Dat punt heb ik dus ook, zoals ik hier wat lees haal ik er morgen nog 1. Maar ben bang dat ik er weinig op zal spelen. Ik heb nog een gamecube staan, waar ik erg weinig tot niet meer op speel.jackoo1988 schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 00:54:
Gelikte M5, nu ik al die leuke verhalen lees ben ik toch ook wel geneigd een PS two te kopen met GT 4. Het lijkt me zo een geweldig spel. Ik heb dit jaar mijn X-box verkocht, maar ik ben bang dat ik er te weinig op zal spelen en de PS two hetzelfde lot is beschoren.
MvG. JAck©©
ach ja, ik speelde tot voor kort ook vrijwel geen games meer, had gran turismo 3 zo goed als uit, metal gear solid 2 al meerdere keren uitgespeeld. maarja toen kwam metal gear solid 3 uit, pro evolution soccer 4 en nu dan gran turismo 4...en daar bovenop doen we steeds vaker een playstation avond met 2-3-4 man. dus ja ik speel de laatste tijd behoorlijk veel. ook omdat hij nu eindelijk op me slaapkamer werkt ipv beneden, dan moet je toch steeds wachten tot iedereen naar bed is ofzow
maarja als je gran turismo 3 leuk vond is dit spel gewoon verplichte kost, en het heeft mijns inziens een lagere instap curve dan gt3
maar bovenal kun je nu eindelijk eens die dikke wagens verzamelen
ik heb nu al de M3 GTR, M5
wat ik zowiezo nog wil hebben:
audi le mans, audi nuvolari, mercedes slr, de rood/grijze '04 fairlady Z JGTC
en daar ben je wel ff zoet mee denk ik
en dan zijn er nog zon 690 andere autos
maarja als je gran turismo 3 leuk vond is dit spel gewoon verplichte kost, en het heeft mijns inziens een lagere instap curve dan gt3
maar bovenal kun je nu eindelijk eens die dikke wagens verzamelen
ik heb nu al de M3 GTR, M5
wat ik zowiezo nog wil hebben:
audi le mans, audi nuvolari, mercedes slr, de rood/grijze '04 fairlady Z JGTC
en daar ben je wel ff zoet mee denk ik
en dan zijn er nog zon 690 andere autos
omg, ben bezig met International B Licenses, nummertje 6. 'k moet daar met een BMW Z4 2003 om die pionnetjes slalommen, het lukt me niet eens om brons te halen, laat staan goud
! IRRITANT!! 
PS, wel leuk dat je het mannetje ook naar links/rechts ziet sturen
.
PS, wel leuk dat je het mannetje ook naar links/rechts ziet sturen
edit:
langs de pionnetjes heen rijden lukt trouwens ook niet
langs de pionnetjes heen rijden lukt trouwens ook niet
[ Voor 14% gewijzigd door NaZ- op 12-03-2005 01:20 ]
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
bolleh schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 00:50:
nadat mn m3 gtr helemaal getuned is(592pk) wilde ik wat nieuws tunen, dus die fairlady Z LM verkocht en een M5 gekocht![]()
ik presenteer u: de M5 der M5'en![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
<knip>
code:
1
| [img=600,,1]plaatje[/] |
[ Voor 36% gewijzigd door Sir_Killalot op 12-03-2005 01:22 ]
juh daar heb ik ook problemen mee. Brons niet zo, maar goud... en dat komt dan vooral door die finish, waar ook nog eens leuk wat pionnetjes staanCyberDoX schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 01:15:
omg, ben bezig met International B Licenses, nummertje 6. 'k moet daar met een BMW Z4 2003 om die pionnetjes slalommen, het lukt me niet eens om brons te halen, laat staan goud! IRRITANT!!

Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©
lol, zitten hier met ze 2-en te proberen international A halen, zijn nu bezig met die nurbgring, 15e van dat rijbewijs... best moeilijk met stuurtje
[ Voor 11% gewijzigd door Extera op 12-03-2005 02:56 ]
nog niet eerder gezien en net vers van de pers gehaald(erg makkelijk btw)
de audi le mans quattro

