[PS2] Gran Turismo 4 Deel II

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 4.796 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

eej mensen, ik ben weer terug van weg geweest (skikamp met school ;) ) en heb meteen een vraag:
ik heb een Dodge Viper SRT10 gekocht, deze is een cabrio maar hoe gaat de kap open? of kan dit niet bij deze auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

dat vroeg ik me ook al eens af bij de 206cc... soms staat ie open, soms dicht :S

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:07
Ligt dat niet aan de weeromstandigheden?
Om maar een voorbeeld te noemen: Als ik bij Project Gotham Racing 2 in een Ferrari 360 Spider rijdt en het regent, dan is de kap dicht. Als de zon schijnt dan is hij open.
Nu spreekt dit allemaal voor zich, want wie rijdt er nu met open kap door de regen 8)7 , maar het was maar een voorbeeld :p

[ Voor 25% gewijzigd door Yonix op 21-03-2005 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 11:05
Welke auto hebben jullie gebruikt voor de Tuning car grandprix onder profesional?

Ik ben nu al 2 dagen bezig met die cup te winnen, maar het lukt maar niet.

Ik heb er al een 420 pk sterke M3 CSL tegen gegooid, en een 612Pk sterke M3 GTR (gaat best hard, alleen glijdt ook snel naar buiten in bochten)

Ook nog ff een Nisan 300ZX met 411 pk geprobeerd. Maar het lukt echt niet 8)7

Help ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 08:27
Option Sream Z. Ik neem aan dat je die al hebt. Maar met de M3 GTR moet het makkelijk kunnen, misschien even afstellen of opvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Welke M3 GTR, de gewone of de race car?

Met de race car is het 2 vingers in de neus en de gewone moet ook kunnen, zeker met 612 pk.
Als ie naar buiten glijdt doe je volgens mij iets fout, de M3 draait juist vrij lekker de bochten in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
ZAMoRANo schreef op maandag 21 maart 2005 @ 18:57:
Welke M3 GTR, de gewone of de race car?

Met de race car is het 2 vingers in de neus en de gewone moet ook kunnen, zeker met 612 pk.
Als ie naar buiten glijdt doe je volgens mij iets fout, de M3 draait juist vrij lekker de bochten in.
Met de gewone.

Maar ik vind de GTR sowieso minder goed rijden als de CSL. Echter heeft die nou weer net niet genoeg pk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Laatst online: 21:04
RS_003 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 18:59:
[...]

Met de gewone.

Maar ik vind de GTR sowieso minder goed rijden als de CSL. Echter heeft die nou weer net niet genoeg pk :)
als je een auto flink opvoert en nix aan de settings veranderd ja dan rijd ie kut ja ;)

het is niet alleen een turbootje erop en klaar is kees, racing suspension is 1 van de belangrijkste dingen die je kunt kopen

ik had hem geloof ik met een getunede M5 gehaald maar dat weet ik niet zeker meer

[ Voor 9% gewijzigd door bolleh op 21-03-2005 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik laat gewoon alle auto's stock, vind ik veel leuker. Volgens mij moet het met de standaard GTR ook wel te doen zijn die Tuning-Car GP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

pffff... van de wagens als de toyota triathlon en de nike car zie ik echt de lol niet van in..... geef me dan een porsche cayenne ofzo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
ZAMoRANo schreef op maandag 21 maart 2005 @ 19:50:
Ik laat gewoon alle auto's stock, vind ik veel leuker. Volgens mij moet het met de standaard GTR ook wel te doen zijn die Tuning-Car GP.
alle autos stock? was er dan leuk aan het tuning aspect :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STi
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-08-2024

STi

inderdaad, een van zulke auto's is nog wel leuk, maar om nou 2 van deze futuristische auto's te hebben, waar je nog niet eens mee kunt racen is wel een beetje jammer.
De ontwerper van de nike auto is trouwens een keer langsgekomen op het forum van www.gtplanet.net (staat op de frontpage), en heeft wat leuke achtergrond info gegeven, die de Nike auto toch een stuk interessanter maakt vind ik.

Over de vraag wanneer de cabrio's met het dak open of dicht rijden: tijdens een race in GT mode zijn de daken ALTIJD dicht. Dit is omdat de ps2 het niet aankan om teveel auto's + bestuurders te verwerken. Als je alleen rijdt is het da geloof ik altijd open. In Arcade mode kun je dit kiezen. (zo even uit het blote hoofd gezegt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
bolleh schreef op maandag 21 maart 2005 @ 20:37:
[...]

alle autos stock? was er dan leuk aan het tuning aspect :+
Ik vind het tunen persoonlijk niet echt interessant, op hier en daar een beruchte Japanse bak na.

De enige getunede auto die ik heb is een GT-R R34 met bijna 900 pk, das nog wel leuk om op LeMans mee te rijden.

Misschien nog eens een lekker "fout" Golfje of CRX-je tunen. Maar alle echte sportwagens in mn garage (BMW's, Audi's, Porsches, Ford GT, etc) houd ik stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-05-2024

sjobber

gefrituurde kokkereltomaat

ik denk dat je dan nogal problemen krijgt bij de opel dealer race (opel speedster). Aangezien jeje wagen hier max. moet tunen, dan op het randje van perfect rijden om nog een kans te maken.Ongetuned, 200 a-spec punten, en dan bijna op z'n hoogst getuned, nog steeds 200 a-spec punten. Nou zeggen die punten niet al te veel, maar hier worden ze wel dik onderstreept.

Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
lol, was vanmiddag begonnen aan die jgtc races, had de eerste 5 goud met een xanavi gt-r en toen ben ik uit het kampioenschap gegaan en vergeten te saven...dat was dus een onaangename verrassing na het eten...toen maar eventjes een endurance race gedaan, tokyo 300km

denk dat laguna seca 200miles de volgende op mn lijstje is

offtopic:
Sir_Killalot: heb je trouwens msn/icq? voeg me dan ff toe, heb een paar vraagjes

<edit>
erg leuk trouwens als je snelste ronde 1.16.945 is en je dan de laatste paar rondjes besteed aan een snelste lap neerzetten. kom je eerst op een 1.16.968 uit en de volgende ronde ging nog slechter maar klok je een tijd van 1.16.784 :Y)

en dan je laatste lap, je rijdt vrijwel op benzinedampen(leuk he dat benzine verbruik uitrekenen zodat je bij je pitstop net een litertje oid over hebt 8) ) en dan gewoon een 1.16.245 neerzet :D

[ Voor 35% gewijzigd door bolleh op 21-03-2005 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
sjobber schreef op maandag 21 maart 2005 @ 22:19:
ik denk dat je dan nogal problemen krijgt bij de opel dealer race (opel speedster). Aangezien jeje wagen hier max. moet tunen, dan op het randje van perfect rijden om nog een kans te maken.Ongetuned, 200 a-spec punten, en dan bijna op z'n hoogst getuned, nog steeds 200 a-spec punten. Nou zeggen die punten niet al te veel, maar hier worden ze wel dik onderstreept.
Tja goed, als het moet om een race te halen zal ik het misschien wel doen, maar als ik er daarna weer mee ga rijden haal ik het er allemaal weer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
Extera schreef op maandag 21 maart 2005 @ 12:41:
is die supercar cup met de zonda een beetje te rijden? ik zit daar aan te denken voor de supercup. maar ik heb geen zin om een verkeerde auto te kopen :P
? iemand? hij heeft iig wel genoeg pk's denk ik.
nog andere suggestie's om die race me te rijden?
zag al speed 12 staan, maar welk merk is dat?
en vind die zonda mooier denk ik :)

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:32

Vos

AFCA

Extera schreef op maandag 21 maart 2005 @ 23:26:
[...]

