Hoe kan je zien/schatten hoelang het nog duurd voordat een trainee een kwaliteit hoger word (van goed naar uitstekend bijvoorbeeld)????dreamtheater schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 13:06:
Zojuist 2 nieuwe trainees gekocht.
[...]
+/- 2 weekjes en dan zal hij excellent worden. Heb me een beetje mee laten slepen in een bidwar en er daardoor 550.000 voor betaald. Ik had niet hoger willen gaan dan 450.000. Nou ja, wel een prima trainee lijkt me zo.
`
[...]
Ook die zit niet zo heel ver af van excellent. Ik schat ongeveer 3 weken. Hij kostte 300.000 en dat is een hele redelijke prijs.
Verwijderd
Je moet goed kijken naar de stats en bijstats.... Als je de bijstats (ongeveer) van de TSI af kan tellen, en dan vergelijkt met spelers die net niet of net juist wel een niveau hoger zijn gegaan, dan kan je dit een beetje bepalen. Hierbij kan je ook transfervergelijking mee gebruiken. Helpt je ook wel een beetje op weg.
Misschien dat andere mensen betere manieren hebben hoor ^_^
Misschien dat andere mensen betere manieren hebben hoor ^_^
Tja, ik kan wel gaan wachten tot mijn 17/18 jarige trainees van redelijk verdedigen naar uitstekend gaan, maar dat vind ik allemaal te lang duren hoor
Ik vind zowiezo dat er per week te weinig gebeurt met hattrick, dus ik verpatst ze gewoon lekker als ze goed zijn en koop dan weer nieuwe + betere spelers op andere posities in mijn team. Ik heb nu net een 17 jarige naar goed verdedigen + uitstekend vorm getrained (die haalde zondag 3*, maar dat moet wel iets meer kunnen zijn), wat zou ik daarvoor kunnen krijgen en wanneer kan je ze het beste op de transferlijst zetten?
zouden ze voor de wat heftiger verslaafde mensen niet een versie kunnen maken met elke dag een wedstrijd ofzo
zouden ze voor de wat heftiger verslaafde mensen niet een versie kunnen maken met elke dag een wedstrijd ofzo
Verwijderd
euh ja hackrick ik snap er geen drol van
, wat versta je onder bijstats en waar vind ik die?
Verwijderd
Heel goed plan.
Of iig meer trainingen per week. Gewoon 3 dagen trainen en 1 oefenwedstrijd.
Of iig meer trainingen per week. Gewoon 3 dagen trainen en 1 oefenwedstrijd.
Verwijderd
Echt heftige verslaafden weten zich wel bezig te houden met het spelletje hoor, ook al kunnen ze even niets met hun team doen. 
Ik heb wel eens urenlang tegenstanders lopen analyseren
En dan zelf tig opstellingen bedenken om hem in te pakken.... Je moet er zelf ook wat van kunnen maken
Ik heb wel eens urenlang tegenstanders lopen analyseren
Verwijderd
Kilverdo, met bijstatistieken bedoel ik in dit geval alles wat je op dat moment niet aan het trainen bent.... Als je positiespel traint dan is verdedigen een bijstat....Gok ongeveer hoeveel TSI er vanaf gaat als die bijstat veeeeel minder goed is en vergelijk die met spelers met weinig bijstats (bijvoorbeeld op de transfermarkt), kijk dan eens hoe het met die TSI gesteld is, van spelers die een niveau hoger zitten, als dit weinig scheelt zal dit nog maar een paar weken duren maximaal.... ja sorry ik kan het niet zo goed uitleggen
edit:
Hier stond iets over spelers en dat mag niet
Hier stond iets over spelers en dat mag niet
Vorige week een 17-jarige goed passen gekocht voor 27 100, moet deze of volgende week naar redelijk vleugel gaan. Als ie 20 is, moet ie op wonderbaarlijk ofzo uitkomen. Tel uit je winst!!
[ Voor 60% gewijzigd door TheKeeper op 15-03-2005 14:34 ]
Graag bovenstaande post verwijderen.
Dergelijke spelerads worden niet gewaardeerd.
Verwijderd
snap em wel ongeveer, maar ik schrijf wel gewoon op hoe goed mijn spelers zijn voor de trainingsupdate van vrijdag en dan zie ik daarna wel of ze omhoog gegaan zijnVerwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 14:29:
Kilverdo, met bijstatistieken bedoel ik in dit geval alles wat je op dat moment niet aan het trainen bent.... Als je positiespel traint dan is verdedigen een bijstat....Gok ongeveer hoeveel TSI er vanaf gaat als die bijstat veeeeel minder goed is en vergelijk die met spelers met weinig bijstats (bijvoorbeeld op de transfermarkt), kijk dan eens hoe het met die TSI gesteld is, van spelers die een niveau hoger zitten, als dit weinig scheelt zal dit nog maar een paar weken duren maximaal.... ja sorry ik kan het niet zo goed uitleggen
Verwijderd
achteraf bedoel je, ja maar heb ik er toch nix meer aanVerwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 14:36:
Als je nu bij je eigen spelers bedoeld dan kan je gewoon weken tellen
Doe je dat met de manager-tool Excel? of de ingewikkelde en iets duurdere 'pen en papier' manierVerwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 14:34:
snap em wel ongeveer, maar ik schrijf wel gewoon op hoe goed mijn spelers zijn voor de trainingsupdate van vrijdag en dan zie ik daarna wel of ze omhoog gegaan zijn
Zelf gebruik ik tomattrick. Die geeft perfect elke stijging en daling weer (vorm, ervaring, skills) en geeft mij een indicatie welek spelers meoten spelen. Ik 'tweak' de opstelling wel, want ik soms andere bedoelingen voor een speler (training ofzo). Ook stel ik mijn redelijk spits in slechte vorm gewoon op, ook geeft tomattrick wat anders aan. Hij heeft een gemiddelde van 1,25 doelpunten per wedstrijd en zelfs in z'n slechte vorm scoort ie altijd. Sommige spelers hebben dat gewoon.
