Het GeForce 6600 (GT) topic! Deel 6

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 2.905 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-09 12:08
Ok ik heb een mogelijk probleempje:

Ik krijg nu al een klein tijdje vaak als ik gewoon aan het desktoppen ben (niks intensief) en dat ik een melding krijg van Nvidia dat de kaart niet genoeg stroom ontvangt en daarom de clock settings minderd. En de melding verschijnt soms 10x zo goed als tegelijk...

Het rare is alleen als ik ga gamen heb ik daar geen last van.. (intensief) :? Je zou toch verwachten dat die melding je opwacht als je terug komt...

PS Ik heb alles goed aangesloten (extra connector enz) dus ligt het nou echt aan mijn voeding of is het een fout in de software en moet ik misschien eens andere drivers proberen...?

[ Voor 11% gewijzigd door Banjy op 18-03-2005 08:04 ]

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-07 18:25
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 01:21:
:) hallo allemaal

heb sinds aantal dagen een club3d 6600GT agp in mn pc en vraag me af
of deze scores goed zijn.

3dmark03 : 8441
3dmark05 : 1796
3dmark01SE : 12.961
pcmark04 : 3523

het kaartje draait nu op 570mhz core en 1.10ghz memory. (590mhz - 1.20ghz is de max wat ik trek)
maar dan krijg ik geel/blauwe textures af en toe.

specs:

Asus a7n8x-Deluxe (5.10 chipset drivers)
Amd athlon xp 3000+
Geil 2x 512mb pc3200 2.5cl
Je 3dmark03 score is best goed , maar je 3dmark05 vind ik niet hoog, zeker niet als je je kaart hebt overgeclockt. Maar welke drivers gebruik je?
* Bekijk myReact van Banjy

Reg. datum: 02 januari 2005
Ok ik heb een mogelijk probleempje:

Ik krijg nu al een klein tijdje vaak als ik gewoon aan het desktoppen ben (niks intensief) en dat ik een melding krijg van Nvidia dat de kaart niet genoeg stroom ontvangt en daarom de clock settings minderd. En de melding verschijnt soms 10x zo goed als tegelijk...

Het rare is alleen als ik ga gamen heb ik daar geen last van.. (intensief) :? Je zou toch verwachten dat die melding je opwacht als je terug komt...

PS Ik heb alles goed aangesloten (extra connector enz) dus ligt het nou echt aan mijn voeding of is het een fout in de software en moet ik misschien eens andere drivers proberen...?
Welke voeding heb je? Maar het is inderdaad raar dat de melding alleen komt bij het normaal gebruik van je kaart, en niet bij spellen en derg.

[ Voor 39% gewijzigd door Vini op 18-03-2005 08:10 ]

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Res-q
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 11:52

Res-q

Redder in nood?

Res-q schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 15:04:
Nee, zal vanavond als ik thuis ben wel even proberen (zit nu op stage), maar ik vermoed dat het probleem daarmee niet over is.. Maarja, niet geschoten is altijd mis :)
Hmm, om de een of andere vage reden zijn de problemen in eens als sneeuw voor de zon verdwenen en draait mn pc nu als een tierelier :D

Gister even een 3dmark03 run gedaan, 9080 punten!! :o (om en nabij, weet niet meer exact, iig bijna 9100)

Mn pc opgefokt tot de volgende specs:
AMD Athlon64 3000+ @ 2565 MHz (9*285)
512MB PC3200 Twinmos CH-5 @ 190MHz 2-2-2-5 @1T (dat moet harder kunnen }>)
Club3D GeForce 6600GT @ 560/1170MHz
Forceware 71.84

Daar moet toch wel meer uit te persen zijn, jammer dat de Vdimm van mn moederbord (Asus A8N-sli deluxe) maar tot 3 volt gaat, binnenkort maar eens een ddr-booster aanschaffen... wellicht nog een keer waterkoeling er in O-)

en zo is het voorspeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
joon schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 00:07:
[...]

ik stel wel een vraag, er staat toch een vraagteken?
arrogant, idd iedereen lult eroverheen.. wat je al niet moet doen om wat aandacht op je vraag moet krijgen.
iig bedankt dat je me doorverwees naar de OP, niemand anders leek het te zeggen.
hmm, dus je stelt een vraag omdat er een vraagteken achterstaat?
sja, uit je zinsbouw bleek dat helemaal niet
verder is het bij dit soort grote topics gebruikelijk dat er veelgestelde vragen en belangrijke informatie in de OP staat, daar kon jij dus zelf al kijken, het is niet zo dat je een vraag stelt, dat iemand dan eerst moet antwoorden dat je es in de OP zou kunnen kijken

en, je bent geen klant op GoT, het is niet zo dat heel GoT op de knieen moet voor jou omdat jij te lui bent om zelf ff iets uit te zoeken, zoals het lezen van de OP

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joon schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 21:03:
[...]

ik haal met 3dmark03 met mn 9800 pro een score van 6200 .. ik hoorde dat de 6600GT rond de 8000 3dmarks03 haalde?
Klopt :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 14:41
Net nog even wat gebenched met 2 keer xfx 6600gt in sli.
gfx 549/1100
cpu 2500mhz geheugen 250mhz

result:
2003: 15379
2005: 7135

Afbeeldingslocatie: http://www.alexanderthegreat.nl/ftp/3dmark2003t.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.alexanderthegreat.nl/ftp/3dmark2005t.jpg

Vond het wel aardig :)

[ Voor 14% gewijzigd door TakeAway op 20-03-2005 04:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 11:32

ik haal met 3dmark03 met mn 9800 pro een score van 6200 .. ik hoorde dat de 6600GT rond de 8000 3dmarks03 haalde?
Dit is precies de reden waarom ik gewacht heb met het kopen van m'n pc. Voor hetzelfde of minder geld, betere prestaties :)

en ik wilde pci-express voor AMD

[ Voor 29% gewijzigd door Mickman op 18-03-2005 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met het plaatsen van een Zalman VF700-Cu koeler op een Leadtek GeForce 6600 GT 128MB DDR3, (AGP, DVI), WinFast A6600 GT TDH?

