Vooraf: Ik heb niet het hele topic gelezen (1200 posts

)
Ik heb vandaag GT4 gekocht bij de Intertoys voor 59 Euro. Ik kwam vanavond thuis en gooide enthousiast het spel in mijn PS2. En ik moet zeggen: Lekkere intro, mooie graphics, grappig spelletje op het eerste gezicht.
Na een hele avond vreselijk mijn best te hebben gedaan in Turismo mode om mijn B-License te halen (ik wou wennen aan de besturing) krijg ik nog steeds geen auto door de bocht zonder als een "oma" eerst vol in de ankers te gaan en daarna met 30 door een bocht te sukkelen.
Ik beschouw mezelf toch als aardig goed (arcade!) racer, en had toch wel verwacht hier in ieder geval
iets mee te kunnen bereiken. NFSU en NFSU2, en vele andere NFS spellen speel ik vaak in enkele weken uit (en ja, ik ben geen échte gamer en doe het maar sporadisch). Ik begrijp héél goed dat GT4 geen arcade is en dat ik er dus ook andere dingen van moet verwachten.
Wat ik mis is enig gevoel van snelheid (alles sukkelt maar), de controller die niet tot amper trilt (als ik met 200Km/u tegen een muur knal is er niks aan de hand (geen trilling, geen schokkende auto (schade kent de NFS serie helaas ook niet)

). Ik krijg gewoon geen feeling met het spel en het doet me helemaal niks. Natuurlijk begrijp ik dat als je een beetje vordert in GT4 dat het dan wat spannender wordt als je wat "snellere" of "luxere" wagens kunt krijgen, maar dat duurt me op deze manier te lang.
Ik ga het morgen dan ook (sorry jongens) ruilen voor een willekeurige andere game. Misschien wel een Collin McRae ofzo, lijkt me ook wel eens lachen.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het an sich heel mooi gemaakt en lijkt het me best een prima spel. Alleen heb
ik er helemaal niks mee... sorry. Had ik maar niet op zo'n gelikte TV-commercial af moeten gaan

(doe ik anders ook nooit....)
[
Voor 11% gewijzigd door
RobIII op 29-03-2005 23:53
]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij