Ja er zijn verschillende versies, maar ze hebben ze volgens mij allemaal de letters in spiegel.
Ondertussen heb ik alweer meer dan 10% uitgespeeld.. 
Gaat wel langzaam, maar dat komt door 8 uur per dag stage, en dan nog een vriendin, en een pc die onderhouden moet worden..

Dus moet ik GT4 goed verdelen in de overige uurtjes..
Heb alle licenses behalve het Special License gehaald, Special wil ik vanavond gaan proberen!
Ik vind het nog steeds een superspel!! Ook rally is redelijk te doen, minder goed als in GT3, maar wel realistischer denk ik. In het begin vond ik het ook niet te doen, maar nu gaat al een stuk beter.
Wat ik een nadeel vind van GT4 is dat je veel auto's wint die geen geld opbrengen.. Nu is het niet meer zo erg omdat het geld niet meer erg belangrijk is, maar vooral in het begin vond ik het erg vervelend! Dan win je een mooie strakke auto, kun je hem niet verkopen..
Ik zou ooit - vorige week - foto's van mijn skyline uit '89 plaatsen, maar ik vind hem niet meer mooi genoeg.. Dus die foto's komen niet meer online. Zal er binnenkort wel een paar online zetten, maak wel een leuke site voor m'n fotoows..
Die BMW klopt trouwens met het echte model, die letters zijn gespiegeld zodat de voorligger in zijn achteruitkijk spiegel kan lezen wat voor auto het is..
Iemand nog een echte aanrader kwa koopauto? Iets wat standaard lekker rijdt, en er lekker uitziet?
Ga nu maar weer verder werken.. Nog iets minder dan 4 uurtjes..
Gaat wel langzaam, maar dat komt door 8 uur per dag stage, en dan nog een vriendin, en een pc die onderhouden moet worden..
Dus moet ik GT4 goed verdelen in de overige uurtjes..
Heb alle licenses behalve het Special License gehaald, Special wil ik vanavond gaan proberen!
Ik vind het nog steeds een superspel!! Ook rally is redelijk te doen, minder goed als in GT3, maar wel realistischer denk ik. In het begin vond ik het ook niet te doen, maar nu gaat al een stuk beter.
Wat ik een nadeel vind van GT4 is dat je veel auto's wint die geen geld opbrengen.. Nu is het niet meer zo erg omdat het geld niet meer erg belangrijk is, maar vooral in het begin vond ik het erg vervelend! Dan win je een mooie strakke auto, kun je hem niet verkopen..

