Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
De HPA Golf R32 komt uit CanadaKing Nothing schreef op zondag 13 maart 2005 @ 21:35:
IJstracks zuigenIk ben blij dat ik die iig bij de rijbewijzen allemaal gehad heb. Ik moet nog een paar voor mijn S licentie halen
Wel raar, ik heb een Golf R32 '04 en ik mag niet eens meedoen aan de Europeese racesWel aan Amerikaanse

bedrijfs info: http://www.hpamotorsports.com/company.htm
auto info + prijzen en pics: http://www.hpamotorsport.com/r32.htm
[ Voor 7% gewijzigd door Sir_Killalot op 13-03-2005 21:54 ]
ThanksSir_Killalot schreef op zondag 13 maart 2005 @ 21:51:
[...]
De HPA Golf R32 komt uit Canada
[afbeelding]
bedrijfs info: http://www.hpamotorsports.com/company.htm
auto info + prijzen en pics: http://www.hpamotorsport.com/r32.htm

De mijne
622pk/5250-6750rpm
971.38 nm/4500rpm
1306 kg
0-100: 2.86 sec
0-200: 8.49 sec
1/4 mijl: 10.376 sec (Las Vegas Dragstrip dus)
Beste vrind wette dat
link naar USB textfile werkt nietMaTr1x schreef op zondag 13 maart 2005 @ 21:06:
<knip>
Oke ik heb die ene tip verwijderd in deTS want er zit helaas helemaal geen paintshop in GT4![]()
Ik heb wel een Hidden Controls sectie in de TS erbij gezet, en omdat die werkende USB sticks lijst zo groot werd is dat ff een link naar een tekstbestand geworden.
z'n link is ook iets van
servernaam/GT4/usbstick.txt
terwijl er de dir txt nog tussen moet, dus servernaam/GT4/txt/usbstick.txt
vergeet hij ook maar bij elke link magoed
Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©
als je de LSD acceleration/deceleration hoger zet heb je meer stabiliteit bij het optrekken/remmen maar zal het moeilijker zijn een bocht te nemen. zet je hem lager dan gaat je auto bij hard remmen een beetje heen en weer maar gaat hij stukken beter de bochten doorScorperito schreef op zondag 13 maart 2005 @ 16:36:
Ik snap nou echt NIKS van die LSD, kan iemand even uitleggen wat goeie settings zijn in welke situaties? Snapte er in gt3 ook al niks van..
(ja het heeft met slippende koppeling te maken bij optrekken / afremmen / bochten, alleen ik kan nooit een goeie afstelling fixen)
als je dus een auto koopt, vet tuned dan zal je waarschijnlijk je lsd wat lager moeten zetten, tenzij je voor elke bocht als een gek wil remmen en dan langzamer de bocht doorgaan
hoge lsd voorkomt wielspin, lage lsd niet en dan ga je dus makkelijker de bocht door op hoge snelheid(driften anyone
Btw: Ik heb ook de Amuse Skyline, die is getuned naar 830 pk, maar is op de 1/4 mile langzamer dan mijn 2ehands getunede r34(780pk). Met de Amuse doe ik 12 nogwat en met de r34 9:2 ongeveer. Dit ligt alleen aan het feit dat het overschakelen bij de Amuse veel langzamer gaat. De gear ratio maakt niet zo veel uit, weet iemand hoe je dit probleem aan kan pakken?
Ook merk ik dat de Amuse een enorme turbolag heeft, in zn 1 vanaf 0 naar 30 doet ie iets van 2,5 sec over
I love the smell of a Palm in the morning.
Bij die tip van mij met de 1000mile race moet je er ff bijzetten dat het is met auto's tot 1970 is misschien wel zo handig voordat er iemand komt die net een flinke smak geld heeft uitgegeven voor een dikke BMW ofzoMaTr1x schreef op zondag 13 maart 2005 @ 21:06:
Hey, hier ff wat pics die ik net gemaakt heb van enkele bakken uit me garage:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Respectievelijk een Amuse S2000 GT, Trial Celica SS II, een echte smek Honda CRX SiR, Audi RS4, Renault Megane Coupe en een Subaru Impreza Super Touring Car.
Oke ik heb die ene tip verwijderd in deTS want er zit helaas helemaal geen paintshop in GT4![]()
Ik heb wel een Hidden Controls sectie in de TS erbij gezet, en omdat die werkende USB sticks lijst zo groot werd is dat ff een link naar een tekstbestand geworden.
edit: moet je er ff dit van maken ofzo:
Zorg dat je een redelijk vlotte europese auto (bouwjaar eerder als 1970) hebt,
[ Voor 6% gewijzigd door MewBie op 14-03-2005 01:22 ]
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
Vreemd die zou moeten werken: http://matr1x.net.tf/GT4/txt/USBSTICKS.txtsjobber schreef op zondag 13 maart 2005 @ 23:06:
[...]
z'n link is ook iets van
servernaam/GT4/usbstick.txt
terwijl er de dir txt nog tussen moet, dus servernaam/GT4/txt/usbstick.txt
vergeet hij ook maar bij elke link magoed
Ik heb die anderen (3) ff gefixed, moest idd ff de txt dir tussen in die links. Ja sry ben niet zo scherp, beetje ziek de laatste dagen

Ben nu trouwens bezig om gouden licenties te halen, damn damn, is niet makkelijk, vooral die met die Mini, en die met die M3 was ook moeilijk, maar net gehaald
@MewBie: Done!