nog niet mee gereden maarja...670pk met vierwielaandrijving zonder ook maar iets getuned te hebben...;)
<edit>
damnz, zeker een aanrader!
kost vrijwel niks om eraan te komen(winnen dus) en hij rijdt super!
met last stage turbo moet hij op zon 900pk uitkomen, rijdt echt super
nou heb ik gewoon 2 autos met een 5 liter V10
de audi le mans quattro
nog niet mee gereden maarja...670pk met vierwielaandrijving zonder ook maar iets getuned te hebben...;)
<edit>
[ Voor 22% gewijzigd door bolleh op 12-03-2005 04:03 ]
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om iets te testen voor mij 
Namelijk het verschil dat ze horen tussen Mono en Stereo terwijl je in de bumper-view rijdt. Bij mij is Mono een stuk luider en eerlijk gezegd ook mooier. Iets wat ik beetje raar vindt aangezien ik altijd het idee had dat Stereo een beter geluid gaf qua richting.
Verder top spel
Namelijk het verschil dat ze horen tussen Mono en Stereo terwijl je in de bumper-view rijdt. Bij mij is Mono een stuk luider en eerlijk gezegd ook mooier. Iets wat ik beetje raar vindt aangezien ik altijd het idee had dat Stereo een beter geluid gaf qua richting.
Verder top spel
Verwijderd
uhhh...de initial D auto is dus niet de Levin....maar de sprinter trueno AE86
shit heb laats nog die D1 races gezien..je moet eens weten wat ze allemaal met dit karretje doen...racen gewoon autos eruit van 4 maal de waarde....
shit heb laats nog die D1 races gezien..je moet eens weten wat ze allemaal met dit karretje doen...racen gewoon autos eruit van 4 maal de waarde....
Weet iemand toevallig een goede aanbieding van een PS2 samen met GT4?
PSN: Shiver23
Twee vraagjes:
Weet iemand hoe je de replay in de splitscreen mode in 1 scherm kan bekijken (zonder hiervoor eerst de replay te saven)?
En is het ook mogelijk de effecten die je tijdens de gemixte replaymode krijgt, afzonderlijk toe te passen tijdens een replay?
Weet iemand hoe je de replay in de splitscreen mode in 1 scherm kan bekijken (zonder hiervoor eerst de replay te saven)?
En is het ook mogelijk de effecten die je tijdens de gemixte replaymode krijgt, afzonderlijk toe te passen tijdens een replay?
Gister met mn Fordje Ka (heb een bordeaux metallic in real life) over de nurburgring gejakkerd, dat was nog flink doortrappen voor dat 1.3 motortje hehe, je komt er dan pas achter hoeveel van dat circuit steil omhoog loopt (en dat Fiat Panda's behoorlijk doorrijden
). Wel gaf de teller soms 165 aan, maar dat haalt ie in het echt noooooiit. Ik deed 11.32.56 over een ronde hehe.
Wat ik wel leuk vind is de foto mode icm de replays, wat dan weer JAMMER is dat je niet vooruit/achteruit/versnelt kunt spoelen in een replay. (of ik moet iets over het hoofd zien). Ook is me niet duidelijk wat synchronized replay is (die *(&$#@$&@ handleiding zegt daar uiteraard niets over)
Wat ik wel leuk vind is de foto mode icm de replays, wat dan weer JAMMER is dat je niet vooruit/achteruit/versnelt kunt spoelen in een replay. (of ik moet iets over het hoofd zien). Ook is me niet duidelijk wat synchronized replay is (die *(&$#@$&@ handleiding zegt daar uiteraard niets over)
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Vanaf 18 maart kun je als het goed is ong. overal de PS2 GT4 edition kopen voor 179,99 euro. (Dit was voorheen de PS2 Killzone editie).Shiver23 schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 12:03:
Weet iemand toevallig een goede aanbieding van een PS2 samen met GT4?
Net nieuwe USB stick.... meteen ff getest en hij doet het 
stond nog niet in startpost voor zover ik kon zien, dus ik meld hem ffies.
Dane-elec zMATE PEN USB 2.0 256 MB (15 euro excl. btw office center)
stond nog niet in startpost voor zover ik kon zien, dus ik meld hem ffies.
Dane-elec zMATE PEN USB 2.0 256 MB (15 euro excl. btw office center)
Verwijderd
Ik heb ff een vraafje over t geluid. Nou was ik zo gister die license test aan t halen. Telkens wanneer je zon test begint kijk je eerst voor de auto uit op ongeveer 3 meter hoogte, daarna gaat de camera langzaam naar achter tot je de auto in beeld krijgt. Maar nu merkte ik voor bij de dodge viper, dat als de auto nog niet in beeld is het geluid veel bruter klinkt. Op t moment dat de auto achter je zit. Zodra die echter in beeld is krijg je zon vrij hoog geluidje, eerlijk gezegd vind ik t lelijk.
Heeft dit met het surround te maken, wat ik met mijn tulp uitgangen niet kan creeren? Zal ik daarvoor mijn playstation optical moeten aansluiten op een reciever? Of een is er een andere mogelijkheid.
Heeft dit met het surround te maken, wat ik met mijn tulp uitgangen niet kan creeren? Zal ik daarvoor mijn playstation optical moeten aansluiten op een reciever? Of een is er een andere mogelijkheid.
Ah! Eindelijk iemand die hetzelfde "probleem" heeftVerwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 12:57:
Ik heb ff een vraafje over t geluid. Nou was ik zo gister die license test aan t halen. Telkens wanneer je zon test begint kijk je eerst voor de auto uit op ongeveer 3 meter hoogte, daarna gaat de camera langzaam naar achter tot je de auto in beeld krijgt. Maar nu merkte ik voor bij de dodge viper, dat als de auto nog niet in beeld is het geluid veel bruter klinkt. Op t moment dat de auto achter je zit. Zodra die echter in beeld is krijg je zon vrij hoog geluidje, eerlijk gezegd vind ik t lelijk.
Ik postte dit net paar minuten voor je:
Zet geluid voor de gein eens op Mono en denk dat je heel verschil merkt. Alleen weet ik niet in hoeverre mono kwalitatief lager is dan Stereo.Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om iets te testen voor mij
Namelijk het verschil dat ze horen tussen Mono en Stereo terwijl je in de bumper-view rijdt. Bij mij is Mono een stuk luider en eerlijk gezegd ook mooier. Iets wat ik beetje raar vind aangezien ik altijd het idee had dat Stereo een beter geluid gaf qua richting.
Verder top spel
Stereo is realistischer qua omgeving geluid, het geluid van je motor + je uitlaat klinkt mooi luid, maar wanneer je incar zit hoor je alleen je motor zachtjes brommen. Kijk je vervolgens achterom dan hoor je vrijwel alleen de uitlaat. Mono maakt geen onderscheid tussen voor of achter en combineert beide geluiden waardoor het een stuk luider klinkt bij mij.
[ Voor 5% gewijzigd door MailMan op 12-03-2005 13:04 ]
Ja, dit merkte ik al in GT3 en Prologue. Misschien dat Polyphony ons zo wil pushen om toch echt 300 euro uit te geven aan een surround set?Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 12:57:
Nu we het toch over bugs hebben, is het iemand al opgevallen dat wanneer in een replay de auto die wordt gevolgd door de camera onder een brug doorrijdt, alle auto's een slag-schaduw/reflectie krijgen? Is dit een bug of is dit om resources te besparen?
Ik heb hem ook. Ik dacht leuk even misjoebieshi lancer kopen. Brandt het olie lampje de god gandse tijd. Wat betekend dat? Ik heb het nog niet kunnen vinden.
.
LOL.. dat betekent dat je hoog nodig je olie even moet verversen.AkroBatik schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 13:47:
Ik heb hem ook. Ik dacht leuk even misjoebieshi lancer kopen. Brandt het olie lampje de god gandse tijd. Wat betekend dat? Ik heb het nog niet kunnen vinden.
license test nordschleife (of hoe je het schrijft) met die mercedes... 1ste keer dat ik hem helemaal rondrijdt, kom ik 7.6 seconden tekort
op goud
En ik acht het halen van goud zeker mogelijk, aangezien ik me veelal ingehouden heb om er zeker van te zijn dat ik niet van de baan raakte.
Wat ik wel een minpunt vind op het circuit, is die pace-car. Soms moet je echt volin de anders om er niet voorbij te gaan, of om er niet tegenaan te knallen. Hij rijdt gewoon dik in de weg
En ik acht het halen van goud zeker mogelijk, aangezien ik me veelal ingehouden heb om er zeker van te zijn dat ik niet van de baan raakte.
Wat ik wel een minpunt vind op het circuit, is die pace-car. Soms moet je echt volin de anders om er niet voorbij te gaan, of om er niet tegenaan te knallen. Hij rijdt gewoon dik in de weg

