[PS2] Gran Turismo 4 Deel II

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:
  • 4.791 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:58
Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 14:50:
Omg die photo mode is wel vet :D Hier wat screens van mij :

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
nog een keer voor jou:

code:
1
[img=600,,1]plaatje[/]

en dan krijg je dit:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/silverbojaaper/Screenshots/Gran%20Turismo%204/Gran%20turismo%20(1).JPG

resized en klikbaar :)

[ Voor 11% gewijzigd door Sir_Killalot op 26-03-2005 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 14:48
Sir_Killalot schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 16:21:
[...]

nog een keer voor jou:

code:
1
[img=600,,1]plaatje[/]

en dan krijg je dit:

[afbeelding]

resized en klikbaar :)
Draai hem dan ook direct ff, want dit ziet er niet uit :)

Ik heb btw net de Grand Canyon Rally (Normal) gehaald met die Mitsubishi, op het nippertje.. :/

Deze wagen heb ik nu:
Afbeeldingslocatie: http://www.k2u.nl/GT4_PIX/IMG0129_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.k2u.nl/GT4_PIX/IMG0126_2.jpg
1.250.000 credits meen ik.

Pics zijn btw van Swiss Alps rally (Normal), die ik dik won..
Heel wat anders dan die Grand Canyon rally (Normal)..

Ik reed net de Cathedral Rocks rally, tegen een Renault Clio V6..
Nou niet echt een rally wagen :o

[ Voor 33% gewijzigd door Hoyden op 26-03-2005 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 11:10
Woeste bak :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
SandeR schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 16:32:
[...]

Draai hem dan ook direct ff, want dit ziet er niet uit :)

<knip>
Draaien gaat een beetje moeilijk met UBB tags ;)

(ik heb um dus niet met Photoshop verkleint ofzo)

[ Voor 47% gewijzigd door Sir_Killalot op 26-03-2005 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Sir_Killalot schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 18:18:
[...]

Draaien gaat een beetje moeilijk met UBB tags ;)

(ik heb um dus niet met Photoshop verkleint ofzo)
I know :)

Btw, die Lancer doet het prima, ik heb nu ook de Icerace (Arena) op Hard gewonnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:38
low_n_slow schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 19:49:
[...]

toch vreemd dat ik die pics al eerder heb gezien...?
of waren ze al van jou :?
Huh :? , waar??
Zijn van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die rallyraces kun je naar mijn mening het beste rijden met de Ford RS200, die kun je ergens bij een rally cup winnen. 420 pk, snel zat en rijd ook nog eens uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Hiero staan nog een aantal vette plaatjes :) !

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milanza
  • Laatst online: 02-07 13:16
Daar ben ik het wel mee eens. Ik heb alleen ondervonden dat als je hem overpowered maakt de handling vrij hard achteruitgaat.

Een leuke gooi en smijt auto is trouwens de Shelby G.T. 350. Lekker makkelijk gecontroleerd uit laten breken, corrigeren etc gaat hier erg lekker mee.

I love the smell of a Palm in the morning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 20:17:
Die rallyraces kun je naar mijn mening het beste rijden met de Ford RS200, die kun je ergens bij een rally cup winnen. 420 pk, snel zat en rijd ook nog eens uitstekend.
De Peugeot 205 Turbo 16 Evolution 2 Rally Car ('86) werkt anders ook erg goed, standaard 456 PK en met versie olie +/- 478 ofzo :Y)

Te winnen bij Special Conditions Rally George V Paris Hard, die is redelijk makkelijk :)

(al die Group B bakken in GT4 :9~ )

[ Voor 5% gewijzigd door Sir_Killalot op 26-03-2005 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu we het toch over makkelijk te winnen auto's hebben: als je de driving missions 25 tm 29 haalt win je de toyota 7 race car uit 1970. Ongeveer 800 pk en weegt slechts 620 kg, bijna net zo snel als een f1. Hij rijdt alleen niet zo fantastisch en heeft wat tractieproblemen, maar dat was wel te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn nieuwste race monster :)

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~Slage022/IMG0003.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
Eindelijk ook GT4 voor mij :) Ik heb gelijk samen met een vriend 2 dagen doorgehaald met GT4. Uiteindelijk op 8.2% uitgekomen, nog niet al te ver, alhoewel dat ook te maken heeft met het bier ;) was het vooral omdat we wat vast zaten in het begin kwa races / geld. Maar na die nuttige tip om special conditions race 2 te doen kwam dat ook weer goed.

We zijn begonnen met een rustige 2de hands bak. Beetje racen, beetje geld verdienen. Totdat ik een S2000 op de kop tikte voor 20,000:
Afbeeldingslocatie: http://www.connactive.nl/images/s2000.jpg
Daar hebben we een hele tijd mee zitten rommelen, maar kwamen niet echt verder meer, tot we die bovenstaande tip gebruikten. Met dat geld hebben we een Lotus Elise aangeschaft en gelijk getuned, en gelijk nog maar eens die special conditions race 2 gedaan:
Afbeeldingslocatie: http://www.connactive.nl/images/elise.jpg
Na wat andere races kwamen we weer op een dood moment en hebben we gloednieuwe Corvette Z06 gekocht, geen miskoop want we hebben em tot ruim 700 pk gekregen:
Afbeeldingslocatie: http://www.connactive.nl/images/corvette.jpg
Toen besloten we om maar eens aan de tuning race te beginnen alleen bleek onze corvette niet de overmacht te bieden die we graag wilden :) Dus hebben we een voor getunde skyline gekocht en nog even doorgetunded tot 802 pk. In combinatie met medium racing tires een dodelijke combinatie want die tuning race was echt no match.
Afbeeldingslocatie: http://www.connactive.nl/images/skyline.jpg