Ik zou ooit - vorige week - foto's van mijn skyline uit '89 plaatsen, maar ik vind hem niet meer mooi genoeg.. Dus die foto's komen niet meer online. Zal er binnenkort wel een paar online zetten, maak wel een leuke site voor m'n fotoows..
Die BMW klopt trouwens met het echte model, die letters zijn gespiegeld zodat de voorligger in zijn achteruitkijk spiegel kan lezen wat voor auto het is..
Iemand nog een echte aanrader kwa koopauto? Iets wat standaard lekker rijdt, en er lekker uitziet?
Ga nu maar weer verder werken.. Nog iets minder dan 4 uurtjes..
USB stick erin en tijdens de photoshoot kiezen voor usb disk...
Nog 20 minuten en ik ben ik het bezit van een "Formule1" wagen 
Ik zit volgens mij inmiddels tegen de 70% aan.
Ik struin wat merken af, op zoek naar merken races.
Maar daarvoor moet ik aardig wat auto'tjes kopen, omdat ik die dus nog niet heb
Ik zit volgens mij inmiddels tegen de 70% aan.
Ik struin wat merken af, op zoek naar merken races.
Maar daarvoor moet ik aardig wat auto'tjes kopen, omdat ik die dus nog niet heb
[ Voor 41% gewijzigd door Hoyden op 23-03-2005 16:46 ]
70% is nice. alles op a-spec ? anders vind ik het nep.
Ben nu zelf bezig met 4h nordschleife. Benhmin een mercedes aan het rijden, welke jeook met zo'n license test moet gebruiken. Al redelijk wat keren onder de gold tijd gedoken
dus na deze race ff me license gaan vergouden
Ben nu zelf bezig met 4h nordschleife. Benhmin een mercedes aan het rijden, welke jeook met zo'n license test moet gebruiken. Al redelijk wat keren onder de gold tijd gedoken
dus na deze race ff me license gaan vergouden
Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©
Ik ben nu aan het sparen voor een auto om de World championship te voltooien.
Zodra ik deze gewonnen heb dan kan ik door met de extreme events.
Zit nu op 25.2% maar ik kan die world championship niet echt winnen met mijn Nissan Z's en CLK touring car. Zit nu te twijfelen of ik een GT one van toyota ga sparen of een Audi R8 iemand een idee ?
Ben nu op weg naar de 4,5 Miljoen credits maar duurt nog even.
Zit nu op 25.2% maar ik kan die world championship niet echt winnen met mijn Nissan Z's en CLK touring car. Zit nu te twijfelen of ik een GT one van toyota ga sparen of een Audi R8 iemand een idee ?
Ik heb een tijdje geleden een 2de hands auto gekocht waarbij de gereden afstand pas op 10 km stond
, de afstand stond ook in het oranje. Pas een keer gezien en daarna nooit meer, echt weird.
Meer mensen die dit gehad hebben
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Misschien met deTuRk schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 18:17:
spoiler:
die je wint als je de DTM's wint. Of mag je die niet gebruiken?Mercedes racing car
@RMB sowwie
[ Voor 4% gewijzigd door miekol op 23-03-2005 19:02 ]
Verwijderd
al tientallen keren gezienbAdmuTs schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 18:22:
Ik heb een tijdje geleden een 2de hands auto gekocht waarbij de gereden afstand pas op 10 km stond, de afstand stond ook in het oranje. Pas een keer gezien en daarna nooit meer, echt weird.
ja, heb ik ookbAdmuTs schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 18:22:
Ik heb een tijdje geleden een 2de hands auto gekocht waarbij de gereden afstand pas op 10 km stond, de afstand stond ook in het oranje. Pas een keer gezien en daarna nooit meer, echt weird.
@ miekol : de informatie waar je die auto wint dat jij vernoemt, zie ik liever staan in die zwarte balkjes...... (dus even [ spoiler] ervoor zetten en afsluiten met [/] )
[ Voor 22% gewijzigd door RMB op 23-03-2005 18:41 ]
de audi R8 kun je alleen winnen door hem op le mans I te verslaan, en geloof me, das nie makkelijkTuRk schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 18:17:
heb heel snel ff een rondje geprobeerd om te kijken hoe snel hij was, toen moest ik vanochtend naar school helaas. mischien dat ik van de week er weer aan begin
kun je dat niet even in spoiler zetten.... ik weet dat ik lastig en misschien wel irritant ben maar ik wil dit soort info gewoon niet weten! het is hetzelfde (maar dan in mindere mate) als iemand je even tijdens een film vertelt wat er gaat gebeuren.... dat is doodzonde!bolleh schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 18:50:
[...]
de audi R8 kun je alleen winnen door hem op le mans I te verslaan, en geloof me, das nie makkelijk
heb heel snel ff een rondje geprobeerd om te kijken hoe snel hij was, toen moest ik vanochtend naar school helaas. mischien dat ik van de week er weer aan begin
@bolleh !
Ik wil niet lullig zij maar hij staat gewoon voor 4,5 mln credits te koop bij audi @ the legendary's.
Dus dat lijkt me sterk wat jij zegt
?
Ik wil niet lullig zij maar hij staat gewoon voor 4,5 mln credits te koop bij audi @ the legendary's.
Dus dat lijkt me sterk wat jij zegt
Ik heb die race gewonnen met een Mazda 787B, die kan je na 694 dagen in het zwart 2ehands gedurende een week kopen voor 1,2 miljoen credits. Ik had het eerst geprobeert met een CLK GTR race car, maar die moest veel te vaak pitten, met precies dezelfde bandensetup als de Mazda 787B en was bovendien niet zo snel als de 787B. 787B heeft namelijk 897pk bij 800 kiloTuRk schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 18:17:
Ik ben nu trouwens op 48,8% na 790 dagen rijden. Heb hierbij slechts een paar races(als ik het kampioenschap al had gewonnen) in B-Spec gereden.
Weet iemand trouwens hoe je aan de gewone Delta Integrale kan komen? Moet je die 2ehands ergens oppikken?
[ Voor 6% gewijzigd door Milanza op 23-03-2005 19:19 ]
I love the smell of a Palm in the morning.
ik heb alleen de vanquish van die wagens (nog) niet... maar oeh ik krijg nu al zin hem te kopen
welke wagen is eigenlijk beter om in te racen als je hem tuned: De DB9 of de Vanquish?
[ Voor 10% gewijzigd door RMB op 23-03-2005 19:46 ]
Is het telkens 'clearen' van een cup om de auto opnieuw te kunnen winnen valsspelen?
als jij het cheaten vind, dan is het cheaten, het voordeel van zoveel vrijheid is dat je zelf je regels kan bepalen, als jij er mee kan leven, so be it. (ik kan er best mee leven iigTrin1ty schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 19:48:
Is het telkens 'clearen' van een cup om de auto opnieuw te kunnen winnen valsspelen?
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
mjah er zijn wel een paar dingen waarmee je zo wel erg gemakkelijk geld kan verdienen moet ik zeggen...
Deze plek is te koop.
Kan je geloof ik ergens winnen bij de special events, waar ik ook al me andere nutteloze wagens vandaan heb.Milanza schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 19:18:
[...]
Weet iemand trouwens hoe je aan de gewone Delta Integrale kan komen? Moet je die 2ehands ergens oppikken?
omg, die Chaparal 2D, te gek 180 in z'n 1 en dat motor geluid
438 dagen gespeeld en nog maar op 42.4%. Jammer genoeg komt er een tentamen week aan, kan ik dus niet zoveel meer spelen
Verwijderd
De Vanquish.RMB schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 19:45:
[...]
ik heb alleen de vanquish van die wagens (nog) niet... maar oeh ik krijg nu al zin hem te kopen
welke wagen is eigenlijk beter om in te racen als je hem tuned: De DB9 of de Vanquish?
DB9 vind ik echt bagger.
En die delta integrale heb ik standaard niet gezien. Wel die rally edition met letters enzo erop. Die kan je bij de special events winnen.
Zijn hier een beetje pro drifters op GoT? Zit vanaf vandaag veel te oefenen maar het is ontzettend moeilijk vind ik. Op gtplanet zijn er veel gasten die het echt goed kunnen. Je kan daar ook veel gave drift filmpjes/foto's etc. vinden.
Mwoah, niet echt pro drifter:P Maar wel oefenen. Weet iemand wat er precies allemaal nodig is om filmpjes te capturen? Ik heb een 9800se AIW..
Ik wil btw specifiek de Delta zonder de bestikkering, die andere 2 heb ik al lang, maar vind ik persoonlijk veel minder leuk dan gewoon de straatversie.
Ik wil btw specifiek de Delta zonder de bestikkering, die andere 2 heb ik al lang, maar vind ik persoonlijk veel minder leuk dan gewoon de straatversie.
Verwijderd
OMG wat zijn sommige al ver!
Ik zit op het moment in mijn `ik heb het spel wel maar totaal geen tijd fase`
Maar gelukkig een lang weekend voor de boeg.
Zal ik proberen weer wat %tjes in te lopen.
Ik zit op het moment in mijn `ik heb het spel wel maar totaal geen tijd fase`
Maar gelukkig een lang weekend voor de boeg.
Zal ik proberen weer wat %tjes in te lopen.
Laat ik het zo zeggen. Mijn filmpjes van GT3 die in aanmerking kwamen om op GoT geplaatst te worden, werden daar op geselecteerd. Zoek het topic er maar op na, staan er vast nog wel een paar.patryk schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 20:58:
Zijn hier een beetje pro drifters op GoT? Zit vanaf vandaag veel te oefenen maar het is ontzettend moeilijk vind ik. Op gtplanet zijn er veel gasten die het echt goed kunnen. Je kan daar ook veel gave drift filmpjes/foto's etc. vinden.
GT4 heb ik nog niet in huis vanwege tentamens die volgende week moeten worden geklaard
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Nou, hier is een driftfilmpje van mijn hand. Geschoten met een fotocamera, niet ideaal dus. Ik kon hem helaas even niet kleiner krijgen dan 27mb. http://s31.yousendit.com/...4SPFBU8UYGYJ3EJ5228ZCHE0Y
Verwijderd
Dus er is toch een drift functie...dank u wel persoon in dit topic die zei dat die er niet was...
Vanavond voor het eerst een enduro-race gedaan: De Grand valley 300km (60 rondjes).
Gebruikte hiervoor een "standaard" BMW M3 GTR Race Car (450PK), wat lekker in de buurt van de concurrentie lag.

