Logitech diNovo Media Desktop deel 2 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 10.832 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122815

'En jah je kan die goedkope shit nemen, maar of je dan ook dezelfde dingen kan doen? dat weet ik nog net zo niet. Maar ieder zijn eigen keuze, gelukkig maar _/-\o_ '

Vrij suggestief.. wat je blaat..
Wat ik probeer aan te tonen is dat je het zo gek kan maken als je zelf wilt

maar verder vind je het wel normaal dat deze set:

160euro kost,
Afbeeldingslocatie: http://images.gfx.no/19/19971/dinovo_2_3.jpg

en deze set iets meer dan 50euro?
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/8096.jpg

we hebben het hier over een prijs verschil van dik 110euro bij een gelijkwaardige set van dezelfde fabrikant.

'Maar ieder zijn eigen keuze, gelukkig maar _/-\o_ '

idd, ik hou het fijn bij m'n 45euro ms set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik vind die onderste toch iets minder strak ogen. En persoonlijk vind ik het losse numpad geweldig, ook ivm met ruimte op mn keyboard stand. Muisje is ook een stuk minder zo te zien. Voor mij zijn ze dus niet gelijkwaardig. Toetsaanslag is ook belangrijk, vind ik persoonlijk ook erg prettig aan de diNovo.

Dan geef ik liever 160 euro uit voor iets waar ik 100% blij mee ben dan 50 voor een set waar ik 85% bij mee ben. Het kost wat het kost, en ik wil per sé dat hebben, het geld heb ik dus kopen maar. Zo simpel kan het zijn.

Als jij het geld niet hebt, of het er niet voor over hebt, en het onderste setje voor jou ook perfect voldoet, dan is de diNovo niet aan jou besteed. Neem jij die van 45 euro en is iedereen tevreden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ZAMoRANo schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 18:19:
Ik vind die onderste toch iets minder strak ogen. En persoonlijk vind ik het losse numpad geweldig, ook ivm met ruimte op mn keyboard stand. Muisje is ook een stuk minder zo te zien. Voor mij zijn ze dus niet gelijkwaardig. Toetsaanslag is ook belangrijk, vind ik persoonlijk ook erg prettig aan de diNovo.

Dan geef ik liever 160 euro uit voor iets waar ik 100% blij mee ben dan 50 voor een set waar ik 85% bij mee ben. Het kost wat het kost, en ik wil per sé dat hebben, het geld heb ik dus kopen maar. Zo simpel kan het zijn.

Als jij het geld niet hebt, of het er niet voor over hebt, en het onderste setje voor jou ook perfect voldoet, dan is de diNovo niet aan jou besteed. Neem jij die van 45 euro en is iedereen tevreden toch?
'Het kost wat het kost, en ik wil per sé dat hebben'

Tja dat zegt meer over jou, dan die set ben ik bang :P
VALUE for MONEY is het geen wat mij hier niet aan staat...

het klopt in verhouding naar mijn mening niet..

'Muisje is ook een stuk minder zo te zien'

Zal die 110euro verschil ehm daar in zitten? :o

' Neem jij die van 45 euro en is iedereen tevreden toch?'

Jep, kheb hier een aantal setjes liggen.. (zie pic) en heb er ook heeel wat uit geprobeerd.
maar kwa comfort en kwaliteit kan weinig tegen m'n comfort-curve+intelli-aimbot op

Afbeeldingslocatie: http://img432.imageshack.us/img432/7356/dsc00472klein1ih.th.jpg

dus daar houd ik het bij, onderste 2 gebruik ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Anoniem: 122815 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 19:16:
[...]

'Het kost wat het kost, en ik wil per sé dat hebben'

Tja dat zegt meer over jou, dan die set ben ik bang :P
VALUE for MONEY is het geen wat mij hier niet aan staat...

het klopt in verhouding naar mijn mening niet..

'Muisje is ook een stuk minder zo te zien'

Zal die 110euro verschil ehm daar in zitten? :o

' Neem jij die van 45 euro en is iedereen tevreden toch?'

Jep, kheb hier een aantal setjes liggen.. (zie pic) en heb er ook heeel wat uit geprobeerd.
maar kwa comfort en kwaliteit kan weinig tegen m'n comfort-curve+intelli-aimbot op

[afbeelding]

dus daar houd ik het bij, onderste 2 gebruik ik niet :)
Ik weet niet waar het verschil in zit. Dit setje voldoet aan al mijn eisen, klein formaat en rechte onderkant was een must ivm keyboardstand. Toen ik deze kocht was er naar mijn weten geen andere verkrijgbaar die dat ook deed, dus de "keuze" was snel gemaakt.
Dat jij het geen value for money vind kan me eigenlijk niet zo heel veel schelen. ;)

Ik ga mijn aankoop ook verder niet "verdedigen", als iemand er "moeite" mee heeft, tja das vervelend dan he. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ZAMoRANo schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 22:50:
[...]

knip
Dat jij het geen value for money vind kan me eigenlijk niet zo heel veel schelen. ;)

Ik ga mijn aankoop ook verder niet "verdedigen", als iemand er "moeite" mee heeft, tja das vervelend dan he. :7
Het intresseerd me werkelijk geen reet wat jij met je geld doet.

Als ik het bedrag wat voor deze set gevraagd wordt niet gepast vind, dan mag ik dat toch wel zeggen of niet soms..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Anoniem: 122815 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 23:27:
[...]

Het intresseerd interesseert me werkelijk geen reet wat jij met je geld doet.

Als ik het bedrag wat voor deze set gevraagd wordt niet gepast vind, dan mag ik dat toch wel zeggen of niet soms..
Dat mag uiteraard. Maar volgens mij is het iedereen hier nu wel duidelijk wat je punt is.
Jij vindt het dat bedrag niet waard, anderen wel. Verder dan dat komen we niet hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raps
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-06 10:38
Ik heb nu ook een USB verlengkabel aangesloten, maar ook dat verhelpt de lag's niet. Iemand nog suggesties?
- Setpoint.exe staat op high priority
- Bluetooth ding hangt binnen 20cm van alle apparaten.
- In registry de USB entries opgeschoond

De WIDCOMM drivers misschien uninstallen?

En hoe ziet het met RMA? Mensen die hun geld terug hebben gekregen? ..Ik heb hem nu ongeveer anderhalve maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Geld terug na anderhalve maand kun je natuurlijk vergeten.

RMA/algehele service van Logitech zelf is over het algemeen erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raps
ZAMoRANo schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 14:06:
Geld terug na anderhalve maand kun je natuurlijk vergeten.

RMA/algehele service van Logitech zelf is over het algemeen erg goed.
Dat wordt dan maandag bellen met Logitech. Ik zal het resultaat hier nog wel melden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16295

Vraagje, ik heb een Dinovo 2.0 set, en nu wil ik voor gamen mijn mx510 muis gebruiken. Nu de laatste geen Setpoint drivers gebruikt kan ik de mx510 dus niet configureren. Als ik de muis configureer via het Control Panel, configureer ik ook teven de mx900 muis wat ik niet wil. Hoe kan ik deze 2 muizen het beste combineren?

Edit, Nevermind, heb je oplossing al gevonden. Je moet je een registry waarde weggooien om mouseware te kunnen installen.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 16295 op 20-11-2005 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:05
Hmm, als het goed is moet bluetooth 2.0 wat op de dinovo zit gewoon compatible zijn met 1.0? Ik heb hier namelijk een headsetje liggen, maar op één of andere manier krijg ik hem niet goed gepaird. :? Hij wordt overigens wel herkend.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
SysRq schreef op maandag 21 november 2005 @ 07:35:
Hmm, als het goed is moet bluetooth 2.0 wat op de dinovo zit gewoon compatible zijn met 1.0? Ik heb hier namelijk een headsetje liggen, maar op één of andere manier krijg ik hem niet goed gepaird. :? Hij wordt overigens wel herkend.
Ik heb succesvol een BT 1.1 stick, BT 1.2 headset en BT 1.2 koptelefoon gebruikt met de diNovo Laser. Gebruik je gewoon de meegeleverde WIDCOMM software? Dat is de laatste versie, mijn koptelefoon kreeg ik ook niet werkend met versie 1.3 (hij zag geen services).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87158

Anoniem: 87158 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 17:43:
wat zijn de afmetingen van het toetsenbord?
wil niemand het ff opmeten?

groet orc-slayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
Tsunami schreef op maandag 21 november 2005 @ 13:11:
[...]

