[PC][Racesim] GTR: FIA GT Racing Game | Deel 5

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.367 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 10:06
Ik heb het spel sinds gisteren en pas een paar uurtjes gespeeld.
Dit is potdomme toch ff andere koek dan Need for Speed of DTM race driver2.

Ik kan de computer nog niet bijhouden, maar langzaamaan lukt het steeds beter. :)
Geweldig spel; hier ga ik heel wat uurtjes in stoppen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reapher schreef op zondag 27 maart 2005 @ 13:58:
Ach thats racing :D

Ik heb hem nu net 2 dagen en ik moet zeggen the best game ever :P Wat een plezier. Wat een realisme.

Ik kan nog lang niet mee komen met de toppes. Maar de subtoppers lukken al aardig. Vandaag een 54 min race gereden maar helaas had ik net 2 rondes voor het einde geen brandstof meer :D hehehe

Moet nu alleen me rijden iets aanpassen want me banden zijn echt te snel op!
Ik heb gister een race op anderstorp gereden van 45 min op één setje softs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:16
Hehe, hoe merk je nou dat je banden echt op zijn? Als je flink begint te glijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-10 16:23

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Als je er vaak naast ligt terwijl dat eigenlijk niet zou moeten gebeuren ;)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-10 17:47

Whuzz

Dodgeball!

Wat mij het meest opvalt is dat je (itt veel andere race-sims) heel erg tactisch moet rijden. Zuinig zijn op je banden, temperaturen in de gaten houden, en opletten op de track- en ambient temperaturen.
Heb met dat laatste al twee races verpest. Eerste keer was het tijdens de warmup veel koeler dan tijdens de race zelf en had ik een te kleine radiator opening gekozen, motor oververhit.
De tweede keer bleek het ook tijdens de race ineens warmer te zijn dan de rest van het weekend en daar bleken mijn Soft Slicks niet tegen te kunnen, die gingen dik boven de 100 :(

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Onze 100mbit dedicated gtr league server die is nu public voor de gotters.
De naam is: Tweakers League Server of iets in die richting.
Password: got

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Dammit, probleem. Telkens crash to desktop.
Die patch 1.3 lost het probleem niet op.
Opnieuw installen en dan doet ie het weer even.
En vervolgens weer telkens crash to desktop.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
vosss schreef op zondag 27 maart 2005 @ 16:28:
Dammit, probleem. Telkens crash to desktop.
Die patch 1.3 lost het probleem niet op.
Opnieuw installen en dan doet ie het weer even.
En vervolgens weer telkens crash to desktop.

:(
Zet de grafische instellingen eens wat lager dat kan het soms oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 17:47

Fuelke

Forza Ferrari

Als je hem net gekocht hebt is de 1.3 patch niet nodig

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Oei oei, niet een spel wat je zomaar ff speelt maar wel erg gaaf. ik zal over een paar dagen wel mee komen stoeien op een tweakers server denk :p

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Whuzz schreef op zondag 27 maart 2005 @ 15:21:
Eerste keer was het tijdens de warmup veel koeler dan tijdens de race zelf en had ik een te kleine radiator opening gekozen, motor oververhit.
Scheelt dat veel je radiator opening :?
btw ik rij ook alleen nog op de tweakers server meestal 2 :) zonet ook ffe lekker scheuren :9 3e plaats :)
Afbeeldingslocatie: http://img91.exs.cx/img91/250/clipboard016ie.jpg
Ik starte 4e, Gelijk eerste ronde beukten de vipers elkaar...door naar 2e (plaats dacht ik). Toen 2x een spin en laatste. Beetje lopen gassen en op het laatst Quator eruit door te hete banden (soft) Toen nog Sjon weten intehalen die een lichte slip had. Maar nootie ging net tehard voor mij :P
Was wel oke :)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-10 23:01

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 10:17:
Ook niet als je op 1 drukt tijden het rijden?
Werkt helaas niet, hiermee kan ik alleen de virtual mirror tevoorschijn halen of verbergen.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rayzman schreef op zondag 27 maart 2005 @ 11:42:
Met welke spiegels rijden jullie in cockpit view? Met die 3, soms 2 op de auto of met de virtual mirror?
Ik rij alleen met cockpitvieuw, en zet m'n stoel zover achteruit dat ik bijna de hele binnenspiegel zie (550), en die is goed genoeg om te weten wat er achter je gebeurt.
Maar omdat ik ook mijn "look to apex" (ofzowiets :? ) op 45 % heb staan kan ik bij de meeste bochten ook ff een blik in m'n buitenspiegels werpen, mocht je dit ook gaan proberen begin dan op 20-25% anders rijd je te vaak het grind in, want het is ff wennen.
Veel succes en we komen elkaar vast wel een keer tegen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
Het GTR engineers handbook, wat ik van dutch3men heb gehad is echt relax om beetje kennis van het aanpassen te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-10 23:35

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb nog een tip voor racefreaks die eens een lekker potje willen lannen: op http://connect.gamer.nl kun je je inschrijven voor een 240-man sterke lanparty. Geef je nu bij je inschrijving als clannaam 'GP4' op, dan zorgt de organisatie ervoor dat je in een aparte ruimte terecht komt waar we straks met allemaal racefanaten bij elkaar zitten. Een lang weekend racen over een lan dus. We gaan onder meer GTR draaien, maar als het even wil ook rFactor, en noem nog maar wat racegames op.

