[PS2] Gran Turismo 4 Deel II

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 4.794 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:13
schumi2004 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 20:42:
Als toevoeging op de topic van MaTr1x, de Apacer Handy Steno HT203 werkt NIET op de PS2!

Of is het misschien zo dat je deze stick eerst moet prepareren?
Totnogtoe is alleen bekend dat de ApacerHandy Steno TN202 128mb het doet, de HT203 waarschijnlijk niet dan, helaas.

Wel vreemd dat de PSP niet werkt, volgens YouSoHot zou het moeten werken...

Trouwens Zonekill heeft een leuke GT4 site op http://www.gt4xites.tk.
Hij heeft daar ook een USB lijstje staan die ik van de week gemerged heb met mijn lijstje (die ik nog steeds bijwerk trouwens) dus credits gaan ook naar hem.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 14:19
MaTr1x schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 20:55:
[...]

Totnogtoe is alleen bekend dat de ApacerHandy Steno TN202 128mb het doet, de HT203 waarschijnlijk niet dan, helaas.

Wel vreemd dat de PSP niet werkt, volgens YouSoHot zou het moeten werken...

Trouwens Zonekill heeft een leuke GT4 site op http://www.gt4xites.tk.
Hij heeft daar ook een USB lijstje staan die ik van de week gemerged heb met mijn lijstje (die ik nog steeds bijwerk trouwens) dus credits gaan ook naar hem.
Zou er misschien verschil in FAt en FAT32 kunnen zitten?
En hoe kan ik het beste uit lijstje opmaken welke altijd en te nimmer werkt zodat ik achteraf geen miskoop doet ondanks dat ie een werkend status heeft gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tato
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 06:21
Ik probeer altijd eerst al m'n rijbewijzen te halen, hoe sneller hoe liever. Om dan vervolgens aan het echte werk te beginnen.

In het begin van dit topic, of aan het einde van het vorige topic was er iemand die zei dat hij 3 wagens had gekregen voor een bepaald rijbewijs, en ik heb daar maar 1 auto voor gekregen, waarschijnlijk omdat ik het snel, snel heb gedaan en maar voornamelijk brons heb gehaald.

Zou het mogelijk zijn om te upgraden naar gold maar dan ook die bonus-auto's in de wacht slepen?

Kan iemand dit bevestigen/ontkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Upgraden naar Gold. hoe had je dat gedacht?
Als je na het overdoen gold haalt krijg de resterende auto's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Net de Pan Euro Championship voltooid :). Alles op goud, behalve de laatste. Daar moest ik op Nurburgring rijden, wel coole map...lekker snel, alleen zijn die 1000 bultjes en hobbeltjes zo irritant :r.

Ook iets leuks; reed op het langste stuk van de Nurburgring, stond 2e..wilde de nummer 1 iets aantikken zodat ie uit balans zou raken :>), maar dat lukte niet helemaal. Ik zelf raakte uit balans en vloog alle kanten op. Een paar seconden later stond ik weer op de baan, komt er een mercedes aangevlogen, recht op mijn achterkant...wat mij een superdikke boost geeft en sta ik ineens weer achter de nummer 1 \o/.

Uiteindelijk als derde geeindigd ;(, maar wel het tournooi gewonnen. En deze oto kreeg je erbij :7 :

Afbeeldingslocatie: http://www.lauweshit.com/IMG0010k.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.lauweshit.com/IMG0011k.JPG

edit:
zag net dat deze auto al eerder gepost is..B)

[ Voor 4% gewijzigd door NaZ- op 15-03-2005 21:34 ]

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
schumi2004 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 20:42:
Als toevoeging op de topic van MaTr1x, de Apacer Handy Steno HT203 werkt NIET op de PS2!

Of is het misschien zo dat je deze stick eerst moet prepareren?
gaat overigens over de 512 mb versie. Getest op fat en fat32 beide niet werkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

Wie racet deze game met een stuurtje?? en vooral: welk stuurtje??? ik twijfel nogal tussen de driving force en de driving force pro van logitech.... wie kan mij vertellen ofhet prijsverschil het echt waard is??

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
De i-Bead 100 MP3 speler doet het trouwens ook voor foto opslag, net getest.
De iRiver IHP 120 was al gemeld maar ik kan idd bevestigen dat dat goed werkt.

Even wat shots van mijn 2 mooiste (ben net begonnen):

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/54254/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/54255/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/54256/thumb.jpg

[ Voor 57% gewijzigd door Zamorano op 15-03-2005 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-05-2024

sjobber

gefrituurde kokkereltomaat

CyberDoX schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 21:32:
Net de Pan Euro Championship voltooid :). Alles op goud, behalve de laatste. Daar moest ik op Nurburgring rijden, wel coole map...lekker snel, alleen zijn die 1000 bultjes en hobbeltjes zo irritant :r.

Ook iets leuks; reed op het langste stuk van de Nurburgring, stond 2e..wilde de nummer 1 iets aantikken zodat ie uit balans zou raken :>), maar dat lukte niet helemaal. Ik zelf raakte uit balans en vloog alle kanten op. Een paar seconden later stond ik weer op de baan, komt er een mercedes aangevlogen, recht op mijn achterkant...wat mij een superdikke boost geeft en sta ik ineens weer achter de nummer 1 \o/.
jeuj die ben ik nu ook aan het rijden, in een BMW M3 tje. Ding zuigt als ik wee tniet wat magoed. Dat Le mans gebeuren, in de training dik 20 seconden langzamer dan de nummer 1.... en de race win ik gewoon van de in acceleratie, veel snellere lotus elise :?
nah, beats shit, maar kheb goud daarzo. nu nog die 2 laatste races 8)

Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
swopdark schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 21:39:
Wie racet deze game met een stuurtje?? en vooral: welk stuurtje??? ik twijfel nogal tussen de driving force en de driving force pro van logitech.... wie kan mij vertellen ofhet prijsverschil het echt waard is??
Hmm ik heb zoeven even zonder stuurtje gereden maar dan moet je ook de driving aids aanzetten, dan vind ik er eigenlijk niet veel meer aan, net alsof je op rails rijdt.
Het is een heel ander spel als je wel met stuur rijdt, dat kan ik dus sowiezo aanraden.