Ik heb succesvol een BT 1.1 stick, BT 1.2 headset en BT 1.2 koptelefoon gebruikt met de diNovo Laser. Gebruik je gewoon de meegeleverde WIDCOMM software? Dat is de laatste versie, mijn koptelefoon kreeg ik ook niet werkend met versie 1.3 (hij zag geen services).
Ik gebruik inderdaad de WIDCOMM software. Mijn headset is trouwens bluetooth 1.1.

Ik heb het met setpoint 2,22 en 2.46 geprobeerd, maar met geen van beide kreeg ik het aan de praat.

Is er een manier om aan een nieuwere versie te komen?
Anoniem: 87158 schreef op maandag 21 november 2005 @ 13:22:
[...]

groet orc-slayer
Ik zal het vanavond wel even opmeten. :)

[ Voor 15% gewijzigd door SysRq op 23-11-2005 15:02 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bipo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-07 10:23

bipo

TomV

Leuke discussie over het al dan niet okee zijn van de diNovo in vergelijking met andere producten. Echter, deze thread gaat over de diNovo en daar heb ik dan ook een vraag over:

Weet iemand of het mogelijk is om het mediapad ook zo in te stellen dat íe met shareaza kan werken en/of reageert op Gmail notifier?

Verder ben ik erg blij met deze tobo combi. Hij tikt erg prettig, en de muis is geweldig!

We learn from our past, we live in the present, we develop for the future

• Jeroen Sack
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-07 05:24
Anoniem: 87158 schreef op maandag 21 november 2005 @ 13:22:
[...]

groet orc-slayer
toetsenbord: 39,2 cm x 20,5 cm x 2,0 cm
mediapad: 10,5 cm x 20,5 cm x 2,0 cm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raps
Ik heb mijn lags eindelijk opgelost. Bij Logitech raadde ze me aan alles opnieuw te installeren in clean boot mode. Ik heb alles gedeinstalleerd en Setpoint opnieuw erop gezet (geen WIDCOMM-drivers). Nu werkt het goed, zelfs de USB verlengkabel niet meer in gebruik. Ik heb nu echter een nieuw probleempje:

Hij ziet mijn Logitech Bluetooth dongle als een Generic USB Hub. Nu kan ik mijn DiNovo apparatuur gewoon gebruiken. Alleen nu kan ik bijv. mijn telefoon niet meer connecten met mijn PC (de pc ziet niet dat hij een bluetooth apparaat heeft). Ook zie ik mijn muis niet in de Setpoint configuratie-tool. Ook het connect-tooltje van Logitech kan ik hiervoor niet gebruiken omdat die bluetooth hardware mist. Kan ik iets van drivers gebruiken (niet-WIDCOMM)? Iemand met dezelfde problematiek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
raps schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 16:25:
Ik heb mijn lags eindelijk opgelost. Bij Logitech raadde ze me aan alles opnieuw te installeren in clean boot mode. Ik heb alles gedeinstalleerd en Setpoint opnieuw erop gezet (geen WIDCOMM-drivers). Nu werkt het goed, zelfs de USB verlengkabel niet meer in gebruik. Ik heb nu echter een nieuw probleempje:

Hij ziet mijn Logitech Bluetooth dongle als een Generic USB Hub. Nu kan ik mijn DiNovo apparatuur gewoon gebruiken. Alleen nu kan ik bijv. mijn telefoon niet meer connecten met mijn PC (de pc ziet niet dat hij een bluetooth apparaat heeft). Ook zie ik mijn muis niet in de Setpoint configuratie-tool. Ook het connect-tooltje van Logitech kan ik hiervoor niet gebruiken omdat die bluetooth hardware mist. Kan ik iets van drivers gebruiken (niet-WIDCOMM)? Iemand met dezelfde problematiek?
Dat is tenminste beter dan wat men bij Logitech mij aanraadde (antwoord kwam gisteren, exact 3 weken na mijn support question via de website). De redenatie van de beste man was dat als ik de problemen alleen in bepaalde spellen had, en niet in Word of Notepad bijvoorbeeld, het duidelijk aan de spellen lag en Logitech er niets aan kon doen. Mij werd geadviseerd contact op te nemen met tech support van die spellen.

Ik heb maar even een reply gestuurd met de exacte lijst van spellen waar ik de problemen in had (dat zijn er toch flink wat) en of hij echt verwachtte dat ik voor al die spellen contact ging opnemen met tech support.
Ook heb ik vermeld dat SetPoint.exe een High Priority meegeven het probleem voor mij inmiddels heeft opgelost, en dat het dus wel degelijk met de Logitech software te maken heeft.

Het zal mij benieuwen wat het antwoord hierop zal zijn. Ik ben goede support gewend van Logitech maar dit vind ik toch wel erg makkelijk geantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raps
raps schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 16:25:Ik heb nu echter een nieuw probleempje:

Schopje :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Laatst online: 14:01
Ik heb gister 2e hand bij iemand een Dinovo 2.0 versie opgehaald.

Mooi ding, alleen is het normaal dat het mediapad berichten continu blijft weergeven ? Bijvoorbeeld als er een mailtje binnenkomt dan blijft die tekst (onderwerp van het mailtje) continu op het mediapad staan todat er iets anders op het mediapad kan verschijnen, dus msn bericht etc... hoe kan ik dit fixen dat hij dit maar 3x aangeeft bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
Er staat een knopje 'clear screen', probeer die eens? :P

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Laatst online: 14:01
:> Thnq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaa
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-01-2024

naaa

As an angel hits the ground

De ontvanger sluit je aan via USB op je PC, maar ook via een normale PS2 stekker. Deze zorgt er voor dat je bijvoorbeeld ook in DOS/BIOS kunt komen zonder dat de bluetooth drivers geladen zijn. In de USB stekker zit ook nog een extra aansluiting voor de adapter die de ontvanger van stroom voorziet. Anders laadt de muis niet op.
Kan ik hieruit opmaken dat het toetsenbord en muis gewoon 'native' werken zonder dat de bluetooth drivers geladen hoeven te worden?

Lijkt me een mooi toetsenbord voor op mijn werk (pimp-style net zoals in Las Vegas :o ), enig punt is dat de computer daar overigens naar tevredenheid op Windows NT draait, dus geen Bluetooth support. Heb nu ook een USB toetsenbord en muis, dus USB-gebeuren is geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
antonie schreef op woensdag 07 december 2005 @ 20:01:
[...]

Kan ik hieruit opmaken dat het toetsenbord en muis gewoon 'native' werken zonder dat de bluetooth drivers geladen hoeven te worden?
Je hebt inderdaad SetPoint of de WIDCOMM software niet nodig om deze set te gebruiken, het feit dat ze in de BIOS al werken betekent al dat ze op zichzelf kunnen werken als USB-set.

Ik was vanmorgen een beetje door SetPoint aan het struinen, en met de gedachte "er zal toch wel geen update zijn, maar het is de moeite waard om te proberen" druk ik op de Update-knop. En ja hoor, er is zowaar een update :D (ik weet niet hoe lang ie er al opstaat, ik had nml wel ingesteld dat ie updates automatisch moest installeren). Ik zit nu op versie 2.47.864 :) Even kijken wat er allemaal gefixt is :P

Edit: ik zie nog niet zoveel verschil, alleen dat mijn toetsenbord-tabblad nu weg is. Dat klopt, in de zin van dat hij al een paar dagen mijn toetsenbord niet meer wil connecten, maar de vorige SetPoint liet het tabblad nog zien. Het programma "verbindingsstatus van apparaat" zegt echter nog wel dat hij verbonden is :/

[ Voor 40% gewijzigd door Tsunami op 11-12-2005 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-07 16:17
Tsunami schreef op zondag 11 december 2005 @ 10:09:
[...]
Je hebt inderdaad SetPoint of de WIDCOMM software niet nodig om deze set te gebruiken, het feit dat ze in de BIOS al werken betekent al dat ze op zichzelf kunnen werken als USB-set.