? iemand? hij heeft iig wel genoeg pk's denk ik.
nog andere suggestie's om die race me te rijden?
zag al speed 12 staan, maar welk merk is dat?
en vind die zonda mooier denk ik :)
TVR Speed 12?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 11:02

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

bolleh schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 14:41:
zojuist de 24h nurburgring gefinished waarbij ik de b-spec een zestal uur heb laten rijden(moet toch ook slapen :Y) ) en wilde de race voor ik vandaag moest werken klaar hebben

uiteindelijk mn snelste tijd een 6:20 op racing medium banden, leuke was dat ik de ronde daarna met superrode banden reed en dus costant gras mocht eten :+

aan het eind toch ff 1.2 miljoen verdient en een supervette wagen 8)
[afbeelding]
behoorlijk aerodynamisch body

[afbeelding]
past net 8)

[afbeelding]
904pk op 550kg :9~
Heb de 24uur nurburgring gedaan en d8 nu krijg ik zo'n mooie Oranje Polyphony FMGT '04
is ie paars met wit :'( :r |:(
14 uur zelf gereden 10 uur B-spec

Afbeeldingslocatie: http://webdisk.planet.nl/groes107/publiek/album/IMG0003_1.jpg
jammer van de kleur maar hij rijd wel super
Afbeeldingslocatie: http://webdisk.planet.nl/groes107/publiek/album/IMG0004_1.jpg
Ik denk dat ik de 24 uur nog wel een keer doe voor een andere kleur.
Afbeeldingslocatie: http://webdisk.planet.nl/groes107/publiek/album/IMG0000_0.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door SV3NNER op 22-03-2005 00:00 ]

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
ik moet toch echt snel verder komen:P
zit nu op nog maar 10% :X
wil ook endurance rijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-07 22:21

b0p

Yup, een TVR Cerbera Speed 12 2000 om precies te zijn...

Specs: 1,98 m | 83 kg | mt 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
SV3NNER schreef op maandag 21 maart 2005 @ 23:52:
[...]

Heb de 24uur nurburgring gedaan en d8 nu krijg ik zo'n mooie Oranje Polyphony FMGT '04
is ie paars met wit :'( :r |:(
14 uur zelf gereden 10 uur B-spec

[afbeelding]
jammer van de kleur maar hij rijd wel super
[afbeelding]
Ik denk dat ik de 24 uur nog wel een keer doe voor een andere kleur.
[afbeelding]
wahahahahahahha _/-\o_ _/-\o_

wat een homo kleur :+

er zit trouwens ook een zwart/grijs model in, die hoopte ik te krijgen maarja oranje is nog steeds beter dan wit/paars ;)

maargoed, hij rijd wel als een tierelier of niet soms? :9~

904pk op 550kg :D die remmen zijn ook masterlijk goed _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Het word echt tijd dat ie vanaf de harde schijf kan wordeng gespeeld, want hoe vet het spel ook is, de laadtijden maken mij echt zwaaar zenuwachtig :)

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
inderdaad. zodra deze op dvd5 te "krijgen" is, haal ik em.
nix ergs aan lijkt me :) heb et origineel liggen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber

sjobber

gt4challenge #1 zegma, waarbij die opm2 reporter een tijd moest rijden is voorbij. ik had gerekend op een 1.35.500, rijdt ie een 1.38.765... in andere woorden, hij heeft voor zijn wagen dus de standaardwaarden gehouden, terwijl je deze bij settings gewoon kan veranderen.
Mochten ze van mij part ook wel even op de site zetten. Tis zo onduidelijk als ik weet niet wat. En ook nergens waar je een klacht kan indienen :+

en o, watrijdt hij krenterig langzaam. Ongetuned ben ik nog steeds beduidend sneller :D

[ Voor 10% gewijzigd door sjobber op 22-03-2005 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 21:17

DutchDevil79

I race, therfore I am

Is wel leuk die foto feature. En men flash card reader van Apacer werkt goed met de PS2.

Afbeeldingslocatie: http://forum.rscnet.org/attachment.php?attachmentid=268076

[ Voor 7% gewijzigd door DutchDevil79 op 22-03-2005 10:49 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
wel grappig dat familie/vrienden je voor gek verklaren als je zon endurance race doet

ik merk wel dat al die endurance races 1 ding met elkaar gemeen hebben: ik wil de snelste rondetijd. zat net ff te spelen en mn vingers waren echt helemaal fucked up van het knopjes indrukken(waarom druk je onbewust harder...sneller ga je niet :+ ) maarja als je dan ook inderdaad die 0,1/0,2 seconden sneller bent dan je vorige record... _/-\o_

doe nu de infineon raceway endurance race, zit op 1:10 van de 2:45. in het begin reed ik rondes van 1:18, nu zit ik op 1:13 rond, moet gewoon onder de 1:13 komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 17:58
bolleh schreef op maandag 21 maart 2005 @ 10:49:
[...]

idd zit ook al te kijken om met me pa schotel te nemen, wil er best in investeren maarja kijk al vrijwel nooit tv, ben bang dat ik het dan ook nooit do

en me plaatjes zijn toch naar 600x*** geresized? zijn ze dan nog te groot? strange :S
je moet
code:
1
[img=600,,1]plaatje[/]
doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Sir_Killalot schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 03:00:
[...]

je moet
code:
1
[img=600,,1]plaatje[/]
doen :)
dat heb ik dus overal gedaan :X

heb je trouwens msn/icq?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
bolleh schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 03:13:
[...]

dat heb ik dus overal gedaan :X

heb je trouwens msn/icq?
je hebt na img een ] teveel gedaan :)

code:
1
[img]=600,,1]http://www.xs4all.nl/~ramdjan/gt4/IMG0045.JPG[/]

yep, zal je ff adden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ga hem vandaag toch maar halen...maar wil toch nog 1 keer de vraag stellen (in de hoop op wel antwoord dit keer) en dat is of er een drift league in zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 11:55:
Ok, ga hem vandaag toch maar halen...maar wil toch nog 1 keer de vraag stellen (in de hoop op wel antwoord dit keer) en dat is of er een drift league in zit?
drift league? nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe ik in vredesnaam de gran turismo world championship (laatste kampioenschap in professional events) kan klaren? Met mn jaguar race car +- 900pk wordt ik vernederd , en met een skyline +- 750pk idem dito...

