Eindelijk ook GT4 voor mij

Ik heb gelijk samen met een vriend 2 dagen doorgehaald met GT4. Uiteindelijk op 8.2% uitgekomen, nog niet al te ver, alhoewel dat ook te maken heeft met het bier

was het vooral omdat we wat vast zaten in het begin kwa races / geld. Maar na die nuttige tip om special conditions race 2 te doen kwam dat ook weer goed.
We zijn begonnen met een rustige 2de hands bak. Beetje racen, beetje geld verdienen. Totdat ik een S2000 op de kop tikte voor 20,000:

Daar hebben we een hele tijd mee zitten rommelen, maar kwamen niet echt verder meer, tot we die bovenstaande tip gebruikten. Met dat geld hebben we een Lotus Elise aangeschaft en gelijk getuned, en gelijk nog maar eens die special conditions race 2 gedaan:

Na wat andere races kwamen we weer op een dood moment en hebben we gloednieuwe Corvette Z06 gekocht, geen miskoop want we hebben em tot ruim 700 pk gekregen:

Toen besloten we om maar eens aan de tuning race te beginnen alleen bleek onze corvette niet de overmacht te bieden die we graag wilden

Dus hebben we een voor getunde skyline gekocht en nog even doorgetunded tot 802 pk. In combinatie met medium racing tires een dodelijke combinatie want die tuning race was echt no match.
Al met al een heerlijk spel, ik ben blij dat ik degene ben die er mee door mag gaan. Het enige wat iets tegen viel was de intro, vergeleken met andere games antuurlijk een parel, maar ik vind die van GT3 weer wat beter toch, met aan de top die van GT2

. Verder viel de gestripte arcade mode wat tegen en het menu is toch lichtelijk onoverzichtelijk. Verder alleen maar lof.