Ik was vanmorgen een beetje door SetPoint aan het struinen, en met de gedachte "er zal toch wel geen update zijn, maar het is de moeite waard om te proberen" druk ik op de Update-knop. En ja hoor, er is zowaar een update :D (ik weet niet hoe lang ie er al opstaat, ik had nml wel ingesteld dat ie updates automatisch moest installeren). Ik zit nu op versie 2.47.864 :) Even kijken wat er allemaal gefixt is :P

Edit: ik zie nog niet zoveel verschil, alleen dat mijn toetsenbord-tabblad nu weg is. Dat klopt, in de zin van dat hij al een paar dagen mijn toetsenbord niet meer wil connecten, maar de vorige SetPoint liet het tabblad nog zien. Het programma "verbindingsstatus van apparaat" zegt echter nog wel dat hij verbonden is :/
Dit had ik idd een paar dagen geleden ook :'( de oplossing was het opnieuw installeren van SetPoint...

• TranceSetter
Ik blijf nu problemen houden met bluetooth. Het tobo, mediapad en muis blijven wel connect, en werken perfect, maar een extra apparaat bv, m'n telefoon doet raar. Nu heb ik een beetje liggen zoeken en zag ik tot mijn verbazing bij de bluetooth-configuratie staan dat 'het bluetooth-apparaat niet goed werkt" :?

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hwoltering/logitech_bluetooth.jpg

Iemand die kan controleren wat hij daar heeft staan?

rechternmuisknop op dat bluetooth icoontje in de taakbalk en dan geavanceerde configuratie, laatste tabblad...

• SysRq
Ja, dat probleem heb ik ook: zie mijn bericht hierboven. Ik heb inmiddels al heel wat setpoint versies geprobeerd, maar het wil nog niet lukken. Ik heb dus ook nog op zoek naar een oplossing hiervoor.

-

• TranceSetter
SysRq schreef op donderdag 22 december 2005 @ 14:17:
Ja, dat probleem heb ik ook: zie mijn bericht hierboven. Ik heb inmiddels al heel wat setpoint versies geprobeerd, maar het wil nog niet lukken. Ik heb dus ook nog op zoek naar een oplossing hiervoor.
Heb ondertussen logitech hierover een mail gestuurd, eens kijken wat ze daarover zeggen...

Anoniem: 124943

Net mijne verkocht voor 110 euro. Maar een MX5000 gekocht, werkt een heel stuk beter samen met Mac OSX.

Just saying.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103811

ik zit een beetje te twijfelen tussen de Logitech® Cordless Desktop® MX™ 5000 Laser en de Logitech® diNovo™ Media Desktop™ Laser.
Vind ze allebei super mooi, maar wat zouden jullie mij adviseren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Ik heb met beide gewerkt, en ik weet wel dat voor mij het Dinovo toetsenbord echt stukken fijner typt dan het MX5000 tobo. meer informatie kan ik je er iig niet over geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smesjz
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik heb de Logitech diNovo Media Desktop laser ook, maar ik word soms helemaal knettergek van die muis (MX1000). Ding reageert soms niet, of doet iets anders dan ik wil. Het mediapad is leuk en werkt ook goed op lange afstanden maar die muis absoluut niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-06-2017
heb het dingetje eergisteren gehaald bij de mediamarkt 189 euro.
vind de muis wel fijn.
het is wel wennen (mijn voorgaande muis was gewoon zo'n standaard optische muis van logitech)
wel vond ik het minder fijn dat hij wat traag was wanneer hij in standy modus staat.
dus als je ff niks doet (en dat is echt heel ff) dan springt hij op standby modus en als je dan hem weer op pakt om iets te doen zit er enige vertraging tussen(maarja het valt te overleven

ik vind de knopjes op de muis verder ook wel fijn (application switch knop en de back en forward knop)

wat ik wel mis is een klepje om je media pad te verhogen. bij het toetsenbord heb ik die klipjes onder uitgeklapt zodat het toetsenbord wat hoger staat (dit vind ik zelf wat fijner typen). De media pad heeft dit niet is wel jammer want het oogt minder netjes als je naast elkaar legt en de een is hoger dan de ander.

189 euro is wel veel geld zat er zat er zelf lang over na te denken om het te doen of niet. Maar ik heb tot nu toe iig geen spijt van mijn aankoop :)

*edit*
zucht soms moet je bepaalde dingen echt neit zeggen en als je ze zegt gelijk afkloppen.
echt gelijk na mijn post kreeg ik een probleem met mijn dinovo 2.0 laser. Hij deed opeens niks meer muis bewoog niet meer toetsenbord deeds niks meer. Ik dacht eerst dat mijn pc was was gelopen (dit doet hij wel vaker de laatste tijd als hij beetje druk bezig is) maar toen zag ik dat du meter nog wel gewoon liep en mijn normale muis deed het ook nog.

nou ja ding proberen opnieuw connecten (toetsenbord, mediapad en muis) geen reactie......
toen pc opnieuw opgestart en nog steeds geen reactie.Dus maar oude toetsenbord erbij gepakt om in te loggen.
toen ding aangesloten op notebook om te kijken of het daar werkt. En ook daar geen reactie (had bijna hoop op gegeven aangezien het op een 2e pc ook niet werkte)

toen weer op de pc aangesloten. nog eens proberen te connecten en toen vond hij wel 3 devices maar kon hij niet connecten.:(
Maarja aangezien het toch al in de avond is zijn er toch geen shops open dus maar blijven proberen. Na meerdere malen op de connect button van de devices en de hub te hebben geramd kwam er toch wat leven in.
de muis en toetsenbord dede het weer maar mijn media pad kon hij nog steeds niet vinden.
nog 3 of 4 keer proberen te reconnecten en toen maar de battarijen eruit gehaald en dan opnieuw connecten en toen deed het zaakje het weer.

Maar dit moet echt niet te vaak gebeuren vind het wel een zware tegenvaller voor 189 euro

[ Voor 42% gewijzigd door jazzVL op 08-01-2006 23:55 ]

"If u do something do it with style, or do it at all."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-11-2024
Ik denk er ook over na om die Laser set te kopen. Ik heb nu een MX510 icm een Logitech internet navigator SE. Mijn huidige muis en TB zijn dus eigenlijk nog helemaal niet aan vervanging toe... Daarom zit ik mijn aankoop ook een beetje uit te stellen eigenlijk. Moet volgend weekend maar eens langs de mediamarkt. Mischien koop ik hem als ik hem echt zie :P

Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
Het is alweer gebeurd :(
maar dit keer alleen toetsenbord. Hij deed het wel weer wanneer ik hem opnieuw ging connecten en passkey ging invoeren.
is dit een normaal iets? iemand anders ook probleem hiermee gehad? Terug brengen zal optie zijn maar uit mijn ouder ervaringen telkens als iets het maar soms niet doet, doet hij het altijd wanneer ik bij de winkel ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Laatst online: 08-07 12:32

Shaidar

Met m'n eerste DiNovo (met bluetooth) heb ik ook véél problemen gehad met de connectie en passkeys en gedoe ... was het zo beu dat ik hem maar verkocht heb, en een DiNovo for notebooks gekocht heb. Niks Bluetooth meer, een mooiere ontvanger, en nog geen 1 keer problemen gehad met connecties :)

Nu moet ik alleen nog eens zoeken hoe ik die play/pauze/next knoppen doe werken met Foobar :)

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Laatst online: 06:26
heeft iemand ook last van spaties? dus dat hij soms geen spatie plaatst zoals-->> aaneenstukdoortekst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
jozy schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 02:04:
heeft iemand ook last van spaties? dus dat hij soms geen spatie plaatst zoals-->> aaneenstukdoortekst?
Shit hey, nu je het zegt... heb er zelf de laatste tijd ook last van :S Ik d8 dat het lag aan hoe ik de spatie indrukte, maar jij hebt er dus ook last van :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
shaidar schreef op maandag 09 januari 2006 @ 11:49:
Met m'n eerste DiNovo (met bluetooth) heb ik ook véél problemen gehad met de connectie en passkeys en gedoe ... was het zo beu dat ik hem maar verkocht heb, en een DiNovo for notebooks gekocht heb. Niks Bluetooth meer, een mooiere ontvanger, en nog geen 1 keer problemen gehad met connecties :)