Ik rijd met Frex, das een gemodificeerde DFP, over de gewone DF kan ik weinig zeggen maar ik hoor dat het een vrij aardig stuurtje is voor dat geld, FF is alleen wat minder en je hebt geen 900 graden rotatie op je stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke snelheids gevoel is er wel met de dikkere auto's inderdaad :7
Maar jullie moeten toegeven dat het main menu van de gt mode een beetje onoverzichtelijk is, wat ik best jammer vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjobber schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 22:10:
[...]

jeuj die ben ik nu ook aan het rijden, in een BMW M3 tje. Ding zuigt als ik wee tniet wat magoed. Dat Le mans gebeuren, in de training dik 20 seconden langzamer dan de nummer 1.... en de race win ik gewoon van de in acceleratie, veel snellere lotus elise :?
nah, beats shit, maar kheb goud daarzo. nu nog die 2 laatste races 8)
laat je niet afleiden door de anderen, gewoon rijden zoals jij denkt dat je moet rijden. Moet ik eerlijk zeggen dat ik dit bij GT 3 zelf ook deed, maja das alweer 2 jaar geleden. Was er toen ook al bij de professional meegekapt, omdat ik er nix van bakte :P . Had betere en andere soorten wagens nodig en wat doe je dan, dan plak je het gas knopje van je controller vast.... Zet een ontzettend snelle auto op een volledig ronde baan neer. En laat hem de tientallen rondjes maken die er nodig zijn voor het poen :9

Maja nu 2 jaar later wat ouder enzo, gaat het me al een stuk makkelijker af. Auto's afsnijden, uit de bocht beuken, omdat je geen zin hebt je auto op te voeren. EN Natuurlijk de bochten perfect aansnijden. En wat bereik je daar allemaal mee het besparen van geld.... Niet te vergeten de bolide's die je dermee ontvangt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:04
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 22:42:
[...]

laat je niet afleiden door de anderen, gewoon rijden zoals jij denkt dat je moet rijden. Moet ik eerlijk zeggen dat ik dit bij GT 3 zelf ook deed, maja das alweer 2 jaar geleden. Was er toen ook al bij de professional meegekapt, omdat ik er nix van bakte :P . Had betere en andere soorten wagens nodig en wat doe je dan, dan plak je het gas knopje van je controller vast.... Zet een ontzettend snelle auto op een volledig ronde baan neer. En laat hem de tientallen rondjes maken die er nodig zijn voor het poen :9

Maja nu 2 jaar later wat ouder enzo, gaat het me al een stuk makkelijker af. Auto's afsnijden, uit de bocht beuken, omdat je geen zin hebt je auto op te voeren. EN Natuurlijk de bochten perfect aansnijden. En wat bereik je daar allemaal mee het besparen van geld.... Niet te vergeten de bolide's die je dermee ontvangt
klopt, weet nog toen ten tijde van gran turismo 1 dat ik behoorlijk zoog, maar mijn neef was er echt goed in, nu enkele jaren later gaat het vet beter, ben afgelopen zomer in amerika met gt3 begonnen en reed alle vrienden van mn neef eruit, ook die al behoorlijke tijd speelden ;)

kan natuurlijk ook komen doordat ik nu alweer 1.5 jaar ++ mn rijbewijs heb 8)

leert je toch beter vooruit kijken enzow, vaak als ik iemand passeer gaat het behoorlijk tactisch door bv een snellere exit speed in de bocht.

die ene driving mission waarbij je op trial mountain die GT-R voorbij moet, moet binnenin stond in de begeleiding, maar ik nam de bocht precies goed dat ik in de bocht aan de binnenkant zat, naar buiten sneed achter hem langs en hem aan de buitenkant passeerde :D

dan heb je wel ff een goed gevoel van jezelf 8)

en dan ff replays checken he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber

sjobber

ZAMoRANo schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 22:20:
[...]

Hmm ik heb zoeven even zonder stuurtje gereden maar dan moet je ook de driving aids aanzetten, dan vind ik er eigenlijk niet veel meer aan, net alsof je op rails rijdt.
ik rijdt momenteel met driving aids aan, omdat ik geen zin heb om iedere keer de settings van elke wagen te veranderen, maar opzicht moet het gewoon gaan ? Bedoel in GT3 reed ik ook zonder en veelal met nog snellere tijden dan met hulp aan. (en ik rijdt met controller).
lijkt me wel fijner om met een stuurtje te gassen overigens, heb alleen geen plank ofzo ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
sjobber schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 22:56:
[...]

ik rijdt momenteel met driving aids aan, omdat ik geen zin heb om iedere keer de settings van elke wagen te veranderen, maar opzicht moet het gewoon gaan ? Bedoel in GT3 reed ik ook zonder en veelal met nog snellere tijden dan met hulp aan. (en ik rijdt met controller).
lijkt me wel fijner om met een stuurtje te gassen overigens, heb alleen geen plank ofzo ervoor.
Ik weet niet of je met hulp aan sneller bent, waarschijnlijk niet als je de auto goed onder controle hebt.
Er wordt gewoon een stukje controle over de wagen weggenomen als je het aan hebt staan en dat vind ik niet leuk om te rijden.
Als ik overstuur heb, dan zal ik daar wel een goede reden voor hebben. :p

Ik heb gelukkig een racesetup voor mn PC en een stuur wat ook op de PS2 werkt, het enige nadeel is dat ik mn TV elke keer in de plaats van mn LCD scherm moet zetten. Ik denk dat ik binnenkort maar een VGA-boxje bestel, kan ik gewoon switchen.
Maar een stuur op je schoot ofzo is niks, het moet wel vast zitten allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
ZAMoRANo schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 22:20:
[...]

Het is een heel ander spel als je wel met stuur rijdt, dat kan ik dus sowiezo aanraden.

Ik rijd met Frex, das een gemodificeerde DFP, over de gewone DF kan ik weinig zeggen maar ik hoor dat het een vrij aardig stuurtje is voor dat geld, FF is alleen wat minder en je hebt geen 900 graden rotatie op je stuur.
Hoe bevalt die 900 graden functie eigenlijk, voegt het daadwerkelijk iets nieuws toe ten opzichte van een normaal stuur? Ik heb GT4 nu ook maar gekocht maar met een controller is het dus echt geen donder aan. Ik twijfel nu om een DFP aan te schaffen zodat ik die ook op de pc kan gebruiken maar dan wil ik wel zeker weten of die 900 graden functie een beetje behoorlijk werkt :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
legolas82 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 20:36:
Waarschijnlijk niets, in de sp staat ook vermeld dat sommige usbsticks niet worden ondersteund
Waarom zegt 'YouSoHot' dan dat het wel kan?

[...]
Kleine aanvulling op het lijstje werkende 'usb-sticks':

Jap PSP werkt prima :o :9.
Edit: Trouwens, die PSP staat ook in de lijst van wel werkende USB-devices. Dat had je zelf ook wel kunnen zien. Iemand die mij wèl iets nuttigs hierover te vertellen heeft? Werkt de PSP nou wel of niet met Photomode?

[ Voor 20% gewijzigd door CorteX op 16-03-2005 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
kNarf schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 23:36:
[...]