Er is plek voor ca. 40 mensen. Zie voor meer info over de lan zelf op bovengenoemde URL, en over het GP4/racegame specifieke deel vindt je meer info op http://forum.gamers.nl/showthread.php?t=61511

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
Afbeeldingslocatie: http://www.hakoner.com/motec.jpg

Hier mijn snelste ronde tot nu toe. Iemand die uit dit nog wat verbeterpunten kan zien voor mij? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Vraagje, spelen jullie allemaal met cd of is er ook nog een werkende manier om je cd in je doosje te kunnen laten? Ik krijg die mini image niet aan de praat 8)7

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch3men schreef op zondag 27 maart 2005 @ 15:38:
Onze 100mbit dedicated gtr league server die is nu public voor de gotters.
De naam is: Tweakers League Server of iets in die richting.
Sfeerimpressie van de allereerste race op de Tweaker League Server. :)

Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/peter1960/GTR/GRAB_001-klein.JPG Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/peter1960/GTR/GRAB_002-klein.JPG

Maar de server loopt perfect. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
Puresmoker schreef op zondag 27 maart 2005 @ 18:13:
Vraagje, spelen jullie allemaal met cd of is er ook nog een werkende manier om je cd in je doosje te kunnen laten? Ik krijg die mini image niet aan de praat 8)7
Zou dat ook wel willen weten. Want om dalijk dikke kras in me cd te hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Boinkie schreef op zondag 27 maart 2005 @ 18:26:
[...]

Zou dat ook wel willen weten. Want om dalijk dikke kras in me cd te hebben :(
CD erin/eruit krast ie toch niet van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Ik moet mijn cd elk weekend heen en weer slepen om doordeweeks/weekends tekunnen gamen. Helaas moet je bij veel meer games de cd erbij hebben :(
/genoeg gelult ik ga weer racen.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
BeQuietAndDrive schreef op zondag 27 maart 2005 @ 19:00:
[...]

CD erin/eruit krast ie toch niet van?
Nee als ik het doe niet nee. Maar er is ook nog ander volk in m'n huis die de cd eruit haalt en dan gewoon op het bureau kwakt. En er wat van zeggen helpft niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999

Erw

Boinkie schreef op zondag 27 maart 2005 @ 18:05:
[afbeelding]

Hier mijn snelste ronde tot nu toe. Iemand die uit dit nog wat verbeterpunten kan zien voor mij? :)
Misschien je verhoudingen van je versnellingsbak veranderen? je gebruikt de 6 1x en erg kort dus kan wat meer opelkaar denk ik

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fastcossie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-09-2021
Erw schreef op zondag 27 maart 2005 @ 19:25:
[...]

Misschien je verhoudingen van je versnellingsbak veranderen? je gebruikt de 6 1x en erg kort dus kan wat meer opelkaar denk ik
Ja inderdaad, turn 1 kan/moet in 4 vind ik en verder gebruik ik de 2 alleen in turn 4,5, en 6.
PB 1.58.3xx. Topsnelheid/toerental in 6 einde rechte stuk S/F moet overeenkomen met showroom gegevens. Neem een lange 1 (gebruik je toch niet) en de rest er netjes tussenin.

Fastcossie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gemerkt dat er best wel veel mensen zijn bij wie de ForceFeedback ermee ophoudt. Nu heb ik er zelf ook wel eens last van en ik ben er achter gekomen dat als je even met de slider van het percentage kracht heen en weer gaat, dat dan de force weer terug komt. Je kan ook even switchen met het knopje van de hoeveelheid effecten. Je voelt dan een tik in het stuur (bij mij dan) ten teken dat de force weer terug is. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

john gefeliciteerd

jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Dat had ik ook, Ik klikte reverse effects 2x aan en het was weer klaar :)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van harte John

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Net de race op Donington achter de rug. De race gestart op droog weer banden, maar na de pace lap maar meteen naar binnen: de track was flooded! Het regende niet, maar het opdrogen duurde erg lang. Nog een tijdje op weg geweest naar de persoon voor me, maar uiteindelijk moest ik toch afhaken. Halverwege gewisseld naar intermediates, waarmee ik toen heel even de koplopers bij kon houden. Tegen het einde van de race waren die banden echter compleet op en ik ging er nog een keer hard af zo vlak voor het einde, maar ik had mazzel: geen schade. Uiteindelijk 6e geworden onder deze moeilijke omstandigheden :)

Gefeliciteerd John!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Ja John gefeli.

Ik heb helaas mijn race verkloot omdat ik op droog weerbanden begon terwijl het nat was. En vervolgens na een min of 40 moes ik weer wisselen naar intermidate banden.

Maar goed ik heb zin om de GT league te organiseren. Zamorano en ik doen onze best om zo snel mogelijk de site online te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

John is de terechte kampioen !!

Alleen had ik eigenlijk moeten winnen vandaag ;)

Kon meteen als koploper de race beginnen doordat fabian naar binnen moest voor regenbanden ... eerste ronden was ik in gevecht met John die ik redelijk makkelijk kon blokken ... op een gegeven moment een voorsprong van 24 sec .... welke terugliep naar 18 .... rond de helft van de race was de ideale redelijk goed droog en twijfelde ik of ik niet met slicks zou gaan rijden .... had bedacht dat ik dan rond de 1.35 zou gaan rijden ... en dat zou 5 sec. per ronde sneller zijn als dat ik nu ging .... met nog 25 minuten te gaan ging ik naar binnen en kwam de baan op met 45 sec. achterstand op John .... helaas was de grip nog verre van ideaal.....

eindigde dus als 2e met 8 sec. achterstand op John die dus wel was doorgereden met de regenbanden .... vind het persoonlijk een beetje jammer dat je met regenbanden zo lang kan doorrijden als het droog is ...maar goed :P

Was een leuke league zo en verheug me al op de GT league met hopelijk een vol deelnemersveld en minder afvalligen ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiskare
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-08 07:37
Iedereen bedankt voor de felicitaties!