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:37
Neem de Mercedes Benz- CRL race bak... (tenminste.. die had ik, weet niet of jij hem al had)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 12:02:
weet iemand hoe ik in vredesnaam de gran turismo world championship (laatste kampioenschap in professional events) kan klaren? Met mn jaguar race car +- 900pk wordt ik vernederd , en met een skyline +- 750pk idem dito...

alvast bedankt!
Wat voor andere auto's rijden er dan in? (ik ben nog niet zo ver)
Hoe de auto de bochten om gaat is natuurlijk minstens even belangrijk als het aantal pk.
Niet te vergeten je rijkunsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZAMoRANo schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 12:09:
[...]

Wat voor andere auto's rijden er dan in? (ik ben nog niet zo ver)
Hoe de auto de bochten om gaat is natuurlijk minstens even belangrijk als het aantal pk.
Niet te vergeten je rijkunsten.
hahaha, met mijn rijkunsten is het wel in orde denk ik . tot nu toe alles in beginner en pro goud gehaald. Ik race onder andere tegen andere race-auto's van nissan , de mercedes clk-gtr dacht ik, toyota race-car. allemaal raceauto's dus...
als ik te zachte banden neem kan ik ze wel ff bijhouden , maar dan moet ik in de 1e race tokyo een bandenstop maken en de rest niet dus verlies ik alsnog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 12:12:
[...]

hahaha, met mijn rijkunsten is het wel in orde denk ik . tot nu toe alles in beginner en pro goud gehaald. Ik race onder andere tegen andere race-auto's van nissan , de mercedes clk-gtr dacht ik, toyota race-car. allemaal raceauto's dus...
als ik te zachte banden neem kan ik ze wel ff bijhouden , maar dan moet ik in de 1e race tokyo een bandenstop maken en de rest niet dus verlies ik alsnog
Lol :p
Ja dan zal je toch een LM wagen o.i.d. moeten gebruiken, ik neem aan dat de Jaguar die je noemt de XJ220 LM is?
Van de Jaguar weet ik het niet maar de Skyline rijdt als een losgeslagen winkelwagentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
klopt, mensen kijken nogal gauw alleen op het aantal pk's

bij zulke races is het belangrijk je suspension per race te veranderen, maar voornamelijk de versnellingsbak!
waar je op bijv trial mountain met moeite 1e wordt kan je op de super speedway laatste worden met dezelfde settings

verder moet je imho zowiezo de auto instellen hoe je hem zelf lekker vind, ik heb mn autos graag wat harder geveerd

wel leuk trouwens om de B-spec op push hard een ronde van 1:17 te rijden in je formule 1 wagen terwijl je zelf eerder een 1:13:089 hebt geklokt 8)

dat geeft je toch wel een voldaan gevoel :P

<edit> maak daar maar 1:12:249 van 8)

[ Voor 5% gewijzigd door bolleh op 22-03-2005 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Even wat vraagjes van mij :+ Ben nog niet voorbij de 10% heb het nog niet zoveel gespeelt.

Mijn Lancia Delta HF Integrale evo met >550pk zit zo op de 250km/h en dan zit ie aan zijn maximum aantal toeren. Wat moet ik nou precies veranderen in de setup om wat harder te kunnen? GT2 is het mij nooit gelukt. Prima bak die Lancia maar op le mans word je behoorlijk voorbij gereden :P

Andere vraag is waarom kan ik die zelfde lancia straat auto niet gewoon kopen? Ik zie hem al vanaf het begin in het menu staan maar er staat geen prijs bij. Moet je die eerst unlocken ofzo...
En waarom zit er in godsnaam geen mini cooper in :/ IMHO echt een auto die er in hoort te zitten.

Ik had een alfa 156 v6 2de handsgekocht met aardig wat kilometers achter de rug. Ding rijdt prima alleen onder de 200km/h strilt die gamepad zowat uit je klauwen. Komt dit door het aantal km dat het heeft gereden en daardoor chasis beetje brak is?

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 14:48
The_FrankO schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 13:03:
Even wat vraagjes van mij :+ Ben nog niet voorbij de 10% heb het nog niet zoveel gespeelt.

Ik had een alfa 156 v6 2de handsgekocht met aardig wat kilometers achter de rug. Ding rijdt prima alleen onder de 200km/h strilt die gamepad zowat uit je klauwen. Komt dit door het aantal km dat het heeft gereden en daardoor chasis beetje brak is?
Moet je dus ff in het tuning menu van Alfa je design refreshen oid.
Kost je wel wat centen, maar dan zou je auto weer recht moeten zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
The_FrankO schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 13:03:

Mijn Lancia Delta HF Integrale evo met >550pk zit zo op de 250km/h en dan zit ie aan zijn maximum aantal toeren. Wat moet ik nou precies veranderen in de setup om wat harder te kunnen? GT2 is het mij nooit gelukt. Prima bak die Lancia maar op le mans word je behoorlijk voorbij gereden :P
als je hogere top speed wil is een turbo het best, die geeft je meer rechte lijn snelheid, verder moet je natuurlijk een volledig instelbare versnellingsbak hebben en die wijder zetten, suspension iets stijver zetten en als het mogelijk is de downforce aanpassen, dat is echt testwerk, dus instellen en kijken hoeveel effect het heeft totdat je de beste instelling hebt gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als een uber auto NOOB heb ik een vraagje aan de experts hier...
wat is het verschil in rijstijl, handling, technisch etc etc....
tussen een turbo charged motor of een natural aspirated N/A?
oftwel als ik een auto upgrade...kan ik beter N/A of turbo en welke eigenschappen komen hierbij te kijk?
PS> ik hoor hier op het forum dat de joypad trilt...maar ik heb hem nog geen een keer voelen trillen????? VIbratie heb ik overigens aanstaan dus...

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2005 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
heb nu al behoorlijk wat endurance races gehad:
grand valley 300km, tokyo 300km, super speedway 150miles, nurburgring 24H, infineon world sports car race

wel grappig dat je een race van een paar uur doet en het nauwelijks bijdraagt aan je percentage ;)
zit nu pas op 28,1% terwijl ik toch al een flink aantal dagen over de 25% heen was, maarja dan heb ik de endurance races vast gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02:47

Peetman

Tjah....