Verwijderd
Ik gebruik zelf geen assist dingen, ik heb daar zo een hekel aan. Je betrapt mij regelmatig in luie stoel met voet op de poef terwijl ik opstelling maak of uitgeprinte transferlijsten doorspit 
En dus ook met bijhouden van trainingen...
En dus ook met bijhouden van trainingen...
Verwijderd
http://www.google.com/search?hl=en&q=tomattrick
Google is je grootste vriend
Wat het is mag god weten, staat er ook vast wel ergens..
Google is je grootste vriend
Wat het is mag god weten, staat er ook vast wel ergens..
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2005 14:58 ]
GoT Toto
Uitslag van ronde 6!
Brainpower 9
Dizzhead 9
neudeboules 9
Frizza 7
Tinus1911 7
hestaatje 7
Wubmaster 7
Marcel_Meessen 6
trappie 6
Gandalf-NL 5
floffert 5
Hoedjevanpapier 4
Dark_cloud 4
Kyoko 3
s_de_hoog 3
Josseke 3
Kilverdo 2
Ronde 7 staat er weer op en vergeet hem niet in te vullen voor zondag 20:00!
FC Torretjes - Stiphout Vooruit
Sjorsie's team - Hottentotse Boys
Army of God - Toppers
foray - Ainulindalë FC
BSV Abcoude - (semi)-Polletjes
kfc manchester - FC MicroMania
Het Kluitje - Westerhof United
Resurrection - Moerland United
cheatah's - De Dikke Otters
FC Sneeuwbal - FC-Utrèg waor
Easy Life FC - Jamaica Tigers
http://gottrick.bitxs.com
Uitslag van ronde 6!
Brainpower 9
Dizzhead 9
neudeboules 9
Frizza 7
Tinus1911 7
hestaatje 7
Wubmaster 7
Marcel_Meessen 6
trappie 6
Gandalf-NL 5
floffert 5
Hoedjevanpapier 4
Dark_cloud 4
Kyoko 3
s_de_hoog 3
Josseke 3
Kilverdo 2
Pos. | Naam | Score | Aantal toto's |
1 | Marcel_Meessen | 45 | 6 |
2 | neudeboules | 36 | 6 |
3 | hestaatje | 35 | 6 |
4 | Frizza | 34 | 6 |
5 | Wubmaster | 34 | 6 |
Ronde 7 staat er weer op en vergeet hem niet in te vullen voor zondag 20:00!
FC Torretjes - Stiphout Vooruit
Sjorsie's team - Hottentotse Boys
Army of God - Toppers
foray - Ainulindalë FC
BSV Abcoude - (semi)-Polletjes
kfc manchester - FC MicroMania
Het Kluitje - Westerhof United
Resurrection - Moerland United
cheatah's - De Dikke Otters
FC Sneeuwbal - FC-Utrèg waor
Easy Life FC - Jamaica Tigers
http://gottrick.bitxs.com
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
Wordt het aantal punten bij elkaar geteld of komt er elke week ook een stand van alleen die ronde?
* yared wonders where Damien has gone latelyDamien2004 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 12:52:
[...]
Zie je wel, ik zei nog tegen Tom dat er meer warenHij had ze niet en ik ook niet meer
Je moet ze voortaan even naar Tommilio sturen dan want die zet ze er toch altijd in
Vroeger was het 75% van het krantje voor mij en 25% voor de rest maar na oplage 2 werd het 25% voor mij en 75% deed TommilioZonder Tom geen krant hoor!
Effe slijmen

Morgen nog iemand in de cup?
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Verwijderd
GoT Cup regels:
Wanneer de wedstrijd dinsdag 24:00 nog niet geregeld is, mag er op eigen initiatief een vriendschappelijke wedstrijd worden geregeld.
ja me aars dus he. weet je hoe kut het dan is om nog iets te regelen? ik had laatst op zondag al moeite om nog iets te vinden. oftewel mee oneens en ga dat ook zeker niet doen.
hier hadden we het de vorige keer ook al over en toen was ook iedereen het ermee eens dat dinsdag VEEEEEEEEELS te laat is. gewoon voor zondag 00:00 ofzo.
wijzigen die hap en anders pak ik die verliespunten wel interesseert me niet. training gaat voor.
Wanneer de wedstrijd dinsdag 24:00 nog niet geregeld is, mag er op eigen initiatief een vriendschappelijke wedstrijd worden geregeld.
ja me aars dus he. weet je hoe kut het dan is om nog iets te regelen? ik had laatst op zondag al moeite om nog iets te vinden. oftewel mee oneens en ga dat ook zeker niet doen.
hier hadden we het de vorige keer ook al over en toen was ook iedereen het ermee eens dat dinsdag VEEEEEEEEELS te laat is. gewoon voor zondag 00:00 ofzo.
wijzigen die hap en anders pak ik die verliespunten wel interesseert me niet. training gaat voor.
Verwijderd
morge cup ronde 7
Ga er dit keer toch uit of er moet wonder gebeuren. Ga eens een aparte opstelling proberen en dan hopen dat me SP speler de enige goal maakt
Ga er dit keer toch uit of er moet wonder gebeuren. Ga eens een aparte opstelling proberen en dan hopen dat me SP speler de enige goal maakt
Dinsdag is inderdaad erg laat. Ik ben ook voor zondag 00.00 uurVerwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:55:
GoT Cup regels:
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
GoT CupVerwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:55:
GoT Cup regels:
Dit wist ik niet. Had ik ook niet te horen gekregen van de vorige Cup Geit. Maar ik zal het dan even aanpassen. Dat is geen probleem. Stuur anders de volgende keer even een ht pbtje. Miss had ik dit niet gelezen.....
Maar het wordt verandert
Verwijderd
de regel opzich is niet verkeerd, maar het is echt bijna onmogelijk om dinsdag na 00:00 nog iets te regelen. en dan verneuk je je training. lijkt me ook niet de bedoeling van vriendschappelijke de got cup 
sorry voor mijn wat directe aanpak, maar ja zo ben ik nou eenmaal
ik blaf veel, maar bijt zelden
sorry voor mijn wat directe aanpak, maar ja zo ben ik nou eenmaal
Verwijderd
Ik zie t ook helemaal niet als een flinke bijt van een poedeltje. 