ik merk ook op Tokyo R nogwat dat als ik over het lange rechte stuk sjees, er wat gebouwen uit het niets opduiduikenJe ziet dat de horizon in GT4 niet oneindig is...(check de zwarte rand op het moment dat de horizon de grond raakt op sommige punten)

[ Voor 23% gewijzigd door sjobber op 12-03-2005 14:11 ]
wat ik overigens nog steeds irritant vind is de waardebepaling van je autos
mijn dik getunede M5 is slechts 25k waard...mn M3 GTR 70k...
daar hadden ze imho echt wat aan moeten doen want dit slaat nergens op, als je nu ff een bepaalde auto moet kopen om een race te doen, beetje tunen en na de race weer verkopen krijg je minder dan 25% van je geld terug
daar hadden ze imho echt wat aan moeten doen want dit slaat nergens op, als je nu ff een bepaalde auto moet kopen om een race te doen, beetje tunen en na de race weer verkopen krijg je minder dan 25% van je geld terug

waar is die te halen, kan um niet zo snel vinden in de prize car lijstenbolleh schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 03:39:
nog niet eerder gezien en net vers van de pers gehaald(erg makkelijk btw)
de audi le mans quattro
[afbeelding]
[afbeelding]
<edit>
Verwijderd
Mwa mono klinkt iets beter, maar kwalitatief is het veel minder als wat ik hoor nog voor t moment dat de auto in zicht komt. En dat klinkt bruutPostov schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 13:01:
[...]
Ah! Eindelijk iemand die hetzelfde "probleem" heeft
Ik postte dit net paar minuten voor je:
[...]
Zet geluid voor de gein eens op Mono en denk dat je heel verschil merkt. Alleen weet ik niet in hoeverre mono kwalitatief lager is dan Stereo.
Stereo is realistischer qua omgeving geluid, het geluid van je motor + je uitlaat klinkt mooi luid, maar wanneer je incar zit hoor je alleen je motor zachtjes brommen. Kijk je vervolgens achterom dan hoor je vrijwel alleen de uitlaat. Mono maakt geen onderscheid tussen voor of achter en combineert beide geluiden waardoor het een stuk luider klinkt bij mij.
Dat menu hadden ze wel ff wat meer tijd aan mogen besteden, veel te onoverzichtelijk.
Hehe... ga nu mijn Autobianchi (ofzoiets) uit '79 ff flink kietelen
..... kijken wat die kan
Hehe... ga nu mijn Autobianchi (ofzoiets) uit '79 ff flink kietelen
Smiling as the shit comes down...
wat is citta di aria trouwens een pracht parcours
die enorme hoogteverschillen...af en toe lijkt het net of je eau rouge op dendert

<edit>
zojuist ook een cadillac cien gewonnen, rijd best klote zonder aanpassingen maarja een 7.5 liter v12 die zonder turbo tot 9.5k rpm doortrekt is altijd leuk om te winnen
zojuist ook even aangeschaft:

moet nu helaas werken
vanavond maar eventjes dit beestje africhten
die enorme hoogteverschillen...af en toe lijkt het net of je eau rouge op dendert
<edit>
zojuist ook een cadillac cien gewonnen, rijd best klote zonder aanpassingen maarja een 7.5 liter v12 die zonder turbo tot 9.5k rpm doortrekt is altijd leuk om te winnen
zojuist ook even aangeschaft:
moet nu helaas werken
vanavond maar eventjes dit beestje africhten
[ Voor 58% gewijzigd door bolleh op 12-03-2005 16:24 ]
Damm, IA-15 dat je de Nurburgring helemaal moet afrijden...
Hele stuk perfect gereden ( voor mijn doen
) en ik neem in 1 van de laatste bochten een heel klein stukje grind/zand mee
Maar in de herkansing wel een tijd van 9'21.141 neergezet. een mooie zilver
Hele stuk perfect gereden ( voor mijn doen
Maar in de herkansing wel een tijd van 9'21.141 neergezet. een mooie zilver
[ Voor 12% gewijzigd door Satch op 12-03-2005 17:22 ]
Ik vraag me trouwens af of bepaalde license-tests wel te halen zijn zonder een stuurtje, zou het wel nep vinden als dat niet zo was. Ben ook wel benieuwd naar hoeveel mensen hier met en zonder stuurtje rijden. Ik dus zonder en ik schakel zelf, houdt je bezig op de rechte stukken.
Wat gebeurt er bijvoorbeeld, als je dat niet doet en doorrijdt met het brandende lampje?Odessa schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 13:50:
[...]
LOL.. dat betekent dat je hoog nodig je olie even moet verversen.
MvG. Jack©©
Corsair Carbide 500R White, LG-IPS 277L, Intel Core i7 2600K & Scythe Mugen 2, ASUS P67 Sabertooth , 8192MB DDR3 1600MhZ, Gainward GTX680 2GB, Samsung EVO 850 250GB SSD & 500, 750, 1000GB Samsung, Seasonic M12II EVO 750 Watt, Logitech G510s, Z2300
Werkt dit spel met HD advanced?
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Ik gok dat het pk's kost, dat de motor gewoon beter presteerd met verse olie.jackoo1988 schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 17:32:
[...]
Wat gebeurt er bijvoorbeeld, als je dat niet doet en doorrijdt met het brandende lampje?
MvG. Jack©©
En je hoeft niet te groeten op GoT.
Overigens net International A license gehaald.
Ik rijd zelf ook zonder stuurtje, gewoon met een controller. En ik schakel zelf ook niet, lijkt mij denk ik te moeilijk op dit momentCorteX schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 17:25:
Ik vraag me trouwens af of bepaalde license-tests wel te halen zijn zonder een stuurtje, zou het wel nep vinden als dat niet zo was. Ben ook wel benieuwd naar hoeveel mensen hier met en zonder stuurtje rijden. Ik dus zonder en ik schakel zelf, houdt je bezig op de rechte stukken.
'kga binnenkort wel ff een stuurtje halen
Replay versneld afspoelen moet je op L3 klikken
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
* MewBie gaat zometeen die RUF voorbij 

Gewoon een leuk plekkie voor een foto

RUF RGT in aantocht, gevolgd door wat andere wagens

Met de vlam in de pijp, scheur ik door Seattle heen

Woei, nu scheuren we met zn 2en met de vlam in de pijp door Seattle
Gewoon een leuk plekkie voor een foto
RUF RGT in aantocht, gevolgd door wat andere wagens
Met de vlam in de pijp, scheur ik door Seattle heen
Woei, nu scheuren we met zn 2en met de vlam in de pijp door Seattle
[ Voor 25% gewijzigd door MewBie op 12-03-2005 18:41 ]
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
Net als in GT3 gaat de performace van je motor achteruit, scheelt soms 50PK, maar je motor slijt ook met versie olie dus je verliest altijd wat PK'sjackoo1988 schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 17:32:
[...]
Wat gebeurt er bijvoorbeeld, als je dat niet doet en doorrijdt met het brandende lampje?
MvG. Jack©©
(er is wel een limiet aan het aantal PK's die je kan verliezen)
[ Voor 3% gewijzigd door Sir_Killalot op 12-03-2005 18:54 ]
dat is de auto waar ik het meeste mee heb gereden en zit al op 13.7%ScrooLoose schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 15:17:
Dat menu hadden ze wel ff wat meer tijd aan mogen besteden, veel te onoverzichtelijk.
Hehe... ga nu mijn Autobianchi (ofzoiets) uit '79 ff flink kietelen..... kijken wat die kan
Je kan aardig wat winnen met dat 'beest'
Ik vind het sowieso vaag dat auto's tweedehands een stuk meer kosten dan wat je er zelf voor krijgt als jij je auto weer verkoopt, maargoed.bolleh schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 14:43:
wat ik overigens nog steeds irritant vind is de waardebepaling van je autos
Ik zit nu bijna op 20%, en ik ga nu maar eens aan die Dealer races beginnen. Ik heb de Beginners al gehad, en het meeste van de Professional en ook een paar van Japan al. Ik heb nu ongeveer 30 auto's ofzo, die ik eigenlijk nooit verkoop.
Verwijderd
"Ik vind het sowieso vaag dat auto's tweedehands een stuk meer kosten dan wat je er zelf voor krijgt als jij je auto weer verkoopt, maargoed."
Zo gaat het in het echte leven anders altijd wel hoor
Zo gaat het in het echte leven anders altijd wel hoor
hoeft eigenlijk ook niet want je kan toch 1000 auto's savenWekko schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 20:11:
[...]
Ik heb nu ongeveer 30 auto's ofzo, die ik eigenlijk nooit verkoop.
Ik ben ook hooked aan deze game, 't gaat nog niet echt vlot, maar ik heb al wel redelijk wat auto's. ik heb alleen 1 vraagje: als je een auto wint, unlock je hem dan ook in arcade modus?
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Zit er nu ook 1080 support op de PAL versie, if so, hoe zet ik dat aan?
APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.
Kan je TV dat aan dan? Ik weet trouwens niet of PAL games dat ook supporten.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
TV wat is dat, ik heb een lamp die het op de muur tovert!schnumi schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 21:43:
Kan je TV dat aan dan? Ik weet trouwens niet of PAL games dat ook supporten.
APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.
Er staat een fout in de topic start. De link onder het plaatje naar http://www.gt4challenge.nl/ er staat nu http://www.gt4challenge.nl1/
Yep, volgens mij wel, alleen is dat dan de onopgevoerde versie. Jammer...Magic schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 21:26:
Ik ben ook hooked aan deze game, 't gaat nog niet echt vlot, maar ik heb al wel redelijk wat auto's. ik heb alleen 1 vraagje: als je een auto wint, unlock je hem dan ook in arcade modus?
Nee helaas niet (al heb ik geen TV die dat aan kan), alleen in de NTSC-versie zit dat.tHe_BiNk schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 21:34:
Zit er nu ook 1080 support op de PAL versie, if so, hoe zet ik dat aan?
PSN-id: Chrasher
Uit de topic start...
Ik zal deze tip maar weghalen aangezien er niets van klopt. Nog niemand heeft kunnen aantonen dat er een paintshop inzit...tot ieders ongenoegenSV3NNER:
Paintshop: Earn 2000 A-Spec race points to unlock the Paintshop
In 2 player mode kan je wel je eigen garage gebruikenChrasher schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 22:24:
[...]
Yep, volgens mij wel, alleen is dat dan de onopgevoerde versie. Jammer...
Idd heb zelf nu al 4000 + punten en nog geen paintshop te vindensjobber schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 23:15:
Uit de topic start...
[...]
Ik zal deze tip maar weghalen aangezien er niets van klopt. Nog niemand heeft kunnen aantonen dat er een paintshop inzit...tot ieders ongenoegen
helaas
| Youtube |
sommige wagens zijn echt om te kwijlen
maare... ik zat daarnet ff wat te prutsen op die rally tracks, maar dat is me een potje baggeren
Ik dacht, even swiss alps doen, zelfde wagen nemen als in GT3 timetrial. En omg... of de wagen rijdt compleet anders, of er ligt ijs ipv zand. Waar je eerst makkelijk 1.24 noteerde, rijd ik nu 1.30 ...
19.6% nu. Bijna endurance racen
maare... ik zat daarnet ff wat te prutsen op die rally tracks, maar dat is me een potje baggeren