Heb om de +/- 10 rondjes afgewisseld met m'n race-maatje (B-spec)
die gemiddeld een 2 a 3 seconden langzamer was. Uiteindelijk de race gewonnen met ongeveer 40 seconden voorsprong op nummer 2. Er waren nog 4 wagens in dezelfde ronde. Leuke race!

Gebruikte hiervoor een "standaard" BMW M3 GTR Race Car (450PK), wat lekker in de buurt van de concurrentie lag.

Heb om de +/- 10 rondjes afgewisseld met m'n race-maatje (B-spec)

PSN-id: Chrasher
Niet specifiek een echte driftcompetitie oid nee, maar je kan zelf met een beetje afstellen al redelijk driften, helemaal met de D1 auto's.
ik krijg die race met die oude auto's (1970 max) in de prof hal niet voor elkaar, die ac is erg snel!
ik heb zelf een corvette grand sport '69 beetje getuned. krijg het niet voor elkaar....
morgen maar eens verder sparen en vet tunen die bak.
ik heb zelf een corvette grand sport '69 beetje getuned. krijg het niet voor elkaar....
ik reed ze er anders makkelijk uit met m'n Chaparal 2D. Ik had ook eerlijk gezegd wat andere wagens verwacht als tegenstanders maarja, twas niet anders.Extera schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 01:25:
ik krijg die race met die oude auto's (1970 max) in de prof hal niet voor elkaar, die ac is erg snel!
En met die ac heb ik eerder al eens problemen mee gehad, zodra je daar tegen moet met een normale wagen ben je gewoon bij 90% van de gevallen, kansloos.
zonde van de bandbreedteMilanza schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 00:06:
Nou, hier is een driftfilmpje van mijn hand. Geschoten met een fotocamera, niet ideaal dus. Ik kon hem helaas even niet kleiner krijgen dan 27mb. http://s31.yousendit.com/...4SPFBU8UYGYJ3EJ5228ZCHE0Y
slechte kwaliteit en driften kan je het ook niet echt noemen