Al met al een heerlijk spel, ik ben blij dat ik degene ben die er mee door mag gaan. Het enige wat iets tegen viel was de intro, vergeleken met andere games antuurlijk een parel, maar ik vind die van GT3 weer wat beter toch, met aan de top die van GT2 ;). Verder viel de gestripte arcade mode wat tegen en het menu is toch lichtelijk onoverzichtelijk. Verder alleen maar lof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:44

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Ben vandaag ook eens aan de rally's begonnen. Vond dit ook in het begin maar moeilijk, maar de keuze van je wagen is hier o zo belangrijk. Zitten trouwens weer prachtige foto's bij hier van iedereen. :)
Sony heeft met die Photomode van P.D. een van de beste reclames gecreëerd voor GT4. _/-\o_

nog wat pics van "Cathedral Rocks":

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/55373/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/55374/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/55375/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/55377/thumb.jpg

En hier nog een snoekduik van een Renault 5 Turbo, genomen met het effect van een groothoeklens. :D
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/55376/full.jpg

Kwam trouwens net tot de ontdekking dat ik al op dag 690 zit in het spel. Over een klein aantal dagen komen die 4 zwarte racewagens bij de tweedehands dealers tevoorschijn. 8) Helaas kan ik vermoedelijk maar 2 of 3 van deze wagens kopen. Heb geen tijd meer om voldoende extra cash te winnen. :( Nou ja, dan maar nog een jaartje of twee wachten voordat ze opnieuw te krijgen zijn. :/

[ Voor 18% gewijzigd door Chrasher op 27-03-2005 00:33 ]

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milanza
Hoeveel geld heb je? De Mazda 787B en de Nissan RC92 bla bla auto kosten beide rond de 1,2 miljoen cr. Dan heb je nog 2 nieuwere auto's die 2,3 miljoen credits kosten. Ik heb alleen de 787B en de Nissan gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 13:25

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Die heb ik nu ook :)

Zit nu op exact 10%

Nieuwe aanwinst was een 2e hands Celica GT-four... Vond hem zo leuk, ik denk die koop ik er ff bij :)

[ Voor 17% gewijzigd door SideSwipe op 27-03-2005 01:36 ]

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit een beetje met een dillema op dit moment: Ik heb nu ruim 4.500.000 credits bij elkaar gespaard en wil nu dus de aller beste auto nemen die te koop is. Echter ik kan ze niet een voor een uitproberen aangezien de game gesaved wordt als je in een andere auto stapt. Je kan dus niet effe een auto kopen en uitproberen en dan weer je oude savegame laden zoals dat wel kon in GT3. Mijn vraag is dus nu: wat is de aller snelste wagen die er te koop is in het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 04:00:
Ik zit een beetje met een dillema op dit moment: Ik heb nu ruim 4.500.000 credits bij elkaar gespaard en wil nu dus de aller beste auto nemen die te koop is. Echter ik kan ze niet een voor een uitproberen aangezien de game gesaved wordt als je in een andere auto stapt. Je kan dus niet effe een auto kopen en uitproberen en dan weer je oude savegame laden zoals dat wel kon in GT3. Mijn vraag is dus nu: wat is de aller snelste wagen die er te koop is in het spel?
Dat kan wel, alleen geen getunde auto's :)

zo moet het: koop een auto > stap niet gelijk in je auto > ga naar Arcade Mode > kies je auto > is het niks, reset je PS2

De Audi R8 is 1 van de snelste auto's die je zo kan kopen, hier een lijstje van de duurste auto's: http://www.gtplanet.net/g...=&value1=&value2=&x=0&y=0

(de pk's zijn hoger dan aangegeven, de LMP's zitten rond de 800)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Milanza schreef op zondag 27 maart 2005 @ 01:14:
Hoeveel geld heb je? De Mazda 787B en de Nissan RC92 bla bla auto kosten beide rond de 1,2 miljoen cr. Dan heb je nog 2 nieuwere auto's die 2,3 miljoen credits kosten. Ik heb alleen de 787B en de Nissan gekocht.
Heb nu zo'n 2.500.000 credits, maar kan vermoedelijk nog eenmaal de DTM rijden voor die Mercedes (hopenlijk 2x). Ga er zometeen aan beginnen en dan zie ik wel wat ik ga doen... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Chrasher schreef op zondag 27 maart 2005 @ 00:19:

Kwam trouwens net tot de ontdekking dat ik al op dag 690 zit in het spel. Over een klein aantal dagen komen die 4 zwarte racewagens bij de tweedehands dealers tevoorschijn. 8) Helaas kan ik vermoedelijk maar 2 of 3 van deze wagens kopen. Heb geen tijd meer om voldoende extra cash te winnen. :( Nou ja, dan maar nog een jaartje of twee wachten voordat ze opnieuw te krijgen zijn. :/
Ik heb de zwarte Mazda en de Toyota gekocht, waarvan ik de toyota toch aardig wat beter/sneller vind.

'k had geen zin om die Nissan erbij te kopen.