Ik heb hem dit weekend ook gekocht, maar hij doet het niet op mijn ps2. Ik heb 1 van de eerste ps2's en blijkbaar is er nogal een probleem met duallayers. Heb alle guides voor het fixen nagelezen. Heb de lens schoongemaakt, de laser hoogte aangepast, het voltage van de laser aangepast, maar hij blijft haperen met het laden. Tot nog toe heb ik 2 rondjes nordschleife, 2 rondjes rally en 2 license onderdelen kunnen doen.
Enorm frustrerend dit. Ik kan wel een nieuwe ps2 kopen, maar vindt dat toch enigzins zonde van het geld. Heb er ooit 1149 gulden voor neergelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber

sjobber

bolleh schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 13:39:
heb nu al behoorlijk wat endurance races gehad:
grand valley 300km, tokyo 300km, super speedway 150miles, nurburgring 24H, infineon world sports car race
wel grappig dat je een race van een paar uur doet en het nauwelijks bijdraagt aan je percentage ;)
zit nu pas op 28,1% terwijl ik toch al een flink aantal dagen over de 25% heen was, maarja dan heb ik de endurance races vast gehad :)
jij... dus je hebt geen b-spec gedaan, dat zou toppie wezen van je. Ik ga iig proberen omde game 100% te clearen zonder b-spec 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
sjobber schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 14:21:
[...]

jij... dus je hebt geen b-spec gedaan, dat zou toppie wezen van je. Ik ga iig proberen omde game 100% te clearen zonder b-spec 8)
alleen nurgburgring 24H heb ik een aantal uurtjes B-spec laten doen, na en tijdje is zelfs op de ring de drang eruit om snellere tijden neer te zetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
bolleh schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 14:28:
[...]

alleen nurgburgring 24H heb ik een aantal uurtjes B-spec laten doen, na en tijdje is zelfs op de ring de drang eruit om snellere tijden neer te zetten :+
Ik neem aan dat er ook een endurance race is op LeMans? Ik zit nog niet aan 25%, 21,8 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Ben zo juist wat interesants tegengekomen op het inet en mss dat mensen die een niet werkende stick hebben er iets mee kunnen (ben zelf nog niet in de gelegenheid geweest om het te testen op mijn pen drive), het is niet door mezelf bedacht maar door iemand anders en de software is in het chinees maar heeft wel het gewenste resultaat! Ik weet niet of deze software al eerder genoemd was en dat het ook werkt op andere als Apacer sticks maar da merken we vanzelf wel.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Here's the instruction at Cari.com with picture on how to format Apacer Handy Steno using USBoot 1.65...
Hope you can read Chinese because the interface in USBoot 1.65 is in Chinese...
USBoot will ask you to unplug and plug back the pendrive during formatting...
Here's the translation in the link regarding step by step....
1) Download USBoot 1.65
2) Plug in Pendrive into PC, open USBoot 1.65 (as shown in the picture). Chose your pendrive and click the one in the red circle (as shown in the picture) and chose HDD mode.
3) Then click the red button at the top right corner, it will pop up a window confirming that it will format your pendrive and all data will be erase...click yes
4) Pendrive is being formatting
5) USBoot asked you to unplug pendrive, so, unplug pendrive directly
6) And plug back the pendrive
7) Last stage of formatting in progress
8) A windows will pop up showing pendrive formatted complete
9) Done!!!!
http://chinese.cari.com.m...viewthr...ghlight=&page=3

De software waar het allemaal omgaat ;)
http://www.gzqianxi.gov.cn/wnfw/soft/USBoot1.65.exe

Suc6

[ Voor 5% gewijzigd door schumi2004 op 22-03-2005 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
ZAMoRANo schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 14:34:
[...]

Ik neem aan dat er ook een endurance race is op LeMans? Ik zit nog niet aan 25%, 21,8 ofzo.
ja, je kan le mans I of II doen, I is met chicanes en II is zonder, beiden 24 uur lang

overigens vind ik b-spec bij zulke lange races wel gerechtvaardigd, in de echte le mans rijden ze immers ook met 3 rijders over die 24 uur, niet alleen. maarja dat moet ieder voor zich bepalen of hij zij b-spec gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
bolleh schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 14:46:
[...]

ja, je kan le mans I of II doen, I is met chicanes en II is zonder, beiden 24 uur lang

overigens vind ik b-spec bij zulke lange races wel gerechtvaardigd, in de echte le mans rijden ze immers ook met 3 rijders over die 24 uur, niet alleen. maarja dat moet ieder voor zich bepalen of hij zij b-spec gebruikt :)
Ja voor 24H races vind ik het zeker gerechtvaardigd, zeker omdat je maar 6 auto's per race hebt en er geen dynamisch tijdsverschil is. 24 uur lang in een stralend zonnetje rijden wordt sneller saai.

Maar ik vind de Nordschleife en LeMans toch wel de leukste banen voor lange races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij misschien uitleggen hoe je die credits van GT3 naar GT4 kan zetten? moet je de savegames dan op 2 verschillende memorycards zetten? of kun je het gewoon van de zelfde memorycard naar het spel zetten?

Het spijt me als dit probleem al tig keer langs is gekomen..O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 22:02
ok, ik heb nu licentie b dus, en nog de 10.000 credits waarmee je het spel begint, en wil nu wel eens gaan racen, in gt3 was dat wel duidelijk allemaal, maar ik snap er door die menukaart ff niks meer van waar ik moet beginnen?? en welke auto ik het best kan kopen?

iemand die me beetje de juiste richting op kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 15:16:
Kan iemand mij misschien uitleggen hoe je die credits van GT3 naar GT4 kan zetten? moet je de savegames dan op 2 verschillende memorycards zetten? of kun je het gewoon van de zelfde memorycard naar het spel zetten?

Nee, op 1 memorykaart kan ook. De optie om dit te doen zit bij het menu in je garage. Ik geloof onderaan bij 'trade'. Dan kan je kiezen wat je wil, GT3 naar GT4 of GT4 prologue naar GT4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 15:16:

Ik meen dat je dit moest doen bij Home en dan game status (rechtsboven in) de rest wijst zich vanzelf d8 ik (je had overigens ook ff de help hierover kunnen lezen die op de dvd stond en gevraag werd of je deze lezen wilde ;) )
Waar de save games staan is geen probleem vind ie vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Nu online
X-t-r-e-m-e schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 15:22:
[...]

Nee, op 1 memorykaart kan ook. De optie om dit te doen zit bij het menu in je garage. Ik geloof onderaan bij 'trade'. Dan kan je kiezen wat je wil, GT3 naar GT4 of GT4 prologue naar GT4.
Dat zijn de auto's niet de credits en de licenses die je kunt transferen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 07-09 22:20
Hertog_Martin schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 15:19:
ok, ik heb nu licentie b dus, en nog de 10.000 credits waarmee je het spel begint, en wil nu wel eens gaan racen, in gt3 was dat wel duidelijk allemaal, maar ik snap er door die menukaart ff niks meer van waar ik moet beginnen?? en welke auto ik het best kan kopen?

Kijk bij 2de hands auto's (eind jaren 80, begin jaren 90 of eind jaren 90)
Ikzelf heb gekozen voor een fto'tje van rond de 9.000.
Nu je een auto hebt (je kan ook de mazda 6 gebruiken die je hebt verkregen bij het behalen van je licentie) kan je de beginners races doen.

Succes

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Hertog_Martin schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 15:19:

ga naar linksonder naar used cars. koop daar een leuk bakkie en ga dan naar beginner races

in het begin is het menu systeem vreselijk onhandig maar na een tijdje weet je alles blindelings te vinden
ZAMoRANo schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 15:09:
[...]