Jah die komt heel af en toe tevoorschijn bij early 90 used cars. Ik heb hem gister weten te bemachtigen. Moest wel ff olie verversen. (scheelde 40 PK), wel een leuk bakje. Als ik thuis ben post ik wel wat screens van men testrace op Infinion raceway (searspoint).Milanza schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 19:18:
[...]
btw de Pug 205 Turbo komt in used cars 80's maar ik ben m daar nog niet tegen gekomen. Sommige bakken komen vrijwel nooit bij used cars. Vriend van me het m wel al gekocht.
Verwijderd
Gisteren het inmense start scherm van de GT mode doorlopen kwam daarop op de Tuning hal tegen, hierin kun je complete auto's kopen maar ook onderdelen.
Weet iemand of er verschil zit tussen de dealer parts en de verschillende tuners?
Er zijn iets van 10 tuners ofzo en allemaal verkopen ze ook parts, niet voor alle auto's, de meeste zijn aan een aantal merken gebonden, maar maakt dit nog verschil of zijn ze allen gelijk?
Weet iemand of er verschil zit tussen de dealer parts en de verschillende tuners?
Er zijn iets van 10 tuners ofzo en allemaal verkopen ze ook parts, niet voor alle auto's, de meeste zijn aan een aantal merken gebonden, maar maakt dit nog verschil of zijn ze allen gelijk?
Ja ik heb m gisteren ook gekocht, de 205 Turbo.pur_DutchDevil schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 08:53:
[...]
Jah die komt heel af en toe tevoorschijn bij early 90 used cars. Ik heb hem gister weten te bemachtigen. Moest wel ff olie verversen. (scheelde 40 PK), wel een leuk bakje. Als ik thuis ben post ik wel wat screens van men testrace op Infinion raceway (searspoint).
btw de Pug 205 Turbo komt in used cars 80's maar ik ben m daar nog niet tegen gekomen. Sommige bakken komen vrijwel nooit bij used cars. Vriend van me het m wel al gekocht.
Kan ik vast de French cup wel mee doen.
Op sommige auto's kan je bij de tuners een Stage 5 turbo zettenVerwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 11:14:
Gisteren het inmense start scherm van de GT mode doorlopen kwam daarop op de Tuning hal tegen, hierin kun je complete auto's kopen maar ook onderdelen.
Weet iemand of er verschil zit tussen de dealer parts en de verschillende tuners?![]()
[ Voor 82% gewijzigd door Sir_Killalot op 24-03-2005 11:19 ]
Heb dat kampioenschap zelf gewonnen met een getunede Shelby Cobra uit 1967. Alleen op de Nordschleife kon ik die AC niet bijhouden.Extera schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 01:25:
Specs: 1,98 m | 83 kg | mt 45
Het is geen stage 5 turbo, maar een "original" turbo.Sir_Killalot schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 11:19:
[...]
Op sommige auto's kan je bij de tuners een Stage 5 turbo zetten
Deze levert zo'n beetje de power van een stage 4 turbo, maar over een veel breder toerenbereik dan een stage 4 turbo... (welke meestal een behoorlijk groot turbogat hebben)
Verder zijn er meer "original" onderdelen. Zo is er in ieder geval ook een "original" onderstel die nog stijver is dan een fully customizable onderstel.
[ Voor 19% gewijzigd door STi op 24-03-2005 12:56 ]
Die heb ik zojuist ook gewonnen
Hij remt idd vrij slecht, maar volgens mij niet zo slecht als in GT3. (is een tijdje geleden)
Hij is trouwens 700.000 waard dus dat is snel verdiend, de race duurt namelijk niet overdreven lang. Gewoon lekker 's nachts in B-spec laten draaien
Hij is trouwens 700.000 waard dus dat is snel verdiend, de race duurt namelijk niet overdreven lang. Gewoon lekker 's nachts in B-spec laten draaien
nog niet echt mee gereden, heb hem vooral gefotografeerd omdat hij zoveel gelijkenis toont met zn jongere broertje. de GT '02 le mans is niet slecht, tot je de tractie controle uitzet, dan is het echt uit met de pret. 1 tikje van achter en je gaat rondPostov schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:29:
Remt de GT40 hetzelfde als in GT3? Oftewel, trap je in een pak met boter?
die aston martin V8 vantage vind ik toch nog 1 van de mooiere modellen, zo gruwelijk agressief uiterlijk, heb er gelukkig een keer een in het echt zien rijden in de binnenstad van utrecht, mijn god wat een wagen. je ziet alleen wel dat het design al behoorlijk verouderd is, maar dat zijn voornamelijk details
heb vandaag en maandag trouwens een mercedes CLS hier in utrecht zien rijden, 55 amg, zwart! ik heb hem op de rai zien staan, maar in het wild, met een zwarte kleur...man man wat een prachtige wagen
Ook één van mijn favoriete auto's. Het is trouwens zeer bijzonder dat je die AM V8 gezien hebt, ze zijn in Nederland letterlijk op één hand te tellen. Het DB7 model heb ik wel enkele keren binnen Nederlandse grenzen mogen aanschouwen, maar die is een stuk braver dan de V8. In Gt3 waren de Aston Martins helaas zeer teleurstellend, met name het weggedrag was slecht, dus ik hoop dat dat nu beter isbolleh schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 18:07:
[...]
nog niet echt mee gereden, heb hem vooral gefotografeerd omdat hij zoveel gelijkenis toont met zn jongere broertje. de GT '02 le mans is niet slecht, tot je de tractie controle uitzet, dan is het echt uit met de pret. 1 tikje van achter en je gaat rond
die aston martin V8 vantage vind ik toch nog 1 van de mooiere modellen, zo gruwelijk agressief uiterlijk, heb er gelukkig een keer een in het echt zien rijden in de binnenstad van utrecht, mijn god wat een wagen. je ziet alleen wel dat het design al behoorlijk verouderd is, maar dat zijn voornamelijk details
heb vandaag en maandag trouwens een mercedes CLS hier in utrecht zien rijden, 55 amg, zwart! ik heb hem op de rai zien staan, maar in het wild, met een zwarte kleur...man man wat een prachtige wagen
jammer dat de CLS er niet in zit; maar ja je kan niet alles hebben
dan in september er zelf maar in cruisen
eerst op de diesels wachten... maar goed; ik heb inmiddels een subary rally car en een fairlady 350z als favo wagens
Deze plek is te koop.
ik weet dat ik zeur... maar kunnen jullie nou eens die info in spoilers zetten? want ik wil zoiets gewoon niet weten, en ik vind het zonde om dit forum niet te lezenbolleh schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:21:
zojuist gewonnen in de laguna seca endurance race:
spoiler:de ford GT40 '69
Ik hoop dat hier begrip voor is.
Ik ben op 20% van de game. Ik rijd nu voornamelijk rond in mijn opgefokte Dodge Viper SRT10, ik wist niet dat een viper zo goed was