Zo ja, kun jij je ervaringen delen en de temperatuur drop laten weten? _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2005 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de GF 6600 GT Top Edition binnen gekregen. (als het goed is)

core clock frequency is: 585 MHz
memory clock frequency is 1.13 Ghz

Dit is na het handmatig overclocken het maximale wat ik uit mn kaart kan halen.

Is dit de prestatie die ik uit de Top Edition kan halen of ben ik genaaid en is het de normale editie?

Ik zie verder niks van Top edition op de doos etc. staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalNerd
  • Laatst online: 16-05 14:48

MetalNerd

Wake up and smell the ashes...

Cooperator schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 23:00:
[...]

Volgens reviews is de Leadtek de minst luidruchtigste en ook nog eens erg goed wat betreft koeling in idle en full load.
Heb ook nog een nieuwe review gespot van de Leadtek, en wel op http://www.bjorn3d.com/read.php?cID=762&14132
Ik heb zelf de Leadtek en vond het leuk om te lezen dat hij zo goed uit deze test kwam. Ik heb er vooralsnog überhaupt nog geen slecht woord over gelezen (of in ieder geval onthouden... ;) )
Misschien aardig om deze review toe te voegen aan de TS?

nieuwste aanwinsten: Western Digital 2500JB, Samsung SyncMaster 930BF, SonyEricsson W800i, Nintendo DS, Leadtek A6600 GT AGP, NEC 3520 DVD-RW DL 16x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 14:39:

Is dit de prestatie die ik uit de Top Edition kan halen of ben ik genaaid en is het de normale editie?

Over welke kaart hebben wij het precies(ASUS)? AGP? PCI-E?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 15:00:
[...]

Over welke kaart hebben wij het precies(ASUS)? AGP? PCI-E?
Owja.. Asus GF N6600-GT 128mb AGP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

srry double post :(

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2005 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een score van 3036 is dat niet errug laag voor de xfx 6600gt
alle standaard software zit erop

heb alleen wel een amd 1700+ dat word morgen vervangen door amd 3200+
1gb ram geheugen
asus a7 deluxe
zou het door de processor komen :'(

Afbeeldingslocatie: http://img91.exs.cx/img91/1790/3dmark20054ed.th.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2005 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 15:22:
ik heb een score van 3036 is dat niet errug laag voor de xfx 6600gt
alle standaard software zit erop

heb alleen wel een amd 1700+ dat word morgen vervangen door amd 3200+

zou het door de processor komen :'(

[afbeelding]
grote kans van wel, maar niet helemaal zeker
je zou je cpu score es moeten bekijken

[ Voor 6% gewijzigd door Murcielago op 18-03-2005 15:32 ]

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 15:03:
[...]

Owja.. Asus GF N6600-GT 128mb AGP
Ik zou eerst eens kijken waar core clock frequency & de memory clock frequency standaard op staan zonder overklok.

Als het goed is staan ze dan op 550/1100. Heeft ASUS wel een gewone versie want die kan ik niet vinden op de site??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is wel de agp versie
en effe morgen met de amd 3200 testen hope dat ie dan wat hoger word :)

ow btw welke drivers zou ik kunnen downloaden ? omega forceware etc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 15:34:
[...]
Ik zou eerst eens kijken waar core clock frequency & de memory clock frequency standaard op staan zonder overklok.

Als het goed is staan ze dan op 550/1100. Heeft ASUS wel een gewone versie want die kan ik niet vinden op de site??
Ze staan standaard op 500 MHz en 900 Mhz.. dat is volgens mij van de normale editie.
Asus heeft wel een gewone versie als het goedis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 15:35:
het is wel de agp versie
en effe morgen met de amd 3200 testen hope dat ie dan wat hoger word :)

ow btw welke drivers zou ik kunnen downloaden ? omega forceware etc ?
De processor zal niet heel veel uitmaken aangezien 3dmark videocard driven is maar ik zou eens wat andere driver versies proberen. Welke driver gebruik je nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb een probleem met mijn Leadtek Winfast 6600GT

Wanneer ik een spel aan het spelen ben, zoals NFS Underground 2 loopt windows na verloop van tijd keihard vast.

Ik heb met de experttool gekeken en door vanuit het spel direct naar windows terug te schakelen zag ik dat ie voor een vastloper ongeveer 90 graden was (de processor van de videokaart).

Enkele specs:

Athlon XP2800+
2x 512MB PC3200
Leadtek Winfast 6600GT
550 Watt Qtec voeding

Nu heb ik de kast helemaal open, dus aan allebei de kanten de panelen eraf gehaald, en nog blijft ie zo warm worden, en dus vastlopen.
Wat raden jullie mij aan? Eerst een zahlman cooler erop zetten? Of zou het niets mogen uitmaken dat ie zo warm wordt en zit het probleem heel ergens anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier ervaring met de Gigabyte Geforce 6600 GT GV-NX66T128VP?

Ik zag hem staan in de Best Buy Guide. Een aantal vraagjes:
1) Wat zijn de scores van de kaart (3dmark)?
2) Hoe warm wordt de kaart?
3) Welke kast heb je? (airflow)
4) Raad je de kaart aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 15:37:
[...]