Trouwens, de Mitsubishi HSR-II Concept '89 die je krijgt als je de japanese 80's festival wint is echt een gaaf ding. Heb hem nou tot 650pk opgefokt...en hij weegt iets meer dan 1000kg, gaat echt als een speer! In 7 seconden op de 200! Alleen de top ligt helaas op 297/295
[ Voor 5% gewijzigd door miekol op 14-03-2005 01:50 ]
waaaah, geweldig dingbolleh schreef op maandag 14 maart 2005 @ 00:47:
zojuist gewonnen en nog niet eerder gezien:
plaatje
jaguar xj220 LM race car
550 peekaatjes
zal waarschijnlijk mn stal niet vaak uit komen
één van me lievelingswagens ook. Maarja, ieder zo z'n smaak he.
ik heb zojuist die mercedes Le Mans uit 98 gewonnen. Ok wel grappig ding om eerlijk te zijn. Nog net geen 25% though
die mini... tsjah ook best lang over gedaan. Telkens net niet... en dan ineens rijdt ik een 1.26.758 zeg maar dik 4 tiende onder het goudBen nu trouwens bezig om gouden licenties te halen, damn damn, is niet makkelijk, vooral die met die Mini
[ Voor 23% gewijzigd door sjobber op 14-03-2005 02:11 ]
Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©
die wielkasten...
zojuist ook die mercedes 190E AMG gewonnen, leuk bakkie maar meer voor de sentimenten
imho hoeft er geen apart photo topic, fotos in dit topic houden het lekker luchtig en een foto van je net gewonnen auto is imho leuker dan "ik heb net dit en dat gewonnen"
deze link van jouw doet het wel bij mij: http://www.xs4all.nl/~mvgemert/GT4/txt/USBSTICKS.txtMaTr1x schreef op maandag 14 maart 2005 @ 01:26:
[...]
[...]
Vreemd die zou moeten werken: http://matr1x.net.tf/GT4/txt/USBSTICKS.txt
Ik heb die anderen (3) ff gefixed, moest idd ff de txt dir tussen in die links. Ja sry ben niet zo scherp, beetje ziek de laatste dagenBTW scherp opgemerkt trouwens van die txt dir
Ben nu trouwens bezig om gouden licenties te halen, damn damn, is niet makkelijk, vooral die met die Mini, en die met die M3 was ook moeilijk, maar net gehaald
@MewBie: Done!
waarom zet je die er niet gewoon neer ipv van de http://matr1x.net.tf versie?
Ja dat kan ook, ik vind die andere alleen wat makkelijker, ook om in te tikken enzo, is wat korter. En als ik een dir maak op de server dan kan ik die ook gewoon als link erachter zetten, bijvoorbeeld http://matr1x.net.tf/GT4/txt
Verwijderd
"Though initially promised online options were removed from the title,"CorteX schreef op zondag 13 maart 2005 @ 12:41:
Ik heb gisteren GT4 online gespeeld tegen een vriend. Echt zeer cool. We gingen met een RS4 vs. M3 op de Nordschleife. Het was wel even kloten met hoe je het allemaal aan de gang krijgt, vooral als je router niet mee werkt, maar nu het werkt is het echt lachen.
Wtf kan jij online? Is dat niet verwijderd?
check topic start (en dan vooral onder mijn naam)Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 09:01:
[...]
"Though initially promised online options were removed from the title,"
Wtf kan jij online? Is dat niet verwijderd?
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Verwijderd
chevrolet is van oorsprong fransVerwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 09:16:
Zo, 1000mile race gehad, reed met een chevrolet chevelle '70 (kan gewoon in de European?!), als er in de race geen cobra meedoet win je makkelijk, 25 rondjes nurburgring had ik na 4 rondjes wel gezien, ik heb hem op b-spec gezet en ben naar het cafe gegaan. (wel ff overtake aanzetten), toen ik weer kwam was hij klaar, hij had er wel ongeveer 3 uur over gedaan. Sommige auto's had hij op 3 laps gezet, andere 3 races ongeveer zelfde manier gedaan, alleen viel me de auto die je kreeg erg tegen. gelukkig wel veel $$.
Hoe zit dat dan eigenlijk met de bandenslijtage ?Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 09:16:
Zo, 1000mile race gehad, reed met een chevrolet chevelle '70 (kan gewoon in de European?!), als er in de race geen cobra meedoet win je makkelijk, 25 rondjes nurburgring had ik na 4 rondjes wel gezien, ik heb hem op b-spec gezet en ben naar het cafe gegaan. (wel ff overtake aanzetten), toen ik weer kwam was hij klaar, hij had er wel ongeveer 3 uur over gedaan. Sommige auto's had hij op 3 laps gezet, andere 3 races ongeveer zelfde manier gedaan, alleen viel me de auto die je kreeg erg tegen. gelukkig wel veel $$.