Maar ik sta natuurlijk altijd open voor verbeteringen en vertrouw nog altijd op de goedheid van een hattricker en dat de wedstrijd gewoon op tijd geregeld is. Of ben ik nu weer te goed van vertrouwen
Maar ik sta natuurlijk altijd open voor verbeteringen en vertrouw nog altijd op de goedheid van een hattricker en dat de wedstrijd gewoon op tijd geregeld is. Of ben ik nu weer te goed van vertrouwen
Verwijderd
Vrees van wel. Ik ben iig zwaar para en achterdochtig dus ik gok het er niet op
Maar het is logisch. Als je zaterdag/zondag nog niet hebt ingelogd(wedstrijd opsteling maken), ga je dat ook niet dinsdag doen...
althans denk ik. boeit verder ook niet. maar de deadline enigszins opschuiven lijkt me wel handig.
Maar het is logisch. Als je zaterdag/zondag nog niet hebt ingelogd(wedstrijd opsteling maken), ga je dat ook niet dinsdag doen...
althans denk ik. boeit verder ook niet. maar de deadline enigszins opschuiven lijkt me wel handig.
Verwijderd
Ik ga het doen zodra brainiac weer online is. Ik heb geen recht tot dat deel van de site.
Misschien maar beter ook. Zie mezelf alweer de hele site ruïneren...
Het speelschema komt er trouwens zo snel mogelijk aan.
Misschien maar beter ook. Zie mezelf alweer de hele site ruïneren...
Het speelschema komt er trouwens zo snel mogelijk aan.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2005 20:33 ]
Ik ben idd ook voor een eerdere deadline, want mijn training is erg belangrijk! Regel mijn vriendschappelijke wedstrijdem altijd op donderdag op mijn werk....daag ik twee divisies uit een of ander land uit (vlaggetjes!) en dan is eind van de dag de vriendschappelijke wedstrijd altijd al geregeld!
Hoop dat het met de cup ook zo kan gaan...
Jij weet wel waar ik benyared schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:50:
[...]
* yared wonders where Damien has gone lately
Morgen nog iemand in de cup?
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Zo zo dit is ook een primeurVerwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 19:38:sorry voor mijn wat directe aanpak, maar ja zo ben ik nou eenmaal![]()
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Ik had me graag in willen schrijven voor de GoT-cup (net als de afgelopen 3 edities), maar doordat ik nog in de beker zit heb ik dat nog niet gedaan.
Zojuist het ik de GoT site even gecontroleerd en nu blijkt dat de inschrijving 2 dagen geleden gesloten is! Erg jammer. Ik weet niet of het nog mogelijk is om me alsnog op de een of andere manier in te schrijven?
Vanavond vlieg ik hoogstwaarschijnlijk toch de beker uit. Ik moet tegen een sterke IV-er die om onverklaarbare redenen de cup belangrijker vindt dan de competitie. Hij zet dus zijn A-team in (met een sterretje of 50-55). Ik doe dat natuurlijk niet en ik denk daarom dat ik er waarschijnlijk uitvlieg.
Het zou dus wel leuk zijn om komende week mee te doen met de GoT-cup. Wie zit er van de GoT-ers overigens nog in de cup?
Zojuist het ik de GoT site even gecontroleerd en nu blijkt dat de inschrijving 2 dagen geleden gesloten is! Erg jammer. Ik weet niet of het nog mogelijk is om me alsnog op de een of andere manier in te schrijven?
Vanavond vlieg ik hoogstwaarschijnlijk toch de beker uit. Ik moet tegen een sterke IV-er die om onverklaarbare redenen de cup belangrijker vindt dan de competitie. Hij zet dus zijn A-team in (met een sterretje of 50-55). Ik doe dat natuurlijk niet en ik denk daarom dat ik er waarschijnlijk uitvlieg.
Het zou dus wel leuk zijn om komende week mee te doen met de GoT-cup. Wie zit er van de GoT-ers overigens nog in de cup?
[ Voor 4% gewijzigd door dreamtheater42 op 16-03-2005 12:11 ]
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Verwijderd
Ik ben allang uit de cup, ga niet in de GoT cup omdat ik bang ben dat het wel eens mis kan gaan en ik dan geen oefenwedstrijd meer heb. Training gaat voor.. En ik wil ook graag elke week in het buitenland, alleen spelen op neutraal terrein is sinds kort toch ook mogelijk?
Als de deadline op zondagavond licht voor het regelen van de wedstrijd heb je daarna nog 2 dagen om een wedstrijd te regelen en je mot toch ook van het goede in de tweaker uitgaan he?
Verwijderd
Ja als dat zo gaat worden...Dan is het nog wel te doen.. Maarruhm een tweaker is ook maar een mens hoor
Een mens kan dingen vergeten
Verwijderd
De deadline ligt nu op zondag 22:00 voor het regelen van een wedstrijd voor de GoT Cup. Dan heb je nog ruim 3 dagen om een oefenwedstrijd te regelen. Ik denk dat je niet zo bang hoeft te wezen voor het missen van een oefenwedstrijd.Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 12:14:
Ik ben allang uit de cup, ga niet in de GoT cup omdat ik bang ben dat het wel eens mis kan gaan en ik dan geen oefenwedstrijd meer heb. Training gaat voor.. En ik wil ook graag elke week in het buitenland, alleen spelen op neutraal terrein is sinds kort toch ook mogelijk?
Tja we kunnen altijd een strafpotje maken voor het niet regelen van een wedstrijd. €2,00 op mijn bankrekening ofzo(daar kunnen we dan een leuke beker van kopen voor de winnaar
Ik heb nog 6 teams nodig voor een extra poule. Ik zal na de cupwedstrijden even inventariseren wie er nog met de GoT Cup mee willen doen. Als ik dan 6 team bij elkaar krijg is het mogelijk.