Hoe bevalt die 900 graden functie eigenlijk, voegt het daadwerkelijk iets nieuws toe ten opzichte van een normaal stuur? Ik heb GT4 nu ook maar gekocht maar met een controller is het dus echt geen donder aan. Ik twijfel nu om een DFP aan te schaffen zodat ik die ook op de pc kan gebruiken maar dan wil ik wel zeker weten of die 900 graden functie een beetje behoorlijk werkt :7
Ik heb de 900 graden functie op de PS2 nog niet geprobeerd, ik kon de toetscombinatie niet zo snel vinden. :+
Aangezien ik even veel dingetjes had om aan te wennen wilde ik daar dan niet teveel mee gaan rommelen.

Op de PC heb ik met GTR kort even op 360 graden geraced maar eigenlijk is voor mij RBR de vuurproef, die wil ik op 540 graden proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
meer pics! :+

speciale gold kleur, niet te koop, wel te winnen, dat ding rijdt als een krant maarja dat is te verwachten met zon gewicht :X
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ramdjan/gt4/IMG0032.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ramdjan/gt4/IMG0033.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:44

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Als je trouwens nog niet zo ver ben in het spel, maar toch snel wat extra geld nodig hebt: Doe de "Capri Rally" bij "Special Events (race 2)". Dit zijn twee races die je vrij gemakkelijk kan winnen (+/- 10 minuten).
Het prijzengeld is geen vetpot, maar je krijgt wel een leuke "Toyota Rally Raid Car" die 265.000 in de verkoop opleverd. :)

Nog wat nieuwe aanwinsten: BMW M3 CSL (in Black Sapphire Metalic :9~ ) en een JAGUAR XKR Coupe.

GT4
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/54261/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/54262/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/54263/thumb.jpg

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:47
Ik zit nu inmiddels op 29%. Alle American en Beginner races heb ik gehad. Nu de laatste bij Professional nog, 3 bij European en ook 3 bij Japanese. Ik had al die dealer races helemaal over het hoofd gezien trouwens, dus ga die binnenkort ook maar eens doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Laatst online: 14-09 11:02

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

ZAMoRANo schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 22:09:
De i-Bead 100 MP3 speler doet het trouwens ook voor foto opslag, net getest.
De iRiver IHP 120 was al gemeld maar ik kan idd bevestigen dat dat goed werkt.

Even wat shots van mijn 2 mooiste (ben net begonnen):

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Vind je niet dat het sloom gaat bij de iRiver IHP 120
eerst loopt het balkje een stukje vol dan ff niks en vervolgens 30 seconden later schiet ie vol

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
SV3NNER schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 00:33:
[...]

Vind je niet dat het sloom gaat bij de iRiver IHP 120
eerst loopt het balkje een stukje vol dan ff niks en vervolgens 30 seconden later schiet ie vol
Ja klopt, ik zocht al naar de ctrl-alt-del knoppen toen ie stilstond, maar misschien checkt de PS2 hoeveel ruimte hij nog over heeft om het plaatje op te slaan. ;)

Op de I-Bead gaat het veel sneller, das gewoon een 128 MB flashdrive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Chrasher schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 00:08:
Nog wat nieuwe aanwinsten: BMW M3 CSL (in Black Sapphire Metalic :9~ ) en een JAGUAR XKR Coupe.

GT4
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Het is denk ik niet echt een compliment, maar knap is het wel: dit zijn echt verreweg de lelijkste foto's die ik iemand in photomode heb zien maken. :D Hier zie je wel heel duidelijk dat het nog duizend keer mooier kan op de PS3, gelukkig maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
ik weet dat er al meerdere mensen met 25% ++ zijn en deze auto ook hebben, maarja nog geen pics gezien en het was er een die op mn 2 have list, de audi nuvolari :9

imho toch de mooiste 4 persoons coupe ontworpen sinds de mercedes CL
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ramdjan/gt4/IMG0034.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ramdjan/gt4/IMG0035.JPG

wat een prachtige bak _/-\o_ koppendraaier 1e klas _/-\o_

offtopic:
lol @ post boven mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:27

Aidix

Geluidspietlut

kNarf schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 23:36:
[...]

Die functie bevalt zeer goed, je zal alleen wel moeten wennen aan het 'echte' insturen en terugsturen bij een krappe bocht of na ongeluk. De respons van het stuur is enorm verbeterd ten opzichte van GT3 en GT4 prologue, met name de force feedback is nauwkeuriger. In prologue zaten er gewoon nog fouten in, die zijn er nu uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
CorteX schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 00:44:
[...]

Het is denk ik niet echt een compliment, maar knap is het wel: dit zijn echt verreweg de lelijkste foto's die ik iemand in photomode heb zien maken. :D Hier zie je wel heel duidelijk dat het nog duizend keer mooier kan op de PS3, gelukkig maar.
IMHO zien ze er wel tof uit :D , wat bedoel je dan eigenlijk?
Deze pics van hem zijn ook wel vet:
[rml]Chrasher in "[ PS2]Gran Turismo 4"[/rml]

BTW Crash, dat je die auto van 265k kan winnen bij Special Conditions stond al in de TS hoor ;)

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tato
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 06:21
schumi2004 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 21:27:
Upgraden naar Gold. hoe had je dat gedacht?
Als je na het overdoen gold haalt krijg de resterende auto's ;)
Dat bedoel ik. :) Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
MaTr1x schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 13:47:
IMHO zien ze er wel tof uit :D , wat bedoel je dan eigenlijk?
Deze pics van hem zijn ook wel vet:
[rml]Chrasher in "[ PS2]Gran Turismo 4"[/rml]
Ik bedoelde dat je op deze foto's heel duidelijk kunt zien wat er nog allemaal veel mooier kan qua car models. Dat was me op andere foto's nog niet zo duidelijk opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

CorteX schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 13:58:
[...]

Ik bedoelde dat je op deze foto's heel duidelijk kunt zien wat er nog allemaal veel mooier kan qua car models. Dat was me op andere foto's nog niet zo duidelijk opgevallen.
Het kan altijd mooier... Je moet deze pics maar s vergelijken met alles wat nu uit is of gaat komen (dus inclusief Forza), dan zie je al snel dat dit echt schitterende vormen van poligonen zijn die onder de juiste omstandigheden en juiste hoeken, moeilijk van de echte te onderscheiden zijn (ik kan me een oude foto van GT4 herinneren waar je in fotomode een zwarte oude VW Kever ziet. Echt shitterend!! _/-\o_ Als iemand m nog kan vinden, post m ff, want ik zoek m! ) En vergelijk ze is met GT1, 2 em 3... Alle versies waren in hun tijd schitterend, net als deze...