De race was erg lastig. Ik had me helemaal ingesteld op een droge race vanavond en toen begon de ellende bij de kwalificatie. Die was dus nat en uiteindelijke reed ik hier de 4e tijd. Ik was dus duidelijk niet de snelste in de regen. Toen kwam de warming up en daarin leek het erop dat de race droog zou worden, maar toen we de race starten was alles droog behalve de baan. Deze was flooded. De race dus maar gestart op regenbanden. In de beginfase nog met Mark kunnen knokken, maar tijdens de eerste 10 rondes werd ik er 2x vanaf getikt door een achterblijver. Dus de achterstand op mark was al snel 20 seconde, maar gelukkig bleef de achterstand vervolgens redelijk gelijk. Vervolgens tijdens de race geprobeerd om de bandentemperatuur niet boven de 105 graden te laten oplopen, dus gedoseerd gereden. Halverwege de race had ik het idee dat de baan droger werd, maar door mijn grafische instellingen (staan redelijk laag) kon ik niet goed zien of de baan nu echt droog werd ja/nee. Ik dacht: Ach zolang mijn achterstand op makr niet oploopt is het goed. Deze achterstand liep zelfs ietsje terug en toen besloot mark te pitten. Ik dacht gelijk: Die zal wel slicks halen zijn, dus even kijken hoe snel mijn voorsprong in de komende rondes terug loopt. Dit bleek gelukkig mee te vallen. Ik kon constant 1.41 rondjes blijven rijden en met slicks waren de tijden nog niet je van het. Met nog 10 minuten te gaan kwam mark wel erg snel dichter bij, maar gelukkig had ik mijn banden gespaard en kon ik de race redelijk gemakkelijk uitrijden en winnen!

De NGT league heb ik beeindigt met 4 overwinningen en ik ben dus zeer tevreden met mijn eerste deelname aan een league! Iedereen bedankt voor de races en bedankt voor het hosten/organiseren van de league. Hopelijk tot een volgende league, al is dat natuurlijk wel een gt league, wat niet echt mijn favoriete auto's zijn.

De stats etc staan weer op de site van de league:

www.got-ngt-league.tk

Voorlopig zijn dit ook de laatste stats die ik voor de league heb gemaakt. Ik hoop dat de gt site ook zulk soort stats kan voortbrengen. Zo niet dan pech, want ik maak ze niet meer :)

[ Voor 4% gewijzigd door Fiskare op 28-03-2005 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-07 19:59

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

I'm with stupid. _/-\o_

Was door de regen wel weer een race waarin veel gebeurde.
De startopstelling van de eerst 4 was precies omgekeerd aan de tussenstand in de league, beloofde dus een leuk gevecht te worden.
Ik ging iets te optimistisch de baan op, want ik ging uit van een natte baan die snel op zou drogen, dus ben op slicks gestart.
Een zeker iemand zorgde ervoor dat de start een rommeltje werd. (heb je dan niks geleerd van mijn acties een week geleden in het natte op Brno? ;) )
Direct bij (voor) de start werd ik gepasseerd door john, mark lag inmiddels al een eind voor en fabian ging toch maar de pits in.
Pas rond de helft van de race kon ik met de slicks een beetje uit de voeten maar toen lag ik inmiddels al meer dan een ronde achter. Dat was dus niet zoals ik het gepland had. :X
Vanwege de natte plekken op de baan nog vaak wat kleine momentjes gehad maar leuke mijn rondjes kunnen rijden met pieter die eerst sneller was maar later kon ik hem voorbij vanwege mijn droog weer banden.
Laatste ronde kwam ik opeens heel veel dichterbij Fabian (3de plek) omdat ie er af was gegaan. Ging er nog even voor zitten en doordat hij in de laatste bocht(en) erg wijd ging kon ik hem vlak voor S/F nog voorbij steken en de de laatste podium plek opeisen. >:)

ps. ligt het aan mij of hebben meer mensen moeite met wie wie is vanwege hier nicknames gebruiken en in gtr echte namen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Ja. Misschien een idee om een lijstje temaken met de namen :?

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-11-2024
op de site kan je het ook checken: http://www.got-ngt-league.tk/ en dan op deelnemers klikken

[ Voor 8% gewijzigd door Lefty_38 op 27-03-2005 23:08 ]

Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiskare
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-08 07:37
GreenFury schreef op zondag 27 maart 2005 @ 22:42:
Ja. Misschien een idee om een lijstje temaken met de namen :?
van www.got-ngt-league.tk (kijkt iemand hier uberhaupt wel eens op ;))

alarma2nd=Stefan Coppens
BeQuietAndDrive=Robert Saalmink
Brucelee=Sebastian Keijmel
Dr.Zeldenrust=Jan Duijs
Dutch3men=Fabian de Jong
DutchDevil=Robert de Rooij
Fiskare=John Vissers
Goldfinger=Arnaud Paagman
INSANE=Guy Leysner
kNarf=Frank Hildebrand
Lefty_38=Frans Rubertus
Mosselman=Mark Schuttenhelm
MrBarBarian =Bart Baars
Nitro-Exile =Pieter Burgel
Siggy=Stefan Sigwarth
snoes =Marcel van Kempen
ZAMoRANo=Mauricio Tejedor

Als de nieuwe mensen even hun naam zouden willen toevoegen.. graag!