Nu moet ik alleen nog eens zoeken hoe ik die play/pauze/next knoppen doe werken met Foobar :)
had zelf nog ff rond gekeken op logitech site
ik heb een kvm switch tussen mijn notebook en pc hangen waar ik mijn dinovo aan heb hangen
en met switchen zijn er wel eens problemen
(maarja zelfs zonder te switchen viel de verbinding soms weg)

maarja nu setpoint eraf gegooid en echt (nog) geen problemen gehad.
switchen met kvm switch en al werkt allemaal goed., Maar ik moet nog wel ff kijken of het niet anders kan zonder setpoint software loop je wel heel veel mis en 189 betalen voor alleen de looks en toetsenbord vorm vind ik beetje overkill.

maar ik had paar pagina's teriug iets gelezen over clean install dat het dan beter zou gaan maarja daar heb ik nu ff geen tijd voor doen we wanneer tentamens voorbij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Laatst online: 08-07 12:32

Shaidar

Heb nu het hele topic niet doorgelezen, maar als je je Foobar wilt controleren met de multimediatoetsenv van je DiNovo, moet je de volgende lijn toevoegen onder [players] in je players.ini:
code:
1
foobar2000=wac,foobar2000.exe,{E7076D1C-A7BF-4f39-B771-BCBE88F2A2A8},xxx,xxx,xxx,xxx,xxx,xxx,xxx,0,1,Foobar2000

Dan werkt het ook als Foobar niet actief is!

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twan1
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-08-2024
hmm.

Mijn toetsenbord is van de éné moment op de andere doodgegaan. Ik zat lekker NFS:MW te spelen en ineens viel alles weg (gas enzo).

Normaal is dat een teken dat de batterijen op zijn. Dus ik steek ze keurig in de oplader. Daarna steek ik de batterijen terug in het toetsenbord en merk ik dat deze niet meer gedetecteerd wordt. Zelfs niet voor het BIOS (dus wanneer hij normaal op "usb-mode" moet gaan.)

Heb drivers al geherinstalleerd en logitech support gebeld, maar buiten een automatisch antwoord dat mijn vraag binnen de 24u beantwoord zal worden heb ik nog niet gekregen (is nu ondertussen al 4 dagen geleden).

Iemand dit probleem ooit voor gehad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Heb je de boel proberen aan te sluiten op een andere pc?

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
had je toevallig oplaadbare batterijen erin gedaan? Want mijn batterijen werden heel warm en gingen uitzetten en lekken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twan1
jozy schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 00:21:
had je toevallig oplaadbare batterijen erin gedaan? Want mijn batterijen werden heel warm en gingen uitzetten en lekken.....
Uiteraard. Het is nogal duur imo op niet-herlaadbare te gebruiken. Overigens geen problemen ermee gehad. Nooit de dingen gehad die jij opsomt.

Heb overigens geen garantie meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Zat er niet 5 jaar garantie op de dinovo setjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
Er zit 5 jaar garantie op ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Zo oud is de Dinovo toch niet eens toch? Althans niet 5 jaar lijkt mij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
ck2000nl schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 22:13:
Zo oud is de Dinovo toch niet eens toch? Althans niet 5 jaar lijkt mij....
max 2 jaar d8 ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76345

Volgens mij "mogen" oplaadbare batterijen helemaal niet volgens Logitech, simpelweg omdat die normaliter een ander voltage afgeven dan niet-oplaadbare batterijen (1.2V vs. 1.5V). Dit las ik ergens op hun site in de knowledge base (omdat het keyboard van mijn desktop MX setje sinds kort iedere 4 / 5 dagen twee nieuwe batterijen nodig heeft, helemaal bizar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-12-2021
Anoniem: 76345 schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 09:30:
Volgens mij "mogen" oplaadbare batterijen helemaal niet volgens Logitech, simpelweg omdat die normaliter een ander voltage afgeven dan niet-oplaadbare batterijen (1.2V vs. 1.5V). Dit las ik ergens op hun site in de knowledge base (omdat het keyboard van mijn desktop MX setje sinds kort iedere 4 / 5 dagen twee nieuwe batterijen nodig heeft, helemaal bizar).
Ik gebruik al van in het begin oplaadbare batterijen voor mijn desktop-set (cordless desktop optical), ondertussen al zo'n goeie 4 jaar denk'k. Nog nooit problemen mee gehad, behalve nu de muis die af en toe hapert, maar dat zijn waarschijnlijk die batterijen die wat versleten zijn ;)
Die geven ook maar 1,2V, maar da's dus geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
In de muis van de dinovo set zitten ook accu's, en gebruik ook niets anders dan accu's voor mijn dinovo set. zou nogal een (nog) duur(der) grapje worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Anoniem: 76345 schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 09:30:
Kan aan mij liggen, maar het is toch juist dat een accu 1.2V is, en een normale batterij 1.5V? Heeft lijkt me niks te maken met of hij oplaadbaar is of niet. Ik weet in ieder geval zeker dat ik twee oplaadbare accu's van 1.2V hier heb liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twan1
Ik krijg een e-mail van Logitech Support terug. Ze vertelde met dat ik mijn devices moest pairen. Maar dat is helemaal het probleem niet !

Ik kan immers het toetsenbord niet meer in "usb-mode" gebruiken (bijvoorbeeld in het bios-scherm gaan bij het opstarten).

Ook heb ik geprobeerd de drivers op nieuw te installeren, wat een rommel is me dat. Ik heb bijna een hele dag bezig gezeten en ik krijg m'n bluetooth gewoon niet meer aan de praat |:(

Het logo-tje in de tray blijft rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excorio
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Ik heb ook de Dinovo Laser gehad een tijd terug, ook problemen mee, zoals "apparaat werkt niet goed" tekst in die screenie 2 pages terug.

Ook logitech heeft prut oplossingen, zoals verlengsnoeren enzo |:( ... Wat is het nut van die fucking draadloze factor van dat ding dan.

Vind dat logitech echt een POEP ding op de markt gebracht heeft... wil het toetsenbord wel heeeeel graag hebben, die is wel super mooi en handig omdat de numpad los zit.

MAJA, logitech doorgaan zo dan verkoop je over een jaartje niks meer!

Succes voor die die het setje net hebben, problemen blijven opstapelen en niet verdwijnen.
Hij lagged soms zomaar, of doet vaag, disconnect. Headset is ook niks op zo'n ding, slecht geluid en als je praat, lagged de muis en keyboard. Dit heeft niks met de headset te maken, want die is getest op andere BT-hubs.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
Wie heeft nog meer last van zijn spatie die niet echt goed werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:43

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Ik draai windows 2000, en ik vind het echt dikke prut dat de bijgeleverde drivers alleen onder XP willen installeren. Het toetsenbord werkt wel prima, maar dat leuke media-schermpje etc werkt dus niet.

Ik heb voor 20 euro een suf Trust bluetooth-ontvangertje gekocht waar gewoon WEL drivers bij zitten voor win2k, en daar kan ik dan ook foto's mee van m'n mobiele telefoon overzetten naar de PC. Belachelijk eigenlijk.. dat zou met dat rete-dure setje van Logitech toch ook moeten kunnen..

Had ik geweten dat 't alleen onder XP draaide, dan had ik deze zooi niet gekocht.. Maarja.. als je 't met postorder besteld zie je pas wat er op de doos staat als je 't allang betaald hebt. Grr.

Iemand missschien een tipje voor een win2k-gebruiker? (En als ik overstap op FreeBSD? kan je dan nog leuke kunstjes met dit setje?)

Siditamentis astuentis pactum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Geluk staat het ook helemaal niet op de website dat het alleen met XP werkt... Dan nog vind ik het ook niet kunnen, het moet toch minstens met 2000 overweg kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shakespeare2000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-07 14:37
jozy schreef op zondag 22 januari 2006 @ 17:11:
Wie heeft nog meer last van zijn spatie die niet echt goed werkt?
Geen last van de spatiebalk, maar wel van m'n linker Ctrl-knop. Die moet af en toe een keer een vriendelijke tik krijgen om het weer te doen.

The whole thing is based on respect, respect to the music, respect to the DJ's,
respect to the crowd and respect to one another!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasopurk
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-07 11:29
om dit topic nog een te stimuleren een reactie van mij.