Het is wel weer duidelijk dat kritiek geven makkelijk is.

Iets anders:
Ik ben bezig alles goud te halen op de License Tests, en ben momenteel aangeland bij de Coffee Break test van IA, maar krijg die niet goud.
Enig idee of ik die ook goud moet halen om de auto voor All Gold te krijgen?

Trouwens net de NordSchleiffe voor t eerst gereden met die Mercedes 190 16v Evo (of hoe dat ding ook heet),in IA 15... verdomd coole track man! 8) en als license test echt zwaar irri eigenlijk. Maar in m'n 1e echte poging reed ik m volledig uit in een tijd van 9:09. Von'k toch niet slecht... :*) Hopelijk kan ik die 9 seconden met een beetje oefening er zo afrijden..... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nklaver234
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 14:27
Hehe, eindelijk is er nu ook de PS2+GT4 pack.

Heb er vanmiddag tijdens de pauze eentje gehaald bij de intertoys. Daar was die 179,95.

Kan niet wachten tot vanavond! Jullie hebben me de afgelopen dagen stink jalours gemaakt met de positieve postings maar er was nergens meer een PS2 te koop. Gelukkig is de bundel ook iets goedkoper zodat het wachten tenminste nog ergens goed voor was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber

sjobber

Jobbie schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 14:36:
[...]
Iets anders:
Ik ben bezig alles goud te halen op de License Tests, en ben momenteel aangeland bij de Coffee Break test van IA, maar krijg die niet goud.
Enig idee of ik die ook goud moet halen om de auto voor All Gold te krijgen?

Trouwens net de NordSchleiffe voor t eerst gereden met die Mercedes 190 16v Evo (of hoe dat ding ook heet),in IA 15... verdomd coole track man! 8) en als license test echt zwaar irri eigenlijk. Maar in m'n 1e echte poging reed ik m volledig uit in een tijd van 9:09. Von'k toch niet slecht... :*) Hopelijk kan ik die 9 seconden met een beetje oefening er zo afrijden..... :Y)
koffie break hoef je niet te doen.
en ik reed me 1ste keer nordschleiffe in 9.07.6
en idd, onder die 9 minuten moet makkelijk te halen zijn. Was in een 2de mislukte poging, al dik 3 seconden sneller na nog geen 2 minuten rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Het is wel weer duidelijk dat kritiek geven makkelijk is.
Mijn god... :/ Ik zeg dat je dat op andere foto's in de photomode dus helemaal niet kunt zien, dat het nog veel mooier kan. Sommige foto's zijn inclusief car model bijna niet van echt te onderscheiden, maar op die foto's die Crasher maakte kon je ineens wel heel goed zien dat de car models nog veel mooier kunnen.

Trouwens, de PSP werkt dus niet met Photomode en nu heb ik voor niets een kabeltje gekocht, tenzij het nog aan het kabeltje kan liggen. Maar 'YouSoHot' reageert dus niet.

[ Voor 8% gewijzigd door CorteX op 16-03-2005 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ jobbie ik heb die foto staan op mijn pc maar om hem te posten moet het via een link?
ms is er een andere manier dat ik hem kan geven an jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
[...]

Het kan altijd mooier... Je moet deze pics maar s vergelijken met alles wat nu uit is of gaat komen (dus inclusief Forza), dan zie je al snel dat dit echt schitterende vormen van poligonen zijn die onder de juiste omstandigheden en juiste hoeken, moeilijk van de echte te onderscheiden zijn (ik kan me een oude foto van GT4 herinneren waar je in fotomode een zwarte oude VW Kever ziet. Echt shitterend!! _/-\o_ Als iemand m nog kan vinden, post m ff, want ik zoek m! )
Naar aanleiding van jouw post ben ik ff wezen Googlen en ik heb twee pics gevonden van een ouwe VW Kever in GT4, wel vet idd:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mvgemert/GT4/oldbeetle1.jpeg Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mvgemert/GT4/oldbeetle2.jpeg

Komt van http://www.ps2on.com/cgi-...nic=s&detall=s&id_joc=369

Ik ben trouwens samen met m'n broer bezig om alles goud te halen, is best wel pittig af en toe!

@ Iceman011: Als je me ff die foto's mailt (emailadres staat in m'n profiel) dan zal ik ze wel ff posten als je wilt.
@ Cortex: Wel balen zeg dat de PSP het toch niet doet, ik zal 'm gelijk uit het lijstje halen!

[ Voor 11% gewijzigd door MaTr1x op 16-03-2005 17:10 ]

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 10:26
die zul je wel kunnen winnen bij een of andere VW-cup...

Ik heb trouwens nu 2 races gedaan uit de special conditions-events...die zijn echt relaxt...
En makkelijk te winnen met een normale auto...ik kreeg er zelfs bij een een toyota rally raid car...behoorlijk bruut is die....en 250.000 credits waard...erg makkelijk verdient voor in totaal 4 rondjes racen:)

Hmm meerdere hebben die auto al gevonden :+

[ Voor 7% gewijzigd door RSD1982 op 16-03-2005 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
iemand al 1 van die zwarte le mans racers? die wil ik echt hebben, maar zit pas op 400 dagen ingame, dat wordt dus flink sparen voor ik op de 694 zit

iemand trouwens ook al een audi R8 of bentley speed 8? ;)
R8 is nog 1 van de weinigen op mn absolute must have list :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier de M3 in actie

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~nagte/IMG0002klein.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2005 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Laatst online: 18:52
:o :o :o wat een wagen die CSL... :o :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Laatst online: 14-09 11:02

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Heeft iemand al de Granturismo World Championship in de Proffesional Hall al gehaald
en met welke auto heb je dat gedaan.

ik kan er wel een auto voor gaan kopen maar voordat ik daar geld voor heb ben ik 2 weken verder
(4.500.000) 8)7

of is er een goede auto voor die je ergenst kan winnen.

ik wil naar de Extreme Hall :9~ :9~ :9~

edit: laat maar ik moet eerst 25% halen en dan kan ik een goede auto hiervoor winnen in de endurance hall

[ Voor 37% gewijzigd door SV3NNER op 16-03-2005 20:04 ]

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-09 14:59
CorteX schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 16:50:
[...]

BLA BLA

Trouwens, de PSP werkt dus niet met Photomode en nu heb ik voor niets een kabeltje gekocht, tenzij het nog aan het kabeltje kan liggen. Maar 'YouSoHot' reageert dus niet.
Mijn psp werkt wel met de photomode dus ik denk dat het aan het kabeltje ligt. En je moet je psp wel op USB modus zetten, daar kan het ook aan liggen.

Voor de rest een heerlijk spel, ga weer snel verder.

EDIT: wow wat een supermooi plaatje gpXtreme :o

[ Voor 7% gewijzigd door Ridium op 16-03-2005 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
Hier de oude VW Beetle van Iceman011:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mvgemert/GT4/oldbeetle3.jpg

offtopic:
Edit: ik zie het al je maakt zelf een thumbnail en linkt die weer naar een grotere pic
.

[ Voor 42% gewijzigd door MaTr1x op 16-03-2005 20:00 ]

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

ehhhh, sorry hoor, maar die spoiler :X

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, die spoiler....... je hebt gelijk. Maar de M3 heb ik gekocht van mijn 100.000 credits van GT3 en daar rij ik dus niet echt races mee (Speel het spel liever gewoon vanaf het begin zonder extra credits.) Maar bij het tunen van de M3 had ik van de 100.000 dus nog precies genoeg over voor een spoiler, dus heb ik de grootste erop geplakt die ik kon vinden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 14:48
Hier mijn nieuwe aanwinst :P (clickable)

Afbeeldingslocatie: http://www.stevens.cistron.nl/gt4/IMG0001_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.stevens.cistron.nl/gt4/IMG0002_2.jpg

Net behaald :)

Mercedes CLK-GTR RaceCar '98

V8, 1000kg en 1031HP :P :9

[ Voor 21% gewijzigd door Hoyden op 16-03-2005 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Ridium schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 19:34:
Mijn psp werkt wel met de photomode dus ik denk dat het aan het kabeltje ligt.
Welk merk en type kabel gebruik jij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-09 14:59
ik gebruik een gewone usb naar mini usb die bij een oude telefoon van me zat. Dat ding is zo standaard als wat dus misschien dat het toch ergens anders aan ligt.

Ik zet hem op usb connection en hij doet het meteen. Ik heb een pro duo 1gb kaartje van sandisk.

Ik heb geen idee waar het bij jou aan zou kunnen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SandeR schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 20:21:
Hier mijn nieuwe aanwinst :P (clickable)

[afbeelding]

[afbeelding]

Net behaald :)

Mercedes CLK-GTR RaceCar '98

V8, 1000kg en 1031HP :P :9
whahaha zon auto in de woestijn, geeft een beetje een vreemd gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:58

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Ik heb hem nu ook tot mijn beschikking sinds een week.
Ben nu bezig om alle license op goud te halen, alleen sommige zijn zo klote.
ben nu met National B-11 bezig, ik kom 3 tiende tekort en zie echt niet waar die te halen...

grrrrrr

To be continued

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Ik heb GT4 nu ook een tijdje, naja had, want ik heb me diver A en B licentie kunnen halen en toen heeft me PS2 mijn GT4 DVD kapot gemaakt :'(

Heb nu dus geen GT4 meer DimPlus gaat hem proberen te poleisten, maar dat is pas over 2 weken klaar :'( denk je als 1 van de eerste Nederlanders het spel te hebben, kan je het nog geen 1 week spelen :(
The DenMan schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 22:10:
Ik heb hem nu ook tot mijn beschikking sinds een week.
Ben nu bezig om alle license op goud te halen, alleen sommige zijn zo klote.
ben nu met National B-11 bezig, ik kom 3 tiende tekort en zie echt niet waar die te halen...

grrrrrr

To be continued
Hoe kan je uberhaupt goud daar halen? wat ik ook probeer ik haal dus ALTIJD bronze :X
Zelfs als ik sneller ben als de tijden die rechts boven in staan, ik snap er echt niks van :X :(

[ Voor 46% gewijzigd door Qorne op 16-03-2005 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

Qorne schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 22:20:
Hoe kan je uberhaupt goud daar halen? wat ik ook probeer ik haal dus ALTIJD bronze :X
Zelfs als ik sneller ben als de tijden die rechts boven in staan, ik snap er echt niks van :X :(
Dat lijkt me wel heeeel erg sterk of een bug :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

ja ik kan het nu niet proberen, GT4 iszoals ik zei stuk :'(

Maar als ik hem weer heb (2a3week) dan probeer ik het nog wel eens :( :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

CorteX schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 00:44:
[...]
Om het goed te maken, heb ik hier nog een paar pics waar je hopenlijk wel van kan smullen.... d:)b

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/54318/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/54319/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/54320/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/54321/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/54322/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Laatst online: 06-09 20:31

miekol

erm

Chrasher schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 00:28:
[...]

Om het goed te maken, heb ik hier nog een paar pics waar je hopenlijk wel van kan smullen.... d:)b

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Zijn die tijdens een replay gemaakt? Hoe kom je daarbij dan (alszijnde replay photomode? Ik vond de handleiding die bij het spel zat wel de ultieme anti climax, en daar dan 65 euro voor betalen ()&*&#^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Laatst online: 03-09 21:49
replay saven op memcard en daarna laden in replay theatre. In replay theatre heb je pas de beschikking over photomode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Je moet eerst een replay saven op je geheugenkaart, daarna kan je via de "replay-theater" de replay weer laden en bekijken. Op elk moment van de race kan je dan met de "select"-knop naar de opties gaan om foto's te maken van dat moment in de replay.

edit:
LOL, moet wat sneller typen
:D

[ Voor 15% gewijzigd door Chrasher op 17-03-2005 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Chrasher schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 00:28:

[afbeelding]
[...]
[afbeelding]
Zeker... :*) Vooral die vierde foto is cool gemaakt, maar aan de foto's zelf lag het ook niet. Het viel me alleen bij die foto's van die M3 CSL ineens op dat het car model niet vanuit alle viewpoints plus bijbehorende belichting er even realistisch uit ziet. Ik zag vandaag trouwens die Jaguar XKR Coupé rijden, die je in dezelfde post had gezet, maar dit is even geheel off-topic. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:58
CyberDoX schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 19:52:
[...]

ehhhh, sorry hoor, maar die spoiler :X
als je er echt mee gaat racen heb je um wel nodig want je kan dan je downforce instellen :)

(voor en achter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
je kunt ook een circuit kiezen en dan photo drive kiezen ipv free run, dan als je de replay bekijkt kun je meteen fotos maken, zonder te hoeven opslaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Weer een aanvulling voor het lijstje van MaTr1x.
Heb van collega een Sweex USB 2.0 Memory Pen 256 MB mee gekregen ik dacht dat deze het wel zou doen aangezien er ook een Sweex USB 2.0 Memory Pen 128 MB in staat die het wel doet maar helaas de 256 MB versie geeft ook geen kick op mijn PS2 :(

Zou ik misschien dan toch iets fout doen?
Ik was in de veronderstelling dat ik gewoon die stick in mijn PS2 kan frotten en dat deze dan via de memorycard manager gewoon te benaderen is of heb ik het nu helemaal fout?
Ik had ook al wat tooltjes gevonden op codejunkies waar zoiets stond als Max Media Creator PC App (version 1.23) waarvan ik in erste instantie d8 dat deze je stick op 1 of andere manier prepareert voor je PS2 maar het is een doodgewone verkener.

Is er iemand die precies kan vertellen hoe je die stick benaderd? Doet iemand dat met die opstart cd van AR MAX of anders?
Zou het misschien niet werken omdat de mijne gechipped (messiah 2 pro) is? Heeft iemand anders zijn PS2 gechipped en waarmee en heeft diegene zijn USB stick aan de praat gekregen op zijn PS2?

[ Voor 10% gewijzigd door schumi2004 op 17-03-2005 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hullepim
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 08:26
Nou, ik heb gister het Gran Turismo pack gehaald met die controller / ab kit.
Man, wat is het toch een machtig mooi spel. Heb bijna de eerste licentie, moet alleen nog ff examen doen. Alleen dat Laguna Seca zal ik nooit echt onder de knie krijgen, wat een irritante boch zit daar toch op die heuvel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
schumi2004 schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 08:39:
Weer een aanvulling voor het lijstje van MaTr1x.
Heb van collega een Sweex USB 2.0 Memory Pen 256 MB mee gekregen ik dacht dat deze het wel zou doen aangezien er ook een Sweex USB 2.0 Memory Pen 128 MB in staat die het wel doet maar helaas de 256 MB versie geeft ook geen kick op mijn PS2 :(

Zou ik misschien dan toch iets fout doen?
Ik was in de veronderstelling dat ik gewoon die stick in mijn PS2 kan frotten en dat deze dan via de memorycard manager gewoon te benaderen is of heb ik het nu helemaal fout?
Ik had ook al wat tooltjes gevonden op codejunkies waar zoiets stond als Max Media Creator PC App (version 1.23) waarvan ik in erste instantie d8 dat deze je stick op 1 of andere manier prepareert voor je PS2 maar het is een doodgewone verkener.

Is er iemand die precies kan vertellen hoe je die stick benaderd? Doet iemand dat met die opstart cd van AR MAX of anders?
Zou het misschien niet werken omdat de mijne gechipped (messiah 2 pro) is? Heeft iemand anders zijn PS2 gechipped en waarmee en heeft diegene zijn USB stick aan de praat gekregen op zijn PS2?
Als je foto's maakt en deze opslaat, kun je kiezen tussen Memory Card en USB-Device o.i.d.
Verder zie je hem niet, kun je de stick ook niet aanspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Dus als ik het goed begrijp kan ik het USB device alleen maar vanuit GT4 aanspreken?
Dat is dus iets wat ik nog niet echt geprobeerd heb, ik wil namelijk mijn gemaakte foto's van die memorycard af hebben, begint namelijk aardig vol te raken al nu.
Ik was het zelf allemaal via de disc van AR MAX aan het proberen maar daar komt helemaal geen USB Device naar voren wanneer ik de instructies uitvoer zoals beschreven volgens Datel.
Nu las ik ergens dat ik de AR MAX Evo versie zou moeten hebben dus die moet ik dan nog maar even opzoeken.
Maar alles samengevat: het USB device is niet te benaderen dus via de browser van de PS2 zelf maar ALLEEN via een spel en in dit geval dus GT4 zoals ik al eerder zei?
Als dat zo is dan zal ik mijn eerdere acties eens overnieuw uitvoeren daar had ik namelijk nog niet aangedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

hullepim schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 08:56:
Nou, ik heb gister het Gran Turismo pack gehaald met die controller / ab kit.
Man, wat is het toch een machtig mooi spel. Heb bijna de eerste licentie, moet alleen nog ff examen doen. Alleen dat Laguna Seca zal ik nooit echt onder de knie krijgen, wat een irritante boch zit daar toch op die heuvel.
Dan zal je het nog moeilijk krijgen in de rest van het spel :)

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hullepim
  • Laatst online: 12-09 08:26
Shiver23 schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 10:49:
[...]

Dan zal je het nog moeilijk krijgen in de rest van het spel :)
Ik moet totaal weer inkomen, hiervoor had ik een ps2 met GT3, daar was ik aardig ver. Maar dat ding heb ik 2 jaar geleden verkocht. Nu was GT4 en ik had al gezegd, als die uitkomt koop ik er weer 1. En ik heb woord gehouden, gister 1 gehaald. Dus moet echt weer f inkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan je de driving aids in GT mode dan afzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Laatst online: 22:22
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 12:01:
Settings van je auto vlak voor je de race start :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
Zo ff een rijtje replies:
Qorne schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 22:20:
Ik heb GT4 nu ook een tijdje, naja had, want ik heb me diver A en B licentie kunnen halen en toen heeft me PS2 mijn GT4 DVD kapot gemaakt :'(
Wtf? Da's balen, is de DVD beschadigd door je PS2, da's wel lekker k*t dan :(
hullepim schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 08:56:
Alleen dat Laguna Seca zal ik nooit echt onder de knie krijgen, wat een irritante boch zit daar toch op die heuvel.

en

Ik moet totaal weer inkomen, hiervoor had ik een ps2 met GT3, daar was ik aardig ver. Maar dat ding heb ik 2 jaar geleden verkocht. Nu was GT4 en ik had al gezegd, als die uitkomt koop ik er weer 1. En ik heb woord gehouden, gister 1 gehaald. Dus moet echt weer f inkomen.
hehe gewoon ff oefenen, zekers als je GT3 al hebt gespeeld, dan heb je het zo weer onder de knie :)
Wel tof trouwens dat je weer een PS2 hebt. Ik had m'n PS2 ook bijna niet meer gebruikt de laatste jaren totdat GTA:SA uitkwam en nu met GT4 maakt die zeker overuren :D
schumi2004 schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 10:45:
Dus als ik het goed begrijp kan ik het USB device alleen maar vanuit GT4 aanspreken?
Dat is dus iets wat ik nog niet echt geprobeerd heb, ik wil namelijk mijn gemaakte foto's van die memorycard af hebben, begint namelijk aardig vol te raken al nu..
Ja gewoon bij opties instellen dat je op een USB device wilt saven i.pv. de memory card, dan zou het moeten werken. Probeer anders eens het andere USB slot op je PS2, mss doet die het wel.
BTW je moet je USB sticks gewoon legen op je PC.
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 12:01:
Bij je car settings, daar ergens rechtsonderaan staat het.
Ridium schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 19:34:
[...]

Mijn psp werkt wel met de photomode dus ik denk dat het aan het kabeltje ligt. En je moet je psp wel op USB modus zetten, daar kan het ook aan liggen.

en

ik gebruik een gewone usb naar mini usb die bij een oude telefoon van me zat. Dat ding is zo standaard als wat dus misschien dat het toch ergens anders aan ligt.

Ik zet hem op usb connection en hij doet het meteen. Ik heb een pro duo 1gb kaartje van sandisk.
Wel vreemd dat de PSP het bij de ene wel doet als USB device, en bij de ander niet :?

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliniclown
  • Laatst online: 21-03 19:20
Ben begonnen met het verzamelen van BMW's. Ik wil het rijtje zo snel mogenlijk compleet hebben.
Afbeeldingslocatie: http://www.nfshotrods.nl/gt4/IMG0010.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.nfshotrods.nl/gt4/IMG0013.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.nfshotrods.nl/gt4/IMG0015.JPG

Ik heb nog ergens een 120d maar nog geen pics van.

En de MB evo II mag ook niet ontbreken.

Afbeeldingslocatie: http://www.nfshotrods.nl/gt4/IMG0007.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.nfshotrods.nl/gt4/IMG0008.JPG

Imation 256MB werkt ook.

[ Voor 4% gewijzigd door Kliniclown op 17-03-2005 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 13:25

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik heb eigenlijk een vraagje... Is Gt4 nu al uit als paket met een Ps2 new? Ik wil alleen maar een ps2 hebben voor deze game :P

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of dit spel ooit voor de pc uitkomt?

en wanneer dat gebeurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is wel erg lastig hoor !!

ik heb een crx del sol gekocht, ik heb de sundaycup gehaald, ben nu bezig met FF maar dat is al redelijk lastig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Laatst online: 22:22
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 13:24:

en wanneer dat gebeurt?
Waarschijnlijk nooit.
het is wel erg lastig hoor !!

ik heb een crx del sol gekocht, ik heb de sundaycup gehaald, ben nu bezig met FF maar dat is al redelijk lastig..
Had zelf ook een Crx gekocht maar met 85000km op de teller was het chassis redelijk krom en dat bevordert het rijgedrag nou niet bepaald :P
Chassis refresh is de oplossing maar dat kost bakken met geld :(

[ Voor 53% gewijzigd door MailMan op 17-03-2005 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
SideSwipe schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 13:21:
Ik heb eigenlijk een vraagje... Is Gt4 nu al uit als paket met een Ps2 new? Ik wil alleen maar een ps2 hebben voor deze game :P
die oude verkopen ze niet meer, zeker niet met gt4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Staat ook ps2 new... De kleine versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden

en wanneer dat gebeurt?
Dat kun je wel vergeten denk ik.

Dit is een mega deal voor Sony, op deze manier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
SideSwipe schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 13:45:
Staat ook ps2 new... De kleine versie :)
dat zeg ik toch ;)
de oude "grote" versie verkopen ze niet meer. en een nieuw pack zoals gt4+ps2 pack is altijd met de kleine(die ook echt _klein_ is vergeleken met de "grote" 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Denk je dat ik zo'n oude bak wil hebben ? :P

Nee maar ik weet dus niet of die paketten nu al verkocht worden of niet... Wordt er niet veel wijs van zegmaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 07-09 22:20
Ik wil mijn "grote" best ruilen voor jou nieuwe "kleine" :P

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Laatst online: 18:52
SideSwipe schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 14:28:
Denk je dat ik zo'n oude bak wil hebben ? :P

Nee maar ik weet dus niet of die paketten nu al verkocht worden of niet... Wordt er niet veel wijs van zegmaar :)
te koop bij bart smit en intertoys etc voor 179,- (pstwo + gt4 dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik heb hem sinds gisteren.. Eindelijk! :D

Heb meteen m'n eerste license gehaald, helaas niet alles zilver, heb er nog 4 brons. Maja, het was ook al lang geleden dat ik GT had gespeeld, was sinds GT2 geleden.. Dus moet weer even wennen!

Heb meteen ook de Sunday Cup alles al goud gehaald. Met mijn mooie 2e hands Skyline, 238 pk (nieuwe uitlaat, verse olie, lekkere wasbeurt en weight reduction stage 1 8)). Voor de liefhebbers zal ik - als mijn el-cheapo Makro USB-stick het doet in de ps2 - vanavond foto's posten..

In Arcade mode kun je trouwens wel gewoon je auto een andere kleur geven, ik zou het jammer vinden als dit in Gran Turismo mode helemaal op geen enkele manier kan.

Het ziet er trouwens geweldig uit.. ben helemaal verliefd op de graphics.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik sommige mensen aanraden om in de game de brightness in photomode wat hoger te zetten? Sommige pics zijn veel te donker om goed te kunnen bekijken. En de game is zeer tof! Helaas het bekende probleem van tijdgebrek. WoW + Gt4 + GtR ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 14:49:
Mag ik sommige mensen aanraden om in de game de brightness in photomode wat hoger te zetten? Sommige pics zijn veel te donker om goed te kunnen bekijken. En de game is zeer tof! Helaas het bekende probleem van tijdgebrek. WoW + Gt4 + GtR ;(
het kan natuurlijk ook aan de monitor liggen ;)
ik gebruik hier een tft scherm dus kan net wat andere kleuren hebben dan een crt oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:58
Ik ben het wel met crossfade eens, op alle monitoren waar ik achter zit vind ik ze te donker.

Ik irriteer me overigens mateloos aan die vervloekte pace car in sommige license tests; die dingen maken het me onmogelijk een strakke tijd te rijden, vooral in de bochten zijn ze zo conservatief... en lichtjes toucheren is meteen game over.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
ja idd, svp ff de brightness wat hoger zetten dan mooier is op TV, want de kleurtemperatuur is te donker voor reproduktie, door 'm een stuk lichter te maken, komt de foto er het beste uit op je monitor.

En ik erger me idd ook aan die pacecar, zeker bij de A-license als je Suzuka moet rijden in die Honda, vlak voor die scherpe S-bocht op het eind remt die veels te veel af, ik ben er al een aantal keer achterop gereden...

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Laatst online: 06-09 20:31

miekol

erm

@MarcoM & Chrasher: Thx!

Vet zeg die photo mode in je replay's. Jammer dat je niet helemaal zelf kan bepalen waar de camera moet staan, zoals in de photo trips in GT mode zelf.