[ Voor 4% gewijzigd door Fiskare op 28-03-2005 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ViperDriver = ViperDriver in game, Johan Nieuwenhof normaal gesproken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markao645
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-01-2023
=Markao en bij vrienden en de rest beter bekend als Mark van der Meulen.

http://gplrank.schuerkamp.de/gtrank_banners/20682.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06-2024
Corona_nl = Corona,normale naam is marcel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik rijd rond met de naam: Jasper

Is het trouwens mogelijk je naam ergens aan te passen zonder dat je een nieuwe user aanmaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 09:44:
Ik rijd rond met de naam: Jasper

Is het trouwens mogelijk je naam ergens aan te passen zonder dat je een nieuwe user aanmaakt?
ja gewoon in je directory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Hmmmzz,

Ik blijf problemen houden met crash to desktop.
Instellingen lager zetten helpt niet, fast-write in de bios uitzetten wat hier iemand zei werkt niet.

Ik geef eerlijk toe; ik heb hem gedownload om te kijken of het wat was alvorens hem te kopen.
Ik ben absoluut overtuigt dát het wat is, maar als ik hem koop, hoe groot is dan de kans dat ik evengoed nog die CTD's heb?

Werkt het dan wel normaal? Is er iemand die hem gekocht heeft en ook eruitgeknikkert word?
Dat zou nl wel naatje zijn als ik hem koop zegmaar.

OT: Tof spel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

vosss schreef op maandag 28 maart 2005 @ 11:11:
Hmmmzz,

Instellingen lager zetten helpt niet, fast-write in de bios uitzetten wat hier iemand zei werkt niet.

Ik geef eerlijk toe; ik heb hem gedownload om te kijken of het wat was alvorens hem te kopen.
Ik ben absoluut overtuigt dát het wat is, maar als ik hem koop, hoe groot is dan de kans dat ik evengoed nog die CTD's heb?

Werkt het dan wel normaal? Is er iemand die hem gekocht heeft en ook eruitgeknikkert word?

Je zou die fastwrites idd even kunnen proberen, maar ik denk zelf niet dat het daaraan ligt. Misschien brakke videokaart-drivers? Heb je wat meer systeeminfo? Is je systeem overgeclocked?

Ik draai nu ook nog de niet-legale versie (ik wacht op een bestelling uit Engeland van play.com ;) ) maar tot op heden geen enkel probleem ondervonden. Ik heb fast-writes ook uit staan op een ATi 9800Pro. (Was volgens mij sowieso aan te raden met een ATi).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Smarron schreef op maandag 28 maart 2005 @ 11:28:
[...]
Je zou die fastwrites idd even kunnen proberen, maar ik denk zelf niet dat het daaraan ligt. Misschien brakke videokaart-drivers? Heb je wat meer systeeminfo? Is je systeem overgeclocked?

Ik draai nu ook nog de niet-legale versie (ik wacht op een bestelling uit Engeland van play.com ;) ) maar tot op heden geen enkel probleem ondervonden. Ik heb fast-writes ook uit staan op een ATi 9800Pro. (Was volgens mij sowieso aan te raden met een ATi).
Mijn systeem:

AMD AThlon 2000+
1024 MB PC2700 RAM
3x 120GB Maxtor
3x 200 GB Western Digital
ATi 9800 Pro 128MB
DVD-spelertje
Brandertje
en verder een standaard netwerkkaartje en 5.1 geluidskaartje.
Niks bijzonders en niet overclocked. Nooit geweest ook niet.

Drivers heb ik ook al geprobeerd, maar helaas.....

Anyway, ik ben weg (naar de paasraces op het circuit in venray 8) )

[ Voor 3% gewijzigd door vosss op 28-03-2005 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
vosss schreef op maandag 28 maart 2005 @ 11:11:
Hmmmzz,

Vraagje blijft ie in het spel hangen of bij de cd check?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
2:01:564

M'n tijd nu op brno! :D

Wanneer is er weer een race? Ik kan nu aardig met simulation omgaan namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Boinkie schreef op maandag 28 maart 2005 @ 11:46:
2:01:564

Wanneer is er weer een race? Ik kan nu aardig met simulation omgaan namelijk :)
Ik ga meestal gewoon rijden op tweakers2 ofzo en dan word het wel zo vol dat er een race komt :) maar rond 7uur begint er meestal een qualify :)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

vosss schreef op maandag 28 maart 2005 @ 11:34:
Mijn systeem:

AMD AThlon 2000+
1024 MB PC2700 RAM
3x 120GB Maxtor
ATi 9800 Pro 128MB
DVD-spelertje
Brandertje

Is je voeding sterk genoeg? Heb je er met andere spellen geen last van? Krijg je nog een foutmelding oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een aantal CTD's gehad.. maar dat kwam door een te hoge OC. Ik dacht dat mijn systeem stabiel was, maar na het verlagen van mijn geheugen timings en het bijplaatsen van een extra fan op mijn radiator heb ik geen enkele CTD meer gehad.

Lijkt wel alsof GTR ontiegelijk zwaar en kritisch is.

BTW Ik ben online ook Smiling Pitbull, maar zal binnen kort eens kijken of ik mijn naam kan wijzigen in mijn echte naam (Arend-Jan van Lent). Ik las dat dat kan in je directory, zou je nog iets meer info willen geven over hoe dat moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
Uhm, ligt het nou aan mij of zijn de tweakers servers niet online? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 12:04:BTW Ik ben online ook Smiling Pitbull, maar zal binnen kort eens kijken of ik mijn naam kan wijzigen in mijn echte naam (Arend-Jan van Lent). Ik las dat dat kan in je directory, zou je nog iets meer info willen geven over hoe dat moet?
Ga naar de installatie directory van GTR. Vervolgens naar UserData\<gebruikersnaam> en zoek het bestand <gebruikersnaam.PLR>.