Ze staan standaard op 500 MHz en 900 Mhz.. dat is volgens mij van de normale editie.
Asus heeft wel een gewone versie als het goedis.
Sorry klopt maar jij hebt idd geen TOP versie maar de gewone versie.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2005 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therion309
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 14:27
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 13:38:
Heeft iemand ervaring met het plaatsen van een Zalman VF700-Cu koeler op een Leadtek GeForce 6600 GT 128MB DDR3, (AGP, DVI), WinFast A6600 GT TDH?

Zo ja, kun jij je ervaringen delen en de temperatuur drop laten weten? _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Ik heb de AlCu versie gemonteerd op dezelfde videokaart:

idle temp van 44C naar 35C
stressed temp van 97C naar 59C

Gezien de hoge temps met de nvidia-reference koeler vermoed ik dat daar iets niet helemaal goed zat...
Ik heb trouwens wel de Zalman weer aangesloten op m'n videokaart ipv met de stekkertjes die erbij geleverd worden. Kan ik tenminste zelf de toeren weer regelen (via expertools) zonder m'n kast open te maken om de stekkertjes te versteken. 8) Op volle toeren is die Zalman toch nog redelijk goed te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 15:38:
Hoi,

Ik heb een probleem met mijn Leadtek Winfast 6600GT

Wanneer ik een spel aan het spelen ben, zoals NFS Underground 2 loopt windows na verloop van tijd keihard vast.

Ik heb met de experttool gekeken en door vanuit het spel direct naar windows terug te schakelen zag ik dat ie voor een vastloper ongeveer 90 graden was (de processor van de videokaart).

Enkele specs:

Athlon XP2800+
2x 512MB PC3200
Leadtek Winfast 6600GT
550 Watt Qtec voeding

Nu heb ik de kast helemaal open, dus aan allebei de kanten de panelen eraf gehaald, en nog blijft ie zo warm worden, en dus vastlopen.
Wat raden jullie mij aan? Eerst een zahlman cooler erop zetten? Of zou het niets mogen uitmaken dat ie zo warm wordt en zit het probleem heel ergens anders?
Welke driver versie gebruikt je? Ik had hier namelijk ook last voor toen ik van versie 66.93 overstapte naar 71.81. Ben dus maar weer terug gegaan naar versie 66.93.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 13:38:

Ik heb dezelfde vraag, maar dan voor een AOpen GeForce 6600 GT 128MB AGP DDR3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Therion schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 15:45:
[...]

Gezien de hoge temps met de nvidia-reference koeler vermoed ik dat daar iets niet helemaal goed zat...
Ik heb trouwens wel de Zalman weer aangesloten op m'n videokaart ipv met de stekkertjes die erbij geleverd worden. Kan ik tenminste zelf de toeren weer regelen (via expertools) zonder m'n kast open te maken om de stekkertjes te versteken. 8) Op volle toeren is die Zalman toch nog redelijk goed te horen.
Wooowww dat klinkt goed. Die ga ik dan maar eens halen!!

Hoe ging de installatie verder?
Problemen ondervonden met de ombouw van de ventilator of ging dat allemaal vrij gemakkelijk?
Had jij de zeemeermin koeler?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2005 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 15:44:
[...]
Sorry klopt maar jij hebt idd geen TOP versie maar de gewone versie.
hmmz.. die lui van waar ik de kaart besteld heb blijven volhouden dat ik de top edition heb maar dat is gewoon niet zo..

bij top edition moeten de Mhz enzo standaard op 520 MHz en 1.1 GHz staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 15:55:
[...]

hmmz.. die lui van waar ik de kaart besteld heb blijven volhouden dat ik de top edition heb maar dat is gewoon niet zo..

bij top edition moeten de Mhz enzo standaard op 520 MHz en 1.1 GHz staan.
Idd die waarde wat ik eerder opnoemde van 550/1100 is van de pci-e versie. Waarschijnlijk weten ze niet waar ze het over hebben 8)7 . Hopenlijk heb je geen TOP prijs betaald :+

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2005 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de prijs van de top betaald ja. (222 euro)
En ze blijven moeilijk doen. Erg frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hebben ook ineens vandaag de prijs van de top limited edition 5 euro omhoog gedaan.
Dan lijkt het dus alsof ik die prijs niet heb betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 16:24:
Ze hebben ook ineens vandaag de prijs van de top limited edition 5 euro omhoog gedaan.
Dan lijkt het dus alsof ik die prijs niet heb betaald.
De doos zou er zo moeten uitzien:
Afbeeldingslocatie: http://www.overclockzone.com/spin9/review/vga/asus/n6600gt_top/IMG_2110.JPG
Staat er dus ook op. Hoe heet die zaak als ik vragen mag?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2005 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 07:41

TrekDr0p

QR niet scannen

Heeft iemand nog een antwoord op mijn vraag die ik hier stelde?

Of de ZM80C-HP op de asus 6600GT 128MB DDR3 DVI/TV Top AGP versie past ? en of dat betere koel prestaties zal leveren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]TrippleSix schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 08:06:
[...]

Je 3dmark03 score is best goed , maar je 3dmark05 vind ik niet hoog, zeker niet als je je kaart hebt overgeclockt. Maar welke drivers gebruik je?

71.84 van nvidia nieuwste dus dacht ik zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Laatst online: 04-09 12:08
TrippleSix schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 08:06:

Welke voeding heb je? Maar het is inderdaad raar dat de melding alleen komt bij het normaal gebruik van je kaart, en niet bij spellen en derg.
Een naamloze 350 Watt. Maar nieuwe drivers werkte ook niet. Vervolgens toch maar weer eens die kast open gegooid om te kijken en de connector verwisseld (ik had een splitser dus misschien dat die ander beter was...) en verdomd ik heb nu geen meldingen meer (ff afkloppen) maar ik moet zeggen dat hij nog steeds niet super strak erin zit een klein tikje en hij zit alweer wat schever...
Maar goed hij doet het dus nu zonder foutmelding :)

Nog een vraagje: Ik dacht dat de kaart MPEG2 kon coderen zodat je cpu dat niet hoeft te doen... wordt dat automatisch gedaan of kan je dat ergens instellen?