Iedereen die nog mee wil doen moet eventjes een HT mail naar me sturen voor 21:00 vandaag.
Waarom zou je dat willen?Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 12:14:
... En ik wil ook graag elke week in het buitenland, alleen spelen op neutraal terrein is sinds kort toch ook mogelijk?
- Nu is het geld ook al 50/50 verdeeld.
- Je krijgt geen vlaggetje
- Je betaald allebei 6000 pleuro voor de tickets
subtiel Hein, gelukkig kennen we je en staat vrijwilliger Eijkenova open voor een brede dienstverleningVerwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:55:
GoT Cup regels:
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Verwijderd
Ervaring? Oke, het is maar 0,2 ten opzichte van 1 bij een normale wedstrijd.....Maar een normale friendly geeft maar 0,1 ervaringspunten.... Toch wel nuttiger dan een vlaggetje toch? En het geld, dat boeit me niets...TheKeeper schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 13:39:
[...]
Waarom zou je dat willen?
- Nu is het geld ook al 50/50 verdeeld.
- Je krijgt geen vlaggetje
- Je betaald allebei 6000 pleuro voor de tickets
Verwijderd
Tja heb 't dan ook zo druk met m'n stageVerwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 15:01:
[...]
subtiel Hein, gelukkig kennen we je en staat vrijwilliger Eijkenova open voor een brede dienstverlening
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2005 15:30 ]
Verwijderd
Ben hier net nieuw bij de GoT Federatie dus zal me even voorstellen:
Ik ben dus Peter van Viegen, 18 jaar, studeer in Tilburg en speel nu al bijna 2 jaar Hattrick. Ik ben begonnen in de VII en zit nu in de V.132 waar ik boven verwachting 4e sta. Ik train scoren, maar wil eigenlijk overgaan op pasen, waarom? Volgens mij levert dit op korte termijn meer op, dus lijkt het mij een goede training om in een tussenseizoen te trainen (het zou ongeveer 10 mln moeten opleveren, als je het goed doet). Volgend jaar is mijn tussenseizoen, ik kan geen kampioen worden, wil niet promoveren, wordt moeilijk om te degraderen (als ik in de V blijf). In dit tussenseizoen wil ik aan mijn team bouwen door goede spelers te kopen, met een aardig zakcentje door pasen te trainen moet dit wel lukken. Zo dit was mijn introductie, ik hoop dat ik het nog aardig naar mijn zin zal krijgen in de federatie, wat volgens mij sowieso al wel vast staat.
Ik ben dus Peter van Viegen, 18 jaar, studeer in Tilburg en speel nu al bijna 2 jaar Hattrick. Ik ben begonnen in de VII en zit nu in de V.132 waar ik boven verwachting 4e sta. Ik train scoren, maar wil eigenlijk overgaan op pasen, waarom? Volgens mij levert dit op korte termijn meer op, dus lijkt het mij een goede training om in een tussenseizoen te trainen (het zou ongeveer 10 mln moeten opleveren, als je het goed doet). Volgend jaar is mijn tussenseizoen, ik kan geen kampioen worden, wil niet promoveren, wordt moeilijk om te degraderen (als ik in de V blijf). In dit tussenseizoen wil ik aan mijn team bouwen door goede spelers te kopen, met een aardig zakcentje door pasen te trainen moet dit wel lukken. Zo dit was mijn introductie, ik hoop dat ik het nog aardig naar mijn zin zal krijgen in de federatie, wat volgens mij sowieso al wel vast staat.
Verwijderd
zeer interressant, passen...Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 15:57:
je mag mij uitleggen hoe dit 10 miljoen
Verwijderd
Ik heb het 2 seizoenen geleden ook overwogen en kwam toen ook uit op zo´n 10M per seizoen. Enig nadeel, het vergt een flinke begin investering.Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 17:04:
[...]
zeer interressant, passen...
je mag mij uitleggen hoe dit 10 miljoenin 1 seizoen gaat opleveren, been zeer benieuwd! laat ff zien hoe je het wil gaan aanpakken...
Godver zeg. Eerst dacht ik dat de sluiting van de inschrijving voor de GoT cup gepland stond op 16/3 (had ik zelfs in mijn agenda geschreven) blijjkt nu dat het 13/3 is.
Is dat ff balen zeg.
Is dat ff balen zeg.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Heb hetzeflde probleem.The Dolf schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 17:12:
Godver zeg. Eerst dacht ik dat de sluiting van de inschrijving voor de GoT cup gepland stond op 16/3 (had ik zelfs in mijn agenda geschreven) blijjkt nu dat het 13/3 is.
Is dat ff balen zeg.
Maar misschien kan ik niet eens meedoen. Het staat al 1-0 voor mijn team
Oh ja, ook voor het eerst ooit meer dan 60.000 toeschouwers (!!!!). Voor een V-team is dat toch wel heel aardig zou ik zeggen...
[ Voor 13% gewijzigd door dreamtheater42 op 16-03-2005 17:18 ]
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Verwijderd
Ik zal het even uitleggen hoe ik aan die 10 miljoen kom:Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 17:04:
[...]
zeer interressant, passen...
je mag mij uitleggen hoe dit 10 miljoenin 1 seizoen gaat opleveren, been zeer benieuwd! laat ff zien hoe je het wil gaan aanpakken...