Open dit bestand met notepad en zoek naar [ Driver ]. Hier vind je 'Driver Name' en 'Nationality'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Laatst online: 10:59
Boinkie schreef op maandag 28 maart 2005 @ 12:09:
Uhm, ligt het nou aan mij of zijn de tweakers servers niet online? :(
neehoor net dat ik 30min geleden keek same story....

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
De 100mbit dedicated server is online.
Naam: Tweakers League Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
Kolere, wat een kut practice vandaag. 1x een 2:01 gereden en voor de rest alleen maar glijden :|

Iemand anders hier die net ook racede daar last van gehad, of juist geen? Zoniet vertel ff welke banden je reed enzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Dutch3men schreef op maandag 28 maart 2005 @ 14:11:
Werkt erg goed _O_
btw alle mensen die ervoor op die ene simbin server reden :D dat was echt madness bij de start :D ook idioten die als ze erafrijden er meteen oprijden en je beuken. of supertraag rijden en alsnog afsnijden :/

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-09 14:27
't is alleen super irritant dat de FF er af en toe mee stopt, je voelt dan nog wel de curbstones enz maar niet meer de grip op de weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

BeQuietAndDrive schreef op zondag 27 maart 2005 @ 17:47:
Ik heb nog een tip voor racefreaks die eens een lekker potje willen lannen: op http://connect.gamer.nl kun je je inschrijven voor een 240-man sterke lanparty. Geef je nu bij je inschrijving als clannaam 'GP4' op, dan zorgt de organisatie ervoor dat je in een aparte ruimte terecht komt waar we straks met allemaal racefanaten bij elkaar zitten. Een lang weekend racen over een lan dus. We gaan onder meer GTR draaien, maar als het even wil ook rFactor, en noem nog maar wat racegames op.

Er is plek voor ca. 40 mensen. Zie voor meer info over de lan zelf op bovengenoemde URL, en over het GP4/racegame specifieke deel vindt je meer info op http://forum.gamers.nl/showthread.php?t=61511
Hey guys, geen animo voor? Wordt echt supergaaf, waarschijnlijk ook met competities waarin je mooie prijzen kunt winnen. Daarover zijn nu nog geen details bekend te maken helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aph3x
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-08 15:29
Hier ff een leuke track

Imola (v2) 2004 versie, de '94 versie komt ook een dezer dagen

http://www.pumams.com/download/tracks/GTR/GTR_ImolaV2.rar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 12:04:
Ik heb ook een aantal CTD's gehad.. maar dat kwam door een te hoge OC. Ik dacht dat mijn systeem stabiel was, maar na het verlagen van mijn geheugen timings en het bijplaatsen van een extra fan op mijn radiator heb ik geen enkele CTD meer gehad.

Lijkt wel alsof GTR ontiegelijk zwaar en kritisch is.

BTW Ik ben online ook Smiling Pitbull, maar zal binnen kort eens kijken of ik mijn naam kan wijzigen in mijn echte naam (Arend-Jan van Lent). Ik las dat dat kan in je directory, zou je nog iets meer info willen geven over hoe dat moet?
Ik denk dat het als volgt gaat: Je hebt gtr bijv geinstalleerd op de d: schijf.

D:\Games\GTR\UserData\Jasper

als je dan de naam van de map aanpast moet het werken denk ik.

edit: Sorry, was al lang antwoord op gegeven, en nog een beter antwoord ook..

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2005 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melgers
  • Laatst online: 12-09 18:19
Howdy Voss,

Ik heb hetzelfde probleem (game kapt er mee en ik zit op de desktop) met het verschil dat ik de game wel legaal heb gekccht. Ik heb een helemaal standaard PC van dell (P4 2800, 1GB ram, 9800Pro, 2*120Gb in RAID 0), niks getweaked of zo. Ik heb de ETCC mod, UT2004, DTM2, HL2, Far Cry etc. altijd zonder problemen kunnen spelen. Ook dropt mijn framerate soms naar 2fps terwijl ie normaal 100+ is, moet dan de online mode uit en weer terug om het weer goed te krijgen. Beetje jammer is het wel (understatement), vooral als ie er midden in een race uitklapt. GTR schijnt met sommige virusscanners niet zo goed overweg te kunnen (Ik heb Norton antivirus) maar het fijne weet ik er niet van.

Hoe kan ik trouwens aan de league mee gaan doen? Kan ik me ergens aanmelden of zo?

Cya

Tenaka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
melgers schreef op maandag 28 maart 2005 @ 16:50:
[...]

Howdy Voss,

Ik heb hetzelfde probleem (game kapt er mee en ik zit op de desktop) met het verschil dat ik de game wel legaal heb gekccht. Ik heb een helemaal standaard PC van dell (P4 2800, 1GB ram, 9800Pro, 2*120Gb in RAID 0), niks getweaked of zo. Ik heb de ETCC mod, UT2004, DTM2, HL2, Far Cry etc. altijd zonder problemen kunnen spelen. Ook dropt mijn framerate soms naar 2fps terwijl ie normaal 100+ is, moet dan de online mode uit en weer terug om het weer goed te krijgen. Beetje jammer is het wel (understatement), vooral als ie er midden in een race uitklapt. GTR schijnt met sommige virusscanners niet zo goed overweg te kunnen (Ik heb Norton antivirus) maar het fijne weet ik er niet van.

Hoe kan ik trouwens aan de league mee gaan doen? Kan ik me ergens aanmelden of zo?