Ik ben nu bezig aan m'n 5e set. De andere waren allemaal stuk. Nou ja het ontvangertje dan! de toetsenbord en muis mankeerden niks. Elke keer een nieuwe ontvanger en dat in 3 maanden tijd vind ik snel gaan.

Na alle vervanging heb ik nergens meer last van. Alleen als ik toetsenbord, mediapad en muis niet activiveer voordat ik opstart dan doen ze het niet. MAar das zo verholpen. stickie er in en eruit.

Derest werkt perfect maar de ontvanger is erg gevoelig heb ik het idee. Dat ding zit in een hub maar het is gaat toch kapot terwijl ik em verder niet aanraak.

Ik heb XP driver voor bluetooth gebruikt dus geen Widdcom. Ik kan zo van alles en nogwat connecten op de stick. En alle functies werken ook gewoon op mediapad enzo. Ook dus als je muziek afspeelt dat ie alles weergeeft!

Overigs de service van Logitech was wel goed. Ze zeiden niet of ik die dingen opat dat ze zo snel stuk gingen! Ik had altijd vervangende onderdelen binnen 4 dagen in huis.

Klaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Ikzelf heb het 1 keer geprobeerd met de originele winxp drivers, maar toen wilde hij helemaal niets connecten...

Ik weet niet of je een bluetooth-telefoon hebt? maar ik kan bv. niet mijn K750i verbinden, zodat ik bv. winamp over kan nemen, en dat zou met de WinXP drivers wel moeten kunnen. maybe dat je dat ff kan testen als je daar de mogelijkheden voor hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-07 15:12
Hallo,

Sinds 5min heb ik de diNovo 2.0 bluetooth, nu werkt alles perfect alleen heb ik geen geluid meer. Dit is gebeurd nadat ik de usb heb aangesloten, ik hoorde wel dat er een conflict was met de bluetooth wat ik opzich al raar vind. Ik heb namelijk helemaal geen bluetooth apparaten maar weet iemand een oplossing.

Bij het opstarten hoor ik wel een stem vanuit de bios maar in windows niks meer.
Je kan via setpoint ook het geluid testen en dat werkt ook, ik hoor een duidelijke piep maar nu wil ik muziek luisteren. Wordt er echt een beetje gek van.
Rob

[ Voor 16% gewijzigd door Wackmack op 03-02-2006 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-12-2021
Toch niet op het mute-knopje van je toetsenbord geduwd toevallig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Versteegrob schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 19:51:
Je kan via setpoint ook het geluid testen en dat werkt ook, ik hoor een duidelijke piep maar nu wil ik muziek luisteren.
Rob
Uhm, je weet toch dat als je in SetPoint het geluid test, dat je dan het geluid van je mediapad test. Oftewel die piep komt van je mediapad af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
TranceSetter schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 00:01:
[...]

Uhm, je weet toch dat als je in SetPoint het geluid test, dat je dan het geluid van je mediapad test. Oftewel die piep komt van je mediapad af...
Ja dat weet ik, ik heb als ik de software installeren een foutmelding met bluetooth.

Er is al een bluetooth oplossing op mijn pc geinstalleerd maar ik zou niet weten wat het kan zijn. Is het soms iets in de bios??

ps: wat typt dit fijn zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Versteegrob schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 00:06:
[...]

Ja dat weet ik, ik heb als ik de software installeren een foutmelding met bluetooth.

Er is al een bluetooth oplossing op mijn pc geinstalleerd maar ik zou niet weten wat het kan zijn. Is het soms iets in de bios??

ps: wat typt dit fijn zeg!
Het lijkt mij dat je bluetooth audio nu als standaard staat ingesteld. Dit kun je controleren door naar:

Start --> Configuratiescherm --> Spraak, geluid en geluidsapparaten --> geluiden en audio

te gaan, en danop het tabblad 'audio' kijken wat je standaard geluidsapparaat is. Zover als ik hoor heb je in de BIOS ook een stem, dus dan zou ik er vanuit gaan dat je een Asus bord met SoundMax hebt. Deze moet je dan als standaard geluidsapparaat selecteren. iig. niet 'bluetooth audio' of 'bluetooth audio van hoge kwaliteit'.

Hopelijk kun je er wat mee :)

En ja, die set typt zeker lekker ja :D

[ Voor 7% gewijzigd door TranceSetter op 04-02-2006 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Bedankt voor je reactie maar daar staat gewoon mijn NVIDEA nForce Audio, dus alles is goed. Het is dus gebeurd nadat ik mijn desktop heb aangesloten.

Het rare is dat logitech niet de bluetooth oplossing kan installeren, ik heb echt geen bluetooth en mijn vaders laptop staat ook gewoon uit, moet ik soms windows opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Versteegrob schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 00:25:
Bedankt voor je reactie maar daar staat gewoon mijn NVIDEA nForce Audio, dus alles is goed. Het is dus gebeurd nadat ik mijn desktop heb aangesloten.

Het rare is dat logitech niet de bluetooth oplossing kan installeren, ik heb echt geen bluetooth en mijn vaders laptop staat ook gewoon uit, moet ik soms windows opnieuw installeren?
Lijkt me stug dat dat niet gaat eigenlijk :/ Heb je bij de installatie wel een melding gekregen of je naar de Logitech bluetooth service wilt upgraden, of die van windows wilt gebruiken?

Probeer anders eens SetPoint compleet te verwijderen, die Bluetooth drivers/software ook verwijderen (zou in configuratiescherm --> software moeten staan).

Dan in uitvoeren 'msconfig' intikken en op het tabblad 'algemeen' het vakje voor Selectief Opstarten aanklikken. Daar alles uitvinken, behalve 'Systeemservices in het geheugen laden'.

Dan opnieuw opstarten, weer de complete SetPoint installatie doorlopen, en als dit gebeurd is (incl. connecten van TB en muis, dan weer naar msconfig, en weer gewoon 'normaal opstarten' aanklikken, en nogmaals opnieuw opstarten.

Hopelijk helpt dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Ik ga het eens proberen maar ik kon echt niet kiezen tussen de bluetooth oplossing.

Yes het werkt nu! Ik denk dat het met het msconfig verhaal te maken heeft. Nog even de software installeren, tering wat is het mooi zeg.

Kan iemand eigenlijk de voordelen vertellen van de bluetooth versie, deze is namelijk 200 euro maar verschilt het zoveel met de versie van 90 euro. Wat een fijne muis ook.

[ Voor 66% gewijzigd door Wackmack op 04-02-2006 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Ik zoek een nieuw toetsenbord en twijfel tussen een dinovo for notebook en een s510.
Kan iemand mij vertellen of de ontvanger usb stick van de dinovo uitwisselbaar is met andere logitech muizen? Ik wil dan een Cordless Click!™ Plus Optical Mouse aansluiten met die stick voor mijn laptop, daar zat toen nog een enorme bol bij.

http://www.logitech.com/i...,CRID=2135,CONTENTID=8463

[ Voor 8% gewijzigd door BARACUS op 04-02-2006 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Versteegrob schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 00:33:
Ik ga het eens proberen maar ik kon echt niet kiezen tussen de bluetooth oplossing.

Yes het werkt nu! Ik denk dat het met het msconfig verhaal te maken heeft. Nog even de software installeren, tering wat is het mooi zeg.

Kan iemand eigenlijk de voordelen vertellen van de bluetooth versie, deze is namelijk 200 euro maar verschilt het zoveel met de versie van 90 euro. Wat een fijne muis ook.
Het verschil is de muis. je hebt een versie met de mx1000 en één met een mx900. de laptop versie heeft een andere muis erbij, welke ik zelf niet zo fijn vind. Ook kan je op de bluetooth versie informatie van msn/e-mail/mediaspeler op je mediapad zien, en bij de notebook versie niet. En het laatste wat een voordeel is, is dat de apparaten door middel van een code met je PC zijn verbonden, geen ander apparaat dat daarop gaat storen, wat met de notebook versie wel het geval kan zijn.