Ook gebruik ik mijn Ruf BTR en CTR Yellow Bird vaak. (omdat zo o zo mooi zijn
als laatst heb ik de mercedes SL race voltooid met een on-opgefokte Mercedes SL 65 AMG.
hierbij won ik een
spoiler:
SL300 uit 1956 
Ik heb gehoord dat je met je A-spec punten een
spoiler:
kunt verdienen, is dit waar of is dit slechts een gerucht? Als het waar is, zou iemand mij dan kunnen vertellen bij hoeveel Aspec punten je het ding unlockt?
paint shop
[ Voor 63% gewijzigd door RMB op 24-03-2005 18:46 ]
nee want wieweet schrijf je er wel iets heel anders bij, iets dat ik wel wil weten.bolleh schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 18:52:
paint shop is een gerucht
en over die spoilers...tjah dan kijk je toch alleen plaatjes
bedankt voor de info dat het een gerucht is
Ik zat een beetje vast met alles op 29% van het spel,want kon de GT maar niet winnen, wat een snelle bakken die dingen van de lemans. Ik ben nu beetje aan het sparen voor die dingen en de driving missions aan het doen, geinig bedacht vind ik die, maar soms wel erg pittig.
Mijn relaxte bak die ik tot nu toe heb gewonnen is de shelby mustang! de mustang uit gone in sixty seconds, jammer dat je er niet zoveel mee kan, maar wat is ie mooi!
Mijn relaxte bak die ik tot nu toe heb gewonnen is de shelby mustang! de mustang uit gone in sixty seconds, jammer dat je er niet zoveel mee kan, maar wat is ie mooi!
het is niet de mustang uit Gone in Sixty Seconds. 
Dat was een shelby GT500 (met wat mods hier en daar geloof ik)
De Shelby in GT4 is een GT350 (toch?), een iets minder sterke versie en een iets ander uiterlijk, maar het blijft een van de mooiste auto's in het hele spel naar mijn mening...
Dat was een shelby GT500 (met wat mods hier en daar geloof ik)
De Shelby in GT4 is een GT350 (toch?), een iets minder sterke versie en een iets ander uiterlijk, maar het blijft een van de mooiste auto's in het hele spel naar mijn mening...
Ok, mijn vorige filmpje was bagger. Nu heb ik wat meer moeite gedaan en het gewoon gecaptured met de pc. Het is een korte compilatie met het meest blije liedje die ik zo gauw kon vinden. Ik ben nog naab met filmediting, dus don't be harsh on me!
http://s28.yousendit.com/...MXR7IK3XRHM114PCLF6SMO0C5
NiceMilanza schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 20:53:
Ok, mijn vorige filmpje was bagger. Nu heb ik wat meer moeite gedaan en het gewoon gecaptured met de pc. Het is een korte compilatie met het meest blije liedje die ik zo gauw kon vinden. Ik ben nog naab met filmediting, dus don't be harsh on me!
Verwijderd
Even een vraagje: Weet iemand een goede auto voor de ''Supercar Festival'' races? Ik heb echt al heel veel auto's geprobeerd maar geen is goed genoeg. Je mag namelijk alleen unmodified wagen's gebruiken. Wat ik overigens wel vreemd vind is dat de computerstegenstanders met auto's rijden waar ik niet meer mag rijden(geeft ie aan dat ze aangepast zijn). Ik moet deze races winnen anders kan ik niet aan de world championships en de extreme events beginnen.
Zo even uit mijn hoofd heb ik die gereden met eenVerwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 22:04:
Even een vraagje: Weet iemand een goede auto voor de ''Supercar Festival'' races? Ik heb echt al heel veel auto's geprobeerd maar geen is goed genoeg. Je mag namelijk alleen unmodified wagen's gebruiken. Wat ik overigens wel vreemd vind is dat de computerstegenstanders met auto's rijden waar ik niet meer mag rijden(geeft ie aan dat ze aangepast zijn). Ik moet deze races winnen anders kan ik niet aan de world championships en de extreme events beginnen.
spoiler:
Gilet opgefokt met NA tuning lvl 3 (d8 ik)
Verwijderd
Dat lijkt me stug: Ook dat is namelijk een modified car en als ik een race met die wagen probeer te rijden kan dat dus niet. Misschien was het een andere wagen waar je mee gereden hebt?
Nostalgie in GT4....

En nee, dit is niet gefotosoept, maar komt direct uit de PS2.
[update]
Bovenstaande zijn van de photo-mode, hieronder heb ik er nog een paar van de photo-drive...
En je hebt helijk Dukemaster, helaas kan je geen races rijden met deze bak.

En hier keek ik nog even in de kamera....

En nee, dit is niet gefotosoept, maar komt direct uit de PS2.
[update]
Bovenstaande zijn van de photo-mode, hieronder heb ik er nog een paar van de photo-drive...
En je hebt helijk Dukemaster, helaas kan je geen races rijden met deze bak.