Kan je in B-spec dan wel automatisch een pitstop plannen, of moet je daarvoor aanwezig zijn om die PIT knop in te drukken ?
Verwijderd
In GT1 en GT2 had je als tune-optie: "Racing car modification"
In GT3 zit dat niet
Zit dat nu in GT4 weer wel?
Ik vind dat zo vet.. wordt je ugly oude supra ineens superdik enzo.. spoilers erop!
-Zit nog te dubben of ik hem nou moet kopen of niet.. aangezien ik de vorige drie delen al heb (en helemaal grijs heb gespeeld)..
Nope, ziet er niet in. Wel de mogelijkheid om er een spoiler op te zetten. Er zijn vaak wel getunede versies te koop van de wat bekendere sport-auto's. Deze zijn te vinden bij "Tuner Cars" op de map.Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 10:10:
Erg nOObig misschien.. maarre:
In GT1 en GT2 had je als tune-optie: "Racing car modification"
In GT3 zit dat niet
Zit dat nu in GT4 weer wel?
Ik vind dat zo vet.. wordt je ugly oude supra ineens superdik enzo.. spoilers erop!
-Zit nog te dubben of ik hem nou moet kopen of niet.. aangezien ik de vorige drie delen al heb (en helemaal grijs heb gespeeld)..
Verwijderd
Damn.. echt een gemiste kans vind ik.. Zo leuk om brede wielkasten enzo op je tweedehands brik te zetten!Postov schreef op maandag 14 maart 2005 @ 10:19:
[...]
Nope, ziet er niet in. Wel de mogelijkheid om er een spoiler op te zetten. Er zijn vaak wel getunede versies te koop van de wat bekendere sport-auto's. Deze zijn te vinden bij "Tuner Cars" op de map.
Dus wel spoilers? Helpt dat dan ook wat in-game? Of is dat alleen voor de pimpfactor?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2005 10:29 ]
Verwijderd
Hij stopt automatisch als de banden bijna op zijn, je kan er gewoon bij weglopenSandeR schreef op maandag 14 maart 2005 @ 10:01:
[...]
Hoe zit dat dan eigenlijk met de bandenslijtage ?
Kan je in B-spec dan wel automatisch een pitstop plannen, of moet je daarvoor aanwezig zijn om die PIT knop in te drukken ?
beetje HK misschien, maar kon hem jullie niet onthouden
¯\_(ツ)_/¯
Zeker beetje jammer, maar gezien alles wat er wel in zit is het een klein iets imoVerwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 10:21:
[...]
Damn.. echt een gemiste kans vind ik.. Zo leuk om brede wielkasten enzo op je tweedehands brik te zetten!
Dus wel spoilers? Helpt dat dan ook wat in-game? Of is dat alleen voor de pimpfactor?
En yep, spoilers hebben zeker wel nut. Wanneer je in GT3 een auto zonder spoiler volop tunede, mistte je uiteindelijk downforce aan de achterkant en slipte je als een gek bij hoge snelheden. Aangezien je nu spoilers kan kopen is het mogelijk om je downforce aan te passen bij je car settings.
Hehe, heb heel wat agressieve momenten gehad o.a. bij de licences testsChrasher schreef op zondag 13 maart 2005 @ 21:08:
Kan me nog goed voor de geest halen dat veel mensen op GT3 zaten te mauwen dat het te makkelijk was. Nu is GT4 er en hoef je de forums maar te lezen en te zien hoe moeilijk sommigen het vinden. (Sony verdiend zelfs wat meer aan nieuwe controllers, omdat die soms worden stukgegooid).
ik heb gewoon een aantal beginner/professional gedaan, een enkele in de japan hal en de helft van de euro hal, verder een hoop dealer races gedaan, audi, bmw, mercedes, tvr en een tweetal rallys
vind die dealer races echt geniaal. verlengt de game enorm, je kan niet 1 auto kopen, dik tunen en dan ff 50% van de races gaan winnen. enige nadeel is alleen wel dat het nogal onoverzichtelijk is. stel je moet nog 1 dealerrace voor de 100% maar je hebt geen idee welke dat is...:X
Ik vind het vooral een vooruitgang dat je niet meer met "special cars" cups kunt rijden, zoals met die Nike of die andere soort F1-auto, daar had je denk ik erg veel mee kunnen winnen. In GT3 had ik zo het halve spel uitgespeeld in een paar dagen.bolleh schreef op maandag 14 maart 2005 @ 11:30:
vind die dealer races echt geniaal. verlengt de game enorm, je kan niet 1 auto kopen, dik tunen en dan ff 50% van de races gaan winnen. enige nadeel is alleen wel dat het nogal onoverzichtelijk is. stel je moet nog 1 dealerrace voor de 100% maar je hebt geen idee welke dat is...:X
Iriver ihp120 20gb mp3 het wel doet
ik had eerder gepost dat deze hd mp3 speler het niet deed, maar hij doet het wel.
| Youtube |
Verwijderd
Enige echt lastige aan de GT-serie is het op goud halen van alle licenses.. das lastig, maar verderpatryk schreef op maandag 14 maart 2005 @ 11:24:
[...]