Ik dacht, even swiss alps doen, zelfde wagen nemen als in GT3 timetrial. En omg... of de wagen rijdt compleet anders, of er ligt ijs ipv zand. Waar je eerst makkelijk 1.24 noteerde, rijd ik nu 1.30 ...
19.6% nu. Bijna endurance racen
Meen je dat nou? Want als je eenmaal een engine hebt geupgrade, kun je deze upgrade niet opnieuw doen. Dat betekent dus dat je na veel te hebben gereden in een auto, je deze niet meer terug kan brengen naar de oude goede staat?Sir_Killalot schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 18:53:
[...]
Net als in GT3 gaat de performace van je motor achteruit, scheelt soms 50PK, maar je motor slijt ook met versie olie dus je verliest altijd wat PK's
(er is wel een limiet aan het aantal PK's die je kan verliezen)
Wat bedoel je met oude goede staat? Een auto verliest altijd pk's na verloop van tijd. Motoren slijten gewoon en dat kost power. Dat is juist leuk in zo'n spel, maakt het realistischer.KreKkeR schreef op zondag 13 maart 2005 @ 04:28:
[...]
Meen je dat nou? Want als je eenmaal een engine hebt geupgrade, kun je deze upgrade niet opnieuw doen. Dat betekent dus dat je na veel te hebben gereden in een auto, je deze niet meer terug kan brengen naar de oude goede staat?
Verwijderd
Prachtige wagen, helaas moet ik nog een weekje wachten (tot mn verjaardag) tot ik dit prachtige spel kan spelen..Chrasher schreef op zondag 13 maart 2005 @ 00:40:
Net een splinternieuwe Spider gekocht.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ah die knop had ik nog niet gehad. bedankt!
als je trouwens de suspension settings van je auto veranderd slaat hij deze niet op!!
je moet na het veranderd te hebben op "set A"(of B of C welke je gekozen had) gaan staan en dan L3 drukken, dan slaat hij de settings op voor die set. bleef me maar afvragen waarom mn SLR niet harder geveerd was
jammer dat die bak maar 5 versnellingen heeft, maarja 370 was geloof ik de top die ik ermee gehaald heb
850pk NA tuned
je moet na het veranderd te hebben op "set A"(of B of C welke je gekozen had) gaan staan en dan L3 drukken, dan slaat hij de settings op voor die set. bleef me maar afvragen waarom mn SLR niet harder geveerd was

jammer dat die bak maar 5 versnellingen heeft, maarja 370 was geloof ik de top die ik ermee gehaald heb
850pk NA tuned
A Genie Pro 2.0 128mb werkt ook in de PS2
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
Ik heb gisteren GT4 online gespeeld tegen een vriend. Echt zeer cool. We gingen met een RS4 vs. M3 op de Nordschleife. Het was wel even kloten met hoe je het allemaal aan de gang krijgt, vooral als je router niet mee werkt, maar nu het werkt is het echt lachen.
Wordt je B-Spec rijder ook echt beter na een tijd? Die van mij rijdt nu aardig goed (ben gisteren met B-Spec begonnen) maar inhalen doet hij zo verschrikkelijk dom. Op een lang recht stuk waarbij hij sneller is knalt hij vaak vol op zijn voorganger, dan remt hij af en stuurt opzij, en daarna gaat hij er volgas langs
Wordt dit beter naarmate hij meer Battle Skill heeft?

Volgens de handleiding leert je B-Spec driver telkens bij, dus zal hij dat na een tijdje wel beter worden, rij nog een paar races en je zal het wel merken hoop ik.Wekko schreef op zondag 13 maart 2005 @ 14:04:
Wordt je B-Spec rijder ook echt beter na een tijd? Die van mij rijdt nu aardig goed (ben gisteren met B-Spec begonnen) maar inhalen doet hij zo verschrikkelijk dom. Op een lang recht stuk waarbij hij sneller is knalt hij vaak vol op zijn voorganger, dan remt hij af en stuurt opzij, en daarna gaat hij er volgas langsWordt dit beter naarmate hij meer Battle Skill heeft?
Een Medion USB-stick (USB 2.0) van 128 MB gaat ook perfect.
[ Voor 5% gewijzigd door tato op 13-03-2005 14:19 ]
Ah oke dat is mooi. Hij heeft nu heel de Beginner Cup gereden, en ik zal hem verder nog wel wat laten racen. Hij is inderdaad wel beter dan in het begin, maar nog steeds verliest hij heel veel tijd met inhalen.
GT4 wil de foto's niet op mijn ps2 MAX usb stick wil gooien? Hij zegt iets van 'flash-memory not found'
Iemand enig idee hoe dit kan komen
Sweex memory pen 128MB werkt ook niet, hij zegt "usb flash memory is not connected to the console"
het lampje op de stick gaat echter wel branden als ik iets op wil slaan.
het lampje op de stick gaat echter wel branden als ik iets op wil slaan.
zojuist even de photo drive geprobeerd, erg leuk hoewel het vinden van de foto met vlam in de pijp niet simpel is...