Zie hier me Mazda:
Afbeeldingslocatie: http://www.k2u.nl/GT4_PIX/IMG0061_2.jpg

En de Toyota GT-One:
Afbeeldingslocatie: http://www.k2u.nl/GT4_PIX/IMG0135_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.k2u.nl/GT4_PIX/IMG0136_2.jpg

:P :9

Ik heb Btw een open dir me wat GT4 pix van me:
http://www.k2u.nl/GT4_PIX

[ Voor 22% gewijzigd door Hoyden op 27-03-2005 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:04
crasher, doe dan de 3 24 uurs races :P
die tellen allen als 1 dag en je krijgt 1.2 miljoen per race + een vet dure wagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

bolleh schreef op zondag 27 maart 2005 @ 12:10:
crasher, doe dan de 3 24 uurs races :P
die tellen allen als 1 dag en je krijgt 1.2 miljoen per race + een vet dure wagen ;)
Dat is wel een optie, maar ik heb geen zin om nog 2 dagen te wachten. :+

In eerste instantie heb ik nog een DTM kampioenschap gereden, maar kwam er tot mijn spijt achter dat ik alleen de dure Toyota kon kopen (had net te weinig credits voor nog een andere wagen van 1.2 miljoen), daarna had ik nog wel een Mercedes in de garage staan, maar nadat ik deze verkocht had begon er een nieuwe week en weg waren de zwarte wagens. :X ;(

Gelukkig had ik een kopie gemaakt van mijn savegame en heb ik het op de volgende manier opgelost:
Heb eerst nog een rally gereden waarin je die Toyota wint, daarna mijn AMG Mercedes en Toyota Rally car verkocht en direct de zwarte Toyota en de zwarte Nissan (de "goedkope") gekocht waarna ik blut was. O-)
Toen heb ik hetzelfde gedaan met mijn gekopieerde savegame, maar heb ik wel de andere twee wagens gekocht. Nu heb ik voldoende tijd om weer wat extra cash te verdienen, waarna ik via de "trade-optie" die andere wagens kan kopen van mijn reserve gamesave. :Y) _/-\o_

Zal wat foto's maken als ik ze alle 4 in de garage heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Chrasher schreef op zondag 27 maart 2005 @ 12:30:
[...]

Dat is wel een optie, maar ik heb geen zin om nog 2 dagen te wachten. :+

In eerste instantie heb ik nog een DTM kampioenschap gereden, maar kwam er tot mijn spijt achter dat ik alleen de dure Toyota kon kopen (had net te weinig credits voor nog een andere wagen van 1.2 miljoen), daarna had ik nog wel een Mercedes in de garage staan, maar nadat ik deze verkocht had begon er een nieuwe week en weg waren de zwarte wagens. :X ;(

Gelukkig had ik een kopie gemaakt van mijn savegame en heb ik het op de volgende manier opgelost:
Heb eerst nog een rally gereden waarin je die Toyota wint, daarna mijn AMG Mercedes en Toyota Rally car verkocht en direct de zwarte Toyota en de zwarte Nissan (de "goedkope") gekocht waarna ik blut was. O-)
Toen heb ik hetzelfde gedaan met mijn gekopieerde savegame, maar heb ik wel de andere twee wagens gekocht. Nu heb ik voldoende tijd om weer wat extra cash te verdienen, waarna ik via de "trade-optie" die andere wagens kan kopen van mijn reserve gamesave. :Y) _/-\o_

Zal wat foto's maken als ik ze alle 4 in de garage heb staan.
awh komop man, het is een creatieve oplossing maar had ik toch niet van jou verwacht :P

imho hoef ik ze op zon manier niet in me garage te hebben :P
maarja ik zit op dag 450 en heb 2.4miljoen credits dus wat doe ik moeilijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Had me voorgenomen om geen enkele endurance-race alleen door een B-spec driver te laten rijden. Ik ga dus de hele race wisselen, soms rijden we dan 2 stints (met pitstop) of we wisselen af na 1 stint. Heb dit al een aantal races gedaan (alleen nog geen 24 uurs) en dat bevalt me prima. :)

Maar om nu in een keer 3x 24 uurs races achter alkaar te gaan houden is me iets teveel van het goede. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

1 ding vraag ik me altijd af bij het bekijken van die foto's uit de fotomodes; bij tijd en wijle worden echt alle foto regels in de wind geslagen :P bijna geen 1 horizon die je echt ziet zoals ze horen te zijn :P

Verder geniet ik nog steeds van deze game :) echt fantastisch !

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Hb nu ook een zelf gabouwde Lotus Esprit V8 twin turbo, met een pk/gewicht ratio 1.205 :P Niet op de weg te houden maar op de kombaan kan ik er wel 432 mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kun je eigenlijk wisselen tussen A en B-spec mode terwijkl een race aan de gang is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:47
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 13:43:
Hoe kun je eigenlijk wisselen tussen A en B-spec mode terwijkl een race aan de gang is?
Kan alleen in de pits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Hoe kom ik in de Extreme events? Ik heb in alle races in Beginner en Professional goud gehaald maar kan er nog steeds niet in :?
Ik heb wel in het GT World Championship de races los gedaan, dus niet allemaal achter elkaar. Of is dit noodzakelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Denk wel dat je het hele kampioenschap in 1x moet doen om de Extreme events te kunnen doen. Misschien moet je ook verder zijn dan een bepaald percentage? Eerlijk gezegd zou ik het niet zeker weten.

Ben net klaar met de 24 uur op de Nürburgring. Zelf een behoorlijke tijd gereden, maar ook een tijd B-Spec gedaan. Eindelijk klaar, heb ik ook die paars-witte kar :/ Wel had ik aan t eind van de race 24 rondes voorsprong, lekker karretje die Minolta :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekko schreef op zondag 27 maart 2005 @ 14:06:
Denk wel dat je het hele kampioenschap in 1x moet doen om de Extreme events te kunnen doen. Misschien moet je ook verder zijn dan een bepaald percentage? Eerlijk gezegd zou ik het niet zeker weten.

Ben net klaar met de 24 uur op de Nürburgring. Zelf een behoorlijke tijd gereden, maar ook een tijd B-Spec gedaan. Eindelijk klaar, heb ik ook die paars-witte kar :/ Wel had ik aan t eind van de race 24 rondes voorsprong, lekker karretje die Minolta :9
Met de 24h race op op de Nürburgring win je toch die formule 1 achtige wagen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 14:08:
[...]