Hehe, heb heel wat agressieve momenten gehad o.a. bij de licences testsScheelt dat mijn controller toch al gaar was en nog een nieuwe tegoed krijg
Voor mij is de makkelijkheidsgraad van GT4 ook iets waardoor ik denk het toch niet te gaan kopen.. GT4 is vast niet simpel.. maar een sim is het nou toch ook niet echt (VIND IK).
GT3 vond ik altijd mega-realistisch.. totdat ik op de PC ging simmen. Games als Richard Burns Rally, Live for Speed en vooral het onlangs gereleasede GTR (
Sindsdien vind ik GT eerder arcade dan sim. Beetje zonde wellicht.. maar ken de serie op zich ook al zolang dat ik denk dat het niet vernieuwend genoeg is voor mij om weer 60E neer te tellen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2005 12:21 ]
ik vind het ook wel leuk , maar ik ging trippen toen ik er achter kwam dat de caterham ook een special is die je moet kopenCorteX schreef op maandag 14 maart 2005 @ 11:35:
[...]
Ik vind het vooral een vooruitgang dat je niet meer met "special cars" cups kunt rijden, zoals met die Nike of die andere soort F1-auto, daar had je denk ik erg veel mee kunnen winnen. In GT3 had ik zo het halve spel uitgespeeld in een paar dagen.
Hoezo is GT4 makkelijk dan? Hij is echt een stuk lastiger als GT3.Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 12:20:
[...]
Enige echt lastige aan de GT-serie is het op goud halen van alle licenses.. das lastig, maar verder
Voor mij is de makkelijkheidsgraad van GT4 ook iets waardoor ik denk het toch niet te gaan kopen.. GT4 is vast niet simpel.. maar een sim is het nou toch ook niet echt (VIND IK).
GT3 vond ik altijd mega-realistisch.. totdat ik op de PC ging simmen. Games als Richard Burns Rally, Live for Speed en vooral het onlangs gereleasede GTR () hebben physics engines waar de GT-serie een puntje aan kan zuigen.
Sindsdien vind ik GT eerder arcade dan sim. Beetje zonde wellicht.. maar ken de serie op zich ook al zolang dat ik denk dat het niet vernieuwend genoeg is voor mij om weer 60E neer te tellen.
En hoezo is het geen sim? Ik ken geen sim waar je het verschil tussen verschillende auto's zo goed kan merken als bij GT4.
Dat je het niet vernieuwend vind, geldt ook niet echt voor die andere spellen die je noemt. Ik bedoel: racen blijft racen.
PSN: Shiver23
Vriend van mij heeft de pro versie en das is echt een geweldige ervaring.. Die force feedback is echt sterk!
Nu vind in de prijs van 105,- euri voor dat stuurtje aan de hoge kant en vraag me af of de race ervaring met de normale driving force van logitech echt zoveel minder is... wie heeft ze alletwee bespeeld?
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Hmm de physics in de GT serie zijn een stukje simpeler dan die van de bovengenoemde PC-sims (GPL niet vergeten trouwens), er zijn bepaalde onderdelen weggelaten waardoor het allemaal iets minder genuanceerd overkomt.Shiver23 schreef op maandag 14 maart 2005 @ 12:57:
[...]
Hoezo is GT4 makkelijk dan? Hij is echt een stuk lastiger als GT3.
En hoezo is het geen sim? Ik ken geen sim waar je het verschil tussen verschillende auto's zo goed kan merken als bij GT4.
Dat je het niet vernieuwend vind, geldt ook niet echt voor die andere spellen die je noemt. Ik bedoel: racen blijft racen.
Over het algemeen is het vrij overtuigend als je gewoon een beetje rond rijdt, en de verschillen tussen de diverse auto's zijn redelijk goed te merken.
Ik verwacht bij meer dan 700 verschillende wagens met enorm veel onderdelen niet dat ze bij Polyphony het detail van volledige sim-physics, zoals we die kennen in PC sims met 10 of 20 verschillende auto's in 1 of 2 raceklasses, kunnen neerzetten voor elk van die wagens. Ook vermoed ik dat de PS2 aan de max van zn rekenkracht zit met GT4 en dus nog gecompliceerdere physics niet zou kunnen verwerken.
Ik denk dat hij bedoelt dat GT4 niet heel vernieuwend is tov de vorige GT's.
Neemt niet weg dat ik GT erg leuk vind om af en toe eens ter afwisseling te racen, zeker nu ik een stuur (Frex) heb wat ook op de PS2 werkt.
[ Voor 4% gewijzigd door Zamorano op 14-03-2005 13:18 ]
Nee heb er geen ervaring mee maar het schijnt wel een vet stuurtje te zijn, er zijn zelfs aparte controls voor in GT4:swopdark schreef op maandag 14 maart 2005 @ 12:59:
Heeft er iemand speel ervaringen met de logitech driving force en de driving force pro??
Vriend van mij heeft de pro versie en das is echt een geweldige ervaring.. Die force feedback is echt sterk!
Nu vind in de prijs van 105,- euri voor dat stuurtje aan de hoge kant en vraag me af of de race ervaring met de normale driving force van logitech echt zoveel minder is... wie heeft ze alletwee bespeeld?