Je koopt een goed scoren, goed passen, <19, deze kan je voor ongeveer 650k halen. Wanneer je ze verkoopt met uitstekend passen kan je er ongeveer 1,2 mln voor krijgen (waarschijnlijk overdreven, maar heb op transfer compare gezocht bij een 19 jarige, goed scoren, uitstekend passen, alles bij elkaar gedeelt door het aantal kwam ik op 1.159.000) Je kan er in principe 16 trainen per week, maar in mijn geval wilde ik 3-4-3 blijven spelen en wil mijn basisteam niet vervangen door trainees, dus komt neer op het feit dat ik er 7 kan trainen. Als ze er 5 weken over doen (goed trainer, maar 5 weken zal wel aan de snelle kant zijn) zal het neerkomen op:
16/5 = 3,2 * 7 = 22,4 trainees in een seizoen
22,4*1.159.000 - 22,4*650.000 = 25.961.600 - 14.560.000 = 11.401.600
Dus ongeveer 10 mln moet wel lukken, maar idd er moet een flinke begin investering worden gedaan:
ongeveer 7 x 650k = 4.550.000. Ik wil een briljant en wonderbaarlijk spits hiervoor verkopen. Dan hou ik nog 4 spitsen bij me, een wereldklasse, uitmuntend, formidabel/goed en een 17 jarige formidabel. Een seizoen later zal ik dus niet alleen 10 mln rijker zijn, hoop ik, maar zullen mijn spitsen ook veel beter zijn, en wat ook wel belangrijk voor mij is, mijn 17 jarige spits zal dan miss in aanmerking komen voor de U20.
Verwijderd
subtiel niet, maar zoals je ziet. het werkt wel 
edit: wat is de site van de cup? ik kan het niet vinden bij gottrick. ik zie de poules wel, maar niet het speelschema.
edit: wat is de site van de cup? ik kan het niet vinden bij gottrick. ik zie de poules wel, maar niet het speelschema.
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2005 19:29 ]
Geen GoT-cup voor mij dit seizoen. En ik vind het niet eens erg omdat de 8e ronde behaald is
Wel met een behoorlijke portie geluk, maar dat mag ook wel eens (heb ik nog niet vaak gehad). De tegenstander haalde rond de 53 sterren, mijn team rond de 40 en dan PICte ik ook nog eens! Toch gewonnen met 2-1
Ik had het niet verwacht!
Ik ben benieuwd wie de tegenstander in de 8e ronde zal worden, maar ik verwacht dat dat toch echt het eindstation wordt!
Ik ben benieuwd wie de tegenstander in de 8e ronde zal worden, maar ik verwacht dat dat toch echt het eindstation wordt!
edit:
De tegenstander wordt Tikkie Terug
Voormalig II-e divisionist (vorig seizoen nog 5e) en nu actief in III. Normaalgesproken wordt dit het eindstation, maar daar kan ik mee leven
Daarna wordt het vlaggetjes verzamelen!
De tegenstander wordt Tikkie Terug
[ Voor 21% gewijzigd door dreamtheater42 op 16-03-2005 19:49 ]
Daar zijn ze nu mee bezigVerwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 19:09:
subtiel niet, maar zoals je ziet. het werkt wel
Verwijderd
Gefeliciteerddreamtheater schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 19:43:
Geen GoT-cup voor mij dit seizoen. En ik vind het niet eens erg omdat de 8e ronde behaald isWel met een behoorlijke portie geluk, maar dat mag ook wel eens (heb ik nog niet vaak gehad). De tegenstander haalde rond de 53 sterren, mijn team rond de 40 en dan PICte ik ook nog eens! Toch gewonnen met 2-1
Indrukwekkende overwinning. De matchengine was je erg goed gezind.
Je bent toch al onze koning nu, zijn er meer die nog in de beker zitten?dreamtheater schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 19:43:
Geen GoT-cup voor mij dit seizoen. En ik vind het niet eens erg omdat de 8e ronde behaald isWel met een behoorlijke portie geluk, maar dat mag ook wel eens (heb ik nog niet vaak gehad). De tegenstander haalde rond de 53 sterren, mijn team rond de 40 en dan PICte ik ook nog eens! Toch gewonnen met 2-1
edit:
De tegenstander wordt Tikkie TerugVoormalig II-e divisionist (vorig seizoen nog 5e) en nu actief in III. Normaalgesproken wordt dit het eindstation, maar daar kan ik mee leven
Gefeliciteerd met je overwinning.
Verwijderd
Zeer nette overwinning, gefeliciteerd!!dreamtheater schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 19:43:
edit:
De tegenstander wordt Tikkie TerugVoormalig II-e divisionist (vorig seizoen nog 5e) en nu actief in III. Normaalgesproken wordt dit het eindstation, maar daar kan ik mee leven
De eerste GoT Cup wedstrijd wordt voor mij direct een heuse derby! De Friese Rotterdammers tegen FC Schiedam! 
Kom maar op met je VII team, ik ben zeer benieuwd
Kom maar op met je VII team, ik ben zeer benieuwd
Verwijderd
Mijn uiterst slimme tegenstander (flierefluiters) heeft voor aankomende woensdag reeds een andere wedstrijd geregeld. volgens de GoT-Cup regels behoort de 3-0 overwinning nu toch aan mij toe? Of vergis ik mij?
Mijn net nieuw gekochte spits is er meteen voor 6 weken uitgeschopt. Heb maar meteen 10 doctors aangenomen, al zal hij niet beter zijn voor de got-cup begint
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Tsja en je mag in de GOT cup thuis beginnen tegen mij!Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 15:57:
Mag ik even mijn complimenten geven hoe de GoT cup er op de site nu in staat! Echt geweldig mooi! Super jongens!
Puntje van aandacht
Ik zou graag het hele wedstrijd programma willen zien, is dat mogelijk al?
Puntje van aandacht
Dank voor de complimenten. Volgende week word toch het eindstation, maar dat maakt niets uit. Wel een hele lekkere bekercampagne gehad dit seizoen
Thxs!Damien2004 schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 08:34:
Mag ik even mijn complimenten geven hoe de GoT cup er op de site nu in staat! Echt geweldig mooi! Super jongens!![]()
Puntje van aandachtIk zou graag het hele wedstrijd programma willen zien, is dat mogelijk al?

(Waar stage niet al goed voor is
Ja dat is mogelijk...Ik zal effe over nadenken of ik dit erop zal zetten...Je merkt het snel genoeg
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Complimenten voor de cup-site idd! Prachtig gemaakt. Ik vind het bijna jammer dat ik niet mee kan doenBrainpower schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 09:31:
[...]