de airbrake van de SLR zit ook in gt4 ingebouwd
had k niet verwacht eerlijk gezegd, wel geinig als je achter een SLR rijd en je ziet dat ding ineens opklappen bij het remmen 

"beter een ster in je voorruit dan een ster op je motorkap" hoor je weleens...geef mij maar een ster IN de motorkap

hier dus de vlam in de pijp, niet zo bijzonder maar de plaatsing van de pijp uiteraard wel
de airbrake van de SLR zit ook in gt4 ingebouwd
"beter een ster in je voorruit dan een ster op je motorkap" hoor je weleens...geef mij maar een ster IN de motorkap
hier dus de vlam in de pijp, niet zo bijzonder maar de plaatsing van de pijp uiteraard wel
zo'n mitchubichi oid hoe je het ook schrijft
concept car uit 89 ofzo, heeft ook van die remkleppen. 2 wel te verstaan. Deze gaan ook uit in de bochten om zo meer weerstand aan 1 kant te bieden waardoor de wagen wentbaarder is bij hoge snelheden
zeker wel strak dat ze die dingen erin hebben gedaan !
zeker wel strak dat ze die dingen erin hebben gedaan !
Die werkt inderdaad niet. Ik krijg dezelfde melding. Beetje vaag dat deze het niet doet, maar het is niet anders.KreKkeR schreef op zondag 13 maart 2005 @ 14:26:
[...]
GT4 wil de foto's niet op mijn ps2 MAX usb stick wil gooien? Hij zegt iets van 'flash-memory not found'![]()
Iemand enig idee hoe dit kan komen
oef net een race gehad met 2 rondjes nurburgring...lange rechte stuk van de 2e ronde, cruise je 330 in je M5 met een pagani zonda op 2 seconden achter je terwijl je je LSD toch wat te laag had gezet denk je dan...leuk hoor dat afremmen richting 100-150 vanaf 330 als je wagen zo agiel is 
echt met moeite op de baan te houden voor de zonda
kon die races niet allemaal achter elkaar doen ivm tijdsgebrek, dat vanavond maar eens doen met mn slr
en dan meteen ff die onderste in de europa hal(swarzchwald B ofzow)

echt met moeite op de baan te houden voor de zonda
kon die races niet allemaal achter elkaar doen ivm tijdsgebrek, dat vanavond maar eens doen met mn slr
en dan meteen ff die onderste in de europa hal(swarzchwald B ofzow)
Ik snap nou echt NIKS van die LSD, kan iemand even uitleggen wat goeie settings zijn in welke situaties? Snapte er in gt3 ook al niks van..
(ja het heeft met slippende koppeling te maken bij optrekken / afremmen / bochten, alleen ik kan nooit een goeie afstelling fixen)
(ja het heeft met slippende koppeling te maken bij optrekken / afremmen / bochten, alleen ik kan nooit een goeie afstelling fixen)
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
wat een beest die M5, damn...
http://prime.fiberworld.nl/M5_Kont.JPG
http://prime.fiberworld.nl/M5_Kont.JPG
[ Voor 7% gewijzigd door Convoy op 13-03-2005 16:41 ]
Er zit inderdaad geen 1080i optie in GT4 PAL. Maar het verschil tussen de upscaled 1080i (Chinese versie) en de PAL versie is op mijn beamer moeilijk te zien. GT4 heeft veel minder interlacing issues dan GT3, ik zou bijna zeggen dat het progressive is
Mijn 1e bakkie:

'89 Nissan Skyline, zit na een paar aanpassingen al op de 290pk

'89 Nissan Skyline, zit na een paar aanpassingen al op de 290pk
Ik hoor net dat GT4 niet alle USB-sticks ondersteund.Wekko schreef op zondag 13 maart 2005 @ 15:28:
[...]
Die werkt inderdaad niet. Ik krijg dezelfde melding. Beetje vaag dat deze het niet doet, maar het is niet anders.
Het is wel mogelijk de savegames op de Max USB-stick te zetten via het bijgeleverde max programma, maar dan worden het van die irritante .max files. Als we die op de pc nou eens konden (terug)omzetten naar het oorspronkelijke bestand...
Je kan neem ik aan ook wel de foto's eerst opslaan op de memory card, en daarna via de Action Replay Memory Manager (of hoe dat dan ook heet) die dingen naar de usb stick verplaatsen. Het is wel behoorlijk omslachtig, en die Memory Manager verkl**t nogal eens wat save games, dus daar begin ik maar niet aan. Ik haal gewoon wel een keer een ander USB stickje.
Iemand een goede optie voor de lightweight cup ?
Ik kan nog niet echt een passende auto vinden want mijn lupo GTI en Fiat panda zijn te groot
Ik kan nog niet echt een passende auto vinden want mijn lupo GTI en Fiat panda zijn te groot
Je bedoelt via bijgeleverde Max USB-stick software zelf? Nee dat lukt niet, die maakt er .max files van en ik heb geen idee hoe je deze .max files wanneer je ze op je pc hebt, weer terug kan krijgen naar origineel formaat.Wekko schreef op zondag 13 maart 2005 @ 17:33:
Je kan neem ik aan ook wel de foto's eerst opslaan op de memory card, en daarna via de Action Replay Memory Manager (of hoe dat dan ook heet) die dingen naar de usb stick verplaatsen. Het is wel behoorlijk omslachtig, en die Memory Manager verkl**t nogal eens wat save games, dus daar begin ik maar niet aan. Ik haal gewoon wel een keer een ander USB stickje.
[ Voor 3% gewijzigd door KreKkeR241 op 13-03-2005 17:38 ]
als je 2ehands een suzuki cappuchino kan vinden, deze iets tuned dan voldoet hij goedTuRk schreef op zondag 13 maart 2005 @ 17:35:
Ik had daarvoor een Suzuki Alto works gekocht.TuRk schreef op zondag 13 maart 2005 @ 17:35:
Honda Beat met wat tuning en die ellende met die gemotoriseerde winkelwagens ben je ook snel weer af
Lekker snel rondje op de Ring in een Formula Gran Turismo '04: 10 MB .WMV
mediaplayer ff op 200% zoom zetten
Ongelooflijk... alsof hij op rails rijdt. Bijna foutloos, hier en daar de curb wat enthousiast meegepakt maar verder... indrukwekkend.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Leuk, rallies
Ik rij op Capri tegen een Mitsubushi Lancer Evo VIII (ik rij Golf R32, 500+ pk) en ben veel sneller als die Lancer. Maar elke keer als ik aan de binnenkant wil inhalen snijdt die hond naar binnen, raakt mij en ik krijg 5 seconden penalty en mag weer gaan proberen in te halen
Hoe moet ik die ^&^$ dan voorbijkomen als inhalen mij tijd kost?

Nike bak, 8 versnellingen

Nike bak, 8 versnellingen
[ Voor 20% gewijzigd door King Nothing op 13-03-2005 18:23 ]
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
Ik heb nog geen penalty gekregen terwijl ik toch al een paar flinke tikken heb uitgedeeld...
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Gaat om je voorkant. Je voorkappen (ook je voorste zijkappen) mogen je tegenstander NIET raken, en de baan maar zachtjes. Achterkant mag *geloof ik* alles raken.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
die driving missions zijn echt bizar gewoon... 
3 rondes perfect rijden om zo nummer 1 te worden... en anders datmiracle lap gebeuren wel.
Nah vannacht nog maar eens wat spelen. Hopelijk haal ik net de 25%. Kan ik tenminste wat afstands races doen.
3 rondes perfect rijden om zo nummer 1 te worden... en anders datmiracle lap gebeuren wel.
Nah vannacht nog maar eens wat spelen. Hopelijk haal ik net de 25%. Kan ik tenminste wat afstands races doen.
Wanneer je een championship doet kun je practise doen, die tijd die je dan rijdt geldt als kwalificatie. Dus je kunt dan vooraan komen in die start optocht. Wellicht nog niet bekend.
IK lees dit topic niet echt doen, maar waarom kan je je niet kwalificeren in lose races (sunday cup, ff cup etc)
ik begin altijd achteraan, behoorlijk lame.
ik begin altijd achteraan, behoorlijk lame.
Waarom hebben ze in godsnaam die events per merk.. Waarom niet gewoon wat meer races bij de Beginner en Professional leages? Nu moet je echt veel auto's bezitten om een beetje dat spel uit te spelen. En het is zoiezo al een opgave om aan die 25% voor die Endurace races te komen.
Aan de andere kant kun je niet zeggen dat je hem in 2 dagen hebt uitgespeeld
Verder alleen maar hulde hoor voor dit spel. Het is echt fantastisch wat voor circuits en auto's er allemaal in zitten
Aan de andere kant kun je niet zeggen dat je hem in 2 dagen hebt uitgespeeld
Verder alleen maar hulde hoor voor dit spel. Het is echt fantastisch wat voor circuits en auto's er allemaal in zitten
zojuist even Enthusia racing filmpjes zitten bekijken. Zier er ook wel leuk uit. Wat me overigens opviel, is dat er een stuk nordschleife te zien was
Nu maar hopen dat het spel net zo goed, al dan niet eter word dan GT4
en grmbl... ouders die tv willen kijken
Nu maar hopen dat het spel net zo goed, al dan niet eter word dan GT4
en grmbl... ouders die tv willen kijken

Damn dat is wel heel irritant danKreKkeR schreef op zondag 13 maart 2005 @ 17:37:
[...]
Je bedoelt via bijgeleverde Max USB-stick software zelf? Nee dat lukt niet, die maakt er .max files van en ik heb geen idee hoe je deze .max files wanneer je ze op je pc hebt, weer terug kan krijgen naar origineel formaat.

Is er iemand al achter gekomen hoe je aan extra auto's komt in Arcade? Bij GT3 was het een kwestie van single races in arcade mode doen, dacht ik.. Zit het in GT4 zo dat de auto's die je koopt in GT mode worden geadd aan Arcade mode wanneer deze er nog niet in zaten?
Verder... wat een game

