw 200.000 (voor zover ik afgelopen dagen heb gezien). :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TU was mooi:

defense: +1
value: +4460/-330
form: +4/-2

Daarnaast wil ik nog even terugkomen op de groentjes die ik wekelijks schrijf voor de YGM. Met ingang van de regel dat een manager ook bevoegd is 5 federaties te joinen, is de toestroom binnen deze federatie explosief toegenomen. Gezien mijn aanstelling (al dan niet tijdelijk) als promotor met vlaggetjes schreef ik voor ieder team een kleine introductie die wekelijks in de YGM verscheen.

Echter, orgineel zijn in deze stukjes is lastig, orgineel blijven is nog 10 x zo lastig, zeker gezien de omvang van de stroom nieuwelingen. Graag zou ik ze allemaal met een leuk stukje welkom heten, maar ik ben beperkt wat betreft de beschikbare info over het team, waardoor zo´n stuk schrijven nogal belemmerd wordt.

Heel verhaal, maar het komt er op neer dat ik stop met het schrijven van de groentjes, enkele teams daargelaten mist deze taak op de langere termijn orginaliteit en is het te omvangrijk. Mocht er zich iemand geroepen voelen deze taak op zich te nemen, give it a try.

Misschien dat ik me nog op ander gebied in de YGM nuttig wil maken, maar daar denk ik nog over.

( @ Tommilio en Damien: mochten jullie ideëen hebben voor eventuele extra´tjes in de YGM, je kan met altijd vragen of ik geinteresseerd ben, wie weet :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Pfff tja das lastig ik vind de groentjes altijd wel iets hebben dat je niet creatief kan blijven kan ik me voorstellen ik merk het met mijn column ook. Dat vergt gewoon veel tijd om creatief te blijven. Tot nu toe lukt me dit nog aardig maar er zal vast een punt komen dat het niet meer te doen is.

Ik zou graag toch iemand anders zien die de taak opneemt van groentjes het maakt het blad wat dikker en vind het toch wel aardig. Plus dat het er meer voor zorgt dat de fedleden ook blijven plakken. Sommige gaan anders meteen weer weg.

Wat je nog zou kunnen betekenen voor YGM tja ik zou het zo even niet weten tot nu toe lukt het nog aardig elke week, maar damien heeft het wel steeds drukker misschien dat je iets van hem kan overnemen, maar deze beslissing laat ik toch over aan damien. Wil hem geen dingen gaan ontnemen als hij dat zelf niet wil en denkt dat nog te kunnen. Al met al vind ik dat hij het goed doet dus voor mij geen reden om dit anders te zien maar ja ik zou zeggen overleg met damien misschien kunnen er nog dingen bij of andere dingen gebeuren. Ik vind het in elk geval wel jammer dat je stopt met de groentjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer dat je er mee stopt maar 't is wel begrijpelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
Van de week een leuke speler verkocht. Met een wel erg hoog redement voor mij.

Transfers voor Huib Stallings

DatumVanAanPrijs TSI toen
14-03-2005De JakhalzenHollandia1 800 000 € 6 750
23-06-2004stefke unitedDe Jakhalzen1 000 € 550

Ik vind het wel grappig.. Met het geld kan ik weer leuke dingen doen... ;)

Mezelf klaar maken voor de zesde divisie bijvoorbeeld.

En we zitten een zondag al weer op de helft van het seizoen.... Dat gaat de goede kant op want, dan zijn er nog maar 3 walkovers te gaan... 8)7 Wat een ellende zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Klein oproepje voor KdB ere ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RareGast schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 11:40:
En we zitten een zondag al weer op de helft van het seizoen.... Dat gaat de goede kant op want, dan zijn er nog maar 3 walkovers te gaan... 8)7 Wat een ellende zeg.
Ja die WO's zijn onderin echt een drama :/ (4x) En als je dan een keer verliest doordat iemand MOTS tegen je speelt, is het meteen weer spannend B)

Edit:

Hoe zit dat trouwens met formidabel conditie, ik kom er nu net weer een tegen, maar hoe krijg je dat? Doordat je je positiespel trainees conditie moet bijtrainen, train je de oudere (die al uitstekend conditie hebben) ook wel is over conditie heen, maar nooit een formidabel. Hoe zit dat daarmee?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2005 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 17:27:
[...]

