wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
uiteindelijk mn snelste tijd een 6:20 op racing medium banden, leuke was dat ik de ronde daarna met superrode banden reed en dus costant gras mocht eten
aan het eind toch ff 1.2 miljoen verdient en een supervette wagen
behoorlijk aerodynamisch body
past net
904pk op 550kg
wel goed btw dat ze oa de nordschleife als 24H hebben gebruikt, je wordt hem niet snel zat en je rijd niet snel hetzelfde, heb 200+ rondjes gehad, een korte baan doe je dan gemakkelijk 1000 rondjes, das echt saai imho
[ Voor 15% gewijzigd door bolleh op 19-03-2005 14:42 ]
hehe ja idd
Trouwens, welke (goedkope) auto gebruiken jullie voor de Nurburgring? Ik ben met die Pan Euro Championship bezig, de laatste ronde, op de Nurburging dus. M'n "beste" auto is volgens mij de BMW M5 die ik heb, alleen die struikeld over elk hobbeltje en glijdt daarna weg
Heb alles op goud, behalve die laatste dus, daar heb ik alleen brons.
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Ben ondertussen verder gegaan met me nationaal B.
Zat vast bij de eerste rally proef, die is ondertussen gehaald, zit nu bij de graduation test.
Pfff wat is die lastig zeg, kom nu 1,3 sec. tekort.. Ik wist niet dat die Nordschleife zoveel hobbels had.
Heb 3 races gewonnen waarvan 2 vrij gemakkelijk, 1x een tweede plaats (Suzuka East) na een klein foutje in de laatste ronde na een heroisch gevecht van 10 ronden lang met een Nissan XANAVI. Dit was echt een superrace waarbij we vaak naast elkaar door de S-bochten gingen!
Helaas is de 5e race in een 6e plaats geëindigd (op 1 ronde achterstand) op de Motegi Ring. Kon ze op top niet bijhouden.

Sta nog wel eerste met 37 punten, maar de tweede wagen heeft nu 34 punten. Dat worden nog een paar hectische races.
PSN-id: Chrasher
[ Voor 9% gewijzigd door bAdmuTs op 19-03-2005 17:01 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©
Dit is wat mij betreft de mooiste zelfbouw cockpit die ik heb gezien.
die van die link is wel erg gaaf natuurlijk
persoonlijk had ik overigens nog wat speakers naast de hoofdsteun gezet en in het 'dashboard'.
[ Voor 19% gewijzigd door sjobber op 19-03-2005 17:34 ]
Ik kan wel alle reacties meenemen in de mijne maar houden jullie er allemaal wel rekening mee dat de xbox een voorsprong heeft op de ps2!bassio schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 10:42:
Dat komt omdat forza maar op 25 fps draait... Dus dan ziet het er schokkend uit. Persoonlijk vind ik forza er echter uit zien, met de schaduwen, de omgeving en de strepen op het asfalt...
Wie was er eerder? de ps2
gezien dit feit heeft mister bill himself alle mogelijk heden van de ps2 kunnen bestuderen en aangezien onze mister bill sony als grote concurent heeft is het natuurlijk stom van mister bill om met een indentieke console te komen of met een veel geavanceerdere console, krijgt er niet voor niks allerlei opties bij die je op de ps2 zelf moet aanschaffen, maakt het allemaal veel aantrekkelijker!!!!!!
Dus wat zou jij doen in zijn plaats? inderdaad met een console komen die krachtiger is als de ps2 om hun een slag toe te slaan in hun markt positie!
Ik vind het allemaal maar een hoop gezeik om die ps2 vs xbox consoles het slaat ook helemaal nergens op, tuurlijk is de xbox veel krachtiger en tuurlijk ziet het er allemaal veel mooier uit zeker gezien het feit dat de xbox min of meer een pc is die ze in een mooi console jasje gestoken hebben!
Onze mister bill himself is natuurlijk helemaal in to pc's en weet exact welke mogelijkheden erzijn dus ik sta er niet van te kijken dat sommige games er op de xbox vele malen beter uit zien als op de ps2!
Dus al da heen en weer gedoe over wie er nu beter is slaat naar mijn idee helemaal nergens op!
Er spelen allemaal verschillende belangen mee, sony gaat niet meteen een mega super console op de markt brengen dan hebben ze de komende jaren geen inkomsten meer want wanneer zal er dan weer een nieuwe console komen over 5 jaar ofzo.
Al met al loopt xbox achter de feiten aan, geloof me maar dat wanneer de ps3 uit komt dat xbox na de release ervan met een krachtigere console zou komen zo is het gewoon en niet anders!
Mijn mening is dat mister sony het goed gedaan heeft met de ps2 ze hebben met gt4 weer een mooi staaltje programmeren laten zien voor wat betreft de capaciteiten van ps2, geen haperingen ed maar alles lekker vloeient en ja de omgeving ziet er op de xbox mooier uit maar om het nog 1x duidelijk te maken xbox loopt achter de feiten aan! that's mine statement!