Thxs!![]()
(Waar stage niet al goed voor is)
Ja dat is mogelijk...Ik zal effe over nadenken of ik dit erop zal zetten...Je merkt het snel genoeg
Verwijderd
DAMN DAMN DAMN
met m´n slaperige kop het bed uit, hattrick aan:
La banda di bastardi heeft u uitgedaagd
Italiaans vlaggetje? heb ik nog niet => accept
5 minuten later..... DAMN de GoT cup
I´m sorry Thije, echt stom dit!!!!!!! nog nooit gebeurd, zucht....
met m´n slaperige kop het bed uit, hattrick aan:
La banda di bastardi heeft u uitgedaagd
Italiaans vlaggetje? heb ik nog niet => accept
5 minuten later..... DAMN de GoT cup
I´m sorry Thije, echt stom dit!!!!!!! nog nooit gebeurd, zucht....
Meld het ook even ajb in het HT forum.Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 20:17:
Het speelschema voor ronde 1 staat online hoor
Heb je de mogelijkheid om nieuwsbrieven te versturen, zonee, ht mail me dit dan even ajb, je zult er aardig wat moeten versturen de komende tijd.
Zelfde voor Gottrick, zijn je rechten daar al zo dat je nieuwsitems kunt plaatsen, neem dan even contact op met Brainpower.
* yared gaat nu even snel kijken wie het eerste slachtoffer zal worden.
EDIT: hmm.. er is iets goed fout gegaan... ik sta namelijk er niet bij...
Ook bij de inschrijvingen sta ik niet meer bij terwijl ik de 2e of 3e inschrijver was en vanwege mijn vroege inschrijving het verder nooit meer gechecked had...
Een GoT Cup zonder Harlem Hattricks dat is voor het eerst in 8 edities
[ Voor 23% gewijzigd door yared op 17-03-2005 10:37 ]
yared schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 10:32:
[...]
Meld het ook even ajb in het HT forum.
Heb je de mogelijkheid om nieuwsbrieven te versturen, zonee, ht mail me dit dan even ajb, je zult er aardig wat moeten versturen de komende tijd.
Zelfde voor Gottrick, zijn je rechten daar al zo dat je nieuwsitems kunt plaatsen, neem dan even contact op met Brainpower.
* yared gaat nu even snel kijken wie het eerste slachtoffer zal worden.
EDIT: hmm.. er is iets goed fout gegaan... ik sta namelijk er niet bij...
Ook bij de inschrijvingen sta ik niet meer bij terwijl ik de 2e of 3e inschrijver was en vanwege mijn vroege inschrijving het verder nooit meer gechecked had...
Een GoT Cup zonder Harlem Hattricks dat is voor het eerst in 8 edities
Maar effe tussen ons, je bent toch te druk met WoW bezig hehe
Zal wel een foutje zijn van de cup geit
Hoor ik alle andere mensen al juichen? Hebben ze ook een kansje.
Hehe, nou de enige kans die ik heb is tegen het IX team in mijn cup poule
Mijn wedstrijd is trouwens al geregeld, dank aan Elimination voor het snelle regelen!
Wordt trouwens tijd dat ik dus ook maar een goed B-elftal aan ga schaffen, want mijn B-trainees en restjes ga ik natuurlijk geen punten pakken... Helaas zit ik op dit moment in financieel lastig vaarwater, dus dat wordt eerst spelers verkopen!
De transfer markt is trouwens wel wat ruimer geworden, mijn eerst gekochtte trainees waren een stuk duurder en een stuk slechter dan de hoog redelijks die ik nu kan kopen voor 10-20k (17j, 18j)
Wordt trouwens tijd dat ik dus ook maar een goed B-elftal aan ga schaffen, want mijn B-trainees en restjes ga ik natuurlijk geen punten pakken... Helaas zit ik op dit moment in financieel lastig vaarwater, dus dat wordt eerst spelers verkopen!
De transfer markt is trouwens wel wat ruimer geworden, mijn eerst gekochtte trainees waren een stuk duurder en een stuk slechter dan de hoog redelijks die ik nu kan kopen voor 10-20k (17j, 18j)
Verwijderd
@ GoT Cup
Heel netjes allemaal hoor!
Ik heb overigens de eerste wedstrijd een WO. oftewel 3 punten omdat meneer Tim al een wedstrijd heeft geregeld.
De eerste 3 punten in de pocket
Heel netjes allemaal hoor!
Ik heb overigens de eerste wedstrijd een WO. oftewel 3 punten omdat meneer Tim al een wedstrijd heeft geregeld.
De eerste 3 punten in de pocket
Mjah.... ik speel ook Hattrick sinds nog niet zo lang.... en ik verlies alleen maar
Nou is het team dat ik toegewezen heb gekregen niet al te best gestart in de competitie, laatste met 4 voor en 31 tegen
en na 2 wedstrijden is dat naar 4 voor en 41 (!!!!) tegen gegaan.
Duzzzz ik wordt niet veel vrolijker van Hattrick... nou jah, van me team dan
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Tipslameeuw schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 12:03:
Mjah.... ik speel ook mee sinds nog niet zo lang.... en ik verlies alleen maarNou is het team dat ik toegewezen heb gekregen niet al te best gestart in de competitie, laatste met 4 voor en 31 tegen
en na 2 wedstrijden is dat naar 4 voor en 41 (!!!!) tegen gegaan.
Tip 1. Speel 3-5-2
Tip 2. Download Hattrick Organizer
Tip 3. Bekijk met HO welke spelers waar het beste staan
Tip 4. Verkoop je beste spelers die lekker veel geld in het laatje brengen
Tip 5. Koop een redelijke coach. Zal wel genoeg zijn in jou divisie.
Tip 6. Wacht tot het eind van het seizoen en koop in de laatste 2 weken 17 jarige spelers met redelijk middenveld en matig passen of verdedigen.
Tip7. Mocht je nog wat centjes hebben koop dan oue of goedkope spelers met redelijk in verdedigen voor vederdigers, vleugelspel voor vleugelspelers en scoren voor aanvallers.
Resultaat:
Volgend jaar mee doen met het kampioenschap
Dunno
Even een opzetje

En hier de wat grotere versie..commentaar graag. En mocht je een plaatje of een beter idee hebben let me know.