En wat ik zelf dan ook wel weer leuk vind is dat het mogelijk is om 2 mediapads via dezelfde ontvanger aan te sluiten. Zo heb ik een tijdje een mediapad naast m'n tb voor m'n monitor, en een mediapad naast bed gehad. En het is dan ook mogelijk om op beide mediapads de mediaspeler info weer te geven etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Zijn er mensen bij wie Winamp werkt icm de mediapad?
Bij werkt het alleen met WM 10.0 en ik wil juist dat het werkt met Winamp. Sommige nummers met de extensie .m4a werkt alleen met Winamp.

Hebben meer mensen dit probleem? Ik heb namelijk nog geen codes gevonden voor WM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen Sack
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-07 05:24
Hier werkt winamp, vraag me niet waarom, want ik heb geen idee, maar hij kan er in ieder geval mee werken.
Ik heb eerst ook gehad dat mediaplayer niet meer met m'n mediapad werkte, zou ook niet weten waardoor dat toen is gekomen, uiteindelijk niet meer opgelost en na een reinstall heeft het zichzelf opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smesjz
  • Niet online
TranceSetter schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 15:03:
[...]

Het verschil is de muis. je hebt een versie met de mx1000 en één met een mx900. de laptop versie heeft een andere muis erbij, welke ik zelf niet zo fijn vind. Ook kan je op de bluetooth versie informatie van msn/e-mail/mediaspeler op je mediapad zien, en bij de notebook versie niet. En het laatste wat een voordeel is, is dat de apparaten door middel van een code met je PC zijn verbonden, geen ander apparaat dat daarop gaat storen, wat met de notebook versie wel het geval kan zijn.
Klopt idd. Alleen de API is gesloten voor die mediapad. Dus als je Thunderbird hebt als e-mail krijg je die berichten dus niet op je mediapad te zien. Ook private messages in bijv. IRC gaat niet lukken. Misschien dat dit in de toekomst wel gaat gebeuren, maar die kans lijkt me klein.

Leuke gadget die mediapad, maar verwacht er niet al te veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05:57
Op 1 of andere manier lukt het mij niet om nieuwe email te laten zien op het mediapad.
Alleen de allereerste keer heb ik iets gezien, maar daarna niet meer.
Ik gebruik OE6, of werkt het alleen in Outlook?
Of wordt er specifiek naar de map inbox gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Alph
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-05 20:42
Heeft de 5000 set ook last van deze lags?

(vet irritant tijdens gamen trouwens :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68885

ik heb het nog niet kunnen vinden, maar ondersteunt de bluetooth ontvanger van de dinovo laser ook Stereo audio over bluetooth..(ad2p heet het geloof ik)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66584

Een verhaaltje over wat me vandaag overkwam.

Januari 2004 heb ik een diNovo desktop gekocht, die toen nog niet zo lang uit was geloof ik. Altijd veel plezier van gehad, tot vanochtend. Ik startte mijn PC op en het bleek dat de muis en toetsenbord niet meer reageerden. Ik op zoek naar het bedrijf waar ik hem ooit had gekocht, maar ik had geen idee waar dat zou zijn. Ik kon ook de factuur niet meer vinden, dus besloot ik om Logitech op te bellen. Ik vermoedde zelf dat de USB-bluetooth hub niet meer werkt, want ook op een andere PC deed niks het. Via de helpdesk van Logitech werd dit al snel bevestigd en zonder problemen werd me direct een nieuwe diNovo Laser toegezegd (omdat de 2.0 niet meer op voorraad was). Ik moest alleen de batterijklepjes en de kabels afknippen en opsturen. Ik kreeg dus zonder problemen alles nieuw, terwijl de garantie al was verstreken! Super garantie al zeg ik het zelf, Logitech ga zo door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Ehm, je hebt gewoon 5 jaar garantie hoor :Y) Althans, dat staat op mijn verpakking...die ik nog in de kast heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Vraagje over het Mediapad.

Als ik windows mediaplayer wil opstarten gebruik ik hiervoor de speciale knop. Verder kan ik alles doen, dus het volgende liedje, harder zachter enzo. Maar nu zie ik niet het nummer op mijn pad, hoe kan dit? De ene keer wel de andere keer niet. Ik weet dat je 3 functies hebt maar bij allemaal zie ik ze niet. Standaard gebruik ik functie 2

Okay, mijn ervaringen tot nu toe:
  1. Installatie: wat een onzin wil Logitech dat je installeert zeg, tegen de 200MB aan software om een toetsenbord en muis te laten werken! Ik ga als ik tijd heb eens kijken wat ik allemaal kan dumpen aan crap.
  2. Eerste gebruik: BIOS entry werkt, LILO bootloader pikt het keyboard, dat is tenminste netjes. Geen onzin die pas werkt als de drivers geladen worden onder Windows. En het ziet er natuurlijk slick uit.
  3. In Windows: gaat prima, na installeren van wat software (vooral de Bluetooth drivers) gaat het MediaPad ook de MP3-tjes die ik afspeel laten zien - komisch, speels, niet boeiend, wel grappig.
  4. Na een paar dagen: wat een $@#-apparaat! MediaPad connect dan weer wel, dan weer niet met Bluetooth. Ook als hij wel connected is zegt hij zelf dat hij niet connected is, maar het keyboard doet het eerst nog goed. Dan ga ik even rebooten om de boel opnieuw te pairen, zien of dat automagisch lukt... weg toetsenbord. In BIOS en LILO niets aan de hand, maar vanaf Windows kan ik niet eens mijn password invoeren om in te loggen.
Snelle conclusie: holy shit wat een miskoop. Een toetsenbord/muis combo van 170 euro en ik moet verdomme rebooten om hem aan het werk te krijgen, en uiteindelijk kapt hij er helemaal mee. Je zou toch denken dat wireless toetsenbordentechnologie intussen zo volwassen en doorontwikkeld is dat dit soort standaard dingen niet mis kunnen gaan? Fout dus. Als het nou een el-cheapo setje zou zijn, okay, maar voor deze prijs moet het gewoon inpluggen en werken zijn, en over anderhalf jaar moet er een berichtje op mijn beeldscherm komen dat ik de batterijen moet vervangen. That's all!

Zit nu op mijn oude MX set, inpluggen, werken, heerlijk. Maar eens even met Logitech mailen wat hiermee gaat gebeuren, maar dit trek ik echt slecht.

• Wackmack
Versteegrob schreef op zondag 12 februari 2006 @ 14:35:
Vraagje over het Mediapad.

Als ik windows mediaplayer wil opstarten gebruik ik hiervoor de speciale knop. Verder kan ik alles doen, dus het volgende liedje, harder zachter enzo. Maar nu zie ik niet het nummer op mijn pad, hoe kan dit? De ene keer wel de andere keer niet. Ik weet dat je 3 functies hebt maar bij allemaal zie ik ze niet. Standaard gebruik ik functie 2
Niemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Anoniem: 76345 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 18:33:
Okay, mijn ervaringen tot nu toe:
  1. Installatie: wat een onzin wil Logitech dat je installeert zeg, tegen de 200MB aan software om een toetsenbord en muis te laten werken! Ik ga als ik tijd heb eens kijken wat ik allemaal kan dumpen aan crap.
  2. Eerste gebruik: BIOS entry werkt, LILO bootloader pikt het keyboard, dat is tenminste netjes. Geen onzin die pas werkt als de drivers geladen worden onder Windows. En het ziet er natuurlijk slick uit.
  3. In Windows: gaat prima, na installeren van wat software (vooral de Bluetooth drivers) gaat het MediaPad ook de MP3-tjes die ik afspeel laten zien - komisch, speels, niet boeiend, wel grappig.
  4. Na een paar dagen: wat een $@#-apparaat! MediaPad connect dan weer wel, dan weer niet met Bluetooth. Ook als hij wel connected is zegt hij zelf dat hij niet connected is, maar het keyboard doet het eerst nog goed. Dan ga ik even rebooten om de boel opnieuw te pairen, zien of dat automagisch lukt... weg toetsenbord. In BIOS en LILO niets aan de hand, maar vanaf Windows kan ik niet eens mijn password invoeren om in te loggen.
Snelle conclusie: holy shit wat een miskoop. Een toetsenbord/muis combo van 170 euro en ik moet verdomme rebooten om hem aan het werk te krijgen, en uiteindelijk kapt hij er helemaal mee. Je zou toch denken dat wireless toetsenbordentechnologie intussen zo volwassen en doorontwikkeld is dat dit soort standaard dingen niet mis kunnen gaan? Fout dus. Als het nou een el-cheapo setje zou zijn, okay, maar voor deze prijs moet het gewoon inpluggen en werken zijn, en over anderhalf jaar moet er een berichtje op mijn beeldscherm komen dat ik de batterijen moet vervangen. That's all!