Met de 24h race op op de Nürburgring win je toch die formule 1 achtige wagen? :?
ja, je hebt alleen verschillende kleuren, wat ik tot nu toe voorbij heb zien komen:
oranje(de mijne 8) ), wit met paarse strepen, wit met groene strepen, zwart met grijze strepen

en als je 100% haalt krijg je natuurlijk een all black f1 wagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah ok, ik wil die wagen namelijk hebben en ben nu ook bezig met de race. Echt een 24 uurs race is het niet, je kan het in minder als 10 doen. Als je hem gewoon in B-spec mode laat draaien en naar race monitor gaat dan kun je de viewing speed op 3x zetten. De tijd gaat dan echter ook 3 keer zo snel dus ben je veel sneller klaar. Je moet het echter wel regelmatig in de gaten houden, want als je wagen een pitstop maakt dan gaat hij uit het menu en dus weer naar normale snelheid. Je moet dan dus weer 3x instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

gaat pitten ook automagisch in B-spec ?

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

KeeZ schreef op zondag 27 maart 2005 @ 15:06:
gaat pitten ook automagisch in B-spec ?
Ja.

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar je de golf 1 gti kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
kNarf schreef op zondag 27 maart 2005 @ 14:03:
Hoe kom ik in de Extreme events? Ik heb in alle races in Beginner en Professional goud gehaald maar kan er nog steeds niet in :?
Ik heb wel in het GT World Championship de races los gedaan, dus niet allemaal achter elkaar. Of is dit noodzakelijk?
Je moet het wel als kampioenschap rijden.
bolleh schreef op zondag 27 maart 2005 @ 14:23:
[...]

ja, je hebt alleen verschillende kleuren, wat ik tot nu toe voorbij heb zien komen:
oranje(de mijne 8) ), wit met paarse strepen, wit met groene strepen, zwart met grijze strepen

en als je 100% haalt krijg je natuurlijk een all black f1 wagen
Dit zijn zo'n beetje alle kleuren:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/55406/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/55407/full.jpg
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 15:15:
spoiler:
Golf GTi Cup bij de Volkswagen Events

[ Voor 11% gewijzigd door Sir_Killalot op 27-03-2005 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:04

Polycom

Poes van goud

lol ben in een dag van de 8.9 naar de 15.6 % gegaan. En heb mad veel poen nu en een aantal super auto's (nisan fairlady z racecar :9~ ) Ik kan nu gelukkig veel winnen.. heb trouwens ook de beginner mode uitgespeeld (waarom krijg je daar geen auto meer voor?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Pu_Dy schreef op zondag 27 maart 2005 @ 15:30:
lol ben in een dag van de 8.9 naar de 15.6 % gegaan. En heb mad veel poen nu en een aantal super auto's (nisan fairlady z racecar :9~ ) Ik kan nu gelukkig veel winnen.. heb trouwens ook de beginner mode uitgespeeld (waarom krijg je daar geen auto meer voor?)
Omdat het geen GT3 is?

Voor 75% complete krijg je ook niks meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 15:15:
spoiler:
Volgens mij bij de VW GTI challenge, ik heb die challenge iig gedaan en ik heb een Golf 1 GTi in de garage staan :)

/edit
Beetje spuit 11 :+

[ Voor 7% gewijzigd door King Nothing op 27-03-2005 15:36 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir_Killalot schreef op zondag 27 maart 2005 @ 15:33:
[...]

Omdat het geen GT3 is?

Voor 75% complete krijg je ook niks meer :(
Krijg je voor 50% wel iets dan?(voor 25% kreeg ik wel een wagen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat lekker frustrerend is dit spel zeg :) Heb B + A en toen een silvia (S14) gehaald, op dit moment 220pk, maar voor de ene race ben ik veel te snel maar verdien ik maar 500cr, voor de andere weer veel te langzaam maar kan ik veel meer verdienen...is kijken of ik hier wat aan kan gaan veranderen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 15:38:
[...]

Krijg je voor 50% wel iets dan?(voor 25% kreeg ik wel een wagen).
Ja, zoek maar is een prizecar lijst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Bah, de procenten gaan niet hard... Ik wil naar de 25% maar gaat echt niet hard zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik snap nu echt niet meer waar GT4 het aantal A-spec punten per race op baseerd. Soms heb ik een mega moeilijke race (met een relatief langzame auto dus) en krijg ik 1 punt, maar net in een Beginner Event kreeg ik 200 punten (maximaal dus) voor een race waar ik 200 meter na de start iedereen al voorbij was en vervolgens in die twee rondjes ruim een halve minuut uitliep...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

waarmee kan ik het beste de ff cup en de lightwaith cup winnen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Lotus elise of de snellere motorsport elise. Daar heb ik het met gemak mee gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
m4yall schreef op zondag 27 maart 2005 @ 18:44:
Lotus elise of de snellere motorsport elise. Daar heb ik het met gemak mee gehaald.
De Lotus kan alleen niet meedoen aan de FF Cup ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

lol de rally slaat echt helemaal nergens op. Je wint de 2 race van boven om vervolgens een rally car te krijgen twv 250.000 cr. Daarmee kan je met gemak alle rally's rijden.. maar ik ging voor de lol maar even de laatste doen.