Mooi, maar niet bijzonder.Chrasher schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 17:23:
Als er nog mensen zijn die een eigen cockpit willen bouwen en nog wat ideëen willen opdoen, hier is een linkje naar het forum van GTPLANET. http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=58071
Dit is wat mij betreft de mooiste zelfbouw cockpit die ik heb gezien.
Check de links in het racesim hardware topic hier op GoT maar ns.
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Moet van de beginners cup alleen nog de pickup race doen, ik weet alleen zo niet
welke pickup ik moet kopen of dat ik er ergens 1 kan winnen?
heb zo'n 80.000 credits tot mijn beschikking
Heb zelf voor die races een Dodge RAM 1500 gekocht... Na een beetje tuning heb ik er zelfs de 4WD cup mee gereden en gewonnen met 200 A-spec punten per raceThe DenMan schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 18:02:
Ja hoor, heb nu ook alles GOUD op nationaal B.
Moet van de beginners cup alleen nog de pickup race doen, ik weet alleen zo niet
welke pickup ik moet kopen of dat ik er ergens 1 kan winnen?
heb zo'n 80.000 credits tot mijn beschikking

Ga nu even wat te eten maken terwijl mijn Shelby Cobra het 1000 miles kampioenschap domineert in B-spec 3x speed
Specs: 1,98 m | 83 kg | mt 45
Maarja, maakt meteen weer onderscheid tussen doorzetters en doetjes
Nu krijg je voor iederrijbewijs dat je haalt een auto ookal is het allemaal brons. Bij het 4de rijbewijs dat ik haalde kreeg ik een NISMO uit '92. Ding heeft zo uit mijn hoofd ~300pk. Ik kan hiermee alle beginners races heel eenvoudig winnen. Ik heb die special events ofzoiets een paar races gedaan met die NISMO en ik heb vervolgens een rally bak (weet merk/type even niet) van ~440pk gewonnen een een Lancia Delta HF Integrale (
Ik heb dus nog geen enkele auto gekocht of cent uitbesteed en kan races eenvoudig winnen

Dat je circuits/races/autos moet unlocken vind ik ook zoiets...
Waarom kan ik niet gewoon een straat versie van de Lancia Delta HF integrale evo kopen? Ik vind het menu ook erg vervelend
GT2 had ik toch een veel betere indruk na een paar uurtjes spelen. Neemt niet weg dat ik geen spijt heb dat ik die GT4 pack heb gekocht
GT3 nooit gedaan lijkt GT3 meer op GT4 of GT2 met deze opzet?
[ Voor 3% gewijzigd door The_FrankO op 19-03-2005 19:37 ]
Same HereWekko schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 19:34:
Beetje irritant alleen dat de B-Spec weer teruggaat naar 1x na elke pitstop. Mijn B-Spec rijder is iig nu bezig met een Ednurance race. Echt een geweldig spel dit, maar een race van 24 uur vind ik wat te veel van het goede.
Ben nu ook bezig met de Endurance
af en toe een paar rondes rijden en dan weer ff B-spec
Yeah Morgen: Cruisin POLYPHONY Formula Gran Turismo
| Youtube |

Ik speel dit spel al sinds dag 1, nooit eerder GT gespeel. Ben ik nou zo noep dat ik dat over het hoofd heb gezien?

Heb er dit autotje voor gekocht, getuned naar 741 pk

B-Spec is toch als een soort van coach zijn toch?
Die auto had ik ook en heb hem weer verkochtBioHazard schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 19:15:
Dit is echt prachtig, doe ik die Rally waar je die 260.000 auto wint, gooi ik er ff Sport banden op, en hoppa ff de 4x4 Cup doenVroem
[ Voor 48% gewijzigd door SideSwipe op 19-03-2005 20:45 ]
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
In B-Spec mode, wordt de wagen bestuurd door de A.I. en niet door de speler zelf.CyberDoX schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 20:28:
omg, wtf is B-Spec?Ik zie altijd dat ik A-spec puntjes krijg als ik een race gewonnen heb enzo
, maar ik zie iedereen over B-Spec praten
.
Ik speel dit spel al sinds dag 1, nooit eerder GT gespeel. Ben ik nou zo noep dat ik dat over het hoofd heb gezien?
In deze modus kun je je richten op het technische en tactische gedeelte van een race, als ik me niet vergis. (Ik heb namelijk het spel zelf niet
Maaruh voor meer info check: Gran Turismo 4.com
ik zou is een paar entertjes gebruiken in zo'n lange post
[ Voor 6% gewijzigd door Sir_Killalot op 19-03-2005 21:48 ]

Ga me nu eerst eens vermaken met photo-mode, zodat ik een paar mooie plaatjes heb van speciale gebeurtenissen tijdens mijn kampioenschap. Daarna ga ik een mooi verhaal schrijven voor jullie.
Watch this space.....
edit: iemand was me al voorCyberDoX schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 20:28:
omg, wtf is B-Spec?Ik zie altijd dat ik A-spec puntjes krijg als ik een race gewonnen heb enzo
.
[ Voor 12% gewijzigd door SV3NNER op 19-03-2005 23:19 ]
| Youtube |
Ik begin in Professional Events de "World Classics Cup" (of zo) met een Corvette ZO6 '63 Racing Car. Ik begin de race en zie dat ik maar 1 A-spec point kan halen. Vervolgens starten we, ik heb moeite de eerste vier auto's te passeren, want ik vlieg er zo hard langs dat ik wat flinke stuurkunsten moet tonen om er zonder botsen langs te gaan. Vervolgens dus de laatste auto die ik moet inhalen, een '66 Cobra Cars. Die auto rijdt mij op de bochtige circuits er volledig uit, hij kan me er bij iedere bocht weer uitremmen. Dan slaan die A-spec punten dus nergens op, want die zijn op die andere auto's gebaseerd. Sowieso is de samenstelling raar, want wij reden met z'n tweeen ver voor de rest ('60's Skyline, Mercedes 300 nogwat).
Dat probleem heb ik bij die cup dus ook. Heb al een skyline geprobeerd en een mercedes 300. Toen ik me skyline ligtjes getuned had, was de mercedes 300 de snelste wagen en kon deze bijhouden, maar toen ik hem tot de nok toe belastte met allerlei glimdingetjes stond die cobra daar ineensCorteX schreef op zondag 20 maart 2005 @ 00:01:
Ik begin in Professional Events de "World Classics Cup" (of zo) met een Corvette ZO6 '63 Racing Car. Ik begin de race en zie dat ik maar 1 A-spec point kan halen. Vervolgens starten we, ik heb moeite de eerste vier auto's te passeren, want ik vlieg er zo hard langs dat ik wat flinke stuurkunsten moet tonen om er zonder botsen langs te gaan. Vervolgens dus de laatste auto die ik moet inhalen, een '66 Cobra Cars. Die auto rijdt mij op de bochtige circuits er volledig uit, hij kan me er bij iedere bocht weer uitremmen. Dan slaan die A-spec punten dus nergens op, want die zijn op die andere auto's gebaseerd. Sowieso is de samenstelling raar, want wij reden met z'n tweeen ver voor de rest ('60's Skyline, Mercedes 300 nogwat).