Verwijderd
Die beker staat er niet bij. Te flets, goedkoop. Moeilijk uit te leggen
Zou je niet een zilverachtige kleur met geel kunnen gebruiken
En diepte in de beker. Dat zou ook heel veel schelen
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2005 13:57 ]
Ja is ook al iets waar ik aan zat te denken. Die beker staat er idd niet bijVerwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 13:56:
Die beker staat er niet bij. Te flets, goedkoop. Moeilijk uit te leggen
Diepte in de beker zou misschien wel helpen ja of opvallendere kleuren want hij valt nu beetje op de achtergrond door die andere dingen verders vind ik het er toppie uitzien
Tja het kan beter ingedeeld worden naar seizoen want per seizoen wordt de cup gehouden
Verwijderd
Sorry mede Cup genoten
Yared kan toch meedoen. Heb genoeg mensen gevonden voor een extra poule
Yared kan toch meedoen. Heb genoeg mensen gevonden voor een extra poule
Winnaar vorig jaar was Kiddy !!
Ik niet, deed niet eens mee omdat ik nog in de beker zat..Anders had ik natuurlijk wel gewonnen
Ik niet, deed niet eens mee omdat ik nog in de beker zat..Anders had ik natuurlijk wel gewonnen
De GoT cup wordt niet met jaren gespeeld, maar met seizoenen. Kijk ook eens bij de fed info op GoT voor de winnaars van de laatste seizoenen.Damien2004 schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 12:45:
[...]
Dunno
Even een opzetjeEr is mij gevraagd de GoT cup te onwerpen
Das best lastig. Ben een beetje aan het rommelen geslagen maar ben nog niet tevreden met de beker zef.....
[afbeelding]
En hier de wat grotere versie..commentaar graag. En mocht je een plaatje of een beter idee hebben let me know.
Tip 1 --> zal ik eens gaan proberen, ik heb "Het ABC der Hattrick Taktieken" al doorgenomen, uitslag of ik nu eens wel een keer scoor komt na het weekendDamien2004 schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 12:09:
[...]
Tips
Tip 1. Speel 3-5-2
Tip 2. Download Hattrick Organizer
Tip 3. Bekijk met HO welke spelers waar het beste staan
Tip 4. Verkoop je beste spelers die lekker veel geld in het laatje brengen
Tip 5. Koop een redelijke coach. Zal wel genoeg zijn in jou divisie.
Tip 6. Wacht tot het eind van het seizoen en koop in de laatste 2 weken 17 jarige spelers met redelijk middenveld en matig passen of verdedigen.
Tip7. Mocht je nog wat centjes hebben koop dan oue of goedkope spelers met redelijk in verdedigen voor vederdigers, vleugelspel voor vleugelspelers en scoren voor aanvallers.
Resultaat:
Volgend jaar mee doen met het kampioenschap
Tip 2 --> Ik heb al eerder gedownload: Absolut Manager en Hattrick Coach Professional. Deze komen met hun "beste opstelling calculator" met compleet verschillende ideeën en ook HO heeft weer andere ideeën..... schiet niet echt op natuurlijk
Tip 3 --> done
Tip 4 --> Euhmmmmm m'n beste spelers verkopen ?? twee van me beste spelers heb ik net gekocht
Tip 5 --> Een redelijke coach heb ik al gehaald, de vorige was waardeloos ofzo.
Tip 6 --> dat duurt nog een wedstrijd of 10.
Tip 7 --> ik zal eens kijken of er nog wat uit te geven valt zonder financieel onder nul te komen, daar heb ik een hekel aan
Ow jah, ik speel in divisie IX.882 en je hoeft vast niet te raden waar ik sta met mijn doelsaldo
Hoeveel centen heb je nog? En wat voor spelers heb je gekocht? Skills effe pasten hier asjeblieftlameeuw schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 16:11:
[...]
Ow jah, ik speel in divisie IX.882 en je hoeft vast niet te raden waar ik sta met mijn doelsaldo![]()
Centen nog ongeveer 74000 zo uit me hoofd, de skills zal ik zo boven ff doen, das makkelijker met dualscreenDamien2004 schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 16:44:
[...]
Hoeveel centen heb je nog? En wat voor spelers heb je gekocht? Skills effe pasten hier asjeblieft
Magoei, de spelers die ik aangetrokken heb:
Keeper een van de beste spelers die ik heb gezien het aantal behaalde sterren per match (niet dat ik weet of dat nou zoveel zegt....)
Harm Bongaerts (29548797) 28 jaar
Conditie: goed Keepen: redelijk
Positiespel: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak
Aanvallende middenvelder:
Wilco Pels (56676230) 18 jaar
Specialiteit: Technisch
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Aanvaller
Taaniel Külaots (17593038) 22 jaar
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak
Centrale verdediger
Jens Jansen (26459077) 21 jaar
Specialiteit: Koppen
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Centrale verdediger een van de beste spelers die ik heb gezien het aantal behaalde sterren per match (niet dat ik weet of dat nou zoveel zegt....)
Wido Hootsen (57295847) 18 jaar
Specialiteit: Krachtig
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
[Centrale verdediger 20 jaar
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
en als laatste nog een keeper (me tweede keeper die Waardeloos had per ongeluk ontslagen
Alexis Peret (57143553) 19 jaar
Conditie: waardeloos Keepen: matig
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Of ik nou goed ingekocht heb... .mjah..... ik had in eerste instantie de hoop in divisie 9 te blijven... maar dat heb ik al heel snel uit m'n hoofd gezet
[ Voor 77% gewijzigd door lameeuw op 17-03-2005 17:25 . Reden: typooooo ]
Schaam jullie... kijk eens op de fed pagina! 
IK MAG MEEDOEEN!!!!

PS: Damien spendeer je tijd maar lekker aan WoW, want dit is 't enige echte GoT Cup logo
IK MAG MEEDOEEN!!!!