Cya
Voor het aanmelden van de league moet je nog even wachten dit kan zodra de site online is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Bij mij klapt ie er uit nog vóór ik aan racen toe kom.
Ik kan hem gewoon opstarten (met die mini-image zegmaar, kutstarforce :P ) alle instellingen wijzigen, baan uitkiezen, auto kiezen, en dan krijg ik mooi dat scherm dattie gaat loaden en dan als hij er eik klaar mee is (streep is dan bijna vol) dan knalt ie telkens naar de desktop.

Foutmelding van windows dat GTR een foutieve bewerking heeft gedaan en dattie moet worden afgesloten.

M'n voeding is sterk genoeg, maargoed, om te proberen heb ik ff alles behalve mn boothdd losgehaald. Zelfde probleem. Andere drivers geprobeerd >> zelfde probleem.

Andere spellen heb ik geen enkel probleem mee en mn windows-installatie is nog redelijk vers. Virusscanner heb ik niet draaien, dus die kan hem ook niet in de weg zitten.

Systeem is ook zo stabiel als een huis verder. PC kan zonder problemen makkelijk een maand volcontinue aanstaan zonder dattie langzaam word of vastloopt.

Probleem zit hem echt in het spel ergens ben ik bang.
Maargoed, ik denk dat ik hem morgen ff haal bij the musicstore hier. Die kerel doet ook niet moeilijk met geld teruggeven of ruilen als ie niet werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
Welke versie heb je dan? De engelse of de duitse mini image?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Boinkie schreef op maandag 28 maart 2005 @ 17:50:
Welke versie heb je dan? De engelse of de duitse mini image?
Ik dacht dat got geen support gaf aan warez. Als hij dit probleem blijft houden moet hij het spel gewoon kopen :)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
GreenFury schreef op maandag 28 maart 2005 @ 18:17:
[...]

Ik dacht dat got geen support gaf aan warez. Als hij dit probleem blijft houden moet hij het spel gewoon kopen :)
Hoi,

Ik ga het spel ook gewoon kopen. Dat is althans de planning, ik vroeg alleen of iemand die hem wel origineel had hetzelfde probleem had. En die iemand is er klaarblijkelijk.
Dus het kan heel goed zijn dat ik het dalijk met de originele versie ook heb.

groetjes,
vosss

ps: ik heb de duitse mini-image.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
GreenFury schreef op maandag 28 maart 2005 @ 18:17:
[...]

Ik heb zelf al het origineel. Wil alleen zonder cd kunnen spelen vandaar dat ik me afvroeg welke versie hij had!

@ Vosss zou je me kunnen contacten @ boink apekut ensifex punt nl

[ Voor 9% gewijzigd door Boinkie op 28-03-2005 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

CTD's komen veel voor bij ATI-kaarten. Het helpt bij veel mensen om de Fast Writes in de bios aan / uit te zetten. Kijk ook eens hier:

http://www.gtr-game.com/forums/index.php?showtopic=2246

en

http://www.gtr-game.com/forums/index.php?showtopic=1850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
BeQuietAndDrive schreef op maandag 28 maart 2005 @ 18:42:
CTD's komen veel voor bij ATI-kaarten. Het helpt bij veel mensen om de Fast Writes in de bios aan / uit te zetten. Kijk ook eens hier:

http://www.gtr-game.com/forums/index.php?showtopic=2246

en

http://www.gtr-game.com/forums/index.php?showtopic=1850
Yep en vergeet dan ook niet om het in windows aan te zetten dus bij de smartgart van je Ati instellingen!! ( rechterknop op bureaublad --> instellingen --> advanced --> Smartgart (TM) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Rayzman

+31 Rayzman

_-= Erikje =-_ schreef op maandag 28 maart 2005 @ 15:40:
't is alleen super irritant dat de FF er af en toe mee stopt, je voelt dan nog wel de curbstones enz maar niet meer de grip op de weg
Ik heb ook problemen met m'n force feedback. Bij het wisselen van sessies valt hij soms ineens weg en moet ik een tikje tegen de vangrail geven voordat hij het weer doet. Ook heb ik nu al 2 keer online gehad dat de ff ineens reverse ging zodat je stuur ineens meedraait in de bochten en niet meer rechtuit wil. Ik heb een MS FF wheel v1 (gamepoort versie).

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, ik kan de tweakers server nergens vinden. Draai nu zelf een servertje, kijken of mijn lijntje zoiets aankan. Hij staat in de lobby als "paasrace"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-10 15:03
Boinkie schreef op maandag 28 maart 2005 @ 18:48:
[...]

Yep en vergeet dan ook niet om het in windows aan te zetten dus bij de smartgart van je Ati instellingen!! ( rechterknop op bureaublad --> instellingen --> advanced --> Smartgart (TM) )
Het is gewoon diep triest dat simbin een spel op de markt brengt dat om de havenklap vastloopt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Genoeg mensen bij wie het wel prima loopt, altijd handig om de schuld bij de developer te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Ik zou eerder de schuld leggen bij de driver bakker, Smartgart en Fastwrites geven bij VEEL meer games problemen. Verder zie ik vanuit de lobby 2 mensen op tweakers.net 2 als ik erinzit zijn het er 0 :? Verder lijkt de snelheid op de lobby bijna reverse :X

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vosss schreef op maandag 28 maart 2005 @ 11:34:
[...]