dat heb je goed gezien, waarom begint iedereen er dan toch nog steeds over?CorteX schreef op zondag 20 maart 2005 @ 00:01:
<knip>
Dan slaan die A-spec punten dus nergens op
<knip>
(ze zijn ook op andere dingen gebaseerd zoals je hier kunt lezen)
[ Voor 8% gewijzigd door Sir_Killalot op 20-03-2005 00:29 ]
Thx voor je zinvolle reactieSir_Killalot schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 21:48:
[...]
ik zou is een paar entertjes gebruiken in zo'n lange post
No hard feelings
Voor B-spec points moet je niet de normale keuze nemen de 1e in het rijtje maar de 2e ik dacht dat dat een camera icon was maar weet niet zeker.CyberDoX schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 20:28:
.
Moet persoonlijk zeggen dat ik deze toch wat minder interresant vindt maarja meningen verschillen
Het is inderdaad het tweede icoontje van links voordat je een race start...schumi2004 schreef op zondag 20 maart 2005 @ 01:16:
[...]
Voor B-spec points moet je niet de normale keuze nemen de 1e in het rijtje maar de 2e ik dacht dat dat een camera icon was maar weet niet zeker.
Moet persoonlijk zeggen dat ik deze toch wat minder interresant vindt maarja meningen verschillen
Het icoontje geeft een headset weer...
[ Voor 3% gewijzigd door b0p op 20-03-2005 02:06 ]
Specs: 1,98 m | 83 kg | mt 45
aan zo'n lap tekst wat niet te lezen valt heeft ook niemand ietsschumi2004 schreef op zondag 20 maart 2005 @ 01:13:
[...]
Thx voor je zinvolle reactie
No hard feelings
[ Voor 3% gewijzigd door Sir_Killalot op 20-03-2005 02:58 ]

en hij rijdt ook wel lekker. Voelt zo DIK aan op de weg
Najah, voor andere mensen die hem willen...
[ Voor 140% gewijzigd door sjobber op 20-03-2005 04:26 ]
Die heb ik ook, alleen heeft die van mij 900+ PknFo schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 22:45:
Mijn nieuwe Nissan Le Mans scheurijzer, met 618 PK:
Net een stukje mee gereden en rijd erg lekker.
[afbeelding]
Tering.... dat lukt me nooitsjobber schreef op zondag 20 maart 2005 @ 04:19:
Najah, voor andere mensen die hem willen...spoiler:License A helemaal op goud halen
Smiling as the shit comes down...
Verwijderd
Ik wil alleen zeg maar online tegen mijn broers PS-Two (Ik heb een normale Playstation 2), maar kan ik er gewoon een kopie van maken (ik neem aan dat dit onder thuis-kopie valt, of mag dit niet?) en via Xlink een lan-game starten?
Lijkt me vet
Verwijderd
en het dus nog geen enkele group gelukt is om GT4 te kraken/kopieren/etcVerwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 15:00:
Heb je er wel rekening mee gehouden dat GT4 een Dual Layer disk is
dat is ook de reden waarom ik em origineel gekocht heb
en gewoon sowieso, ik heb gt3 gt4:prologue , dan moest ik deze ook gewoon origineel hebben eigenlijk
Verwijderd
Maar mag ik hier wel over praten? Ik wil namelijk niks uitlokken, eigenlijk alleen maar tegen mijn broer spelen

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2005 16:46 ]
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Verwijderd
Lol ik had een deja vu toen ik deze post las, vaagVerwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 16:32:
Ow, minder. Maar het is dus niet gelukt hem te kopieren omdat er een beveiliging opzit, of omdat het Dual Layer is? In het tweede geval geen probleem, mijn buurjongen heeft een DL brander
Maar mag ik hier wel over praten? Ik wil namelijk niks uitlokken, eigenlijk alleen maar tegen mijn broer spelenEn om nou nog een keer 67 euro neer te leggen
maargoed , nee is het niet mogelijk om gt4 over te branden, met geen enkele mogelijkheid, zelfs niet met een DL brander.
Ik zit veel op hack-en-crack forums (zal geen namen noemen), en het is tot op heden nog niet gelukt.
Meestal word een game binenn 1 a 2 dagen gecrackt voordat hij gereleased word door een bepaalde groep, bij GT4 is het sinds de JAP release al niet eens gelukt, dus verwacht niet dat het nog gaat komen
gaat je niet lukken, de enige manier is het spel nog een keer kopen of hurenVerwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 14:58:
Ik heb het spel gisteren kunnen bemachtigen in stad Amersfoort, en wat een topspel is dit!
Ik wil alleen zeg maar online tegen mijn broers PS-Two (Ik heb een normale Playstation 2), maar kan ik er gewoon een kopie van maken (ik neem aan dat dit onder thuis-kopie valt, of mag dit niet?) en via Xlink een lan-game starten?
Lijkt me vetKunnen we beide op onze eigen kamer gamen
(en de LAN optie zit er zelf al in, alleen via i'net heb je XLink nodig)
De reden waarom het niet wil is omdat (volgens de groups dan) de dvd van buiten naar binnen is geschreven, inplaats van binnen naar buiten. De ISO is al tijden te downloaden, maar niemand lukt het om em goed te branden. Dus de discussie kan gelijk stoppenVerwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 17:20:
[...]
Ik zit veel op hack-en-crack forums (zal geen namen noemen), en het is tot op heden nog niet gelukt.
Meestal word een game binenn 1 a 2 dagen gecrackt voordat hij gereleased word door een bepaalde groep, bij GT4 is het sinds de JAP release al niet eens gelukt, dus verwacht niet dat het nog gaat komen
A.S. Woensdag is het mijn beurt om met GT4 te mogen kennismaken
[ Voor 44% gewijzigd door Blue2k op 20-03-2005 18:07 ]
Verwijderd
Dat was ook hetgeen wat ik heb gelezen.Blue2k schreef op zondag 20 maart 2005 @ 18:04:
[...]
De reden waarom het niet wil is omdat (volgens de groups dan) de dvd van buiten naar binnen is geschreven, inplaats van binnen naar buiten. De ISO is al tijden te downloaden, maar niemand lukt het om em goed te branden. Dus de discussie kan gelijk stoppenHet wil alleen met professionele persapparatuur, en die is nog lichtelijk duur. Maar dit spel verdient het gewoon om gekocht te worden.
Meteen ook de reden waarom ik geen dikke perstafel gekocht heb, maar GT4 gewoon netjes in de winkel gehaald heb

haha net weer ff de ring gedaan, nu een tijd van 6.56.961
[ Voor 31% gewijzigd door NaZ- op 20-03-2005 18:50 ]
Ligt totaal aan de auto he.CyberDoX schreef op zondag 20 maart 2005 @ 18:27:
Wat zijn jullie snelste tijden @ Nurburgring eigenlijk?, ben ik wel benieuwd naar..ik doe er ongeveer 8 minuten over
[ Voor 13% gewijzigd door Satch op 20-03-2005 18:36 ]
Verwijderd
Goed, ik zie morgen op school iemand die GT4 al een beetje beu begint te worden (wtf???), mogelijk kan ik zijn kopie een weekje lenen
p.s.: alle plaatjes zijn klikbaar....

Het te rijden kampioenschap:
/me - All Japan GT Championship (100.000 cr.) , prijzengeld per race van max. 15.000 cr. (10 races)
tegenstanders (GT-wagens met rond de 500PK:)
- - Nissan XANAVI NISMO GT-R
- - Honda Castrol MUGEN NSX
- - Toyota Castrol Tom's Supra
- - Nissan MOTUL PITWORK Z
- - Nissan Pennzoil ZEXEL GT-R
Mijn enige voordeel is het lage gewicht van de Suzuki. Ik heb van te voren twee races als test gereden waarvan ik er 1 vrij gemakkelijk won (circuit met veel vloeiende bochten) en de tweede 4e werd (vrij dicht achter nummer 3).
De Suzuki is vooral in het voordeel bij het bochtenwerk en in de uitrem-acties, daar zal ik mijn winst moeten pakken. De grootste problemen heb ik bij de "stop en go" circuits waar weinig ruimte is de bochten. De Suzuki heeft weinig mogelijkheden om op het rechte stuk in te halen vanwege het tekort aan vermogen. Dus gingen we er eens voor zitten.
Hier volgt dus een verslag van de 10 races die dit kampioenschap bevatte, met de bijhorende foto's:
/me Race 1 - 5 ronden - Tokyo R246 (1e plaats)
Om de getunede Suzuki eens goed op deze baan te proberen, ben ik hier wat kwalificatie-rondjes gaan rijden. Vanwege mijn kleinere topsnelheid heb ik dan ook bij de start wat meer kans om de eerste bocht niet als laatste door te komen. Zoals verwacht bleek dit een behoorlijk moeilijke race te zijn. Een klein foutje tegen de muur en mijn tegenstanders kwamen weer voorbij zetten.
Uiteindelijk heb ik de race met moeite kunnen winnen met 0.4s voorsprong op wagen 2 die wel erg dichtbij kwam op het rechte stuk voor de finish.

/me Race 2 - 12 ronden - Suzuka East (2e plaats)
Ik had verwacht dat dit een vrij gemakkelijke race zou worden, vanwege de mooie vloeiende S-bochten die in dit gedeelte van het circuit liggen. Uiteindelijk werd dit een heroïsch gevecht van 10 ronden lang met de Nissan XANAVI NISMO GT-R, waarbij we constant stuivertje wisselden voor de koppositie.

/me Race 3 - 10 ronden - Seoul Central (1e plaats)
Dacht dat dit een zeer moeilijke race zou worden. Ben dus voor de zekerheid maar gaan kwalificeren. Uiteindelijk bleek dit een makkie te zijn. Omdat de baan zo breed is had ik genoeg ruimte om mijn tegenstanders eruit te remmen voor de bochten. Na 4 rondjes lag ik al eerste en de rest van de race was simpel uitrijden.

/me Race 4 - 6 ronden - Fuji Speedway '90 (1e plaats)
Verwachtte een makkelijke race, en dat zou het ook worden. In het bochtige achtergedeelte van de baan was ik veel sneller dan mijn tegenstanders. Heb de laatste ronden rustig aan gereden en vroeg opgeschakeld om de motor te sparen.