Ja voor 24H races vind ik het zeker gerechtvaardigd, zeker omdat je maar 6 auto's per race hebt en er geen dynamisch tijdsverschil is. 24 uur lang in een stralend zonnetje rijden wordt sneller saai.

Maar ik vind de Nordschleife en LeMans toch wel de leukste banen voor lange races.
klopt, ik had ook wel gehoopt op een dag/nacht cyclus maar helaas...moet je je eens voorstellen, rij je een paar uurtjes op de nordschleife, denk je hem goed te kennen...wordt het donker!!! omfg dat moet echt masterlijk zijn.

maar dan moeten ze een beter koplamp systeem inbouwen want alle "avond" races hebben straatverlichting etc. ik wil gewoon een replay in het pikkedonker, je hoort alleen wat in de verte aan komen razen, dan zie je de lichtjes en langzaamaan komt hij dichterbij etc. dat lijkt me echt master. voegt een hele nieuwe dimensie toe aan een racegame.

een circuit maken en dan 2-3 varianten erop is leuk, maar een nachtvariant is vele malen uitdagender en leuker als het goed wordt uitgewerkt :)

maarja we hopen op gt5 he :)
qua graphics vind ik het wel best zo, het hoeft voor mij niet veel mooier, nu moet de serie imho richting meer realisme gaan. schade modellen, pech(motorpech, brandstof op > race over etc), betere AI, dag/nacht en weers cyclus en als laatste meer autos op de baan.

weers cyclus had ik ook erg op gehoopt, rij je ergens rond, begint het ineens te regenen of te sneeuwen :D en als je dan op de nordschleife rijd en net voorbij de pits bent krab je je wel ff achter je oren ;)
maar dan moeten ze ook regenbanden introduceren in het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 09:21

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

damn, heb gisteren ff uurtje met de dfp gereden, maar dat valt nog niet mee! dacht dat het makkelijker zou zijn dan de ps2 controller, maar dat was dat eerste uurtje iig nog niet...

wel realistischer natuurlijk en heb nog niets gemaakt om fatsoenlijk te zitten, maar goed...

Wel super vet zo'n stuurtje, snap meteen waarom dat ding zowat overal uitverkocht is hier in de buurt!

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
heb er ook aan zitten denken zon stuurtje te kopen, maar de hoge prijs en het feit dat ik een kleine tv heb die redelijk ver van mn bureau staat maakt het niet makkelijker

kijk als ik nou zon dikke beamer had...;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
ok thanks,

ik was trouwens in begin teleurgesteld over hoe gt4 reed, maar bleek net dat de driving aids nog aanstonden, daarom reed het dus alsof ik op een rails zat :) ga nu ook stuk sneller zonder die irritante aids :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 09:21

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Hertog_Martin schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 15:59:
ok thanks,

ik was trouwens in begin teleurgesteld over hoe gt4 reed, maar bleek net dat de driving aids nog aanstonden, daarom reed het dus alsof ik op een rails zat :) ga nu ook stuk sneller zonder die irritante aids :)
:) waar zet ik die uit? :P

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
bolleh schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 15:30:
[...]

ga naar linksonder naar used cars. koop daar een leuk bakkie en ga dan naar beginner races

in het begin is het menu systeem vreselijk onhandig maar na een tijdje weet je alles blindelings te vinden

[...]

klopt, ik had ook wel gehoopt op een dag/nacht cyclus maar helaas...moet je je eens voorstellen, rij je een paar uurtjes op de nordschleife, denk je hem goed te kennen...wordt het donker!!! omfg dat moet echt masterlijk zijn.

maar dan moeten ze een beter koplamp systeem inbouwen want alle "avond" races hebben straatverlichting etc. ik wil gewoon een replay in het pikkedonker, je hoort alleen wat in de verte aan komen razen, dan zie je de lichtjes en langzaamaan komt hij dichterbij etc. dat lijkt me echt master. voegt een hele nieuwe dimensie toe aan een racegame.

een circuit maken en dan 2-3 varianten erop is leuk, maar een nachtvariant is vele malen uitdagender en leuker als het goed wordt uitgewerkt :)

maarja we hopen op gt5 he :)
qua graphics vind ik het wel best zo, het hoeft voor mij niet veel mooier, nu moet de serie imho richting meer realisme gaan. schade modellen, pech(motorpech, brandstof op > race over etc), betere AI, dag/nacht en weers cyclus en als laatste meer autos op de baan.

weers cyclus had ik ook erg op gehoopt, rij je ergens rond, begint het ineens te regenen of te sneeuwen :D en als je dan op de nordschleife rijd en net voorbij de pits bent krab je je wel ff achter je oren ;)
maar dan moeten ze ook regenbanden introduceren in het spel
Als ik jou zo hoor moet je GTR maar ns gaan spelen op de PC, dat heeft zo'n beetje alle elementen die jij graag wilt in GT5. ;)
De Spa 24 uur rijden met veranderlijk weer is een hele uitdaging.

De physics zijn ook nog even een stuk realistischer dan GT4, dus voor de realisme-freaks (zoals ikzelf) is dat geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
ZAMoRANo schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 16:14:
[...]

Als ik jou zo hoor moet je GTR maar ns gaan spelen op de PC, dat heeft zo'n beetje alle elementen die jij graag wilt in GT5. ;)
De Spa 24 uur rijden met veranderlijk weer is een hele uitdaging.

De physics zijn ook nog even een stuk realistischer dan GT4, dus voor de realisme-freaks (zoals ikzelf) is dat geweldig.
klopt ja, ware het niet dat ik een mac gebruiker ben ;)

wat ik dan wel weer mis aan GTR zijn de graphics, de belichting in die game ziet er gewoon echt niet uit. ok graphics zijn niet alles maar voor mij toch wel een groot deel van een game, maarja ik is dan ook grafisch ingesteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
bolleh schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 16:26:
[...]

klopt ja, ware het niet dat ik een mac gebruiker ben ;)

wat ik dan wel weer mis aan GTR zijn de graphics, de belichting in die game ziet er gewoon echt niet uit. ok graphics zijn niet alles maar voor mij toch wel een groot deel van een game, maarja ik is dan ook grafisch ingesteld ;)
Hmm ik vind de graphics niet storend, het kan zeker beter maar de gameplay is idd het belangrijkst. Ik stoor me met GT4 meer aan de HUD dan aan de belichting van GTR, al die stomme indicatortjes en metertjes in mn scherm, en dan geen zichtbare cockpit.

Maargoed, zonder PC houdt het voor GTR wel een beetje op ja. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Home> Options > Arcade Mode> Arcade

en dan dus None kiezen bij driving assists

rijdt echt stukken beter, en sneler :)

net trouwens dus mn eerste race gedaan met de maza die je wint voor alles zilver bij B license, maar dat was wel erg makkelijk dus pak maar een wat slomere auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
ZAMoRANo schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 16:35:
[...]