Won ik 2 keer 20.000 cr + een rally car van 350.000 cr. Jemig wat lame zeg. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 06:13
Ik heb net een 2e hands Toyota Sprinter Trueno GT-APEX Shuichi Shigeno Version gekocht. Kostte me wel 39k credits maar hij rijdt perfect. Weegt slechts 825kg en heeft standaard 217PK, hij is dus al behoorlijk getuned want de normale versie heeft slechts 110pk.
De standaard versies van deze auto komen uit 1983 maar deze komt uit 2000 dat vind ik toch wel een beetje vreemd. Deze auto komt ook in GT3 voor en toen was het bouwjaar wel 198x :/
Dacht hem mooi te kunnen gebruiken voor de Japanese 1980 races maar dat gaat dus niet door.
Zou er misschien iemand een typefoutje hebben gemaakt in GT4 of klopt het bouwjaar wel?

Afbeeldingslocatie: http://www.sw33tn3ss.net/~FireFly/images/IMG0010.JPG
Zoals je kan zien is het niet een al te modern design :9

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milanza
Ik denk dat ze bedoelen dat deze versie in '00 is gemaakt door een raceteam. De auto is zodanig anders dan het origineel dat het misschien als een andere auto wordt gekwalificeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

FireFly3k schreef op zondag 27 maart 2005 @ 19:08:
Ik heb net een 2e hands Toyota Sprinter Trueno GT-APEX Shuichi Shigeno Version gekocht. Kostte me wel 39k credits maar hij rijdt perfect. Weegt slechts 825kg en heeft standaard 217PK, hij is dus al behoorlijk getuned want de normale versie heeft slechts 110pk.
De standaard versies van deze auto komen uit 1983 maar deze komt uit 2000 dat vind ik toch wel een beetje vreemd. Deze auto komt ook in GT3 voor en toen was het bouwjaar wel 198x :/
Dacht hem mooi te kunnen gebruiken voor de Japanese 1980 races maar dat gaat dus niet door.
Zou er misschien iemand een typefoutje hebben gemaakt in GT4 of klopt het bouwjaar wel?

[afbeelding]
Zou je je screens willen resizen naar een normale afmeting? :>
code:
1
[img=600,,1]plaatje[/]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
<knip>

[afbeelding]
zo valt er iets meer te zien:

Afbeeldingslocatie: http://www.sw33tn3ss.net/~FireFly/images/IMG0010.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Sir_Killalot schreef op zondag 27 maart 2005 @ 18:51:
[...]

De Lotus kan alleen niet meedoen aan de FF Cup ;)
Denk dat je daar een beetje verkeerd zit. Ik wist het niet meer zeker of ie mee kon doen aan de lightweight cup, maar dacht het wel (zit hier zonder mijn ps2 dus kan ook niet even checken).
Maar FF daar weet ik zeker dat dat niet klopt want de elise(s) zijn namelijk MR auto's.
Ze zijn volgens mij erg licht, iets over 700 kilo als ik het goed heb.
De nieuwe Elise 111R weegt 860 kilo volgens rsportscars.com. Ik weet het limiet niet meer maar ik denk wel dat de elise mee kan in die cup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Je kan in de B-spec mode heel wat geld heel gemakkelijk verdienen. :/
Men neme een snelle auto, men neme een race waar je "makkelijk" kan winnen en dan het liefst waar je aardig wat geld kan verdienen.
Je zou het bijna cheaten noemen :Z

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:26

Steffie

Opaque

[afbeelding]
Deze auto speelt de hoofdrol in de manga en animatieserie Initial D. In die serie wordt eerst met een Trueno geraced met een standaard motor. In season 2 van de animatieserie wordt de motor opgeblazen en krijgt de auto een speciaal getunede motor die tot over de 10k rpm gaat. Season 2 werd deels in 1999 en deels in 2000 uitgezonden. Ik vermoed dat het jaartal daarop is gebaseerd. Het feit dat die auto in GT3 zat werd ook al gezien als erkenning van PD voor het bestaan van de serie. Ik denk dan ook dat je het moet zien als een soort van Easter Egg, iets dat ook mooi aansluiting vindt bij de tijd van het jaar ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Steffie op 27-03-2005 20:26 ]

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 06:13
Steffie schreef op zondag 27 maart 2005 @ 20:23:
[...]

Deze auto speelt de hoofdrol in de manga en animatieserie Initial D. In die serie wordt eerst met een Trueno geraced met een standaard motor. In season 2 van de animatieserie wordt de motor opgeblazen en krijgt de auto een speciaal getunede motor die tot over de 10k rpm gaat. Season 2 werd deels in 1999 en deels in 2000 uitgezonden. Ik vermoed dat het jaartal daarop is gebaseerd. Het feit dat die auto in GT3 zat werd ook al gezien als erkenning van PD voor het bestaan van de serie. Ik denk dan ook dat je het moet zien als een soort van Easter Egg, iets dat ook mooi aansluiting vindt bij de tijd van het jaar ;)
Heb een aantal van die afleveringen gezien ja. Dat was ook de reden dat ik in GT3 met die auto ging rijden. Heb net op internet nog ff gezocht maar ik kom altijd op GT3/4 sites uit.
http://gt3.gttimes.com/info/cars/cardata.php?id=153
Daar staat dat het bouwjaar 1985 is... ik ga nog verder zoeken, misschien dat ik nog ergens een echte tegenkom.

