heb het dingetje eergisteren gehaald bij de mediamarkt 189 euro.
vind de muis wel fijn.
het is wel wennen (mijn voorgaande muis was gewoon zo'n standaard optische muis van logitech)
wel vond ik het minder fijn dat hij wat traag was wanneer hij in standy modus staat.
dus als je ff niks doet (en dat is echt heel ff) dan springt hij op standby modus en als je dan hem weer op pakt om iets te doen zit er enige vertraging tussen(maarja het valt te overleven
ik vind de knopjes op de muis verder ook wel fijn (application switch knop en de back en forward knop)
wat ik wel mis is een klepje om je media pad te verhogen. bij het toetsenbord heb ik die klipjes onder uitgeklapt zodat het toetsenbord wat hoger staat (dit vind ik zelf wat fijner typen). De media pad heeft dit niet is wel jammer want het oogt minder netjes als je naast elkaar legt en de een is hoger dan de ander.
189 euro is wel veel geld zat er zat er zelf lang over na te denken om het te doen of niet. Maar ik heb tot nu toe iig geen spijt van mijn aankoop
*edit*
zucht soms moet je bepaalde dingen echt neit zeggen en als je ze zegt gelijk afkloppen.
echt gelijk na mijn post kreeg ik een probleem met mijn dinovo 2.0 laser. Hij deed opeens niks meer muis bewoog niet meer toetsenbord deeds niks meer. Ik dacht eerst dat mijn pc was was gelopen (dit doet hij wel vaker de laatste tijd als hij beetje druk bezig is) maar toen zag ik dat du meter nog wel gewoon liep en mijn normale muis deed het ook nog.
nou ja ding proberen opnieuw connecten (toetsenbord, mediapad en muis) geen reactie......
toen pc opnieuw opgestart en nog steeds geen reactie.Dus maar oude toetsenbord erbij gepakt om in te loggen.
toen ding aangesloten op notebook om te kijken of het daar werkt. En ook daar geen reactie (had bijna hoop op gegeven aangezien het op een 2e pc ook niet werkte)
toen weer op de pc aangesloten. nog eens proberen te connecten en toen vond hij wel 3 devices maar kon hij niet connecten.:(
Maarja aangezien het toch al in de avond is zijn er toch geen shops open dus maar blijven proberen. Na meerdere malen op de connect button van de devices en de hub te hebben geramd kwam er toch wat leven in.
de muis en toetsenbord dede het weer maar mijn media pad kon hij nog steeds niet vinden.
nog 3 of 4 keer proberen te reconnecten en toen maar de battarijen eruit gehaald en dan opnieuw connecten en toen deed het zaakje het weer.
Maar dit moet echt niet te vaak gebeuren vind het wel een zware tegenvaller voor 189 euro
[
Voor 42% gewijzigd door
jazzVL op 08-01-2006 23:55
]