@Home beschikt op dit moment gewoon nog niet over de capaciteit om in hun hele dekkingsgebied aan breedband abonnees een 1 Mbit upload aan te bieden. We kunnen er natuurlijk wel om vragen en misschien buigt @Home zelfs wel als er heel veel verzoeken komen, maar als we dan die 1 Mbit/s niet halen begint ook iedereen weer te klagen dat het niet goed is. Laat @Home eerst dat netwerk maar helemaal retourgeschikt maken en upgraden zodat ze stabiel aan elke abonnee de beloofde snelheden kunnen bieden. Ik heb liever een stabiele verbinding waar ik de beloofde snelheden ook daadwerkelijk haal dan een verbinding waarbij ik een theorethisch hogere snelheid heb maar die nooit haal.e1f schreef op woensdag 27 april 2005 @ 08:58:
[...]
Als er een hoop mensen zijn die dit vinden moeten we dit misschien ook maar laten weten aan @home... Toen ik het mailtje over de verhogingen kreeg heb ik direct naar de klantenservice gemaild dat ik idd ook meer voorstander was van upload verhoging. Wie weet als ze een hoop mailtjes krijgen van klanten dat ze er dan wat serieuzer over gaan nadenken?
* Workstation * / * Server * / * Laptop * / Monica: My motto is: "get out before they go down". Joey: "That is so not my mott