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 16:28:
[...]
De doos zou er zo moeten uitzien:
[afbeelding]
Staat er dus ook op. Hoe heet die zaak als ik vragen mag?
hmm.. bij mij ziet ie er dus anders uit.. staat geen top enzo bij.. maar thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therion309
  • Laatst online: 11-09 14:27
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 15:53:
[...]
Wooowww dat klinkt goed. Die ga ik dan maar eens halen!!

Hoe ging de installatie verder?
Problemen ondervonden met de ombouw van de ventilator of ging dat allemaal vrij gemakkelijk?
Had jij de zeemeermin koeler?
Ik had die zeemeermin koeler ja. Ombouwen ging vrij makkelijk. Het is even prutsen om de oude eraf te krijgen (pinnentjes inknijpen) maar goed te doen.
Alleen had ik in het begin nogal last van artifacts toen ik die Zalman net had geinstalleerd. Waarschijnlijk door teveel koelpasta of doordat ik de koeler te vast had aangedraaid want nadat ik hem nogmaals had geinstalleerd (iets losser en minder pasta) was het ineens over. Die geheugen-dingetjes gebruik ik trouwens niet, want die passen ook niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Therion schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 17:32:
[...]

Ik had die zeemeermin koeler ja. Ombouwen ging vrij makkelijk. Het is even prutsen om de oude eraf te krijgen (pinnentjes inknijpen) maar goed te doen.
Alleen had ik in het begin nogal last van artifacts toen ik die Zalman net had geinstalleerd. Waarschijnlijk door teveel koelpasta of doordat ik de koeler te vast had aangedraaid want nadat ik hem nogmaals had geinstalleerd (iets losser en minder pasta) was het ineens over. Die geheugen-dingetjes gebruik ik trouwens niet, want die passen ook niet helemaal.
Bedankt voor de informatie :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2005 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Laatst online: 20:15

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Weet iemand hoe ik weer mn refresh rate fix tevoorschijn krijg bij die nieuwere drivers??
De 7.x.x.x serie.

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 21:32:
Oke...ik ben van plan mijn computer te upgraden met de 6600 gt, maar nu wil ik weten wat de beste ervan is..
Ik heb de keuze uit:
Asus N6600GT/TD 128 MB GDDR3 GeForce 6600GT AGP 8x EUR 209,00
XFX 6600GT/TD 128 MB DDR3 GeForce 6600 GT AGP 8x EUR 229,00
AOpen Aeolus 6600GT DV 128 MB GDDR3 GeForce 6600GT AGP 8x EUR 199,00
Gainward 6600GT GS 128 MB GDDR3 GeForce 6600GT AGP 8x EUR 249,00
GigaByte 6600GT 128 MB DDR-SDRAM GeForce 6600 GT AGP 8x EUR 189,00
Leadtek 6600GT TDH 128 MB DDR-SDRAM GeForce 6600GT AGP 8x EUR 199,00

Nu weet ik niet wat er sneller is ddr3 of ddr-sdram dus dat zou ik eerst graag weten.
Ook valt de gainward af vanwege de hoge prijs (of hij moet echt zoveel beter presteren)

herrie maakt me niks uit, ik ga niet overklokken, het gaat mij puur om de prestaties, maar hij mag ook niet al te heet worden ( het stroomverbruik ik bij allemaal het zelfde zeker? voor een indicatie weet iemand hoeveel Watt?)

Systeem:
Processor: p4 2,8 ghz 200mhz
Geheugen: 512 ddr ram pc2700 333mhz
moederboord: epox 4plai, met 800 mhz fsb
voeding:300 watt component pro
videokaart:(ati 9600xt 128 mb)
Ik heb gisteren dit gepost en heb daarover een aantal vragen gesteld. Maar ik had nog niet echt naar de prijzen gekeken en nu zie ik dat de gigabyte-kaart een stuk goedkoper is.
Is hier een reden voor? is hij slechter ofzo?
Volgens deze review toch niet: http://www.digital-daily.com/video/roundup2agp/index03.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Therion schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 15:45:
[...]

Best goeie koeler volgens mij zon zalman, maar ik haal met mn Silencer 6; idle 33 en full load 56 .
Scheelt niet veel maar ik vind dit wel een goeie koeler, en ook zeer stil, ik hoor hem niet meer.
Het enige nadeel is dat hij zo groot is. Maar koelt die zalman ook geheugen dan? En hoe lijkt dat eigenlijk op die kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 15:49:
[...]
Welke driver versie gebruikt je? Ik had hier namelijk ook last voor toen ik van versie 66.93 overstapte naar 71.81. Ben dus maar weer terug gegaan naar versie 66.93.
ik gebruik op dit moment al de 66.93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 16:54:
TrippleSix schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 08:06:
[...]

71.84 van nvidia nieuwste dus dacht ik zo
das dan toch raar ik denk dat je wel zo rond de 3000 moet halen

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcGuru
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:53

OcGuru

Giulietta Qv

Wie heeft tot nu de hoogste 05 score hier op Got met zijn 6600GT ? :Y)

Bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Laatst online: 21:52

sapphire

Die-hard pruts0r

Eindelijk m'n 6600GT'tje kunnen testen. en ff snel begonnen emt OCen

Mem op 1100 mhz core op 596 met een A64 op 2400 mhz en driver 71.84 whql haal ik 9k5 3d05 marks

Dit alles wel op water en sinks op het mem, de kaart is een Club3d.