Heb ff een replaytje met mijn M5 afgespeeld:

Afbeeldingslocatie: http://www.milanvermeulen.net/various/GT4/05_BMW_M5_03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.milanvermeulen.net/various/GT4/05_BMW_M5_06.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.milanvermeulen.net/various/GT4/05_BMW_M5_08.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.milanvermeulen.net/various/GT4/05_BMW_M5_07.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.milanvermeulen.net/various/GT4/05_BMW_M5_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.milanvermeulen.net/various/GT4/05_BMW_M5_04.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
miekol schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 15:18:
@MarcoM & Chrasher: Thx!

Vet zeg die photo mode in je replay's. Jammer dat je niet helemaal zelf kan bepalen waar de camera moet staan, zoals in de photo trips in GT mode zelf.

Heb ff een replaytje met mijn M5 afgespeeld:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Wat een mooie foto's :9~

Hierbij stel ik voor om een contest te houden van de mooiste GT4-photo.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beetje lelijk dat wazige

en die ribbels dan ook nog :X

[ Voor 193% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2005 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:37
Ben er waarschijnlijk achter waar die A-spec points voor zijn... natuurlijk weet ik neit of het echt waar is, maar is opzich wel logisch.. volgens mij nog niet hier voorbij gekomen

They were made for online mode to tell how good or experienced the people you racing are. Online got deleted from this disc but A-spec points didn't. Now its just bragging rights to share with ur friends about how much more you have then they do .
En: idicator hoe zwaar je race gaat worden.. meer punten is moeilijkere race omdat andere auto's beter zijn

Bron: http://boards.ign.com/Gran_Turismo/b5208/81050870/?7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
legolas82 schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 15:50:
Ben er waarschijnlijk achter waar die A-spec points voor zijn... natuurlijk weet ik neit of het echt waar is, maar is opzich wel logisch.. volgens mij nog niet hier voorbij gekomen

They were made for online mode to tell how good or experienced the people you racing are. Online got deleted from this disc but A-spec points didn't. Now its just bragging rights to share with ur friends about how much more you have then they do .
En: idicator hoe zwaar je race gaat worden.. meer punten is moeilijkere race omdat andere auto's beter zijn

Bron: http://boards.ign.com/Gran_Turismo/b5208/81050870/?7
pcies, als je een race niet haalt en je gooit een turbootje op je motor, dan verminderen de a-spec punten als je het opnieuw gaat proberen bij die race.

Maar is het ook niet zo dat je met een bepaald aantal punten parcours en opties unlocked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber

sjobber

vacuumcleaner schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 15:57:
[...]Maar is het ook niet zo dat je met een bepaald aantal punten parcours en opties unlocked?
dat is zo ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoZ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-01 10:23
Dat vraag ik me af. Volgens mij had ik ergens gelezen dat het unlocken van parcours een kwestie van tijd is. Bij iedere hoeveelheid racedagen wordt er een circuit vrijgegeven. En welke opties dan? De veel besproken paintshop? Maargoed, ik zal het eens opzoeken.

Edit:
Wat betreft het 'unlocken' van circuits: http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/gran_turismo_4.txt, Hoofdstuk 5a

[ Voor 21% gewijzigd door RemcoZ op 17-03-2005 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
mischien de kans om F1 autos te winnen? ik kan nergens zien waar je die kan winnen behalve die zwarte als je 100% hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
bolleh schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 16:34:
mischien de kans om F1 autos te winnen? ik kan nergens zien waar je die kan winnen behalve die zwarte als je 100% hebt
24 uur nurburgring toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
RemcoZ schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 16:33:
Dat vraag ik me af. Volgens mij had ik ergens gelezen dat het unlocken van parcours een kwestie van tijd is. Bij iedere hoeveelheid racedagen wordt er een circuit vrijgegeven. En welke opties dan? De veel besproken paintshop? Maargoed, ik zal het eens opzoeken.
Idd de paintshop, en elke keer wanneer je een nieuw parcour rijdt in a-spec mode wordt deze na de race vrij gegeven.

De paintshop is niet aangetoond en bestaat wellicht geen eens

[ Voor 7% gewijzigd door vacuumcleaner op 17-03-2005 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoZ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-01 10:23
De paintshop lijkt me wel tof! Waar is die te vinden? Of staat dat al in dit topic en heb ik daar overheen gelezen?

Helaas, ik heb er niet overheen gelezen...

[ Voor 19% gewijzigd door RemcoZ op 17-03-2005 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:23
MaTr1x schreef op zondag 13 maart 2005 @ 21:06:

Oke ik heb die ene tip verwijderd in deTS want er zit helaas helemaal geen paintshop in GT4 8)7
Ik heb wel een Hidden Controls sectie in de TS erbij gezet, en omdat die werkende USB sticks lijst zo groot werd is dat ff een link naar een tekstbestand geworden.

[ Voor 51% gewijzigd door Dikkie op 17-03-2005 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
zojuist mn eerste endurance race gewonnen :)
grand valley speedway 300km

met de CLK GTR zon 1 uur en 50 minuten over gedaan, was wel ff zoeken naar de juiste banden setup(had race medium en race hard banden) en uiteindelijk werd het race medium voor en race hard achter. 6 laps per setje banden

en dan wordt je 1e, krijg je 400.000 credits en een 1937 Auto Union V16 streamline 8)
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ramdjan/gt4/IMG0036.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ramdjan/gt4/IMG0037.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ramdjan/gt4/IMG0038.JPG

helaas kun je er alleen de nurburgring en de oval mee op om een free run/photo drive te doen, maarja toch leuk om zon historische wagen in je collectie te hebben 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Vage auto.. :D

Ik wil ook verder komen, zit atm alleen met mijn geld probleem.. Moet meer gaan racen!

Woei, wat is dit toch een vette game..
ben er nog steeds helemaal blij van :)

Is er trouwens iemand hier die weet of je 2 account op één memory card kunt maken? Mijn broertje wil namelijk zijn eigen account. Of kan dit alleen via 2e memory card?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milanza
  • Laatst online: 02-07 13:16
Ik snap echt helemaal niks meer van dit spel. Ik ben nu bezig met de Gran Turismo World Championship en op zich ben ik gewoon sneller dan de andere auto's(CLK GTR), maar het achterlijke is dat ik bij sommige races 2 keer moet pitten, ook al heb ik racing hard banden, terwijl de AI vaak maar 1 keer hoeft te pitten :( Dit is zo oneerlijk, ik moet nu gewoon meer dan 20 seconden uitlopen om te winnen! Zo belachelijk dit. Ik wordt er gewoon echt gek van....
Ik vind het zo stom dat je niet wordt afgerekend op hoe je rijdt, maar op hoe vaak je moet pitten. 8)7
Ik sta nu na race 7 10 punten achter de nummer 1, wat op zich nog wel in te halen valt, gewoon 3 keer eerste worden :X

I love the smell of a Palm in the morning.

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.