En hier keek ik nog even in de kamera....

[ Voor 41% gewijzigd door Chrasher op 25-03-2005 00:32 ]
PSN-id: Chrasher
Verwijderd
Heb beide wagens. Die linker gaat echt sloom(wel leuk dat wel) en die rechter daar kun je alleen time-trials mee rijden(dus geen races). Heb de Supercar races inmiddels gewonnen(met behulp van een Mercedes SL 65 AMG).
pur_DutchDevil schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:50:
Hier de pics van de standaard Delta. Bakje hangt lekker in de bochten.![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Gister weer even uurtje gespeelt en die special events gedaan die rally dingen op easy

Verwijderd
Ik heb hem gereden met een Saleen S7, de beste die ik kon vinden voor die race.Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 22:04:
Hehe, my bad. Heb de hele supercar nog niet geredenVerwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 22:14:
Dat lijkt me stug: Ook dat is namelijk een modified car en als ik een race met die wagen probeer te rijden kan dat dus niet. Misschien was het een andere wagen waar je mee gereden hebt?

Beetje off topic misschien, maar ik neem aan dat de meeste mensen dit spel spelen met een stuurtje, niet?
Hoe dan? Ik heb een TV in de huiskamer en een salontafel waar ik geen stuurtje aan vast kan maken. Heeft iedereen hier dan een speciale setup of zo'n achterlijk stuurtje wat je tussen je knieën moet klemmen?
Hoe dan? Ik heb een TV in de huiskamer en een salontafel waar ik geen stuurtje aan vast kan maken. Heeft iedereen hier dan een speciale setup of zo'n achterlijk stuurtje wat je tussen je knieën moet klemmen?
Ik heb 2 races gereden en gewonnen met de GT40 en 2 races gewonnen met de SLR die de GT 40 niet aankon. De laatste race lukte me maar niet met de SLR en toen heb ik de TVR Speed 12 aangeschaft en toen is het me eindelijk gelukt. De speed 12 heeft bijna 800 pk op 1000 kilo, lekker wat vermogen dus.Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 22:04:
Corvette ZR-1 ('90) Het geluid dat eruit komt met een Racing Muffler
Het mist nog wel een beetje het gebrom van een zware v8 maar het klinkt zeker brut
Alleen de handling, net een stoomboot.
Alleen de handling, net een stoomboot.
Verwijderd
Vreemd, toen ik probeerde de GT40 te gebruiken kon dat niet want toen werd aangegeven dat die modified was. Maar goed ik heb de reaces uiteindelijk gewonnen(met behoorlijk wat moeite).Ik heb 2 races gereden en gewonnen met de GT40 en 2 races gewonnen met de SLR die de GT 40 niet aankon. De laatste race lukte me maar niet met de SLR en toen heb ik de TVR Speed 12 aangeschaft en toen is het me eindelijk gelukt. De speed 12 heeft bijna 800 pk op 1000 kilo, lekker wat vermogen dus.
De nieuwe GT40 heb ik gebruikt, geen race versie. Maar dat zelfde probleem had ik met mijn Tommy Kaira. Gekocht voor een half miljoen en dan zien dat ie getuned is en dat je dan niet mee mag doen.
Volgens mij spelen de meesten hier gewoon met een gamepad voor de TV.MartijnA3 schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 10:14:
Beetje off topic misschien, maar ik neem aan dat de meeste mensen dit spel spelen met een stuurtje, niet?
Zo'n stuurtje tussen je knieën lijkt me helemaal niks, schiet zn doel een beetje voorbij IMO.
Maar het is wel een heel ander spel als je in een cockpit speelt moet ik zeggen.

[ Voor 16% gewijzigd door Zamorano op 25-03-2005 12:29 ]
Verwijderd
Gisteren dan eindelijk de dag dat m'n PS2 + GT4 bundel binnen kwam.
Moet zeggen dat ik zeer verrast ben over de kwaliteiten van zowel de PS2 als GT4. Sinds GT2 geen playstation meer gehad en het gevoel begint al weer een beetje naar boven te komen.
Grafisch ziet het spel er toch echt gaaf uit, hoewel ik het gevoel heb dat sommige circuits er net iets mooier uitzien dan andere.
Ben bezig geweest met het behalen van licenties en heb de A en B al binnen. Waarvan stuk of 10 op goud de rest zilver. Met de gameplay zit het wel snor. De auto's reageren goed en je kan inderdaad lekker stoeien met de bakken.
De A.I. is inderdaad wat brakjes, maar dat mag de pret niet drukken.
Hoor hier en daar wat reacties dat het menu er wat chaotisch uitziet, maar daar heb ik geen last van. Sterker nog ik vind het eigenlijk best logisch allemaal.
Al met al absoluut een aanrader voor de mensen die nog zitten te twijfelen om een PS2 aan te schaffen voor dit spel.
Ik verheug me op het uitkomen van Tekken 5, wat weer aardige lange avondjes gaan worden met wat vrienden alvorens de stad in te duiken...
Moet zeggen dat ik zeer verrast ben over de kwaliteiten van zowel de PS2 als GT4. Sinds GT2 geen playstation meer gehad en het gevoel begint al weer een beetje naar boven te komen.
Grafisch ziet het spel er toch echt gaaf uit, hoewel ik het gevoel heb dat sommige circuits er net iets mooier uitzien dan andere.
Ben bezig geweest met het behalen van licenties en heb de A en B al binnen. Waarvan stuk of 10 op goud de rest zilver. Met de gameplay zit het wel snor. De auto's reageren goed en je kan inderdaad lekker stoeien met de bakken.
De A.I. is inderdaad wat brakjes, maar dat mag de pret niet drukken.
Hoor hier en daar wat reacties dat het menu er wat chaotisch uitziet, maar daar heb ik geen last van. Sterker nog ik vind het eigenlijk best logisch allemaal.
Al met al absoluut een aanrader voor de mensen die nog zitten te twijfelen om een PS2 aan te schaffen voor dit spel.
Ik verheug me op het uitkomen van Tekken 5, wat weer aardige lange avondjes gaan worden met wat vrienden alvorens de stad in te duiken...
Gt4 is super spel, maar irriteer me aan 1 ding. Bij driving missions moet je zo lang wachten, soms 90 seconden. Is er een manier om dit uit te zetten (maar dat je dus wel start met 90 sec achterstand. Heb opties zitten doorspitten maar zie het nergens...
Verwijderd
Het enige dat ik minder vind van deze game is dat je tegenstanders na 3 ronden harder gaan rijden !. Laat ze dan meteen goed rijden
Eeehhh, banden die wellicht warm moeten worden?Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 15:25:
Het enige dat ik minder vind van deze game is dat je tegenstanders na 3 ronden harder gaan rijden !. Laat ze dan meteen goed rijden