Ik moet zeggen een leuke kaart zeg, helemaal voor die prijs :D

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcGuru

OcGuru

Giulietta Qv

sapphire schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 23:48:

Mem op 1100 mhz core op 596 met een A64 op 2400 mhz en driver 71.84 whql haal ik 9k5 3d05 marks

1.6 of 2.0 ns mem ?
9k5 3d05 marks
Dat moet zeker 03 zijn :Y)

Bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:40
Wil iemand die er wat verstand van heeft aub even dit voor mij ophelderen:
ik wil nu de zalman vf700 op mijn 6600GT plaatsen, echter die heatsinks passen niet zonder modificatie, en ik vind het plaatsen ervan zowiezo al niet zo een lekker klusje. Nou vroeg ik me af, als ik ze nou gewoon niet plaats, heeft dit dan negatieve effecten? Of blijft de koeling voor het geheugen hetzelfde, want dat maakt mij niet zo uit...het gaat mij slechts om de gpu die tot 88° C komt tijdens gamen.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcGuru

OcGuru

Giulietta Qv

Shailesh schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 00:14:
Wil iemand die er wat verstand van heeft aub even dit voor mij ophelderen:
ik wil nu de zalman vf700 op mijn 6600GT plaatsen, echter die heatsinks passen niet zonder modificatie, en ik vind het plaatsen ervan zowiezo al niet zo een lekker klusje. Nou vroeg ik me af, als ik ze nou gewoon niet plaats, heeft dit dan negatieve effecten? Of blijft de koeling voor het geheugen hetzelfde, want dat maakt mij niet zo uit...het gaat mij slechts om de gpu die tot 88° C komt tijdens gamen.
Die mem heatsinks zijn helemaal niet nodig. Het nieuwere DDR3 mem wordt niet of nauwelijks warm hoor :)

Bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Ah. dankuzeer, weet ik dat ook weer.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sapphire schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 23:48:

uhm je bedoeld denk ik toch 3d03 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

effe mijn 2de scores posten

3dmark 05: 3036 alles orgineel
05: 3043 nvidia_wxp_omega_16177 omega driver
05: 3341 DNA-Force_1.1.7180] dna driver

toch wel een redelijk verschil he :Y)

vandaag komt met de andere processor en gelijk ook met die testen

gebruik nu deze software

nForce_6.53_WinXP2K_international
DNA-Force_1.1.7180
volgens mijn zijn dit niet de nieuwste maar jah :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wippien
  • Laatst online: 01-09 12:58
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 14:39:

Het verschil tussen die dingen is alleen de clock snelheden

Dus dat is de optimale prestatie jah , overigeens net zoals meneer 6600GT vermelde dat het op de doos bevind ben je denk ik alleen genaaid met de prijs

Enjoy the joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 11:55:
effe mijn 2de scores posten

3dmark 05: 3036 alles orgineel
05: 3043 nvidia_wxp_omega_16177 omega driver
05: 3341 DNA-Force_1.1.7180] dna driver

toch wel een redelijk verschil he :Y)

vandaag komt met de andere processor en gelijk ook met die testen

gebruik nu deze software

DNA-Force_1.1.7180
volgens mijn zijn dit niet de nieuwste maar jah :P
vandaag de nieuwe processor erin geflikt en opnieuw gerund na een format
en een score van 3dmark2005: 3485

amd xp 3200+
1gig ram
asus a7n.... deluxe
6600 gt xfx 128MB
DNA-Force_1.1.718

Dit is toch wel een redelijke score of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
Jep goede score, zoals het hoort

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damnit wilde net effe nfsu 2 gaan spelen maar hij liep vast enz. (tft)

bij de 2 laaste hoge resolutie doet het spel het niet goed :(
heb al in het register de waarde veranderd naar 4 nog steeds niks :(

volgend de nvidia driver paneel zou ie dat wel aan kunnen
Afbeeldingslocatie: http://img190.exs.cx/img190/7452/nfsu3op.th.jpg
??

wat nu :'( zelfs bij 1024*768 doet ie raar

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2005 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
Wat is je beeldscherm?
Wat is je videokaart?
Welke drivers gebruik je?

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TrippleSix schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 19:09:
Wat is je beeldscherm?
Wat is je videokaart?
Welke drivers gebruik je?
tft prolite 430s
xfx 6600 gt 128mb
forceware 71 en zelfs ook 75.90 gebropeerd
nforce 2 6.53

nog steeds niks hij blijft maar traag gaan :(
heb moto gp op hoogste resolutie gespeeld :Y) niks aan de hand lekker soepeltjes :)

zou het aan de fix/crack :P van nfsu zelf liggen ??

edit :P 3dmark05: 3485 ---> dna driver 71.8
.......... 3dmark05: 3490 ---> beta 75.90 ben tevreden nu :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2005 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wippien
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 19:54:
[...]