Hmm ik vind de graphics niet storend, het kan zeker beter maar de gameplay is idd het belangrijkst. Ik stoor me met GT4 meer aan de HUD dan aan de belichting van GTR, al die stomme indicatortjes en metertjes in mn scherm, en dan geen zichtbare cockpit.

Maargoed, zonder PC houdt het voor GTR wel een beetje op ja. :7
tis maar net wat je zoekt ook natuurlijk. die hud van gt4 komt ook voornamelijk door de lage tv resolutie

net even zonder driving aids gereden(vergat het steeds) maar om nou te zeggen dat het echt moeilijker is...eerder makkelijker. je moet alleen beter opletten en vooral bij een bocht waarin je volgas uitaccelereert.

ik heb infineon raceway even geprobeerd in de formule 1 wagen, ruwweg ging ik moeizaam van 1:14 naar de 1:12:249 per ronde, met driving aids aan dus. net met de aids uit 3 rondes gedaan(1e ff wennen). de 2e rone was een lekkere 1:14 en de 3e ronde was een 1:12:902

als dat mn 3e ronde zonder driving aids is is er nog genoeg ruimte voor verbetering denk ik zo. maar dat ligt vast ook wel verschillend per auto en circuit. maar ik ga die aids dus ff uitzetten bij mn autos, rijdt toch wat leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
ik vind GTR nog behoorlijk mooi :)
ik ben denk ik eind deze week klaar met mn cockpit. wel jammer dat ik me monitor steeds voor me tv moet verwisselen.

als hij af is maar eens verder aan GT4 :) heb nu een week oid niet gespeeld. omdat ik geen zin heb met stuurtje naar me tv te slepen 8)7
komt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
bolleh schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 16:43:
[...]

tis maar net wat je zoekt ook natuurlijk. die hud van gt4 komt ook voornamelijk door de lage tv resolutie

net even zonder driving aids gereden(vergat het steeds) maar om nou te zeggen dat het echt moeilijker is...eerder makkelijker. je moet alleen beter opletten en vooral bij een bocht waarin je volgas uitaccelereert.

ik heb infineon raceway even geprobeerd in de formule 1 wagen, ruwweg ging ik moeizaam van 1:14 naar de 1:12:249 per ronde, met driving aids aan dus. net met de aids uit 3 rondes gedaan(1e ff wennen). de 2e rone was een lekkere 1:14 en de 3e ronde was een 1:12:902

als dat mn 3e ronde zonder driving aids is is er nog genoeg ruimte voor verbetering denk ik zo. maar dat ligt vast ook wel verschillend per auto en circuit. maar ik ga die aids dus ff uitzetten bij mn autos, rijdt toch wat leuker :)
Nee ik snap wel dat die HUD er is maar ik zou prettiger rijden zonder en af en een pitradio die me vertelt wat de stand van zaken is o.i.d.
Maar das denk ik lastig op de PS2.

Ja ik kom denk ik ook niet aan mn tijden als ik de driving aids weer aan zet.
Het is dan wel makkelijker om het ding op de baan te houden, maar sneller is het niet.
Zonder aids is het gewoon 10x leuker voor mij, zeker met stuurtje.
Jammer alleen dat je ABS niet uit kan zetten, er blokkeert nooit echt iets, hoe hard ik mn pedaal ook indruk.
Extera schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 16:45:
ik vind GTR nog behoorlijk mooi :)
ik ben denk ik eind deze week klaar met mn cockpit. wel jammer dat ik me monitor steeds voor me tv moet verwisselen.

als hij af is maar eens verder aan GT4 :) heb nu een week oid niet gespeeld. omdat ik geen zin heb met stuurtje naar me tv te slepen 8)7
komt goed :)
Hehe bij mij is het andersom, ik sleep mn TV steeds naar mn cockpit. :7

[ Voor 15% gewijzigd door Zamorano op 22-03-2005 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Arg.

Ik blijf maar die k*t tuning car cup racen... en verliezen.
Iedere keer is er wel 1 auto bij die mijn M3 GTR met 500pk en goede remmen zo voorbij trekt. En ook nog beter bochten kan nemen ...

Arggg. Ik ben nu al 2 dagen bezig.

Met welke auto hebben jullie die cup uitgereden?
En iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Problem solved :*)

niks tunen (geen geld voor :+) maar alleen die banden van 22,000 kopen :)
Opeens vlieg ik in de bochten er niet meer uit (oke, deed ik al niet extreem, maar ze piepte wel vaak waardoor ik snelheid verloor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Laatst online: 19:47
Banden maken inderdaad een GROOT verschil. Als je een cup rijdt waarin Racing banden zijn toegestaan moet je die ook zeker gebruiken, omdat je er echt veel tijd mee kan winnen op een makkelijke manier.
Zit nu bijna op de 32% (31,8 geloof ik). Ik heb een paar Endurance Races gedaan (bijna alles zelf, soms even B-Spec gebruikt) maar ik ga nu wat merken races doen. Beetje jammer alleen dat ik aan die auto's die je daarbij wint eigenlijk niks heb, waarschijnlijk had ik die races veel eerder moeten doen (ben bijna klaar met de Pro Hall).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber

sjobber

ik word hier echt panisch gewoon van die stomme ijs races. Denk je beetje mooi en fatsoenlijk die bocht door te zijn geweest, loopt je tegenstander in z'n road car gewoon nog meerdere tienden op je in.
Ik vraag me nu echt af, hoe sommige mensen al die ijs rallys hebben kunnen voltooien. En pfft, dan die grand cannyon zooi. Volgende keer maar eens met een Spyker proberen ofzo, misschien datik dan kans maak :+

edit: was de rally in GT4 prologue ook zo bagger ?

[ Voor 8% gewijzigd door sjobber op 22-03-2005 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Ik heb gisteren ook idd mijn eerste rally's gedaan (die Special Conditions die ik gedaan had waren allemaal op gewone circuits). Het rijdt inderdaad voor geen meter zeg! Ik reed in een volledig standaard Impreza rally car met uiteraard dirt banden, en dat ding zwabbert maar wat over de weg. In GT3 vond ik het rally gebeuren best leuk en was ik er ook wel goed in, maar ligt het nou aan mij of hebben ze het rally rijden in GT4 echt keihard vern**kt ten opzichte van GT3 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 06:59

Polycom

Poes van goud

Wekko schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 18:12:
Ik heb gisteren ook idd mijn eerste rally's gedaan (die Special Conditions die ik gedaan had waren allemaal op gewone circuits). Het rijdt inderdaad voor geen meter zeg! Ik reed in een volledig standaard Impreza rally car met uiteraard dirt banden, en dat ding zwabbert maar wat over de weg. In GT3 vond ik het rally gebeuren best leuk en was ik er ook wel goed in, maar ligt het nou aan mij of hebben ze het rally rijden in GT4 echt keihard vern**kt ten opzichte van GT3 :X
Ja dat hebben ze zeker gedaan ja.