/me Race 5 - 12 ronden - Twin Ring Motegi S.S. (6e en laatste)
Van te voren wist ik dat ik deze nooit kon winnen, op een oval had ik gewoon te weinig vermogen voor topsnelheid. Was wel benieuwd of ik erbij kon blijven in de slipstream. Dit lukte redelijk, bleef wel achteraan hangen, maar mijn achterstand liep niet op zolang ik in de slipstream kon blijven.
na zo'n 8 rondjes begon mijn rechterachterband zeer slecht te worden. Dat was het moment dat ik de hoge bochtensnelheid niet meer kon volhouden en dwars ging. (tot 2x toe)

Na de helft van dit kampioenschap lag ik op de eerste plaats met 4 punten voorsprong op nummer 2.
Helaas heb ik niet goed bijgehouden hoe mijn tegenstanders in elke race waren geëindigd, maar de Nissan XANAVI lag in ieder geval tweede na 5 races. De tweede helft van het kampioenschap kan nog mooi worden.
Stand in punten van 1 tot 6: 37 - 33 - 26 - 14 - 13 - 7
Na 5 races ben ik lekker gaan pauzeren en heb de Suzuki laten voorzien van nieuwe olie.
/me Race 6 - 7 ronden - Laguna Seca (1e plaats)
Laguna Seca had ik van te voren uitgetest en werd toen ook 1e. Zolang je geen fouten maakt kan je hier per ronde een behoorlijke voorsprong opbouwen. Het moeilijkste was nog die linkerbocht na de Corkscrew, deze is sinds GT3 iets aangepast, waar ik maar niet goed aan kan wennen. Toch een keertje flink door het zand gegaan daar. Uiteindelijk 1e met 5.6s. voorsprong.

/me Race 7 - 9 ronden - Hong Kong (3e plaats)
Dit was absoluut geen makkie! Bij de meeste lage snelheid - 90 graden bochten is het haast onmogelijk om in te halen. Vooral omdat er vrij hoge curbstones liggen. Het even raken van een curbstone met de lichte Suzuki en je gaat vliegen.
Vind het wel een mooi circuit om te rijden, je kijkt je ogen uit!

/me Race 8 - 6 ronden - Twin Ring Motegi (2e plaats)
Leuke baan, maar vanwege de zeer lange rechte stukken gevolgd door vele haarspeldbochten was ik niet echt in het voordeel. Ben uiteindelijk tweede geworden, zonder een moment ook in de buurt te kunnen komen van de leider in de wedstrijd.
Het kampioenschap is uiteindelijk heel spannend geworden! Ik heb nu nog maar 2 punten voorsprong op de tweede wagen (Nissan XANAVI), dus in de twee laatste races kan ik mij geen foutjes meer veroorloven.

/me Race 9 - 6 ronden - Fuji Speedway 2005 (1e plaats)
Deze baan heb ik nog niet veel gereden, dus ben ik voor de zekerheid maar gaan kwalificeren. Vond het een vrij moeilijk circuit, omdat er naast de officiële baan heel veel "uitloop"-asfalt ligt. Soms is het moeilijk om te zien waar je nu moet rijden.

Het viel me wel op dat mijn grootste concurrent hier maar 4e geworden is. Dat geeft mij nu een voorsprong van 9 punten in het kampioenschap!

/me Race 10 - 5 ronden - Suzuka (5e plaats)
Een eitje... dacht ik..... Kan me de tweede race nog herinneren op Suzuka-East waar ik 2e werd na een rondenlang gevecht. Hoe kon ik het mis hebben!

Na 1 ronde lag ik al 4e, waarbij de 3 wagens voor mij al een groot gat geslagen hadden. Ik wist dat ik met een 6e plek ook kampioen kon worden, maar dan mocht de Nissan XANAVI niet winnen, want dan waren onze punten gelijk en had ik geen idee aan wie GT4 het kampioenschap zou geven. Tot mijn grote spijt was ik teveel aan het pushen, waardoor ik er een keertje goed af ging

Op het laatst kon ik alleen een 5e plek consolideren, maar dat was voldoende voor de uiteindelijke winst!

De uiteindelijke uitslag: * Chrasher wint het kampioenschap met 1 punt voorsprong!
Heb uiteindelijk 5 van de 10 races gewonnen wat me 1000 A-spec punten opleverde.
Natuurlijk stond er na afloop een splinternieuwe bak op mij te wachten....

Voor iedereen die GT4 te makkelijk vind: Probeer eens een kampioenschap met een mindere wagen dan je concurrenten. Of herhaal bovenstaand kampioenschap met je eigen GSX-R/4, ik heb daar gigantisch veel rijplezier aan beleefd..
Wat mijn eerstvolgende race gaat worden? Opnieuw een splinternieuwe Suzuki GSX-R/4 winnen in de Suzuki Concept races. Hopenlijk wel in een ander mooi kleurtje.
[ Voor 63% gewijzigd door Chrasher op 21-03-2005 00:53 ]

Die win je bij:
En GT4 is idd niet te branden en een DVD5 rip is er ook niet..... Misschien wordt het ooit nog mogelijk met DVD-R DL dat kan dus wel PTP branden itt DVD+R DL wat alleen OTP kan branden (2x van binnen naar buiten ipv 1 van binnen naar buiten en 1 van buiten naar binnen)
BTW, iemand al een Volvo 240GL station wagen gekocht, lijkt mij een uber drift bak, allen saved ie gelijk als je auto koopt dus ik kan niet ff proberen