PS: Damien spendeer je tijd maar lekker aan WoW, want dit is 't enige echte GoT Cup logo
[ Voor 27% gewijzigd door yared op 17-03-2005 17:30 ]
@lameeuw
Een goede middenvelder is iemand die een hoge positiespel heeft. Passen is een bijskill en minder belangrijk.
Je aankopen met passen goed kan je weer verkopen. Tevens is 1 keeper genoeg. 2 is veel te duur ivm salaris. Dus ook de 2de keeper verpatsen. Dan de rest wat niet redelijk scoort met hoofdskill (scoren, passen, verdedigen en keepen) kan je inprinciepe verpatsen of behouden voor je 2de.
80k is niet veel maar ga maar eens kijken voor een speler met redelijk positiespel en matig passen of verdedigen van 18 jaar. Die zullen haalbaar zijn.
edit: die 20 jarige verdediger verpatsen die 18 jarige ook en 2 goedkope voor terug kopen met verdedigen redelijk en erg oud zijn. Wel trainen op positiespel en 3-5-2 spelen
Een goede middenvelder is iemand die een hoge positiespel heeft. Passen is een bijskill en minder belangrijk.
Je aankopen met passen goed kan je weer verkopen. Tevens is 1 keeper genoeg. 2 is veel te duur ivm salaris. Dus ook de 2de keeper verpatsen. Dan de rest wat niet redelijk scoort met hoofdskill (scoren, passen, verdedigen en keepen) kan je inprinciepe verpatsen of behouden voor je 2de.
80k is niet veel maar ga maar eens kijken voor een speler met redelijk positiespel en matig passen of verdedigen van 18 jaar. Die zullen haalbaar zijn.
edit: die 20 jarige verdediger verpatsen die 18 jarige ook en 2 goedkope voor terug kopen met verdedigen redelijk en erg oud zijn. Wel trainen op positiespel en 3-5-2 spelen
[ Voor 104% gewijzigd door Swanfield op 17-03-2005 17:44 ]
Ok Yared! U bent tenslotte de baasyared schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 17:28:
Schaam jullie... kijk eens op de fed pagina!
IK MAG MEEDOEEN!!!!
[afbeelding]
Hehehe

Verwijderd
mijn tegenstander was ook al zo slim om een andere wedstrijd te accepteren, ach toch weer 3-0 gewonnen
Verwijderd
Damn. Waarom doet mijn tegenstander dat niet
Volgende keer maak ik wel een poule voor mij alleen...
Volgende keer maak ik wel een poule voor mij alleen...
Crap, vandaag een speler verkocht, dik geld over gehouden
Nu wil ik een nieuwe coach aanstellen, geeft Hattrick aan dat ik te weinig geld heb 
Is dat altijd zo? Ik wilde mijn training nog ff een boost geven
[ Voor 21% gewijzigd door Pewwy op 17-03-2005 18:39 ]
/editPewwy schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 18:37:
Crap, vandaag een speler verkocht, dik geld over gehoudenNu wil ik een nieuwe coach aanstellen, geeft Hattrick aan dat ik te weinig geld heb
We proberen het nog een keer. En nu probeer ik er een logische zin van te maken. Het geld wat je van een verkochte speler hebt overgehouden heb je fictief in handen. Van dit fictieve geld zou je in principe al wel een ander speler kunnen kopen, maar geen coach. Voor een coach moet je daadwerkelijk genoeg geld op je rekening hebben staan. Dit is dus anders dan bij spelers
[ Voor 35% gewijzigd door Sandyman538 op 17-03-2005 18:59 ]
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Dat wist ik dus niet, is dat ff jammer. Moet ik dat geld zien te bewaren tot zondag, gaat nog moeilijk worden

Verwijderd
Afgelopen zondag kreeg een 32 jarige speler van m'n team een blessure van 2 "weken". Heb ergens een overzicht gezien van met hoe snel een speler terugkeert van een blessure mbt aantal dokters. Voor een 32 jarige speler stond daar 4 week voor met 1 dokter. Alleen gister is er al een blessureweek afgegaan. betekend dit dat het schema niet klopt of komt het omdat de blessure b.v. 1.5 week voor zou staan en dat hattrcik dit heeft afgerond naar 2.
Dat tweede, want het kan echt 4 weken duren, en ik heb ervaring
Mjah, ik dacht dat een middenvelder ook moest kunnen passen... dat is namelijk in vele andere games hetgeen waar je bij middenvelders op moet letten. De verdediger van 18 die ik heb aangetrokken doet ik niet weg omdat die een van m'n beste spelers is en nog betrekkelijk jong. Me tweede keeper staat uiteindelijk dan nu op de transferlijst... hoewel ik wel m'n bedenkingen heb. Wat nou als me eerste keep eruit geschopt wordt ??Damien2004 schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 17:41:
@lameeuw
Magoei, ik heb de training aangepast (verwacht er dit weekend nog niet veel van natuurlijk) en de opstelling ook.... nou is het afwachten waar het mis gaat
Zo, en nu gaat ik een peecee van zolder halen en maar weer eens Ultimate Soccer Manager 98 spelen......
[ Voor 4% gewijzigd door lameeuw op 17-03-2005 20:52 ]
Je koopt een mummie met veel ervaring als je het goed doet. Die zijn goedkoop en door de ervaring halen ze leuke ratings. Daarom koop je een mummie. En nu kappen met die term, want die mummies waar jij het over hebt hebben zo ongeveer mijn leeftijdlameeuw schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 20:49:
[...]
En als laatste opmerking nog even dit: waarom zou ik een mummie kopen als ik een (al dan niet) talentvolle jeugd speler kan aantrekken ?? Een speler aantrekken die erg oud is.... mjah, heeft natuurlijk wel ervaring, maar echt beter zal die niet worden denk ik zo ??
Magoei, ik heb de training aangepast (verwacht er dit weekend nog niet veel van natuurlijk) en de opstelling ook.... nou is het afwachten waar het mis gaat
Zo, en nu gaat ik een peecee van zolder halen en maar weer eens Ultimate Soccer Manager 98 spelen......
Dit topic is gesloten.