Mijn systeem:

AMD AThlon 2000+
1024 MB PC2700 RAM
3x 120GB Maxtor
ATi 9800 Pro 128MB
DVD-spelertje
Brandertje

Ik denk dat je te weinig opslagcapaciteit hebt :+ . Maar serieus ik zou het zo ook niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Hhmz, ik zie dat ik wel practice kan doen. Alleen. Dan doettie het wel goed. Vaag zeg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het begint knap vervelend te worden. Vandaag verschillende 'vastlopers' van het spel gehad en ook al meerdere totale reboots. :( :(
Fast write al uitgeschakeld, maar helpt niet. Binnenkort maar eens een schone installatie doen, want zo schiet het niet op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
Meer mensen problemen met online inloggen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2021
Ik heb steeds een probleempje met mijn DFP ... . Steeds moet ik alles opnieuw instellen zoals gas, sturen e.d. heel irri is dat. Steeds als ik het spel start moet het opnieuw :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -whodini-
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-07-2024
Dutch3men schreef op maandag 28 maart 2005 @ 14:11:
Kan de tweakers servers nergens vinden, deze ook niet.
Of zijn ze nu niet online

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
  • Laatst online: 13-08 20:58
Bob ik knalde eruit door Motec, maar hier is dan alsnog mijn PB. op Barca 1:38:889 dezelfde tijd dus als op de Qualify van de tweakers league server. Het was dus een nieuwe PB. voor mij. 8)

kan nu dus ook geen tweakers servers meer vinden

[ Voor 15% gewijzigd door Mr.David op 28-03-2005 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
John, gefeli! Arnaud en Mark natuurlijk ook met de ereplekken...

Hopelijk snel op naar de volgende league!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
Een vriend van me wil ook GTR gaan spelen. Hij heeft een GeForce PCX 5750 128mb (asus) videoplank. Ik ken het kaartje niet heel goed. Heb wel ff gegoogled enzo, maar kom nergens echt bruikbare info tegen. Mijn vraag ik is eigenlijk ... loopt GTR een beetje soepeltjes hiermee. Verder is z'n systeem behoorlijk rap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Bertuss schreef op maandag 28 maart 2005 @ 22:00:
Een vriend van me wil ook GTR gaan spelen. Hij heeft een GeForce PCX 5750 128mb (asus) videoplank. Ik ken het kaartje niet heel goed. Heb wel ff gegoogled enzo, maar kom nergens echt bruikbare info tegen. Mijn vraag ik is eigenlijk ... loopt GTR een beetje soepeltjes hiermee. Verder is z'n systeem behoorlijk rap.
Niet super, maar prima om te gamen hoor.

http://www.amdzone.com/mo...ewarticle&artid=83&page=2

(1e hit met Google btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik kan me gewoon blijven verbazen over hoe verslavend deze game werkt. Gewoon na 15 rondjes met het zweet in je handen knokken voor p1..... heerlijk!

Om er dan vervolgens 4 minuten voor het einde "door een snijmaneuvre" de race uit worden gezet.. Voor de fans die het willen zien (ik ben fredkroket, let vooral even op de meerdere misdragingen van theruck):

http://members.home.nl/fr...place,%20crash%20ruck.Vcr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
fredkroket schreef op maandag 28 maart 2005 @ 22:16:
Ik kan me gewoon blijven verbazen over hoe verslavend deze game werkt. Gewoon na 15 rondjes met het zweet in je handen knokken voor p1..... heerlijk!

Om er dan vervolgens 4 minuten voor het einde "door een snijmaneuvre" de race uit worden gezet.. Voor de fans die het willen zien (ik ben fredkroket, let vooral even op de meerdere misdragingen van theruck):

http://members.home.nl/fr...place,%20crash%20ruck.Vcr
Ik heb ff de beelden geannalyseerd :P Ik ben het met je eens, dat die theruck niet echt fair rijdt, maar dat je eraf ging is toch echt je eigen schuld. Het is duidelijk te zien, dat zodra jij de wagen aantikt met de rechterkant van je splitter, hij van richting veranderd (in onbalans) daarvoor bleef hij netjes op 1 lijn ... al was dat wel iets naar links, maar je mag nu eenmaal je plek verdedigen.

Dus eigenlijk heb jij hem van de baan gerost :o :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Bertuss op 28-03-2005 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Niet online
Bertuss schreef op maandag 28 maart 2005 @ 22:41:
[...]

Ik heb ff de beelden geannalyseerd :P Ik ben het met je eens, dat die theruck niet echt fair rijdt, maar dat je eraf ging is toch echt je eigen schuld. Het is duidelijk te zien, dat zodra jij de wagen aantikt met de rechterkant van je splitter, hij van richting veranderd (in onbalans) daarvoor bleef hij netjes op 1 lijn ... al was dat wel iets naar links, maar je mag nu eenmaal je plek verdedigen.

Dus eigenlijk heb jij hem van de baan gerost :o :*)
Ok, gedeeltelijk geef ik je gelijk, maar ja, ik kan moeilijk het gras op gaan als theruck besluit nog iets verder naar links te gaan defenden.. Maar goed ben al bij met gedeeltelijk gelijk :). Een rondje of 2 eerder tikte hij me er gewoon af... en nog iets verder daarvoor had hij al 3 aanvaringen met anderen achter de rug. Mijn vriendin vond na mij uitleg & analyse dat ik wel gelijk had eigenlijk :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-11-2024
natuurlijk is je vriendin het met je eens, duuuh :P

Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Niet online
Lefty_38 schreef op maandag 28 maart 2005 @ 23:15:
natuurlijk is je vriendin het met je eens, duuuh :P
Anders had ze vanavond zeker op de bank mogen slapen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week heb ik een Logitech DFP en GTR gekocht, erg verslavend spel vooral met de DFP.
Maar nou vroeg ik me af of ik wel goed genoeg ben voor online league's, wil wel graag beetje kunnen strijden natuurlijk :)