[ Voor 36% gewijzigd door DaWaN op 20-03-2005 19:27 ]
If you do not change direction, you may end up where you are heading
die heb ik ook, maar dan de pace car versie, met zwaailichtensjobber schreef op zondag 20 maart 2005 @ 04:19:
w00t, nieuwe aanwinst![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
en hij rijdt ook wel lekker. Voelt zo DIK aan op de weg
Najah, voor andere mensen die hem willen...spoiler:License A helemaal op goud halen
Hoe ben je daaraan gekomen? (wel even spoileren voor mensen die het niet graag willen wetendrienties schreef op zondag 20 maart 2005 @ 19:50:
[...]
die heb ik ook, maar dan de pace car versie, met zwaailichten
edit: BTW iemand nog een suggestie hoe de world classics tournament in de professional league kunt halen?
[ Voor 17% gewijzigd door scorpie op 20-03-2005 20:12 ]
I love the smell of a Palm in the morning.
Scorperito schreef op zondag 20 maart 2005 @ 20:00:
[...]
Hoe ben je daaraan gekomen? (wel even spoileren voor mensen die het niet graag willen weten)
Maar ik moet die classic zooi in de profesional nog doen, dus heb nog geen toegang tot die wagen.
En vannacht had ik niet de tijd om die classic nog te doen en heb maar even wat licence dingen gedaan en de Jap. tournament afgemaakt.
40% ongeveer, zonder B-spec
edit: efbe:En dat terwijl die rallybak juist hiervoor gebouwd zou moeten zijn, of mis ik iets?
je mist een aantal posts hierboven, waar een aantal mensen al klaagden over de rallys. Waaronder ook ik. En ja, het slaat nergens op.
[ Voor 23% gewijzigd door sjobber op 20-03-2005 20:44 ]
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Ja vond ik ook al vreemd, ik had er ook Dirtbanden op gedaan, maar bochten is het een ramp met dat ding.EfBe schreef op zondag 20 maart 2005 @ 20:27:
Ik snap iets niet met die rally bak die je wint bij die 2 slappe mediteraine races in special courses. Ik gooi er dirt tires onder, ga die grand canyon race doen en dan moet je tegen zo'n lancia straatauto. Nou, dat is geen partij zou je denken, maar die rallybak is met geen mogelijkheid op de weg te houden, veel te veel power. En dat terwijl die rallybak juist hiervoor gebouwd zou moeten zijn, of mis ik iets?
Maar standaard zitten er race banden op.......dus ja......beetje vreemd.
tsjah, een hoop gelul met mooie plaatjesChrasher schreef op zondag 20 maart 2005 @ 21:11:
Nou, mijn Kampioenschapsverhaal is af! inclusief vele foto's. [rml]Chrasher in "[ PS2] Gran Turismo 4 Deel II"[/rml]
![]()
![]()
Wel mooi dat je het zo gedaan hebt. Zelf wil ik altijd overal meteen goud op halen, zodat ik niet alles overnieuw hoef te rijden.
Zelf wou ik dit kampioenschap rijden met een JGT (of wat zijn die letters...) wagen, maar die had ik nog niet tot mijn beschikking. Binnenkort nog maar eens proberen voor de fun.
Verwijderd
Ik wil dus met een DFP gaan rijden zodra ik alles heb.
kan je daarmee lekker driften? is niet goed voor je tijden maar af en toe wel leuk om met stijl je tegenstander voorbij te glijden wat erg makkelijk was bij GT2.
Dat is echter met een joypad en een 600Pk sterke 2e hands supra.
Met de wat nieuwere auto's lukte dit niet.
Sorry als dit al ergens staat maar ik zie wel een beetje op tegen 2 delen van minimaal 27 pagina's.
Overigens vind ik de Special License echt makkelijk. Ik kan me herinneren dat ik met GT3 bij sommige tests toch echt een paar uur heb zitten zwoegen en vloeken. Nu haalde ik de meeste in een keer.
[ Voor 41% gewijzigd door Milanza op 20-03-2005 22:06 ]
I love the smell of a Palm in the morning.
http://teletekst.nos.nl/gif/130-01.html
John DeLorean is overleden. Als eerbetoon vanavond zijn wagentje voor het eerst maar eens uittesten...
[ Voor 6% gewijzigd door Dr. Strangelove op 20-03-2005 22:10 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Om een lang verhaal kort te maken, welke auto hebben jullie gebruikt voor de races in het supercars festival?
haha dat soort race verslagen vindt ik nou prachtig om te lezenChrasher schreef op zondag 20 maart 2005 @ 21:11:
Nou, mijn Kampioenschapsverhaal is af! inclusief vele foto's. [rml]Chrasher in "[ PS2] Gran Turismo 4 Deel II"[/rml]
![]()
![]()
[ Voor 5% gewijzigd door Satch op 20-03-2005 23:30 ]
zet de AI maar eens op +10. Kijken of je dan nog zo gemakkelijk wint.Pu_Dy schreef op zondag 20 maart 2005 @ 18:41:
Ik begin toch een beetje te twijfelen aan gran turismo. Dat het de beste race game is ben ik het nog steeds wel mee eens, maar soms erger ik me dood aan die game. Na een tijdje goed gereden te hebben en je wint snelle auto's (waar je heel veel mee kan winnen) is het spel eigenlijk helemaal niet leuk meer. Het enige leuke is misschien de speciale races te rijden waar je alleen met bepaalde auto's mag meedoen. Grafisch ziet het er bijna identiek uit als Gran turismo 3, al moet ik zeggen dat de banen die er bij zijn gekomen er super slick uitzien. Misschien komt deze haat ook wel omdat ik niet echt een hele grote auto liefhebber ben, misschien dat sommige mensen er wel veel plezier aanbeleven om met een 106 snelle tijden neer te zetten op verschillende cicuits.