Ik ben nu bezig met de aller laatste license test.. welke auto krijg je eingelijk als je de special license haalt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

misschien moeten jullie de aids eens uitzetten :) ?
ik vind et rally rijden ook kut... en geef jullie een tip die ik nieteens zelf geprobeert heb :X

[ Voor 51% gewijzigd door RMB op 22-03-2005 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Laatst online: 06-09 20:31

miekol

erm

Tsja ik vind het zoiezo overbodig, de hele rally races. Als ik rally wil rijden start ik wel Richard Burns Rally op de PC op. Dát is pas gaaf rally rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BMW M5 --> wat een vreselijke 'kut' auto. Ik kocht dus de M5 en voerde hem op. Hierna deed ik er racing soft bandjes onder en dit alles kostte maarlieft 250.000. Ik meteen europe events gedaan en tot mijn schrik spinde de BMW zo erg dat ik laatste werd..... (waarom rijden jullie allemaal met de BMW)

Maarja, wat is nou een goede auto om de europe events mee te rijden ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 21:25:
BMW M5 --> wat een vreselijke 'kut' auto. Ik kocht dus de M5 en voerde hem op. Hierna deed ik er racing soft bandjes onder en dit alles kostte maarlieft 250.000. Ik meteen europe events gedaan en tot mijn schrik spinde de BMW zo erg dat ik laatste werd..... (waarom rijden jullie allemaal met de BMW)

Ik heb er een RUF voor aangeschaft en flink getuned, beviel mij prima maar was wel prijzig.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Laatst online: 06-09 20:31

miekol

erm

Magic schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 21:29:
[...]

Ik heb er een RUF voor aangeschaft en flink getuned, beviel mij prima maar was wel prijzig.
Ik heb ook een (getunede) RUF, maar dat ging echt voor geen meter op de nurburgring! Elke keer dat volle gewicht van de motor op me voorwielen, oid, vloog constant de bocht uit iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ja Porsches vereisen een iets andere rijtechniek.

Door de gewichtsverdeling moet je vrij sowiezo vroeg remmen, trailbraking is ook heel lastig ermee dus je kan beter pas insturen als je klaar bent met remmen. Anders wil de achterkant nogsteeds de voorkant voorbij.

Maar aangezien je gewicht vol op de achterwielen ligt bij het uitaccelereren, kun je daar heel vroeg mee beginnen, je hebt enorm veel tractie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 21:25:

even beter leren je auto af te stellen?
ik heb ook alles gekocht voor mn M5 wat er te koop is en hij rijd heerlijk, je moet er wel aan wennen door zn wat lange wielbasis maar hij rijdt goed. maarja ik heb alle suspension dan ook ingesteld zoals ik het precies wil

en als je spint ligt dat eerder aan jezelf dan aan de auto, te vroeg op het gas of je pakte een stukje gras mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 14-09 13:25

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

ZAMoRANo schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 21:51:
Ja Porsches vereisen een iets andere rijtechniek.

Door de gewichtsverdeling moet je vrij sowiezo vroeg remmen, trailbraking is ook heel lastig ermee dus je kan beter pas insturen als je klaar bent met remmen. Anders wil de achterkant nogsteeds de voorkant voorbij.

Maar aangezien je gewicht vol op de achterwielen ligt bij het uitaccelereren, kun je daar heel vroeg mee beginnen, je hebt enorm veel tractie.
Heerlijke auto om mee te rijden.. Ik vind 1 nog beter rijden, de S2000... Lekker gooien en driften _/-\o_

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
miekol schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 21:38:
[...]

Ik heb ook een (getunede) RUF, maar dat ging echt voor geen meter op de nurburgring! Elke keer dat volle gewicht van de motor op me voorwielen, oid, vloog constant de bocht uit iig.
Ja maarja, in GT3 was het gewoon goed uitgewerkt en dan vind ik het wel leuk als afwisseling. Maar nu in GT4 hadden ze het inderdaad achterwege mogen laten, of de besturing moeten laten zoals in GT3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de RUF op de ring was ook flink wennen voor mij. Ik vloeg ook constant de bocht uit en was het totaal niet gewend om zo vroeg te te remmen. Maar na 5 mins ging het echt super. Volg het advies van Zamorano op, beter kan ik het niet verwoorden.

Vroeg remmen en in de bochten niet te veel power op die achterwielen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
SideSwipe schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 22:39:
[...]

Heerlijke auto om mee te rijden.. Ik vind 1 nog beter rijden, de S2000... Lekker gooien en driften _/-\o_
Oh die heb ik nog niet geprobeerd. Honda's staan er idd om bekend dat je er lekker mee kunt gooien.

Wat een verbazend lekker dingetje is om te rijden is de Mazda CZ-3 Tarmac.
Kan je echt geweldig veel lol mee beleven. Voor wie wil leren sturen met zn rechtervoet is dit een ideaal autootje, lekker laat indraaien, achterkant los laten komen. Nu de Japanese Compact Cup aan het doen ermee, das nogal overkill maar het is zo leuk om er mee te rijden dat ik maar doorga. :)
Wekko schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 22:43:
[...]

Ja maarja, in GT3 was het gewoon goed uitgewerkt en dan vind ik het wel leuk als afwisseling. Maar nu in GT4 hadden ze het inderdaad achterwege mogen laten, of de besturing moeten laten zoals in GT3.
Nee in GT3 lieten de physics nogal te wensen over qua realisme, GT4 komt gewoon een stukje dichter in de buurt. ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Zamorano op 22-03-2005 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
ben nu bezig met de JGTC races met een nissan xanavi GT-R en de tegenstand valt me tegen, heb tot nu to 6 van de 7 races zonder al teveel moeite gewonnen, alleen in de 2e race in de laatste ronde een spin gemaakt(leuk he, driving aids uit ;)) en daardoor 3e geworden. had toch wat meer weerstand verwacht :)

hijs trouwens wel compleet standaard, geen pk upgrades, turbos etc. zelfs geen oil change. enige wat ik gedaan heb is de suspension naar mijn wensen aanpassen

sir_killalot je had me toegevoegd maar ik jou niet, dus ik kan jou ook niet online zien? :X

<edit>
over dat remmen klopt idd, mensen vergeten het nogal gauw, maar remmen is in het racen gewoon 1 van de belangrijkste dingen. imho belangrijker dan accelereren. je kunt wel 300 op het rechte stuk doen, maar als je daarna als een gek remt en met 50 door een bocht gaat terwijl de rest met 150+ de bocht doet verlies je toch echt...een race win je imho niet op het rechte stuk(tenzij het pk verschil echt te groot is) maar in de bochten

[ Voor 46% gewijzigd door bolleh op 22-03-2005 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Tja als je gewoon basis raceprincipes toepast voor bochten kom je al een heel eind, even kort gezegd:

• Langzaam de bocht in = snel de bocht uit.

• Snelle bocht voor een recht stuk = late apex

• Langzame bocht voor een recht stuk = vroege apex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
ZAMoRANo schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 22:49:[...]