Met een NGT wagen rij ik zonder hulpmiddelen op Barca een tijd van 1:49 rond.
Is dit voldoende om online ook mee te kunnen doen, al is het een strijd om positie 18? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-10 15:54

R-B

Blokkert

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 01:56:
Vorige week heb ik een Logitech DFP en GTR gekocht, erg verslavend spel vooral met de DFP.
Maar nou vroeg ik me af of ik wel goed genoeg ben voor online league's, wil wel graag beetje kunnen strijden natuurlijk :)

Is dit voldoende om online ook mee te kunnen doen, al is het een strijd om positie 18? :P
denk dat meer mensen wel die tijden rijden.. (niet veel) dus je kan gerust online komen? :D

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 01:56:

Ik denk dat ik nog niet mee kan.
Ik rij op Monza 1:54 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
vosss schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 07:40:
[...]

Ik denk dat ik nog niet mee kan.
Ik rij op Monza 1:54 :)
Laat er nou een site bestaan like GTRank waarvan de link in de startpost staat waar je je laps mee kan vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch3men schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 07:52:
[...]

Laat er nou een site bestaan like GTRank waarvan de link in de startpost staat waar je je laps mee kan vergelijken.
Jaja.. maar die tijden zijn gereden door mensen met setups met 3 liter etc etc. Bovendien door mensen zonder sociaal leven die echt 24/7zitten te oefenen.. Vind dat het best een keertje mag zo'n vraag.

On-topic: als je die tijd stabiel kan rijden ben je snel genoeg: als het een eenmalig snel rondje was en je glijdt verder bijna iedere ronde het gras in, dan niet. Je hoeft echt niet heel snel te zijn om mee te kunnen doen, als je maar stabiel kan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren gt3's op zandvoort :P , zelfs Olav Mol houdt hem op de baan.

Het leek toch wel veel op GTR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 08:15:
[...]

Jaja.. maar die tijden zijn gereden door mensen met setups met 3 liter etc etc. Bovendien door mensen zonder sociaal leven die echt 24/7zitten te oefenen.. Vind dat het best een keertje mag zo'n vraag.

On-topic: als je die tijd stabiel kan rijden ben je snel genoeg: als het een eenmalig snel rondje was en je glijdt verder bijna iedere ronde het gras in, dan niet. Je hoeft echt niet heel snel te zijn om mee te kunnen doen, als je maar stabiel kan rijden.
Mijn tijden op die site heb ik anders niet gereden met maaar 3 liter aan boord hoor. Maar goed ik rij op Barcelona in de Porsche GT3 een tijd van 1:47,5 zonder al teveel oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Laatst online: 10:59
misschien ben je wel een natuurtalentje dutch ;) :P

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor alle mensen die mee willen doen aan de leage en niet snel zijn, wees gerust want ik doe ook mee. Snel ben ik niet, maar het lukt me wel om in een race van een uur misschien één a twee keer een foutje te maken. Ik hoop dat er meer mensen zijn die net als ik niet zo snel zijn, maar toch gewoon meedoen(als ze tenminste netjes rijden) zodat we ook een best of the rest competitie krijgen.

Verder heb ik gister tijden een race voor het eerst mijn motor opgeblazen. Temperatuur van de motor was niks extreems, maar op het rechte eind vloog ineens de brand erin. Zit er ook een soort 'pech' ingebouwd in dit spel, of zou het puur en alleen aan mijn rijstijl liggen?.

Hier is trouwens de replay van die race:

http://www.xs4all.nl/~jaap5/blowup.Vcr

Mijn motor vliegt ongeveer bij 1000 seconden in de brand.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2005 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb de afgelopen dagen regelmatig een online race gehost met wat vrienden. Niet dedicated, ik reed zelf ook mee, in totaal waren we steeds met zes a zeven man. Ik zit op 1 Mbit upload en met 1 GB geheugen, dus dat ging makkelijk.

Over dat geheugen: daar kwam ik wel wat vreemds tegen, misschien weet hier iemand hoe dit kan. Ik had op mijn 2e monitor mijn geheugenverbruik staan (Task Manager). GTR zat op een bepaald moment op ca. 430 MB geheugenverbruik. Niets aan de hand, tot ik alt-tab naar de desktop (ergens tijdens practise), en weer terug naar GTR. Geheugenverbruik duikt naar 120 MB!!! Geen van de deelnemers merkt er iets van. Geleidelijk stijgt het dan weer, maar boven de 230 MB is het niet meer gekomen, ook niet tijdens de race.

Vreemd? Of toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 08:15:
[...]

Daarom ga ik liever af op namen die ik al ken van andere racesims. Misschien een idee dat iedereen een linkje post naar z'n GTR Rank pagina, zodat we onderling kunnen zien hoe snel of hoe traag iedereen is.

* Fuelke is alvast http://www.schuerkamp.de/...herLaptimes?user_id=13340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
zo te zien rijd ik niet al te langzaam met de demo, heb heb nog maar een paar rondes geoefend in de demo en heb daar een paar keer 2:40 gereden...... (Saleen, GT, Alle aids uit)

ik denk vandaag GTR binnen te hebben, dan kan ik verder oefenen en heeeeeel wat gaan verbeteren :) maar ik had verwacht dat er gemiddeld 2:10 werd gereden ofzo :X haha

eerst maar eens oefenen met die 2:40 stabiel te rijden :)
stabiel rijden lijkt me het belangrijkst en ook zo fijn voor de andere mensen online, best irri als iemand steeds spint voor je neus.

[ Voor 3% gewijzigd door Extera op 29-03-2005 10:43 ]

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.