Ik heb gisteren dit gepost en heb daarover een aantal vragen gesteld. Maar ik had nog niet echt naar de prijzen gekeken en nu zie ik dat de gigabyte-kaart een stuk goedkoper is.
Is hier een reden voor? is hij slechter ofzo?
Volgens deze review toch niet: http://www.digital-daily.com/video/roundup2agp/index03.htm
Ik ben voor kwaliteit gegaan en koos voor ASUS, die zal ik je dan ook cker aan raden overigens mijn tweede keus ging dan naar Gainward want die heeft ook een leuk kaartje :)

Enjoy the joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wippien
ali-a schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 12:09:
Net nog even wat gebenched met 2 keer xfx 6600gt in sli.
gfx 549/1100
cpu 2500mhz geheugen 250mhz

result:
2003: 15379
2005: 7135

[afbeelding]

[afbeelding]

Vond het wel aardig :)
Mocht ook wel voor zo'n systeem

Enjoy the joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 19:41:
[...]

tft prolite 430s
xfx 6600 gt 128mb
forceware 71 en zelfs ook 75.90 gebropeerd
nforce 2 6.53

nog steeds niks hij blijft maar traag gaan :(
heb moto gp op hoogste resolutie gespeeld :Y) niks aan de hand lekker soepeltjes :)

zou het aan de fix/crack :P van nfsu zelf liggen ??

edit :P 3dmark05: 3485 ---> dna driver 71.8
.......... 3dmark05: 3490 ---> beta 75.90 ben tevreden nu :)
Als je het niet met andere spellen hebt dan zal het waarschijnlijk wel aan nfsu liggen. Maar dan nog een crack zou dat helemaal niet moeten kunnen beinvloeden.

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Seagate schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 00:14:
[...]
1.6 of 2.0 ns mem ?

[...]

Dat moet zeker 03 zijn :Y)
LOL het is idd 03, in 05 haal ik atm 4k1. Leuk resultaat toch van 10 min werk :P

ik heb werkelijk geen idee welk ram erop zit, zal wel 2,0 ns zijn Club3d kennende. Maaruhm ik las dat je zei dat DDR3 niet warm werk, wil jij mijn mem sinkjes eens voelen ? Echt wel dat die warm worden.

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shan
  • Laatst online: 29-01-2019
ik heb een tv out probleem en weet niet of jullie dit ook hebben.
mijne 6600gt geeft bij tv out een te grote beeld als ik divx ga kijken en dan mis ik heel veel boven onder en de zij kanten van het originele beeld formaat.
ik heb overal zitten zoeken om het beeld wat kleiner te krijgen maar niet in geslaagd.
ik kon wel de beeld van windows op tv verkleinen maar dit heeft geen effect op het divx kijken.
wie hier meer over weet en mij kan helpen, heel erg bedankt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TrippleSix schreef op zondag 20 maart 2005 @ 00:44:
[...]

Als je het niet met andere spellen hebt dan zal het waarschijnlijk wel aan nfsu liggen. Maar dan nog een crack zou dat helemaal niet moeten kunnen beinvloeden.
het gebeurt alleen met nfsu heb zelfs drive3r op hoge kwaliteit gespeeld en moto gp op de hoogste resolutie no problemo :)
heb zitten googlen en meer mensen hebben er last van een no fix :(

hebben er andere mensen ook last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de knoop doorgehakt en een asus extreme n6600gt pci-e kaartje gekocht en moet zeggen kwijlen met games nu :D
3 jaar garantie en het standaard iets sneller zijn dan de 6600gt waren voor mij doorslaggevend voor dit merk/type

niet overclocked (520 en 1100)
3dmark05 : 3670

overclocked met asus tool (550 en 1220)
3dmark05 : 3915

specs :

p4 540 (3.2 s775)
asus psgd1
2x 512 MB DDR-SDRAM PC3200 kingston dual channel
maxtor 80 gb 7200 2mb ide

/me is happy ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2005 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathijsv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:08
Check deze koeler (PDF) die binnenkort beschikbaar wordt op een 6600GT PCI-E (en 6800GT PCI-E) van Point of View.

Afbeeldingslocatie: http://www.pointofview-online.com/_images/news/pov_ice_cham_cooler.gif

[ Voor 19% gewijzigd door mathijsv op 20-03-2005 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
nice :) geheel van koper?

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcGuru

OcGuru

Giulietta Qv

sapphire schreef op zondag 20 maart 2005 @ 00:47:
[...]

LOL het is idd 03, in 05 haal ik atm 4k1. Leuk resultaat toch van 10 min werk :P

ik heb werkelijk geen idee welk ram erop zit, zal wel 2,0 ns zijn Club3d kennende. Maaruhm ik las dat je zei dat DDR3 niet warm werk, wil jij mijn mem sinkjes eens voelen ? Echt wel dat die warm worden.
Nou mijn mem chipjes zijn echt lauw als ik ze op 1255 Mhz laat draaien :) Wel met een airflowtje erover heen van me zalman VF700-Cu :>

Bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIPER2001
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 13:48

VIPER2001

[GOT]The Source

Ik heb er nu ook een zalman op , maar de temp blijft hetzelfde.
Raar maar waar , op 29 graden driver is nog 66.81(zal binnenkort wel ff updaten)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jakobs71/pics/koelerorg.jpg

en

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jakobs71/pics/koelerzal.jpg

Asus X99-DELUXE i7-5930K 16 GB (DDR3 2133) asus GTX1070 8 GB , asus xense ,asus usbdvdwriter,CM-COSMOS II,coirsair1200I,evo1TB,960pro512,Seagate2TB+Seagate 2x4TB,canon5350 logi g910+g502 iiyama G2773HS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mathijsv schreef op zondag 20 maart 2005 @ 16:32:
Check deze koeler (PDF) die binnenkort beschikbaar wordt op een 6600GT PCI-E (en 6800GT PCI-E) van Point of View.

[afbeelding]
Ja prima koeler.

Het heeft een beetje weg van een Zalman, maar ook van een standaard koeler met als groot voordeel niet al teveel pci sloten in beslag te nemen.