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScrooLoose schreef op zondag 27 maart 2005 @ 20:22:
Je kan in de B-spec mode heel wat geld heel gemakkelijk verdienen. :/
Men neme een snelle auto, men neme een race waar je "makkelijk" kan winnen en dan het liefst waar je aardig wat geld kan verdienen.
Je zou het bijna cheaten noemen :Z
Leuke is nog dat het ook nog eens veel minder tijd kost. Je start zo'n race op in B-Spec mode en zet dan de snelheid op 3x, dan heb je helemaal snel veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke race kan ik dan het beste rijden in B-spec mode om zoveel mogelijk geld te verdienen? Ik ben alvast zo veel mogelijk geld aan het sparen om die zwarte auto's te kunnen kopen. En om nou een keer of 25 die Capri Rally te rijden staat me ook niet zo aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trin1ty schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 19:48:
Is het telkens 'clearen' van een cup om de auto opnieuw te kunnen winnen valsspelen?
hoe en waar kan je dat doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Opnieuw een race rijden, dan wordt je gevraagd of je je oude records wil clearen. Als je dat doet kan je nog een keer dezelfde auto winnen (soms in een andere kleur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
m4yall schreef op zondag 27 maart 2005 @ 20:05:
[...]

Denk dat je daar een beetje verkeerd zit. Ik wist het niet meer zeker of ie mee kon doen aan de lightweight cup, maar dacht het wel (zit hier zonder mijn ps2 dus kan ook niet even checken).
Maar FF daar weet ik zeker dat dat niet klopt want de elise(s) zijn namelijk MR auto's.
Ze zijn volgens mij erg licht, iets over 700 kilo als ik het goed heb.
De nieuwe Elise 111R weegt 860 kilo volgens rsportscars.com. Ik weet het limiet niet meer maar ik denk wel dat de elise mee kan in die cup.
Dat zeg ik, de Elise kan niet aan de FF Cup meedoen omdat het middenmotor auto is :)
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 20:57:
Welke race kan ik dan het beste rijden in B-spec mode om zoveel mogelijk geld te verdienen? Ik ben alvast zo veel mogelijk geld aan het sparen om die zwarte auto's te kunnen kopen. En om nou een keer of 25 die Capri Rally te rijden staat me ook niet zo aan.
Het DTM in de European Hall:

- 5 races
- 15.000 credits per race
- 75.000 kampioenschap credits
- Merc CLK-GTR '98 als prizecar ter waarde van 743.000 credits

Je kan met elke redelijk getunde DTM bak winnen :)

Voor de mensen met digitale TV/schotel, op MotorsTV is nu Super GT bezig, het oude JGTC :~

[ Voor 38% gewijzigd door Sir_Killalot op 27-03-2005 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Steffie schreef op zondag 27 maart 2005 @ 20:23:
[...]

klopt, en wat zie je als je de end credits van initial D bekijkt? juist de naam "Shigeno" :)

machtige serie overigens, niet realistisch, maar de muziek die bij de battles is gemonteerd... _/-\o_

imho hadden ze onder gt4 ook wel zulke muziek mogen zetten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

Chrasher schreef op zondag 27 maart 2005 @ 00:19:
Op welke dag komen die dan tevoorschijn?

En weet iemand misschien hoe ik die Mercedes SL500 kan winnen, waarmee je met je IA licsense (volgens mij) op de Nürnberd ring moet rijden?

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
reuzekind schreef op zondag 27 maart 2005 @ 21:33:
[...]

697 als ik mij niet vergis, en ze blijven 1 week staan.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:32

Vos

AFCA

[...]

En weet iemand misschien hoe ik die Mercedes SL500 kan winnen, waarmee je met je IA licsense (volgens mij) op de Nürnberd ring moet rijden?
dag 694, staat ook in topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
[...]

Dag 694 t/m 700 :)

Als je de Mercedes-Benz SL 500 (R129) '98 bedoelt die je tijdens de IB-2 test moet gebruiken, die is 2de hands te koop alleen niet elke week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

Magic schreef op zondag 27 maart 2005 @ 21:36:
[...]

697 als ik mij niet vergis, en ze blijven 1 week staan.
Vos schreef op zondag 27 maart 2005 @ 21:38:
[...]

dag 694, staat ook in topic
Thanks, kon het niet vinden, keek in de TS.
Sir_Killalot schreef op zondag 27 maart 2005 @ 21:41:
[...]

Als je de Mercedes-Benz SL 500 (R129) '98 bedoelt die je tijdens de IB-2 test moet gebruiken, die is 2de hands te koop alleen niet elke week :)
Oh, er zijn dus ook alleen auto's die alleen maar 2e hands aangeboden worden, dat wist ik niet. Dat ga ik ook maar even in de gaten houden dan :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Sir_Killalot schreef op zondag 27 maart 2005 @ 21:41:
[...]

Wat heb je eigenlijk in hemels naam aan die auto?
Met een opgevoerde SL 500 amg kan je al die mercedes benz races winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Pu_Dy schreef op zondag 27 maart 2005 @ 21:44:
[...]

omdat hij lekker rijd mischien? niet iedereen speelt het spel om cups te winnen, autos te unlocken enzow :)

besides een sl500 amg bestaat niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

[...]

Omdat ik het een übergeile bak vind _/-\o_ Zo heb ik ook de mercedes 190E evolution. Beetje fout, maar wel lekker :+

Ik koop dus inderdaad ook auto's alleen maar omdat ik ze mooi vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Laatst online: 05-05 16:02
wil er dalijk iemand x-link uitproberen?
ik ga om half 12 even kijken of het lukt.

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
reuzekind schreef op zondag 27 maart 2005 @ 21:52:
Omdat ik het een übergeile bak vind _/-\o_ Zo heb ik ook de mercedes 190E evolution. Beetje fout, maar wel lekker :+
Ik zit ook te wachten op die SL500, ik wil hem namelijk in het licht blauw. 8) Of misschien is er een nog foutere kleur..? En die 190E is ook een heerlijk wagentje, ik haalde daarmee ook meteen goud bij het International-A license. Vind die 190E zelfs beter rijden dan die 190E Touring Car, maar dat is waarschijnlijk mijn persoonlijke ervaring.