ik heb er nu 3 af(grand valley 300km, 150 miles super speedway en 24H nurburgring) en ben van plan eerst al deze endurance races te doen, vind die toch net wat leuker doordat ze behoorlijk lang duren
ik ben overigens van plan om het JGTC te gaan doen met een authentieke JGTC wagen, ongetuned dus
hopelijk wordt dit deel in gran turismo 5 beter ontwikkeld want de JGTC is imho de mooiste raceklasse die er bestaat, enorm veel snelheid en veel meer spektakel dan DTM/formule 1/nascar
er staat nu 1 ding op mn verlanglijst bovenaan voor gt5, meer autos! daarmee bedoel ik dus tegenstanders. elke race max 6 autos op de baan is gewoon vet onrealistisch helaas. de ps3 zal vast wel genoeg power hebben om dat aantal op te krikken naar minstens 12/15 en ook nog eens schademodel + betere AI te bieden
en ze mogen weleens een vlag systeem ontwikkelen dat als je een tegenstander op een rondje zet dat hij enigsinds opzij gaat, hoe vaak je op een oval niet tegen de sloomste aanknalt omdat hij een vreemde race lijn volgt...not funny
Minimaal 15 auto's moet de PS3 wel trekken, hoop zelf op 20/30 net als de echte raceseries
sterker nog, 40-50 autos tegelijk op de baan is helemaal niet ongebruikelijk in de JGTCSir_Killalot schreef op maandag 21 maart 2005 @ 00:24:
een keer meer dan 5 tegenstanders lijkt mij ook een stuk leuker
Minimaal 15 auto's moet de PS3 wel trekken, hoop zelf op 20/30 net als de echte raceseries
de GT500 en GT300 klasse rijden namelijk gewoon door elkaar heen, altijd een hoop inhaalacties om naar te kijken
met de vlam in de pijp, scheur ik door de brenner pas
[img]=600,,1]http://www.xs4all.nl/~ramdjan/gt4/IMG0043.JPG[/]
[img]=600,,1]http://www.xs4all.nl/~ramdjan/gt4/IMG0045.JPG[/]
wat een heerlijk wagentje zeg, grip als een gek, power als een gek, helaas jammer dat de sound er niet echt uitkomt, maar dat is bij meer autos zo helaas
<edit>
mijn snelste rondetijd op de ring is overigens 6:20 met een mercedes clk gtr met 1030pk en medium racing banden. en een lang niet perfecte ronde, daar valt nog veel winst in te behalen, met mn formule 1 wagen in de haast ff snel een rondje op gereden en kwam daarmee op de 6:21 uit geloof ik dus dat moet met wat oefenen zeker dik onder de 6 minuten komen
[ Voor 17% gewijzigd door bolleh op 21-03-2005 01:21 ]
[ Voor 27% gewijzigd door bAdmuTs op 21-03-2005 00:58 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Ja, die JGTC's zijn echt uber. Die wagens alleen al zijn zo mooi. Het heeft gewoon iets. Mochten ze deze klasse uitbreiden, dan zou het ook wel leuk wezen om de namen van echte coureurs erin te zetten, welken ook in het echt in die wagens rijden. En vlaggen... tsjah. Maar het is een driving simulation, geen race simulation. En als je het mij vraagt, om 15 wagens tegelijk weer te geven + schade modellen en ook nog eens zoveel polygonen per wagen, heb je toch echt iets beters dan een console nodig.bolleh schreef op maandag 21 maart 2005 @ 00:20:
hopelijk wordt dit deel in gran turismo 5 beter ontwikkeld want de JGTC is imho de mooiste raceklasse die er bestaat, enorm veel snelheid en veel meer spektakel dan DTM/formule 1/nascar
er staat nu 1 ding op mn verlanglijst bovenaan voor gt5, meer autos! daarmee bedoel ik dus tegenstanders. elke race max 6 autos op de baan is gewoon vet onrealistisch helaas. de ps3 zal vast wel genoeg power hebben om dat aantal op te krikken naar minstens 12/15 en ook nog eens schademodel + betere AI te bieden
en ze mogen weleens een vlag systeem ontwikkelen dat als je een tegenstander op een rondje zet dat hij enigsinds opzij gaat, hoe vaak je op een oval niet tegen de sloomste aanknalt omdat hij een vreemde race lijn volgt...not funny
En tsjah, meer wagens... als tegenstander ? Gewoon in het algemeen meer wagens. Bedoel, je hebt nu maar 5 verschillende typen Renaults, terwijl er veel meer zijn. Ook vind ik dat ze, kijk naar de Skyline..., ze teveel verschillende versies ervan namaken. Ja, wel leuk. Maar ze zien er allemaal hetzelfde uit, maar dan met net iets andere velgen, spoilers, skirts enzo. Beetje onzinnig.
Maar over het algemeen vind ik het aantal wagens per klasse dus te weinig.
En ik mis Ferrari, Masserati, Bugati, De Tomaso, Hummer, Lamborghini enzo...
Of de 'Wally Larson LE1 Ggroundfighter'. deze schijnt 490 km/u te kunnen trekken en in 2.2 seconden naar de 60 mph. Alleen maar om over te dromen, zo'n wagen
Ow, en mochten er schademodels komen, dan ook zodat de schade invloed heeft op het gedrag van de wagen. Zou wel zo realistisch wezen.
O god, vind net deze BMW nazca spider. Waarommis ik die in GT4 ?