Dat is toch wel erg handig als je de bezitter bent van een MSI (of gelijksoortig merk) barebone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04:59
VIPER2001 schreef op zondag 20 maart 2005 @ 21:43:
Ik heb er nu ook een zalman op , maar de temp blijft hetzelfde.
Raar maar waar , op 29 graden driver is nog 66.81(zal binnenkort wel ff updaten)
29 graden, ik zou er voor tekenen. :P Haal hier 44 idle, wel lager dan toen met de default xfx koeler. Maar best kans dat je casetemp. niet lager dan 29 ligt, dus dan kan die Zalman daar moeilijk onder gaan zitten....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Seagate schreef op zondag 20 maart 2005 @ 18:02:
[...]
Nou mijn mem chipjes zijn echt lauw als ik ze op 1255 Mhz laat draaien :) Wel met een airflowtje erover heen van me zalman VF700-Cu :>
Ik moet dan wel bekennen dat ik een zeer magere airflow heb aangezien er een waterblok op de GPU zit :P

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjah schreef op zondag 20 maart 2005 @ 22:06:
[...]

29 graden, ik zou er voor tekenen. :P Haal hier 44 idle, wel lager dan toen met de default xfx koeler. Maar best kans dat je casetemp. niet lager dan 29 ligt, dus dan kan die Zalman daar moeilijk onder gaan zitten....?
Nee hij kan er niet onder zitten maar misschien gaat hij er wel voor zorgen dat en je casetemp en dus ook je vga temp kan dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ddie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 00:01
Zijn er nou goede koelers voor in barebone's? Ik heb hier een shuttle maar mijn kaart wordt veel te heet (gister 98c ;( ) Een zalman gaat nooit passen want die is 3 cm dik, zijn er alternatieven?
ik heb trouwens een XFX 6600GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou de Artic Silencer dan wel passen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Laatst online: 13-09 08:09
joon schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 00:07:
[...]

ik stel wel een vraag, er staat toch een vraagteken?
arrogant, idd iedereen lult eroverheen.. wat je al niet moet doen om wat aandacht op je vraag moet krijgen.
iig bedankt dat je me doorverwees naar de OP, niemand anders leek het te zeggen.
Als je zelf topic 1 t/5 had doorgelezen, dan had je de vraag niet eens hoeven te stellen. Daarnaast is het geen verplichting om ergens op te antwoorden. Denk dat bezoekrs die heir regelmatig komen, zoals ik. Op een gegeven moment ook wel er genoeg van hebben om vragen 10 keer te beantwoorden terwel het antwoord duidelijk in het topic, danwel de vorige topics staat vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een klein vraagje m.b.t. een Aopen Aeolus 6600GT AGP videokaart. Ik wil hier ook een Zalman VF700-cu koeler voor gaan kopen (puur en alleen om het geluid tegen te gaan), maar nu lees ik op de Zalman-site iets over de koeling van een HCI-chip. Deze chip zit, denk ik, onder het enorm grote koelblok van de Aopen Aeolus:

Afbeeldingslocatie: http://global.aopen.com.tw//Products/images/vga/Products/6600GT%20AGP-460.jpg
Wat ik begrepen heb is dat die HCI-chip persé gekoeld dient te worden en dat ik dus niet zomaar een VF700-cu er op kan plakken.. Ik neem aan dat die Aopen niet de enige kaart is met dit probleem, maar zijn er al oplossing bekend hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een VF700 past alleen op de kaarten met een aparte heatsink op de HCI chip, dus het zal dus niet gaan op jou kaart. die HCI chip moet wel gekoelt worden

of misshien kun je een heatsinkje pakken, en em een beetje modden, zodat ie smaller is en lager(kun je zelf wel uitmeten).

deze bijvoorbeeld,
http://www.perfectsystems.nl/info.asp?info=51224 (ik weet niet of er thermallijm bij zit)

of die ene van zalman, (de platte) de 32j, daar zit thermallijn bij, dan kun je em er gewoon oplijmen, zie maar wat je doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Consider the following when installing Zalman VF700 on a GeForce 6600 GT AGP.

1. Advantages
1) Installing VF700 on a GeForce 6600 GT AGP lowers the temperatures of the chipset and RAM by 5 ~10°C compared to the stock cooler. (Note that GeForce 6600 GT PCIe will not have any problems with having VF700 installed.)

2. Disadvantages
1) After the VF700 is installed on a GeForce 6600 GT AGP, the cooler's FHS sticks out of the circuit board by about 30mm. This may cause interference with the system case and/or other components.

Afbeeldingslocatie: http://www.zalman.co.kr/images/product_img/cooler/vf700_list07.jpg
2) Because the GeForce 6600 GT AGP's chipset is located towards the top area of the board unlike the PCIe version, installation of the cooler may be structurally unstable.

Afbeeldingslocatie: http://www.zalman.co.kr/images/product_img/cooler/vf700_list08.jpg

3) The HSI heatsink must be used together with the cooler. If the original heatsink integrates the HSI heatsink into one, then you cannot use VF700 on the card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een XFX 6600GT AGP versie.

Toevallig heb ik de Coolermaster Aero 7 over:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1048158295.jpg

Zou het mogelijk zijn dat deze koeler op mijn videokaart kan ?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2005 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af of je een AOpen 6600GT 128MB AGP uit kan rusten met deze van cooler van Coolermaster mét heatpipe :P

http://www.coolermaster-e...onent/vgacard/vhc-l61.asp

Afbeeldingslocatie: http://www.coolermaster-europe.com/img/vhc-l61-001.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2005 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 14:39:
Ik vraag me af of je een AOpen 6600GT 128MB AGP uit kan rusten met deze van cooler van Coolermaster mét heatpipe :P

http://www.coolermaster-e...onent/vgacard/vhc-l61.asp

[afbeelding]
Website zegt "-Can be used on virtually any video card, including nVIDIA® and ATI®."

Denk het dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet weten hoe de onderkant eruit ziet, omdat de core scheef zit, ik weet niet waar de contactplaat van de heatsink zit,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 15:33:
[...]
Website zegt "-Can be used on virtually any video card, including nVIDIA® and ATI®."