[ Voor 6% gewijzigd door CorteX op 27-03-2005 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

CorteX schreef op zondag 27 maart 2005 @ 21:56:
[...]

Ik zit ook te wachten op die SL500, ik wil hem namelijk in het licht blauw. 8) Of misschien is er een nog foutere kleur..? En die 190E is ook een heerlijk wagentje, ik haalde daarmee ook meteen goud bij het International-A license. Vind die 190E zelfs beter rijden dan die 190E Touring Car, maar dat is waarschijnlijk mijn persoonlijke ervaring.
Kijk is wat ik net gekocht heb :9

Afbeeldingslocatie: http://img22.exs.cx/img22/4312/img00057xd.jpg

En hier nog een mooie foto van m'n SLR

Afbeeldingslocatie: http://img43.exs.cx/img43/3084/img00028ji.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door reuzekind op 27-03-2005 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Win net 2 special races (eerste gewoon), krijg ik zowaar een Cadillac Cien uit '02, met 749 pk _/-\o_ meteen supercharger derachteraan geplakt met als resultaat 940pktjes...zo word het spel ineens wel erg simpel ;) :D

/Edit:
het waren 927pktjes...die andere 13 komen der zo aan :P

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2005 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 22:12:
Win net 2 special races (eerste gewoon), krijg ik zowaar een Cadillac Cien uit '02, met 749 pk _/-\o_ meteen supercharger derachteraan geplakt met als resultaat 940pktjes...zo word het spel ineens wel erg simpel ;) :D
Ik vond dat ding alleen voor geen meter rijden. Vandaar dat ie nu roest staat te vangen in de garage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue2k schreef op zondag 27 maart 2005 @ 22:18:
[...]

Ik vond dat ding alleen voor geen meter rijden. Vandaar dat ie nu roest staat te vangen in de garage :)
Hij stuurt idd niet erg lekker en die snelheid is beetje overkill, maar je bent snel door de races heen en je wint alles, hoe krom je ook rijd, puur vanwege de acceleratie...toppie iig, kijken of ik een skyline ook zoveel pk mee kan geven straks 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 22:19:
[...]

Hij stuurt idd niet erg lekker en die snelheid is beetje overkill, maar je bent snel door de races heen en je wint alles, hoe krom je ook rijd, puur vanwege de acceleratie...toppie iig, kijken of ik een skyline ook zoveel pk mee kan geven straks 8)
*Terug denkt aan GT3* Daar had ik een skyline met 1082 pk :D Dat ding reed als een trein en stuurde heerlijk. Als je een paar posts terug kijkt heb ik een foto van me huidige skyline gepost, die van de tuningshop. Ook een erg fijne bak, snel, maar met racing tires perfect te controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Hmm, er zijn 3 dingen waar ik enorm van baal in dit spel:
1. De AI schijnt geen notie te hebben van de speler, voor elkaar remmen ze gewoon af en blijven bumperkleven, maar de speler raggen ze gewoon van de baan af.:(
2. In de supercar festival kan je niet in een caddilac cien meedoen, maar de AI kan dit kennelijk wel, deze rijd dan ook alle andere wagens zoek :(
3. dit spel is zo verslavend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
reuzekind schreef op zondag 27 maart 2005 @ 21:44:

[...]

Oh, er zijn dus ook alleen auto's die alleen maar 2e hands aangeboden worden, dat wist ik niet. Dat ga ik ook maar even in de gaten houden dan :Y)
Er zijn heel veel auto's die alleen 2de hand's te koop zijn :)
[...]

Het is idd een baksteen met een puddingonderstel maar sommige mensen vind um mooi ;)

Aan een Fiat Panda heb je ook niet veel maar zo'n foute spoiler achterop staat wel geinig :+
Maar die zit dus niet in het spel en daar hebben we het nou net over.
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 22:12:

/Edit:
het waren 927pktjes...die andere 13 komen der zo aan :P
PK's zijn wel leuk, maar die Cien weegt ook wel wat en snel schakelen kan je ook vergeten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Blue2k:
Die Skyline is idd echt supervet, vind het alleen een beetje jammer dat ze de HKS Skyline er niet in gestopt hebben, die heebt ook 1081pk ofzo, maar die valt alleen bijna niet onder controle te houden :P Hij ziet er iig top uit :D

@Sir_Killalot:
Daar heb je weight removers voor he...hij valt een stukje lichter te maken in ieder geval, en als je een beetje goede schakelbak koopt kun je denk ik ook nog wel snel schakelen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue2k schreef op zondag 27 maart 2005 @ 22:18:
[...]

Hij rijd idd echt slecht, maar het is echt een accel. beest, gewoon bij het schakelen hoor je de banden piepen, echt ziek.
Ben nu lekker met mn Toyota Rally Raid Car alle rally races aan het winnen, echt te makkelijk gewoon.
Zelf een tournooi ermee gewonnen; de Spoons en Ruf's werden helemaal zoek gereden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 22:35:

@Sir_Killalot:
Daar heb je weight removers voor he...hij valt een stukje lichter te maken in ieder geval, en als je een beetje goede schakelbak koopt kun je denk ik ook nog wel snel schakelen hoor ;)
Dat snap ik maar jij had het alleen over PK's ;)

Met een spoiler erop gaat ie nog lekker door de bocht ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

'k heb hem volgens mij nog niet eerder gezien, maar 'k heb deze net gewonnen:

Afbeeldingslocatie: http://www.lauweshit.com/images/GT4/Audi_Nuvolari_Quattro03a.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.lauweshit.com/images/GT4/Audi_Nuvolari_Quattro03b.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.lauweshit.com/images/GT4/Audi_Nuvolari_Quattro03c.JPG

De Audi Nuvolari Quattro 2003 :), let ook ff op die vreemde koplampen imo :+.