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Gisteren wat special conditions zitten spelen en m'n national A gehaald.
Bij die special conditions is het wel irritant dat je 5 sec. penalty krijgt als je de andere raakt. Ik heb ook het idee dat dat voor de cpu weer niet geldt.
Bij die special conditions is het wel irritant dat je 5 sec. penalty krijgt als je de andere raakt. Ik heb ook het idee dat dat voor de cpu weer niet geldt.
niet echt gt4 related maarja, heb vandaag zojuist een maybach 57 zien rijden en gek genoeg is het niet de mooiste auto die ik vandaag heb gezien 
ik ben namelijk bij een kennis van me pa geweest met een bedrijfje dat autos voor trouwerijen verhuurd...
een oude rolls royce, een oude bentley, de elvis presley caddilac, een heeel erg zeldzame oldsmobile, en nog wat meer, allemaal puntgave conditie, toppertje was echter een pas aangeschafte '67 Buick LeSabre...mijn god wat een wagen! groot
zowel breder als langer dan de mercedes S-klasse van mn vader die ernaast stond
heb daar bijna 45 minuten rondgelopen, alleen maar kijken naar die prachtige wagens, vooral de handgemaakte carroserie delen van de rolls royce zijn een lust voor het oog! wat een visuele pracht
helaas geen camera bij me
ik ben namelijk bij een kennis van me pa geweest met een bedrijfje dat autos voor trouwerijen verhuurd...
een oude rolls royce, een oude bentley, de elvis presley caddilac, een heeel erg zeldzame oldsmobile, en nog wat meer, allemaal puntgave conditie, toppertje was echter een pas aangeschafte '67 Buick LeSabre...mijn god wat een wagen! groot
zowel breder als langer dan de mercedes S-klasse van mn vader die ernaast stond
heb daar bijna 45 minuten rondgelopen, alleen maar kijken naar die prachtige wagens, vooral de handgemaakte carroserie delen van de rolls royce zijn een lust voor het oog! wat een visuele pracht
helaas geen camera bij me
neelegolas82 schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:54:
Gt4 is super spel, maar irriteer me aan 1 ding. Bij driving missions moet je zo lang wachten, soms 90 seconden. Is er een manier om dit uit te zetten (maar dat je dus wel start met 90 sec achterstand. Heb opties zitten doorspitten maar zie het nergens...
Verwijderd
Zo ook mijn PS2 met GT4 binnen. Ziet er weer zwaar mooi uit. Snel ff arcade track gespeelt met Nordschleife, wat een baan! Rollercoaster feeling komt op zetten. 4 rondjes gereden en beste tijd was 9:00, daar moet dus nog flink wat afkunnen. Maar ja onthoud a die 100+ bochten maar es......
Ueber game!
Ueber game!
tips voor mensen die endurance races gaan doen:
reken goed uit hoeveel fuel je nodig hebt voor je runs, 5 ronden le mans verbruikt namelijk meer dan je denkt, en als je dan een halve minuut voor de finish met max 80 verder moet...not funny
en nog een tip, als je 100% naar binnen moet(banden op, brandstof bijna op) rij dan vooral niet LANGS de ingang van de pits...dan moet je namelijk weer terug
first hand experiences
btw sir_killalot kun je me ff contacten op msn? jij hebt mij toegevoegd maar ik jou niet...en weet je adres dus ook niet meer
ben lekker bezig
<edit>
kreeg zojuist mooi het nut van slipstreamen gedemonstreerd, normaal gaat de F1 wagen niet harder dan zon 330-340 ingame, maar toen ik achter een audi R8 zat ging de teller ineens naar 375
toen passeerde ik hem en was het helaas gedaan met de pret, gelukkig was ik toen net bij de chicane
reken goed uit hoeveel fuel je nodig hebt voor je runs, 5 ronden le mans verbruikt namelijk meer dan je denkt, en als je dan een halve minuut voor de finish met max 80 verder moet...not funny