Denk het dus wel.
Dat had ik gezien, ja :P

Omdat er virtually staat vraag ik me af of er iemand is met die ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook maar weer 'ns 3D Mark '05 gedaan:

3978 3D Marks ('05

http://service.futuremark.com/compare?3dm05=697681

Kan ik met de 76.10 driver misschien de 4k grens doorbreken? :9~ :9~

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2005 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Niet online
Volgens 3Dmark '05 loopt de memoryclock van mijn Aopen 6600 op 12mhz 8)7
http://service.futuremark.com/compare?3dm05=695938

Daar klopt toch geen ruk van? Word het verkeerd uitgelezen of is er wat anders aan de hand?

[ Voor 19% gewijzigd door mjszwo op 21-03-2005 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
:Y) het zal wel verkeerd afgelezen zijn, anders down je even rivatuner kijk je even hoe het daar is.

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Niet online
TrippleSix schreef op maandag 21 maart 2005 @ 18:11:
:Y) het zal wel verkeerd afgelezen zijn, anders down je even rivatuner kijk je even hoe het daar is.
In RivaTuner:
$0100000006 Memory clock : 6.423MHz (12.846MHz effective)
Ik snap er niks van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 14:15

DesertShooter

Afgekickt

Hahaha, k zou wel willen :)

Nee, maar hij leest de clocks gewoon niet goed uit. Heeft riva bij mij ook wel is, (na een bios flash).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcGuru

OcGuru

Giulietta Qv

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 16:10:

3978 3D Marks ('05

ja tuurlijk ;)

Ik haal 4065 punten met mijn club3d 6600GT @ 612/1255 @ een athlon xp 2600+ no-oced.. :9
http://service.futuremark.com/compare?3dm05=650088 Ik heb soon een amd64 en ik ben van plan om de 4,2k grens te doorbreken >:)

Jij hebt ook nog een veel betere proc, dus tweak je windows eens en zet de rivatuner clock op disable.

je zult minstens de 4,1k moeten bereiken :)

[ Voor 8% gewijzigd door OcGuru op 21-03-2005 19:36 ]

Bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wippien
Ik heb ook een ASUS kaartje en kocht hem om de prestaties zo'n koelertje derop zetten is leuk maar ik ga niet klooien met mn wonderdingetje :P Ik vind die koeler van ASUS wel mooi zo :P

[ Voor 3% gewijzigd door Wippien op 21-03-2005 20:35 ]

Enjoy the joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3978 3D Marks ('05

Hier dit snap ik niet... :?

Ik poste nog dat iedereen lage scores haalde, en kreeg een reactie terug dat mijn specs hoger waren. Wat NIET het geval was.

En NU is het zeker niet zo en toch haal ik hoger:
Ik heb een score van 4201

En dat dan met mijn specs...

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 14:32:
Ik heb een XFX 6600GT AGP versie.

Toevallig heb ik de Coolermaster Aero 7 over:
[afbeelding]

Zou het mogelijk zijn dat deze koeler op mijn videokaart kan ?
Dit kan toch helemaal niet!

aub corrigeer me als ik er lang zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

3978 3D Marks ('05

Ik ga nog over de 4k heen terwijl mijn pc niet ge-oced is, behalve videokaart.
Check deze link : http://service.futuremark.com/compare?3dm05=685071

4249 3dmarks 05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 21:03:
[...]

Dit kan toch helemaal niet!

aub corrigeer me als ik er lang zit
naja.. je ziet soms mensen die op hun videokaart een boxed amd koeler zetten.
Wellicht is het mogelijk dit ook voor de Aerocooler te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds vandaag ook in het bezit van een palit 6600GT.
't Zal jullie niet verbazen als ik zeg dat dit ding ook een herrie maakt. Dus ik wilde de standaard koeler vervangen door een Zalman V700 (CU of Alcu).

maar nu is er een probleem, mijn core, memory én bridgechip worden allemaal door één groot ventilatorblok gekoeld. Ofwel, er zit op die bridgechip geen afzonderlijk koelblok.

kan ik nu alsnog zonder problemen een V700 erop zetten? of moet ik er echt voor zorgen dat ik een koelblok voor die bridgechip erbij heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
Lees de vorige pagina even, staat het precies uitgelegd.

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Nee, dat kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Dus het lijk erop alsof de goedkopere merken het vaak niet aankunnen die Zalman (Peak en Palit zijn niet de duurste en meest bekende, toch?). Een idee om ff in de TS op te sommen bij dat Zalman gedeelte welke AGP-kaarten het zeker niet kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjah schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 08:26:
Dus het lijk erop alsof de goedkopere merken het vaak niet aankunnen die Zalman (Peak en Palit zijn niet de duurste en meest bekende, toch?). Een idee om ff in de TS op te sommen bij dat Zalman gedeelte welke AGP-kaarten het zeker niet kunnen hebben.
Leadtek en Club3D kunnen het op dit moment in ieder geval wel.

In de tussentijd kunnen de type koelers ook weer veranderen zoals bij de leadtek het geval was. Een opsomming in het TS zal dus geen garantie zijn, eerst goed onderzoek doen is mijn advies 8) maar opzich wel een goed idee.

Laat voornamelijk weten in het TS waar het struikelblok zit met de Zalman Koeler. Quote "The HSI heatsink must be used together with the cooler. If the original heatsink integrates the HSI heatsink into one, then you cannot use VF700 on the card."

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2005 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Dat is waar, maar je kan er bij zetten voor zover ons bekend ofzo. De Aopen kan het dus niet aan voor zover ons bekend (want een foto met 1 koeler in dit topic). De Asus en Xfx kunnen het wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en niemand ziet mijn post weer niet ;), mod die shit jonges :)
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.