Waar je hem ken winnen?

spoiler:
Door de 1000 miles race af te ronden, dus alle 4, je krijgt dan twee auto's, waarvan één deze Audi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
CyberDoX schreef op zondag 27 maart 2005 @ 22:59:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Waar je hem ken winnen?

spoiler:
Door de 1000 miles race af te ronden, dus alle 4, je krijgt dan twee auto's, waarvan één deze Audi :)
spoiler:
Die Audi krijg je als je 25% complete heb
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
CyberDoX schreef op zondag 27 maart 2005 @ 22:59:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Waar je hem ken winnen?

spoiler:
Je krijgt maar 1 auto voor de 1000 Miles race, namelijk de
spoiler:
Giulia Sprint Speciale '63

Omdat je tegelijk ook iets anders gehaald heb staan ze allebei in je garage ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Sir_Killalot schreef op zondag 27 maart 2005 @ 23:17:
[...]

Je krijgt mar 1 auto voor de 1000 Miles race, namelijk de
spoiler:

spoiler:
25% completed
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
i know :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
dat model SL is nooit standaard als amg geleverd(met uitzondering van de zeldzame SL73 AMG), er zal vast wel een amg tuning pakket voor zijn geweest toen amg en mercedes nog gescheiden waren(toen kon je een amg dus niet af-fabriek bestellen, was het echt een tuningbedrijf zoals brabus, carlsson en stratos) maar dan kan je een sl500 amg dus niet als model noemen imho, dan kan ik een audi S8 MTM bijvoorbeeld ook als model classificeren ;)

dr zijn trouwens een hoop mercedes verkopers die gewoon AMG achter hun auto planten om hem sneller/duurder te verkopen dus die advertenties moet je niet vertrouwen ;)

die SL73 amg heeft trouwens dezelfde basis V12 als de pagani zonda op het moment, een motor die helaas gaat verdwijnen door emissie eisen ;(

maarja ze komen met een nieuwe V8 :9

alles nog gelukt sir_killalot btw?

[ Voor 3% gewijzigd door bolleh op 27-03-2005 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

kevin schreef op zondag 27 maart 2005 @ 23:02:
[...]

spoiler:
Die Audi krijg je als je 25% complete heb
:+
Sir_Killalot schreef op zondag 27 maart 2005 @ 23:17:
[...]

Je krijgt maar 1 auto voor de 1000 Miles race, namelijk de
spoiler:

Oww, vandaar...ik denk al, waarom krijg ik nou 2 auto's 8)7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er eigenlijk ook een auto in die over de magische 400km/u grens gaat? Krijg mijn Cien tot nu toe niet harder dan 375, maargoed, ik heb er nog geen turbo ofzo op zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 00:24:
Zit er eigenlijk ook een auto in die over de magische 400km/u grens gaat? Krijg mijn Cien tot nu toe niet harder dan 375, maargoed, ik heb er nog geen turbo ofzo op zitten...
de nissan race car '89 versie kan geloof ik over de 400 heen op le sarthe II

het kan trouwens met meerdere autos als je op le sarthe of het rechte stuk van de nordschleife gaat slipstreamen. de formule 1 wagen gaat niet harder dan 340, maar met slipstreamen kom ik aan een 380(daarna zit ik aan de bumper van mn voorganger ;))

maar topsnelheid moet je vooral in de turbo autos zoeken, en natuurlijk het liefst 1 met instelbare downforce, zo laag mogelijk zetten, auto ook verlagen etc

[ Voor 13% gewijzigd door bolleh op 28-03-2005 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 00:24:
Je moet gewoon nitro hebben en een gearbox die je kunt afstellen. Gewoon afstellen op hoge snelheid en als je eenmaal iets van 370 rijd die nitro erbij doen. Heb zelf al ruim 450 gereden in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milanza
Met Nitro ga je volgens mij niet harder hoor. Je trekt alleen veel sneller op, maar bij mij iig ging de topsnelheid niet omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Milanza schreef op maandag 28 maart 2005 @ 00:44:
Met Nitro ga je volgens mij niet harder hoor. Je trekt alleen veel sneller op, maar bij mij iig ging de topsnelheid niet omhoog.
Klopt, ik gebruik het ook om sneller te kunnen acceleren...iets wat ik bij deze bak eigenlijk neit bepaald nodig heb...ik moet nu ff de engine goed afstellen, en dan probeer ik het zo nog een keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milanza
Net even gereden met de Cien, beetje afgesteld etc en ik ga al ruim over de 375 heen ;)

Ben weer even bezig geweest met mijn uberdriftskills te verbeteren :P Ben nu bijna alleen nog maar aan het driften :P Ik zit nu op 53,6% en de races beginnen me momenteel een beetje de keel uit te hangen. Gewoon spelen met verschillende auto's vind ik momenteel leuker. Anywee, ik heb dus weer wat verder gespeelt met videoediting en daar is dit adhd-filmpje uit gekomen: http://members.lycos.nl/mvanzandwijk/drift.wmv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je gaat er wel degelijk sneller door. Als je zeg 400 gaat met een auto trekt ie bijna niet meer op. Als je dan nitro erbij doet kan hij door dat extra vermogen harder en trekt hij nog verder op. Als je vervolgens stopt met nitro gebruiken gaat de wagen langzamer omdat hij niet genoeg vermogen heeft om die snelheid te behouden. Met de meeste wagens kom ik zonder nitro niet ver boven de 400 en met gaat hij 440/450.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2005 01:24 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.