Nee in GT3 lieten de physics nogal te wensen over qua realisme, GT4 komt gewoon een stukje dichter in de buurt. ;)
In het echt heb ik nog nooit rally gereden, dus of het idd realistischer is zou ik niet weten ;) Wel weet ik dat de besturing voor veel mensen waaronder ik de lol van het rally gedeelte wegneemt, omdat het gewoon veel irritanter rijdt dan in GT3. Realistischer of niet, ik heb dus liever de besturing van GT3 wat het rally rijden betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Wekko schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 23:17:
[...]

In het echt heb ik nog nooit rally gereden, dus of het idd realistischer is zou ik niet weten ;) Wel weet ik dat de besturing voor veel mensen waaronder ik de lol van het rally gedeelte wegneemt, omdat het gewoon veel irritanter rijdt dan in GT3. Realistischer of niet, ik heb dus liever de besturing van GT3 wat het rally rijden betreft.
Oh je had het over rallyrijden, ik dacht over de Porsche. B)

Nee dat rallyrijden slaat nergens op, ik heb het ook nog nooit echt gedaan maar er zijn al een flink aantal basisprincipes fout.
Ik heb al eerder gezegd dat ze het er wat mij betreft beter uit hadden kunnen laten, het is zoveel slechter uitgevoerd dan de rest van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
ZAMoRANo schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 23:14:
Tja als je gewoon basis raceprincipes toepast voor bochten kom je al een heel eind, even kort gezegd:

• Langzaam de bocht in = snel de bocht uit.

• Snelle bocht voor een recht stuk = late apex

• Langzame bocht voor een recht stuk = vroege apex
klopt, tis echt mooi om te zien als je achter een tegenstander zit, gelijke wagen, en na de bocht accelereer je sneller dan hij, erg mooi omdat je dan gewoon weet dat je die bocht lekker nam, ondanks dat je er pas op het rechte stuk langs ging

is natuurlijk heel wat anders als je iemand uitremt en er zo in de bocht al langs gaat, meestal heeft de tegenstander in de bocht een hogere snelheid en zal je bij het uitkomen moeite hebben maar met een gelijke wagen blijf je er dan redelijk makkelijk voor

erg irritant trouwens als je in de 1e bocht van de 1e ronde een aantal autos eruit remt en ze je achterkant aantikken, je spint flink en ligt behoorlijk wat achter, maarja als je dan toch de race wint :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 19:44

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Ben pas op 24% maar ik heb al zo'n 125 wagens in mijn garage staan. De laatste tijd ben ik vooral de tweedehands dealers aan het afstruinen voor speciale modellen. :)

Heb nu zelfs 20 wagens van voor 1980 staan. :P
Hier twee voorbeelden: De BMW 2002 Turbo ('73) en de Ginetta G4 ('64)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/55068/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/55069/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/55070/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/55071/thumb.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Chrasher op 22-03-2005 23:37 ]

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ja leuk die oude modellen, ik heb net een Honda S800 gekocht uit '66.
En een Mitsubishi Galant GTO uit '70.
Vooral de Honda vind ik een heel mooi wagentje, duidelijk geinspireerd op Engelse sportwagens uit die tijd. Zal nog wel een pic posten.
bolleh schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 23:34:
[...]

klopt, tis echt mooi om te zien als je achter een tegenstander zit, gelijke wagen, en na de bocht accelereer je sneller dan hij, erg mooi omdat je dan gewoon weet dat je die bocht lekker nam, ondanks dat je er pas op het rechte stuk langs ging

is natuurlijk heel wat anders als je iemand uitremt en er zo in de bocht al langs gaat, meestal heeft de tegenstander in de bocht een hogere snelheid en zal je bij het uitkomen moeite hebben maar met een gelijke wagen blijf je er dan redelijk makkelijk voor

erg irritant trouwens als je in de 1e bocht van de 1e ronde een aantal autos eruit remt en ze je achterkant aantikken, je spint flink en ligt behoorlijk wat achter, maarja als je dan toch de race wint :D
Ja als ik toch een echt groot minpunt moet noemen van GT4, is het de AI. Die is verschrikkelijk in dat soort situaties, zeker op de Ring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber

sjobber

ZAMoRANo schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 23:29:
[...]
Ik heb al eerder gezegd dat ze het er wat mij betreft beter uit hadden kunnen laten, het is zoveel slechter uitgevoerd dan de rest van het spel.
De rally mogen ze er van mij inhouden, zolang het maar lekker speelbaar is. Alleen de tracks zijn leuk om te bekijken, maar daar gaat het niet om natuurlijk.
Ik snap ook niet waarom er in geen enkele review (die ik heb gelezen) hier iets over gezegd wordt. Denk persoonlijk dat als ze dit aspect meerekenen in de beoordeling, je overal het cijfer ziet zakken.

Majah... ik kee vanmiddag wat rally filmpjes uit GT4, on-line die mensen er hadden neergezet. En dan zie ik ze soms toch meer rijden zoals men in GT3 aan het rijden was. Dus ik vroeg al eerder, of het rally gedeelte ook al zo bagger was in prologue, of in de JAP versie.

En de AI wat beter maken... tsjah, het is natuurlijk een driving simulation game en niet zozeer een race game.Het racen komt voor Polyphony kennelijk op een grote achterstand tov de simulatie. Maar dan nog, een beetje auto spel heeft een wat degelijke AI. We zullen wel zien wat Enthusia Racing voor AI heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chrasher schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 23:37:
Ben pas op 24% maar ik heb al zo'n 125 wagens in mijn garage staan. De laatste tijd ben ik vooral de tweedehands dealers aan het afstruinen voor speciale modellen. :)

Heb nu zelfs 20 wagens van voor 1980 staan. :P
Hier twee voorbeelden: De BMW 2002 Turbo ('73) en de Ginetta G4 ('64)

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Wtf, dat 2002 is gespiegeld :')

Dit spel heeft wel flink wat bugs man :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 14-09 13:25

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Of is voor diegene die in zijn achterspiegel kijkt ;)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 00:30:
[...]

zoals?

GT2 was toch een heel stuk erger qua bugs :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 00:30:
[...]

Dat hoort zo.
Get your facts straight first. :z

Afbeeldingslocatie: http://partners.drivewerks.com/catalog/images/drivewerks/posters/sp2002.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
ZAMoRANo schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 08:42:
[...]

Dat hoort zo.
Get your facts straight first. :z

[afbeelding]
dan nog zijn 2002 en turbo omgedraaid :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-07 22:21

b0p

bolleh schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 10:09:
[...]

dan nog zijn 2002 en turbo omgedraaid :+
Hehe...

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/MotorCity/Flats/2014/Photos/masaifarm/bmw2002turbo.jpg

;)

Specs: 1,98 m | 83 kg | mt 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
tjah nou snap ik het ook niet meer hoor :P

stelletje prutsers daar @ bmw :+
Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.