Was aan het rondcrossen in m'n 80k kilometer tellende Honda CRX `90, memories uit GT2, maar valt haast niet mee te sturen. Volgensmij is die wagen nogal krom en zou een chassis refresh hem goed doen, maar dat kost bakken met geld dus een 2dehands Mazda RX-7 Type RS gekocht met slechts 40k op de teller en 297pk onder de motorkap
Verder... wat een game
Was aan het rondcrossen in m'n 80k kilometer tellende Honda CRX `90, memories uit GT2, maar valt haast niet mee te sturen. Volgensmij is die wagen nogal krom en zou een chassis refresh hem goed doen, maar dat kost bakken met geld dus een 2dehands Mazda RX-7 Type RS gekocht met slechts 40k op de teller en 297pk onder de motorkap
[ Voor 40% gewijzigd door MailMan op 13-03-2005 19:56 ]
Zat ook al in GT2, ik vind het wel leuk en het zijn niet eens hele dure auto's die je moet kopen, de meeste zijn ook bij used cars te krijgenkutkip schreef op zondag 13 maart 2005 @ 19:36:
Waarom hebben ze in godsnaam die events per merk.. Waarom niet gewoon wat meer races bij de Beginner en Professional leages? Nu moet je echt veel auto's bezitten om een beetje dat spel uit te spelen. En het is zoiezo al een opgave om aan die 25% voor die Endurace races te komen.
Aan de andere kant kun je niet zeggen dat je hem in 2 dagen hebt uitgespeeld![]()
Dat heb je goed gegoktPostov schreef op zondag 13 maart 2005 @ 19:50:
Is er iemand al achter gekomen hoe je aan extra auto's komt in Arcade? Bij GT3 was het een kwestie van single races in arcade mode doen, dacht ik.. Zit het in GT4 zo dat de auto's die je koopt in GT mode worden geadd aan Arcade mode wanneer deze er nog niet in zaten?
Aleen zijn het dan wel de stock versies, in 2 player mode kan je wel je eigen getunde auto's gebruiken
Hey, hier ff wat pics die ik net gemaakt heb van enkele bakken uit me garage:

Respectievelijk een Amuse S2000 GT, Trial Celica SS II, een echte smek Honda CRX SiR
, Audi RS4, Renault Megane Coupe en een Subaru Impreza Super Touring Car.
Oke ik heb die ene tip verwijderd in deTS want er zit helaas helemaal geen paintshop in GT4
Ik heb wel een Hidden Controls sectie in de TS erbij gezet, en omdat die werkende USB sticks lijst zo groot werd is dat ff een link naar een tekstbestand geworden.

Respectievelijk een Amuse S2000 GT, Trial Celica SS II, een echte smek Honda CRX SiR
Oke ik heb die ene tip verwijderd in deTS want er zit helaas helemaal geen paintshop in GT4

Ik heb wel een Hidden Controls sectie in de TS erbij gezet, en omdat die werkende USB sticks lijst zo groot werd is dat ff een link naar een tekstbestand geworden.
Kan me nog goed voor de geest halen dat veel mensen op GT3 zaten te mauwen dat het te makkelijk was. Nu is GT4 er en hoef je de forums maar te lezen en te zien hoe moeilijk sommigen het vinden. (Sony verdiend zelfs wat meer aan nieuwe controllers, omdat die soms worden stukgegooid).
Ik vind het heerlijk dat je nu soms het onderste uit de kan moet halen om die missies te doen.
Als ik nu wat geld heb ben ik om de paar (GT4 dagen) de 2e-hands showrooms aan het afstruinen om te zien of er wat leuks tussen zit. Ook al zitten er veel "bijna gelijke" wagens tussen, zijn ze elke keer in een andere kleur verkrijgbaar. Kwam er dus ineens achter dat ik nogal veel rode wagens in mijn garage had staan.
Heb net een mooie race gespeeld met een Ford Mustang met 375Pk (alleen licht getuned) en moest o.a. tegen een Lotus Elise. Hij was op topsnelheid een stuk sneller, maar ik kon in de bochtige gedeelten van het circuit weer inlopen. Helaas miste ik hem in de laatste bocht voor het rechte end en verloor in z'n slipstream met twee lengtes. Ondanks mijn tweede plek was het een machtige race.

Ik vind het heerlijk dat je nu soms het onderste uit de kan moet halen om die missies te doen.
Als ik nu wat geld heb ben ik om de paar (GT4 dagen) de 2e-hands showrooms aan het afstruinen om te zien of er wat leuks tussen zit. Ook al zitten er veel "bijna gelijke" wagens tussen, zijn ze elke keer in een andere kleur verkrijgbaar. Kwam er dus ineens achter dat ik nogal veel rode wagens in mijn garage had staan.

Heb net een mooie race gespeeld met een Ford Mustang met 375Pk (alleen licht getuned) en moest o.a. tegen een Lotus Elise. Hij was op topsnelheid een stuk sneller, maar ik kon in de bochtige gedeelten van het circuit weer inlopen. Helaas miste ik hem in de laatste bocht voor het rechte end en verloor in z'n slipstream met twee lengtes. Ondanks mijn tweede plek was het een machtige race.
[ Voor 6% gewijzigd door Chrasher op 13-03-2005 21:10 ]
PSN-id: Chrasher
niceSir_Killalot schreef op zondag 13 maart 2005 @ 17:59:
Lekker snel rondje op de Ring in een Formula Gran Turismo '04: 10 MB .WMV
sommige missies zijn echt bijna niet te doen. Ik noem slipstream 3 ofzo op de oval, waar je een gat van 10 sec. moet dichtrijden op een alleen rijdende wagen in je skyline... echt bijna niet te doenChrasher schreef op zondag 13 maart 2005 @ 21:08:
Kan me nog goed voor de geest halen dat veel mensen op GT3 zaten te mauwen dat het te makkelijk was. Nu is GT4 er en hoef je de forums maar te lezen en te zien hoe moeilijk sommigen het vinden. (Sony verdiend zelfs wat meer aan nieuwe controllers, omdat die soms worden stukgegooid).
maar waar ik mij helemaal kapot aan erg, is wel bij special stages, als je op hard raced en telkens net tegen de achterkant van zo'n wagen aanbotst en je een straf krijgt... en vervolgens je hele raceal naar de klote is

en ik word ook helemaal gek van die ijstracks en de rally mogen ze ook eens wat aan gaan doen. Rijd gewoon een stuk anders als in GT3
Dit topic is gesloten.