[ Voor 17% gewijzigd door sjobber op 21-03-2005 02:52 ]
zelf hoop ik eigenlijk op een dag dat RUF de carrera gt onder handen gaat nemen en dat die dan ook in gt5 zit
voor de echte autofans onder ons kan ik trouwens aanraden eens een aantal afleveringen "BMI" op te zoeken, "Best Motoring" is een japans autoprogramma ala top gear maar imho 10x beter, ze houden ook echt races met verschillende autos op circuits en dergelijke, waaronder dus ook:
twin motegi, fuji speedway en tsukuba...juistem, circuits die in gt4 zitten, of dacht je dat die er per toeval in zaten
the stig zien rondrijden op een vreemd circuit terwijl jeremy clarkson grapjes maakt is leuk. maar race helden uit de vroegere jgtc, group C en huidige jgtc die tegen elkaar racen is veel leuker, om maar te zwijgen over het punt waar 1 van de presentatoren "even" een praatje maakt met takuma sato, formule 1 racer. blijkt dus een voormalig pupil te zijn van die presentator
wel geinig om te zien die interactie tussen gran turismo, initial D en best motoring
Had het meer over de gemiddelde europeese raceklasse, maar in het JGTC (heet nu SuperGT) zijn het er idd rond de 40: http://supergt.net/supergt/2005/05r01/0501entry_en.shtmbolleh schreef op maandag 21 maart 2005 @ 00:45:
[...]
sterker nog, 40-50 autos tegelijk op de baan is helemaal niet ongebruikelijk in de JGTC
de GT500 en GT300 klasse rijden namelijk gewoon door elkaar heen, altijd een hoop inhaalacties om naar te kijkenkan nederland 2 dat niet uitzenden nu ze toch geen voetbalrechten hebben...zou wel uber zijn
met de vlam in de pijp, scheur ik door de brenner pas
afbeelding
afbeelding
wat een heerlijk wagentje zeg, grip als een gek, power als een gek, helaas jammer dat de sound er niet echt uitkomt, maar dat is bij meer autos zo helaas
Ik kijk trouwens al een jaartje naar het JGTC, via digitale TV is MotorsTV (
De grote kabelboeren hebben allemaal een digitaal pakket waarmee MotorsTV te ontvangen is maar het kan ook via de schotel
(en je plaatjes resizen voor de mensen die nog de oude layout gebruiken zou ook wel handig zijn
Je mag bij die race dus niet met een getunede auto aan de start verschijnen. ik had wel een beetje verwacht dat de SLR de snelste zou zijn, maar toch niet.Vos schreef op zondag 20 maart 2005 @ 23:29:
ik volgens mij de sl65 amg max tuned
Soms wil dat dus wel, is heel appart, maar sommige getunede auto's vallen ook onder niet getunedem4yall schreef op maandag 21 maart 2005 @ 08:11:
[...]
Je mag bij die race dus niet met een getunede auto aan de start verschijnen. ik had wel een beetje verwacht dat de SLR de snelste zou zijn, maar toch niet.
Jees wat een lelijk ding zeg.Chrasher schreef op maandag 21 maart 2005 @ 00:41:
Zonet nog even een leuk wagentje gekocht bij een van de tune-shops.
[afbeelding]
Zeker zo'n drift-hok ofzo. Bij de Tuning-car cup in de professional hall rijden ook allemaal van dat soort gedrochten op wielen, en als je daar dan van wint krijg je een nog lelijkere auto als prijs. Eigenlijk best grappig allemaal.
idd zit ook al te kijken om met me pa schotel te nemen, wil er best in investeren maarja kijk al vrijwel nooit tv, ben bang dat ik het dan ook nooit doSir_Killalot schreef op maandag 21 maart 2005 @ 03:22:
[...]
Had het meer over de gemiddelde europeese raceklasse, maar in het JGTC (heet nu SuperGT) zijn het er idd rond de 40: http://supergt.net/supergt/2005/05r01/0501entry_en.shtm
Ik kijk trouwens al een jaartje naar het JGTC, via digitale TV is MotorsTV () te ontvangen en die zend het soms live uit en soms een samenvatting, 27 Maart zenden ze de samenvatting uit van de eerste race: http://www.motorstv.com/s...=&lg=2&content=5&id=58579
De grote kabelboeren hebben allemaal een digitaal pakket waarmee MotorsTV te ontvangen is maar het kan ook via de schotel
(en je plaatjes resizen voor de mensen die nog de oude layout gebruiken zou ook wel handig zijn)
en me plaatjes zijn toch naar 600x*** geresized? zijn ze dan nog te groot? strange
Nee, ze zijn absoluut niet geresized.bolleh schreef op maandag 21 maart 2005 @ 10:49:
[...]
idd zit ook al te kijken om met me pa schotel te nemen, wil er best in investeren maarja kijk al vrijwel nooit tv, ben bang dat ik het dan ook nooit do
en me plaatjes zijn toch naar 600x*** geresized? zijn ze dan nog te groot? strange
Ik zie hier ook amper wat.
Verwijderd
Moet zeggen dat die license tests best moeilijk zijn was met B begonnen en heb pas 2 goud, rest zilver, moet er nog 6 doen ofzo en dan heb ik die license binnen.
Voor goud kom ik meestal net 2 á 3 tienden tekort en krijg het dan maar niet voor elkaar, dan maar snel door met de volgende
Ben ook wat gaan racen, Honda Civic Tpye R uit 98 gekocht, loopt lekker in de Sunday Cup in ieder geval en kreeg per race iets van 10 A-spec punten.
Hoop dat het snel wat beter gaat lopen qua snelheid en auto's en ook op geld gebied, kan wel credits overzetten van GT3 maar dat wil ik eigenlijk niet.
Verwijderd
Het lukt me overigens niet om screenshots te nemen, is het gewoon een kwestie van tijden het rijden op select te rammen?
Begonnen met een toyota levin ae86 en die een beetje getuned en nu dan een skyline gt-r r33
Zal misschien beide niet de slimste keus zijn om efficient een winner-auto te krijgen, maar goed
zijn er nog tips betreft beginnersauto's?
¯\_(ツ)_/¯
Deze plek is te koop.
Verder had ik een 3000GT gekocht om de 4WD cup mee te rijden maar daar ging geen turbo op dus die was waardeloos in die races... omgeruild voor een ouwe Impreza en het probleem was opgelost
Wat wel vreemd is aan die A-spec punten: je krijgt voor races bijna niets, maar als ik de eerste driving missions keer op keer opnieuw doe (makkelijk lekker snel 1000 Cr erbij) krijg ik elke keer 250 punten erbij...
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Deze plek is te koop.
Je kunt er de Spider/convertible cup (Beginner hall), de British Lightweight cup (European hall), de Elise challenge (Lotus Event) en de World Lightweight Car cup o.i.d. (Professional Hall) mee winnen zonder te tunen.
Verwijderd
Dat zijn nou handige tips, thnx gaan we proberen, zodra er genoeg credits beschikbaar zijn natuurlijk!ZAMoRANo schreef op maandag 21 maart 2005 @ 14:55:
Lotus Elise 111R is handig.
Je kunt er de Spider/convertible cup (Beginner hall), de British Lightweight cup (European hall), de Elise challenge (Lotus Event) en de World Lightweight Car cup o.i.d. (Professional Hall) mee winnen zonder te tunen.
Dit topic is gesloten.