Zit nu op mijn oude MX set, inpluggen, werken, heerlijk. Maar eens even met Logitech mailen wat hiermee gaat gebeuren, maar dit trek ik echt slecht.
Hoezo behoorlijk bla bla verhaal... :/ Ik kan best begrijp dat het frustrerend voor je is, maar toch blijf ik erbij dat het een mooie desktop set is. Je moet rebooten om het weer te laten werken? Probeer een even de usb-dongle eruit te trekken en er weer in te doen (als het probleem zich voordoet), dan moet dat opgelost zijn.

En dan het mediapad niet connect komt omdat je normaal gesproken altijd even op een toets moet duwen. Net zoals het met je muis even duurt voordat hij verbonden is, en net zoals dat met het toetsenbord moet. Alleen merk je het daar niet zo in, want er zit geen display ingebouwd... Als ik jou was zou ik die set echt nog een tweede kans geven, want het is toch zo'n :9~ tobo/muis combi, die ik echt niet meer zou willen inruilen voor 1 met van die lompe grote toetsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TranceSetter schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 00:05:
Hoezo behoorlijk bla bla verhaal... :/
Goeie vraag; hoezo behoorlijk bla bla verhaal? Is er iets wat er niet aan klopt? Is mijn frustratie niet geheel terecht? Moet ik accepteren van een desktop set van 170e dat ik de hele tijd moet kloten om het werkend te krijgen? Moet ik accepteren dat als ik thuis kom en even snel iets op een servertje wil dumpen (zus ziek, kan geen DVD's kijken, wil even wat data klaar zetten om haar te helpen, om vervolgens naar haar toe te gaan om het te installeren), en dan kom ik erachter dat ik niet in Windows in kan loggen, en het ding met geen mogelijkheid aan de praat krijg. Drie kwartier verspeeld met dit soort onzin, dat is toch belachelijk?
Ik kan best begrijp dat het frustrerend voor je is, maar toch blijf ik erbij dat het een mooie desktop set is.
Dude, wat heb ik aan mooi als het niet gewoon werkt. Sinds wanneer accepteert iemand dat een toetsenbord het niet gewoon doet? Zitten we hier met state-of-the-art technology te werken voor early adopters, of gaat het hier om proven technology wat gewoon ontzettend betrouwbaar zou moeten zijn?
Je moet rebooten om het weer te laten werken? Probeer een even de usb-dongle eruit te trekken en er weer in te doen (als het probleem zich voordoet), dan moet dat opgelost zijn.
Been there, done that, heb nu zo'n beetje alles geprobeerd, toetsenbord wil helemaal niet meer connecten intussen. Nou ja - wel in BIOS en LILO, maar vanaf Windows login screen houdt het helemaal op. Muis doet het nog wel.
En dan het mediapad niet connect komt omdat je normaal gesproken altijd even op een toets moet duwen. Net zoals het met je muis even duurt voordat hij verbonden is, en net zoals dat met het toetsenbord moet. Alleen merk je het daar niet zo in, want er zit geen display ingebouwd...
Zoals ik zei, hij connect niet op Bluetooth, maar hij doet het wel (toetsen dus), maw: op een toets drukken is dan dus niet de oplossing, want dan was het vanzelf goed gegaan.
Als ik jou was zou ik die set echt nog een tweede kans geven, want het is toch zo'n :9~ tobo/muis combi, die ik echt niet meer zou willen inruilen voor 1 met van die lompe grote toetsen...
Uhm, ja, waarom denk je dat ik hem gekocht heb! Maar mijn allereerste eis bij een toetsenbord combo: hij moet het doen.

Anyway, ik krijg de hint dat ik gewoon de standaard windows bluetooth drivers moet gebruiken, en dus die onzin van Logitech moet uninstallen. Dat wordt waarschijnlijk nog een uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110299

Whoei, mijn dinovo laser is binnen :D Wat een phat ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110299

Hmm mijn oude muis was toch echt een stuk beter imo... intellimouse van microsoft.
Als je hiermee over een ruw voorwerp gaat kan die laser het niet aan, te weinig DPI ofzo denk ik, wel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Laatst online: 03-07 07:50
Heb een DiNOVO desktop uit 2004 eerst werkend gekregen onder XP SP2, wat al niet gemakkelijk was ivm de ingebouwde ondersteuning van MS voor Bluetooth.
Onlangs heb ik 'm op een verse Mediacenter 2005 NL pc overgezet en daarvoor enkel de Setpoint 2.22 van Logitech support pagina geïnstalleerd om het zaakje aangesloten te krijgen.
Ik kon alleen onder DiNOVO 2.0 drivers vinden, terwijl mijn desktop een eerdere versie is, maar alles werkt perfect en de Mediapad verbruikt veel minder batterijen!

Nu kom ik er achter dat ik in het hele systeem geen Bluetooth ondersteuning heb, terwijl de DiNOVO hub een Bluetooth hub is. Nergens is in mijn system Bluetooth aan te zetten middels een Bluetooth pictogram. Als ik de drivers van Widcomm probeer te installeren, dan zegt de installatie halverwege dat geen bluetooth apparaat is gevonden en wil het niet verder installeren. Ook de overige software van Logitech (support voor mobiele telefoons etc.) kunnen om dezelfde redenen niet geheel geïnstalleerd worden.

Ik dacht dat MCE 2005 in feite een opgeleukte versie van XP Pro SP2 is, dus waarom is het hier ineens anders? Ik heb de oudere drivers niet meer, anders had ik die ook nog geprobeerd. Kan ook op de site van Logitech niets over dit probleem vinden. :X

[ Voor 7% gewijzigd door BellySM op 26-02-2006 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
Het vandaag via www.logitech.com/bluetooth recentere drivers van Setpoint versie 2.47 gevonden, maar ook deze hebben na installatie mijn 'probleem' niet verholpen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103927

BellySM schreef op zondag 26 februari 2006 @ 14:14:
Ik dacht dat MCE 2005 in feite een opgeleukte versie van XP Pro SP2 is, dus waarom is het hier ineens anders? Ik heb de oudere drivers niet meer, anders had ik die ook nog geprobeerd. Kan ook op de site van Logitech niets over dit probleem vinden. :X
Heb je al een andere USB poort geprobeerd? Zorg er in ieder geval voor dat je USB werkt, anders wordt de hub in ieder geval niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
Ik heb nu alle beschikbare usb-poorten van m'n systeem geprobeerd. De DiNOVO wordt razendsnel herkend en aangesloten. Als melding wordt nieuwe hardware gevonden 'USB Hub' en vervolgens wordt gemeld dat het apparaat gereed is voor gebruik. Op het mediapad knippert nu wel een blauw ledje, wat eerst niet het geval wal.

Misschien was ik niet duidelijk in mijn probleemstelling, maar de desktop functioneert naar behoren. Op het mediapad verschijnen ook berichten zoals het hoort. Het is alleen dat ik de bluetooth van de hub niet kan gebruiken voor andere zaken dan het verbinden van de muis/mediapad/keyboard. De pc ziet gewoon niet dat ik bluetooth heb met de toevoeging van de DiNOVO.

Heb de vraag ook bij Logitech uitstaan en wacht op hun reaktie.

Wat ik nog kan proberen is een geheel nieuwe installatie van de DiNOVO middels de-istallatie, maar dan moet ik weer 's eerst ergens een ps2-toetsenbord en muis zien te regelen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
Zojuist reactie van Logitech terug:
Geachte heer ~~~~,

Dank u wel voor uw e-mail.
Uit uw e-mail begrijp ik dat u problemen heeft met het instaleren van de bluetooth ondersteuning op een Windows Media Center computer.

Helaas ondersteunen wij het product niet in combinatie met dit besturingsysteem.
Onze producten zijn helaas niet compatible met dit besturingssysteem en hebben hier momenteel geen oplossing voor.

