Hertog_Martin schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 15:19:
ok, ik heb nu licentie b dus, en nog de 10.000 credits waarmee je het spel begint, en wil nu wel eens gaan racen, in gt3 was dat wel duidelijk allemaal, maar ik snap er door die menukaart ff niks meer van waar ik moet beginnen?? en welke auto ik het best kan kopen?
iemand die me beetje de juiste richting op kan helpen?
ga naar linksonder naar used cars. koop daar een leuk bakkie en ga dan naar beginner races
in het begin is het menu systeem vreselijk onhandig maar na een tijdje weet je alles blindelings te vinden
ZAMoRANo schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 15:09:
[...]
Ja voor 24H races vind ik het zeker gerechtvaardigd, zeker omdat je maar 6 auto's per race hebt en er geen dynamisch tijdsverschil is. 24 uur lang in een stralend zonnetje rijden wordt sneller saai.
Maar ik vind de Nordschleife en LeMans toch wel de leukste banen voor lange races.
klopt, ik had ook wel gehoopt op een dag/nacht cyclus maar helaas...moet je je eens voorstellen, rij je een paar uurtjes op de nordschleife, denk je hem goed te kennen...wordt het donker!!! omfg dat moet echt masterlijk zijn.
maar dan moeten ze een beter koplamp systeem inbouwen want alle "avond" races hebben straatverlichting etc. ik wil gewoon een replay in het pikkedonker, je hoort alleen wat in de verte aan komen razen, dan zie je de lichtjes en langzaamaan komt hij dichterbij etc. dat lijkt me echt master. voegt een hele nieuwe dimensie toe aan een racegame.
een circuit maken en dan 2-3 varianten erop is leuk, maar een nachtvariant is vele malen uitdagender en leuker als het goed wordt uitgewerkt
maarja we hopen op gt5 he

qua graphics vind ik het wel best zo, het hoeft voor mij niet veel mooier, nu moet de serie imho richting meer realisme gaan. schade modellen, pech(motorpech, brandstof op > race over etc), betere AI, dag/nacht en weers cyclus en als laatste meer autos op de baan.
weers cyclus had ik ook erg op gehoopt, rij je ergens rond, begint het ineens te regenen of te sneeuwen

en als je dan op de nordschleife rijd en net voorbij de pits bent krab je je wel ff achter je oren

maar dan moeten ze ook regenbanden introduceren in het spel