@SV3NNER: Done!With the Driving Force Pro wheel, press any combination of the LEFT, RIGHT, and DOWN buttons on the D-pad to look in that direction while driving.
Gebruiken jullie trouwens NOS? Ik had dat al op die Impreza zitten, volgens IGN moet je R1 gebruiken, maar dat werkt niet

Oh dat zou heel mooi zijn, dat mis ik heel erg als ik GT speel. Ik kan niet om me heen kijken.MaTr1x schreef op maandag 14 maart 2005 @ 13:41:
Nee heb er geen ervaring mee maar het schijnt wel een vet stuurtje te zijn, er zijn zelfs aparte controls voor in GT4:
.......With the Driving Force Pro wheel, press any combination of the LEFT, RIGHT, and DOWN buttons on the D-pad to look in that direction while driving......
Als ik nu mn TrackIR aan de gang zou krijgen met GT4, zou helemaal fantastisch zijn, maarja dat zal wel niet kunnen.
[ Voor 3% gewijzigd door Zamorano op 14-03-2005 13:50 ]
¯\_(ツ)_/¯
Welk type eigenlijk precies?Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 20:23:
MP3 speler van sweex werkt ook prima om de fotos over te zetten
hehe damn en nog goud halen ook hebeschuitfluiter schreef op maandag 14 maart 2005 @ 10:48:
weet niet of ie al voorbij gekomen is... maar toch: http://www.sexnfun.net/2005/03/gt4child.html
ik gebruik de NOS niet vind het niet bij Gran Turismo passen maar je merkt het pas als je bij de laatste 2.000 toeren de R1 knop inhoud. Vooral bij hoge snelheden merk je dat je Auto een stuk harder doortrekt.MaTr1x schreef op maandag 14 maart 2005 @ 13:41:
[...]
Gebruiken jullie trouwens NOS? Ik had dat al op die Impreza zitten, volgens IGN moet je R1 gebruiken, maar dat werkt niet
| Youtube |
Je moet ook VOOR je kijken, anders mis je de volgende bocht. Het zijn geen toeristentoertjes, zeg!ZAMoRANo schreef op maandag 14 maart 2005 @ 13:49:
Oh dat zou heel mooi zijn, dat mis ik heel erg als ik GT speel. Ik kan niet om me heen kijken.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Lol, ik ben gewend om halverwege de bocht al te kijken naar het rechte stuk wat daarna komt, dan kom je gewoon soepeler de bocht uit.EfBe schreef op maandag 14 maart 2005 @ 14:10:
[...]
Je moet ook VOOR je kijken, anders mis je de volgende bocht. Het zijn geen toeristentoertjes, zeg!
Plus is het handig als je inhaalt, om te zien waar de andere auto naast je zit.
Via de standaard controller is het inderdaad R1, maar als je met de DFP-stuur speelt dan moet je R2 gebruiken.MaTr1x schreef op maandag 14 maart 2005 @ 13:41:
En nog wat plaatjes........

[ Voor 45% gewijzigd door Chrasher op 14-03-2005 16:15 ]
PSN-id: Chrasher
Volgens mij kun je hem ook lichter maken, dat telt ook.legolas82 schreef op maandag 14 maart 2005 @ 16:32:
Heb ff vraagje.. voor die britsh lightweightcup heb je auto nodig onder 1000 kg. Geldt dit alleen als de nieuwe koop zegmaar onder 1000 kg, of kan je ook met auto die 1100 kg is rijden en dan lichter maken. Misschien iemand al ervaring mee, anders ga ik het straks ff zelf proberen...
Ik ben btw net de European 1000 miles (1e race, 25 ronden nurburgring) begonnen (b-spec)
in een Mercedes 300 uit '54.
Gaat als de brandweer (met mooie rode velgen
[ Voor 17% gewijzigd door Hoyden op 14-03-2005 17:33 ]

die unieke velgen
alleen jammer dat DMC als amerikaans listed staat, terwijl het van origine een iers bedrijf is
<edit>
ook zojuist gewonnen...1 van de mooiste autos ooit gemaakt...de 300SL gullwing
je zal er maar een voor je deur hebben staan
[ Voor 37% gewijzigd door bolleh op 14-03-2005 17:17 ]
Verwijderd

Verwijderd
allemaal goud? En met stuur of zonder?King Nothing schreef op zondag 13 maart 2005 @ 21:35:
IJstracks zuigenIk ben blij dat ik die iig bij de rijbewijzen allemaal gehad heb. Ik moet nog een paar voor mijn S licentie halen
Wel raar, ik heb een Golf R32 '04 en ik mag niet eens meedoen aan de Europeese racesWel aan Amerikaanse
en hij zweeftVerwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 17:32:
lijkt wel een elektrische wagen. Vrijwel geen prestatieverlies, 1 versnelling en een top van 256 km/u met 265 kp
[afbeelding]
Maar wat een gaaf spel blijft dit zeg. Kan me nog herinneren dat ik hele dagen gt1 speelde, vooral die licenses waren erg moeilijk. Maar het was toen al erg goed. Nu ik dit weer zo allemaal zie, had ik gewild dat ik ook een ps2 had.
[ Voor 38% gewijzigd door Spits op 14-03-2005 17:41 ]
Verwijderd
Kan niet wachten om de Nordschleife te rijden zonder driving aids.
Die werkt niet in GT4 volgens mij. Alleen de Logitech DF en DFP.Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 18:22:
Pfffff ik krijg mijn Ferrari Force Feedback (guillemot) stuur niet aan de praat. Ik kreeg hem wel aan de praat in Gran Turismo 3. Iemand misschien een oplossing? Mij lijkt de enige oplossing een nieuw stuurtje kopen
Ik vraag me af waarom hij die Delta "makkelijk moet kunnen hebben"? Dat is een legendarisch karretje, net als de Audi Quattro, kijk hier maar eens. Kijk hier voor informatie over de Delta (HF Integrale).TAG_Speedy schreef op maandag 14 maart 2005 @ 19:16:
Iemand een gouden tip voor de ijsraces? Die zuigen me een partij zeg ... m'n Impreza WRX hangt meer in de kant dan op de baan zelf, terwijl hij die Delta toch makkelijk moet kunnen hebben
[ Voor 11% gewijzigd door CorteX op 14-03-2005 19:29 ]
Verwijderd
kwam doordat ik net over een hobbeltje reed, met een gangetje van 256 km/u
overigens het snelheidsgevoel is dit keer echt goed, vergeleken met gt 3. Wanneer je in gt3 120 reed leek het net alsof je 50 reed. Dit keer is het gewoon perfect, je krijgt de drang om hard te willen rijden en dan dat geluid er ook nog bij
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2005 20:54 ]
Gewoon zorgen dat je voor die andere auto blijft, laat hem maar flink beukenTAG_Speedy schreef op maandag 14 maart 2005 @ 19:16:
Iemand een gouden tip voor de ijsraces? Die zuigen me een partij zeg ... m'n Impreza WRX hangt meer in de kant dan op de baan zelf, terwijl hij die Delta toch makkelijk moet kunnen hebben
Lekker flink in de rem voor de bocht, zodat je snel weer kunt acceleren.
Of je maakt gang via de zijkanten, en blijft daar hangen...
Zo kun je redelijk hard door de bocht, maar zo hoort het dus niet
Verder vind ik die ijsraces ook maar nix, of je nu een snelle wagen hebt of niet, dat maakt weinig uit.
Al die pk's kun je toch niet kwijt op dat ijs.
Ik neem nu deel aan de 1000 miles races (kampioenschap, Europa)
Ik heb net 1 race voltooid, en kan nu dus terug naar HOME en saven.
Maar ik zit dus midden in het kampioenschap, wat ook duidelijk in beeld staat te knipperen..
Kan ik nu saven en de PS2 uitzetten en morgen weer verder gaan ?
Ik heb geen zin om me PS2 vannacht aan te laten staan
[ Voor 21% gewijzigd door Hoyden op 14-03-2005 21:06 ]
Ik hoop het maar, want dit kampioenschap is nog lang niet gedaan.Chrasher schreef op maandag 14 maart 2005 @ 21:11:
Ja, je kan saven tijdens een kampioenschap!Je kan alleen geen andere races doen, shoppen of je wagen tunen. Je kan wel olie verversen.
Net 25 ronden Nurburgring gedaan (B-spec) , maar na 2 ronden zijn de banden al op (Sport-Hard) en pas na de 3e gaat ie zelf de pit in.
Krijg je met zon lang circuit, en waarvan net na de 2e ronde de banden op zijn...
Dan moet ie nog een hele ronde op half oranje/rode banden...
Maar op slow medium pace komt ie een aardig eind
dat zou namelijk wel geinig zijn, die pre 1970 autos boeien me namelijk niet echt
hoewel...ik heb natuurlijk een 300SL...toch maar wel ff suspension wat veranderen want dat ding deint als een gek op en neer
[ Voor 33% gewijzigd door bolleh op 14-03-2005 21:29 ]
net getest en helaas niet waar
[ Voor 29% gewijzigd door Sir_Killalot op 14-03-2005 21:55 ]
Heb ik net maar even gedaan, het resultaat zal ik strax gaan aanschouwen.Sir_Killalot schreef op maandag 14 maart 2005 @ 21:40:
Als het goed is krijg je ook meer PK's als je je auto wast
Scheelt vast en zeker een hele hoop
[ Voor 17% gewijzigd door Hoyden op 14-03-2005 21:42 ]
dat is meer iets voor: http://www.tweakers.net/aanbod
het is trouwens Gran Turismo en geen Grand Turisimo
I love the smell of a Palm in the morning.
Het vermindert wel de luchtweerstand --> iets hogere topsnelheid.Sir_Killalot schreef op maandag 14 maart 2005 @ 21:40:
Als het goed is krijg je ook meer PK's als je je auto wast
net getest en helaas niet waar
[ Voor 4% gewijzigd door GeforceDDQ op 14-03-2005 22:27 ]
301SQN
LOL, ik zou er niet aan moeten denken dat zo kindje van mij wintbeschuitfluiter schreef op maandag 14 maart 2005 @ 10:48:
weet niet of ie al voorbij gekomen is... maar toch: http://www.sexnfun.net/2005/03/gt4child.html
Wel knap hoor zo jong en goed
Hij past geeneens met ze beentjes bij de pedalen

Er is alleen nog maar de Las Vegas Drag Strip en een 10KM oval, daar hoef je niet op te rijden om aan de 100% te komenRSD1982 schreef op maandag 14 maart 2005 @ 23:38:
Hee ik zoek in t spel de 1000 meter speed-test kan alleen die van 400 meter vinden...iemand die gezien of is ie eruit? en moet je persee zon test-circuit nemen...???
(voor de 1000/400 meter en speed test moet je op de oval zijn)
[ Voor 10% gewijzigd door Sir_Killalot op 15-03-2005 03:04 ]
Had in het begin wat problemen met de besturing, ik kwam in besturingsinstellingen en zag dat je niet kon instellen dat je met rechts kon sturen?!?! Chaos alom, bleek dat GT4 dat al standaard had ingeprogrammeerd. pfieuw!
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Verwijderd
EN hij zit nog steeds niet tussen de post

Verwijderd
Ook frustrerend, weten dat je hem voor je verjaardag krijgt en dus niet hoeft te kopen maar dan nog moet wachten tot de familie in het weekend langskomt zodat je eindelijk kan spelen!Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 10:42:
ahhhhhhh ik wordt helemaal gek, heb hem vorige week woensdag op play.com gekocht.
EN hij zit nog steeds niet tussen de postfrustrerend ben vandaag vrij...
Eerst de TV even verplaatst naar mn racesetup, toch handig dat mn Frex setje ook op de PS2 werkt. Even de opties doorgebladerd en op het hoofdmenu rondgekeken, ziet er allemaal heel netjes uit, stuk sfeervoller dan GT3.
Nou dan meteen maar de B-license tests gaan doen, was opzich allemaal niet zo gek moeilijk, bij de meesten had ik zilver in de 1e poging. Sommige auto's waren leuk om te rijden alleen begon ik me irriteren aan de driving aids die nog aan stonden, als ik wielspin wil moet ik dat kunnen.
Na de license heb ik dus meteen gezocht waar ik die driving aids uit kon zetten, de plek vond ik niet echt logisch en het is jammer dat je het voor elke nieuwe auto opnieuw moet doen, maargoed dat mag de pret niet drukken.
Helaas is de auto die je als prijs voor je B-license krijgt, niet echt heel spannend, dus ging ik maar even kijken wat er zo allemaal te koop stond. Die 2e hands auto lijsten zijn heel erg leuk om te speuren naar koopjes.
Uiteindelijk kon ik het niet laten om 100.000 credits uit GT3 te importeren en heb ik vast een mooie RS4 gekocht om een beetje te gaan verkennen.
De Sunday Cup was niet echt een uitdaging met deze auto, dus maar snel naar de 4WD-challenge. Dat was even andere koek, ik kwam er andere Audi's tegen (RS4, RS6, S4, TT) en ook nog wat Lancer Evo's die tenminste wat weerstand boden.
Ik moet ook zeggen dat je zonder driving aids tenminste een beetje wat met de auto kunt doen. Wat meteen opviel was dat de gewichtsverschuiving van de auto erg goed merkbaar is, ik kon ook met lift-off oversteer de neus lekker de bochten indraaien. Alleen lijkt het toerental op sommige momenten vreemd terug te vallen, vooral bij wielspin waar ze juist hoger zouden moeten zijn.
Na de 4WD-challenge had ik die fictieve Mickey Mouse-baantjes wel even gezien en ben ik de Nurburgring maar gaan bekijken, ik moet zeggen dat het wel hielp om de layout te kennen uit GPL maar dat ik soms toch even moest kijken hoe de bocht nu precies liep.
Ik deed in de 1e ronde een 8:21 in de RS4 maar ik reed toch een beetje voorzichtig op sommige plekken dus dat kan vast nog een stuk sneller.
Ik heb wel nog een zwarte '97 Supra RZ gekocht waar ik gouden velgen onder heb gezet, hier wil ik de FR races mee gaan doen. Helaas was het toen wel tijd om naar bed te gaan.

Vanavond dus weer even verder maar de eerste ervaring is vrij goed bevallen.
De physics zijn gewoon heel degelijk, alhoewel ik een bepaalde finesse mis die ik gewend ben in PC- sims, maar het blijft leuk om te rijden.
Heeft iemand al ontdekt voor welke races je de S license nodig hebt, ben ik namelijk nog niet tegengekomen...
OMGlegolas82 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 12:44:
OMG.... 24 uurs Nurbergring... dat wordt lekker pizza eten en bier drinken met paar vrienden en om de beurt paar uur racen..... Ben nu op 27.9 %
Heeft iemand al ontdekt voor welke races je de S license nodig hebt, ben ik namelijk nog niet tegengekomen...
Ik vind 3-4 uur al lang, maar 24uur zal ik nooit zelf doen.
Maar is het nu eigenlijk mogelijk om over te switchen van B-Spec naar A-Spec, of visaversa ?
Zodat ik dus wel kan rijden wanneer ik wil.. Ik heb me daar nog niet in verdiept.
Als de pits in rijd kun je switchen.SandeR schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 13:44:
[...]