Ja die WO's zijn onderin echt een drama :/ (4x) En als je dan een keer verliest doordat iemand MOTS tegen je speelt, is het meteen weer spannend B)

Edit:

Hoe zit dat trouwens met formidabel conditie, ik kom er nu net weer een tegen, maar hoe krijg je dat? Doordat je je positiespel trainees conditie moet bijtrainen, train je de oudere (die al uitstekend conditie hebben) ook wel is over conditie heen, maar nooit een formidabel. Hoe zit dat daarmee?
Formidabel kan een keer gebeuren. Maar het heeft naar mijn weten geen extra voordeel ten opzichte van uitstekende conditie. Over het algemeen dalen spelers met formidabel conditie dan ook naar uitstekend conditie als je weer eens een weekje conditie traint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
You've GoT Mail editie 7 is uit!!!

Deze week geen wist u dat..... maar extra grote uitvoering van opvallend nieuws. De groentjes is ook dikker dan anders want vorige week ging dit enigzins verkeerd. Al met al weer een dik magazine :P

Normaal heb ik er zin in om het te maken maar deze week ging het wat minder goed zat wat met tijd tekort en mijn column tja ben er niet helemaal tevreden over......maar dat komt door de tijd maar ja als jullie toch nog veel leesplezier er aan hebben gehad dan ben ik weer tevreden :)

Dus bij deze veel leesplezier gewenst.

P.S. de link gottricksite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is weer helemaal top! Ik wist niet dat de koploper van mijn league ook een groentje in deze federatie was :)...leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudboy
  • Laatst online: 22-09 13:53

Ruudboy

Database Beheerder

Uhh mijn tegenstander van de GoT cup heeft al een friendly geregeld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik heb trouwens wel wat ideetjes voor de groentjes, en ook vast wel tijd om het een redelijke tijd te doen, dus mocht er nog iemand gezocht worden dan wil ik me bij deze aanmelden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Pielewiepers geeft les in het Nors staat er twee keer in :P Verder weerre een leuke editie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Typo in de YGM -->Barsilië??

En de Pielewiepers staan 9 punten achter op Eiberse Boys en niet 15 :)

[ Voor 60% gewijzigd door Quintus op 20-03-2005 01:23 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Damn mijn eerste goede YP in 2 seizoenen!!!

Léon Konterman (58186525)
18 jaar
Total Skill Index (TSI): 2 580
Positiespel: uitstekend
Passen: matig
Scoren: goed
!!!!

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ap Krajenbrink (58255011)
17 jaar, Specialiteit: Snel
Total Skill Index (TSI): 560
Conditie: rampzalig
Positiespel: goed
Verdedigen: redelijk

Ik train positiespel, dus ik ben er blij mee (jammer van zijn conditie, maar dan weet ik in ieder geval wat ik de komende tussenseizoenen moet gaan trainen ;))

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
TSI = 10 , 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht

Wat een kut pull :P Die trap ik gelijk weer terug naar het C eftal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:58

BM

Moderator Spielerij
Lekkere pull :9~

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
17 years, passable form, healthy
A sympathetic guy who is balanced and dishonest.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.

Stamina:      wretched       Goaltending:       disastrous 
Playmaking:      wretched     Passing:          passable 
Winger:        poor           Defending:      inadequate 
Scoring:      solid          Set Pieces:     poor

Mag morgenavond op de transferlist, moet toch een aardig zakcentje kunnen opbrengen (8>

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 17:27:
[...]

Edit:

Ik heb helemaal geen WO's. er zijn vandaag (of gister) 4 nieuwe managers aangesteld in mijn competitie.

Edit: YGM 7 is weer helemaal top

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2005 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
SpeedAddict schreef op zondag 20 maart 2005 @ 10:21:
Lekkere pull :9~

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
17 years, passable form, healthy
A sympathetic guy who is balanced and dishonest.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.

Stamina:      wretched       Goaltending:       disastrous 
Playmaking:      wretched     Passing:          passable 
Winger:        poor           Defending:      inadequate 
Scoring:      solid          Set Pieces:     poor

Mag morgenavond op de transferlist, moet toch een aardig zakcentje kunnen opbrengen (8>
Das een leuke pull :) Misschien wil ik die wel kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Is het verstandig om te motsen als je nu uit tegen je enige concurrent moet en volgende week thuis? Zijn middenveld is stukken beter omdat hij 3-5-2 speelt. Ik speel 4-4-2, mijn verdediging en aanval zijn sterker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Pewwy schreef op zondag 20 maart 2005 @ 12:44:
Is het verstandig om te motsen als je nu uit tegen je enige concurrent moet en volgende week thuis? Zijn middenveld is stukken beter omdat hij 3-5-2 speelt. Ik speel 4-4-2, mijn verdediging en aanval zijn sterker...
Ligt eraan wat je volgende week hebt.
Kan je met zeg maar de helft (TS naar de knoppen en PIC) van je huidige middenveld volgende week winnen? Dan doen, anders nog eens goed over nadenken of het het wel waard is.
Anders zou je wat mij betreft beter kunnen counteren.

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.