en nog een tip, als je 100% naar binnen moet(banden op, brandstof bijna op) rij dan vooral niet LANGS de ingang van de pits...dan moet je namelijk weer terug
first hand experiences

btw sir_killalot kun je me ff contacten op msn? jij hebt mij toegevoegd maar ik jou niet...en weet je adres dus ook niet meer

ben lekker bezig

<edit>
kreeg zojuist mooi het nut van slipstreamen gedemonstreerd, normaal gaat de F1 wagen niet harder dan zon 330-340 ingame, maar toen ik achter een audi R8 zat ging de teller ineens naar 375
toen passeerde ik hem en was het helaas gedaan met de pret, gelukkig was ik toen net bij de chicane
[ Voor 21% gewijzigd door bolleh op 25-03-2005 20:12 ]
Verwijderd
Die Cerbera Speed 12 voor dat Supercar Festival kun je bij de cup Blackpool Racers bij TVR winnen, scheelt je een flinke bak geld. Die cup is al te winnen met een Griffith 500 van 20k credits.
* Alfisti post plaatje van de nieuwe aanwinst 

Groene dit keer

Groene dit keer
bolleh schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 19:40:
btw sir_killalot kun je me ff contacten op msn? jij hebt mij toegevoegd maar ik jou niet...en weet je adres dus ook niet meer![]()
ben lekker bezig
offtopic:
done
done
Weet iemand welke Nissan Skyline dit is? Heeft iemand hem al vaker ergens gezien ofzo? 

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Dat is de "Carbon R" als ik het goed heb.CyberDoX schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 00:32:
Weet iemand welke Nissan Skyline dit is? Heeft iemand hem al vaker ergens gezien ofzo?
[afbeelding]
Even zoeken bij de tuning bedrijven, en dan bij "total car" oid. Eén van die fabrikanten heeft deze auto.
Ah thanks, heb het gevondenmartinweb.nl schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 00:40:
[...]
Dat is de "Carbon R" als ik het goed heb.
Even zoeken bij de tuning bedrijven, en dan bij "total car" oid. Eén van die fabrikanten heeft deze auto.
De 250.000 credits kostende Amuse Skyline GT-R Carbon-R (R34) ('04)CyberDoX schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 00:32:
[afbeelding]

(hoe kan een Nissan nou een Subaru zijn
yups, 24h NurburgringVerwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 00:37:
Waar heb je die wagen gewonnen Alfisti? Endurance race?
Verwijderd
Is er een mogelijkheid om te saven of iets dergelijks tijdens zo'n 24h endurance race? Of moet je je ps2 gewoon een nachtje aan laten staan?
gewoon een week aan laten staan
Deze plek is te koop.
Ik zie daar een FairladyKing Nothing schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 12:11:
[afbeelding]
Ready for takeoff
Special Conditions, die 2e track (naam kwijt) en dan op hard. Lekker achter een 205 aan vliegen
Pitwork ZCyberDoX schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 14:31:
[...]
Ik zie daar een Fairlady, die wagen is
![]()
![]()
! Of de Pitworks Z oid
Silverframe: Anders resize je de screenshots even naar 600x nogiets zoals iedereen dat hier doet.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Zo, dan kan jouw fotograaf recht staan als hij foto's gaat maken
301SQN
moest ik ook meteen aan denkenGeforceDDQ schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 14:55:
[afbeelding]
Zo, dan kan jouw fotograaf recht staan als hij foto's gaat maken
dat draaien van de camera is leuk, maar je moet het niet te ver doordraaien
Iemand nog tips welke Rallywagen ik kan gebruiken voor de Rally stages op Normal en Hard ?
Ik word gek van die Rallyraces..
Ik heb het al geprobeerd met:
Lancer Evo Rally Car '97 (rijd prima met goede remmen)
Subaru Wrx 04 sti blabla (rijd minder dan de lancer met mindere remmen)
Lancia Delta S4 Rallycar (nog baggere remmen)
Peugeot 205 RallyCar 85 ofzo, is ook niet te doen.
De beste vind ik dus nog de Lancer, maar zijn er hier mensen die nog betere wagens hebben om zodoende die Rallystages te kunnen halen ?

Ik word gek van die Rallyraces..
Ik heb het al geprobeerd met:
Lancer Evo Rally Car '97 (rijd prima met goede remmen)
Subaru Wrx 04 sti blabla (rijd minder dan de lancer met mindere remmen)
Lancia Delta S4 Rallycar (nog baggere remmen)
Peugeot 205 RallyCar 85 ofzo, is ook niet te doen.
De beste vind ik dus nog de Lancer, maar zijn er hier mensen die nog betere wagens hebben om zodoende die Rallystages te kunnen halen ?
Ik heb een WitteAlfisti schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 22:07:
* Alfisti post plaatje van de nieuwe aanwinst
[afbeelding]
Groene dit keer

[ Voor 33% gewijzigd door Hoyden op 26-03-2005 16:16 ]
Ja...-Daniël- schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 16:17:
Kun je 2e hands auto's kopen?
Ik heb btw net een nieuwe Mitsubishi Lancer Evolution Super Rally Car '03 gekocht..
Kostte me wel 1.250.000, maar dan gaan we daar ff die rally's mee proberen
Dit topic is gesloten.