OMG
Maar is het nu eigenlijk mogelijk om over te switchen van B-Spec naar A-Spec, of visaversa ?
Zodat ik dus wel kan rijden wanneer ik wil.. Ik heb me daar nog niet in verdiept.
ja, als je een pitsstop maakt kun je switchenSandeR schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 13:44:
[...]
OMG
24 uur is idd erg lang, zonet nurburgring gedaan in mille miglia...FUCK wat een kut race
3.5 uur met een slome 300SL rijden op de ring...kan het nog saaier
maarja moet ze hebben voor de 100% he
en k wil nu snel naar 25% voor de endurance races, zit nu op 23% geloof k
Mijn Honda 1972 Life Van. Oorspronkelijk een whopping 30 pk en na volledige tuning 78pk...op 550kg

Wat een pracht he, dat lijnen spel, de grote velgen, de aeordynamica, werkelijk prachtig!
Wat ik heb gehoord van een vriend die er nu mee rijdt schijnt ie nog steeds zo goed te zijn, en hij is te koop voor net 20 mil in de used cars. En hij ziet gewoon erg strak uit
"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"
ga nu uit plastic halen en lekker spelen
(2de pic doet het niet)
gaat niet meer opChromeBallz schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:30:
Ik heb het niet kunnen teste, iig nog niet: In GT2 was de beste koop ooit een Mitsubishi 3000GT. Deze trok namelijk even snel, zoniet sneller, op dan een Suzuki Escudo, wel natuurlijk volledig getuned. Zijn topsnelheid was ook niet bij de beste, maar het was genoeg om alles zonder moeite te kunnen racen.
Wat ik heb gehoord van een vriend die er nu mee rijdt schijnt ie nog steeds zo goed te zijn, en hij is te koop voor net 20 mil in de used cars. En hij ziet gewoon erg strak uit(zie mijn NFSU2 versie: http://chromeballz.fluxxnet.nl/3000GT-1.jpg en http://chromeballz.fluxxnet.nl/3000GT-2.jpg)
tenminste of jij moet een manier weten om alle dealer races toch met die mitsu te doen
dat vind ik persoonlijk de kracht van gt4, je wordt gedwongen een groot aantal verschillende autos te rijden. zullen ook mindere bij zitten, maar ook daar leer je van
http://www.gamer.nl/nieuws/25608
Waarschijnlijk komt er dus geen uitbreiding voor de online functie..

echt zo matig, continu maar zeggen dat het er zeker in zit of in een uitbreiding, en dan opeens niet omdat de playstation 2 niet krachtig genoeg is... Dat konden ze 2 jaar geleden toch ook wel bedenken

[ Voor 12% gewijzigd door Satch op 15-03-2005 17:13 ]
Verwijderd
maar ben nu begonnen met licentie B, moet zeggen dat ze het wel erg makkelijk hebben gemaakt om brons te halen, heb nu 3 goud en 1 zilver na half uurtje
en straks maar even uitzoeken welke autos ik nou het best kan kopen, want van wat ik er van gelezen heb is dat nogal belangrijk omdat het zo schijnt te zijn dat als je een slechte keus maakt je niet terugkan omdat het meteen gesaved word zelfs als je autosave uithebt..
Er is dus al wel een mogelijkheid om via XLink (zie TS) online te racen, er moet allleen wel het een en ander worden ingesteld voordat je daadwerkelijk kunt racen.
Verwijderd
Vind het main menu(gt mode) alleen heel erg onoverzichtelijk, dat was met gt3 echt wel beter.
Het geluid is echt geweldig, gfx mogen er wezen, alleen wat ik altijd al heb gezegd.. ik mis nog steeds een beetje de snelheid, maargoed daarvoor is het denk ik ook een simulatie game
Moet je is met 380 over La Sarthe gaanVerwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 18:03:
Heb em vandaag dan ook maar ff gehaald, en het is idd een onwijs tof spel.
Vind het main menu(gt mode) alleen heel erg onoverzichtelijk, dat was met gt3 echt wel beter.
Het geluid is echt geweldig, gfx mogen er wezen, alleen wat ik altijd al heb gezegd.. ik mis nog steeds een beetje de snelheid, maargoed daarvoor is het denk ik ook een simulatie game
(kan al met een IA license)
[ Voor 49% gewijzigd door Sir_Killalot op 15-03-2005 18:37 ]
[ Voor 30% gewijzigd door CorteX op 15-03-2005 20:04 ]
Nee joh
Ik ga echt niet overal goud op halen, ik wil mijn rijbewijzen halen en verder boeit me dat niet.
Beste vrind wette dat
Waarschijnlijk niets, in de sp staat ook vermeld dat sommige usbsticks niet worden ondersteundCorteX schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 20:03:
Een aantal pagina's terug zei iemand dat je foto's ook kon opslaan op je PSP, maar dat lukt mij niet. De PS2 ziet de PSP wel, want als je niet in USB-mode gaat zegt ie dat hij niet kan verbinden. Vervolgens ga ik dus wel in USB-mode, maar dan zegt ie "error accessing the USB flash memory". Wat doe ik fout?
Of is het misschien zo dat je deze stick eerst moet prepareren?
Dit topic is gesloten.