Mocht u in de toekomst nog verdere vragen of opmerkingen hebben betreffende onze producten, neem dan gerust nogmaals contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

YYYYYY
Logitech Europe SA
Jammer van zo'n reactie, |:( vooral dat de status op 'opgelost' is gezet, terwijl dat voor mij natuurlijk niet zo is. Ik had zo'n reactie eerder verwacht als ik de DiNOVO onder Linux probeerde aan te sluiten ofzo, maar niet op een produkt van 'Guru Gates' O-) dat bovendien ook al anderhalf jaar in productie is. Wordt dus een aparte Bluetooth dongle installeren of verder aanmodderen als ik dit perse weer zo wil hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-07 20:51
BellySM schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 13:23:
Ik heb nu alle beschikbare usb-poorten van m'n systeem geprobeerd. De DiNOVO wordt razendsnel herkend en aangesloten. Als melding wordt nieuwe hardware gevonden 'USB Hub' en vervolgens wordt gemeld dat het apparaat gereed is voor gebruik. Op het mediapad knippert nu wel een blauw ledje, wat eerst niet het geval wal.

Misschien was ik niet duidelijk in mijn probleemstelling, maar de desktop functioneert naar behoren. Op het mediapad verschijnen ook berichten zoals het hoort. Het is alleen dat ik de bluetooth van de hub niet kan gebruiken voor andere zaken dan het verbinden van de muis/mediapad/keyboard. De pc ziet gewoon niet dat ik bluetooth heb met de toevoeging van de DiNOVO.

Heb de vraag ook bij Logitech uitstaan en wacht op hun reaktie.

Wat ik nog kan proberen is een geheel nieuwe installatie van de DiNOVO middels de-istallatie, maar dan moet ik weer 's eerst ergens een ps2-toetsenbord en muis zien te regelen. 8)7
Ik heb al meer dan een jaar een goed werkende dinovo set onder media center. Ik denk dat je een schone installatie moet proberen.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:58
BellySM schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 16:30:
Zojuist reactie van Logitech terug:

[...]

Jammer van zo'n reactie, |:( vooral dat de status op 'opgelost' is gezet, terwijl dat voor mij natuurlijk niet zo is. Ik had zo'n reactie eerder verwacht als ik de DiNOVO onder Linux probeerde aan te sluiten ofzo, maar niet op een produkt van 'Guru Gates' O-) dat bovendien ook al anderhalf jaar in productie is. Wordt dus een aparte Bluetooth dongle installeren of verder aanmodderen als ik dit perse weer zo wil hebben...
Mooi dat hun reactie zowel een grammaticale fout als een spelfout bevat. Netjes afgehandeld daar bij Logitech.

Anyway, wat een domper is deze thread om te lezen zeg. Ik zat namelijk ook te kijken naar dit mooi stukje speelgoed maar na het lezen van sommige posts denk ik dat ik toch maar even iets anders kies. Zonde.

Bedankt voor de info iig.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
tikkietrugjaap schreef op zondag 05 maart 2006 @ 22:13:
[...]

Mooi dat hun reactie zowel een grammaticale fout als een spelfout bevat. Netjes afgehandeld daar bij Logitech.

Anyway, wat een domper is deze thread om te lezen zeg. Ik zat namelijk ook te kijken naar dit mooi stukje speelgoed maar na het lezen van sommige posts denk ik dat ik toch maar even iets anders kies. Zonde.

Bedankt voor de info iig.
Het is erg jammer als je je hierdoor laat afwenden van de aankoop van een Dinovo set. Zelf heb ik al ruim anderhalf jaar ervaring met deze sets, 3 vrienden van me al een ruim jaar. en het enkele probleem dat we tegengekomen zijn is dat soms een tb niet verbind. Dit is meestal na een reset van de PC, en de oplossing is gewoon om ff de ontvanger uit de usb-poort te trekken en 5 seconden later er weer in te duwen. Verder met connecten geen probleem, installatie loopt lekker, en setpoint wordt met elke update beter (wat ook wel verwacht mag worden).

Ik zou je aanraden om deze set toch te halen, want ik heb nog nooit zo'n lekkere set gehad om op te typen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
Henkus schreef op zondag 05 maart 2006 @ 20:57:
[...]

Welke SetPoint versie gebruik je? :P

Ik heb al meer dan een jaar een goed werkende dinovo set onder media center. Ik denk dat je een schone installatie moet proberen.
Ik heb mijn setje ook al ruim anderhalve jaar. Het werkt nog steeds perfekt, maar de reaktie van Logitech stelde mij teleur. Het setje hangt namelijk nog steeds aan hetzelfde systeem, alleen heb ik dit systeem recentelijk 'geupgraded' naar een Media Center Systeem. Het setje werkt ook uitstekend onder Media Center, maar de problemen met de ondersteuning voor bluetooth voor overige apparatuur moet welhaast te wijten zijn aan software. Nu maar hopen dat er een nieuwe SetPoint versie komt die deze ondersteuning weer mogelijk maakt.

Als je het mij vraagt zou ik je toch weer deze desktop aanbevelen.

[ Voor 8% gewijzigd door BellySM op 10-03-2006 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double J
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-01 09:20
Ik heb nu ongeveer een maand geleden de DINOVO laser (bluetooth dus) aangeschaft... Ik was van te voren een beetje bang door alle verhalen hier op het GoT dat ik een miskoop zou doen, maar ik ben er zeer tevreden mee! Alles werkt zoals het moet werken, maar dat mag ook wel voor €180,-

Ik vond het wel zinnig om dit toch even te melden voor de mensen die eventueel dit toetsenbord willen kopen, maar toch twijfelen door de reacties hier....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:58
Ik hoor nu ook positieve verhalen over de DiNovo idd maar voor het geld dat ik voor neerleg wil ik niet eens in de zoveel tijd mn connector uit mn USB halen. Ik wil dat alles gewoon werkt. Kijk ik ben niet een of andere leek die zn spullen bij de Dixons haalt maar ik wil wel goede spullen hebben. Zeker als ik er aardig wat Etjes voor betaal. Maar goed, bedankt voor de info iig, ik ben er wijzer van geworden.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Ehm, de Dixons verkoopt ook goede spullen (LinkSys, Logitech etc) alleen zijn ze vaak iets duurder :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:16

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Heeft er iemand van jullie ervaring met bluetooth en Dinovo, ik heb net een nieuwe Palm Lifedrive. Wifi op de Palm heb ik voor elkaar. Maar bluetooth wil maar niet lukken. Dat ligt aan mij ik doe iets niet goed. Maar wat is de vraag.

Volgens mij zien ze elkaar wel maar wat ik ook doen Hotsync doet het niet > melding van; unable to initiate Hotsync operation becouse the port is in use by another application

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roog1317
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-07 12:03
In de openingspost staat het volgende:
De bluetooth ontvanger kan meerdere verbindingen tegelijk aan, dus je krijgt geen storingen als je de muis, toetsenbord en MediaPad tegelijk gebruikt. Je kan ook nog extra verbindingen maken met bijvoorbeeld je mobiele telefoon of een Bluetooth headset. De ontvanger dient ook als oplader voor je muis. Het is verstandig dat je deze ook gebruikt, aangezien je muis maar ongeveer 12 uur op de batterijen doet. Daarna moet hij echt opgeladen worden. De ontvanger sluit je aan via USB op je PC, maar ook via een normale PS2 stekker. Deze zorgt er voor dat je bijvoorbeeld ook in DOS/BIOS kunt komen zonder dat de bluetooth drivers geladen zijn. In de USB stekker zit ook nog een extra aansluiting voor de adapter die de ontvanger van stroom voorziet. Anders laadt de muis niet op.
Ik heb sinds gisteren een diNovo Media Desktop in huis, maar kan deze niet aansluiten op PS2/USB. Kan dus niet in m'n BIOS komen en dat is best vervelend. Iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Roog1317 schreef op zondag 02 april 2006 @ 14:49:
In de openingspost staat het volgende:

[...]

Ik heb sinds gisteren een diNovo Media Desktop in huis, maar kan deze niet aansluiten op PS2/USB. Kan dus niet in m'n BIOS komen en dat is best vervelend. Iemand een oplossing hiervoor?
Hoezo kun je deze niet op PS2 of USB aansluiten? Hoe heb je het dan voor mekaar gekregen?
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste